[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 83.854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was maar weer van plan te verhuizen naar mijn oude low-sec anti pirate locatie. Zaten voornamelijk tuskers en wat solo piraatjes, die meestal redelijk goedkope schepen vlogen, en al was ik niet altijd even blij met uitspraken van de ceo van de tuskers, over het algemeen waren de piraatjes aardig.

Kom ik daar nu terug, en zitten er lui van scum alliance die compleet verklaren waarom low sec redelijk leeg is. Ik had daar nog een oude destroyer gedocked, en ik besloot eerst maar eens daarvan de weapons te groupen. Ik ben nauwlijks geundocked en ik heb een zealot die me aanvalt. Lekker niveau, in een zealot een destroyer aanvallen. Maar goed ik redock gewoon, flinke armor damage, maar nog steeds mijn destroyer.

Daarna undock ik in mijn vagabond, en die zealot begint weer op me te schieten. Vond ik een mooie mogelijkheid om eens te bekijken hoeveel schade een zealot tegen een vaga doet, viel mij reuze mee. Gaat hij later klagen in local dat ik te bang was om een zealot met sentry agro aan te vallen in een vaga. Vergat hij maar even te vermelden dat zijn vriendjes binnen scan bereik lagen met een deimos en een vaga + een carrier die gedocked was in het station waar hij mij aanviel.

Edit: Zit er hier iemand in de caldari militia die een corp bent binnen gallente militia die redelijk vecht? (Ik heb meer vertrouwen erin dat de tegenstander dat weet dan de gallente militia zelf).

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 11-04-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
furby-killer schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:50:
Edit: Zit er hier iemand in de caldari militia die een corp bent binnen gallente militia die redelijk vecht? (Ik heb meer vertrouwen erin dat de tegenstander dat weet dan de gallente militia zelf).
Check de killboards zou ik zeggen ;) Ik zit zelf in caldari militia, en er zijn maar een paar corps die echt goed zijn binnen gallente.

[ Voor 12% gewijzigd door ravenger op 11-04-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:09

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het leven gaat verder in 0.0 en het titan bridgen mag niet ontbreken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IFjgfdP36gLuAidNNYGBaPAT/full.jpg

En de battleships doen hun werk, terwijl de support rond een gate cirkelt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rAAGnPxyZF4GvgeD8z5spLrW/full.jpg

Eventjes campen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kgqEOSIDfd4oHyAIpvI32kZ4/full.jpg

Iemand probeerde de titan te kussen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VxnY38TAL8NHNPF0HO1FKKCM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nORIGN27i96PnZpOQBq6iDy6/full.jpg

Het was een productieve dag, meer moons staan aan onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
ravenger schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:58:
[...]

Check de killboards zou ik zeggen ;) Ik zit zelf in caldari militia, en er zijn maar een paar corps die echt goed zijn binnen gallente.
Ik zit bij de Gallente militia (nog niet zo heel lang). En wat ik wel al gemerkt heb is dat er inderdaad een beperkt aantal goede corporations zijn in de Gallente Militia. Al is dat niet het probleem. De aantallen is het probleem. Caldari is gewoonweg in de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iets anders wat ik laatst zag was dat blijkbaar een caldari corp continue gallente militia mission runners aan het aanvallen zijn in gallente space. Hoort te kunnen, maar gezien de schepen die meestal op de km's stonden leek het er redelijk op dat blijkbaar die exploit (zo zie ik het) nog steeds niet is gefixed dat je simpelweg alle faction navy die spawnt één nighthawk laat aanvallen die geremote repped wordt, en dat voor de rest niemand wordt aangevallen.

Ik zal wel binnenkort kijken of ik een goede corporation kan vinden in gallente militia, jij ideeen?

Er komen blijkbaar in mijn ex-favo low sec systeem nog wel wat solo/small gang roamers langs en het zijn niet alleen de capital station campende 'piraten'. Ik lag gisteren lekker in mijn bait coercer te wachten op een intie in belt (en tegelijkertijd de scan button blijven klikken, ik heb geen problemen met wat uitdaging maar een zealot zou iets teveel uitdaging zijn geweest).
Kwamen twee nieuwe in local, de ene was incursus die aardig genoeg was zijn ship name nooit te hebben verandert, de andere was in een caracal. Duurt even maar de incursus warpt naar mijn belt, maar blijft op afstand. Was blijkbaar een relatief slimme pirate, want hij had in de gaten dat ik wel erg vrolijk bleef rondvliegen met een red in belt. Gemiddelde noob zal wel blijven als er een neutral komt, maar niet als er een flashy red komt. Dus hij wist dat ik hem aan kon, maar ik wist dat hij een vriendje in een caracal achter de hand had. Hij vloog een tijdje rond, en kwam toen op me af, hun timing was prima, want zodra de caracal uit warp dropte kwam hij precies in disruptor range. Jammer voor hem was die caracal piloot een mietje en bleef hij op zon 50km afstand. Incursus was niet zo'n probleem, de missiles van caracal wel. Ik begon net te structure tanken toen de incursus ontplofte, en de caracal had geen behoefte gehad dichter bij te komen, dus kon ik er net op tijd vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
rapture schreef op zondag 12 april 2009 @ 00:23:
Het leven gaat verder in 0.0 en het titan bridgen mag niet ontbreken.
[afbeelding]

En de battleships doen hun werk, terwijl de support rond een gate cirkelt.
[afbeelding]

Eventjes campen.
[afbeelding]

Iemand probeerde de titan te kussen.
[afbeelding]

[afbeelding]

Het was een productieve dag, meer moons staan aan onze kant.
Mooie screens :)
In welke alliance zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
furby-killer schreef op zondag 12 april 2009 @ 09:12:
Ik zal wel binnenkort kijken of ik een goede corporation kan vinden in gallente militia, jij ideeen?
Nee ik kan je zo niet zeggen welke een aanrader is. De meeste die echt goed zijn zitten in Federal Defence Union (standaard Militia corp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
Nou, ik heb ff de laatste vijf pagina's doorgelezen en het geprobeerd te begrijpen, maar dat lukte niet echt :P

Ik speel zelf al 'n jaartje of vier WoW, daarvoor onder andere wat Ragnarok, Lineage, Pristontale en nog wat andere spellen. Ondertussen ben ik toch weer eens verder aan het zoeken naar een ander spel en toen kwam ik hier dus uit. Het is een totaal ander spel dan de spellen die ik tot nu toe heb gespeeld en het lijkt me dus wel leuk om eens uit te proberen. Ik heb vroeger ook een tijdje Freelancer gespeeld wat me erg aansprak. Het zit ongeveer in dezelfde setting, maar ik kan begrijpen dat het niet helemaal te vergelijken valt.

Ik ben op dit moment dus ff wat informatie bij elkaar aan het zoeken over hoe alles in elkaar zit, wat de gevolgen zijn van het kiezen van 'n bepaald ras, bepaalde career etc etc. Maar dit is volgens mij niet zo eenvoudig als bij WoW. Dat vind ik ook weer een van de voordelen, bij dit spel kan ik weer lekker dingen leren, in tegenstelling tot WoW waar ik ondertussen ook zo'n beetje alles weet van alle classes etc.

Op dit moment ben ik op deze en deze pagina's aan het lezen en ik vroeg me af of iemand hier nog belangrijke info of tips heeft, of andere sites met duidelijke info :)

Het is me trouwens opgevallen dat er een standaard 14day trial is, maar ook een 21day trial die subscribers kunnen geven, waar dan tegenover staat dat ze een gratis maand krijgen als ik m'n account upgrade, dus als iemand dit wel ziet zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:08
Sure :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ras en career keuze hebben tegenwoordig ergens tussen geen en verwaarloosbare invloed op eve. Het beinvloedt alleen je starting skills, en dat is verwaarloosbaar. Al is het wel makkelijk om te starten met het ras wiens schepen je bij voorkeur gebruikt, maar dat is weer moeilijk te voorspellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Sinds laatste uitbreiding is het verschil tussen de rassen tot het minimale herleid. Vroeger had je ongeveer 900k aan skills om ermee te starten en attributes die van de ras afhankelijk is.

Caldari Achura was interessant wegens lage charisma om de andere attributes op te drijven en dat bepaalde voornamelijk hoe snel je skills kon leren. Met neural remapping kunnen andere rassen ook over deze attributes beschikken zodat het spel niet meer "Achura Online" is. Achura's kunnen met perfecte remap slechts enkele dagen op een skillplan van een jaar winnen zodat ze nog altijd goed zijn.

De beginskills zijn verminderd, maar je kan wel dubbel zo snel skills trainen in het begin. Je kan dan ineens trainen in skills dat je echt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Dat vind ik opzich wel fijn om te horen, dat maakt het voor newbies volgens mij wat makkelijker om eerst ff alle opties ingame te bekijken voor ze zich echt ergens specifiek op richten.

Of niet? Ik ben ff verder aan het lezen op internet hoe het creëren van een character nu eigenlijk gaat. Eerst moest je toch 'n career kiezen waardoor 'n boel van de attributes etc al verdeeld waren, zo'n beetje als hier staat (wat dus helemaal niet meer van toepassing is?). Terwijl je tegenwoordig eigenlijk gewoon 'n 'kale' character moet maken en vervolgens alles zelf in moet gaan delen? Dat lijkt me eigenlijk 'n stuk vervelender als je totaal geen idee hebt wat je aan het doen bent.

Weet iemand toevallig 'n link naar 'n guide die up to date is en waar zo'n beetje in staat beschreven hoe ik m'n punten het beste algemeen kan verdelen als ik nog niet precies weet wat ik ga doen? Ook met details dat als je bijv. Gallante bent dat die schepen voornamelijk drones gebruiken en dat je daar dan meer de nadruk op moet leggen. Ik heb zelf al wat rondgekeken, maar heb eerlijk gezegd vaak geen idee of de guide nu up to date is of niet.

Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de rassen. Elk ras heeft bepaalde schepen met bepaalde eigenschappen, maar als 'n bepaald ras kun je wel de schepen van andere rassen gebruiken. Zit daar tegenwoordig ook nog 'n hoge penalty op, dat je eerst allerlei vaardigheden moet leren, of is dit ook verdwenen?

Ik heb trouwens nog geen invite ontvangen, ik weet niet precies hoe lang dit duurt, maar heb dalijk toch wel ff zin om te beginnen. Ik accepteer gewoon de eerste die ik ontvang, dus diegene is lucky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Attributes worden inderdaad in het begin al verdeeld. Maar sinds de recente uitbreiding kun je eens per jaar of per half jaar voor een x-bedrag je attributes remappen (verplaatsen dus). Het maakt op dit moment heel erg weinig uit waar je begint.

Gunnery skills hebben vaak willpower en perception nodig.
Science skills hebben vaak intelligence en memory nodig.

Veel algemene skills hebben ook intelligence en/of memory nodig.
Charisma wordt gebruikt voor Social skills (handig voor Gang skills e.d.).

Indien je een character maakt zou ik je adviseren om het tussen willpower/perception/intelligence/memory te verdelen. Met Intelligence en memory als hoogste. Implants die je kan aanschaffen om je attributes te verhogen zijn voor intelligence en memory ook het duurste. Gewoon om dat deze twee attributes veel worden gebruikt in skills.

Elke skill kun je trainen en er zit geen penalty op. Nadeel is alleen dat je, indien je skills van een ander ras trained, van 0 moet beginnen en het dus (iets) meer tijd kost.

Ik ben begonnen als Caldari en ik vlieg nu hoofdzakelijk Gallente. Daaraantegen kan ik nu ook Minmatar en Amarr vliegen. Helaas kan ik je geen tips geven m.b.t. welk ras je moet beginnen, het maakt nagenoeg niks uit.

Betreffende Character creation guides, dat kan kloppen dat ze allemaal out-of-date zijn. De nieuwste expansion is nog recent (1,5-2maanden) en dit soort dingen hebben tijd nodig :(.

Ps. Invite verzonden :P

[ Voor 26% gewijzigd door AvanCade op 12-04-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Oke, thanks voor de info :)

Even een klein vraagje. Ik ben een paar uur geleden begonnen met het spel en heb de tutorial voor een eind gevolgd, alleen ik moest tussendoor uitloggen en ff weg, maar toen ik terug kwam kon ik er niet meer mee verder. Ik heb geprobeerd een nieuwe char te maken en hier de tutorial te volgen, alleen deze zat meteen in een space station en kreeg ik de optie ook niet. Weet iemand toevallig een manier om deze tutorial weer opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Escape -> reset tutorial state zou moeten werken.

Net sinds lange tijd weer mijn eerste 'serieuze' low sec pvp gedaan. Serieus als in echte tegenstanders die ik al langer kende, tuskers piraten. Eén van mijn favouriete tegenstanders, omdat ze voornamelijk t1 schepen en t2 frigs vliegen, dus je hebt geen zooi hacs met command ships op je dak, en normaal vliegen ze niks groters dan een battlecruiser. Ik was in harbie, en had 2 van hun vexors zien undocken. Met directional scan zag ik al snel dat ze op een caldari FW plekje zaten, met een zooi FW'ers ook in de buurt. Zij zaten dus op de gate bleek, en alle FW'ers binnen. En ik had gehoopt dat het al een slacht partij was en ik alleen nog de restjes hoefde op te ruimen. En de volgende teleurstelling was dat er nog een vexor blijkbaar was geundocked, dus toen was het 3 vexors tegen 1 harbinger, en ook nog close range doordat je altijd bij de gate uit warp komt.

Die 3 vexors betekende ook nog eens dat mijn ecm drones zo goed als nutteloos waren. Gelukkig hadden ze geen tracking disruptors, maar wel scram, dus geen mwd. Toen was het redelijk een kwestie van eentje uitkiezen en hopen dat hij beetje snel dood wilde gaan. Het nadeel van vechten tegen tuskers is dat ze wel goede t2 fittingen gebruiken, en niet het een makkelijke overwinning is zoals ik weleens heb gehad.
Met 15 hammerhead II's op me en nog een zooi light neutron blasters ging het redelijk snel achteruig voor mij. Maar ook een vexor is niet al te vrolijk als hij primary is van een harbinger. Uiteindelijk kwamen we ongeveer tegelijk aan bij structure, en vernietigde ik hem met 20% structure remaining. Toch handig dat overloaden.
Ik denk dat toen iemand zijn drones heeft gerecalled voor ransom ofzo, maar er kwam niks in local (denk niet dat ik had betaald, ook al weet ik at hun 1 van de weinige zijn die zich eraan houden), ging toen wat langzamer, maar met 20% hull houdt je het toch niet lang uit.

Aan hun killboard te zien is dat het weer eens tijd wordt dat iemand hun numbers wat uitdunt, ze hebben veel te weinig losses. Al zal ik nog maar even wachten, maar ik hoop dat api nog de vexor die ze verloren zijn upload, anders zal ik hun ceo vertellen dat ie zijn leden moet opvoeden :P
Vroeger waren ze wel een stuk kleiner, dat was makkelijker, maar toen had zorgde ik ervoor dat hun killboard nog voldoende losses zag. En zij waren verantwoordelijk voor 80% van de schepen die ik verloor.

Harbie link: http://tuskers.killmail.o...ill_detail&kll_id=3075432

[ Voor 96% gewijzigd door Sissors op 12-04-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Thanks :) Is wel fijn om die tutorial ff af te kunnen maken.

Ik ben nog eens rond aan het kijken geweest en ik weet nu denk ik wel zo ongeveer wat ik wil, alleen ik vraag me nu nog af of het verstandig is. Ik wil 'n Gallante char maken waarmee ik me in het begin voornamelijk met ratting en missions bezig houd, gewoon wat NPCtjes neerschieten en kijken of er zo wat valt te verdienen. Evt wat minen als ik wat afwisseling wil. Als ik eenmaal wat meer van het spel begrijp dan wil ik mss wat meer richting PVP.
Ik zat er dus aan te denken om me met die Gallante char voornamelijk op drones te richten om closecombat redelijk wat schade aan te kunnen richten en evt wat railguns oid om van een afstandje ook wat te kunnen doen. Dit laatste ook voornamelijk voor ratting en missions, zodat ik die NPCs alvast voor 'n gedeelte neer kan schieten zonder dat ze op me in staan te hakken.
Is dit 'n beetje 'n degelijk idee of kan ik dit plan meteen van tafel vegen? :P
Ik zat me ook nog af te vragen wat dan eigenlijk 'n beetje de 'must haves' zijn voor zoiets qua skills oid. Dus welke kan ik het beste eerst naar welk level halen, bijvoorbeeld eerst X naar II, dan Y ook naar II dan Z naar II dan X naar III oid, eigenlijk nog geen idee hoe dit hier precies in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
@Furby-killer: Bij een killboard moet je echt alleen op de kills letten. Om een of andere reden vinden mensen het moeilijker op losses te posten dan kills.

@Xylon: De taktiek die je neerzet klinkt prima en wordt vaak gebruikt door Dominix users (Gallente Battleship). Door de drones én guns te gebruiken krijg je een hoge dps output. Vooral voor PvE zijn drone ships rete handig!

Er is ook een corporation EVE-University genaamd. Deze kunnen je alles leren wat je wilt. EVE-UNI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou, kzit nu FF een dagje bij mijn ouders. Kga mezelf maar eens vermaken door een trial te starten en die nieuwe character creation eens aan een testje te onderwerpen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
AvanCade schreef op maandag 13 april 2009 @ 00:50:
@Furby-killer: Bij een killboard moet je echt alleen op de kills letten. Om een of andere reden vinden mensen het moeilijker op losses te posten dan kills.

@Xylon: De taktiek die je neerzet klinkt prima en wordt vaak gebruikt door Dominix users (Gallente Battleship). Door de drones én guns te gebruiken krijg je een hoge dps output. Vooral voor PvE zijn drone ships rete handig!

Er is ook een corporation EVE-University genaamd. Deze kunnen je alles leren wat je wilt. EVE-UNI
gelukkig gebruiken de meeste grote alliances gewoon de directors API om alle losses te posten dus worden tegenwoordig alle losses/kills gepost ;)

behalve npc losses natuurlijk :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ons KB wordt om de zoveel tijd gesynched met andere killboards, dus als iemand vergeten is zijn loss te posten komt het er toch wel op te staan. DD kills worden zowieso met 'n API gepost, anders is de pilot wel even bezig voor al die kills handmatig te posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb 1000 punten op de killboards verloren wegens het posten van een afk raven dat door rats opgevreten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
rapture schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:45:
[...]
Ik heb 1000 punten op de killboards verloren wegens het posten van een afk raven dat door rats opgevreten werd.
hehe geef mij de link maar ff ingame dan verwijder ik em ;)

ook ons killboard word via feed syncs van andere killboards gevoerd met kill/losses :)

was laatst nog een goeie post over op het eve-online forum voor een algemene database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
angel00008 schreef op maandag 13 april 2009 @ 13:46:
[...]

gelukkig gebruiken de meeste grote alliances gewoon de directors API om alle losses te posten dus worden tegenwoordig alle losses/kills gepost ;)

behalve npc losses natuurlijk :+
Helaas bij de militia (Gallente in ieder geval) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
AvanCade schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:33:
[...]

Helaas bij de militia (Gallente in ieder geval) niet.
als je de EDK killboard gebruik en de database is remotely accessable... dan kan dat :)

kbconfig.php stelt nml de filter in (corp/alliance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een corp opgestart omdat ik van plan ben om me in wormhole space te gaan vestigen. Ik ben al een tijdje wormholes aan het exploren. Denken jullie dat hier animo voor is en dat er mensen zijn die mee willen doen? Ik heb al een POS die ik daar ga plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:02:
Ik heb net een corp opgestart omdat ik van plan ben om me in wormhole space te gaan vestigen. Ik ben al een tijdje wormholes aan het exploren. Denken jullie dat hier animo voor is en dat er mensen zijn die mee willen doen? Ik heb al een POS die ik daar ga plaatsen.
Succes ermee.
Ik hoop dat je je POS niet kwijtraakt... en dan bedoel ik ook echt letterlijk kwijtraken.

Je zult altijd minimaal één alt bij je POS willen hebben om te proben naar uitgaande wormholes.
Als je dat niet doet, en je verlaat even je WH system om bijvoorbeeld je POS te refuelen... en de WH knalt achter je reet dicht... succes om hem dan nog terug te vinden!

Om die reden wil je ook absoluut niet gepod worden of een tekort aan probes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Neem daar maar 2 alts voor, voor zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Was zaterdagavond lekker aan het ratten in Providence, hangen er ineens 2 reds naast me ;) Vond het nogal vreemd omdat ze nog niet in local stonden. Blijkbaar is local soms nogal traag in het updaten van nieuwe lui in het system..

Ik werd direct gescrambled en heb toen shields op 50% waren de keuze gemaakt te self-destructen en het hazepad te kiezen O-) Had geen zin om gepod te worden, en ik kon ze niet locken omdat ik ze buiten range waren..

Hyperion dus verloren... In totaal 200mil. Ik kan 't missen maar vond 't wel jammer.. Heb die lui wel gefeliciteerd met hun kill :>

Heb wel een petition ingevuld, want waren ze direct in local verschenen bij binnenkomen dan had ik nog tijd gehad om te cloaken of naar een safespot te warpen... Was niet echt uitgerust op een pvp namelijk, en heb er over het algemeen ook (nog) niet zo;n behoefte aan....

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Waarom selfdestructen? Je kan toch hulp inroepen ? Providence zit toch vol met friendlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
je weet dat een hype een armor tanker is he >< ?

geen idee wat voor reds het waren maar je moet heel wat firepower hebben om een tank hype neer te halen in een korte tijd.

niemand in de buurt oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon meteen reporten door wat je wordt aangevallen en waar precies, als het niet al te veel is heb je binnen korste keren hoop mensen, als het iets is wat andere niet solo aankunnen zul je meestal wat langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Ja jullie reakties zijn logisch inderdaad.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal schrok van het feit dat er zonder aankondiging in local 2 man om me heen draaiden. Ik had het wellicht veel langer kunnen uitzingen.. Ik was de enige blue in het systeem en ben nooit zo van het om hulp vragen, maar het had wel mijn redding kunnen zijn..

Ach het is een goede les geweest, volgende keer ga ik direct te tegenaanval in en eject ik pas als me'n structure eraan gaat. Ik heb aan de hand van de killmail wel weer wat dingen kunnen leren. Ik heb nu een iets andere setup. Wel nogsteeds met lasers, omdat ik niet zo'n zin heb om veel ammo mee te dragen.. Het is tenslotte een PVE setup ;)

Ik zit er overigens sterk aan te denken om een pvp corp te joinen, vind dat met de dag leuker worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hype lasers.... :'(

hoe meer je post hoe meer ik zit te denken wat je in vredesnaam in 0,0 uitvoert..

ten eerste _nooit_ ejecten.

als je eject heb je eject ''lag'' grote kans dat je dus alsnog gepod word.

beste is om gewoon te wachten tot je schip pop doet en terwijl je in structure bent als een malloot op de warp knop (die al staat ingesteld op planet/gate/celestial)

als je eject kunnen ze mits ze in goedkoper schip zitten doodleuk jou schip enteren en de self destruct stoppen.

ten tweede..

als je lasers fit skill dan voor een amarr ship maar ga niet met een blasterboat vliegen met lasers (tenzij het mining lasers zijn want dan 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Bedankt voor jouw tips :)

Voor wat betreft de lasers.. Die reaktie had ik verwacht ;) Ik fit hier geen hybrids omdat ik capacitor over heb en geen zin heb om veel ammo mee te nemen.. ammo kost me cargo space, en die moet gevult worden met loot.. Ik zie dus in deze situatie geen voordeel in het gebruik van hybrids maar misschien zie ik iets over het hoofd

Ik zou eens hybrids moeten fitten om te zien of de extra dps'en die ik ermee uit zou delen opweegt tegen die (marginaal) kleinere cargohold.

[ Voor 12% gewijzigd door Wilde op 14-04-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Een POS in WH space lijk me niet zo heel erg handig.
Heb zelf nog geen WH space binnen gekomen..
Maar het lijk me dat ze daar geen ijs of moons hebben.
En weet niet hoe gevaarlijk het is er 1 in high sec te hebben.

Maar het lijk me wel handig om er titians in te maken. Als ze er uit kunnen komen dan.

[ Voor 48% gewijzigd door Calamor op 14-04-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ik heb een korte vraag.

als ik al die verhalen lees over EVE heb ik wel zin om dit ook eens te proberen.

Mijn vraag is, heeft het nog wel nut ? Kan ik nog wel wat bereiken als totale newbie. Ik hou eigenlijk alleen maar van pvp, en wat ik zo lees heb je daar totaal geen mogelijkheid toe als nieuwe speler.

Of lees ik dit verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In 2 weken (minder denk ik wel), kan je je skills hebben om een apoc te vliegen, ga daar voor als je lasers wilt gebruiken.

Je moet wel wat skills hebben voor pvp, maar je hoeft geen jaren te spelen. En het ligt er aan, als je een corp hebt kan je redelijk snel voor een interceptor skillen, en dan kan je altijd meedoen met ops.

Als pirate kan je vaak met t1 frig al leuke dingen doen, en met weinig skilltraining toch kills krijgen.

Als anti pirate heb je meer nodig, simpelweg omdat de gemiddelde pirate nogal zwaar bewapend rondvliegt.

[ Voor 63% gewijzigd door Sissors op 14-04-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Hmm Furbs word je soft? ben het zelfs met je eens deze keer :p

Wilde train Amarr Bship naar 3 en ga voor een Apoc of Abaddon als je met lasers gaat ratten, de armor tanking skills heb je al als je Gallente vliegt en de lasers heb je ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben altijd aardig :'(

Jammer dat tegenwoordig de tuskers piraten een lid hebben die vaak zijn domi gebruikt, kan ik niet veel tegen doen (ben zelf aan het skillen naar domi, mijn setup zou zijne wel moeten kunnen verslaan), maar over het algemeen wil ik liever een maatje groter hebben dan wat hun gebruiken omdat ze toch vriendjes erbij halen.
Myrmidon vs rifter is misschien niet helemaal eerlijk (had hem geundocked om tegen AF te gebruiken, ook niet eerlijk, maar die ging ervandoor naar andere systemen voordat ik myrmidon had), maar echt leuk is het ook niet als hij je getackled heeft, en je je directional scanner ververst en je de domi ziet. Maar gelukkig waren ACs + warrior drones snel genoeg met het vernietigen van de rifter om er vandoor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Iedereen wil die pwnmobiles (Dominix e.d.) vliegen. Maar ik weiger dit uit principe, dan maar weg vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou domi's geen pwnmobiles noemen. Voor BS vs BS fights zijn er zeker betere (ik heb bijvoorbeeld weinig twijfels dat een typhoon of een tempest beide zonder problemen een domi uit de weg ruimen).

Maar het leuke aan de domi is dat hij het goed doet tegen alle schepen, ook kleinere schepen. En dat is precies wat ik nodig heb, een schip dat goed is tegen een grotere groep kleinere schepen. De meeste andere battleships zijn daar nutteloos voor.

[ Voor 20% gewijzigd door Sissors op 14-04-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ff een vraagje....

kan je in een alliance, een POS zo opzetten dat andere corps de guns ook kunnen gebruiken? we hebben nml nu een highsec pos, maar alleen 1 corp kan de guns besturen... heb al gekeken, maar view en nog een optie staan al op alliance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kan ook niet alleen de corp waarvan de pos is kan de guns gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
furby-killer schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:42:
Ik zou domi's geen pwnmobiles noemen. Voor BS vs BS fights zijn er zeker betere (ik heb bijvoorbeeld weinig twijfels dat een typhoon of een tempest beide zonder problemen een domi uit de weg ruimen).

Maar het leuke aan de domi is dat hij het goed doet tegen alle schepen, ook kleinere schepen. En dat is precies wat ik nodig heb, een schip dat goed is tegen een grotere groep kleinere schepen. De meeste andere battleships zijn daar nutteloos voor.
Ik vind een domi echt wel een pwnd mobile. Kan voor elke rol ingezet worden en elke rol die het uitvoert doet hij het ook nog in perfectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals fleet sniper? Je moet hem al volhangen om hac range te halen en dan doe je bijzonder weinig dps.

Als je op 40km afstand van de tegenstander komt (wat niet standaard is, maar vaak genoeg gebeurd met/tegen alle pulse BS), dan moet je of sentries droppen en kan je niet verplaatsen zonder je sentries kwijt te raken, of je moet heavy drones gebruiken die maar 1km/s gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Totdat we buiten sentry range beginnen te werken. Drakes zitten al op 50-70km en de sniping fleet BS zitten snel op 150km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Dacht, dat sentries veel verder schieten dan 40km?
Hun range is toch gewoon de drone control range, die je hebt?

Hou niet zo van drones, dus heb er eerlijk gezegd weinig tijd aan besteed, behalve, dat je met smartbombs ze nog best leuk kunt opblazen :D\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik doe aan FW, daar zijn de ranges absoluut niet zo bijzonder hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Bedankt voor de tips. Zal ze ter harte nemen ;)

Gisteren heeft onze alliance besloten de POS uit wormhole space te halen. Hele avond mee zoet geweest.. De reden? We werden al een paar dagen lang aangevallen door pirates 8)7 Tja als je dat niet wilt waarom zet je dan een pos op in w.. Soms volg ik die keuzes niet helemaal

PS.
Morgen uitrol 1.1. Patchnotes: http://www.eveonline.com/...hnotes.asp?patchlogID=186

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In w-space? Ze kunnen toch geen dreads erbij halen, zorg dat die pos ook wat tackle heeft en die pirates kunnen toch niet veel doen.

Net weer een corp kunnen wegstrepen van de lijst van corporations die je kan vertrouwen. We wilde 1v1 doen, maar hadden geen gelijke schepen. Maar uiteindelijk maar mijn ishkur tegen zijn vexor gedaan. Vexor is redelijk in het voordeel, maar ach ja niks mis met een gokje wagen. Enige eis die ik had was dat hij dan geen speciale anti AF fit ging gebruiken, want dan is het erg snel voorbij voor een AF.

Het ging best goed in het begin, maar voor elke warrior drone van hem die ik vernietigd kwam er net zo hard een nieuwe te voorschijn. Hij zei dat hij aan het einde door warrior drones heen raakte, dat is waar, toen kwamen er hobgoblins te voorschijn. Zegt hij dat het zijn default fitting is. Ik op hun kb kijken bij zijn losses, hij heeft nog nooit meer dan 5 light scout drones meegehad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nieuwe patch, interessant materiaal.

Stealthbombers worden nog leuk om battleships te ganken, jammer dat ze de falcon weer verneukt hebben. De Rook krijgt daarintegen wel weer dronespace, dus dat is wel grappig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm die Falcon nerf is toch iets teveel van het slechte hoor. Alweer 2 recon types om zeep geholpen.
Van die stealth bombers is wel grappig op zich maar vraag me af of het wel gaat werken in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Daar is CCP toch goed in? Ze kunnen het niet een beetje nerfen, maar ze nerfen het meteen all the way. Als ze nu de falcon iets generft zouden hebben en dan die ECCM is hadden geupgrade zou het beter zijn egweest imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach zielige falcon, alleen maar sterkere ECM gekregen, alleen nu moet je kiezen tussen of in range zijn van sniper hacs (zielig hoor, net als alle andere recons), of geen cov ops cloak hebben. Falcon doet het nog steeds prima, alleen als alt is hij minder geschikt geworden omdat je meer moet opletten, maar zonder twijfel zijn de falcon/rook nog steeds de beste recons, en ik zou de andere niet nutteloos noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik vind persoonlijk dat ze ECCM maar betere bonussen hadden moeten geven. Nu krijg ik persoonlijk de indruk dat men te lui is om goed na te denken over een fitting, omdat ze maximale DPS willen. Je weet dat er falcons op het veld kunnen zijn, dus dan pas je toch je fit daar naar aan? Dat falcons buiten range zitten maakt niets uit. Met een goede sensorstrength verklein je imo de kans dat een falcon je kan jammen. Als je dan een snelle inty achter die falcon aan stuurt, gaat die ook wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de aanpassingen wel prima. Dat een Falcon zo risicoloos was dat je deze met 'n alt kon doen in gevechten zegt eigenlijk al genoeg.

Ben het niet eens dat Falcons en Rooks nu opeens zwak worden; jamming is nog steeds een naar wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik hoop dat ze de black ops wat meer liefde geven dan nu.

1 : jump range is 4 LY met jdc IV
2 : geen cov ops cloak dus sitting duck en niet cloaked warpen
3 : weinig cargospace dus kan zoiezo niet ver jumpen zonder transport ship mee als fueler bitch
4 : ze zeggen cynojam systems injumpen.. ja haha met recons schiet je weinig op je zou dan toch bsses mee willen kunnen jumpen (wat ik dan weer net een te grote buf vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
100 stealthbombers op close range lol :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met intie naar falcon? Lol, elke competente falcon piloot heeft meerdere bookmarks rond de gate, als je in de buurt komt warpt hij gewoon naar de volgende.

Te lui om ECCM te fitten? In mijn laatste alliance had zo goed als elke battlecruiser of groter ECCM gefit. Alle logistics gebruikte dual ECCM, en nog steeds waren de falcons van de tegenstanders hardstikke effectief. Falcons moeten gewoon normale sterkte krijgen.
Kan je wel zeggen dat ECCM sterker had moeten zijn, maar het slaat nergens op dat een complete fleet ECCM moet fitten vanwege de falcon. Je ziet toch ook geen complete fleet die sensor boosters fit vanwege arazu's? (Al die sensor boosters op fleet battleships hebben niks met arazu's te maken, ECCM wordt niet gefit zodat je moeilijker te proben bent).

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 15-04-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
De_Bastaard schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:49:
Daar is CCP toch goed in? Ze kunnen het niet een beetje nerfen, maar ze nerfen het meteen all the way. Als ze nu de falcon iets generft zouden hebben en dan die ECCM is hadden geupgrade zou het beter zijn egweest imo.
Mensen moeten gewoon ECCM fitten, problem solved. Zo sterk is de falcon ook niet. 1 ECCM werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:57:
Met intie naar falcon? Lol, elke competente falcon piloot heeft meerdere bookmarks rond de gate, als je in de buurt komt warpt hij gewoon naar de volgende.

Te lui om ECCM te fitten? In mijn laatste alliance had zo goed als elke battlecruiser of groter ECCM gefit. Alle logistics gebruikte dual ECCM, en nog steeds waren de falcons van de tegenstanders hardstikke effectief. Falcons moeten gewoon normale sterkte krijgen.
Kan je wel zeggen dat ECCM sterker had moeten zijn, maar het slaat nergens op dat een complete fleet ECCM moet fitten vanwege de falcon. Je ziet toch ook geen complete fleet die sensor boosters fit vanwege arazu's? (Al die sensor boosters op fleet battleships hebben niks met arazu's te maken, ECCM wordt niet gefit zodat je moeilijker te proben bent).
Ik zeg alleen dat iemand goed moet nadenken over zijn fit. Misschien moet die persoon maar genoegen nemen met minder range, of minder dps en dan wel kunnen schieten. Het is ook weer niet zo dat elke falcon pilot alle skills op V heeft en alles permajammed. De meeste mensen hebben ECM skills op IV en enkele op V, en met een beetje ECCM kom je daar wel doorheen. Ik heb zelf als falcon piloot ook genoeg warp spots rondom gates, maar als je gaat roamen heb je die vaak niet. Dan moet ik zelf ook snel @ 100 warpen en dan zorgen dat ik ver genoeg van de gate ben om te kunnen warpen.

Dat je moeilijker te proben bent is een risico, maar om nu te zeggen dat je ECM dan maximaal nerfen? Nee. Er zijn ook altijd wel mensen die een maxed out arazu hebben, moet je daarom de hele arazu maar nerfen?

[ Voor 3% gewijzigd door De_Bastaard op 15-04-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Falcon's in drake range? Zal mijn Mk III drakes sneller moeten invoeren, sensor backup array en ECCM kan de damage dealing betrouwbaarder maken. De gigantische hoeveelheid mid slots op een drake is niet alleen voor shield mods gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
De_Bastaard schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:15:moet je daarom de hele arazu maar nerfen?
Been there done that, lang geleden hebben ze damps kapot generfed en nu met Apocrypha weer slighly unnerfed.

@ Rapture,

MK3 drakes? slechte Bruce grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arazu's zijn nu redelijk balanced, ECCM werkt gewoon niet goed genoeg tegen falcons, en het is nog steeds belachelijk dat een complete vloot ECCM moet fitten vanwege de kans dat er een paar falcons zijn.

Op de range die een falcon nog steeds zal werken, dat is verder dan alle andere recons, kan je nog steeds een falcon niet tacklen, moet je eerst dichterbij komen. En dan kan anti support gewoon die inties neerhalen. Fit dan wat tank (omg tank op een falcon), en je wordt niet gealphastriked.
Of pak een rook en ga verder weg zitten.

Maar blijkbaar willen de falcon whiners niet meer doen dan op 150-200km afstand zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Maranno schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:52:
@ Rapture,

MK3 drakes? slechte Bruce grap?
Versienummers voor fittings. Voor nieuwe design requirements heb je eenmaal nieuwe fittings. De volgende generatie standaarden/normeringen voor de volgende generatie situaties. Meer moet je niet erachter zoeken.

Het is voor voorraadbeheer handig om aan de naam van een schip direct het soort fitting af te kunnen lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door rapture op 15-04-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:03:
Mensen moeten gewoon ECCM fitten, problem solved. Zo sterk is de falcon ook niet. 1 ECCM werkt prima.
Als ECCM een verplichte fit was, impliceert dat dat ECM overpowered was. Als bij een fitting keus maar één optie goed is, is het eigenlijk geen keuze maar een no-brainer.

En stel je eens voor dat alle andere EW net zo sterk is als ECM. Je lijst verplichte mods groeit dan naar:
  1. Cap booster (tegen neuts)
  2. Tracking computer (tegen TD's)
  3. Sensor booster (tegen dampers)
  4. ECCM (tegen ECM)
  5. ECM (tegen painters)
Dat zijn 5 verplichte mid-slots. Past niet eens op de meeste battlecruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:15:
Dat je moeilijker te proben bent is een risico, maar om nu te zeggen dat je ECM dan maximaal nerfen? Nee. Er zijn ook altijd wel mensen die een maxed out arazu hebben, moet je daarom de hele arazu maar nerfen?
De oude Falcon heeft twee problemen:

1. Hij is effectief tegen alle doelen. Groot of klein, snel of langzaam, maakt allemaal niet uit.
2. Hij is praktisch onkwetsbaar. Een aligned Falcon is praktisch niet te vangen.

Kortom, geen risico, hoge beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Uitbreiding op de release notes:
Hello everyone,

I wanted to supply you all with a new update regarding additions and clarifications to the patch notes.

New additions are:

Tech 3

* The fourth offensive subsystem will allow the fitting of covert ops cloaking devices and the ability to use covert ops jump bridges.
* The fourth defensive subsystem will provide a bonus to warfare links.
* The fourth propulsion subsystem will provide immunity against non-targeted warp disruption fields, interdictor spheres or anchored bubbles.
* The fourth engineering subsystem will give you a bonus to heat damage reduction allowing you to overheat your modules for longer.
* the fourth electronic subsystem will provide bonus to equip an expanded probe launcher and gain a 10% scan strength bonus to probes per level.

User Interface

* Every scan result will now get a unique ID allowing you to manage and sort scan results with greater ease. You can now filter this unique ID and ignore all other results when scanning for certain signatures.
* It is now possible to bookmark a 100% signature hit remotely via right click in the context menu. In addition, the scanner will remember signatures which were scanned at 100% so that they are not lost on subsequent scans.
* The range for scooping items from a wreck or container has been increased from 1500m to 2500m. In addition the scoop range for drones has also been increased to 2500m.

Clarification:

COSMOS sites

I have made enquires to get an update regarding COSMOS plexes which have disappeared and will report back as soon as I hear.

Agility Changes

Agility changes have not made it into this release.

EVE Voice, Mail & Chat

A busy notification message will be displayed when attempting to start a private conversation with a player who is already involved in a private conversation with another player. This change relates to EVE Voice only.

Drones

I have made enquires regarding the status of drones attacking and not switching targets as per the player command. Players have been asking if this means that drones stay idle if your ship is damped or jammed etc. I will update as I know more.

Cyno effect

There is no change in this patch to the graphical effect of cynos.

I will add more updates as they become available so continue leaving questions or queries and we will provide answers as soon as they become available.
De beste verbeteringen tot nu toe, als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van patch notes:
A phantom Tempest silhouette will no longer appear when piloting a Legion and activating any of the modules. Minmatar scientists are convinced this was happening BECAUSE OF FALCON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* The fourth propulsion subsystem will provide immunity against non-targeted warp disruption fields, interdictor spheres or anchored bubbles.
8)7

POS warfare is al krankzinnig traag, dat wordt alleen maar erger op het moment dat je die dingen niet eens kan bubble'n om refuelen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
POS refuelen met cruisers die 1B kosten en normale gates moeten gebruiken, wat klopt hier niet?

Log je cov ops frig in die in het systeem is, maak een covert cyno op safespot, en gooi een hoop eccm op je cov ops om je moeilijker te proben te maken, of als je toch dood denkt te gaan laat je behalve een blockade runner ook een extra cov ops meejumpen met een black ops jump portal.

Heel stukje efficient dan cruisers te gebruiken om een pos te fuelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Altijd mooi hoe die dev's meegaan in de hype van het moment.
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:19:
[...]

Als ECCM een verplichte fit was, impliceert dat dat ECM overpowered was. Als bij een fitting keus maar één optie goed is, is het eigenlijk geen keuze maar een no-brainer.

En stel je eens voor dat alle andere EW net zo sterk is als ECM. Je lijst verplichte mods groeit dan naar:
  4. ECCM (tegen ECM)
  5. ECM (tegen painters)
Zeker niet verplichte fit. Het is of ECCM of gejammed worden, vrij normaal.
Zo is het ook, of WCS, of gescrambled worden.

Kortom, om een effect van iets tegen te gaan moet jij ook iets doen. Op dit moment willen ze dat effect weghalen door je cannonfodder te maken.

En qua verplichte mods, tsja dat is EVE. Don't like it, work-around it.

[ Voor 71% gewijzigd door AvanCade op 15-04-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
twee posts achter elkaar...

[ Voor 94% gewijzigd door AvanCade op 15-04-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
ECCM verplichte fit = overpowered?

Beetje erg simpel denken.

Je moet gewoon is naar de basis kijken: in principe zou je van alles wat op je schip moeten fitten om hem standaard te krijgen.
Daarna heb je de keuzes om bepaalde dingen te verbeteren, door iets anders op te offeren.

Dus in dat scenario, geen eccm fitten: doelbewust er voor te kiezen, dat je niks aan anti ecm besteed, waardoor je iets anders boven gemiddeld kunt krijgen.

Probleem is: het is zo standaard geworden om zoveel mogelijk dps en tank te fitten, dat alleen mensen met fleetwarfare WEL ecm fitten en ja verschillende pvp gangs doen het ook wel.
Zelfs dan ben je niet onkwetsbaar, maar das ook niet nodig.

Gaat alleen nu wel erg te makkelijk voor de gemiddelde speler, kunnen ze lekker doorblijven gaan met meer plates en shield extenders te fitten, ipv 1 a 2 plekken in low of medium slot op te offeren voor anti-ecm.
Ecm toch generved, dus das geen probleem.... Eigenlijk is die hele patch te zot voor woorden hoor, die falcon doet geen moer damage op die range, maar ja als hij in een team is en jij bent alleen, dan ben je de klos.
(ben je meestal zowiezo al, als je meerdere gasten tegen je hebt, hoef je zelf geen falcon tegen je te hebben)

PS: die electronic frigs en andere schepen dan falcon/scorpion/rook/widow krijgen toch geen enkele nerf op hun range?

[ Voor 11% gewijzigd door bangkirai op 15-04-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:19:
  4. ECCM (tegen ECM)
  5. ECM (tegen painters)
Met mijn drake ontwerpen is het vrij snel tot een conclusie gekomen.
  • Neuts zitten niet op HAC/drake-range.
  • Missile launchers tracken niet.
  • Dual sensor booster geeft voldoende mogelijkheden om dampers tegen te gaan en ze kunnen niet iedereen in de vloot dampen.
  • ECCM en sensor backup array zijn nu tot standaard uitrusting gepromoveerd om met 50+ sensor strength nog iets te kunnen locken en damage met zekerheid te dealen. Als een rij falcons een drake platjammen, dan heeft de rest van de vloot geen last van. Uit ervaring jammen ze graag drakes om een sniper-hac-dps (@ 50-70km range) met bijna BS-buffer-tank (drake reputatie) te elimineren. Het kapot schieten van een hac gaat eenmaal gemakkelijker. Als je een bijna BS-buffertank moet kapot schieten, dan kies je een BS als doelwit. Dit wordt belangrijker als elke drake 350+ missile dps naar de falcons kunnen terugsmijten. Nu moeten de drakes wel het zwijgen opgelegd worden of je gebruikt geen falcons. Met de grote aantallen aan Achura mission runners die je kan omscholen en de vervangingskost van een interceptor/assault-frig, is de beschikbaarheid van drakes zo goed als oneindig.
  • Drakes zijn al dik en zwaar zodat painters weinig uitmaken. Met microwarp is het groot genoeg om citadel torps van phoenix'en op te vangen. Als het maar sneller dan een fleet rokh vliegt, dan is er weinig aan de hand in de support rol.
Je kan al raden hoe een Mark III drake eruit ziet.

Enig nadeel is dat de buffertank gelijk getrokken is met de tweede en derde beste sniping fleet BC's. Als ik primary word of ik moet DD's opvangen, dan gaat hoe dan ook kapot. Een drake-jager zou al een mid slot voor ship scanner moeten opofferen om de zwakste drakes eruit te pikken, geen kat die daarmee bezig houdt.

Als er een heavy neuting domi voor mij hangt, dan kan een missile spammer zijn wapens nog vuren. De fc werkt graag op afstand en kiest zoveel mogelijk warpin's die buiten neut/tackle range is. We zitten meer buiten de sentry drone range.

Domi's kunnen in hun situaties awesome zijn en drakes houden van andere situaties om prachtig te presteren als second to none in de sniping BC class. Op 70km komt de dps van andere BC's niet in de buurt.

Als je maar weet wat relevant is en wat niet van toepassing is. Dan is een fitting tegen de relevante dreigingen vrij snel ontworpen. Een setup tegen alle omstandigheden levert iets op dat nergens uitblinkt. Of het moet idioot duur zijn zodat je niet in aantallen kan fielden.

Drakes zijn niet perfect en er zijn voldoende situaties waar ik ze kwijt speel. De meest gevaarlijke situaties in Delve zijn buiten de fleet en dan nog bij voorkeur door neutrals ipv reds. Alleen PL kwam eens dicht bij de prestaties van de neutrals. En een vluchtende roaming gang, als traagste schip van een gang moet je snel uitwarpen en tussen safespots bouncen. Maar de nadelen hebben niks met fleet battles en pos warfare te maken. Daar moeten we in bepaalde situaties zelfs wachten totdat de BS uitgewarpt zijn voordat de support begint uit te warpen.

En iemand zei een tijdje terug dat Caldari geen goede schepen heeft? Het heeft met de design requirements te maken. Caldari specialiseert graag en presteert goed in gespecialiseerde omstandigheden. Er is geen all-aspect pwnmobile en je zit een rij niet-relevante parameters door te strepen totdat je een gespecialiseerde setup hebt. Een setup is zo awesome als de relevantie met de situatie.

Met de overstap naar de sniping fleet rokh vrees ik dat ik geen volgende versie drake zal meemaken. En de rokh heeft veel minder fittingvrijheid (lege slots voor eigen gebruik zonder de dps aan te tasten) zodat de keuzemogelijkheden vrij snel ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Yup, rokh heeft zeer weinig slots over als sniper, hij is zeer lastig te fitten.
Ik moet eerlijk gezegd rigs gebruiken om hem goed naar mn zin te krijgen.

Maar ja, vlieg de laatste tijd alleen met mn amarr alt sniper, veel goedkoper, makkelijker en in algemeen efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokh is redelijk makkelijk te fitten, inclusief ECCM.

Oké kijk naar het aantal falcon alts, en alts die andere recons gebruiken. Valt je dan al iets op?

Net wat fail piraten gehad. Ze hadden thorax bait in belt, ik viel hem aan met myrm (ik ging ervanuit dat ie backup had). Jammer dat ik hoeveelheid backup onderschatte, dus was het 4 vs 1, en ging ik hard achteruit. Voor het eerst toen in mij eve career geransomed. Was niet blij met de methode waarop ze het deden, inviten in een chat channel met lange motd en zat mensen. Ik ging er al vanuit dat ze de exploit gebruikte om zo een podkill te krijgen, maar dat bleek mee te vallen en ze wilde alleen ransom. Maar in zon chat channel geinvite worden betekend dat je spel minstens 5 seconde hangt, gebruik gewoon local. (Waarom hoef ik uberhaupt geen toestemming te geven daarvoor, terwijl je normaal wel toestemming moet geven om in een private chat uitgenodigd te worden).
Maar goed, die prutsers vragen 50M voor een unrigged myrm (wisten ze), en ik zou nooit betalen (wisten ze ook). Ondertussen was ik op 50% hull, en die thorax had nog meeste hull over. Maar leuk zon ransom, dus ze stopten met vuren om mij niet te vernietigen. Drie keer raden wat ik deed. Reppers en guns overloaden en alles op die thorax gooien terwijl ze toen ineens local wel konden gebruiken om te schreeuwen dat ik moest stoppen met schieten.Thorax ruim vernietigd voordat ze mij hadden.

[ Voor 80% gewijzigd door Sissors op 15-04-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
epic fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:13:
Hoe zit het tegenwoordig trouwens met de rassen. Elk ras heeft bepaalde schepen met bepaalde eigenschappen, maar als 'n bepaald ras kun je wel de schepen van andere rassen gebruiken. Zit daar tegenwoordig ook nog 'n hoge penalty op, dat je eerst allerlei vaardigheden moet leren, of is dit ook verdwenen?
Die penalty is vrij klein als je EVE minimaal een paar maanden speelt.

Hoewel het in het begin lastig is, valt het wel aan te raden in het begin voor één ras z'n schepen te kiezen. Als je dat op een beetje niveau brengt, kom je qua prestatie al snel in de buurt van oudere spelers.

Hoe dat ras te kiezen is lastig; het is ook een kwestie van smaak. Als je het echt niet weet, raad ik je Gallente aan, daar kan je echt alle kanten mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Zeg, elk schip is makkelijk te fitten, totdat je een iets hoger pakket aan eisen aan de fitting stelt en dan zie je pas het verschil tussen welk schip makkelijk te fitten is en welke niet.

Wil je een rokh hebben die een eventuele doomsday kan overleven, plus nog steeds goede sniper kan blijven, dan ben je al stuk verder weg.

Ik heb zeer goede fitting skills en toch blijf ik rustig doorgaan met stellen, dat een rokh lastig te fitten is, want je komt echt tegen cpu/grid limieten aan als je ook een doomsday wilt kunnen overleven.

Andere schepen kun je max. dps/tank opgooien en heb je nog cpu/grid over en is je cap stabiliteit ook nog erg goed.
Met rokh is dat gewoon een stuk lastiger en jammer genoeg blijven het trage bakken :(, je moet absoluut geen seconde missen met alignen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

DD-tank is inderdaad een hogere eis.

Tijdens het uitwarpen kan je net een seconde te laat weggeraken met de gebruikelijke lag. Ik hoor onheilvoorspellende EVE-mail geluidje al, een hull-loze drake warpte uit en de shield zat gewoon te rechargen alsof er niks aan de hand was. Het eindigt bij een pos met een gigantische steekvlam en daar zat ik in een pod.

Met een DD-tank kan je hetzelfde doen en niet in een pod eindigen. Met voldoende logistics kan je de tank oplappen en verder doen.

We zijn in een systeem met 8 titans op jacht geweest en de fc's houden de timing goed bij. Quad double DD's is dus mogelijk. Als het tijdsverschil tussen 2 DD's klein genoeg is, dan heb je weinig aan een DD-tank.

Over de rokh kan ik nog geen uitspraken doen. Zal eerst voldoende rekenwerk en vuurprocedures moeten opstellen voordat ik speciale fittings kan maken. Als je een afstand en de snelheid van een doelwit geeft, dan zou ik uit diagrammen kunnen aflezen wat de beste ammo/trackingscript-combinatie is. Of een fc geeft een afstand en het soort doelwit, dan moet ik de juiste combinatie laden.
Xylon schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:13:
Eventjes naar de skill training uitleg kijken. Tot aan IV trainen kost je 45255 SP (of een veelvoud bij hogere rank skills) en je moet tot aan 256000 SP voor V geraken. Dat is 5,66x de SP voor het voorgaande level. De eerste 3 levels zijn het goedkoopst, IV is betaalbaar en V is duur voor het laatste beetje extra.

Als ik naar wat Caldari schepen kijkt met IV's dat ik naar V moet helpen, dan heb ik slechts een voorsprong van 45255/256000=17,6%. Een andere ras zou van 0 naar 256000 moeten gaan. Als je de skills van een bepaald wapensysteem of manier van tanken kan herbruiken, dan is het mooi meegenomen.

Level V doe je dus niet voor een +5% bonus, wel om schepen, mods,... te unlocken en vooral om meer fitting vrijheid te krijgen. Het verschil tussen een fitting dat net past of juist net niet past. Een all level V heeft 98,2% power in gebruik in een drake en ik heb 99,6%. In absolute cijfers heb ik 4 power vrij en all level V 19 power vrij tov een power grid van 1062,5. Mierenneuken tegen de marge.

Algemene support skills probeer ik wel zo ver mogelijk op te drijven als de kost niet te extreem wordt. 9 dagen skills kan ik op langere termijn nog permitteren als het door meerdere zaken gebruikt wordt. bv rapid fire voor meerdere launchers, wendbaarheid voor ongeveer alles,... Maar ik ga niet de laatste +2% op heavy missile launchers voor 24 dagen skill training halen. Op het einde van de rit (na wat jaren) worden de cijfertjes in EFT opgepompt tot 90+% van wat een all level V kan doen met een bepaalde setup. Als je gewoon voor tech 2 bewapening gaat, dan zit je al op 85% van de dps van een all level V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk wordt het wat moeilijker als je hem DD proof wilt hebben. Maar in principe heeft een rokh zonder range mods al voldoende range en is hij heel makkelijk DD proof vergeleken met andere schepen door zijn 5% shield resist bonus. Een megathron is al drie keer door zijn cpu heen als je er een tank op wilt fitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Maak je geen zorgen Rapture, Exe heeft een verplichte Rokh fit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Nog maar een vraag. Ik ben tenslotte al 3 dagen aan het spelen.

Ik speel ook nog World of Warcarft, en vroeeg me een aantal dingen af. In wow, is het heel erg gericht op het steeds beter maken van je char, en het steeds beter worden van je gear. Geld dit ook voor EVE ?

Natuurlijk begrijp ik dat je een steeds beter schip kan krijgen, met steeds meer mogelijkheden door je skills. Maar zijn er ook speciale schepen / items ? Kun je die via loot krijgen ? Het is allemaal nogal wat overweldigend zo in het begin. Zo veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ik kan je aanraden op de IRC channel te komen van Eve, dat scheelt in kennis op doen :P

Qua items is er een grote diversiteit.
Er zijn items die geproduceerd kunnen worden
items die men moet uitvinden en dan kan produceren
items die te verkrijgen zijn bij een faction door daar veel missies voor de toen en Loyalty Points te verkrijgen om het daarmee te kopen
en items die alleen geloot kunnen worden.

Ieder spel heeft wel enigzins basis van het beter worden. Het is volkomen afhankelijk van de doelen die jij stelt hoever het beter worden constant nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Rats (zeg maar de trash mobs van eve) droppen loot en leveren een bounty op, dan heb je nog faction spawns (zeg maar mobs met zilveren draak) meer waard dan de trash mobs en hebben kans wat speciaals te droppen echter gebeurd dit meer niet dan wel :p en dan nog Officers (gouden draak/elite mob) hoge bounty en goede loot, als je mazzel hebt meer dan een biljoen ISK

Speciale Schepen kan je krijgen door hoge standing (rep) met factions te krijgen en dan een BPC te kopen, hiermee kan je dan een speciaal schip maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
ActualFantasy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:29:
Nog maar een vraag. Ik ben tenslotte al 3 dagen aan het spelen.

Ik speel ook nog World of Warcarft, en vroeeg me een aantal dingen af. In wow, is het heel erg gericht op het steeds beter maken van je char, en het steeds beter worden van je gear. Geld dit ook voor EVE ?

Natuurlijk begrijp ik dat je een steeds beter schip kan krijgen, met steeds meer mogelijkheden door je skills. Maar zijn er ook speciale schepen / items ? Kun je die via loot krijgen ? Het is allemaal nogal wat overweldigend zo in het begin. Zo veel mogelijkheden.
Je heb in EVE speciale schepen. bv Worm en nog veel meer. Wel hebben ze vaak 2 verschillende ras schepen skills nodig om het schip te vliegen.
Die kan je alleen als drop krijgen.
Je kan ze niet op de gewone markt vinden maar door in contracts te zoeken kan je ze vinden.
En je heb nog de dead space modules. bv a-type spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Nog bedankt voor die laatste twee reacties :)

Ik ben ondertussen al 'n paar daagjes met Eve bezig en het bevalt eigenlijk best wel. Heb ook wat uurtjes besteed om salvaging op rank 1 te krijgen, zodat ik wat meer geld met die rats kan verdienen. Maar salvaging is op dit moment nog redelijk frustrerend, ik zit soms 'n rat voor 3 tot 4 minuten te salvagen voordat ie eindelijk lukt en dan krijg ik uiteindelijk niets :P

Ik ben op dit moment bezig om alle learning skills tot 4 of 5 te krijgen, zodat het leren van andere skills uiteindelijk ook 'n stuk sneller gaat. Ik moet alleen nog 'n maniertje vinden om die advanced learning skills te kopen, die kosten ongeveer 4.5 mill per stuk, dus 22.5mil totaal.
Ik vlieg op dit moment nog in 'n Frigatte, ben level I missions aan het doen en soms wat aan het ratten. Ik heb gister ook wat gemined, maar dat schiet ook niet op met 'n cargo hold van 450M3.
Iemand toevallig nog suggesties om aan 22.5 mil te komen behalve meer missions te doen? Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Behalve bedelen... nee, niet echt. De eerste miljoen duurt even, de eerste keer 10 miljoen ook, etc. Telkens een orde hoger, maar er gaat wel gewoon tijd inzitten. Je kunt snel doorgaan naar level 2's en een cruiser, en dan verdien je meer isk. Adv learning al in een frigate en level 1's halen lijkt me een hele uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Gelukkig houd ik van uitdagingen ;)
Ik zit ondertussen op 7mil ISK volgens mij (na 3 of 4 dagen), en heb nog iets van 200 items die ik kan verkopen, inclusief 'n stuk of 50k dense veldspar, iets van 600k waard ofzo.
Die epic arc missions hielpen wel echt mee. 100k aan reward en vaak nog eens 100k als bonus, maar helaas zit ik nu bij de epic arc missions die ik niet meer haal met m'n friggje :P
Maarja, als ik dat zo hoor kan ik beter ff 'n Vexor (Vexar?) zien te scoren en daar wat missions mee gaan doen :) Thanks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
yup vexor, gallente drone boat, :), met min of meer de myrmidon (BC) & dominix (BS) als grotere varianten daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Net update van EVE binnen gehaald, en nu doet ie het niet meer bij mij. Hoe zit dat bij jullie?

EDIT: hij werkt in safe mode wel :P daar dan maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Beta op 16-04-2009 20:45 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Hier na de install van de patch werkt mijn Eve ook niet meer, nu de boel opnieuw binnen aan het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Maranno schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:43:
Maak je geen zorgen Rapture, Exe heeft een verplichte Rokh fit ;)
Je hebt de vorige EXE-fitting en de nieuwe EXE-fitting. De beide zou ik moeten analyseren, testen en indien nodig bijsturen. Al neem ik de EXE-fitting letterlijk over, dan heb ik nog altijd karakteristieken nodig om ze optimaal te kunnen bedienen. Niet teveel soort ammo types switchen om het beheersbaar te houden.

Een drake is het gemakkelijkst, faction scourge is met kinetic bonus goed tegen alles en inties worden goed geraakt alsof ik precision aan het schieten ben. Tech2 ammo zou een drake overdreven complex maken en ammo switchen kost tijd, daarvoor betaal ik dus faction ammo. Gewoon F1/F2 rammen tegen alles dat tot 70km rond mij vliegt.
Xylon schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:34:
Ik ben op dit moment bezig om alle learning skills tot 4 of 5 te krijgen, zodat het leren van andere skills uiteindelijk ook 'n stuk sneller gaat. Ik moet alleen nog 'n maniertje vinden om die advanced learning skills te kopen, die kosten ongeveer 4.5 mill per stuk, dus 22.5mil totaal.
Ik vlieg op dit moment nog in 'n Frigatte, ben level I missions aan het doen en soms wat aan het ratten. Ik heb gister ook wat gemined, maar dat schiet ook niet op met 'n cargo hold van 450M3.
Iemand toevallig nog suggesties om aan 22.5 mil te komen behalve meer missions te doen? Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Als je solo blijft vliegen, dan ga je voor de traditionele PvE-traject. Van frigate naar cruiser, naar BC en BS voor mission running. Grotere schepen om missies te kunnen overleven en wat isk bij elkaar grinden.

Als je bij een corp aansluit, dan kan je meevliegen in missies of ratting. Als ik met een raven in een missie vliegt, dan kunnen anderen mij helpen met het afmaken van cruiser en frig rats. Nog een salvaging destroyer om het boeltje te versnellen. Je ziet de bounties, loot en salvage binnenvliegen tegen (voor een beginner) astronomische bedragen.

Je kan trading uitproberen, maar dan moet je goed weten wat je aan het doen bent. Ik ga eens snel ergens moeten inloggen om te zien of ik 20k items van 2k isk per stuk naar 10k isk per stuk omgezet heb. Kut dat deze computer (thuis) voor de EVE-client installer te oud is. Een schandalige marge en ik ga de aantallen eens moeten opdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Rohk heeft maar 3 soorten minutie nodig, Antimatter tot 80km, Faction Lead tot 190km, Spike tot 250km niet echt complex :p maar wel heel anders dan een missile boat idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Ik heb nog een 2d map met de oude complexen van 4 of 10 tot 10 of 10 op de map.
Die zijn nu weg gehaald en op de nieuwe 2d maps zijn ze niet meer aanwezig.
Volgens mij hadden ze gezegd waar die complexen waren dat je veel sneller en meer hidden complexen kan vinden.
Is dat waar?

[ Voor 21% gewijzigd door Calamor op 17-04-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Maranno schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:39:
Rohk heeft maar 3 soorten minutie nodig, Antimatter tot 80km, Faction Lead tot 190km, Spike tot 250km niet echt complex :p maar wel heel anders dan een missile boat idd.
En je hebt nog de tracking computers. Schakelen tussen 6 versnellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Nah tracking op de Rokh is genoeg om te zorgen dat je niet telkens scripts hoeft te swappen besides in een laggy fleet fight heb je daat geeneens tijd voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Juist omdat het switchen van scripts of ammotype in laggy fleets oneindig lang duurt, moet je op voorhand de juiste kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Helemaal met je eens Rapture, optimal range zodat je het gehele gevecht nuttig bent en niet alleen de eerste paar minuten omdat iedereen uit elkaar drijft.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.