[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 83.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren lang EVE te hebben gespeeld ben ik het slome tempo en tijdvretende gameplay beetje zat geworden.
Dit zag er echt uit als een nieuwe stap in de EVE universe. Een MMOFPS gekoppeld aan EVE. Ik zou weer herenigd kunnen worden met oude corpmaten, mijn ervaring die ik in de MMO wereld heb opgedaan gebruiken om planeten in naam mijn van alliance te claimen met harde hand. Een nieuwe tak van het universum die smeekt om verkend te worden. Om snellere en actievollere EVE te spelen. Een game dat me gelijk bij de ballen beet had en ik gewoon moet spelen.

oh wacht...

consoles only....

uhm, tsja, ziet er wel leuk uit jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC versie zou idd wel handig zijn.

Gewoon nog even wachten wat eruit rolt.
Het kan nog alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
yup pc versie zou idd wel nice zijn, aks zit ik er zelfs over na te denken om een ps3 dan te halen (prefereer de 360, maar dan zit je met gold subscription + ccp monthly fee e.d.

als het voor de pc uitkomt misschien een id om voor ccp een soort van kortings ding aan te bieden...

aleen eve --> 15 euro, alleen dust --> 15 euro, dust +eve --> 22,5-/25euro de maand...

• Dutch2007
beetje laat maar goed, niemand vergeten een lange skill aan te zetten? :)

Verwijderd

Dat filmpje met die legion die een wh class 3 doet, zou je misschien je totale setup kunnen eve mailen naar Creep Behind ingame. En dan de vraag wat verdien je ermee en wat krijg je uit die wh? Kan je erdoor gratis T3 schepen maken?

Groet Creep

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
ze moeten bij CCP nu echt eens leren inschatten. Al jaren is het zo dat bij updates er altijd vertraging oploopt, en ze zijn zeer zelden klaar op de afgesproken / genoemde tijd..

down tot 1230... Toen 1430, toen 1530 en nu is het 1630. De tijd nemen is prima, maar roep dan niet eerst 1230 en dan 1630 :| hoppa... 1700. |:(

1730 al weer. Over slechte planning gesproken. Oorspronkelijk 0630~1200 dat is 5,5 uur.

Nu wordt het al 0630~1730 dat is al 11 uur.

ofwel 2x zo lang.

[ Voor 23% gewijzigd door Tasma op 20-08-2009 16:37 ]

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Tasma schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:26:
ze moeten bij CCP nu echt eens leren inschatten. Al jaren is het zo dat bij updates er altijd vertraging oploopt, en ze zijn zeer zelden klaar op de afgesproken / genoemde tijd..

down tot 1230... Toen 1430, toen 1530 en nu is het 1630. De tijd nemen is prima, maar roep dan niet eerst 1230 en dan 1630 :| hoppa... 1700. |:(
ik had het er op tweakers irc ookal over..

zeg gewoon dat je van 9 tot 21 bezig bent ben je klaar om 12 uur prima zeg je dat het sneller is gegaan als gedacht pr = goed

ga je zeggen dat je van 9 tot 12 bezig bent en dan om 17 nog niet up zijn = bad pr

mijn advies voor mn corp members was dan ook ''zet een skill voor minimaal 1 dag aan en ga er maar vanuit dat je morgen _niet_ kan inloggen)

edit :

waarom denk je dat ze de forums ook plat gooien ze weten dat als die online blijven dat er megaveel spam komt met gezeur (wat er nu overgens nog steeds komt en elke keer weer)

daarom kunnen ze nogmaals beter 5 uur teveel tijd rekenen dan 5 te weinig en elke keer met maar een uurtje uitbreiden x4/5

[ Voor 15% gewijzigd door AjDuLion op 20-08-2009 16:12 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

16 dagen vakantie modus, eerst herexamens doen, daarna kan ik nog wel verder spelen zonder gatebug of andere toestanden.

Verwijderd

Als ik in wil loggen op eve zegt het spel dat ik de verkeerde versie heb als ik dan naar de eve site ga is mijn versie (941680) de nieuwste komt de update ook pas als ze klaar zijn ?

Dit is mijn eerste groote patch dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten, heb wel een 12 dagen skil lopen dus zo'n probleem is het ook niet. :P

Het is dus zo dat ze per cluster de uploads doen dus ik moet gewoon wachten tot nl eens aan de beurt is :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 17:26 ]

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01

Tys

Gisteren maar eens een keer geprobeerd te spelen, op zich wel vermakelijk.

Maar nu begin ik me toch al te ergeren, mijn 'full game' trail van 14 dagen kan na de eerste dag al bepaalde dingen niet (skills leren, schepen besturen) omdat ik een trail account gebruik. Lekker 'full' is dat. Dus ik maar betaald voor een maand.

En nu zit ik al de hele dag te kijken naar een wazige update countdown die elk uur wijzigt. De patch draaien was geen probleem, maar nu sta ik in een queue om in te loggen. Sorry hoor, maar is dit elke week/maand? :|

[ Voor 3% gewijzigd door Tys op 20-08-2009 20:18 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• Dutch2007
moah server up heb 1 alt binnen, mee valler is dat bc's medium rigs hebben :D

• AjDuLion
Tyson schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:15:
Gisteren maar eens een keer geprobeerd te spelen, op zich wel vermakelijk.

Maar nu begin ik me toch al te ergeren, mijn 'full game' trail van 14 dagen kan na de eerste dag al bepaalde dingen niet (skills leren, schepen besturen) omdat ik een trail account gebruik. Lekker 'full' is dat. Dus ik maar betaald voor een maand.

En nu zit ik al de hele dag te kijken naar een wazige update countdown die elk uur wijzigt. De patch draaien was geen probleem, maar nu sta ik in een queue om in te loggen. Sorry hoor, maar is dit elke week/maand? :|
nee alleen met grote aanpassingen.

alhoewel onze gewelidge ccp mensen soms wel een patch verpesten.

ach ik zet altijd lange skills aan dus word er niet koud of warm van

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01

Tys

Zo te zien hebben ze het weer verpest dan. Net 70 minuten in de queue, "eindelijk mag ik" dacht ik.

Eerste wat ik krijg is een melding; "Dear players, the servers will be closing immediately for an emergency reboot at GMT 19:19. If at all possible, please make sure your characters are out of harms way."

Ugh .. wel even wat skills in de rij gedumpt. :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Elke grote patch (die eens in de 2~3 maanden plaats vindt?) heeft hier wel last van. De dagelijkse downtimes zijn over het algemeen altijd prima op tijd en meestal korter dan 1 uur.

CCP is erg slecht in voorspellen. Vandaar "soon™".

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

En nu zit ik al de hele dag te kijken naar een wazige update countdown die elk uur wijzigt. De patch draaien was geen probleem, maar nu sta ik in een queue om in te loggen. Sorry hoor, maar is dit elke week/maand?
Waar kan je die downloaden dan ?

op de eve site zelf dus dezelfde patch die ik vanmiddag al gedownload had alleen nu wil hij wel updaten :s
lol 30 in de rij maar toch kan je in 1 keer inloggen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 21:54 ]

• Dutch2007
gewoon inloggen op/in eve, en dan krijg je de melding over patch downloaden was +- 20mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
hebben ze de ms sql nu wel of niet geupgrade naar 2008 (ze hadden 2005)

om hun frontpage stond ergens dat dit eigenlijk pas in september ging gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
Gebruik iemand ook de Eve Online Character Status add-ons in FF?
Sinds gisteren kan ik niet meer zien wat de status van me skills zijn.
Had al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Maar nog krijg ik de melding database temporarily disabled
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:02:
Ze draaien nog 2005, tijdens de vorige extended DT (niet die van 1.5 maar daarvoor dus) zouden ze overgaan maar stuitten ze op problemen dus hebben ze het uitgesteld. Ik weet zo niet welke problemen though.

Calamor: Dat is na iedere patch, de back-end / API werkt pas een paar dagen later weer. Ook EVEMon heeft daar last van.
Dankje. Was bij me nog niet opgevallen. Maar het is goed dat ik dat nu weet.
Ben bezig met een script die straks info van me chars ophaalt. Dan kan ik dat mooi toevoegen dat alles op pauze moet. Als het nog niet werkt. Hoe lang is het meestal? Het werkt weer.

[ Voor 59% gewijzigd door Calamor op 21-08-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Ze draaien nog 2005, tijdens de vorige extended DT (niet die van 1.5 maar daarvoor dus) zouden ze overgaan maar stuitten ze op problemen dus hebben ze het uitgesteld. Ik weet zo niet welke problemen though.

Calamor: Dat is na iedere patch, de back-end / API werkt pas een paar dagen later weer. Ook EVEMon heeft daar last van.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
mjah ik meende op hun frontpage nml nadat die failure er wegeest was (waar ze niet zeiden wat het probleem was), hadden gezegd, dat ze in september? als apoc 1.5 uitkwam nogmaals voor de sql 2005 --> 2008 gingen, daar apic 1.5 gisteren was, d8 k dat ze ook meteen 2005 --> 2008 hadden gemigreerd?

en volgens mij draaid alles nog op 2003 (r2)/2003 (r2) x64???

heb ooit een post gezien dat ze met Microsoft zelf bezig waren om Windows Server 2008 HPC?

Wikipedia: Windows HPC Server 2008

ook niets meer van gehoord... zal wel iets voor volgend jaar worden oid

[ Voor 36% gewijzigd door Dutch2007 op 21-08-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De blog zei dat ze na apoc 1.5 gingen upgraden, niet tijdens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ok... ergens nog een linky daarna? zie niets meer op de frontpage daarover staan op de een of andere manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ze draaien al wel een poosje op server 2008 heb ik ergens gelezen. Alleen SQL is nog 2005. Ze wilden dat inderdaad een week (of 2) geleden upgraden maar stuitte op problemen. Ze hebben er toen vanaf gezien en willen het nu tussen deze patch en fanfest in doen..

Niet dat wij gebruikers er erg veel van zullen merken.. De verbetering zit hem met name in wat beter management. Ze kunnen wat meer dingen online doen waardoor de downtijd iets verkort wordt.. Zou je zeggen daar merken wij wat van, maar mijn glazen bol voorspelt dus van niet :D

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
Ads door Google
EVE ISK 500000M in Storck
$0.02/M in all EVE ISK service , Share the Warefare, 5mins Delivery

Fijn hoor, 'ads door google' ..
In een draadje voor de fans, komt zo'n illegale verkoper ook al aan z'n trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Spinner schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:13:
Ads door Google
EVE ISK 500000M in Storck
$0.02/M in all EVE ISK service , Share the Warefare, 5mins Delivery

Fijn hoor, 'ads door google' ..
In een draadje voor de fans, komt zo'n illegale verkoper ook al aan z'n trekken.
Dat soort ads kun je melden in Schop een Modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat helpt wat?

Die rotzakken blijven doorgaan met spammen en Google blijft geld van ze aan te nemen voor reclame.
Alles doen om het aan je op te dringen en alles doen om het te krijgen tot frauderen met CC's en keyloggers aan toe.
Google moet zichzelf eens af vragen of ze hun reputatie voor die paar centen van een paar kleinschalige criminelen op het spel willen zetten.

Als je al een lutser bent en extra ISK wil kopen voor een spelletje doe het dan bij CCP zelf en laat je niet in met deze criminelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, want T.Net kan via bepaalde settings de Google-AdSense aanpassen. Dat hebben ze al eens eerder voor mij gedaan toen ik gewag maakte van gold sellers voor bijv. GuildWars. Het is daarna heel lang redelijk schoon gebleven van dat soort advertenties. *shrug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
De nieuwe patch heeft de mac client geen goed gedaan.
Ik heb nu ineens last van crashes van de client, performance is ongelooflijk ver in elkaar gezakt, terwijl alles volgens Transgaming beter zou worden. Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
benji83 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:17:
De nieuwe patch heeft de mac client geen goed gedaan.
Ik heb nu ineens last van crashes van de client, performance is ongelooflijk ver in elkaar gezakt, terwijl alles volgens Transgaming beter zou worden. Erg jammer
dat deed die van mij ook, maar werkt nu juist een stuk beter. sinds de patch geen crash meer gehad terwijl ik daarvoor binnen 10 minuten na opstarten de client crashde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
iemand al de amarr epic arc gedaan? moet nog een paar missies grinden zodat ik 6.8 amarr standings effective heb :D (ik ging met laatste storyline van 6.4 naar 6.7 :O :( ) waar kan ik de agent vinden trouwens, d8 koz-azor prime? is dat zo'n mission gast in space?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Dutch2007 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:25:
iemand al de amarr epic arc gedaan? moet nog een paar missies grinden zodat ik 6.8 amarr standings effective heb :D (ik ging met laatste storyline van 6.4 naar 6.7 :O :( ) waar kan ik de agent vinden trouwens, d8 koz-azor prime? is dat zo'n mission gast in space?
weet jij of met een epic arc de standings (sneller) omhoog gaan? kan geen eenduidig antwoord vinden of dit nu wel of niet sneller gaat dan lvl4 missies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
De agent is normaal gezien marked als een static complex in je overview.
De missie geeft niet veel extra standing volgens wat ik lees; het is gewoon wat anders dan een normale missie, en op het einde krijg je een min of meer goed item naargelang welke keuzes je onderweg hebt gemaakt. Als het je om isk te doen is moet je het niet doen. Veel reizen en moeilijker dan standaard missies. Op shc is er iemand die een faction fit ishtar verloren is aan een van de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
-SafaN- schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:56:
De agent is normaal gezien marked als een static complex in je overview.
De missie geeft niet veel extra standing volgens wat ik lees; het is gewoon wat anders dan een normale missie, en op het einde krijg je een min of meer goed item naargelang welke keuzes je onderweg hebt gemaakt. Als het je om isk te doen is moet je het niet doen. Veel reizen en moeilijker dan standaard missies. Op shc is er iemand die een faction fit ishtar verloren is aan een van de missies.
bedankt. het ging mij alleen om de standings, dus ik laat ze links liggen en ga door met m'n lvl4'tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Voor het blitzen van missies voor meer storylines doe ik lvl3's. Sneller aan mijn 16de missie geraken. Lvl 4 is meer voor de loot en salvage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan V
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Bastiaan V

Tux's lil' helper

rapture schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:13:
Voor het blitzen van missies voor meer storylines doe ik lvl3's. Sneller aan mijn 16de missie geraken. Lvl 4 is meer voor de loot en salvage.
ga dan gewoon cosmos missies doen en/of tags kopen en inleveren, geeft je direct faction standing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik zag gisteren pas dat er een 14 dagen Trial voor Eve was dus deze heb ik even snel gedownload :)
Wat fighter missies gedaan en vlieg nu rond in een Merlin.
Zit momenteel ook in een Corporation maar ik kan het system (als je zoiets noemt?) niet meer uit omdat ik via het wormhole erin ben gekomen die een speler van de Corporation open heeft gemaakt. Nu moest ik wachten totdat er meerdere spelers online komen :| Dus wat skills aangezet en AFK gegaan.

Mij is verteld dat ik de skills moest trainen zodat ik dadelijk een Raven kan gaan vliegen. Dus daar ben ik nu mee bezig :)
Maar eerst eens kijken wat voor fitting ik voor mijn Merlin moet hebben.

Ik heb alle 10 de missies voltooid bij een Agent maar nu wil ik meer van deze fighter missies. Waar kan ik die vinden? Ik speel btw als Caldari..

[ Voor 10% gewijzigd door timskiej op 31-08-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dag 1 al naar W-space? Enthousiast :) Ik hoop voor je dat er nog corpmembers zitten anders is de enige uitweg waarschijnlijk via de medical clone facilities :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Iemand heeft me een nieuwe WH gemaakt dus ik ben weer terug :)

Ik zit nu missies te doen voor een gast maar dit is steeds hetzelfde (ala vernietig pirates en raap item X op).
Zijn er nog andere missies zoals ik eerst had waar je items mee kunt verdienen of een ship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ja, elke 16? van de kill X, krijg je storyline, daar krijg je dan of extra isk voor of items.

Verder verdien je LP door missions te doen, met deze LP (loyalty Points), kan je vervolgens als je genoeg hebt, deze inruilen voor items (en mogelijk een kleine vergoeding, deze kan je vervolgens voor meer isk verkopen, of je hebt een faction ition zoals caldari navy etc, etc, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik heb nu dus de 10 missies van de warrior agent afgemaakt.
Nu heb ik via help gekeken naar mijn volgende warrior agent maar dit zijn precies dezelfde missies.
De vijanden zijn zwak en ik krijg geen betere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wacht maar tot je lvl1 missies gaat doen :P 1 cruiser gaat nog, maar zodra het er 2 zijn wordt het lastiger :) Dan moet je nog een dag of 2 extra trainen.

Iets waar ik al diverse mensen in het noob chat mee heb zien worstelen / schepen aan heb zien verliezen: je kun wegwarpen als je te hard stuk gaat :)

Dat de missies allemaal hetzelfde zijn klopt: warp in, kill all, loot en salvage alles, lever eventueel nog een item in bij je agent.

Beter items ga je niet zomaar krijgen als loot, zodra je de normale missies gaat doen wordt het wel beter (nu heb je vooral civillian stuff als loot volgens mij) maar T2 zooi krijg je er niet van. Dan moet je je loot verkopen en er betere dingen voor terugkopen.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:01
@timskiej; heb je er al aan gedacht om de eerste epic arc te doen? Levert een boel geld op vergeleken met normale level 1 missies en soms leuke items. Die arc heet overigens 'The Blood Stained Stars' ofzo en is juist bedoeld voor beginners. Voor sommige missies ben je wel een cruiser nodig anders kom je er gewoon niet doorheen, maar dat is pas in de laatste paar hoofdstukken (hoofdstuk heeft meerdere missies).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Bedankt voor de info.
Dan ga ik die Epic Arc eens proberen.

Edit

Oh..ik was er al aan bezig zie ik nu :)

[ Voor 30% gewijzigd door timskiej op 31-08-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

timskiej, plan je agenda wel in voor minimaal een jaar, want sneller gaat dit spelletje niet.

* yared zou ook niet anders willen :)

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 01-09-2009 14:33 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:19
Welkom in EVE, nu je "Hooked" bent, zullen we je zeker vaker gaan zien hier en wie weet, ingame :)

Veel plezier en schroom niet om te vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds vorige week ook begonnen en vrij onder de indruk. Was begonnen als Caldari, maar na week dacht ik bij mezelf "shit missile combat gaat op lange termijn saai zijn", dus mijn boeltje gepakt en naar gallente space verhuist :p

Reden dat ik niet gewoon een nieuw gallente personage had gemaakt is simpelweg omdat ik in die week al een heleboel learning skills had geleerd, plus donaties van rond de 30 miljoen ISK. Dus als starter is dit gewoon prachtig om met dat geld direct die dure learning skills van 4.5 miljoen ISK te kunnen kopen. Nog anderhalf dagje wachten en alles staat op lvl 4/5 en daarna een paar uurtjes en kan ik al volop met gallente frigates gaan vliegen :)

momenteel doe ik gewoon nog was missies met mijn Kestrel en salvage ik al de wrakken, levert toch een mooi bedrag op tot ik aan de lvl 2 missies kan beginnen. Ben gewoon nog wat aan het twijfelen wat ik ga doen binnen een maand. Faction Warfare, Pirating, Alliance warfare ziet er allemaal zo leuk uit :P

In verband met hun console game DUST 514, grote kans is dat het gratis zal zijn zonder maandelijkse betaling op console. In een interview zei één van de developers dat de enige reden dat ze het een MMOFPS noemden was omdat het gewoon in het universum van EVE Online afspeelde, wat een MMORPG is. Plus zie je eerlijk gezegd met de graphics uit die teaser trailer met honderden spelers tegelijkertijd op een slagveld oorlog voeren? Ik alvast niet, consoles hebben al moeite om 32 man vlot te spelen en 64 is ook al aan de limiet. Enige die hoger gaat is de PS3 game MAG met 256 spelers, maar die moet dan ook al goed beginnen inboeten op grafisch vlak. En de graphics in die trailer zagen er toch iets beter uit dan die van MAG (als ze effectief ingame zijn van DUST 514, want in deze tijd....)

Denk eerlijk gezegd dat het gewone multiplayer maps zijn waar spelers op vechten en op het einde van de dag/week/maand wordt er berekend aan de hand van de scores welk team de planeet krijgt. Mocht het zoiets zijn, dan kan men al zeker niet een maandelijks bedrag gaan rechtvaardigen voor een "normale" multiplayer FPS.

Nu met enig geluk is er meer informatie beschikbaar vanaf volgende maand, sinds het dan EVE Fanfest is. Ben ook benieuwd naar de hele features lijst van de opkomende expansie EVE Online: Dominion die deze winter uitkomt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hey Lok1, zit je ook hier *wuif*? Dus niet alleen 9lives.

Corp waar ik inzit, Vespa, heeft een wardec. Had nu tijdje account frozen. Maar een war en upcoming pvp maakt het juist weer lekker spannend om er weer in te duikelen. Voornamelijk pve gedaan tot lvl 3, moet eens wat pvp bijkomen. Ga niet wachten tot ze de vrij saaie pve hebben aangepast, zoals aangekondigd.

Eens kijken hoe hard we kunnen uithalen (of hoe lang we het kunnen uitzingen) met t1-frigjes en goed gefitte cruisertjes...

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 02-09-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:01
@Lok1; train Cybernetics ook naar level 4 en probeer dan zo snel mogelijk +4 attribute enhancer implants te krijgen. Scheelt heel wat tijd op den duur.

http://wiki.eveonline.com...c_Subprocessor_-_Standard
http://wiki.eveonline.com...y_Augmentation_-_Standard
http://wiki.eveonline.com/wiki/Ocular_Filter_-_Standard
http://wiki.eveonline.com/wiki/Neural_Boost_-_Standard
http://wiki.eveonline.com...daptation_Chip_-_Standard

[ Voor 50% gewijzigd door NitroX infinity op 02-09-2009 15:55 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb momenteel 2 implants gekocht die +3 intelligence en memory geven. Zal me wel de andere kopen vanaf ik geld heb, nu voor de komende dagen maakt het toch weinig uit, sinds ik nog volop learning skills aan het leren ben en die gebruiken eigenlijk allemaal intelligence/memory als attributen :)

@ Hurtebise, ik ben overal en nergens :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 17:58 ]

• chemokar
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:38:
In verband met hun console game DUST 514, grote kans is dat het gratis zal zijn zonder maandelijkse betaling op console. In een interview zei één van de developers dat de enige reden dat ze het een MMOFPS noemden was omdat het gewoon in het universum van EVE Online afspeelde, wat een MMORPG is. Plus zie je eerlijk gezegd met de graphics uit die teaser trailer met honderden spelers tegelijkertijd op een slagveld oorlog voeren? Ik alvast niet, consoles hebben al moeite om 32 man vlot te spelen en 64 is ook al aan de limiet. Enige die hoger gaat is de PS3 game MAG met 256 spelers, maar die moet dan ook al goed beginnen inboeten op grafisch vlak. En de graphics in die trailer zagen er toch iets beter uit dan die van MAG (als ze effectief ingame zijn van DUST 514, want in deze tijd....)
een game maken voor een nieuw platform met een ontwikkeltijd >3 jaar met als target een nieuw soort speler..... 110% zeker dat dit niet gratis gaat worden. Ben zelfs erg benieuwd naar wat voor model ze gaan, rekening houdend met de ontwikkelingen binnen eve en de koppeling met de, op dit moment, 2 verschillende platformen. Hoe gaan ze updates uitbrengen? downloadbaar? abonnement voor een nieuwe versie elk x aantal maanden? payable content?

Ze zullen het spel op een of andere manier intressant moeten houden anders is het heel populair in het begin en neemt daarna het aantal spelers weer af en dat past weer niet bij hoe EVE nu in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chemokar schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:51:
Ze zullen het spel op een of andere manier intressant moeten houden anders is het heel populair in het begin en neemt daarna het aantal spelers weer af en dat past weer niet bij hoe EVE nu in elkaar steekt.
Had gelezen dat er ook voertuigen en vliegtuigen beschikbaar waren dus me dunkt dat je daar nog ea bij aan kan vullen over een periode van 3-4 jaar.

Abbonementsvormen en link met Xbox Live kan nog apart worden maar denk dat ze qua kosten toch wel richting dezelfde prijzen als Eve zelf gaan zitten. Maar ik kan me ook goed indenken dat er veel mensen zijn die 5€ per maand al veel gaan vinden. (Zeker in hun doelgroep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie Anti Aliasing werkend in EVE ?

Ik krijg het maar niet aan de gang ;(.. Ben al terug gestapt naar de 186 drivers (nvidia)... En ik krijg AA niet geforced met Nhancer.

Eerder heb ik het altijd werkend gehad.

FIXED:
In nHancer Anti Aliasing Compatibility veranderd naar; 0xf0000045
Met de 190 drivers werkt het niet, 186 (en lager) wel... Hier wat screenshots
van de nHancer settings (niet van mij);

Afbeeldingslocatie: http://go-dl.eve-files.com/media/corp/patsphone2/enhancements.jpg
Afbeeldingslocatie: http://go-dl.eve-files.com/media/corp/patsphone2/optimizations.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.eve-files.com/media/corp/patsphone2/compatibility.jpg

EVE ingame settings @ max..

i7 920 D0 @ 4.2ghz
eVGA X58 Classified 759 (nf200)
Corsair Dominator GT 2000mhz CL7
2x eVGA GTX285 FTW!

Hoop dat iemand er wat aan heeft ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:24:
[...]

Had gelezen dat er ook voertuigen en vliegtuigen beschikbaar waren dus me dunkt dat je daar nog ea bij aan kan vullen over een periode van 3-4 jaar.

Abbonementsvormen en link met Xbox Live kan nog apart worden maar denk dat ze qua kosten toch wel richting dezelfde prijzen als Eve zelf gaan zitten. Maar ik kan me ook goed indenken dat er veel mensen zijn die 5€ per maand al veel gaan vinden. (Zeker in hun doelgroep)
sterker nog.. ik denk dat voor de x-box ze geen abbonoments geld kunnen vragen zelfde geld voor de ps3 die kent dat soort dingen niet eens..

nee voor consoles zullen ze er geen winst uit halen.

wat ze wel zouden doen is je eve account koppelen aan je dust account daar kunnen ze dan weer wel geld voor vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
tuurlijk kan dat.. ps3 heeft ingame browser ;-), maak hun ccp website compatible met de ps3 browser en je kan betalen, evt time cards in de winkels en klaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Dutch2007 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:19:
tuurlijk kan dat.. ps3 heeft ingame browser ;-), maak hun ccp website compatible met de ps3 browser en je kan betalen, evt time cards in de winkels en klaar ;-)
hehe dat is wel wat omslachtig, gewoon in de ps store aanbieden kan ook hoor :P net als xbox gewoon een marketplace heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
<-- non console gamer, broertje heeft wel een xbox36 en de ps3 maar geen market place ooit gezien van de ps3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
haha, pwned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe expansion lijkt me wel wat tbh... En het is bijna november ! :P

Oh.. nog steeds ISK Selling adverts onderaan het forum.. Zal ook eens contact opnemen
met een mod :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 18:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 07:30:
Als je al een lutser bent en extra ISK wil kopen voor een spelletje doe het dan bij CCP zelf en laat je niet in met deze criminelen.
Blijkbaar ben ik een lutser aangezien ik zo eens in de zoveel maanden (via CCP) een 60 dagen timecode verkoop voor ISK. Ik heb niet zo heel veel tijd voor EVE naast men normale leven en wil de tijd die ik dan speel besteden aan leuke fleetroams en niet verprutsen aan eindeloos grinden, plexes whatever voor ISK. Ach ieder zijn eigen manier he ;)

Overigens snap ik niet dat er nog mensen zijn die via dit soort duistere sites ISK kopen. Je loop een hoog risico op een ban en bovendien is het nog duurder dan via CCP ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Doomsday nerf : eindelijk!! alleen wat staat er nu? van area naar single target? huh? das leuk als je per ongeluk een rifter selecteerd.

Zou het een mooie aanvulling vinden als ze een titan de mogelijkheid geven om zichzelf te verankeren. Dat bumpen is behoorlijk onrealistisch. Om een boch te maken ben je 5 minuten aan het wachten en als een rifter full speed tegen een titan aan bost springt hij 1000 km is 2 sec.

Ben benieuwd hoe het hele sov gebeuren er uit komt te zien, en of ze bereid zijn om er aanpassingen in te maken als de test op singularity duidelijk laat zien dat iets van het systeem niet klopt. en die fighter bombers natuurlijk ook direct uitproberen! zou mooi zijn als je daar ook een cov op cloak op kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Wilde schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:40:
[...]

Blijkbaar ben ik een lutser aangezien ik zo eens in de zoveel maanden (via CCP) een 60 dagen timecode verkoop voor ISK. Ik heb niet zo heel veel tijd voor EVE naast men normale leven en wil de tijd die ik dan speel besteden aan leuke fleetroams en niet verprutsen aan eindeloos grinden, plexes whatever voor ISK. Ach ieder zijn eigen manier he ;)

Overigens snap ik niet dat er nog mensen zijn die via dit soort duistere sites ISK kopen. Je loop een hoog risico op een ban en bovendien is het nog duurder dan via CCP ook :+
Oh, een ban krijg je niet snel voor het kopen van ISK.

Ze halen de ISKies gewoon van je balans af en ja... je kunt rood staan :+

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
chemokar schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:58:
Ben benieuwd hoe het hele sov gebeuren er uit komt te zien, en of ze bereid zijn om er aanpassingen in te maken als de test op singularity duidelijk laat zien dat iets van het systeem niet klopt. en die fighter bombers natuurlijk ook direct uitproberen! zou mooi zijn als je daar ook een cov op cloak op kan zetten :)
Wordt het verschil met de huidige stealth bombers niet te klein dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Wilde schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:21:
[...]
Wat ik uit de info kan halen zijn de fighter bombers voor het neerhalen van capitals, wellicht komen ze erg dicht bij de stealthbombers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
[...]

ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen ze willen bomber fighters maken (vs de normale fighters die je nu @ carrier hebt)

het is dus niet een ship die je zelf kan vliegen of fitten (Dus vergeet je covert cloak maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
[...]

volgens mij zijn die fighter bombers gewoon fighters zoals ze nu zijn alleen dan met zwaardere bewapening tegen dreads. Oftewel het zijn gewoon drone sized dread killers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

De EVE NL Meeting in Katwijk afgelopen Zondag :)

In verhaalvorm;

Deze EVE meeting....

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1034.JPG
...werd gehouden in het rustige Katwijk (waar de recessie te zien was aan het aantal schepen wat op werk lag te wachten maar wat volgens Mr Michel niets meer of minder was dan een gecompliceerde gatecamp) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1061.JPG
... in een prima gelegenheid op het strand!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1041.JPG
...Hajenius buiten beeld het volkslied van KOSPAR zong

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1050.JPG
... Alliance tournament aanstond als geluid en mensen konden EVE'n op een groot scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1056.JPG
... VG een VIP tafeltje had maar dat snel ingepikt was door... :)

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1048.JPG
.. deze groep genaamd de Bende Beukers die 6-8 man sterk uit Groningen over gekomen waren

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1045.JPG
... waarna Hjerre een invalidenparkeerplaats probeerde te claimen als VIP plek voor de Hajmobiel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1066.JPG
Het was er al met al....

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1064.JPG
... 'goed toeven' zoals onze Vlaamse vriend...

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/eveonline/eve.meeting.6.9.9/Resize%20of%20DSCF1070.JPG
... Scootech zei :)

Zo'n man of 30-35 op af was gekomen, waarvan ervoor zo'n man of 10 samen hadden gegeten.

Het lekkerste biertje was witbier van mais en het eten bij Het Zwaantje was net als vorig jaar weer bijzonder goed (gelukkig geen oesters hoeven te eten deze keer! :D)

Volgend jaar weer :!:

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik zeg over half jaartje weer ;)

was er zelf helaas niet bij had andere dingen gepland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

600 miljard! doe mij es wat? :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Erikie, da's gewoon hard werken en paar jaar EVE spelen.

Was wel grappig dat soort uitroepen te zien toen MM even zijn market orders (maxxed 305!) twv 20 miljard ging bewerken.
Vooral hun gezichten toen ze realiseerden dat ie normaal lachend het dubbele doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wel een tragische bijeenkomst. Met een ferme wardec op de achtergrond. Net op dat moment wordt de POS hard onder vuur genomen en is het alle hens aan dek om ons prachtbouwsel in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Even een opinie vraagje (zal er een stukje achtergrond bij doen)
Mijn alliance is gewardecced door een irritant stel griefers.
Deze heren denken dat het eerlijk is om neutral remote reppers te gebruiken.
Dit doen ze op 2 manieren:
1: 4 man zijn uit hun corp gestapt en hebben een corp opgericht, speciaal om hun te RR'en. deze kunnen we dus zelf deccen, no problem, al is het irritant.
2: ze hebben een stuk of 10 RR'ers in NPC corps. Hier kan je dus helemaal niets aan doen. Ze worden wel red blinky als ze gaan reppen maar niet voor iedereen (wat opzich al raar is).

Wat zijn de meningen hier over neutral remote reppers? Moet dit beschouwd worden als een exploit of is het de normaalste gang van zaken en moet dit toegestaan worden?

(overigens, als ik er achter kom welke ******* in ons system als scouts opereren hebben ze een heel groot probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
anisch normale gang van zaken, ze worden red, dus zou je ze kunnen aanvallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Het rare is dat ze niet voor de hele alliance red worden dus we kunnen ze niet allemaal aanvallen.
Alleen de corp waarvan een member aangevallen wordt krijgt ze red, als we net geen tackler hebben in onze corp kunnen we ze dus niet te pakken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:07
wou nu eindelijk naar 0.0 gaan heeft mijn alliance besloten om oorlog te gaan voeren met een paar piraten xD 23 jumps door lowsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Fighter bombers?
Saturation attack

Uber rifters om capitals af te maken? Je ziet stations al aan de lopende band verse scheepjes uitspugen en wolkpacks die alles opvreten.

Het kan nog interessant en gevarieerd worden ipv de oude vaste routines van de battleships en support fleet in 1 blob. Een cap fleet erbij en double titans die het boeltje proberen ruïneren. Misschien gaan we nog meer tactieken zien naast de traditionele vloten, snelle hit and run die op het slagveld verschijnen, verdwijnen, verschijnen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn fighter bombers niet zoiets van fighters met citadel torpedoes?
Lijkt me flink heftig als je daar een groepje op je af ziet komen in je capital bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:34:
Wat zijn de meningen hier over neutral remote reppers? Moet dit beschouwd worden als een exploit of is het de normaalste gang van zaken en moet dit toegestaan worden?
Probeer wat huurlingen te vinden die mee willen helpen met vechten. Dan zullen we snel afdruipen als ze weten dat ze het niet kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:57:
Lijkt me flink heftig als je daar een groepje op je af ziet komen in je capital bootje.
Zou mooi zijn als ze ook 'vertical' zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:57:
70k eHP alpha strike met lage rate of fire in destroyer of cruiser formaat zou in wolfpacks pas instantpop kunnen doen. In kleine aantallen doen ze niet veel. Support fleets steunen dan op battlecruisers en hac's om ze neer te halen.

Als het een soort fighters zijn, dan kan je ze aan elke droneloze toewijzen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:20:
Probeer wat huurlingen te vinden die mee willen helpen met vechten. Dan zullen we snel afdruipen als ze weten dat ze het niet kunnen winnen.
Of uitpluizen hoeveel POS'en ze hebben en paar omver schoppen. Mijn eerste roaming gang ervaring in low sec, eventjes met een 20man corp gang een 20 man alliance gang afmaken. Dan hun POS'en op een kaart bijhouden en de mogelijkheid hebben om daar een shitload dreads erop te smijten.

[ Voor 38% gewijzigd door rapture op 09-09-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans dat ze een pos hebben in lowsec als stel griefers is redelijk klein, ze hebben alts voor zulk soort dingen in andere corporations.

Enige wat je kan doen is of proberen een engagement bij station vandaan te krijgen (wat alleen gebeurd als ze denken te winnen, dus dan moet je zelf ook neutral RR hebben), of ze zoveel mogelijk negeren, zorgen dat ze geen kills krijgen, en volgende corp wardeccen.

• CopyCatz
  • Laatst online: 00:45
Nieuwe dev blog over sov changes:

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=691

Blijft nogal vaag, maar duidelijk is wel dat de pos warfare grotendeels over is. In ieder geval weer goedkope ice products dus :)

Vraag me ook af of de military kant van home improvement misschien gate guns betekent, waar ze vroeger al eens over nagedacht hebben.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

edit: Crap, CopyCatz was me net voor.

[ Voor 79% gewijzigd door ScytheNL op 10-09-2009 09:08 ]

• benji83
Thanks voor alle replies aangaande het reppen.
We weten dat ze een pos hebben, in WH space, we weten ook welk stuk WH space, maar zie maar eens een wormhole te vinden die daar toevallig heen gaat ;)
De afgelopen 2 dagen hebben we ze nauwelijks online gezien. De gevechten gaan redelijk gelijk op, als ze de reppers niet hadden, hadden we ze compleet afgeslacht.
Het is een 10 man corp waarvan er maar 5 actief zijn.
We zijn zo goed als zeker dat ze mining alts hebben, gezien ze keer op keer ten strijde gaan in T2 fitted schepen.
Zodra je ze alleen tegen komt zijn ze nergens meer overigens. Ik ben zelf nog een vreselijke noob (in mei begonnen en nauwelijks op combat geconcentreert) en ik kon er een bij de gate afschieten zonder hem te tacklen in een Caracal met passieve shield tank en assault missiles.

Een aantal bevriende corps hebben zich, wetende dat er oorlog was, aangesloten bij onze alliance. Zo zijn we tijdens de oorlog gegroeid tot een redelijk grote alliance (we zijn nu meen ik de 200 man voorbij) dus we moeten ze nu toch kunnen hebben.
Als alles gaat zoals de plannen waren worden de reppers vanavond gewardecced >:)

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Thanks CC, was te lui om hem te zoeken die url

Zoals ik gisteren al in het V3SPA channel riep; Ice is the oil of EVE economy.
Iets genuanceerder weliswaar, maar een goede vergelijking valt op te maken iig :)

Ik zeg; de prijzen voor Ice zullen niet drastisch dalen vooral niet aangezien onze group of informal investors de druk al aan het opvoeren is bij Amarr en Caldari regeringen om de belastingen erop te verhogen.

Dreads en andere caps moeten tenslotte wel blijven vliegen en waar gaan we die dikke caps dan voor inzetten als het niet POSwar is ;)

Komt goed, keep icemining!

[ Voor 13% gewijzigd door yared op 10-09-2009 12:07 ]

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tijdens de lunch even rustig de boel doorgelezen.

Op zich begin ik wel enthousiast te worden.

Spelers krijgen vele malen meer controle over null-sec, tot aan het beheer van de stargates toe.

Home Improvement - Het 'investeren' in je eigen gebied zie ik een beetje als een management game waarbij je middels sliders kunt bepalen hoeveel je investeert in bijvoorbeeld; research, seeding, exploration om wat EVE termen te noemen die omhoog schieten bij de gedachte hieraan.

Ik voorspel dat grote alliances nu druk in overleg zijn.
De beste stap die je nu kunt nemen is kijken hoe je gebied eruit ziet en welk gebied je het beste kunt consolideren.

Het zou een gedurfde stap zijn, maar als grote alliance zou ik bewust voor een naar verhouding klein maar goed verdedigbaar gebied kijken dan naar een enorm uitgestrekt domein wat niet te beheren valt.

Er zullen veel meer alliances komen, en null-sec toegankelijker voor andere spelers hierdoor.

Knallen - reken maar als straks de defense barrier er staan van die gebieden dat er genoeg te knallen valt voor grote fleets (wat wel weer fijn is voor CCP want die kan met minder flexibele grenzen beter capaciteiten beheren en voorspellen waar wat gaat gebeuren gokje volgens mij).

Knalletjes - kleine snelle fleets zullen flink aan hun trekken komen aangezien de defense barriers duur zijn (denk type Atlantik Wall) en daardoor genoeg gaten zullen bevatten.
Denk hierbij aan specialisten op jacht naar seeding machines of specifieke items willen verstoren waardoor de infrastructuur ontregelt raakt.

Gewoon de hele 'open-einde' gedachte bevalt me wel :)

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
yared schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:52:
De EVE NL Meeting in Katwijk afgelopen Zondag :)

In verhaalvorm;

Deze EVE meeting....

Volgend jaar weer :!:
van Scootech:

http://www.legionnaire.be/Katwijk/Eve/index.html

en volgens mij is het geen 600 miljard, maar miljoen... hence de decimal places aan het eind, dat zijn er geen 3 ;)

Maar heb wel een wallet gezien die behoorlijk uit z'n voegen trad >:)

OU812?

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

yared schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:34:

Knalletjes - kleine snelle fleets zullen flink aan hun trekken komen aangezien de defense barriers duur zijn (denk type Atlantik Wall) en daardoor genoeg gaten zullen bevatten.
Als allianties x honderd miljard moeten uitgeven voor een sluitende defensie zullen ze dat allemaal gaan doen ook. Er zijn tientallen stations gebouwd de afgelopen maanden puur om de sov 4 te kunnen volmaken, stations waar zelden iemand komt maar toch 30 miljard voor is betaald.

En zelfs als je 10 miljard (om maar wat te noemen) moet betalen om een gate van guns te voorzien, dan is het EVE universum zo vol met chokepoints dat je met iets van 15 van zulke uitgaven je regio helemaal dicht hebt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• CopyCatz
yared schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:05:

Ik zeg; de prijzen voor Ice zullen niet drastisch dalen vooral niet aangezien onze group of informal investors de druk al aan het opvoeren is bij Amarr en Caldari regeringen om de belastingen erop te verhogen.

Dreads en andere caps moeten tenslotte wel blijven vliegen en waar gaan we die dikke caps dan voor inzetten als het niet POSwar is ;)

Komt goed, keep icemining!
De grote ice-verbuikers zijn niet de caps op het moment, maar al die large towers die up moeten blijven voor de sov claims. Dit zijn er nu tientallen per systeem soms, je weet zelf hoeveel er in 1 tower gaat. Als het nieuwe sov bestaat uit het anchoren van 1 claim-module en vervolgens het simpelweg betalen van een concord rekening gaat de ice prijs echt wel weer omlaag hoor.

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

CopyCatz schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:16:
[...]

De grote ice-verbuikers zijn niet de caps op het moment, maar al die large towers die up moeten blijven voor de sov claims. Dit zijn er nu tientallen per systeem soms, je weet zelf hoeveel er in 1 tower gaat. Als het nieuwe sov bestaat uit het anchoren van 1 claim-module en vervolgens het simpelweg betalen van een concord rekening gaat de ice prijs echt wel weer omlaag hoor.
minder ice verbruik en een lagere prijs zal ook de vele macrominers niet ten goede komen _/-\o_

- Dierdra Vaal
Eve University / Council of Stellar Management

• CopyCatz
-GSF-JohnDoe schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:35:
[...]

minder ice verbruik en een lagere prijs zal ook de vele macrominers niet ten goede komen _/-\o_

- Dierdra Vaal
Eve University / Council of Stellar Management
Die zijn een tijdje terug al overgestapt op account hacking, mocht je het nog niet gemerkt hebben. ;)

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
benji83 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:34:
Even een opinie vraagje (zal er een stukje achtergrond bij doen)
Mijn alliance is gewardecced door een irritant stel griefers.
Deze heren denken dat het eerlijk is om neutral remote reppers te gebruiken.
Dit doen ze op 2 manieren:
1: 4 man zijn uit hun corp gestapt en hebben een corp opgericht, speciaal om hun te RR'en. deze kunnen we dus zelf deccen, no problem, al is het irritant.
2: ze hebben een stuk of 10 RR'ers in NPC corps. Hier kan je dus helemaal niets aan doen. Ze worden wel red blinky als ze gaan reppen maar niet voor iedereen (wat opzich al raar is).

(overigens, als ik er achter kom welke ******* in ons system als scouts opereren hebben ze een heel groot probleem)
Simpel op te lossen, Iedereen die een target repaired moet geflagged worden voor de hele corporation van de tegen partij.

Zo wordt iedereen netjes geflagged voor iedereen. Goed voor de economie.

• Dutch2007
sov changes zien er iid goed uit :)
Maakt niet uit, ze docken gewoon up meteen als je op hun schiet.

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 11:16
komt er nou nog eens een nieuw volkje in eve ? een paar jaar geleden sppelde ik het, en toen zou "the jove" speelbaar worden dacht ik.
en wanneer komt de nieuwe update ?
heb wel weer zin om toe te treden toch eigenljk de beste mmorg die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
libero schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:23:
komt er nou nog eens een nieuw volkje in eve ? een paar jaar geleden sppelde ik het, en toen zou "the jove" speelbaar worden dacht ik.
en wanneer komt de nieuwe update ?
heb wel weer zin om toe te treden toch eigenljk de beste mmorg die ik gespeeld heb.
De jove worden voorlopig nog niet speelbaar. De nieuwe update komt in november of december oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
zou eerst seriously generfed worden, willen zie ge-released worden, volgens mijn kunnen alleen dev's deze spelen/gebruiken

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
The Jovians zullen waarschijnlijk nooit speelbaar worden. Daar zijn ze, op dit moment, te overpowered voor. Ik zie The Jovians dan ook als laatste redmiddel van CCP mocht EVE-Online ooit ten onder gaan. Pas op dat moment zul je The Jovians zien.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.