Ik meen me te herinneren dat ze ofwel veel duurder waren dan nu, ofwel dat ik een maand van freighter en 3 maanden van orca af zat.
Mijn booster zou in 4 dagen een Orca kunnen vliegen. Hmm.. Eens kijken of Sanshas een beetje te tanken zijn met een Orca
Ik vind die getalletjes wat lastig in te schatten, zou ik met de volgende setup wat leuk kunnen tanken?
- Large Shield Extender II
- Heat Dissipation Field II
- Photon Scattering Field II
- Invulnerability Field II
- Anti-EM Screen Reinforcer I
- Core Defence Field Purger I
- Core Defence Field Extender I
EFT roept dat ik 75,9% EM en 76,7 thermic resist, 17688 shield, 544 sec, 81 hp/s peak recharge.
Mijn Brutix met 87/83% en 320 repair per 12 seconde redt het makkelijk, is dat dan simpelweg in een kruistabel zetten en kijken of de Orca daarbij in de buurt komt?
Mijn booster zou in 4 dagen een Orca kunnen vliegen. Hmm.. Eens kijken of Sanshas een beetje te tanken zijn met een Orca
Ik vind die getalletjes wat lastig in te schatten, zou ik met de volgende setup wat leuk kunnen tanken?
- Large Shield Extender II
- Heat Dissipation Field II
- Photon Scattering Field II
- Invulnerability Field II
- Anti-EM Screen Reinforcer I
- Core Defence Field Purger I
- Core Defence Field Extender I
EFT roept dat ik 75,9% EM en 76,7 thermic resist, 17688 shield, 544 sec, 81 hp/s peak recharge.
Mijn Brutix met 87/83% en 320 repair per 12 seconde redt het makkelijk, is dat dan simpelweg in een kruistabel zetten en kijken of de Orca daarbij in de buurt komt?
[ Voor 53% gewijzigd door Paul op 02-07-2009 21:57 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock