Sorry, maar te druk bezig RL op dit moment voor eve...CopyCatz schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:55:
[...]
Yo kom je nog es een keer weer online of speel je eve alleen nog hier
Komt vanzelf wel weer.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sorry, maar te druk bezig RL op dit moment voor eve...CopyCatz schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:55:
[...]
Yo kom je nog es een keer weer online of speel je eve alleen nog hier
Ten eerste: Goons zijn degenen geweest, die zelf ervoor gekozen hebben allies te bedonderen, die net daarvoor hun nog hebben geholpen in delve en met een bewaking van een titan bouwplaats. Ze hebben flink zitten te dreigen, jatten en wat nog meer.IJzerlijm schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:21:
[...]
En toch heeft ED jaren kunnen tolereren bondgenoten van Goonswarm te zijn totdat de politieke situatie veranderde en nu opeens iedereen al die tijd al een hekel aan ze blijkt te hebben.
vertel? ben wel benieuwd wat er nu precies is gebeurd.Meister schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:21:
[...]
De coup van gisteren is mislukt, als je dat bedoelt
ben het met je eens, maar zou als onderdeel van het nieuwe SOV mechanics toch wel willen zien dat keuzes die in het verleden gemaakt zijn bij een alliance ook voor de toekomst een impact hebben. nu is het mogelijk om van de een op de andere dat van een blue een red te maken en een paar maanden later weer blue te maken. Ook de onderlinge verbanden tussen de allianties hebben geen enkele invloed. zo kan je nu 9of het zin heeft of niet) goonswarm blue hebben en PL red.bangkirai schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:45:
[...]
Dat tweede is nu echt voorbeeld van hoe eve werk: je hebt hogere politiek in het spel, dat boven corps/persoonlijke belangen uitgaat.
Blue status is leuk, echter ik hou het voor wat het is: het is hoe je eigen kant de andere partij beschouwd en je hebt geen enkele aanwijzing als zij dezelfde status hebben.
Ik vertrouw alleen de blues, die ik ook al vaker tegengekomen ben en waar ik dus ervaring mee hebt, onbekende blue corps/allianties, zorg ik wel voor, dat ik niet in locking range kom. (scheelt je een lading schepen in de loop van de jaren)
Vanaf deze link: http://www.scrapheap-chal...0&postorder=asc&start=375 wordt het min of meer duidelijk.chemokar schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:25:
[...]
vertel? ben wel benieuwd wat er nu precies is gebeurd.
Week1, week2, week3, week4 in een rij is ook een job van 4 weken. Je kan inderdaad argumenteren dat als er tussen elke week een week wachttijd is, dat je job langer wordt.yared schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:20:
@rapture, je bekijkt het meer vanuit een 0.0 perspectief, dat vinnik altijd wel leuk want daar krijg ik dan ook weer zicht op.
Eerlijk gezegd zijn jobs van minder dan een week niet echt de moeite als je goede research wilt doen. Ik heb bijvoorbeeld in een van mijn eigen POS's twee labs waar ik alleen maar maand copy jobs draai (BPOtje lekker in station - hi-sec)
Tot in hull schieten zal een pos module incappen. Pos module werkt niet meer en 99% resists op hull. Een bugged incapped exemplaar kan weleens schieten, dan schieten we gewoon dwars door 99% resists.Ik ken de term 'incapped' niet. Betekent dit 'bezig houden'?
Toen Frankrijk China wilde aanvallen, hadden ze naar de Duitsers gebeld om de nieuwe slagschepen wat later aan de Chinezen te leveren. Dan heeft Frankrijk geen last van een nieuwe generatie slagschepen. Europese geschiedenis zit vol zulke metagaming/bedriegen/... toestanden. De Azteken zijn te gemakkelijk gevallen omdat ze naïef waren en Cortez wist uiteraard hoe je Europese politiek moet bedrijven.The delivery of the Dingyuan, sailed by a German crew, started in 1884, but was stopped following a request from the French who were in the middle of a conflict with China which culminated with the Sino-French War (1884-1885). The Dingyuan was a very powerful ship and vastly superior to any of the French ships of the French China Squadron, and should have been able to participate advantageously in the conflict, especially during the Battle of Foochow [1]. Wikipedia: Chinese turret ship Dingyuan
Het is wel leuk om te proberen bij elkaar te puzzelen wat er nou aan de hand is met alleen maar info van horen zeggen plus de info die je uit EVE en Dotlan kunt halen.chemokar schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:25:
[...]
vertel? ben wel benieuwd wat er nu precies is gebeurd.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Wat vind jij dan metagaming? Dat pos verhaal is gewoon een bug en die had gemeld moeten worden. Maar spy's en infiltreren in een alliantie om daar de boel leeg te halen vind ik geen metagaming, dat hoort er nu eenmaal bij. Vergelijking met de onderzeeers klopt toch wel, er werd ineens om een andere manier oorlog gevoerd die, op dat moment, nauwelijks mogelijk was om te stoppen. Engelsen kwamen met de radar, ook een nieuwe spelregel waar de duitsers weer wat op moesten vinden, enz.furby-killer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:29:
Knap hoor, metagaming koppelen aan onderzeeers, was mij niet gelukt. Ik vind het logischer om die te koppelen aan stealth bombers, maar dat ligt vast aan mij.
Metagaming en exploits zijn gewoon triest. Ik neem aan dat je de pos bug waardoor sommige onbeperkt ferrites (of wat het dan ook was) aan het produceren waren ook gewoon erbij vindt horen?
Zodra er in eve geen alts meer zijn en je je in high sec realistische politie hebt*, dan mag je weer RL vergelijkingen maken.
*Regelmatig zie je op eve forums een topic als er weer een scammer in het echte leven is gepakt van: zie je wel, scammers bestaan in het echt ook. Maar dan vergeten ze even dat die scammer nu de rest van zijn leven vriendjes met bubba mag worden, terwijl in eve de scammers gewoon in high sec in een station zitten zonder dat concord er iets aan doet, en al het geld naar hun alt wordt doorgesluisd.
Zelfde vind ik met corporate spies/diefstallen. Doe dat maar als je daarna niet gewoon die char kan verkopen en alles kan doorsluizen naar je main/alt.
De onderzeëers gingen over eerlijkheid/ridderlijkheid. Onderzeëers, stealthbombers,... sneaken naar een doelwit, vallen aan en sneaken weer weg. Dat kan je als oneerlijk beschouwen omdat de gewone schepen die niet sneaken. Dat was werkelijk een outcry in de UK, net zoals we in EVE bij vele zaken whinen over de eerlijkheid. Nu kunnen we niet meer voorstellen dat een onderzeëer oneerlijk zou zijn. Het is standaardprocedure geworden. Zo zit je in EVE toch niet te klagen dat sniping fleet battleships op 150km afstand kunnen schieten?furby-killer schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:29:
Knap hoor, metagaming koppelen aan onderzeeers, was mij niet gelukt. Ik vind het logischer om die te koppelen aan stealth bombers, maar dat ligt vast aan mij.
Daar struikel je over de verpakking en speeltjes. Vergelijkingen zijn geen volledige 1 op 1, de essentie wordt wel behouden. Als het nodig is, vertaal je ook Grieken en Romeinen. Maar je moet het kunnen zien, niet uren naar een vraagstuk staren en nog altijd niet snappen wat er aan de hand is. Als je het niet kan zien, dan trap je nog wel paar keren in klassiekers. Dat is ook de moeilijkheid van wiskunde, je moet het maar kunnen zien en weten wat je moet toepassen.Metagaming en exploits zijn gewoon triest. Ik neem aan dat je de pos bug waardoor sommige onbeperkt ferrites (of wat het dan ook was) aan het produceren waren ook gewoon erbij vindt horen?
Zodra er in eve geen alts meer zijn en je je in high sec realistische politie hebt*, dan mag je weer RL vergelijkingen maken.
Je probeert morele zaken en andere randfactoren eraan te koppelen om scammers slecht te maken. Is er iets mis mee dat een CEO van een wapenfabrikant vice-president van de VS werd en eventjes de staatskas zat te plunderen? En gewoon ermee wegkomen omdat zijn vaardigheden en huiswerk excellent is? Je kan hoog en laag springen, die man loopt ermee weg en niet 1 van de 300 miljoen Amerikanen kan iets er tegen doen. Dat is de omgeving, de game mechanics. Of is het "hij kan het, maar ik kan dat niet" dus "niet eerlijk!".*Regelmatig zie je op eve forums een topic als er weer een scammer in het echte leven is gepakt van: zie je wel, scammers bestaan in het echt ook. Maar dan vergeten ze even dat die scammer nu de rest van zijn leven vriendjes met bubba mag worden, terwijl in eve de scammers gewoon in high sec in een station zitten zonder dat concord er iets aan doet, en al het geld naar hun alt wordt doorgesluisd.
Zelfde vind ik met corporate spies/diefstallen. Doe dat maar als je daarna niet gewoon die char kan verkopen en alles kan doorsluizen naar je main/alt.
[ Voor 83% gewijzigd door Sissors op 19-06-2009 23:42 ]
2 gebruikt speciale voordelen niet | 2 gebruikt speciale voordelen wel | |
1 gebruikt speciale voordelen niet | Beiden winnen niks. | 2 krijgt de macht om 1 te overpoweren. Risico voor 2 is een hoop aparte accounts kwijt geraken. Positie van 1 gaat achteruit. |
1 gebruikt speciale voordelen wel | 1 krijgt de macht om 2 te overpoweren. Risico voor 1 is een hoop aparte accounts kwijt geraken. Positie van 2 gaat achteruit. | Beiden krijgen meer macht, maar relatief is niemand beter geworden. Beiden verliezen aparte accounts, maar relatief is niemand verloren. |
Probeer hem dat te vertellen wanneer je hem gaat 'biomassen'.Dan neem je iemand anders zijn/haar naam waarmee je wel een bedrijf kan opstarten
Omgaan met abstractie blijft moeilijk. Je neemt de niet-essentiële details eruit en maakt daarmee 1 op 1 vergelijkingen van om een discussie in het belachelijke te trekken.furby-killer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:39:
Probeer hem dat te vertellen wanneer je hem gaat 'biomassen'.
Die mogelijkheden zijn er voldoende, echter willen de spelers altijd meer. Zie de BoB disbanding, precies hetzelfde was meer dan een jaar eeder al gebeurd met Ethereal Dawn waarbij een saboteur alle corps uit de alliantie mikte. Maar ED had veel minder stations en geen enorme zwerm vijanden die gelijk binnenvielen dus de schade was beperkt.furby-killer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:17:
Het probleem is dat je er niks tegen kan doen. Tuurlijk je kan paranoide rond gaan lopen, maar uiteindelijk lukt het ze toch wel, zou jij moeten weten. En ze pakken je uiteindelijk toch wel omdat ze geen enkel risico lopen, het gaat toch allemaal via alts.
Maar CCP zou corporations op zijn minst de mogelijkheden kunnen geven om de gevolgen te beperken.
[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 20-06-2009 17:17 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Sissors op 20-06-2009 17:18 ]
Of iemand anders start met scammen omdat door het wegvallen van jouw gescam een gat in de markt ontstaat. In een alt-loze situatie zal er niet minder gescamd worden. Dan is de alt niet eens een twistpunt. Veel zaken kunnen door een hogere niveau overruled worden.furby-killer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:16:
Dat mag je best ook allemaal van mij in eve doen, maar dan zou je het wel met andere mensen moeten doen ipv een nieuwe alt aanmaken. En dat is het grote verschil.
[ Voor 53% gewijzigd door rapture op 20-06-2009 17:29 ]
Nog bedankt voor de tip, ik zit nu in W-space ;-)yared schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:13:
[...]
Deze lui leven in WH space.
Zijn erg goed in overleven
Lol, zit je in BS? If so, goede keus, is een hechte groep met goede pvp'ers. Heb er ca 8 maanden in gezeten maar de keus om naar WH space te gaan was helaas voor mij niet de beste. Ik heb het 2 maanden geprobeerd maar helaas niet mijn ding gebleken. Waren ze/we in 0.0 gebleven was ik zeker niet weggegaan.Cergorach schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:39:
[...]
Nog bedankt voor de tip, ik zit nu in W-space ;-)
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
C-J is soort van Mekka voor Goons naar het schijnt, dus om te pesten is het wel handig..Zodiac schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:43:
Waarom niet? Vroegah dachten veel mensen dat RA en BoB elkaar zouden uitmoorden, nu blijkt dat Goons BoB een kopje kleiner heeft gemaakt en IRCEDAtlas met RA hebben afgerekend. BoB in C-J6 laten wonen zou prachtig zijn
(Sc0rched Earth hier overigens)
Trouwens, heeft Atlas wel interesse om C-J6 te houden? Voor zover ik heb begrepen zijn er geen dure maantjes in dat gebied (ook de reden waarom RA geen geld meer heeft)
C-J was het eerste thuis in 0.0 voor de oudgedienden die eind 2006 al van de partij waren. Voor de oude Red Alliance was C-J ook een soort heilig systeem waar ze op de rand van de vernietiging stand hebben gehouden en hun vijanden uiteindelijk verpletterd hebben.CopyCatz schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:28:
[...]
C-J is soort van Mekka voor Goons naar het schijnt, dus om te pesten is het wel handig..
Verwijderd
Het is een leuke en indrukwekkende geschiedenis.IJzerlijm schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:49:
Voor de oude Red Alliance was C-J ook een soort heilig systeem waar ze op de rand van de vernietiging stand hebben gehouden en hun vijanden uiteindelijk verpletterd hebben.
Verwijderd
Yep, dat was een coalitie met Veritas Immortalis en Knight of the Southern Cross. Waren wel interessante tijden maar ik kan me niet herinneren dat C-J uiteindelijk het laatste systeem was. Ik heb voornamelijk gevochten in Scalding Pass toendertijd, en RA was inderdaad goed in zooi verstoppen op deepsaves. Het was regelmatig zo dat wanneer we 's middags online kwamen RA net weer allemaal nieuwe POSses had geanchored, dat was wel erg demoraliserendVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:20:
[...]
Het is een leuke en indrukwekkende geschiedenis.
RA werd aangevallen door een coalitie waarbij Lotka Volterra (een van de) de grootste was. En uiteindelijk was het laatste systeem C-J wat RA moest opgeven. Maar zelfs toen gaf RA nog niet op en met 25 man zijn ze door blijven gaan met vechten. Ze hadden in C-J op diverse geheime plekken voorraden verstopt met daarin POS en modules.
Toen de aanvallers dachten dat ze klaar waren is de coalitie uiteen gegaan en is de verdediging van C-J minimaal geweest. Op dat moment kwam RA terug en begonnen ze POS te planten.
En aangezien het er in het begin zo weinig waren dacht LV dat ze het wel aan konden maar telkens als zij een POS in reinforce hadden geschoten wist RA het zo te timen dat het in de russische piekuren uitkwam en zij maximaal konden verdedigen. En uitendelijk wisten ze met deze taktiek steeds verder uit te breiden en met de help die ze daarbij begonnen te krijgen van anderen kwam het steeds meer in een versnelling.
Maar die RA van toen is niet meer RA van nu.
Verwijderd
Verwijderd
Eh? Ik vond de datum nou just niet het interessantste aan deze info hoor.Dutch2007 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:31:
wrom verberg je de date nu, iedereen kan zien dat die van goon vs ED om 1316 begon ;-), en 1318 vs IC
Ik moet gewoon even kwijt dat ik mijn best moet doen om je verhaal tot een logisch begrijpelijk geheel te reduceren. Dit in tegenstelling tot raptures haarscherpe analyses die voor mij kraakhelder zijn.
[ Voor 62% gewijzigd door Sissors op 27-06-2009 23:49 ]
Ik moet die missie arc ook echt eens gaan doen, hoor best wel leuke geluiden erover alleen volgens mij was het Gallente deel voor een paar mensen een 'klein probleempje'SiErRa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:22:
Ben ook weer eens begonnen, nieuw account nieuw character.
Zit al weer bijna in een cruiser, met de nodige support skills.
De tutorial is echt een stuk beter geworden en de epic arc quest is ook wel aardig, alleen begint het wel lastig te worden in een frig.
Kreeg gisteren toevallig een mailtje of ik mijn oude account weer wil reactivaten, misschien dat ik het wel doe.
Dat account is uit 2003 (vanaf dag 1) maar met maar 17M SP en vooral in refining en lab werk.
Het lastige is dat ik niet heel veel kan spelen en een corp joinen waarschijnlijk niet lukt qua verplichtingen, daarom in een nieuwe account nog wel leuk, maar met de andere kan ik een beetje lvl3 of net 4 missies mee doen en verder eigenlijk niets.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 17% gewijzigd door yared op 29-06-2009 16:18 ]
je kan zeker niet in V3SPA als je een terugkomende beginner bent?yared schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:05:
http://eve-benelux.be/viewforum.php?f=14 is het recruitment deel van het EVE-Benelux forum.
Ruime keuze, je ziet wie er actief is, wat de plannen zijn. Aanrader om te shoppen.
edit; <--- Ja, eindelijk een mooie bewegende forum icoon op t.net
Het is altijd leuk om een beginner in lvl4 missie's mee te nemen. Beginnen met uit te leggen hoe je met dubbel klik in empty space kan bewegen. Hoe je moet uitwarpen als je aggro krijgt. Hoe je wrecks moet looten. Hoe je uit een rookie ship moet ejecten. Hoe je aan nieuwe rookie ships kan geraken. Civilian guns verzamelen door meerdere rookie ships te halen.Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:18:
Ik ben van plan ook weer om te spelen.. ik weet wel dat ik niet echt zo super goed was maar wel een Cruiser had ofzozijn er nog leuke (guilds) die mensen zoeken?
Ja meeste weet ik nog wel allemaal hoor maar heb het toch al jaar niet gespeeldrapture schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:12:
[...]
Het is altijd leuk om een beginner in lvl4 missie's mee te nemen. Beginnen met uit te leggen hoe je met dubbel klik in empty space kan bewegen. Hoe je moet uitwarpen als je aggro krijgt. Hoe je wrecks moet looten. Hoe je uit een rookie ship moet ejecten. Hoe je aan nieuwe rookie ships kan geraken. Civilian guns verzamelen door meerdere rookie ships te halen.
In groep ben je meestal nooit te jong om mee te doen. Zolang je niet in een grotere oorlog zit, waar een fc aan de hand van aantal spelers in fleet channel moet bepalen wat de vuurkracht van een vloot is.
[ Voor 32% gewijzigd door Calamor op 29-06-2009 23:41 ]
Verwijderd
...in an effort to make Factional Warfare more fun, we are looking at introducing Loyalty Point rewards for kills and captures, with special LP stores for each militia, offering unique goodies for hard working militamen and women. More details to follow in an upcoming blog by CCP Ytterbium.
Wat een grapjassen, bij elke redelijk FW gevecht (20 vs 20 altijd), zijn er massive desyncs. En ze hebben een teringhoeveelheid logserver files + ze weten dat het in de FW code moet zitten. Gewoon op test server hele handel uitschakelen en 1 voor 1 weer inschakelen.The reported lag does not always occur and is elusive to track down
[ Voor 34% gewijzigd door Sissors op 30-06-2009 23:55 ]
Het zit dus in zulke kleine optimalisaties van databases en programmeren. Er is sprake van 2000 databasetransacties per seconde en 38,000 IOPS.The inventory service, which keeps track of the ownership and location of everything in the game, has been changed to use the new database service backend to connect and communicate with the Tranquility database. This will yield noticably less network I/O and memory usage than the previous system. The performance of most inventory related operations will improve, but there may be cases where performance will degrade. We fully expect a good performance gain on the whole though. The in-memory inventory storage has had a new index added which will address "The Jita Problem“ where performance has been degrading over time as more items are primed in local storage. Maintaining an extra index induces some overhead, but frees the server from having to search through very large sets in highly populated systems. Degredation of searches over time is now a function of the player population at a given location and not a function of the number of items in a location as before.
Patch Notes for Apocrypha 1.3
Elite certificates zien er leuk uit in je stats, maar je hebt er niet zoveel aan. Ik ben met mijn ene poppetje bezig perfect miner te worden, en op de andere toon perfect booster.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:33:
certificates naar elite te krijgen
Rhàshan - Aditu Sunlock
ach ik vind het wel leuk om die dingen te collecten. Ik heb er nu 19 op Elite. Het is volgens mij in beginsel vooral een houvast voor nieuwe spelers, die kunnen nu gemakkelijker kijken wat een beetje handig is om te hebben aan skills voor schepen en fitting. Verder is het voornamelijk een beetje opschep materiaalPaul Nieuwkamp schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:01:
[...]
Elite certificates zien er leuk uit in je stats, maar je hebt er niet zoveel aan. Ik ben met mijn ene poppetje bezig perfect miner te worden, en op de andere toon perfect booster.
Wanneer boost je? Als squadron commander (het is me als fleet commander nog niet gelukt de mining foreman boost te geven iig). Wat zit er als requirement in het Elite Harvesting Comptroller? Wing Command V en Fleet Command V. Lekker nuttig... Maar kost wel weer ruim 3 maanden voor die 2 skills...
Refinery foreman elite? Alle ores, ice en scrapmetel op 5Met refinery efficiency 4 en ore processing 1 (of 2, even kwijt) heb je al perfect refines (ok, in NPC stations). Hoppa, 6 maanden...
Harvesting Elite is weer wel realistischer: alle t2 crystals en zo min mogelijk last van mining upgrades.
Je moet gewoon goed kijken welke skills er in de certificates zitten en kijken welke je ook daadwerkelijk nutig acht. En goed, als je een hoop SP hebt kun je Evemon eens laten sorteren op benodigde tijd totdat je weer een Elite certificate hebt, zo blijken er bij mij met mijn 15m SP toch best een aantal binnen 2 weken te zitten, maar voor mij iig is het geen doel op zich
Troubleshooting kost eenmaal veel zoekwerk en zoveel mogelijke factoren elimineren zodat de fout ergens in een kleiner hoekje kan geduwd worden.furby-killer schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:17:
Klopt niet echt rupture. FW lag is puur server side, brackets outschakelen helpt geen drol, framerate blijft prima. En dit zijn allemaal gevechten buiten FW plexes/missies, die doen er ook helemaal niet toe. Dat zou een verklaring kunnen zijn dat low sec meer lag heeft (samen met de rest van je lijstje), maar het hele probleem is dat het een FW probleem is. Pirates hebben het enkel wanneer ze tegen FW fleets vechten, niet wanneer ze onderling vechten.
[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 01-07-2009 22:33 ]
Dat is een potentieel probleem, maar daarom run ik ook missies voor caldari in gallente space. Daardoor blijft mijn caldari/amarr standing redelijk goed.bangkirai schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:33:
FW is op de lange termijn gewoon slecht voor je character, verknal je alleen standings met npc factions mee eerlijk gezegd.
En het is erg handig als je hoge standings hebt gemiddeld genomen, heb je net iets meer keuzes om dingen te doen, als het ene is gaat vervelen.
Maar ja, das lange jaren termijn visie
Van mij mogen ze dat hele ambulation wel weggooien. Volgens mij wordt het niets meer en niets minder dan een test platform voor de World of Darkness MMORPG waar ze ook mee bezig zijn. Ze tweaken de eve engine zodat je rond kan lopen, gebruiken de feedback van eve spelers om de bugs eruit te halen en gebruiken die technologie dan voor WoD. Wat overblijft is dan een halve gimmick met weinig inhoud, zoals wel meer "features" in eve.CopyCatz schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:51:
Apocrypha 1.5 (augustus) informatie is uit: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=672
Helaas niks interessants, voor mij dan. Behalve misschien de aankondiging dat er ook deze winter geen WIS komt. Begint aardig op de nieuwe Duke Nukem Forever te lijken.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq