Nu breekt mijn klomp. Eerst verbaasd dat ik 44 digitale zenders heb gevonden. De analoge zenders echter zaten vol ruis. Toen pas ontdekte ik dat de adapter van mijn Ziggo antenneversterker er niet in zat. Als ik die er in doe kan ik de digitale zenders niet meer kijken. Als bijvoorbeeld Nederland 1 aan staat met goed digitaal beeld en ik doe de adapter er in dan wordt het direct zwart en de analoge zenders zijn dan perfect. Als ik opnieuw zenders ga zoeken met adapter er in dat vindt hij geen enkele digitale zender meer. Hoe vreemd is dat?
Nu heb ik het ook nog geprobeerd met de antenneversterker er tussenuit en direct op de kabel die mijn huis binnen komt. Perfect beeld op de analoge zenders, geen digitale zender meer gevonden.
Nu heb ik het ook nog geprobeerd met de antenneversterker er tussenuit en direct op de kabel die mijn huis binnen komt. Perfect beeld op de analoge zenders, geen digitale zender meer gevonden.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:52:
Ik heb eindelijk mijn nieuwe 47PFL9603D/10 (staat op de sticker achterop de televisie) en tot mijn grote verbazing vindt hij bij het initialiseren 44 digitale zenders naast een hoop analoge. Dat had mijn vorige 47PFL9603D/10 niet. Een aantal van die digitale zenders kan ik bekijken maar de meesten niet. Betekent dit dat mijn model DVB-C aan kan?
Wat moet ik precies doen om alle kanalen te kunnen bekijken? Ik heb even rondgekeken en vermoed een alphacript classic en een ziggo smartcard maar ik wil het wel graag zeker weten voordat ik iets koop.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 12:33 ]