Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mijn artiestenlijst in de iPod applicatie... volgens mij klopt dit niet helemaal :?

[ Voor 29% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Muthas schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:21:
Mijn artiestenlijst in de iPod applicatie... volgens mij klopt dit niet helemaal :?
Ja Special D, helemaal fout natuurlijk.

Maar zet je muziek er opnieuw op. Zal wel helpen, en check je artiestentags.

[ Voor 20% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:52 . Reden: op verzoek url naar plaatje eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Hidde schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:52:
[...]

Ja Special D, helemaal fout natuurlijk.

Maar serieus, wat is het probleem?
Kijk eens naar de Letter Captions, het gaat van "S" naar "D" weer naar "S"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Tales schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:55:
[...]

Kijk eens naar de Letter Captions, het gaat van "S" naar "D" weer naar "S"!
Inderdaad heb ge-edit. Lijkt me even muziek weg halen en opnieuw opzetten en je artiestentags checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:10
Nope heel normaal,

Bij mij doet hij hetzelfde bij 'A State Of Trance'
De reden. Hij pakt korte voorwoorden niet als sorteer criteria.

Je artiestentag klopt gewoon. Wat je moet doen is bij dat album bij het tablad sortering bij artiest 'De' ervoor zetten, dan zou hij het gewoon moeten doen.

[ Voor 5% gewijzigd door RobbieB op 03-03-2009 18:08 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Nee, maar als hij bij jou hetzelfde doet dan zou er een nieuw kopje met "A" tussen alle albums met een S staan.
Hij zou geen nieuw kopje met D moeten maken, tussen alle S artiesten.
Je hebt wel een jailbreak toegepast, misschien ligt het aan de gevolgen/programma's daarvan?

[ Voor 6% gewijzigd door StanTheMan op 03-03-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb inderdaad een jailbreak maar echt absoluut niks wat ook maar iets de iTunes library te maken moet hebben.

Het heeft inderdaad met de sorting tag te maken, lidwoorden worden namelijk weggehaald. Het woordje 'De' staat niet in de sorting tag. Daarom zou ie dan bij de S moeten staan. Dat gebeurt dus sowieso niet. Alleen ik vind het vaag dat bijvoorbeeld 'The Killers' dan wel gewoon bij K staan met als sorting artist 'Killers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Muthas schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:28:
Alleen ik vind het vaag dat bijvoorbeeld 'The Killers' dan wel gewoon bij K staan met als sorting artist 'Killers'.
Dit is juist logisch..

[ Voor 18% gewijzigd door RobbieB op 03-03-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 07:36:
[...]

Ik heb precies hetzelfde... heel erg raar.. hopelijk weet iemand de oplossing.... ik heb mijn toestel trouwens pas een maand, gewoon nieuw met abonn. T-mobile (3G - 16GB)
Niemand die werkelijk een oplossing heeft? Of dit ook herkend? Iemand tips om dit wel op te gaan lossen?
Google kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

stevenP schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:18:
Als de iPhone gelocked is, dus bijvoorbeeld in je broekzak krijg je dit te zien:
[afbeelding]

Ben je actief op je iPhone, komt het zo in beeld:
[afbeelding]

En zoals hierboven ook gezegd, het is een stuk makkelijk om het knopje te dubbeldrukken. Hiervoor hoef je hem namelijk niet uit je jas / broek te halen, maar gewoon in je zak even dubbel klikken. Het kan overigens ook met het knopje op je microfoon van je oortjes. :)
offtopic:
disclaimer, het zijn gewoon ge-google-de foto's, geen eigen screenshots hoor ;)
Daar heb je nog eens een goed punt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Sinds gister kan ik geen verbinding meer maken met het wifi netwerk op mn stage... Op een gegeven moment viel de verbinding weg en als ik het weer probeer zegt ie steeds dat verbinding met het netwerk niet mogelijk is. Dit terwijl andere mensen toch echt op het netwerk komen en ik thuis wel gewoon verbinding heb met wifi dus die werkt nog... Iemand enig idee??

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik heb sinds kort ook een iPhone 3G, en ben heel erg benieuwd naar die visual voicemail.
Alleen ik kan hem nergens vinden? :?

Iemand enig idee? O-)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:38:
Ik heb sinds kort ook een iPhone 3G, en ben heel erg benieuwd naar die visual voicemail.
Alleen ik kan hem nergens vinden? :?

Iemand enig idee? O-)
Bij Telefoon en dan meest rechtse knopje onderin je beeld. Kan alleen met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

The_Ghost16 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:47:
[...]

Bij Telefoon en dan meest rechtse knopje onderin je beeld. Kan alleen met T-Mobile.
ik heb t-mobile, en als ik dan op dat icoontje ram , belt hij de voicemail en hangt meteen weer op? :?

Humm ik kan me voicemail helemaal niet eens bellen ? :S
wtfakkel ? als ik 1233 in wil toetsen doet hij 1 (233) ? :X :?

[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:57

yok

CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:48:
[...]

ik heb t-mobile, en als ik dan op dat icoontje ram , belt hij de voicemail en hangt meteen weer op? :?

Humm ik kan me voicemail helemaal niet eens bellen ? :S
wtfakkel ? als ik 1233 in wil toetsen doet hij 1 (233) ? :X :?
Visual Voicemail kan ALLEEN bij een T-Mobile abbo die je standaard bij de iPhone krijgt. Een speciaal iPhone abbo. Andere abbo's als Flex, Relax e.d. (vaak door derden verkocht als Belcompany), daar kan het niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

yok schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:43:
[...]

Visual Voicemail kan ALLEEN bij een T-Mobile abbo die je standaard bij de iPhone krijgt. Een speciaal iPhone abbo. Andere abbo's als Flex, Relax e.d. (vaak door derden verkocht als Belcompany), daar kan het niet bij.
kun je niet lezen ofzo ? ik heb een iphone abbo van t-mobile.
Sterker nog, je quote het zelfs nog :x

Pakbon T-Mobile Netherlands BV
  • 27505100 T-Mobile Zakelijk Simkaart-pakket
  • 22020001 MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK

[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:04:
[...]

Take it easy dude. Hij heeft het over Flex en Relax abo's. Zijn ook t-mobile abo's, alleen werkt hier de visual voicemail niet bij. Alleen bij het "speciale iPhone T-mobile" abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:04:
[...]

Kun jij niet lezen? Er staat dat je een T-Mobile abbo hebt. Dat wil niet zeggen dat je een iPhone abbo hebt. Ik heb zelf geen visual voicemail, omdat ik een T-Mobile Relax abbo heb die ik via de Belcompany erbij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

@mthijz en Yok

excuses ........
Ik bedoelde het niet verkeerd.... en ik begreep jou waarschijnlijk verkeerd.
Ik dacht dat je het over abbo's van t-mobile via derden had e.d.

Daar ik mijn Tel direct van T-Mobile heb, en het is echt een i150 iPhone pakket, althans , zo is het besteld, kwam de verwarring vandaan.

Hummm, het i150 pakket is dat nou een iPhone pakket of niet? ja toch?
i-150 per maand*
150 aantal minuten
150 aantal smsjes
2048/384 Kb/s mobiel internet

[ Voor 50% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:09:
@mthijz en Yok

excuses ........
Ik bedoelde het niet verkeerd.... en ik begreep jou waarschijnlijk verkeerd.
Ik dacht dat je het over abbo's van t-mobile via derden had e.d.

Daar ik mijn Tel direct van T-Mobile heb, en het is echt een i150 iPhone pakket, althans , zo is het besteld, kwam de verwarring vandaan.

Hummm, het i150 pakket is dat nou een iPhone pakket of niet? ja toch?

[...]
Staat je iPhone ingesteld op Nederlands? Zo niet, dan kan dat de reden zijn dat hij er 1(233) van maakt.
Mijn visual voicemail deed het ook niet gelijk toen ik hem binnen had (pas de volgende dag)
De iPhone van een vriend van me lukte het ook niet, hij heeft 1200 gebeld om te vragen of ze de voicemail konden activeren (stond nog niet aan) dus dat kan het ook zijn bij jou.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

funk-e schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:24:
[...]

Staat je iPhone ingesteld op Nederlands? Zo niet, dan kan dat de reden zijn dat hij er 1(233) van maakt.
Mijn visual voicemail deed het ook niet gelijk toen ik hem binnen had (pas de volgende dag)
De iPhone van een vriend van me lukte het ook niet, hij heeft 1200 gebeld om te vragen of ze de voicemail konden activeren (stond nog niet aan) dus dat kan het ook zijn bij jou.
Nee hij staat dus waarschijnlijk niet in het nederlands(ja de taal wel), ik kreeg ook een melding van de appstore hierover oid :S, maar ik vind dus echt nergens iets om hem in het nederlands in te stellen ?
(of ligt dit aan het jailbreaken?)

ik heb het gevonden, maar nog kan ik me voicemail niet bellen :S, hij hangt meteen op
(het 1(233) probleem is dus wel opgelost)

lol net 1200 gebeld : mijn abbo is niet eens bekend? :x, nou leuk, dat gratis bellen dan :+

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Zo'n abbo duurt altidj 2 dagen voordat 'ie geactiveerd is. Je kunt wel bellen/smsen, maar je bent dan nog niet in het systeem van T-Mobile. Weet niet of je 'm net een dag hebt, maar kijk uit. Ik heb veel gebeld/gesmst de eerste dag en had een rekening van 80 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

yok schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:29:
Zo'n abbo duurt altidj 2 dagen voordat 'ie geactiveerd is. Je kunt wel bellen/smsen, maar je bent dan nog niet in het systeem van T-Mobile. Weet niet of je 'm net een dag hebt, maar kijk uit. Ik heb veel gebeld/gesmst de eerste dag en had een rekening van 80 euro :)
Mjah het is vandaag Woensdag, ik heb de simkaart Maandagmorgen ingestoken en gebruikt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53
Vandaag de Sennheiser MM 50 iPhone aangescchaft omdat ik dacht dat het knopje aan de microfoon van de originele earophones niet goed meer leek te werken omdat het knopje ook regelmatig hapert.
Nu blijk ik met de Sennheiser dopjes hetzelfde probleem te hebben. Hij werkt enkel goed als ik de mini jack er heel diep indruk. Komt hij er terug iets verder uit door het stappen (iPhone in broekzak), dan reageert de knop niet meer.
In mijn iPod Nano doen deze dopjes het prima.

Nog iemand deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
heeft iemand al ontdekt wat de logica van sorteren van foto's op de iphone is?
Dit bij syncen vanuit windows vista/itunes. Ik sync mappen met een jaartal, waarin weer submappen zitten. De foto's worden wel per submap geordend, maar de ordening binnen een submap slaat nergens op.... Dit terwijl de namen netjes opeenvolgend zijn, en de tijden van de opnamen ook prima in de exif staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bij mij worden ze zo ver ik weet gewoon gesorteerd op de filenaam.

Mijn coverflow is trouwens nogal wazig momenteel, de albums verschijnen alleen als je naar dát album 'scrolt'. De andere albums hebben plaatjes van mijn podcasts etc. :? Verder nog enkele andere rare dingen gezien... toch vreemd dat er zulke 'bugs' inzitten na al die tijd. Straks maar eens proberen om hem aan te sluiten op de pc. (rebooten helpt niet)

[ Voor 74% gewijzigd door zeromussov op 05-03-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BlackShadow schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:56:
Vandaag de Sennheiser MM 50 iPhone aangescchaft omdat ik dacht dat het knopje aan de microfoon van de originele earophones niet goed meer leek te werken omdat het knopje ook regelmatig hapert.
Nu blijk ik met de Sennheiser dopjes hetzelfde probleem te hebben. Hij werkt enkel goed als ik de mini jack er heel diep indruk. Komt hij er terug iets verder uit door het stappen (iPhone in broekzak), dan reageert de knop niet meer.
In mijn iPod Nano doen deze dopjes het prima.

Nog iemand deze ervaringen?
Al geprobeerd je headphone jack te verschonen? Het blijkt dat hier wel eens stof in wil verzamelen (ga met een paperclip of tandenstoker eens priegelen in de 3.5mm poort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ en de file tijden dan? datum gecreeerd, datum aangepast? Vergelijk dat eens met de volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo , tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb.....

Maar ik heb zo het vermoeden dat de batterij van de iphone het bij mij geen 2 jaar gaat redden.
Normaal gesproken kon ik de iPhone 2 dagen gebruiken , dus dag 1 sochtends van de lader , en dan dag 2 er savonds weer op.
Nu moet ik echt iedere avond me iphone opladen , anders red hij dag 2 niet meer.
Is ook pas sinds deze week , lekker vaag allemaal weer..... :S

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik moet 'm sowieso elke avond opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Had al een vermoeden wat betreft de sortering, maar het is dus blijkbaar zo dat er inderdaad gesorteerd wordt op bestandsnaam. Wel moet je dan nummeren met 000, 001, 002 in plaats van 1,2,3..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:43

r0b

yok schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:34:
Ik moet 'm sowieso elke avond opladen.
Yup, zelfde hier. 3 maand oude iPhone en ik moet er overdag op letten niet teveel te bellen, anders is hij voordat ik thuis kom al leeg (maargoed, dan staat wel de hele dag WiFi aan, en ~ 2u 3G gebruik per dag)
Oplossing: USB kabel van oude iPod meegenomen naar 't werk, en gebruik die om hem overdag aan op te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Als ik dure elektronica wil aanschaffen dan zoek ik vaak naar de meest negatieve recensies, deze slaan vaak nergens op, maar zijn soms ook juist heel kritisch.
Omdat ik nog twijfel of ik een iPhone ga kopen wil ik jullie graag vragen om alle negatieve dingen aan een iPhone te noemen (even los van de hardware matige beperkingen zoals de camera e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

je kunt contactpersonen niet door smsen en geen visitekaartjes ontvangen van bijv. nokia telefoons. dat vind ik wel een groot gebrek. Sync met exchange contactpersonen gaat daar in tegen wel weer perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Forwarden van een sms is ook niet mogelijk. Zeer irritant. Als je bijvoorbeeld een heel bericht hebt verstuurd aan de verkeerde persoon, moet je het hele bericht opnieuw tikken om het aan de juiste persoon te kunnen sturen. Krijg je een sms met info die iemand anders ook moet hebben, jammer dan, overtikken. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ja, maar copy paste is iets waar zoveel mensen regelmatig om vragen bij de iPhone, denken jullie niet dat áls er een nieuwe iPhone komt deze zomer met 3.0 firmware dat copy/paste zeker een van de nieuwe functies zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Mag schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:59:
Ja, maar copy paste is iets waar zoveel mensen regelmatig om vragen bij de iPhone, denken jullie niet dat áls er een nieuwe iPhone komt deze zomer met 3.0 firmware dat copy/paste zeker een van de nieuwe functies zal zijn?
Eerst maar is wachten of het wel een gewone iphone word, voor het zelfde geld hebben ze ineens toch een nano iphone achtig concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:49
Voor het forwarden van SMSjes gebruik ik quicksms. Kost $10,- maar er zit eigenlijk alles op wat je wilt.
Forwarden, emoticons, nummer van een contact invoegen, etc.
Bovendien start ie ook supersnel op!

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
xAndyx schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Eerst maar is wachten of het wel een gewone iphone word, voor het zelfde geld hebben ze ineens toch een nano iphone achtig concept :)
Geloof ik niet direct, dan gooien ze de glazen in van de normale iPhone..
Zeker als de functionaliteid gelijk of verbeterd wordt

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik hoop dat iemand al een oplossing heeft, heb dit al eens eerder gepost. Als ik mijn Bose In-Ear oordopjes gebruik voor de iPod functie, gaan de liedjes telkens op pauze en weer verder. Heel soms doet hij het wel gewoon maar 9 van de 10 keer gaat ie dus heel erg haperen. Met de normale headset van de iPhone heb ik dat niet.. Maar uit de dopjes van Bose komt toch een lekkerder geluid dan die dingen van Apple.. Heeft iemand een idee waar dit door komt? Heb ook al andere Bose dopjes geprobeerd van een vriend, precies hetzelfde, dus aan het setje kan het niet liggen lijkt me.

Opties?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Wat moet ik me uberhaupt voorstellen bij een iphone nano? Een compleet nieuw product? Of een iphone met een 3inch scherm ofzo (kleiner dan 3 inch gaat echt niet lukken met een touchscreen). Ik wil niets uitsluiten maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk, wat ik nog het meeste verwacht is simpelweg een nieuw model lijkende op deze 2 maar smaller, dunner, korter, lichter, betere batterij, betere camera, eventueel een flash, hdspa ondersteuning, etc, en dan de 3.0 firmware die ook op de andere iphones gedownload kan worden. Op die manier is er genoeg reden voor mensen om de nieuwe iphone te kopen zonder dat de mensen die 2 jaar aan hun abo vast zitten genaaid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:39:
Geloof ik niet direct, dan gooien ze de glazen in van de normale iPhone..
Zeker als de functionaliteid gelijk of verbeterd wordt
Dat denk ik niet, de iphone nano zou heel goed kunnen voor mensen die de iphone te groot vinden (dat issie ook) en die niet alle functionaliteit hoeven zoals spelletjes, video, msn etc. Het scherm kan heel goed de helft kleiner als hij vervolgens gebruikt wordt als telefoon en eventueel mail en internet apparaat.
Mag schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:49:
(kleiner dan 3 inch gaat echt niet lukken met een touchscreen).
Tuurlijk kan dat wel, je bent wat beperkter dat wel, dat is ook het doel van een eventuele iPhone nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Ik gooide ook zomaar een naam op hoor, het blijft gokken zolang er niks officieels is uitgekomen.

Even wat anders, mijn collega heeft gister zijn iphone alvast ontvangen maar zn tmobile gaat pas in mei in. Nu probeerde we yellowsnow maar zn baseband is te nieuw. Dat kan dus niet :p

Hebben er nu een turbo sim kaartje tussen zitten en hij kan nu wel bellen maar niet gebeld worden.
Waar kan dat aan liggen? Moeten er telfort settings ingezet worden? :?

Bedenk me opeens of ik dit wel hier mag vragen? :X

[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 06-03-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
xAndyx schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:05:
Ik gooide ook zomaar een naam op hoor, het blijft gokken zolang er niks officieels is uitgekomen.

Even wat anders, mijn collega heeft gister zijn iphone alvast ontvangen maar zn tmobile gaat pas in mei in. Nu probeerde we yellowsnow maar zn baseband is te nieuw. Dat kan dus niet :p

Hebben er nu een turbo sim kaartje tussen zitten en hij kan nu wel bellen maar niet gebeld worden.
Waar kan dat aan liggen? Moeten er telfort settings ingezet worden? :?

Bedenk me opeens of ik dit wel hier mag vragen? :X
Ik heb zelf een rebelsim en daar heb ik telfort wel mee aan de gang gekregen. Op het forum van iphoneclub loopt een vrij lang topic over deze manier van unlocken (dit is de laatste pagina v/h topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53
rockmanz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:23:
[...]

Al geprobeerd je headphone jack te verschonen? Het blijkt dat hier wel eens stof in wil verzamelen (ga met een paperclip of tandenstoker eens priegelen in de 3.5mm poort).
Ik heb vandaag geprobeerd het mogelijke vuil eruit te halen met een compressor, helaas mocht dit niet helpen. Best wel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:03:
[...]

Dat denk ik niet, de iphone nano zou heel goed kunnen voor mensen die de iphone te groot vinden (dat issie ook) en die niet alle functionaliteit hoeven zoals spelletjes, video, msn etc. Het scherm kan heel goed de helft kleiner als hij vervolgens gebruikt wordt als telefoon en eventueel mail en internet apparaat.
Kan ik absoluut niet met je in meegaan!
1. Hij is niet groot (niet in smartphone land).
2. Als je het scherm de helft kleiner maakt, kun je niet meer fatsoenlijk je touchscreen gebruiken. Say hello to your stylus.. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door UltraSub op 06-03-2009 20:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Apple zei dat ze maar 1 soort iPhone tegelijkertijd willen hebben. Bron heb ik even niet bij de hand. Daarnaast lijkt een kleine versie van de iPhone erg onpraktisch. Koop dan gewoon een normale foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Zeg meer mensen hier die met t-mobile niks meer kunnen ?, ik kan niet meer bellen,niet meer smsen, maar wel gebeld worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:05
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:25:
Zeg meer mensen hier die met t-mobile niks meer kunnen ?, ik kan niet meer bellen,niet meer smsen, maar wel gebeld worden :?
Betaal je rekening eens;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Animal schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 06:13:
[...]

Betaal je rekening eens;)
lol, de tel is 6 dagen oud(contract ook dus), en daarbij ik hoef niks te betalen, dat doet me baas.
Maar nou ff zonder dollen, niemand anders last van?

Volgens mij heb ik slapende honden wakker gemaakt toen ik gebeld had van de week omdat me voicemail nog niets deed , en ik quote :X
CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:47:
[...]

Nee hij staat dus waarschijnlijk niet in het nederlands(ja de taal wel), ik kreeg ook een melding van de appstore hierover oid :S, maar ik vind dus echt nergens iets om hem in het nederlands in te stellen ?
(of ligt dit aan het jailbreaken?)

ik heb het gevonden, maar nog kan ik me voicemail niet bellen :S, hij hangt meteen op
(het 1(233) probleem is dus wel opgelost)

lol net 1200 gebeld : mijn abbo is niet eens bekend? :x, nou leuk, dat gratis bellen dan :+
Toen was er nog niks bekend van me contract, waarschijnlijk denken ze dat ik een oplichter ben oid en hebben ze me preventief afgesloten oid :X :?

stomste is echter dat ik wel DATA kan gebruiken, dus EDGE/3G werkt wel gewoon , kan gewoon surfen op de phone

[ Voor 71% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-03-2009 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 18:30
Misschien moet je eens met T-Mobile bellen?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Castor385 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:35:
Misschien moet je eens met T-Mobile bellen?
Heb ik idd vanmorgen gedaan.
Bijkt dat er iets mis is gegaan met de activatie.
Pre-activatie krijg je al een gedeelte van je bundel, als dat op is heb je pech, normailtair is je registratie binnen 48uur rond, alleen is er bij mij iets misgegaan blijkbaar.
Maandag even het contract faxen.
Wel hulde voor T-Mobile, ze heeft me zolang 10E aan bundel toegekend zodat ik iig wat kan met de phone dit weekend, nogmaals hulde voor de klantenservice, echt een wereld van verschil met Vodafrut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Gelukkig is jouw ervaring met de klantenservice beter dan die van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik vind de T-Mobile klantenservice ook errug goed eigenlijk.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind een vreemd probleem met het opladen van mijn iPhone. Omdat ik op kamers zit, heb ik de bijgeleverde iPhone lader op mijn kamer en gebruik ik een iPod lader uit de iPod AV Connection Kit, die ik bij mij iPod kocht, bij mijn ouders om m'n iPhone op te laden. Maar de iPhone stopt na enkele minuten al met laden :? Het voltage van beide adapters is gelijk, alleen het ampèrage verschilt, maar dit zou toch geen verschil moeten maken aangezien de iPhone zoveel mA uit de lader trekt als hij nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Mijn ervaring is dat de iphone alleen wil opladen met apparaten die ook echt voor de iphone gemaakt zijn. Mijn ipod oplader werkt niet op mijn iphone bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Heeft er iemand ervaring met een externe accu toevallig?

Ik ga dalijk voor een dikke 10 uur een bus in en zou graag films willen kijken. Alleen ben ik bang dat 1 film al teveel is gevraagd van de onboard accu.

iemand ervaring?suggesties?

alvast bedankt.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:30
ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:

Ik ga dalijk voor een dikke 10 uur een bus in en zou graag films willen kijken. Alleen ben ik bang dat 1 film al teveel is gevraagd van de onboard accu.

alvast bedankt.
Normaal reis ik altijd 3 uur per trein, onderweg kijk ik dan meestal films/series. Na mn reisje is mijn accu meestal nog niet half leeg.

Met externe accu's heb ik geen ervaringen.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

alvast bedankt.
Van de Apple site:

Voeding en batterij
Geïntegreerde oplaadbare lithium-ionbatterij3
Opladen via USB naar computer- systeem of lichtnetadapter
Gesprekstijd4:
tot 5 uur (3G)
tot 10 uur (2G)
Stand-bytijd: tot 300 uur5
Internetgebruik:
tot 5 uur (3G)6
tot 6 uur (Wi-Fi)7
Video afspelen: tot 7 uur8
Audio afspelen: tot 24 uur9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:25:
Ik ondervind een vreemd probleem met het opladen van mijn iPhone. Omdat ik op kamers zit, heb ik de bijgeleverde iPhone lader op mijn kamer en gebruik ik een iPod lader uit de iPod AV Connection Kit, die ik bij mij iPod kocht, bij mijn ouders om m'n iPhone op te laden. Maar de iPhone stopt na enkele minuten al met laden :? Het voltage van beide adapters is gelijk, alleen het ampèrage verschilt, maar dit zou toch geen verschil moeten maken aangezien de iPhone zoveel mA uit de lader trekt als hij nodig heeft?
Ik heb 2/3 jaar terug bij de MM een iapparaat reislader gekocht. Gebruikte em altijd voor me nano en nu voor mijn iphone en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt.
Mijn ervaring is dat de ipod functie (dus ook video) echt heel zuinig is. Ik kijk best veel video en als ik 1 film heb gekeken is er bij mij nog niks zichtbaar van de accu af, het balkje is dus nog vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:23:
[...]

Mijn ervaring is dat de ipod functie (dus ook video) echt heel zuinig is. Ik kijk best veel video en als ik 1 film heb gekeken is er bij mij nog niks zichtbaar van de accu af, het balkje is dus nog vol.
Daarbij is in het in een bus vaak redelijk donker, dus kun je je helderheid ook wat naar beneden schroeven..

@ het lader verhaal hier boven.
Zelf ook slechte ervaringen met Apple's lader systeem. Bij m'n iPod mini zat een FireWire kabel, die ik op m'n nano niet meer kon gebruiken. Bij een classic dan weer wel, maar met FireWire kon ik geen bestanden overzetten. Met de iPhone 2 adapters geprobeerd, de firewire v/d mini werkt niet, alleen die van de iPhone.
Bij m'n ouders thuis hebben ze nog een Sharp-boombox-dock-ding staan en daar kan ik wel op afspelen maar niet opladen.
Het makkelijkste: gewoon via USB opladen, dat werkt tenminste altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26

alvast bedankt.
ik heb de 3G Juice, die vind ik erg goed werken. Ontlaadt niet/nauwelijks bij geen gebruik en kan ongeveer 1,5 keer mijn iPhone laden. Hij is niet goedkoop, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat mij echt opvalt, is dat push mail zich anders (onbetrouwbaarder) gaat gedragen zodra ik regelmatig hop tussen ip verkeer over cellular, en ip verkeer over wifi. Ik zal een voorbeeld geven om dit te verduidelijken.
Wifi uit, en dus alleen cellular traffic: push mail werkt per-fect. 24/7 instant.
Wifi aan, en dus mixed cellular en wifi. Wifi als de telefoon active is, en cellular in standby: push mail werkt niet perfect, niet instant, soms helemaal niet. Duidelijk te merken in de nachtelijke uren, als ik lig te pitten.
Wifi aan: 's morgens geen mail als ik de telefoon uit standby haal. Eerst naar mail, daar laten connecten, et voila, mail van ergens midden in de nacht. Heb ik wifi uit; 's morgens al alle mail op de telefoon. (En 's nachts wakker worden van ontvangen mail :X)

Wat ik vermoedt is dat push mail niet altijd even lekker terug schakelt naar cellular data verkeer als de telefoon in standby gaat (en dus wifi uit gaat). Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Vind het best irritant, is een van de redenen dat ik wifi zeer regelmatig uit zet.
Overigens, zelfde gedrag zowel non- als jailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je Wifi aanzet kun je cellular uitzetten toch? Die heb je immers niet meer nodig dan. Wellicht gaat het daar mis?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:54:
Als je Wifi aanzet kun je cellular uitzetten toch? Die heb je immers niet meer nodig dan. Wellicht gaat het daar mis?
Nah! Als je cellular toch uit wil zetten, dan moet je toch al naar airplane mode? Daarnaast; Als ik buiten bereik van wifi kom, moet ik wel een dataverbinding kunnen krijgen. Als ik dat ook nog handmatig moet gaan togglen, kun je wifi beter uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt 3G wel uitschakelen zeker? note: ik heb geen Iphone he ;) normaal gezien kun je je dataverbinding uitschakelen zonder dat je telefoongedeelte uit staat.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:06:
Je kunt 3G wel uitschakelen zeker? note: ik heb geen Iphone he ;) normaal gezien kun je je dataverbinding uitschakelen zonder dat je telefoongedeelte uit staat.
Dat kan gewoon inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt.
Ik heb een "Veripart Emergency Charger Apple iPhone 2G/3G 1000 mAh" en een "Mophie Juice Pack Battery ". De Mophie gebruik ik voor het zwaardere werk. Ik heb continue verbinding met een exchange server dus mijn iPhone red een complete dag niet. Ik heb niet altijd mijn kabel en 220 lader bij me dus in zo'n geval laad ik hem 1x per dag bij met de veripart. De Mophie gebruik ik als ik regelmatig van WiFi en andere energie vreters gebruik ga maken. In het echie valt het formaat mee en de extra grip is ook handig. De iPhone trekt eerst de accu van de Mophie leeg en daarna zijn eigen accu. Pluspuntje is dat de Mophie een Mini USB aansluiting heeft. Minpuntje is dat de bovenkant van je iPhone niet is beschermd. Met mijn gebruik houd mijn iPhone het 2 dagen vol met de Mophie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:06:
3G wel, GPRS niet (alleen mogelijk bij roaming).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
GPRS kan je wel blokkeren door een verkeerd APN in te stellen, daar is in het vorige topic nog iets over langs geweest. Zijn wel handleidingen voor te vinden op internet. 't Is niet heel erg straightforward, een of ander xml-bestand editten en dat op je iPhone zien te krijgen. Kan met en zonder jailbreak (met jailbreak zijn er ongetwijfeld wel gemakkelijkere oplossingen).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Punksmurf schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:50:
GPRS kan je wel blokkeren door een verkeerd APN in te stellen, daar is in het vorige topic nog iets over langs geweest. Zijn wel handleidingen voor te vinden op internet. 't Is niet heel erg straightforward, een of ander xml-bestand editten en dat op je iPhone zien te krijgen. Kan met en zonder jailbreak (met jailbreak zijn er ongetwijfeld wel gemakkelijkere oplossingen).
Ja duh ;) je kunt ook je SIM-tray er uit trekken, in een kooi van Faraday gaan wonen of je iPhone uitzetten. Punt is dat data uitschakelen in de praktijk niet te doen is om de probleempjes van een paar posts hoger te vermijden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Alleen als je je SIM eruit trekt, in een kooi van Faraday gaat wonen of je iPhone uitzet, kan je niet meer bellen met dat ding.
Of het het probleem oplost weet ik niet. Het lijkt me dat wifi in de standby mode dan nog steeds uitgaat, en je dus niks binnenkrijgt (want ook geen cell data), maar misschien valt er mee te achterhalen of het probleem inderdaad in het overschakelen tussen de twee protocollen zit.

Het leek me overigens wel logisch dat hij ook Wifi inschakelt bij het fetchen ook al staat hij in standby maar dat is blijkbaar niet zo. Dat verklaart ook wel waarom ik sommige nachten wel en sommige nachten geen mail binnen krijg (instabiele dekking hier).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Niiiiiiice :*)

Zal wel niet via de App-Store beschikbaar komen ben ik bang... :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26
ZpAz schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:47:
[...]

Niiiiiiice :*)

Zal wel niet via de App-Store beschikbaar komen ben ik bang... :)
Ligt het aan mij, of snap ik niet wat je met OS7 op je iPhone wilt/kunt? Ik vind het erg grappig gedaan, maar het lijkt mij geen functie waar je echt wat aan hebt *zuurpruim*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:46:
[...]
Ik heb continue verbinding met een exchange server dus mijn iPhone red een complete dag niet.
Ik ook, maar mijn iPhone gaat wel wat langer mee op een volle batterij. Bluetooth staat uit, Wi-Fi aan en 3G-ontvangst is goed.
Helaas heb ik er niet zoveel aan dat mijn batterij langer meegaat, omdat anderhalve dag tot twee dagen 'actieradius' betekent dat ik overdag op werk moet opladen. Daarvoor heb ik altijd wel de kabel bij me. Een autolader zou ook kunnen, maar ik ben niet altijd lang genoeg onderweg om de batterij vol te krijgen, en met mijn Nokia heb ik daarmee al twee batterijen verpest.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Canaria schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:43:
[...]

Ik ook, maar mijn iPhone gaat wel wat langer mee op een volle batterij. Bluetooth staat uit, Wi-Fi aan en 3G-ontvangst is goed.
Helaas heb ik er niet zoveel aan dat mijn batterij langer meegaat, omdat anderhalve dag tot twee dagen 'actieradius' betekent dat ik overdag op werk moet opladen. Daarvoor heb ik altijd wel de kabel bij me. Een autolader zou ook kunnen, maar ik ben niet altijd lang genoeg onderweg om de batterij vol te krijgen, en met mijn Nokia heb ik daarmee al twee batterijen verpest.
Waarom niet gewoon elke avond opladen? Ik heb zelf min-of-meer hetzelfde. Ik gebruik alleen MobileMe i.p.v. Exchange. Ik haal op zich wel twee dagen, maar ik vind het gewoon vervelend als de batterij leeg is, terwijl het niet uitkomt. Dan is het wel zo makkelijk om de iPhone elke nacht even op de dock te zetten :)
UltraSub schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:35:
Wat ik vermoedt is dat push mail niet altijd even lekker terug schakelt naar cellular data verkeer als de telefoon in standby gaat (en dus wifi uit gaat). Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Vind het best irritant, is een van de redenen dat ik wifi zeer regelmatig uit zet.
Ik heb er gelukkig geen last van. Ik heb geen jailbreak en ik gebruik, zoals ik hierboven al zei, MobileMe. Ik switch ook vrij veel tussen wel/niet wifi :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik eens ff de iPhone doorspitten want 1,5 a 2 dagen red ik zekers niet. Heb net een nieuwe iPhone 3g ita van 2 weken oud dus aan de ouderdom vd batterij kan het niet liggen. Redelijke 3G dekkings gebied, WiFi af en toe aan BT aan en continue Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kokkie76: misschien bel je veel? Ik bel nauwelijks met mijn iPhone.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:45

vooghel

Cunning linguist

autoreverse schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:36:
[...]

Ligt het aan mij, of snap ik niet wat je met OS7 op je iPhone wilt/kunt? Ik vind het erg grappig gedaan, maar het lijkt mij geen functie waar je echt wat aan hebt *zuurpruim*
Als je door de AppStore bladert, kom je veel meer apps tegen die grappig zijn, maar waar je echt niets aan hebt (iPint, iFart,...). Blijkbaar is er een markt voor dit soort gimmicks.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

UltraSub schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:35:
Ik gebruik zowel Exchange als MobileMe en heb WiFi altijd aan, maar niet altijd in bereik, dus dat wisselt ook telkens tussen 3G en WiFi. Geen problemen hier - alles wordt gelijk gepushed, mét jailbreak.

Batterij is helaas niet perfect. Elke dag opladen geen probleem, maar als student zijnde heb je wel eens dagen van 's ochtends vroeg tot de volgende ochtend vroeg :+ en daar moet ik dan toch wel rekening mee houden door 3G uit te zetten aan het begin van de dag :X

[ Voor 17% gewijzigd door Muthas op 10-03-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:25:
Kokkie76: misschien bel je veel? Ik bel nauwelijks met mijn iPhone.
Dat zal hem wezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

Muthas schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
Batterij is helaas niet perfect. Elke dag opladen geen probleem, maar als student zijnde heb je wel eens dagen van 's ochtends vroeg tot de volgende ochtend vroeg :+ en daar moet ik dan toch wel rekening mee houden door 3G uit te zetten aan het begin van de dag :X
Misschien is de Mophie Juice Pack dan iets voor je? http://www.mophie.com/products/juice-pack-iphone-3g
Of de binnenkort verschijnende Juice Pack Air, daar wacht ik zelf met smart op... http://www.mophie.com/products/juice-pack-air

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:22:
Dan zal ik eens ff de iPhone doorspitten want 1,5 a 2 dagen red ik zekers niet. Heb net een nieuwe iPhone 3g ita van 2 weken oud dus aan de ouderdom vd batterij kan het niet liggen. Redelijke 3G dekkings gebied, WiFi af en toe aan BT aan en continue Exchange.
Als ik niks doe met de phone, en wifi en 3g aan dan trekt ie 2 dagen, maar zodra ik ook maar iets ga doen, bellen smsen oid dan is het maar 1 dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:22:
Die van mij haalt drie dagen met redelijk intensief gebruik nog wel. Heb wel met SBSettings (jailbreak) vrijwel alle niet nodige dingen uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 12-09 09:59
Met firmware 2.1 is de batterij ronduit klote. 2.0 houd het zeker 2 dagen vol bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:43:
[...]

Misschien is de Mophie Juice Pack dan iets voor je? http://www.mophie.com/products/juice-pack-iphone-3g
Of de binnenkort verschijnende Juice Pack Air, daar wacht ik zelf met smart op... http://www.mophie.com/products/juice-pack-air
Had ik hem al op geatendeerd. Ideaal ding. De Air duurt me te lang voordat hij in de winkel ligt.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3374/3346652854_b1bf8af09d.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3340/3346653158_fc2b4d2d19.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:26:
Had ik hem al op geatendeerd. Ideaal ding. De Air duurt me te lang voordat hij in de winkel ligt.

[afbeelding][afbeelding]
Hoe bevalt de Mophie je verder? Van welk materiaal is de buitenkant (goeie grip?) en de binnenkant (krast ie op je iPhone als je die er in of uit schuift?)? Moet je de Mophie los van de iPhone opladen of kan dat tegelijkertijd (dus terwijl de iPhone nog in de Mophie zit).

Overigens, ik lees overal dat de Air er in de lente zou moeten zijn. Of heb jij andere info?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand vaker dit probleem tegengekomen? Als ik foto's maak zien er dus uit zoals hieronder. Ik heb m'n iPhone niet gejailbreakt ofzo, hij is helemaal origineel. Soms doet ie het niet als ik em net heb gereboot, dus het is iig geen hardware defect.

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/716/img0052q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Is zoiets als dit niet handiger;

Afbeeldingslocatie: http://shop.iphoneclub.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/3G-Juice-2_L.jpg
http://shop.iphoneclub.nl/3g-juice-voor-iphone-3g
of
http://www.smartphoneshop...phone-2g-3g-1000-mah.html

Kan je gewoon ergens in je binnenzak of tas oid doen en dan halverwege de dag ff inpluggen. Lijkt me praktischer dan zo'n grote soort accuhoudende case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:23:
Is zoiets als dit niet handiger;

[afbeelding]
http://shop.iphoneclub.nl/3g-juice-voor-iphone-3g
of
http://www.smartphoneshop...phone-2g-3g-1000-mah.html

Kan je gewoon ergens in je binnenzak of tas oid doen en dan halverwege de dag ff inpluggen. Lijkt me praktischer dan zo'n grote soort accuhoudende case.
Die heb ik ook (Veripart Emergency Charger 1000 mAh). Alleen de Mophie heeft een zwaardere accu en persoonlijk stoor ik me niet aan de groote van de case. Vind het eigenlijk best meevallen.
jOzh schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:51:
[...]

Hoe bevalt de Mophie je verder? Van welk materiaal is de buitenkant (goeie grip?) en de binnenkant (krast ie op je iPhone als je die er in of uit schuift?)? Moet je de Mophie los van de iPhone opladen of kan dat tegelijkertijd (dus terwijl de iPhone nog in de Mophie zit).

Overigens, ik lees overal dat de Air er in de lente zou moeten zijn. Of heb jij andere info?
Bevalt me zeer goed. Dacht dat het net zo'n lomp bakbeest zou worden zoals de combo die ik heb met mijn HD (wel iets zwaardere batt. dan de mophie 2700 mAh). De Mophie ziet er iets slanker uit en ligt ook nog prettig in de hand. Aangezien ik nog wel eens mijn 220 lader vergeet...ideaal.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3531/3212532152_c52be6b1e5.jpg?v=0

De buitenkant is bekleed met een soort van rubberachtig materiaal. Is niet te glad en ook niet te ruw. Ik ben nog geen krassen tegengekomen van het in en uitschuifen. Hij zit er lekker strak in. Je kunt de Mophie incl de iPhone tegelijkertijd opladen via een mini usb aansluiting. Ik ergerde mij dood aan de korte accuduur dus persoonlijk kon ik niet "zo lang" wachten op de AIR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aant denken om die 3gjuice te bestellen. Laad die hem 100% op?

Het liefste zou ik een portable dock willen waar je je iphone een keer of 3 mee kunt opladen, ideaal als je naar een festival ofzo gaat. Ik snap niet dat ze dat niet maken...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 00:14:
Ik ben ook aant denken om die 3gjuice te bestellen. Laad die hem 100% op?

Het liefste zou ik een portable dock willen waar je je iphone een keer of 3 mee kunt opladen, ideaal als je naar een festival ofzo gaat. Ik snap niet dat ze dat niet maken...
Die 3g juice kan hem 1,5 keer opladen wat ik ervan hoor.
En ja, ik ben het met je eens, mijn huidige (niet iphone) phone houd het ook maar 1,5-2 dagen vol dus ik heb geen idee hoe ik dat ga redden als straks het festival seizoen begint (groezrock al volgende maand !! :D)
Als de nieuwe iphone komt, en ik die koop, koop ik er ook zeker zo'n accu bij (even vanuit gaande dat ze de batterij niet naar behoren verbeteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:23:
Bevalt me zeer goed. Dacht dat het net zo'n lomp bakbeest zou worden zoals de combo die ik heb met mijn HD (wel iets zwaardere batt. dan de mophie 2700 mAh). De Mophie ziet er iets slanker uit en ligt ook nog prettig in de hand. Aangezien ik nog wel eens mijn 220 lader vergeet...ideaal.

De buitenkant is bekleed met een soort van rubberachtig materiaal. Is niet te glad en ook niet te ruw. Ik ben nog geen krassen tegengekomen van het in en uitschuifen. Hij zit er lekker strak in. Je kunt de Mophie incl de iPhone tegelijkertijd opladen via een mini usb aansluiting. Ik ergerde mij dood aan de korte accuduur dus persoonlijk kon ik niet "zo lang" wachten op de AIR ;)
Thanks voor de toelichting! Ik heb m'n iPhone ondertussen ook in een mophie zitten, ben gister direct maar langs de iCentre geweest. Aangezien ik m'n iPhone thuis toch in een dock kwijt wil lijkt de Air me niet erg handig en je hebt gelijk, zo lomp is de huidige mophie nu ook weer niet. Ik ben de Nokia E61i (met hoesje) en de Palm Treo 650 gewend, daarmee is de iPhone inclusief mophie nu wel vergelijkbaar. Ben benieuwd naar de batterijduur met mijn gebuik!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik sprak net een medewerker van HI.nl en die beweerde dat je bij t-mobile de iphone los voor 300 euro kon krijgen?! Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Neefdave schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:17:
Ik sprak net een medewerker van HI.nl en die beweerde dat je bij t-mobile de iphone los voor 300 euro kon krijgen?! Kan iemand dit bevestigen?
Er staat hier gewoon nog 699 (incl 100 prepaid beltegoed) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Neefdave schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:17:
Je betaalt 260 euro ofzo als je hem tijdens je abonnementsperiode kwijt raakt of stuk hebt. Maar dan moet je al wel een abonnement hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik sync mijn iPhone via Exchange (push) met Google Calender, maar hij synct alleen als ik de agenda-app
op de iPhone daadwerkelijk open. Hij doet dit dus niet automatisch, heel irritant.
Ik had een afspraak van vandaag verplaatst naar volgende week (via Google Calender - web). Sindsdien
heb ik mijn Agenda-app niet meer geopend. Ik kreeg dus vandaag een reminder van de afspraak. Pas
toen ik de app opende verplaatste hij de afspraak naar volgende week.

Kan ik ervoor zorgen dat hij de afspraken naar mijn iPhone pushed, zonder de app te openen?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Doe precies hetzelfde, maar bij mij doet 'ie het automatisch.

Probeer eens https://www.nuevasync.com/

Dat gebruik ik.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.