Mijn artiestenlijst in de iPod applicatie... volgens mij klopt dit niet helemaal
[ Voor 29% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 29% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:58 ]
Ja Special D, helemaal fout natuurlijk.Muthas schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:21:
Mijn artiestenlijst in de iPod applicatie... volgens mij klopt dit niet helemaal
[ Voor 20% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2011 21:52 . Reden: op verzoek url naar plaatje eruit ]
Kijk eens naar de Letter Captions, het gaat van "S" naar "D" weer naar "S"!Hidde schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:52:
[...]
Ja Special D, helemaal fout natuurlijk.
Maar serieus, wat is het probleem?
Inderdaad heb ge-edit. Lijkt me even muziek weg halen en opnieuw opzetten en je artiestentags checken.Tales schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:55:
[...]
Kijk eens naar de Letter Captions, het gaat van "S" naar "D" weer naar "S"!
[ Voor 5% gewijzigd door RobbieB op 03-03-2009 18:08 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
[ Voor 6% gewijzigd door StanTheMan op 03-03-2009 20:05 ]
Dit is juist logisch..Muthas schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:28:
Alleen ik vind het vaag dat bijvoorbeeld 'The Killers' dan wel gewoon bij K staan met als sorting artist 'Killers'.
[ Voor 18% gewijzigd door RobbieB op 03-03-2009 23:30 ]
Niemand die werkelijk een oplossing heeft? Of dit ook herkend? Iemand tips om dit wel op te gaan lossen?Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 07:36:
[...]
Ik heb precies hetzelfde... heel erg raar.. hopelijk weet iemand de oplossing.... ik heb mijn toestel trouwens pas een maand, gewoon nieuw met abonn. T-mobile (3G - 16GB)
Daar heb je nog eens een goed puntstevenP schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:18:
Als de iPhone gelocked is, dus bijvoorbeeld in je broekzak krijg je dit te zien:
[afbeelding]
Ben je actief op je iPhone, komt het zo in beeld:
[afbeelding]
En zoals hierboven ook gezegd, het is een stuk makkelijk om het knopje te dubbeldrukken. Hiervoor hoef je hem namelijk niet uit je jas / broek te halen, maar gewoon in je zak even dubbel klikken. Het kan overigens ook met het knopje op je microfoon van je oortjes.
offtopic:
disclaimer, het zijn gewoon ge-google-de foto's, geen eigen screenshots hoor
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Bij Telefoon en dan meest rechtse knopje onderin je beeld. Kan alleen met T-Mobile.CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:38:
Ik heb sinds kort ook een iPhone 3G, en ben heel erg benieuwd naar die visual voicemail.
Alleen ik kan hem nergens vinden?![]()
Iemand enig idee?
ik heb t-mobile, en als ik dan op dat icoontje ram , belt hij de voicemail en hangt meteen weer op?The_Ghost16 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:47:
[...]
Bij Telefoon en dan meest rechtse knopje onderin je beeld. Kan alleen met T-Mobile.
[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 15:50 ]
Visual Voicemail kan ALLEEN bij een T-Mobile abbo die je standaard bij de iPhone krijgt. Een speciaal iPhone abbo. Andere abbo's als Flex, Relax e.d. (vaak door derden verkocht als Belcompany), daar kan het niet bij.CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:48:
[...]
ik heb t-mobile, en als ik dan op dat icoontje ram , belt hij de voicemail en hangt meteen weer op?
Humm ik kan me voicemail helemaal niet eens bellen ?
wtfakkel ? als ik 1233 in wil toetsen doet hij 1 (233) ?![]()
kun je niet lezen ofzo ? ik heb een iphone abbo van t-mobile.yok schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:43:
[...]
Visual Voicemail kan ALLEEN bij een T-Mobile abbo die je standaard bij de iPhone krijgt. Een speciaal iPhone abbo. Andere abbo's als Flex, Relax e.d. (vaak door derden verkocht als Belcompany), daar kan het niet bij.
[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 17:08 ]
Verwijderd
Take it easy dude. Hij heeft het over Flex en Relax abo's. Zijn ook t-mobile abo's, alleen werkt hier de visual voicemail niet bij. Alleen bij het "speciale iPhone T-mobile" abo...CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:04:
[...]
kun je niet lezen ofzo ? ik heb een iphone abbo van t-mobile.
Sterker nog, je quote het zelfs nog :x
Kun jij niet lezen? Er staat dat je een T-Mobile abbo hebt. Dat wil niet zeggen dat je een iPhone abbo hebt. Ik heb zelf geen visual voicemail, omdat ik een T-Mobile Relax abbo heb die ik via de Belcompany erbij kreeg.CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:04:
[...]
kun je niet lezen ofzo ? ik heb een iphone abbo van t-mobile.
Sterker nog, je quote het zelfs nog :x
i-150 per maand*
150 aantal minuten
150 aantal smsjes
2048/384 Kb/s mobiel internet
[ Voor 50% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 17:17 ]
Staat je iPhone ingesteld op Nederlands? Zo niet, dan kan dat de reden zijn dat hij er 1(233) van maakt.CrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:09:
@mthijz en Yok
excuses ........
Ik bedoelde het niet verkeerd.... en ik begreep jou waarschijnlijk verkeerd.
Ik dacht dat je het over abbo's van t-mobile via derden had e.d.
Daar ik mijn Tel direct van T-Mobile heb, en het is echt een i150 iPhone pakket, althans , zo is het besteld, kwam de verwarring vandaan.
Hummm, het i150 pakket is dat nou een iPhone pakket of niet? ja toch?
[...]
...less is more
Nee hij staat dus waarschijnlijk niet in het nederlands(ja de taal wel), ik kreeg ook een melding van de appstore hierover oidfunk-e schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:24:
[...]
Staat je iPhone ingesteld op Nederlands? Zo niet, dan kan dat de reden zijn dat hij er 1(233) van maakt.
Mijn visual voicemail deed het ook niet gelijk toen ik hem binnen had (pas de volgende dag)
De iPhone van een vriend van me lukte het ook niet, hij heeft 1200 gebeld om te vragen of ze de voicemail konden activeren (stond nog niet aan) dus dat kan het ook zijn bij jou.
[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-03-2009 18:14 ]
Mjah het is vandaag Woensdag, ik heb de simkaart Maandagmorgen ingestoken en gebruikt :xyok schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:29:
Zo'n abbo duurt altidj 2 dagen voordat 'ie geactiveerd is. Je kunt wel bellen/smsen, maar je bent dan nog niet in het systeem van T-Mobile. Weet niet of je 'm net een dag hebt, maar kijk uit. Ik heb veel gebeld/gesmst de eerste dag en had een rekening van 80 euro
[ Voor 74% gewijzigd door zeromussov op 05-03-2009 17:15 ]
Al geprobeerd je headphone jack te verschonen? Het blijkt dat hier wel eens stof in wil verzamelen (ga met een paperclip of tandenstoker eens priegelen in de 3.5mm poort).BlackShadow schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:56:
Vandaag de Sennheiser MM 50 iPhone aangescchaft omdat ik dacht dat het knopje aan de microfoon van de originele earophones niet goed meer leek te werken omdat het knopje ook regelmatig hapert.
Nu blijk ik met de Sennheiser dopjes hetzelfde probleem te hebben. Hij werkt enkel goed als ik de mini jack er heel diep indruk. Komt hij er terug iets verder uit door het stappen (iPhone in broekzak), dan reageert de knop niet meer.
In mijn iPod Nano doen deze dopjes het prima.
Nog iemand deze ervaringen?
www.degroot-it.nl
Yup, zelfde hier. 3 maand oude iPhone en ik moet er overdag op letten niet teveel te bellen, anders is hij voordat ik thuis kom al leeg (maargoed, dan staat wel de hele dag WiFi aan, en ~ 2u 3G gebruik per dag)yok schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:34:
Ik moet 'm sowieso elke avond opladen.
Eerst maar is wachten of het wel een gewone iphone word, voor het zelfde geld hebben ze ineens toch een nano iphone achtig conceptMag schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:59:
Ja, maar copy paste is iets waar zoveel mensen regelmatig om vragen bij de iPhone, denken jullie niet dat áls er een nieuwe iPhone komt deze zomer met 3.0 firmware dat copy/paste zeker een van de nieuwe functies zal zijn?
Geloof ik niet direct, dan gooien ze de glazen in van de normale iPhone..xAndyx schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:09:
[...]
Eerst maar is wachten of het wel een gewone iphone word, voor het zelfde geld hebben ze ineens toch een nano iphone achtig concept
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Dat denk ik niet, de iphone nano zou heel goed kunnen voor mensen die de iphone te groot vinden (dat issie ook) en die niet alle functionaliteit hoeven zoals spelletjes, video, msn etc. Het scherm kan heel goed de helft kleiner als hij vervolgens gebruikt wordt als telefoon en eventueel mail en internet apparaat.To_Tall schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:39:
Geloof ik niet direct, dan gooien ze de glazen in van de normale iPhone..
Zeker als de functionaliteid gelijk of verbeterd wordt
Tuurlijk kan dat wel, je bent wat beperkter dat wel, dat is ook het doel van een eventuele iPhone nano.Mag schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:49:
(kleiner dan 3 inch gaat echt niet lukken met een touchscreen).
[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 06-03-2009 15:21 ]
Ik heb zelf een rebelsim en daar heb ik telfort wel mee aan de gang gekregen. Op het forum van iphoneclub loopt een vrij lang topic over deze manier van unlocken (dit is de laatste pagina v/h topic).xAndyx schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:05:
Ik gooide ook zomaar een naam op hoor, het blijft gokken zolang er niks officieels is uitgekomen.
Even wat anders, mijn collega heeft gister zijn iphone alvast ontvangen maar zn tmobile gaat pas in mei in. Nu probeerde we yellowsnow maar zn baseband is te nieuw. Dat kan dus niet
Hebben er nu een turbo sim kaartje tussen zitten en hij kan nu wel bellen maar niet gebeld worden.
Waar kan dat aan liggen? Moeten er telfort settings ingezet worden?
Bedenk me opeens of ik dit wel hier mag vragen?
Ik heb vandaag geprobeerd het mogelijke vuil eruit te halen met een compressor, helaas mocht dit niet helpen. Best wel irritant...rockmanz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:23:
[...]
Al geprobeerd je headphone jack te verschonen? Het blijkt dat hier wel eens stof in wil verzamelen (ga met een paperclip of tandenstoker eens priegelen in de 3.5mm poort).
Kan ik absoluut niet met je in meegaan!Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:03:
[...]
Dat denk ik niet, de iphone nano zou heel goed kunnen voor mensen die de iphone te groot vinden (dat issie ook) en die niet alle functionaliteit hoeven zoals spelletjes, video, msn etc. Het scherm kan heel goed de helft kleiner als hij vervolgens gebruikt wordt als telefoon en eventueel mail en internet apparaat.
[ Voor 0% gewijzigd door UltraSub op 06-03-2009 20:10 . Reden: typo ]
Betaal je rekening eens;)CrankyGamerOG schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:25:
Zeg meer mensen hier die met t-mobile niks meer kunnen ?, ik kan niet meer bellen,niet meer smsen, maar wel gebeld worden
lol, de tel is 6 dagen oud(contract ook dus), en daarbij ik hoef niks te betalen, dat doet me baas.
Toen was er nog niks bekend van me contract, waarschijnlijk denken ze dat ik een oplichter ben oid en hebben ze me preventief afgesloten oidCrankyGamerOG schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:47:
[...]
Nee hij staat dus waarschijnlijk niet in het nederlands(ja de taal wel), ik kreeg ook een melding van de appstore hierover oid, maar ik vind dus echt nergens iets om hem in het nederlands in te stellen ?
(of ligt dit aan het jailbreaken?)
ik heb het gevonden, maar nog kan ik me voicemail niet bellen, hij hangt meteen op
(het 1(233) probleem is dus wel opgelost)
lol net 1200 gebeld : mijn abbo is niet eens bekend? :x, nou leuk, dat gratis bellen dan
[ Voor 71% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-03-2009 07:33 ]
Heb ik idd vanmorgen gedaan.Castor385 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:35:
Misschien moet je eens met T-Mobile bellen?
Study everything, You'll find something you can use
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Verwijderd
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Normaal reis ik altijd 3 uur per trein, onderweg kijk ik dan meestal films/series. Na mn reisje is mijn accu meestal nog niet half leeg.ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:
Heeft er iemand ervaring met een externe accu toevallig?
Ik ga dalijk voor een dikke 10 uur een bus in en zou graag films willen kijken. Alleen ben ik bang dat 1 film al teveel is gevraagd van de onboard accu.
iemand ervaring?suggesties?
alvast bedankt.
This post was created with 100% recycled electrons
Van de Apple site:ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:
Ik ga dalijk voor een dikke 10 uur een bus in en zou graag films willen kijken. Alleen ben ik bang dat 1 film al teveel is gevraagd van de onboard accu.
alvast bedankt.
Ik heb 2/3 jaar terug bij de MM een iapparaat reislader gekocht. Gebruikte em altijd voor me nano en nu voor mijn iphone en dat werkt prima.Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:25:
Ik ondervind een vreemd probleem met het opladen van mijn iPhone. Omdat ik op kamers zit, heb ik de bijgeleverde iPhone lader op mijn kamer en gebruik ik een iPod lader uit de iPod AV Connection Kit, die ik bij mij iPod kocht, bij mijn ouders om m'n iPhone op te laden. Maar de iPhone stopt na enkele minuten al met ladenHet voltage van beide adapters is gelijk, alleen het ampèrage verschilt, maar dit zou toch geen verschil moeten maken aangezien de iPhone zoveel mA uit de lader trekt als hij nodig heeft?
Verwijderd
Mijn ervaring is dat de ipod functie (dus ook video) echt heel zuinig is. Ik kijk best veel video en als ik 1 film heb gekeken is er bij mij nog niks zichtbaar van de accu af, het balkje is dus nog vol.ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:
alvast bedankt.
Daarbij is in het in een bus vaak redelijk donker, dus kun je je helderheid ook wat naar beneden schroeven..Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:23:
[...]
Mijn ervaring is dat de ipod functie (dus ook video) echt heel zuinig is. Ik kijk best veel video en als ik 1 film heb gekeken is er bij mij nog niks zichtbaar van de accu af, het balkje is dus nog vol.
ik heb de 3G Juice, die vind ik erg goed werken. Ontlaadt niet/nauwelijks bij geen gebruik en kan ongeveer 1,5 keer mijn iPhone laden. Hij is niet goedkoop, though.ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:
alvast bedankt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nah! Als je cellular toch uit wil zetten, dan moet je toch al naar airplane mode? Daarnaast; Als ik buiten bereik van wifi kom, moet ik wel een dataverbinding kunnen krijgen. Als ik dat ook nog handmatig moet gaan togglen, kun je wifi beter uit zetten.BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:54:
Als je Wifi aanzet kun je cellular uitzetten toch? Die heb je immers niet meer nodig dan. Wellicht gaat het daar mis?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat kan gewoon inderdaad.BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:06:
Je kunt 3G wel uitschakelen zeker? note: ik heb geen Iphone henormaal gezien kun je je dataverbinding uitschakelen zonder dat je telefoongedeelte uit staat.
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Ik heb een "Veripart Emergency Charger Apple iPhone 2G/3G 1000 mAh" en een "Mophie Juice Pack Battery ". De Mophie gebruik ik voor het zwaardere werk. Ik heb continue verbinding met een exchange server dus mijn iPhone red een complete dag niet. Ik heb niet altijd mijn kabel en 220 lader bij me dus in zo'n geval laad ik hem 1x per dag bij met de veripart. De Mophie gebruik ik als ik regelmatig van WiFi en andere energie vreters gebruik ga maken. In het echie valt het formaat mee en de extra grip is ook handig. De iPhone trekt eerst de accu van de Mophie leeg en daarna zijn eigen accu. Pluspuntje is dat de Mophie een Mini USB aansluiting heeft. Minpuntje is dat de bovenkant van je iPhone niet is beschermd. Met mijn gebruik houd mijn iPhone het 2 dagen vol met de Mophie.ikbengoofy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:06:
alvast bedankt.
3G wel, GPRS niet (alleen mogelijk bij roaming).BeQuietAndDrive schreef op maandag 09 maart 2009 @ 16:06:
Je kunt 3G wel uitschakelen zeker? note: ik heb geen Iphone henormaal gezien kun je je dataverbinding uitschakelen zonder dat je telefoongedeelte uit staat.
Zoef
met een hamer past alles
Ja duhPunksmurf schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:50:
GPRS kan je wel blokkeren door een verkeerd APN in te stellen, daar is in het vorige topic nog iets over langs geweest. Zijn wel handleidingen voor te vinden op internet. 't Is niet heel erg straightforward, een of ander xml-bestand editten en dat op je iPhone zien te krijgen. Kan met en zonder jailbreak (met jailbreak zijn er ongetwijfeld wel gemakkelijkere oplossingen).
Zoef
met een hamer past alles
Niiiiiiice
Ligt het aan mij, of snap ik niet wat je met OS7 op je iPhone wilt/kunt? Ik vind het erg grappig gedaan, maar het lijkt mij geen functie waar je echt wat aan hebt *zuurpruim*ZpAz schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:47:
[...]
Niiiiiiice![]()
Zal wel niet via de App-Store beschikbaar komen ben ik bang...
Ik ook, maar mijn iPhone gaat wel wat langer mee op een volle batterij. Bluetooth staat uit, Wi-Fi aan en 3G-ontvangst is goed.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:46:
[...]
Ik heb continue verbinding met een exchange server dus mijn iPhone red een complete dag niet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Waarom niet gewoon elke avond opladen? Ik heb zelf min-of-meer hetzelfde. Ik gebruik alleen MobileMe i.p.v. Exchange. Ik haal op zich wel twee dagen, maar ik vind het gewoon vervelend als de batterij leeg is, terwijl het niet uitkomt. Dan is het wel zo makkelijk om de iPhone elke nacht even op de dock te zettenCanaria schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:43:
[...]
Ik ook, maar mijn iPhone gaat wel wat langer mee op een volle batterij. Bluetooth staat uit, Wi-Fi aan en 3G-ontvangst is goed.
Helaas heb ik er niet zoveel aan dat mijn batterij langer meegaat, omdat anderhalve dag tot twee dagen 'actieradius' betekent dat ik overdag op werk moet opladen. Daarvoor heb ik altijd wel de kabel bij me. Een autolader zou ook kunnen, maar ik ben niet altijd lang genoeg onderweg om de batterij vol te krijgen, en met mijn Nokia heb ik daarmee al twee batterijen verpest.
Ik heb er gelukkig geen last van. Ik heb geen jailbreak en ik gebruik, zoals ik hierboven al zei, MobileMe. Ik switch ook vrij veel tussen wel/niet wifiUltraSub schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:35:
Wat ik vermoedt is dat push mail niet altijd even lekker terug schakelt naar cellular data verkeer als de telefoon in standby gaat (en dus wifi uit gaat). Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Vind het best irritant, is een van de redenen dat ik wifi zeer regelmatig uit zet.
Overigens, zelfde gedrag zowel non- als jailbreaked.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Als je door de AppStore bladert, kom je veel meer apps tegen die grappig zijn, maar waar je echt niets aan hebt (iPint, iFart,...). Blijkbaar is er een markt voor dit soort gimmicks.autoreverse schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:36:
[...]
Ligt het aan mij, of snap ik niet wat je met OS7 op je iPhone wilt/kunt? Ik vind het erg grappig gedaan, maar het lijkt mij geen functie waar je echt wat aan hebt *zuurpruim*
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik gebruik zowel Exchange als MobileMe en heb WiFi altijd aan, maar niet altijd in bereik, dus dat wisselt ook telkens tussen 3G en WiFi. Geen problemen hier - alles wordt gelijk gepushed, mét jailbreak.UltraSub schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:35:
Wat ik vermoedt is dat push mail niet altijd even lekker terug schakelt naar cellular data verkeer als de telefoon in standby gaat (en dus wifi uit gaat). Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Vind het best irritant, is een van de redenen dat ik wifi zeer regelmatig uit zet.
Overigens, zelfde gedrag zowel non- als jailbreaked.
[ Voor 17% gewijzigd door Muthas op 10-03-2009 14:09 ]
Verwijderd
Dat zal hem wezenCanaria schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:25:
Kokkie76: misschien bel je veel? Ik bel nauwelijks met mijn iPhone.
Misschien is de Mophie Juice Pack dan iets voor je? http://www.mophie.com/products/juice-pack-iphone-3gMuthas schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:07:
Batterij is helaas niet perfect. Elke dag opladen geen probleem, maar als student zijnde heb je wel eens dagen van 's ochtends vroeg tot de volgende ochtend vroegen daar moet ik dan toch wel rekening mee houden door 3G uit te zetten aan het begin van de dag
Grab shell dude!
Als ik niks doe met de phone, en wifi en 3g aan dan trekt ie 2 dagen, maar zodra ik ook maar iets ga doen, bellen smsen oid dan is het maar 1 dagVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:22:
Dan zal ik eens ff de iPhone doorspitten want 1,5 a 2 dagen red ik zekers niet. Heb net een nieuwe iPhone 3g ita van 2 weken oud dus aan de ouderdom vd batterij kan het niet liggen. Redelijke 3G dekkings gebied, WiFi af en toe aan BT aan en continue Exchange.
Die van mij haalt drie dagen met redelijk intensief gebruik nog wel. Heb wel met SBSettings (jailbreak) vrijwel alle niet nodige dingen uitgeschakeld.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:22:
Dan zal ik eens ff de iPhone doorspitten want 1,5 a 2 dagen red ik zekers niet. Heb net een nieuwe iPhone 3g ita van 2 weken oud dus aan de ouderdom vd batterij kan het niet liggen. Redelijke 3G dekkings gebied, WiFi af en toe aan BT aan en continue Exchange.
Verwijderd
Had ik hem al op geatendeerd. Ideaal ding. De Air duurt me te lang voordat hij in de winkel ligt.jOzh schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:43:
[...]
Misschien is de Mophie Juice Pack dan iets voor je? http://www.mophie.com/products/juice-pack-iphone-3g
Of de binnenkort verschijnende Juice Pack Air, daar wacht ik zelf met smart op... http://www.mophie.com/products/juice-pack-air
Hoe bevalt de Mophie je verder? Van welk materiaal is de buitenkant (goeie grip?) en de binnenkant (krast ie op je iPhone als je die er in of uit schuift?)? Moet je de Mophie los van de iPhone opladen of kan dat tegelijkertijd (dus terwijl de iPhone nog in de Mophie zit).Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:26:
Had ik hem al op geatendeerd. Ideaal ding. De Air duurt me te lang voordat hij in de winkel ligt.
[afbeelding][afbeelding]
Grab shell dude!
Verwijderd
Die heb ik ook (Veripart Emergency Charger 1000 mAh). Alleen de Mophie heeft een zwaardere accu en persoonlijk stoor ik me niet aan de groote van de case. Vind het eigenlijk best meevallen.Mag schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:23:
Is zoiets als dit niet handiger;
[afbeelding]
http://shop.iphoneclub.nl/3g-juice-voor-iphone-3g
of
http://www.smartphoneshop...phone-2g-3g-1000-mah.html
Kan je gewoon ergens in je binnenzak of tas oid doen en dan halverwege de dag ff inpluggen. Lijkt me praktischer dan zo'n grote soort accuhoudende case.
Bevalt me zeer goed. Dacht dat het net zo'n lomp bakbeest zou worden zoals de combo die ik heb met mijn HD (wel iets zwaardere batt. dan de mophie 2700 mAh). De Mophie ziet er iets slanker uit en ligt ook nog prettig in de hand. Aangezien ik nog wel eens mijn 220 lader vergeet...ideaal.jOzh schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:51:
[...]
Hoe bevalt de Mophie je verder? Van welk materiaal is de buitenkant (goeie grip?) en de binnenkant (krast ie op je iPhone als je die er in of uit schuift?)? Moet je de Mophie los van de iPhone opladen of kan dat tegelijkertijd (dus terwijl de iPhone nog in de Mophie zit).
Overigens, ik lees overal dat de Air er in de lente zou moeten zijn. Of heb jij andere info?
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 00:15 ]
Die 3g juice kan hem 1,5 keer opladen wat ik ervan hoor.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 00:14:
Ik ben ook aant denken om die 3gjuice te bestellen. Laad die hem 100% op?
Het liefste zou ik een portable dock willen waar je je iphone een keer of 3 mee kunt opladen, ideaal als je naar een festival ofzo gaat. Ik snap niet dat ze dat niet maken...
Thanks voor de toelichting! Ik heb m'n iPhone ondertussen ook in een mophie zitten, ben gister direct maar langs de iCentre geweest. Aangezien ik m'n iPhone thuis toch in een dock kwijt wil lijkt de Air me niet erg handig en je hebt gelijk, zo lomp is de huidige mophie nu ook weer niet. Ik ben de Nokia E61i (met hoesje) en de Palm Treo 650 gewend, daarmee is de iPhone inclusief mophie nu wel vergelijkbaar. Ben benieuwd naar de batterijduur met mijn gebuik!Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:23:
Bevalt me zeer goed. Dacht dat het net zo'n lomp bakbeest zou worden zoals de combo die ik heb met mijn HD (wel iets zwaardere batt. dan de mophie 2700 mAh). De Mophie ziet er iets slanker uit en ligt ook nog prettig in de hand. Aangezien ik nog wel eens mijn 220 lader vergeet...ideaal.
De buitenkant is bekleed met een soort van rubberachtig materiaal. Is niet te glad en ook niet te ruw. Ik ben nog geen krassen tegengekomen van het in en uitschuifen. Hij zit er lekker strak in. Je kunt de Mophie incl de iPhone tegelijkertijd opladen via een mini usb aansluiting. Ik ergerde mij dood aan de korte accuduur dus persoonlijk kon ik niet "zo lang" wachten op de AIR
Grab shell dude!
Er staat hier gewoon nog 699 (incl 100 prepaid beltegoed)Neefdave schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:17:
Ik sprak net een medewerker van HI.nl en die beweerde dat je bij t-mobile de iphone los voor 300 euro kon krijgen?! Kan iemand dit bevestigen?
Je betaalt 260 euro ofzo als je hem tijdens je abonnementsperiode kwijt raakt of stuk hebt. Maar dan moet je al wel een abonnement hebbenNeefdave schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:17:
Ik sprak net een medewerker van HI.nl en die beweerde dat je bij t-mobile de iphone los voor 300 euro kon krijgen?! Kan iemand dit bevestigen?
...less is more
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq