Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik heb liever bug- en lagvrije battles van 16 vs 16 dan 50 vs 50 met lag en bugs. Bij BF2 speel ik ook altijd max 20 vs 20. Meer dan dat wordt echt een gekkehuis, je kan nooit rustig aan vlaggen overnemen en een aantal man neerknallen, want dan spawnen er elke keer weer tientallen mensen. Ook op de hele grote mappen vind ik het niks, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Bij JO kon je oneindig ver maar wat had je er inderdaad aan? Je kon een enkele keer achterlangs aanvallen, maar dat was meer een laffe manier van spelen vind ik. Bij BF2 is het gebied zo gemaakt dat je bijna altijd wel in het gevecht zit. Je hebt altijd nog mensen die vlaggen over gaan nemen aan de andere kant van de map, maar normaliter heb je altijd gevechten.Stalllone schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:40:
Bij JO kon je ook oneindig verniet dat je er veel aan had maar leuk was het wel.
Bij battlefield2 bijv. is het gebied gewoon te klein. Je kan niet lekker omrijden/lopen/vliegen om de vijand in de rug aan te gaan vallen. (bij JO kon dit dus wel! flinke omweg maken en daarna ongezien aanvallen).
Overgens denk ik wel dat je in een flink gebied kan spelen. Als je het wilt door lopen zou het bijv. 1uur kosten. Nou als dat het geval is, dan lijkt het wel op een open speel wereld![]()
!
Was niet laf bij JO, je kon immers toch geen andere vlaggen cappen. Wel kon je dus aanvallen vanuit 360gradenStealthyPeanut schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:11:
Bij JO kon je oneindig ver maar wat had je er inderdaad aan? Je kon een enkele keer achterlangs aanvallen, maar dat was meer een laffe manier van spelen vind ik. Bij BF2 is het gebied zo gemaakt dat je bijna altijd wel in het gevecht zit. Je hebt altijd nog mensen die vlaggen over gaan nemen aan de andere kant van de map, maar normaliter heb je altijd gevechten.
Anyway, de nieuwe video is er:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vEPwE24UnkM&feature=player_embedded]Loooooking good
download in highres hier
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
bronDemo Delayed
I know there has been a lot of speculation recently regarding the demo plans, and I just wanted to give you all a situation report on what the current plans now are.
Whilst we had originally planned to release a demo prior to launch, these plans have now had to be changed. The demo plans now are that we will now be releasing a single player and co-op demo on PC only post launch of the full game.
The main factor in this decision is to ensure that the full game gets 100% focus and attention before it’s released. We know how long many of you have waited for this game, and we want it to be as polished as it can possibly be for your enjoyment, and this is why the demo has had to be pushed back.
I hope we can keep the responses here constructive and I’ll do my best to keep you as updated as possible. I don’t have any more information than this right now, but as soon as I can confirm the release date for it I’ll let you know first.
Dit is goed nieuws en slecht nieuws. Beetje jammer maar ja. Oktober staat al bijna voor de deur
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Heb net maar een pre-order gedaan (Xbox360) voor 32 euro. Twijfelde tussen play-asia en Gamehubs, maar besloot eens voor die laatste te gaan
Heb er zin in
Verwijderd
Animo bedoel je?Stancke schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:21:
Precies nog altijd niet veel animatie rond het spel... Wordt deze dan een flopper of wat? Be van plan om deze te kopen maar precies weinig animo vanuit de PS3 community.
Dat is alleen maar mooi : Kan je tenminste een server draaien waarop daadwerkelijk mensen zullen spelen en ben je mooi goedkoper uit dan zo'n leuke 64 man server die je 100 € per maand kostMr.Jingles schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:46:
Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar ik hoor helemaal niks over een ranking system. Zoals in BF2 en Cod4.

Opzouten met die ranking zooi !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Klopt heb je gelijk in. Maar het heeft wel iets als je als privat een 1st LT neer schiet. Een rang dwingt wel respect af. Tenmiste dat was in BF2 wel zo. In COD4 vond ik dat minder.nero355 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:32:
[...]
Dat is alleen maar mooi : Kan je tenminste een server draaien waarop daadwerkelijk mensen zullen spelen en ben je mooi goedkoper uit dan zo'n leuke 64 man server die je 100 € per maand kost
Opzouten met die ranking zooi !!
Mr.Jingles schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:34:
Een rang dwingt wel respect af. Tenmiste dat was in BF2 wel zo.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zolang rangen alleen gebaseerd zijn op de tijd die je er in hebt gestoken zal dat nooit het geval zijn.Mr.Jingles schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:34:
Klopt heb je gelijk in. Maar het heeft wel iets als je als privat een 1st LT neer schiet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ben op zoek naar een shooter à la Battlefield 2 voor op de PS3...
Laten we het hopen van niet.Stancke schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:45:
Gaat deze enigsinds wat te vergelijken zijn met Battlefield 2?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
dit spel is meer gebaseerd op tactiek en soort van sim
Het klinkt iig allemaal goed dus nu maar hopen dat het allemaal kort met zo'n vroege review (kon verder nog niks vinden ? )
Ik denk dat dit voor veel mensen dit negatief klinkt. Maar ik denk dat er veel gamers zijn die weer verlangen naar een "realistische shooter". Omdat ik denk de meeste shooters in de multiplayer rommelig en chaotisch aan voelen.Stancke schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:45:
Gaat deze enigsinds wat te vergelijken zijn met Battlefield 2?
Daarentegen vond ik de BF2 multiplayer erg goed laat staan de mod Project reality.
Verwijderd
Momenteel niet. Schijnt er dat wel een PC Demo komt... en later misschien nog een demo voor op de consoles. Denk zelf dat dit zal gebeuren na de release van deze game. Ze willen geen annulerings op de pre-orders en ze hopen dat mensen de game dus "op de gok" kopen i.p.v. de demo af te wachten.Tripwire999 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:42:
is er eigenlijk al een datum voor de demo?
Marketing strategie dus

ik had ergens gelezen dat er voor het spel uitkwam nog een demo komt dus hopen maarStalllone schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:19:
[...]
Momenteel niet. Schijnt er dat wel een PC Demo komt... en later misschien nog een demo voor op de consoles. Denk zelf dat dit zal gebeuren na de release van deze game. Ze willen geen annulerings op de pre-orders en ze hopen dat mensen de game dus "op de gok" kopen i.p.v. de demo af te wachten.
Marketing strategie dus
Maar daarna is er nog losgelaten dat er hoogstwaarschijnlijk geen demo komt omdat ze zich volledig willen richten op het spel zelf.Tripwire999 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:09:
[...]
ik had ergens gelezen dat er voor het spel uitkwam nog een demo komt dus hopen maar

Maar goed dat ik deze wil hebben voor mijn PC
Nieuwe Vid: Eagle Offense Mission Video
Video is PC footage captured at 1280x720.
Ziet er weer goed uit
Toch gek dat er nog dingen veranderen terwijl de Pu al een review heeft in het blad. Heb je een bron en tegenover hoeveel maps het staat in de pc-versie ?Stalllone schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:18:
De console versie word steeds meer ingekortGeen mission editor enzo en nu ook maar 4 multiplayer maps (bij de release)
![]()
Maar goed dat ik deze wil hebben voor mijn PC
Dit komt uit de mailing list die ik krijg (en waar je aan kan subscriben ofcourse -> OperationFlashpoint2.org) en alles is gezegt in deze forum thread volgens mij. Maar dat heb ik niet allemaal gelezenConsoles to start with 4mp maps total.
Just when you though things couldn't get worse, no editor, gear/units disappearing, limited game worlds, limited AI, timers, restrictions and the lot - Helios comes to us with another bombshell.
Helios: "At launch there will be 2 MP maps for each of the two game-modes (Annihilation & Infiltration) making a total of 4 MP maps."
He follows up with "As we've already mentioned both on the forums and in interviews, there are plans underway to release additional MP maps for the console as DLC after the launch of the game".
In my judgment most people look at what they are buying and it's value - not value after patches. As well console users will most likly to see the DLC judging by CM's speed in or around 4 months after release. If there is any major bugs, problems or revolutions all time will be devoted to stop the destruction, and DLC, will be slown while patches are being built. Two game modes is also quite limiting - all in all you have 4 choices when you start the game, every time for the first months.
CM knowing the current outrage will most likely move more staff now into DLC production to ensure they don't do what is noted above. They will also most likly add DLC to patches or make the DLC a patch just to 'tide people over' months on end. Regardlesss of the near term outcome this has a high change of being a fatal blow to CM's / OFP's legacy. MP increases sales and the life of the game by light years, the death of MP is the death of OFP:DR.
With limited everything but modding in the editor for PC users, it's looking grim.
- Sir. Polaris
Het filmpje in mij vorige post maar nu ook op youtube
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nRGQFhewWF0&]
Anyway komt die vandaag wel voor alle xdoos gebruikers ik zie je online
update: Ik heb het al gezien 8 oktober nou niet lang meer.... maar op de gameshop site staat 24 september, het filmpje 6 oktober en de Wehkamp site en bol.com 8 oktober nou ik zie het wel.
[ Voor 17% gewijzigd door JL Design op 24-09-2009 09:24 ]
En over de release datums:Just to let you know that the press release that accompanied todays announcement regarding the "Eagle Offense" mission video also contained information that the game has now officially gone GOLD!
Letting the forums know as a few people wanted to have this information as soon as it was available.
through EPAC territories with a October 9th street date in the UK
EPAC (Europe Pacific Asia and Canada)
24 september slaat nergens op. Dat heeft Bart Smit er ook staan. In de VS is het 6 oktober, in Europa 8!JL Design schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:15:
Vandaag is het zover (toch?) volgens de gameshop (bekend in haaglanden) komt de game vandaag uit ? ik probeer mezelf alweer voor te bereiden op een teleur stelling. Ik denk echter niet dat de game community dit gezeik van uitstellen nog lang gaat volhouden.
Anyway komt die vandaag wel voor alle xdoos gebruikers ik zie je online![]()
update: Ik heb het al gezien 8 oktober nou niet lang meer.... maar op de gameshop site staat 24 september, het filmpje 6 oktober en de Wehkamp site en bol.com 8 oktober nou ik zie het wel.
Tnx voor de info ,want dan sla ik deze game gewoon over of koop ik hem als mijn pc weer mee kan doen.Stalllone schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:08:
Hoeveel maps de PC versie krijgt weet ik niet. Maar aangezien er een mission editor inkomt... kan de PC Community tenminste missies erbij maken
[...]
Dit komt uit de mailing list die ik krijg (en waar je aan kan subscriben ofcourse -> OperationFlashpoint2.org)). Maar dat heb ik niet allemaal gelezen
Wat een onzin zeg om alles te schrappen en later iedereen weer te laten betalen.
edit : Nog wat info gevonden van Helios door de forumthread ff door te lezen http://community.codemast...hp?p=5483792&postcount=8] (bron)
Hi all,
Just received a message from Tim Browne that I hope will allay a lot of your fears regarding the console versions being charged for content that should be free.
“I’ve just read a rather unhappy post from RocheClip38 and wanted to try and resolve this issue.
Let me state first and foremost we will not be charging for content that already exists on the discs. So console gamers will not be getting charged for something they already had. I’m a gamer and I would hate for that to be done to me so let me assure you it’s not something we on the dev team or Codemasters are about.
What wasn’t really made clear is that some of the single player and multiplayer missions don’t allow the player to access certain vehicles. We plan to give the player full access to these in some free DLC (but I can’t say any more than that at the moment).
When I said PC gamers would have access straight away what I meant was they would be able to setup their own missions on the editor but I’d like to categorically state that the PC gamers will not receive more missions or additional content than what the console gamers get from Codemasters.
I hope that clears this issue up.
We on the Dev team are really pleased with how well the Hardcore video has been received and how everyone seems even more excited about our game.
Daarin wordt duidelijk dat Dlc's gratis zullen zijn en de pc niet met meer content komt dus als ik het goed begrijp kan de pc-gamer ook niet in alle voertuigen aan het begin en heeft die ook maar 4 maps. Natuurlijk kan je zelf missies creeren en dus alsware maps maken op de pc , maar vaak zijn standaard maps veel belangrijker dan custom maps. Al heb je daar natuurlijk goede uitzonderingen op, maar als het met maar 4 maps begint kan de Mp al afgestorven zijn voor de patches en nieuwe maps komen.
Edit 2 : ook nog eens maar 4 real liffe spelers in mp en de rest Ai wat je rond ziet lopen. Van uitkijken naar een spel ben ik naar vol onbegrip gegaan en ik laat deze game dan ook liggen tot de dlc er echt is of de game in de budgetbak ligt.
[ Voor 74% gewijzigd door Beakzz op 24-09-2009 19:23 ]
Dat is co-op. Missies doen met 3 vrienden. Multiplayer-gevechten zijn op de pc 16 vs 16. En op de consoles 8 vs 8!Beakzz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:30:
Edit 2 : ook nog eens maar 4 real liffe spelers in mp en de rest Ai wat je rond ziet lopen. Van uitkijken naar een spel ben ik naar vol onbegrip gegaan en ik laat deze game dan ook liggen tot de dlc er echt is of de game in de budgetbak ligt.
Verwijderd
Ik haal hem voor de Xbox 360 omdat ik bijna nooit meer game op mijn PC (heeft al half jaar niet aangestaan ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:48:
Waar zouden jullie hem voor halen? Ik twijfel tussen de xbox versie en die van de pc. Pc natuurlijk omdat het richten makkelijker is. De xbox versie omdat dit in co-op erg leuk kan worden.
Verwijderd
Bij mij is het visa versaSlideR NL schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:55:
[...]
Ik haal hem voor de Xbox 360 omdat ik bijna nooit meer game op mijn PC (heeft al half jaar niet aangestaan ofzo) en dat richten is ook niet zo heel moeilijk op de Xbox hoor.. Je moet er gewoon even aan wennen en goed oefenen. Oefening baart kunst zeggen ze wel eens
Alleen al voor de mission editor en besturing doe ik het voor.
Die reactie vond ik een post van geen enkele waarde. Het is bullshit om eerste instantie te doen voorkomen dat het een rijk spel is. En later aan te komen dat het gestript wordt en dan de boel proberen te sussen.Beakzz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:30:
Daarin wordt duidelijk dat Dlc's gratis zullen zijn en de pc niet met meer content komt dus als ik het goed begrijp kan de pc-gamer ook niet in alle voertuigen aan het begin en heeft die ook maar 4 maps. Natuurlijk kan je zelf missies creeren en dus alsware maps maken op de pc , maar vaak zijn standaard maps veel belangrijker dan custom maps. Al heb je daar natuurlijk goede uitzonderingen op, maar als het met maar 4 maps begint kan de Mp al afgestorven zijn voor de patches en nieuwe maps komen.
Het is gewoon blij maken met een dooie mus.
Tja gewoon kijken wat jezelf wilt. Als je graag missies wilt maken (en later mogenlijk mods) dan moet je voor de pc versie gaan. Maar als je liever op je xbox360 speelt dan haal je hem daar voor. (Gaan vrienden van jou dit spelen? zoja, wat kopen hun?)Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:48:
Waar zouden jullie hem voor halen? Ik twijfel tussen de xbox versie en die van de pc. Pc natuurlijk omdat het richten makkelijker is. De xbox versie omdat dit in co-op erg leuk kan worden.
Ik vind de Xbox360 een goede console maar ik kies bij deze game voor de pc versie. Wil graag missies/mods maken, iets meer man in de multiplayer en wat betere graphics. Ik speel genoeg shooters op de console en als er in de console versie ook de editor e.d. zal (dus alles gelijk 1op1 met de pc) was ik voor de console gegaan. Maar dat is nu niet het geval
Eigenlijk weer een leuke shooter na Joint Operations voor mij
Verwijderd
Je had het waarschijnlijk over de reactie waar ik naar verweesVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:42:
[...]
Bij mij is het visa versa![]()
Alleen al voor de mission editor en besturing doe ik het voor.
[...]
Die reactie vond ik een post van geen enkele waarde. Het is bullshit om eerste instantie te doen voorkomen dat het een rijk spel is. En later aan te komen dat het gestript wordt en dan de boel proberen te sussen.
Het is gewoon blij maken met een dooie mus.
Bij Mafia is dat ook het geval natuurlijk , maar dat zie je aankomen en zo zijn er nog wel meer goede sp-ervaringen. Ik persoonlijk had dit hele "Mp-fiasco" niet zien aankomen en ik hoop dat er snel goed nieuws komt.
Verwijderd
De releasedatum van een product uit uw bestelling is gewijzigd:
Titel : Operation Flashpoint Dragon Rising (PC)
Aantal : 1
Prijs : € 39,99
Status : Pre-order
Verwacht : 09/10/2009
naja, 1 daggie
Ik was een pcgamer vanaf het eerste uur atrai/amiga/386/486 het klinkt me nog allemaal als muziek in de oren. Heb ooit een half jaartje een ps2 gehad. Ik vind eigenlijk nog steeds dat er geen console kan tippen aan de pc.
Maar....
Ik speel bijna geen games meer. Echter voor deze game ga ik een uitzondering maken. Nu hebben 2 goede vrienden een ps3 , en het is altijd leuk om met bekende te game. Ook is mijn dvd speler stuk gegaan, en is het dus heel aantrekkelijk om de nieuwe afgeprijsde ps3 slim aan te schaffen. Het wordt dat , of een nieuw pc systeem bouwen. Wat toch al gauw een paar honderd euro duurde zal uitkomen.
Maar is dat nou echt te doen , een shooter spelen op een console?
En je speelt tegen allemaal mensen met op een console dus het wel gelijk als je online speeltVerwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 15:54:
het is in het begin wel wennen, maar het is echt goed te doen
Ik was vroeger PC gamer, dus net zoals jij tot Pentium 2 tijdperk zegmaar. Daarna zelden games gedaan (op paar uitzonderingen na zoals C&C). De PS3 graphics vind ik prachtig, nooit gezeik met specs of je iets wel of niet kunt draaien en geen gezeik dat iets niet werkt. Bij de PC zou je jaarlijks een nieuwe videokaart erin moeten frotten om vervolgens erachter te komen dat iets anders weer de bottleneck isTwanjo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:54:
@ Tom . En wat vind je van de (achteruit) gang van de graphics? .
Vroeger had de PC nog echt voordelen, zoals online gamen en downloaden/proberen van demo's. Dat alles heb je nu ook op de console
Daarna is het leren om te mikken met de stickjes. Ik vind het nog steeds leuk. Soms schiet je beide een clip op elkaar leeg, finaal mis
Maar als je steeds mis-schiet kan het bij sommige mensen frustreren... je moet gewoon je eigen open er voor staan en dan is het goed te doen. Zo goed dat ik minder op mijn PC game en meer op mijn consoles.
Er staat hier ook een PS3 maar met shooters merk ik gewoon dat het me frustreert dat ik niet zo accuraat kan aimen als op de pc. Iedereen die gaat beweren dat het "net zo makkelijk is" oid, die kan of niet gamen, of heeft nog nooit een shooter op een PC gespeeld.
Wat hiervoor ook al gezegd werd: Als je kan accepteren dat het allemaal net iets minder snel gaat en iets minder accuraat is. Dan kan je hem natuurlijk prima aanschaffen op een console.
Nog maar een paar weekjes en dan is het zover:D.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zoals iedereen al zei: het went
Do what you love, do it often
Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.
Wat jij zegt is totale onzin, je kan beter zeggen iemand die dit hier boven beweerd, kan of niet gamen of heeft nog nooit op een console een schooter gespeelt. dat klopt waarschijnlijk niet, maar het slaat ook nergens op, je moet, zoals een paar posts hier boven staat, veel oefenen. Waarschijnlijk heb je geen doorzetting vermogen als jij niet op een console een shooter kan spelen.Michaelg schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:31:
Ik ga hem aanschaffen op de pc.
Er staat hier ook een PS3 maar met shooters merk ik gewoon dat het me frustreert dat ik niet zo accuraat kan aimen als op de pc. Iedereen die gaat beweren dat het "net zo makkelijk is" oid, die kan of niet gamen, of heeft nog nooit een shooter op een PC gespeeld.
Dan kun je óf heel veel gaan oefenen, gepaard met veel frustratie. Óf je koopt 'n FragFX.
Als ik een game koop, dan wil ik direct lekker spelen (lui, ik weet het) zonder dat ik me als een of andere debiel door een level beweeg, en pas na 10 uur spelen een beetje kan richten.
Nu is de besturing van Killzone, ondanks dat het spel erg vet is, sowieso een uitdaging op zich, maar ik kan je vertellen dat ik er met mijn FragFX veel meer plezier in heb. Het is niet helemaal hetzelfde als op de PC, maar zoveel smoother dan met een DS3. Ik ben gisteren opnieuw begonnen in de SP campaign, en heb in een half uurtje tijd al meer Helghast neergelegd (en headshots gemaakt), dan in al die uren met de DS3.
Ik kan trouwens prima op de bank spelen. De meegeleverde pad is behoorlijk groot, en deze ligt gewoon naast me op de bank. Voetjes omhoog en gaan.
Dus voor iedereen die twijfelt om een PS3 te kopen, vanwege de beperkingen in de besturing bij FPS: er is een oplossing, dus gewoon doen.
bram1984 schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:51:
Dan kun je óf heel veel gaan oefenen, gepaard met veel frustratie. Óf je koopt 'n FragFX.
Als ik een game koop, dan wil ik direct lekker spelen (lui, ik weet het) zonder dat ik me als een of andere debiel door een level beweeg, en pas na 10 uur spelen een beetje kan richten.
Ik kan me niet herinneren, dat ik 10 uur nodig had. Sommige mensen hebben het gewoon sneller door. Dus om nou meteen de conclusie te trekken, dat iedereen veel frustratie gaat krijgen bij het wisselen is onzin.
Maar genoeg offtopic
Dat je veel moet oefenen om ergens goed in te worden is niks nieuws. Wat mijn punt echter is, is dat je gewoon nooit zo accuraat + snel kan aimen als met een muis.robertvansloten schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:47:
[...]
Wat jij zegt is totale onzin, je kan beter zeggen iemand die dit hier boven beweerd, kan of niet gamen of heeft nog nooit op een console een schooter gespeelt. dat klopt waarschijnlijk niet, maar het slaat ook nergens op, je moet, zoals een paar posts hier boven staat, veel oefenen. Waarschijnlijk heb je geen doorzetting vermogen als jij niet op een console een shooter kan spelen.
Ik heb verschillende shooters op me PS3, en ik kan ook wel degelijk aimen met een joypad. Maar nooit zo snel en accuraat als met een muis... en dan kan je nog net zoveel oefenen als je wilt.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Daarom staat er ook: zonder dat ik me als een of andere debiel door een level beweeg.macciez schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:01:
[...]
offtopic:
Ik kan me niet herinneren, dat ik 10 uur nodig had. Sommige mensen hebben het gewoon sneller door. Dus om nou meteen de conclusie te trekken, dat iedereen veel frustratie gaat krijgen bij het wisselen is onzin.
Maar genoeg offtopic
Ik spreek dus voor mezelf.
Even de naam kwijt, maar er was ook een spel dat je op xbox vs pc kon spelen (en was redelijk geflopt geloof ik), en daar moesten de xbox gebruikers gewoon flink wat voordelen krijgen (aimbot + geen recoil geloof ik) om te zorgen dat het eerlijk bleef.
Ik zeg niet dat het niet te doen zou zijn ofzo om goed op een console een shooter te spelen, maar je kan toch echt nauwkeuriger mikken met een muis.
Zondagochtend is nooit mijn dagdeel geweest
Ontopic: Wat vinden jullie van de co-op mode? Liever met zn 4en en dan iedereen 1 mannetje? Of de manier zoals ze het nu doen, dus 4 man en iedereen is baas van een firesquad? Ik had eigenlijk liever iedereen 1 mannetje gehad, dan krijg ik ook het gevoel dat de mensen het hebben gedaan en niet de AI. Maar wie weet past het perfect bij het spel natuurlijk.
Cross console?furby-killer schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:27:
Als je gewoon objectief kijkt kan je nooit zo nauwkeurig mikken met joypad als met muis, je hebt met een muis gewoon veel groter gebied waar je hem over kan bewegen, dus kan je nauwkeuriger mikken.
Even de naam kwijt, maar er was ook een spel dat je op xbox vs pc kon spelen (en was redelijk geflopt geloof ik), en daar moesten de xbox gebruikers gewoon flink wat voordelen krijgen (aimbot + geen recoil geloof ik) om te zorgen dat het eerlijk bleef.
Ik zeg niet dat het niet te doen zou zijn ofzo om goed op een console een shooter te spelen, maar je kan toch echt nauwkeuriger mikken met een muis.
Mja, ik denk dat sommige missies niet uit te spelen zijn met maar 4 man aangezien je dan vrij weinig firepower hebt. In de eerste OFP was je volgens mij ook weinig alleen op stap in singe player missies.macciez schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:29:
Ontopic: Wat vinden jullie van de co-op mode? Liever met zn 4en en dan iedereen 1 mannetje? Of de manier zoals ze het nu doen, dus 4 man en iedereen is baas van een firesquad?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dus met 4 man veel verzet, met 2 man minder verzet.
Zo gaan de missies bij GRAW(2) ook. Het zou iig wel zo logies zijn.
Maar wat een strakke game.Ik haal m voor 360 en PC.
Niet realistisch. In het echt zal het verzet er toch ook niet minder om worden?kobus71 schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:01:
Het verzet dat je tegenkomt zal ook wel aangepast zijn aan het aantal personen waarmee je de missie speelt.
Dus met 4 man veel verzet, met 2 man minder verzet.
Zo gaan de missies bij GRAW(2) ook. Het zou iig wel zo logies zijn.
Maar wat een strakke game.Ik haal m voor 360 en PC.
Maar wel om het interessant te houden, stel het zou gelijk zijn, dan is het met 2 man redelijk lastig bijv, en met 4 een cookie. Mag wel niet realistisch zijn, maar anders gaat iedereen weer lopen mekkeren dat het te makkelijk isAwsom schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:15:
[...]
Niet realistisch. In het echt zal het verzet er toch ook niet minder om worden?
Ik bedoel, niet te realistisch. Maar komop zeg. Zit je als militair ergens in Afghanistan, de Taliban ziet dat je met 2 bent, oh. snel stuur die reservetroepen maar terug! Anders is het niet eerlijk!furby-killer schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:28:
Je punt is? De bedoeling is om een uitdagend spel te houden. Als je zelfs daarmee al problemen hebt qua realisme kan je beter denk ik arma gaan spelen en nooit respawnen (ook niet realistisch).
De beste oplossing hiervoor is denk ik dat het team altijd aangevuld word tot 4 (met AI)
Ik was vroeger PC gamer maar ben 2,5 jaar geleden overgestapt op de X360 en PS3. Veel shooters geprobeerd maar de laatste weken heb ik beide consoles verkocht en een leuke game-pc gekocht.Twanjo schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:29:
Ook ik zit gruwelijk te twijfelen op welk platform ik deze game ga spelen, ofwel welk platform ik ga aanschaffen.
Ik was een pcgamer vanaf het eerste uur atrai/amiga/386/486 het klinkt me nog allemaal als muziek in de oren. Heb ooit een half jaartje een ps2 gehad. Ik vind eigenlijk nog steeds dat er geen console kan tippen aan de pc.
Maar....
Ik speel bijna geen games meer. Echter voor deze game ga ik een uitzondering maken. Nu hebben 2 goede vrienden een ps3 , en het is altijd leuk om met bekende te game. Ook is mijn dvd speler stuk gegaan, en is het dus heel aantrekkelijk om de nieuwe afgeprijsde ps3 slim aan te schaffen. Het wordt dat , of een nieuw pc systeem bouwen. Wat toch al gauw een paar honderd euro duurde zal uitkomen.
Maar is dat nou echt te doen , een shooter spelen op een console?
Voornamelijk voor de shooters, want die zijn echt drama op de consoles. De X360 gaat nog wel, die controller ligt bij mij een stuk beter in de hand en heeft goede sticks. De PS3 is echt een drama en ben daar na vele uren proberen toch vanaf gestapt. Deze controller heeft bolle sticks (WTF Sony?
De muis en het toetsenbord geven je zoveel meer mogelijkheden en preciezie dat het gewoon veel fijner werkt. Je hoeft je graka echt niet elk jaar te upgraden, het is net waar je zelf de prioriteiten aangeeft. Games op de PS3 zijn vaak een stuk lelijker omdat er een oude generatie vga-kaart inzit. Om dan toch stabiele framerates te halen moeten ze AA en AF uitzetten en zie je vooral op je grote plasma/lcd ontelbaar veel kartels.
Daarbij ben je op je console vaak erg beperkt met knoppen toewijzen, puur omdat je minder mogelijkheden hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-09-2009 22:34 ]
Het IS geen drama , maar jij Vindt het dramaStealthyPeanut schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:31:
[...]
Ik was vroeger PC gamer maar ben 2,5 jaar geleden overgestapt op de X360 en PS3. Veel shooters geprobeerd maar de laatste weken heb ik beide consoles verkocht en een leuke game-pc gekocht.
Voornamelijk voor de shooters, want die zijn echt drama op de consoles. De X360 gaat nog wel, die controller ligt bij mij een stuk beter in de hand en heeft goede sticks. De PS3 is echt een drama en ben daar na vele uren proberen toch vanaf gestapt. Deze controller heeft bolle sticks (WTF Sony?), bolle triggers (WTF2 Sony
) en is veeel te klein voor mijn handen.
De muis en het toetsenbord geven je zoveel meer mogelijkheden en preciezie dat het gewoon veel fijner werkt. Je hoeft je graka echt niet elk jaar te upgraden, het is net waar je zelf de prioriteiten aangeeft. Games op de PS3 zijn vaak een stuk lelijker omdat er een oude generatie vga-kaart inzit. Om dan toch stabiele framerates te halen moeten ze AA en AF uitzetten en zie je vooral op je grote plasma/lcd ontelbaar veel kartels.
Daarbij ben je op je console vaak erg beperkt met knoppen toewijzen, puur omdat je minder mogelijkheden hebt.
Voor mij is het nooit meer terug naar het bureau en gewoon lekker op de bank (of op een luie dag vanuit mijn bed) Dat van die kartels vind ik al helemaal bullshit, want de shooters zien er nu nog allemaal gewoon heel goed uit op beide consoles en met de beste videokaart ziet het er allemaal wat gladder uit, maar dat is een verwaarloosbaar verschil imho.
Dus speel lekker verder op je pc, maar dat je allebei je consoles heb verkocht voor een gamepc ...tja ...dan mis je een hoop andere goede spellen die op de pc nooit te zien zullen zijn
Cheaten is btw ook niet iets wat ik mis en waar ik op de pc mee om me oren werd geslagen bij veel games. Het gebeurt misschien wel, maar lang niet zoveel als op de pc.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 27-09-2009 23:37 ]
True, het ligt er net aan of je het wilt of niet. Of je het ervoor overhebt dat je trager kan reageren dan normaal. Het zorgde bij mij voor heel erg veel frustratie, omdat je gewoon met je duim stuurt ipv met je complete hand.Beakzz schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:36:
[...]
Het IS geen drama , maar jij Vindt het dramaEn dat betekend of dat je geen geduld hebt of dat je er geen aanleg voor hebt. Het is een feit dat je met een muis beter en precieser kan besturen , maar wat iedereen lijkt te vergeten is dat op Xboxlive en Psn iedereeen diezelfde handicap heeft en het dus zeker online geen drol uitmaakt en je gewoon flink moet oefenen om bij de beste te horen. En dat verschilt dus niks van de pc op het punt na dat je de 1 een betere muis heeft of meer verstand heet van het programmeren van de juiste knopcombinaties. Daarom heb ik geen problemen met shooters op mijn Xbox ook al ben ik slechter, want op de pc draaide ik redelijk hoog mee.
Een verwaarloosbaar verschil? Dan heb jij echt duidelijk nooit Bad Company gespeeld en daarna bijvoorbeeld de 2005 shooter BF2 met AA en AF op 8x en 16x. Op de PC is het echt genieten, maar op mijn plasma vond ik het wel tegenvallen.Voor mij is het nooit meer terug naar het bureau en gewoon lekker op de bank (of op een luie dag vanuit mijn bed) Dat van die kartels vind ik al helemaal bullshit, want de shooters zien er nu nog allemaal gewoon heel goed uit op beide consoles en met de beste videokaart ziet het er allemaal wat gladder uit, maar dat is een verwaarloosbaar verschil imho.
Het ziet er leuk uit, dat zeker, maar dat het verschil verwaarloosbaar is? Dan mankeer je echt wat aan je ogen vriend, no offence. Of je op een resolutie van 1600x1200 speelt op een 24" scherm, of je speelt games die native nog niet eens de 1200/720 halen op de consoles. En dan nog (9 van de 10 keer) op veel grotere schermen/tv's.
Het is persoonlijk wat je leuk vindt, maar shooters zijn het beste te spelen op een pc. Dat je het niet erg vindt om minder te presteren en op een console te spelen dat is je goed recht natuurlijk, ieder heeft zen eigen smaak. Op consoles speelt inderdaad iedereen met dezelfde beperkingen, dat alleen is al reden genoeg om op de pc te blijven voor mij.
En ik mis geen andere grote titels hoor, mijn voorkeur ligt bij shooters. Ik laat daarom ook heeel erg graag een Killzone 2 liggen om gewoon Battlefield 2 nog urenlang te kunnen spelen. Maar dat is wederom persoonlijk.
Daarbij kom ik liever heel soms een cheater tegen (iets wat je bijna nooit meer ziet met de vernieuwde punkbuster) en join ik een andere server, dan dat ik alle geweldige custom maps en MODS moet missen.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-09-2009 23:52 ]
Misschien idd omdat ik nooit eerst BC speel en dan Bf 2, maar dat spel vind ik dan ook niet het beste voorbeeld. Het maakt verder ook niet uit ...jij speelt op de pc en ik op de xbox en als het goed is hebben we beide plezier en is het beeld op mijn tv mooi genoeg (schitterend zou ik liever gebruiken)
Laten we nu weer lekker over Ofp gaan discusieren. Iedereen zijn ding
[ Voor 60% gewijzigd door Beakzz op 28-09-2009 12:21 ]
Het zou kunnen dat de USA troepen van de marine zijn en die gebruiken voornamelijk de Bell AH-1W [Z] Viper aka SuperCobra als aanvals helicopter.Afiso schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:15:
Kan iemand me vertellen waarom ze geen Apache helicopters gebruiken in deze games? Licentie van de Apache is veel duurder dan die van de Cobra helicopter ofzo?
Wikipedia: AH-1Z Viper
Wikipedia: File:AH-1 SuperCobra, Al Asad Air Base (2164256645).jpg
[ Voor 23% gewijzigd door MaXeRs op 28-09-2009 16:35 ]
Heb de file zelf nog niet gelezen maar dit is dus erg goed nieuws!Hi all,
I know a lot of people have had a LOT of questions recently about the PC mission editor, and rather than trying to answer all these questions individually we've made the decision to release to the community the actual PC Mission Editor help file that will be shipping with the game!
I've had a good read of the document myself, and am confident that having access to it should answer pretty much all of your questions, and will also show you just how flexible and powerful the editor truly is. I should also stress that the mission designers when creating the game had no additional technology or internal hacks to make content for the game other than the PC mission editor – You're getting 100% the same toolset as they used.![]()
The dev team have told me that they are geniunely very excited to see what the community creates using the editor, and being able to get your hands on this document before the launch of the game should really give you a solid grounding in how the editor works and what possibilites you can explore upon the games release!
You can download the help document by clicking HERE (dit werkt)
With regards the rumoured 40 entity limit for the editor, that information is incorrect and below are some bullet points to help clear up the matter:
63 entities can be held in memory at all times
These entities can be anywhere on the island
These can be vehicles or soldiers
Flashpoint uses spawning extensively to add and remove soldiers and vehicles from the world and replace dead soldiers. Basically this means that you can spawn and despawn units, so if you wanted to have guys disappear because they’re too far away from the battle or not needed anymore, then you can and free up the spaces they used.
You can set up vehicles such as tanks with "virtual crews" so that the tank and "virtual crew" are classed as just one entity eg. a vehicle with no observable units mounted like the tanks can have a virtual crew which only counts as 1 entity and has the effect of a driver/commander/gunner combination
Only soldiers and vehicles count as entities, meaning adding things like sandbags, barbed wire, gun emplacements, concrete walls, do not count towards the entity total.
Komt er niet. (Iig niet vóór de release) Week of wat geleden hebben ze bekend gemaakt dat ze zich volledig op het spel willen richten. Eventueel komt er later nog een multiplayer-demo!bram1984 schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:51:
Hoe zit dat eigenlijk met die demo?
bron Wikipedia: Operation Flashpoint: Dragon RisingDemo
Codemasters had originally planned to distribute a playable demo before the game's release, but as of September 17, 2009, the demo has been delayed until after the retail game ships. The demo will be PC-exclusive and not be released for consoles. Representatives from Codemasters stated that the demo was delayed in order to ensure the game received as much polish as possible leading up to release day.[11]
Erg positief. Kritiek punten: Het kan af en toe rommelig zijn, en (voor velen hier een pluspunt) het is voor een beperkter publiek
[ Voor 7% gewijzigd door peakaboo op 29-09-2009 01:55 ]
Ik zag net dat 8 oktober volgende week al is. Hmm. Iss dat even een meevaller. Ben zeer benieuwd.
Kvind het altijd maar jammer dat er geen demo komt. Zij verkopen het als "meer tijd om de game zelf te tunen", maar je kan het ook lezen als "weinig vertrouwen in het eindproduct". Het trekt toch vaak mensen over de streep als ze even het spel kunnen proberen en zeker op een console is het erg afwachten hoe dit spel speelt.
Nouja ze hebben wel meer rare beslissingen gemaakt aan het eind dus ik zie nog wel of ik het spel koop of niet.
Tgevoel dat ik het echt wil hebben ontbreekt ondertussen wel met de 4 mp-maps enz, enz op de console

Je leest niet goedBeakzz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:49:
[...]
Kvind het altijd maar jammer dat er geen demo komt. Zij verkopen het als "meer tijd om de game zelf te tunen", maar je kan het ook lezen als "weinig vertrouwen in het eindproduct". Het trekt toch vaak mensen over de streep als ze even het spel kunnen proberen en zeker op een console is het erg afwachten hoe dit spel speelt.
Nouja ze hebben wel meer rare beslissingen gemaakt aan het eind dus ik zie nog wel of ik het spel koop of niet.
Tgevoel dat ik het echt wil hebben ontbreekt ondertussen wel met de 4 mp-maps enz, enz op de console
Er komt wel een demo, alleen nadat het spel zelf is uitgebracht
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En alleen voor de PCOuterspace schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:50:
[...]
Je leest niet goed
peakaboo schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 01:55:
Wat is er aan de hand met http://operationflashpoint2.org/ ?
Tja: The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.straffe_hendrik schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:34:
Te veel bezoek misschien...??
Ik zag net dat 8 oktober volgende week al is. Hmm. Iss dat even een meevaller. Ben zeer benieuwd.
Ik kan heel goed lezen zegt mijn mammaOuterspace schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:50:
[...]
Je leest niet goed
Heb het stuk nog niet helemaal gelezen maar ze zijn wel positief. (gewoon in het blad gelezen, niet online ofzo
Dit topic is gesloten.