Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik denk dat hij vooral opties bedoelt zoals bijvoorbeeld met een vliegtuig. Flaps omhoog/omlaag, gear omhoog/omlaag, staartroer, vleugels, throttle, afterburner, verschillende wapens kiezen, lock-on, eject etc.

En niet alleen WASD (om het zo maar te zeggen) en Linker muisknop om te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:54:
Ik denk dat hij vooral opties bedoelt zoals bijvoorbeeld met een vliegtuig. Flaps omhoog/omlaag, gear omhoog/omlaag, staartroer, vleugels, throttle, afterburner, verschillende wapens kiezen, lock-on, eject etc.

En niet alleen WASD (om het zo maar te zeggen) en Linker muisknop om te schieten.
Jij begrijpt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
8 Oktober it is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59
Totdat ie weer wordt uitgesteld, net als eerder al een paar keer. ;)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Gelukkig zag ik een Apache helicopter in dat filmpje. Is me opgevallen dat ze altijd die oude vietnam Cobra helicopter in games toevoegen en niet de Apache. Komt het door licenties kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 07:55
Dat is de Super Cobra, dus een moderne versie van de Cobra he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Gameplay video sections of the upcoming Hardcore video nearly all captured now! It's coming along very nicely indeed :) (28July gepost).
Binnen kort dus Gameplay Hardcore Vid! *O*

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Laat maar eens zien hoe ze game opeens 'hardcore' maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Teaser:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FPTR5gmn9FM]

Maandag komt de Hardcore Video eraan :D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow een 8 seconden teaser :z 8)7

release die hap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 00:48
kun je dit spel ook "alleen" spelen, of moet je telkens 3 poppetjes aansturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Skybullet schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:32:
kun je dit spel ook "alleen" spelen, of moet je telkens 3 poppetjes aansturen ?
Kan gewoon alleen. Desnoods stuur je je mannen gewoon 180graden de andere kant op :P of dirigeer ze in een spervuur. Wat jij wilt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Stalllone schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:44:
[...]

Kan gewoon alleen. Desnoods stuur je je mannen gewoon 180graden de andere kant op :P of dirigeer ze in een spervuur. Wat jij wilt dus :P
Gelukkig. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel het aansturen van computergestuurde poppekes terwijl ik zelf druk bezig ben. Maar, goed dus om te weten dat ik die ook links kan laten liggen en het lekker zelf kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Skybullet schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:14:
[...]

Gelukkig. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel het aansturen van computergestuurde poppekes terwijl ik zelf druk bezig ben. Maar, goed dus om te weten dat ik die ook links kan laten liggen en het lekker zelf kan doen :)
Ik wens je veel succes om in je eentje hele legers aan te kunnen. Je bent geen Rambo :+ ! Nee even serieus. Ik denk dat je ze hard nodig gaat hebben. Zie jij jezelf al in Afghanistan in je upsie tegen al die taliban vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zie jij je jezelf dat doen met 3 vrienden met kwaliteit van gemiddelde ai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Awsom schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:35:
[...]

Ik wens je veel succes om in je eentje hele legers aan te kunnen. Je bent geen Rambo :+ ! Nee even serieus. Ik denk dat je ze hard nodig gaat hebben. Zie jij jezelf al in Afghanistan in je upsie tegen al die taliban vechten?
Nee , maar dat doe je ook niet met 4 man 8)7

Ik zeg enkel dat ik er niet van hou om in een spel nog andere spelers aan te sturen. Als ik een spel speel, dan wil ik dat helemaal alleen doen. Niemand die in de weg loopt, niemand die onnodig de aandacht van de vijand trekt, niemand die iets doet wat jij niet wilt.

[ Voor 99% gewijzigd door Skybullet op 09-08-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Skybullet schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:02:
[...]

Nee , maar dat doe je ook niet met 4 man 8)7

Ik zeg enkel dat ik er niet van hou om in een spel nog andere spelers aan te sturen. Als ik een spel speel, dan wil ik dat helemaal alleen doen. Niemand die in de weg loopt, niemand die onnodig de aandacht van de vijand trekt, niemand die iets doet wat jij niet wilt.
Maar met 40 zwaarbewapende mannetjes kom je al een heel eind.
Clive describes what we're seeing - this is a four man fire team, but on average the game will give you 40 men to command, divided up into four squads, with each squad made up of four teams. In a team you've got yourself, a radio guy, a gunner and an MP5 sniper.
Bron:http://www.videogamer.com...point_2/preview-1641.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
an MP5 sniper
Nu ben ik geen expert qua wapens, maar volgens mij is snipen met een mp5 toch redelijk hoog op het "You're doing it wrong" lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Afbeeldingslocatie: http://odracir.home.sapo.pt/mp5sniper.JPG
Ik had het ook niet verwacht, maar blijkbaar is er een sniper uitvoering van de MP5 :P
Ik zou hem zelf niet als eerste keuze nemen in ieder geval, de loop is wat kort voor een sniper....

Edit: blijkbaar is volgens iemand dit een US model uit de jaren 80 geweest?
bron: http://forums.airsofters.co.uk/showthread.php?t=3219
Niet helemaal betrouwbaar tho

[ Voor 25% gewijzigd door Gammro op 10-08-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

Vroegah, in Police Quest SWAT, hadden ze het erover dat de gemiddelde afstand waarop snipers werkte in de praktijk 71 meter (of yards...>) was. Dus op zo'n afstand heb je nog wel wat aan een mp5. Maar veel meer dan dat lijkt me niet echt wat.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

MP5 snipe?? Nog nooit van gehoord...heb gezocht op internet maar nergens een dergelijk model gevonden. Lijkt me ook niet echt logisch met een loop van 225 mm :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
De nieuwe hardcore video:

Er staat op het einde trouwens october 6 :D

[ Voor 47% gewijzigd door Bobmeister op 10-08-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Ziet er heel goed uit. Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik was eerst niet heel erg te spreken over de hele interface weg, maar het ziet er zo wel erg goed uit zeg.
Kan niet wachten tot ie uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Awsom schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:53:
Er staat op het einde trouwens october 6 :D
Release date is al even bekend. 8 oktober dus in NL. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:02

Zewatanejo

Fine Thanks!

Een paar dingen die mij zo positief opvallen.
  • Goede uitwerking van de besturing.
  • Leuke en goede animaties.
  • Lijkt goede sfeer in de game, mede door het licht en de opzet v/d map.
Een aantal mindere dingen
  • Komt nogal "spray and pray"-achtig over.
  • AI ziet er niet echt veelbeloven uit.
  • "One shot, one kill" met een SMAW op een tank? :X
Maar goed ik had me er al bij neer gelegd dat de naam OFP andere verwachtingen wekt, dan waargemaakt zullen worden. Voor realisme zal je deze game niet moeten spelen. Dat maakt imo ook niet zoveel uit als er maar een leuke gameplay is.

Overigens is de versie in de video overduidelijk een PS3 of Xbox360 versie, dat ziet er wat betreft spelen nou niet echt vloeiend uit. Ik als PC gamer kan alleen maar hopen dat de PC versie een beetje fatsoenlijk en PC-waardig geport is. Stiekem hoop ik dat ze daar op dit moment mee bezig zijn en daarom wat meer tijd nemen dan vooraf was voorzien. Maar goed, dat is wishfull thinking mijnerzijds.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik als PC gamer kan alleen maar hopen dat de PC versie een beetje fatsoenlijk en PC-waardig geport is. Stiekem hoop ik dat ze daar op dit moment mee bezig zijn en daarom wat meer tijd nemen dan vooraf was voorzien. Maar goed, dat is wishfull thinking mijnerzijds.
Volgens mij heb ik toch echt ergens gelezen dat de PC versie er beter uit zal zien dan de console versie. Misschien dat iemand dit kan bevestigen?

Ontopic: Ik kan echt niet meer wachten op deze game!! Heb ARMA2 geprobeerd als zoethoudertje maar die heb ik de dag na aankoop meteen terug gebracht! Pff is het al Oktober |:(

Ik lijk net Cartman die zit te wachten op z`n nintendo Wii! Bij Bart-smit worden ze helemaal gek van!
Denk dat ik me ook maar ff 1,5 maand laat invriezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de dribbel animatie , iets te , maar verder ziet het er goed uit, (hopelijk beter geprogrammeerd dan arma 2) want daar gaat het om, Flashpoint 2 staat of valt na mate er bugs zijn na mijn mening , op de pc tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
ExPlanE schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:42:
[...]

Release date is al even bekend. 8 oktober dus in NL. _/-\o_
En toch staat er op het einde van het filmpje

October 6th
8)7
maar dat zal wel in Amerika zijn

Ik kan me de eerste OFP nauwelijks nog herinneren. Wat ik nog wel weet, is dat ik hem gehaald heb, en de volgende dag weer terug heb gebracht naar de winkel. :> Het spel was me toen nog iets te moeilijk (toen --> als 8 jarig jochie). Maar dit lijkt me zoooo gaaf :o Ik kan niet wachten!

[ Voor 33% gewijzigd door Bobmeister op 10-08-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Awsom schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:27:
[...]

En toch staat er op het einde van het filmpje

October 6th
8)7
maar dat zal wel in Amerika zijn
Release date
NA October 6, 2009
EU October 8, 2009

Dus mjah spreekt voor zich denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Demo
There are currently no plans for a pre-release demo, but the team at Codemasters is planning to release a multiplayer-only demo on October 26.

Dit haal ik trouwens ook van internet af....beetje raar dat ze een Demo na de release gaan publishen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Demo voor de release is volgens mij iets dat pas de laatst 5 jaar ofzo populair is geworden, daarvoor was een demo na de release wat meestal gebeurde volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSSaSLaYeR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05-2021
Yow Iedereen,

Was ik rustig aan het vissen aan het fort van koningshooikt zie ik daar mensen spandoeken van codemasters ophangen.

Bleekt dat die aan de pers Flashpoint 2 waren aan het voorstellen en ik heb gehoord dat daar ook iemand van Tweakers was. En ze gingen daarna AirSofte.

Maar ik heb toch een fototje kunnen pakke van de baas van CodeMasters Operation FlashPoint 2.

Vond het wel spannend om daar te zijn ^^

Greetz,
Vincent

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/778/image0651v.jpg
Baas Codemasters & Some Babe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSSaSLaYeR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05-2021
furby-killer schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:15:
Demo voor de release is volgens mij iets dat pas de laatst 5 jaar ofzo populair is geworden, daarvoor was een demo na de release wat meestal gebeurde volgens mij.
Ze zeiden dat hij nog aan het twijfelen was over een demo =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Vet *O* Nog vetter dat je speciaal daarvoor hiero een account aanmaakt. :p

Was er ook bij gaan staan als 'pers' :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af tot hoever je kan gaan in de editor.

Wat nogal al relevant is voor de replay waarde....

Maar op de consoles schijnt er geen editor in te zetten mbt microsoft die daardoor weer geld mis loop
door xbox live aanbiedingen.

• Bobmeister
‘Doden in Operation Flashpoint: Dragon Rising wordt afgrijselijk’

Volgens Sio Lenton van Codemasters wordt het doden van mensen in Operation Flashpoint: Dragon Rising zo bruut en vervelend mogelijk gemaakt. “Het wordt echt afgrijselijk om te zien”, aldus de producer.

“Een head shot is natuurlijk een kill, maar verder wordt het een stuk complexer. Zo kun je bijvoorbeeld iemand door zijn been of borst schieten en dan zal hij niet direct overlijden, zelfs niet als hij meteen neer gaat”, zegt Lenton. “Als je dan naar zijn positie loopt zal je hem letterlijk zien doodbloeden. Het wordt echt afgrijselijk om te zien.”

“We wilden de dood niet te licht of te makkelijk laten lijken. En hetzelfde schade-systeem geldt overigens voor jou, waardoor het allemaal een stuk uitdagender wordt. We willen de dood zo ongemakkelijk mogelijk maken, en ervoor zorgen dat spelers zo voorzichtig mogelijk te werk gaan. Je zal dan ook niet ‘guns blazing’ door een open veld rennen”, aldus Lenton.

Uitgesteld
Operation Flashpoint: Dragon Rising verschijnt op 8 oktober voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc. De tactische shooter zou aanvankelijk al in 2008 verschijnen maar is sindsdien meerdere malen uitgesteld door Codemasters.

De game is het vervolg op het door Bohemia Interactive ontwikkelde Operation Flashpoint uit 2001, maar mag volgens deze studio niet gezien worden als een officiële opvolger van hun game. Het eerste deel werd namelijk enkel uitgegeven door Codemasters maar na een conflict tussen beide bedrijven ging ieder zijn eigen weg.

ArmA-serie
Bohemia ontwikkelde vervolgens de vergelijkbare ArmA-serie, waarvan deel 2 onlangs is verschenen voor de pc. Marek Spanel, CEO van Bohemia liet eerder al weten zich af te vragen hoe Codemasters kan beweren dat ze een vervolg maken, zonder dat zij bijvoorbeeld de rechten op de game-engine hebben.

Bron: gamez.nl

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Awsom schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:25:
‘Doden in Operation Flashpoint: Dragon Rising wordt afgrijselijk’
[....]
[Bron: gamez.nl
Wat een beroerd artikel van gamez.nl zeg. Ik bedoel, het is natuurlijk gemakkelijk om zomaar wat quotes over te nemen van de developer, maar dan mag er van mij ook wel eigszins een jounalistiek sausje overheen.

Het klinkt allemaal cool en spreekt ons gamers tot de verbeelding, maar neem me niet kwalijk dat ik wat sceptisch ben.
Even een reactie op een quote:
We willen de dood zo ongemakkelijk mogelijk maken, en ervoor zorgen dat spelers zo voorzichtig mogelijk te werk gaan. Je zal dan ook niet ‘guns blazing’ door een open veld rennen”, aldus Lenton.
O ja..? Ik zie ze op de videos tot nu toe toch aardig vaak al knallend door het open veld rennen, terwijl de kogels om de oren vliegen, zonder daar overigens bij geraakt te worden.
Ook lees ik:
Zo kun je bijvoorbeeld iemand door zijn been of borst schieten en dan zal hij niet direct overlijden, zelfs niet als hij meteen neer gaat”, zegt Lenton. “Als je dan naar zijn positie loopt zal je hem letterlijk zien doodbloeden. Het wordt echt afgrijselijk om te zien.”
Nou als dat zo'n unieke feature is, waarom zien we dat dan niet terug in de video's?

Dit artikel roept bij mij meer vragen op dan dat het mij nieuwe informatie geeft. Codemasters probeert de indruk te wekken dat OFP2 een tactische shooter wordt, alleen aan door deze naam te kiezen. Ik vermoed alleen dat dat nog al eens tegen kan vallen. Maar ach een goede run and gun game kan ook leuk zijn

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

straffe_hendrik schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:18:
[...]
Nou als dat zo'n unieke feature is, waarom zien we dat dan niet terug in de video's?
Bovendien is dit helemaal niet zo uniek. In de eerste Soldier of fortune had je al dergelijke grappen zitten. Het effect daarvan was overigens (bij mij en ik denk de meeste gamers) dat je juist je best ging doen om zoveel mogelijk 'gore' aan te richten, puur voor de fun. }) Het blijft toch een game...

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
weet niet of het gemeld is, systeemeisen:

Minimum requirement

* Operating system: Windows XP SP2 or later
* GPU: DirectX 9.0c GPU: Shader 3.0 (GeForce 7900 GT / 256 MB VRAM or higher)
* Sound Card: DirectX Compatible
* 1 GB Memory: 1 GB
* 8 GB Hard disk: 8 GB
* CPU: Dual Core CPU 2 x 2.4 GHz
* DVD-ROM DVD drive: Dual Layer DVD-ROM

Recommended System

* Operating system: Windows XP SP2 or later
* GPU: Shader 3.0 (GeForce 8800 GT / 512 MB VRAM or higher), DirectX 9.0c
* Sound Card: DirectX Compatible
* Memory: 2 GB
* Hard disk: 8 GB
* CPU: Quad Core CPU
* DVD drive: Dual Layer DVD-ROM

Bron: http://www.gamekings.tv/i...ing-systeem-eisen-bekend/

Verwijderd

als dat de echte systeem eisen zijn, dat moet ik zeggen, valt reuze mee :)

• Divak
Quad core om een game recommended te kunnen spelen (oftewel normal settings op een lage resolutie oid :') ), het moet niet gekker worden.

• Sissors
  • Niet online
Ik vraag me dan af of hij uberhaupt alle 4 de cores dan zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16
furby-killer schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 22:34:
Ik vraag me dan af of hij uberhaupt alle 4 de cores dan zal gebruiken.
Op het officiële OPF:DR forum is er gezegd dat de game geoptimaliseerd is voor quadcores en i7's.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 20:48
RichardvdD schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 22:26:
Quad core om een game recommended te kunnen spelen (oftewel normal settings op een lage resolutie oid :') ), het moet niet gekker worden.
Dat noemen ze technologische vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nieuwe video uit met deze keer de voertuigen in de hoofdrol.

www.flashpointgame.com

Wat is dat trouwens met een "verplichte" D-L dvd speler? Is een normale tegenwoordig niet meer voldoende?

[ Voor 38% gewijzigd door ScytheNL op 14-08-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Elke dvd speler kan toch dual layer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Tegenwoordig misschien wel dan maar ik heb met m'n NEC toendertijd nog een firmware upgrade moeten doen. Een dvd spelertje is ook helemaal niet zo duur maar ik bedoel maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Gameplay voor degenen die het nog niet hebben gezien:

Deel1:

Deel2:

[ Voor 43% gewijzigd door Bobmeister op 14-08-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

ik zie bij de recommended specs geen dx11 kaart staan. blijft het dan een dx9 game? er waren daar geloof ik nog vraagtekens over..

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
superwashandje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:04:
ik zie bij de recommended specs geen dx11 kaart staan. blijft het dan een dx9 game? er waren daar geloof ik nog vraagtekens over..
dx10 dan :o ?

Maar het gaat er volgensmij gewoon om dat heb je nodig om het te spelen. Dx8 gaat het niet op werken. Dx9 is minimum en recommended, oftewel het is dx9+. Er is niet zoiets als max. specs. Dat je bijv. niet hoger mag/kan gaan dan dx15 en een videokaart met 4gig -O-

[ Voor 33% gewijzigd door Bobmeister op 14-08-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:32

superwashandje

grofheid alom

Awsom schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:46:
[...]

dx10 dan :o ?

Maar het gaat er volgensmij gewoon om dat heb je nodig om het te spelen. Dx8 gaat het niet op werken. Dx9 is minimum en recommended, oftewel het is dx9+. Er is niet zoiets als max. specs. Dat je bijv. niet hoger mag/kan gaan dan dx15 en een videokaart met 4gig -O-
nou in het ati nieuwsdiscussie topic staat dus dat het misschien een dx11 spel zou worden (upgraded EGO engine dacht ik). Het lijkt me toch dat ze het dan wel bij de recommended specs zouden zetten? wat je nodig hebt om te spelen zoals je het noemt lijken me toch de minimum specs. maar gezien bij beide dx9.0c staat lijkt me dan niet dat het dx11 gaat worden.

dx10 zoals je zo mooi aangeeft staat nergens genoemd en had ik het ook niet over. en dat je wel hoger mag lijkt me logisch maar zoals ik al zei had ik het dus over de recommended specs

edit:
DX11 Games / Engines

* Colin McRay: Dirt 2 (EGO Engine DX11 update)
* Racedriver: GRID 2 (EGO Engine DX11 update)
* F1 2010 (EGO Engine DX11 update)
* Operation Flashpoint : Dragon Rising (Ego Engine DX11 update) (?)
* Battleforge (via een update/xpac)
* Gamebryo Engine van Emergent (DX11 update). Gamebryo wordt oa gebruikt in Fallout 3, Oblivion, Civ 4.
* Alien vs Predator van Rebellion in 2010(?)
[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 103

[ Voor 21% gewijzigd door superwashandje op 14-08-2009 15:21 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Voor de mensen die bang waren dat het niet voldoende hardcore ging zijn: hier klagen ze dat de gemiddelde COD speler een steile leercurve zal moeten overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Nog een gameplay filmpje:
Deel 1

Deel 2
zezke schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:51:
Voor de mensen die bang waren dat het niet voldoende hardcore ging zijn: hier klagen ze dat de gemiddelde COD speler een steile leercurve zal moeten overwinnen.
Bedoel je daar mee dat ze zeggen dat het totaal anders is, en dat 'het gemiddelde brein van een FPS-player' niet zover gaat om hier heel tactisch bij na te denken? Daar hebben ze wat mij betreft gelijk in, maar ik denk dat als de gameplay goed voelt en je even oefent met wat tactieken je dat ook zo in de vingers hebt :P

offtopic:
Iemand een tip welke headset perfect zou zijn voor dit spel en spellen als cod6? Een goede 5.1 headset voor < €120 ?

[ Voor 7% gewijzigd door Bobmeister op 14-08-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Goede video's! Lijkt me een aangename verandering naast CoD4/MW2.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Precies als ik op vakantie ben releasen ze de vid's :P

Maar het ziet er goed uit! Dit spel gaat denk ik wel voldoen aan mijn verwachtingen ervan. (word niet overgehypt atm). (armaII is toch niet helemaal mijn ding).

Wel jammer als de Demo uitkomt na de release... ...we wachten gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:06
Dit wordt de beste en mooiste tactical shooter ooit, oftewel, tot nu toe. Prachtige ingame beelden. Ik verheug me nu al op oktober. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Stalllone schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:10:
Precies als ik op vakantie ben releasen ze de vid's :P

Maar het ziet er goed uit! Dit spel gaat denk ik wel voldoen aan mijn verwachtingen ervan. (word niet overgehypt atm). (armaII is toch niet helemaal mijn ding).

Wel jammer als de Demo uitkomt na de release... ...we wachten gewoon rustig af.
Iemand op het forum van deze game (diegene die met alle films en nieuwtjes afkomt) heeft vroeger al beweerd dat er ook een pre-release demo komt, dus wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
zezke schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:38:
[...]
Iemand op het forum van deze game (diegene die met alle films en nieuwtjes afkomt) heeft vroeger al beweerd dat er ook een pre-release demo komt, dus wie weet?
Helios ;)

Idd, het is gewoon afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Over de editor:

-Voor de consoles komt er geen mission editor (bij release).

-Voor de pc komt er wel een mission editor, en dit zal dezelfde zijn als die die de developers gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hoe kom je aan die informatie? Dat zou wel erg vet zijn. De game heeft in ieder geval mee spetterende actie dan ArmA bijvoorbeeld, als ik zo de bovenstaande filmpjes zie. Ik vraag me alleen af hoeveel er gescript is en wat nou daadwerkelijk de AI doet.
Voor de mensen die bang waren dat het niet voldoende hardcore ging zijn: hier klagen ze dat de gemiddelde COD speler een steile leercurve zal moeten overwinnen
Kun je nagaan hoe triest het is gesteld met sommige gamers 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Divak op 15-08-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
RichardvdD schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:00:
Hoe kom je aan die informatie? Dat zou wel erg vet zijn. De game heeft in ieder geval mee spetterende actie dan ArmA bijvoorbeeld, als ik zo de bovenstaande filmpjes zie. Ik vraag me alleen af hoeveel er gescript is en wat nou daadwerkelijk de AI doet.
Sorry bron vergeten te melden. Komt van wikipedia, hier even het hele stuk tekst:

[center]Mission Editing[/center]
Initially for PC only, the game will be supplied with a mission editor[8] (Codemasters say, the same one they are using), which will give the PC user the ability to make their own missions in several game modes including; Single player, Multiplayer and Cooperative game modes. The editor is real time, meaning no pre-render of the work is needed, users press a key and can drop into the mission 'Live' to test out or play. The editor supports many features including time of day, visual effects, dynamic weather, free cam & Industry standard 'lua' script language to create endless possibilities.

En nog wat :
Miscellaneous[/b]
There is realistic tactical squad placement and game play.
Night Vision has been confirmed.
Dynamic weather system.
Real time lighting has been confirmed.
Real time shadow system has been confirmed.
Sound system includes 5.1 and/or 7.1 (Format dependent)[9]
Multiple weapon attachments have been confirmed.
Realistic ballistics have been confirmed.
A "medic" system has been confirmed.
Limb dismemberment has been confirmed to be in the game.
A "swimming" mechanic has been confirmed. This feature is not to be taken as the ability to swim underneath the water, or submerge. It simply means the player will be able to tread water, and move through it.
It has been confirmed that 3rd person for infantry is not in the game, however will be available for vehicles.
No mission editor for the console versions at release.
PC Mission editor Confirmed and is the same one the developers are using.
Split Screen Mode will not be available for local or online play.
It is confirmed that there is no track IR or free look for infantry on ALL platforms however, free look and track IR is supported for vehicles
It has been confirmed on the official site forum by an administrator that there will be no provisions for leaning action.
It has been confirmed that support of amBX will be available for PS3 and PC.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Flashpoint_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Awsom schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:04:
Over de editor:

-Voor de consoles komt er geen mission editor (bij release).

-Voor de pc komt er wel een mission editor, en dit zal dezelfde zijn als die die de developers gebruiken!
Wou net zeggen de hele essentie van het spel zou weg zijn als die editor er niet kwam op de pc ! :P haha

nee maar erg tof kan echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Editor is inderdaad een handelsmerk geworden van OFP, ook in Armed Assault doe ik niets anders. Heb de campaign nog niet eens uitgespeeld, ben alleen maar zelf mijn veldslagen aan het maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Het enige wat ik nu nog mis in deze game is voice commands. :p Ik zie mezelf al zitten achter de pc 'Artillery on Echo 4 Bravo 2 Delta 7' . Is er trouwens al bekend hoe groot de multiplayer battles zullen worden?

Op de pc 32 man en 4 voor co-op. En op de console 8 man en 2 voor co-op.
4 soorten multiplayer games:
- co-op
- deathmatch
- frontline (strijd om land)
- infiltratie (slecht bewapend maar groot team verdedigd kamp, goed bewapende maar in kleine troepen special forces vallen aan)
Bron: http://www.gamespot.com/p...sid=6196275&mode=previews

En ik neem aan(/hoop) dat het spel zelf dan al team voice chat oid ondersteund?

Zijn dr eigenlijk al nederlandse clans hiervoor :9 ? Kan er weinig vinden. :o Dan maar zelf een website + clan oprichten met wat vrienden ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Bobmeister op 16-08-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Over de PC specs:
Hi all,

Some of you may have seen some specs posted around the internet for the PC version of the game. I've been informed that these are not currently correct and are based on old un-optimised versions of the PC code.

Once the PC code has been fully optimised, we will be releasing the definitive minimum & recommended specs.
Bron:http://community.codemast...m/showthread.php?t=372433

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Voglens mij heb ik die video een paar weken terug al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
bram1984 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:43:
Voglens mij heb ik die video een paar weken terug al gezien?
Lijkt me sterk, hij is vandaag gereleased :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik weet het ook niet. Dat verhaal over die HUD die ze weg laten in HC mode, dat heb ik 100% zeker al een keer gezien. En de rest van die kerels ook.

OT: Ik vind de gameplay er persoonlijk niet echt lekker uitzien. Niet echt vloeiend ofzo, ik weet het niet precies. Als ik dat filmpje van MW2 (die in de sneeuw) bekijk, dan gaat dat als een trein.

Ik weet dat beide games niet echt te vergelijken zijn, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Jij vergist je met

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lKAcjwln7Wk]

Volgensmij

[ Voor 109% gewijzigd door Bobmeister op 27-08-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:40:
OT: Ik vind de gameplay er persoonlijk niet echt lekker uitzien. Niet echt vloeiend ofzo, ik weet het niet precies. Als ik dat filmpje van MW2 (die in de sneeuw) bekijk, dan gaat dat als een trein.

Ik weet dat beide games niet echt te vergelijken zijn, maar toch..
Ik hoop inderdaad ook geen Farcry 2 achtige richtsnelhedenlangzaamheden. Dat spel is zo langzaam in mijn ogen dat de hele gameplay er aan onderdoor gaat. Ik ben wel erg benieuwd hoe dit speel 'speelt'. OFP1 was ook niet heel snel, maar dat is inmiddels wel wat ouder en ik hoop dat het wat sneller gaat...

Basement Bios ---- Exo-S

• Bobmeister
Klopt. Far cry 2 is erg traag in dat aspect. Maar aan de andere kant, in het echt ga je ook niet flik-flak-alle kanten op hé? :p

*knip*
offtopic:
Dit mag toch wel mods? Zo niet, mijn oprechte excuses aan de allerliefste modjes hier *O*

Zie hier; een wervende tekst in de sig is over het algemeen dan weer geen probleem.

[ Voor 52% gewijzigd door PromoX op 27-08-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nieuwe 4player CO-OP video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HQUM0codiFU]
Ik moet wel zeggen dat Codemasters nu echt veel video's het net opstuurd :D Zouden meer ontwikkelaars mogen doen. Al wil iedereen nu natuurlijk gewoon de demo hebben en dan de game.

Ik wel iedergeval ;)

Edit: volgens sommige is de HD versie bij IGN beter dan die van youtube... :?

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 28-08-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die shot met die verrekijker zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar helaas nog steeds geen "wow" effect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Wat ik me bij die coop video afvraag: is dit nou een splitscreen optie? Dus 4 player splitscreen online coop? Of is het allemaal een eigen xbox/scherm?

Lijkt me namelijk wel weer leuk om met wat vrienden weer 4player splitscreen te doen, zoals we bij COD4/5 ook al een tijdje doen. Dat is gewoon erg hilarisch.

Ik zit al te twijfelen of ik deze game zal pre-orderen. Ik denk dat ik eerst nog ff de demo wil spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Martinspire schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:50:
Wat ik me bij die coop video afvraag: is dit nou een splitscreen optie? Dus 4 player splitscreen online coop? Of is het allemaal een eigen xbox/scherm?

Lijkt me namelijk wel weer leuk om met wat vrienden weer 4player splitscreen te doen, zoals we bij COD4/5 ook al een tijdje doen. Dat is gewoon erg hilarisch.

Ik zit al te twijfelen of ik deze game zal pre-orderen. Ik denk dat ik eerst nog ff de demo wil spelen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij ga je niet met 4man splitscreen kunnen spelen. Ik denk wel via System-link en via live ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8Ia0Ouyh-4w]

Voor degenen die hem nog niet gezien hebben. Is al weer een paar dagen uit :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik moet zeggen dat ze dat toch wel erg goed doen bij Codemasters. Regelmatig een filmpje zo naar de realse toe. Fimpje ziet er ook goed uitgewerkt uit. Mooie opbouw van het verhaal.

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij toch el wat vetrouwen geeft dat de game bij de release goed verzorgd is en dat het aantal bugs beperkt blijft. Iets wat je van Amra of OFP natuurlijk niet kon zeggen. Codemasters staat in mijn ogen toch wel voor degelijkheid.

• Dutchie!
Filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_35Ic2dPB4E]
Nog een maand en dan is het zover :) !

Verwijderd

Pre-order bij Amazon.co.uk voor nog geen 17,99 £ en een garantie als de prijs voor release nog lager komt te staan krijg je hem sowieso aan de laagste prijs. Ik heb hem nog gepre-ordered aan 14£ :P

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Grafisch is het gewoon heel erg dik in orde. Niet mind-blowing in mijn optiek, maar wel heel erg gaaf! Vooral het feit dat je op een eiland loopt 24/7 en dat je in 1 grote missie zit is erg gaaf.

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een mengsel verwacht tussen BF2 en OFP. Op zich begrijpelijk vanuit het oogpunt van codemasters. Die markt is simpelweg groter dan de puere OFP/Arma markt. Voor OFP diehards zou het dus wat tegen kunnen vallen. Persoonlijk vind ik het ook wel jammer, maar ik houd er rekening mee dat het een ander soort game wordt. Dat wiul niet zeggen dat het speelplezier minder hoeft te zijn. Ik heb me ook altijd geod vermaakt met BF2. Wel ben ik bang voor een hele hopp kiddo's die een potentieel mooie MP ervaring komen verpesten. We shall see.....Zoals gezegd. nog een maandje wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
straffe_hendrik schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:10:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een mengsel verwacht tussen BF2 en OFP. Op zich begrijpelijk vanuit het oogpunt van codemasters. Die markt is simpelweg groter dan de puere OFP/Arma markt. Voor OFP diehards zou het dus wat tegen kunnen vallen. Persoonlijk vind ik het ook wel jammer, maar ik houd er rekening mee dat het een ander soort game wordt. Dat wil niet zeggen dat het speelplezier minder hoeft te zijn. Ik heb me ook altijd geod vermaakt met BF2. Wel ben ik bang voor een hele hopp kiddo's die een potentieel mooie MP ervaring komen verpesten. We shall see.....Zoals gezegd. nog een maandje wachten. ;)
Dat denk ik ook. ARMA2 is bijvoorbeeld voor veel mensen veel te traag. Een mix tussen BF en OFP zou perfect zijn lijkt mij! Aan de andere kant hoop ik ook dat de hardcore mode wat meer neigt naar pure OFP.

Op bartsmit.com staat trouwens dat ie op 25 september word verwacht... 8)7 En wie gaat er allemaal de CE bestellen :) ?
StealthyPeanut schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:20:
Grafisch is het gewoon heel erg dik in orde. Niet mind-blowing in mijn optiek, maar wel heel erg gaaf! Vooral het feit dat je op een eiland loopt 24/7 en dat je in 1 grote missie zit is erg gaaf.
Vooral het in 1 grote missie zitten vind ik gaaf :) Ik hoop trouwens wel op een paar immense gevechten in de single player. In de multiplayer lijkt me dit trouwens ook gaaf. Mooie grote map (10km² ofzo) en dan met 100 man erin. Jammer genoeg gaat de MP maar tot 16 (of was het 32) man :( Dat vind ik wel een klein minpuntje als je het mij vraagt, in ARMA2 kun je met 100 man in een server online knokken _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Bobmeister op 13-09-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
ik heb hem op play.com in pre-order staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Yes :P De demo komt eraan!
From Sir. Polaris @ OFP:DR Forms:

With only 20 days remaining till release and even less for the demo are you really ready?
bron

Als ik het goed heb... hebben we Demo voordat de game uit is! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Stalllone schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:36:
Yes :P De demo komt eraan!

[...]
bron

Als ik het goed heb... hebben we Demo voordat de game uit is! *O*
Demo. WHAAAAAH _/-\o_ :9~ Ik heb er zo zin in.

offtopic:
Word wel een zwaar najaar. :9
OFP2DR release 8 oktober --> vaarwel herfstvakantie
MW2 release 10 november --> vaarwel kerstvakantie
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Oh geweldig een DEMO! :D :9~ Was namelijk spraken dat de DEMO na de release zou komen.
Ik kan echt zo niet wachten om dit spel tot op het bot te spelen! Geweldig nieuws en bedankt Stallone voor deze post _/-\o_ Had het namelijk zelf nog niet gevonden!

[ Voor 11% gewijzigd door MetalPool op 15-09-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Relaxed! Ik ben ERG benieuwd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Ook gepre-ordered blij play.com!

Kan niet wachten tot ie in de brievenbus ligt. ArmA 2 lag mij niet helemaal. Speel echter wel veel project reality (bf2 mod) en ik denk dat dit daar wel een aardige toevoeging is.

• Dutchie!
Weer nieuws:

Screens van de PC instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2645/3926017320_aecda17e6e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3447/3925234889_5f3ec971e2.jpg

Wat ik nu ook vond, is dat je dus in de MP pvp niet het gehele eiland kan gebruiken :?
Helios: The tether is only for single missions played in co-op. If you are creating your own MP map area in the editor then the editor restricts you to a maximum map area, this is why no tether is required.
DrToker: Now everyone has the answer if we can use the entire island in MP. NoNoNoNoNoNoNoNoNo… It’s restricted to an area… Invisible wall.
Helios: Even if we could allow it, would you really want to use the entire island in PVP for 32 players though? It’s huuuuuuge. It’s not an invisible wall though, it will first warn you if you are exiting the designated play area, and if you continue your character will be killed off.
Myself: Grrrr fkkkkk….. Did Helios just say, the whole island is not playable all at once? We are limited to a “playable zone” when we make zones of play.
Helios: For MP PVP yes, in user created co-op missions though you are free to use the whole of the map to create your mission.
Bron

En vandaag/morgen een nieuwe multiplayer video :)
PvP multiplayer video is to be released today

Hi everyone,

Just wanted to let you all know that the Multiplayer PVP video is due for release later today on Gamespot. It's being uploaded by the US side of the site though, so if you are located in Europe you can expect it sometime late at night (Weds)/Early Morning (Thurs). I'm afraid I can't really be more specific regarding what time Gamespot are going to upload it so my apologies for that.

Our US team will be making a post on Facebook when the video has been uploaded so make sure to keep an eye out for their update.

The video is also due for release tomorrow from 10am (UK Time) on www.flashpointgame.com

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Volgens mij kan t wel met gemodde maps maar hebben ze het er gewoon niet ingestopt omdat je niemand tegenkomt als je met 32 man op t eiland zit.

Kan alleen met co-op dus }:O

[ Voor 12% gewijzigd door cpt.skydiver op 16-09-2009 17:11 ]

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Stomme vraag misschien, maar wat is PVP?

Verwijderd

OFP was juist zo vet omdat gewoon je eigen gang kon gaan om naar plaatsen te gaan die niet eens relevant waren voor je desbetreffende missie....

Hier slaan ze de plank compleet mis 8)7

• Sissors
  • Niet online
Ach het ligt er aan hoeveel het mogelijk is. Als je binnen kortste keren waarschuwing krijgt is het slecht, maar het maakt toch geen drol uit als je na 5km willekeurige richting opgegaan te zijn je een waarschuwing krijgt.

• Dutchie!
straffe_hendrik schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:52:
Stomme vraag misschien, maar wat is PVP?
Player vs Player (hoogstwaarschijnlijk ;) ).
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:57:
OFP was juist zo vet omdat gewoon je eigen gang kon gaan om naar plaatsen te gaan die niet eens relevant waren voor je desbetreffende missie....

Klopt :) in de Co-Op / offline kan dit dus wel. Online blijkbaar niet.
furby-killer schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:29:
Ach het ligt er aan hoeveel het mogelijk is. Als je binnen kortste keren waarschuwing krijgt is het slecht, maar het maakt toch geen drol uit als je na 5km willekeurige richting opgegaan te zijn je een waarschuwing krijgt.
Bij JO kon je ook oneindig ver :P niet dat je er veel aan had maar leuk was het wel.

Bij battlefield2 bijv. is het gebied gewoon te klein. Je kan niet lekker omrijden/lopen/vliegen om de vijand in de rug aan te gaan vallen. (bij JO kon dit dus wel! flinke omweg maken en daarna ongezien aanvallen).

Overgens denk ik wel dat je in een flink gebied kan spelen. Als je het wilt door lopen zou het bijv. 1uur kosten. Nou als dat het geval is, dan lijkt het wel op een open speel wereld :o :D !

• Bobmeister
Maar dus geen 50vs50 battles a la arma2? :( :(

• Dutchie!
Awsom schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:05:
Maar dus geen 50vs50 battles a la arma2? :( :(
Nee... voor de PC versie is er volgens mij wel 32players.... 16vs16 max. Maaaar misschien komen er dan nog wel Bots erbij. Dus dan zou het aantal kunnen oplopen naar 128? (32x4 (squad)).

Of dit klopt weet ik dus niet. Codemasters is nog erg terughouden in het vrij geven van goede duidelijke info hierover. Misschien dat het duidelijker word in de aankomende video.

• Bobmeister
Stalllone schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:02:
[...]

Nee... voor de PC versie is er volgens mij wel 32players.... 16vs16 max. Maaaar misschien komen er dan nog wel Bots erbij. Dus dan zou het aantal kunnen oplopen naar 128? (32x4 (squad)).

Of dit klopt weet ik dus niet. Codemasters is nog erg terughouden in het vrij geven van goede duidelijke info hierover. Misschien dat het duidelijker word in de aankomende video.
Ik weet niet hoe het met de eerste OFP online ging.. Maar zal het ook niet mogelijk zijn door middel van mods of iets dergelijks.. Het lijkt mij, en naast mij nog velen anderen denk ik, ontzettend gaaf/leuk/mooi/cool om massive pvp battles te hebben.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:57:

http://community.codemast...um/forumdisplay.php?f=112
Is al erg actief en de ontwikkelaars lezen mee en reageren soms op berichten. Ze weten dus wat men graag wil/ziet en worden er ook op afgerekend als het tegenvalt. Sowieso is Codemasters een prima club. Ik denk dat het dus wel gaat goedkomen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.