Heb de PC Gameplay hier liggen maar ze zijn er toch behoorlijk postief hoor. Het liefst hadden ze een mix gezien tussen Dragon Rinsing en ArmaII (wie niet!)

Grafisch is de game goed, de Ai zit goed in elkaar, ze hebben express nog geen cijfer aan de game gegeven omdat ze de multiplayer nog niet full konden testen. Al met al gaat deze game wel in de 80 punten scoren(denk ik), wat gewoon een goede game is.
(PC Gameplay)Het lijkt erop dat de 'enorme' spelwereld is opgedeeld in kleine zones die niet onderling verbonden zijn. Er is voor iedere opdracht wel voldoende speelruimte voorzien, maar op een bepaald ogenblik overschrijd je een onzichtbare grens en mislukt je missie"
Hier is toch niks mee? Ja, ik had ook liever overal kunnen gaan en staan... maar waarschijnlijk ga ik dat toch niet doen als ik mijn missie moet halen. M.a.w. waarom ga je 8uur lopen naar de andere kant van het eiland en daarna weer terug

(leuk als het kan maar verder

?)
(PC Gameplay)APC's en jeeps waren nog regelmatig voorhanden, maar zwaardere tanks bleven in handen van de AI. Elke poging geforceerd in zo'n tank te klimmen eindigde onderaan de rupsband.
We hebben het over een "realistische" oorlogsgame... maar we moeten we de tankcrew uit de tank kunnen halen, om zonodig te rossen met een tank. Ook niet zo realistisch natuurlijk.
De Ai van de game zit zo in elkaar, als jij je team stuurd richting machinegeweer-nesten, zonder dekking en flankbewegingen dan doet je team dat gewoon niet. Omdat het zelfmoord is. Geweldig toch

?
Volgens mij kan je gewoon in de multiplayer wel in de tanks etc. rijden als je dat wil. Codemasters heeft de missies ontworpen om je een bepaalde spel ervaring te geven en blijkbaar hebben ze er dan voor gekozen om geen driveable tanks in de singleplayer te doen. (Als je dit wel wilt, maak je die toch in de missie editor?

).
Opzich is het allemaal niet zo slecht, tuurlijk 1 grote eiland, 100% speelruimte, dat wil ik ook wel. Maar ja, dan moet je eigenlijk ook stuk of 4.000 Ai Chinezen op het eiland zetten want anders kom je geen kip tegen. Deze dingen zijn gewoon nog niet mogelijk. En als het kan, heb je een NASA PC nodig.
Morgen is de game in de US uit dus ben benieuwd naar de youtube gameplay beelden van de single en mutiplayer.

Misschien valt de game daarna enorm tegen... ik hoop het alleen van niet. ArmaII vond ik niks en als deze straks ook tegenvalt heb ik nog geen leuke shooter