ik vind DD erg meevallen moet ik zeggen, 't is wel goed opletten en snel reageren, maar ik vind hem wel meevallen
16th hall is op zich een leuke instance, alleen de voorwaarden voor HM zijn me nog steeds niet duidelijk eigenlijk, ik weet wat ik moet doen om hem te halen, maar volgens mij mogen we meer dan we nu doen, maar misschien ook niet. Instance heeft één echt nadeel, de loot is nogal belabberd.
Gisteren op m'n champion m'n shoulders gewonnen bij watcher, dus nu 80 radiance én een leuke first age en ook al de black pearl er vandaan

m'n minstrel heeft de hat ook al, dus 't gaat wat dat betreft niet verkeerd

Dat ik hem won is trouwens wel héél erg veel geluk, ik stond al zo goed als onderaan de lootlijst van de hele kin, staan er nu zo'n 30 op, maar de helft leavde op 10k en van de helft die overbleef was ik 1 van de 2 zonder de shoulders.
Enige minpunt is dat ik hem nu normaal gezien minimaal 7x hem neer moet halen voordat ik weer op radiance/legendary item mag rollen, maar gezien de reden daarvoor is dat niet zo'n ramp
En alvast een mogelijk voorbarige waarschuwingen. De lothlortien gift boxes, waar naar het schijnt 2nd age legendary's uit zouden moeten komen droppen iets anders (1 tier 4 relic, 15k xp rune etc.) Dus het is op dit moment nogal zonde van je 85 barter items waar je minimaal 10 uur voor hebt zitten farmen

Helemaal als je bedankt dat je voor dezelfde hoeveelheid barter items gegarandeerd een nogal grote hoeveelheid ixp op kan halen.
Edit: en ik ben m'n clean sheet als watcher raid leader kwijt, voor 't eerst sinds we hem neerhaalde onder mijn leiding gewiped, na 5 of 6x succesvol en probleemloos hem te hebben neergehaald. De wisseling van phase 2 richting 3 ging zo ongeveer alles mis wat mis kon gaan. 't resultaat was dat ik 1 capt en 1 mins kwijt was en 1 capt en 1 mins nog over had, maar die waren allebei hun rez al kwijt omdat de gerezzeden gelijk weer 't water in werden getrokken
Dus m'n halve groep was nog wel heel en stond veilig, maar de snelste in-combat-rezzez zaten op de doden, of op 12+ minuten cooldown...
[
Voor 16% gewijzigd door
rik86 op 20-03-2009 15:52
]