Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze zoeken die erg goed op volgens mij ;) moet ook wel wil je met een beetje originele bosses blijven komen

ik ga me bij mijn warden vooral op agility, fate en vitality focussen denk ik en daarna will en might. Zolang ik power heb ben ik tegen 1 elite op 't zelfde lvl solo onverslaanbaar en tegen 4 normale mobs van mijn lvl ook, terwijl m'n gambits/traits/armour alleen nog maar beter worden, 't is nu redelijk flut namelijk

vanavond m'n 1e legendary ophalen, hopelijk een beetje zinvolle legacies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zit me net te bedenken waarom ik de Warden zo gaaf vind. Ik ben nu even een Hobbit Burglar aan het proberen. Ik merk dat ik steeds weer naar de quickbars blijf kijken om te zien wanneer de volgende cooldown afgelopen is (misschien dat dat minder wordt met ervaring). Met de Warden weet je gewoon je 3 basis attacks, en ze duren allemaal even lang, dan moet je ze gewoon in de juiste volgorde gebruiken en de gambit afwachten. Ik kan de hele tijd naar het hoofdscherm blijven staren zonder ook maar een blik te werpen op de quickbar. Ik raak snel geirriteerd als ik steeds weer naar de quickbar moet gaan kijken om te checken of ik dat al kan gebruiken. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Might lijkt me nochtans niet onbelangrijk voor een grotendeels melee class met schild. Block en melee damage, om maar te zwijgen van reducing incoming damage. Dan zou ik eerder fate wat minder doen en gaan voor icpr items die zowiezo toch honderd keer meer regenen dan alle fate samen.

En goed Trinsec, want ik had hopes up voor boek 7 :) ook goed dat de questhelper standaard uitstaat. Is lothorien niet overbevolkt?

Dat de HM echt HM worden, bedoel je daarmee gewoon dat je niet meer kan exploiten, of echt moeilijker, want wij doen alles de gewone hard mode (toch als ik meeben, ik weet van kingroepen die exploiten, maar dat moeten ze niet proberen als ik meeben ^^) en dat lukt enorm goed (met de meeste mensen). Als iedereen zijn klas wat kent heb je op een avond oefenen de taktieken door en daarna lukt het vrijwel altijd als iedereen zijn class kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb geen flauw idee of Lothlorien overbevolkt is. Mijn Warden is nog maar pas level 44. Bijna tijd voor een Legendary Weapon dus. 8)

Oh, eigenlijk besteed ik niet veel aandacht aan Might met mijn Warden. Is gewoon een bonus als ik die heb. Ik besteed het meeste aandacht aan Agility en Vitality. ICPR is ook niet onbelangrijk, vooral als je na Book 7 nu plotseling veel sneller kan vechten verbruik je je power ook sneller. Was OOP eerst voorbehouden aan mijn Runekeeper buddy, nu is het ook een deel van mijn strijdkreten. :P

[ Voor 59% gewijzigd door Trinsec op 19-03-2009 11:42 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister m'n nieuwe pc (The Beast, zie signature) ontvangen, maar hij wilde maar niet werken. Uit pure frustratie m'n ouwe bak weer op m'n gloednieuwe en bloedjemooie monitor aangesloten voor dan maar op low graphics naar een 24" scherm @ 1920x1200 staren. Eindelijk Book5/Chapter5 afgemaakt voor m'n main en nog wat chapters van Book 6 gedaan.

Toen ging ik naar bed en ik bleef maar denken "Ik moet toch iets kunnen doen!" Bleek vanmorgen dat de garantiezegel aan de achterkant al verbroken was, gelijk over gebeld natuurlijk... maar ik bedacht dat ik dus nu lekker in de computer kon klooien zonder garantieverlies (en zonder op een monteur te hoeven wachten!!!). Dus ik heb effe wat stekkertjes opnieuw aangesloten, RAM stevig aangedrukt, en nu loopt ie als een zonnetje!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kan niet wachten tot maintenance voorbij is en ik mijn eerste DX10-ultra high settings-stapjes kan zetten in game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoop 't inderdaad ook voor je, anders wordt 't morgen pas spelen ;)

voor de block rating hoef je trouwens als warden echt geen might te nemen, zit nu al standaard op 11,2% zonder een gambit te casten. Heb ik 2 block gambits gecast, zit ik op 15% en 8 a 9% partial block, terwijl ik 119 might heb (met voorsprong m'n laagste ;) )

ik wil vooral -% incoming melee damage, power en morale met m'n virtues :)
ben er nog niet helemaal uit, in ieder geval loyalty, valour en innocence. Twijfel nog over empathy/compassion/tolerance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
icpr staat voor?

eindelijk ... Lothlorien, lvl 54 nu maar ben Mines al beetje beu.

[ Voor 68% gewijzigd door Hurtebise op 19-03-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

In Combat Power Regeneration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48
Helaas Hurtebise, Lothlorien zal voornamelijk level 59+ zijn ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

En ICMR is in-Combat Morale Regeneration. Termen die je waarschijnlijk wel vaker zal tegenkomen. Alhoewel voor de Warden vooral de ICPR van belang zal zijn, ze kunnen zichzelf immers healen.

@rik86: Determination. Vergeet de Determination trait niet, extra Agility, altijd handig.

Zijn er geen traits dat ICPR geeft? Ik zie wel OCPR en ICMR, maar geen ICPR. :P Figures, juist wat je erg nodig hebt is niet beschikbaar, pfft.
-% incoming melee damage is wel handig, ja.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Determination is overrated. Ik slot op mijn Warden de volgende traits:

Innocence (-5% Incoming Melee Damage, +1014 Poison resist, +230 Shadow mitigation)
Tolerance (-5% Incoming Tactical Damage, +30 ICMR, +15 Agility)
Empathy (+2029 Wound resist, -2.5% Incoming Ranged Damage, +202.5 OCPR)
Compassion (-5.0% Incoming Ranged Damage, +303.8 non-Combat Power Regen, -1.5% Incoming Tactical Damage)
Zeal (+2029 Disease Resistance, -2.5% to Incoming Melee Damage, +609 Poison Resistance)

Zoals je ziet, heel veel damage mitigators. Ik heb genoeg Agility en overige meuk om me druk te maken over die stats.

[ Voor 24% gewijzigd door MueR op 19-03-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb deze opzet ook ff overwogen, maar vind valour/justice wel erg lekkere/leuke traits, al is de vraag of 250 morale meer oplevert dan 2,5% mitigation erbij. ik neem aan dat het cumulatief is, dus dan zal je van bijv. 75 naar 72,5 gaan en dat tov 250 morale op 5k erbij is toch wel wat meer. Al geldt die mitigation natuurlijk alleen voor 1 soort damage. Ik heb alleen niet echt bekeken welke damage soorten (tact/melee/ranged) je tegenkomt als warden en of bijv. shadow mitigation ook zinvol is.

build van jou vooral sterk overwogen om redelijk uniek te zijn, maar dat lukt nu dus ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Nou ja, als ik kijk dat ik ongeveer -20% melee damage heb, dat scheelt op 1000 damage toch 200 punten. Is die 250 die je krijgt van Valour meteen overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Goed punt. Wat is eigenlijk 'Tactical Damage' in dit geval? Is dat niet damage gemaakt via Conjunctions? Maar dan, ik heb een mob nooit een conjunction tegen mij zien doen.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moet je eens Fil Gashan doen, zie je als 't mee zit 20 mobs tegelijk een conj op je doen ;)
maar ik weet eigenlijk ook niet wat tact damage is...

over die melee damage, dat 5% zinvol is, dat weet ik, ik vraag me altijd af of die 1,5% extra op zo'n virtue tegen 270 morale op weegt. Ik denk trouwens van wel :) maar loop dan wel beetje achter in een aantal regio's, dus vandaar mijn tegenwerpingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Die discussie hadden we laatst bij ons in de raid groep ook. Daar kwamen we uiteindelijk op de vrij logische conclusie dat Tactical Damage alle soorten damage bevatten die niet veroorzaakt worden door een pijl in je pens of bijl tegen je knar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MueR schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:59:
Die discussie hadden we laatst bij ons in de raid groep ook. Daar kwamen we uiteindelijk op de vrij logische conclusie dat Tactical Damage alle soorten damage bevatten die niet veroorzaakt worden door een pijl in je pens of bijl tegen je knar.
ja, ik denk dat de DoTs er onder vallen, ook shouts en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Trinsec schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:27:
Goed punt. Wat is eigenlijk 'Tactical Damage' in dit geval? Is dat niet damage gemaakt via Conjunctions? Maar dan, ik heb een mob nooit een conjunction tegen mij zien doen.
Minstrels en Lore Bastards hebben tactical damage, en ook is alle healing tactical, alleen is de damage daarvan doorgaans niet al te groot. Mobs 'magische' aanvallen zijn over het algemeen tactical damage op je.

De afweging Reduction / Moral Pool is wel wat complexer IMO dan alleen '20% resistance dus na 1 dikke klap is de resistance build al beter dan de pool' maar since MoM is de reduction build over het algemeen wel beter denk ik. ICMR is al helemaal geen virtue slots waard.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Vanavond misschien een run maken op grand stairs als ik een groep mee kan krijgen. Kijken of dat gaat lukken. Wil wel wat radiance gear. Moet je een run op eerts op normal doen voordat je deze op hard kunt doen en zitten er nog andere voorwaarden aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Nope, je kunt direct hard mode doen. Er zijn wel verschillende voorwaarden voor hard mode bij elke instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HM is een kwestie van de instance met bepaalde extra voorwaarden te voltooien, die je meestal pas weet op het moment dat je hem verkeerd doet, bijvoorbeeld binnen x minuten die mob doden, een bepaalde mob niet killen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok nou ik ga vast mee met een ervaren groep, dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HM instances zijn heel leuk om te doen, vind ik! De enige die ik niet graag doe is 16th Hall, puur omdat ie zo lang duurt.

As for mijn awesome nieuwe pc... enorme problemen met de graka (4870X2), had gisteravond tegen de 20 crashes. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Nog één mogelijkheid en dat is het uitschakelen van een van de twee gpu cores, alleen weet ik niet hoe dat moet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Kan je vast in de drivers vinden. Probeer overigens ook eens een nieuwe driver, of anders een keer draaien zonder DX10. Ik heb helaas ook terug moeten schakelen naar DX9 sinds Moria. (jouw draadje overigens?)

16th Hall is een ramp inderdaad. Lange instance, drops zijn maar matig. Dark Delvings bijvoorbeeld is ook een gruwelijk apparaat, maar daar kom je in ieder geval nog naar buiten met een kleine 50k aan IXP als je wat geluk hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 20-03-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind DD erg meevallen moet ik zeggen, 't is wel goed opletten en snel reageren, maar ik vind hem wel meevallen

16th hall is op zich een leuke instance, alleen de voorwaarden voor HM zijn me nog steeds niet duidelijk eigenlijk, ik weet wat ik moet doen om hem te halen, maar volgens mij mogen we meer dan we nu doen, maar misschien ook niet. Instance heeft één echt nadeel, de loot is nogal belabberd.

Gisteren op m'n champion m'n shoulders gewonnen bij watcher, dus nu 80 radiance én een leuke first age en ook al de black pearl er vandaan :) m'n minstrel heeft de hat ook al, dus 't gaat wat dat betreft niet verkeerd :)
Dat ik hem won is trouwens wel héél erg veel geluk, ik stond al zo goed als onderaan de lootlijst van de hele kin, staan er nu zo'n 30 op, maar de helft leavde op 10k en van de helft die overbleef was ik 1 van de 2 zonder de shoulders.
Enige minpunt is dat ik hem nu normaal gezien minimaal 7x hem neer moet halen voordat ik weer op radiance/legendary item mag rollen, maar gezien de reden daarvoor is dat niet zo'n ramp ;)

En alvast een mogelijk voorbarige waarschuwingen. De lothlortien gift boxes, waar naar het schijnt 2nd age legendary's uit zouden moeten komen droppen iets anders (1 tier 4 relic, 15k xp rune etc.) Dus het is op dit moment nogal zonde van je 85 barter items waar je minimaal 10 uur voor hebt zitten farmen ;) Helemaal als je bedankt dat je voor dezelfde hoeveelheid barter items gegarandeerd een nogal grote hoeveelheid ixp op kan halen.

Edit: en ik ben m'n clean sheet als watcher raid leader kwijt, voor 't eerst sinds we hem neerhaalde onder mijn leiding gewiped, na 5 of 6x succesvol en probleemloos hem te hebben neergehaald. De wisseling van phase 2 richting 3 ging zo ongeveer alles mis wat mis kon gaan. 't resultaat was dat ik 1 capt en 1 mins kwijt was en 1 capt en 1 mins nog over had, maar die waren allebei hun rez al kwijt omdat de gerezzeden gelijk weer 't water in werden getrokken :P

Dus m'n halve groep was nog wel heel en stond veilig, maar de snelste in-combat-rezzez zaten op de doden, of op 12+ minuten cooldown...

[ Voor 16% gewijzigd door rik86 op 20-03-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:15:
HM instances zijn heel leuk om te doen, vind ik! De enige die ik niet graag doe is 16th Hall, puur omdat ie zo lang duurt.

As for mijn awesome nieuwe pc... enorme problemen met de graka (4870X2), had gisteravond tegen de 20 crashes. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt. Nog één mogelijkheid en dat is het uitschakelen van een van de twee gpu cores, alleen weet ik niet hoe dat moet :S
Heb ik ook gehad. Alleen maar BSOD's totdat ik er gek van werd. Kan mn toetsenbord sinds dat het een G15 new edit is niet meer molesteren hierdoor, maar ik kon er niet meer tegen.

Tip: na alle ge-google en getweak lag het in de drivers. Bij MSI heb je een driver update service en daarmee download je alle nieuwste drivers voor moederbord (anders ga naar de site van merk Mobo) Voor graka neem de website van je graka en download nieuwste drivers.

Sla ze op in een apart mapje en install.

Mocht dat niet helpen, probeer combo's tussen nieuste en drivers die op de cd staan.

Ik heb 2 keer een nieuwe pc gehad met LOTRO en twee keer gezeik. Beide keren lag het aan de drivers.

Op het web word je vaak bang gemaakt met: je HD is stuk, je RAM is stuk, kabels zijn gaar, voeding is te zwak en reinstall windows maar.

Iemand hier aanweizg die de Warden verschrikkelijk gaap vindt? Ben er een tijdje mee bezig geweest, maar van lvl 1 tot 30 in een group van 6 die allen 5 chars hebben en max ervaring, is warden verschrikkelijk saai en bijna een button basher. Vooral als je naast een GRD staat en dps. Natuurlijk is lvl 30 geen afspiegeling van de werkelijkheid vergeleken met een max build warden, maar op zich zit ik op de helft.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:29:
Kan je vast in de drivers vinden. Probeer overigens ook eens een nieuwe driver, of anders een keer draaien zonder DX10. Ik heb helaas ook terug moeten schakelen naar DX9 sinds Moria. (jouw draadje overigens?)
Ik heb al 4 verschillende driver versies geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem. Heb ook GPU-Z (2 instanties, vanwege de 2 cores) op de achtergrond laten draaien terwijl ik in-game was, maar daar was niets bijzonders te zien. Fan draait lekker, cores worden niet te warm (tegen de 70 graden aan) en load was niet te hoog... begin zo langzamerhand een beetje wanhopig te worden. En ja, dat is mijn draadje daar op CM forum :)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:08:
[...]

Heb ik ook gehad. Alleen maar BSOD's totdat ik er gek van werd. Kan mn toetsenbord sinds dat het een G15 new edit is niet meer molesteren hierdoor, maar ik kon er niet meer tegen.

Tip: na alle ge-google en getweak lag het in de drivers. Bij MSI heb je een driver update service en daarmee download je alle nieuwste drivers voor moederbord (anders ga naar de site van merk Mobo) Voor graka neem de website van je graka en download nieuwste drivers.

Sla ze op in een apart mapje en install.

Mocht dat niet helpen, probeer combo's tussen nieuste en drivers die op de cd staan.

Ik heb 2 keer een nieuwe pc gehad met LOTRO en twee keer gezeik. Beide keren lag het aan de drivers.
Tsja, dat het een driverprobleem is staat volgens mij redelijk buiten kijf, maar welke drivers en hoe het te fixen dat blijft helaas nog een mysterie. Mobo-drivers had ik nog niet geprobeerd, vooral niet de audio-driver die ook wel eens problemen kan opleveren. Ben ik nu aan het downloaden, dus wie weet...

[Update]Ook nieuwe mobo-drivers lossen niks op. Denk dat ik maar eens een post ga maken in het videokaart-gedeelte van GoT, hopelijk weet daar iemand nog iets te bedenken. ;(

Gisteren hadden we een kin-Rift raid, maar ik ben na Fruz afgehaakt omdat ik voor de 5e keer crashte... kan niet bezig blijven :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je maar voorzichtig bent met BIOS drivers. Mobo drivers kunnen helpen, ik heb daarmee ook alles geupdated. Ik hoop dat het lukt, want die frustratie van crashes of BSOD's zijn heel herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een lvl 6 burglar op laurelin :D
Ben nu na een paar uur in de shire aangekomen nadat begin town was afgebrand :o
Moet wel zeggen dat ik dit spel nu wel veel meer waardeer sinds ik een nieuwe pc heb. (Nee niet om op te scheppen:P) De bewegingen zijn mooier, de sfeer is beter.
Zijn er toevallig nog tweakers die in een leuke fellowship zitten die ik kan joinen? Ik ben niet zo van het solo spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik speel nu de trial maar ik had een vraag over de betaalmethoden. Is het mogelijk om het abonnementsgeld maandelijks van je bankrekening af te laten schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In belgie gaat dat niet denk ik, maar in nederland wel (heb ik me laten wijsmaken). Ik kan me vergissen.

Jammer van de crashes, ik heb er ook nog altijd, en heb dezelfde GraKa. (hoewel minder dan toen ik een radeon 9600xt had, maar die pushte ik ook wel tot de limiet om lotro te spelen). Ik heb ook al nieuwe drivers geprobeerd (het is nu wel al lang geleden dat ik nog gecrasht ben eigenlijk). Komt meestal voor als ik langdurig speel, dus ik gok een soort memory leak misschien?
Laat iets weten als je iets vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 04:08:
Zijn er toevallig nog tweakers die in een leuke fellowship zitten die ik kan joinen? Ik ben niet zo van het solo spelen :)
Ik denk dat je een kinship bedoelt, geen idee over Laurelin maar op Snowbourn ben je van harte welkom bij de First Knights :)
Lointje schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:07:
Jammer van de crashes, ik heb er ook nog altijd, en heb dezelfde GraKa. (hoewel minder dan toen ik een radeon 9600xt had, maar die pushte ik ook wel tot de limiet om lotro te spelen). Ik heb ook al nieuwe drivers geprobeerd (het is nu wel al lang geleden dat ik nog gecrasht ben eigenlijk). Komt meestal voor als ik langdurig speel, dus ik gok een soort memory leak misschien?
Laat iets weten als je iets vindt :)
Mijn problemen bleken ook in andere games te spelen... op aanwijzing van iemand in het graka-forum hier op GoT heb ik m'n RAM getest en daar bleken ook nog eens veel fouten in te zitten. Al met al ga ik de pc maar terugsturen naar Alternate, waar ie vandaan komt, en dan mogen zij de problemen oplossen en zorgen dat ik een werkend systeem terugkrijg. Heb ze er goed geld voor betaald, dus dan mag je ook wat verwachten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik bedoelde kinship.
Ik heb nu een NL kinship gevonden namelijk Het legion van Eriandor. Hier zitten veel Nederlanders en het zijn vriendelijke mensen. Me burglar is nu eindelijk lvl 10 :) Heeft iemand nog tips over hoe ik me Destiny Points moet verdelen? Ik weet niet of het uitmaakt hoe ik ze verdeel, of wat handig is voor een burglar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Je hoeft absoluut niets te doen met Destiny points. Voor je part kan je het accumuleren tot duizenden. Ik gebruik het zelf soms om me wat bonus XP te geven. Het is allemaal one-shot uses, dus zo'n slecht idee is het niet om het een beetje te opsparen.
Als je Monster Play doet, is dat zelfs de betaalmiddel om skills te vergaren.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Lvl 60 aangetikt met m'n guard dit weekend, om er te komen maar ff lothlorien gecleared, was wel leuk daar en nog behoorlijk wat mensen om mee te groepen.

Nu maar de watcher gear instances gaan lopen, heb de boots binnen, dus het begin is er.
Vraag me alleen wel af of die gear nog nodig is zodra de expansion er is. Dan komt er naar ik hoorde een instance bij waar je die spullen niet echt nodig hebt en de wacther zal dan wel een stuk minder gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Juist nog wel. De Watcher is nog altijd de enige instance waar de laatste 2 set pieces en first age weapons droppen. Die andere raid lijkt me een beetje goedkoop de Turtle uit de Tomb of Elendil kopieren, maar daar schort ik mijn oordeel nog even over op.

Gisteravond hadden we een beetje pech met de Watcher. Na een eerste poging die meteen de mist inging omdat mensen niet op tijd weg liepen voor de shouts tijdens de eerste fase, ging onze tweede poging erg goed. Fijn buttonmashen voor mij als ranged tank (helaas op de hunter, Warden heeft nog niet genoeg radiance pieces) en langzaam gingen de duizendtallen van hem af. Na een tijdje hadden we hem op 250k, en toen sloeg het noodlot toe. Een van de champs crasht, een ander wordt door een strangling tentacle opgepikt en vervolgens heeft een captain niet door hoe zn traits werken, waardoor hij aggro pakt van de Watcher (4 rode traits, forced aggro bij een attack). Gevolg: melee's nagenoeg dood, niet genoeg DPS op de healing tentacles en fight over. Woensdag nog maar een poging doen. TAA zin om mee te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Tuurlijk ga ik mee als je dat wilt! Heb de lock op m'n Guardian dus zal het wel de Hunter worden...

Als er ruimte is zou ik ook graag onze raid leader meebrengen op z'n Minstrel. Had ik al verteld dat we de Watcher vorige week met maar 1 minstrel gedaan hebben? _/-\o_ (zonder RK).

[ Voor 52% gewijzigd door TAA op 23-03-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:28:
Had ik al verteld dat we de Watcher vorige week met maar 1 minstrel gedaan hebben? _/-\o_ (zonder RK).
Een hele prestatie! Stevig potje matten daar in de Vile Maw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok dan ga ik vanavond maar eens kijken of ik Forges en Skumfil doen. Hopelijk zijn daar groepen voor.

Ik ga er trouwens vanuit dat er in het nieuwe book ook wel weer een monster een first age kan droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ga daar maar niet vanuit :) De devs hebben aangegeven dat de nieuwe raid in B7 een "opstapje" is naar de Watcher, als alternatieve manier om radiance te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Hiawatta schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:57:
Ok dan ga ik vanavond maar eens kijken of ik Forges en Skumfil doen. Hopelijk zijn daar groepen voor.

Ik ga er trouwens vanuit dat er in het nieuwe book ook wel weer een monster een first age kan droppen.
Watcher dropt 2 1st age's per lock in book7, Nornuan gaat 2nd age droppen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:05:
[...]

Watcher dropt 2 1st age's per lock in book7, Nornuan gaat 2nd age droppen.
Watcher dropt 1 1st age gegarandeerd. Dan nog een 2e item, wat een 1st age of een 2nd age kan zijn. En dan heb je geloof ik ook nog kans op een 3e 2nd age, maar dat is niet gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb ook al gehoord dat die lvl 56/57 1st age gaat droppen

maar zelfs met dezelfde loot als de watcher is 't een opstapje naar de watcher, want door betere wapens/meer radiance wordt de watcher makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ok dat is mooi, dan zullen er ook nog steeds mensen de radiance intsances blijven doen. Gisteren skumfil 2 keer gedaan, die spin zuigt best wel, die acid is lelijk, maar na 4 wipes toch 2 keer wel gelukt. Jammer genoeg wel 700 silver repairs. de broek was het wel waard. Gisteren ook nog een deed gedaan, dus was weer een vruchtvol avondje.

Op naar de forges dan nu maar. Misschien toch maar naar fdtd verhuizen, want daar heb ik gisteren mee gerund en dat ging best leuk en gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spin in skumfil is wel leuk, geeft een tank wat te doen :-)

Forges vind ik een redelijk eenvoudige hard mode, ik hoop dat jullie hem op de normale hard mode manier doen, dat maakt het veel toffer.

Gisteren 3 keer GS HM gedaan. In het begin van moria heb ik zo'n 6 keer gepast op de incidious cuffs, omdat anderen hem beter konden gebruiken, maar nu zou ik er missch zelf eentje willen. Hij dropte tweemaal, maar twee keer niet gewonnen. Ook de diamond stud heb ik niet gewonnen. Overall wel zo'n 2 goud winst gemaakt, en een berg item XP. En zo ook drie mensen aan hun boots geholpen. Als tank heb ik de 2 archers en devoted op mij kunnen houden zonder 1 damage point op hen te doen, vond ik wel een ervaring. Vanaf de 2e run heb ik wel een beetje op archers geslagen om te proberen een conj te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik vind de insidious cuff maar vervelend. Ding is echt in no time kapot. Stats zijn leuk, maar de constante repairs op dat ding zijn best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb hem inmiddels al 3maanden 2x op m'n champ, maar overweeg inderdaad steeds meer hem te gaan vervangen

als je er al naar kijkt is die al broken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
The Forges is wel m'n volgende keus. Ik heb de rest van de week alleen wel weinig tijd, maar ja zaterdag dan maar, of zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
TAA schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:28:
Als er ruimte is zou ik ook graag onze raid leader meebrengen op z'n Minstrel. Had ik al verteld dat we de Watcher vorige week met maar 1 minstrel gedaan hebben? _/-\o_ (zonder RK).
Hoe heet die kerel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Pinti... Misschien ken je hem wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ah, de maffe dwerg.

Overigens..
Satine wrote,
Hi all,

I'm afraid QA have come back with some not very good news. However, we are currently reviewing the severity of the issues found and will have an update for you on the go, no-go status of the update later today.

[ Voor 87% gewijzigd door MueR op 24-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:21:
Ah, de maffe dwerg.

Overigens..

[...]
Komt dat door die chars met 1 power/moral en geen skills na book7?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:53:
[...]

Komt dat door die chars met 1 power/moral en geen skills na book7?
Dat lijkt me wel ja. Dat is het enigste significante dat wordt gefixed in patch1, en daar lijken de problemen mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nu officieel uitgesteld:
Hi all,

Thanks for your patience this week whilst we wait for Book 7. As mentioned in another thread earlier, our QA team found some pretty serious errors that needed addressing.

We have since reviewed these errors and we require another test build made for us before we can continue with the process towards getting it updated to our live servers.

The error found was one to do with text encoding. Basically, the in-game text was incorrectly encoded which meant that a large chunk of the game's text displayed as random symbols and incomprehensible "garbage".

Furthermore, as you may be aware, Turbine are today adding a patch to their live servers which fixes some pretty nasty bugs, so we are going to wait to have this patch added to our new build too, which is due in later this week, (TBC).

Currently, our new target date for Book 7 is Thursday, April 2nd. We will of course keep you updated on the way with any developments.

Thanks once again for being so patient with this, we hope you have been enjoying all the various events and festivities around the world in the meantime.
hoewel ik 't jammer vind, heb ik liever een update met wat minder bugs die wat later komt dan 1tje vol met bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ach ja... het gat tussen B7 en B8 is nu ook meteen een week kleiner :+

En MueR, laat je ff weten of we mee kunnen morgenavond? Pinti wil wel rollen op een armour piece en ik op de hunter 1st age die gaat droppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Jij iig zeker, Pinti weet ik niet. We hebben al 2 minstrels staan namelijk, met een volle raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ach dit geeft me weer een week langer om m'n Radiance gear bij elkaar te schrapen en de boeken af te maken. misschien vanavond wel ff een run doen, als ik een beetje op tijd thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn runekeeper lvl 50 geworden, mijn legendary weapon is nu ook lvl 12 en runesatchel lvl 8 geloof ik alweer. Gaat lekker. Toen ik net lvl 50 was maar samen met twee vrienden de deed in Angmar voor Angmarim afgewerkt, een stuk of 400 van die mannetjes afgemaakt in een behoorlijk tempo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van het boek. Ik zat zo een beetje door alle content heen en zit nu rustig deeds te doen terwijl ik filmpjes kijk (voordeel van een guardian zijn, je kan twee mobs via autoattack doden). Ik zoek wel nog een manier dat hij automatisch auto-attackt als iets mij aanvalt, dan hoef ik zelfs helemaal niets meer te doen :D

Langs de andere kant, Ik heb nog wat werk in het weekend dus hierdoor ga ik daar misschien aan beginnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
ja wat dat betreft is het niet erg, inderdaad liever bugvrij dan vol bugs en dat geeft een aantal mensen nog net wat meer tijd om spul af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens. Ik heb nog niet eens mijn tweede toon op lvl 60, laat staan m'n derde, vierde of vijfde :)
Dus van mij mag het prima nog een weekje duren, ik heb geen haast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Same for me, ik ga de komende week gewoon wat kingenoten helpen om die laatste boek quests te voltooien en anders lekker met mijn alt spelen, die heeft gisteren level 41 bereikt. Daarmee kan ik nog wel eventjes vooruit dus :).

Verder ben ik met mijn main bezig geweest om deeds te clearen in verschillende gebieden en om kindred te worden met zoveel mogelijk factions. Ook hier heb ik echter nog wel heel wat te doen (en met sommige factions zal ik wel niet zo snel kindred worden omdat je een FS nodig hebt om reputatie te halen, hetzelfde geldt voor een aantal deeds).

Geef mij dus maar een bugvrij boek 7.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bugvrij zal het echt niet zijn hoor. Alleen weer eens een lichtend voorbeeld van Turbine's test traject. Ik weet niet wat voor volk er op Isengard rondloopt, maar ze doen weinig aan testen schijnbaar. Het soort bugs waardoor de release bij ons wordt tegengehouden hadden ze toch echt moeten zien. :s Vertalingen die corrupt raken zijn bagger, maar dat kan gebeuren, al vraag je je dan af waarom men daar geen backups of version control voor heeft. Maar complete characters die stuk gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:28:
Bugvrij zal het echt niet zijn hoor. Alleen weer eens een lichtend voorbeeld van Turbine's test traject. Ik weet niet wat voor volk er op Isengard rondloopt, maar ze doen weinig aan testen schijnbaar. Het soort bugs waardoor de release bij ons wordt tegengehouden hadden ze toch echt moeten zien. :s Vertalingen die corrupt raken zijn bagger, maar dat kan gebeuren, al vraag je je dan af waarom men daar geen backups of version control voor heeft. Maar complete characters die stuk gaan?
Dat het niet bugvrij zal zijn weet ik ;). Maar het is wel fijn dat (hopelijk) de ergste bugs (die van characters met 0/0 of 1/1 morale/power en AH verkopen waarbij je slechts 10% van de verkoopprijs krijgt) opgelost zijn. Als er een keer een object een verkeerde naam heeft is het niet zo erg... maar laten we hopen dat de bugs zoals het op deuren staan eruit zijn. Dat soort dingen had binnen een week opgelost moeten worden met een fix toen ze daar achter kwamen... belachelijk dat ze daarmee wachten tot Boek 7 (en die vervolgens in de US ook nog eens met vreselijke bugs releasen).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap die opmerkingen niet zo erg 'beter bugvrij en een weekje later'. Alsof je nu een bugvrij lotro krijgt. :S Er worden 2 bugs gefixed waar een HEEL erg beperkt aantal mensen last van had. Terwijl de US ook al met boek 7 rondloopt, en die bugs gewoon gefixed worden met een snelle patch. Moeten we nu echt daarvoor 2 weken extra wachten?
En ik heb het niet zo op Turbine en hun bugfixes. Het kost ze meer dan 4 maanden om de meest blatante exploit/bug te fixen. Denk je nu werkelijk waar dat diezelfde mensen nu opeens in die weeks iets extra zinnigs gaan toevoegen? Je moet een week extra wachten voor een bugfix (teminste, laten we hopen dat ie gefixed is) waar je toch geen last van zou hebben gehad. Awesome. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivm de bug die het personage 1 morale 1 power geven: Je moet wel weten dat dit bij zo'n 100 uit honderdduizenden personen is voorgekomen, dat is een percentage van 0.01% (en dat is waarsch nog hoog geschat). Dingen zoals dat komen zo weinig voor dat het gemakkelijk gemist wordt op een testserver waar slechts een klein aantal personen op speelt.

Qua AH weet ik het niet, ik denk ook niet moest ik op de testserver zitten dat ik meteen naar AH zou lopen, maar eerder de nieuwe dingen zoeken ;-) En zelfs als je het gebruikt en geen grote bedragen gelijk 1st age, dan merk je het niet snel op waarschijnlijk.

IT is niet eenvoudig en zeker niet zo'n project als LOTRO waarbij je zoveel teams en personen hebt dat er gemakkelijk iets fout loopt. Het is jammer natuurlijk, daar niet van, maar het gebeurt. Bugvrij bestaat niet, in geen enkele applicatie. Maar ze zouden inderdaad beter iets langer testen en een "bugvrije" patch afleveren dan op tijd maar eentje met grote in. Als ze een week langer hadden getest, was het misschien wel uitgekomen.

En van de backups, tuurlijk hebben ze dat, maar je plaatst dat in de "te releasen versie" die deploy je eerst lokaal, kijken of het in orde is, dan op de test-server, kijken of dat in orde is en dan pas in "productie" (live servers).
Als wij hier een ernstige bug ontdekken, duurt dat vaak ook een week voor dat in productie staat, alleen als je bij de juiste directeuren kan (en durft) aankloppen trekken die aan wat touwtjes zodat het op 3 dagen kan. Maar dat is alleen bij kritieke projecten waar veel geld mee gemoeid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:13:
Ik snap die opmerkingen niet zo erg 'beter bugvrij en een weekje later'. Alsof je nu een bugvrij lotro krijgt. :S Er worden 2 bugs gefixed waar een HEEL erg beperkt aantal mensen last van had. Terwijl de US ook al met boek 7 rondloopt, en die bugs gewoon gefixed worden met een snelle patch. Moeten we nu echt daarvoor 2 weken extra wachten?
En ik heb het niet zo op Turbine en hun bugfixes. Het kost ze meer dan 4 maanden om de meest blatante exploit/bug te fixen. Denk je nu werkelijk waar dat diezelfde mensen nu opeens in die weeks iets extra zinnigs gaan toevoegen? Je moet een week extra wachten voor een bugfix (teminste, laten we hopen dat ie gefixed is) waar je toch geen last van zou hebben gehad. Awesome. =/
Om eerlijk te zijn had ik liever gezien dat Turbine MoM twee maanden later had gereleased waarbij al de vervelendste bugs (exploit bugs... en wat dacht je van de crafting bug van de eerste week na release?) eruit waren gehaald en waarin dingen beter gebalanceerd zouden zijn (minstrel, guardian). Het lijkt er nogal op met de laatste releases (Moria en Boek 7) dat Turbine veel te gehaast is om hun product op de markt te krijgen en daardoor de boel niet zo netjes afwerken (in MoM is zelfs Lothlorien geschrapt... toen werd voor Boek 7 een raid beloofd en nu blijk dat het weer een lair raid is, met een multi boss raid beloofd voor Boek 8 ).

Ik begrijp maar al te goed dat er bugs in software sluipen, maar Turbine maakt er nogal een potje van sinds de release van Moria als je het mij vraagt.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Book 7 was oorspronkelijk onderdeel van de MoM release inderdaad. Turbine heeft toen Lothlorien teruggetrokken omdat er nog te veel bugs en lege plekken in zaten. Heel leuk, maar nu vier maanden na release hebben we dus nog altijd die beloofde (en betaalde) content niet. Eigenlijk lopen ze sinds Moria alleen maar onzin te verkondigen, al schrijf ik een groot deel hiervan toe aan Mr Jeffrey "I don't care about the players" Steeffel, de klootviool. Ik hoop dat ze binnenkort eens goed schoon schip maken en duidelijk gaan uitleggen hoe en wat. Dit aan het lijntje houden is ook niks.

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 25-03-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Woei :) Gisteren eindelijk die inktvis plat gekregen. Beetje ruwe start, paar keer wipe door wat mensen die niet opletten enzo, maar uiteindelijk ging ie toch neer. Nu nog op de Warden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proficiat muer :)

Voor zij die op snowbourn spelen, gisteren was er een event door Element Zero kin (niet mijn kin btw). Eerst seek & hide in bree (48 mensen die zich verstoppen, twee zoekers zonder namen tonen). Een kinnie van ons was 2e laatste gevonden (ook al lag ze op ZO'N obvious plek, ze lag daar voor comedy value). Zij kreeg 3 flakes, en 1 goud (geld). De winnaar kreeg 15 goud.

Daarnaast waren er nog mini-events: Horseraces 200 zilver per win, ik heb 3 keer meegedaan en twee keer gewonnen :-)

Verder kon je nog een burglar lvl 60 sparren (hij had wel een critical buff van capt op), en hij was goed! Ik was een van de weinige die hem heeft verslaan. Daardoor kreeg ik 1 flake en 2 goudstukken.

Verder was er nog een GM (faya) die gratis bier en vuurwerk uitdeelde. Bij de laatste horse race deed ze mee en speelde ze een beetje vals, wel hilarisch om een minstrel aan 300% speed te zien lopen, ZONDER paard :D

Geslaagde avond, en mooi initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Congrats Muer, das lekker.

ben FDTD gejoined, gisteren meteen wat deeds samen gedaan, dus dat wordt wel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Lointje schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:58:
Proficiat muer :)

Voor zij die op snowbourn spelen, gisteren was er een event door Element Zero kin (niet mijn kin btw). Eerst seek & hide in bree (48 mensen die zich verstoppen, twee zoekers zonder namen tonen). Een kinnie van ons was 2e laatste gevonden (ook al lag ze op ZO'N obvious plek, ze lag daar voor comedy value). Zij kreeg 3 flakes, en 1 goud (geld). De winnaar kreeg 15 goud.

Daarnaast waren er nog mini-events: Horseraces 200 zilver per win, ik heb 3 keer meegedaan en twee keer gewonnen :-)

Verder kon je nog een burglar lvl 60 sparren (hij had wel een critical buff van capt op), en hij was goed! Ik was een van de weinige die hem heeft verslaan. Daardoor kreeg ik 1 flake en 2 goudstukken.

Verder was er nog een GM (faya) die gratis bier en vuurwerk uitdeelde. Bij de laatste horse race deed ze mee en speelde ze een beetje vals, wel hilarisch om een minstrel aan 300% speed te zien lopen, ZONDER paard :D

Geslaagde avond, en mooi initiatief!
Klinkt erg leuk inderdaad. Zo'n hide en seek is ook best nog eens grappig om te doen met kinnies lijkt me. Goeie rewards trouwens zeg die flakes.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MueR schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 08:55:
Woei :) Gisteren eindelijk die inktvis plat gekregen. Beetje ruwe start, paar keer wipe door wat mensen die niet opletten enzo, maar uiteindelijk ging ie toch neer. Nu nog op de Warden :)
Was een interessante avond MueR! Tactics wat anders al die van ons en op sommige punten minder chaotisch en dus beter >:) Een van de wipes reken ik mezelf dus aan (stug links blijven staan 1e fase). Bij ons let iedereen zelf op de Watcher... Paar dingen die ik wellicht zou overwegen:
+ outside hope poppen; wat is het irri om binnen te wachten tot je dread weg is.
+ eerste fase: mass DPS op de tentacles en niet switchen om 1 dangling member te redden; hiermee moet je een 3e shout kunnen voorkomen. Effectief dus maar 1x rennen afgezien van de start.
+ shaking tentacles op 10k switchen; het blijft erg link om tot 5k door te gaan; de melee groep lijkt ook weinig AoE op de Watcher te doen. Exacte positionering weet ik niet maar het lijkt niet optimaal.

Kritisch blijft Hunter aggro op de Shaking tentacles; ik switchte bij de laatste run tegen het einde 1x naar Endurance om power te sparen voor het einde en het ging meteen bijna mis. Alamar kreeg hierdoor de aggro van de shaking en de minstrel moest moeite doen om hem erbij te houden. Aggro control op de Shaking en dus betere/gemakkelijkere healing focus is essentieel imho.

Mocht je nog eens iemand nodig hebben weet je me te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He darn, moest gisteren eens incidenteel overwerken, heb het event dus gemist, best jammer.... Zijn er pics/filmpjes van?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Filmpje is nog in de maak, maar er zijn al een aantal foto's in de draad op het codemasters forum (naar snowbourn gaan en dan zie je wel de draad van dat event)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gefeliciteerd ermee, kunnen jullie hem komende week mooi nog farmen ;)

wij hebben trouwens maar nooit meer dan 2 shouts in phase 1, meestal is de 2e tentacle al half dood voor de 2e shout zelfs komt, waarbij de champs de stranglings ook nog doodmeppen

strategie waarmee je 1 shaking met rust kan laten is trouwens een stuk simpeler

[ Voor 12% gewijzigd door rik86 op 26-03-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond ook voor het eerst dat vieze brulmonster (Watcher) afgeslacht! Helaas geen drops voor poor little me, maar het was de ervaring waard :)

Jammer dat ik al afspraak had voor de Watcher, anders was ik graag naar het Hide&Seek event gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Grats egowelt :) Voor mij was er ook niks, behalve een T6 setting. Alhoewel ik 2e rollde op de 2 coins. Zal me leren om te rollen als je passt.

Hier kan iedereen even kijken op welk level zn alt zit post B7 :P Voor mij is het iig aardig. Mn Captain (54) en LM (50) krijgen er straks een level bij, mn Champ (37) 2 levels, mn Burglar (25) drie levels..

[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 26-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:23:
Grats egowelt :) Voor mij was er ook niks, behalve een T6 setting. Alhoewel ik 2e rollde op de 2 coins. Zal me leren om te rollen als je passt.

Hier kan iedereen even kijken op welk level zn alt zit post B7 :P Voor mij is het iig aardig. Mn Captain (54) en LM (50) krijgen er straks een level bij, mn Champ (37) 2 levels, mn Burglar (25) drie levels..
lol ja ik rollde tweede op de 1st Age Warden's Javelin (we hadden geen Warden bij ons) én op één van de coins. Bah 8)7

Mijn lvl 14 Warden wordt lvl 17, m'n lvl 26 RK wordt 29, m'n 49 LM wordt bijna 51 en m'n 55 champ wordt 56 jeuj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
1st Age Javelin? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou een 1st age javelin best wel willen op m'n warden ;)

net op m'n burg de gloves gehaald, dus nu 3 radiance (gloves, chest, boots) leggings en helm zijn ook simpel te halen, als 't meezit vanavond er nog 1tje van met de kin. Zit ik straks op 4/6 of 5/6 met een lvl 52 character :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg nuttig kan je dan toch niet zijn op lvl 52 lijkt me. Debuffs en conj zijn wel handig (als ze niet continu missen), maar op lvl 52 maak je nu ook het verschil niet. (ik moet wel toegeven dat ze mij als tank op lvl 55-56 ook wel nodig hadden voor sommige instances al na moria).

Gisteren naar de rift, in één hop van niets naar balrog neer. 3.5 uur over gedaan. Net voor de rog nog een loremaster binnengeswapt om de locks te behouden.
Ik heb uiteindelijk toch maar eens gerold voor de shoulders (niemand anders kon ze gebruiken) dus ik heb nu de volledige rift-cosmetic set ^^
Ook hadden we een lvl 52 guardian mee (lvl 50 hunter had enkel nog boots nodig) dus die jongen heeft zomaar even een volledige set gehaald op twee runs (shoulders had hij vorige week).
En voor de eerste keer sinds 50 rift runs heb ik de jewelled bell zien droppen, ook maar aan die guardian gegeven omdat ik nu wel beter materiaal heb, die jongen had een goede run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Vanavond maar weer eens even wat gaan doen, afgelopen twee dagen geen tijd gehad, dus het wordt wel tijd om even nog wat spullen te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jewelled bell heb ik paar weken geleden voor 't eerst zien droppen en heb ik nu op m'n lvl 60 minstrel :) heb d'r niet zo heel veel aan, maar alleen al vanwege 't geluid is die leuk om te hebben ;)

ik ga ook niet mee met m'n lvl 52 hoor, of op m'n 60 champ of op m'n 60 mins en dan als de boss neer is omloggen en dan pas looten. Hoewel ik niet zo'n fan ben van 't exploiten haal ik op deze manier toch maar ff snel m'n gear op m'n burg, zodat dat geen probleem is voor de watcher.

Ik moet wel zeggen dat ik vooral naar DD wel uitkijk als je straks niet meer tegen deuren aan kan staan. Eens een echt pittige instance volgens mij, die op zich niet heel lang duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Afgelopen week mijn account maar weer geheractiveerd, had MoM sinds release al op de plank staan (pre-order) maar door omstandigheden nog niet kunnen spelen.

52 nu en aan het questen in Eregion, op zich een leuke regio maar wil nu toch eigenlijk wel Moria in (stomme deeds moeten eerst af :p), toen ik stopte met spelen voor Moria had ik 4/6 rift en 2 mirrored Swords, 1e dag ingame naar 6/6 rift en Avorchrist (OH) en de quest legendary in de mainhand (level 13 nu)

All in all bevalt het wel weer, 3 radiance op level 52? dacht dat die instances level 60 waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dat is logischer rik :D vond het nogal vreemd op lvl 52, maar inderdaad, anders is het gewoon ter repairs voor iemand als toch niemand anders het kan gebruiken.

En ja, DD is best wel leuk als je HM normaal doet, niet meer tegen de deur staan zal het nog moeilijker maken (vooral met al die worm-adds etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, zijn lvl 60 en kan 't ook nog niet aan, maar ze worden straks een stuk lastiger te halen en als je ze dan toch doet en de gear niet kwijt kan, geef dan maar ;)

hadden we ook al een keer bij watcher, hoewel ik er eigenlijk geen recht op had was ik nog maar 1 van de 2 die binnen stond die de shoulders nog kon krijgen en er dropten 2 coins.
Dus stel dat jullie ook de leave-tactics gaan gebruiken om locks te voorkomen, check wel ff of er genoeg binnen blijft om in ieder geval of 2 shoulders, of 2 helmen kwijt te kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 19:59:
net op m'n burg de gloves gehaald, dus nu 3 radiance (gloves, chest, boots) leggings en helm zijn ook simpel te halen, als 't meezit vanavond er nog 1tje van met de kin. Zit ik straks op 4/6 of 5/6 met een lvl 52 character :P
Radiance items kan je pas dragen vanaf level 56-58-60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:38:
[...]

Radiance items kan je pas dragen vanaf level 56-58-60
Je kunt ze wel alvast hebben, level 60 ben je snel genoeg, zeker als straks boek 7 uit is.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow er is veel geschreven de laatste weken zie ik. Ik had helaas door privé omstandigheden geen tijd om te spelen maar we zijn er weer klaar voor:)
Ik heb een vraag, afgelopen weekend met kinnies naar die lelijke inktvis geweest en t/m stage 2 ging het erg goed. De 3e stage krijgen we niet gedaan helaas:(. We hebben 4 hunters 2 LM 1Cap, 1champ, 2 mins, 2 tank) eigenlijk alles wat we nodig hebben. We krijgen geen wipe maar minder dan 400k is nog niet gelukt, daarna weer een heal naar 500k enz enz. Welke tactiek gebruiken jullie op die tentakels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben op dit moment nog volop bezig met Warhammer maar weet nog niet of ik mijn abbo daar verleng half mei. LOTRO begint toch ook weer te kriebelen dus heb maar even de MoM expansion aangeschaft. Via een ebay verkoper in engeland prima geregeld... Voor 13 euro totaal en al binnen en geinstalleerd :)

Ben erg blij dat ik ooit in het begin gekozen heb een lifetimer te worden dus kan op elk moment instappen en verder spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend weer een altrun op de rog gedaan. Die nieuwe CD op hope tokens is zeer welkom (ipv 1 uur) want nu konden sommigen 2maal poppen. De balrog is namelijk woester geworden dan vroeger en doet vaker een knockback+ stun op de tank. Misschien moeten we binnenkort een loremaster mee buiten laten staan. Al bij al toch van de eerste keer neergehaald waardoor we deze week alweer 2 chain tokens hebben verzameld. Nu wachten op boek 7 om de nieuwe watcher uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vrienden hebben me overgehaald om LotrO te gaan spelen. Heb het ooit al eens een paar levels gespeeld, maar kon niet echt wennen. Dat gaat me nu beter af. Vrijdag laat begonnen en gisteren level 15 geworden met mijn Champion. Af en toe is het wel wat saai solo, maar ik hoop wat aansluiting te gaan vinden bij mijn Kinship.

Moet wel zeggen dat ik verschrikkelijk verward ben met alle opties; deeds, traits, destiny points, crafts, hobbies; ik moet echt eens ergens een newbie guide gaan lezen. :) Doe alles wel lekker op mijn gemak, doe alle quests, waardoor ik volgens mij wat achter lig op mijn "epic" chain. Krijg al wel zin om een nieuw character te rollen. Captain lijkt me wel wat. :)

Mines of Moria hoef ik eigenlijk voorlopig niet aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Woutolas:
spoiler:
In stage 3 heb je 2 tentacles bij de Watcher. Als deze langer dan een paar seconden (15 dacht ik) up zijn, healt de Watcher voor absurde aantallen. Je wil je melee groep (Champions voornamelijk, Guards in overpower en drie hunters) op die tentacles hebben. Breng de ene naar 10k-ish, schakel over naar de andere. Deze maak je dood. Je hunter-tank blijft voorlopig als enige op de Watcher. Zorg dat de LMs hun Wind-lore afwisselen, dat scheelt in de healing op de hunter-tank. Zodra de nieuwe tentacle spawnt, maak je de 10k versie af, daarna op de nieuwe. Na 2 respawns moeten de melees ook wel af en toe damage kunnen doen op de Watcher. Rinse and repeat tot die inktvis dood is.

Laat je Captain maar aan land, die kan mooi de tentacles van de minstrels af houden en de hunter healen.
Moet wel zeggen dat ik verschrikkelijk verward ben met alle opties; deeds, traits, destiny points, crafts, hobbies; ik moet echt eens ergens een newbie guide gaan lezen. :) Doe alles wel lekker op mijn gemak, doe alle quests, waardoor ik volgens mij wat achter lig op mijn "epic" chain. Krijg al wel zin om een nieuw character te rollen. Captain lijkt me wel wat. :)
Laat deeds etcetera maar even voor wat ze zijn. Focus je op quests. Blijf niet te lang hangen in een gebied. Een champion bij ons in de kin maakte die fout ook (zn eerste character) en was pas level 55 toen hij Moria in kwam bijvoorbeeld. Ondertussen is hij level 60, maar heeft nog niet de helft van Moria gedaan. Zorg dus dat je een gebied gewoon verlaat als het leeuwendeel van de quests groen worden. Je deeds en dergelijke komen en completen vanzelf, traits leer je vanzelf mee omgaan. Ik weet niet op welke server je gaat zitten, maar je mag me gerust een schop geven mits je op Laurelin zit (Rhyaehar of Rhyaewald)

[ Voor 38% gewijzigd door MueR op 30-03-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je MueR. Ik speel zelf op Gilrain geloof ik, dus een tell sturen zal er niet in zitten. :) Ben benieuwd hoe dat uitpakt met levellen en gebieden; zeker met het oog op die experience boost die eraan komt. Aan de ene kant leuk, want het zou tof zijn als ik wat sneller bij mijn vrienden kom. Die zitten nu rond de 28-29 en dat is nogal een gat. Nu gaan zij ook omhoog met die patch, maar goed.
Deeds laat ik dan even voor wat het is. Traits ben ik nu wel erg benieuwd naar.
Voorlopig heb ik wel het idee dat ik met Champion een aardig goede solo class heb gepakt. Hopelijk blijft dit zo tijdens het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wij op dit moment als watcher tactic doen:

spoiler:
Capt zet z'n mark op linker tentacle zodra die spawnt en tankt die op die manier, rest dps't de rechter zo snel mogelijk dood, zodra die dood is allemaal op watcher tot die rechter respawnt. LM houdt windlore op watcher, burglar enraged rechter tentacle zodra die spawnt. Groepssamenstelling is meestal: 2 champs, burg, lm, capt en mins in melee range (op die brug) en 3 hunt, 1 capt, 1 guard en 1 minstrel ranged range

oh, en in de VS is die nieuwe raid al gehaald, schijnt zo'n 700k te hebben en binnen 20 minuten neer te zijn gehaald, dus die stelt niet zo veel voor volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
20 minuten, das een stuk sneller dan dat het nu gaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx for the reply, vanavond maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hiawatta schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:37:
20 minuten, das een stuk sneller dan dat het nu gaat toch?
Het gaat om de nieuwe "turtle raid"... en die haalt niemand voorlopig meer neer omdat de locks bugged zijn en er al een aantal groepen 1st weapons aan het farmen waren... Op de EU servers moeten we eerst een gathering event doen voordat we er uberhaupt in kunnen.

De Watcher gaat in B7 iirc van 515k naar ongeveer 350k morale; zal niet veel in snelheid schelen omdat we nogal wat DPS kwijtraken.

Oh en btw, gisteren een run op de Watcher in 23 minuten incl. poppen van scrolls, buffs, food etc. Vanaf het moment dat de Watcher getriggered werd tot aan de killing blow 19 minuten _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.