Wat wij doen met leaven is dat je wel mee mag rollen op het legendary (mits juiste class)
Aangezien we met een puntensysteem werken weet gemiddeld de helft van de raid al dat ze toch niet een barter item zullen winnen, dus dan is leaven ook niet echt een probleem.
Als je afspreekt rond de 10/15k te leaven zodra er een tentacle neer is heeft de rest nog minstens een minuut om die 15k eraf te schieten. Daarvoor kan makkelijk de helft leaven, capt doen LS en IHW dus dood kunnen we ook niet.
We zijn inmiddels de exploit runs in de kin aan 't afzweren, afgelopen week DD zonder exploits gedaan, maar ik snap niet dat mensen die moeilijk vinden...
Forges blijft erg leuk zonder exploits, een instance die gewoon erg leuk is ontworpen moet ik zeggen. FG blijft strontvervelend als je hem wilt doen zoals ze hebben bedacht (allemaal pakje krijgen), dus daar gaan we nog gewoon rennen en dood, zodat we heel wat minder pakjes nodig hebben...
Eerste deel trouwens wel vechtend gedaan en gewoon met z'n allen die eetzaal ingerend, dat was best grappig vechten, volgens mij zo'n 25 mobs tegelijk

Ik vraag me alleen af wanneer ze iets als exploit zien. Ik weet dat ze bij Skumfil willen dat je in 't midden gaat staan bij die spin en die 3 rotsen als bescherming tegen knockbacks gebruikt moeten worden, maar wij blijven daar gewoon in een hoekje staan. Zelfde bij DD eigenlijk, kan je ook gewoon tegen de deur blijven staan zodat je geen last hebt van die knockbacks (of gewoon goed clobberen

)
En gisteren m'n warden naar 45 gebracht, gelijk intro op V2 gedaan en aan m'n class quest begonnen. Moet wel zeggen dat 't een beetje vaag verdeeld is qua mobs die dood moeten. Ik moest een aantal lvl38 signatures voor de ene quest en een aantal lvl50 normale voor de andere quest. Nu is beiden makkelijk te doen als warden, mits je niet meer dan 1 lvl 50 pullt, maar lvl 38 mobs voor een lvl 50 quest is wel wat simpel...
Vanavond nog ff 1 named gauradan in forochel omleggen en dan heb ik zo goed als alles voor m'n class quest en daarna kijken of bk1 van moria te solo-en is als warden

Binnenkort ff wat mensen uit de kin overhalen om door Urugarth, Carn Dum en Barad Galuran te rushen zodat ik die deeds en wat quests haal

Ik ben alleen aan 't twijfelen wanneer ik moria in moet gaan. Heb nog niets gedaan in Forochel en Eregion. Nog niets in het oosten van angmar en oosten van de MM, maar al wel lvl 45. Wil 't eigenlijk wel doen, maar ik vrees dat ik, helemaal nadat bk7 uit is, te veel gelvl'd ben voordat ik klaar ben. Aan de ander kant, 't is op zich geen ramp om pas op 55 moria binnen te gaan, zal 't geen echt probleem worden om daar in een lekker tempo door te questen.
Ik hoop wel dat bk 7 't niet te makkelijk maakt...