Ik ben al een hele tijd 60, maar ik heb vrijwel alle Instance quests nog open staan (behalve voor de Grand Stair, daar heb ik de meeste quests voltooid). Afgelopen week heb ik nog een paar quests gedaan in Durin's way, quests die eigenlijk small fellowship quests waren, om mijn deed voor quests in `the upper halls' te halen (en eindelijk te mogen swift travellen van 21st hall naar 1st hall, nu hoef ik niet meer 45s extra te betalen voor een omweg via the dolven view

).
Ik ben wel redelijk quests locatie voor locate af gegaan:
- Durin's threshold (alles gedaan)
- Dolven View (alles gedaan)
- Chamber of the crossroads (vrijwel alles geloof ik)
- The Waterworks (alles gedaan)
- Anarzakmanamanamnmanamhamenek (of zoiets, alles behalve the instance quests)
- Orc Watch (alles gedaan, instance quests bijna af)
- 21st hall (meeste wel gedaan)
- Shadowing refuge (alles behalve instance quests)
- Lothlorien stukje (alles gedaan)
Die instances schiet bij mij niet zo heel hard op. Meestal doe ik dit met een kingroepje en helaas is één van onze minstrels met een lotro break. Het is dus vaak heel lastig om een full kin fellowship te vinden en als dat dan lukt, dan gaan we vaak voor hard mode.
Zo heb ik afgelopen week mijn tweede stukje radiance gear bemachtigd: de chest-piece.
Ik moet zeggen dat the Forges van Khazad-Dûm echt een `walk in the park' was vergeleken met Grand Stairs. Als we dat eerder hadden geweten, dan waren we vast daar begonnen met farmen en niet in de Grand Stair (waar de laatste boss toch vaak nog wel lastig blijkt, zeker bij bepaalde FS samenstellingen).