Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Lointje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:57:
Wout, wij gaan binnenkort pas voor de eerste keer naar de watcher, dus je loopt niet achter ;)

Vroeger had je trouwens 4 ore nodig voor 1 platinum bar ^^ Zijn er geen soort gems die je kan polishen in de plaats. Tier 5 heb je beryls genoeg.
Dat kan wel, maar niet om te advancen, daarvoor had je een speciale drop nodig ... sapphire die dropte in Angmar, bij de Orcs. Die had ik snel zat, maar toen moest ik dus ook nog 3 Platinum ingots hebben. Ik heb er 1, maar nu nog 2 meer dan kan ik eindelijk mijn Master recipes gaan lezen. ;) Ondertussen ook nog druk bezig met het verzamelen van Gold om de laatste punten binnen te harken voor Mastery van het expert stuk. Tis wel effe zoeken hoor. ;) Ancient Silver kan ik vinden, dwarven iron vind ik met gemak en heel veel, maar dat beetje platinum is echt eindeloos zoeken geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 218701 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:35:
[...] Ancient Silver kan ik vinden, dwarven iron vind ik met gemak en heel veel, maar dat beetje platinum is echt eindeloos zoeken geblazen.
Platinum Ore vind ik altijd aan de overkant van het grote meer in Evendim (rondom de Eavespires) en in de Misty Mountains (Bruinen Source West). Farm vooral ook dwarf-iron ore, want paltinum spawnt op dezelfde plek (en zo kun je dwarf-iron verkopen om platinum te kopen/ruilen). Eigenlijk vindt je platinum op alle plekken waarook dwarf-iron te vinden is.

Verder een productieve en leerzame zaterdag gehad, meerdere kin-runs gedaan op mn burglar en voor het eerst dus de grote instances van Moria gezien. Het scheelt natuurlijk erg veel als je met een ervaren (en kin-) groep op pad gaat. Ik heb nu Grand Stairs, Fil Gashan (2x), The Forges en de Dark Delving van binnen gezien en naast de dikke pret ook nog eens 2 radiance (helm en chest) en 4 verschillende van die trickster set-items behaalt, het kon dus niet op voor mij :-P.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Zaterdag met kin in GS aan het farmen geweest!
Even voor een hoop kinmembers wat gear halen, zodat we wat steviger in de andere instances terecht komen.
Zaterdag hebben we geloof ik 8 runs gedaan ofzo, en zondagavond nog eens 2.

Nu nog 2 man die de boots nodig hebben, de rest van de lvl60 kinnies is nu voorzien :D

Ik moet zeggen dat GS erg lekker farmen is, de 10 runs hebben me in totaal iets van 5 of 6g opgeleverd, inclusief repairs.
Het gaat ook redelijk vlot nu, laatste run was 28 minuten, vanaf het moment dat we de instance ingaan, tot het moment dat de baas neergaat ;) (geen master loot na 1e baas, dat kost teveel tijd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is mooi ronnie :) En ja de instances leveren heel veel zilver/goud op, jammer dat ik nu werk want anders was mijn goud zeker nog extremer gestegen!

Ik heb gisteren nog eens skumfil hard mode gedaan (was al meer dan een maand geleden!) (no exploit, zelfs niet groep verlaten en lopen) en ik moet zeggen dat het een zeer enjoyable fight is. Kort, krachtig en leuk voor een tank! Na 4 runs nog even de linkerkant gedaan om te zien of de cloak viel. Dat deed hij niet, maar ik heb wel mijn laatste spiny flesh zo gevonden. Daardoor heb ik alle quests in moria nu voltooid.

Verder moet ik skumfil quest mode en GS quest mode nog een 6tal keer doen om alle deeds daar ook voltooid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284918

Ik zit er ook niet over in dat we de watcher doorkrijgen en idd het leermoment is vaak het leukste. Het is alleen een frustrerend stuk dat eerste en als je weer te laat op een schreeuw reageerd enz.
Als je het truukje doorhebt kan ik me voorstellen dat het minder interessant wordt zeker nu ik een aantal 1st weapons heb gezien waar je niet 'wild' van wordt is de drive om te gaan ook minder.

Gisteren wel schik gehad in GS we konden geen 6e fellow member vinden dus toen maar met 5 aan de gang gegaan ( 2hunters, cap, healer en ik als tank) was erg vermakelijk. Alleen aan het eind van het gevecht iets een power probleem maar toch redelijk eenvoudig gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:20
Zow dan heb ff flink doorgegamed en ben nu op 1/3 van lvl 52. heb m'n eerste legendary spullen en dat is weer een hele nieuwe wereld.
vanavond maar eens hard op weg naar lvl 52, in Eregion lukt dat best wel heel goed. Is een mooi gebied om in te questen, heel veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb even een tijd LoTRO gespeeld, was erg leuk maar geen van de classes sprak me heel erg aan. Nu zag ik dat de runekeeper bij Lord of The Ring was gevoegd.. kan ik die ook bij een trial spelen? Of is dat echt alleen bij uitbreiding?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Forn schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:21:
Ik heb even een tijd LoTRO gespeeld, was erg leuk maar geen van de classes sprak me heel erg aan. Nu zag ik dat de runekeeper bij Lord of The Ring was gevoegd.. kan ik die ook bij een trial spelen? Of is dat echt alleen bij uitbreiding?
Volgens een snelle 'rondgoogle' zitten de nieuwe classes in de trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hurtebise schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:05:
[...]

Volgens een snelle 'rondgoogle' zitten de nieuwe classes in de trial.
Top, heel erg bedankt! Ja ik had ook rondgekeken, maar de reden waarom ik het vroeg was omdat op de frontpage van de Amerikaanse site de Mines of Moria stond als trial, en bij Europe stond het plaatje van de origineel.

Ieder geval bedankt ^^.

EDIT - Nieuwe classes zitten dus _niet_ in de trial!

[ Voor 5% gewijzigd door Forn op 24-02-2009 11:59 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren lvl60 geworden op mijn burglar, en met deze dus mijn main en eerste char op 60 :-).
Ik heb nu 5/6 van de burglar Trickster's Garb set, maar wat vinden jullie medeburglars hier van?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Woot! Nieuwe PC besteld :) Onder andere een Phenom II X4 940 en een GTX285. Cya'll soon in Middle Earth (waarschijnlijk @Evernight met een Man Burglar en een Dwarf Guardian :) )!!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats rfce en mooi thrace, lotro op ultra high graphics is echt wel goed!

Gisteren v2 boeken gedaan op mijn alt.(zit nu aan boek 4, ch 7). Levelt iets trager maar is altijd wel plezant!

Vanavond is er op snowbourn een megagrote kippenrace denk ik. Ik zou de details nog eens moeten nakijken maar normaal gezien doet onze kin met een paar mensen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232920

Rfce schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:04:
Gisteren lvl60 geworden op mijn burglar, en met deze dus mijn main en eerste char op 60 :-).
Ik heb nu 5/6 van de burglar Trickster's Garb set, maar wat vinden jullie medeburglars hier van?
Congrats voor het halen van 60! We zijn vrij zeldzaam, dus het is altijd leuk om te zien dat iemand de eindstreep haalt.

De trickster set en Quiet Step / Soft Walker ontlopen elkaar niet veel. De trickster set heeft wat resist bonussen en de QS/SW set betere bonussen voor Will en Agility. Ik heb beide sets en gebruik eigenlijk altijd de QS/SW set. Dit is puur om estetische redenen; ik vind de trickster set spuug lelijk. Beide set zijn met een beetje geduld voor minder dan een gold per stuk te koop.

Eigenlijk zou ik wat meer instances willen doen, maar heb een bloed hekel aan pugs. Op de een of andere manier zit er altijd wel een mongool tussen. Hoe iemand level 60 kan halen zonder z'n klasse te kennen snap ik niet, maar ze zijn niet zeldzaam (al weer afgekoeld Jorg? ;) )

Op dit moment ben ik aan het testen wat beter werkt in mijn off-hand, Cururist of Thain's Peerless Dagger. Cururist doet meer schade, maar is trager. TP Dagger doet weliswaar minder schade, maar versneld de mainhand en bijna al onze aanvallen gaan op main hand. De runs die ik tot nu toe met cstat gelogged heb laten zien dat ze heel dicht tegen elkaar aan zitten. De spreiding als gevolg van het aan gaan van QK is groter dan het verschil tussen de wapens. Heeft iemand anders dit al eens getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Gisteren had ik geen zin ommet mijn main hunter verder te gaan. Heb dus voor de verandering een Warden aangemaakt. Leuke class tot op heden die best wel vlot weg speelt. Moest wel even wennen om niet er snel vandoor te rennen als ik 3 mobs tegelijk pull (iets wat mijn hunter meestal wel moet ;)) Meteen maar het enige begingebied gekozen wat ik nog niet gehad hebt (the Shire dus), maar denk dat ik toch wel vrij snel richting Bree ga. Heb dus voorlopig weer een alt die me boeit en waar ik de nodige tijd aan kwijt kan. Nog een laatste vraagje voor de mede-wardens onder ons. Is er nog verschil tussen zo'n speciaal gevormd warden shield of een gewoon rond shield wat performance betreft? (even afgezien van het feit dat een wardenshield er veel beter uitziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 249976 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:56:
Gisteren had ik geen zin ommet mijn main hunter verder te gaan. Heb dus voor de verandering een Warden aangemaakt. Leuke class tot op heden die best wel vlot weg speelt. Moest wel even wennen om niet er snel vandoor te rennen als ik 3 mobs tegelijk pull (iets wat mijn hunter meestal wel moet ;))
Nou op laag level kan een hunter beter gaan lopen inderdaad, maar zodra je hoger wordt krijg je mooie skills voor wat croudcontrol.
Ik heb ook een warden geprobeerd tot lvl15, en hiermee zie je inderdaad snel dat je er veel tegelijkertijd aankunt.

Bedankt Garnaal voor de info over de sets. De trickster set heb ik middels kinruns bij elkaar geschraapt (op de jacket na). Die andere 2 zien er ook erg goed uit. Die ga ik zeer zeker ook bij elkaar zoeken. De radiance set is natuurlijk de beste neem ik aan (heb ik nu alleeen de jacket van)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Anoniem: 249976 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:56:
Gisteren had ik geen zin ommet mijn main hunter verder te gaan. Heb dus voor de verandering een Warden aangemaakt. Leuke class tot op heden die best wel vlot weg speelt. Moest wel even wennen om niet er snel vandoor te rennen als ik 3 mobs tegelijk pull (iets wat mijn hunter meestal wel moet ;)) Meteen maar het enige begingebied gekozen wat ik nog niet gehad hebt (the Shire dus), maar denk dat ik toch wel vrij snel richting Bree ga. Heb dus voorlopig weer een alt die me boeit en waar ik de nodige tijd aan kwijt kan. Nog een laatste vraagje voor de mede-wardens onder ons. Is er nog verschil tussen zo'n speciaal gevormd warden shield of een gewoon rond shield wat performance betreft? (even afgezien van het feit dat een wardenshield er veel beter uitziet)
Hehe pas maar op! Straks laat je je hunter grotendeels in de steek omdat de warden te leuk is. Dat gebeurde namelijk bij mij. ;) En ja, het is best wel lekker om niet weg te hoeven rennen. En indien je dat toch moet doen, gauw op de stance gaan dat je morale regent, en het wegrennen nog redelijk overleven. ;)

Wat schilden betreft.. gewoon naar de stats kijken. Vaak zijn Warden Shields gevuld met betere stats voor de Warden. Later, op level 15, zal je bij een class quest een mooie Warden Shield krijgen, geloof ik. Die zal je best lang gebruiken.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Verschil tussen Cururist en Peerless Thains dagger is idd niet groot. Ik heb aantal posts op USboards gelezen dat dagger iets beter is, en dat komt door de passive dagger bonus, maar dat het verschil vrij minimaal is. Helaas stond daar geen exacte data bij, maar het was wel aannemelijk genoeg voor mij.

Ik had al wel geparsed dat mn offhand damage maar 20% van mijn totale damage was, dus op grond van die 2 dingen besloten dat ik toch liever de dagger gebruik, puur en alleen vanwege dat ik de stats beter vind dat op Cururist. De damage output vond ik te weinig significant verschil om op basis daarvan een keuze te maken.

Voor de Watcher is Cururist wel weer leuk overigens vanwege zn ICPR.

Maar ik denk dus overigens dat parsen van het verschil in offhand wel erg moeilijk is, omdat je sowieso over ongeveer 20% van je totale damage praat. Als het verschil tussen Cururist en dagger 10% is, moet je dus een 2% verschil slechts zien in totale DPS. En om genoeg runs te doen om dat ook daadwerkelijk te zien zonder alle mogelijke fluctuaties is best veel werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:33
Trinsec schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 09:33:
[...]

Hehe pas maar op! Straks laat je je hunter grotendeels in de steek omdat de warden te leuk is. Dat gebeurde namelijk bij mij. ;) En ja, het is best wel lekker om niet weg te hoeven rennen. En indien je dat toch moet doen, gauw op de stance gaan dat je morale regent, en het wegrennen nog redelijk overleven. ;)

Wat schilden betreft.. gewoon naar de stats kijken. Vaak zijn Warden Shields gevuld met betere stats voor de Warden. Later, op level 15, zal je bij een class quest een mooie Warden Shield krijgen, geloof ik. Die zal je best lang gebruiken.
Hier ook, ben eigenlijk wel helemaal klaar met mn Hunter. De Warden is gewoon _te gaaf_. Die stances zijn ook erg voordelig. Mn Determination geeft een ICMR van +770 momenteel en Conservation doet een +400 ICPR met soortgelijke increase van Block en Parry. Laatste stance die je krijgt heet Recklessness, is ook wel gaaf. -10% attack speed en +5% damage tegen inlevering van wat block en parry. Daarnaast heb ik nog de Way of the Warden legendary geslot, wat eigenlijk een combinatie is van alle drie. Lijkt een beetje op Controlled Burn van de Champion en is erg handig voor bossfights of tight spots.

Dat L15 schild is inderdaad erg goed, dat heb ik gebruikt tot level 23. Toen vond ik toevallig een recipe voor een single use warden shield.

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 25-02-2009 10:04 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Net lvl 52 geworden en maar eens begonnen aan Carn Dum, gisteren dus laatste chapter boek 7 gedaan en straks maar eens beginnen aan 8. Als ik die klaar heb ga ik maar eens richting Moria draven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
TAA schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:13:
Avalanche Combat Parser build 220209

Fixed thanks to Kairos:
You wound [MOB] for [AMOUNT] points of [DAMAGETYPE] damage.
[MOB] defeated [PC] / [PC] defeated [MOB] <-- error prone so ignore if not sure by checking [PC] already in dRaidMember
[MOB] incapacitated you.
You partially hit [MOB] with [ATTACK] for [AMOUNT] points of [DAMAGETYPE] damage.
You partially avoided [MOB]'s attack and you are hit from [ATTACK] for [AMOUNT] points of [DAMAGETYPE] damage to Morale.

New version available at:
http://www.yousendit.com/download/U0...R0Y5NVZMWEE9PQ
Deze doet het niet bij mij, kun je mij een link sturen met de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:19

TAA

Liever IRC

ACP download link doet het inderdaad niet (meer)... Nieuwe poging: (versie 220209)

http://www.yousendit.com/download/U0d6TGt5eFV0TWtLSkE9PQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:31
Anoniem: 232920 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:46:
Congrats voor het halen van 60! We zijn vrij zeldzaam, dus het is altijd leuk om te zien dat iemand de eindstreep haalt.
Burgs zeldzaam?
Op Eldar al heel lang niet meer :'( maar goeie burgs zijn er idd wel een stuk minder. Overigens is 'goed' een moelijke kwestie, je kan goed zijn in sparren, survival, fellowships/raids, etc. en alles heeft een specifieke benadering/build. Een echt goeie fs/raid burg zal je niet makkelijk vinden, niet omdat ze er niet zijn maar omdat een burg z'n teamwork behoorlijk onopvallend doet, het is meer dat de rest van de groep zichzelf op de borst slaat en het ei'k een makkelijke encounter vond en vooral zichzelf erg goed vinden omdat ze de conjunctions zo goed meegedaan hebben :+ Ook van de debuffs hebben ze meestal maar weinig in de gaten en een enrage op een mob die de minstrel af staat te tuigen hebben ze al helemaal niet door (totdat er geen heals meer komen :P ).
Op dit moment ben ik aan het testen wat beter werkt in mijn off-hand, Cururist of Thain's Peerless Dagger. Cururist doet meer schade, maar is trager. TP Dagger doet weliswaar minder schade, maar versneld de mainhand en bijna al onze aanvallen gaan op main hand.
Met cstat oid getest heb ik het niet, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor snelheid, het voelt gewoon heerlijk aan om continue je critchain op vol stoom open te hebben. Ik heb Cururist, Lethal Edge (toppertje vanwege korte cooldown clickie!), Thain's Peerless Sword en Thain's Peerless Dagger geprobeerd in de diverse combinaties. Uiteindelijk was ik aangeland op Legendary Sword main en Peerless Dagger in off-hand. Mijn initiele voorkeur ligt nog steeds bij Mace/Dagger maar aangezien ik geen top-mace heb viel dat af. Nu heb ik een 1st Age Dagger die alleen main-hand te gebruiken is en met de Peerless Dagger heb ik een bloedsnel setje waar ik me prima bij voel :)

Ondertussen mijn tweede Hunter en Rune-Keeper naar 60 getild (dat maakt 5x60 :o) en een beginnetje gemaakt met mijn oude Champ die al sinds july 2007 vrijwel niets meer gedaan heeft vanaf dat 'ie lvl50 gehaald heeft. Nu ben ik AoE helemaal opnieuw aan het uitvinden en ik vind het geweldig :D Ik pak elke dag de Mithril Slave en Trainings Hall instance mee (mooie uitdaging) voor XP (ruim 30K samen) en weapon XP om snel goede Legendaries te maken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had vorige week anders bij de watcher een enrage wel door, kwam ook omdat die op de watcher zat trouwens in phase 3 en als melee class merk je dat dan wel :P

denk trouwens dat bij de watcher een goede burg ook redelijk essentieel is en bij mij in de kin zijn ze nog wel redelijk zeldzaam, hebben er nu 3 op 60, meeste classes hebben we er meer van... maar hoe 't verder op eldar is weet ik eigenlijk niet. Speel voornamelijk in m'n kin --> is gisteren rang 5 geworden, dus kan eindelijk weer kin-mail spammen :P.

Gisteren ook weer eens een echte eikel tegengekomen op eldar. Was met m'n hunter aan 't lvl-en in ND, beertjes aan 't jagen voor een quest, ik schiet op 1tje, komt er een lvl 51 tank aanrennen, pult hem, rent ermee weg, reset hem en z'n fs-genootje, een lvl 27 burglar pult vervolgens die beer en begint me uit te lachen...
Kreeg zin om hem een klap te verkopen, maar ingame voelt die daar toch niets van ;) dus maar met rust gelaten...

ps. in welke kin zit jij ook alweer botoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ps. in welke kin zit jij ook alweer botoo?
That would be Serenity ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 218701 op 25-02-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:59:
[...]
Ook van de debuffs hebben ze meestal maar weinig in de gaten en een enrage op een mob die de minstrel af staat te tuigen hebben ze al helemaal niet door (totdat er geen heals meer komen :P ).
Enrage... tjah, zo zat ik laatst (wel in een pug) in een instance waar ook de minstrel aangevallen werd, niemand reageerde, health liep van iedereen omlaag (logisch), ik dus enrage op die mob.... kreeg ik me toch commentaar zeg, zo van: "en nu rent hij maar wat los", hunters aan het huilen dat ze geraakt werden.... maar opeens kwam wel weer de health terug bij iedereen en waren ze stil. Uiteindelijk maar uit gelegt wat enrage precies doet :+
Ik zeg niet dat ik een top speler ben, maar een beetje basis kennis van de andere chars mag je tochwel hebben op lvl55+.

Nu we het toch over de burglar hebben.... laatst had ik een discussie met een Guardian over Disable op zware mobs. Wat doen jullie, ik vind dit (en zeker de getraite) tochwel een mooie trick op zware bosses. De Guardian gaf aan zo te weinig klappen te krijgen en hierdoor bepaalde skills niet uit kon voeren. Na goed, dan maar CD en daar was hij happy mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Rfce op 25-02-2009 13:54 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guardian's hebben inderdaad block en parry nodig om hun betere skills te gebruiken. Maar soms is gewoon minder geraakt worden ook goed.

En enrage kan goed zijn als hij op de minstrel zit, maar geef de tank ook een kans ^^ Ik moet nog altijd lachen als ik er aan denk hoe ik soms achter een mob loop aan te hollen en te shouten om hem maar op mij te krijgen, omdat ik hem eerst naar de burg/minstrel zag lopen.

Grotere hilariteit toen onze burglar dat perongeluk op barz en ook al op thrang heeft gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Lointje op 25-02-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Enrage op Thrang was in de begindagen een goed bruikbare manier om 'm te stoppen één van de mincers continue te targetten voordat 'ie naar beneden kwam.
Burg rent trap op, enrage op Thrang en burg maakt dat 'ie buiten beeld komt :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad, en addle werkt daar ook goed. Maar het was juist na shaman fight dus hij was net beneden. Ik moest aggro proberen krijgen als tank en de burglar vergist zich van skill waardoor hij als een gek op iedereen begint te slaan. ^^ De burglar bleef maar sorry roepen, gelukkig liep alles nog goed af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
TAA, zou je eens een beknopte n00b how-to voor je prog willen geven?

[n00b]

Dus:
- Waar installeer of kopieer ik het?
- Wanneer start ik de exe op? (voor opstarten Lotro of juist als het al draait)
- Waar vind ik het logfile en waarmee bekijk ik dat?

[/n00b]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:59:
[...]

Burgs zeldzaam?
Op Eldar al heel lang niet meer :'( maar goeie burgs zijn er idd wel een stuk minder. Overigens is 'goed' een moelijke kwestie, je kan goed zijn in sparren, survival, fellowships/raids, etc. en alles heeft een specifieke benadering/build. Een echt goeie fs/raid burg zal je niet makkelijk vinden, niet omdat ze er niet zijn maar omdat een burg z'n teamwork behoorlijk onopvallend doet, het is meer dat de rest van de groep zichzelf op de borst slaat en het ei'k een makkelijke encounter vond en vooral zichzelf erg goed vinden omdat ze de conjunctions zo goed meegedaan hebben :+ Ook van de debuffs hebben ze meestal maar weinig in de gaten en een enrage op een mob die de minstrel af staat te tuigen hebben ze al helemaal niet door (totdat er geen heals meer komen :P ).
Meh, op Evernight zijn burglars de zeldzaamste class, inmiddels al ingehaald door zowel wardens als RK's.

En dat je debuffs weinig in de gaten hebt, komt voornamelijk omdat het effect vrij minimaal is. :P Alleen enrage hebben de meesten wel door (kinmate deed enrage op Watcher, dat merkte iedereen vrij goed :P ). Ik gebruik wel altijd counterdefense, omdat het zeker wel effect heeft als je de statistieken bekijkt, maar er is niet een duidelijk aanwijsbaar verschil. Bij de defensive debuffs vind ik het effect ook te klein om echt opmerkbaar te zijn voor de rest van de groep.

Nu ben ik nog niet ultrahoog level, maar ik hoor nu zeker al een keer of wat "Enrage" voorbij komen...en nu ben ik nieuwsgierig aangelegd en wil ik dus best wel graag weten, wat doet die skill precies? Mijn burglar is nog maar level 21, dus ik heb die skill zelf nog lang en breed niet..

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 22:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Anoniem: 218701 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:02:
Nu ben ik nog niet ultrahoog level, maar ik hoor nu zeker al een keer of wat "Enrage" voorbij komen...en nu ben ik nieuwsgierig aangelegd en wil ik dus best wel graag weten, wat doet die skill precies? Mijn burglar is nog maar level 21, dus ik heb die skill zelf nog lang en breed niet..
http://lorebook.lotro.com/index.php/Skill:Trick:_Enrage :P

Maar ben blij om te horen dat Burglars zeldzaam zijn @ Evernight, die wilde ik namelijk net gaan rollen daar. Zaterdag PC onderdelen afhalen (als t goed is een complete PC), en dan a.s. week lekker LotRO-en! :D Zal mn naam asap hier posten ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Bij enrage gaat de mob gewoon willekeurig om beurten op verschillende mensen gaan slaan. Dus eerst op player X, dan op Y, dan misschien weer X, dan Z, ... Sommige mobs doen dat uit zichzelf tot je ze er uit haalt (bv een troll die random slaat tot je zijn bewaker doodt.)

De skill enrage vind ik als guardian eerder irritant, gezien je de mob niet op jezelf kan houden en hij maar random op mensen slaagt (waarvan sommigen misschien squishy zijn). Nu weten de meeste van mijn kin wel dat als een mob op de minstrel komt, hij er 3 seconden later meestal af is, en anders geven ze wel een shout.

Soms kan enrage een life-saver zijn, indien een hardslagend monster op je healer zit, maar ik prefereer mijn aggro shouts :) Dan lijkt me disable op die mob beter en dan ondertss geef je een seintje dat de healer wordt aangevallen.

Ik heb zelf geen high level burglar, maar mij lijkt het toch dat deze skill normaliter niet veel gebruikt wordt?
Anoniem: 218701 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:02:
Als je in een groep zit, zorgt enrage ervoor dat de mob willekeurige targets aan gaat vallen. Dus het mooie voorbeeld is om bijv. zodra er een mob op de mincer zit, deze te enragen, hij laat de mincer dan met rust want hij kijgt opeens zin om willekeurige andere members van je fellowship aan te vallen.
Solo gebruik ik enrage vaak om ff snel aan mijn Mischievous Glee of Startling Twist te activeren gezien het de laagste inductietime heeft van de tricks.

Andere manier waarmee je ook wel de treat van de mincer afkrijgt als burglar (en indien de rest van je fellow het niet opvalt) is om deze te provoken (zeker met de improved one), anders dat de tooltip laat zien (bug??), komt de treat van de mob direct op jou te zitten.

euh...ja

IMHO is enrage zelf niet een heel geweldige skill. Meestal is er wel een guard/champ/capt die weet wanneer ie moet shouten, en ik gebruik enrage in kingroups eigenlijk nooit om aggro van minstrel af te halen. Alleen in PUGS is het wel af en toe nodig. Daarnaast gebruik ik zelf ook liever provoke om aggro van de minstrel af te halen. Ik heb provoke getrait, en maxxed legacy op mace, dus dat is ook een harde taunt, en met 1 of 2 keer provoke heb ik vaak wel goed aggro, ipv dat de mob hersenloos rondjes gaat crossen.

Als je enrage trait met blind fury wordt ie wel briljant. Alle ranged attacks van mobs worden dan gedisabled. Staat er een archer in de verte op je minstrel te schieten? Dan is traited enrage ideaal, geen aggro op minstrel, en hij rent vanzelf in de blender van de champ. :)
als je een tank in de groep hebt gebruik je enrage inderdaad niet zoveel, tenzij er meerdere pittige mobs zijn, of de healer 't ff niet bij kan healen. Zonder guard gebruik je hem inderdaad sneller met je groep. Daarnaast krijgt de mob extra incoming ranged damage, wat ook handig kan zijn.

We gebruiken hem zelf bij de watcher om te voorkomen dat de tentacles in melee range mensen snel doodmeppen of de minstrel gaat zitten pesten, al zou 't met een oplettende hunter geen probleem moeten zijn
Anoniem: 219289 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:34:
Als je enrage trait met blind fury wordt ie wel briljant. Alle ranged attacks van mobs worden dan gedisabled. Staat er een archer in de verte op je minstrel te schieten? Dan is traited enrage ideaal, geen aggro op minstrel, en hij rent vanzelf in de blender van de champ. :)
Nou dat is een heel mooie tip :) dank je, ga ik zeker eens voorleggen. Vraag is natuurlijk of de burglars daar een trait aan willen gebruiken, maar lijkt me zeker handig in combinatie met geroote mobs of zo :)
dus als je die ranged op een watcher tentacle gooit, dan doet die geen damage meer?
rik86 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:51:
dus als je die ranged op een watcher tentacle gooit, dan doet die geen damage meer?
Geen ranged damage idd. Melee wel. ( ik weet niet hoe het met de watcher zit, gezien ik deze nog niet ben tegen gekomen, op book1 na)

euh...ja

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Rfce schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:56:
[...]

Geen ranged damage idd. Melee wel. ( ik weet niet hoe het met de watcher zit, gezien ik deze nog niet ben tegen gekomen, op book1 na)
Bij de Watcher in the Vile Maw is enrage wel erg handig op haar main tentacles. De melee damage is namelijk veel hoger dan de ranged, en aangezien de champ die aan 't globberen is de agro meestal heeft is enrage wel fijn om een dooie champ te voorkomen.

Blub

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 10:22
Misschien even de [ spoiler ] tag gebruiken?

The Flying Dutchman

Over enrage bij Watcher:

spoiler:
IMHO is enrage (traited of niet) juist ontzettend onhandig om op de shaking tentakles te gooien.
Zoals gezegt, je wilt dat hij alleen maar ranged damage doet, omdat zn melee damage output ongeveer 3x zo hoog is als zn ranged. En daarnaast kan ie dan gelijk de windlore meekrijgen van de LM.
Daarom hebben we altijd 2 hunter tanks. 1 tankt de Watcher, de ander tankt de shaking.

Als je wel enrage doet, heb je minstens de helft van de klappen op de melee classes, en dat is gewoon ontzettend hard. Verder heb je klappen op je squishies, iets wat je ook altijd wilt vermijden. En je hebt kans dat de shaking dat net een klap doet op de MT, terwijl die ook net een dev crit krijgt van de Watcher.
Meer dan genoeg redenen om de shaking niet te enragen lijkt me.

EDIT:
bstrd:
spoiler:
Jullie clobberen bij de Watcher? :S Wat moeten jullie clobberen dan? Wij interrupten welgeteld helemaal niets.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 26-02-2009 14:16 ]

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

The Flying Dutchman schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:11:Misschien even de [ spoiler ] tag gebruiken?
Die tacs liggen al weken op straat, iedereen die de Vile Maw ingaat heeft de beschikking over een paar uitgewerkte tacs met plaatjes en al. Niemand kan me wijsmaken dat kins die nu de fight aan 't leren zijn dat helemaal op eigen houtje doen zonder ruggespraak. Maargoed, ik wil wel me mond houden als het nog beschouwd wordt als insiders kennis hoor ;) Vind die spoiler tags maar nix: ik heb me mond gehouden over de watcher tacs totdat ze op diverse plaatsen openbaar werden. Ik heb het gevecht gelukkig met de kin uitgevogeld, in een tijd dat er geen tacs te halen waren. Geen verleiding, maximale uit die ene raid encounter gehaald.

@Ltj: ehm.. tja, sorry dus. Enige dat ik wil zeggen is dat wij niet een van de twee 'gesettelde' aanpakken gebruiken maar een variant die 't ook toelaat wat minder bruikbare classes mee te nemen ;)

Blub

Ghehe, dan ben ik wel heel benieuwd wat voor tactic jullie hebben. :)

• TAA

TAA

Liever IRC

Niet klikken als je geen B7 spoilers wilt... http://s342.photobucket.com/albums/o440/hellfanger/?start=0

Anoniem: 284918

Er zijn wel degelijk kins die de watcher te lijf gaan op eigen inzicht/houtje. Kost ons tot nu toe elke keer een wipe maar ik zie de optocht met de kin door bree richting het bier in de pony alweer voor me(dat was onze victorie tocht na de 1e keer Balrog)

Veel leuker en meer voldoening zonder een handleiding in de hand.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kon het niet weerstaan, maar ziet er zeker tof uit.

spoiler:
Nieuwe raid bosses zo als het nu lijkt, weer upgrades voor armour, 20 radiance per piece ipv 10, zal de watcher ook weer makkelijker maken.

Ik ben alleen benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met bosses in de nieuwe raid. Of er nu wel radiance armour voor nodig is of niet. Als dat niet zo is kan ik met mijn 2 char net zo goed wachten op de nieuwe set. :)

En ik zie nu zelfs ipv increased rep decreased rep, geinig, ben benieuwd hoe dat gaat werken. :P

Nieuwe hotbar om het levelen van je legendary weapon bij te houden.

Erg benieuwd. Nu afwachten wanneer hij komt. Vanavond nog maar eens kijken wat ik nog meer kan vinden.
Anoniem: 219289 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:36:
Ghehe, dan ben ik wel heel benieuwd wat voor tactic jullie hebben. :)
ja, ik ook, we willen zelf ook wel eens andere classes meenemen, ben wel benieuwd of je iets hebt aan bijvoorbeeld een warden.

We willen nu als kin op do of vr hem voor de 1e keer neerhalen, za/zo voor een 2e keer en dan ma/di/wo een 3e keer waarbij we de 2e en vooral 3e keer ook meer experimenteren met tactics

spoiler:
We hebben nu als samenstelling 1 champ, 4 hunt, 2 mins, 2 capt, 1 burg, 1 lm, 1 guard en dat is volgens mij toch redelijk ideaal (tank en burg voor conj) hunters ranged damage/tanken
spoiler:
- Zag ik het goed, en kun je markers plaatsen op je map (incl info)
- Daarnaast hoop ik niet dat je rep kunt verziezen van bijv. the shire, of forochel
- Ook grappig dat je reputation op moet bouwen alvorens je verder een gebied in kunt... kijken of die archers me als burglar ook neer halen :P

euh...ja

Vanavond watcher voor de 5e keer neer, deze keer een uitermate fantastische lvl 59 2-handed champions hammer gedropt met maar liefst 1 tier 1 en 2 tier 3's erop. Op lvl 30 had die eigenlijk alleen maar +ardour spullen en allemaal lage tiers

Ben dus erg blij dat ik erop gepast heb met m'n champ en daardoor de helm kon winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij zijn gisteren voor de eerste keer met de kin naar de watcher gegaan en ik ben enorm trots :)

Niemand kende echt de taktieken, behalve het gevaar in fase 1. Daarin dus van de eerste keer voorbij geraakt.
Na amper 2 uur (en 5 wipes later) geraakten we in de laatste fase zonder iemand te verliezen. Omdat we slechts een mirdanant hope hadden gebruikt, en niet iedereen 60 radiance had, hebben we het dan maar stopgezet. Maar wat een progressie! Watcher was op 450k, toen verloren we chain hope, mensen gingen dood en watcher ging terug naar full health.

Nu alleen nog de taktiek voor de laatste fase uitpluizen (we hadden wel al een beetje gehoord wat te doen, maar qua positionering etc geen idee). Dus als we daar in het ritme komen en de taktiek vinden, komt dat in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Zo ver kwamen wij gisteravond inderdaad ook Lointje. Aantal mensen hadden DCs, paar mensen dood. Die laatste stage is ons nog niet helemaal duidelijk.

Overigens, waarom gaan jullie uberhaupt nu First Age items identifien? In book 7 gaan ze de belabberde kwaliteit van de 1st age items aanpakken. Overigens mogen ze een aantal dingen wel uit de roulatie halen hoor. Geen Warden gaat bijvoorbeeld de First Age mace gebruiken die op de AH staat in Laurelin, want Spears, Clubs en Swords geven ons veel betere damage (als in, +100 damage op spear bleed bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja op snowbourn een champions dagger, een captain's dagger ook al gezien.
En goed dat je dat zegt. Indien wij een 1st age winnen binnekort zal ik het doorzeggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Muer, als je wilt dat ik een keertje mee ga voor wat uitleg / positionering / sturing laatste fase moet je maar een gil geven. Hunter of guardian... Wij doen het momenteel toch maar 1x per week dus ik altijd wel een toon zonder locks. Voor een eerste keer neerhalen werken 4 hunters / 2captains wel als easymode. Wij doen het nu met 2 hnt en 1cpt maar dat vereist wat nauwkeurigere positionering van de melee group in de laatste fase.

[ Voor 29% gewijzigd door TAA op 27-02-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Voor de liefhebbers, ik heb even een mirror in mijn fotoalbum gemaakt, die is wat makkelijker te bekijken, je hoeft nu niet elke foto los te openen.

Gisteravond voor het eerst de watcher gedaan. (Met MueR en RrU) Wel leuk om daar voor het eerst binnen te staan, maar vind het nu al een eentonig gevecht eigenlijk. Ik snap dat als mensen het eenmaal door hebben het vrij vlot kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Heel.veel.changes

*O* White Dye *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het meest interessante nieuws voor de lvl 60's: Er komt een lair raid met 1 boss, de watcher krijgt minder morale

en voor de rest: lvl'en wordt sneller, shire en ered luin gedeeltelijke redesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

En als allerlaatst: Creeps krijgen eindelijk wat werd beloofd. (een hele hoop liefde)

Hopelijk pakt het allemaal goed uit, maar wat een heerlijke changelog is het.
New Self-revive Mechanic

Players may now revive themselves in place, via a button on the user interface window when a character is defeated, instead of retreating. This feature is disabled in instances, during Monster Play and after instant defeat.

* At levels 1 through 9, characters will have a 30 minute cooldown (shown via a "Revived" effect) that prevents them from reviving again.
* At level 10, when the character receives the "Journeyman" characteristic, the revive cooldown increases to 1 hour.
* At level 40, when the character receives the "Heroic" characteristic, the self revive cooldown increases to 2 hours.
Misschien word het toch wat te makkelijk gemaakt. :P

[ Voor 68% gewijzigd door Knaak op 28-02-2009 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

MOAW schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:29:
Hopelijk pakt het allemaal goed uit, maar wat een heerlijke changelog is het.
We hebben de Rift ruim 9 maanden wekelijks gedaan; binnen onze raidgroup heeft iedereen minimaal 3 chars waarmee we heerlijk kunnen switchen en varieren. Op het eind deden we voor de grap Thaurlach drie keer achter elkaar op 1 avond. Ook Helegrod hebben we vaak gezien van binnen. De armourinstances in Moria hebben we in de eerste maand na de release grijs gespeeld; 6 uur per avond was heel gewoon omdat we graag naar de nieuwe 12man content wilden. Tegenvaller. Over de Vilemaw en inbalance in een groep die dat gevecht - zeker in eerste instantie - nodig heeft ga ik verder maar niets zeggen. Kun je je voorstellen wat het uitstellen van een fatsoenlijke multiboss instance voor impact heeft op onze groep?

Het lijkt er sterk op dat Turbine alles uit de kast heeft gehaald met Moria en Book 7 om zich klaar te maken voor een launch op de aziatische markt. Hun goed recht, jammer voor de mensen die aan het wachten zijn waren op end-game content. Voor de duidelijkheid: Moria is the game's end, not the end-game.

De "heerlijkheid" van de patchnotes is dus in the Eye of the Beholder. Captains worden in 1 klap totaal afgeslacht door de IHW nerf. Dit omdat "de combinatie van captain skills [LS/IHW] het te moeilijk maakt om uitdagende content te maken". HALLO! Gisteravond heeft een FELLOWSHIP de Watcher neergehaald. Een minstrel, loremaster, champ en 3 hunters. Er was niet eens een captain bij! De nerf voor hunters was te verwachten; daarom heb ik er ook volop mee gespeeld en m'n guardian even rust gegeven. Ook minstrels komen er wat beter af; misschien dat je die dan ook weer in het wild tegen kunt komen in Moria. Het hele verhaal over roots/stuns is 'heerlijk' voor de CC classes.

Mooie patchnotes... maar niet voor heel, heel veel mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat alleen voor echt end-game spelers bk7 niet brengt wat ze hadden verwacht/gehoopt, voor iedereen die nog geen lvl 60 is, is het goed nieuws omdat je wat sneller lvl 60 kan worden

Daarnaast worden classes volgens mij een stuk gebalanceerder dan ze waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het zijn idd enorm veel changes :) laten we hopen dat het goed uitpakt. Toch vraag ik me af waarom b.v.
The character emote /flip is now available to all characters.
nodig is, imho een prima dankjewel naar de spelers die er elke dag, week na week aan gedacht hebben om die emote te halen en nu wordt het gewoon aan iedereen gegeven. Wmb maak je hiermee duidelijk dat alles wat leuk/goed/interessant is, en waar de spelers (veel) moeite voor moeten doen, uiteindelijk zwaar generfed voor iedereen makkelijk haalbaar is.
Leuk voor de casual spelers maar minder aantrekkelijk voor de hard-core.

Aanpassingen voor creeps zien er belovend uit, misschien dat er wat meer balans komt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
MOAW schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:29:
Misschien word het toch wat te makkelijk gemaakt. :P
Ik vind die revive wel meevallen. Midden tussen de Orcs ga je die toch niet gebruiken, eerder als je ergens aflazert ofzo. Hij werkt niet in een instance, dus de raids worden er niet makkelijker door.

Oh en overigens.... *O* MADG0BLIN! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 28-02-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Als boek 7 uit is ga ik eindelijk nog eens spelen (is ondertussen al terug een paar maanden geleden).
Ik zat een beetje vast qua gebied om te levelen en ik had geen zin om te grinden.

Dus eens benieuwd wat ze qua quests gaan toevoegen en hoeveel impact die experience change gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik vind de nieuwe dingen prachtig, vooral de Warden gedeelte (daar lette ik dus extra op.. :P ). Ik ergerde me namelijk aan wat eigenaardigheden, zoals Brink of Victory dat je die nooit direkt kon uitvoeren omdat je anders een foutmelding kreeg. Dat gaat dus EINDELIJK aangepakt worden, zie ik. Ik was al bang dat de Warden's vuistgedoe allemaal zo slecht was, want het was nogal traag over het algemeen. Dat gaat dus blijkbaar ook aangepakt worden, jippie!

Die reviven vind ik ook geweldig om te lezen. Gisteren was er precies welgeteld een moment waar ik dat prachtig had kunnen gebruiken i.p.v. de halve map door te rennen om weer daar te komen. :P

Gisteren even een mooie sessie gehad met mijn RK buddy. Ik was de hele tijd Fist-gespecced, maar gister even de Spear traits geprobeerd. Ik moet zeggen dat het me absoluut niet bevalt. Ik merk niet veel van de extra damage en crits, eigenlijk. Niet meer dan normaal. Ik heb me nu maar Shield-gespecced, en ik ga straks zien hoe me dat bevalt. Ik verwacht dat het een positiever ervaring zal zijn.

He, MueR, welke classtraitrichting gebruik je vooral?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als solo-build is een shield-build wel handig, extra veel mogelijkheden jezelf in leven te houden, maar als je er een healing class bij hebt, zou ik eerder voor een fist-build gaan, meer aggro houden is dan handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

rik86 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:31:
als solo-build is een shield-build wel handig, extra veel mogelijkheden jezelf in leven te houden, maar als je er een healing class bij hebt, zou ik eerder voor een fist-build gaan, meer aggro houden is dan handiger
Dat klopt. Maar ik wou de shield straks toch even proberen, ik zag dat wat shield-gambits toch wel wat threat kunnen genereren, dus misschien valt het mee. Ik vermoed wel dat de fist waarschijnlijk mijn hoofdspec zal worden, ik kon er in ieder geval prima mee omgaan. Ik zit vaak samen met een RK-buddy, die kan inderdaad healen, dus ja. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik gebruik Way of the Shield, met als twee overige traits de Master of the Spear/Fist. Gezien mijn legendary items kan ik makkelijk zat aggro houden met de self heals, dus ik zie er weinig in om mn selfheals op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

MueR schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:14:
Ik gebruik Way of the Shield, met als twee overige traits de Master of the Spear/Fist. Gezien mijn legendary items kan ik makkelijk zat aggro houden met de self heals, dus ik zie er weinig in om mn selfheals op te geven.
Oh, bedankt. Dat is iets om naar uit te kijken voor mij, dan. :) Self-heal en nog steeds prima in staat om aggro te houden. Dat klinkt als de ideale combinatie voor me. :Y Ik ben nu pas level 36, bijna 37. Duurt nog wel even voordat ik Legendaries kan pakken.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drama patchnotes.

Weer geen raid, alleen een lair boss. Goed nieuws is dat de tank ervoor belangrijk is. En je hebt er niet eens radiance voor nodig, en het is
spoiler:
een schildpad :')

Ik zie echt niet zoveel goeds in die patchnotes. Alleen dat ze alles makkelijker maken qua xp, en het nodig vinden om ered luin te herzien, ipv normale endgame content te maken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:33
Nouja, in het algemeen zou je zeggen dat ze (hoewel de end-game gap wel moet worden aangepakt) toch ook het begindeel van de game niet moeten verwaarlozen, kijken hoe het nog aantrekkelijker kan worden gemaakt.. maar in dit geval zou ik zeggen dat dat wel snor zit...

Ik vind het zelf onnodig dat ze sommige dingen makkelijker hebben gemaakt.. de game al niet zo moeilijk (ook niet te makkelijk, eigenlijk precies goed vind ik), zelfs voor iemand die nog nooit een (MMO)RPG heeft gespeeld. Het wordt zo steeds laagdrempeliger en krijg je van die whinende kleuters in de game, terwijl in de begindagen van de game het zo gezellig was met allemaal zich volwassen gedragende spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoals ik al zei, voor de hardcore spelers is 't niet echt een superupdate, al lijkt lorien me wel leuk en een beetje afhankelijk van de drops bij die nieuwe lair boss is effectief de lock-tijd ook gehalveerd natuurlijk, omdat je 2x per week nu op een character een boss om kan leggen, maar voor de wat minder fanatieke spelers zijn 't positieve veranderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik heb even de patch notes doorgekeken, het lijkt erop dat er weinig verbeterd en voor mij wordt het er alleen maar minder op:

mijn captain: in harms way absorbeerd slechts 50% van de damage! Kom op zeg, het was zo gaaf om met in harms way een fellowship te kunnen redden in een penibele situatie. Nu is die skill vrijwel waardeloos.

mijn weaponsmith: crafted weapon heeft nu altijd 3 of 4 legacies. Alsof dat iets zal verbeteren? Ik wil gegarandeerd hogere tier legacies, niet meer legacies... voor de weaponsmith is crafting nog steeds een ondergeschoven kindje.

algemeen: pointer naar quest locatie, minder xp nodig om te levellen, reviven in place? Alsjeblieft zeg, op dit soort dingen zit ik écht niet te wachten...

Als B7 zo uitpakt zoals het er nu op lijkt, dan ga ik misschien wel eens een pauze (je hebt toch een lifetime sub...) nemen nadat ik door de quest content van B7 heen ben...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 12:33
Hoe doen jullie dat, tijdens het spelen verzamel je allerlei voorwerpen.
oa recepten kleding, bepaalde mooie stenen, sieraden waar je niks mee kunt, of mischien later?
Ik weet niet altijd of ik dingen op de AH moet zetten, iets wat silver opleverd. of gewoon aan de vendor moet verkopen of gewoon moet bewaren. Dat ik het mischien later nog nodig heb. Ik heb bv al een paar keer leuke bogen op de AH gezet, wat ik kreeg van een goblin oid, maar dat werd niet verkocht. Ik heb dan zelf een betere boog.
k heb al veel spullen bij mn alts, die ik eigenlijk als extra opslag gebruik, met mn huis als verdeelstation.
De opslag loopt altijd zo gauw vol.
Ik heb als vocation Armsman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Man, dat was nogal een intensieve Fornost instance waar we in zaten met een PuG. Die level 57 hunter besliste alles en start de gevechten enzo, maar ik snap vaak niet echt wat 'ie precies wilt. De rest waren net onder level 40, inclusief ik en m'n RK buddy.
Ook zat die hunter te beweren dat Wardens geen echte tanks waren. :( Nogal een irri persoon. Ook beweerde 'ie dat we geen ranged konden ofzoiets vaags. In ieder geval was 'ie geen sjofele gast omdat 'ie aan't eind, toen 'ie al zijn quests af had, gewoon de groep verliet en zei dat 'ie onze speelstijl niet leuk vond. Ja, hoi. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Level 57 DPSert versus een 40 Warden, en dan zeggen dat de Warden niet kan tanken? Zo kan ik het ook. Warden kan prima tanken. Ik heb zaterdag iemand geholpen met boek 14 chapter 9 (barrow downs) en daar kon ik de aggro van een Guardian (53), Minstrel (60) en nog twee level 50s makkelijk houden, zelfs op groepen van 6 tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ja, ik vond dat hij nogal egocentrisch denkt. Beweerde dat Wardens puur een soloklasse waren. Ja, kan ik ook wel van hem zeggen. :P Volgens mij heeft hij nooit even de Warden bekeken, of zelfs de beschrijving in de character creation screen gelezen. Hij had op zijn minst de team even uit Fornost kunnen porten toen hij de groep verliet.
Nouja, ik troost mezelf met de gedachte dat ik half de Fornost quests heb afgemaakt, dat is wel weer cool. Heb nu een veel beter Javelin, Warden Shield en Spear van Fornost quests gekregen. Dat is een hele verbetering ten opzichte van m'n oude gear.

De 'echte' tank (volgens die Hunter dan) in het team, een Guardian, vond ik niet eens erg super tanken. Hij liet veel aggro doorgaan naar de rest van de team. Dus ik maar rondrennen om te proberen de rest van de groep te beschermen.
Ik vraag me af, als een tank al iets goed tankt, dan hoeft een andere tank niet ook nog mee te tanken en zou liever een ander add moeten gaan tanken, right? Want ik zit dan iets met succes te tanken, gaat die Guardian met me samen tanken terwijl er nog genoeg andere monsters zijn die aandacht van een tank kunnen gebruiken. Ik vond het persoonlijk nogal verspilde moeite. Ik overleef het heus wel, in fact.. mijn RK-buddy en ik waren de enigen die nog niet 1x waren doodgegaan. Tsjonge. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woah. Ik heb mn record aan hardcore spelen op 1 dag verbroken denk ik. ^^

Eerst smiddags 2x Thorog neergehaald, en Mirdanant gewonnen. :) Vervolgens savonds eerst de Watcher doen (meh loot), om daarna nog met zn 6en ff heel de rift te gaan clearen. We gingen we gewoon voor de lol ff met zn 6en de Rift in, maar dat ging bijzonder snel. Iedereen wel fullgeared enzo, maar in 3.5 uur met zn 6en tot balrog gecleared. Had echt niet gedacht dat dat allemaal zomaar zou lukken, maar was wel ontzettend vet. Uiteraard ook balrog geprobeerd, maar 2x gewiped. 1x daarvan was op 125k, dus weten zeker dat dat moet lukken. :)
We hadden wel een vrij bijzondere tactic: de minstrel tankte de balrog. Dat werkte best goed overigens, en was best hilarisch ^^. Alleen frusterend dat ik net op het moment dat balrog ging puken per ongeluk de aggro pakte, dat was lichtelijk klote. :P

Voor de rest was het wel enorm vet overigens. Zit nu nog vol adrenaline, haha. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Trinsec, wat een l*l van een hunter zeg, logisch dat hij agro pakt, met 18 lvl's verschil. Pfff. En ook nog leaven, en jullie daar alleen laten staan, dat is echt geen stijl.
Over dat tank verhaal, ik heb geen hoog lvl heavy armour, maar volg je de tank een beetje, en de andere heavy offtankt de eventuele rest . Volgensmij ben je als warden toch uitermate geschikt om trashmobs en loskomende mobs snel in de pan te hakken niet?

Gisteren een leuk moment in The Forgotten Treasury gehad. We waren met een pug-groep, waarvan 70% light armour (2 RKs, 1 mincer, 1 lm, 1 champ en ik als burg). De champ tankte en alles ging eigenlijk wel goed, totdat we die 2 trollen moesten killen. Toen ze op 1/4 af waren, werd de champ verslagen, ooops. Wat doe je dan als kleine hobbit burglar? Je zet je Touch and Go aan en gaat voor 200% in de aanval. En dat ging verrassend goed :P. Evade for the Win. De mincer, RK's en LM gaven me om de beurt moral en ik maar insteken op de tenen van de Trollen. Het ging langzaam maar met result, heb 3x touch n go gebruikt, maar dat heeft wel de win opgelevert. Na een tijdje lagen ze beide op de grond verslagen :P. Jammer genoeg dropte er geen ring.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik heb nu een aantal keer verschillende instances en ook de Rift gedaan met een Warden in de group. Mijn observatie: vooral als offtank is een Warden momenteel beter uitgerust als een Guardian. Z'n eigen HoT maakt het wat gemakkelijker om rond te rennen zonder dat de minstrels hier heel veel extra aandacht aan moeten geven. High level tanken kunnen ze ook best, mits ze genoeg healing attention krijgen. Spike damage is gewoon een probleem voor ze (geen heavy armour class). Wat me in de Rift opviel was een moment waarop de Warden de aggro op Thaurlach kwijt raakte aan een FS member terwijl we al in de jump fase zaten. Hij had notabene net een onderonsje gehad met hem en de elfchick terwijl wij bij de Everseer op de koffie gingen. Dat is mij in al die maanden met m'n Guardian nog nooit gebeurd (wel aan de chick maar da's een ander verhaal ;)).

In eerste instantie voelde ik de Warden echt als bedreiging voor mijn Guardian, nu voelt het meer als een natuurlijke offtank. Vervelend als je al 2 Guardians in je raidgroup hebt die om de week MT/OT switchen. Ik verwacht dus geen Warden als vaste member in onze group tenzij een van de guardians besluit een Warden te rollen en deze voortaan mee te nemen.

Voor de Runekeeper geldt min of meer hetzelfde verhaal. Ik heb nu diverse gevechten bekeken en snap waar de patchnotes voor B7 over gaan... Ze healen zo-zo ten opzichte van een Minstrel (vaak on par met een captain die ervoor getrait is) en damage output is ook niet echt je-van-het. Debuffs zijn moeilijk te meten dus voorlopig het voordeel van de twijfel. Nu hadden we 3 main minstrels in onze groep en is er nu 1 vervangen door een alt RK. Iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua patch notes:
De DPS classes 'nerf' is goed voor group play en ettenmoors vind ik.
Guardian's zullen weer gemakkelijker aggro houden (hoewel het momenteel niet onmogelijk is)

Mobs die ook zachter slaan vind ik niet zo geweldig. Hunters zullen weer in staat zijn 90% van de mobs te kunnen "tanken". Langs de andere kant zijn guardian's weer een one man's army (voor zover dat nog niet is, ik neem vaak een 6-10tal mobs op mij om het wat vooruit te laten gaan.)

Ik vind die easy mode maar niets, die rez is hoogst onnodig. (nu loop je gewoon ergens heen. Sterf, rez, en je bent bij je objectief zonder ook maar 1 mob te doden.) En als ik het goed begrepen heb wordt er nu gewoon voor 5 quests per keer GETOOND waar je naartoe moet? Wat is dat nu, ik hoop dat je dat kan afzetten.
Minder xp nodig tot 60 is ook beetje dom, zo lang duurde het toch ook niet, zelfs als je alleen savonds speelt. Ik vrees een beetje voor de qualiteit van pugs binnenkort.
Dat ze de begingebieden wat aanpassen zodat deze iets vloeiender spelen van gebied naar gebied (zoals bv in forochel waar je redelijk lokaal per keer kan gaan questen en dan naar volgende plaats (op paar uitzonderingen na)) vind ik wel goed.

Voor de rest lijken het wel allemaal goede changes. Ik hoop dat de balance wat beter is, en dat eindelijk die irritante exploits opgelost zijn.

En Warden is inderdaad een goede solo-class, maar dat wil niet zeggen dat hij enkel een goede solo class is. Zelfde van een guardian, die kan heel veel dingen solo'en (library, helcham, ... anyone), maar is even goed in een groep (in handen van een goede speler weliswaar :) )

Ik kijk wel uit naar boek 7 uiteindelijk. Mijn lvl 58 runekeeper is goed om te healen, maar de damage output is zeer teleurstellend op hoog level. (ik ben er ook wel niet helemaal naar getrait).

Met mijn guardian heb ik wel zin in nieuwe content, lorien verkennen, proberen die elfjes te misleiden dat ze mij goed genoeg vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 02 maart 2009 @ 09:10:
Qua patch notes:

Ik vind die easy mode maar niets, die rez is hoogst onnodig. (nu loop je gewoon ergens heen. Sterf, rez, en je bent bij je objectief zonder ook maar 1 mob te doden.) En als ik het goed begrepen heb wordt er nu gewoon voor 5 quests per keer GETOOND waar je naartoe moet? Wat is dat nu, ik hoop dat je dat kan afzetten.
Minder xp nodig tot 60 is ook beetje dom, zo lang duurde het toch ook niet, zelfs als je alleen savonds speelt. Ik vrees een beetje voor de qualiteit van pugs binnenkort.
Dat ze de begingebieden wat aanpassen zodat deze iets vloeiender spelen van gebied naar gebied (zoals bv in forochel waar je redelijk lokaal per keer kan gaan questen en dan naar volgende plaats (op paar uitzonderingen na)) vind ik wel goed.
Heb de notes net ook doorgelezen, Die rezz is inderdaad belachelijk, gelukkig zit er een cooldown op.
Wat betreft die questtracker, wat ze er precies me gaan doen weet ik niet, maar als je inderdaad de weg getoont krijgt, is ook dat erg belachelijk. Wat hany zou zijn, is dat je op de map zelf markers kan zetten, met wat extra info ofzo, toch geen pijltjes met waar je naartoe moet.
Dat ze het lvlen nu nog sneller maken vind ik krom, ze geven als rede aan zo meer de kunnen exploreren van een gebied, maar dat is net andersom, hoe sneller je levelt, hoe sneller je een gebied kunt vertlaten.
Persoonlijk, vind ik dat je in Moria al snel op 60 zit. Ik heb de helft van de quests nog niet gedaan en ben tochal 60 :(
Waarom willen ze het nu zoveel makkelijker maken?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het makkelijker maken vind ik persoonlijk ook wel jammer, van mij mag het zelfs soms nog wel een beetje moeilijker. Wat wel zo is is dat voor sommige quests het wel heel erg veel verschild hoe moeilijk ze zijn, terwijl dat niet altijd even duidelijk staat aangegeven in de quest. Sommige quests worden bijvoorbeeld aangegeven als small fellowship voor je eigen level, maar zijn dan eigenlijk toch wel full fellowship waardig. Omgekeerd gebeurd overigens ook regelmatig. Een small fellowship quest die je eigenlijk best wel kunt solo-en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ik moet zeggen dat dat sneller levelen na de patch me ook een beetje tegenvalt. Je moet het vind ik juist wat moeilijker maken. het moet wel een uitdaging blijven, geen makkie.

[ Voor 3% gewijzigd door Hiawatta op 02-03-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was vergeten te vermelden dat bij onze 2e attempt bij de watcher met onze kin we met 9 overlevenden zo'n 20 minuten in de laatste fase zaten. Toen hadden we het door hoe het ineen stak. Dus we beginnen orders te geven. Breng allebei naar 5k health. Dood nu de linkse. Iedereen doodt de linkse tentacle behalve 1 hunter doodt de rechtse tentacle. "What? that was HIS left tentacle, ooh you meant left when looking at him." Hilariteit alom :D (dat is het leuke aan onze kin, als alles misgaat blijven we meestal enorm hard lachen. Er is natuurlijk een punt waarop dat uiteindelijk omslaat in annoyed, vooral als het dezelfde persoon is die niet luistert, maar dat punt duurt even voor het is bereikt.)

Uiteindelijk gingen de tentacles niet snel genoeg neer en omdat chain hope ging aflopen zijn we opnieuw gestopt. We moeten gewoon een melee groep vanvoor krijgen om te helpen, en de positionering nog wat beter doen in de laatste fase en dan zijn we er. Ik gok nog zo'n 2 of 3 avonden proberen en dan zijn we er wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232920

Hiawatta schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:39:
Ik moet zeggen dat dat sneller levelen na de patch me ook een beetje tegenvalt. Je moet het vind ik juist wat moeilijker maken. het moet wel een uitdaging blijven, geen makkie.
Dit is een nogal eenzijdige manier om er tegenaan te kijken. Als iemand nieuw is in dit spel en samen wil spelen, dan moet de tijd die hij nodig heeft om in het gedeelte te komen waar alle anderen zijn niet te lang zijn.

Bij Blizzard hebben ze dit onmiddelijk onderkent en zat de versnelling door het low en mid level deel met de introductie van een nieuw deel er meteen al in. Introducees moeten de mogelijkheid krijgen om aansluiting te vinden bij de rest voordat we al onze alts op 60 hebben. Dat Turbine dit niet meteen gedaan heeft is imho dom en kort zichtig.

Dat het hoog level deel niet versimpeld hoeft te worden ben ik overgens met je eens, maar dat is per classe verschillend. Mijn minstrel heeft het solo best moeilijk, voor de burg is het leuk en voor mijn Hunter is het te simpel. De balans verschillen tussen de classes zijn zo groot dat we ons best af mogen vragen of ze het uberhaupt zo ver hadden moeten laten komen.

Een zo grote patch wil eigenlijk zeggen dat je hiervoor je werk niet goed gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vraag me af of 't totale aantal xp echt veranderd, wat ik van de testserver heb gehoord is dat 't op lvl 60 daar iets meer dan 1% xp minder is dat je nodig hebt, maar volgens de patch notes kan 't wel 3 lvl's uitmaken, best kans dat je veel sneller naar 40/50 gaat maar dat 't daarna weer net zo traag gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202921

Hoi LOTRO spelers,

Ik speel al sinds 2004 WoW en het word inmiddels echt wel tijd om eens een andere mmo te gaan proberen :P. M,n oog is gevallen op LOTRO en tijdens het installeren en patchen van de trial ben ik al vast wat research aan het doen naar een class.

Ik heb drie classes die me wel wat lijken:
Champion
Hunter
Ministrel

Wat is nou het makkelijkste om als totale noob mee te beginnen, ik heb begrepen dat een ministrel traag levelt dus denk dat die al snel afvalt aangezien ik eerst een goede indruk wil op doen van het spel.
Heeft iemand nog suggesties / tips voor een beginnende speler?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Champion zou ik zeggen. Je kan net iets meer tikken verwerken dan als Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg afhankelijk van wat je leuk vindt om te spelen zou ik zeggen. Persoonlijk vind ik het trage levellen van een Minstrel wel meevallen, zeker in de lagere levels ging dat voor mij juist heel snel omdat je naar mijn mening als Minstrel in het begin behoorlijk wat damage produceert. Een hunter is vooral veel DPS, maar kan inderdaad ook niet heel veel klappen vangen. Champions vind ik persoonlijk dan weer niet zo lekker spelen. Je hebt wel de DPS, maar de damage die je doet vind ik nu ook weer niet dusdanig hoog dat je zou zeggen dat je een powerhouse bent, zeker niet op de lagere levels. Maar je kunt gelukkig altijd nog switchen mocht de ene class je niet zo goed bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt inderdaad van je speelstijl af:

Champion: melee and AoE damage
hunter: ranged and single target damage
minstrel: main healer

Gezien je wow hebt gespeeld zul je wel weten wat dit allemaal betekent. Eenvoudigste in het begin is champion. Snelste leveler is misschien nog net hunter door al zijn ports + run speed buff.
Maar als je minstrel neemt vind je in high end content altijd wel snel een group ;)

EDIT: garnaal, ik vind net van niet. Op een maand zit je al aan lvl 50 als je wil en dan moet je nog niet eens dag in dag uit spelen. Als je echt wil, kan je dus relatief snel omhoog schieten. Het is ook niet de bedoeling dat mensen een alt rollen en na een week of twee al lvl 60 zijn. Dan zal slechts een klein percentage echt goed zijn denk ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Lointje op 02-03-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De curve is nu al goed. Ik zat met mijn Captain op level 25, met een speeltijd van < 24 uur. Mijn Warden zit momenteel op zo'n 7 dagen speeltijd, en hij is gisteravond level 59 geworden. Daar zit overigens ook crafting en dergelijke in. Zo moeilijk is het niet. Die quest helper en weet ik wat ze er in willen stoppen is mij wat te veel. Nagenoeg elke quest is op te lossen door middel van de description lezen, maar daar zijn mensen te lam voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292274

Hoi
Een paar dagen geleden had ik een probleempje met mijn quick bar, dat is nu opgelost, nog eens bedankt trouwens.
Maar nu is er nog iets dat niet volledig juist is volgens mij, Bij mijn karakter status zou je het gezicht moeten zien, maar bij mij is er gewoon een boom. Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? :P

Toch alvast bedankt

Gegroet

KoRnography

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je je gfx op low of very low zet, staat er idd een boom ipv je hoofd. Simpele oplossing is dus om je gfx hoger te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Er staat ergens een optie om 3D-weergave van gezichten te tonen. Die is dus uitgezet.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad een graphische optie, die automatisch afgaat zodra je onder medium gaat.

Gisteren met mijn guardian urugarth beginnen solo-en en gezien hoever ik raakte.
Eerste baas heel simpel, trollenbaas moeilijk maar gehaald (31k morale elite master met twee 11k elite trolls ;) ), 3e baas doenbaar (lastig omdat de adds per tijd respawnen en niet op moraallevel).
De weg naar lughrien was al hard dus die baas kon ik toch niet halen op men eentje, dan maar de andere route genomen. Bij de warg-baas was men schild helemaal kapot, de helft van het gevecht met men vervangschild gedaan en dan maar gestopt. Een heel mooie prestatie, al zeg ik het zelf :) De classitems allemaal mooi aan de kin gegeven uiteraard. Op zo'n momenten is het geweldig om guardian te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
[Spoiler alert] http://forums.lotro.com/showthread.php?t=251985
Book 7 screenies, voornamelijk rewards, wat NPCs en recipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:25:
[Spoiler alert] http://forums.lotro.com/showthread.php?t=251985
Book 7 screenies, voornamelijk rewards, wat NPCs en recipes.
Als ik dat zo bekijk, dan krijg ik er toch wel weer zin in de B7 release! De nerf voor captains ben ik nog steeds niet echt over te spreken, maar het nieuwe gebied exploren kan ik niet op wachten :).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een kinnie van lvl 50 geholpen met boek 14 ch 12. Alleen ik (60 guard) en een hunter (lvl 60) waren op dat moment bereid te helpen dus maar geprobeerd. Een paar mooie gevechten, zonder enige vorm van healing behalve de guardian zijn conjunctions. Net voor de laatste baas kwam een minstrel online dus die maar even gevraagd om te komen helpen. Geen idee of we het gehaald zouden hebben, het regende echt conjunctions bij die laatste baas (TTK is zo'n goede skill) maar het is wel wat onbetrouwbaar.

Verder rustig wat gecraft, mirrors, en nog eens even op men warden gekeken (ik heb veel zin om hem te levelen maar ik denk dat ik wacht op boek 7 en dan swift naar ered luin om te zien wat ze er van gemaakt hebben. Aangezien die class coins allemaal BoA worden, heb ik nu alvast 5 warden items (lvl 58+) op mijn lvl 6 warden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah ja, ik moet niet vergeten om die dingen te barteren en naar m'n alts te versturen ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.