Even een vraagje. Ik heb een VISA card, ben laatst gebeld voor upgrade naar een Gold card, voor dezelfde prijs als mijn huidige, die ik voor het jaar over is kosteloos kon annuleren om de hogere bijdrage te voorkomen. Dus daar ben ik mee akkoord gegaan.
Nu lijkt er toch een addertje onder het gras te zitten. De nieuwe card is nog niet binnen, en ik moet mijn rekening gaan betalen. De nieuwe card staat dus WEL in mijnICS, met een rekening van 36,50 voor de jaarbijdrage van de card. Terwijl ik die van de vorige card net in Oktober heb voldaan.

Ben ik nou alsnog in een trucje getrapt?
Het is geen gigantisch bedrag maar gaat me om het pricipe. Mij is verteld dat er niks zou veranderen behalve de voorwaarden van de card. Dan verwacht ik niet opeens dubbel te hoeven betalen.
Ik kan overigens mijn rekening op de oude card ook niet voldoen, daar staat 'gemigreerd' bij, dus dit gaat heel soepel.
Heb al contact gezocht met ICS, maar wil graag in afwachting daarvan eens peilen of dit normaal is. Zijn er meer mensen die in deze situatie hebben gezeten?
Heb in ieder geval maar weer geleerd om NOOIT akkoord te gaan op iets telefonisch, al lijkt het daadwerkelijk netjes.
I have stability. The ability to stab.