Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-06 16:46
U123456 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:56:
[...]
Ik doe dit al jaren zo. Gewoon uiterlijk na 11 maanden de card opzeggen per het einde van het huidige bestedingsjaar en je kaart vervalt dan precies na het gratis jaar met gratis cadeau / geld / whatever.
Opzeggen kan bij ICS ook per e-mail of via het webformulier.
Top, dan ga ik m’n huidige kaart opzeggen en deze BMW kaart ook eens aanvragen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had eerder altijd een CC via de bank waar ik dan bij zit. Nooit rechtstreeks bij ICS zelf. Als het gewoon kan ingangsdatum + 12 mnd in de agenda zetten als reminder en klaar. Zijn er hier dan ook tweakers die zo van CC actie naar CC actie hoppen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 07:19
Nou eerlijk gezegd geen denken aan, wat een moeite voor de zeer lage jaarlijkse kosten van een credit card.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

bramth schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:19:
Ah okee, dank jullie, dan ga ik dat even doen! Reden dat ik het vroeg was dat op https://www.creditcardvergelijking.nl/visa/ de World card een 9.3 krijgt en de ASN slechts een 7.3. De voorwaarden zullen 't dan wel uitwijzen 😁
Jammer dat zie niet de pros en cons netjes op een vergelijk zetten. Nu moet je zelf alles vergelijken uit de tekst die L+R staat en de bedragen.
Ik vraag me du af of de gegeven cijfers dus wel kloppen, is dus gewoon niet te checken namelijk..

We hebben al jaren naar tevredenheid de ICS card via ASN: nu 22.50 p/j, is net gisteren afgeschreven.
Voor een paar euro korting ga ik niet shoppen om vervolgens in de gaten te houden of ik per ongeluk niet of te laat opzeg en dan weer naar een andere kaart leverancier moet gaan shoppen...