Het kleine-mismoderatietopic deel XIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 18.822 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dank je voor het compliment. Verwacht je nu met zo'n agressief toontje écht serieus genomen te worden? Of zet je het getroll, waarmee je op de FP al druk bezig bent, nu ook hier voort?

Als je meteen met dit soort opmerkingen binnenkomt geef je aan dat je niet bereid bent om op een normale. volwassen manier te discussieren.

Prima dat je het niet eens bent met een moderatie, maar doe dat alsjeblieft in normale bewoordingen en kom met argumenten waarom je vind dat een moderatie van één of meer van je reacties onjuist is.

Ik zou je overigens ook willen adviseren om de moderatie-FAQ te lezen, daarin word uitgelegd hoe het systeem werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 08-02-2009 16:16 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:09:
Dank je voor het compliment. Verwacht je nu met zo'n agressief toontje écht serieus genomen te worden? Of zet je het getroll, waarmee je op de FP al druk bezig bent, nu ook hier voort?

Als je meteen met dit soort opmerkingen binnenkomt geef je aan dat je niet bereid bent om op een normale. volwassen manier te discussieren.

Prima dat je het niet eens bent met een moderatie, maar doe dat alsjeblieft in normale bewoordingen en kom met argumenten waarom je vind dat een moderatie van één of meer van je reacties onjuist is.
Let op deze hierboven: Wat een fanboy... daar heb ik dus echt geen medelijden mee... Ik denk dat ik de rest van zijn apple verheerlijkende reacties ook maar op -1 zet, gewoon domweg offtopic en puur fanboyism.

Prachtige moderatie, met geweldige argumentatie. Er is op tweakers geen discussie mogelijk; dit heb ik gisteren al aangegeven in het topic over de synctool (het argument over iSync staat als een huis, maar toch gelijk naar -1) en ook in het Windows 7 topic is het gros van de reacties van mijn kant een inhoudelijke reactie. Laat bijv. anders maar zien dat de tijdspanne tussen w98 en W2K en tussen W2K en XP langer was dan tussen OSX 10.4 en 10.5? Maar zo'n argument (elk jaar een nieuw OS kopen) blijft gewoon ongemod. Selectief geneuzel.

Zoals gezegd: dit is een triest bolwerk aan het worden, waar Apple-informatie/ervaring zonder veel moeite als fanboy-argumenten wordt neergezet. En, ook zoals gezegd: dat is in veel fora 'common sense' aan het worden.

Ik zou het Erasmus nog 's uitnodigen om het moderatie-systeem onder de loep te nemen. Kunnen jullie wellicht wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Apple erbij slepen is volstrekt off-topic, maar op zich is dat nog geen reden voor een -1. Maar op de manier zoals de meeste van jouw posts dat doet komt het op mij eerder als trollen (uitlokken van bepaalde soorten reacties) over, en dát is de reden van de -1.

Waarom het offtopic is? Het gaat helemaal niet over welke tijdsspanne langer is, het gaat óók al niet over welke features Apple heeft, of welke features 2000/XP heeft. Nee, het gaat erom welke features Windows 7 wel of niet heeft.

Het is écht niet nodig om bij elk onderwerp over Windows er meteen Apple bij te slepen. Dat word érg, érg vermoeiend, want het voegt welgeteld 0,0, oftewel helemaal niets, toe aan de newspost.

En voor ik dáár weer op aangevallen word: ja, andersom geld exact hetzelfde.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt hier prima discussiëren. Dit is het mismoderatietopic, dus ik zou zeggen, draag eens een reactie aan waarvan je vindt dat ie niet goed staat, en geef daarvoor argumenten. Dat lijkt me een stuk zinniger dan hier lopen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:05:
[...]
Precies mijn idee. Gewoon lekker niet inhoudelijk op ingaan.

Sneue amateurs zijn jullie. En dat is over een groot deel van het web 'common sense' aan het worden.
Nee, inderdaad reageer ik niet inhoudelijk en dat heeft een aantal redenen:
1) Windows interesseert me niet. Ik kom enkel in dat draadje omdat hij hier gemeld wordt, wat dat betreft komt mijn mening het best overeen met Robby517 in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's'. (Welke terecht op -1 staat, want offtopic.)
2) Ik had jouw reacties al als offtopic bestempeld, als ik daar dieper op in zou gaan zou ik ook offtopic reageren en dat wil ik niet.

Verder vind ik jouw fanboyism op zich geen probleem, maar je uit het op de verkeerde plek. Hier op het forum houdt jij je reacties netjes beperkt tot de apple fora, waar ze ontopic zijn en gewaardeerd worden, probeer dat ook op de frontpage te doen. Hoe apple het aanpakt met betrekking tot de verschillende versies van OSX is niet relevant bij een nieuwsbericht over een specifieke windowsversie en ook is het bij een nieuwsbericht over een nieuwe synctool voor windowsmobile het niet relevant hoe dit met een iPhone gedaan kan worden. Dit soort informatie past bij bij nieuwsposts over Mac OSX en over de iPhone. Als je dus geen relevante informatie voor de bovenste nieuwsposts hebt, reageer daar dan ook niet, net zoals je hier op het forum niet in Windows Clients reageert.

En over mijn eerdere reactie, die was wat lomp, maar ik heb inderdaad geen medelijden met mensen die totaal offtopic discussies willen starten uit (schijnbaar) fanboyism, dat gaat subiet op -1. Maar dan ben ik nog niet te beroerd om ze te vertellen waar ze hun ei dan wel kwijt kunnen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Mooi dat je het toegeeft: 'het komt op mij over als'. Zonder argumentatie, dus selectief geneuzel (zie eerder). En het uitlokken van reacties is een van de redenen van een discussie. Die jullie hier dus willen sturen op zulke argumentaties als 'het komt op mij over'.

- Dus ik zou zeggen: kijk 's in het topic zelf. Daar staan mijn reacties. Ik ga ze niet hier ter goedkeuring aandragen of kopieren. En als je hier een mod hebt zitten die roept 'Wat een fanboy... daar heb ik dus echt geen medelijden mee... Ik denk dat ik de rest van zijn apple verheerlijkende reacties ook maar op -1 zet, gewoon domweg offtopic en puur fanboyism', dan moet je mij niet gaan vragen om argumentaties. Die komen van jullie kant ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zonder argumentatie, dus selectief geneuzel (zie eerder)
Nope, goed beargumenteerd in mijn vorige reactie én conform de moderatie-FAQ.

Ik kan je adviseren die even door te nemen. Daarin kan je vinden hoe het werkt en het hoe en waarom van de reactieniveau's, en dan zul je zien dat je reacties correct gemodereerd zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zie mijn tweede post en die van wildhagen voor argumenten. Kort samengevat, wat is de relevantie van reacties over apple-producten bij nieuwsberichten over windowsproducten?
De reden dat ik overigens geen argumenten gaf in mijn eerste post is omdat de meeste mensen die in dit topic komen snappen waarom dergelijke reacties op -1 gezet worden. Ik had niet op jouzelf gerekend, want enkel het feit dat je dergelijke reacties plaatst suggereert natuurlijk al dat jij die redenen niet kent.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Bovendien schijn je er een hobby van te maken om zo vaak mogelijk in je posts hier en op de FP tussendoor nog even ongefundeerd het complete modsysteem aan te vallen zonder dat je ook maar laat blijken je er überhaupt in verdiept te hebben. Ook zou het voor het idee dat er een serieuze discussie met je aan te gaan is misschien een idee zijn om ook op argumenten te reageren in plaats van alleen de 3 regels die je uit komen.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Niet omdat het een reactie van mij is, maar ik denk dat een nul score op Pjerry in 'productreview: Lenovo Thinkpad SL300 2738 review door Sndr76' toch echt erg ondergewaardeerd is.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Een beetje wel ja :p.
Een negatieve reply op iemand die de moeite neemt een review te schrijven wordt meestal niet heel erg hoog gewaardeerd in score, maar in dit geval lijkt het mij duidelijk genoeg onderbouwd en dus een hogere score. Gezien de nette uitleg over het niet nuttig zijn van meer geheugen en de linkjes / extra info maak ik er zelfs een +2 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

arne schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:22:
Een beetje wel ja :p.
Een negatieve reply op iemand die de moeite neemt een review te schrijven wordt meestal niet heel erg hoog gewaardeerd in score, maar in dit geval lijkt het mij duidelijk genoeg onderbouwd en dus een hogere score. Gezien de nette uitleg over het niet nuttig zijn van meer geheugen en de linkjes / extra info maak ik er zelfs een +2 van.
Ja, ik laat hem aan het begin idd wel even vallen, maar raap hem daarna ook direct weer op... Het is voor zo'n fraaie machine (maar € 500,=!) toch wel erg jammer dat die zo kort wordt afgedaan.
Mijn afsluiting is weer helemaal in mijn stijl, heel sympathiek.... toch?

Btw: bedankt voor de +2 :P

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heeft toch wel een behoorlijk 'ik weet het beter' gehalte. Maar wie weet stelt de reviewer het op prijs, en komt tie snel weer met een nieuwe. :P

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Pjerry schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:45:
Niet omdat het een reactie van mij is, maar ik denk dat een nul score op Pjerry in 'productreview: Lenovo Thinkpad SL300 2738 review door Sndr76' toch echt erg ondergewaardeerd is.
Staat nu effectief op +2! Mooie post goed onderbouwd etc. Score dus duidelijk waard!

@Playboy Mansion:
Als jij in een topic iets gaat plaatsen wat niet rechtstreeks te maken heeft met dat topic dan begeef je jezelf op glad ijs. Gaat het om vergelijkingen terwijl het topic nergens een vergelijking bevat ga je door met olie op het ijs te gooien.
Door ervaring hebben we hier op een bepaald moment met zijn allen besloten om reacties die flamewars kunnen uitlokken (MS vs Apple/Linux; nVidia vs ATi etc) op -1 te modden. Alleen als een reactie echt heel goed is en voldoende on-topic blijft in zijn vergelijking wordt daar van afgeweken.

Dat die regel niet scherp is is normaal. Niet iedereen ziet iets op dezelfde manier. Reacties waar over wordt getwijfeld worden dan ook hier aangebracht alsmede reacties die gewoon verkeerd gemod zijn. Hierover wordt gediscussieerd en daar komt weer consensus uit.

Jouw reactie was gewoon zodanig dat het beter is deze uit het zicht te zetten door hem op -1 te modden. Dat jouw postinggeschiedenis niet bepaald vlekkeloos is kan dan op een bepaald moment er aan mee werken om eventuele twijfel over een reactie van jou weg te nemen.
Hoe graag ik ook iedere keer met een frisse blik naar reacties kijk op een bepaald moment ga je toch dat geloof verliezen.

Toch is alles mogelijk. Zo is er een bepaalde user die eerst altijd steevast in auteursrechtentopics op een zodanige manier postte dat zijn reacties altijd een -1 op leverden. Dat gaat enorm opvallen na verloop van tijd. Tegenwoordig is het niet allemaal voorbeeldig wat ie in dat soort topics post maar het is niet meer steevast een -1 waard. Heb hem zelfs wel eens een +1 gegeven wegens een goed onderbouwde post.
Kortom alles is nog mogelijk. Als je dus eens iets minder probeert je onderbuik te laten spreken in posts van iets waar jij niets aan vindt dan kan het zo maar zijn dat dit alle partijen ten goede komt. Als er dus een topic is over features in een Windows versie, ga dan geen vergelijkingen maken met Apple omdat jij hen toevallig zo geweldig vindt. Geef aan wat er volgens jou niet aan klopt of wat er beter aan zou kunnen zijn. Denk je dat je niet zo'n reactie kan geven op het topic: reageer dan gewoon niet.
Geeft jou geen ergernis en ons net zo min!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Naja, het hoeft wat mij betreft niet per se door de reviewer op prijs gesteld te worden, maar wanneer dat neit zo is moet de lezer er wat aan hebben. Dat lijkt mij hier zeker het geval. In ogen schouwend nemende dat reacties op reviews soepeler gemodereerd mogen worden lijkt een +2 mij de meest passende score. Een +1 zou ook kunnen, maar een 0 is wel enigszins ondergewaardeerd.

Edit: @pcgek dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Arne op 08-02-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:57:
Heeft toch wel een behoorlijk 'ik weet het beter' gehalte. Maar wie weet stelt de reviewer het op prijs, en komt tie snel weer met een nieuwe. :P
Is toch ook zo (just kidding :+ ).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen idee waarom deze post -1 krijgt?

Katsunami in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's'

Heb hem zelf een Neutraal gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wat heeft die post, of die gehele draad, met windows 7 te maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als dat inderdaad de redenatie is, draaien we het iets om: Niet alle posts in die thread staan op -1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Katsunami in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' is gewoon 90% ontopic, Verwijderd in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' is twijfelachtig, die zet net zo makkelijk op -1 al vind ik hem nu ook best staan op 0, Andros in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' idem. En daarmee heb ik alle nullen in die thread (afgezien van de parent) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:03:
Katsunami in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' is gewoon 90% ontopic, Verwijderd in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' is twijfelachtig, die zet net zo makkelijk op -1 al vind ik hem nu ook best staan op 0, Andros in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' idem. En daarmee heb ik alle nullen in die thread (afgezien van de parent) gehad.
Ben het met de eerste eens, de anderen had ik "op advies van PWM" direct naar -1 gemod. De plaats waar ze volgens mij, en volgens de regels der consistentie zouden moeten staan.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Daar heb je wel gelijk mee en aangezien ik de middelen heb ze over de grens te schoppen, heb ik dat bij deze maar gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik heb deze ook maar even van een -1 voorzien. Wel erg direct op de man gespeeld. Hoewel ik mij zijn irritatie wel voor kan stellen, zou je dat IMHO op een andere manier moeten verwoorden.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Vanaf hier (Tomatoman in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's') wordt er een sub-thread gestart welke m.i. "wat" te lang doorloopt. De hier aangehaalde reactie is door mij op +1 gemod evenals de reactie daarop, die beweert dat het illegaal is. De volgende heeft nog een nul gekregen maar daarna heb ik allemaal -1-en uitgedeeld. Wat vinden jullie van deze sub-thread. Ben ik te streng is het nog zijdelings on-topic, of is het, zoals ik het zie, totaal off-topic.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je gaat volgens mij te ver door alles op -1 te zetten, een punt aftrekken voor offtopic is voor mij voldoende. En dan blijven To_Tall in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' en bigbadbull in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' voor mij nog wel op 0. Zo zwaar offtopic is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:59:
Je gaat volgens mij te ver door alles op -1 te zetten, een punt aftrekken voor offtopic is voor mij voldoende. En dan blijven To_Tall in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' en bigbadbull in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' voor mij nog wel op 0. Zo zwaar offtopic is het nou ook weer niet.
Agreed en gecorrigeerd. _/-\o_

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze reactie mwolthers in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' zit van alles in, behalve onderbouwing. Kan een nul nog, of toch -1?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

In het licht van de andere reacties over de oprichtster zal ik er niet vanuit gaan dat het een troll is, zodat er gewoon informatie overblijft die waardeloos is zonder onderbouwing, een 0 dus.

edit:
CobraVE in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' mag overigens ook nog wel een schopje omlaag hebben wegens offtopic.

[ Voor 27% gewijzigd door Dirk op 08-02-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Die had ik al op -1 gezet. En wat te denken van deze? DJ TerraByte in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zijn taalgebruik roept om een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

En daarom heeft hij hem van mij ook gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

:)
Andros in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' is overigens ook geen reactie waar ik blij van wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ietsje meegeholpen. Snap trouwens niet dat deze HoppyF in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' niet 1 keer een +1 heeft gekregen, denk dat hij daar wel naartoe mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Omdat zeker in de tweede helft van zijn reactie alle realiteitszin ontbreekt, wat hij daar betoogd gebeurd niet in de praktijk, zoals velen voor en na hem aangeven. En wat er dan overblijft is niets bijzonders meer, alles is al wel eens gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:54:
En wat er dan overblijft is niets bijzonders meer, alles is al wel eens gezegd.
Dat ben ik wel met je eens, maar zo zijn er nog wel een paar reacties . Toch vind ik hem wel heel netjes zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Tja, ik kom uit op lang, voor een belangrijk deel onzinnig, totaal een 0. Het zinnige kun je beter uit andere reacties halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:02:
Deze reactie mwolthers in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' zit van alles in, behalve onderbouwing. Kan een nul nog, of toch -1?
Staat nu op +1, ondanks een extra nulletje van mij.
Dirk schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:07:
In het licht van de andere reacties over de oprichtster zal ik er niet vanuit gaan dat het een troll is, zodat er gewoon informatie overblijft die waardeloos is zonder onderbouwing, een 0 dus.

edit:
CobraVE in 'nieuws: Omstreden anti-pedofielensite raakt overbelast' mag overigens ook nog wel een schopje omlaag hebben wegens offtopic.
Net aan gefixt.
Vet op -1 nu.
Door een aantal +1 mismods nog steeds op 0, dus nog wat extra schopjes nodig.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verdient deze reactie Airdack in 'nieuws: Windows 7 Ultimate krijgt geen extra's' wel een +1. De zoveelste keer dat het gezegd wordt....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De post is sowieso niet zoveel bijzonders en als het dan ook nog herhaling is... Inderdaad een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een rasechte -1 lijkt me..... Ackermans1973 in 'meuk: Ultimate Windows Tweaker 1.1'
Echt wel :).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat deze MaZo in 'nieuws: 'Dell stopt met levering Inspiron Mini 12'' zoveel -1's aan de broek krijgt. Zijn reactie slaat de spijker op de kop. Microsoft kreeg een grote boete van de EU, terwijl het geen Europees bedrijf is. Daarmee is perfect bewezen dat de EU wel degelijk Amerikaanse bedrijven kan controleren op dit gebied. Heb 'm zelfs net weer op 0 kunnen krijgen, maar hij mag nog wel wat meer steun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:08:
Raar dat deze MaZo in 'nieuws: 'Dell stopt met levering Inspiron Mini 12'' zoveel -1's aan de broek krijgt. Zijn reactie slaat de spijker op de kop. Microsoft kreeg een grote boete van de EU, terwijl het geen Europees bedrijf is. Daarmee is perfect bewezen dat de EU wel degelijk Amerikaanse bedrijven kan controleren op dit gebied. Heb 'm zelfs net weer op 0 kunnen krijgen, maar hij mag nog wel wat meer steun.
Hoeveel -1's had ie dan?
Ik zie er nu nog maar 4 staan, en met jouw 5x weging zou dat geen probleem moeten zijn geweest. Dus het waren er vast veel meer.

Zijn al die -1's ineens weer verdwenen als een paar promods de boel op de juiste score zetten?

Het valt me de afgelopen week op dat dat erg veel lijkt te gebeuren. Blijkbaar stikt het van de mensen die na een tijdje hun score aanpassen als die niet meer overeenkomt met het gemiddelde.

Als de modbot dat soort acties mee zou kunnen nemen in de score zou dat volgens mij een grote verbetering in het modereren kunnen opleveren.
Misschien een optie dat je na 5 minuten je score niet meer kan aanpassen of zo? (tenzij iemand zijn reactie edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Dit vind ik dus een lastige, ik heb 'em +2 gegeven wegens achtergrond-onderzoek en de idd frapante overeenkomst: storeman in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen nieuwe chiptechnologie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

vgroenewold schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:52:
Dit vind ik dus een lastige, ik heb 'em +2 gegeven wegens achtergrond-onderzoek en de idd frapante overeenkomst: storeman in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen nieuwe chiptechnologie'
Het is totaal geen inhoudelijke post, dus wat dat betreft is +2 zeer overdreven. Verder horen dit soort dingen in GR besproken te worden, dus ik heb het een -1 gegeven.

@mjtdevries: het valt mij inderdaad ook op. Al een aantal maal is het voorgevallen dat er ineens -1's missen bij reacties die gemeld zijn in het mismodtopic. Misschien dat de PowerMods wat speurwerk kunnen verrichten...

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 09-02-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Nou, ik vind het inhoudelijke dus discutabel, het is misschien net aan teveel kritiek zodat het in GR zou moeten...ok...maar op zich heb je voor deze vergelijking weinig inhoud nodig. Ik vind het knap dat die mensen zich de berichten zo goed weten te herinneren, op zich heb je daar best veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als hij zou verwijzen naar het vorige artikel en een inhoudelijke vergelijking zou maken.. dan zou er wat in zitten. Nu vind ik dat niet in de reactie terug. Alleen in die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Google verwijdert 'netbook'-advertenties op verzoek van Psion'
Ik vraag me af waarom deze zo massaal op +1 is gemod. Het is een combinatie van wat er al in het artikel staat en wat erboven gemeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
Frag1le in 'meuk: Gears of War patch 3'
Is niet iets voor +1.

chrisboers in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen nieuwe chiptechnologie'
Lijkt mij gewoon een 0. Het geeft wel antwoord op de vraag, maar heeft eigenlijk geen echte meerwaarde.

[ Voor 35% gewijzigd door CoolGamer op 09-02-2009 19:53 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Alles is weer fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Vanaf deze post wordt het allemaal te veel off-topic geneuzel over het uiterlijk van een iMac. De parent kan nog net op 0 blijven maar alles wat daarop reageert gaat toch wel over de rand!

Deze is dan weer heel mooi alleen jammer van die verkeerde MS schrijfwijze. Geeft weer een puntje aftrek!

[ Voor 26% gewijzigd door TheCapK op 09-02-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:53:
[...]

Het is totaal geen inhoudelijke post, dus wat dat betreft is +2 zeer overdreven. Verder horen dit soort dingen in GR besproken te worden, dus ik heb het een -1 gegeven.

@mjtdevries: het valt mij inderdaad ook op. Al een aantal maal is het voorgevallen dat er ineens -1's missen bij reacties die gemeld zijn in het mismodtopic. Misschien dat de PowerMods wat speurwerk kunnen verrichten...
Misschien komt het wel omdat ze hier op het forum besproken zijn. Ik pas ook wel eens een keer mijn moderatie aan, nadat ik hier bepaalde argumenten heb gehoord.
Misschien is dat blokkeren na een bepaalde tijd wel wat, maar dan kun je niet meer reageren op nieuwe argumenten. Misschien dat een tussenoplossing is dat je maar een bepaald aantal "herwaarderingen" per dag mag doen na die 5 minuten.
vgroenewold schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:56:
Nou, ik vind het inhoudelijke dus discutabel, het is misschien net aan teveel kritiek zodat het in GR zou moeten...ok...maar op zich heb je voor deze vergelijking weinig inhoud nodig. Ik vind het knap dat die mensen zich de berichten zo goed weten te herinneren, op zich heb je daar best veel aan.
Dat is toch geen reden genoeg om er een +2 van te maken?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wat mij betreft een +1 voor deze reactie: Verwijderd in 'nieuws: Harman ontwikkelt modulair gps-systeem voor Mercedes'
Wat die -1 er tussen doet is wellicht voer voor de powermods.....

/edit
k1n8fisher schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:04:
Vanaf deze post wordt het allemaal te veel off-topic geneuzel over het uiterlijk van een iMac. De parent kan nog net op 0 blijven maar alles wat daarop reageert gaat toch wel over de rand!

Deze is dan weer heel mooi alleen jammer van die verkeerde MS schrijfwijze. Geeft weer een puntje aftrek!
@De bovenste opmerking: moet ik nog bekijken, nu geen tijd.

@ de onderste: Ondanks die miskleun vind ik de reactie toch nog wel zo waardevol om er een +1 aan toe te kennen.

[ Voor 59% gewijzigd door Pjerry op 09-02-2009 20:31 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pjerry schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:16:
[...]

Misschien komt het wel omdat ze hier op het forum besproken zijn. Ik pas ook wel eens een keer mijn moderatie aan, nadat ik hier bepaalde argumenten heb gehoord.
Tuurlijk, dat kan ook prima. Maar het begint nu wel een beetje op te vallen... Zo vaak zou het ook weer neit voor moeten komen.
Misschien is dat blokkeren na een bepaalde tijd wel wat, maar dan kun je niet meer reageren op nieuwe argumenten. Misschien dat een tussenoplossing is dat je maar een bepaald aantal "herwaarderingen" per dag mag doen na die 5 minuten.
Nouja, technische beperkingen opleggen is misschien wel wat overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Pjerry schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:16:
[...]

[...]

Dat is toch geen reden genoeg om er een +2 van te maken?
Nou, niet direct wellicht, maar bijna niemand doet dat op de FP. En op die manier herhalen discussies zich continue, dus om in een discussie...dan wel met wat meer inhoud...even te refereren aan andere artikelen en zo optimaal gebruik te maken van de database van Tweakers, dat vind ik nog steeds uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Deze post lijkt mij spam en hoort dus imo op -2 + waarschuwing naar poster.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

vgroenewold schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:28:
[...]

Nou, niet direct wellicht, maar bijna niemand doet dat op de FP. En op die manier herhalen discussies zich continue, dus om in een discussie...dan wel met wat meer inhoud...even te refereren aan andere artikelen en zo optimaal gebruik te maken van de database van Tweakers, dat vind ik nog steeds uitstekend.
Indeed, maar niet in alle gevallen direct een +2...... :P Anders weet ik wel hoe ik aan mijn +2's moeten komen O-) .

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een nul-mod bij deze prachtige reactie.....
Moet hier niet eens naar gekeken worden.....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pjerry schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 01:36:
Een +2 is trouwens ook wel hoog voor die reactie. Iemand die zegt "De enige reden dat consumenten XP Pro draaide was vanwege de zgn. Enterprise keys die vaak begonnen met 'FCKGW' waardoor men een illegale versie niet hoefde te activeren." heeft blijkbaar nog nooit van Surfspot gehoord ;) .

(heb dat gelijk maar in een post toegevoegd)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 10-02-2009 01:44 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Pjerry schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 01:36:
Pwersoonlijk vind ik een +2 ook wel hoog voor een reactie in een topic over Windows 7 waar je de hele ontwikkeling van de verschillende Windows versies langs ziet komen zonder in 1 woord te refereren aan Windows 7 zelf. +1 is hoog genoeg. Als ie er nou nog een link zou leggen naar Windows 7 (Via Vista) dan zou het die +2 wel waard zijn.
Omdat het een goed opgebouwd stuk is en veel tekst bevat is dat nog geen reden voor die massale +2 mods!
Dat is dan weer mismodden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lichtelijk een open deur, maar toch ook wel weer een aardige post die iets bijdraagt aan de discussie. Vanwege dat laatste geef ik een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +1 gaf mag imho zijn modrechten wel inleveren.

Die reactie is een complete flamebait. Als je andere mensen 'ratten' noemt is dat imho een directe -1 wegens flamen.

Edit: ah, ze lezen mee. Hebben hem aangepast naar 0, wat nog steeds véél te hoog is overigens. Ook gewoon nakijken dus!

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 10-02-2009 17:49 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CrazyRooster in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen' is toch geen 0 maar een -1 (ongefundeerde beschuldiging)? Daarna volgen een aantal +1's die wat mager zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-02-2009 17:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Regelrechte troll ja. Beschuldiging zonder ook maar de geringste vorm van onderbouwing. En dus een dikke -1 idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

gambieter schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:34:
CrazyRooster in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen' is toch geen 0 maar een -1 (ongefundeerde beschuldiging)? Daarna volgen een aantal +1's die wat mager zijn?
Enorme troll maar toch krijgt deze nog +1's dus daar mag een powermod wel even naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Nog een heel klein tikkie en hij staat op zijn plaats.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

k1n8fisher schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:44:
[...]

Pwersoonlijk vind ik een +2 ook wel hoog voor een reactie in een topic over Windows 7 waar je de hele ontwikkeling van de verschillende Windows versies langs ziet komen zonder in 1 woord te refereren aan Windows 7 zelf. +1 is hoog genoeg. Als ie er nou nog een link zou leggen naar Windows 7 (Via Vista) dan zou het die +2 wel waard zijn.
Omdat het een goed opgebouwd stuk is en veel tekst bevat is dat nog geen reden voor die massale +2 mods!
Dat is dan weer mismodden!
Al te laat, de kraai is al gevallen, dus er valt niets meer te moderen. Staat wat mij betreft ook op een mooie +2 :).
De link waar jij om vraagt is natuurlijk wel heel erg impliciet. Om een +2 mismodden te noemen gaat mij echt te ver (wordt er trouwens wel veel gemismod 33: +2 vs 7: +1).
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het een +1 vinden, maar net zo goed dat er mensen zijn die hier een +2 aan geven. Een nul heb ik echter grote moeite mee.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Dit hele topic mag trouwens goed in de gaten worden gehouden: nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen
er zijn daar genoeg reacties op +1 die dat niet verdienen. heel veel meningmods daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Ik kan het geen troll vinden.

Bij zo'n topic is het logisch dat mensen zich gaan afvragen wie zo'n ddos aanval geregeld heeft, en dan ook nog eens op zo'n korte termijn.

Er wordt hier gewoon een waarschijnlijke mogelijkheid geopperd. Daar is op zich niets mis mee.
Een ongefundeerde beschuldiging zou het pas zijn als er wordt gedaan alsof het zeker is dat pedofielen dat gedaan hebben.
Er wordt verder nog een onderbouwing gegeven waarom pedofielen wellicht zo iets zouden kunnen doen.

Nee ik vind het echt totaal geen troll en niet ongepast in de discussie. Van mij gewoon een 0.
De twee reacties er precies onder kan ik echter ook geen +1 vinden, hebben van mij ook gewoon een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dat is ook het enige waarin hij zich vergaloppeerd, de rest van zijn post is toch een verademing. Ik denk dat hij smoel gebruikt omdat de mensen die dat uitvoeren in die termen denken (althans dat hoop ik).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

mjtdevries schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:42:
[...]

De twee reacties er precies onder kan ik echter ook geen +1 vinden, hebben van mij ook gewoon een 0.
Eens, maar lijkt een beetje op vechten tegen de bierkaai. :'(

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:42:
[...]

Dat is ook het enige waarin hij zich vergaloppeerd, de rest van zijn post is toch een verademing. Ik denk dat hij smoel gebruikt omdat de mensen die dat uitvoeren in die termen denken (althans dat hoop ik).
Ben ik het wel mee eens,(dat hij dat zou kunnen denken). Maar of het nodig is zulke woorden te gebruiken? Doet toch wel afbreuk vind ik, zat daarom te twijfelen tussen een 0 en +1.

[ Voor 17% gewijzigd door pcgek op 10-02-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
Wat vinden jullie hiervan:
Toontje_78 in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen'
Verwijderd in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen'

Wat mij betreft horen die reacties (en de andere soortgelijke in dat draadje) allemaal exact dezelfde score te krijgen.
Dus of allemaal -1 of allemaal 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Die van 'toontje' heb ik op een 0, de 5 reacties daaronder vind ik nutteloos.

Maar bij dit soort nieuws vind ik het toch moeilijk om bepaalde reacties een 'juiste' waarde te geven. (iets van grijs gebied ofzo) ;)

Dit lijkt me toch te veel op een ongegronde beschuldiging mjtdevries in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen'

[ Voor 72% gewijzigd door pcgek op 10-02-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
pcgek schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:35:
Nutteloos als in geen meerwaarde en dus 0, of nutteloos als in uitermate storend en dus -1?

Ik zie totaal niet in waarom je enige onderscheid in al die reacties zou maken.
Pff, als je dat al een "ongegeronde beschuldiging" gaat noemen.

Het is toch doodnormaal dat je in een thread als dat speculeert wie zoiets zo snel kan opzetten?
Het is gewoon een beargumenteerde speculatie.
(En daarboven geef ik al aan dat mijn eerste gedachte naar een botnet beheerder uitgaat)

Als een dergelijke normale discussie dan al een -1 is, zet dan de mogelijkheid voor reacties maar volledig uit.

Ik heb overigens ook de indruk dat de moderatie in het algemeen in die thread zo scheef is, omdat er maar heel weinig moderaties worden gedaan. De meeste hebben er maar een handjevol.
Denk dat niemand er nog veel zin in heeft, terwijl er net een paar dagen geleden ook al een discussie over was.
Twee promods zouden vrijwel alle moderaties daar recht kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Het 2de deel van de reactie:

''Aan de andere kant zou je ook kunnen denken dat pedo's zich wellicht wat meer in foute kringen begeven en daardoor wel die connecties hebben.
En die pedo vereniging zal wellicht ook wel bereid zijn er flink geld voor te betalen.''

Als je met zulke insinuaties/aantijgingen/beschuldigingen naar mensen toe komt, dan wil ik graag bewijs zien. Op deze manier vind ik het ongewenst.

En met nutteloos bedoel ik -1.

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 11-02-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Aan de andere kant zou je ook kunnen denken dat pedo's zich wellicht wat meer in foute kringen begeven en daardoor wel die connecties hebben.
En die pedo vereniging zal wellicht ook wel bereid zijn er flink geld voor te betalen.
Ik zie dat niet als zo'n raar idee hoor. Ik zou geen idee hebben waar ik kinderporno vandaan zou moeten halen; deze mensen lukt dat blijkbaar wel in 'hun kringen'. Om dat dus 'foute kringen' te noemen vind ik helemaal niet vergezocht hoor. :) Want dat zijn het gewoon.

Wat mij betreft gewoon een 0.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mjtdevries schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:04:
Pff, als je dat al een "ongegeronde beschuldiging" gaat noemen.

Het is toch doodnormaal dat je in een thread als dat speculeert wie zoiets zo snel kan opzetten?
Het is gewoon een beargumenteerde speculatie.
(En daarboven geef ik al aan dat mijn eerste gedachte naar een botnet beheerder uitgaat)
Speculatie moet wel ergens op gebaseerd zijn. Je kunt ook speculeren dat de anti-pedo beweging zo probeert de pedo's de schuld te geven, of dat het Flying Spaghetti Monster een botnet controleert. Voor alles is evenveel bewijs of onderbouwing: geen.

Er zijn ook genoeg organisaties die zich inzetten voor privacybehoud die de site weg willen hebben, etc. Nu is je speculatie niet onderbouwd en nogal tendentieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Cloud schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Ik zie dat niet als zo'n raar idee hoor. Ik zou geen idee hebben waar ik kinderporno vandaan zou moeten halen; deze mensen lukt dat blijkbaar wel in 'hun kringen'. Om dat dus 'foute kringen' te noemen vind ik helemaal niet vergezocht hoor. :) Want dat zijn het gewoon.

Wat mij betreft gewoon een 0.
'foute kringen' stoorde me niet zozeer, het was vooral het laatste zinnetje van de tekst waardoor ik hem op -1 gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@mjtdevries
Heb die van jou op een 0 staan maar zoals ik al aangaf dat hele topic moet goed in de gaten worden gehouden. Heb er een hoop gemod (+1 naar 0 e.d.) maar alleen kan je daar zo weinig mee beginnen. vandaar dat ik om hulp heb gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Vraagje. Is bijvoorbeeld deze post nu ongewenst? Verwijderd in 'nieuws: HP gaat drie versies van Windows 7 installeren op netbooks'
Enerzijds een wat domme vraag. Anderzijds ook weer niet ongewenst en wel handig om te zien op niveau 0 om de rest van de reacties te kunnen lezen

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
pcgek schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:20:
'foute kringen' stoorde me niet zozeer, het was vooral het laatste zinnetje van de tekst waardoor ik hem op -1 gezet heb.
Ah ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen inderdaad. Lastige moderatie. :) Ik blijf nog wel bij mijn 0 maar ik kan de -1 goed begrijpen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

dirkjesdirk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:25:
Vraagje. Is bijvoorbeeld deze post nu ongewenst? Verwijderd in 'nieuws: HP gaat drie versies van Windows 7 installeren op netbooks'
Enerzijds een wat domme vraag. Anderzijds ook weer niet ongewenst en wel handig om te zien op niveau 0 om de rest van de reacties te kunnen lezen
Als hij gewoon had gelezen had ie gezien in het artikel waar het omgaat. Die 4 met vraagteken is daarbij ook totaal onbegrijpelijk. Bij elkaar wmb genoeg om deze op -1 te brengen wegens FP vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

painkill in 'plan: Tweakers.net lanceert Koopinfo'

Natuurlijk ben ik daar een beetje hard, maar ik leg al zijn "vragen" uit, vind niet dat ik daar een -1 verdien.

Dit was de reactie waarop ik reageerde: Verwijderd in 'plan: Tweakers.net lanceert Koopinfo'

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

pcgek schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:35:

Maar bij dit soort nieuws vind ik het toch moeilijk om bepaalde reacties een 'juiste' waarde te geven. (iets van grijs gebied ofzo) ;)

Dit lijkt me toch te veel op een ongegronde beschuldiging mjtdevries in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen'
Ben het met je eens dat die laatste zin het absoluut een -1 maakt.
Er is natuurlijk geen pedoclub waar ieder pedo geld naartoe doet om ddos aanvallen te doen, dat is onzin.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hier zijn alleen maar nulletjes bijgekomen :? Verwijderd in 'nieuws: Netwerkleverancier sluit anti-pedofielensite af na ddos-aanvallen'

vanaf nu laat ik dat topic achter mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik had niet gezien dat je hem eerder had gemeld, hij staat nu in ieder geval op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Had hem nog niet eerder gemeld Dirk, stond op 5x0 en 2x-1. Toen jij 'erover heen ging' stond tie op 7x-1 en 5x0, en nu staat hij ineens op 12x-1 :P

EDIT:
Ben ik te streng als ik hem op -1 zet? EQJim in 'nieuws: Call of Duty: World at War krijgt nieuwe maps en extra zombies'

[ Voor 30% gewijzigd door pcgek op 11-02-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat spellingsgezeur hoeft van mij niet en verder is die reactie sowieso al niet echt bijzonder, dus wat die 4x +1 daar doet weet ik ook niet, maar ik geef er ook een -1 aan.

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een herhaling van zetten, om die dan (wederom) met een +1 te waarderen gaat mij te ver.
GENETX in 'nieuws: Google werkt aan 'slimme' energiemeter'. Een nul voor deze reactie die bijna een letterlijke kopie is van een eerdere reactie van hem (hoewel hij een paar juweeltjes heeft geproduceerd) lijkt mij in dit geval genoeg.

Kijk ook even naar Het kleine +2 posts topic: waar ik een aantal +2's heb genomineerd. Werkelijk een fantastische discussie in deze thread.

Pjerry leest de les....

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
3dfx in 'plan: Tweakers.net geeft Antec Skeleton-behuizing weg'
Door Iva_Bigone, donderdag 12 februari 2009 11:22

Pagina 2: reviews: Antec Skeleton-behuizing getest
staat op +2 maar het antwoord van een prijsvraag spoilen lijkt me ongewenst

edit: het is als quote niet te zien, maar het is dus een link naar het antwoord.

[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 12-02-2009 11:26 ]

~ Mijn prog blog!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04

botoo

💀 too old to die young

Och, het antwoord is voor iedereen te vinden die enige interesse heeft, ik wil daar niet te zwaar aan tillen, een standaard nulletje houd 'm verder relatief onopvallend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Dirk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:56:
Dat spellingsgezeur hoeft van mij niet en verder is die reactie sowieso al niet echt bijzonder, dus wat die 4x +1 daar doet weet ik ook niet, maar ik geef er ook een -1 aan.
Tsja, je hebt misschien wel gelijk. Het is niet het juiste platform om over spelling te 'zeuren', maar ik zag toevallig binnen één minuut drie keer een 'ik-wordt' en ik kon mezelf niet inhouden.

• vgroenewold
Het is meer dat je met enige regelmaat mensen tegenkomt die als enige reactie, +dt of wat dan ook plaatsen. Velen valt het zowiezo niet op omdat men meer iets snel leest en de essentie eruit plukt, daarnaast is het volledig off-topic en samen levert dat vaak een -1 op.

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
roy-t schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:26:
3dfx in 'plan: Tweakers.net geeft Antec Skeleton-behuizing weg'

[...]

staat op +2 maar het antwoord van een prijsvraag spoilen lijkt me ongewenst

edit: het is als quote niet te zien, maar het is dus een link naar het antwoord.
Same met deze:
M2M in 'plan: Tweakers.net geeft Antec Skeleton-behuizing weg'

Heb 'm maar 2x0 gegeven

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

7x +1 en zelfs 1x +2 8)7 voor deze reactie......
boomr in 'plan: Tweakers.net geeft Antec Skeleton-behuizing weg'

/edit
Deze kami124 in 'nieuws: Google werkt aan 'slimme' energiemeter' vind ik zo onschuldig dat die best op een nul gemod mag worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Pjerry op 12-02-2009 20:25 ]

Pjerry leest de les....

• RoD
  • Niet online

RoD

Wilde ik ook net melden. Inderdaad gewoon niets meer dan een nulletje.
/edit
Deze kami124 in 'nieuws: Google werkt aan 'slimme' energiemeter' vind ik zo onschuldig dat die best op een nul gemod mag worden.
Ik vind em eigenlijk te onzinnig voor de 0.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.