Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Ook Multiplayer met Punkbuster enabled servers?CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:50:
[...]
kan je met ultraiso mounten dan, ik zie namelijk niks staan van mounten
en is ook nog eens betaald
jammer ..... spore installeert niet,
Battlefield 2 doet het echter goed
Eerste keer werkte het bij mij ook niet. Uninstall en nieuwe install met administrator rights deed wonderen. Kan nu netjes ISO's mounten met VCD! En heb het programma in XP SP2 compatibility mode staan.CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:30:
Zeg , mensen roepen hier om Virtual Clone Drive als vervanger te gebruiken voor Daemon Tools, maar bij mij lijkt die ook niet te werken, ik heb hem geinstalleerd, maar ik zie geen nieuwe drive noch kan ik iso's mounten, ik kan ze dubbelklikken, en dan gebeurt er niks.....
[ Voor 5% gewijzigd door Kroontje op 16-01-2009 17:31 ]
Verders nog geen problemen tegen gekomen....
Oh ja, wat betreft het melden van bugs...gaat dit dan ook op voor non-MS software zoals opera???
Of hebben ze daar bij MS lak aan?
Ik zou het gewoon doenneeroeter schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:29:
Nog opera gebruikers hier, want ik krijg uitzendinggemist niet ad praat binnen opera. Youtube geen problemen, onder IE werkt het wel allemaal maar ik ben fan van opera...flash is uiteraard gewoon geinstalleerd.
Verders nog geen problemen tegen gekomen....
Oh ja, wat betreft het melden van bugs...gaat dit dan ook op voor non-MS software zoals opera???
Of hebben ze daar bij MS lak aan?
Heb al van alles geprobeert, na uninstall driversweeper in windows normaal en hetzelfde in veilige modus, mag niet baten, bij installatie blijft de laadbalk hangen op de helft en daar blijft ie ook tot je zelf afbreekt of het systeem.
Het gekke van de zaak is dat daarna de Nvidiacontrolpanel is geïnstalleerd en voor de rest alles normaal werkt.
Heeft iemand van jullie dit ook al ervaren?
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Zou het bij jouw misschien aan de SLI setup kunnen liggen? Doe maar een gooi trouwens, heb zelf een 7900GT erin zitten en deze werkte al goed na de Windows update en de nvidia drivers werden bij mij in 1x zonder moeite geïnstalleerd.hosee schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:30:
Nog steeds (na toch al een week) werkt dit OS feilloos bij mij maar toch is er één ding wat niet lukt alhoewel ik daar verder ook geen problemen mee heb, ook na verschillende verwoede installatiepogingen.....Het lukt bij mij nl. niet om op fatsoenlijke wijze videokaartdrivers te installeren. Zelfs via de update van MS zelf krijg ik een error melding wanneer ik de videokaartdrivers wil updaten.
Heb al van alles geprobeert, na uninstall driversweeper in windows normaal en hetzelfde in veilige modus, mag niet baten, bij installatie blijft de laadbalk hangen op de helft en daar blijft ie ook tot je zelf afbreekt of het systeem.
Het gekke van de zaak is dat daarna de Nvidiacontrolpanel is geïnstalleerd en voor de rest alles normaal werkt.
Heeft iemand van jullie dit ook al ervaren?
[ Voor 72% gewijzigd door Th3Eagle op 16-01-2009 17:52 ]
ik denk idd ook dat het aan je sli ligt, ik heb wel die beta wdm driver eraf gemikt en gewoon de laatste vista driver genomen, werkt veel beter kwa graphics performanceTh3Eagle schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:46:
Zojuist zit ik in de TS te lezen welke software er niet werkt met W7 en het is volgens mij al een keer gezegd. Bij mij werkt de 32bit versie van AVG FREE 8 perfect onder de 32bit versie van W7. Geen enkele probleem gehad.
[...]
Zou het bij jouw misschien aan de SLI setup kunnen liggen? Doe maar een gooi trouwens, heb zelf een 7900GT erin zitten en deze werkte al goed na de Windows update en de nvidia drivers werden bij mij in 1x zonder moeite geïnstalleerd.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan kan ik net-zogoed de Ati 8.12 Vista 64x drivers installeren inplaats van de windows 7 drivers die bagger zijn en toch alleen problemen en gezeur opbrengen.
Kan iemand dit confirmeren, dat de display drivers van Vista ook werken op Windows 7? dan ga ik vanavond even wat uitproberen
Heeft bij mij gewerkt.Caneezy schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:07:
Werken de Vista drivers ook?
Dan kan ik net-zogoed de Ati 8.12 Vista 64x drivers installeren inplaats van de windows 7 drivers die bagger zijn en toch alleen problemen en gezeur opbrengen.
Kan iemand dit confirmeren, dat de display drivers van Vista ook werken op Windows 7? dan ga ik vanavond even wat uitproberen
Lijkt mij sterk want uiteidelijk heeft het installeren van drivers niets te maken met sli want dat stel je pas later in. Zou wel kunnen proberen om er een kaart uit te halen en dan de drivers te installeren maar die rompslomp is het mij niet waard.Th3Eagle schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:46:
Zojuist zit ik in de TS te lezen welke software er niet werkt met W7 en het is volgens mij al een keer gezegd. Bij mij werkt de 32bit versie van AVG FREE 8 perfect onder de 32bit versie van W7. Geen enkele probleem gehad.
[...]
Zou het bij jouw misschien aan de SLI setup kunnen liggen? Doe maar een gooi trouwens, heb zelf een 7900GT erin zitten en deze werkte al goed na de Windows update en de nvidia drivers werden bij mij in 1x zonder moeite geïnstalleerd.
Maar buiten dat...Bijv. Crysis Warhead werkt feilloos...ook na de beschreven "problemen"....snap het niet, ook al is het een betaversie..
Zelfs via de MS graka update krijg ik een error-melding maar voor de rest werkt het allemaal normal...
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Wat wel goed is, tja hoe zeg ik dat: als je op de naam van een file gaat staan in Verkenner, en je klikt nog een keer, kan je de naam veranderen (zijn er mensen die dit nog niet wisten?)al sinds Win95 ofzo. Maar hij pakte altijd de focus op hele naam, inclusief de extensie, die je niet wilt veranderen; in 7 (misschien ook al in Vista?) pakt die enkel de naam voor het puntje, dus niet meer per ongeluk de extensie wissen.
Dan nog klinkt het alsof het voor verbetering vatbaar is. Als je een XP installatie Cd op een geformatteerde USBstick kopieert duurt dat in XP 7 minuten en in Vista 20 minuten. Ik weet niet wat ie loopt te checken maar ik hoopte dat het in W7 niet meer zo was.Icekiller2k6 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:14:
[...]
ik zou zeggen zoek het eens op dat heeft te maken met de soort kopiermethode in windows 7 vista.
die is namelijk 'anders' dan van windows xp, waardoor de gegeven snelheid realistischer is ..
Thx voor de quote trouwens, ik wist nog niet dat deze 'feature' uit te zetten was.
Eindelijk! Ik vond dat echt irritant. Maar ik gebruik inmiddels al heel lang Xplorer2 Lite en die doet dat ook heel lang. Screenshots zien er een beetje uit als een Total Commander ramp, maar als je het een beetje tweaked is het ideal. Browsen met tabs en veel kleurfilters op verschillende bestanden vind ik erg handig.Sjah schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:32:
(..)in 7 (misschien ook al in Vista?) pakt die enkel de naam voor het puntje, dus niet meer per ongeluk de extensie wissen.
Ik vind dat nieuwe menu trouwens nog steeds but. Ik wil meteen naar "alle programma's", die eerste pagina is ook gewoon leeg dus moet ik altijd een keer extra klikken. Lame.
[ Voor 36% gewijzigd door Sando op 16-01-2009 18:42 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Ik krijg telkens dezelfde error "windows could not collect information for [OSImage] since the specified image file [install.wim] does not exist."
Nou heb ik op het internet gezocht of er meer mensen problemen hiermee hadden, en dit waren er vrijwel geen. Een oplossing die iemand gaf, was dat de dvd drive te oud was. Nou twijfel ik hierover, aangezien de mijne niet ouder dan 1 jaar is.
systeem:
athlon 64 2800+
1 gb ram
radeon 9600xt
de systeemeisen zijn dus ook genoeg, en kan het ook niet aan liggen.
het betreft hier trouwens de 64 bit versie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 18:40 ]
Verwijderd
Je tweede punt zit al sinds Vista in Explorer, 1 van de hele kleine dingen die voor mij Vista beter maakten dan XP..Sjah schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:32:
Ontdek nou toch paar kleine dingen. Aan het nieuwe startmenu ben ik gewend, kan nu leven zonder klassiek. Wat ik wel minder vind is dat als je op een icoon/open programma op de taakbalk klikt, hij zo weinig opties geeft, minimaliseren is er niet bij, vorig formaat is ook verdwenen.
Wat wel goed is, tja hoe zeg ik dat: als je op de naam van een file gaat staan in Verkenner, en je klikt nog een keer, kan je de naam veranderen (zijn er mensen die dit nog niet wisten?)al sinds Win95 ofzo. Maar hij pakte altijd de focus op hele naam, inclusief de extensie, die je niet wilt veranderen; in 7 (misschien ook al in Vista?) pakt die enkel de naam voor het puntje, dus niet meer per ongeluk de extensie wissen.
Brand de dvd eens op een lage snelheid?Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:39:
Zijn er hier meer mensen die tijdens het installeren tegen problemen aanlopen?
Ik krijg telkens dezelfde error "windows could not collect information for [OSImage] since the specified image file [install.wim] does not exist."
Nou heb ik op het internet gezocht of er meer mensen problemen hiermee hadden, en dit waren er vrijwel geen. Een oplossing die iemand gaf, was dat de dvd drive te oud was. Nou twijfel ik hierover, aangezien de mijne niet ouder dan 1 jaar is.
systeem:
athlon 64 2800+
1 gb ram
radeon 9600xt
De Last.fm Scrobbler Software geeft de error dat de geluidskaart in gebruik is of niet aanwezig is !
Nou hij is er echt, en niet in gebruik
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Is dat een bug in Windows of in de Last.FM software? Bij mij werkt die trouwens prima.DennusB schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:09:
Hier bugje gevonden!
De Last.fm Scrobbler Software geeft de error dat de geluidskaart in gebruik is of niet aanwezig is !
Nou hij is er echt, en niet in gebruik
Zou zeggen de Last.FM Software ?Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:10:
[...]
Is dat een bug in Windows of in de Last.FM software? Bij mij werkt die trouwens prima.
Edit : Zal zo mijn pc eens rebooten
[ Voor 19% gewijzigd door DennusB op 16-01-2009 19:11 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
hij is gebrand op 1x, maar op 4x en 8x gaf hij dezelfde fout. heeft het misschien te maken met het feit dat het huidige besturingssysteem 32 bits is?
Een ISO is een ISO.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:11:
Heeft het misschien te maken met het feit dat het huidige besturingssysteem 32 bits is?
Heeft er niks mee te maken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
nope tot nu toe niet, ik word gekicked "unknown windows API Function"TheVMaster schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Ook Multiplayer met Punkbuster enabled servers?
Hiervoor was het door "OS Privileges", maar dat had ik opgelost door bf2 als admin te draaien in vista compatibility mode.
Maar dat kan ook door avg ofzo komen...die unkown windows API Function....
Moet nog even zoeken
Ik had dat ook, bij mij deed die het niet op 4 of 8 speed,met 2.4x wel in DVDdecypter. Maar wat was het echte probleem,mijn DVDrw stond op het punt naar de filistijnen te gaan. Nu een nieuwe en kan op desnoods 20x branden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:11:
[...]
hij is gebrand op 1x, maar op 4x en 8x gaf hij dezelfde fout. heeft het misschien te maken met het feit dat het huidige besturingssysteem 32 bits is?
@hieronder:
hebje geen e.dentifier 1 meer liggen, of kan je die niet krijgen nog? Stomme e.dentifier 2 (vind ik dan).
[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 16-01-2009 19:38 ]
Verwijderd
Die error heb ik ook gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:39:
systeem:
athlon 64 2800+
1 gb ram
radeon 9600xt
Het wil zeggen dat Windows een bestand op de DVD niet goed kan lezen.
Zorg ervoor dat je op een nieuwe DVD (zonder krasjes, geen RW) brand, en op lage snelheid.
En zorg er ook voor dat je DVD drive de DVD perfect kan lezen.
Als al dit het geval is, dan is er iets mis met je ISO bestand.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Je moet idd BF2 als admin draaien, dat was onder Vista ook al zo. Pre-Vista game heCrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:15:
[...]
nope tot nu toe niet, ik word gekicked "unknown windows API Function"
Hiervoor was het door "OS Privileges", maar dat had ik opgelost door bf2 als admin te draaien in vista compatibility mode.
Maar dat kan ook door avg ofzo komen...die unkown windows API Function....
Moet nog even zoeken
Die Windows API error ligt aan Punkbuster, Google is your friend. Bij CoD5 heb je er bijvoorbeeld geen last van schijnt...
Verwijderd
Helaas... Werkt dus niet...Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:32:
[...]
[...]
Ik heb morgen wat te proberen dus...
bah, maar goed, wel begrijpelijk....TheVMaster schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:07:
[...]
Je moet idd BF2 als admin draaien, dat was onder Vista ook al zo. Pre-Vista game hemaar ja..wel een van de leukste van z'n soort...
Die Windows API error ligt aan Punkbuster, Google is your friend. Bij CoD5 heb je er bijvoorbeeld geen last van schijnt...En een nieuwe versie van Punkbuster hoeven we voorlopig niet te verwachten
Meeste irriteer ik me eigenlijk aan dat Spore niet installeerd
Je hebt bij nader inzien gelijk, toen je zei dat die Fritz 10 slechts één processor ondersteund. Of om precies te zijn dat de Fritz 10 engine slechts één processor ondersteund.
Die schaak applicatie Deep Fritz 7 werkte dan weliswaar niet in compatibeliteitsmode. Maar ik heb 'm geïnstalleerd onder XP SP3. Vervolgens heb ik alleen de Deep Fritz 7 engine via de D: partitie gekopieerd naar de engine map van de Fritz 10 onder Windows 7. Als ik die Fritz 10 engine tegen die Deep Fritz 7 engine laat schaken, dan zie ik dat de eerst genoemde Engine ongeveer 50 procent van de CPU gebruikt. En de laatst genoemde engine die tot 8 CPU's ondersteund, gebruikt 99 procent van de CPU. Bedankt voor de tip.
Het andere Windows 7 probleem dat ik op bladzijde 24 postte
heb ik inmiddels doorgegeven via Send feedback.Het printen via het draadloze netwerk werkt. Alleen niet het scannen. Scaninformatie: Ophalen van beschikbare scanapparaten is mislukt: kon TWAIN-hulpbronnen niet verwerven.
Verder heb ik nog een kleine correctie op het installeren van de meegeleverde HP Photosmart C6300 series software. Daar had moeten staan, dat ik die geïnstalleerd heb via Compatibility modus en Run as Administrator. Ik heb inmiddels op een andere PC waarop ik de 32 bit versie van Windows 7 build 7000 had geïnstalleerd, ook die HP Photosmart C6300 series software geïnstalleerd. Dat ging op dezelfde wijze. Daarop werkt zo te zien zowel het printen en scannen. Het probleem met die TWAIN-hulpbronnen lijkt hiermee een 64 bit probleem te zijn.
Probeer eens een verse download, dat hielp bij mij, ik heb er ook 2 dvd's aan verspild voor ik een goede had...Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:39:
systeem:
athlon 64 2800+
1 gb ram
radeon 9600xt

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik had 2 dvds, 1e op een RW, bleef na 79 niks doen, dvd eruit en toen nieuwe dvd erin en hij ging verder.Fiber schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:57:
[...]
Probeer eens een verse download, dat hielp bij mij, ik heb er ook 2 dvd's aan verspild voor ik een goede had...
kan daar ook een oorzak liggen dat Windows 7 dan raar doet, of?
Oplossing:
1. Press Windows R, type regedit and press enter.
2. Open the Registry key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. In the right pane, right-click UpperFilters, and then click Delete.
4. Click Yes to confirm the removal of the UpperFilters registry entry.
5. In the right pane, right-click LowerFilters, and then click Delete.
6. Click Yes to confirm the removal of the LowerFilters registry entry.
7. Exit Registry Editor, and then restart the computer.
Note After you remove the UpperFilters registry entry and the LowerFilters registry entry, you may lose functionality in certain programs such as CD recording programs. In this scenario, you must reinstall any affected programs. If the problem recurs, contact the program vendor to determine whether an update is available for the program
Itunes werkt zelf gewoon naar behoren.
Goede middag!
draai pb in Vista compatibility modus, en het werkt prima.
Bestanden in je system32 map PunkbusterA.exe en PunkbusterB.exe op Vista modus zetten, en de bestanden die in je game folder zitten van PB op Vista comp. modus zetten.
Quick how-to:
Extract de iso naar de root van de usb stick
Maak de partitie op de stick active en prop een bootsector erop:
Start-run-cmd
diskpart
list volume
select volume X (waarbij x het volume nr van je usb stick is)
active
exit
cd X: (waarbij X de letter van je usbstick is)
cd boot
bootsect.exe /nt60 X: (waarbij X de letter van je usbstick is)
exit
Reboot en booten vanaf usb stick.
DONE
[ Voor 3% gewijzigd door Johnsel op 16-01-2009 23:32 ]
Ik kon alleen de UpperFilters registry entry niet vinden bij mij.Mdesign schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:07:
Bug: Itunes zorgt er voor dat na de upgrade de DVD speler niet meer functioneerd.
Oplossing:
1. Press Windows R, type regedit and press enter.
2. Open the Registry key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
3. In the right pane, right-click UpperFilters, and then click Delete.
4. Click Yes to confirm the removal of the UpperFilters registry entry.
5. In the right pane, right-click LowerFilters, and then click Delete.
6. Click Yes to confirm the removal of the LowerFilters registry entry.
7. Exit Registry Editor, and then restart the computer.
Note After you remove the UpperFilters registry entry and the LowerFilters registry entry, you may lose functionality in certain programs such as CD recording programs. In this scenario, you must reinstall any affected programs. If the problem recurs, contact the program vendor to determine whether an update is available for the program
Itunes werkt zelf gewoon naar behoren.
Goede middag!
En zal je net een moederbord hebben die niet van usb kan booten
Ik heb het brandprogramma gebruikt wat in de 5 stappen geadviseerd stond, dat werkte wel direct (nadat ik er bergens verplits had aan een kapotte dvd brander).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We zitten inmiddels in 2009 hoor.SinergyX schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:39:
[...]
Meeste pc's die ik tegenwoordig zie die fatsoenlijk windows vista en/of 7 draaien hebben daar inmiddels toch wel ondersteuning voor
[ Voor 15% gewijzigd door Johnsel op 16-01-2009 23:43 ]
Ja,en mogen wij ook weten welk programma dat was?SinergyX schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:39:
[...]
Ik heb het brandprogramma gebruikt wat in de 5 stappen geadviseerd stond, dat werkte wel direct (nadat ik er bergens verplits had aan een kapotte dvd brander).

Verwijderd
Heb zelf een audigy 4, doet het in W7 maar vaak vervormd geluid, hoop dat er snel nieuwe drivers komen.Roman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:52:
Hoe zit het dan eigenlijk met een SB Audigy in W7? Onder vista draait die wel.
hebben jullie trouwens ook dat als de pc in standby gaat, de fans en dergelijke blijven werken?? onder vista had ik toch echt dat de pc muisstil was, dus gewoon alles uit behalve het powerlampje wat flikkerde (standby mode)
edit/
haha gaaf, je kan "rechtermuisklik" op een item in je taskbar ook simuleren met je linkermuisknop door erop te staan, linkermuisknop indrukken en vervolgens omhoog slepen.. nice nice
[ Voor 20% gewijzigd door SYQ op 17-01-2009 01:07 ]
Klopt, strak! Nu nog hopen dat Firefox zichzelf hiermee compatible maakt, net zoals ze moeten doen met aero thumbnail, die alle geopende tabs laat zien, zoals IE (uiteraard) al heeft.Johnsel schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 01:10:
werkt als ik me niet vergis ook zo bij die IE adresbalk.
Bijna jammer dat de beta maar tot 1 augustus werkt. Eens zien wat MS dan gaat doen. Ook een beetje lullig, heb ik dan 8GB in m'n pc, moet ik terug naar XP.....
Misschien hebben we dan wel Beta 2 en mag je verlengen[b]Snowwie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:05:Bijna jammer dat de beta maar tot 1 augustus werkt. Eens zien wat MS dan gaat doen. Ook een beetje lullig, heb ik dan 8GB in m'n pc, moet ik terug naar XP.....
[ Voor 3% gewijzigd door mklcln op 17-01-2009 02:11 ]
Dan is er of een Release Candidate....of een FINALdpz schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:11:
[...]
Misschien hebben we dan wel Beta 2 en mag je verlengen
En jammer dat ook Vista de Sniping tool al had.... Gewoon even in je Accessoires map kijken.Snowwie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:05:
Ik vind die Sniping Tool toch echt geweldig. Het is al eerder gezegd in dit topic, maar het ouderwetse "prt-screen, paint, opslaan als bmp, openen in irfanview en opslaan als jpg" is verleden tijd.Heb een feedback gestuurd naar MS met enkel lof over deze tool.
printscreen, paint, opslaan als jpg kan ook gewoon of je niet naar irfanview voor toe.Snowwie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:05:
Ik vind die Sniping Tool toch echt geweldig. Het is al eerder gezegd in dit topic, maar het ouderwetse "prt-screen, paint, opslaan als bmp, openen in irfanview en opslaan als jpg" is verleden tijd.Heb een feedback gestuurd naar MS met enkel lof over deze tool.
Bijna jammer dat de beta maar tot 1 augustus werkt. Eens zien wat MS dan gaat doen. Ook een beetje lullig, heb ik dan 8GB in m'n pc, moet ik terug naar XP.....
Zeker voor snel een screenshot is printscreen nog handig. Maar verder is sniping tool natuurlijk veel handiger omdat je dan meteen maar een deel van het scherm hoeft te doen.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Vista heb ik eigenlijk nooit echt mee gewerkt.Edgarz schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:21:
En jammer dat ook Vista de Sniping tool al had.... Gewoon even in je Accessoires map kijken.
Ik heb overigens de volgende feedback gestuurd mbt tot het opslaan van bestanden:
@Angeluskamps, de jpg compressie van Paint vond ik altijd waardeloos (veel artefacts), daarom deed ik eerst altijd BMP, en daarna met Irfanview alsnog naar Jpg.When you try to save a file you get a window with locations to save. Mostly it starts in my documents.
Normally there was a BACK button to quickly go up to the root. Now I have to scroll down to "Computer",
and select the drive I want to store something. This handling is by nature annoying, but what's more annoying,
is that every directory you select, you have to scroll down again and again to go to another (sub) directory.
In short: File saving works kinda ackward.
echt jaren lang gebruik gemaakt van dit tooltje. druk op printscreen, en je heb jpeg bestandje op je bureaublad (wel natuurlijk instellen).. alt+printscreen geeft de actieve venster terug in een jpeg bestand, deel van een venster is ook mogelijk met ctrl+printscreen
[ Voor 10% gewijzigd door SYQ op 17-01-2009 02:41 ]
Verwijderd
http://www.microsoft.com/...F99EA83DBB&displaylang=en
Voor als iemand dus een AD te beheren heeft.
Ik ben blij dat je dit zegt, ik heb hier zelf ook last van SB Audigy SEVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:45:
[...]
Heb zelf een audigy 4, doet het in W7 maar vaak vervormd geluid, hoop dat er snel nieuwe drivers komen.

Dat werkt dus niet voor bf2 bij mij, blijf gekicked wordenEDIT schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 22:21:
Wat hier al eerder werd gezegt over fouten met PunkBuster:
draai pb in Vista compatibility modus, en het werkt prima.
Bestanden in je system32 map PunkbusterA.exe en PunkbusterB.exe op Vista modus zetten, en de bestanden die in je game folder zitten van PB op Vista comp. modus zetten.
Heb je al je PC opnieuw opgestart na het veranderen van de compatibility modus?CrankyGamerOG schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:40:
[...]
Dat werkt dus niet voor bf2 bij mij, blijf gekicked worden
nope heheh, ff proberenEDIT schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:47:
[...]
Heb je al je PC opnieuw opgestart na het veranderen van de compatibility modus?
(ik draai wel 64bit he)
[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-01-2009 10:49 ]
http://www.sevenforums.co...-0001w7-01-10-2009-a.htmlBrian schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:09:
[...]
Ik ben blij dat je dit zegt, ik heb hier zelf ook last van SB Audigy SE
is everything cool?
gstoffers in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."
Daarin staat de map genoemd waar je de bestanden moet veranderen bij de x64 versie.
Ja ik weet het, maar zo te zien is dat nu in ieder geval niet meer.Snowwie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:23:
@Angeluskamps, de jpg compressie van Paint vond ik altijd waardeloos (veel artefacts), daarom deed ik eerst altijd BMP, en daarna met Irfanview alsnog naar Jpg.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Chills schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:52:
Offtopic maar ik wou dit toch even laten zien:
[afbeelding]
Is al gepost.. misschien niet hier dan in een van de vorige delen..
Hier installeert Spore prima.CrankyGamerOG schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:45:
[...]
bah, maar goed, wel begrijpelijk....
Meeste irriteer ik me eigenlijk aan dat Spore niet installeerdinstallshield doet gewoon niks en staat stil in het begin, ook geen hdd activiteit te bespeuren
Het is wel de Ali Illegali-versie (ik heb Spore wel, maar vind dat hun kopieerbeveiliging nergens op slaat, dus installeer alleen de 'alternatieve' versie
Misschien dat-ie niet wil vanwege de kopieerprotectie?
Als je het topic een beetje bij zou houden, dan had je gelezen dat het inderdaad vaker voorkomt, inderdaad.SYQ schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:58:
enige echte grote bug in w7 vind ik toch wel het verdwijnen van partities na het terugkomen uit standby/hibernate mode.. bij een restart is alles weer terug.. erg vaagg
hebben jullie trouwens ook dat als de pc in standby gaat, de fans en dergelijke blijven werken?? onder vista had ik toch echt dat de pc muisstil was, dus gewoon alles uit behalve het powerlampje wat flikkerde (standby mode)
Een oplossing is so far nog niet gevonden, geloof ik.
Snowwie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 02:05:
Waarom niet printscreen - Paint - opslaan als jpg?
Edit: Aha, jpg-artifacts
Offtopic:Chills schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:52:
Offtopic maar ik wou dit toch even laten zien:
[afbeelding]
Die is al een aantal keer voorbijgekomen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb ook de ali illigali versie hier vanwege dezelfde redenen... maar de installshield hangt gewoon kei hard in het begin, en er worden ook geen mappen aangemaakt etc.anandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:03:
[...]
Hier installeert Spore prima.
Het is wel de Ali Illegali-versie (ik heb Spore wel, maar vind dat hun kopieerbeveiliging nergens op slaat, dus installeer alleen de 'alternatieve' versie).
Misschien dat-ie niet wil vanwege de kopieerprotectie?
Draai jij ook X64 ?
Ik had idd in de appdata map niet gedaan, het probleem "lijkt" nu opgelost...EDIT schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:56:
Mocht het dan nog niet werken, bekijk dan deze post:
gstoffers in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."
Daarin staat de map genoemd waar je de bestanden moet veranderen bij de x64 versie.
[ Voor 27% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-01-2009 12:31 ]
Nee, ik draai de 32bits versie, ik heb maar 2Gb geheugen.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:29:
[...]
Ik heb ook de ali illigali versie hier vanwege dezelfde redenen... maar de installshield hangt gewoon kei hard in het begin, en er worden ook geen mappen aangemaakt etc.
Draai jij ook X64
Daarnaast heb ik het vermoeden dat de 64bits versie véél meer compatibiliteitsproblemen heeft dan de 32bits-versie
Creepy & Cute werkt ook prima, overigens.
Ik heb ook maar 2GB geheugen maar ik dacht ach , een 64bit proc waarom dan geen 64bit, heb er nu al spijt van, als dat het enigste is waarom spore niet werktanandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:33:
[...]
Nee, ik draai de 32bits versie, ik heb maar 2Gb geheugen.
Daarnaast heb ik het vermoeden dat de 64bits versie véél meer compatibiliteitsproblemen heeft dan de 32bits-versie
Creepy & Cute werkt ook prima, overigens.
ik wil spore pvd !!
en je vermoeden is denk ik onjuist , bij mij werkt eigenlijk alles naar behoren, buiten spore dan
[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 17-01-2009 12:39 ]
Zie hier voor meer info: http://www.sevenforums.co...federation-providers.html
Met een simpele aanpassing heb je binnen no-time een tweakers.net zoekfunctie toegevoegd

Leuk. Zou je de connector met ons willen delen?k7of9 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:14:
Excuus als het al besproken is, heb het met een zoekfunctie nog niet in het topic kunnen vinden, maar een van de tot nog toe onderbelichte funties van Windows 7 is naar mijn idee de federated search. Het is een functie om de search functie in windows verder te brengen dan alleen je desktop.
Zie hier voor meer info: http://www.sevenforums.co...federation-providers.html
Met een simpele aanpassing heb je binnen no-time een tweakers.net zoekfunctie toegevoegd
[afbeelding]
Verkapte 'Bij mij wil het niet werken'-post
anandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:30:
[...]
Leuk. Zou je de connector met ons willen delen?
Verkapte 'Bij mij wil het niet werken'-post![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <OpenSearchDescription xmlns="http://a9.com/-/spec/opensearch/1.1/" xmlns:ms- ose="http://schemas.microsoft.com/opensearchext/2009/"> <ShortName>Tweakers</ShortName> <Description>Tweakers.net using Windows 7 Search.</Description> <Url type="application/rss+xml" template="http://search.msn.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&num=10&format=rss"/> <Url type="text/html" template="http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&format=rss"/> </OpenSearchDescription> |
Opslaan als bestandsnaam.osdx en dubbelklikken om te activeren.
Live search zal ongetwijfeld aan te passen zijn naar google bijv, het is maar een quickie.
[ Voor 4% gewijzigd door k7of9 op 17-01-2009 13:39 ]
k7of9 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:36:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <OpenSearchDescription xmlns="http://a9.com/-/spec/opensearch/1.1/" xmlns:ms- ose="http://schemas.microsoft.com/opensearchext/2009/"> <ShortName>Tweakers</ShortName> <Description>Tweakers.net using Windows 7 Search.</Description> <Url type="application/rss+xml" template="http://search.msn.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&num=10&format=rss"/> <Url type="text/html" template="http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&format=rss"/> </OpenSearchDescription>
Live search zal ongetwijfeld aan te passen zijn naar google bijv, het is maar een quickie.
Ah. Ik probeerde de search van Tweakers zelf te gebruiken, vandaar
Bedankt voor de searchconnector
Ik gebruik de search best veel, eigenlijk.Sjah schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:51:
Niet om het een of ander, maar zoeken doe ik liever in de browser, die search van Win gebruik ik echt zowat nooit.
Vooral voor op mijn computer en om snel programma's en control panels te openen.
Maar even kijken hoe dit werkt. Het scheelt wel dat je eerst Firefox zou moeten openen enzo.
Maarja, ik weet ook niet hoe de zoekresultaten zijn.
Het liefste had ik een Search Connector die direct de Tweakers search zou gebruiken
Edit:
Met de preview pane erbij is het echt super
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 17-01-2009 14:01 ]
Voor mij persoonlijk zie ik hier genoeg mogelijkheden in. Wanneer ik aan een project bezig ben en daardoor toch veel in de filemager bezig ben en even snel ergens naar wil zoeken bijvoorbeeld.
Het direct zoeken op sites is mogelijk wanneer de betreffende site OpenSearch ondersteuning heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door k7of9 op 17-01-2009 13:59 ]
Ik zie in Taakbeheer bij processe het geheugengebruik, hij heet privateworking set,en je kan er nog veelmeer kiezen als je bij View op select columns drukt. Is dit de goeie? Ik vraag het omdat ik zie dat Google Earth 300mb gebruikt, dat deed die bij Xp nooit.
Verwijderd
ik heb het eens heerlijk met allerlei games en applicaties laten draaien en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer maar dan ook zeer te spreken ben over windows 7 !
Vista was al opzich aardig maar had niet veel meer en beters te bieden als XP omdat Vista teveel het systeem hier vertraagde en bepaalde oude applicatie no go gaven die ik nou juist veel gebruik.
Wat ik bizar vind is dat het onder Windows 7 wel prima draaid en daar ben ik ook zeker blij mee aangezien er weinig astronoische progamma's die ik gebruik niet werken onder vista om mijn telescoop te besturen .
Verder loop windows 7 als een trein en het geheugen beheer loopt stukken beter als Vista , ik had in Vista een vaag probleem als ik van 1 harde schijf naar de andere copyeerde dan was ineens al mijn gegeugen in gebruik gebruik tot 93% en ik heb toch 4Gig ram in de PC en Vista SP1 geinstalleerd, daar heb ik onder windows 7 totaal geen last meer van .
Gamen gaat stukken beter als onder Vista, met name DX9 loopt smoother op mijn ATI 4850 ,DX10 nog niet geprobeerd maar onder Vista liep dat wel redelijk goed maar vond het erg tegen vallen wat DX10 op beeld toverde dus dat was voor mij ook een reden om op XP te blijven hangen.
De functie's die zowel Vista als Windows 7 heeft zal ik veel niet van gebruiken mits het met instellingen of het systeem beetje te tweaken te maken heeft en dit was onder XP ook wel het geval dus naar die opties heb ik nog niet zo gekeken.
Browsen op het net loopt subliem snel vergleken met XP , Vista deed dit ook al alleen soms gooide Vista exploer er gewoon uit zonder reden of fout melding en dat heb ik in Windows 7 totaal geen last meer van dus das voor mij weer een verbetering.
De Eye candy van Vista en Windows 7 zijn gewoon zeer mooi en zeker waneer de CPU dit niet hoeft te doen maar de GPU en voor mijn gevoel doet Windows 7 dit stukken beter en dat zou verklaren waarom Windows 7 met alle Eye Candy aan veel soepeler loop dan Vista.
Files Copyeren gaat in Windows 7 ook rapper van harderschijf naar de andere hardeschijf , deleten van bestanden gaat ook veel rapper als in Vista of XP mischien dat het mij opvalt maar hier is het wel zo in ieder geval.
mijn conclusie van Windows 7 Beta is dan ook prima te noemen ,waneer de officiele Windows 7 uitkomt ga ik ook hierop overstappen en XP velaten voor wat het is.
Tuurlijk zitten er vast kinderziektes in die weer met patches en updates gefix gaan worden maar dat is met elke nieuwe OS wel zo.
Alle software en Drivers die ik gebruik en nodig heb draaien uitstekend op mijn systeem , Met name astrologische software die ik veel gebruikt loopt zonder problemen op Windows 7.
Gebruikte systeem voor Windows 7 Beta
Asus P5K Deluxe WiFi
Core2Duo E-8400 3.0@4.0
Kingstone 2x 2048DDR2 PC-8500
MSI 4850HD 512MB
2x hitachi Spinpoint F1 RAID
multiboot XP en Windows 7
Dat vind ik vreemd, aangezien 7 niet veel anders is dan Vista met veel tweaks,maar de ondergrond waarop programma's moeten draaien is amper veranderd lijkt mij. Ligt het er niet aan dat je Vista in het begin hebt geprobeerd, en dat die problemen inmiddels wel degelijk zijn opgelost? Dat had ik ook met Vista, heb er daarna eigenlijk niet meer naar omgekeken, het fijne van 7 is dat het al die fixes voor Vista die inmiddels allang uit zijn , ook kan gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:43:
Hier ook de Windows 7 beta maar eens geinstalleerd,
bepaalde oude applicatie no go gaven die ik nou juist veel gebruik.
Wat ik bizar vind is dat het onder Windows 7 wel prima draaid en daar ben ik ook zeker blij mee aangezien er weinig astronoische progamma's die ik gebruik niet werken onder vista om mijn telescoop te besturen .
Ja ik ga ook over, ben al over eigenlijk, vond toen ik gister weer in Xp kwam, het maar kaal, zelfs de classic Xp interface vond ik niet meer zo mooi...

Haha super, mag ik mij even dood lachen; 't geluid klinkt nu nog beter dan met de Vista Creative drivers

Lijkt jou. Heb je er ook iets van een linkje over?Sjah schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:56:
[...]
Dat vind ik vreemd, aangezien 7 niet veel anders is dan Vista met veel tweaks,maar de ondergrond waarop programma's moeten draaien is amper veranderd lijkt mij.
Volgens mij zijn er voor Win7 juist veel tweaks in die ondergrond gebeurd, meer dan menig persoon denkt.
Mischien een tip voor mensen met een samba server, of NMT, met dezelfde problemen. Ik heb inmiddels al feedback gestuurd naar MS
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Nee, meer een algemeen gevoel, en dat het WinNT 6.1 is/heet. Dat doet de vergelijking met Xp/2000 wel aardig opgaan,daar werkte eigenlijk alles wat in 2k werkte ook wel in Xp. Maar.... heb jij een linkje voor jouw idee...anandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:01:
[...]
Lijkt jou. Heb je er ook iets van een linkje over?
Volgens mij zijn er voor Win7 juist veel tweaks in die ondergrond gebeurd, meer dan menig persoon denkt.
Verwijderd
Ik neem aan dat je bedoeld dat het wel of niet goed draaid onder Vista of Windows 7 ?Brian schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:56:
[...]
Haha super, mag ik mij even dood lachen; 't geluid klinkt nu nog beter dan met de Vista Creative drivers![]()
![]()
hier heb ik geen Creative geluidskaart maar gebruik de Onboard SoundMax HD 7.1 van het moederbord en heb Vista drivers onder Windows 7 geinstalleerd en werken fomidable wat het onder Vista ook al deed.
Het enigste nadeel dat ik ondervond is ,waneer ik in winamp mp3's afspeelt dan blijft het 2.1 geluid en kan niet het geluid op 5.1 krijgen met muziek wat wel onder XP prima ging
dit euvel had ik ook onder Vista .
Nou heb ik een Logitech G51 speakerset waarbij je ook surround kan inschakelen en dan werkt het ook over 5 speakers alleen klinkt niet natuurlijk het geluid vergleken als je alles gewoon doorgeeft in 5.1
Ik heb een goedkope oplossing in een andere pc met Vista, een Sweex 5.1 van 13euries en die werkt formidable onder Vista en dat voor een goedkoop Sweex kaartje
waneer ik een DVD afspeel dan werkt alles op 5.1 dus das allemaal weer inorde in Vista en Windows 7 op de onboard soudkaart.
ben altijd al niet zo'n creative fan geweest .. teveel bugs in de drivers.
Het is me gelukt!Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:17:
Hebben er al mensen geexperimenteerd met Remote Desktop? Hierbij doel ik op zogenaamde 'hack' die er bij XP, zodat je met 2 accounts kan inloggen, 1 remote account en 1 lokale account.
Concurrent Remote Desktop Sessions Windows 7 Beta 7000 !
Met dank aan cocoa op het The Green Button-forum.
Het was eerder al mogelijk op XP en Vista.
De verschillen tussen de gepatchte en originele termsrv.dll zie je hieronder:
Voor x86:
C:\Windows\System32>fc /b termsrv.dll 32_termsrv.dll Comparing files termsrv.dll and 32_TERMSRV.DLL 0001BC2F: 3B B8 0001BC30: 86 00 0001BC31: 20 01 0001BC32: 03 00 0001BC34: 00 90 0001BC35: 0F 89 0001BC36: 84 86 0001BC37: F3 20 0001BC38: 28 03 0001BC39: 01 00 0001C367: 43 90 00063ABD: 74 E9 00063ABE: 2F 2C 00063ABF: 68 00 00063AC0: 60 00 00063AC1: 43 00
Voor x64:
C:\Windows\System32>fc /b termsrv.dll 64_termsrv.dll Comparing files termsrv.dll and 64_TERMSRV.DLL 00017F58: 8B B8 00017F59: 87 00 00017F5A: 38 01 00017F5B: 06 00 00017F5D: 00 90 00017F5E: 39 89 00017F60: 3C 38 00017F64: 0F 90 00017F65: 84 90 00017F66: 47 90 00017F67: D1 90 00017F68: 00 90 00017F69: 00 90 00018236: 01 00 00057556: 74 EB
Lees dit als volgt: De byte op plaats 0001BC2F moet je 3B veranderen in B8 met een hex-editor.
Maak jezelf eigenaar van %SystemRoot%\System32\termsrv.dll en overschrijf de originele file. Herstart de Remote Desktop Services.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
edit: link http://www.classicfm.nl
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 17:20 ]
Ik heb idd precies hetzelfdeVerwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:20:
Zo juist iets "grappigs" gevonden.. Ik zat net ff op de website van classic fm (don't ask) en daar krijg ik in IE geen scrollbar te zien. Feedback is inmiddels al de deur uit, maar ik wilde toch even weten of dit bij jullie reproduceerbaar is.
edit: link http://www.classicfm.nl
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Compatibility view werkt wel.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Oh, dat is zonde.SleutelMan schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:37:
Of ik heb zelf iets verprutst (zeer likely) of windows 7 vind het niet leuk als je met een externe tool aan de partities gaat prutsen
![]()
. Ik had via de acronis boot cd de Windows XP partitie ACHTER de windows 7 schijf verwijderd om wat meer ruimte te geven aan windows7+temp bestanden en mn applicatie partitie die daar weer achter zat (geen kans van verschuivende driveletters, tenminste niet van de win7 partitie
). Krijg ik netjes wel de bootloader maar win7 wil niet starten en vraagt om de cd om de herstelconsole te fixen. En die cd ben ik kwijt
![]()
.
Ik vind het echt een superoptie van Windows 7 dat je gewoon een recovery-cd kan branden, hulde!
Ik probeerde WMDC 6.1 (http://www.microsoft.com/...ronize/device-center.mspx) te installeren en het werkt ook nog! Hij vind nu de RNDIS driver en hij synced zonder problemen!
Welke versie van WMDC zit er bij Windows 7 dan?Imperium schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:58:
Om te syncen in Windows 7.
Ik probeerde WMDC 6.1 (http://www.microsoft.com/...ronize/device-center.mspx) te installeren en het werkt ook nog! Hij vind nu de RNDIS driver en hij synced zonder problemen!
Bij mij 6.1:anandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:59:
[...]
Welke versie van WMDC zit er bij Windows 7 dan?

Een oudje dus
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 17-01-2009 18:04 ]
Bij mij doet ie het niet ?k7of9 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:36:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <OpenSearchDescription xmlns="http://a9.com/-/spec/opensearch/1.1/" xmlns:ms- ose="http://schemas.microsoft.com/opensearchext/2009/"> <ShortName>Tweakers</ShortName> <Description>Tweakers.net using Windows 7 Search.</Description> <Url type="application/rss+xml" template="http://search.msn.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&num=10&format=rss"/> <Url type="text/html" template="http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}+site %3atweakers.net&format=rss"/> </OpenSearchDescription>
klote x64The discription file is not compatible with this version of windows
Zet wordwrap uit, en check of alles op 1 regel staat, dat was bij mij het probleem.
(Optioneel: Zet de preview pane aan, dan zie je de pagina gelijk
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 17-01-2009 18:12 ]
Staat je UAC toevallig uit?Th3Eagle schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:18:
Ik heb iets geks zeg, ik kan niks meer met gadgets doen, zelf als ik via het control pannel dubbelklik op het icoon laad hij heel even en dan niks
Ja ik was je al voor, zat net op internet ernaar te kijken toen ik niks in de TS zag staan. Hier is een fix voor de mensen die er ook last van hebben.
http://www.mydigitallife....sabled-in-windows-7-beta/
Moet het zelf nog wel uitttesten, maar als uac aan staat werken ze dus gewoon, beetje vaag
Vaag, ik weet het niet, ik kan best begrijpen dat er mogelijke security-problemen kunnen zijn met unsigned gadgets en UAC uit, misschien dat het daarom is?Th3Eagle schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:27:
[...]
Ja ik was je al voor, zat net op internet ernaar te kijken toen ik niks in de TS zag staan. Hier is een fix voor de mensen die er ook last van hebben.
http://www.mydigitallife....sabled-in-windows-7-beta/
Moet het zelf nog wel uitttesten, maar als uac aan staat werken ze dus gewoon, beetje vaag
mja, maar ik kan me toch ook best voorstellen dat ik uac niet wil gebruiken, en dat ze dan gewoon een vinkje+eula ofzo hadden kunnen toevoegen voor gebruik van gadgets zonder uac.anandus schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:31:
[...]
Vaag, ik weet het niet, ik kan best begrijpen dat er mogelijke security-problemen kunnen zijn met unsigned gadgets en UAC uit, misschien dat het daarom is?
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Lijkt erop dat ik dit probleem ook heb. Heb een NAS waar ik wat SMB shares heb gemount in Windows 7. Als ik er data naar toe schrijf dan komt het inderdaad voor dat er een BSOD verschijnt op tdi.sys. Heb ook feedback gestuurd naar Microsoft.Flyby_Wire schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:07:
Ik had wat problemen met BSOD. Ik kreeg om de 10 min een BSOD, met een tdi.sys error. Nu heb ik beneden een Samba-server draaien, op een NMT. Ik had deze geshared in windows 7, en login en wachtwoord laten onthouden. Ik heb deze share verwijderd, en tot nu toe geen BSOD meer gehad.
Mischien een tip voor mensen met een samba server, of NMT, met dezelfde problemen. Ik heb inmiddels al feedback gestuurd naar MS
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Maar nu komt het leuke: vanuit dos, knoppix etc. kom ik op de partitie en kan hem gewoon lezen. Idem dito met Acronis Disk Director vanuit Windows 7 zelf. Een driveletter eraan geven met Acronis wil echter niet (wil wel maar blijft niet hangen), en de disk manager van windows ziet het als een lege ruimte (en kan ik ook niet aanpassen wegens een 'console view is not up-to-date'. Herstart van de manager (en windows) heeft niet tot verbetering geleid (wel tot meer frustratie

edit: ik heb een leuke oplossing bedacht (kijken of het werkt
Men neme:
Symantec Ghost
Acronis Disk Director (of elke willekeurige disk manager)
1: maak een image van de partitie in kwestie
2: verwijder de partitie
3: maak een nieuwe partitie aan gelijk aan de oude (en nu maar hopen dat win7 hem herkent
4: kopieer de gegevens uit de image via image viewer terug naar de nieuwe partitie
Nu eens zien of dit gaat werken
[ Voor 25% gewijzigd door SleutelMan op 17-01-2009 22:35 ]
Dit topic is gesloten.