Tsurany schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:28:
Wat ik wel erg jammer vind, weet niet of dat ook al in Vista zat, maar het hele gedoe met Libraries, Homegroup, Favorites,... ik vind het allemaal erg storend want ik zal het ten eerste nooit gebruiken en ten tweede neemt het enkel layout ruimte in. Erg jammer dat je zulke dingen niet makkelijk kan uitschakelen.
Dat zijn juist de nieuwe features

Vooral die libraries zijn zo énorm handig

Maar favorites ook.
Scheelt de eeuwige gedoe met door folders heen moeten klikken en noem maar op

Mappen zijn zo niet meer van deze tijd
Naast de snelheid en de nieuwe startmenu/taakbalk vind ik libraries juist hét grote pluspunt vin Windows 7

Lijkt me van wel inderdaad

De keys zijn gebonden aan de Live-ID
Je bedoelt 'never notify'?
Hier werken gadgets namelijk wel

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:17:
Draai sinds vandaag Windows 7 beta 1 X64 (build 7000). Het werkt allemaal prima, het enige dat me opvalt is dat mijn "Windows Experience Index" score terug is gegaan van 4.9 naar 3.0. Dit komt door de harddisk (haalt nou 3.0 ipv 5.3). Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen of is de classificatie veranderd?
Waarschijnlijk een (moederbord-)driverprobleem, eerder in dit topic was een soortgelijk geval

Winver intoetsen
Let op de regional settings, dat-ie niet dag en maand door elkaar haalt
Kazu schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:48:
Tot nu toe bevalt deze build mij heel erg.
De nieuwe taskbar is erg praktisch omdat hij in een oogopslag veel informatie verschaft.
Enige nadeel vind ik: ik heb nu Live Messenger 9.0 geinstalleerd, en in plaats dat hij zich minimaliseert naar de systray, minimaliseert hij zich naar de taskbar. Nou ben ik niet zo van onnodige zooi op m'n taskbar, dus dat wordt nog even kijken hoe ik het programma alsnog in de systray krijg.
Probeer het eens in Vista-compatability te draaien

Dat is inderdaad een interessante hypothese
al denk ik nog steeds dat het aan de drivers kan liggenJa, ik ben ook zeer te spreken over WMP

Geen Media Classic meer, geen apart muziekprogje meer, gewoon lekker wat er meegeleverd wordt

Chills schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:35:
Nu is het me wel gelukt om de Nvidia Geforce 185.20 drivers te installeren, met de conclusie dat Windows 7 beter presteert als Windows Vista !
3DMark Vantage resultaten:
(Intel E6600 @ 3,2 ghz, 8800 GTS 640Mb, 4GB 800mhz geheugen, Asus P5K Deluxe)
Windows Vista Ultimate 64-bit: Nvidia 185.20 geforce winvista 64bit whql:
3Dmark: 5656
GPU: 4560
CPU: 20284
Windows 7 Ultimate 64-bit: Nvidia 185.20 geforce winvista 64bit whql:
3Dmark: 5670
GPU: 4572
CPU: 20301
Da's nog wel krap
Maar ongetwijfeld zal dat alleen maar beter worden met betere drivers en als alle debugcode uit Win7 is gehaald

Niet perse, bij Vista werden mensen die een bug hadden gevonden beloond met een licentie
Daarbij zorgt het voor een meer bugvrij-systeem als je zoveel mogelijk betatesters hebt