Oh dankje, dit is erg erg erg handig.BM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:56:
[...]
Tipje: dat werkt met alle schermen
Tevens te realiseren met keyboard kwam ik net achter
- Winkey-Left: half scherm maximaliseren links
- Winkey-Right: half scherm maximaliseren recths
- Winkey-Up: scherm totaal maximaliseren
Zelfde dus als je ze met je muis naar links/rechts/boven sleept
Winkey+spatie is ook een fijne.
En natuurlijk alle andere winkey-combo's
(Zoals winkey+nummer om de betreffende programma op de taskbar te starten)
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 15:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik draai onder 64-bit, ik heb de Compatability optie reeds getest; als Vista en zelfs als XP: beiden hebben niet geholpen.anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:52:
[...]
Heb ik vaker gehoord, ik heb geen problemen met Winamp gehad. Misschien Vista-compatability proberen ofzo?
Draai je 32- of 64-bit?
Ik heb Windows 7 op een andere partie geinstalleerd: is het bij andere mensen ook zo dat zij de Vista partitie niet kunnen zien? Andere partities op dezelfde schijf zie ik wel, maar de C-schijf van Vista ontbreekt bij mij.
Jep, handig om te kijken wat er ook al weer op die achterliggende pagina stond.anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:00:
[...]
Winkey+spatie is ook een fijne.
En natuurlijk alle andere winkey-combo's
Zelf heb ik niet zo'n groot scherm op me laptop, dus dat komt ook goed van pas.
Hmm er schijnen best nog wat compatibiliteitsproblemen te zijn met 64bit dus.Chills schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:01:
[...]
Ik draai onder 64-bit, ik heb de Compatability optie reeds getest; als Vista en zelfs als XP: beiden hebben niet geholpen.
In ieder geval Winamp en Chrome.
Is de partitie active en heb je een letter toegewezen?Ik heb Windows 7 op een andere partie geinstalleerd: is het bij andere mensen ook zo dat zij de Vista partitie niet kunnen zien? Andere partities op dezelfde schijf zie ik wel, maar de C-schijf van Vista ontbreekt bij mij.
Ik heb hier Windows 7 64bit draaien in vmware workstation 6.5.1.filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:55:
Heeft iemand de public beta al kunnen installeren in VMware?
Ik hoorde dat daar problemen mee waren?
Het enige probleem waar ik tegen aan loop is dat de "Windows experience Index" blijft hangen bij "tuning windows media Decoding"
Dit heb ik ook al gemeld via feeback bij Microsoft
Aan mijn onderliggende systeem kan het niet liggen en bij de vorige beta had ik dit probleem niet.
Verder nog geen dingen tegen gekomen niet niet werken, mcafee 8.7 er ook direct opgezet en via windows update al patches binnen gehaald
Mag wel toch? Voor de geinteresseerden:Sjah schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:01:
Win Server 2008 R2 x64 7000 is ook verschenen, waar hoef ik niet te zeggen...
Windows 2008 Beta
Afaik werkt Aero NIET in Vmware, vanwege het ontbreken van de benodigde drivers (3d stuff etc).filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:21:
Ook geen problemen met Aero ofzo?
Dat is dan misschien ook de reden dat de performance index niet helemaal goed gaat, al zou die niet mogen gaan hangen/
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 10-01-2009 15:23 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Half uurtje aan het prutsen en ik heb nog geen UAC box gezien. Hebben ze deze zo verbeterd of is deze gewoon niet actief in Windows 7?
En vreemd genoeg kan je bij die wel gewoon de iso van de site trekken, en gebruiken met 1 van de 4 getoonde standaardkeys, helemaal tot Augustus.Sjah schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:01:
Win Server 2008 R2 x64 7000 is ook verschenen, waar hoef ik niet te zeggen...
Standaard staat ie ingesteld dat ie voor windows-dingen geen boxje geeft. Dus niet meer voor event viewer, device manager, windows update en dergelijke.Avenger 2.0 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:30:
Half uurtje aan het prutsen en ik heb nog geen UAC box gezien. Hebben ze deze zo verbeterd of is deze gewoon niet actief in Windows 7?
[ Voor 38% gewijzigd door spone op 10-01-2009 15:33 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verbeterd. In te stellen door:Avenger 2.0 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:30:
start-> 'uac'->enter
Is hier een oplossing voor ? 
http://i43.tinypic.com/95rmf9.jpg
Ik wil 'm draaien (64bit-versie van beta) in Vmware op Vista 32-bit.
Er schijnen dus problemen te zijn met het draaien van 64bit op VMware in een 32bits OS.filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:35:
dus installeer gewoon een 32bits Windows7.
Dan heb je ook een stuk minder compatibiliteitsproblemen
1e vraag: why op een 32-bit host een 64-bit guest draaien?filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:35:
Oplossing: zorgen dat Intel VT aanstaat in BIOS, of met een 64-bit host OS gaan werken
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik gebruik zelf geen vmware, maar ik vermoed dat je net als bij virtualbox dan de optie moet inschakelen om de virtualisatiefunctie van de processor zelf te gebruiken, bij intel noemt dit vt-x bij amd weet ik het niet direct. Normaalgezien moet je dit eerst inschakelen in je bios.filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:35:
Ik de vorige build herkende Windows 7 wel 3D support van vmware bij de die erperience index.BM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:22:
[...]
Afaik werkt Aero NIET in Vmware, vanwege het ontbreken van de benodigde drivers (3d stuff etc).
Dat is dan misschien ook de reden dat de performance index niet helemaal goed gaat, al zou die niet mogen gaan hangen/
Waren toen wel lage waardes 2 of 3 ofzo (weet niet precies meer).
in vmware workstation zit wel 3D support, het is niet zo dat hij je onderliggende videokaart door stuurt naar windoss 7 maar je hebt wel directx 9.0c support.
Weet ook nog dat ik in die vorige build wel meer features had o.a. die schermen boven je taalkbalk met preview maar dat zou toen ook door die "Blue Badge" kunnen komen.
Ja hij draait hier ook als primair OS. Alles wat ik erop draai, werkt prima. Adobe pakket en Office 2007 pakket.HaseMike schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 09:23:
[...]
In tegenstelling tot populair belief, is dit geen enkel probleem en werkt als een zonnetje. Hier heb ik vista 64 -> windows 7 upgrade gedaan zonder problemen. Alleen daemon tools werkt niet, maar dat is bekend en te vervangen door een concurrent.
Dus niet bang zijn, dvd erin en upgraden na 1-2 uurtjes is alles voor elkaar.
Ook zijn de keys nog niet op, er zitten gewoon 100.000+ mannetjes te pf5-en. Wat geduld helpt.
Daemon Tools werkt inderdaad niet, ik heb hem vervangen door PowerISO en die draait als een zonnetje.
Met de shift knop indrukt kan je meerdere vensters vanaf je taskbar laden. (maar dat zie ik al vaker staan lolpiderman schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 10:54:
Nou ik had me een beta bemachtigd. In VirtualBox maar eens geinstalleerd, ziet er wel grappig uit. De calculator heeft een 'programmer mode' waar je het getal ook binair ziet, en de startbalk is veranderd.
De snelstart knoppen veranderen in normale venster-switch knoppen als het programma draait. Heb nog niet uit kunnen vinden hoe je nou twee keer hetzelfde programma kan starten, want bij een reboot kreeg ik "Fatal: could not read from boot medium"
Nou ja volgende keer beter
Scherp is inderdaad anders. Van mij mag de kwaliteit ook nog wel een heel stuk omhoog, steekt een beetje af bij de rest die er erg gelikt uitziet.[• [mierenneuk] De animatie van het ronde start menu icoontje vind ik niet mooi afgewerkt: als ik er met mijn muis over ga hangen en het bolletje oplicht, is de rand nogal troebel. [/mierenneuk]
[/list]
30 + 2 x 30 = 90Klopt, 30 dagen en 2 keer verlengen is in totaal 120 dagen.

[ Voor 63% gewijzigd door Donderbij op 10-01-2009 16:05 ]
Omdat ik zo stom ben geweest om niet te kijken hoe groot het bestand was dat ik downloade (torrent)spone schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:36:
[...]
1e vraag: why op een 32-bit host een 64-bit guest draaien?
Oplossing: zorgen dat Intel VT aanstaat in BIOS, of met een 64-bit host OS gaan werken

De Intel VT-staat jammer genoeg niet in het BIOS, maarja wat wil je met een VAIO-bios met 2opties
Dan maar de 32-bit downloaden.....
Wat ook leuk is om de optie Loudness aan te zetten in de Audio settings: nu hoef ik me geluid niet zo hard te zetten maar krijg ik wel een luider geluid dan zonder Loudness
Floccinoccinihilipilification
Even over het isntalleren zelf.
Ik kom een probleempje tegen als de Extraction process bezig is. Files corrupt or damaged.
Be op het installeren op een schijf aangesloten op de raidcontroller. Setup herkend de schijf prima, alleen kan ik geen partities aanmaken of verwijderen. Als ik de raidcontroller installeer, heb ik ook deze opties niet. Zou dit het probleem kunnen zijn?
Ik kom een probleempje tegen als de Extraction process bezig is. Files corrupt or damaged.
Be op het installeren op een schijf aangesloten op de raidcontroller. Setup herkend de schijf prima, alleen kan ik geen partities aanmaken of verwijderen. Als ik de raidcontroller installeer, heb ik ook deze opties niet. Zou dit het probleem kunnen zijn?
Ik meen me te herinneren dat er op usenet een corrupte variant was die deze fout aangaf bij het installeren.DeX schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:50:
Even over het isntalleren zelf.
Zie deze reply (mét screenshots):
NielsNL in "Windows 7 ervaringen topic"
Ik weet niet of dit bij jou zo is, hoor
Even van mijn kant:
Test systeem:
CPU: intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.0GHz
RAM: 4GB DDR2
GPU: nVidia GeForce GTX260 Core216
Windows 7 Build 7000 x64 installation time (from boot till desktop)
34 minutes 30 seconds
Windows 7 Build 7000 x64 Scores:
Processor: 7,3
Memory: 5,9
Graphics: 7,9
Gaming Graphics 6,5
Primary hdd: 5,7
3DMark03
Score: 50877
Score: 52191
3DMark05
De benchmark gaat niet verder na de cpu test waardoor hij de volledige benchmark niet kan voltooien.
3DMark06
Door een probleem met OpenAL kan de benchmark niet worden gestart.
3DMark Vantage
Score: P10594
GPU Score: 10560 CPU Score: 10695
GPU Test 1: 32.09 fps
GPU Test 2: 29.74 fps
CPU Test 1: 1446.63 P/s
CPU Test 2: 15.02 S/s
Feature Test 1: 668.98 GT/s
Feature Test 2: 6.05 GP/s
Feature Test 3: 34.51 fps
Feature Test 4: 30.13 fps
Feature Test 5: 39.03 fps
Feature Test 6: 38.91 fps
Op naar de games
Test systeem:
CPU: intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.0GHz
RAM: 4GB DDR2
GPU: nVidia GeForce GTX260 Core216
Windows 7 Build 7000 x64 installation time (from boot till desktop)
34 minutes 30 seconds
Windows 7 Build 7000 x64 Scores:
Processor: 7,3
Memory: 5,9
Graphics: 7,9
Gaming Graphics 6,5
Primary hdd: 5,7
3DMark03
3DMark05
De benchmark gaat niet verder na de cpu test waardoor hij de volledige benchmark niet kan voltooien.
3DMark06
Door een probleem met OpenAL kan de benchmark niet worden gestart.
3DMark Vantage
GPU Test 1: 32.09 fps
GPU Test 2: 29.74 fps
CPU Test 1: 1446.63 P/s
CPU Test 2: 15.02 S/s
Feature Test 1: 668.98 GT/s
Feature Test 2: 6.05 GP/s
Feature Test 3: 34.51 fps
Feature Test 4: 30.13 fps
Feature Test 5: 39.03 fps
Feature Test 6: 38.91 fps
Op naar de games
GTA VI - All aboard the hype train!!
2,5% verschilSir_Hendro schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:58:
3DMark03
Nice voor een beta.
Geen XP-test?[...]
3DMark Vantage
offtopic:
Vantage is ook een variant van 3DMark?
Thanks dudeOp naar de games
* anandus likes benchmarks
[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 16:02 ]
Alleen dan op 0% extracting al. Met andere woorden opnieuw DLen en brandenanandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:56:
[...]
Ik meen me te herinneren dat er op usenet een corrupte variant was die deze fout aangaf bij het installeren.
Zie deze reply (mét screenshots):
NielsNL in "Windows 7 ervaringen topic"
Ik weet niet of dit bij jou zo is, hoor
Raar ook dat het stuke Copying files binnen 2 seconde klaar was?
Was dat ook bij iedereen zo?
Zojuist Windows 7 geïnstalleerd op een VirtualPC. Ideale manier om eens even te kijken wat er allemaal veranderd is
Ja, dat gaat héél snelDeX schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:03:
[...]
Alleen dan op 0% extracting al. Met andere woorden opnieuw DLen en branden...
Raar ook dat het stuke Copying files binnen 2 seconde klaar was?
Was dat ook bij iedereen zo?
Probeer trouwens op een lagere snelheid te branden, dat kan ook nog weleens helpen
3DMark Vantage is Vista & Windows 7 only vanwege DirectX 10.anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:00:
[...]
Geen XP-test?
ah, vandaarSir_Hendro schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:10:
[...]
3DMark Vantage is Vista & Windows 7 only vanwege DirectX 10.
* anandus wacht heimelijk op een 3DMark Vantage benchmark tussen vista en Win7
[ Voor 32% gewijzigd door elevator op 10-01-2009 16:24 ]
Draait wel echt soepel die Windows 7. Heb hier een 5 jaar oude laptop, die redelijk traag ging met Windows Vista, maar echt opmerkelijk vlot is in Windows 7 (met aero).
ik heb hem nu draaien in vmware, en het draait allemaal fantatisch, is het nou slim om het op mijn echte pc te draaien?
Ik heb mijn oudere Athlon XP 2500+ systeem weer eens opgestart, en ik ben nu bezig met de installatie van Windows 7 beta. Nu maar kijken of deze het ook daadwerkelijk doet. Ik heb namelijk maar 768MB geheugen erin zitten, al zal dat weinig problemen opleveren denk ik. Straks na de installatie zal ik wel ouderwets naar drivers moeten gaan hunten.
Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...
Bij MicrosoftSpike1506 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:32:
Waar kun je eigenlijk bugs reporten die je vind in Windows Seven?
In vrijwel elk venster staat: "Send feedback" rechtsboven en als shortcut op je desktop staat hij standaard ook.Spike1506 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:32:
Waar kun je eigenlijk bugs reporten die je vind in Windows Seven?
Wat staat op je pc?tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:30:
ik heb hem nu draaien in vmware, en het draait allemaal fantatisch, is het nou slim om het op mijn echte pc te draaien?
Als je Vista Business/Ultimate hebt, kan je een full system backup nemen, die je gewoon kan terugzetten met de 7 backup app
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Bij mij geeft Windows 7 (zowel 32- als 64-bits) na de installatie geen beeld; ik krijg het opstart scherm om vervolgens een "no signal" te krijgen waarna mijn monitor in stand by gaat.
Ik heb een ATI HD 4850, GA-M55S-S3, AMD Athlon 64 X2 4800+ en 4GB RAM. Iemand het zelfde probleem?
Ik heb een ATI HD 4850, GA-M55S-S3, AMD Athlon 64 X2 4800+ en 4GB RAM. Iemand het zelfde probleem?
Ik krijg Vantage nieteens geinstalleerd op W7-64. Had je verder graag willen helpen, maar helaasanandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:13:
[...]
ah, vandaar
* anandus wacht heimelijk op een 3DMark Vantage benchmark tussen vista en Win7
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ik heb hem ook geinstalleerd, werkt prettig.
Alleen werkt Ultramon niet, en krijg ook voor geen mogenlijkheid gadgets geinstalleerd. Voor de installatie van de driver voor de videokaart is het gelukt, na de Nvidia driver voor vista x64 lukt het niet meer.. iemand een idee.
Kwam ik ook per toeval achter, blauw knopje naast de klok (rechts) is ook bureaublad weergeven. Dat hebben ze goed verstopt.
Alleen werkt Ultramon niet, en krijg ook voor geen mogenlijkheid gadgets geinstalleerd. Voor de installatie van de driver voor de videokaart is het gelukt, na de Nvidia driver voor vista x64 lukt het niet meer.. iemand een idee.
Kwam ik ook per toeval achter, blauw knopje naast de klok (rechts) is ook bureaublad weergeven. Dat hebben ze goed verstopt.
Wil vanavond Win 7 maar ook gaan proberen,heb daarvoor zelfs een aparte schijf voor beschikbaar.
Maar vraag me af of het mogelijk is een dual boot van te maken ?
En zo ja,kan ik dit doen door alleen maar het VD er in te doen en draaien maar of moet ik verder zoeken?
En zo ja,kan ik dit doen door alleen maar het VD er in te doen en draaien maar of moet ik verder zoeken?
Heeft iemand al gedeelde shares kunnen bereiken onder xp of NAS schijven ? Enkel vista pc wordt hier gevonden, en de werkgroep vindt hij al helemaal niet.
Waar gaat het bij jou fout dan? Bij mij doet hij het wel goed op de x64 van Windows 7BM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:45:
[...]
Ik krijg Vantage nieteens geinstalleerd op W7-64. Had je verder graag willen helpen, maar helaas
Je kunt in ieder geval wel ultramontaskbar.exe apart starten voor de taskbars per monitor. Deze werkt op zich goed, alleen hebben de letters rare kleurtjesVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:45:
Ik heb hem ook geinstalleerd, werkt prettig.
Alles wat expired zet ik niet als main OS op mijn PC. Maar als je ervanuit wilt gaan dat het tzt wel gekraakt wordt: Wat houdt je tegen? Kan alleen nogal risicovol zijn ivm niet-ontdekte bugs...tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:30:
Installer blijft hangen. Progress balkje in mss voor 1% gevuld, en daar blijft ie staan.Sir_Hendro schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:47:
[...]
Waar gaat het bij jou fout dan? Bij mij doet hij het wel goed op de x64 van Windows 7
Als ik dan probeer te sluiten of cancellen reageerd ie niet meer. Zal 'm zo eens wat langer de tijd geven als ik ga eten
Xbox
Verwijderd
Ok dat had ik nog niet geprobeerd, ga het zometeen eens doen. Weet je toevallig ook hoe ik die gadgets wel kan installeren ?Xerion404 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:48:
[...]
Je kunt in ieder geval wel ultramontaskbar.exe apart starten voor de taskbars per monitor. Deze werkt op zich goed, alleen hebben de letters rare kleurtjes
En wat moet je met zoveel keys? Je kan er maar 1 tegelijk gebruiken hoor. En elke key mag je ook nog eens op 3 installaties gebruiken. Ben je bang dat je voor die tijd niet een nieuwe beta / RC / RTM met key krijgt of zo? De pimp word je er ook niet door, want mij boeit het niet zo.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:43:
Ik heb net iets van 10x F5 indrukt en ik krijg allemaal verschillende keys, achter elkaar. Maar heb er genoeg dus is een beetje onzin en zonde van de te verspreiden keys door MS. Maar ik ga er vanuit dat er meer dan genoeg zullen zijn.
edit: ik moet even beter kijken. 5 Keys voor 32-bit en 5 voor de 64-bit versie. 10 Stuks in totaal inderdaad.
Dat had ik al gezien in diverse screenshots, alleen wil ik een bug melden die betrekking heeft op de installatie.hugoy schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:34:
[...]
In vrijwel elk venster staat: "Send feedback" rechtsboven en als shortcut op je desktop staat hij standaard ook.
https://www.microsoft.com...win7-32/enus/default.aspx
Daar haal je de keys vandaan. Zijn er nu genoeg en zijn voor 32bit en 64bit te gebruiken.
Dus lijkt me dat nu de key discussie kan stoppen. Zelf nu 32bit installeren, heb hoge verwachtingen dus hopen dat het goed komt. Installeer hem op me laptop, zou fijn zijn als het qua drivers in een keer werkt, met XP (standaard kwam Vista) overal drivers vandaan moeten plukken
Daar haal je de keys vandaan. Zijn er nu genoeg en zijn voor 32bit en 64bit te gebruiken.
Dus lijkt me dat nu de key discussie kan stoppen. Zelf nu 32bit installeren, heb hoge verwachtingen dus hopen dat het goed komt. Installeer hem op me laptop, zou fijn zijn als het qua drivers in een keer werkt, met XP (standaard kwam Vista) overal drivers vandaan moeten plukken
[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 10-01-2009 16:56 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik ga eerst ens kijken of word 2007 en adobe cs4 me virtual machinje draait, zo ja, dan komt ie op mijn echte pc
Voor Server 2008 R2 beta is inmiddels een apart topic gemaakt: [Windows Server 2008 R2] Ervaringen en discussies
Offtopic reacties verwijdert -- als ik een topic over downloads en keys even weghaal omdat het volledig mis gaat is het echt niet de bedoeling dat je hier door gaat he
De gadgets installeren bij mij gewoon dus hier kan ik je helaas niet bij helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:49:
[...]
Ok dat had ik nog niet geprobeerd, ga het zometeen eens doen. Weet je toevallig ook hoe ik die gadgets wel kan installeren ?
Zelf heb ik een ander probleem. Gister heb ik 4GB bijgeplaatst om op een totaal van 8GB uit te komen. Sindsdien failed bij mij steeds de Windows Experience Index test op het onderdeel memory. Ik heb al een paar uur memtest laten lopen maar deze vindt geen problemen.
Verder heb ik gister ook een raid card in mijn computer geplaatst en 1 van mij graphics cards verplaatst naar een slot dat op 4x draait. Het is dus ook nog mogelijk dat niet de memory test in de WEI failed maar dat de gfx test die erna komt direct failed.
Beide veranderingen zouden eigenlijk niks uit moeten maken dus voor mij een raadsel...
Ik heb exact hetzelfde gehad toen ik 4 GB RAM erbij plaatste bij build 6965. Geen oplossing voor gevonden, gewoon bug report naar MS gestuurd toen.Xerion404 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:07:
[...]
De gadgets installeren bij mij gewoon dus hier kan ik je helaas niet bij helpen.
Zelf heb ik een ander probleem. Gister heb ik 4GB bijgeplaatst om op een totaal van 8GB uit te komen. Sindsdien failed bij mij steeds de Windows Experience Index test op het onderdeel memory. Ik heb al een paar uur memtest laten lopen maar deze vindt geen problemen.
Verder heb ik gister ook een raid card in mijn computer geplaatst en 1 van mij graphics cards verplaatst naar een slot dat op 4x draait. Het is dus ook nog mogelijk dat niet de memory test in de WEI failed maar dat de gfx test die erna komt direct failed.
Beide veranderingen zouden eigenlijk niks uit moeten maken dus voor mij een raadsel...
rechter muisknop op desktopXerion404 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:07:
[...]
De gadgets installeren bij mij gewoon dus hier kan ik je helaas niet bij helpen.
Tja, hier draait het als een zonnetje, maar het blijft een tijdelijke beta.tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:30:
Heb je nog andere monitoren, tv's of schermen aangesloten?Gromba schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:41:
Bij mij geeft Windows 7 (zowel 32- als 64-bits) na de installatie geen beeld; ik krijg het opstart scherm om vervolgens een "no signal" te krijgen waarna mijn monitor in stand by gaat.
winkey+spatie (peak), ander winkey+D of winkey+MVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:45:
Dualboot gaat primaseninha schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:45:
Wil vanavond Win 7 maar ook gaan proberen,heb daarvoor zelfs een aparte schijf voor beschikbaar.
Hier geen probleem met NAS-schijven, upnp-dingen, etc.ieperlingetje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:46:
Heeft iemand al gedeelde shares kunnen bereiken onder xp of NAS schijven ? Enkel vista pc wordt hier gevonden, en de werkgroep vindt hij al helemaal niet.
Maar bestaat werkgroep nog dan?
Ik ben het nergens tegengekomen, afaik
QFTGJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:51:
[...]
En wat moet je met zoveel keys? je kan er maar 1 tegelijk gebruiken hoor. En elke key mag je ook nog eens op 3 installaties gebruiken. Ben je bang dat je voor die tijd niet een nieuwe beta / RC / RTM met key krijgt of zo? De pimp word je er ook niet door, want mij boeit het niet zo.
Het waren bij mij inderdaad verschillende merken, wel even snel. Maar dan nog zou hij het gewoon moeten doen IMO.Ryatzu schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:10:
mischien verschillende merken geheugen? of ze zijn niet even snel
Ik hoef geen key, maar alstu:jostefa schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:13:
Wie kan mij pmen voor een link om de software legaal te downloaden en die ook volledig werkt? inruil voor een key!
Windows 7 Public Beta 32 bit ISO
Windows 7 Public Beta 64 bit ISO
Waarom zoeken mensen nou niet?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 17:16 ]
Bij mij zijn beide setjes OCZ2RPR800C44GK. Vreemd genoeg hebben de nieuwe modules wel een andere cooler erop zitten. Everest noemt het trouwens OCZ Reaper HPC OCZ2RPR800C42G. Dit bij alle 4 de reepjes, oude en nieuwe. Aangezien alles stabiel is en memtest geen errors geeft ga ik ook gewoon uit van een bug in de WEI test. Ik heb ook al feedback hierover gestuurd.EDIT schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:12:
[...]
Het waren bij mij inderdaad verschillende merken, wel even snel. Maar dan nog zou hij het gewoon moeten doen IMO.
Hoe geweldig, installatie naar desktop in 22-25 minuten waarin ik tijdens het eerste keer opstarten al direct m'n wireless netwerk kan kiezen en hij dus die drivers al heeft geinstalleerd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
helaas, adobe cs4 werkt niet in windows 7. Ik blijf dus nog even vista gebruiken...

Ook XP- of Vista compatibility-mode geprobeerd?tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:
helaas, adobe cs4 werkt niet in windows 7. Ik blijf dus nog even vista gebruiken...
[afbeelding]
Heb net mijn Dell GX270 geupgrade van Windows Vista Ultimate naar Windows 7 Ultimate, duurde wel even (krap drie kwartier ongeveer) maar het ging in een keer goed. Had alleen problemen met mijn Nvidia GeForce FX5200, Vista driver gedownload en toen kon ik weer verder met mijn normale 1600x1200 resolutie.
Het verkrijgen van mijn Key ging gelukkig in een paar keer de pagina refreshen goed, moest wel twee keer een poging doen om hem bij Microsoft te activeren maar dat is warschijnlijk niet zo raar aangezien het wel spits daar zal zijn op dit moment
Eerst indruk/dingen die me opvallen:
- Niet veel sneller, maar zeker ook niet trager als Windows Vista (Heb een Dell GX270/2.4Ghz en 2Gb ram)
- Interface ziet er goed uit, even wat gespeeld met de verschillende themes en heb nu het "vissen" theme
- Hij vindt mijn Mcafee Virusscan Enterprise 8.5.0i nog niet geweldig, maar eens kijken wat voor virus scanner ik dan wel kan gebruiken (Microsoft stelt zelf een aantal voor vanuit het Solution Center, ga Kaspersky proberen denk ik... (ftp://ftp.kaspersky.com/b...s7/kavwks8.0.0.1015en.exe)
- Driverprobleem met FX5200 opgelost, maar het Windowstoets-Tab gaat nog een beetje traag
- Mijn 1Gb U3 USB die ik voor ReadyBoost gebruikte is meegenomen en weer gelijk actief
- De UAC is niet zo irritant als met Vista, gewoon nu een duidelijke pop-up en die komt alleen naar voren met "belangrijke" zaken
- De preview in de Taskbar laat nu alle tabs zien die je in IE open hebt staan, netjes!
Het verkrijgen van mijn Key ging gelukkig in een paar keer de pagina refreshen goed, moest wel twee keer een poging doen om hem bij Microsoft te activeren maar dat is warschijnlijk niet zo raar aangezien het wel spits daar zal zijn op dit moment
Eerst indruk/dingen die me opvallen:
- Niet veel sneller, maar zeker ook niet trager als Windows Vista (Heb een Dell GX270/2.4Ghz en 2Gb ram)
- Interface ziet er goed uit, even wat gespeeld met de verschillende themes en heb nu het "vissen" theme
- Hij vindt mijn Mcafee Virusscan Enterprise 8.5.0i nog niet geweldig, maar eens kijken wat voor virus scanner ik dan wel kan gebruiken (Microsoft stelt zelf een aantal voor vanuit het Solution Center, ga Kaspersky proberen denk ik... (ftp://ftp.kaspersky.com/b...s7/kavwks8.0.0.1015en.exe)
- Driverprobleem met FX5200 opgelost, maar het Windowstoets-Tab gaat nog een beetje traag
- Mijn 1Gb U3 USB die ik voor ReadyBoost gebruikte is meegenomen en weer gelijk actief
- De UAC is niet zo irritant als met Vista, gewoon nu een duidelijke pop-up en die komt alleen naar voren met "belangrijke" zaken
- De preview in de Taskbar laat nu alle tabs zien die je in IE open hebt staan, netjes!
https://powershellisfun.com
Een minuutje of 40 aan laten staan, en hij is nog bezigBM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:49:
[...]
Installer blijft hangen. Progress balkje in mss voor 1% gevuld, en daar blijft ie staan.
Als ik dan probeer te sluiten of cancellen reageerd ie niet meer. Zal 'm zo eens wat langer de tijd geven als ik ga eten
Volgens mij is ie nu wel bijna klaar, maar toch, dat kon wel wat sneller
Xbox
De 64 bit versie geinstalleerd en werkt op één driver-issue perfect. Ik heb een ATI 3650 AGP videokaart en Windows 7 herkent hem niet. Screensavers kan ik bv. niet selecteren, omdat mijn vga-kaart geen Direct3D zou ondersteunen 
Zou dit opgelost zijn als ik de 32 bit versie van Windows 7 installeer?
edit: ook na de installatie van de Ati Windows 7 Preview drivers houd ik het probleem
http://support.ati.com/ic...nowledge&questionID=39069
edit: ook na de installatie van de Ati Windows 7 Preview drivers houd ik het probleem
http://support.ati.com/ic...nowledge&questionID=39069
[ Voor 22% gewijzigd door kavorka op 10-01-2009 17:35 ]
Ik heb hetzelfde met 64 bit. Het draait prima alleen krijg ik mijn Geforce 9200M niet geinstalleerd. Windows update geeft geen drivers, downloaden en installeren van drivers werkt niet. Duss, weet iemand misschien een oplossing?kavorka schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:30:
De 64 bit versie geinstalleerd en werkt op één driver-issue perfect. Ik heb een ATI 3650 AGP videokaart en Windows 7 herkent hem niet. Screensavers kan ik bv. niet selecteren, omdat mijn vga-kaart geen Direct3D zou ondersteunen
[ Voor 3% gewijzigd door Harmsen op 10-01-2009 17:33 ]
What a fine day for Science! | Specs
Zojuist de beta geïnstalleerd na het downloaden van anderhalf uur en het verkrijgen van een keycode na 20 minuten.
Ik heb de image gedownload met Safari for Windows, klinkt raar, maar het werkte perfect! En daarna de key verkregen op de manier die op de Topicstart staat het Keytopic hier op GoT. Bedankt voor de uitleg trouwens.
Installeren ging snel!
Na 20 minuten installeren startte Windows 7 op voor de eerste keer. En het was direct duidelijk dat Microsoft er flink mee bezig is geweest. Wat vreselijk snel is dit OS. Direct even geactiveerd met mijn key, en dat ging ook vlekkeloos.
Al mijn hardware werd herkent en geïnstalleerd, op de webcam en kaartlezer na.
Al met al ben ik zeer tevreden, ik draai dus nu een dualboot met Vista HP 32-bit en 7 64-bit. Ik ga even proberen of alles ook daadwerkelijk stabiel is op 7 en dan gooi ik Vista eraf.
Good job Microsoft
Ik heb de image gedownload met Safari for Windows, klinkt raar, maar het werkte perfect! En daarna de key verkregen op de manier die op de Topicstart staat het Keytopic hier op GoT. Bedankt voor de uitleg trouwens.
Installeren ging snel!
Al mijn hardware werd herkent en geïnstalleerd, op de webcam en kaartlezer na.
Al met al ben ik zeer tevreden, ik draai dus nu een dualboot met Vista HP 32-bit en 7 64-bit. Ik ga even proberen of alles ook daadwerkelijk stabiel is op 7 en dan gooi ik Vista eraf.
Good job Microsoft
Wachten op fatsoenlijke drivers?Harmsen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:33:
[...]
Duss, weet iemand misschien een oplossing?
Ja, waarschijnlijk overbodig (wederom), maar kijk uit als je de beta als hoofd-OS gebruikt.Cammeliac schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:33:
Ik ga even proberen of alles ook daadwerkelijk stabiel is op 7 en dan gooi ik Vista eraf.
zorg dan dat je belangrijke spullen gebackupt hebt!
[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 17:36 ]
dan werkt ie inderdaad wel goed! bedankt!anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:
[...]
Ook XP- of Vista compatibility-mode geprobeerd?
Heb zojuist 3DMark Vantage gedraaid met de volgende resultaten:
(Intel E6600 @ 3,2 ghz, 8800 GTS 640mb, 4GB 800mhz geheugen, Asus P5K Deluxe)
Windows Vista Ultimate 64-bit: Nvidia 181.20 geforce winvista 64bit whql:
3Dmark: 5649
GPU: 4561
CPU: 19851
Windows 7 Ultimate 64-bit: Nvidia 179.23 Geforce:
3Dmark: 4483
GPU: 4238
CPU: 5421
De drivers met nummers 181.20 en 185.20 krijg ik niet werkend onder Windows 7, ook niet als Administrator en in Compabiliteits modus.
De drivers met nummers 181.20 en 185.20 krijg ik niet werkend onder Windows 7, ook niet als Administrator en in Compabiliteits modus.
nee, toch niet, hij komt wel verder, maar ik krijg de zelfde error, maar dan latertom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:
[...]
dan werkt ie inderdaad wel goed! bedankt!
Dat valt toch wat tegen eigenlijk. Had verwacht; voraal omdat 7 niet zo bloated is dat het een stuk sneller zou zijn dan Vista. Misschien ligt het aan de optimalisaties; maar die zouden gewoon goed moeten zijn als je een public beta uitbrengt lijkt mij.Chills schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:39:
Iemand al common-apps geprobeerd?
Misschien handig om een lijst bij te houden?
Dingen zoals Steam, Bekende drivers, Bepaalde games, Belangrijke apps; als daar nou een lijstje voor komt met wat wel en niet compatible is, dat zou heel fijn zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 10-01-2009 17:44 ]
Wát is er met de CPU-score aan de hand?Chills schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:39:
Waarschijnlijk komen er binnenkort goeie Win7-drivers uit.De drivers met nummers 181.20 en 185.20 krijg ik niet werkend onder Windows 7, ook niet als Administrator en in Compabiliteits modus.
Over het algemeen is Win7 véél sneller dan Vista (~30% volgens wat andere benches in deze topics), dus ik denk dat we hier gewoon met een of meerdere driverproblemen zittenRedHat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:43:
[...]
Dat valt toch wat tegen eigenlijk. Had verwacht; voraal omdat 7 niet zo bloated is dat het een stuk sneller zou zijn dan Vista. Misschien ligt het aan de optimalisaties; maar die zouden gewoon goed moeten zijn als je een public beta uitbrengt lijkt mij.
edit:
Zeker aangezien het 64bits is, Win7 64bits is nog wat buggy lijkt wel
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 17:47 ]
bij mij werkt die perfect in vmwaretom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:23:
[afbeelding]
daarjuist geinstalleerd
Ik heb XG versie van de 185.20 Vista x64 driver geinstalleerd, werken bij mij gewoon op windows 7, het installatie scherm geeft zelfs windows 7 x64 aanChills schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:39:
raar, heb jij hem op dvd? ik heb hem gedownload van adobeGotG schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:45:
[...]
bij mij werkt die perfect in vmware
daarjuist geinstalleerd
was een .7z, gewoon uitgepakt en laten installerentom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:46:
[...]
raar, heb jij hem op dvd? ik heb hem gedownload van adobe
duurde wel lang voor hij begon
Ik denk dat dit te maken heeft met de PhysX Engine die bij mij wel goed werkt onder Vista en (nog) niet onder Windows 7. (PhysX_8.11.18)
Nee... maar raar genoeg als ik m'n TV-out kabel er in doe, krijg ik Windows 7 op m'n TV. Alleen blijft dat beperkt tot een zwart scherm met rechtsonder "Windows 7, for testing purposes only", waarna ik niets meer kan doen.anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:10:
[...]
Heb je nog andere monitoren, tv's of schermen aangesloten?
Installeer dan de 8.7i versie-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:27:
De nVidia 185.20 drivers doen het hier gewoon goed onder Windows 7 x64 en ik heb daar niks speciaals voor hoeven doen. Hij pakte ze meteen 
Zelfde geldt voor de Vista x64 drivers voor m'n XFi Elite kaart. Installeren en klaar.
Momenteel wat games aan het testen. GTA4 gaf wat problemen met de installatie zoals de melding dat ie niet compatible is met dit OS maar ik probeer nog even wat dingetjes. Crysis doet het wel maar daar kan ik geen resoluties hoger dan 1600x900 selecteren terwijl ik altijd op 1920x1200 game dus dat is wel jammer
//edit
GTA IV gaat niet echt lukken zo te zien. Jammer.
Zelfde geldt voor de Vista x64 drivers voor m'n XFi Elite kaart. Installeren en klaar.
Momenteel wat games aan het testen. GTA4 gaf wat problemen met de installatie zoals de melding dat ie niet compatible is met dit OS maar ik probeer nog even wat dingetjes. Crysis doet het wel maar daar kan ik geen resoluties hoger dan 1600x900 selecteren terwijl ik altijd op 1920x1200 game dus dat is wel jammer
//edit
GTA IV gaat niet echt lukken zo te zien. Jammer.
[ Voor 64% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-01-2009 18:07 ]
Hij installeert standaard mijn ATK hotkey gedoe maar hierbij krijg ik niet in windows te zien hoe sterk de brightness staat en de geluid FN combinatie werkt niet, dat maar eens handmatig installeren.
Hier draait Build 7000 al weer 2 weken heerlijk 
nergens problemen mee, en vele malen sneller als Vista!
Btw: Wat is het hier druk zeg, je kan het haast niet bijhouden met lezen !
nergens problemen mee, en vele malen sneller als Vista!
Btw: Wat is het hier druk zeg, je kan het haast niet bijhouden met lezen !
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb Windows 7 in een Virtualbox geinstalleerd op een XP host.ieperlingetje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:46:
De default manier om een share te benaderen is via een virtualbox service maar die lijkt niet te werken op Windows 7; W7 netwerkdetectie vind 'm ook niet.
De enige manier om de share te benaderen is direct via het (lan) IP van de host:
\\hostlanip\sharenaam
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
ik was even m'n 6801 installatie aan het upgraden, maar kreeg een error met install.wim
Tijdens het booten van m'n laptop klikte ik "what to know before installing windows"
Staat er met grote letters bovenin "Installing Windows Vista"
haha, oh wow.
Tijdens het booten van m'n laptop klikte ik "what to know before installing windows"
Staat er met grote letters bovenin "Installing Windows Vista"
haha, oh wow.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Haha, ja daar heb je gelijk in! Maar ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en daar haalt ie netjes de drivers van windows update. Dan maar de 32bit versie uittesten en Nvidia heeft ten tijde van de release vast wel 64 bit drivers klaar
What a fine day for Science! | Specs
Om die lelijke Send Feedback link van je vensters af te krijgen kun je dit doen.
1: Open regedit (Win+R)
2: Browse naar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
3: Dubbelklik op FeedBackToolEnabled en verander de waarde naar 0
4: Even uitloggen en opnieuw aanmelden
5: Klaar!
Ik zoek nu alleen nog hoe je de For testing purposes only tekst van je desktop af krijgt. Iemand?
Ik zoek nu alleen nog hoe je de For testing purposes only tekst van je desktop af krijgt. Iemand?
Je moet het zelf weten hoor, maar tis een beta. Het is de bedoeling dat je feedback stuurt. Als iedereen zo zou denken kunnen ze 'm net zo goed nu in de winkel gooienCammeliac schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:19:
Om die lelijke Send Feedback link van je vensters af te krijgen kun je dit doen.
Xbox
Als ik een foutje vind dan stuur ik wel feedback via de link op de desktop, ik vind 't alleen lelijk staan.BM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:20:
[...]
Je moet het zelf weten hoor, maar tis een beta. Het is de bedoeling dat je feedback stuurt. Als iedereen zo zou denken kunnen ze 'm net zo goed nu in de winkel gooien
idd ik heb al een paar rapportjes verstuurdBM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:20:
[...]
Je moet het zelf weten hoor, maar tis een beta. Het is de bedoeling dat je feedback stuurt. Als iedereen zo zou denken kunnen ze 'm net zo goed nu in de winkel gooien
Ik heb in dit topic gelezen dat een dualboot prima ging en dat het net zo zou werken als met Vista.
Daarop besloot ik Windows 7 naast mijn bestaande XP installatie te zetten. De installatie verliep zonder problemen, maar na de installatie kreeg ik geen bootmenu met de keuze Windows 7 / XP.
Hij heeft daarnaast ook de XP bootloader intact gelaten, dus ik kan nu wel dualbooten, maar dan moet ik wel zelf kiezen van welke schijf hij moet opstarten.
Daarop besloot ik Windows 7 naast mijn bestaande XP installatie te zetten. De installatie verliep zonder problemen, maar na de installatie kreeg ik geen bootmenu met de keuze Windows 7 / XP.
Hij heeft daarnaast ook de XP bootloader intact gelaten, dus ik kan nu wel dualbooten, maar dan moet ik wel zelf kiezen van welke schijf hij moet opstarten.
Echt mooi is het niet natuurlijk. Maar tis wel handig als je feedback wilt sturen, dat de categorie gelijk goed staat, en er extra info meegestuurd wordCammeliac schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:23:
[...]
Als ik een foutje vind dan stuur ik wel feedback via de link op de desktop, ik vind 't alleen lelijk staan.
In W7 even je XP partitie actief maken, en een driveletter toekennen, grote kans dat het daarna weer werktSquall schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:32:
Ik heb in dit topic gelezen dat een dualboot prima ging en dat het net zo zou werken als met Vista.
[ Voor 46% gewijzigd door BM op 10-01-2009 18:33 ]
Xbox
Ik mag gaan zoeken, vanaf dat ik iets via het netwerk wil doen krijg ik een BSOD.
Gezien de schitterende driver support van Linksys gebruik ik de driver van de chipset van Atheros die erop steekt (wmp300n v2).
Internet lukt op het 1ste zicht wel.
Straks of morgen eens proberen of ik ook het probleem heb als ik een UTP kabel gebruik i.p.v. wireless.
Ik zou al beginnen met updates te installeren maar vermits ik dan een BSOD krijg...
Gezien de schitterende driver support van Linksys gebruik ik de driver van de chipset van Atheros die erop steekt (wmp300n v2).
Internet lukt op het 1ste zicht wel.
Straks of morgen eens proberen of ik ook het probleem heb als ik een UTP kabel gebruik i.p.v. wireless.
Ik zou al beginnen met updates te installeren maar vermits ik dan een BSOD krijg...
Wel grappig dat Windows 7 eigenlijk ver 6.1 is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.
Verkrijgbaarheid van de beta staat in de openingspost vermeld.
Voor discussie/meldingen over het downloaden van Windows 7 en het krijgen van een key graag deze zaken hier posten.
Vragen om keys worden verwijderd!
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.
Verkrijgbaarheid van de beta staat in de openingspost vermeld.
Voor discussie/meldingen over het downloaden van Windows 7 en het krijgen van een key graag deze zaken hier posten.
Vragen om keys worden verwijderd!