Dat is een denkfout, er valt juist heel goed aan te geven waarop je gezocht hebt. Want blijkbaar zoek je op het verkeerde als je niets vind.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 19:03:
Post je bijvoorbeeld dat je iets aparts zoekt waarvan je na n uurtje googlen en forums pluizen nog zogoed als niets weet, dan kun je er meestal wel op rekenen dat er een mod genadeloos op je postje springt met een snauw en een slot omdat je niet aangeeft dat je zelf zoekt.. (maar als je niets vind, valt er ook niet aan te geven?)
Als iemand je op de juiste zoekwoorden kan wijzen dan weet je het voor de volgende keer. Maar zolang jij geen zoekwoorden etc opgeeft kan niemand weten waar jij op gezocht hebt, dus kan niemand je ook de goede zoekwoorden geven.
Misschien dat dit jouw ervaring is, maar er is hier ook een doktersteam. Wat jij hier beschrijft hoort niet... En zou ik zeker niet de standaard noemen.Ook valt er vaak op geen enkele manier discreet met de betreffende mod te communiceren over iets dat in zijn of haar ogen fout gegaan is en dus maar opslot moest, want dat kan alleen door onbeschoft een hoop lawaai te maken op een of andere publieke klaagmuur omdat de mod geen DM aan heeft staan en niet omkijkt naar zijn/haar opgegeven email. Zorg eens dat er met de modjes te praten valt, dan voelt het iig. niet zo koud en uit de verte als er een slot op je niet kwaad bedoelde topic geplempt wordt.
Bekijk het ook eens van de andere kant, de vraagbeantwoorders zijn ook geen helpdeskbeantwoorders etc die doen dit ook alleen maar voor hun plezier. Het moet van 2 kanten komen imho.Daarom ben ik het roerend met dit topic eens.
Doe eens lekker op je gemak en behandel een user niet als een nummer,
we zitten hier volgens mij niet in het leger.
@PCDealer : Ikzelf vind al dat ik bot ben tegen Leon T. Dus ging ik ervanuit dat er een grote kans was dat mods in dit topic het te ver vonden gaan. Daarom dus even die vraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Gomez12 op 02-01-2009 19:19 ]