Laptop traag

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB3
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:40
Goedemidag,

Ik heb nu enkele maanden een nieuwe laptop Xxodd 8227d met Vista. Ik ben er erg tevreden over maar sinds gisteren is ie stukken trager.

Ik had een mail gestuurd naar Xxodd met de vraag of ik de Wireless Lan Adapter niet standaard aan kan zetten i.p.v. elke keer na 't opstarten handmatig. Netjes een mail terug gekregen dat ik dat in de Bios moet aanpassen. Dat heb ik gedaan en daarna weer opgestart. Direct was de laptop een stuk trager waardoor ik de optie in de Bios weer heb uitgeschakeld, maar nu blijft de laptop traag reageren. Ik heb niks anders veranderd in de Bios.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb de "Hangen en Opstartproblemen troubleshooter" al doorgebladerd.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Zijn alle drivers up to date? Misschien dat er een driver dwars ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:31
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit is een typisch configuratie probleempje. Probeer dus drivers up te daten, settings terug te zetten of Windows er opnieuw op te gooien. Mogelijk is je energie instelling veranderd naar energiebesparing, of staat je harde schijf niet in de goede (SATA?) modus in de BIOS. De troubleshooter is verder niet gemaakt om door te lezen, maar om te DOEN. Een goede andere test is het testen van de performance met een Linux Live CD zoals Ubuntu. Die hoef je neit te installeren, maar boot gewoon vanaf de CD.

Mocht je er niet uitkomen met oa de FAQ's op GoT en de zoekmachine, dan kun je een topic openen in Windows Clients. Probleemtopics die software gerelateerd zijn horen niet in dit forum deel thuis namelijk.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 07-01-2009 13:36 ]

Dit topic is gesloten.