Ze hebben het wel, er is echter geen goede verdeling van de genre's vind ik bij Beatport.
Ik heb van iemand anders trouwens gehoord dat er binnekort op [url]http://www,hardstyle.com[/url] ook een mp3 portal de lucht in gaat.
Redelijk groot en best nette service.
Jammer dat de verkopers/eigenaren nogal 'biased' zijn.
Een setje Dynaudio BM12A's word afgedaan als vergelijkbaar met monitoren uit de Behringer serie omdat ze zelf enkel Fostex monitoren verkopen en ze op deze manier aan de klant proberen te slijten.
Ik deed echt prima zaken met ze totdat ik dat antwoord kreeg... als je in 3-4 maanden tijd zo'n 5 a 6.000 eu. uitgeeft bij een winkel en dezelfde verkoper die je telkens helpt komt ineens met dat soort dingen op de proppen zetten ipv wat eerlijke know-how dan verlies ik natuurlijk snel het vertrouwen.
(Laat natuurlijk niet buiten beschouwing dat de algemene service en het aanbod aardig zijn... als iets goedkoper is dan bij de concurrent...gewoon bestellen).
tooter schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:03:
Over 2 weken wil ik de kamer klaar hebben en dan ook meteen goed beginnen.Maar ik vind het zo moeilijk om te kiezen welke cd spelers ik moet nemen.Maar dit weekend ga ik de eerste winkels af.
(versterker + luidsprekers is al in orde)
Nu heb ik hierverder weinig ervaring mee en heb dus een aantal vragen.
De Cdj-800 bevalt mij erg goed maar heb er nog niet zo heel lang mee gespeeeld. ( 2 uur ongeveer )
en wil ook wel wat andere spelers uitprberen.
-Kan je in winkels de cd spelers uitproberen ?
-Welke winkels in overijssel zijn het waard om even te gaan kijken of moet ik ze verder weg zoekken. ( heb de de sites van de winkels in de ts al even bekeken).
Alvast bedankt gr tooter
Ik kan je een aantal dingen aanraden... RJ Shop is idd een winkel waar je alles kan proberen maar let dus op het verhaal hierboven. (Laat je niet overhalen door de verkoper vorm je eigen mening en geef deze gewoon hier, zodat iedereen hier je een eerlijk advies kan geven).
Er zijn ook winkels als Feedback(.nl). Nu ken ik zelf alleen het filiaal in Eindhoven en dat vind ik echt onwijs.
Zo goed als alle DJ apparatuur die er staat kan worden uitgeprobeerd (als je wat specifieks wil bel dan eerst of het er staat). Echter weet niet iedere verkoper het mijne van alle apparatuur.
(Er lopen soms wat mensen rond met enkel PA ervaring maar ook wat jonge knoppers die zelf draaien).
Ze hanteren echter wel webshop prijzen wat het zeker interessant maakt.
Ik heb er zelf op een hele middag zo goed als alle apparatuur uit lopen proberen op mijn gemak.
Desondanks dat ze niet voor ieder assortiment (wel voor een gedeelte) iemand met echte kennis in huis lijken te hebben is de service wel goed vind ik.
Als je trouwens zit te twijfelen.... zie de discussie hier een paar posts boven CDJ-400 vs 800.
CDJ-400 heeft meer features de 800 en vooral zijn grote broertje kom je erg veel in clubs tegen.
De enige reden dat ik binnekort ook nog zo'n ding aan ga schaffen.
(Ben wel een beetje anti-pioneer vanwege hun hoge prijzen en arrogante houding in het DJ wereldje).
De 800 is een goede keuze omdat hij zeer veel lijkt op de CDJ-1000 alleen wat minder features heeft.
Word vaak door mensen aangeraden die veel in clubs draaien en niet het geld uit willen geven voor een CDJ-1000 bij hen thuis.
Dan heb je weer de keus van de concurrent waar ik zelf erg over te spreken ben...Denon.
Die hebben onlangs een nieuwe tabletop CD speler gelanceerd de S3700 welke op papier de vloer aanveegt met de CDJ serie.
Je leest echter bijna overal dat er bij Denon veel features net wat anders werken (lees: de ingewikkelde dingen moet je even leren/oefenen).
Veel mensen zijn daar bang voor... ik heb nu bijna een jaar de HS5500 en vind hem nog steeds super bevallen.
Dat is dan ook het uitgangspunt van mijn set thuis, 2 of 3 totaal verschillende decks om ervaring te hebben met deze allemaal.
[
Voor 75% gewijzigd door
Da_maniaC op 20-03-2009 15:52
]