Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij sinds zondag een touch hd gekocht.
Ben er wel tevreden over ja...al was ie in het begin erg traag...nu loopt ie als een trein.

Heb nu wel een probleem met dat dingetjes....nl dat mijn microsd niet meer wordt herkend.
Helemaal noppes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is zat over te vinden en ik stel dan ook voor dat je eerst even Google er bij pakt alvorens je hier een vraag stelt!

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 11-01-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:14:
[...]

Heb jij de standaard ROM gebackupped?
En met welk programma?

mvg,
Nee, zoals ik een paar post eerder al meldde:
Dat schijn nogal lastig te zijn. Op XDA hebben ze wel alle originele ROM's staan, dus mocht het een keer nodig zijn, kijk ik daar wel weer :)

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:12:
[...]

Kijk eens op poiedit.com en flitspaal.nl
Geweldig!
Heb ze meteen allemaal geïnstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Zulke reacties zijn niet gewenst, zie Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee!

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 11-01-2009 11:55 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Er zijn nu al verschillende roms waarin flash is ingebakken. Weet iemand hoe ik alleen flash kan updaten om op sites alles te kunnen openen. Misschien vergis ik me en is het al eerder gepost, maar ik kon het iig niet vinden. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik kan in mijn HTC Touch HD de schuiftab Muziek niet echt gebruiken. De onderverdelingen, zoals : Afspelen - Artiesten - Albums - Afspeellijst - Alle Nummers - Genres - Componisten - gekocht zijn wel in de bibliotheek zichtbaar.
De muziek op mijn 8 GB sd microcard is wel in al deze bibliotheken te zien.
Als ik in die Muziekspeler naar b.v. de bibliotheek ga en dan Afspelen kies, dan worden er van de bovenste titel slechts maximaal 7 seconden (van de song van 2.29 min/sec) in het hoofdscherm van "Muziek" afgespeeld, wanneer het afspelen weer stopt. Ook naar het volgende album bladeren lukt niet. Er is totaal geen beweging te zien. Heeft het misschien met "TAGS" te maken ? Maak ik een of andere fout ?
Ook kan ik geen nieuwe Playlists maken. Het afspelen via/met de Windows Media Player levert daarentegen helemaal geen probleem op, maar ik zou zo graag die muziektab willen gebruiken.
De andere schuiftabs tabs zoals telefoon - mensen - berichten - mail - internet - aandeel - foto's en video's - weer en instellingen met hun submenu's doen het allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:42:
Heb mij sinds zondag een touch hd gekocht.
Ben er wel tevreden over ja...al was ie in het begin erg traag...nu loopt ie als een trein.

Heb nu wel een probleem met dat dingetjes....nl dat mijn microsd niet meer wordt herkend.
Helemaal noppes :/
gefixed!

touch hd aangesloten via 'disk drive'
Duurde eventjes voordat m'n laptop hem had herkend...vervolgens moest ik hem verplicht formateren (kon schijt niet openen...unless..)

werkt weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiligheid, Ik heb net ook Dutty's_HD_V1.5_5.2.21009.1.6.0_Full_CVSD_NLD geïnstalleerd, jij zegt dat je nu de 1.10............ Radio hebt en dat hij in Dutty's rom zit, maar ik heb anders nog steeds bij het opstartscherm radio 1.09......... staan.
Dutty's ROM is idd nice.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
ik heb ingesteld dat elk half uur automatisch mijn mail wordt opgehaald van mijn gmail account.

Nu heb ik gemerkt dat de 3g/hsdpa verbinding dan gewoon aan blijft staan..

Nergens kan ik op de telefoon vinden hoe ik dit aanpas (kijk ik ergens overheen).

Nu heb ik deze blogpost gevonden.

Wellicht handig voor anderen of zelf de FP:

http://www.andrewsayshell...-data-connections-in-wm6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinnn schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:12:
ik heb ingesteld dat elk half uur automatisch mijn mail wordt opgehaald van mijn gmail account.

Nu heb ik gemerkt dat de 3g/hsdpa verbinding dan gewoon aan blijft staan..

Nergens kan ik op de telefoon vinden hoe ik dit aanpas (kijk ik ergens overheen).

Nu heb ik deze blogpost gevonden.

Wellicht handig voor anderen of zelf de FP:

http://www.andrewsayshell...-data-connections-in-wm6/
Volgens mij kun je dit in het programma HD Tweak uitzetten.
Het is overigens ook niet erg dat de verbinding aanblijft als je onbepert internet hebt.
Als je bijvoorbeeld alle verbindingen wil uitschakelen kun je NODATA downloaden, hier kun je alle verbindingen uitzetten als je bijvoorbeeld naar het buitenland gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Sinds een dag ook de HD binnen! Tot nu toe gelukkig zeer tevreden over ;) Alleen twee puntjes die ik niet snap, waarvan één al opgelost. Ik heb vodafone, zonder een internet abbo. Helaas haalt vodafone automatisch de internet gegevens op en installeert deze ook. Nu kon ik niet van mn 3g verbinding afkomen. Zelfs niet met NODATA. Simpele oplossing (volgens mij) door gewoon de verbindings naam van live.vodafone.com een 1tje er achter te zetten.

Nu zit ik alleen nog met het tweede punt. Ik heb msn een keer aan gehad, maar die heeft nu al mijn contacten ook in de telefoonlijst gezet onder contacten. Nu staan er dus allemaal nummers en email adressen door elkaar heen. Ik heb op de telefoon zelf, maar ook niet op forums een oplossing kunnen vinden. Iemand een idee om die email adressen te kunnen verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik kan in mijn HTC Touch HD de schuiftab Muziek niet echt gebruiken. De onderverdelingen, zoals : Afspelen - Artiesten - Albums - Afspeellijst - Alle Nummers - Genres - Componisten - gekocht zijn wel in de bibliotheek zichtbaar.
Als ik in die Muziekspeler naar b.v. de bibliotheek ga en dan Afspelen kies, dan worden er van de bovenste titel slechts maximaal 7 seconden (van de song van 2.29 min/sec) in het hoofdscherm van "Muziek" afgespeeld, wanneer het afspelen weer stopt. Ook naar het volgende album bladeren lukt niet. Er is totaal geen beweging te zien. Heeft het misschien met "TAGS" te maken ? Maak ik een of andere fout ?
Ook kan ik geen nieuwe Playlists maken. Het afspelen via/met de Windows Media Player levert daarentegen helemaal geen probleem op, maar ik zou zo graag die muziektab willen gebruiken.
De andere schuiftabs tabs zoals telefoon - mensen - berichten - mail - internet - aandeel - foto's en video's - weer en instellingen met hun submenu's doen het allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:10:
Uiligheid, Ik heb net ook Dutty's_HD_V1.5_5.2.21009.1.6.0_Full_CVSD_NLD geïnstalleerd, jij zegt dat je nu de 1.10............ Radio hebt en dat hij in Dutty's rom zit, maar ik heb anders nog steeds bij het opstartscherm radio 1.09......... staan.
Dutty's ROM is idd nice.

Mvg,
Oh dat kan kloppen.
Ik had de 1.10 radio voor installatie al erop gezet.
Dacht dat de ROM een radio zou meeflashen, blijkbaar heeft ie dat niet gedaan.
Wel een aanrader om de nieuwe radio erop te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb het topic doorgelezen en lees regelmatig over ROM's..
Nergens kan ik eigenlijk duidelijk vinden wat dit nu precies is en wat het doet op de telefoon... kan iemand mij dit vertellen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Uiligheid schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Wel een aanrader om de nieuwe radio erop te zetten!
Want?

Ik heb zelf alle bestanden al 'in huis' maar ben er nog niet aan toegekomen, ben benieuwd naar de voordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Mijn telefoon is na een halve dag (geen roms, alleen wat extra programmatjes) echt ongelofelijk traag.
Opera loopt geregeld vast en is dan niet meer op te starten tenzij ik de telefoon reboot.

Heb nu zelfs een vastloper te pakken, toen ik die advanced desktop probeerde te uninstallen.

Hij geeft hij dat hij maar 100mb gebruikt van de 180 oid. Enig idee waarom hij zo traag is en wat de vastloper voor een oorzaak heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justinnn schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:15:
Mijn telefoon is na een halve dag (geen roms, alleen wat extra programmatjes) echt ongelofelijk traag.
Opera loopt geregeld vast en is dan niet meer op te starten tenzij ik de telefoon reboot.

Heb nu zelfs een vastloper te pakken, toen ik die advanced desktop probeerde te uninstallen.

Hij geeft hij dat hij maar 100mb gebruikt van de 180 oid. Enig idee waarom hij zo traag is en wat de vastloper voor een oorzaak heeft?
Ik heb dit ook gehad.
Het kan liggen aan de software die je erop hebt gezet.
S2U2 gaf bij mij veel vertraging dacht ik, ik heb mijn telefoon "Ge-Hardreset" en daarna alles opnieuw geïnstalleerd behalve S2U2 & Gyrator2. (Had niet gebackupped dus ben nu al mn contacten die ik na 2 dagen had verzameld weer kwijt |:( )
Nu heb ik Dutty's ROM + Ongeveer alle software uit de lijst die Uiligheid op pagina 27 heeft gepost en hij loopt perfect. (Respect voor deze lijst trouwens, zeer handig!!!!!!!!)
Ik ga zometeen maar eens de nieuwe Radio installeren, heb gelezen dat de internetverbinding & GPS hier sneller door word.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
In mijn contacten lijst van de bel omgeving begint alles met de achternaam.
Hoe kan ik dit zo maken dat hij de voornaam als eerste weergeeft zoek me helemaal suf aangezien ik een hoop contacten met thuis of mob er bij heb staan.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe Radio versie geïnstalleerd, maar ook dit geweldige thema!
Voor mensen die hun Blackstone willen opfleuren is dit zeker een aanrader!
Hij heeft ook 15 Slide-tabs na het installeren van dit thema.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=468662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Dat is alleen maar voor je internet kosten.
Die heb je normaal gezien zo goed als niet want ik neem aan dat iedereen een onbeperkt internet abbo afsluit.

Maar voor de telefoonkosten ben ik ook naar op zoek. Ik heb het al eens eerder gevraagd (aantal topics terug) maar nog steeds geen reactie.

Helaas :-(
Dit kan gemakkelijk met DK Today; heel klein programmaatje, maar geen alerts etc.. Ik gebruik het al jaren.
Zie http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NECAnGeL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:23:
In mijn contacten lijst van de bel omgeving begint alles met de achternaam.
Hoe kan ik dit zo maken dat hij de voornaam als eerste weergeeft zoek me helemaal suf aangezien ik een hoop contacten met thuis of mob er bij heb staan.
In de contactenlijst van de standaard Win-CE de naam niet in de eerste regel (=titel) van het naamveld, maar in de derde regel (=middelnaam) te zetten; overigens is het niet nodig om aparte entries te maken voor de verschillende tel.nummers, die kun je altijd kiezen op het moment dat je een naam selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Voor de mensen die Dutty's rom gebruiken. Op hoeveel procent staat jullie geheugen (geen programma's open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag is waarom Zagg in de startpost wordt aangeraden? De screencover is echt een ramp en onmogelijk om er mooi op te krijgen! kan je beter Brando nemen naar mijn mening.

Mensen wat is nou eigenlijk de verbetering van de nieuwe radio versie t.o.v. de oudere?
Is die te gebruiken als ik niet mijn hele rom wil vervangen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:23:
Wat ik mij afvraag is waarom Zagg in de startpost wordt aangeraden? De screencover is echt een ramp en onmogelijk om er mooi op te krijgen! kan je beter Brando nemen naar mijn mening.

Mensen wat is nou eigenlijk de verbetering van de nieuwe radio versie t.o.v. de oudere?
Is die te gebruiken als ik niet mijn hele rom wil vervangen?
Alvast bedankt.
Ik heb de invisible shield ook gebrobeerd, maar kreeg hem er met geen mogelijkheid mooi op.(vooral die flapjes aan de zijkant en bovenkant onmogelijk).komt omdat er klein opstaand randje naast het scherm zit....kheb ook al 3 brando's verprutst en de standaard protector...(ik wil ook beslist geen stofje of lucht onder mijn protector daar ga ik mij aan ergeren)
maar ik ga het nog een keer proberen...kost me klauwen met geld zo..hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die flapjes zijn inderdaad een hel bij IS. Als ze nou een protector alleen voor het scherm zouden maken. . .

De brando heb ik er nu goed op zitten zonder lucht of stof. Ik kwam er pas na een lange tijd achter dat aan BEIDE kanten van de protector een schermpje zit die je er af moet trekken (handleiding niet goed gelezen)
Voor de Brando heb ik ook de sqeegee (ofzoiets) en de verstuiver gebruikt om hem er mooi op te krijgen. Hij zat er pas na meerdere keren proberen goed op zonder stof.

Waarom koop je eigenlijk telkens nieuwe als je dezelfde ook gewoon even schoon kan maken onder de kraan en het nog een keer kan proberen.

Nadeel van Brando is natuurlijk de pasvorm die niet perfect is ( van de standaard wel), maar voor mij toch de beste van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Hier staan alle foto's gemaakt met mijn HD van mijn schaatsavonturen.. Ben echt ontzettend verbaasd over de kwaliteit van de camera in goed licht, alle foto's zijn gemaakt terwijl ik schaatste! Haast geen bewegingsonscherpte!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ivo NL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:51:
Hier staan alle foto's gemaakt met mijn HD van mijn schaatsavonturen.. Ben echt ontzettend verbaasd over de kwaliteit van de camera in goed licht, alle foto's zijn gemaakt terwijl ik schaatste! Haast geen bewegingsonscherpte!
Foto's in goed licht zijn inderdaad (imo) goed genoeg om een normaal fototoestel overbodig te maken. Helaas schort het vaak aan de foto's in slecht licht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
RoD schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:54:
[...]

Foto's in goed licht zijn inderdaad (imo) goed genoeg om een normaal fototoestel overbodig te maken. Helaas schort het vaak aan de foto's in slecht licht...
Klopt, hoewel binnenshuis met het licht van 17.00 uur nog steeds prima fotos gemaakt kunnen worden. Pas als 't echt donker wordt (half 6 ofzo) dan lukt 't niet meer zo goed: vraag je echter iemand om stil te blijven zitten dan gaat 't nog (mits je een vaste hand hebt). Stilleven gaat nog prima 's avonds binnen.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3403/3187611607_b8e429c4ef_o.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ivo NL op 11-01-2009 18:14 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Radio ROM upgraden is nu al twee keer fout gegaan, het proces blijft telkens op 0% hangen. Gelukkig start mijn HTC'tje na het verwijderen (en weer terugplaatsten) van de batterij weer gewoon op...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vista? Iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Sgimi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:48:
Radio ROM upgraden is nu al twee keer fout gegaan, het proces blijft telkens op 0% hangen. Gelukkig start mijn HTC'tje na het verwijderen (en weer terugplaatsten) van de batterij weer gewoon op...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vista? Iets anders?
ik had dit ook.. Doe Hard-SPL nog een keer, dan gaat 't goed.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Ivo NL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:53:
[...]
Hard-SPL....daar zeg je zo wat :+

Ik heb waarschijnlijk de unsigned versie te pakken en dan doet ie het natuurlijk niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Sgimi op 11-01-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Sgimi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Hard-SPL....daar zeg je zo wat :+

Ik heb waarschijnlijk de unsigned versie te pakken en dan doet ie het natuurlijk niet.
Er is alleen een unsigned versie? ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:51:
Ivo mooie foto's
hoe heb jij de instellingen van je camera staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Ivo NL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:22:
[...]

Er is alleen een unsigned versie? ;)
En de RUU_signed.nbh dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:53:
[...]

Je kan toch beter USPL doen? Dan sloop je voor de rest niks aan je telefoon toch?

(die Hard-SPL is toch blijvend? wat je ook doet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:32:
[...]

Je kan toch beter USPL doen? Dan sloop je voor de rest niks aan je telefoon toch?

(die Hard-SPL is toch blijvend? wat je ook doet?)
Ik zou t niet weten, ik heb 't gebruikt voor het veranderen van m'n ROM.. Dus maakte me niet uit of ik alles kwijt zou raken.
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:23:
[...]

Ivo mooie foto's
hoe heb jij de instellingen van je camera staan?
Standaard, alles op +3

[ Voor 22% gewijzigd door Ivo NL op 11-01-2009 20:44 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45
Weet iemand hoe ik de TV van T-Mobile aan de praat kan krijgen?

Ik zie opd e website van Tmobile dat ik naar de homepage meot browsen en dan opd e TV en Media tab moet klikken en dat daar dan de Zenders staan, ik zie alleen niks staan daar.

Ook zie ik dat je software moet installen. Die er dan weer niet is voor de Touch HD.

edit:

Gevonden! Je moet naar http://t-mobile.nob.nl

[ Voor 9% gewijzigd door jorisdekloris op 11-01-2009 21:14 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Maar voor de telefoonkosten ben ik ook naar op zoek. Ik heb het al eens eerder gevraagd (aantal topics terug) maar nog steeds geen reactie.

Helaas :-(
Zelf gebruik ik phone dashboard

http://www.hudsonmobile.com/products/phodash/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisdekloris schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:52:
Weet iemand hoe ik de TV van T-Mobile aan de praat kan krijgen?

Ik zie opd e website van Tmobile dat ik naar de homepage meot browsen en dan opd e TV en Media tab moet klikken en dat daar dan de Zenders staan, ik zie alleen niks staan daar.

Ook zie ik dat je software moet installen. Die er dan weer niet is voor de Touch HD.

edit:

Gevonden! Je moet naar http://t-mobile.nob.nl
Eey joris ik zat met het zelfde prob maar als ik naar http://t-mobile.nob.nl ga geen resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een domme vraag maar ik d8 vraag het tog maar even.

Ik ben van plan om een hard reset te doen.

Wordt echt alles verwijderd na een hard reset of blijven er nog bestanden achter,
ik wil namelijk dat hij weer helemaal standaard wordt.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:51:

Wordt echt alles verwijderd na een hard reset of blijven er nog bestanden achter,

Groetjes
Je gaat terug naar de basis, dus helemaal standaard. Alleen je geheugenkaart blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er op het eerste gezicht al goed uit
FF kijken of het alleen een today plugin is (want dan moet ik eerst touchflo3d uitzetten)

Zou wel ideaal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:21:
[...]

Er zijn mooie kleurrijke icoontjes te downloaden op xda maar helaas kun je de achtergrond nog niet veranderen..dus die blijft gewoon zwart.
Ik blijf Winterface ff een tijdje gebruik...ben touchflo ff zat.

Ik heb ook de iPhone interface ff getest van WAD2...deze ziet er heel gelikt uit, maar is nog een beetje buggy...ook laten de icoontjes niet zien als je een sms hebt gekregen of mail.
Waar zijn de kleurrijke icoontjes te vinden op xda ik krijg ze niet gevonden.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:51:

Groetjes
Voordat je een Hard-Reset doet raad ik je aan om een backup te maken.
Ik heb voor backups:
Sprite Backup en PIMBackup..
PIMBackup zit bij Dutty's ROM 1.5

Mijn standaard protector is een paar Milimeter te groot voor het scherm, hij past in de hoek & aan de zijkant net niet.
Heb hem er eindelijk beetje fatsoenlijk erop maar veel stof eronder.
Binnekort maar eens brando bestelle.

Mvg,

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb een Brando erop nu en die is weer net iets te klein, erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Probleem:
MSN Messenger kan niet verbinden, wel heeft hij het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de contacts uit MSN Messenger te importen in mijn Outlook contacts, hij heeft zo te zien dus wel verbinding gehad met de MS-servers. Online komen is echter niet mogelijk omdat hij stomweg zegt dat het niet lukt.

Gegevens:
- T-Mobile zakelijk
- NL standaard ROM
- Proxy uit
- op speed.t-mobile.nl alle compressie uitgezet
- verdere verbindingsinstellingen ruimschoots doorlopen, geen gekke dingen kunnen vinden.

Iemand enig idee hoe ik toch MSN kan gebruiken? Ik heb dit probleem vaker langs zien komen, maar toen was het elke keer de proxy die nog aanstond, dat is bij mij echter niet het geval, maar toch werkt het niet.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Ter info:
De Rom versie die wordt meegeleverd door Vodafone is:
1.14.172.1(24011)NLD (11/04/08)
Radio:
1.09.25.14
Protocol: 52.49a.25.26H
Dit kan in de TS erbij gezet worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Checkeys op 12-01-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
R.Kerseboom schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:11:
Ik heb een Brando erop nu en die is weer net iets te klein, erg vervelend...
ik heb ook een brando, en deze past naar mijn mening perfect geen stof of iets eronder.... je kan hem met het blote oog niet zien. Ik vind het raar dat er verschil zit tussen wat dezelfde screenprotectors zouden moeten zijn, een beetje slordig van brando lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
wesleyvinken schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:11:
[...]

ik heb ook een brando, en deze past naar mijn mening perfect geen stof of iets eronder.... je kan hem met het blote oog niet zien. Ik vind het raar dat er verschil zit tussen wat dezelfde screenprotectors zouden moeten zijn, een beetje slordig van brando lijkt mij.
De vorm is precies goed, hij zit er ook erg netjes op, zonder bubbeltjes of stofjes. Het enige wat er aan scheelt is dat hij zowel in de hoogte als de breedte een paar mm te kort is. Ik vind het ook een beetje jammer, Brando staat volgens mij bekend als leverancier van hele goede screenprotectors, dit viel me ook een beetje tegen. Ik zal maar weer een nieuwe bestellen, misschien is het een kwestie van geluk.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede case voor dit toestel, heeft iemand misschien tips? Ik zoek gewoon een simpele lederen case die aan een riem te bevestigen is. Niet zo'n open klap ding.

P.s. je schijnt zo'n Brando screenprotector ook schoon te kunnen maken. Kan ik hem dan gewoon onder de kraan houden en wassen ofzo? Plakt hij daarna nog wel goed?

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 12-01-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik volg dit topic al een tijdje en ga vrijwel zeker ook een Touch HD aanschaffen. Nu zag ik bij een vriend van mij (die een Touch diamond heeft) andere icoontjes in de TouchFlo bar.

Andere iccontjes in de zin van 'kleurtjes'. Dat standaard grijze van HTC vind ik er maar saai/kaal uitzien.

Ik zou zelf graag de icoontjes in de balk een kleurtje willen geven en eventueel icoontje rechtsboven (Wifi iccoontje etc). Kan dit? Voor de rest gewoon alles hetzelfde laten!

@Ivo NL: je hebt daar een paar verdomt mooie foto's tussenzitten! 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 12-01-2009 13:10 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het bij jullie voordat het invisible shield binnen is?

En past het nou wel helemaal of zitten er nou flappen? aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Pedr0 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:09:
Ik volg dit topic al een tijdje en ga vrijwel zeker ook een Touch HD aanschaffen. Nu zag ik bij een vriend van mij (die een Touch diamond heeft) andere icoontjes in de TouchFlo bar.

Andere iccontjes in de zin van 'kleurtjes'. Dat standaard grijze van HTC vind ik er maar saai/kaal uitzien.
Zie de Topic start (TS) bij FAQ onderaan bij "veelgevraagde Tips en Tweaks".

Al dat zwart }:|, kan het niet wat kleuriger :?
Jazeker!
Voorbeeld met uitleg en links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
R.Kerseboom schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:25:
[...]

De vorm is precies goed, hij zit er ook erg netjes op, zonder bubbeltjes of stofjes. Het enige wat er aan scheelt is dat hij zowel in de hoogte als de breedte een paar mm te kort is. Ik vind het ook een beetje jammer, Brando staat volgens mij bekend als leverancier van hele goede screenprotectors, dit viel me ook een beetje tegen. Ik zal maar weer een nieuwe bestellen, misschien is het een kwestie van geluk.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede case voor dit toestel, heeft iemand misschien tips? Ik zoek gewoon een simpele lederen case die aan een riem te bevestigen is. Niet zo'n open klap ding.

P.s. je schijnt zo'n Brando screenprotector ook schoon te kunnen maken. Kan ik hem dan gewoon onder de kraan houden en wassen ofzo? Plakt hij daarna nog wel goed?

Kijk eens op ebay voor lederen cases. Heb ik ook gedaan. Veel keus en verschillende modellen. Die van mij was volgens mij incl verzending 9 euries ofzow. Das toch geen geld he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de thread doorzocht om een antwoord op de volgende vraag te vinden.
Kan je (makkelijk) je internet delen op een HTC Touch HD, en zoja hoe doe je dat? (voor gebruik op een laptop)
Er staat wel geschreven dat je ook de andere HTC topics kan bekijken maar dan weet ik nog niet zeker of dat dus wel makkelijk kan met deze telefoon.

B.v.d. voor uw antwoord.

Vriendelijke groeten David.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder begrepen dat het tekenprogrammaatje VS Painter niet werkt op de toch HD, weet iemand of Painter LE wel werkt en wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Net ook een Brando besteld, laat het morgen wel weten of ie past of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder begrepen dat het tekenprogrammaatje VS Painter niet werkt op de toch HD, weet iemand of Painter LE wel werkt en wat het verschil is?
LE staat denk ik voor Lite Edition, dus VS Painter LE (freeware) zal minder opties hebben dan VS Painter (moet je voor betalen).

Als je hier kijkt, dan zie je dat VS Painter/VS Painter LE in de lijst staat van werkende programma's voor de Touch HD. Maar, het is niet gemaakt voor WVGA maar voor VGA, dus dan zal je onderin een zwarte balk krijgen waarschijnlijk..het volledige scherm wordt niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:42:
[...]

dus dan zal je onderin een zwarte balk krijgen waarschijnlijk..het volledige scherm wordt niet gebruikt.
Hmm, daar zou ik nog mee kunnen leven, LE is natuurlijk de Lite Edition, stom, daarom is'ie ook gratis natuurlijk, ga ik eerst dat maar eens proberen.

Dank ook voor dat fijne softwarelijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best kans ook dat ze voor VS Painter/VS Painter LE binnenkort een update uitbrengen die geschikt is voor WVGA aangezien ze dat ook bij VS Notepad gedaan hebben. Is wel fijn om te weten of dat er nog aan zit te komen natuurlijk..dus je zou ze kunnen emailen. Laat het even weten als het werkt..met of zonder zwarte balk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:46:
Hoelang duurt het bij jullie voordat het invisible shield binnen is?

En past het nou wel helemaal of zitten er nou flappen? aan?
die van mij is per 22 dec. besteld, en dit weekend heb ik 'm ontvangen.
heb de shield nog niet kunnen opplakken omdat mijn tel nog niet binnen is (met dank aan 2call ... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:20:
[...]

Same here, die muziek tab is zo ongeloofelijk gaar als je gwn losse nummers wilt toevoegen(media player mobile ook trouwens ma goed)...ik heb nooit met albums, genre's, moods en als dat soort onzin gewerkt, dus ik zit ook met een dikke 120 gb aan badly (tot un)-tagged music opgescheept :+

toch maar aan de playlists begonnen dus, maar daarin exceleert wmp vér boven die music tab....niet vergeten ff audiobooster aan te zetten(werkt ook als je wmp mobile als opgestart hebt).

*weg* Reageer eens even normaal, zie ook Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee!

[ Voor 45% gewijzigd door pven op 13-01-2009 10:32 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:55:
Best kans ook dat ze voor VS Painter/VS Painter LE binnenkort een update uitbrengen die geschikt is voor WVGA Laat het even weten als het werkt..met of zonder zwarte balk :)
Doe ik, maar eerst moet ik nog een telefoontje krijgen dat mijn touch HD binnen is.
Ik zag DIT voor de iphone, dus dacht dat wil ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Ik kan nergens de mogelijkheid vinden om de windows vista agenda te synchen met de htc.

Moet ik nou echt die bloody outlook installeren :| of er is bijv een mogelijkheid om .ics files te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:38:
[...]

Eey joris ik zat met het zelfde prob maar als ik naar http://t-mobile.nob.nl ga geen resultaat?
Kom je dan helemaal niet op een website of wat gebeurt er dan?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben van plan de Touch HD te bestellen bij gsmweb.nl. Nu kan ik daar kiezen voor de Touch HD waar Route66 op aanwezig is. Heeft iemand ervaring met Route66 en hoe dit draait op de Touch HD en of het een meerwaarde is ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:48:
Hallo mensen,

Ik ben van plan de Touch HD te bestellen bij gsmweb.nl. Nu kan ik daar kiezen voor de Touch HD waar Route66 op aanwezig is. Heeft iemand ervaring met Route66 en hoe dit draait op de Touch HD en of het een meerwaarde is ?
Ik heb de indruk dat Tomtom en IGO toch wel de populairste navigatiesysteempjes zijn. Tevens kun je met wat zoek en speurwerk ook wel een losse vinden voor een stuk goedkoper hoor, hetzij via officiele, hetzei via de andere weg.

[ Voor 29% gewijzigd door Snuurtje op 12-01-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:11:
[...]
Ik heb de indruk dat Tomtom en IGO toch wel de populairste navigatiesysteempjes zijn. Tevens kun je met wat zoek en speurwerk ook wel een losse vinden voor een stuk goedkoper hoor, hetzij via officiele, hetzei via de andere weg.
Ik had er nog even bij moeten vermelden dat het qua prijs niets uitmaakt, of je nu met Route 66 neemt of zonder. Het bedrag is exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:14:
[...]

Ik had er nog even bij moeten vermelden dat het qua prijs niets uitmaakt, of je nu met Route 66 neemt of zonder. Het bedrag is exact hetzelfde.
als het gratis is altijd doen ;)
daarnaast heeft route 66 als enige volgens mij tmc info over een dataverbinding zonder dat je daar een extra abbo voor af moet sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronjon schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:55:
[...]

die van mij is per 22 dec. besteld, en dit weekend heb ik 'm ontvangen.
heb de shield nog niet kunnen opplakken omdat mijn tel nog niet binnen is (met dank aan 2call ... :( )
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had hem besteld, binnen 1 werkdag leverbaar was de status, rond 9:00 besteld maar niet verzonden. Ging ik maar even verhaal halen de volgende dag, bleek ie niet op voorraad 8)7. Even aangekeken en toen ik de order wilde cancelen was ie ineens verzonden, had hem Zaterdag binnen, en was aangenaam verrast. Wel opvallend dat bij ALLE telefoons nu ineens de status 3 werkdagen is. Blijkbaar kunnen ze het niet handelen/garanderen in 1 werkdag.

Maar goed, ik ga vanaf vandaag dit topic in de gaten houden. De tweaks zien er ook leuk uit allemaal. Ga ze morgen eens op mijn gemak toepassen.

Wel moet ik zeggen dat ik de netwerkverbindingen een beetje chaotisch vind, ik weet nooit echt met welke verbinding hij aan de haal gaat, maar gelukkig heb ik geen datalimieten en is alles dus ok.

Jammer dat ik het Windows-gedeelte wel een beetje tegenkom af en toe, dan doel ik op toepassingen (media player) die niet meer reageert (zo'n bekend verzend fout scherm). Maar ook laatst in de TF3D interface.

Maar goed, er valt nog mee te leven zolang het niet te vaak gaat gebeuren.

Wat wel zeer slecht in elkaar zit is de FM-Radio en dan doel ik op volume. De volume is alleen in te stellen via de volume knoppen die in 1x 30% harder gaan, voor een krantenwijk in de morgen is de 1e stand te zacht maar de 2e zeker te hard. Maar hier komt het: als ik de slider ga bewegen in de audio instellingen (dus echt op % precies) dan blaas ik bij 6% me oren op terwijl ik bij 20% amper wat hoor? Dit moet een enorme bug zijn die nergends over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 13:41
Ik heb een vraagje voor de mensen die de GPS icm Tomtom (7) gebruiken. De ontvangst valt mij tegen. Trage fix en een beetje kuren (ik ben een Sirfstar III van een Glofiish X500 gewend). QuickGPS data is bijgewerkt.

Op de site van Tomtom wordt het volgende geadviseerd: Ingebouwde GPS selecteren in Tomtom, instellingen in Winmo: COM4 programmapoort, <geen> hardwarepoort, baudrate 4800

Met de settings op Andere NMEA ontvanger is het stabieler, gemeten bij bereik binnenshuis. Op ingebouwde GPS krijg ik dan geen fix (knippert steeds blauw/grijs bij die staafdiagram van satelieten). Is dit inderdaad beter? en wat maakt baudrate dan uit? Ik neem aan dat dit moet matchen met je instellingen in WinMo, maar heeft hoger dan 4800 voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
TT7 vroeg bij mij meerdere keren of ik me in een gebouw bevond, dat was idd de case en ik kon geen fix krijgen de eerste keer(2 sats maar).

Op mijn balkon zag ik er 8-9 of zo binnen 12 sec, m'n eerste fix ever :)
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:46:
Wat wel zeer slecht in elkaar zit is de FM-Radio en dan doel ik op volume. De volume is alleen in te stellen via de volume knoppen die in 1x 30% harder gaan, voor een krantenwijk in de morgen is de 1e stand te zacht maar de 2e zeker te hard. Maar hier komt het: als ik de slider ga bewegen in de audio instellingen (dus echt op % precies) dan blaas ik bij 6% me oren op terwijl ik bij 20% amper wat hoor? Dit moet een enorme bug zijn die nergends over gaat.
Welke instellingen zijn dat? Want ik heb de windows volume controls nog niet echt gevonden(alleen audiobooster)

Ik heb wel de volume knoppen disabled met AE button plus, ik werd er gek van dat al;s je muziek luisterde(gwn media speler) en je bewoog of wilde je foon pakken, dat je dan per ongeluk volume omhoog of omlaag deed...met 't gevolg half doof of helemaal uit...

[ Voor 68% gewijzigd door Rey Nemaattori op 12-01-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Rey Nemaattori op 12-01-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
buddow schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:07:
Ik heb een vraagje voor de mensen die de GPS icm Tomtom (7) gebruiken. De ontvangst valt mij tegen. Trage fix en een beetje kuren (ik ben een Sirfstar III van een Glofiish X500 gewend). QuickGPS data is bijgewerkt.

Op de site van Tomtom wordt het volgende geadviseerd: Ingebouwde GPS selecteren in Tomtom, instellingen in Winmo: COM4 programmapoort, <geen> hardwarepoort, baudrate 4800

Met de settings op Andere NMEA ontvanger is het stabieler, gemeten bij bereik binnenshuis. Op ingebouwde GPS krijg ik dan geen fix (knippert steeds blauw/grijs bij die staafdiagram van satelieten). Is dit inderdaad beter? en wat maakt baudrate dan uit? Ik neem aan dat dit moet matchen met je instellingen in WinMo, maar heeft hoger dan 4800 voordelen?
Kom ook van een X500, die liep goed, maar vindt de HD stukken beter zelfs. Wat helpt is het uitzetten van AGPS en de logs, en verder andere NMEA op 4800. Je kan hem wel sneller zetten, maar aangezien GPS maar één keer per seconde een fix hoeft door te geven is het niet zoveel data, dus heeft weinig nut - althans zo heb ik het begrepen. Na de tweaks heb ik steeds binnen 10 seconden een fix, en geen noticable lag in de verbinding. Wel QuickGPS blijven draaien, dat helpt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DunJoost
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Graag jullie hulp bij het volgende.

Sinds gisteren werkt de home knop op mijn HD niet meer zoals voorheen. Als ik op de home knop druk, dan schakelt mijn HD niet meer naar het home scherm van touch-flo. Als ik in een programma sta, dan schakelt de HD nog wel naar touch-flo. Middels Google helaas geen oplossing gevonden. Iemand enig idee?

Heb het idee, dat het zich voordoet sinds de installatie van Sprite backup op een pc en mijn HD.

Heb verder geen extra software geinstalleerd om toetsen te remappen.
Op het today scherm is phonealarm actief en touch-flo support is ingeschakeld. Gyrator 2 is actief.
Onder instellingen - knoppen, heeft alleen Knop 1(hold) een toewijzing.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 08:31
..Appelsap schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:34:
[...]

Kom ook van een X500, die liep goed, maar vindt de HD stukken beter zelfs. Wat helpt is het uitzetten van AGPS en de logs, en verder andere NMEA op 4800. Je kan hem wel sneller zetten, maar aangezien GPS maar één keer per seconde een fix hoeft door te geven is het niet zoveel data, dus heeft weinig nut - althans zo heb ik het begrepen. Na de tweaks heb ik steeds binnen 10 seconden een fix, en geen noticable lag in de verbinding. Wel QuickGPS blijven draaien, dat helpt zeker.
Ik weet de precieze reden ook niet, maar toen ik in GPS utilities de baudrate op 4800 zette liep de gps tijd ander half uur fout (ik weet dat gpstijd utc is) maar dat halve uur sloeg nergens op. Toen ik 'm op 57600 zette liep de tijd weer goed. TomTom heb ik dan ook op 57600 gezet, en werkt bij mij zeer goed (snelle fix, en in de auto 9 satellieten.)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Rey Nemaattori schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:00:

Van een tweakers veteraan verwacht je toch nog wel enige inzet? Je hebt goffedomme 23k posts :X 't staat bloody in de openingspost!(ctrl + f op 'messenger') -_-'
Beetje jammer dat jij niet in staat bent normaal te reageren met bijna 10K aan posts. Waar slaat het uberhaupt op om dat te zeggen? Iedereen kan wel eens een keer iets over het hoofd zien. Ik zoek _altijd_ maar 99% van de gevallen in dit geval werd opgelost door de proxy uit te zetten, daarom kijk je er snel overheen, dat was namelijk voor mij niet de oplossing dus skip je naar de volgende oplossing. Daarbij neem ik geen genoegen met de aangedragen oplossing, waarom zou ik downgraden, lekker bout.

Wordt hoog tijd dat ik er gewoon een totaal nieuwe ROM opzet, want het is gewoon kansloos dat ze dit niet hebben getest, T-Mobile is geen klein netwerk, maar een internationaal groot netwerk, mag ik ook wel aannemen dat de Messenger gewoon OOTB werkt met dat netwerk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
DeMoN schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:35:
[...]

Beetje jammer dat jij niet in staat bent normaal te reageren met bijna 10K aan posts. Waar slaat het uberhaupt op om dat te zeggen? Iedereen kan wel eens een keer iets over het hoofd zien. Ik zoek _altijd_ maar 99% van de gevallen in dit geval werd opgelost door de proxy uit te zetten, daarom kijk je er snel overheen, dat was namelijk voor mij niet de oplossing dus skip je naar de volgende oplossing. Daarbij neem ik geen genoegen met de aangedragen oplossing, waarom zou ik downgraden, lekker bout.

Wordt hoog tijd dat ik er gewoon een totaal nieuwe ROM opzet, want het is gewoon kansloos dat ze dit niet hebben getest, T-Mobile is geen klein netwerk, maar een internationaal groot netwerk, mag ik ook wel aannemen dat de Messenger gewoon OOTB werkt met dat netwerk :S
Als je een WinMo telefoon koopt weet je gewoon dat een hoop dingen niet OOTB werken. WinMo is een knutsel "OS" en dat is voor mij persoonlijk 1 van de leukste dingen van mijn telefoon. Hacks, tweaks, nieuwe roms etc. Na een paar maanden kom ik tot een stabiel geheel en dan blijf ik er verder een tijdje van af. Een geheel nieuwe ROM lijkt me dus een goede keuze. ;)

Dutty's ROMs kan ik je aanraden, blijven redelijk dicht bij de standaard ROM, dus niet teveel extra apps.

Ik ben momenteel wat agenda software aan het testen aangezien je soms het gevoel hebt dat pocket outlook makkelijker zou moeten kunnen (tasks weergeven op je today scherm ipv: 3 tasks of zoiets), betere week weergave. Momenteel draai ik pocket informant wat enorm uitgebreid is (dus ik gebruik 90% van de functies niet :P). Iemand anders nog goede opties? Touchflo integratie is geen issue aangezien ik gewoon met de klassieke WinMo interface werk (veel sneller en de knoppen zijn groot zat voor vinger bediening).

Dit lijkt me ook wel wat: http://www.sbsh.net/produ..._pocket_pc/calendar_touch

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 13-01-2009 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
*weg* laat dat aub aan de moderators over

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 13-01-2009 10:38 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Als ik muziek luister met Coreplayer, Windows Media Player of de TouchFlo audio player heb ik om de 4 a 5 minuten een korte pauze, een klik of hik in de muziek. Ik heb alles al geprobeerd, active sync proces iedere keer killen, gyrator2 uit, touchflo 3d uit, het probleem blijft bestaan. Zo is dit toestel volkomen nutteloos om mp3 te luisteren want iedere keer bij zo'n klik is het even schrikken. Op XDA developers en andere fora lees ik ook hierover. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=460100). Nog meer mensen met dit probleem? Eventueel een oplossing, workaround?

Ik heb een originele nederlandse ROM.

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creda schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:50:
Als ik muziek luister met Coreplayer, Windows Media Player of de TouchFlo audio player heb ik om de 4 a 5 minuten een korte pauze, een klik of hik in de muziek. Ik heb alles al geprobeerd, active sync proces iedere keer killen, gyrator2 uit, touchflo 3d uit, het probleem blijft bestaan. Zo is dit toestel volkomen nutteloos om mp3 te luisteren want iedere keer bij zo'n klik is het even schrikken. Op XDA developers en andere fora lees ik ook hierover. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=460100). Nog meer mensen met dit probleem? Eventueel een oplossing, workaround?

Ik heb een originele nederlandse ROM.
Hier ook, Radio 538 stream via Vodafone is ook om de zoveel minuten ff een kleine zeer snelle stop (maar zeker merkbaar en best hinderlijk). Orginele Nederlandse ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, WWE, zo af en toe (zeg om de 5 tot 10 min) een beat overslag ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

-CKY2K- schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:41:
[...]

Als je een WinMo telefoon koopt weet je gewoon dat een hoop dingen niet OOTB werken. WinMo is een knutsel "OS" en dat is voor mij persoonlijk 1 van de leukste dingen van mijn telefoon. Hacks, tweaks, nieuwe roms etc. Na een paar maanden kom ik tot een stabiel geheel en dan blijf ik er verder een tijdje van af. Een geheel nieuwe ROM lijkt me dus een goede keuze. ;)
Je hebt gelijk dat WinMo altijd tweaken blijft. Ik heb al jaren ervaring met WinMo, maar het was meer ook de teleurstelling, het is gewoon apart dat je voor zo'n dure telefoon gewoon broken software meegeleverd krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:00:
[...]

Hier ook, Radio 538 stream via Vodafone is ook om de zoveel minuten ff een kleine zeer snelle stop (maar zeker merkbaar en best hinderlijk). Orginele Nederlandse ROM.
Ik heb dit al gewoon met afspelen van mp3.

Ik heb HTC Europe gebeld, ik kreeg een engels sprekende HTC-er aan de lijn die beweerde dat dit probleem bekend was. Er was zelfs al een hotfix voor, maar deze was nog niet gereleased. Hij heeft mij aangeraden over 1 a 2 weken nog eens op de HTC website te kijken bij de downloads.

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Mijn HD wil ik hard-resetten, want ik heb problemen met m'n smsjes. Ik ontvang niet alle smsjes die mij worden gestuurd en niet alle smsjes die ik verstuur komen aan. Als ik dan reboot, dan gaat het vaak weer wel, maar dat is natuurlijk onhandig als je smsjes wilt ontvangen, aangezien je nooit weet hoe laat smsjes naar je worden verstuurd zodat je kunt rebooten. Bovendien moet zoiets simpels altijd werken natuurlijk.

Nou heb ik weinig zin om alles wat er inmiddels op staat, kwijt te zijn. Dus ik wil graag een backup maken, bij voorkeur van ALLES. Wat is hier het beste programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:56:
Mijn HD wil ik hard-resetten, want ik heb problemen met m'n smsjes. Ik ontvang niet alle smsjes die mij worden gestuurd en niet alle smsjes die ik verstuur komen aan. Als ik dan reboot, dan gaat het vaak weer wel, maar dat is natuurlijk onhandig als je smsjes wilt ontvangen, aangezien je nooit weet hoe laat smsjes naar je worden verstuurd zodat je kunt rebooten. Bovendien moet zoiets simpels altijd werken natuurlijk.

Nou heb ik weinig zin om alles wat er inmiddels op staat, kwijt te zijn. Dus ik wil graag een backup maken, bij voorkeur van ALLES. Wat is hier het beste programma voor?
GeNOEG over te vinden... Maar omdat het dinsdag is...spb backup of sprite backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:01:
[...]

GeNOEG over te vinden... Maar omdat het dinsdag is...spb backup of sprite backup.
Of PIM Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:46:
[...]

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had hem besteld, binnen 1 werkdag leverbaar was de status, rond 9:00 besteld maar niet verzonden. Ging ik maar even verhaal halen de volgende dag, bleek ie niet op voorraad 8)7. Even aangekeken en toen ik de order wilde cancelen was ie ineens verzonden, had hem Zaterdag binnen, en was aangenaam verrast. Wel opvallend dat bij ALLE telefoons nu ineens de status 3 werkdagen is. Blijkbaar kunnen ze het niet handelen/garanderen in 1 werkdag.
Vraagje: wanneer heb je m besteld en welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zijn er hier nog mensen aan het zoeken naar, of gebruiken inmiddels iets anders dan Touchflo 3d? En dan bedoel ik niet een skin zoals WAD2 maar iets als SPB pocket plus of mobile shell of HTC home?

Ik weet dat user martje(of zoiets was hiermee bezig geloof ik?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:46
Vandaag ook de HD besteld. Goede deal bij vodafone zelf gekregen. Dikke 70 ekkies goedkoper dan alle internetwinkels zoals 2call en pdashop! :) Nadeel is dat ze hem momenteel niet op voorraad hebben en pas begin februari leveren... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
is er een overzicht van de software die er standaard op zit?

ik zit te denken om dutty's rom te installeren, maar ik wil eerst even kijken welke software er allemaal af gaat...

daarnaast is het installeren van een dergelijke rom "gevaarlijk" ? kan hij kapot gaan oid? (zoals bij flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
DeMoN schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:35:
[...]
Daarbij neem ik geen genoegen met de aangedragen oplossing, waarom zou ik downgraden, lekker bout.
Je hoeft er ook geen genoegen mee te nemen. Als ik de bekende weg vraag hoeft dat nog niet meteen te betekenen dat ik de eerste de beste aanwijzing moet opvolgen... tis een tip, vrijblijvend advies..doe er mee wat je wilt, als jij liever met je proxyinstellingen wilt klooien, suit yourself(maar deel ze dan met iedereen zodat dat ook in de TS opgenomen kan worden en meer mensen in de toekomst 1x een oplossing vinden...)
justinnn schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:54:
is er een overzicht van de software die er standaard op zit?

ik zit te denken om dutty's rom te installeren, maar ik wil eerst even kijken welke software er allemaal af gaat...

daarnaast is het installeren van een dergelijke rom "gevaarlijk" ? kan hij kapot gaan oid? (zoals bij flashen)
Niet echt, als je flash niet lukt of je flashed een rom die je niet wil, kun je um terugflashen(iig zolang je *SPL werkt).Wat wel leip is is dat de stroom uitvalt oid, maar in NL is daar maar een kleine kans op.

Je bent wel vaak je data kwijt(hard reset) en officieel ook je garantie, maar je kan gwn terugflashen voor je garantie claimed.

[ Voor 7% gewijzigd door Rey Nemaattori op 13-01-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het truc-je uitgevoerd om de WIFI-snelheid te verhogen? Dit staat in de initiële post. link

Ik hoopte dat ik ziggo live tv ook met mijn HD kon bekijken maar ik krijg geen vloeiende beelden te zien. Op mijn laptop werkt dit super. Mocht dit niet met de HD kunnen dan vraag ik me af waar dit aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:
Heeft iemand het truc-je uitgevoerd om de WIFI-snelheid te verhogen? Dit staat in de initiële post. link
De "dot11SupportedRateMaskG" sleutel staat bij mijn touchHD in een wat andere "directory", maar wel al op 8. Dus ik denk dat, als dat wel de bedoelde sleutel is, die tweak al fabriek af gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vergelijkend testje gedaan tussen m'n oude TomTom One en Touch HD met TT Navigator.
Resultaat in het kort: geen noemenswaardige GPS lag.

Wat meer uitgebreid:
TT One met versie 7.903(9183), HTC met TTN 7.910(9185). Beide met dezelfde kaart Benelux v8.15.2024.

Het beeld op de Touch ziet er iets anders uit. Door de resolutie en portrait mode is het iets uitgerekt en lijkt het alsof je iets minder "ver" bent op de kaart t.o.v. het landscape scherm van de One, maar dat is gezichtsbedrog. Als je goed kijkt ben je op hetzelfde moment op dezelfde plek.

Wat wel opvalt is dat op korte afstanden (< 100 m) de TT One een iets kortere afstand aangeeft tot de volgende afslag, bijv. 10 meter tegen 20 meter op de Touch. Maar dat is ook als je (langer) stilstaat, voor het stoplicht bijvoorbeeld, dus met "lag" kan dat niks te maken hebben. De gesproken aanwijzingen komen wel steeds (praktisch) tegelijk. Ook geven beide TT's een iets andere ETA en afstand tot de bestemming (scheelt 1-2 minuten). Ik neem aan dat dat door de verschillende GPS hardware komt en daardoor een iets andere (gemiddelde) snelheid.

Ik heb zowel de instelling "Ingebouwde GPS ontvanger" als "Andere NMEA GPS ontvanger" geprobeerd, maakt geen merkbaar verschil volgens mij.
Ik heb de logfile tweak (met Advanced Config) wel aangebracht, maar de registerwijzigingen niet. Als ik het goed begrijp, zijn die alleen voor "pedestrian use" oftewel voor gebruik te voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:53:
[...]

De "dot11SupportedRateMaskG" sleutel staat bij mijn touchHD in een wat andere "directory", maar wel al op 8. Dus ik denk dat, als dat wel de bedoelde sleutel is, die tweak al fabriek af gedaan is.
Ik ben bang dat dit bij mij ook het geval is.

Maar kan iemand mij vertellen waarom ik een ziggo stream op mijn laptop wel vloeiend mag bekijken en niet op mijn HD? Ik snap dat mijn laptop wat meer power heeft maar het bekijken van een stream mag toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Is er zoals op de iPhone een optie om roaming uit te zetten?
Ik zit namelijk regelmatig in buitenland en wil niet dat mijn telefoon dan cte mijn mails checked of het laatste weerbericht af haalt via roaming.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:47

martjah

Appel

Dino737 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:22:
Ik zit namelijk regelmatig in buitenland en wil niet dat mijn telefoon dan cte mijn mails checked of het laatste weerbericht af haalt via roaming.

Bedankt!
*kuch* startpost *kuchkuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bedankt!
Iphone?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27

Bedankt!
wat ik altijd doe is de instellingen van mijn provider even veranderen..heb je geen programma voor nodig.
dus bij T-Mobile is Acces Point name: internet...verander dat naar internet2 of iets anders en je internet werkt niet meer..simpel.
Dit geld natuurlijk niet voor het telefoon spraak verkeer.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic