Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had hem besteld, binnen 1 werkdag leverbaar was de status, rond 9:00 besteld maar niet verzonden. Ging ik maar even verhaal halen de volgende dag, bleek ie niet op voorraad

. Even aangekeken en toen ik de order wilde cancelen was ie ineens verzonden, had hem Zaterdag binnen, en was aangenaam verrast. Wel opvallend dat bij ALLE telefoons nu ineens de status 3 werkdagen is. Blijkbaar kunnen ze het niet handelen/garanderen in 1 werkdag.
Maar goed, ik ga vanaf vandaag dit topic in de gaten houden. De tweaks zien er ook leuk uit allemaal. Ga ze morgen eens op mijn gemak toepassen.
Wel moet ik zeggen dat ik de netwerkverbindingen een beetje chaotisch vind, ik weet nooit echt met welke verbinding hij aan de haal gaat, maar gelukkig heb ik geen datalimieten en is alles dus ok.
Jammer dat ik het Windows-gedeelte wel een beetje tegenkom af en toe, dan doel ik op toepassingen (media player) die niet meer reageert (zo'n bekend verzend fout scherm). Maar ook laatst in de TF3D interface.
Maar goed, er valt nog mee te leven zolang het niet te vaak gaat gebeuren.
Wat wel zeer slecht in elkaar zit is de FM-Radio en dan doel ik op volume. De volume is alleen in te stellen via de volume knoppen die in 1x 30% harder gaan, voor een krantenwijk in de morgen is de 1e stand te zacht maar de 2e zeker te hard. Maar hier komt het: als ik de slider ga bewegen in de audio instellingen (dus echt op % precies) dan blaas ik bij 6% me oren op terwijl ik bij 20% amper wat hoor? Dit moet een enorme bug zijn die nergends over gaat.