Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het rss kanaal van dit topic te lezen met de RSS-hub (het standaard meegeleverde progje)? Ik heb geprobeerd door de URL ervan, zoals die in IE7 bij mij staat, in te voeren in de RSS-hub, maar dat werkt niet. En ik had dus geen typefouten gemaakt, daar ben ik 100% zeker van.
Andere RSS kanalen, zoals bijvoorbeeld van NU.nl werken wel.

Edit: Zie nu dat, doordat mijn berichtje op ee nieuwe pagina kwam, de URL van de feed per pagina in het topic verschilt, dus toevoegen als rss feed heeft dan weinig zin denk ik....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 13:41
Voor de mensen die graag een specifieke autohouder willen, de Adapt is op voorraad bij Coolblue:

http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html

Ik heb 'm besteld, als er nog interesse is laat ik mijn ervaring nog weten

[ Voor 15% gewijzigd door buddow op 08-01-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 14-09 08:31
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:02:
Is het mogelijk om het rss kanaal van dit topic te lezen met de RSS-hub (het standaard meegeleverde progje)? Ik heb geprobeerd door de URL ervan, zoals die in IE7 bij mij staat, in te voeren in de RSS-hub, maar dat werkt niet. En ik had dus geen typefouten gemaakt, daar ben ik 100% zeker van.
Andere RSS kanalen, zoals bijvoorbeeld van NU.nl werken wel.

Edit: Zie nu dat, doordat mijn berichtje op ee nieuwe pagina kwam, de URL van de feed per pagina in het topic verschilt, dus toevoegen als rss feed heeft dan weinig zin denk ik....
Deze werkt (hier in firefox) wel: http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1327221/
Gewoon de pagina uit de url halen.

Edit; Laat maar, dan krijg je dus alleen de eerste pagina :X

[ Voor 3% gewijzigd door Dannisi op 08-01-2009 11:26 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:25:
[...]

Deze werkt (hier in firefox) wel: http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1327221/

Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Task Facade(uit de tube vid) is best een leuke app, maar hoe kan ik die op mijn back key mappen(de <- toets)?

Zodra ik bij settings -> buttons op een knop ram om te mappen voert ie 't bestaande command al uit -_-' (Ik geloof zelfs dat in het youtube filmpje Task Facade gemapped is op zijn volume V key)

[ Voor 14% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-01-2009 11:34 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:13
denniskrol schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:25:
[...]

http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1327221/last

Probeer deze eens ("/last" toevoegen dus), bij mij werkt hij zo wel.

[ Voor 11% gewijzigd door bob-nwk op 08-01-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Toen ik m'n HD kocht kwam de verkoper (die er zelf ook een heeft) met een verhaal dat'ie gelezen had in een test/review dat het beter is om de accu bij te laden ipv de accu volledig leeg te laten lopen en dan pas opladen. Uit die test bleek dat een bijgeladen accu wel 40% ofzo langer mee gaat (op enkele accu-lading) dan wanneer die leeg opgeladen word.

Nu druist dit nogal in tegen wat ik altijd heb gedaan. Zo is de accu van m'n SE K800i nog in goede staat omdat (?) ik deze altijd zo veel mogelijk leeg heb laten lopen voordat ik'em weer ging opladen. Nu weet ik natuurlijk niet wat er gebeurt zou zijn door de jaren heen als ik'em altijd maar bijgeladen zou hebben. Maar afgaande wat ik vaak bij vrienden etc zie is dat hun accu's toch vaak slechter worden na verloop van tijd terwijl ik hier een stuk minder last van denk te hebben.

Wat is nu wijsheid voor m'n HD accu? Leeg laten lopen of bijladen.....?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Rey Nemaattori schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:33:
Task Facade(uit de tube vid) is best een leuke app, maar hoe kan ik die op mijn back key mappen(de <- toets)?

Zodra ik bij settings -> buttons op een knop ram om te mappen voert ie 't bestaande command al uit -_-' (Ik geloof zelfs dat in het youtube filmpje Task Facade gemapped is op zijn volume V key)
Volgens mij heb ik Yikes een paar pagina's terug iets horen roepen over AE Button Plus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:36:
[...]

http://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1327221/last

Probeer deze eens ("/last" toevoegen dus), bij mij werkt hij zo wel.
Helaas, werkt ook niet in RSS-hub... als ik 'm trouwens in IE7 zet op deze manier werkt het ook niet. Het moet dan zijn: http://gathering.tweakers...ID=9bV0ZBbv3X2_p7e3-TI_vF
Dit werkt wel in IE7, maar dus niet in RSS-hub op de HD.... :|
Iemand nog ideeën? Of moet ik gewoon een ander RSS progje opzoeken.

Zelfs met copy paste nog een keer het volledige adres in de RSS hub gezet, maar 't werkt niet. Melding die ik krijg:

De kanaalgegevens zijn niet geldig. Zorg dat u het URL van een rss-, xml-, of Atom- nieuws-feed invoert en niet het adres van een standaard website: The feed could not be parsed.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om opera terug te krijgen naar de originele instellingen? Heb het een en ander veranderd in het scherm opera:config, of ik iets verkeerd heb gedaan weet ik niet maar nu kijk ik naar een schuin/scheef (naar links, achterover hangend) beeld in opera.

Gr

[ Voor 5% gewijzigd door Touch_HARM op 08-01-2009 12:10 ]

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19

Dogooder

dus...

ocdaan schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:41:
Toen ik m'n HD kocht kwam de verkoper (die er zelf ook een heeft) met een verhaal dat'ie gelezen had in een test/review dat het beter is om de accu bij te laden ipv de accu volledig leeg te laten lopen en dan pas opladen. Uit die test bleek dat een bijgeladen accu wel 40% ofzo langer mee gaat (op enkele accu-lading) dan wanneer die leeg opgeladen word.

Nu druist dit nogal in tegen wat ik altijd heb gedaan. Zo is de accu van m'n SE K800i nog in goede staat omdat (?) ik deze altijd zo veel mogelijk leeg heb laten lopen voordat ik'em weer ging opladen. Nu weet ik natuurlijk niet wat er gebeurt zou zijn door de jaren heen als ik'em altijd maar bijgeladen zou hebben. Maar afgaande wat ik vaak bij vrienden etc zie is dat hun accu's toch vaak slechter worden na verloop van tijd terwijl ik hier een stuk minder last van denk te hebben.

Wat is nu wijsheid voor m'n HD accu? Leeg laten lopen of bijladen.....?????
Oei, de aloude NiCd vs Li-ion oplaad procedure discussie. Voor zover ik weet heeft een NiCd accu last van het geheugen effect, de kwaliteit gaat achteruit als hij te snel wordt herladen.
Li-ion heeft daar geen last van. Bij Li-ion is de tijd de grootste vijand, niks aan te doen dus.

Voor zover ik weet heeft de HD een Li-ion accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dogooder schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:07:
[...]

Oei, de aloude NiCd vs Li-ion oplaad procedure discussie. Voor zover ik weet heeft een NiCd accu last van het geheugen effect, de kwaliteit gaat achteruit als hij te snel wordt herladen.
Li-ion heeft daar geen last van. Bij Li-ion is de tijd de grootste vijand, niks aan te doen dus.

Voor zover ik weet heeft de HD een Li-ion accu.
Ooops ;) nah goed, dus bijladen heeft geen nadelige effecten en het verhaal van beter bijladen ipv leeg opladen laten we maar ff in het midden. Ik vond het zelf ook al een beetje ongeloofwaardig. Vandaar dat ik hier de vraag even stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Uiligheid schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:48:
[...]

Ik heb zelf een cooked ROM erop gezet van Dutty.
Schijnt een van de beste te zijn en bij mij loopt ie perfect!
Heb de NL versie, maar hij heeft ook een WWE versie.
Zit de nieuwe radio al bij in.
Wat je nu hebt draaien kan je gewoon bekijken bij instellingen, systeem, apparaat info.
Succes!
Ben zelf niet zo'n fan van Dutty heb veel ROM's van hem geprobeerd, maar omdat hij altijd de nieuwste builds probeert zit er regelmatig een bug in en ze zijn naar mijn mening een beetje saai hou wel van een beetje extra!
Zelf gebruik ik de Laurentuis 26 V3 lekker stabiel en net even dat beetje extra zoals trillen als het touchscreen gebruikt en een percentage bij het batterij icoontje ook erug handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Kan iemand met een cooked ROM beamen of TouchFLO ook echt soepeler loopt e.d.?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een specifiek vraagje van deze leek aan de profi tweakers hier:

Is er een programmaatje waarmee je kunt tekenen met de stylus op het schermpje en dat je dat tekeningetje dan kunt opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:13:
[...]

Ooops ;) nah goed, dus bijladen heeft geen nadelige effecten en het verhaal van beter bijladen ipv leeg opladen laten we maar ff in het midden. Ik vond het zelf ook al een beetje ongeloofwaardig. Vandaar dat ik hier de vraag even stelde.
Zit wat in. Toch even dit. Ik ben het afgelopen jaar bezig geweest met lipo accu's en zelf een lader gebouwd. Zie ook dit artikel http://www.batteryuniversity.com/parttwo.htm. De techniek van lipo is super, maar de techniek rondom de accu is meestal niet zo jopie. Wat ik meestal doe is de eerste maand (of 2 maanden) de techniek laten weten waar de accu tot in staat is. Dwz, accu gebruiken bij eerste gebruik van het apparaat. Mijn HD gaf 8% ofzo aan, toen gsm uitgezet en een hele nacht aan de lader. Vervolgens ben ik nog steeds bezig met de elektronica te laten zien hoeveel capaciteit de accu heeft. Dit door steeds de HD te gebruiken tot 10 of 8%, en dan een hele nacht aan de lader. Als dit een 5 tot 10 keer is gebeurd kun je de HD zeg, elke 2 of 3 dagen opladen, naargelang het gebruik. Ik merk nu al dat ik zonder veel te internetten en te klooie 3 tot 4 dagen vooruit kan met de HD :)

Edit: nu weer ontopic he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programmaatje waarmee je kunt tekenen met de stylus op het schermpje en dat je dat tekeningetje dan kunt opslaan?
Standaard kan dat in Notes. Gewoon een nieuwe note aanmaken, dan naar "Menu", vervolgens "Draw" aanvinken en tekenen maar :) Beetje te simpel voor wat je zoekt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:26:
[...]

Beetje te simpel voor wat je zoekt misschien?
Dank, t'is in iedergeval iets maar bestaan er uitgebreidere tekenprogrammaatjes of kan ik ophouden met zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Heb bij Dutty's ROM ook de vibrate functie aangepast.
Is geweldig! SMS't een stuk beter.
Trilt elke keer als je het scherm aanraakt.
Link hieronder.
Heb wel de duur van trillen iets verlaagd naar 38.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

DeMoN schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:58:
Kan iemand met een cooked ROM beamen of TouchFLO ook echt soepeler loopt e.d.?
Ja loopt soepeler dan de standaard ROM.
Je kan echter alle aanpassingen ook zelf doen, in advanced config of HD tweak zitten een paar opties en in het register kan je eea zelf aanpassen.
Ik merkte zelf niet veel verschil van mijn aanpassingen naar cooked ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, t'is in iedergeval iets maar bestaan er uitgebreidere tekenprogrammaatjes of kan ik ophouden met zoeken?
Tuurlijk, zijn vast zat programma's voor. Dit net gevonden..ziet er wel goed uit, of het werkt weet ik natuurlijk niet, dat zal je zelf even moeten proberen.

VsPainer
Idd, dat programma draai ik ook. Vind het alleen jammer dat je (nog) niet in kan stellen dat ie het alleen bij bepaalde programma's moet gebruiken..maar dat komt hopelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:38:
[...]

VS Painter werkt niet, wat wel werkt is VS Notepad 2.51 Die versie is werkt perfect op de Touch HD. Jammer genoeg zit daar wel geld aan verbonden maar je kan eerst een trial proberen op www.virtualspaghetti.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik kan nergens vinden (misschien kijk ik niet goed genoeg) hoe ik een backup maak van mijn huidige rom? Puur de rom dus en niet de gegevens, dat is niet zo boeiend.

Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fitz schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:01:
[...]

VS Painter werkt niet, wat wel werkt is VS Notepad 2.51 Die versie is werkt perfect op de Touch HD. Jammer genoeg zit daar wel geld aan verbonden maar je kan eerst een trial proberen op www.virtualspaghetti.com
Duvels! dat is'm! bedankt! ga ik meteen bestellen! dit forum heeft voor mij zijn dienst al bewezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:19:
[...]

Zit wat in. Toch even dit. Ik ben het afgelopen jaar bezig geweest met lipo accu's en zelf een lader gebouwd. Zie ook dit artikel http://www.batteryuniversity.com/parttwo.htm. De techniek van lipo is super, maar de techniek rondom de accu is meestal niet zo jopie. Wat ik meestal doe is de eerste maand (of 2 maanden) de techniek laten weten waar de accu tot in staat is. Dwz, accu gebruiken bij eerste gebruik van het apparaat. Mijn HD gaf 8% ofzo aan, toen gsm uitgezet en een hele nacht aan de lader. Vervolgens ben ik nog steeds bezig met de elektronica te laten zien hoeveel capaciteit de accu heeft. Dit door steeds de HD te gebruiken tot 10 of 8%, en dan een hele nacht aan de lader. Als dit een 5 tot 10 keer is gebeurd kun je de HD zeg, elke 2 of 3 dagen opladen, naargelang het gebruik. Ik merk nu al dat ik zonder veel te internetten en te klooie 3 tot 4 dagen vooruit kan met de HD :)

Even voor de duidelijkheid, het 'niet-volledig-ontladen-verhaal' zou dus wel een kern van waarheid in kunnen zitten? Of Begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:19:
[...]

Helemaal snappen doe ik je niet. Wil je nu zeggen dat je een Lithium Polymeer accu in je HD hebt geplaatst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, die zit er al in. Annieweej, wat ik probeer te zeggen is dat je de eerst periode je accu zoveel mogelijk de minimum en maximum waarde moet laten bereiken. Dus tot 8-10% leeg, DAN pas aan de lader voor een hele nacht. Deze manier op het begin heeft veel invloed merk ik. Misschien moeten we een contest houden. Persoon 1 hangt hem zo vaak als mogelijk aan de lader. Persoon 2 hangt de HD alleen aan de lader als deze 15% of minder aangeeft. :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:56:
[...]

Helaas, werkt ook niet in RSS-hub... als ik 'm trouwens in IE7 zet op deze manier werkt het ook niet. Het moet dan zijn: http://gathering.tweakers...ID=9bV0ZBbv3X2_p7e3-TI_vF
Dit werkt wel in IE7, maar dus niet in RSS-hub op de HD.... :|
Iemand nog ideeën? Of moet ik gewoon een ander RSS progje opzoeken.

Zelfs met copy paste nog een keer het volledige adres in de RSS hub gezet, maar 't werkt niet. Melding die ik krijg:

De kanaalgegevens zijn niet geldig. Zorg dat u het URL van een rss-, xml-, of Atom- nieuws-feed invoert en niet het adres van een standaard website: The feed could not be parsed.
Haal hem eens hier doorheen: http://www.feedburner.com (wellicht even aanmelden (eenmalig, kost niets)).
Hierna moet hij het zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat een beetje te browsen op xda-developers i.v.m. de (vermeende?) GPS lag van de Touch HD. De meningen lijken verdeeld: loopt de positie op je scherm nou achter of is dat normaal?
Bij mij in TT7 en ook in OziExplorer vind ik dat de positie best wel achter loopt.
Hoe zijn jullie ervaringen?
En heeft iemand betrouwbare ervaringen met een tweak hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Sgimi schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:55:
[...]

Volgens mij heb ik Yikes een paar pagina's terug iets horen roepen over AE Button Plus...
thx, ik zal um vanaaf es testen :9
Uiligheid schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:43:
Link hieronder.
Heb wel de duur van trillen iets verlaagd naar 38.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256
Is dat ook zonder die rom te installeren? Heb nl. nog steeds de oude WWE rom erin hangen, maar trillen bij 't aanraken van 't keyboard zou wel vet zijn(ogeacvht of je smst, mails of surft)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:06:
Ik zat een beetje te browsen op xda-developers i.v.m. de (vermeende?) GPS lag van de Touch HD. De meningen lijken verdeeld: loopt de positie op je scherm nou achter of is dat normaal?
Bij mij in TT7 en ook in OziExplorer vind ik dat de positie best wel achter loopt.
Hoe zijn jullie ervaringen?
En heeft iemand betrouwbare ervaringen met een tweak hiervoor?
Ik heb de laatste weken mijn TT7 op de HTC Touch HD getest tegelijktijdig met de TomTom GO 730, met de volgende resultaten:

>>> Een koude fix (zonder gebruik te maken van quickgps): de TomTom GO 730 heeft iets sneller een fix.
>>> Een warme fix, dus als de apparaten de afgelopen 24 uur gebruikt zijn: geen enkel verschil tussen beide toestellen.
>>> De fix na het uitrijden van een lange tunnel: geen enkel verschil tussen beide toestellen.
>>> Het aangeven van de juiste plek: de eerste vijf minuten loopt TT7 op de HD een paar meter achter, maar hierna is er geen enkel verschil meer tussen beide apparaten.
>>> Herberekenen van een nieuwe route, of berekenen van een route: geen enkel verschil tussen beide toestellen.

Kortom: TT7 loopt op de HTC Touch HD als een tierelier!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Rey Nemaattori schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:14:
[...]

thx, ik zal um vanaaf es testen :9

[...]

Is dat ook zonder die rom te installeren? Heb nl. nog steeds de oude WWE rom erin hangen, maar trillen bij 't aanraken van 't keyboard zou wel vet zijn(ogeacvht of je smst, mails of surft)
Ja is een aparte CAB.
Dus zonder ROM te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Timmy_01 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:45:
[...]

Ik heb de laatste weken mijn TT7 op de HTC Touch HD getest tegelijktijdig met de TomTom GO 730, met de volgende resultaten:

>>> Een koude fix (zonder gebruik te maken van quickgps): de TomTom GO 730 heeft iets sneller een fix.
>>> Een warme fix, dus als de apparaten de afgelopen 24 uur gebruikt zijn: geen enkel verschil tussen beide toestellen.
>>> De fix na het uitrijden van een lange tunnel: geen enkel verschil tussen beide toestellen.
>>> Het aangeven van de juiste plek: de eerste vijf minuten loopt TT7 op de HD een paar meter achter, maar hierna is er geen enkel verschil meer tussen beide apparaten.
>>> Herberekenen van een nieuwe route, of berekenen van een route: geen enkel verschil tussen beide toestellen.

Ik heb ook TT7, heb alles aangepast als aangegeven op XDA, maar loopt nog steeds 2-3 seconden achter tov mijn vorige telefoon, Touch Cruise.
Kan m niet verder tweaken, dus nu vooral goed opletten bij afslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Zo, voorlopig ben ik "uitgetweaked"!
De telefoon loopt als een zonnetje, alle programma's werken prima en zonder bugs.
Maak hieronder even een lijst met installatie, zal hoop ik een hoop beginnende HD tweakers veel tijd schelen!

Toestel:
HTC Touch HD

ROM:
*te veel warez*

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Uiligheid schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:31:
De telefoon loopt als een zonnetje, alle programma's werken prima en zonder bugs.
Maak hieronder even een lijst met installatie, zal hoop ik een hoop beginnende HD tweakers veel tijd schelen!

Toestel:
HTC Touch HD

*te veel warez*
Top post, bedankt! Heeft je vast veel tijd gekost..... bedankt dat je het met ons wilt delen!

Vraag, gebruik jij de NL versie? Verschilt die veel van de originele ROM? Weet je toevallig ook hoe ik eventueel de originele ROM kan backuppen?

[ Voor 63% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26

.....

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
Ik zie als ik je lijstje zo eens door lees, dat ik zo goed als al jouw tweaks ook heb uitgevoerd! En net als jou: naar tevredenheid.

Lijkt me handig als jouw lijstje aan de startpost wordt gekoppeld! Dan hebben anderen er later ook nog wat aan. Dus, moderator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Vjenne-ICT schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:49:
[...]

Top post, bedankt! Heeft je vast veel tijd gekost..... bedankt dat je het met ons wilt delen!

Vraag, gebruik jij de NL versie? Verschilt die veel van de originele ROM? Weet je toevallig ook hoe ik eventueel de originele ROM kan backuppen?
Ja, gebruik nu de NL versie (cooked ROM).
Had als originele ROM ook de NL versie, dus die verschillen niks van elkaar :)
Maar heb ook wel een WWE versie in handen gehad, alleen andere taal.
Originele ROM back uppen: nou, ik had al moeite met het backuppen van mijn contacts enzo :)
Dus heb geen backups gemaakt.
Op XDA zijn wel alle originele ROMS terug te vinden, maar ik heb geen idee hoe dat moet, die zijn verdeeld in parts...
Maar hopen dat ik nooit terug hoef of tegen die tijd een mede tweaker vriendelijk aankijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
Uiligheid schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:11:
[...]

Ja, gebruik nu de NL versie (cooked ROM).
Had als originele ROM ook de NL versie, dus die verschillen niks van elkaar :)
Maar heb ook wel een WWE versie in handen gehad, alleen andere taal.
Originele ROM back uppen: nou, ik had al moeite met het backuppen van mijn contacts enzo :)
Dus heb geen backups gemaakt.
Op XDA zijn wel alle originele ROMS terug te vinden, maar ik heb geen idee hoe dat moet, die zijn verdeeld in parts...
Maar hopen dat ik nooit terug hoef of tegen die tijd een mede tweaker vriendelijk aankijken :P
Bedankt voor je toelichting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Hoi Hoi,

Ik moet snel een nieuw toestel uitkiezen nu mijn Qtek 9090 het heeft begeven (scherm stuk).
Mijn topic over welk toestel het het best kan opvolgen is door de mods gesloten. Blijkbaar mag ik die vraag niet zo stellen.
Geeft niets... Ik denk dat ik het al weet: de Touch HD. (Vanwege het onwijze scherm.)

Nu mijn nieuwe vraag:
Welke addertjes onder het gras liggen er nou?

Gaat ie snel stuk?
Bekrast ie snel?
Slecht geluid als je telefoneert (net zoals de Qtek 9090) ?
Slecht bereik?
Slecht WLAN bereik (net zoals de Qtek 9090) ?
Valt de phone uit als je HSDPA't (net zoals bij de iPhone) ?
Is het beeld van de camera slecht (net zoals de Qtek 9090) ? (ja, ik weet 5MP... Maar hoe zien die pixels er uit? heeft er iemand een linkje naar een opgenomen plaatje/filmpje) ?
Is het opzetten van een VPN net zo onmogelijk als op de Qtek 9090 ?
Is de navigatie op het ding beter/gelijk aan/slechter dan de iPhone ?
vertel vertel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
nl-x schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:23:
Hoi Hoi,

Ik moet snel een nieuw toestel uitkiezen nu mijn Qtek 9090 het heeft begeven (scherm stuk).
Mijn topic over welk toestel het het best kan opvolgen is door de mods gesloten. Blijkbaar mag ik die vraag niet zo stellen.
Geeft niets... Ik denk dat ik het al weet: de Touch HD. (Vanwege het onwijze scherm.)

Nu mijn nieuwe vraag:
Ondanks de naam "Touch HD" valt de video playback mij zwaar tegen. Mooie filmpjes lopen totaal niet smooth, zelfs de BB Bold presteert op dit vlak aanzienlijk beter... :/
Gaat ie snel stuk?
Bekrast ie snel?
Slecht bereik?
Is het beeld van de camera slecht (net zoals de Qtek 9090) ? (ja, ik weet 5MP... Maar hoe zien die pixels er uit? heeft er iemand een linkje naar een opgenomen plaatje/filmpje) ?
vertel vertel...
1. Denk het niet?
2. Even snel als iPhone.
3. Goed geluid, erg helder aan beide kanten.
4. Nee, goed bereik, mits je geen T-Mobile hebt :>.
5. Volgens mij niet?
6. Ja, slechte camera. Doet er erg lang over om foto's te maken en bij de lichtste beweging heb je al een wazige foto.
7. Geen idee.
8. TomTom werkt erg goed, moet je wel even downloaden en een uurtje (of 2) voor uit trekken om het te laten werken ;).

Dus:
2 minpunten aan deze PDA, namelijk

1. Video playback erg matig, zeker voor wat ze claimen
2. Camera slecht, als de iPhone een 8 scoort op een schaal van 1 tot 10, scoort deze imo hoogstens een 5.

Voor de rest een superapparaat... SMS'en ging nooit zo snel met 'normaal telefoon toetsenbord' en T9, internet werkt erg goed, TouchFlo3D werkt ook goed, etc. etc..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Als je pven in "Opvolger Qtek 9090" eens goed doorleest, dan weet je waarom dat topic is gesloten. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
k het al weet: de Touch HD. (Vanwege het onwijze scherm.)

Nu mijn nieuwe vraag:

Gaat ie snel stuk?
Bekrast ie snel?
Slecht bereik?
vertel vertel...
Alle antwoorden op deze vragen kun je gewoon vinden door de zoek functie te gebruiken en die staat rechts bovenin je scherm !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel:
HTC Touch HD

*te veel warez*
Goedeavond,

Ik heb net tt7 op m'n touch HD gezet, nu vind ik alleen de Western Europe Map niet.
Bij de start van tt7 moet je ook een stem kiezen, welke is het beste naar jullie mening?

*knip* vragen naar warez is not done

Mvg,

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Wat denk je zelf...ook pas 3000 keer gezegt dat dat hier niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Vraagje, ik kwam laatst het programmaatje Ftouchflo tegen, heb je dat in winmo 6.1 nodig om te kunnen scrollen zonder scrollbars? Zo ja dan kan ik het aan mijn to install lijstje toevoegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
*weg* check je mail

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
*weg* check je mail

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Goedemorgen allemaal,

gisterenavond heb ik zitten spelen met de mobilie applicatie van de NOS. Het downloaden (na het veranderen van de instellingen in Opera) en installeren heeft geen enkel probleem opgeleverd. De applicatie zelf werkt goed (teletekst, nieuws, blogs ec) echter zodra ik naar 'Uitzending gemist' ga of 'Journaal 24' krijg ik geen beeld. Vervolgens geprobeerd om de radiostreams te openen en ook deze functioneren niet. Iemand enig idee hoe deze streams werkend zijn te krijgen. Aan de verbinding ligt het niet (had op dat moment HSDPA verbinding, en i-net functioneert ook gewoon)

Vervolgens doet zich het volgende probleem voor. Na een aantal maal proberen werd mijn HD enorm warm, op het hete af! De glimmende strook aan de achterzijde was echt gloeiend. Ik heb vervolgens mijn tel maar uitgezet om heden ochtend opnieuw te proberen. Wat mij nu opvalt is dat mijn HD enorm traag is geworden. Het opstarten van diverse applicaties als de RSS-hub en TT7 duurt nu enorm lang en ook het touchflo gebruik gaat minder vloeiend. Kan ik nu iets beschadigd hebben door de actie van gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
@nl-x Ga zelf eens wat zoeken man! De meeste vragen staan of in de TS of in de rest van het topic! Zwaar irritant dit soort vragen die voor de 100ste keer gesteld worden. Maar goed zo houden de mods ook wat te doen natuurlijk. ;)

@ hierboven ergens over Dutty's roms. Dutty is 1 van de beste ROM bakkers van XDA. Zijn 1.5 is bugfree en voorlopig even zijn laatste release voor de HD (zijn eerste stable build voor de HD) hij neemt nu even een break van het flashen (volgens zijn site door zijn vrouw :P). De ROMS van Laurentius zijn juist voorzien van de allerlaatste snufjes, dus het argument dat die ROM stabieler en zonder bugs zou zijn klopt niet echt. Opera build uit de quartz gesloopt, IE6, nieuwe flash support in beide browsers en ga zo maar door. ;)

Sinds gisteren heb ik iGO 8 R3 aan de praat en man man wat een verschil met TT7. TT7 lijkt op een oud Atari spelletje vergeleken met iGO 8, tevens heeft iGO minder lag dan TT7. Over de vermeende lag op de HD hadden ze op XDA nog een mooi stukje geschreven, eens kijken of ik dat kan terugvinden.

Edit gevonden:
A (strong) opinion:

I don't want to be polemic, but the gps lag for the touch HD is a metropolitan legend since ALL GPS do have lag. the update frequency of non-professional GPS antennas is 1 second, whatever you do. this 1 second introduces a lag of x meters where x=y/3.6 and y is the speed in km/h EVEN with a GPS antenna connected to a quad core running at 10 GHz!!!

So: at 100 km/hour your GPS will miss the crossing by about 30 meters...

I alread discussed this argument of the blackstone lag extensively in another thread, including a comparison with a tomtom One gps that remained perfectly in sync during a 20 minutes trip.

ON TOP of this lag, there could be additional software lag / but not on my touch HD both with TT7 and Navigon 7.3.1 ....

...anyway, it is good to keep legends alive...

http://forum.xda-develope...p?p=3126560&postcount=111

[ Voor 30% gewijzigd door -TheNose- op 09-01-2009 08:11 . Reden: link gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
*weg*

Daar hebben we topicreports voor uitgevonden, zie ook Een opener en vrolijker GoT, help mee! :)

Ik heb je net gemaild. ;)

[ Voor 107% gewijzigd door pven op 09-01-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de RSS.... Ik heb gisteravond even SPB Insight geïnstalleerd en daarin werkt de RSS feed voor deze thread wel. Lag dus blijkbaar aan RSS-Hub, die niet met deze thread om kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVincent
  • Laatst online: 08-09 14:34
Ik heb ook TT7, heb alles aangepast als aangegeven op XDA, maar loopt nog steeds 2-3 seconden achter tov mijn vorige telefoon, Touch Cruise.
Kan m niet verder tweaken, dus nu vooral goed opletten bij afslagen
Ik heb hetzelfde gedaan en inderdaad nog zo´n 2-3 seconde lag, is verder wel mee te leven maar toch is het bij drukke steden jammer dat je meer op het scherm moet kijken (gebruik die tijd liever om het verkeer in de gaten te houden)

Verder werkt ie als een tierelier, snelle fix, TT7 gelikt uiterlijk (al is IGO inderdaad nog gelikter)

Zo´n lag heb ik ook een tijdje met mijn HP travelmate gehad, hiervoor is toen een update geweest en was verholpen.

Zou zowiets ook bij HTC nog gebeuren? want zover ik begrijp hebben meerdere telefoons er last van.....

Zijn er mensen die er geen last van hebben? (zeker omdat de xda oplossing eigenlijk voor de touchpro is)

mochten er nog suggesties zijn houd ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
*weg* communicatie verloopt via het forum

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 09-01-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
micheldenhaag schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:48:
@-CKY2K- kun jij me even pm sturen! heb een vraagje aan je. Tenkjoe _/-\o_
Ten eerste waarom moet ik jou een pm sturen als jij mij een vraag wilt stellen? 8)7
Ten tweede heb ik een sterk vermoeden dat de vraag over iGO8 gaat. Warez requests via PM is net zo niet wenselijk als in het topic zelf lijkt me.

Maar misschien zijn mijn vermoedens niet juist O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmy_01 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:45:
[...]

De (koude of warme) fix is absoluut niet het probleem, die is veel sneller dan op mijn oude TomTom One 1st edition. Ik heb het gevoel dat TT7 op de HD iets verder achter ligt (50 -100m) dan op de TT One, maar dat heb ik nog niet getest. Ik heb nu TTN 7.9 op beide geinstalleerd (en ook dezelfde kaarten) en ga dus maar eens een vergelijkend testje doen.
Ik heb overigens de tweaks nog niet gedaan, omdat ik betwijfel of dat uberhaupt wel zin heeft. En TT7 staat nu op mijn SD-kaart, wordt mogelijk sneller als ik 'm in main memory zet. Dat hielp voor OziExplorer ook enigzins. Alleen de maps moeten op de SD kaart blijven staan en dat maakt het ook langzaam, denk ik. Hoewel, bij de TT One staat álles op een (niet zo snel) 1 Gb kaartje...

Wordt vervolgd, ik zal jullie de uitkomst van mijn testjes laten weten.
Het is overigens niet zo dat er niet mee te werken is, TT7 doet het best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik hoor overigens nooit lag problemen met andere navigatieprogramma's, alleen maar met TT7. Misschien dat het gewoon aan TT zelf ligt? Niet zo gek ook aangezien TT de 7 serie helemaal niet los verkoopt. ;)

Ik ben momenteel het volgende WAD2/WA3 thema aan het downloaden en installeren http://www.protogenlabs.c...ased-formerly-vistamobile Ziet er echt geweldig uit en heeft zo te zien (filmpje) alle functionaliteit die ik zoek. De komende tijd heb ik toch geen tijd om zelf wat te knutselen dus dan maar een mooie downloaden.

Enige wat ik wel duidelijk zal nakijken is het geheugen gebruik.

Een snelle evaluatie van het geheugen gebruik laat zien dat ik met alleen touchflo3d aan 119.60mb vrij heb en met WA3 en WAD2 aan 117.13mb vrij heb. Minimaal verschil dus, ik merk ook totaal geen vertragingen is mijn eerste (goede) indruk. :)

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 09-01-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb hem vandaag eindelijk gekregen maar heb meteen een vraag.
Ik heb nu de wifi ingesteld maar als ik ga internetten gaat hij via mijn provider.
Is het niet mogelijk dat dit via mijn netwerk gaat ?
Zo iets van eerst eigen netwerk is dat er niet dan via provider.

Ik ben benieuwd.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NECAnGeL schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:59:
Ik heb hem vandaag eindelijk gekregen maar heb meteen een vraag.
Ik heb nu de wifi ingesteld maar als ik ga internetten gaat hij via mijn provider.
Is het niet mogelijk dat dit via mijn netwerk gaat ?
Zo iets van eerst eigen netwerk is dat er niet dan via provider.

Ik ben benieuwd.
Zoekt en gij zult vinden, luidt het spreekwoord.
Deze vraag is echt al heel vaak aan de orde geweest, wordt beantwoord in de TS en in een aantal posts.
Laten we dit forum een beetje leesbaar houden door vooral nieuwe vragen en antwoorden te behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
Okeej mijn fout zal even zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Aangepaste post.
Denk dat het nog steeds nuttig is om te weten hoe de Touch HD loopt.
Heb enkele "niet legale" links verwijderd, excuus voor de overlast.

Toestel:
HTC Touch HD

ROM:
HSPL flashed
Dutty's_HD_V1.5_5.2.21009.1.6.0_Full_CVSD
Radioversie: 1.10.25.25 (geïncludeerd in Dutty ROM)
ROM aanpassingen:
Disable Sleep in Call Cab
Flash in Opera Cab
Duttys HTC Ringtones

PROGRAMMA's:
Tom Tom Navigator 7.910.9185 (loopt goed, zonder bugs)
Pocket CM Contacts - http://www.pocketcm.com/contact.php + WVGA skin - http://forum.xda-develope...446995&highlight=pocketcm (Freeware)
Thumbcal - http://thumbapps.com/web/pages/thumbcal/overview.php
Total Commander - http://www.ghisler.com/
Elias Asynckiller
Hotfix BLA02889
Montecristoff HD Tweak - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452505
J.S. Advanced Configuration Tool 3.2 - http://julien.schapman.fr...ed-configuration-tool.php
Sprite Software Backup - http://www.spritesoftware.com/

Extra skins, fixes, vibra functies:
Camel HTC-HD-Dialer v1.1 Black (Eindelijk zwart scherm bij bellen!) - http://forum.xda-develope...?t=466597&highlight=camel
FInixNOver FInix_VGA_Battery_Icons_Only.cab (batterij gekleurd met percentage) - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424926
NisseDILLIGAF NoCurtains (balk transparant bij provider bovenin) - http://forum.xda-develope...php?p=2649096&postcount=2
Pamas Transparant Bottom Bar - In Themes op XDA
Panosha WVGA Calculator Skin (mooi!) - http://forum.xda-develope...highlight=calculator+skin
SnailSlug TouchResponse (vibra bij aanraken scherm) - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=450256

NB: Programma's als Gyrator en S2U2 hebben vaak nog wat bugs en ik raad aan deze niet te installeren, zonder deze programma's draait mijn HD nu top!

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

EDIT: ik neem aan dat de nog aanwezige links toegestaan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
-CKY2K- schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:24:
Ik hoor overigens nooit lag problemen met andere navigatieprogramma's, alleen maar met TT7. Misschien dat het gewoon aan TT zelf ligt? Niet zo gek ook aangezien TT de 7 serie helemaal niet los verkoopt. ;)

Ik ben momenteel het volgende WAD2/WA3 thema aan het downloaden en installeren http://www.protogenlabs.c...ased-formerly-vistamobile Ziet er echt geweldig uit en heeft zo te zien (filmpje) alle functionaliteit die ik zoek. De komende tijd heb ik toch geen tijd om zelf wat te knutselen dus dan maar een mooie downloaden.

Enige wat ik wel duidelijk zal nakijken is het geheugen gebruik.
Ben hier nu ook mee bezig, vooralsnog *fail*...

Krijg helemaal die mooie interface vooralsnog niet te zien. Heb eerst WAD geinstalleerd, daarna het vista theme maar no go :(

edit: Foutmelding inmiddels: wbshell.dll kon niet worden geladen...

edit2: herinstallatie WA3 heeft het dll probleem opgelost, maar nog steeds geen vista theme...

[ Voor 7% gewijzigd door Sgimi op 09-01-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oee, da's zeker een mooie..bedankt voor de link! Ik heb het vermoeden dat m'n eigen theme ook maanden gaat duren, dus ik ga deze ook maar eens proberen.
Krijg helemaal die mooie interface vooralsnog niet te zien. Heb eerst WAD geinstalleerd, daarna het vista theme maar no go
- WA3 ook geinstalleerd?
- Theme ook geselecteerd in WAD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
-CKY2K- schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:52:
[...]

Ten eerste waarom moet ik jou een pm sturen als jij mij een vraag wilt stellen? 8)7
Ten tweede heb ik een sterk vermoeden dat de vraag over iGO8 gaat. Warez requests via PM is net zo niet wenselijk als in het topic zelf lijkt me.

Maar misschien zijn mijn vermoedens niet juist O+
Weet niet of het wel of niet kan hier een vraag te stellen over het cooken van roms personal roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
ehm...moet WAD2 ook geinstalleerd zijn? Ik heb toch alleen Wisbar 3 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Laatst online: 28-06 19:53
Uiligheid schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:16:
NB: Programma's als Gyrator en S2U2 hebben vaak nog wat bugs en ik raad aan deze niet te installeren, zonder deze programma's draait mijn HD nu top!
Allereerst bedankt.. met dit lijstje ben ik weer ff zoet om uit te zoeken wat alles is en doet.. and I like that!!
maaruh... ik heb dus wel S2U2 draaien en vind het zeer handig.. gebruik je iets anders dan om je telefoon te locken? Het standaard lockgebeuren misschien?
Zonder S2U2 heb ik namelijk al meerdere keren iemand per ongeluk gebeld vanuit mn broekzak.

Dan heb ik nog een vraag aan mensen die een alternatief toetsenbord gebruiken. Ik gebruik zelf Resco keyboard, wat mij erg bevalt overigens. Maar elke keer na een reset, popt de -standaard- toetsenbord omhoog als ik bijvoorbeeld nieuwe sms/mail open. na 1x aanpassen blijft hij wel op de resco keyboard staan... tot na de eerste reset.. jammer en best wel irri.. Het moet toch mogelijk zijn in te stellen dat voortaan altijd de Resco keyboard als standaard ophoog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
micheldenhaag schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:45:
[...]

Weet niet of het wel of niet kan hier een vraag te stellen over het cooken van roms personal roms.
Beter doe je dat in de ROMs sectie op XDA. Veel meer dan een ROM installeren weet ik ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAD2 zal je altijd moeten installeren voor die themes. Wisbar 3 (WA3) is volgens mij voor je taskbar (de lakeridgesoftware.com site doet het momenteel en ik heb WA3 nog niet geinstalleerd, dus weet het niet 100% zeker wat WA3 doet).

Voor dat theme in de post van -CKY2K- heb je zowel WAD2 als WA3 nodig.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sgimi schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:48:
[...]

Als je de link volgt die in mijn post staat dan zie je daar toch ook de installatie beschrijving? Staan toch duidelijk 2 cabs. De namen van de WAD2 themes zijn verkeerd trouwens. Landscape is portrait en andersom. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:26:
[...]

Oee, da's zeker een mooie..bedankt voor de link! Ik heb het vermoeden dat m'n eigen theme ook maanden gaat duren, dus ik ga deze ook maar eens proberen.
Ik ga ook op de achtergrond knutselen maar voorlopig heb ik daar totaal geen tijd voor (met een zoontje van 2 mnd is dat best lastig...tijd :P). Het fijne van WA3 is dan toch dat de taskbar overal hetzelfde blijft, best prettig. Ik heb wel al wat kleine tweaks uitgevoerd in het thema (carrier name was bij mij te lang dus handmatig aangepast en clock op 24u gezet). 1 klein bugje alleen, de tab met voorspellingen voor het weer van de komende dagen is ligt transparant zodat de agenda items erdoorheen zichtbaar zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 09-01-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:27
MadRettoR schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:50:
[...]

Allereerst bedankt.. met dit lijstje ben ik weer ff zoet om uit te zoeken wat alles is en doet.. and I like that!!
maaruh... ik heb dus wel S2U2 draaien en vind het zeer handig.. gebruik je iets anders dan om je telefoon te locken? Het standaard lockgebeuren misschien?
Zonder S2U2 heb ik namelijk al meerdere keren iemand per ongeluk gebeld vanuit mn broekzak.

Dan heb ik nog een vraag aan mensen die een alternatief toetsenbord gebruiken. Ik gebruik zelf Resco keyboard, wat mij erg bevalt overigens. Maar elke keer na een reset, popt de -standaard- toetsenbord omhoog als ik bijvoorbeeld nieuwe sms/mail open. na 1x aanpassen blijft hij wel op de resco keyboard staan... tot na de eerste reset.. jammer en best wel irri.. Het moet toch mogelijk zijn in te stellen dat voortaan altijd de Resco keyboard als standaard ophoog komt?
Ik gebruik ook altijd S2U2 werkt perfect!

ook raad ik iedereen aan om de L26_THDV4 te proberen hierin zitten veel dingen al voorgeinstalleerd wat in de dutty rom niet zit scheelt je weer een hoop tijd om al de cabjes te vinden.

verder gebruik ik inmiddels weer TouchFlo3D winterface en WAD2 is wel grappig, maar TF3D werkt net even wat sneller en ziet er mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Michel242186 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:27:
[...]

Ik gebruik ook altijd S2U2 werkt perfect!

ook raad ik iedereen aan om de L26_THDV4 te proberen hierin zitten veel dingen al voorgeinstalleerd wat in de dutty rom niet zit scheelt je weer een hoop tijd om al de cabjes te vinden.

verder gebruik ik inmiddels weer TouchFlo3D winterface en WAD2 is wel grappig, maar TF3D werkt net even wat sneller en ziet er mooier uit.
Sneller weet ik zo net nog niet en mooier is een kwestie van smaak. ;)
Die ROMS waar al van alles in zit is wel leuk, maar bepaalde apps die daarin zitten wil ik niet gebruiken (resco explorer vind ik bijv veel fijner werken dan Total commander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
-CKY2K- schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:08:Over de vermeende lag op de HD hadden ze op XDA nog een mooi stukje geschreven, eens kijken of ik dat kan terugvinden.

Edit gevonden:

[...]
Ja, dat is dus onzin. Elk toestel heeft inderdaad iets last van lag, maar de touchHD heeft het meer dan sommige andere toestellen.
Voor dat ik de touchHD kocht had ik een P3600, ook met GPS, precies dezelfde tomtom en kaarten erop. Voordat ik de P3600 weg deed met beide een stukje wezen rijden en de P3600 had weinig tot geen last van lag en de touchHD wel degelijk. Als ik een kruising overreed, stond het midden van het "driehoekje" op de P3600 9 van de 10 keer vrijwel precies op die kruising, terwijl mijn touchHD net met het puntje van het "driehoekje" de kruising opreed.

Er zit wel degelijk verschil tussen beide toestellen, terwijl de software gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:07:
[...]

Zoekt en gij zult vinden, luidt het spreekwoord.
Deze vraag is echt al heel vaak aan de orde geweest, wordt beantwoord in de TS en in een aantal posts.
Laten we dit forum een beetje leesbaar houden door vooral nieuwe vragen en antwoorden te behandelen.
Okeej ik ben een paar uur verder en kom er echt niet uit.
Hoe kan ik nu via wifi internetten zonder dat hij via mijn provider gaat.
Heb in middels ook al tweak HD geinstaleerd en gezocht in deel 1, 2 & 3. maar snap het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
NECAnGeL schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:26:
[...]

Okeej ik ben een paar uur verder en kom er echt niet uit.
Hoe kan ik nu via wifi internetten zonder dat hij via mijn provider gaat.
Heb in middels ook al teak HD geinstaleerd en gezocht in deel 1, 2 & 3. maar snap het niet.
Boven in de balk heb je het draadlos icoontje.
Met stylus aanklikken.
In systeemstatus draadloos icoontje aanklikken.
Venster connectiviteit Comm manager kiezen dan heb ik bij telefoon mobiele zender telefoon op aan
En WLAN op aan

Zo zou het moeten werken.

Suc6

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Fly-guy schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Ja, dat is dus onzin. Elk toestel heeft inderdaad iets last van lag, maar de touchHD heeft het meer dan sommige andere toestellen.
Voor dat ik de touchHD kocht had ik een P3600, ook met GPS, precies dezelfde tomtom en kaarten erop. Voordat ik de P3600 weg deed met beide een stukje wezen rijden en de P3600 had weinig tot geen last van lag en de touchHD wel degelijk. Als ik een kruising overreed, stond het midden van het "driehoekje" op de P3600 9 van de 10 keer vrijwel precies op die kruising, terwijl mijn touchHD net met het puntje van het "driehoekje" de kruising opreed.

Er zit wel degelijk verschil tussen beide toestellen, terwijl de software gelijk is.
Hoe had je TomTom ingesteld: Op 'ingebouwde GPS ontvanger' of 'andere NMEA GPS-ontvanger'?. Ik heb de Touch HD naast de Asus pda (ook ingebouwde gps) van m'n pa gehouden. Alle 2 TomTom 7.9. Als de HD op 'ingebouwde GPS ontvanger' stond liep die ongeveer een seconde achter op de Asus (ze begon later met praten). Toen ik 'm op 'andere NMEA GPS-ontvanger' zette liepen ze perfect gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
BBDulcy schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:02:
[...]

Boven in de balk heb je het draadlos icoontje.
Met stylus aanklikken.
In systeemstatus draadloos icoontje aanklikken.
Venster connectiviteit Comm manager kiezen dan heb ik bij telefoon mobiele zender telefoon op aan
En WLAN op aan

Zo zou het moeten werken.

Suc6

BB
Als ik dat doe heb ik het idee dat hij gewoon via de provider gaat.
Kan wel zender telefoon uitzetten dan pakt hij de wifi. maarja waarom kiest hij niet automatische de wifi als ik thuis ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fly-guy schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Waarom had ik dan ook vertraging met TomTom en NIET met andere navigatie programma's? TomTom is gewoon gaar en ondersteund de TouchHD uberhaupt niet. Neem gewoon een pakket wat wel voor dit apparaat gemaakt is (pssst iGO 8) en oordeel dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
denniskrol schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:13:
[...]

Hoe had je TomTom ingesteld: Op 'ingebouwde GPS ontvanger' of 'andere NMEA GPS-ontvanger'?. Ik heb de Touch HD naast de Asus pda (ook ingebouwde gps) van m'n pa gehouden. Alle 2 TomTom 7.9. Als de HD op 'ingebouwde GPS ontvanger' stond liep die ongeveer een seconde achter op de Asus (ze begon later met praten). Toen ik 'm op 'andere NMEA GPS-ontvanger' zette liepen ze perfect gelijk.
Heb het op beide instellingen geprobeerd, de P3600 stond op "andere NMEA"
-CKY2K- schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:46:
[...]

Waarom had ik dan ook vertraging met TomTom en NIET met andere navigatie programma's? TomTom is gewoon gaar en ondersteund de TouchHD uberhaupt niet. Neem gewoon een pakket wat wel voor dit apparaat gemaakt is (pssst iGO 8) en oordeel dan nog eens.
Mmm, heb geen toegang tot andere navigatie pakketten, mogelijk dat het inderdaad aan tomtom ligt. Zal eens een ander pakket uitproberen, kijken of dat inderdaad uitkomst biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo hallo... kort vraagje. Heb nu sinds kort tomtom op m'n blackstone staan. Nu heb ik ook alle locaties van de flitspalen in de benelux erin gezet. Nu vraag ik mij eigelijk af... mag dit wel of is een flitpalen detector illegaal in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:30:
Hallo hallo... kort vraagje. Heb nu sinds kort tomtom op m'n blackstone staan. Nu heb ik ook alle locaties van de flitspalen in de benelux erin gezet. Nu vraag ik mij eigelijk af... mag dit wel of is een flitpalen detector illegaal in NL?
Het is geen detector wat je gedownload hebt. Het zijn points of interest, dus gewoon de coördinaten.
Dit mag in Nederland.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Weet iemand een of er een programma bestaat voor de HD waar je goed je belkosten in de gaten kan houden?

Ik heb nu een abbo van 200 belmin of 400 smsjes per maand.. of een combinatie ervan. Nu zoek ik een programma wat automatisch elke maand mijn tegoed kan bepalen dmv het aantal telefoontjes / smsjes wat ik gebeld/verstuurd heb.

Bestaat er al zo een soort programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
goede nacht mede tweakers.
Ik heb de blackstone nu 4 weken. en ik heb een vraagje,
wie kent het programma turbo contact back-up
dat slaat contacten op als een xml. bestand.
Is dat een veilig back up systeem?

welke gebruiken jullie.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
-CKY2K- schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:46:
[...]

Ik heb iGo en TomTom erop staan, beide met westeuropa map. Ik moet zeggen dat iGo er fantastisch uit ziet, maar op de HD is alle tekst net iets te klein. Ook is de spraakbegeleiding ontzettend gaar, daarom is TomTom voor mij nog steeds de winnaar: duidelijk en simpel!

[ Voor 26% gewijzigd door Ivo NL op 10-01-2009 00:31 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
R.Kerseboom schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:28:
Ik heb sinds 2 weken ook de Touch HD en ik ben er erg tevreden over. Maar gister schrok ik me echt dood, wat zie ik daar? Een kras op het scherm! Aan de rechterkant van het scherm waar altijd het scroll balkje komt van bijvoorbeeld een browser... Erg vervelend want ik voel hem als ik er met de stylus overheen ga wanneer ik scroll op een site!

Hoe kan ik deze repareren? Kan dat uberhaupt wel met een touch scherm?

P.s. heeft iemand al een geschikt tasje gevonden voor de HD? Zo eentje die aan je riem kan.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

Ik eerste dag ook een giga kras op mn scroll gedeelte van touchflo 3D.. zandkorreltje oid op mn stylus gezeten.. meteen een screenprotector gekocht. Of het te maken valt weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Hoezo doe je er geen screenprotector op direct bij openen dan? er zit er nota bene 1 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik heb net mijn HTC touch HD ontvangen.
Nu lees ik overal over de roms.

moet ik dit zijn als een soort flash? en vervalt hierdoor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

Snuurtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 03:28:
Hoezo doe je er geen screenprotector op direct bij openen dan? er zit er nota bene 1 bij.
Van je fouten leer je.. daarnaast vond ik de originele niet geweldig, heb een Brando besteld..
Nu stoort het me niet meer, maar ben er aardig ziek van geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:30:
Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt en wat je hiervoor betaald hebt? Ik vind diverse maar vind ze ook aan de prijzige kant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-AFCA- schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:17:
Weet iemand een of er een programma bestaat voor de HD waar je goed je belkosten in de gaten kan houden?

Ik heb nu een abbo van 200 belmin of 400 smsjes per maand.. of een combinatie ervan. Nu zoek ik een programma wat automatisch elke maand mijn tegoed kan bepalen dmv het aantal telefoontjes / smsjes wat ik gebeld/verstuurd heb.

Bestaat er al zo een soort programma?
Wireless monitor van SPB kan dat.

http://beta.spbsoftwarehouse.com/products/wirelessmonitor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik ga zeer binnenkort eindelijk ook mijn Htc Touch HD bestellen (YES!)

Maar ik weet gewoon echt niet meer welke rom ik moet nemen, dus mijn vraag is: welke rom gebruiken jullie en welke raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Ik heb net even de demo video bekeken en op de video en de screenshots hebben ze het alleen over het het data verkeer meten. Aangezien ik onbeperkt internet heb lijkt me dit niet heel interessant. Ik zoek het dus specifiek voor mijn bel en sms verkeer.

Iets anders, ik heb bij smartphoneshop een Brando Ultra Clear screenprotector gekocht, maar deze is een paar milimeter te klein. Hebben andere hier hetzelfde probleem? Ik heb al contact met ze opgenomen en ze gaan me een nieuwe sturen. Wel service! Maar ik vind het raar dat een officiele Brando screenprotector een paar mm te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is alleen maar voor je internet kosten.
Die heb je normaal gezien zo goed als niet want ik neem aan dat iedereen een onbeperkt internet abbo afsluit.

Maar voor de telefoonkosten ben ik ook naar op zoek. Ik heb het al eens eerder gevraagd (aantal topics terug) maar nog steeds geen reactie.

Helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinners schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:22:
[...]

Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt en wat je hiervoor betaald hebt? Ik vind diverse maar vind ze ook aan de prijzige kant |:(
Kijk eens op poiedit.com en flitspaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:13:
[...]

Ik heb het geprobeerd: TT7 op 'andere NMEA GPS-ontvanger'. Volgens mij is de GPS-lag een stuk minder nu. Ik heb het alleen nog niet getest tegen mijn TT One.
Wel raar, blijkbaar heeft het iets te maken hoe de TT7 de NMEA frames van de GPS krijgt. Zal wel iets met buffering te maken hebben.
Anyway, goeie suggestie, dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 23:47

martjah

Appel

Ivo NL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:30:
[...]

Ik heb iGo en TomTom erop staan, beide met westeuropa map. Ik moet zeggen dat iGo er fantastisch uit ziet, maar op de HD is alle tekst net iets te klein. Ook is de spraakbegeleiding ontzettend gaar, daarom is TomTom voor mij nog steeds de winnaar: duidelijk en simpel!
dan heb je de oude versie van igo nog ?

ik heb de nieuwste versie en die praat ook gewoon normaal (had eerst ook een oude versie en die was ook houterig met praten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
never mind :)

[ Voor 88% gewijzigd door justinnn op 10-01-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou precies het verschil tussen de standaard ROM & de ROM v 1.5 van Dutty?
Is het alleen snelheid, zitten er meer programma's op, ik snap er niks meer van.
Voordat ik Dutty's ROM installeer zou ik graag eerst wat meer willen weten over bijvoorbeeld de verschillen.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:
Wat is nou precies het verschil tussen de standaard ROM & de ROM v 1.5 van Dutty?
Is het alleen snelheid, zitten er meer programma's op, ik snap er niks meer van.
Voordat ik Dutty's ROM installeer zou ik graag eerst wat meer willen weten over bijvoorbeeld de verschillen.

mvg,
Rom Applications Included Below:

Adobe Flash
Adobe Reader 2_5_1_0_360_303
AGPS Settings 1_0_1817_3530
ARCsoft MMS_5.0.43.63
BT BPP_1_6_8_0
BT SAP_3_2_0_RC2

HTC Album 2_5_1820_1831
HTC Audio Booster_2_0_1816_2328
HTC AudioManager_1_6_1820.3027
HTC Camera_6_6_32687_04
HTC Clean GPS Data
HTC ConnectionSetup_1_5_35362_1
HTC Endkey_1_1_35073_1 [Mapped to End key]
HTC ET9MYWORDS
HTC EnlargeStartMenu_1_2_35331_100
HTC Ezinput_1_5_32638
HTC FM Radio_1_6_1819_1820
HTC G-Sensor Calibration_1_1819_1827
HTC Labrynth Teeter_1_4_1819_2028
HTC LargeTitleBar Settings
HTC MP3 Trimmer_1_1_1816_2327
HTC Manilla_1.3.35601.1_1630.38
HTC Quick GPS_1_0_1820_2228
HTC Random Access_4_1_1820_1320
HTC RSS Hub_2_1_1077
HTC Sim Manager_6.57
HTC SMSInboxThreading
HTC SocialNetworking [Facebook + Youtube]
HTC StreamingMedia_3_1820_2621
HTC Task_Manager_2_1_34831_00
HTC VoiceRecorder_1_10_1819_1826
HTC Volume Control_1819_2731
HTC YouTube Application_1_6_1820_4128

JbedJava_200_804_1821

Microsoft NetCf 3.5 RTM
Microsoft Office 2007
Microsoft Sqlcemobile 3.5
Microsoft Voice Command 1.6.19972 [26th.Dec]
Microsoft Windows Live 10.6.46.0800

Opera Mobile Browser Build 15202
Remote Destop
Transcriber

ADD ONS INCLUDED

Toms Soft Reset
File Explorer Extension [Thanks to tnyynt]
GP-Soft Tweak
PHM Regedit + Task Manager _V3.01
Pim Backup
Screen capture

BUGS Unknown

My Registry tweaks:

Rom Fully tweaked for maximum Performance
Oftwel: hij heeft er custom programma's ingestopt, een heleboel officiële er uit ( :'( ) en maximale optimalisatie (zegt ie zelf)

Dus zelf wil ik hem niet meer omdat ik zelf het liefst alle officiële programma's van htc wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiligheid schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:45:
[...]

Ja loopt soepeler dan de standaard ROM.
Je kan echter alle aanpassingen ook zelf doen, in advanced config of HD tweak zitten een paar opties en in het register kan je eea zelf aanpassen.
Ik merkte zelf niet veel verschil van mijn aanpassingen naar cooked ROM.
Heb jij de standaard ROM gebackupped?
En met welk programma?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Laatst online: 08-09 11:39
d0s schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:10:
[...]

Van je fouten leer je.. daarnaast vond ik de originele niet geweldig, heb een Brando besteld..
Nu stoort het me niet meer, maar ben er aardig ziek van geweest
Deze week ook een kras gevonden op me scherm. Best diepe zelfs. Denk dat er zand in het hoesje heeft gezeten. Nu ook maar een screenprotector erop geplaatst. Ga echt ziek worden als het nog een keer gebeurd.

PSN: speedrazor3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic