Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Idd, 't is gewoon leuk om er een beetje mee te rommelen, het werkt best prettig allemaal. Het eerste uur moet je echt even kijken hoe alles werkt, maar als je er een beetje bekend mee bent werkt het eigenlijk allemaal wel gewoon logisch. Ben gisteren aan een nieuwe theme begonnen, geen idee of het ooit nog eens af komt, maar dat zien we dan wel weer :)

[...]

Dat zou ik ook wel willen weten, vooral als de batterij dan langer meegaat..en je niet al je programma's kwijt bent.
HardSPL installeren (je ROM blijft ongewijzigd) en dan de radio flashen (ook dan blijft je ROM ongewijzigd). ;)

Klein WAD2 vraagje dan, hoe maak je verschil tussen fullscreen themes en themes waarbij de taskbar gewoon zichtbaar blijft? Bij mijn simpele theme wil ik de taskbar behouden (kom je toch weer tegen als je aps opent en scheelt weer wat meters in je theme), maar als ik een nieuwe theme aanmaak is die standaard fullscreen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardSPL installeren (je ROM blijft ongewijzigd) en dan de radio flashen (ook dan blijft je ROM ongewijzigd).
Ok, klinkt simpel, binnenkort maar even proberen ;)
Klein WAD2 vraagje dan, hoe maak je verschil tussen fullscreen themes en themes waarbij de taskbar gewoon zichtbaar blijft? Bij mijn simpele theme wil ik de taskbar behouden (kom je toch weer tegen als je aps opent en scheelt weer wat meters in je theme), maar als ik een nieuwe theme aanmaak is die standaard fullscreen.
Op de pagina waar je de taskbar wel/niet wil laten zien: stylus ingedrukt houden > Page > Taskbar (ervan uitgaande dat je in Author Mode zit). Voordeel van het uitzetten van de Taskbar vind ik dat je er zelf 1 kan maken. Ok, het is dan idd wat dubbel, maar je kan 'm makkelijk zelf aanpassen, eigen icoontjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:34:
Hmm, heb een vreemd 'probleem' met mn Touch HD.

Ik gebruik hem nu enkele weken naar volle tevredenheid. Batterij gaat steeds meer dan 2 dagen mee.
Nu heb ik hem vannacht aan de oplader gehangen, en mijn batterij was helemaal vol. Nu, om 12.30 uur, is mn batterij half leeg, terwijl ik op het versturen van 2 smsjes na vandaag nog niks met mijn telefoon heb gedaan...

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, of moet ik toch echt uitgaan van een kapotte batterij?
Het is een paar dagen goed gegaan, maar vandaag heb ik er weer last van..

Iemand die hetzelfde probleem heeft en weet of het echt aan de batterij zelf ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:29:
[...]

Ok, klinkt simpel, binnenkort maar even proberen ;)

[...]

Op de pagina waar je de taskbar wel/niet wil laten zien: stylus ingedrukt houden > Page > Taskbar (ervan uitgaande dat je in Author Mode zit). Voordeel van het uitzetten van de Taskbar vind ik dat je er zelf 1 kan maken. Ok, het is dan idd wat dubbel, maar je kan 'm makkelijk zelf aanpassen, eigen icoontjes etc.
Elk voordeel heeft zijn nadeel, in dit geval dat een aantal status berichten uit de normale taskbar niet nagemaakt kunnen worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:55
Uiligheid schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:56:
[...]

Is er een makkelijke manier om alleen de radio te installeren?
Dus HSPL erop (kan ik wel vinden in XDA).
En dan?
Je moet ook iets doen met "custom RUU", daar volg ik het niet meer.
Zou je even een stappenplan kunnen geven?

Dank!
Beetje tweaker moet dit natuurlijk zelf wel kunnen uitpluizen..hehe..

1. Radio Rom downloaden
2. nbh file hernoemen naar BLACIMG.nbh
3. deze file samen met BlackStoneCustomRUU op je sd kaartje kopieren.(deze file zit meestal
bij een customRom)
4: Je Device uitschakelen en daarna weer opstarten met de powerknop en volume down ingedrukt houden.

ik ga ervanuit dat je HSPL hebt geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Hmm, ik heb custom vids en pics op m'n storage kaart staan, maar hoe the hell lees ik die in in mijn
P&V @ touchflo?

Ik kan bij albums maar 3 dingen kiezen: all, camera shots & my device. De laatste opent geen file exlorer maar een submenu met 2 keuzes: my pictures, my videos. Ik kan geen koppeling vinden naar m'n storage, sommgie van die vids zijn 150mb, beetje veel om naar 't interne geheugen te kopieren :X

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bij albums maar 3 dingen kiezen: all, camera shots & my device. De laatste opent geen file exlorer maar een submenu met 2 keuzes: my pictures, my videos. Ik kan geen koppeling vinden naar m'n storage, sommgie van die vids zijn 150mb, beetje veel om naar 't interne geheugen te kopieren
Album > All > Albums > Storage Card ..en dan zou het daar tussen moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ennnn ik vind het vreselijk iritant als iemand mij belt, ophangt en dat ik dan een schermpje krijg om te bellen. hij moet dan terug gaan naar mijn "home" scherm.
Dat is idd irritant en totaal overbodig, 99 van de 100 keer ga ik niet gelijk weer een nummer bellen nadat ik net opgehangen heb. XDA is nog steeds down..iemand hier al een oplossing voor gevonden?

als er zoveel aan te passen is op een telefoon word je kieskeurig heh :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen nacht probleem gehad dat mn batterij supersnel leeg was.
Ik vraag mij alleen af waardoor dit komt.
Ik heb een aantal dingen gedaan gisteravond:
- een comm manager geïnstalleerd,
- wifi aan laten staan (ook terwijl het scherm uit staat)
- pocketshield geïnstalleerd.

Nu vraag ik me af welke van de 3 de oorzaak is van de verrassende batterij-leegloop

Iemand ervaring met deze programma's? En dan vooral het batterij gedeelte?

PS: Met dat pocketshield kan ik eindelijk mijn probleem oplossen. Dat mn scherm weer uitgaat nadat je een telefoontje hebt gehad.... I DEE AAAL

[offtopic]
je zou toch gaan denken: "bij xda maken ze software die je hele telefoon lam kan leggen...."
Dat vertrouwd iedereen hen toe....
Maar een forum online houden krijgen ze niet voor elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi de hele nacht aan? Denk dat dat het probleem is..helemaal als je 'm op best performance hebt staan. Als ik wifi een tijdje aan heb staan dan wordt ie behoorlijk warm aan de achterkant..dat is wel een aardige indicator dat ie flink bezig is en de batterij dus snel leeg gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:55:
Ik heb afgelopen nacht probleem gehad dat mn batterij supersnel leeg was.
Ik vraag mij alleen af waardoor dit komt.
Ik heb een aantal dingen gedaan gisteravond:
- een comm manager geïnstalleerd,
- wifi aan laten staan (ook terwijl het scherm uit staat)
- pocketshield geïnstalleerd.

Nu vraag ik me af welke van de 3 de oorzaak is van de verrassende batterij-leegloop

Iemand ervaring met deze programma's? En dan vooral het batterij gedeelte?

PS: Met dat pocketshield kan ik eindelijk mijn probleem oplossen. Dat mn scherm weer uitgaat nadat je een telefoontje hebt gehad.... I DEE AAAL

[offtopic]
je zou toch gaan denken: "bij xda maken ze software die je hele telefoon lam kan leggen...."
Dat vertrouwd iedereen hen toe....
Maar een forum online houden krijgen ze niet voor elkaar 8)7
Het zijn veelal users die de apps en ROMs maken, niet de admins. ;)
Blijkbaar hebben ze meer verstand van telefoons, of willen ze meer donaties afdwingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Stomme vraag misshien.. maar ik lees hier en op andere sites heel veel over WWE en non WWE modellen? Wat is nu precie het verschil?

Ik heb verleden week een touch HD gehaald bij de Vodafone. Dit is neem ik aan een non WWE model? Hoe kan ik dit controleren?

Kan ik de ROM van mijn Touch HD upgraden? ijn ROM versi is op dit moment 1.14.172.1 (24011) NLD. En waar moet ik dan op letten?

Ik ben een beetje confused :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-AFCA- schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:22:
Stomme vraag misshien.. maar ik lees hier en op andere sites heel veel over WWE en non WWE modellen? Wat is nu precie het verschil?

Ik heb verleden week een touch HD gehaald bij de Vodafone. Dit is neem ik aan een non WWE model? Hoe kan ik dit controleren?

Kan ik de ROM van mijn Touch HD upgraden? ijn ROM versi is op dit moment 1.14.172.1 (24011) NLD. En waar moet ik dan op letten?

Ik ben een beetje confused :? ;)
Use the search Luke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:33:
[...]

Album > All > Albums > Storage Card ..en dan zou het daar tussen moeten staan.
Yikes! 't werkt! :+
Maar pas nadat ik zelf 2 foto's genomen had(en op de mem card stonden)

Heeft iemand al eens voor de gein die voorwaarden van google maps mobile doorgelezen?
Da's best wel op 't randje qua privacyregelgeving....
-AFCA- schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:22:
Als dat je rom versienummer is dan heb je geen WWE ROM, dat ziet er eerder zo uit
"1.14.401.3 (22273) WWE" (da's iig de mijne)

Maar er is volgens mij alleen een aziatische rom beschikbaar? Want ik kan nl. ook m'n rom niet downloaden van HTC.com ondanks dat ik een WWE versie heb...(je moet je serial invullen, ik krijg een niet geschikt foutmelding...)

[ Voor 41% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-01-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Zijn er toevallig meer mensen die wel eens last hebben van het feit dat Google Maps (nieuwe versie) er spontaan uit klapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Michel242186 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:59:
[...]

Beetje tweaker moet dit natuurlijk zelf wel kunnen uitpluizen..hehe..

1. Radio Rom downloaden
2. nbh file hernoemen naar BLACIMG.nbh
3. deze file samen met BlackStoneCustomRUU op je sd kaartje kopieren.(deze file zit meestal
bij een customRom)
4: Je Device uitschakelen en daarna weer opstarten met de powerknop en volume down ingedrukt houden.

ik ga ervanuit dat je HSPL hebt geinstalleerd.
Je hebt gelijk :)
Ben net aan de slag gegaan.
Ging eigenlijk wel erg gemakkelijk!!
Heb de Wiki van XDA gebruikt, dan is het echt een eitje.
Post hieronder wel even de drie links die ik gebruikt heb (moest ook nog HSPL namelijk).
Laat op korte termijn wel wat gebruikerservaringen horen met de nieuwe "radio"!

http://wiki.xda-developer...name=HTC_Blackstone_Radio
http://wiki.xda-developer...=HTC_Blackstone_CustomRUU
http://wiki.xda-developer...ame=HTC_Blackstone_Flash3

Aangezien dit zo makkelijk ging, ga ik toch ook maar eens goed kijken naar de cooked ROM's :)
Heeft iemand al een custom ROM draaien hier?
Ik wil wel graag mijn calendar app (thumbcal) ed houden. Ook al mijn contacten en foto's ed.
Heb al een complete Sprite back up op mijn SD kaart, maar werkt dat wel na een compleet nieuwe ROM?
Beetje aftastend nog dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door Uiligheid op 05-01-2009 17:19 ]

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er sterk over aan het denken om deze telefoon asap aan te schaffen.

Het enige dat me nog tegenhoud is dat ik geen flauw idee of er nog nieuwe (windows) touchscreen smartphone binnenkort gereleased worden. Google kon me er ook weinig over vertellen. Hier iemand die weet of er dit kwartaal nog gave nieuwe smartphones op de markt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:10:
Ik ben er sterk over aan het denken om deze telefoon asap aan te schaffen.

Het enige dat me nog tegenhoud is dat ik geen flauw idee of er nog nieuwe (windows) touchscreen smartphone binnenkort gereleased worden. Google kon me er ook weinig over vertellen. Hier iemand die weet of er dit kwartaal nog gave nieuwe smartphones op de markt komen?
Op verschillende GSM review sites zul je deze informatie wel vinden:
www.gsmarena.com of www.mobile-review.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Of deze ja. Zelfs nog beter met een tabelletje met verwachte toestellen. En Mr.Zoidberg kan zelf wel gaan zoeken welke Windows Mobile heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, over een tijdje mag ik mijn HTC Touch HD verwelkomen in mijn handen (ergens na 13 januari zou die binnen moeten komen), en ik had alvast een vraagje: Hoeveel smsjes kan dat ding opslaan en is het ook mogelijk om smsjes van de foon te verplaatsen naar PC?
Het lezen van reviews maakt het er niet beter op, ik wil hem alleen maar meer... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:27:
Zo, over een tijdje mag ik mijn HTC Touch HD verwelkomen in mijn handen (ergens na 13 januari zou die binnen moeten komen), en ik had alvast een vraagje: Hoeveel smsjes kan dat ding opslaan en is het ook mogelijk om smsjes van de foon te verplaatsen naar PC?
Het lezen van reviews maakt het er niet beter op, ik wil hem alleen maar meer... :D
M'n zusje heeft ondertussen rond de 8000 smsjes in d'r inbox staan, en dat is nog WM5, WM6 moet dat dus minstens ook wel halen.

(Waarom je 8k smsjes zou willen bewaren weet ik ook niet, maar dat is een ander verhaal)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, bedankt voor de verheldering, dat moet lukken dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de search functie gebruikt, maar kom er niet echt uit..
iemand die mij beknopt duidelijkheid kan verschaffen wat het verschil is tussen wwe en non wwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:41:
[...]

Kheb de search functie gebruikt, maar kom er niet echt uit..
iemand die mij beknopt duidelijkheid kan verschaffen wat het verschil is tussen wwe en non wwe?
Volgens Verwijderd in "[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en ab..." :
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Het enige verschil is dat een WWE toestel Engelstalig is (World Wide Edition / World Wide English). 'k heb 2 winkels gebeld om te vragen of er ook verschil zit in de oplader, maar dat is niet zo..je kan de oplader dus gewoon in een nederlands stopcontact gebruiken. Zowel de NL als de WWE varianten kunnen dus branded zijn voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Uiligheid schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:03:
[...]
Post hieronder wel even de drie links die ik gebruikt heb (moest ook nog HSPL namelijk).

http://wiki.xda-developer...name=HTC_Blackstone_Radio
http://wiki.xda-developer...=HTC_Blackstone_CustomRUU
http://wiki.xda-developer
Wordt echt gek hier :P
Het lukt me steeds maar niet om de nieuwe "radio" er op te zetten...
Het enige wat jij heb gedaan is letterlijk die drie pagina's gevolgd? En ben ik er zeker van dat hier alleen de radio geupdate wordt en niet een complete hardreset?

//edit//

Nogmaals alles goed door gelezen en nu aan het updaten, toch makkelijker dan verwacht!

[ Voor 27% gewijzigd door RedRayMann op 05-01-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al een opgevallen dat de gps wel de goede coordinaten maar de verkeerde hoogte geeft ?
Ik heb gemerkt dat de hoogte ongeveer 35m te hoog is. In de buurt van het laagste punt van Nederland verwacht ik toch -6m ipv 30m. Btw ik heb de NL versie van de Touch HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Op een ander WM 5 device heb ik al eerder een custom rom gezet, maar ik vraag me nu af wat je precies update als je alleen de radio update. is dat alleen de gsm/3G ontvanger?

ik las trouwens hier net over mensen die touchflo al zat waren. hier nog één, toen het eergisteren weer eens zo traag als bagger was heb ik besloten het uit te zetten. mijn telefoon voelt nu meteen weer een stuk sneller aan. binnenkort ga ik er maar een customs rom opzetten om te kijken of touch flo dan wel een beetje wil performen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
DeMoN schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:29:
Op een ander WM 5 device heb ik al eerder een custom rom gezet, maar ik vraag me nu af wat je precies update als je alleen de radio update. is dat alleen de gsm/3G ontvanger?

ik las trouwens hier net over mensen die touchflo al zat waren. hier nog één, toen het eergisteren weer eens zo traag als bagger was heb ik besloten het uit te zetten. mijn telefoon voelt nu meteen weer een stuk sneller aan. binnenkort ga ik er maar een customs rom opzetten om te kijken of touch flo dan wel een beetje wil performen.
Wat ik heb gelezen op xda is het indeed je telefoon/gprs/g3/gps ontvangst.
Hij staat er bij mij nu op en ik ga komende dagen testen, laat wel wat horen als dat gewenst is.

Ik heb zojuist een oplossing gevonden voor mijn Weather tab probleem; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408918
En het werkt!

[ Voor 8% gewijzigd door RedRayMann op 06-01-2009 00:23 . Reden: extra bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
DeMoN schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:29:

De mensen die Touchflo zat zijn willen wel extra functionaliteit op hun today scherm, dus die zoeken naar een alternatief. ;) Gewoon het ouderwetse WM today scherm aanzetten scheelt uiteraard aanzienlijk maar geeft je alleen de basisfuncties. Kijk eens naar winterface of wisbar advanced desktop 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

-CKY2K- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 07:35:
[...]

De mensen die Touchflo zat zijn willen wel extra functionaliteit op hun today scherm, dus die zoeken naar een alternatief. ;) Gewoon het ouderwetse WM today scherm aanzetten scheelt uiteraard aanzienlijk maar geeft je alleen de basisfuncties. Kijk eens naar winterface of wisbar advanced desktop 2. ;)
Wisbar had ik op mn oude WM5 device (Qtek S200), maar dat is zo ongelooflijk bloated dat ik het eraf had gegooid. Misschien dat het nu wel weer iets voor me is omdat deze telefoon veel krachtiger is. iig bedankt voor de tip :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:29:
Is het iemand al een opgevallen dat de gps wel de goede coordinaten maar de verkeerde hoogte geeft ?
Ik heb gemerkt dat de hoogte ongeveer 35m te hoog is. In de buurt van het laagste punt van Nederland verwacht ik toch -6m ipv 30m. Btw ik heb de NL versie van de Touch HD
Die hoogte klopt inderdaad voor geen meter. Hier in Tilburg staat die altijd rond een meter of 70, terwijl je daar gerust 60 meter vanaf mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
DeMoN schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:14:
[...]

Wisbar had ik op mn oude WM5 device (Qtek S200), maar dat is zo ongelooflijk bloated dat ik het eraf had gegooid. Misschien dat het nu wel weer iets voor me is omdat deze telefoon veel krachtiger is. iig bedankt voor de tip :)
WAD2 zorgt voor minder geheugen gebruik dan Touchflo 3d (die uit mijn hoofd zo'n 10mb gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om de orginele Opera terug te installeren als er iets is foutgegaan ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
Zijn er mensen die een verbetering in de gevoeligheid hebben opgemerkt bij het veranderen van de originele naar een aftermarket screenprotector? Ik heb de originele erop zitten maar de bediening laat te wensen over vind ik. Opnieuw uitlijnen heb ik al meerdere keren gedaan, maar naar mijn smaak is de minimale duwkracht die nodig is om het kruisje te verplaatsen te groot. Misschien dat het scherm gevoeliger/nauwkeuriger wordt met een Brando/Invisibleshield?

Heb gezocht in dit topic maar kon het niet vinden: kun je de snelkoppelingen van de programma's waar TF3D naar verwijst aanpassen? Ik vind Opera een regelrechte ramp (moet altijd inzoomen om een simpele link aan te kunnen klikken, in een ander tab openen via ingedrukt houden kan wel dus hij 'snapt' wel waar ik op tik?!) en IE werkt minder slecht dus die zou ik graag achter m'n internettab hebben. Idem voor de muziek- en fototabs (Album werkt ook niet goed) dus ik zou 't wel erg prettig vinden als dit kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

LVGH schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:50:
Zijn er mensen die een verbetering in de gevoeligheid hebben opgemerkt bij het veranderen van de originele naar een aftermarket screenprotector? Ik heb de originele erop zitten maar de bediening laat te wensen over vind ik. Opnieuw uitlijnen heb ik al meerdere keren gedaan, maar naar mijn smaak is de minimale duwkracht die nodig is om het kruisje te verplaatsen te groot. Misschien dat het scherm gevoeliger/nauwkeuriger wordt met een Brando/Invisibleshield?
Dat kan zo zijn, maar je kunt toch gewoon met een register tweak de gevoeligheid aanpassen? Hele probleem weg. :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Opera een regelrechte ramp (moet altijd inzoomen om een simpele link aan te kunnen klikken, in een ander tab openen via ingedrukt houden kan wel dus hij 'snapt' wel waar ik op tik?!)
Heb je dit al wel geprobeerd?

Activate Links Without Zooming-In in Opera
If you are tired of having to double tap a web page to zoom in just to activate a link, try this:

In the Opera url bar, type: 'opera:config' (without the ' ' ). Click on 'Adaptive Zoom'. Next change the default number in 'Minimum Overview Zoom' to 70 or higher. Scroll down a bit and hit 'Save' and restart Opera. You can now click on links with your stylus when you are fully zoomed out on a web page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 11:49
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:18:
[...]

Heb je dit al wel geprobeerd?

Activate Links Without Zooming-In in Opera
If you are tired of having to double tap a web page to zoom in just to activate a link, try this:

In the Opera url bar, type: 'opera:config' (without the ' ' ). Click on 'Adaptive Zoom'. Next change the default number in 'Minimum Overview Zoom' to 70 or higher. Scroll down a bit and hit 'Save' and restart Opera. You can now click on links with your stylus when you are fully zoomed out on a web page.
Bedankt voor de tip! Het werkt al een stukje beter. Ik zou niet weten waarom iemand het anders zou willen dan altijd te moeten inzoomen, maar goed, het gaat om het resultaat ;) Alleen de letters lopen op sommige plekken over elkaar heen. Misschien nog een beetje spelen met de waardes.. heb 'm nu op 80 staan, iemand een idee hierover?
EWK schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:13:
[...]

Dat kan zo zijn, maar je kunt toch gewoon met een register tweak de gevoeligheid aanpassen? Hele probleem weg. :)
Dat heb ik nog niet aangedurfd.. :X Geen idee hoe dat moet dus dat wordt weer zoeken en lezen :/ Bedankt voor de suggestie in elk geval :)

Hebben jullie trouwens ook dat de behuizing aan alle kanten kraakt? Met name aan een kant bij het batterijklepje en aan de onderkant bij de USB-aansluiting. Doet erg goedkoop aan. :(

[ Voor 6% gewijzigd door LVGH op 06-01-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

mijn behuizing kraakt alleen een beetje als ik er hard op knijp. verder hoor je er niks van

hebben jullie een programma dat jullie gebruiken voor "profielenbeheer" ?
ik wil bijvoorbeeld dat als ik mijn koptelefoon insteek, het telefoonvolume automatisch aan gaat. normaal loop ik altijd met "trillen".
ik had dat eerst met spb phone suite (ofzoiets) maar die moest persé op homescreen draaien en dat wil ik eigenijk niet want ik gebruik gewoon touchflo3d.

ennnn de volumeknoppen aan de zijkant, kan je de trappen veranderen ?
als ik 1x op omhoog doe gaat ie van 0% naar 40% volume, niet erg goed regelbaar als je koptelefoon in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

LVGH schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:46:
[...]
Dat heb ik nog niet aangedurfd.. :X Geen idee hoe dat moet dus dat wordt weer zoeken en lezen :/ Bedankt voor de suggestie in elk geval :)
Increase Touchflo sensitivity
code:
1
2
- HKLM\software\OEM\TFLOSettings\FingerPressure
- Change from default 2908 to 10892

Zorg wel even voor een goede backup van je register. Op de Touch cruise werkt het perfect (ook WM 6.1 en HTC dus lijkt me dat hij ook op de HD moet werken. Probeer het en laat het ons weten. :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 17:36
Vatt schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:37:
[...]

Die hoogte klopt inderdaad voor geen meter. Hier in Tilburg staat die altijd rond een meter of 70, terwijl je daar gerust 60 meter vanaf mag halen.
Dat klopt. Sommige navigatiesystemen corrigeren hiervoor, de HTC maar bijvoorbeeld ook losse GPS trackers als de QStarz bijvoorbeeld, geven alleen de coordinaten door. Omdat het aardoppervlak niet glad is, is de 'hoogte coordinaat' een vaste afstand van een vast referentie oppervlak. Er is een mogelijkheid dit te corrigeren (ik heb zoiets ook voor mijn QStarz tracker gemaakt). Is een beetje complex verhaal misschien, zoeken op GEOID in Google geeft meer info. Check bijv. ook eens deze links: http://www.rdnap.nl/algemeen/hoogte/geoide.html en http://en.wikipedia.org/wiki/WGS84 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Laatst online: 15-08 10:16
RedRayMann schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:44:
[...]

Wordt echt gek hier :P
Het lukt me steeds maar niet om de nieuwe "radio" er op te zetten...
Het enige wat jij heb gedaan is letterlijk die drie pagina's gevolgd? En ben ik er zeker van dat hier alleen de radio geupdate wordt en niet een complete hardreset?

//edit//

Nogmaals alles goed door gelezen en nu aan het updaten, toch makkelijker dan verwacht!
Als ik het nu goed lees, dan is er dus voor de NLD versie geen radio upgrade beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
voor mensen die nog twijfelen tussen de iphone en de hd kijk HIER eens
ziet er in iedergeval goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Sgimi schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:06:
[...]

Als ik het nu goed lees, dan is er dus voor de NLD versie geen radio upgrade beschikbaar?
ik heb de radio upgrade draaien op de NL versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikJan2 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:07:
[...]

Dat klopt. Sommige navigatiesystemen corrigeren hiervoor, de HTC maar bijvoorbeeld ook losse GPS trackers als de QStarz bijvoorbeeld, geven alleen de coordinaten door. Omdat het aardoppervlak niet glad is, is de 'hoogte coordinaat' een vaste afstand van een vast referentie oppervlak. Er is een mogelijkheid dit te corrigeren (ik heb zoiets ook voor mijn QStarz tracker gemaakt). Is een beetje complex verhaal misschien, zoeken op GEOID in Google geeft meer info. Check bijv. ook eens deze links: http://www.rdnap.nl/algemeen/hoogte/geoide.html en http://en.wikipedia.org/wiki/WGS84 8)
Thanks, weer wat geleerd. Alleen jammer dat de GPS in de Touch HD het hoogte verschil niet corrigeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Bever schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:40:
[...]

ik heb de radio upgrade draaien op de NL versie :)
welke versie dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Vandaag heb ik hem ontvangen en het meeste wel gevonden alleen kan ik 1 ding niet instellen...het zal vast al 100x voorbij zijn gekomen maar ik kan het zo 123 niet vinden.

Ik wil dat als hij een WiFi verbinding heeft hij deze gebruikt voor pushmail, web, etc en als er geen WiFi is mag hij HSDPA gebruiken (automatisch dus). Zelfs als ik nu een WiFi verbinding heb gaat hij nog via HSDPA naar buiten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warez doen we niet aan.

[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 06-01-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
indofk schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:22:
ziet er in iedergeval goed uit
Wow! Dat ziet er super uit! Dat wil ik ook! Iemand enig idee waar/hoe ik mijn HD ook zo kan krijgen?

Edit: Sorry, ik was iets te voorbarig met mijn vraag. Hij gebruikt Vito Winterface i.c.m. allemaal verschillende programma's.

[ Voor 14% gewijzigd door alvani op 06-01-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

alvani schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:20:
[...]

Wow! Dat ziet er super uit! Dat wil ik ook! Iemand enig idee waar/hoe ik mijn HD ook zo kan krijgen?

Edit: Sorry, ik was iets te voorbarig met mijn vraag. Hij gebruikt Vito Winterface i.c.m. allemaal verschillende programma's.
Dan nog steeds ziet het er wel leuk uit. Ga zeker een paar van die proggies proberen...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Karel2001 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:03:
Vandaag heb ik hem ontvangen en het meeste wel gevonden alleen kan ik 1 ding niet instellen...het zal vast al 100x voorbij zijn gekomen maar ik kan het zo 123 niet vinden.

Ik wil dat als hij een WiFi verbinding heeft hij deze gebruikt voor pushmail, web, etc en als er geen WiFi is mag hij HSDPA gebruiken (automatisch dus). Zelfs als ik nu een WiFi verbinding heb gaat hij nog via HSDPA naar buiten.....
dat probleem had ik ook, je moet de wifi verbinding opgeven als "internet" niet als "Werk" dit kan je kiezen op het moment dat je verbinding maakt =) en bij geavanceerd kan je dat instellen voor je netwerkapparaat(wifi dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
Stormtrooper schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:46:
[...]

Dan nog steeds ziet het er wel leuk uit. Ga zeker een paar van die proggies proberen...
Ik ook! :) Ben al druk op zoek... :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
indofk schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:22:
Dit is het eerste wat ik ga doen als ik hem vrijdag krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
martjah schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:47:
[...]

dat probleem had ik ook, je moet de wifi verbinding opgeven als "internet" niet als "Werk" dit kan je kiezen op het moment dat je verbinding maakt =) en bij geavanceerd kan je dat instellen voor je netwerkapparaat(wifi dus)
Wat doet hij dan wanneer hij op 'werk' ingesteld staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Het werkt al een stukje beter. Ik zou niet weten waarom iemand het anders zou willen dan altijd te moeten inzoomen, maar goed, het gaat om het resultaat ;) Alleen de letters lopen op sommige plekken over elkaar heen. Misschien nog een beetje spelen met de waardes.. heb 'm nu op 80 staan, iemand een idee hierover?
Bij mij staat ie op 85. Werkt verder goed, geen last van letters die over elkaar heen lopen voor zover ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al een paar dagen te klooien met Gyrator. Werkt opzich allemaal goed, maar wat ik wil is dat de telefoonapplicatie niet draait, maar dat ik een SMSje wel in landscape kan typen. Maar het lijkt erop dat deze twee aan elkaar gekoppeld zijn. Als ik 't voor elkaar heb om de telefoonapplicatie niet te laten kantelen, doet 't SMSen dat ook niet meer en heb ik dat weer aan 't kantelen, dan kantelt de telefoonapplicatie ook weer. Heb me al suf gezocht, maar kan geen oplossing vinden.
Ik heb de NL-versie. Iemand die deze heeft en dit wel voor elkaar heeft gekregen die zijn events.ini hier even neer wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 07:51:
Ik zit nu al een paar dagen te klooien met Gyrator. Werkt opzich allemaal goed, maar wat ik wil is dat de telefoonapplicatie niet draait, maar dat ik een SMSje wel in landscape kan typen. Maar het lijkt erop dat deze twee aan elkaar gekoppeld zijn. Als ik 't voor elkaar heb om de telefoonapplicatie niet te laten kantelen, doet 't SMSen dat ook niet meer en heb ik dat weer aan 't kantelen, dan kantelt de telefoonapplicatie ook weer. Heb me al suf gezocht, maar kan geen oplossing vinden.
Ik heb de NL-versie. Iemand die deze heeft en dit wel voor elkaar heeft gekregen die zijn events.ini hier even neer wil zetten?
zoek eens in deel 2 op gyrator of ini.... dit is al eens gepost

het is eigenlijk simpel, je maakt een nieuwe event aan, zet event op orientation, geeft het een naampje, zoekt de applicatie op die erbij hoort (phone voor engels, telefoon voor nl?) en promote de event totdat die boven de rotate event staat.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
alvani schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:20:
[...]

Ik ben ook helemaal om sinds dat filmpje...

ook heb ik taskfacade nu draaien...alleen ik krijg het niet voorelkaar om een knop toe te wijzen om taskfacade op te roepen vanuit de achtergrond. Bij settings kan ik niks vinden.
Nadeel van winterface is natuurlijk dat ik nu mijn agenda items niet op het home scherm heb...moet ik nog even wat op vinden.
edit: zie nu wel dat er een 1tje naast de icon van de agenda komt als er een agendapunt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 07-01-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 't nu voor elkaar met telefoon en SMS. Had blijkbaar niet lang genoeg gezocht... :$

Betreffende gedeelte uit de events.ini:

phone,Telefoon ,1,0,1,,0
phone inkomend,Telefoon - inkomend,1,0,1,,0
sms,SMS \ MMS,1,9,1

Die eerste twee had ik wel, maar die derde regel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 08:51:
Heb 't nu voor elkaar met telefoon en SMS. Had blijkbaar niet lang genoeg gezocht... :$

Betreffende gedeelte uit de events.ini:

phone,Telefoon ,1,0,1,,0
phone inkomend,Telefoon - inkomend,1,0,1,,0
sms,SMS \ MMS,1,9,1

Die eerste twee had ik wel, maar die derde regel niet.
Da's vreemd, ik heb helemaal geen event voor SMS en bij mij draait het SMS-invoer scherm wel gewoon.
Heb je dan onderaan geen regel staan met "any" application? Dat zou toch genoeg moeten zijn om de SMS-invoer te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's vreemd, ik heb helemaal geen event voor SMS en bij mij draait het SMS-invoer scherm wel gewoon.
Heb je dan onderaan geen regel staan met "any" application? Dat zou toch genoeg moeten zijn om de SMS-invoer te draaien?
Ik denk het..ik heb het ook al een tijdje zo ingesteld dat ie niks moet draaien, tenzij ik het zelf opgeef. Moet zeggen dat me dat beter bevalt dan andersom.
ook heb ik taskfacade nu draaien...alleen ik krijg het niet voorelkaar om een knop toe te wijzen om taskfacade op te roepen vanuit de achtergrond. Bij settings kan ik niks vinden.
Zoek eens op AE Button Plus, hij zal het daar wel mee ingesteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste regel is: Rotate,*,1,63,1,,0
Zonder die SMS regel draaide dus zowel telefoon als SMS niet. Nu draait telefoon nog steeds niet en SMS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
[...]

Zoek eens op AE Button Plus, hij zal het daar wel mee ingesteld hebben.
Oke tnx...zal het ff proberen.

Ik heb nu het probleem dat op meerdere plaatsen de verf heeft losgelaten..zijn wel hele kleine plekjes, maar het is nu al op 5 plaatsen...vlak naast het touchscreen..zeg maar het randje daarnaast.
hopelijk blijft het hierbij, maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Michel242186 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:12:
[...]

Oke tnx...zal het ff proberen.

Ik heb nu het probleem dat op meerdere plaatsen de verf heeft losgelaten..zijn wel hele kleine plekjes, maar het is nu al op 5 plaatsen...vlak naast het touchscreen..zeg maar het randje daarnaast.
hopelijk blijft het hierbij, maar ik vrees het ergste.
Ik heb dat ook. Viel me gisteren pas op. Terwijl ik heel voorzichtig ben met dat ding en hem nog niet heb laten stuiteren of stoten o.i.d.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Stormtrooper schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:27:
[...]

Ik heb dat ook. Viel me gisteren pas op. Terwijl ik heel voorzichtig ben met dat ding en hem nog niet heb laten stuiteren of stoten o.i.d.
Ik ben ook altijd heel voorzichtig, maar dit is wel heel snel...ga het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook..maar dan aan de onderkant, naast dat microfoon gaatje. Uiteindelijk zal het bij iedereen wel gaan bladeren waarschijnlijk..de verf is gewoon niet goed genoeg. M'n 2 jaar oude Samsung D900 ziet er nog als nieuw uit en ik ga met deze HD toch wel voorzichtiger om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
martjah schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:47:
[...]

Hmm WiFi staat al op internet, ik krijg ook het idee dat bv weather updaten wel via WiFi loopt maar pushmail en stocks via HSDPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Overigens, zijn er al meer mensen met het probleem dat de tijd soms plotseling veranderd is?
Heel irritant, was gisteren ook te laat op m'n werk daardoor..
Gebruik(te) 'm ook als wekker, nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Yikes: Heb nu pas je screenshot van je WAD2 theme bekeken ziet er erg netjes uit man! Zoiets wil ik idd ook gaan maken. Verwacht nog wat vragen van me! ;) Maar eerst probeer ik het zelf uit te vogelen. Heb jij extra apps gebruikt behalve WAD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SibboNL schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:19:
Overigens, zijn er al meer mensen met het probleem dat de tijd soms plotseling veranderd is?
Heel irritant, was gisteren ook te laat op m'n werk daardoor..
Gebruik(te) 'm ook als wekker, nl.
Had gister wel dat de klok 5 minuten achter liep, toen ik er op klikte (touch flo startscherm) ging die uit zichzelf goed staan... Beetje vreemd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:34:
[...]

Had gister wel dat de klok 5 minuten achter liep, toen ik er op klikte (touch flo startscherm) ging die uit zichzelf goed staan... Beetje vreemd ...
dat heb ik wel eens 30 min gehad.
heel apart .

Weet iemand waar ik die iPhone skin downloaden ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yikes: Heb nu pas je screenshot van je WAD2 theme bekeken ziet er erg netjes uit man! Zoiets wil ik idd ook gaan maken. Verwacht nog wat vragen van me! ;) Maar eerst probeer ik het zelf uit te vogelen. Heb jij extra apps gebruikt behalve WAD2?
Hehe dank je :) Het is maar een beginnetje hoor. Ik was eerst deze een beetje aan het aanpassen, maar ben later toch maar met een eigen theme begonnen. Zie hier wat ik nu dus heb..stelt nog niet veel voor, alleen het bovenste gedeelte is wel zo'n beetje af, dat agenda gedeelte nog niet, da's meer een testje. Als je op het linker scherm in het screenshot op het weer icoon drukt, dan schuift ie het dock weg en laat ie een weatherforecast zien van 3 dagen (tweede scherm).

Volgens mij zijn er best nog wel wat dingen die WAD2 nog niet heeft. Ik zou graag een link willen maken die direct gaat naar een nieuwe email of sms bijv, maar volgens mij is dat niet mogelijk. Maarja, ik vind het leuk om uit te proberen en zelf wat te maken..of ik het uiteindelijk echt ga gebruiken als vervanging van TouchFlo weet ik nog niet.

Ik gebruik (nog) geen extra apps. 'k heb al wel gezocht naar een goede RSS reader, maar nog niks gevonden wat ik echt kon gebruiken. Als weer en digitale klok gebruik ik HTC Home, met icoontjes die ik ergens gevonden heb.

Overigens zag ik dat dat Prot'n V2 veel gelijkenissen heeft met dit..(scroll naar beneden voor screenshots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik die iPhone skin downloaden ?
Bedoel je die youtube video? Even op "more info" klikken, dan zie je wat ie allemaal geinstalleerd heeft. De interface is Vito Winterface.

Dit is een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

DaFreakR schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 00:15:
[...]

Wat doet hij dan wanneer hij op 'werk' ingesteld staat??
in ieder geval niet internetten :P weet verder het verschil niet.
Karel2001 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:03:
[...]

Hmm WiFi staat al op internet, ik krijg ook het idee dat bv weather updaten wel via WiFi loopt maar pushmail en stocks via HSDPA
moet je even kijken als je update, of je dan ziet dat de gprs verbinding actief wordt =)
bij mij gaat alles via wifi op het moment dat ik wifi aanzet (daarvoor hoef ik geen gprs verbinding uit te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, 2 nieuwe updates :)

HTC Touch HD Gets Two New Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ah nice :) meteen even toepassen.

voor de mensen die een autolader willen

ik heb bij www.pdatelco.nl lader + kabel besteld.
totaal voor 8,94 had i khem thuis liggen... verstelbare mini usb + 5V/1A lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een directe link naar de site:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=179&act=sd&cat=all

Alle 2 toegepast en werkt perfect, van de flikkering in het scherm ben ik ook af. Vond ik toch wel erg storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:01:
[...]

En een directe link naar de site:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=179&act=sd&cat=all

Alle 2 toegepast en werkt perfect, van de flikkering in het scherm ben ik ook af. Vond ik toch wel erg storend!
Zijn ze weer weggehaald ofzo?
Staan niet meer op de site namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
DaFreakR schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:14:
[...]

Zijn ze weer weggehaald ofzo?
Staan niet meer op de site namelijk!
je moet uit het dropdown menu even 'hotfix' selecteren, dan staan ze erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, misschien nog even met die hotfixes wachten, zie dit. Hebben degene hier die 'm al geinstalleerd hebben daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
heb beide fixes net geinstalleerd en tot nu toe werkt alles nog prima. heb (nog) geen last van het probleem dat op XDA staat....

heb net ook Winterface geinstalleerd en moet tijdens het gebruiken maar ontdekken of ik het fijn vind werken. Ook S2P gelijk maar meegenomen met installeren en werkt tot nu toe prima, weet alleen nog niet of dit makkelijker gaat werken dan de muziektab in touchflow zelf. Enige pluspunt tot nu toe is dat in deze bibliotheek de mappen gewoon staan zoals ik ze op de sd heb gezet en in touchflow maakt hij zelf allemaal mappen adh de gegevens vd muziek. Dit is alvast een verbetering iig.

Zal na enige dagen weten of ik nu nog blijer ben met mn HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Hoe zit dat eigenlijk met die Hotfixes... moet je die ook opnieuw installeren als je een hard-reset doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Ik gebruik inmiddels ook Winterface, moet zeggen dat het scrollen wel lekker soepel gaat maar wat ik behoorlijk vervelend vind is dat de standaard icoontjes 'greyscale' zijn. Geen mooie gelikte kleurtjes maar zwart/witte rommel. Afgezien daarvan is het best mooi maar weet nog niet of ik het blijf gebruiken. Ik moet sowieso nog WAD gaan proberen...je moet alles een keer geprobeerd hebben tenslotte. Heb hiervoor al eens gespeeld met de Resco Shell, best leuk maar ook zeker niet perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Sgimi schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:17:
Ik gebruik inmiddels ook Winterface, moet zeggen dat het scrollen wel lekker soepel gaat maar wat ik behoorlijk vervelend vind is dat de standaard icoontjes 'greyscale' zijn. Geen mooie gelikte kleurtjes maar zwart/witte rommel. Afgezien daarvan is het best mooi maar weet nog niet of ik het blijf gebruiken. Ik moet sowieso nog WAD gaan proberen...je moet alles een keer geprobeerd hebben tenslotte. Heb hiervoor al eens gespeeld met de Resco Shell, best leuk maar ook zeker niet perfect...
Er zijn mooie kleurrijke icoontjes te downloaden op xda maar helaas kun je de achtergrond nog niet veranderen..dus die blijft gewoon zwart.
Ik blijf Winterface ff een tijdje gebruik...ben touchflo ff zat.

Ik heb ook de iPhone interface ff getest van WAD2...deze ziet er heel gelikt uit, maar is nog een beetje buggy...ook laten de icoontjes niet zien als je een sms hebt gekregen of mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ervaar het juist andersom. Ben nou wel uitgespeeld met Winterface, Spb Mobile Shell en Wisbar Advance Desktop. Hou het ditmaal lekker simpel...TF3D dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:27:
Ik ervaar het juist andersom. Ben nou wel uitgespeeld met Winterface, Spb Mobile Shell en Wisbar Advance Desktop. Hou het ditmaal lekker simpel...TF3D dus.
dat kan ook...maar ben pas net achter de mogelijkheden van Winterface en WAD2.
Nu maar hopen dat ze android aan de gang krijgen op de HD zou ook wel grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo hallo,

Ik heb sinds kort te touch HD. Mooi apparaat ;) :) .
Enige probleem wat ik op dit moment heb is dat wanneer ik het pennetje eruit haal of in het apparaat stop het apparaat een geluid (bleep) laat horen. Als ik hem reboot dan is het weer weg.
Het geluid hoor je niet wanneer de telefoon op stil staat.

Iemand met het zelfde probleem en/of iemand met een oplossing?

Greetz,
LeDieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:53:
Mmm, misschien nog even met die hotfixes wachten, zie dit. Hebben degene hier die 'm al geinstalleerd hebben daar ook last van?
Heb nu al tijdje geïnstalleerd al hoop gebeld. Maar heb nog geen problemen ondervonden! Kan echter de screenshot op het forum niet zien. Zal binnenkort een acount daar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledige versie van Resco Bubbels inmiddels ook op mijn telefoon gezet! Fantastisch spelletje erg frustrerend. Erg leuk als je klaar bent met teeter.

Een demo vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:53:
Hallo hallo,

Ik heb sinds kort te touch HD. Mooi apparaat ;) :) .
Enige probleem wat ik op dit moment heb is dat wanneer ik het pennetje eruit haal of in het apparaat stop het apparaat een geluid (bleep) laat horen. Als ik hem reboot dan is het weer weg.
Het geluid hoor je niet wanneer de telefoon op stil staat.

Iemand met het zelfde probleem en/of iemand met een oplossing?

Greetz,
LeDieu
Probleem is al opgelost.
Het probleem zat hem in "gyrator 2" Het even "stylus in" en "stylus out" zorgde voor het maken van het alert sound.
Je kan dit uitzetten door dit even aan te passen.

Greetz,
LeDieu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Uiligheid schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:03:
Je hebt gelijk :)
Ben net aan de slag gegaan.
Ging eigenlijk wel erg gemakkelijk!!
[...]
Hoe zit 't met garantie en je data als je die HardSPL installeerd? Geeft ie dan een hard reset?
Ik wil alleen m'n radio rom updaten..niet m'n hele foon resetten(hij loopt nét lekker :P)

edit
HardSPL ging idd makkerlijk dan ged88...5 minuutjes werk
Meteen Radio rom erin gedonderd :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-01-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:53:
Net de hotfix voor de slider geïnstalleerd (op mijn wwe versie), en jawel, zelfde 'probleem', dwz dezelfde zichtbare tekst over het icoontje. Niet storend, maar wel een beetje suf natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Appelsap op 07-01-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb daar geen last van :) mijn hd doet het nog zonder rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om coreplayer (of een andere mediaplayer) een hogere prioriteit te geven? Als ik audio afspeel stopt de playback compleet als ik scroll in opera of een andere cpu vretende taak in winmo uitvoer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,
Ik heb ook even een trial-versie van winterface, omdat ik het er in het filmpje erg gelikt uit vond zien, maar ik heb een probleem, namelijk: als ik op het sms of e-mail icoon druk dan gebeurd er niets (ik krijg alleen te zien dat ik een nieuw bericht heb).

Dan had ik ook nog een thema gedownload voor winterface voor die saaie icoontjes maar hoe moet ik die installeren? Ik heb geen idee in welke map ze moeten. Op de computer zijn het bitmapafbeeldingen iig.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Zit te overwegen m'n WWE rom oook up te daten(aangezien ;t allemaal vrij easy ging :P)
Maar ik word helemaal niet wijs uit alle WWE versies @xda-dev wiki?

Maakt 't uit wélke 1.19 WWE versie ik pak? (ik zie WWE-AFK, WWE Asia, WWE HKCSL(hong kong volgens een van die voorbeelden daar) Of is er nog geen Europeese WWE?(iig wel voor oost europa)

Waar kan ik zien wát ik atm heb(en dus welke ik moet hebben)

[ Voor 8% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-01-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help! echt shit, ik heb gisteren de 2 hotfixen geinstalleerd en daar achteraan de programma's van pocketislam.com. Na softreset werkte het programma niet, dus ik alles wissen en weer reset. wat blijkt nu, mijn boven en onderbalk zijn nu hartstikke grijs ipv zwart! ik heb meteen de hotfixen er af gegooid en gereset, maar het mocht niet baten. ik krijg de balken niet meer zwart!

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of wordt het toch weer een hard reset?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb sinds 2 weken ook de Touch HD en ik ben er erg tevreden over. Maar gister schrok ik me echt dood, wat zie ik daar? Een kras op het scherm! Aan de rechterkant van het scherm waar altijd het scroll balkje komt van bijvoorbeeld een browser... Erg vervelend want ik voel hem als ik er met de stylus overheen ga wanneer ik scroll op een site!

Hoe kan ik deze repareren? Kan dat uberhaupt wel met een touch scherm?

P.s. heeft iemand al een geschikt tasje gevonden voor de HD? Zo eentje die aan je riem kan.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 08-01-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Rey Nemaattori schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:53:
Zit te overwegen m'n WWE rom oook up te daten(aangezien ;t allemaal vrij easy ging :P)
Maar ik word helemaal niet wijs uit alle WWE versies @xda-dev wiki?

Maakt 't uit wélke 1.19 WWE versie ik pak? (ik zie WWE-AFK, WWE Asia, WWE HKCSL(hong kong volgens een van die voorbeelden daar) Of is er nog geen Europeese WWE?(iig wel voor oost europa)

Waar kan ik zien wát ik atm heb(en dus welke ik moet hebben)
Ik heb zelf een cooked ROM erop gezet van Dutty.
Schijnt een van de beste te zijn en bij mij loopt ie perfect!
Heb de NL versie, maar hij heeft ook een WWE versie.
Zit de nieuwe radio al bij in.
Wat je nu hebt draaien kan je gewoon bekijken bij instellingen, systeem, apparaat info.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid

Uiligheid

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:15:
help! echt shit, ik heb gisteren de 2 hotfixen geinstalleerd en daar achteraan de programma's van pocketislam.com. Na softreset werkte het programma niet, dus ik alles wissen en weer reset. wat blijkt nu, mijn boven en onderbalk zijn nu hartstikke grijs ipv zwart! ik heb meteen de hotfixen er af gegooid en gereset, maar het mocht niet baten. ik krijg de balken niet meer zwart!

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of wordt het toch weer een hard reset?

alvast bedankt!
Op XDA zijn twee CABjes te vinden voor transparante balk boven en onder, misschien dat die je nog kunnen helpen?
Helaas is XDA offline nu, maar zodra ze weer online zijn moet je daar maar even kijken!

CABS heten:
NisseDILLIGAF No Curtains en Pamas Transparent Bottom Bar

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic