Ik ben van plan om binnenkort een Brando screenprotector te kopen voor mijn Touch HD. Nu las ik in dit topic dat deze net iets te klein is (enkele mm). Is dat echt een probleem?
Klinkt erg eng. Heb het op mn 9090 nooit gehad iig.Ras schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:40:
[...]
Niet echt netjes. Op deze manier moet je op de ene plek op je schermpje harder drukken dan de andere plek. Is het iets dat in het algemeen bij touchscreen toestellen voorkomt?
Even mezelf quoten: het is opgelost! Er is een "oude" registry tweak en een nieuwere die dus wel werkt.InsjaHH schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:03:
Een mogelijk bugje wat ik tot op heden nog nergens heb gelezen (zowel GoT als XDA):
Het uitzetten van Threaded SMS inbox systeem door middel van de bekende registry tweak zorgt ervoor dat ik bij het ontvangen van SMSjes *geen* SMS alert tone krijg (m.a.w. SMS geluidje). Bij controle onder Instellingen, Geluiden en Meldingen kan ik het geluidje wel gewoon afspelen en staan de instellingen correct. Dit probleem doet zich voor bij zowel default geluidjes als custom WAVjes. Inkomende e-mails werkt wel gewoon naar behoren.
Na een hard reset en alle programma's en tweaks 1 voor 1 opnieuw te hebben toegepast, ben ik erachter gekomen dat het dus aan het uitzetten van ThreadedSMS ligt. Zodra de setting weer teruggezet wordt en een softreset heeft plaatsgevonden, krijg ik wel weer SMS meldingen (d.m.v. geluidje en trillen).
code:
1
2
3
4
5
| ThreadedSMS uitzetten, zodat je gewoon normale SMS inbox krijgt in WM. ------------------- HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\SMSInboxThreadingDisabled DWORD value set to 1. |
Ik heb dus nu geen ThreadedSMS meer, maar wel gewoon SMS notificatie (geluid + trillen).
[ Voor 4% gewijzigd door InsjaHH op 20-01-2009 17:18 ]
Anoniem: 287726
Goedemiddag allemaal
Afgelopen uren heb ik besteed de drie topics te lezen, maar heb nog geen concrete oplossing gevonden (ook niet via google of de zoek-functie...)
Ik ben van plan volgende week de touch HD aan te schaffen. een paar weken geleden had ik mij zinnen gezet op de touch 3g, ben er achter dat op de hd toch wat meer mogelijkheden zitten. Maar ik ben een beetje snel geweest en heb alvast (mooie aanbieding) tomtom 6 gekocht, met de bedoeling die op de 3g te gebruiken. En nu heb ik gelezen dat tt6 niet geinstalleerd kan worden op de hd? klopt dit, want dan kan ik tt6 ruilen voor route 66. gebruik alleen liever tt. Ik wil best wat moeite doen om tt6 te installeren, maar ben verder noob op dit gebied...
Alvast bedankt!
Afgelopen uren heb ik besteed de drie topics te lezen, maar heb nog geen concrete oplossing gevonden (ook niet via google of de zoek-functie...)
Ik ben van plan volgende week de touch HD aan te schaffen. een paar weken geleden had ik mij zinnen gezet op de touch 3g, ben er achter dat op de hd toch wat meer mogelijkheden zitten. Maar ik ben een beetje snel geweest en heb alvast (mooie aanbieding) tomtom 6 gekocht, met de bedoeling die op de 3g te gebruiken. En nu heb ik gelezen dat tt6 niet geinstalleerd kan worden op de hd? klopt dit, want dan kan ik tt6 ruilen voor route 66. gebruik alleen liever tt. Ik wil best wat moeite doen om tt6 te installeren, maar ben verder noob op dit gebied...
Alvast bedankt!
Anoniem: 177910
Ik heb er vandaag even heel goed op zitten letten. Het gebeurt bij mij zowiezo als het toestel van een 3g naar een standaard netwerk gaat. Ik woon precies op een randje van een 3g netwerk. Tijdens het bellen zie ik hem switchen van netwerk en dan gooit hij de verbinding eruit. Daarna heb ik een 100% 3g dekkingsgebied gezocht en daar had ik nergens last mee.bob-nwk schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:21:
[...]
Iemand al iets wijzer geworden mbt dit probleem?
Blijkbaar is het een issue waar meer (Vodafone) gebruikers last van hebben.
Hoop dat hier snel een oplossing voor komt want momenteel is mijn HD dus gewoon onbruikbaar als telefoon
Het als ik naar huis rij gooit hij standaard voor mijn deur de verbinding eruit, omdat hij dan verandert van netwerk. (3g => standaard) het heeft dus echt iets met de netwerken te maken, maar toen ik hem op enkel standaard netwerk zette viel het soms ook weg. Denk dat ik morgen wel even tijd heb het bussiness point in te lopen.
-EDIT-
Deze uitleg vond ik op geekzone. Dit is dus waarschijnlijk wat er mis gaat.
http://www.geekzone.co.nz...sp?ForumId=11&TopicId=271Most 3G handsets these days are dual-mode, that is, WCDMA and GSM capable. The first ones, ie the ones at 3 in Australia were only WCDMA, but the newest are all dual-mode. That means, when moving from an area of WCDMA coverage, to one without WCDMA coverage, the call will continue on the GSM network.
WCDMA handsets use an extended SIM, called a USIM (UMTS Subscriber Information Module) which contains additional WCDMA information.
The biggest difference between WCDMA and CDMA2000 is the origin. WCDMA is an evolution of GSM, while CDMA2000 is an evolution of CDMA. WCDMA uses a broader spectrum and the signalling is based on GSM. CDMA's signalling is somewhat related to TDMA signalling. Both use Code Division to get the packets in sequence and both offer similar data speed and voice capabilities.
Telecom haven't been open about their 3G technology, but a recent newspaper article hinted towards Telecom going WCDMA. Vodafone will almost certainly go WCDMA, and TelstraClear have indicated a desire to operate a WCDMA network.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 177910 op 20-01-2009 17:36 ]
Tijd voor deeltje 4 !
Jazeker, Deeltje 4 !
Jazeker, Deeltje 4 !
Dus klik hier en ga naar Deel 4 !
Klikkerdeklik! We gaan met z'n allen naar Deel 4 !
En als er nou nog iemand achteraan durft te posten.. Al heb je een slot bij je, owee owee!
Klikkerdeklik! We gaan met z'n allen naar Deel 4 !
En als er nou nog iemand achteraan durft te posten.. Al heb je een slot bij je, owee owee!
[ Voor 18% gewijzigd door IceEyz op 20-01-2009 19:39 ]
^ kom maar op
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic