Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 131.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177910

legalr schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:14:
[...]

Ja ik heb ook vodafone.

ben bij de vodafone shop geweest en kreeg ik dit als commentaar/oplossing.

zet de netwerk kiezen op handmating en maak alleen verbinding met gsm netwerk niet met 3g netwerk.
want volgens die man zoekt de HD automatisch het 3g netwerk op en gaat hiermee mee bellen, als deze dekking dan slecht is gooit de HD de hele verbinding eruit. ik heb in de vodafone winkel de umts dekking gezien en die is inderdaad zeer slecht.

dus ik probeer nu dit hele weekend alleen maar te bellen op gsm netwerk kijken hoe het dan gaat, ook heb ik een nieuwe radio rom erop. hopen dat dit beter word, zo niet dan gaat de HD de deur uit.
Hmmz, zou logisch klinken idd. Heb het idd heel vaak thuis en zit precies in een 3g randje zeg maar. ik ga het ook proberen. keep you posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307

Ik heb net toch maar S2U2 geinstalleerd, maar als ik dan een telefoontje opneem gaat het scherm meteen op zwart.
Iemand hier ook S2U2 geinstalleerd??
Weet iemand welke setting ik moet gebruiken om gewoon een scherm te krijgen?
Ik heb wel "disable sleep in call", komt dus volgens mij alleen door S2U2.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

legalr schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:14:
[...]

Ja ik heb ook vodafone.

ben bij de vodafone shop geweest en kreeg ik dit als commentaar/oplossing.

zet de netwerk kiezen op handmating en maak alleen verbinding met gsm netwerk niet met 3g netwerk.
want volgens die man zoekt de HD automatisch het 3g netwerk op en gaat hiermee mee bellen, als deze dekking dan slecht is gooit de HD de hele verbinding eruit. ik heb in de vodafone winkel de umts dekking gezien en die is inderdaad zeer slecht.

dus ik probeer nu dit hele weekend alleen maar te bellen op gsm netwerk kijken hoe het dan gaat, ook heb ik een nieuwe radio rom erop. hopen dat dit beter word, zo niet dan gaat de HD de deur uit.
Dat zou helemaal schandalig zijn, telkens ff switchen is niet bepaald geinig...

Niemand die iets weet op mijn 5 minuten probleem enkele posts terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 21:16
Heb even wat vraagjes, k krijg geen muziek vanaf mn sdkaart in het touchflow muziek playertje, en ja ik heb in Windows media player op update geklikt en telefoon uit en ingeschakeld, zie alleen nog die 2 standaard nummers. Vraag 2: Hoe kan ik email en sms gewoon als lijst zien. Vind die 3D weergave na 5 seconden niks, want je hebt totaal geen overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:16
Snuurtje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:17:
...
Vraag 2: Hoe kan ik email en sms gewoon als lijst zien. Vind die 3D weergave na 5 seconden niks, want je hebt totaal geen overzicht.
Je kan bij alle onderaan op 'All messages' klikken? Dan kom je in de gewone sms/mail view (outlook)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 22:41
Is het mogelijk om de HTC Touch HD op de usb-voeding (via 12V of het lichtnet) te laten draaien? Dus niet bijladen, maar er (semi)permanent op kunnen werken?
Denk aan navigatie op de motor/auto via de 12V lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Volledig over het hoofd gezien, stom van mij. Nog iets, ik krijg nu regelmatig als ik een app wil starten een melding: The file 'filename' cannot be openend. Either it is not signed with a trusted certificate or one of its components cannot be found.. etc. etc.

Dit is alleen op te lossen door de app te reinstallen... Zeeer irritant. Hoe los ik dit op? Edit ben er al achter, het heeft blijkbaar iets te maken met apps installeren op de geheugenkaart. Dat gaat heel snel mis. Ik hoop dat ik iig geen ruimte te kort ga komen op mijn telefoon geheugen dan, als ik alles daarop moet installeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Snuurtje op 17-01-2009 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Ik install ook alles op de telefoon, ding heeft ~250mb geheugen vrij, meer dan genoeg voor programma's, zo groot zijn die nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 00:38
Anoniem: 156423 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:14:
[...]

Op mijn Nokia zat ik anders soms uren te ''dial-uppen'', zonder problemen, oftewel Vodafone is uitgesloten. Altijd op me laptop via Bluetooth, dus ook dat is uitgesloten. Het is dus iets dat de Bluetooth verbinding na precies 5 min. verbreekt, in mijn telefoon.

Sure dat USB kan, maar ik heb niet altijd een kabel, dus dat is neit altijd de prettigste oplossing.

Hoop toch dat dit te fixen is, als het moet, dan edit ik graag me register, als ik dit maar gefixed krijg...
ik gebruik wmwifirouter hiervoor. Je verandert je telefoon gewoon tijdelijk in een wifi accesspoint. Check maar of dat wat voor je is.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Uiligheid schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:16:
Aangepaste post.
Denk dat het nog steeds nuttig is om te weten hoe de Touch HD loopt.
Heb enkele "niet legale" links verwijderd, excuus voor de overlast.

Toestel:
HTC Touch HD

ROM:
HSPL flashed
Dutty's_HD_V1.5_5.2.21009.1.6.0_Full_CVSD
Radioversie: 1.10.25.25 (geïncludeerd in Dutty ROM)
ROM aanpassingen:
Disable Sleep in Call Cab
Flash in Opera Cab
Duttys HTC Ringtones

.............. enz.....
Om mijn Touch optimaal te maken, lijkt mij jou lijstje erg interessant. De HD is mijn eerste WM-foon, dus ik heb wat vraagjes. Zit er een risico mbt garantie door je ROM te veranderen? En blijt met dutty;s rom de touchflo behouden?
En ik zie dat je Gyrator niet gebruikt hebt. Dat betekend dat jij je scherm alleen kantelt met Opera?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Heb net Gyrator 2 geinstalleerd, gelukkig is deze versie al aardig vooringesteld, want ik heb direct niks van draaiende manila problemen en ongveer de programma's waarvan ik wil dat ze draaien, die draaien ook. Alleen 1 dingetje, ik wil dat locken als ik de stylus erin doe uitzetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? op die even heb ik al het vinkje bij stylus uitgezet, maar hij doet het nog steeds. Of moet ik m compleet verwijderen ofzo? Want dat heb ik liever niet, dan kan ik m later niet eventueel nog is aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Voor het topic :) er is gisteren weer een hotfix beschikbaar gesteld.

Hot Fix to enhance virtual viewfinder in the Camera on the HTC Touch HD
When you use the Camera function to take a picture in a dim environment with super fine quality, sometimes the image will display extraneous (noise) pixels in the viewfinder mode. It’s not a mechanical (LCD) fault but only an intermittent display problem in view finder mode. It does not have any impact on the picture quality or other display functions. If you encounter this problem, please download this hot fix to enhance the virtual viewfinder mode.

Datum: 2009-01-16 Categorie: Hotfix

http://www.htc.com/nl/sup...spx?p_id=179&act=sd&cat=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177910

inv het wegvallende gesprekken probleem,

Ik had gister en vanmorgen even goeie hoop dat de tip van Legair de goude was, maar helaas. Net toch weer 3 gesprekken die gewoon wegvallen. en kwam er achter dat er gister smsjes gewoon niet verzonden zijn.

Heb het netwerk handmatig op het NIET 3g netwerk van Vodafone staan. Netwerktypes allemaal op GSM en nog vallen er gesprekken weg. Zag net toevallig nog even dat het toestel opnieuw dataverbinding ging maken na het verbreken van het telefoongesprek. Moeten het toch in de data hoek zoeken lijkt het.

Wordt er iig niet vorlijk van zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 09:42
Ik heb een probleem met het upgraden van mijn ROM (wwe), heb de upgrader gedownload van xda en het programma gestart, alles prima en wel... totdat hij bij 1% is van het upgraden, dan stopt hij ermee en geeft een foutmelding en doet mijn HD een soft reset.

Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
*weg*

Zie Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee! voor het waarom

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 17-01-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

*weg*

Daar hebben we topicreports voor (dat is dat handje links bovenin). :)

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 17-01-2009 19:46 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
b00t schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:24:
Ik heb een probleem met het upgraden van mijn ROM (wwe), heb de upgrader gedownload van xda en het programma gestart, alles prima en wel... totdat hij bij 1% is van het upgraden, dan stopt hij ermee en geeft een foutmelding en doet mijn HD een soft reset.

Iemand een idee hoe dit komt?
Tweede poging dan:
Welke foutmeldiing geeft die? Je hebt wel als basis een WWE rom, of ander je SPL geunlocked? Anders kan je een WWE rom niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Kan iemand helpen ook met gps tool? Ik krijg in google map mijn locatie niet te zien, dus heb ik gps tool erop gezet om mijn gps te checken. Aangezien ik niet zo thuis ben in gps snap ik het niet goed, en kan ook niet goed vinden hoe het wel zou moeten werken. Als ik hem open zet dan blijft die maar lopen, maar op het tabblad sattellite krijg ik dan niks te zien, en saat er mode2: fix not available?? Het zal wel met de zoekfunctie te vinden zijn, maar dat is me niet gelukt, graag wat hulp?

[ Voor 4% gewijzigd door el-jorge op 17-01-2009 20:33 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 16:25
Anoniem: 177910 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:59:

Ik had gister en vanmorgen even goeie hoop dat de tip van Legair de goude was, maar helaas. Net toch weer 3 gesprekken die gewoon wegvallen. en kwam er achter dat er gister smsjes gewoon niet verzonden zijn.

Heb het netwerk handmatig op het NIET 3g netwerk van Vodafone staan. Netwerktypes allemaal op GSM en nog vallen er gesprekken weg. Zag net toevallig nog even dat het toestel opnieuw dataverbinding ging maken na het verbreken van het telefoongesprek. Moeten het toch in de data hoek zoeken lijkt het.

Ik heb de instellingen ook geprobeerd, maar hier ook geen succes.
maandag maar terug naar de winkel. kijken of we nu tot een oplossing kunnen komen.
de HD word sowieso opgestuurd ter reparatie, er zit een stofje in de lens van de camera, bij elke foto die ik maak een zwart veegje in het beeld. dan ook gelijk de radio gedeelte laten onderzoeken oid.

ik hoop of dat wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Laatst online: 23:27
Zo, hier maar eens even gaan rondkijken :) Zit te denken deze te hopen, of de Sony Ericsson X1, maar deze heeft lichtelijk mn voorkeur (ondanks dat de X1 een fysiek toetsenbord heeft :9) :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el-jorge schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Om mijn Touch optimaal te maken, lijkt mij jou lijstje erg interessant. De HD is mijn eerste WM-foon, dus ik heb wat vraagjes. Zit er een risico mbt garantie door je ROM te veranderen? En blijt met dutty;s rom de touchflo behouden?
En ik zie dat je Gyrator niet gebruikt hebt. Dat betekend dat jij je scherm alleen kantelt met Opera?
Ik kan niet meer bij mn uiligheid account (lang verhaal), maar reageer bij deze.
Je ROM veranderen mag officieel inderdaad niet. Maar als er wat mee is, kan je altijd weer een orginele ROM erop zetten. Hoe dat precies werkt, heb ik nog niet uitgevogeld :)
De Touchflo blijft gewoon hetzelfde, heel veel is gewoon hetzelfde, maar met veel snelheidstweaks etc etc.
Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik gebruik idd geen Gyrator, gaf bij mij gewoon veel problemen met PocketCM, kwam er niet lekker mee uit.
Heb nu wel S2U2 erop, uiteindelijk werkt ie lekker. Had m eerst niet omdat ineens het batterij icoontje weg was, en nog wat van die dingen, maar nu loopt het wel lekker.

Heb nog een aanvulling op dit lijstje trouwens, een nieuwe skin voor bellen, deze is erg mooi, hij staat onder het thema, ik heb m geinstalleerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:49
Volgende week krijg ik mijn Touch HD. Ben nu aan het kijken naar een houder met laadfunctie voor in mijn auto. De Brodit active houder lijkt me het meest interessant. Nu zou ik graag willen weten of er hier iemand is die al een Brodit houder heeft. Zoja, kan iemand mij dan vertellen wat de breedte is van deze houder?

Heb in mijn middenarmsteun een telefoonconsole, maar die is 6,4mm breed. Telefoon zit al behoorlijk in die richting, dus ik twijfel of dit kan lukken.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Hallo iedereen,

Nog een vraagje: Als je S2U2 of Throttle Lock gebruikt, bestaat er dan nog het gevaar dat je "per ongeluk" opneemt als je de telefoon uit je broekzak haalt als die rinkelt. (Dit doordat je op één van de toetsen drukt bij het uit je broekzak halen)

Bedankt!

Dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
heb vanmiddag de achterkant van de invisibleshield erop gedaan, ging redelijk goed alleen de hoekjes zijn best lastig. 1 tip: gebruik overvloedig van dat spul erop. De hoekjes zullen lastig worden, ik ben echt 2 uur bezig geweest die af en toe weer aan te drukken. maar daar kan ik je ook een tip bij geven. Als je het grote vlak goed erop hebt liggen, hou het geheel ff bij de verwarming zodat het ergste vocht van de flapjes afgaat. Zo plakken ze veel sneller vast.

ben as we speak bezig met de voorkant, en die gaat een stuk makkelijker. Had direct bij het uit de doos halen de standaard protector erop gedaan, dus het wat een kwestie van die eraf halen, en direct invisibleshield erop, doordat alle stofjes etc die er eventueel onder zaten aan die oude nog vastplakten was het scherm perfect schoon. Enige probje wat ik nu zie is dat de randjes rondom het scherm ietswat opstaan, daarlangs vormt zich wel wat ruimte, maar dat ben ik hard aan het wegpoetsen :p

zow, net ff afleverinkje van 24 met die encoder geconverteerd en met album afgespeeld, dat loopt perfect. Heb al best veel settings geprobeerd om met coreplayer of WM af te spelen, maar ik kan niet echt een fatsoenlijke framerate of geen screen tearing krijgen. Met deze dus wel. Best jammer, want een rechtstreeks gedownloade AVI container met xvid codec draait wel.. alleen dus net geen leuke framerate en een beetje screentearing. Misschien komt hier later nog een betere driver voor?

[ Voor 54% gewijzigd door Snuurtje op 18-01-2009 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Anoniem: 287307 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:49:
[...]

Ik kan niet meer bij mn uiligheid account (lang verhaal), maar reageer bij deze.
Je ROM veranderen mag officieel inderdaad niet. Maar als er wat mee is, kan je altijd weer een orginele ROM erop zetten. Hoe dat precies werkt, heb ik nog niet uitgevogeld :)
De Touchflo blijft gewoon hetzelfde, heel veel is gewoon hetzelfde, maar met veel snelheidstweaks etc etc.
Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik gebruik idd geen Gyrator, gaf bij mij gewoon veel problemen met PocketCM, kwam er niet lekker mee uit.
Heb nu wel S2U2 erop, uiteindelijk werkt ie lekker. Had m eerst niet omdat ineens het batterij icoontje weg was, en nog wat van die dingen, maar nu loopt het wel lekker.

Heb nog een aanvulling op dit lijstje trouwens, een nieuwe skin voor bellen, deze is erg mooi, hij staat onder het thema, ik heb m geinstalleerd:
Dan gelijk nog maar een vraagje, als echte newbie heb ik nog niet kunnen vinden hoe je je rom moet flashen?? Eerst HSPL zag ik, waar gewoon een goede instruction bij staat, maar bij Dutty's rom heb ik het niet kunnen vinden, en ook niet in de faq van xda of in de faq van dit topic? Hoe flash je dus je rom?

Of moet het misschien zo, zoals in dutty's topic staat:

FAQ: How to do a Rom Upgrade with SD Card..
Solution:
1.Copy BLACIMG.NBH into the root dir of your Storage Card.
2. Be sure to have at least 30% of charge.
3. Turn off your device by using the Power Button
4. Go to bootloader mode. Push and hold Vol Down + press Power button.
5. As soon as presented the message, push Power button to start flashing or Volume Down button to cancel.
6. The whole procedure will take about 3 minutes. After you finish and see the relative message, soft reset your device, you are ready.

Kan iemand misschien trouwens nog zijn licht laten schijnen over mij gps vraag?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Heb net Gyrator 2 geinstalleerd, gelukkig is deze versie al aardig vooringesteld, want ik heb direct niks van draaiende manila problemen en ongveer de programma's waarvan ik wil dat ze draaien, die draaien ook. Alleen 1 dingetje, ik wil dat locken als ik de stylus erin doe uitzetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? op die even heb ik al het vinkje bij stylus uitgezet, maar hij doet het nog steeds. Of moet ik m compleet verwijderen ofzo? Want dat heb ik liever niet, dan kan ik m later niet eventueel nog is aanzetten.
Dat zou heel simpel moeten zijn. Ga naar Menu > Events. De events in die lijst hebben allemaal een 0, een 1 of een 2 aan de rechterkant. 0 = disabled. 1 = Orientation. 2 = Stylus. Stel dat die "Stylus Out" event op 2 staat, dan hou je 'm ingedrukt en selecteer dan "Stylus". Als het goed is verandert ie dan dus in 0 en is ie gedisabled. Het zou dan gewoon (niet meer) moeten werken.

Het kan natuurlijk zo zijn dat er nog een andere event is die hetzelfde doet..dus daar moet je misschien ook even naar kijken en evt uitzetten.

Als het dan nog niet werkt (al zou ik niet weten waarom het niet zou werken), ga dan naar "Edit Event", tabblad "Actions" en vink dan "Activate Key Lock" uit en dan "Apply" selecteren..of delete gewoon de hele event. Als je 'm nog een keer toe wil voegen kan dat makkelijk..en anders vraag je het hier even.
Stond je wel buiten? Ik snap dat programmaatje ook niet echt hoor, maar als ik binnenzit krijg ik idd ook geen fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

Na 2 weken deze hd in mijn bezit te hebben, heb ik er maar een andere skin op gegooid
winterface _/-\o_
daarnaast run ik enkel nog s2u2...en het loopt als een trein :)

klik
klik

vind het echt een superding...enkel nog problemen met sommige mp3's, die ofwel niet geopend worden ofwel voor 10" worden afgespeeld....

oplossing hiervoor? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 19-03 09:34
Anoniem: 134417 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:07:
Na 2 weken deze hd in mijn bezit te hebben, heb ik er maar een andere skin op gegooid
winterface _/-\o_

klik
klik

vind het echt een superding...enkel nog problemen met sommige mp3's, die ofwel niet geopend worden ofwel voor 10" worden afgespeeld....

welke versie en instellingen in s2u2 gebruik je? ik heb ook winterface erop (zelfs officieel gekocht want ben er superblij mee). ik heb het icm s2u2 niet lekker draaiend gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Hoi.

Iemand goede ervaringen met een gratis SMS GROUP programma op de HD? en zo ja welke kan je aanraden?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
Anoniem: 134417 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:07:
winterface _/-\o_

klik
klik

Hoe krijg je al die gekleurde icoontjes erin? Ik heb alles in zwart/wit staan en dan ziet het er al een stuk minder gelikt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Sgimi schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:27:
[...]

Hoe krijg je al die gekleurde icoontjes erin? Ik heb alles in zwart/wit staan en dan ziet het er al een stuk minder gelikt uit...
dat is een skin die ik ook gebruik. die kun je vinden op xda-developers. Zoek daar maar op winterface en skin dan vind je er 3 in één post.
Ik gebruik ook de funcontacts en smssoftware van Vito (softwarehouse van Winterface) en ben er super blij mee. Niks bugs gewoon perfect werkende software die doet wat het zegt _/-\o_ dat zijn de centen dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00t
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-04 09:42
Mijn excuses, ik had mijn SPL nog niet geunlocked... Bedankt voor je reactie, het is inmiddels gelukt :)
denniskrol schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Tweede poging dan:
Welke foutmeldiing geeft die? Je hebt wel als basis een WWE rom, of ander je SPL geunlocked? Anders kan je een WWE rom niet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el-jorge schreef op zondag 18 januari 2009 @ 03:58:
[...]

Dan gelijk nog maar een vraagje, als echte newbie heb ik nog niet kunnen vinden hoe je je rom moet flashen?? Eerst HSPL zag ik, waar gewoon een goede instruction bij staat, maar bij Dutty's rom heb ik het niet kunnen vinden, en ook niet in de faq van xda of in de faq van dit topic? Hoe flash je dus je rom?

Of moet het misschien zo, zoals in dutty's topic staat:

FAQ: How to do a Rom Upgrade with SD Card..
Solution:
1.Copy BLACIMG.NBH into the root dir of your Storage Card.
2. Be sure to have at least 30% of charge.
3. Turn off your device by using the Power Button
4. Go to bootloader mode. Push and hold Vol Down + press Power button.
5. As soon as presented the message, push Power button to start flashing or Volume Down button to cancel.
6. The whole procedure will take about 3 minutes. After you finish and see the relative message, soft reset your device, you are ready.

Flashen met je SD kaart is niet handig, de meegeleverde 8GB schijnt dat niet te kunnen.
Bij Dutty's ROM kan je gewoon flashen met je pc, lees goed alle topics op XDA door en volg de instructies, is goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi dit is mijn home screen op moment.
Lang leve Tweakers/XDA

Afbeeldingslocatie: http://i33.photobucket.com/albums/d85/demazelen/Screen02.jpg

Zomaar een leuke screen, weer eens wat anders.
Jaja ik weet het...koop dan een Iphone. Maar deze mist de WM aanpassingen. En de HD is echt vet.

gr

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Anoniem: 287307 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:29:
[...]

Flashen met je SD kaart is niet handig, de meegeleverde 8GB schijnt dat niet te kunnen.
Bij Dutty's ROM kan je gewoon flashen met je pc, lees goed alle topics op XDA door en volg de instructies, is goed te doen!
Ik heb mijn Radio rom ook geupdate op die manier. Weet niet of er veel verschil qua updaten zit tussen een radio en volledige rom, maar bij mij werkte het via de ori 8GB SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
weet iemand waar ik de connectie met pc van activesync naar data kan omzetten en vice versa zonder hem los en aan te koppelen om dat schermpje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:50:
Hoi.

Iemand goede ervaringen met een gratis SMS GROUP programma op de HD? en zo ja welke kan je aanraden?

Thanks
gewoon de 2.1 :)
icons idd afgehaald van xda
s2u2 gewoon als default ingesteld?
enkel de 4 afspraken laten zien voor de komende 7 dagen
..en custom bg...en dat is het dan denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
micheldenhaag schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:14:
[...]

dat is een skin die ik ook gebruik. die kun je vinden op xda-developers. Zoek daar maar op winterface en skin dan vind je er 3 in één post.
Ik gebruik ook de funcontacts en smssoftware van Vito (softwarehouse van Winterface) en ben er super blij mee. Niks bugs gewoon perfect werkende software die doet wat het zegt _/-\o_ dat zijn de centen dubbel en dwars waard!
jij hebt zeker een WWE versie? op mijn NL versie wordt het gros van de icoontjes door die Winterface skins onherkenbaar beschadigd. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nog maar een vraagje, wie heeft nog meer de uitzendinggemist app, en wie weet hoe ik daar programma's kan zoeken? Want ik zie enkel de laatste programma's en een lijstje door hen gemaakt. Ik wil wie is de mol checken :p Op de http://m.uitzendinggemist.nl site is dit ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154591

Ik ben aan het zoeken geweest in dit topic en op XDA, maar heb over het volgende probleem nog niets kunnen vinden, wellicht iemand een idee??

Als ik via de standaard touchflo mediaspeler mp3's luister, via de meegeleverde headset, kan het op een willekeuring moment gebeuren dat het stil wordt en ik met geen mogelijkheid meer geluid krijg uit de speler. Ook niet via de speaker. Enige oplossing is dan een soft reset. Het gebeurt met willekeurige mp3's, soms al tijdens het eerste nummer, soms pas na meerdere nummers. Je ziet dan bij afspelen nog wel de tijd doorlopen van de op dat moment gekozen mp3.
Als ik de ingebouwde fm radio start geeft deze ook nog gewoon geluid.

Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
Anoniem: 154591 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 08:36:
Ik ben aan het zoeken geweest in dit topic en op XDA, maar heb over het volgende probleem nog niets kunnen vinden, wellicht iemand een idee??

Als ik via de standaard touchflo mediaspeler mp3's luister, via de meegeleverde headset, kan het op een willekeuring moment gebeuren dat het stil wordt en ik met geen mogelijkheid meer geluid krijg uit de speler. Ook niet via de speaker. Enige oplossing is dan een soft reset. Het gebeurt met willekeurige mp3's, soms al tijdens het eerste nummer, soms pas na meerdere nummers. Je ziet dan bij afspelen nog wel de tijd doorlopen van de op dat moment gekozen mp3.
Als ik de ingebouwde fm radio start geeft deze ook nog gewoon geluid.

Iemand enig idee???
Heb ik ook, hij's dan nog lezen vanaf de SD-kaart. Geef hem een tijdje, druk een paar keer op pauze en weer play, en dan doet hij het zowaar weer :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277257

Ik heb resco keyboard geinstalleerd op mijn Touch HD, maar elke keer na een soft reset moet ik hem opnieuw instellen. Is dit te voorkomen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Snuurtje schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:17:
Je kunt die events gewoon weggooien, je kunt ze disablen (zoals hierboven beschreven), of je kunt ze helemaal onderaan zetten, onder de regel met "any" application. Dan doen ze in de praktijk niet meer mee.
Maak voor de zekerheid even een kopietje van Events.ini, dan kun je die altijd weer terug zetten als je iets verknoeit... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
asing schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 08:08:
Goedemorgen!

Ik heb gisteren (eindelijk) mijn huisnetwerk voorzien van een wireless access router. Het is een Netgear N-series router. De WAN poort gebruik ik niet, aan één van de LAN poorten hangt een linux server die de internetverbinding voor zijn rekening neemt. Op de router heb ik WPA2 encryptie aangezet en zowel HD als laptop kunnen nu op internet.

Maar nu komt het : wifi op de Touch HD is niet vooruit te branden. Met veel moeite weet het apparaat een webpagina te tonen, youtube doet het gewoon niet, Hotmail ophalen blijft hangen op mappen bijwerken. Het enige wat ik aan de instellingen veranderd heb is het adres van mijn proxy server invullen.

Hoe is jullie wifi verbinding?
De oorzaak is gevonden : Ik heb de encryptie gewijzigd in een WPA encryptie waarna mijn HD geen moeite meer had om op internet te komen. De conclusie die ik hieruit trek WPA2 teveel resources vraagt om nog fatsoenlijk te werken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Sgimi schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:11:
[...]

jij hebt zeker een WWE versie? op mijn NL versie wordt het gros van de icoontjes door die Winterface skins onherkenbaar beschadigd. :o
Ik heb ook de nl versie. mijn icoontjes zijn zeker niet verkloot. Ook geen benul waarom het niet juist werkt bij je. Heb je alles al es eraf gewist en opnieuw geïnstalleerd? En gaan de andere skins wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
asing schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:37:
De oorzaak is gevonden : Ik heb de encryptie gewijzigd in een WPA encryptie waarna mijn HD geen moeite meer had om op internet te komen. De conclusie die ik hieruit trek WPA2 teveel resources vraagt om nog fatsoenlijk te werken.
WPA2 werkt hier naar behoren. Ik moest echter in mijn Draytek de instelling veranderen naar b/g/n combinatie. De g/n combinatie wilde hij niet "verbinden", ondanks de juist ingevulde WPA2 key.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210446

InsjaHH schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:56:
[...]

WPA2 werkt hier naar behoren. Ik moest echter in mijn Draytek de instelling veranderen naar b/g/n combinatie. De g/n combinatie wilde hij niet "verbinden", ondanks de juist ingevulde WPA2 key.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat op de touch HD de WiFi g variant standaard niet enabled is.
Hiervoor is er een hack eerder beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Moet je voor dat winterface je tf3d eraf donderen?
Ziet er wel heel gelitk uit... (en hoe zit 't met kleuren? de een zegt zwart wit, de ander heeft um in kleur)
Autoreply schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 21:33:
Is het mogelijk om de HTC Touch HD op de usb-voeding (via 12V of het lichtnet) te laten draaien? Dus niet bijladen, maar er (semi)permanent op kunnen werken?
Denk aan navigatie op de motor/auto via de 12V lader.
Ik zie geen problemen hier? D'r zijn genoeg carkits beschikbaar die 't voltage omlaagbrengen voor die extUSB aansluiting van HTC?? Terwijl ie daaraan hanght en laadt kun je um ook gwn gebruiken...

[ Voor 17% gewijzigd door Rey Nemaattori op 19-01-2009 14:43 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Mis stomme vraag, maar met die screen protector werkt het touch gedoe wel goed?
Zoja, dan ga ik er eentje scoren... Wat is dan de beste shop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb deze gekocht, werkt uitstekend. Veel beter dan de originele, die bij mij na een dag of 3 al los begon te laten...
Bij deze merk je er weinig van dat er een protector op zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:23
Ottooo schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:09:
Ik heb deze gekocht, werkt uitstekend. Veel beter dan de originele, die bij mij na een dag of 3 al los begon te laten...
Bij deze merk je er weinig van dat er een protector op zit. :)
Ik kocht mijn screenprotector van Brando hierzo, voor de helft van het geld :) Hier

Je merkt inderdaad niet zoveel van de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
Anoniem: 210446 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:38:
[...]

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat op de touch HD de WiFi g variant standaard niet enabled is.
Hiervoor is er een hack eerder beschreven
De G variant is bij mij weldegelijk enabled. Dus hij zou 54g moeten kunnen halen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
micheldenhaag schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:30:
[...]

Ik heb ook de nl versie. mijn icoontjes zijn zeker niet verkloot. Ook geen benul waarom het niet juist werkt bij je. Heb je alles al es eraf gewist en opnieuw geïnstalleerd? En gaan de andere skins wel goed?
Ik heb welgeteld één skin gevonden op xda... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243620

Even een vraag voor iedereen die een Touch HD heeft en thuis met Ziggo werkt. Worden de live tv streams goed weergegeven?

Ik probeer er nog steeds achter te komen waarom het beeld nog steeds niet vloeiend beweegt bij mij. Ligt het aan mijn instellingen, de hardware van de HD of aan de mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah..had gisterenavond dutty's rom erop gezet..en dan werkt s2p gewoon niet meer -_-
muziek spelen is ook al om zeep als ik via coreplayer oid wil gaan luisteren..

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 134417 op 20-01-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 09:56

qntal

Omlet du fromage!

Anoniem: 243620 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:10:
Even een vraag voor iedereen die een Touch HD heeft en thuis met Ziggo werkt. Worden de live tv streams goed weergegeven?

Ik probeer er nog steeds achter te komen waarom het beeld nog steeds niet vloeiend beweegt bij mij. Ligt het aan mijn instellingen, de hardware van de HD of aan de mediaspeler.
Waar haal je die streams vandaan? Moet ik daarvoor iets installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik zit met 2 vragen:

- S2U2 werkt inderdaad niet goed. Is er een ander lock programma/ manier want in mijn broek wordt telkens de bovenste knop aangetikt en worden er mensen ongewenst gebeld etc.

- Ik kan (bahlve met youtube player) geen flashcontent goed zien.
ALs ik bijv op www.dumpert.nl een filmpje wil zien gaat dit erg schokkerig. any clue why? (ik heb adobe flash geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

justinnn schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:40:
Ik zit met 2 vragen:

- S2U2 werkt inderdaad niet goed. Is er een ander lock programma/ manier want in mijn broek wordt telkens de bovenste knop aangetikt en worden er mensen ongewenst gebeld etc.
Ik zou de instellingen eens checken van s2u2. Want dit is namelijk gewoon in te stellen.

[ Voor 46% gewijzigd door EWK op 19-01-2009 18:18 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Chutney schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:21:
[...]

Ik kocht mijn screenprotector van Brando hierzo, voor de helft van het geld :) Hier

Je merkt inderdaad niet zoveel van de screenprotector.
Voor de zagg gegaan, ff kortings code opgezocht ;)
20dollar voor full body :)

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Rey Nemaattori schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:42:
Moet je voor dat winterface je tf3d eraf donderen?
Ziet er wel heel gelitk uit... (en hoe zit 't met kleuren? de een zegt zwart wit, de ander heeft um in kleur)
Nee, dat hoeft niet. TF3D is een keuze die je aan of uitzet in je TODAYscherm opties.
Winterface is een programmaatje dat opstart bij het softresetten van je device _/-\o_ Ik zou wel voor het hele pakket gaan van VITO (SMSchat en FUNcontacts erbij...). Ik ben er zeer happy mee.
Standaard is het wel met saaie zw/w iconen, via XDA kun je een kleuren skin downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
micheldenhaag schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:07:
[...]

Nee, dat hoeft niet. TF3D is een keuze die je aan of uitzet in je TODAYscherm opties.
Winterface is een programmaatje dat opstart bij het softresetten van je device _/-\o_ Ik zou wel voor het hele pakket gaan van VITO (SMSchat en FUNcontacts erbij...). Ik ben er zeer happy mee.
Standaard is het wel met saaie zw/w iconen, via XDA kun je een kleuren skin downloaden.
Heb je een linkje naar die skins? P-p-p-p-lease???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Sgimi schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:20:
[...]

Heb je een linkje naar die skins? P-p-p-p-lease???
op xda developers forum heet de thread: Update [Winterface 1.2 Themes] Neon, Tenius, Realize and :-) Hand Drawn

volgens mij zijn links hier plaatsen naar xda niet toegestaan (geloof ik.... O-) )

Ik gebruik de Tenius skin

[ Voor 3% gewijzigd door micheldenhaag op 19-01-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
weet iemand hoe ik die klok op 24 uurs tijd krijg? vind dat am /pm maar irritant. ik heb een wwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Snuurtje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:46:
weet iemand hoe ik die klok op 24 uurs tijd krijg? vind dat am /pm maar irritant. ik heb een wwe versie.
:+

[ Voor 34% gewijzigd door micheldenhaag op 19-01-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuurtje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:46:
Ga naar start - settings - regional settings

Daar kan je je klok dan veranderen in the tabje "time"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
micheldenhaag schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:28:
[...]

op xda developers forum heet de thread: Update [Winterface 1.2 Themes] Neon, Tenius, Realize and :-) Hand Drawn

volgens mij zijn links hier plaatsen naar xda niet toegestaan (geloof ik.... O-) )

Thanks! Ziet er flex uit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:01
Ik wil graag dat als ik de end key een paar seconden vast houd, dat niet de standaard lock-functie van Windows wordt gestart, maar dat S2U2 wordt gestart. Iemand een idee hoe je dat kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 287307 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:49:
[...]

Thnx!

Wanneer ik deze installeer.. kan ik dan ook nog terug switchen naar de standaard witte versie, en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
onduidelijkheid van mijn kant, sorry.
Ik bedoel dus dat S2U2 niet goed werkt bij mij (crasht ofzo, krijg iig dat scherm soms niet meer weg).

Nu zoek ik een andere keylock manier, omdat de bovenste knop nogal eens wordt aangetikt in mijn zak waardoor ik mensen ga bellen etc
EWK schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:18:
[...]

Ik zou de instellingen eens checken van s2u2. Want dit is namelijk gewoon in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Grrrr....sinds kort heb ik een probleem met Opera. Bijna elke keer als ik even op internet geweest ben loopt Opera vast. Kan niks meer doen, behalve soft-reset. Best irritant als je zoals ik meerdere keren per dag op internet zit. Heeft iemand anders hier ook last van? En belangrijker voor mij natuurlijk, heeft er iemand een oplossing?? :P

Heb ook nog steeds geen reactie gekregen op het converteren van films, met behoud van de ondertitels. Heb al van alles geprobeerd, maar is nog niet naar tevredenheid gelukt. Heeft iemand een goede manier om geripte films van nieuwsgroepen om te zetten naar een bespeelbaar formaat voor de HD, met ondertitels? Dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
boer95 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:44:
Grrrr....sinds kort heb ik een probleem met Opera. Bijna elke keer als ik even op internet geweest ben loopt Opera vast. Kan niks meer doen, behalve soft-reset. Best irritant als je zoals ik meerdere keren per dag op internet zit. Heeft iemand anders hier ook last van? En belangrijker voor mij natuurlijk, heeft er iemand een oplossing?? :P

Heb ook nog steeds geen reactie gekregen op het converteren van films, met behoud van de ondertitels. Heb al van alles geprobeerd, maar is nog niet naar tevredenheid gelukt. Heeft iemand een goede manier om geripte films van nieuwsgroepen om te zetten naar een bespeelbaar formaat voor de HD, met ondertitels? Dank is groot! _/-\o_
ik heb dat probleem ook met opera. Bleek te liggen aan het feit dat ik heb lopen kloten met de d3d drivers. Had ze er weer afgehaald, toen ging het een tijdje goed, maar daarna liep die toch soms weer vast. Uiteindelijk maar een hard reset gedaan, toen was het natuurlijk een goede gelegenheid om een custom rom uit te proberen. Werkt als een tierelier! Zelfs youtube werkt nu met ie6! Enige waar ie6 beter in is: youtube.
En het geheel loopt ook iets soepeler dan met de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Mouki_9 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:02:
[...]

ik heb dat probleem ook met opera. Bleek te liggen aan het feit dat ik heb lopen kloten met de d3d drivers. Had ze er weer afgehaald, toen ging het een tijdje goed, maar daarna liep die toch soms weer vast. Uiteindelijk maar een hard reset gedaan, toen was het natuurlijk een goede gelegenheid om een custom rom uit te proberen. Werkt als een tierelier! Zelfs youtube werkt nu met ie6! Enige waar ie6 beter in is: youtube.
En het geheel loopt ook iets soepeler dan met de stock rom.
[/quote]
[quote]

welke Rom heb jij er op staan nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:04
Links naar skins zijn wel toegestaan hoor!

De mooiste skins kunnen we wel samenvoegen voor in de topicstart, deeltje 4 alweer bijna.

offtopic:
Voor degenen die zich afvragen waarom nota bene ik bijna niet meer in dit topic actief ben, ben actief met de studie, eens voor de verandering. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
upje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:40:
Ik wil graag dat als ik de end key een paar seconden vast houd, dat niet de standaard lock-functie van Windows wordt gestart, maar dat S2U2 wordt gestart. Iemand een idee hoe je dat kan instellen?
Zou ook graag wten of dit mogelijk is. Nu zet ik het scherm op zwart door op de "power" knop te drukken. Door deze nogmaals in te drukken start S2U2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Misschien nog iets voor de topicstart. Als je Hdtweak hebt geinstalleerd (wat de meesten vast hebben) zit daar ook al de mogelijkheid in om data uit te schakelen, dus in dat geval hoef je nodata niet nog extra te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Vorige week een Carcomm autohouder/lader ingebouwd en nu blijkt de houder na 2x gebruikt te zijn de lak van de Touch HD af te schrapen.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

micheldenhaag schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:28:
[...]

Ook tenius skin hiero :)
Jammer geen weather stuff...maar dat wordt dan gemixed met andere icon setje :p

Ben hier nu aan het kijken naar zo een houdertje/case voor deze foon :x
...en het mag wel wat kosten voor zo een toestelletje (los gekocht in jeddah :p )

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 134417 op 19-01-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Vandaag de Touch HD binnen gekregen. Eerste indruk is dat die goed bevalt en het scherm wel goed reageerd. Echter is het scherm nog niet super precies. Misschien dat ik hem nog beter moet uitlijnen.
Morgen ga ik verder wat allerlei software te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dac0ta
  • Laatst online: 20-03 07:18
hola vanmorgen mijn HTC HD binnen gekregen en zit even met een probleempje. Heb vandaag een aantal proggies geinstalleerd en dacht laat ik ze even in mijn vandaag menu te voorschijn "toveren" maar elke keer dat ik de items heb aangevinkt en ok heb geklikt dan staat er niets extra's in het vandaag menu en als ik dan terugkijk bij de items zie ik dat alles op 1 na weer uitstaat. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, kon het niet vinden met GoT-search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Er is een alternatief voor Gyrator: ChangeScreen. Zie hier.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar schijnt goed te werken. Eenvoudiger in te stellen dan Gyrator.
Iemand anders hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
IceEyz schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:15:
Links naar skins zijn wel toegestaan hoor!

De mooiste skins kunnen we wel samenvoegen voor in de topicstart, deeltje 4 alweer bijna.

offtopic:
Voor degenen die zich afvragen waarom nota bene ik bijna niet meer in dit topic actief ben, ben actief met de studie, eens voor de verandering. ;)
waarom is dat opdelen eigenlijk? vind het alleen maar irritant omdat ik nu 3 topics telkens mijn zoekwoorden moet intikken om iets te vinden...
dac0ta schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:26:
hola vanmorgen mijn HTC HD binnen gekregen en zit even met een probleempje. Heb vandaag een aantal proggies geinstalleerd en dacht laat ik ze even in mijn vandaag menu te voorschijn "toveren" maar elke keer dat ik de items heb aangevinkt en ok heb geklikt dan staat er niets extra's in het vandaag menu en als ik dan terugkijk bij de items zie ik dat alles op 1 na weer uitstaat. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, kon het niet vinden met GoT-search.
Die ene die dan nog aangevinkt staat is toevallig touchflow 3d :-) Dat is dus het mooie menuutje wat HTC voor je gemaakt heeft en onder andere over de standaard windows mobile word gelegt. Je kan het vinkje bij touchflow 3d uitzetten, en degenen die je aan wilt hebben aan. Maar ik vind touchflow3d persoonlijk erg handig, je komt veel sneller bij de functies van je telefoon dan via het startmenu.

[ Voor 46% gewijzigd door Snuurtje op 20-01-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AE Button Plus al geprobeerd? Kan je je keys mee wijzigen. Zelf heb ik bijv ingesteld dat ik bij een inkomend gesprek alleen gebruik wil maken van de slider om te accepteren of te weigeren..de opneem en ophang toetsen heb ik dus uitgeschakeld. Je kan ook instellen wat ie moet doen als je de end key een paar seconden ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dac0ta
Snuurtje schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:53:
[...]

waarom is dat opdelen eigenlijk? vind het alleen maar irritant omdat ik nu 3 topics telkens mijn zoekwoorden moet intikken om iets te vinden...

[...]

Die ene die dan nog aangevinkt staat is toevallig touchflow 3d :-) Dat is dus het mooie menuutje wat HTC voor je gemaakt heeft en onder andere over de standaard windows mobile word gelegt. Je kan het vinkje bij touchflow 3d uitzetten, en degenen die je aan wilt hebben aan. Maar ik vind touchflow3d persoonlijk erg handig, je komt veel sneller bij de functies van je telefoon dan via het startmenu.
ok ik dacht al dat ik iets verkeerd deed (ben m'n ouwe htc nog gewend), maar zit nog steeds met het probleem dat ik dan mijn Tomtom via verkenner moet aanzetten want in de lijst met programmas kan ik hem niet vinden (al snelkoppeling gemaakt in de map programma's) maar wil hem eigenlijk in de "tabjes" bij programmas hebben, waarschijnlijk staat dan de snelkoppeling in de verkeerde map??
hoop dat iemand het weet is best irri zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'k weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar je hebt de volgende opties:
1. plak de snelkoppeling van tomtom in "Windows/Start Menu", dan komt ie in je start menu.
2. plak de snelkoppeling van tomtom in "Windows/Programs", dan komt ie in in het programma overzicht (Start > Programs).
3. Als je optie 2 gedaan hebt en je wilt tomtom in het TouchFlo programs tab hebben dan druk je zo'n + icoontje en selecteer vervolgens tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
dac0ta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:21:
[...]

ok ik dacht al dat ik iets verkeerd deed (ben m'n ouwe htc nog gewend), maar zit nog steeds met het probleem dat ik dan mijn Tomtom via verkenner moet aanzetten want in de lijst met programmas kan ik hem niet vinden (al snelkoppeling gemaakt in de map programma's) maar wil hem eigenlijk in de "tabjes" bij programmas hebben, waarschijnlijk staat dan de snelkoppeling in de verkeerde map??
hoop dat iemand het weet is best irri zo.
Ik heb tomtom er wel tussen staan, bij programma's en dan alle programma's. Heb je m gewoon geinstalleerd als .cab of alleen de bestanden op je HTC gegooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287079

[b][message=31365458,noline]...

zow, net ff afleverinkje van 24 met die encoder geconverteerd en met album afgespeeld, dat loopt perfect. Heb al best veel settings geprobeerd om met coreplayer of WM af te spelen, maar ik kan niet echt een fatsoenlijke framerate of geen screen tearing krijgen. Met deze dus wel. Best jammer, want een rechtstreeks gedownloade AVI container met xvid codec draait wel.. alleen dus net geen leuke framerate en een beetje screentearing. Misschien komt hier later nog een betere driver voor?
Hier even iets wat jij (en waarschijnlijk vele anderen) interessant zullen vinden. Ik heb ook even zitten proberen met allerlei converters en instellingen en ben tot de volgende conclusie gekomen:

Beste optie is Total Video Converter
(betere video kwaliteit dan Encoder, wel moet je goed op de aspect ratio/verhouding van je beeld letten, dat doet deze niet standaard goed voor de Touch HD, maar is een kleinigheidje, die je gewoon niet moet vergeten goed in te stellen voor je op "Convert" drukt)

Ik laat de converter een AVC H264 MP4 maken, maar voor een iPhone (als ik gewoon MP4 selecteer, dan zie ik veel compressie artefacten aka blokkerigheid). Voor audio gebruik ik Double Channel AAC met 128 kbits/sec. Voor video gebruik ik de H264 codec (is veel sneller dan elke andere en met de iPhone versie krijg je ook nog dezelfde anti-blokkerigheid smoothing, die je bij Xvid hebt, maar dan zonder de vertraging van Xvid, MPEG, Divx, ed). Mijn bitrate voor video is 1024 kbits/sec (max bitrate voor je haperingen krijgt in 't afspelen).
Alles speel ik af in WMP en/of Album (zijn meen ik de eninge players, die gebruik maken van hardware versnelling van de chipset).

Op zo'n manier zijn mijn video's echt top! Als velen dat ook ervaren met deze settings, dan is het misschien wel iets om in de TS van het volgende deel te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dac0ta
Snuurtje schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:01:
[...]

Ik heb tomtom er wel tussen staan, bij programma's en dan alle programma's. Heb je m gewoon geinstalleerd als .cab of alleen de bestanden op je HTC gegooit?
ik heb het voor elkaar waarschijnlijk in verkeerde programmas mapje gegooit ofzo. Na reboot kon ik um wel vinden. thnx anyway.

[ Voor 30% gewijzigd door dac0ta op 20-01-2009 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
boer95 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:07:
[...]

[/quote]
[quote]

welke Rom heb jij er op staan nu dan?
custom rom van Laurentius26 Touching HD V5. Die is weer gebaseerd op 1.19.831.0 en de radio rom 1.10.25.25.

alleen jammer dat het niet stabiel te krijgen is, opera met youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Anoniem: 287079 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 01:27:
[...]

Hier even iets wat jij (en waarschijnlijk vele anderen) interessant zullen vinden. Ik heb ook even zitten proberen met allerlei converters en instellingen en ben tot de volgende conclusie gekomen:

Beste optie is Total Video Converter
(betere video kwaliteit dan Encoder, wel moet je goed op de aspect ratio/verhouding van je beeld letten, dat doet deze niet standaard goed voor de Touch HD, maar is een kleinigheidje, die je gewoon niet moet vergeten goed in te stellen voor je op "Convert" drukt)

Ik laat de converter een AVC H264 MP4 maken, maar voor een iPhone (als ik gewoon MP4 selecteer, dan zie ik veel compressie artefacten aka blokkerigheid). Voor audio gebruik ik Double Channel AAC met 128 kbits/sec. Voor video gebruik ik de H264 codec (is veel sneller dan elke andere en met de iPhone versie krijg je ook nog dezelfde anti-blokkerigheid smoothing, die je bij Xvid hebt, maar dan zonder de vertraging van Xvid, MPEG, Divx, ed). Mijn bitrate voor video is 1024 kbits/sec (max bitrate voor je haperingen krijgt in 't afspelen).
Alles speel ik af in WMP en/of Album (zijn meen ik de eninge players, die gebruik maken van hardware versnelling van de chipset).

Op zo'n manier zijn mijn video's echt top! Als velen dat ook ervaren met deze settings, dan is het misschien wel iets om in de TS van het volgende deel te zetten.
ik kom tot een hele andere conclusie, dat htc gewoon de drivers moet maken/kopen van de qualcomm chip. Als je naar de specs van qualcomm kijk, dan zie je:

Qtv™: Playback up to 30 fps VGA
Qcamcorder™: Record up to 24 fps QVGA
Up to 4 million triangles per second, and 133 million depth-tested, textured 3D pixels per second fill rate

bron: http://www.qctconnect.com/products/msm_7201.html

dat zou ik weleens willen zien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Iemand ENIG idee hoe je je speeddail kan aanpassen? om een of andere gare reden staan mijn voicemail op positie 1, maar die wil ik helegaar niet onder de speedail hebben...en al helemaal niet op positie 1.

Deleten kan niet..ook niet als ik een 2e toevoeg(DIE kannik dan weer wél deleten -_-') ik wordt er gek van want ik bel mijn voicemail..uuh..nooit, maar mijn din wel dus die moet op 1 :+

edit:
En is het ook mogelijk om een filmpje af te spelen in de albumplayer zonder die interface te gebruiken? Ik wordt kriegeling als ik niet gewoon een pad kan in batsen(zoals in tc) en eerst 30 minuutjes doormoet om verlgens in een map series te eindigen met je raad 't al allemaal dezelfde openings shot(dus niet/nauwelijsk te onderscheiden) en geen titels/filenames.

[ Voor 32% gewijzigd door Rey Nemaattori op 20-01-2009 11:25 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Rey, als ik met file-explorer naar de map ga waarin mijn movies staan en ik klik op 1 start hij gewoon album (mits het een mp4 is).

Dan heb ik een vraagje, wie heeft er skype werkende? Ik heb die versie geinstalleerd vanaf skype.com maar ik krijg bij het opstarten een melding dat niet alle available resources gevonden zijn.

@scorpio7

Nice, ga ik zeker ff proberen omdat ik die encoder een beetje traag vind. Maar toch ik hou er niet van om een video helemaal te moeten converteren. Ik zou het het liefst gewoon op de HD knallen in avi met xvid codec en dat het dan gewoon werkt...

[ Voor 28% gewijzigd door Snuurtje op 20-01-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 19-05 09:56

qntal

Omlet du fromage!

ik heb skype gewoon werkende op mn HD. Gewoon de versie van skype.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ja ik nu dus ook, had logischerwijs de versie voor smartphone aangeklikt. Moest die voor pocketPC zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

[quote]Rey Nemaattori schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:22:
Iemand ENIG idee hoe je je speeddail kan aanpassen? om een of andere gare reden staan mijn voicemail op positie 1, maar die wil ik helegaar niet onder de speedail hebben...en al helemaal niet op positie 1.
[quote]

Schijnt in WM helemaal niet te kunnen; mogelijk afhankelijk van provider (bij Vodafone en T-Mobile in ieder geval niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 19:23
Anoniem: 177910 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:59:

Iemand al iets wijzer geworden mbt dit probleem?

Blijkbaar is het een issue waar meer (Vodafone) gebruikers last van hebben.
Hoop dat hier snel een oplossing voor komt want momenteel is mijn HD dus gewoon onbruikbaar als telefoon :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Sinds 6 dagen ben ik ook de bezitter van een touch HD en vind het een geweldig ding, maar ik zit nog wel met een vraag: Het touchscreen zit niet overal even strak op het toestel. Ongeveer van 2 tot 5 cm van de bovenkant kun je het touchscreen indrukken en het geeft dan daadwerkelijk iets mee. Met name langs de randen is dit (uiterraard) niet het geval. Is dit normaal?

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 26-05 16:04
Ras schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:23:
Sinds 6 dagen ben ik ook de bezitter van een touch HD en vind het een geweldig ding, maar ik zit nog wel met een vraag: Het touchscreen zit niet overal even strak op het toestel. Ongeveer van 2 tot 5 cm van de bovenkant kun je het touchscreen indrukken en het geeft dan daadwerkelijk iets mee. Met name langs de randen is dit (uiterraard) niet het geval. Is dit normaal?
Ik denk dat dit normaal is, hier is het iig ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou voor mensen die enige problemen ondervonden met s2p en winterface..

- winterface afsluiten
- muziek toevoegen via windoos en afspelen in winterface (om te checken eh :p )
- winterface terug opstarten

geldt enkel voor mensen die problemen ondervonden bij het toevoegen van muziek (helemaal niks afspelen of enkel een 10" van je mp3)

als s2p zo een .s2p file heeft aangemaakt - denk ik - loopt dat ding als een trein...zelfs als je later in winterface s2p opstart..

voor mij is het dus officieel...niks kan op dit moment toppen aan die blackstone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Bever schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat dit normaal is, hier is het iig ook het geval.
Niet echt netjes. Op deze manier moet je op de ene plek op je schermpje harder drukken dan de andere plek. Is het iets dat in het algemeen bij touchscreen toestellen voorkomt?

[ Voor 10% gewijzigd door Ras op 20-01-2009 14:40 ]

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Een mogelijk bugje wat ik tot op heden nog nergens heb gelezen (zowel GoT als XDA):

Het uitzetten van Threaded SMS inbox systeem door middel van de bekende registry tweak zorgt ervoor dat ik bij het ontvangen van SMSjes *geen* SMS alert tone krijg (m.a.w. SMS geluidje). Bij controle onder Instellingen, Geluiden en Meldingen kan ik het geluidje wel gewoon afspelen en staan de instellingen correct. Dit probleem doet zich voor bij zowel default geluidjes als custom WAVjes. Inkomende e-mails werkt wel gewoon naar behoren.

Na een hard reset en alle programma's en tweaks 1 voor 1 opnieuw te hebben toegepast, ben ik erachter gekomen dat het dus aan het uitzetten van ThreadedSMS ligt. Zodra de setting weer teruggezet wordt en een softreset heeft plaatsgevonden, krijg ik wel weer SMS meldingen (d.m.v. geluidje en trillen).

Website, Flickr, FB, Twitter

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic