Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
slimme tip michel, gebruikte ik ook toen ik nog geen internet abbo had en soms per ongeluk op mijn internet knop drukte van mijn oude mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:41:
Heeft iemand het truc-je uitgevoerd om de WIFI-snelheid te verhogen? Dit staat in de initiële post. link

Ik hoopte dat ik ziggo live tv ook met mijn HD kon bekijken maar ik krijg geen vloeiende beelden te zien. Op mijn laptop werkt dit super. Mocht dit niet met de HD kunnen dan vraag ik me af waar dit aan ligt.
Nu net effe gedaan en ik ga ipv 60/70 kb/s nu met 110/130 kb/s
Ideaal ;-)
Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:46:
slimme tip michel, gebruikte ik ook toen ik nog geen internet abbo had en soms per ongeluk op mijn internet knop drukte van mijn oude mobiel.
Er zijn ook verschillende programma's waarbij je je data kan uitschakelen, heb ik nu ook gedaan
ik heb alle gprs dingen uitgeschakeld en alleen wifi.
want blijkbaar heeft mijn wifi problemen met de combo van gprs internet.
Denk dat er ergens nog een foutje zit want als ik wilde verbinden pakte ie automatisch de gprs terwijl het *Voor het oog* overal goed ingesteld stond....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:40

Preaper

...

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:46:
Hoelang duurt het bij jullie voordat het invisible shield binnen is?

En past het nou wel helemaal of zitten er nou flappen? aan?
Ik heb 2,5 week terug een protector via zagg.com besteld en vandaag binnen gekregen. Ik heb een screen-only protector besteld en daar zitten geen flapjes aan.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik ook. Heb de volledige en de Screen only gekocht. Heb de Screen Only nu icm de achterkant vd volledige versie op het toestel. Ben nog ff aan het kijken of ik die "flappen" van de volledige versie er af kan snijden en bewerken zodat ik ze er alsnog op kan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook niet wachten op mijn invisible shield, vooral op mijn werk is het elke keer voorzichtig het scherm bedienen te voorzichtig voor krassen eigenlijk.

Die coreplayer is trouwens geweldig die van de tip in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:15:
Die heb ik ook. Heb de volledige en de Screen only gekocht. Heb de Screen Only nu icm de achterkant vd volledige versie op het toestel. Ben nog ff aan het kijken of ik die "flappen" van de volledige versie er af kan snijden en bewerken zodat ik ze er alsnog op kan plakken.
Ik heb inmiddels ook mn invisible shield binnen. Dat het een 'onzichtbaar, degelijk bescherm ding is' dat geloof ik meteen.

Ik gebruik nu de bijgeleverde screenprotector van HTC en die zit er 100% perfect op. Ik was een beetje nieuwsgierig naar het veelbesproken alternatief. Als beschermlaag voor je behuizing is het denk ik perfect, echter, als beschermlaag van je touchscreen heb ik mn twijfels. Hij zal prima beschermen, maar het oppervlak is niet glad en voelt wat stroef/rubberig aan. Ik denk dat je er dus kwa bediening op achteruit gaat. Kan iemand dat objectief bevestigen, voor dat ik mn HTC screenprotector eraf haal. Tenkjoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
hij schijnt in het begin een beetje stroef te zijn, maar dat zou er na verloop van tijd vanaf moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:05:
hij schijnt in het begin een beetje stroef te zijn, maar dat zou er na verloop van tijd vanaf moeten gaan.
dan zou hij dus slijten... dat lijkt me niet het geval... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is igv niet meer zo stroef als in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
HTC Roadmap voor 2009.....zie ik daar een nieuwe Touch HD tussen staan? Met keyboard?

http://www.winmo.nl/?p=1644

[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 13-01-2009 21:23 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
micheldenhaag schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:14:
[...]

dan zou hij dus slijten... dat lijkt me niet het geval... :o
Er komt gewoon vuil op ;) Idem met de InvisibleShield van m'n iPod, in 't begin erg stroef, maar na een tijdje gebruik wordt 't toch wat vettiger enzo en valt 't wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Pedr0 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:23:
HTC Roadmap voor 2009.....zie ik daar een nieuwe Touch HD tussen staan? Met keyboard?

http://www.winmo.nl/?p=1644
dat zie je goed... maar of je dit apparaat zo dik in je zak wilt hebben.. ik betwijfel het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:33:
[...]

dat zie je goed... maar of je dit apparaat zo dik in je zak wilt hebben.. ik betwijfel het
Als die uit komt gaat mijn HD op de plank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preaper schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:57:
[...]

Ik heb 2,5 week terug een protector via zagg.com besteld en vandaag binnen gekregen. Ik heb een screen-only protector besteld en daar zitten geen flapjes aan.
Goed te horen dat die flapjes hier niet op zitten,
wat wel wat minder is dat het zolang duurt.

Ik heb misschien nog een tip voor de gene die het nog niet weet (ik kom er nu pas achter)

Als je een GPS foto neemt kun je met IrFanView (en de EXEC plugin) je foto's zeer gemakkelijk in google earth zetten. (druk op de knop)

Het mooiste zou zijn als je een mobile picassa client hebt (die echt werkt) en dat je vanaf de HD kunt uploaden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Wanneer ik mijn Touch HD aan de PC hang en gebruik als Diskdrive, spingt mijn telefoon na enkele seconden weer op standby.. De verbinding tussen PC en HTC wordt dan ook direct verbroken. Dit is erg lastig met t overzetten van wat grotere bestanden.. Ik moet nu namelijk steeds mn telefoon actief houden, anders kapt de bestandsoverdracht er halverwege mee...

Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Misschien ook aardig om in de TS te zetten.

Video omzetten in de juiste resolutie voor de Touch HD:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112

Deze video kun je vervolgens afspelen via de standaard videoplayer op je Touch HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:14:
[...]

Goed te horen dat die flapjes hier niet op zitten,
wat wel wat minder is dat het zolang duurt.
Bestel hem anders net zoals ik op http://www.mobilefun.co.uk/ binnen een paar dagen in huis.

via zagg heb ik slechte ervaringen ooit een screenprotector besteld en nooit gekregen...mailtje gestuurd hebben ze hem opnieuw opgestuurd, maar nog steeds niks in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

DaFreakR schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:16:
Wanneer ik mijn Touch HD aan de PC hang en gebruik als Diskdrive, spingt mijn telefoon na enkele seconden weer op standby.. De verbinding tussen PC en HTC wordt dan ook direct verbroken. Dit is erg lastig met t overzetten van wat grotere bestanden.. Ik moet nu namelijk steeds mn telefoon actief houden, anders kapt de bestandsoverdracht er halverwege mee...

Weet iemand hoe dit te verhelpen is?
gewoon instellen dat ie niet op standby springt als ie aan de stroom hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
R.Kerseboom schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:25:
[...]

De vorm is precies goed, hij zit er ook erg netjes op, zonder bubbeltjes of stofjes. Het enige wat er aan scheelt is dat hij zowel in de hoogte als de breedte een paar mm te kort is. Ik vind het ook een beetje jammer, Brando staat volgens mij bekend als leverancier van hele goede screenprotectors, dit viel me ook een beetje tegen. Ik zal maar weer een nieuwe bestellen, misschien is het een kwestie van geluk.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Aan de onderkant en zijkant is het net een aantal mm te kort. Als het goed is krijg ik morgen een nieuwe in de bus. Hopelijk heeft deze geen last van dit probleem.

Anders ga ik hem eens bij een andere winkel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze video kun je vervolgens afspelen via de standaard videoplayer op je Touch HD.
Bedankt voor die link! Had die thread nog niet gezien..
Ik heb precies hetzelfde probleem. Aan de onderkant en zijkant is het net een aantal mm te kort. Als het goed is krijg ik morgen een nieuwe in de bus. Hopelijk heeft deze geen last van dit probleem.
Zou toch wel raar zijn als Brando de HD screenprotector met twee verschillende afmetingen in omloop heeft. Die van mij is idd ook net even iets te klein, voornamelijk in de hoogte. Ik vind het niet zo'n probleem, maar als iemand er eentje heeft die wel de juiste afmetingen heeft, dus net zoals de originele HTC screenprotector, dan hoor ik het graag..dan ga ik 'm ook ergens anders nog een keer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
martjah schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:42:
[...]

gewoon instellen dat ie niet op standby springt als ie aan de stroom hangt.
Waar is dit in te stellen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:31
Settings > System > Power > Advanced

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om de CAB uit de hotfix files van HTC te krijgen? Ik heb namelijk geen windows systemen en dus geen activesync (whatever that may be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Binnenkort maar even mijn abonnement verlengen bij T-Mobile.

Maar nu twijfel ik tussen de Touch HD en de IPhone.
Ik heb al het een en ander op internet gevonden over een vergelijking tussen beide toestellen. Maar ik kan nergens zinvolle informatie vinden over het gebruik van de Agenda/Takenlijst/Mail functies in de Touch HD.

Zijn je afspraken in je agenda bijvoorbeeld netjes weergeven, en zie je deze ook in je beginscherm terugkomen? Hetzelfde geldt voor de takenlijst, zie je dit ook terugkomen op je beginscherm? En wanneer je een nieuwe e-mail krijgt, zie je dan een melding verschijnen? En zijn verschillende mailboxen goed naast elkaar in te stellen en van elkaar te onderscheiden?

Ik hoop dat jullie als ervaren gebruikers mij kunnen helpen bij deze vragen!
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:14:
[...]
...
Als je een GPS foto neemt kun je met IrFanView (en de EXEC plugin) je foto's zeer gemakkelijk in google earth zetten. (druk op de knop)
...
Hoe krijg je die gegevens bij een foto dan? Kan dit met de standaard Camera applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:31
Bever schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:07:
[...]

Hoe krijg je die gegevens bij een foto dan? Kan dit met de standaard Camera applicatie?
Openingspost lezen is ook zo moeilijk...
Meer Camera-modi:
Ga met een Registereditor naar HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ HTC \ Camera \
En verander in de sleutels P10, P6, P8 en P9, de waarde van "Enabled" van 0 > 1.
Hiermee activeer je respectievelijk de GPS-Foto Modus, Burst-Modus, Sport-Modus en de Video-Share Modus.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
denniskrol schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:13:
[...]

Openingspost lezen is ook zo moeilijk...

[...]
Kijk regelmatig in de openingspost, en heb 'm al een aantal keer doorgelezen. Maar dat over het hoofd gezien of vergeten... dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:15:
[...]

Nu net effe gedaan en ik ga ipv 60/70 kb/s nu met 110/130 kb/s
Ideaal ;-)
Ik ben blij dat dit bij jou heeft gewerkt. Vanavond zal ik eens kijken of het bij mij ook werkt.
Heb jij je HD al lang? [misschien dat dit bij latere modellen al is aangepast]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Gisteren Dutty's 1.16 erop gezet via USPL. Ging prima. Valt me alleen op dat bij het aanzetten van de HTC ik nog steeds ROM 1.09.25.14 zie (heb de WWE).

Die kan ik toch ook upgraden? Zie nl bij Dutty een officiele ROM 1.14 staan.
Lijkt me dan dat ik die kan flashen en daarna de custom ROM eroverheen kan zetten, of zie ik dit verkeerd?

Weet iemand trouwens nog een truc om de radio aan te passen dat deze niet meteen gaat stressen als ik de headset eruit haal? Is nu nogal lastig als ik de radio start, maar daarna de HTC in een hoesje wil doen en daarna pas de jack van de koptelefoon erin kan pluggen. Ding zou eigenlijk 5 seconden even moeten wachten voordat het gaat klagen.
Zie geen optie hiervoor, ook niet in Advanced Config.

[ Voor 14% gewijzigd door Tallguy op 15-01-2009 07:52 . Reden: T9 vraag opgelost ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.Kerseboom schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:25:
[...]

De vorm is precies goed, hij zit er ook erg netjes op, zonder bubbeltjes of stofjes. Het enige wat er aan scheelt is dat hij zowel in de hoogte als de breedte een paar mm te kort is. Ik vind het ook een beetje jammer, Brando staat volgens mij bekend als leverancier van hele goede screenprotectors, dit viel me ook een beetje tegen. Ik zal maar weer een nieuwe bestellen, misschien is het een kwestie van geluk.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede case voor dit toestel, heeft iemand misschien tips? Ik zoek gewoon een simpele lederen case die aan een riem te bevestigen is. Niet zo'n open klap ding.

P.s. je schijnt zo'n Brando screenprotector ook schoon te kunnen maken. Kan ik hem dan gewoon onder de kraan houden en wassen ofzo? Plakt hij daarna nog wel goed?
@r.kerseboom

Ik heb een lederen case gekocht bij de mediamarkt ,valetta genaamd koste 24,95 past perfect is voor aan de riem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:44:
[...]

Ik ben blij dat dit bij jou heeft gewerkt. Vanavond zal ik eens kijken of het bij mij ook werkt.
Ik heb hem inmiddels al een poosje, vanaf week 1 ;-)

En misschien is het door een combinatie van programma's dat hij bij de ene wel werkt en bij de andere het verder geen nut heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Bever schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:30:

Díe ga ik even testen ik zit al heel lang te kloten met encoding nml.
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:44:
[...]

Ik heb mijn HD sinds 2 januari, heb de cab ook geinstalleerd maar aangezien ik niet zo gek veel met wifi doe merk ik nauwelijks verschil?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor van meer mensen dat ze geen verschil merken.

Voor mij is het enkel interessant omdat ik thuis de ziggo live-streams wil bekijken op mijn hd. [Ik heb niet elke avond recht op de afstandsbediening van de tv. ;) ] Op dit moment krijg ik geen vloeiend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
Kensei schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:52:
Valt me alleen op dat bij het aanzetten van de HTC ik nog steeds ROM 1.09.25.14 zie (heb de WWE).
Die ROM versie is de ROM van de radio. Dit is de orginele radio ROM, althans bij mij. Deze kun je inmiddels ook updaten naar versie 1.10.25.25. Zie hiervoor XDA. Deze radio ROMS zitten over het algemeen niet ingebakken in de OS ROMs

Ik heb gisteren even op eBay lopen struinen en ben dit hoesje tegengekomen., en heb die maar besteld. Voor $ 5.95 inclusief verzenden. Mocht het niets zijn valt het dus allemaal mee voor een goede € 4,- Ik laat m'n bevindingen wel ff achter als ik hem heb.

[ Voor 29% gewijzigd door MaartenPol op 14-01-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:47:
Is er een manier om de CAB uit de hotfix files van HTC te krijgen? Ik heb namelijk geen windows systemen en dus geen activesync (whatever that may be)
De exe-bestanden kan je toch gewoon op je geheugenkaart plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik heb IGo 8 op dit moment op mijn Touch HD geinstalleerd. Ik wil hem nu ook graag kunnen starten vanuit mijn tab programma's. Wanneer ik echter een programma wil toevoegen kan ik IGo hierbij niet selecteren.

Heeft iemand enig idee of dit op 1 of andere manier toch mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
DaFreakR schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:56:
Ik heb IGo 8 op dit moment op mijn Touch HD geinstalleerd. Ik wil hem nu ook graag kunnen starten vanuit mijn tab programma's. Wanneer ik echter een programma wil toevoegen kan ik IGo hierbij niet selecteren.

Staat -ie wel in je startmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
DaFreakR schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:56:

Via verkenner de EXE kopieren en dan als snelkoppeling plakken in /windows/Startmenu/Programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Vandaag de Brando screenprotector binnengekregen en er op geplakt.
Ging erg goed!! geen bubbels beter dan de meegeleverde protector dat ging voor geen meter.

Het enige jammere, en heb ik vaker gelezen is dat de onder kant niet helemaal aansluit. zijkanten wel.

Voor de rest ben ik erg enthousiast over de HD. Alleen Gyrator blijft draaien bij het TF3D Home screen.
Van alles geprobeerd en opgezocht op het forum. Maar tevergeefs

Iemand ook al opgevallen dat de hotfix voor de slider (telefoon opnemen) is verdwenen??

[ Voor 9% gewijzigd door wackidth op 14-01-2009 16:58 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Bever schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:30:

Ik heb een 720P mkv van 7 gig hiermee geconverteerd en het resultaat is echt verbluffend goed ;) Als ik de mp4 afspeel met core player gaat het helemaal mis, die komt niet verder dan 2 fps maar met de standaard player die ook voor youtube gebruikt word werkt het perfect. De resolutie van de mp4 kwam uit op 800x332 op 750 Kb/s. Het afspelen gaat op goede fps, dus de volle 25 denk ik... ik sta er echt van te kijken ;)

Nu heb ik de assosiation van de mp4 veranderd (ik wilde de divx player ook ff testen maar das zo'n rot ding) en nu ben ik de standaard association kwijt. Ik ben vergeten waar die standaard naar verwees, lekker slim ik weet... kan iemand ff kijken naar welke player die wijst, incl full path aub... dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
ocdaan schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:44:
[...]

Ik heb een 720P mkv van 7 gig hiermee geconverteerd en het resultaat is echt verbluffend goed ;) Als ik de mp4 afspeel met core player gaat het helemaal mis, die komt niet verder dan 2 fps maar met de standaard player die ook voor youtube gebruikt word werkt het perfect. De resolutie van de mp4 kwam uit op 800x332 op 750 Kb/s. Het afspelen gaat op goede fps, dus de volle 25 denk ik... ik sta er echt van te kijken ;)

Nu heb ik de assosiation van de mp4 veranderd (ik wilde de divx player ook ff testen maar das zo'n rot ding) en nu ben ik de standaard association kwijt. Ik ben vergeten waar die standaard naar verwees, lekker slim ik weet... kan iemand ff kijken naar welke player die wijst, incl full path aub... dank!
Hij wordt geopend met de standaard Album applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Bever schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Hij wordt geopend met de standaard Album applicatie.
ja top, het was ff zoeken naar een linkje naar het album maar heb het gevonden... /windows/htcalbum.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
ik wil mijn htc gaan verzekeren..

ik las hier iemand die de interpolis verzekering afsluit.

Iemand anders die een andere tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de HD nu bijna een maand, maar heb een steeds terug komend probleem.

Het gebeurt heel vaak dat tijdens het bellen ineens gewoon de verbinding wegvalt. Dit gebeurt niet met elk ander wisselkeurig toestel dat ik in de kast heb liggen. Het is echt super irritant iig. bijna bij elk geprek moet ik een keer terug bellen. Ik gebruik hem zakelijk en bel dus heel veel, maar het is bijna geen doen zo.
Ook krijgen mensen heel vaak mn voicemail, terwijl ik gewoon bereik heb. ook als gesprekken wegvallen heb ik gewoon vol bereik. Iemand anders ook dit probleem?

heb overigens voor de zekerheid maar beide fixes geinstalleerd, maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Kan het niet ook aan je provider liggen. En heb je de radio update geinstalleerd? Ik weet alleen niet zeker of hiermee bedoelt wordt dat dit puur voor de FM radio is, of voor alle radio golf ontvanger / verzenders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Vraagje: wanneer heb je m besteld en welke versie?
5-1 besteld, 9-1 verzonden en 10-1 ontvangen, betreft de HTC Touch HD NL (simlockvrij los toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
SibboNL schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:04:
[...]

De exe-bestanden kan je toch gewoon op je geheugenkaart plaatsen?
Je hebt gelijk, alleen normaal gesproken zijnd e exe bestanden voor windows. En dan dmv deze exe wordt de update geinstalleerd op je telefoon via active sync. Voor de telefoon zlef heb je meestal cabs. Daarom denk hij bij de hotfix dat deze via active sync geinstalleerd moet worden en dus via windows. Maar dat hoeft bij deze niet, deze kan je gewoon naar je geheugenkaart kopieren en dan vanaf de telefoon starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Gyrator blijft draaien bij het TF3D Home screen. Van alles geprobeerd en opgezocht op het forum. Maar tevergeefs
Standaard is Gryator zo ingesteld dat ie bij bepaalde programma's niet draait, maar bij de rest wel. Als je het omkeert, dus opgeeft dat ie alleen bij bepaalde programma's moet draaien en verder niet..dan is je probleem waarschijnlijk opgelost.
Iemand ook al opgevallen dat de hotfix voor de slider (telefoon opnemen) is verdwenen??
hmm inderdaad, misschien dat er een nieuwe versie voor in de plaats komt aangezien er problemen waren met die hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:12:

Het gebeurt heel vaak dat tijdens het bellen ineens gewoon de verbinding wegvalt. Dit gebeurt niet met elk ander wisselkeurig toestel dat ik in de kast heb liggen. Het is echt super irritant iig. bijna bij elk geprek moet ik een keer terug bellen. Ik gebruik hem zakelijk en bel dus heel veel, maar het is bijna geen doen zo.
Ook krijgen mensen heel vaak mn voicemail, terwijl ik gewoon bereik heb. ook als gesprekken wegvallen heb ik gewoon vol bereik. Iemand anders ook dit probleem?

heb overigens voor de zekerheid maar beide fixes geinstalleerd, maar mocht niet baten.
zelfde ook gehad, ook dat smsjes niet altijd werden verstuurd, toestel uiteindelijk weg gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Al een keer een hard-reset gedaan? en vervolgens zonder ook maar één ding te installeren een tijdje gebruiken. Indien hij er nog steeds last van heeft heb je misschien last van een storende gsmzender. Opsturen naar HTC lijkt mij dan de beste oplossing. Als de telefoon het dan gewoon normaal doet kan het liggen aan software/tweaks die je hebt toegepast aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ achtoude : Welke provider heb je? Ik heb T-Mobile en ervaar dezelfde problemen, onverklaar wegvallen van gesprekken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag heb ik mijn HTC Touch HD binnen en ben er ontzettend blij mee, wat een toptoestel!
Echter zijn er een paar dingetjes, die ik nog niet voor elkaar heb gekregen.

Ten eerste, sinds ik voor het eerst Windows Live had aangezet (aanmelden, Messenger, Hotmail alles werkt prima), als ik weer uitlog, dan krijg ik om de zo veel tijd een pop-up om weer in te loggen voor Windows Live. Ik wil dit niet, ik wil dat hij mij nooit vanzelf vraagt of ik wil inloggen, maar dat ik alleen de inlogscherm voor me krijg als ik zelf erom vraag. Hoe zorg ik ervoor?

Ten tweede, is het iemand gelukt om een eigen mp3 in te stellen als alarm?
Dit is al eerder aangekaart, maar heeft 't ook vruchten afgeworpen?
Mouki_9 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:21:
[...]

als de .wav in application data\sounds staat, dan moet die wel te selecteren zijn. Wel heb ik gemerkt dat als de .wav te groot is die dan niet werkt. Heb het nog niet voor elkaar gekregen om een .mp3 als alarm tone werkend te krijgen....
Tot slot, even iets anders. Binnenkort heb ik wat tijd, die ik wil gebruiken om 's wat leuke applicaties te maken voor onze favoriete HTC'tje (uiteraard als ik iets heb, zal ik 't delen). Heeft iemand ervaring met het programmeren voor de Touch HD? Is de WM6 SDK Prof. genoeg om ook gebruik te kunnen maken van de G-Sensor? Alle tips en aandachtspuntjes zijn welkom. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vandaag eens die nieuwe radio geprobeerd (1.10.25.25), maar ik vond het persoonlijk geen succes. Ik merkte wel dat het aantal ontvangst-streepjes van GSM/GPS toennam hier binnenshuis, van 2 naar 3 tot 4, maar de kwaliteit van de GSM verbinding nam bij mij af. Ik kreeg haperingen in de ontvangst, waardoor elke 10-20 seconden een halve seconde geluid wegviel, erg storend, vooral als de belangrijkste woorden in een zin daardoor onverstaanbaar worden. Heb nu de originele radio weer teruggezet, en het probleem is weg. Ik houd het dus maar even bij de originele radio ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
hoe heb je het voor elkaar gekregen om die originele weer terug te zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rppk55
  • Laatst online: 20-02-2020
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 00:20:
Sinds maandag heb ik mijn HTC Touch HD binnen en ben er ontzettend blij mee, wat een toptoestel!
Echter zijn er een paar dingetjes, die ik nog niet voor elkaar heb gekregen.

Ten eerste, sinds ik voor het eerst Windows Live had aangezet (aanmelden, Messenger, Hotmail alles werkt prima), als ik weer uitlog, dan krijg ik om de zo veel tijd een pop-up om weer in te loggen voor Windows Live. Ik wil dit niet, ik wil dat hij mij nooit vanzelf vraagt of ik wil inloggen, maar dat ik alleen de inlogscherm voor me krijg als ik zelf erom vraag. Hoe zorg ik ervoor?

Ten tweede, is het iemand gelukt om een eigen mp3 in te stellen als alarm?
Dit is al eerder aangekaart, maar heeft 't ook vruchten afgeworpen?

[...]
Hallo, om een MP3 als beltoon te kiezen, met de verkenner of een ander programma een mp3 file kiezen, op gaan staan en vasthouden, er verschijnt een menu en dan instellen als beltoon!
Groetjes Richard.

Tot slot, even iets anders. Binnenkort heb ik wat tijd, die ik wil gebruiken om 's wat leuke applicaties te maken voor onze favoriete HTC'tje (uiteraard als ik iets heb, zal ik 't delen). Heeft iemand ervaring met het programmeren voor de Touch HD? Is de WM6 SDK Prof. genoeg om ook gebruik te kunnen maken van de G-Sensor? Alle tips en aandachtspuntjes zijn welkom. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rppk55
  • Laatst online: 20-02-2020
Hallo, om een MP3 als beltoon te kiezen, met de verkenner of een ander programma een mp3 file kiezen, op gaan staan en vasthouden, er verschijnt een menu en dan instellen als beltoon!
Groetjes Richard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

Volgens mij bedoeld hij om een MP3 in te stellen als Alarm van de wekker.
Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft. Denk dat het wel mogelijk is door ze in een bepaald formaat in een map te zetten, maar ik heb hier geen ervaring mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
<knip>

[ Voor 171% gewijzigd door Sgimi op 15-01-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richi E. schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:23:
Volgens mij bedoeld hij om een MP3 in te stellen als Alarm van de wekker.
Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft. Denk dat het wel mogelijk is door ze in een bepaald formaat in een map te zetten, maar ik heb hier geen ervaring mee..
De wekker werkt volgens mij alleen maar met .wav. Als je je mp3'tje even omzet naar wav (met Audacity of zo) en je plakt 'm in \Windows, kun je 'm als wektoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag mijn 3G Vodafone verbinding willen gebruiken om het brakke netwerk van mijn school te overbruggen, alleen disconnect hij na precies 5 min.

Ik gebruik Bluetooth.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Je wilt je telefoon als modem gebruiken? Dan zou ik gewoon de USB kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:04:
Ik zou graag mijn 3G Vodafone verbinding willen gebruiken om het brakke netwerk van mijn school te overbruggen, alleen disconnect hij na precies 5 min.

Ik gebruik Bluetooth.

Iemand een idee?
Als je bedoeld dat je de telefoon gebruikt om op je laptop te internetten dan kan het zijn dat vodafone hier een beperking voor heeft ingebouwd om te voorkomen dat mensen dit doen, dit omdat het internet abbo hiervoor niet bedoeld is. Voor mobiel internet op je laptop behoor je volgens de voorwaarden een ander (duurder) Abonnement te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 06-09 21:51
Jueh!

Na een nacht lang samples omvormen heb ik eindelijk een programma en settings die het afspelen van een dvd mogelijk maken!
Op xda staan wel tips en tooltjes, maar las dat veel mensen dit niet werkend kregen. Zelf heb ik een eenvoudig filmpje (wmv) hierme geconverteerd en liep haperig in zowel Core Player als de Windows player.

Ik heb met DVDFab Platunum een dvd geconverteerd naar een 400 mb file die soepel loopt er er goed uit ziet.
Mensen die dit programma hebben of willen kopen, dit zijn mijn gebruikte settings;
DVD naar mobiel -> PSP
Profiel; psp.mpeg4
Vaste bitrate van 250 (betere kwaliteit is 500)
Frames p/s; 14,985
Audio; 24kbps
Frame resolutie; zo hoog mogelijk, maar onder de 800x480

Na, er staat al zoiets in de SP, maar niet van dit programma met werkende resultaten. Had zelf namelijk niet die programma's in mijn bezit.

//edit//

Pixar short movies (mkv) werken perfect in Media player door middel van de eerder genoemde encoder (xda)

[ Voor 6% gewijzigd door RedRayMann op 15-01-2009 11:56 . Reden: extra post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Heeft iemand het beeldbellen of video-oproep al geprobeerd? Ik krijg namelijk altijd een foutmelding als ik iemand probeer te beeldbellen.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
jorisdekloris schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:41:
Heeft iemand het beeldbellen of video-oproep al geprobeerd? Ik krijg namelijk altijd een foutmelding als ik iemand probeer te beeldbellen.
Ik heb al lopen beeldbellen, ging zonder problemen. Je hebt op dat moment wel een 3G verbinding?? Wat is de foutmelding?

[ Voor 3% gewijzigd door MaartenPol op 15-01-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Ik had volgens mij wel een H-tje staan. Moet je hiervoor iemand bellen die ook een bepaalde foon heeft? Of ook 3g?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
jorisdekloris schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:39:
Ik had volgens mij wel een H-tje staan. Moet je hiervoor iemand bellen die ook een bepaalde foon heeft? Of ook 3g?
heeft de tegenpartij wel een beeldbeltelefoon en zit die ook in minimaal 3G gebied? anders werkt het nl. niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb de teloof nu een aantal dagen in bezit en krijg van veel mensen te horen dat ze me niet kunnen verstaan of dat het kraakt.
Kan het zijn dat mij microfoon kapot is of kan ik dit ergens instellen ?

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
micheldenhaag schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:43:
[...]

heeft de tegenpartij wel een beeldbeltelefoon en zit die ook in minimaal 3G gebied? anders werkt het nl. niet...
Ok, als dat de voorwaarden zijn dat begrijp ik het.
NECAnGeL schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:47:
Ik heb de teloof nu een aantal dagen in bezit en krijg van veel mensen te horen dat ze me niet kunnen verstaan of dat het kraakt.
Kan het zijn dat mij microfoon kapot is of kan ik dit ergens instellen ?
Ik krijg juist complimenten over de helderheid.

[ Voor 38% gewijzigd door jorisdekloris op 15-01-2009 15:08 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NECAnGeL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2024
jorisdekloris schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:07:
[...]

Ok, als dat de voorwaarden zijn dat begrijp ik het.

[...]

Ik krijg juist complimenten over de helderheid.
Hmm dan zal er wel iets niet goed zijn bij mij.

https://www.rbwebpromotions.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil in Opera niet eerst moeten inzoomen om op een link te kunnen klikken! :?
Ga in Opera naar opera:config en kijk onder het kopje Adaptive Zoom. Zet het Minimum Overview Zoom getal op 70 of hoger, bijvoorbeeld 85. Scroll een stukje naar beneden en klik op Opslaan. Voortaan kun je ook zonder inzoomen op links klikken.

Bovenstaande staat keurig bij de tips maar klungel die ik ben kan helemaal nergens dat menuutje vinden waar die getallen in staan.

HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:48:
Ik wil in Opera niet eerst moeten inzoomen om op een link te kunnen klikken! :?
Ga in Opera naar opera:config en kijk onder het kopje Adaptive Zoom. Zet het Minimum Overview Zoom getal op 70 of hoger, bijvoorbeeld 85. Scroll een stukje naar beneden en klik op Opslaan. Voortaan kun je ook zonder inzoomen op links klikken.

Bovenstaande staat keurig bij de tips maar klungel die ik ben kan helemaal nergens dat menuutje vinden waar die getallen in staan.

HELP!
opera:config moet je als adres intypen... dan krijg je het instellingen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjesus, je moet het maar weten! dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:
Kan het niet ook aan je provider liggen. En heb je de radio update geinstalleerd? Ik weet alleen niet zeker of hiermee bedoelt wordt dat dit puur voor de FM radio is, of voor alle radio golf ontvanger / verzenders
Ik heb niet de Radio update gedaan nee.
Ik gebruik overigens Vodafone incl onbeperkt internet.
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:50:
[...]

zelfde ook gehad, ook dat smsjes niet altijd werden verstuurd, toestel uiteindelijk weg gedaan
Precies hetzelfde ontvangen en versturen van SMSjes gaat ook niet altijd goed.
Fitz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:02:
[...]

Al een keer een hard-reset gedaan? en vervolgens zonder ook maar één ding te installeren een tijdje gebruiken. Indien hij er nog steeds last van heeft heb je misschien last van een storende gsmzender. Opsturen naar HTC lijkt mij dan de beste oplossing. Als de telefoon het dan gewoon normaal doet kan het liggen aan software/tweaks die je hebt toegepast aan de telefoon.
heb nog geen Hard-reset gedaan. Heb ook buiten de hotfixes niks aan het toestel getweakt. Helemaal nog geen tijd voor gehad. het enige wat geinstalleerd is is TomTom. daarvoor waren de problemen er al.

Radio update een idee misschien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 09:42:
[...]

De wekker werkt volgens mij alleen maar met .wav. Als je je mp3'tje even omzet naar wav (met Audacity of zo) en je plakt 'm in \Windows, kun je 'm als wektoon instellen.
Verrek! Je hebt gelijk! Ik heb helemaal niet gemerkt, dat andere alarm files allemaal wav waren.
Works like a charm.
Dank u vriendelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik krijg telkens bij het opstarten van Youtube de melding "Fout Verbinding mislukt." Ik heb uiteraard de proxy al uitgeschakeld maar toch blijft deze melding terugkomen. Kan dat iets te maken hebben met de radio rom upgrade oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
-knip-

[ Voor 95% gewijzigd door justinnn op 15-01-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:55:
Best kans ook dat ze voor VS Painter/VS Painter LE binnenkort een update uitbrengen die geschikt is voor WVGA aangezien ze dat ook bij VS Notepad gedaan hebben. Is wel fijn om te weten of dat er nog aan zit te komen natuurlijk..dus je zou ze kunnen emailen. Laat het even weten als het werkt..met of zonder zwarte balk :)
Bij deze!
Ik kreeg VS Painter er niet op dus het is Pocket Picture geworden ( geen zwarte randen ).
( eerste probeerseltje, maar er is nog wel meer uit te halen volgens mij als ik wat meer met transparantie ga pielen )

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1842/test1bpz1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb mijn Touch HD sinds afgelopen zaterdag en ik heb hier nu een erg vervelend probleem mee. Na verloop van tijd valt mijn internet-verbinding weg. Ik kan het weer niet meer updaten, email, opera, aandelen, RSS-feeds, noem het maar op, geen verbinding. Het vreemde is dat dit plotseling gebeurt, het kan zijn dat ik 5 minuten daarvoor nog het weer heb bekeken en dat ik dan opeens niets meer kan. Soms kan ik de verbinding herstellen door bij communicatie de gegevensverbinding even uit te schakelen, maar 9 van de 10 keer moet ik hem gewoon resetten om de verbinding te herstellen.
Ik dacht even dat het aan RSS Hub lag (na het uitschakelen van de automatisch update van dit programma heeft mijn HD het ongeveer een dag volgehouden), maar nu blijkt dus dat dit het niet is.

Na een softe reset heb ik dan gewoon weer verbinding. Soms gaat het lange tijd goed (het 'record' staat nu dus op ongeveer 1 dag...), maar vaak is het na een uurtje of na een paar uur weer raak.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb een T-Mobile abonnement (Flex met Pocket Internet Totaal), mocht dat van belang zijn. Met mijn vorige telefoon (de originele Touch) en dit zelfde abonnement heb ik hier nooit problemen mee gehad. Gebruik nog dezelfde SIM en mijn nieuwe abonnementsvorm gaat pas in maart in.

Ik heb al wel het één en ander geïnstalleerd, maar dit probleem deed zich vanaf het begin af aan al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb sinds vandaag de Touch HD in mijn bezit, gekregen via abbo HI + eindeloos online.

Nu staat er continue het 3g tekentje boven in de balk, ik heb al uitgevogeld dat dat niet erg is, maar hij kiest altijd 3g internet boven mijn eigen WIFI netwerk. Nu wil ik graag weten is er een makkelijke tool die er voor zorgt dat ik een password moet intoesten of een ja of nee knop die vraagt of hij uberhaupt het 3g internet mag gebruiken ?

En voor de rest, wat een verschrikkelijk geil ding!

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
ipazza schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:46:
Ik heb sinds vandaag de Touch HD in mijn bezit, gekregen via abbo HI + eindeloos online.

Nu staat er continue het 3g tekentje boven in de balk, ik heb al uitgevogeld dat dat niet erg is, maar hij kiest altijd 3g internet boven mijn eigen WIFI netwerk. Nu wil ik graag weten is er een makkelijke tool die er voor zorgt dat ik een password moet intoesten of een ja of nee knop die vraagt of hij uberhaupt het 3g internet mag gebruiken ?

En voor de rest, wat een verschrikkelijk geil ding!
Dat je een 3G icoon heb staan zegt alleen maar dat je in het bereik van het 3G netwerk zit. Je hebt hiermee nog geen dataconnectie via 3G. Als je onder de comm manager kijkt, staat als het goed is de data connectie op uit/off. Bij een dataconnectie staat er ook een letter naast het icoon met de signaalsterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ja ok,

Maar ik ben bang dat ik zometeen buiten de fair use policy van eindeloos online kom en moet betalen voor internet gebruik. Is er echt geen Tool om je 3g internet met een password te beveiligen?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Laatst online: 05-10-2021
woooow....

heb dat progje van XDA gebruikt om een ISO film om te zetten in mp4 en ja hoor.....EINDELIJK een film die zonder stotteren afspeeld, gewoon in album van touchflow!!! Fantastisch, alle andere opties die al neergezet zijn waren nog niet gelukt bij mij, maar met dit simple progje zomaar wel.

Maaar....het enige waar ik nu nog mee zit is dat de subtitels zijn weggevallen. Weet iemand hoe ik deze niet verlies en/of er weer in kan zetten. Heb nu alleen een ISO file geconfergeerd, ga ook nog ff een film met VOB files proberen. Any help welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ben nu al twee dagen bezig om filmpjes om te zetten, 2 volle dagen en een halve nacht (enkele dagen vrij van school, gelukkig)

Ik heb nu het volgende;

Voor MKV files gebruik ik de de XDA encoder (freeware)
Voor DVD's (en geripte dvd's in de mappen genaamd VideoTS) gebruik ik DVDFab (geen freeware)
Voor AVI en WMV gebruik ik SUPER (freeware)

Instellingen van programma 2 staan enkele post's hiervoor en voor SUPER zijn;
Output: Sony-PSP // H.264/AVC // AAC LC
Video: 320:240 // 4:3 // 29,97 // 720 // Baseline4
Audio: standaard

Heb het nu met een filmpje van 640 bij 480 gebrobeerd, en deze instellingen werken het best bij mij als ik SUPER gebruik.

Het vreemde is dat wanneer ik DVDFab of SUPER gebruik de filmpjes vloeiend door CorePlayer gaan, maar als ik de zelfde filmpjes door XDA Encoder haal, MOET ik ze met WMP gebruiken, anders haperen ze :S

Tot nu toe, 2 dagen lang testen en nu 3 dvd-films op mn telefoon en enkele kleine filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:47:
[...]

Bij deze!
Ik kreeg VS Painter er niet op dus het is Pocket Picture geworden ( geen zwarte randen ).
( eerste probeerseltje, maar er is nog wel meer uit te halen volgens mij als ik wat meer met transparantie ga pielen )

[afbeelding]
complimenten, jij hebt vaker getekend dan alleen op je HD :-)
ipazza schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:58:
Ja ok,

Maar ik ben bang dat ik zometeen buiten de fair use policy van eindeloos online kom en moet betalen voor internet gebruik. Is er echt geen Tool om je 3g internet met een password te beveiligen?
Je moet er eerst 3 maanden stelselmatig overheen gaan, dan krijg je een waarschuwing, en dan nog 1 en dna is het pas oppassen geblazen :-p en het moet volgens mij wel mogelijk zijn je verkeer te encrypten, maar denk dat de betere tweakers zich daar beter over kunnen buigen.

[ Voor 37% gewijzigd door Snuurtje op 16-01-2009 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Goedemorgen!

Ik heb gisteren (eindelijk) mijn huisnetwerk voorzien van een wireless access router. Het is een Netgear N-series router. De WAN poort gebruik ik niet, aan één van de LAN poorten hangt een linux server die de internetverbinding voor zijn rekening neemt. Op de router heb ik WAP2 encryptie aangezet en zowel HD als laptop kunnen nu op internet.

Maar nu komt het : wifi op de Touch HD is niet vooruit te branden. Met veel moeite weet het apparaat een webpagina te tonen, youtube doet het gewoon niet, Hotmail ophalen blijft hangen op mappen bijwerken. Het enige wat ik aan de instellingen veranderd heb is het adres van mijn proxy server invullen.

Hoe is jullie wifi verbinding?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Checkeys schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:19:
[...]

Als je bedoeld dat je de telefoon gebruikt om op je laptop te internetten dan kan het zijn dat vodafone hier een beperking voor heeft ingebouwd om te voorkomen dat mensen dit doen, dit omdat het internet abbo hiervoor niet bedoeld is. Voor mobiel internet op je laptop behoor je volgens de voorwaarden een ander (duurder) Abonnement te nemen.
Op mijn Nokia zat ik anders soms uren te ''dial-uppen'', zonder problemen, oftewel Vodafone is uitgesloten. Altijd op me laptop via Bluetooth, dus ook dat is uitgesloten. Het is dus iets dat de Bluetooth verbinding na precies 5 min. verbreekt, in mijn telefoon.

Sure dat USB kan, maar ik heb niet altijd een kabel, dus dat is neit altijd de prettigste oplossing.

Hoop toch dat dit te fixen is, als het moet, dan edit ik graag me register, als ik dit maar gefixed krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:42
boer95 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:33:
woooow....

heb dat progje van XDA gebruikt om een ISO film om te zetten in mp4 en ja hoor.....EINDELIJK een film die zonder stotteren afspeeld, gewoon in album van touchflow!!! Fantastisch, alle andere opties die al neergezet zijn waren nog niet gelukt bij mij, maar met dit simple progje zomaar wel.

Maaar....het enige waar ik nu nog mee zit is dat de subtitels zijn weggevallen. Weet iemand hoe ik deze niet verlies en/of er weer in kan zetten. Heb nu alleen een ISO file geconfergeerd, ga ook nog ff een film met VOB files proberen. Any help welcome!
Met welk progamma op XDA is het jou gelukt om een iso film om te zetten? Ik gebruik dit programmatje van XDA.
maar daar kun je geen ISO files mee selecteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze!
Zozo, ziet er goed uit! Jammer dat VS Painter niet gelukt is..het zou moeten werken volgens die software lijst op XDA. Maar je kan ook goed overweg met Pocket Picture zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:53

Ik heb exact hetzelfde probleem (netwerk Vodafone), verschrikkelijk irritant.
Bijna elk gesprek valt weg bij mij thuis (flat).
Het gekke is dat ik ook een Nokia N95 heb van de zaak (ook vodafone) en hiermee doet het probleem zich niet voor. Tevens had ik voor de HD een Touch Cruise (zelfde simkaart als nu in de HD zit) ook hiermee had ik geen problemen..

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft want het gaat niet lang meer duren voordat ik mn HD uit frustratie van 5 hoog naar beneden gooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds gisteren ook een HTC, hiervoor een Omnia maar die ging stuk en nu is mijn vraag hoe kan het dat mijn MSN contacten in de contacten lijst staan. Ik heb ze al een keer gedelete maar ze blijven terugkomen. Hoe kan dit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dat komt omdat je Messenger opgestart hebt en ingelogt bent geweest. Ik heb hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
Er is een optie die je uit moet zetten zodat je contacten niet worden gesynct met je HD. Volgens mij zit die in messenger, maar ik heb nu even geen internet verbinding.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:54:
Hallo

Ik heb sinds gisteren ook een HTC, hiervoor een Omnia maar die ging stuk en nu is mijn vraag hoe kan het dat mijn MSN contacten in de contacten lijst staan. Ik heb ze al een keer gedelete maar ze blijven terugkomen. Hoe kan dit????
Ga naar start-->programma's--->Windows Live. Klik rechts onderin op menu en vervolgens op Opties. Kies optie 2: Synchronisatie. "Contacten van Windows Live...... " moet je daar uitvinken. Volgens mij verhelpt dat het probleem.

PAS OP: Als de contacten gesynchroniseerd zijn, bestaat er een kans dat alle msn contacten verwijderd worden als je ze uit de contactenlijst haalt. Dat is mij namelijk overkomen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:53
Snuurtje schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:
Wat bedoel je met "de radio update"?
Ik vind deze niet terug op de HTC website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Laatst online: 12-09 16:52
bob-nwk schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:44:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem (netwerk Vodafone), verschrikkelijk irritant.
Bijna elk gesprek valt weg bij mij thuis (flat).
Het gekke is dat ik ook een Nokia N95 heb van de zaak (ook vodafone) en hiermee doet het probleem zich niet voor. Tevens had ik voor de HD een Touch Cruise (zelfde simkaart als nu in de HD zit) ook hiermee had ik geen problemen..

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft want het gaat niet lang meer duren voordat ik mn HD uit frustratie van 5 hoog naar beneden gooi!
ik zit ook met precies het zelfde probleem. elk toestel waar ik mee probeer werkt goed, behalve met de HD,
Het valt me op alleen als ik volledig bereik heb kan ik goed bellen, alleen als ik 1,2,3 streepjes heb dan is het gebeurd met het bellen
ik heb vanmorgen een nieuwe rom ero gezet, dit weekend proberen of het beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou bijna zeggen, 'gelukkig' meer mensen hebben het probleem.
Ik heb inmiddels een beetje het idee dat het aan de data verbinding ligt ofzo. Net wilde ik een telefoonnummer opzoeken voor een collega die ik aan de lijn had en op het moment dat opera google ging openen, gooide hij het telefoongesprek eruit. 2x achter elkaar. aan de andere kant gooit hij er ook gesprekken uit als ik de data uit heb staat. Duister dus.

Hebben alle probleem gevallen Vodafone trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legalr
  • Laatst online: 12-09 16:52
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:47:
zou bijna zeggen, 'gelukkig' meer mensen hebben het probleem.
Ik heb inmiddels een beetje het idee dat het aan de data verbinding ligt ofzo. Net wilde ik een telefoonnummer opzoeken voor een collega die ik aan de lijn had en op het moment dat opera google ging openen, gooide hij het telefoongesprek eruit. 2x achter elkaar. aan de andere kant gooit hij er ook gesprekken uit als ik de data uit heb staat. Duister dus.

Hebben alle probleem gevallen Vodafone trouwens?
Ja ik heb ook vodafone.

ben bij de vodafone shop geweest en kreeg ik dit als commentaar/oplossing.

zet de netwerk kiezen op handmating en maak alleen verbinding met gsm netwerk niet met 3g netwerk.
want volgens die man zoekt de HD automatisch het 3g netwerk op en gaat hiermee mee bellen, als deze dekking dan slecht is gooit de HD de hele verbinding eruit. ik heb in de vodafone winkel de umts dekking gezien en die is inderdaad zeer slecht.

dus ik probeer nu dit hele weekend alleen maar te bellen op gsm netwerk kijken hoe het dan gaat, ook heb ik een nieuwe radio rom erop. hopen dat dit beter word, zo niet dan gaat de HD de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Heb m net binnen alleen bij mij stond google maps er niet standaard op, klopt dit? Ben nu beetje wat appjes die ik verzameld had aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Laatst online: 05-10-2021
matz schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:10:
[...]

Met welk progamma op XDA is het jou gelukt om een iso film om te zetten? Ik gebruik dit programmatje van XDA.
maar daar kun je geen ISO files mee selecteren..
hmmz...is toch echt hetzelfde programma wat ik heb gebruikt. En kon gewoon een iso file selecteren!

Kan iemand mij nog helpen met die subtitels???
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic