Er zijn anders wel flinke vorderingen gemaakt met de 3d drivers (lees er zijn nu "alpha" drivers), ik weet niet of je dat topic ook volgt?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:56:
Na mijn wintersportvakantie niks nieuws wat betreft video playback? Zo te zien niet, op XDA geen nieuwe mogelijkheden te bekennen....
Wel een beetje sneu hoor, de BlackBerry Bold van mijn moeder heeft zelfs beter en smoother beeld..
Verwijderd
oja nog 1 laatste vraag, ik zie hier een full body invisible shield deze gaat dus ook over het batterij klepje betekent dit dan dat je die niet meer open kan maken zonder dat je dat hele shield er af kan halen?
kijk maar op hun eigen website, is helemaal zo gesneden dat het over alle onderdelen heenpast zonder iets te blokkeren.
overigens een goeie tip voor je, wat ik ook ga doen waarschijnlijk:
www.zagg.com heb je tot het einde van het jaar 30% korting, shipping is gratis, en met weer een leuke dollarstand nu maakt dat: $25 - 30% = $17.46 * 0.702642 = €12.26812932
keine dank
edit: net betaald, paypal vind de wisselkoers blijkbaar 1,37407 ipv 1.42 momenteel. Maakt €12.70 om en nabij. Beetje vaag af en toe die paypal, maar bij zulke lage bedragen geen zin om moeilijk over te doen. Ze zullen wel een idiote bescherming voor zichzelf ingebouwd hebben.
Edit 2: Als je dit OP of NA 1 januari leest een een invisibleshield protector wilt bestellen, gebruik deze code voor 20% korting, tot de 31e kan iedereen met de code sitewide30 een 30% korting krijgen.
Here's a one-time-use code that you enter during checkout: 2n0h16
Here's a one-time-use code that you enter during checkout: kqz571
www.zagg.com heb je tot het einde van het jaar 30% korting, shipping is gratis, en met weer een leuke dollarstand nu maakt dat: $25 - 30% = $17.46 * 0.702642 = €12.26812932
keine dank
edit: net betaald, paypal vind de wisselkoers blijkbaar 1,37407 ipv 1.42 momenteel. Maakt €12.70 om en nabij. Beetje vaag af en toe die paypal, maar bij zulke lage bedragen geen zin om moeilijk over te doen. Ze zullen wel een idiote bescherming voor zichzelf ingebouwd hebben.
Edit 2: Als je dit OP of NA 1 januari leest een een invisibleshield protector wilt bestellen, gebruik deze code voor 20% korting, tot de 31e kan iedereen met de code sitewide30 een 30% korting krijgen.
[ Voor 98% gewijzigd door Snuurtje op 30-12-2008 14:25 ]
Lees ook even het invisible shield topic op XDA. Met de full body ervaren een hoop mensen toch wat problemen. Ik heb zelf alleen de front en het aanbrengen is bij mij erg goed gelukt gelukkig. Helemaal strak maar wel een paar kleine horizontale strepen waarover er in dat topic ook gesproken wordt (schijnt met het materiaal te maken te hebben).Snuurtje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:08:
kijk maar op hun eigen website, is helemaal zo gesneden dat het over alle onderdelen heenpast zonder iets te blokkeren.
keine dank
Ja goed, ik raakte toch wel aardig overtuigd door de scratch filmpjes die ze op youtube hebben. En voor 12.70 wil ik het best proberen, ook al gebruik ik enkel de voorkant. Hij zal zowiezo beter zijn dan de standaard screen protector lijkt me.
Op XDA lees ik verschillende berichten. Sommigen vinden de installatie een hell, anderen vinden het goed te doen. Sommigen vinden het scherm minder fijn, anderen vinden het juist fijner geworden. Time will tell. Zal mn ervaringen hier posten.
Op XDA lees ik verschillende berichten. Sommigen vinden de installatie een hell, anderen vinden het goed te doen. Sommigen vinden het scherm minder fijn, anderen vinden het juist fijner geworden. Time will tell. Zal mn ervaringen hier posten.
[ Voor 33% gewijzigd door Snuurtje op 30-12-2008 15:07 ]
Ik vind het iets stroevere scherm wel fijn. De installatie is als je er rustig de tijd voor neemt een makkie.Snuurtje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:59:
Ja goed, ik raakte toch wel aardig overtuigd door de scratch filmpjes die ze op youtube hebben. En voor 12.70 wil ik het best proberen, ook al gebruik ik enkel de voorkant. Hij zal zowiezo beter zijn dan de standaard screen protector lijkt me.
Ik heb ze ook, maar merk weinig tot geen verschil in het gebruik van coreplayer en films... (dat hologram appje doet het wel een stuk beter, maar dat is ook het enige verschil dat ik zie.-CKY2K- schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 13:46:
[...]
Er zijn anders wel flinke vorderingen gemaakt met de 3d drivers (lees er zijn nu "alpha" drivers), ik weet niet of je dat topic ook volgt?
Waar is de topic op XDA over de D3D drivers? Vind m nergens (sry).
Is dat ook de reden dat teeter veel minder soepel draait op de HD in vergelijking met de Diamond?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Die gebruikt geen hardware acceleratie.Fly-guy schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:41:
[...]
Ik heb ze ook, maar merk weinig tot geen verschil in het gebruik van coreplayer en films... (dat hologram appje doet het wel een stuk beter, maar dat is ook het enige verschil dat ik zie.)
Hmm ik had gehoopt dat er een makkelijke agenda functie op de touch hd zit. Helaas. Misschien is het een kwestie van wennen. Wat zijn de ervaringen hier met de standaard agenda?
http://hawvie.deviantart.com/
Over die agenda gesproken: kan je dat ding makkelijk syncen met google maps? Ik weet dat je google maps met outlook kan syncen, en dan outlook weer via activesync met de HD maar rechtstreeks zou fijner zijn.
Verwijderd
ff een terugkoppeling van mijn probleem dat ik het SMS service center settings (via phone) niet in kon komen. Ik kreeg een error bij het ophalen van de instellingen vanuit het netwerk:Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:59:
[...]
Mijn simkaart is nog geen jaar oud dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ik zie op internet wel meer berichten met het zelfde probleem maar nog steeds
geen oplossing jammer genoeg.
Ik heb een nieuwe sim-kaart van Telfort aangevraagd, vandaag ontvangen en hoppa! Hij doet het nu als een zonnetje!! Lag dus aan mn (4 jaar) oude SIM kaart...
Moest je daar nog voor betalen? Mijn simkaart is +/- 2 jaar oud momenteel. Zie het wel als 2call een keer zin heeft om m op te sturen... :-S
Vandaag eindelijk ook eens actief aan de slag gegaan met mijn kerstcadeau.
Het betreft mijn 1 WM-toestel en daardoor heb ik misschien een vreemde vraag maar is Activesync de enige wijze waarmee de hotfix is te installeren? Ik krijg mede door gebruik van Thunderbird Activesync niet werkend.
Op de HTC-site vermeldt men dat het een .exe bestand is. Kan ik het bestand dan niet gewoon kopiëren naar het toestel en vervolgens openen via de verkenner?
Is er overigens geen andere manier dan BirdiSync om Thunderbird te syncen met de HD? Zou namelijk erg welkom zijn
Het betreft mijn 1 WM-toestel en daardoor heb ik misschien een vreemde vraag maar is Activesync de enige wijze waarmee de hotfix is te installeren? Ik krijg mede door gebruik van Thunderbird Activesync niet werkend.
Op de HTC-site vermeldt men dat het een .exe bestand is. Kan ik het bestand dan niet gewoon kopiëren naar het toestel en vervolgens openen via de verkenner?
Is er overigens geen andere manier dan BirdiSync om Thunderbird te syncen met de HD? Zou namelijk erg welkom zijn

Zit net een paar filmpjes te bekijken van de installatie van dat ding, en als ik m binnen heb zal ik ook is een filmpje maken van een complete noob ermee die m vanaf poging 1 probeert te installeren. Kijken hoe goed dat gaat :-p Als ik het onthoudt athans, binnen 10 dagen heb ik m ongeveer.-CKY2K- schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 14:38:
[...]
Lees ook even het invisible shield topic op XDA. Met de full body ervaren een hoop mensen toch wat problemen. Ik heb zelf alleen de front en het aanbrengen is bij mij erg goed gelukt gelukkig. Helemaal strak maar wel een paar kleine horizontale strepen waarover er in dat topic ook gesproken wordt (schijnt met het materiaal te maken te hebben).
Wat je schrijft kan inderdaad!Sinners schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 20:22:
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
de hotfix net uitgevoerd, gewoon de .exe naar je hd kopieren en uitvoeren op de telefoon zelf. tadaahhh
en nog even over de autolader.
ik had een goedkope lader gekocht (paar pagina's terug vermeld) en deze was 500mah ipv de 1a die de standaard lader levert.
met IGO acht blijft hij na 30 minuten nog steeds op hetzelfde percentage van de batterij staan (in mijn geval was dat toen 50%) dus je niks eraf, niks erbij.
ik ga denk ik nog wel even knutselen om van de 500mah 1a te maken =)
ik had een goedkope lader gekocht (paar pagina's terug vermeld) en deze was 500mah ipv de 1a die de standaard lader levert.
met IGO acht blijft hij na 30 minuten nog steeds op hetzelfde percentage van de batterij staan (in mijn geval was dat toen 50%) dus je niks eraf, niks erbij.
Verwijderd
hehe...van 1 appel knutselen totdat je 2 appels hebt?martjah schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:17:
de hotfix net uitgevoerd, gewoon de .exe naar je hd kopieren en uitvoeren op de telefoon zelf. tadaahhh
heb sinds een paar dagen ook een touch hd, helemaal geweldig 
originele screenprotector is inderdaad bagger, heb een brando in bestelling staan, dat is vast beter
nog een tip voor mensen die video willen kijken op de hd:
spb mobile dvd (desktop programma) om een dvd om te zetten werkt bij mij perfect.
settings: wvga (800 * 480), xvid codec, en dan bij quality de slider op 100% zetten.
klein formaat, goede kwaliteit, en het draait nog verdomde soepel ook in coreplayer:D ik ben weer blij
originele screenprotector is inderdaad bagger, heb een brando in bestelling staan, dat is vast beter
spb mobile dvd (desktop programma) om een dvd om te zetten werkt bij mij perfect.
settings: wvga (800 * 480), xvid codec, en dan bij quality de slider op 100% zetten.
klein formaat, goede kwaliteit, en het draait nog verdomde soepel ook in coreplayer:D ik ben weer blij
knutselen vind ik leuk om te doen (af en toe). het staat in de planning, kan ook best zijn dat ik een andere lader koop.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:01:
[...]
hehe...van 1 appel knutselen totdat je 2 appels hebt?Gewoon een 1A ladertje kopen lijkt me. Zijn zat auto laders die gwn een usb output hebben d8 ik. Kun je het HTC usb kabeltje dan weer insteken naar de HD toe.
in de auto gebruik ik een mini usb kabeltje en niet die van htc zelf =)
Dank voor de tip. Ga ik in het nieuwe jaar zeker proberennick_haak schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:23:
heb sinds een paar dagen ook een touch hd, helemaal geweldig
Ik ben eigenlijk best tevreden met de originele screenprotector. Ik heb inmiddels wel een Brando UltraClear in huis liggen maar de originele zit er bij mij super op
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
kan ik kort en eerlijk over zijn
bij het aanbrengen is er in een hoekje een luchtbelletje blijven zitten.
die wilde ik eruit hebben (was echt super lelijk), en toen was het een rotwerk om hem los te krijgen (plakt best goed dat ding...), maar daarna krijg je hem nooit meer goed aangebracht, aangezien de plaklaag van vol met vuiltjes komt te zitten.
ik heb het vuil eraf gekregen hoor... maar toen was er geen plaklaag meer ook...
dus nu komt er een brando aan, die als het goed is meerdere keren aangebracht kan worden, omdat er geen lijmlaag gebruikt wordt
die wilde ik eruit hebben (was echt super lelijk), en toen was het een rotwerk om hem los te krijgen (plakt best goed dat ding...), maar daarna krijg je hem nooit meer goed aangebracht, aangezien de plaklaag van vol met vuiltjes komt te zitten.
ik heb het vuil eraf gekregen hoor... maar toen was er geen plaklaag meer ook...
dus nu komt er een brando aan, die als het goed is meerdere keren aangebracht kan worden, omdat er geen lijmlaag gebruikt wordt
Verwijderd
Blijkbaarmartjah schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:38:
[...]
ik denk dat die vragen meer thuis horen in het WM topic
ik ben trouwens ook tevreden over de originele protector
heb aan de zijkant een paar bubbeltjes, mjah geen last van.
heb aan de zijkant een paar bubbeltjes, mjah geen last van.
Verwijderd
Ik durf te wedden dat mijn originele screenprotector beter zit dan jouw brando. Op mijn oude qtek s200 heb ik een brando, maar op mijn hd direct bij ontvangst via de badkamer de originele erop gedaan. Ubers en past Exact! Ik heb 1 stukje linksboven van 2 bij 1 mm dat licht-zwart is (niet plakt ofzo), maar dat is handig om hem later weer eraf te kunnen halen, en het stoort niet
Als je het goed doet is de bijgeleverde screenprotector beter dan een brando. Deze zou zelfs iets te klein zijn las ik
Als je het goed doet is de bijgeleverde screenprotector beter dan een brando. Deze zou zelfs iets te klein zijn las ik

Ik wil vanavond naar iedereen in mijn adressenboek 400 mensen een sms zenden. iemand een idee hoe ik dit heel snel kan doen zonder contact voor contact te moeten selecteren?
Ik heb de oplossing al gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=354164martijnd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:51:
Ik wil vanavond naar iedereen in mijn adressenboek 400 mensen een sms zenden. iemand een idee hoe ik dit heel snel kan doen zonder contact voor contact te moeten selecteren?
Verwijderd
Jij bent gek met je 400 mensen een smsje sturen
Zou ik je telefoon op dat moment maar ff aan de oplader gooien. Voordat die klaar is...

Zou ik je telefoon op dat moment maar ff aan de oplader gooien. Voordat die klaar is...
Tja wel netjes om je relaties een boodschap te sturen en de baas betaald dus dat maakt ook niks uit.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:16:
Jij bent gek met je 400 mensen een smsje sturen![]()
Verwijderd
Ehm ja ik heb oa ook een 06 vd zaak maar ik denk niet dat mijn zakelijke relaties op een sms zitten te wachten om 00.00 uur. Die hebben we dus zoals het hoort een kaart gestuurd. Denk niet dat mijn directeur het waardeert dat ik al mijn zakelijke en/of prive nummers een sms ga sturen "op kosten vd baas".
is er trouwens al iets bekend over een nl rom update ?
Verwijderd
Ff iets anders. Ik heb een WWE versie en kreeg 3 dagen terug, savonds een melding van een update voor het 1 of het ander. Ik kon geen naam of merk zien ofzo, maar toenstraks had ik H netwerk en ging het lekker snel. Na de update Done geklikt gaf ie een soft reset. Ik zie geen verscgil, maar bij de geinstalleerde progs staat nu: Customization DB25.Blackstone_WDS...
Ik weet neit zeker of dit het is, maar iemand ook deze update melding gehad en laten downloaden?
Ik weet neit zeker of dit het is, maar iemand ook deze update melding gehad en laten downloaden?
op xda is daarover een topic die alle versies bijhoudt =)indofk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:57:
is er trouwens al iets bekend over een nl rom update ?
ben nu aan het aanklooien met de HTC home plugin =) touchflo3d doet niet wat ik wil en sbp powershell ook niet
Verwijderd
Hallo allemaal, probleempje hier. Mijn tante heeft op haar HD een password gezet, alleen wordt het niet meer herkend door wm
. Er is vast iets mis zijn gegaan ofso, iig, wat is nu de oplossing?! Ik denk zelf dat alleen een hard reset dit kan fixen tenzij iemand iets slimmers weet? Help!

Soms tijdens het browsen met opera krijg ik bij het klikken op een link niet de gewenste pagina maar word ik naar een andere site (reclame) gestuurd. Een paar keer naar zylom en een keer naar relatieplanet of zo. Dit heb ik alleen gehad bij het browsen op de XDA site. Hebben meer mensen dit gehad?
Verder vind ik IE6 mobile ook wel erg prettig werken. Een aantal sites (met flash) waar Opera zeer veel moeite heeft pakt IE6 mobile wel gewoon. Met beide browsers heb ik flash werkend (youtube werkt gewoon goed vanuit de browser).
Verder vind ik IE6 mobile ook wel erg prettig werken. Een aantal sites (met flash) waar Opera zeer veel moeite heeft pakt IE6 mobile wel gewoon. Met beide browsers heb ik flash werkend (youtube werkt gewoon goed vanuit de browser).
Hoi CKY2K, welke flashlite versie heb je gebruikt om youtube (stabiel) draaiend te krijgen in PIE en in Opera? Heb je een link of een cabje beschikbaar?-CKY2K- schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 08:18:
Soms tijdens het browsen met opera krijg ik bij het klikken op een link niet de gewenste pagina maar word ik naar een andere site (reclame) gestuurd. Een paar keer naar zylom en een keer naar relatieplanet of zo. Dit heb ik alleen gehad bij het browsen op de XDA site. Hebben meer mensen dit gehad?
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
soms maakt WM van de eerste letter automatisch een hoofdletter waardoor het invoeren van passwords misgaat als de eerste letter van je password geen hoofdletter is. oplossing is om eerst een willekeurige andere letter te typen vóór het password, dan het password erachteraan en dan de eerste letter weer weg te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:01:
Hallo allemaal, probleempje hier. Mijn tante heeft op haar HD een password gezet, alleen wordt het niet meer herkend door wm. Er is vast iets mis zijn gegaan ofso, iig, wat is nu de oplossing?! Ik denk zelf dat alleen een hard reset dit kan fixen tenzij iemand iets slimmers weet? Help!
Hmm, heb een vreemd 'probleem' met mn Touch HD.
Ik gebruik hem nu enkele weken naar volle tevredenheid. Batterij gaat steeds meer dan 2 dagen mee.
Nu heb ik hem vannacht aan de oplader gehangen, en mijn batterij was helemaal vol. Nu, om 12.30 uur, is mn batterij half leeg, terwijl ik op het versturen van 2 smsjes na vandaag nog niks met mijn telefoon heb gedaan...
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, of moet ik toch echt uitgaan van een kapotte batterij?
Ik gebruik hem nu enkele weken naar volle tevredenheid. Batterij gaat steeds meer dan 2 dagen mee.
Nu heb ik hem vannacht aan de oplader gehangen, en mijn batterij was helemaal vol. Nu, om 12.30 uur, is mn batterij half leeg, terwijl ik op het versturen van 2 smsjes na vandaag nog niks met mijn telefoon heb gedaan...
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, of moet ik toch echt uitgaan van een kapotte batterij?
2 januari, mijn nieuwe 1500mAh batterij binnengekomen uit hongkong. Vanavond even opladen en gebruiken en dan zal ik de ervaring hier posten.
Maar nu heb ik een probleem, hetzelfde probleem als buddow heeft.
Maar deze registerverwijzing krijg ik niet gevonden;
Heb al een hard reset uitgevoerd, maar hou het probleem wanneer ik alle programma's die ik gebruik terugzet.
Buddow kun je het even duidelijk uitleggen welke registerverwijzing je weghaalt.buddow schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:57:
[...]
Ik heb het opgelostdoor met een register editor de lijst van 'exclusief' in taakbeheer op te zoeken. Daar stond opera bij, zoals ik 'm ook had toegevoegd voor het ontstaan van het probleem. Ik heb de registerverwijzing verwijderd en het werkt allemaal weer normaal!
Bij deze dus de waarschuwing: voeg opera niet toe aan de lijst 'exclusief' in taakbeheer, als je met kruisje de applicaties afsluit.
Heb al een hard reset uitgevoerd, maar hou het probleem wanneer ik alle programma's die ik gebruik terugzet.
De maker van de L26....ROM heeft het voor elkaar gekregen, vraag me niet hoe. Ik draai nu versie V3 van zijn ROM. V4 komt er al snel aan.kwabbernootje schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:20:
[...]
Hoi CKY2K, welke flashlite versie heb je gebruikt om youtube (stabiel) draaiend te krijgen in PIE en in Opera? Heb je een link of een cabje beschikbaar?
Zijn er hier ook al meer mensen zoals ik TouchFlo3D zat? Als ik heel eerlijk ben gebruik ik nog niet de helft van die tabs en als je iets wilt gebruiken kan je alvast beter een aparte applicatie starten (mail/SMS lastig te lezen, foto's zijn alleen previews, contact tab is lelijk). Ik gebruik eigenlijk alleen de home tab, weather tab en programs tab

Heb nu wat themes voorbij zijn komen van Wishbar, dat ziet er erg netjes uit zeg en erg veel aan te passen met gestures etc. Denk dat ik maar eens wat alternatieven van Touchflo ga uitproberen.
Pak Resco Registry Editor. Dan Menu, find en exclusive.Gian Inc. schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:42:
2 januari, mijn nieuwe 1500mAh batterij binnengekomen uit hongkong. Vanavond even opladen en gebruiken en dan zal ik de ervaring hier posten.
[...]
Buddow kun je het even duidelijk uitleggen welke registerverwijzing je weghaalt.
Ik vindt iets in de trant van HKCU\Software\HTC\TaskManager\ExclusiveList, ik denk dat je daar ergens moet zijn.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hey dankje maar het was al niet meer nodig,asing schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:52:
[...]
Pak Resco Registry Editor. Dan Menu, find en exclusive.
Ik vindt iets in de trant van HKCU\Software\HTC\TaskManager\ExclusiveList, ik denk dat je daar ergens moet zijn.
het probleem is ineens magisch verdwenen
Wat een geweldige telefoon, de kleine kaboutertjes in mijn Touch HD hebben eindelijk hun werk gedaan...

Ik moest gelijk aan die oude Mazda reclame denken.Gian Inc. schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:05:
[...]
Hey dankje maar het was al niet meer nodig,
het probleem is ineens magisch verdwenen![]()
Wat een geweldige telefoon, de kleine kaboutertjes in mijn Touch HD hebben eindelijk hun werk gedaan...
http://www.youtube.com/watch?v=YtYpImVEr6E
Ik waarschuw ook niet voor niks heGian Inc. schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:42:
[...]
Buddow kun je het even duidelijk uitleggen welke registerverwijzing je weghaalt.
Ik heb die verwijzing er dus niet meer in staan, maar als het goed is vind je 'm op de volgende locatie:
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\TaskManager\ExclusiveList\User
Daar staat dan een key voor Opera die je kan verwijderen. Ik hoop dat het bij jou ook werkt!
Hmm...hoe kan ik zien welke .NET cpact versie ik heb draaien? Ik heb nl een active sync connectie open, maar ik krijg op geen manier dat spul aan het draaien op m'n HD -_-' (no program associated with <filename>) Als ik 't ding op m'n pc dubbelklik, loop ik wel een wizard door, maar vervolgens werken progs als adv_config & gyrator nog steeds niet...
Doe ik iets fout met die cabs?
Ik kan trouwens ook de windows commander niet installeren, beide versies(zowel arm als mips) geven een melding 'not a valid pocket pc apllication', ligt dit aan het gebrek van .NET compact, of kun je die dingen gwn niet runnen als executable vanaf je HD?
gheghe... met een beetje zoeken kom je al een eel eind ^_^
Dit is iig een hele goede snelle install(ik heb nog geen voorgekookte custom rom) guide.
Alles werk nu redelijk, Gyrator, beide tweakprogsel...total commander, verse opera mobile
Doe ik iets fout met die cabs?
Ik kan trouwens ook de windows commander niet installeren, beide versies(zowel arm als mips) geven een melding 'not a valid pocket pc apllication', ligt dit aan het gebrek van .NET compact, of kun je die dingen gwn niet runnen als executable vanaf je HD?
gheghe... met een beetje zoeken kom je al een eel eind ^_^
Dit is iig een hele goede snelle install(ik heb nog geen voorgekookte custom rom) guide.
Alles werk nu redelijk, Gyrator, beide tweakprogsel...total commander, verse opera mobile
[ Voor 46% gewijzigd door Rey Nemaattori op 03-01-2009 01:50 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Bedankt! Maar het probleem was al verdwenen... Het vreemde is dat je probleem precies overeen kwam met mijn probleem, alleen de oorzaak lag anders. Ik had opera opgenomen als uitzondering in glight en denk dat het daardoor kwam.buddow schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:17:
[...]
Ik waarschuw ook niet voor niks he![]()
Ik heb die verwijzing er dus niet meer in staan, maar als het goed is vind je 'm op de volgende locatie:
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\TaskManager\ExclusiveList\User
Daar staat dan een key voor Opera die je kan verwijderen. Ik hoop dat het bij jou ook werkt!
haha supervet:-p Nog nooit gezien, voor mijn tijd?! Misschien een subforum voor kabouter geblaat beginnen;-)-CKY2K- schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:12:
[...]
Ik moest gelijk aan die oude Mazda reclame denken.
http://www.youtube.com/watch?v=YtYpImVEr6E
Geen idee, ik ben wel 7jr ouder dus het zou zomaar kunnen. ;-)Gian Inc. schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:39:
[...]
Bedankt! Maar het probleem was al verdwenen... Het vreemde is dat je probleem precies overeen kwam met mijn probleem, alleen de oorzaak lag anders. Ik had opera opgenomen als uitzondering in glight en denk dat het daardoor kwam.
[...]
haha supervet:-p Nog nooit gezien, voor mijn tijd?! Misschien een subforum voor kabouter geblaat beginnen;-)
Verwijderd
Als de telefoon gewoon op standby staat (met da schermpje uit) en ik wordt gebeldt gaat het licht automatisch aan
Dit snap ik wel,
maar zodra je klaar bent met bellen (of als je het gemist hebt) blijft het scherm aan en dus ook niet meer geblokeerd. Nu weet ik dat je je toetsen kan blokeren via de ophang toets in te houden, maar als hij zo op schermvergrendeling zit kan ik geen anonieme nummers oppakken.
Hoe is dit op te lossen? (dus dat het scherm weer terug uitgaat na het bellen?)
Dit snap ik wel,
maar zodra je klaar bent met bellen (of als je het gemist hebt) blijft het scherm aan en dus ook niet meer geblokeerd. Nu weet ik dat je je toetsen kan blokeren via de ophang toets in te houden, maar als hij zo op schermvergrendeling zit kan ik geen anonieme nummers oppakken.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 15:28 ]
daar is-ie dan, de Touch HD review: reviews: HTC Touch HD: size matters
Ik heb de Momex 1500mAh batterij opgeladen,
Grootste verschil met normale batterij is dat deze op net iets hoger voltage werkt en qua mAh zie ik niet veel verschil. Tenminste op het moment dat ik tomtom opstart is die net zo hoog als met de normale batterij. Alleen bij idle is mAh is lager. 99 tegen 183.
voltage is 3,69 van de normale baterrij en bij de momex ligt die op 4,01.
Ik doe hem in ieder geval in de verkoop op GoT omdat ik er zelf vrij weinig aan heb, meer gekocht om te kijken of het werkte in een ebay koop aanval
het gaat om deze batterij
En heb hem op ebay gekocht!
Grootste verschil met normale batterij is dat deze op net iets hoger voltage werkt en qua mAh zie ik niet veel verschil. Tenminste op het moment dat ik tomtom opstart is die net zo hoog als met de normale batterij. Alleen bij idle is mAh is lager. 99 tegen 183.
voltage is 3,69 van de normale baterrij en bij de momex ligt die op 4,01.
Ik doe hem in ieder geval in de verkoop op GoT omdat ik er zelf vrij weinig aan heb, meer gekocht om te kijken of het werkte in een ebay koop aanval
het gaat om deze batterij
En heb hem op ebay gekocht!
Verwijderd
onder energiebeheerVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:02:
Als de telefoon gewoon op standby staat (met da schermpje uit) en ik wordt gebeldt gaat het licht automatisch aan
Dit snap ik wel,
Verwijderd
Beter laat dan nooit. Geloof dat dit de 4e of 5e NL review isarnoudwokke schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:57:
Mooie review.arnoudwokke schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:57:
Enige wat ik me afvraag, ik heb een HTC P4350 met dus een ext USB poort en bijbehorende headset.
Deze kan ik niet gebruiken op mijn Touch HD, ik krijg dan een of andere foutmelding dat usb headsets niet kunnen worden gebruikt.
Wat gebruiken jullie nu als 3,5mm headset ? Wat raden jullie aan als 'goede kwaliteit' en nog 'goed betaalbaar' ?
Vet! Dankje!arnoudwokke schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:57:
http://hawvie.deviantart.com/
Ik heb vanmiddag S2U2 en S2P geinstalleerd op mijn Touch HD, en wil dit laatste programma als standaard muziekspeler blijven gebruiken omdat ik dat een stuk fijner werken vind.
Ik maak gebruik van een bluetooth stereo headset om naar muziek te luisteren op mijn mobiel, maar wanneer ik op de play, vorige of volgende toets druk, worden die controls in de standaard TF3D muziekspeler ook uitgevoerd. Ik heb dan vaak 2 platen door elkaar, of alleen de muziek uit de TF3D-speler, terwijl de S2P niks doet.
Het uitschakelen van de Muziek-tab in de TF3D mag niet baten, compleet TF uitzetten wil ik ook niet, omdat ik het wel handig en mooi vind.
Iemand een ander idee?
Ik maak gebruik van een bluetooth stereo headset om naar muziek te luisteren op mijn mobiel, maar wanneer ik op de play, vorige of volgende toets druk, worden die controls in de standaard TF3D muziekspeler ook uitgevoerd. Ik heb dan vaak 2 platen door elkaar, of alleen de muziek uit de TF3D-speler, terwijl de S2P niks doet.
Het uitschakelen van de Muziek-tab in de TF3D mag niet baten, compleet TF uitzetten wil ik ook niet, omdat ik het wel handig en mooi vind.
Iemand een ander idee?
Ligt eraan wat je betaalbaar vindt, met mijn half dove oren is een sennheiser van 50 euro precies wat ik zoek, maar er zullen ook mensen zijn die voor goede audio 200 euro nog betaalbaar vinden of bepaalde merken verafschuwen, terwijl jij het verschil niet hoort....mattrob schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:05:
Wat gebruiken jullie nu als 3,5mm headset ? Wat raden jullie aan als 'goede kwaliteit' en nog 'goed betaalbaar' ?
Verwijderd
Jep en het ligt er uiteraard ook aan wat voor soort muziek je afspeelt. Voor brute Hardcore / terror hoef je nou niet echt vd dure HP te kopen. Ik zelf gebruik op het moment de Sennheiser IE 7 (in-ear) en de Bose QuietComfort 3. Persoonlijk zou ik je een Sennheiser (in ear / on ear) aanraden.Fly-guy schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:07:
[...]
Ligt eraan wat je betaalbaar vindt, met mijn half dove oren is een sennheiser van 50 euro precies wat ik zoek, maar er zullen ook mensen zijn die voor goede audio 200 euro nog betaalbaar vinden of bepaalde merken verafschuwen, terwijl jij het verschil niet hoort....
Waar heb jij die themes voor wishbar advanced gezien? ben zelf ook aan t kijken of ik touchflo kan vervangen voor iets mooiers en praktischer....-CKY2K- schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:47:
[...]
De maker van de L26....ROM heeft het voor elkaar gekregen, vraag me niet hoe. Ik draai nu versie V3 van zijn ROM. V4 komt er al snel aan.
Zijn er hier ook al meer mensen zoals ik TouchFlo3D zat? Als ik heel eerlijk ben gebruik ik nog niet de helft van die tabs en als je iets wilt gebruiken kan je alvast beter een aparte applicatie starten (mail/SMS lastig te lezen, foto's zijn alleen previews, contact tab is lelijk). Ik gebruik eigenlijk alleen de home tab, weather tab en programs tab![]()
Heb nu wat themes voorbij zijn komen van Wishbar, dat ziet er erg netjes uit zeg en erg veel aan te passen met gestures etc. Denk dat ik maar eens wat alternatieven van Touchflo ga uitproberen.
Txs, ik ga de Sennheiser CX 300 II maar bestellen, krijgt goede beoordelingen zie ik en op zich redelijk betaalbaar. Dank voor de snelle reacties, had nog nooit van het merk gehoord ....Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:12:
[...]
Jep en het ligt er uiteraard ook aan wat voor soort muziek je afspeelt. Voor brute Hardcore / terror hoef je nou niet echt vd dure HP te kopen. Ik zelf gebruik op het moment de Sennheiser IE 7 (in-ear) en de Bose QuietComfort 3. Persoonlijk zou ik je een Sennheiser (in ear / on ear) aanraden.

Verwijderd
Hallo mensen
Heb ook nu sinds 31-12-2008 mijn HTC touch HD in gebruik. Zeer tevreden, en hoop veel infromatie in dit topic te vinden is al veel door gelukt!
Nu heb ik echter een vraag misschien over heen gelezen allang maar oke.
Is het ook mogelijk je geheugenkaart te formatteren vanuit de HTC ik probeer beetje muziek foto's etc. er op te zetten, maar kan ze niet terug vinden op de HTC.
Mijn bedoeling dus naar formatering de map indeling dus al op de de kaart te hebben staan.
(Bv zoals dat werkt op een PSP)
Of andere oplossing voor dit probleem ook welkom!
Heb ook nu sinds 31-12-2008 mijn HTC touch HD in gebruik. Zeer tevreden, en hoop veel infromatie in dit topic te vinden is al veel door gelukt!
Nu heb ik echter een vraag misschien over heen gelezen allang maar oke.
Is het ook mogelijk je geheugenkaart te formatteren vanuit de HTC ik probeer beetje muziek foto's etc. er op te zetten, maar kan ze niet terug vinden op de HTC.
Mijn bedoeling dus naar formatering de map indeling dus al op de de kaart te hebben staan.
(Bv zoals dat werkt op een PSP)
Of andere oplossing voor dit probleem ook welkom!
als je muziek / video op de hd zet, moet je even naar windows media player (op het toestel) en dan update library doen, daarna zie je ze wel als het goed is.
zo niet, moet je vanuit hetzelfde menu waar update library staat, eventjes naar library > storage card
dan zie je de files op je kaartje
zo niet, moet je vanuit hetzelfde menu waar update library staat, eventjes naar library > storage card
Verwijderd
Ja, ik begin TouchFlo3D wel een beetje zat te worden..het ziet er gelikt uit, maar ik wil meer dingen kunnen wijzigen. 'k heb WAD2 al gekocht en ben er sinds gisteren wat mee aan het rommelen. Erg leuke applicatie om eens uit te proberen! Hier een screenshot van hoe m'n today scherm er nu uit ziet na wat rommelen met de verschillende settings.Zijn er hier ook al meer mensen zoals ik TouchFlo3D zat? Als ik heel eerlijk ben gebruik ik nog niet de helft van die tabs en als je iets wilt gebruiken kan je alvast beter een aparte applicatie starten (mail/SMS lastig te lezen, foto's zijn alleen previews, contact tab is lelijk). Ik gebruik eigenlijk alleen de home tab, weather tab en programs tab
Hier..Waar heb jij die themes voor wishbar advanced gezien? ben zelf ook aan t kijken of ik touchflo kan vervangen voor iets mooiers en praktischer...
Op de een of andere manier maakt mijn telefoon geen verbinding meer met mijn laptop in de ActiveSync modus. De Diskdrive functie werkt wel.
ActiveSync probeert te verbinden, maar geeft op de computer "Fout". Verder komt hierbij geen foutcode of andere melding, alleen een rood kruisje met 'fout". Op de een of andere manier is de laatste keer bij het synchroniseren al ergens wat misgegaan ofzo, want al mijn contactpersonen, taken, agenda-items etc zijn uit de telefoon.
---- EDIT ---
Problem solved, er was schijnbaar een update geinstalleerd voor activesync zonder dat ik dat gemerkt had. Na het verwijderen van deze stroomden de contacten weer van mijn outlook naar mijn mobiel!
ActiveSync probeert te verbinden, maar geeft op de computer "Fout". Verder komt hierbij geen foutcode of andere melding, alleen een rood kruisje met 'fout". Op de een of andere manier is de laatste keer bij het synchroniseren al ergens wat misgegaan ofzo, want al mijn contactpersonen, taken, agenda-items etc zijn uit de telefoon.
---- EDIT ---
Problem solved, er was schijnbaar een update geinstalleerd voor activesync zonder dat ik dat gemerkt had. Na het verwijderen van deze stroomden de contacten weer van mijn outlook naar mijn mobiel!
[ Voor 22% gewijzigd door Duncank op 03-01-2009 00:30 . Reden: opgelost ]
Hoe komt ik trouwens van mijn favorites af? Ik heb de UK versie en wil ze vervangen voor nuttigere favs dan naar bbc.co.uk -_-'
Als ik ze delete, komen ze gwn wer trug
ook al gefixed

ook al gefixed
[ Voor 8% gewijzigd door Rey Nemaattori op 03-01-2009 02:58 ]
Verwijderd
Ja, had hem ook, zie hier voor meer info: http://www.pocketnow.com/...tal_detail&t=news&id=6345Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 18:47:
Ff iets anders. Ik heb een WWE versie en kreeg 3 dagen terug, savonds een melding van een update voor het 1 of het ander. Ik kon geen naam of merk zien ofzo, maar toenstraks had ik H netwerk en ging het lekker snel. Na de update Done geklikt gaf ie een soft reset. Ik zie geen verscgil, maar bij de geinstalleerde progs staat nu: Customization DB25.Blackstone_WDS...
Verwijderd
Rey Nemaattori schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 02:42:
Hoe komt ik trouwens van mijn favorites af? Ik heb de UK versie en wil ze vervangen voor nuttigere favs dan naar bbc.co.uk -_-'
ook al gefixed

Ik wilde je een tientje bieden maar je wilt er dus gewoon een handeltje van maken door hem voor 25 euro aan te biedenGian Inc. schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:00:
Ik heb de Momex 1500mAh batterij opgeladen,

Wel vreemd dat je idle een andere waarde meet tussen de twee batterijen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik ga steeds meer twijfelen tussen de Touch HD of de 3G. en nu hoorde iik van een vriend die bij de BelCompany werkt, dat de MAX 4G toch naar NL komt. Zelfs in het eerste kwartaal van 2009.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
eindelijk kreeg ik de beruchte melding weer in beeld deze morgen
'Het installeren van een nieuwe verbindingsdatabase'
Via wifi was dit binnen 2 seconden gedownload en 5 tellen later was het geinstalleerd.
na de soft reset wilde mn HD niets meer doen.
na nog een soft reset (handmatig) deed de HD het weer perfect
'Het installeren van een nieuwe verbindingsdatabase'
Via wifi was dit binnen 2 seconden gedownload en 5 tellen later was het geinstalleerd.
na de soft reset wilde mn HD niets meer doen.
na nog een soft reset (handmatig) deed de HD het weer perfect
Ik zit een beetje met die nieuwe radio versie.
Zou een stuk beter zijn, betere GPS ontvangst etc etc.
Ik lees wel wat over custom ROM's, ben er zelf nog niet aan begonnen.
Maar zo'n radio update zie ik wel zitten!
Hebben we een expert op dit forum die kan zeggen hoe dit het makkelijkst kan?
Zal wel HSPL oid zijn, maar ik wil dus eigenlijk mijn eigen huidige ROM houden met alle instellingen etc etc, maar alleen met nieuwe radio versie...
Hoop dat iemand me kan helpen!
Zal wel HSPL oid zijn, maar ik wil dus eigenlijk mijn eigen huidige ROM houden met alle instellingen etc etc, maar alleen met nieuwe radio versie...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Idd;-) heb m zelf voor 18 euro incl verzendkosten. Het is hier geen marktplaats, maar mail me even stel (hypothetisch) dat je hem zou willen.marco899 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:58:
[...]
Ik wilde je een tientje bieden maar je wilt er dus gewoon een handeltje van maken door hem voor 25 euro aan te bieden. Maar bedankt voor de link, ik bestel deze wel rechtsttreeks.
Wel vreemd dat je idle een andere waarde meet tussen de twee batterijen.
Ik gebruik de nieuwe Radio nu ook 1.10.25.25...kan er nog niet veel over zeggen gebruik hem net een dag.Uiligheid schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:32:
Ik zit een beetje met die nieuwe radio versie.
je moet inderdaad gewoon flashen met HardSPL en je behoud dan gewoon de instellingen van de ROM die je op dit moment gebruikt...hij flasht alleen de radio.
Ik heb hem geflasht vanaf mijn sd kaartje lekker makkelijk.
Even offtopic.Pedr0 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:03:
Ik ga steeds meer twijfelen tussen de Touch HD of de 3G. en nu hoorde iik van een vriend die bij de BelCompany werkt, dat de MAX 4G toch naar NL komt. Zelfs in het eerste kwartaal van 2009.
Dat gerucht hoorde ik ook. Is er iemand die daarover al wat van HTC heeft gehoord?
Einde offtopic
Verwijderd
Even een vraag die ik eerder in deel 1 of 2 was tegengekomen, maar met geen mogelijkheid meer terug kan vinden 
Het betreft de vraag over hoe het komt dat je zonder openstaande applicaties al 50 a 55 % gebruikt (geeft het toestel rechtsboven aan als je er op klikt).
Was dit te verhelpen of was dit gewoon standaard?
Alvast bedankt.
Het betreft de vraag over hoe het komt dat je zonder openstaande applicaties al 50 a 55 % gebruikt (geeft het toestel rechtsboven aan als je er op klikt).
Alvast bedankt.
Ben ik nou de enige prutser die zit te kloten met het aanbrengen van de screenprotector. Wat ik ook doe, er blijven luchtbelletjes onderzitten. Zwaar irritant dus.
En heeft iemand ervaring met andere screenprotectors ipv de screenprotector die meegeleverd is?
En heeft iemand ervaring met andere screenprotectors ipv de screenprotector die meegeleverd is?
Is het mogelijk om in je Touch HD sms'jes te importeren? Ik heb in Samsung PC Studio nog een hele zooi sms'jes die ik eigenlijk ook in m'n nieuwe telefoon wil hebben.
En wat heb je verder aan de MAX 4G?...WIMAX netwerken zijn er bijna nog niet in Nederland en volgens mij verder dezelfde specs als je HD.Pedr0 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 13:03:
dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis (denk ik)
maarrr ik heb dus onbeperkt online, werkt perfect. maar als nou thuis op het wireless ga (WPA beveiliging) en dan internet open op mijn mobiel, gaat hij nog steeds via 3g het internet op, beetje dom eigenlijk.
maar ik kan niet ergens duidelijk een handleiding vinden om dit in te stellen.
op het moment dat ik wifi heb, moet al het internet verkeer eigenlijk via wifi gaan en niet via 3g.
ennnn ik vind het vreselijk iritant als iemand mij belt, ophangt en dat ik dan een schermpje krijg om te bellen. hij moet dan terug gaan naar mijn "home" scherm.
alvast bedankt =)
maarrr ik heb dus onbeperkt online, werkt perfect. maar als nou thuis op het wireless ga (WPA beveiliging) en dan internet open op mijn mobiel, gaat hij nog steeds via 3g het internet op, beetje dom eigenlijk.
op het moment dat ik wifi heb, moet al het internet verkeer eigenlijk via wifi gaan en niet via 3g.
ennnn ik vind het vreselijk iritant als iemand mij belt, ophangt en dat ik dan een schermpje krijg om te bellen. hij moet dan terug gaan naar mijn "home" scherm.
alvast bedankt =)
Ik heb een dag zonder screenprotector rondgelopen. Daarna schermpje netjes opgepoetst en die meegeleverde protector er op geplakt. Kwam er na het opplakken (dat bij mij zonder belletjes ging) wel achter dat er twee kleine stofjes onder zitten. Helaas. Maar weinig last van verder.-AFCA- schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:44:
Ben ik nou de enige prutser die zit te kloten met het aanbrengen van de screenprotector. Wat ik ook doe, er blijven luchtbelletjes onderzitten. Zwaar irritant dus.
Bij het aanbrengen iedere keer als er een luchtbelletje kwam weer iets terug halen en weer (al poetsend) proberen en dat ging heel goed
Ik heb zelf alleen 2 belletjes (heel klein): eentje bij de camera aan de voorkant en eentje links onderin. Krijg ik ook niet weg maar storen me verder ook niet.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
gewoon zorgen dat je in een stofvrije ruimte staat (badkamer met douche aan). Wat vocht op je display. Was je protector eerst af en droog m op stofvrij papier. Dan breng je m op een lichtbevchtigd display aan, vanuit onder midden wrijf je met een doekje mn naar boven en links/rechts erop. vuil en bubbels gaan mee met het vocht.Stormtrooper schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 20:52:
[...]
Ik heb een dag zonder screenprotector rondgelopen. Daarna schermpje netjes opgepoetst en die meegeleverde protector er op geplakt. Kwam er na het opplakken (dat bij mij zonder belletjes ging) wel achter dat er twee kleine stofjes onder zitten. Helaas. Maar weinig last van verder.
Bij het aanbrengen iedere keer als er een luchtbelletje kwam weer iets terug halen en weer (al poetsend) proberen en dat ging heel goed
Ik heb zelf alleen 2 belletjes (heel klein): eentje bij de camera aan de voorkant en eentje links onderin. Krijg ik ook niet weg maar storen me verder ook niet.
Nog een keer op dezelfde wijze de verwijdering uitvoeren, naar home FLO'en en bij de volgende operaboot(zat wel ff tussen, moest naar 't toitet) waren ze weg....permanent
Niet dat 't veel zin had, ik gooi er straks een nieuwe rom op...dus dan kannik weer helemaal opnieuw beginnen..
Hoe kun je trouwens zien welke ROM versie je draait? Ik heb een UK versie, maar met de serial ervan kan ik @HTC's geen 1.19 WWE Rom van ;t net peuteren?
[ Voor 28% gewijzigd door Rey Nemaattori op 04-01-2009 00:20 ]
Verwijderd
bij mij is dit sowieso na een soft reset maar 45%, en dat vindt ik eigenlijk wel redelijk want windows mobile loopt ook niet op lucht hèVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:23:
Even een vraag die ik eerder in deel 1 of 2 was tegengekomen, maar met geen mogelijkheid meer terug kan vinden
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 19:36 ]
Verwijderd
*knip* dit mag in [InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
[ Voor 80% gewijzigd door pven op 04-01-2009 19:23 ]
Comm Manager (staat bij Programma's) -> WiFi aan, Gegevensverbinding (onderaan) uit.martjah schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:59:
alvast bedankt =)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Als je een van de aanbevolen config tooltjes installeert (Advanced Config en/of HD Tweak), kun je instellen dat je 3G verbinding na gebruik (na bijv. 10 min) wordt uitgezet. Als je Wifi aan laat staan, dan maakt je GD verbinding via wireless.martjah schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:59:
alvast bedankt =)
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 04-01-2009 19:24 ]
hmm, klein "probleempje"
ik zoek een programma, waarvan ik niet weet of het wel bestaat, maar wat wel erg goed uit zou komen (
)
op de pc is er een progje genaamd mobile net switch, daarmee kan je per draadloos netwerk, je instellingen bepalen (DHCP / vast ip, proxy... enzovoorts)
dit zoek ik dus voor m'n telefoon, aangezien ik regelmatig op verschillende netwerken zit (thuis, werk.... eventueel school), en ik thuis bij voorkeur een vast ip gebruik.
dat ip kan ik op het werk niet gebruiken, dus hebben we een probleem, en moet de instelling weer op automatisch gezet worden.
iemand een idee hoe dit te fixen is?
thnx
ik zoek een programma, waarvan ik niet weet of het wel bestaat, maar wat wel erg goed uit zou komen (
op de pc is er een progje genaamd mobile net switch, daarmee kan je per draadloos netwerk, je instellingen bepalen (DHCP / vast ip, proxy... enzovoorts)
dit zoek ik dus voor m'n telefoon, aangezien ik regelmatig op verschillende netwerken zit (thuis, werk.... eventueel school), en ik thuis bij voorkeur een vast ip gebruik.
dat ip kan ik op het werk niet gebruiken, dus hebben we een probleem, en moet de instelling weer op automatisch gezet worden.
iemand een idee hoe dit te fixen is?
thnx
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door pven op 04-01-2009 19:23 ]
Verwijderd
invisible shield ook maar besteld!
Als het er opzit is het dan eigenlijk nog er af te halen?
Als het er opzit is het dan eigenlijk nog er af te halen?
al geprobeerd (vergeten erbij te zetten) maar dat werkt dus niet voor mij.Jedi_Pimp schreef op zondag 04 januari 2009 @ 02:36:
[...]
Comm Manager (staat bij Programma's) -> WiFi aan, Gegevensverbinding (onderaan) uit.
Ik heb de smsjes van mijn simkaart naar de telefoon gekopieerd, nu gaat hij deze smsjes samenvoegen... in de lijst staan er dus nog maar een stuk of 6 (als je erop klikt krijg je meerdere smsjes onder elkaar)... hoe kan ik dit voorkomen? ik wil eigenlijk alle smsjes gewoon in de lijst hebben.
In de TS staat hoe je threaded sms uit kunt schakelen.Bever schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:31:
Ik heb de smsjes van mijn simkaart naar de telefoon gekopieerd, nu gaat hij deze smsjes samenvoegen... in de lijst staan er dus nog maar een stuk of 6 (als je erop klikt krijg je meerdere smsjes onder elkaar)... hoe kan ik dit voorkomen? ik wil eigenlijk alle smsjes gewoon in de lijst hebben.
Hoi!
Jammer dat XDA er momenteel uit ligt, maar het is leuk te zien dat er steeds meer mensen met een Blackstone met WAD2 bezig zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:48:
[...]
Ja, ik begin TouchFlo3D wel een beetje zat te worden..het ziet er gelikt uit, maar ik wil meer dingen kunnen wijzigen. 'k heb WAD2 al gekocht en ben er sinds gisteren wat mee aan het rommelen. Erg leuke applicatie om eens uit te proberen! Hier een screenshot van hoe m'n today scherm er nu uit ziet na wat rommelen met de verschillende settings.
[...]
Hier..
Ik wil zelf een minimalistisch theme maken, eens een beetje rondlezen op de WAD forums en dan eens knutselen.
Ik gebruik nu een paar dagen de 1.10.25.25 Radio en ik moet zeggen dat ik wel langer met mijn batterij kan.
dit is dus een aanrader!
dit is dus een aanrader!
Is er een makkelijke manier om alleen de radio te installeren?Michel242186 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:12:
Ik gebruik nu een paar dagen de 1.10.25.25 Radio en ik moet zeggen dat ik wel langer met mijn batterij kan.
dit is dus een aanrader!
Dus HSPL erop (kan ik wel vinden in XDA).
En dan?
Je moet ook iets doen met "custom RUU", daar volg ik het niet meer.
Zou je even een stappenplan kunnen geven?
Dank!
[ Voor 22% gewijzigd door Uiligheid op 05-01-2009 10:58 ]
Verwijderd
Idd, 't is gewoon leuk om er een beetje mee te rommelen, het werkt best prettig allemaal. Het eerste uur moet je echt even kijken hoe alles werkt, maar als je er een beetje bekend mee bent werkt het eigenlijk allemaal wel gewoon logisch. Ben gisteren aan een nieuwe theme begonnen, geen idee of het ooit nog eens af komt, maar dat zien we dan wel weerJammer dat XDA er momenteel uit ligt, maar het is leuk te zien dat er steeds meer mensen met een Blackstone met WAD2 bezig zijn.
Ik wil zelf een minimalistisch theme maken, eens een beetje rondlezen op de WAD forums en dan eens knutselen.
Dat zou ik ook wel willen weten, vooral als de batterij dan langer meegaat..en je niet al je programma's kwijt bent.Is er een makkelijke manier om alleen de radio te installeren?
In de TS van dit topic had ik al gezocht, daar staat het niet. Uiteindelijk gevonden in de TS van de Diamond.EWK schreef op maandag 05 januari 2009 @ 06:06:
[...]
In de TS staat hoe je threaded sms uit kunt schakelen.
Misschien handig om ook in deze TS te zetten.
pgerrits in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"
Je kan gewoon Advanced Config en HD tweak installeren!Bever schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:52:
[...]
In de TS van dit topic had ik al gezocht, daar staat het niet. Uiteindelijk gevonden in de TS van de Diamond.
Misschien handig om ook in deze TS te zetten.
pgerrits in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"
Daarin kan je allerlei zaken aanpassen, onder andere het uitzetten van threaded sms.
Erg tevreden mee.
Zijn beide te vinden op XDA, maar die ligt er nu helaas even uit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic