Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 131.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 16:00

Preaper

...

Vjenne-ICT schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:54:
Even een kleine vraag. Ik ben zeer geïnteresseerd in de toestel, maar vraag mij af waar het de grote van dit toestel mee kan vergelijken? Klopt het dat de Touch HD iets groter is dan de Touch Cruise?
Alsjeblieft:

Afbeeldingslocatie: http://www.sizeasy.com/page/image/20878-touch-hd-vs-Touch-Cruise?m=s&v=3&h=400&w=200&fmt=.jpg&788504
http://www.sizeasy.com/pa...-touch-hd-vs-Touch-Cruise

De volgende keer kun je het zelf via http://www.sizeasy.com/

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preaper

Preaper

...

Fly-guy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:50:
[...]

Mocht het ooit echt 100% mogelijk zijn in theorie, dan kun je er al je geld op zetten dat er binnen een week of sneller een volledig werkende android ROM op XDA staat.. (al heb je dan wel dat het niet officieel is en je je garantie mogelijk overboord gooit)
Okay, dus het is nog puur speculatief. Dan vind ik de startpost wat dit betreft misleidend.

Ik objecteer, u eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
Preaper schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:19:
Okay, dus het is nog puur speculatief. Dan vind ik de startpost wat dit betreft misleidend.
Heb er 'misschien' neergezet. Zou er nu zelfs bij kunnen zetten dat ook BlackBerry OS misschien te draaien gaat vallen. Maar inderdaad, het is niet zeker, maar afhankelijk van de inzet van de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 01:33

martjah

Appel

ben inmiddels bijna een week in bezit van mijn Touch HD. heeel leuk ding, mijn eerste WM telefoon.

kwa navigatie vind ik IGO 8 een hele goede aanrader, heb alle POI's / Landen / stemmen / flitskasten hiervoor(up to date). werkt allemaal probleemloos en zeer snel. Ik draai hem niet in landscape mode omdat hij dan niet in de carholder past (we hebben een universele in de wagen)

heb net nog even met een autolader geprobeerd.

heb een autolader gekocht voor 6,95 (incl. verzendkosten). mini usb kabeltje eraan en klaar.

linkje: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110325594990

hij heeft verschillende versies, altijd goede ervaringen mee gehad. (weet niet of die link hier mag, maar het is iig een aanrader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17
Vandaag de telefoon binnen gekregen! Wat een prachtig ding!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Leuk dat xda, maar ja, al dat engels heel de tijd....
Heeft 1 van jullie misschien heel toevallig ook het probleem met een custom rom dat als de telefoon in sleep gaat (of kort drukken op de power off) dat de telefoon niet meer aan gaat? Scherm gaat gewoon niet meer aan, en als ik mijzelf bel via een andere telefoon dan gaat de Touch ook helemaal niet over. Hij is gewoon dood op dat moment. Alleen de batterij eruit halen en dan opnieuw opstarten werkt dan nog. Tot de volgende keer dat die gaat slapen (en dat is dus na 30 seconden)
Ik heb dit probleem nooit gehad toen die standaard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Voor de TS om in de startpost te zetten bij het stukje over Navigon v7 op de PDA: via deze link kan je een ZIP file downloaden met 3 aangepaste files. Daarmee werkt Navigon wel op de HD. Zonder crashed ie (zoals een aantal al hebben gemerkt)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446487

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds bijna twee weken de Touch HD. Mooi dingetje. Veel gepuzzeld en ge-tweaked ;)

Maar ik kan niet alles vinden dus ......
Weet iemand hoe de HTC Mediaplayer heet? want die wil ik in Gyrator 2 uitschakelen, die draait al uit zich zelf en das lastig kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds erg tevreden over dit toestel, heb 'm nu een week in bezit. Heb toch nog weer wat vragen verzameld.

Als ik een foto maak dan zijn ze vaak 'bewogen'', bestaat er geen soort stabilizer?
Nadat ik mijn mail handmatig gecontroleerd heb dan wil ik wel eens vergeten om de verbinding te verbreken. Is het in te stellen dat de verbinding verbroken wordt nadat de mail is binnengehaald?
Heb nu een SPB theme geinstalleerd, hoe krijg ik de klok in de analoge stand?

Dat was 'm weer. Bedankt bij voorbaat voor je reactie.

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
De Joost applicatie die er al is voor de Iphone zou ook wel errug leeuk zijn voor de HD, aangezien de aangeboden content daar van betere kwaliteit is dan youtube.

http://www.joost.com/ipho...ow&utm_campaign=122408ROW

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11
Ik heb nu iets geks. Onderin het Touchflow menu zie ik dat ik één nieuwe mail heb, maar in de mail zelf is er niets nieuw.

Ik heb een mailtje naar mezelf gestuurd en toen kwam er onderin een twee te staan, terwijl ik maar één nieuwe mail heb. Ik heb al mijn accounts verwijderd en maar hij blijft maar aangeven dat er een nieuwe mail is.

Is dit te resetten iod?

Verder een supertoestel!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-CKY2K- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:30:
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met de invisible shield en dan alleen de screenprotector zeg maar? Ik heb hem inmiddels thuis liggen maar nog geen tijd gehad om hem erop te doen. Met de fullbody kit zijn wat problemen met de pasvorm, maar de screenprotector los heeft deze problemen niet (bedekt alleen het scherm en heeft dus geen flapjes die over de rand van het scherm doorlopen).
Ik heb gisteravond de screenprotector van Invisible Shield geinstalleerd. Als je exact doet wat in de handleiding staat en vooral je vingers zelf ook nat maakt met dat bijgesloten spul, gaat het vrij eenvoudig en snel.
Je kunt het bijna niet zien, een eventuele vermindering van de gevoeligheid van het scherm moet ik nog testen. Er zitten absoluut geen luchtbellen onder het scherm. Wel lijkt het alsof het polymeer plastic van het invisible shield zelf op twee plekken wat zeg maar beschadigd is (niet helemaal het juiste woord).

Al met al ben ik wel tevreden tot nu toe, vooral omdat ik nu wat minder omzichtig met de stylus te werk kan gaan. Ik zal een week wachten om te kijken of die "beschadigingen" nog wegtrekken, maar denk niet dat ik het er weer afhaal.

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:33
N.K. schreef op donderdag 25 december 2008 @ 09:27:
Ik heb nu iets geks. Onderin het Touchflow menu zie ik dat ik één nieuwe mail heb, maar in de mail zelf is er niets nieuw.
Had ik ook van de week. Via het onvolprezen XDA de oplossing gevonden:

Ga naar Start - Messaging - Selecteer je account - Kies links bovenin de folder (bij mij staat die op Inbox)

Nu zie je een tree view met alle mail folders. In een van die folders staat nog een email die al gelezen en verwijderd is, maar om de een of andere reden is het TouchFlow tabje daar nog niet van op de hoogte. Gooi het mailtje weg, en als het goed is ik het probleem opgelost.

[ Voor 0% gewijzigd door jacklam op 25-12-2008 10:57 . Reden: typo ]

Verwijderd

heb gisteren eeninvisibleSHIELD besteld dus heb twee codes gekregen (vroeger was er een topic voor maar vind het niet meer) dus als iemand interese heeft
bf5h10
92d3z0

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11
jacklam schreef op donderdag 25 december 2008 @ 10:55:
[...]

Had ik ook van de week. Via het onvolprezen XDA de oplossing gevonden:

Ga naar Start - Messaging - Selecteer je account - Kies links bovenin de folder (bij mij staat die op Inbox)

Nu zie je een tree view met alle mail folders. In een van die folders staat nog een email die al gelezen en verwijderd is, maar om de een of andere reden is het TouchFlow tabje daar nog niet van op de hoogte. Gooi het mailtje weg, en als het goed is ik het probleem opgelost.
Dank, maar bij mij was wat anders aan de hand. Ik had onderstaand truck uitgevoerd om active sync niet steeds actief te laten zijn:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463013

En in die serveraccount stond het welkomsmailtje nog op ongelezen 8)7

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:14
Top, bedankt voor de info en de tip! De Touch HD is dus iets grotere dan de Touch Cruise, maar wel dunner....

Ik hoop de Touch HD dit jaar nog te krijgen..... Het word mijn 8ste QTEK/HTC toestel......

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op donderdag 25 december 2008 @ 12:54:
[...]
Het word mijn 8ste QTEK/HTC toestel......
WOW ik dacht dat ik met 5 QTEK/HTC toestellen al aardig in de weer was :*)

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:05:
Ik heb sinds bijna twee weken de Touch HD. Mooi dingetje. Veel gepuzzeld en ge-tweaked ;)

Maar ik kan niet alles vinden dus ......
Weet iemand hoe de HTC Mediaplayer heet? want die wil ik in Gyrator 2 uitschakelen, die draait al uit zich zelf en das lastig kijken.
Da's vrij simpel:
  1. Ga naar Gyrator en maak een nieuw event aan.
  2. Edit event en ga naar de tab "Application"
  3. Haal je stylus eruit!
  4. Dubbel klik op "Learn Window title" of op "Learn Window class" (de "Apply" knop wordt nu grijs)
  5. Start nu de applicatie waar je dit event voor wilt.(HTC Mediaplayer dus)
    Let op: niet Gyrator afsluiten of zo maar gewoon via "start" het programma opstarten!
  6. Steek je stylus terug! (Gyrator komt nu terug met de applicatie naam/class ingevuld)
  7. en maak je event af.

[ Voor 4% gewijzigd door Travelwood op 25-12-2008 13:25 ]

Try my footsteps for size

• triad88
  • Laatst online: 04-09 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:32:
heb gisteren eeninvisibleSHIELD besteld dus heb twee codes gekregen (vroeger was er een topic voor maar vind het niet meer) dus als iemand interese heeft
bf5h10
92d3z0
92d3z0 heb ik al gebruikt ,thnx

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hoe kan ik een *.exe, die op mijn microSD staat, toevoegen aan het menu/programs? Ik had de hoop dat via de Explorer te kunnen doen, maar daar cindt ik de bestaande iconen ook al niet terug :( Gaat om een exe die op de SD staat, maar niet als zodanig geinstalleerd is (dus niks heeft achtergelaten in het systeem)/

specs | 3360wP met SE3000

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kensei schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:59:
Hoe kan ik een *.exe, die op mijn microSD staat, toevoegen aan het menu/programs? Ik had de hoop dat via de Explorer te kunnen doen, maar daar cindt ik de bestaande iconen ook al niet terug :( Gaat om een exe die op de SD staat, maar niet als zodanig geinstalleerd is (dus niks heeft achtergelaten in het systeem)/
.exe kopieren, naar windows\startmenu gaan en daar kiezen voor snelkoppeling plakken. In mijn geval stond de .exe dan ook ook in programma's van TF3D

Verwijderd

Ik heb een probleempje met opera 9.5 beta. Ik denkd at eht aan Gyrator2 ligt. In het begin werkte Opera netjes, nu als ik het probeer te openen komt er bovenin de balk:
software voor externe toegang en besturing...
Kan alleen maar kruisje klikken, er komt verder geen opera. De vooraf geinstalleerde Opera doet het wel. Iemand ook deze ervaring?

Verder gebruik ik logmein.com. Iemand die dit ook via zijn mobiel gebruikt? Kunnen we trouwens Javascript gebruiken? :>

• Ethoxyethanol
  • Laatst online: 19-11-2019
Ik heb wat hulp nodig met mijn Touch HD.

Mijn HTC Touch HD maakt geluid wanneer ik op de een van de onderste vier knoppen druk. Het zijn kleine maar toch storende geluiden die op het los trekken van plakband lijken. Het voelt aan alsof ik tegen een plakstrip aandruk en deze weer loslaat. Ik vind het wel storend, wat kan ik het beste doen? Teruggaan of accepteren voor wat het is? Ik heb de touch maar voor een week. Jammer.

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
HOi,

in de instellingen map staat een pictogram; foutrapportage. Als je deze start kun je kiezen tussen fout modus in/uit schakelen.
Fitz schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:09:
[...]

De screenprotector paste er bij mij ook niet goed op, inderdaad onderaan een luchtbel. Ik heb zojuist de Brando Ultra clear (€9,- incl verzendkosten) gekocht, heb er altijd goede ervaring mee gehad.

De standby knop moet je niet in het midden indrukken maar op het lichtje, dat gaat erg makkelijk, dat van de stylus eruithalen zit standaard op de HD, heeft niets met S2U2 te maken.

en die foutmelding heb ik bij 1 programma, waar kan ik 'm uitschakelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Demazelen op 26-12-2008 16:03 ]

Verwijderd

Iemand die een goede manier weet om het lettertype te veranderen in WM? En dan bedoel ik ook echt alles.

Ik heb gezocht en geprobeerd via wat register sleutels, sktools en teaks2k2 maar bij alledrie krijg ik het gewoon niet voor elkaar om elke systeemfont te veranderen... als ik ze combineer blijft alsnog de font van bv de programma's in het startmenu hetzelfde, en de fonts van de beschrijvingen onder de icoontjes in mappen van oa "programs" en "settings" lukt het me niet om de grootte ervan te veranderen (nadat ik een eigen font heb gebruikt is het lettertype nml te klein om nog te kunnen lezen)

Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 20:05:
Iemand die een goede manier weet om het lettertype te veranderen in WM? En dan bedoel ik ook echt alles.

Ik heb gezocht en geprobeerd via wat register sleutels, sktools en teaks2k2 maar bij alledrie krijg ik het gewoon niet voor elkaar om elke systeemfont te veranderen... als ik ze combineer blijft alsnog de font van bv de programma's in het startmenu hetzelfde, en de fonts van de beschrijvingen onder de icoontjes in mappen van oa "programs" en "settings" lukt het me niet om de grootte ervan te veranderen (nadat ik een eigen font heb gebruikt is het lettertype nml te klein om nog te kunnen lezen)

Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Kijk hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=454792

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

ralphje

Hey, it's me!

Heb nog twee codes van Zagg voor jullie:

32qwmz
fg4yd7

Veel plezier ermee :).

Geniet, maar surf met mate!

• Preaper

Preaper

...

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:32:
bf5h10
92d3z0
Ik heb de bovenste(bf5h10) gebruikt, bedankt!
Deze codes heb ik vervolgens weer ontvangen:
2ks5q9
dt9xm4

Vervolgens staat er op deze site ook nog een couponcode en die is volgens mij oneindig bruikbaar(1x per order natuurlijk):
http://www.alltouchhd.com/index.php?topic=84.0

Ik objecteer, u eer.

Verwijderd

Thanks! _/-\o_ Dat bood de oplossing.... tenminste, Ik kan de laatste 2 fonts niet vinden (die gebruikt worden door TF3D) dus TF3D heeft de fonts nog niet. Ga nog ff uitzoeken hoe ik dat voor elkaar krijg.

Wel nog een ander probleem. Mijn TouchPal toetsenbord werkt perfect.. alleen hij start niet op als standaard input (als ik een soft reset heb uitgevoerd), terwijl ik dit wel zo heb ingesteld bij de instellingen van TouchPal. Wanneer ik hem instel als SIP blijft het wel zo zolang ik maar niet mn phone opnieuw op start. Iemand die hier het antwoord op weet?

*Edit - Heb het antwoord gevonden :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
(dubbelpost)

[ Voor 98% gewijzigd door RedRayMann op 26-12-2008 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Na wat gespeel met mijn Touch HD heb ik weer enkele vragen

Wanneer ik de Weather Database Editor wil gebruiken krijg ik de volgende fout;
"File write protection of database could't removed."
Heb gezocht, maar geen oplossing gevonden om dit bestand te laten werken en mijn eigen steden bij de Weather tab toe te voegen.

Wanneer ik de trailer van Seven Pounds afspeel in CorePlayer en full screen bekijk, kan ik niet meer bij mijn start-bar. Deze is zwart of heeft nog een randje van de trailer. Erg vervelend, want kan dit alleen oplossen door een soft reset. Iemand idee? (Ik heb de gpu drivers geïnstalleerd, diamond hologram werkt met 16 fps)

Ik kan helaas na veel zoeken geen goed poker programmatje vinden. Dat gratis programmatje van Microsoft werkt niet (kan niet downloaden vanaf mn phone :S ) Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedRayMann schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 02:42:
Heb gezocht, maar geen oplossing gevonden om dit bestand te laten werken en mijn eigen steden bij de Weather tab toe te voegen.
http://www.allaboutphones...pro-diamond-hd-t4031.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Even een vraagje over het beheer van smsjes:

Alles komt standaard binnen in 'Postvak In'.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een map 'bewaren' aan te maken, en smsjes die ik wil bewaren hierheen te verplaatsen zodat ze ook niet meer zichtbaar zijn in de inbox, maar dus nog wel op de telefoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
RedRayMann schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 02:42:
Na wat gespeel met mijn Touch HD heb ik weer enkele vragen

Wanneer ik de trailer van Seven Pounds afspeel in CorePlayer en full screen bekijk, kan ik niet meer bij mijn start-bar. Deze is zwart of heeft nog een randje van de trailer. Erg vervelend, want kan dit alleen oplossen door een soft reset. Iemand idee? (Ik heb de gpu drivers geïnstalleerd, diamond hologram werkt met 16 fps)

Ik kan helaas na veel zoeken geen goed poker programmatje vinden. Dat gratis programmatje van Microsoft werkt niet (kan niet downloaden vanaf mn phone :S ) Hebben jullie suggesties?
Misschien een heel dom antwoord : druk eens op de Home toets :o

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:14
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]

Ja, het is ook niet gezond zo vaak een andere mobiel, maar ik mag graag de laatste gadget hebben....

Ik heb ook wel een paar keer geluk gehad waardoor ik voordat mijn abbo afliep een ander toestel kon nemen/uitzoeken....

Ach ja, de een die koopt heel veel kleding (zoals mijn vriendin) en de ander die koop wat vaker een nieuwe mobiel/smartphone.... :)

Nog een kleine vraag, weet iemand hoe lang de accu/batterij het vol houd bij normaal gebruik? Mijn huidige Diamond is vaak na 1 en maximaal 1.5 dag al leeg en dat is natuurlijk heel erg snel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethoxyethanol schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:42:
Ik heb wat hulp nodig met mijn Touch HD.

Mijn HTC Touch HD maakt geluid wanneer ik op de een van de onderste vier knoppen druk. Het zijn kleine maar toch storende geluiden die op het los trekken van plakband lijken. Het voelt aan alsof ik tegen een plakstrip aandruk en deze weer loslaat. Ik vind het wel storend, wat kan ik het beste doen? Teruggaan of accepteren voor wat het is? Ik heb de touch maar voor een week. Jammer.
Klinkt als een loszittend trilmotortje. De 4 soft/hardware toetsen geven namelijk even een snelle tril feedback. Optie 1: in de reparatie pdf kijken waar de trilmotor zit en die nakijken. Optie 2: retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:14:
[...]

Heb 7 verschillende gehad waarvan ik er op dit moment nog 2 gebruik. Touch Cruise van mijn werk en een Touch HD prive.

Oude types

Qtek9100 (werk)
I-Mate K-Jam (Prive)
HTC S620 (werk)
HTC4350 (werk)
HTC Touch Dual (werk)

Goede contacten met de intern verantwoordelijke productmanager is altijd handig als je van toestel wilt wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:31:
[...]

Nog een kleine vraag, weet iemand hoe lang de accu/batterij het vol houd bij normaal gebruik? Mijn huidige Diamond is vaak na 1 en maximaal 1.5 dag al leeg en dat is natuurlijk heel erg snel......
ligt eraan wat je normaal gebruik vindt. Als je alleen belt en smst, dan doe je er wel twee dagen mee. Dat neemt af naarmate je er meer mee doet, maar het is te vergelijken met de meeste hedendaagse smartphones.. (iets beter dan de iphone dacht ik, maar scheelt niet veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
martjah schreef op woensdag 24 december 2008 @ 17:42:
ben inmiddels bijna een week in bezit van mijn Touch HD. heeel leuk ding, mijn eerste WM telefoon.

kwa navigatie vind ik IGO 8 een hele goede aanrader, heb alle POI's / Landen / stemmen / flitskasten hiervoor(up to date). werkt allemaal probleemloos en zeer snel. Ik draai hem niet in landscape mode omdat hij dan niet in de carholder past (we hebben een universele in de wagen)

heb net nog even met een autolader geprobeerd.

heb een autolader gekocht voor 6,95 (incl. verzendkosten). mini usb kabeltje eraan en klaar.
t
linkje: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110325594990

hij heeft verschillende versies, altijd goede ervaringen mee gehad. (weet niet of die link hier mag, maar het is iig een aanrader)
maximale output van de lader is 500mah, dat is volgens mij niet genoeg om te laden tijdens navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de eerste post dat iGO met enkele aanpassingen werkt.
Als ik iGO 8 installeer en vervolgens wil starten zie ik even de 'zandloper' en vervolens doet die niets meer.
Moet ik nog dingen aanpassen? Wie kan me helpen.

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Travelwood schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:24:
[...]

Da's vrij simpel:
  1. Ga naar Gyrator en maak een nieuw event aan.
  2. Edit event en ga naar de tab "Application"
  3. Haal je stylus eruit!
  4. Dubbel klik op "Learn Window title" of op "Learn Window class" (de "Apply" knop wordt nu grijs)
  5. Start nu de applicatie waar je dit event voor wilt.(HTC Mediaplayer dus)
    Let op: niet Gyrator afsluiten of zo maar gewoon via "start" het programma opstarten!
  6. Steek je stylus terug! (Gyrator komt nu terug met de applicatie naam/class ingevuld)
  7. en maak je event af.
[/quote
Dank je wel, ik ga het zondag ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:47
weet iemand hoe het kan dat m'n g-sensor alleen werkt met opera ? De waterpas werkt ook niet meer even als gyrator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Ik maak veel gebruik van RSS. Wanneer ik in bericht klik op: lees meer online dan opent Opera. Kan ik instellen dat IE dan automatisch opent?

2) Kan ik een directory instellen voor bestanden die ik via blue tooth ontvang? (opslagkaart)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb een probleem met mijn Touch HD. Kruisje is bij mij niet ingesteld als minimaliseren maar als afsluiten. Als ik een scherm afsluit (kruisje) dan loopt ie vast. Dit is ontstaan nadat ik Opera had toegevoegd aan de lijst met uitzondering voor het afsluiten. Enige oplossing lijkt dan te zijn soft-reset, maar zodra ik weer op het kruisje druk van een willekeurig programma of taakbeheer probeer te openen loopt ie vast :S

Is hard-reset de enige oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Tnx, maar heb ik niets aan. Heb hem nu vaker geinstalleerd, vaker een soft reset gedaan, zowel op telefoon als op mijn geheugenkaart geinstalleerd, niets werkt en blijf de error krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
buddow schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:56:
(..) Als ik een scherm afsluit (kruisje) dan loopt ie vast. (..)
Is hard-reset de enige oplossing?
Ik heb het opgelost :D door met een register editor de lijst van 'exclusief' in taakbeheer op te zoeken. Daar stond opera bij, zoals ik 'm ook had toegevoegd voor het ontstaan van het probleem. Ik heb de registerverwijzing verwijderd en het werkt allemaal weer normaal!

Bij deze dus de waarschuwing: voeg opera niet toe aan de lijst 'exclusief' in taakbeheer, als je met kruisje de applicaties afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

buddow schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 14:25:
[...]

maximale output van de lader is 500mah, dat is volgens mij niet genoeg om te laden tijdens navigatie
ik zal dit binnenkort eens proberen. hij geeft in ieder geval wel aan dat hij aan het opladen is.

weet trouwens iemand een goede manier om alleen je sms (en email?)te beveiligingen met een wachtwoord ?
ik gebruik de touchflo gewoon, dus het liefste daarmee compatible

vaak mensen die een spelletje willen spelen, je kent het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Kwam er zojuist achter dat mijn HD niet meer wil opladen via de gewone lader. Hij laad wel nog gewoon op via de PC/notebook.

Op de dag van levering werkte de "reguliere" lader wel nog gewoon. Vandaag opeens niet meer :/

Is er soms een instelling op de tel waardoor dit onmogelijk is ofzo? Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh glas drinken over de telefoon gegaan nat van binnen geweest,alles laten drogen maar scherm is aangetast is niet helder meer verder lijkt alles te werken.Valt natuurlijk buiten garantie zou dit te vervangen zijn en zo ja wie weet een goed adress en wat dit zou gaan kosten?? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:04:
Even een vraagje over het beheer van smsjes:

Alles komt standaard binnen in 'Postvak In'.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een map 'bewaren' aan te maken, en smsjes die ik wil bewaren hierheen te verplaatsen zodat ze ook niet meer zichtbaar zijn in de inbox, maar dus nog wel op de telefoon staan?
Niemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Dat wil ik ook graag weten. Bij andere HTC's was het wel mogelijk mappen te beheren. Ik mis het ook.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Met de threaded sms 'aan' lukt het in ieder geval niet (zover ik weet), end it is één van de belangrijkste redenen waarom ik threaded sms uit heb gezet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 17:45:
1) Ik maak veel gebruik van RSS. Wanneer ik in bericht klik op: lees meer online dan opent Opera. Kan ik instellen dat IE dan automatisch opent?

2) Kan ik een directory instellen voor bestanden die ik via blue tooth ontvang? (opslagkaart)

Thanks
Iemand?

+ bonusvraag: Is het mogelijk je gmail contacten in te laden in je contacten lijst?

grazie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:02:
[...]

Iemand?

+ bonusvraag: Is het mogelijk je gmail contacten in te laden in je contacten lijst?

grazie
ik denk dat die vragen meer thuis horen in het WM topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:17:
Ben nog steeds erg tevreden over dit toestel, heb 'm nu een week in bezit. Heb toch nog weer wat vragen verzameld.

Als ik een foto maak dan zijn ze vaak 'bewogen'', bestaat er niet een soort stabilizer?
Nadat ik mijn mail handmatig gecontroleerd heb dan wil ik wel eens vergeten om de verbinding te verbreken. Is het in te stellen dat de verbinding verbroken wordt nadat de mail is binnengehaald?
Heb nu een SPB theme geinstalleerd, hoe krijg ik de klok als analoog te zien? Is dit ook in te stellen op de HTC zelf zo'n klok weergave?

Dat was 'm weer. Bedankt bij voorbaat voor je reactie.
Die feestdagen ook hè... :) Heeft iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Nee, sorry :)

Op smartphoneworld is de adapt autohouder beschikbaar: http://www.smartphoneworld.nl/Adapt_autohouder_en_lader_voor_de_HTC_Touch_HD__N_art_44863.html

Ik denk nog even over na, maar ik ben hard op zoek naar een toestelspecifieke actieve autohouder (en vind Brodit te duur). Dit lijkt me prima, maar op pdashop is ie wel wat goedkoper. Even afwachten of ie daar straks ook op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53
ik heb mn HD nu ook al paar weekjes ... en echt super telefoon, ben er heel tevreden over.
echter nog paar vraagjes/probleempjes die ik nog niet voorbij heb zien komen hier.

als ik mijn telefoon op trillen heb staan, en krijg een sms binnen, dan trilt hij normaal 3 keer kort. heel af en toe als ik een sms krijg blijft hij trillen tot ik het scherm aanzet.
Weet iemand hoe of door wat dit komt ?

ik heb mijn telefoon meestal op trillen staan en in die sok op mn bureau liggen.
nu heb ik het niet altijd door als ik gebeld wordt en zie ik dat achteraf pas als dat lampje begint te knipperen.
kan het ingesteld worden dat dat lampje ook begint te knipperen tijdens het gebeld worden ?

als laatste iets wat mij pas 2 keer gebeurd is. ik zet het scherm aan, en de start balk is weg. Start en alle netwerk/batterij icoontjes, die hele balk is weg.
iemand dit ook al gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik las laatst hier van Daan dat hij problemen heeft met Igo.
Dat ie niet opstart...
Heb ik ook!
Iemand hier Igo geinstalleerd? En hoe dan?
En heb je met deze navigator ook last van een lag? Heb nu TomTom erop, loopt steeds 2-3 seconden achter de feiten aan (ook na alle mogelijke tweaks).

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Uiligheid schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:28:
Ik las laatst hier van Daan dat hij problemen heeft met Igo.
Dat ie niet opstart...
Heb ik ook!
Iemand hier Igo geinstalleerd? En hoe dan?
En heb je met deze navigator ook last van een lag? Heb nu TomTom erop, loopt steeds 2-3 seconden achter de feiten aan (ook na alle mogelijke tweaks).
MELDT ZICH! Hier heb ik ook last van... alleen niet 2-3 seconden. Maar een fractie daarvan... mijn normale tom tom is bijna klaar met zijn zin als de x1 begint.

[ Voor 16% gewijzigd door Frunnik op 28-12-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
IGO8 werkt bij mij ook niet. Kan het te maken hebben met de taal van de firmware ? Ik heb namelijk NL en geen WWE versie.

TomTom heeft bij mij ook moeite met fixen vinden, heb er zelfs geen 1 gehad. Idem met Navigon. McGuiver werkt prima en heeft ongeveer dezelfde opties en lay-out als tomtom dus ik heb er nog niet echt veel moeite in gestoken. Misschien dat ik binnenkort wel ga flashen naar WWE editor, nieuwste firmware (custom ROM dan). Zal dan eens kijke of dat iets oplost.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb nl versie en deze werkt wel gewoon.

mijn versie heeft een mapje: 2577 en igo8
deze mappen moet je zo laten en beide naar een map kopieren.
dus deze 2 moeten op hetzelfde mapniveau staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
LPEspecial schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:26:
IGO8 werkt bij mij ook niet. Kan het te maken hebben met de taal van de firmware ? Ik heb namelijk NL en geen WWE versie.

TomTom heeft bij mij ook moeite met fixen vinden, heb er zelfs geen 1 gehad. Idem met Navigon. McGuiver werkt prima en heeft ongeveer dezelfde opties en lay-out als tomtom dus ik heb er nog niet echt veel moeite in gestoken. Misschien dat ik binnenkort wel ga flashen naar WWE editor, nieuwste firmware (custom ROM dan). Zal dan eens kijke of dat iets oplost.
Let op jongens: voor een snelle fix, eerst even het (meegeleverde) programmaatje QuickGPS draaien en het bestand downloaden (iedere week 1 x doen). Fix is dan 100 x sneller!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je mooie spellen kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 02:39:
Kom op zeg: een beetje Tweaker is prima in staat om dit soort vragen zelf te beantwoorden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
pven schreef op maandag 29 december 2008 @ 07:48:
[...]

Kom op zeg: een beetje Tweaker is prima in staat om dit soort vragen zelf te beantwoorden.
En zo zijn er wel veel meer vragen hier simpel te vinden.

Hierboven ergens quote iemand voor de zoveelste keer zichzelf met dezelfde vraag. Om me dan maar van mijn goede kant te laten zien zal ik er 1 beantwoorden: Alle standaard mappen kan je veranderen met advanced config, als het goed is ook die van blue tooth file transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
-CKY2K- schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:15:
[...]

En zo zijn er wel veel meer vragen hier simpel te vinden.
We weten het en vinden het treurig. Maar ... als er geen TopicReports (dat handje links bovenin) over in worden gediend dan zal het wat langer duren voordat we ingrijpen als we al ingrijpen.

Voor de zekerheid zal ik hier een stuk uit de TopicWaarschuwing extra onder de aandacht brengen:
Modbreak:Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 15:10
Ik twijfel nog; of de HD, Pro, X1 of misschien de iPhone wel (naja die valt wel af :P)
Kwestie waar ik mee zit is het toetsenbord! Ik heb nu een Nokia E61 en bevalt prima... iedereen vind het alleen een rekenmachine...

Misschien dus al vaker gevraagd maar hoe bevalt het schermtoetsenbord van de HD? Inmiddels zijn er genoeg gebruikers hier die hun ervaringen kunnen uiten van een paar maanden. De reviews & meningen gaan grotendeels uit van gebruik van een paar uur. Dat is niet representatief. Is het toetsenbord onder de knie te krijgen? Evt. met SPB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat dat ook zeker een kwestie van persoonlijke voorkeur is. Waarom probeer je het zelf niet eens uit bij winkels die em hebben liggen? Denk aan de Saturn, Mediamarkt, of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb te HD inmiddels een paar weken. Ik gebruiker het standaard querty toetsenbord, maar dan wel in landscape modus (met Gyrator2). Ik gebruik 't voornamelijk voor het tikken van SMSjes. Daarvoor voldoet het voor mij heel goed. Voor het intikken van grote lappen tekst moet je volgens mij geen telefoon gebruiken, maar een PC of laptop.

Ik heb voor aanschap ook getwijfeld over een telefoon met uitschuiftoetsenbord, en dit ook even geprobeerd, maar dit werkte zeker niet makkelijker dan de door mij nu gebruikte methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
RiCk schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:39:
Ik twijfel nog; of de HD, Pro, X1 of misschien de iPhone wel (naja die valt wel af :P)
Kwestie waar ik mee zit is het toetsenbord! Ik heb nu een Nokia E61 en bevalt prima... iedereen vind het alleen een rekenmachine...

Misschien dus al vaker gevraagd maar hoe bevalt het schermtoetsenbord van de HD? Inmiddels zijn er genoeg gebruikers hier die hun ervaringen kunnen uiten van een paar maanden. De reviews & meningen gaan grotendeels uit van gebruik van een paar uur. Dat is niet representatief. Is het toetsenbord onder de knie te krijgen? Evt. met SPB....
Ik heb momenteel de Touch HD en de Nokia E71 in mijn bezit. De HD is veel toffer, maar voor het typegemak is een E71 toch wel veel prettiger. Ik gebruik overigens nog het standaard toetsenbord op de HD. Mijn vingers zijn te dik om zonder stylus te tikken.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 02:39:
Probeer Handango.com. Die hebben genoeg ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb sinds 3 dagen de HTC Touch HD. Ik ben al enkele dagen in dit topic aan het zoeken naar oplossingen voor mijn vragen. Veel heb ik al gevonden maar het volgende is me niet geluk, misschien dat iemand me hiermee kan helpen:

Is het mogelijk om muziek en foto's die je opslaat op je geheugenkaart, weer te laten geven in het touchflow menu bij muziek en foto's. Het scheelt namelijk, vooral bij muziek, een hoop geheugen op de telefoon zelf.

Het lijkt me een vrij eenvoudig op te lossen vraag, maar hij houdt me al een tijdje bezig. Hopelijk weten jullie het antwoord!

Gr Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:01:
Beste mensen,

Ik heb sinds 3 dagen de HTC Touch HD. Ik ben al enkele dagen in dit topic aan het zoeken naar oplossingen voor mijn vragen. Veel heb ik al gevonden maar het volgende is me niet geluk, misschien dat iemand me hiermee kan helpen:

Is het mogelijk om muziek en foto's die je opslaat op je geheugenkaart, weer te laten geven in het touchflow menu bij muziek en foto's. Het scheelt namelijk, vooral bij muziek, een hoop geheugen op de telefoon zelf.

Het lijkt me een vrij eenvoudig op te lossen vraag, maar hij houdt me al een tijdje bezig. Hopelijk weten jullie het antwoord!

Gr Tom
Ja, trouwens zo moeilijk is dat niet te vinden toch? Je zoekopdracht zou zich alleen niet moeten beperken tot dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal - heb er net 1 gekocht! wauw. gelijk al een vraagje (en ik zag er nog niets over vermeld staan) - hoe kan je internetradio afspelen? ik probeerde friskyradio via opera, windows media player en het streaming appje te draaien - maar zowel de m3u als de asx gaven geen resultaat. grtz, kelvin

Wat heb je zelf gezocht, heb je zelf enige moeite gedaan etc?! We verwachten wel wat eigen inzet alvorens je hier een vraag neer gooit ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 29-12-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:31:
[...]

Ja, trouwens zo moeilijk is dat niet te vinden toch? Je zoekopdracht zou zich alleen niet moeten beperken tot dit topic. ;)
Sorrie maar waar kan ik het dan vinden? Of kun je het misschien even uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:49
Onderaan het tabblad Photo's heb je een button "Albums" daar selecteer je een album die op je Storage kaart staat, en vervolgens zet je dat album als 'Favorit" Op dat moment komen je foto's van dat album in de TouchFlo Pagina 77 van de handleiding
To set an album as a Favorite
1. On the Photos and Videos tab, touch Album to open the Album program.
2. Touch Albums and then select one of the listed favorite albums.
3. Tap Menu > Set Album as Favorite. and then tap OK on the confirmation screen.

[ Voor 41% gewijzigd door MrDirect op 29-12-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:37:
hallo allemaal - heb er net 1 gekocht! wauw. gelijk al een vraagje (en ik zag er nog niets over vermeld staan) - hoe kan je internetradio afspelen? ik probeerde friskyradio via opera, windows media player en het streaming appje te draaien - maar zowel de m3u als de asx gaven geen resultaat. grtz, kelvin
Resco radio is een oplossing, weet niet precies welke formaten hij kan afspelen, maar probeer het eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee bedankt, maar hoe zit het met muziek. Ik wil mijn muziek dus niet op mijn intern geheugen zetten als het ff kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dan kopieer je het toch gewoon naar je sd?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:17:
Dan kopieer je het toch gewoon naar je sd?
Ja maar het punt is dat ik het dan niet voor elkaar krijg om muziek vanaf mijn sd geheugenkaart af te spelen in de muziekspeler van het hoofdmenu van de telefoon. Ik kan het dan alleen afspelen via windows media player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een x in windows media player op "bibliotheek bijwerken" gedrukt nadat je muziek op je SD kaart hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Of anders Coreplayer gebruiken, bevalt me perfect!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zoeken en moeite doen zou een mooi begin zijn...

[ Voor 67% gewijzigd door DaannO op 29-12-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:08:
Ik heb nog een Nokia 9300i.
Wat zou ik nu moeten nemen?
Wij kunnen niet voor jou beslissen wat je moet 'nemen'.
Je moet voor jezelf duidelijk hebben wat je eisen zijn en dan zelf telefoons gaan vergelijken en ervaringen gaan lezen, want ook dat kunnen en gaan we niet voor je doen. :)
NPI.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:57:
FF lezen vrind aan zo'n antwoord heeft hij uiteraard niks. Hij wil dus de de muziekspeler in het TF3D menu gebruiken ;)
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:43:
Ja maar het punt is dat ik het dan niet voor elkaar krijg om muziek vanaf mijn sd geheugenkaart af te spelen in de muziekspeler van het hoofdmenu van de telefoon. Ik kan het dan alleen afspelen via windows media player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:47:
Heb je al een x in windows media player op "bibliotheek bijwerken" gedrukt nadat je muziek op je SD kaart hebt gezet?
Wilde net reageren op je post toen ik erachter kwam dat ik alles wat je had genoemd al had gedaan, alleen de telefoon nog niet had uitgezet, zoals het ook staat in de beginpost. Mijn probleempje dus opgelost. Bedankt:)

Verder nog een vraag waarover ik niets kan vinden in de handleiding.
Is het mogelijk om afspraken die je aangeeft met een tijdsduur (bijv van 17.00 tot 18.00) ook na de afgelopen tijd weer te laten geven in het beginscherm, of kan dat alleen als een afspraak de hele dag duurt? Ik kan hem anders wel terugzien als ik de agenda open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:57:
Gouden tip! Hij speelt zelfs FLAC. Super. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Net gevonden op youtube, weet niet of het al bekend was, en of het echt is (lijkt wel) android op de touch HD:

http://www.youtube.com/watch?v=aBXdi4wJQl8

ik blijf alleen lekker bij WM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Snuurtje schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 03:45:
Net gevonden op youtube, weet niet of het al bekend was, en of het echt is (lijkt wel) android op de touch HD:

http://www.youtube.com/watch?v=aBXdi4wJQl8

ik blijf alleen lekker bij WM
http://it029000.massey.ac.nz/vogue/ en http://wiki.xda-developer...?pagename=BlackstoneLinux Voor meer info. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 30-12-2008 08:28 . Reden: Extra link gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 21:43:
[...]

Wat doet hij dan niet, laat hij je muziek niet zien in TF3D, of laat hij het welzien, maar speelt hij niet af?

(het eerste heb ik ook gehad, alleen een hard reset heeft geholpen, nu werkt het wel, met precies dezelfde muziek en layout van de SD kaart als voor de hardreset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Ik heb mij de opmerking over de search ter harte genomen maar ik kom er zelf niet uit. Misschien dat ik onvoldoende werk met deze search en daardoor geen antwoord op mijn simpele vraag kan vinden. Excuses bij voorbaat.

Ik heb een klein probleem op het today scherm van mijn HD. Bij afspraken voor vandaag staat "Morgen:" en dan het tijstip. Misschien is er een hele simpele oplossing maar ik kom er zelf niet uit en kan het oplossing vinden via de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Heb je de datum van je telefoon wel goed staan?

[ Voor 33% gewijzigd door EWK op 30-12-2008 09:51 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
EWK schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 09:51:
Heb je de datum van je telefoon wel goed staan?
;-) Dat zou een mooie zijn. De datum staat goed op het today scherm en in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 13-09 03:41
Dat is dus gewoon het 'bekende' probleem dat de touchflo niet update. Ga is naar de instellingen waar je een tabs kan aan/uitschakelen. Zet er een aan en meteen weer uit, en dan toepassen. Dan zal die de touchflo opnieuw laden, en staat de afspraak goed. Dit is idd geen permanente oplossing, maar gewoon een bug in de touchflo (waar ik soms ook last van heb). We moeten gewoon wachten tot HTC met een fix komt.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
denniskrol schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 10:46:
Dat is dus gewoon het 'bekende' probleem dat de touchflo niet update. Ga is naar de instellingen waar je een tabs kan aan/uitschakelen. Zet er een aan en meteen weer uit, en dan toepassen. Dan zal die de touchflo opnieuw laden, en staat de afspraak goed. Dit is idd geen permanente oplossing, maar gewoon een bug in de touchflo (waar ik soms ook last van heb). We moeten gewoon wachten tot HTC met een fix komt.
Ga ik direct proberen. Wel apart dat zo'n bug nog steeds in TouchFlo zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dus bijna een week de Touch hd waar ik erg tevreden over ben, maar nu heb ik een probleempje. elke keer als ik iemand bel gaat TomTom aan zou iemand weten waar dit aan kan liggen want op google vindt ik hier echt helemaal niks over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Na mijn wintersportvakantie niks nieuws wat betreft video playback? Zo te zien niet, op XDA geen nieuwe mogelijkheden te bekennen....

Wel een beetje sneu hoor, de BlackBerry Bold van mijn moeder heeft zelfs beter en smoother beeld ;(..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dus bijna een week de Touch hd waar ik erg tevreden over ben, maar nu heb ik een probleempje. elke keer als ik iemand bel gaat TomTom aan zou iemand weten waar dit aan kan liggen want op google vindt ik hier echt helemaal niks over..
Het klinkt misschien raar, maar misschien dat je met je oor of vingers op het touchscreen drukt terwijl ie aan het bellen is. Ik heb het ook een keer gehad dat ie iGo op ging starten omdat er een snelkoppeling naar iGo in het startmenu stond (laatst geopende programma). Bel eens een nummer terwijl de telefoon gewoon op de tafel ligt..start ie tomtom dan nog steeds op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaa gevonden, het was omdat TomTom nog geladen stond in het geheugen en op de een of andere manier als ik dan op de home knop klikte tijdens het bellen opent die, raar maar opgelost:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Om nog even terug te komen op een eerder gemeld probleem:

Enkele anderen hadden hetzelfde probleem als ik:
Bij het draaien van Opera naar Landscape mode, trad er een fout op: meestal minimaliseren van Opera of iets dergelijks.
Vond net volgende teks op XDA:

V1.15 fixes a specific bug when Opera is rotated in landscape mode - making Opera exiting or disappearing in the background. Removing sdkcerts.cab from the Packages solved the issue, as reported in other threads for the Raphael.

Ok, dat sdkcerts.cab heb ik idd geïnstalleerd, maar hoe dit te verwijderen zonder hard reset?
Iemand een idee?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoek functie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic