Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 66.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07
Zojuist mijn playstation 3 aangesloten via HDMI op een LCD tv. Het beeld is super, maar de lage tonen zijn krakend te horen. Klinkt meer als een krakend geluid als overstuurd. (en nee, de TV staat niet idioot hard aan :+ ) Geluid via de scartkabel is wel goed.

Aangezien mijn PS3 nog niet eerder via HDMI gegaan is vroeg ik me af dit een probleem bij de TV is of bij de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat hij eerder vib-ribbon bedoelt. Rez had wel degelijk een doel en was allesbehalve zen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

descon schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:43:
Zojuist mijn playstation 3 aangesloten via HDMI op een LCD tv. Het beeld is super, maar de lage tonen zijn krakend te horen. Klinkt meer als een krakend geluid als overstuurd. (en nee, de TV staat niet idioot hard aan :+ ) Geluid via de scartkabel is wel goed.

Aangezien mijn PS3 nog niet eerder via HDMI gegaan is vroeg ik me af dit een probleem bij de TV is of bij de PS3?
Stap 1: PS3 met andere hdmi kabel verbinden
Stap 2: PS3 op andere tv met zelfde kabel
Stap 3: PS3 met zelfde kabel op andere tv

Tadaaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 22:05

Slashx

WOT: Mr_Slashx

haha lol zo had ik het helemaal niet bedoeld. Wou alleen benadrukken dat het geen i was.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 09-07 22:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik duw net een game in m'n 17 dagen oude PS3 en krijg "An error occured during the start operation. 80010514" :X Film speelt hij nog wel af van BD maar geen enkele game is meer aan de praat te krijgen.

Blijkbaar toch een vrij zeldzame error als ik de diverse berichten op internet lees. Ben benieuwd hoe de Bart Smit hierop gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
InFamous preview op IGN.com en Greg Miller is mega enthousiast!

link

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Leuk interview. Ziet er een beetje uit als The Force Unleashed meets GTAIV. En dat is geen verkeerde combo!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 02:20

Aight!

'A toy robot...'

Boeboe schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:56:
Ik denk dat hij eerder vib-ribbon bedoelt. Rez had wel degelijk een doel en was allesbehalve zen :)
Vib Ribbon, dat ken ik ook nog. PSX toch? Lijntje met een konijntje :D Super gaaf!
Hoop dat er meer van dat soort spellen komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vib-ribbon.com/vibhtml/images/screens_big/vib_ribbon_screen_5b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heeft er iemand al Crash Commando gekocht van de PSN store? Denk eraan om hem te kopen, maar helemaal niemand heeft het erover hier. Terwijl het mij toch wel erg gaaf lijkt. :) IGN geeft het ook een 8.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37
SmartDoDo schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:39:
Ik duw net een game in m'n 17 dagen oude PS3 en krijg "An error occured during the start operation. 80010514" :X Film speelt hij nog wel af van BD maar geen enkele game is meer aan de praat te krijgen.

Blijkbaar toch een vrij zeldzame error als ik de diverse berichten op internet lees. Ben benieuwd hoe de Bart Smit hierop gaat reageren.
Krijg je gewoon een nieuwe waarschijnlijk. Bij mij werd gezegd binnen 3 weken na aankoop krijg je gewoon een nieuwe PS3 mee. In mijn geval kwam ik na één week bij een ander Bart Smit filiaal terug en ik kreeg no-questions-asked een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115781

SmartDoDo schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:39:

De uitleg op volgende link is anders wel heel erg duidelijk: http://www.absolute-plays...network/58340-post24.html

Een stukje uit vorige link:
i rang sony, and they confirmed that this error code (80010514) is indeed a hardware failure, to be more specific, the Blueray drive has failed and the system will not run like this.

so he arranged for a corrier to come with a brand new ps3 system for me, and the corrier will take the faulty one away, free of charge of course..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:55:
[...]

Vliegende mannetje? REZ bedoel je? Die techno beat achtige meesterlijke game :D. Zeker wel een doel, was echt mega gaaf :D
That's the one! :)

Van de bedoeling van de game heb ik blijkbaar niet veel opgepikt. Heb daar ooit wel eens een demo van gespeeld op de ps2, maar blijkbaar was ik niet erg wakker :p Meer dan wat rondvliegen en dingen aanklikken, kan ik me niet herinneren...

Ik bedoel meer dat het ook zoiets 'spacy' en totaal vreemd was, met een goeie 'flow'. Typisch iets voor sony games (en die 'flower' game 'flowt' ook wel aardig denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:03:
[...]
Stap 1: PS3 met andere hdmi kabel verbinden
Stap 2: PS3 op andere tv met zelfde kabel
Stap 3: PS3 met zelfde kabel op andere tv

Tadaaa!
Stap 2 == Stap 3?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Zit een beetje te twijfelen tussen een 32" tv + een PS3 of een grotere tv, en geen PS3. Heb zelf al een 360. Aan de ene kant is een 32" tv meer dan genoeg in mijn kamer en een PS3 vind ik ook wel aantrekkelijk. Aan de andere kant, hoeveel doe ik nou echt op die PS3 aangezien ik toch al een 360 heb. Was wel erg benieuwd naar een exclusieve shooter voor de PS3 die ik vandaag bij iemand heb gespeeld, komt geloof ik volgende maand pas echt uit. Vrij tactisch spel, weet misschien iemand 't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 19:57
Kn4kw0r5t schreef op zondag 21 december 2008 @ 01:17:
Zit een beetje te twijfelen tussen een 32" tv + een PS3 of een grotere tv, en geen PS3. Heb zelf al een 360. Aan de ene kant is een 32" tv meer dan genoeg in mijn kamer en een PS3 vind ik ook wel aantrekkelijk. Aan de andere kant, hoeveel doe ik nou echt op die PS3 aangezien ik toch al een 360 heb. Was wel erg benieuwd naar een exclusieve shooter voor de PS3 die ik vandaag bij iemand heb gespeeld, komt geloof ik volgende maand pas echt uit. Vrij tactisch spel, weet misschien iemand 't?
Metal Gear Solid 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 22:14

scorpie

Supra Addict

Metal Gear Solid 4 is zeg maar al een half jaar uit? Hij bedoelt (denk ik) Killzone 2. (Killzone 2 beta loopt nog :?)

[ Voor 8% gewijzigd door scorpie op 21-12-2008 01:38 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 19-06 19:57
Yippie schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:18:
Vampire Rain Altered Species @ PriceX tot 23:59 vandaag voor €12,50 excl verz kosten van rond de € 7,-

Iemand enige ervaring met dit spel ?
Ja Het blijkt een erg slecht spel zijn, mijn advies is dus: NIET KOPEN
scorpie schreef op zondag 21 december 2008 @ 01:37:
[...]

Metal Gear Solid 4 is zeg maar al een half jaar uit? Hij bedoelt (denk ik) Killzone 2. (Killzone 2 beta loopt nog :?)
Killzone 2 is niet echt tactisch en nee Killzone 2 Beta loopt niet meer.

[ Voor 28% gewijzigd door Negaiido op 21-12-2008 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
swopdark schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 20:51:
InFamous preview op IGN.com en Greg Miller is mega enthousiast!

link
Oei, ziet er leuk en mooi uit zeg. Deze game is me een beetje ontgaan tot nu toe... Soort van Crackdown lijkt het wel. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Weliswaar lichtjes offtopic maar moet natuurlijk zijn:

Stap 1: PS3 met andere hdmi kabel verbinden.
Stap 2: PS3 met zelfde kabel op andere tv
Stap 3: andere PS3 op andere zelfde tv met zelfde kabel.

Dit natuurlijk als je alle elementen ter beschikking hebt.

Als jij zelf vind dat die 32" groot genoeg is voor jouw kamer dan zou ik wel zéker gaan voor de PS3. Je zult er wel geen spijt van hebben en ik ken wel nog mensen die meer dan 1 console hebben.. O-)
Alhoewel ik altijd neig naar de PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279052

Was wel erg benieuwd naar een exclusieve shooter voor de PS3 die ik vandaag bij iemand heb gespeeld, komt geloof ik volgende maand pas echt uit. Vrij tactisch spel, weet misschien iemand 't?
SOCOM: U.S. Navy SEALS Confrontation misschien ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:08
Saints row 2 is aardig uitgestorven op MP of niet ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:34
Heb even gekeken. Maar volgens mij heeft nog niemand het gemeld.

Metal Gear Solid Online Demo is de download uit de USA Store. Je kan daarna gewoon met je EU account spelen.

best wel een vette demo vindt ik. ga em zo nog maar eens wa meer checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Laatst online: 09-07 12:08
Het is alleen jammer dat niemand de volledige versie speelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:15
raevo schreef op zondag 21 december 2008 @ 13:51:
Het is alleen jammer dat niemand de volledige versie speelt..
Komt vooral doordat je een konami id moet maken of is dat inmiddels al verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Topicstarter
Tja ik zou niet een reden weten om MGO te spelen als er betere shooters zijn. Ik speel MGS voor het verhaal, niet omdat de controls en aktie nou zo geweldig zijn. Dan neem je wel CoD, BF of R6V2.

Daarbij komt dat konami-id probleem, wat me in eerste instantie al niet enthousiast maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Sinds 16-12-2008 weer 5 games 2de hands gekocht op marktplaats ;) ;

1 ) Need for speed "Carbon" € 13,00 incl. opsturen
2 ) Resistance "Fall of men" € 16,00 incl. opsturen
3 ) NBA 2K7 € 10,00 incl. opsturen
4 ) CONAN € 9,00 incl. opsturen
5 ) Ratchet & Clank "Quest for booty" € 8,70 incl. opsturen

De laatste 3 heb ik al binnen de rest is onderweg.
Een aantal zijn voor mezelf een aantal om te ruilen met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Iemand al crash commando`s al geprobeert? Lijkt me ook wel tof een soort warhawk 2d!!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3097/3116438966_a311c7025e.jpg?v=0

Haha dit word een topper denk ik _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3039/3120724124_7ceab744e4.jpg?v=1229719934

[ Voor 4% gewijzigd door Kimo op 21-12-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 08-07 15:55
Hi,

Gisteren een PS3 gekocht weeeeh!.
Bepaalde dingen vraag ik me af, soms bij het opstarten van de ps3 blijft het beeld flikkeren met een seconde tussenpose, ook bij het spel LBP is dit soms wel het geval.

Ik heb al 2 verschillende HDMI kabels gebruikt en de ene keer gaat het over beide kabels gewoon goed, maar het ken ook stiekem ff omslaan wat luid in een reset of knop aan en uit

Ook ervaar ik dat het geluid via HDMI een tikkend geluid soms geeft over mijn interne boxen van mijn TFT

TFT HP w2408h Ondersteund:
HDCP, HDMI, 1920x1200, 60hz, 1:1 pixel mapping, H/B beeld verhouding.

Naar mijn idee alles wat je maar nodig hebt om een mooi volledig plaatje te krijgen.

Voor de rest heb ik de update 2.53 al geinstalleerd.

Nogmaals het tikkende geluid en het flikkeren van het beeld is niet altijd het geval het probleem duikt gewoon ineens op bij het opstarten van een spel of het opstarten van de PS3.

Voor de rest is het een super apparaat vooral met de spellen LBP, MKvsDC, Uncharted
(hij was trouwens 277,- bij media markt De 80GB variant met een Film waar ik niks omgeef maar het uiteindelijke kostenplaatje was ik goedkoper uit.)

Ik hoop een beetje op een simpele verklaring :P wie niet :)

Alvast Bedankt.

MvGr, Brandon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Komt waarschijnlijk door het veranderen van resolutie (1080p naar 720p) als je een spel opstart.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 07:01

EgoPro

Time is an illusion.

In mijn geval komt dat knipperen inderdaad doordat de TV overschakeld naar een andere resolutie, of een ander beeldformaat, ligt bij mij dus aan de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Anoniem: 279052 schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:22:
[...]

SOCOM: U.S. Navy SEALS Confrontation misschien ? :*)
Die ja! Geweldig spelletje, misschien wel wat om een PS3 voor te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:37

spaceboy

Op grote hoogte

Kimo schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:36:
Iemand al crash commando`s al geprobeert? Lijkt me ook wel tof een soort warhawk 2d!!

[afbeelding]
Bionic Commando Rearmed moet ik eerst uitspelen. Daar lijkt Crash Commando volgens bij best wel op. Bionic Commando is ook erg lollig moet ik zeggen (en zeker niet zo makkelijk als het eruit ziet). :-)

Edit: na de trailer te hebben gedownload heb ik er toch maar weer een tientje tegenaan gesmeten en heb Crash Commando ook gehaald. Straks komt een vriend langs, dan ga ik 'm spelen. Zal nog wel effe laten weten of 't wat is hier... ;-)

[ Voor 19% gewijzigd door spaceboy op 21-12-2008 16:24 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ik heb zelf 3 vrienden met een PS3 en 1tje met een 360. Die gast met de 360 zal alles doen om geen PS3 te hoeven kopen. Ondanks dat hebben we hem voor zen verjaardag toch MGS4 gegeven als extra verleiding. Nog steeds niet over. Gisteren heb ik hem die paar HD ingame filmpjes laten zien van Killzone 2 op mijn PS3 en nu lijkt de PS3 er dan toch te komen bij hem eind februari. Wat gaat dat een vette adrenaline shooter worden zeg! lijkt verdorie net zo geweldadig te worden als Gears maar dan met bizar vette lightning en partical effects inclusief vernietigbare wanden, bizarre wapens en dito omgevingen. Must have. Ga voor die 32 inch tv en geniet van je nieuwe TV icm je 360 en PS3. Waarom zou je het bij 1 systeem houden als je van beide kan genieten?

Best of both worlds.... Speel de vette multiplatformers op je 360 incl exclusives en mis geen van de vette exclusive voor de PS3 het aankomend jaar en heb gelijk een Blu-Ray drive. Daar ga je geen spijt van krijgen op je nieuwe tv.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-07 14:23
Even over de MGO Questie:

Het is inderdaad niks aan online; MGO is in het algemeen traag, het aanmelden,zoeken van een game en het menu.Dat met die Konami ID snap ik ook niet waarom ze dat gedaan hebben,maar het is tenminste niet handig.
Koop MGS4 gewoon voor MGS4,en niet voor MGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Nog steeds geen Resistance 2 topic? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Start er 1 zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
spaceboy schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:17:
[...]

Bionic Commando Rearmed moet ik eerst uitspelen. Daar lijkt Crash Commando volgens bij best wel op. Bionic Commando is ook erg lollig moet ik zeggen (en zeker niet zo makkelijk als het eruit ziet). :-)

Edit: na de trailer te hebben gedownload heb ik er toch maar weer een tientje tegenaan gesmeten en heb Crash Commando ook gehaald. Straks komt een vriend langs, dan ga ik 'm spelen. Zal nog wel effe laten weten of 't wat is hier... ;-)
Ik heb crash commando net aangeschaft het is echt super vet. 2d shooter vette wapens multiplayer werkt erg goed geen lag graphics zijn super voor en 2d game het is wel een beetje 3d. Besturing is even wennen maar kwartiertje heb je het wel onder de knie.

Alleen jammer dat er geen split screen in zit. Maar deze game is het dubbel en dwars waard weer een topper. voor PSN _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3135/3096706716_320d512c71.jpg?v=0

[ Voor 13% gewijzigd door Kimo op 21-12-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 13:02
Ik heb een PS3 nieuw aangeschaf en nu heb ik het volgende probleem: als ik een spel heb gespeeld en wil de disc vervangen// PS 3 uitzetten, dan reageert de PS3 niet op de buttons. Ik moet dan via de controller en het menu de PS3 uitzetten, de power switch aan de achterkant omzetten, weer aanzetten en dan reageert de PS3 weer (even). Vervolgens begint het hele verhaal weer opnieuw.

Is dit probleem bekend en zo ja: wat is de oplossing? het lijkt wel dat dit is sinds ik de system updates heb geinstalleerd (terwijl het me niet zo lijkt dat dat de oorzaak is.)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allé dan, het is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Bint schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:11:
Ik heb een PS3 nieuw aangeschaf en nu heb ik het volgende probleem: als ik een spel heb gespeeld en wil de disc vervangen// PS 3 uitzetten, dan reageert de PS3 niet op de buttons. Ik moet dan via de controller en het menu de PS3 uitzetten, de power switch aan de achterkant omzetten, weer aanzetten en dan reageert de PS3 weer (even). Vervolgens begint het hele verhaal weer opnieuw.

Is dit probleem bekend en zo ja: wat is de oplossing? het lijkt wel dat dit is sinds ik de system updates heb geinstalleerd (terwijl het me niet zo lijkt dat dat de oorzaak is.)
Welke versie heb je ? 40 GB / 60 GB / 80 GB / 160 GB ?
Welke updates heb je gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 08-07 15:55
Shiver23 schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:49:
Komt waarschijnlijk door het veranderen van resolutie (1080p naar 720p) als je een spel opstart.
Ook vandaag weer het probleem ervaren met PS3 Home, alles werkte perfect totdat ik PS3 Home ging starten, PS3 Home werd gestart maar het beeld bleef gewoon flikkeren. Oplossing was gewoon het systeem opnieuw opstarten en daarna werkte het gewoon naar behoren.

Echt raar, ik snap het 1080p 720p en het klinkt heel logische maar ik snap niet waarom hij blijft flikker waardoor het onmogelijk is om het fatsoenlijk af te sluiten.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:08
angelus20 schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:47:
[...]

Ook vandaag weer het probleem ervaren met PS3 Home, alles werkte perfect totdat ik PS3 Home ging starten, PS3 Home werd gestart maar het beeld bleef gewoon flikkeren. Oplossing was gewoon het systeem opnieuw opstarten en daarna werkte het gewoon naar behoren.

Echt raar, ik snap het 1080p 720p en het klinkt heel logische maar ik snap niet waarom hij blijft flikker waardoor het onmogelijk is om het fatsoenlijk af te sluiten.

Alvast bedankt
Dit klinkt toch echt als een probleem met je televisie.
Ik ben echter geen expert maar het is wel heel waarschijnlijk lijkt mij

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270455

Zit nu al een tijdje met wat HD-Films op mijn computer die ik op mijn PS3 wil kijken.
Om mijn PS3 als mediacenter te gebruiken is momenteel niet mogelijk. Maar ik had het idee om de films (onder 8 GB) op een DL-DVD+R te branden.
Nu is het gelukt, en de PS3 herkent het als een data DVD (heb gewoon de .wmv los op dvd gebrand, dus dat klopt.) maar als ik nu de film open krijg ik de film, maar dan zonder geluid.
Iemand een idee om dit op te lossen?

*edit*
Heb al wat gevonden denk ik. PS3 pakt de Windows Audio 10 Codec niet, moet ik gaan converten.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 270455 op 21-12-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
Je kan ook PMS overwegen om te streamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Hey,
Zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met linux of ubuntu op de ps3?
Ben namelijk van plan om het te installeren maar zou graag wat meer informatie hebben zoals welke versie van ubuntu of linux ik moet gebruiken.
Alvast bedankt.

EDIT: Heb zelf al ubuntu 8.10 op cd gebrand, maar als ik via systeeminstellinge kies voor ander OS installeren dan zegt ie dat er geen bruikbare installatiedata aangetroffen is.
Iemand oplossing hiervoor?

[ Voor 29% gewijzigd door Samson_1990 op 21-12-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Samson_1990 schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:20:
Hey,
Zijn er toevallig mensen hier die ervaring hebben met linux of ubuntu op de ps3?
Ben namelijk van plan om het te installeren maar zou graag wat meer informatie hebben zoals welke versie van ubuntu of linux ik moet gebruiken.
Alvast bedankt.

EDIT: Heb zelf al ubuntu 8.10 op cd gebrand, maar als ik via systeeminstellinge kies voor ander OS installeren dan zegt ie dat er geen bruikbare installatiedata aangetroffen is.
Iemand oplossing hiervoor?
Probeer anders YDL: http://us.fixstars.com/products/ydl/
Dat is geschreven voor PS3 (Cell) oa, ik heb YDL 6.0 op mijn PS3 gehad toen die versie net nieuw was.
Persoonlijk vind ik het niet lekker werken, het is nog redelijk langzaam ook. Had iets te maken met ram en cache geheugen meende ik ergens gelezen te hebben.

Ubuntu en YDL zijn beide linux varianten, veel verschil zal er tussen die twee niet zitten. Bovendien is het verplicht je HDD eerst te formatteren en een partitie aan te maken, al je gamedata/media ben je dus kwijt als je niet een back-up maakt. Het is natuurlijk altijd lachen het even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

iemand ervaring met www.shopto.net?
erg leuke aanbiedingen maar het is wel erg goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Anoniem: 239951 schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:34:
[...]

Dat is geschreven voor PS3 (Cell) oa, ik heb YDL 6.0 op mijn PS3 gehad toen die versie net nieuw was.
Persoonlijk vind ik het niet lekker werken, het is nog redelijk langzaam ook. Had iets te maken met ram en cache geheugen meende ik ergens gelezen te hebben.

Ubuntu en YDL zijn beide linux varianten, veel verschil zal er tussen die twee niet zitten. Bovendien is het verplicht je HDD eerst te formatteren en een partitie aan te maken, al je gamedata/media ben je dus kwijt als je niet een back-up maakt. Het is natuurlijk altijd lachen het even te proberen.
Heb ubuntu reeds op cd gebrand dus ga ik die proberen. maar ik zou 1 of andere bootloader nodig hebben. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Anoniem: 247730 schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:07:
Dit is nu de 2e keer dat je die vraag hier stelt, zelf even zoeken mag ook best. Kijk 's in Het Games Import topic of op budgetgaming.nl.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 16:25
Anoniem: 247730 schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:07:
How, zie dat het dubbelpost was :) Was net te laat met antwoord geven haha

[ Voor 34% gewijzigd door l00pz op 21-12-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:32
Yippie schreef op zondag 21 december 2008 @ 20:44:
Je kan ook PMS overwegen om te streamen..
Yes..!! Super bedankt voor deze link.. Heb eindelijk alles werkend met streamen, vooral die 1080P films stotterde veel bij mij of startte niet op. Werk met een wifi lijn dus dat is zoiezo wat minder stabiel maar nu draait alles wel beter!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Samson_1990 schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:08:
[...]

Heb ubuntu reeds op cd gebrand dus ga ik die proberen. maar ik zou 1 of andere bootloader nodig hebben. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Die staat op de DVD, dus selekteer de DVD drive voor het installeren van die loader.
Ik zou zelf voor versie 6.1 gaan, die is al enkele dagen verkrijgbaar op:
http://us.fixstars.com/support/downloads.

Deze versie kan ook de swapfile in het videogeheugen zetten, wat de boel aanzienlijk moet versnellen. Voor een uitleg om dit te activeren na installatie check:
http://us.fixstars.com/su...s/ydl_6.x/ps3vram-as-swap

Andere info hierover kan je vinden op een specifiek Yellow Dog PS3 forum:
http://www.yellowdog-board.com/viewforum.php?f=19

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb precies http://www.ps3linuxworld.com/ gevolgd en kwam probleemloos door de hele installatie :) Tot ik een toetsenbord en muis heb aangeschaft doe ik er nog even niets mee, maar leuk om er even mee te spelen.

Zijn er FIFA09 spelers hier? Ligt het aan mij of wordt er te vaak onterecht gefloten voor offside? In eerste instantie vond ik het nog wel grappig, een referee die fouten maakt, maar het begint me nu toch wel te storen. Al die momenten waarvan ik dacht dat het onterecht was, kreeg ik ook geen replay te zien (ik zal wel te gortig op X drukken ;) )

Droom ik of 'ervaren' anderen het ook zo?

[ Voor 47% gewijzigd door Trent900 op 22-12-2008 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
swopdark schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:18:
[...]

Ik heb zelf 3 vrienden met een PS3 en 1tje met een 360. Die gast met de 360 zal alles doen om geen PS3 te hoeven kopen. Ondanks dat hebben we hem voor zen verjaardag toch MGS4 gegeven als extra verleiding. Nog steeds niet over. Gisteren heb ik hem die paar HD ingame filmpjes laten zien van Killzone 2 op mijn PS3 en nu lijkt de PS3 er dan toch te komen bij hem eind februari. Wat gaat dat een vette adrenaline shooter worden zeg! lijkt verdorie net zo geweldadig te worden als Gears maar dan met bizar vette lightning en partical effects inclusief vernietigbare wanden, bizarre wapens en dito omgevingen. Must have. Ga voor die 32 inch tv en geniet van je nieuwe TV icm je 360 en PS3. Waarom zou je het bij 1 systeem houden als je van beide kan genieten?

Best of both worlds.... Speel de vette multiplatformers op je 360 incl exclusives en mis geen van de vette exclusive voor de PS3 het aankomend jaar en heb gelijk een Blu-Ray drive. Daar ga je geen spijt van krijgen op je nieuwe tv.
Om eerlijk te zijn vind ik dat aan de ene kant wel een lamme actie. Laat hem en zijn mening in zijn waarde en probeer hem niet dubbel en dwars te pushen om een PS3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07 19:02
Er komen meer RPGs uit voor de PS3.

Cross Edge komt in maart in de VS uit. Kleine kans dat het spel officieel in Europa wordt uitgebracht, het is zo te zien een heel erg Japanse game, dus die zul je waarschijnlijk moeten bestellen bij VG+.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.ps3fanboy.com/media/2008/12/cross_edge_61k3nslqmql._ss400_.jpg

Demon's Souls komt in februari uit. De Aziatische versie is volledig in het Engels dus die is ook import-vriendelijk. Het is dan alleen wachten op de EU/US-releasedate van White Knight Chronicles.

Het is dus niet zo dat Killzone 2 en Infamous de enige PS3-exclusives zijn dit voorjaar. Denk ook aan Yakuza 3 in februari in Japan, die zal toch ook hier verschijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Films waarvan ik erg heb genoten zijn nu voor een prikkie te koop op www.hdmoviesource.com
Exclusief €3.56,- verzendkosten.
Aanschouw de cheapass Blu-rays 8)

€ 11.99 The Patriot (Extended Cut)
€ 12.73 Underworld
€ 13.08 Donnie Brasco
€ 13.41 Final Fantasy:The Spirits Within
€ 13.41 Ghost Rider
€ 13.41 Hollow Man
€ 16.23 30 Days Of night

you're welcome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Laatst online: 05-07 22:44
Amiet01 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:23:
Sinds vandaag ook eindelijk een PS3 en wat ziet het er mooi uit op onze Samsung 46A656!! Kom er net ook achter dat je games zoals GTA IV gewoon op 1080p kunt instellen, maar dat je de ondersteuning voor 720p en 1080i dan moet uitschakelen. Straks maar weer proberen. Alleen is het dan volgens mij zo dat als je een game speelt die 1080p resolutie niet heeft, dat hij dan naar 576p gaat wat natuurlijk niet wenselijk is. Zou het trouwens ook kunnen dat je judder in games ziet op 60 Hz? Ik weet namelijk niet of dat nou aan het spel (hapering) lag of aan de instelling of kun je de vernieuwingsfrequentie voor games "uberhaupt niet aanpassen?

Het tweede wat ik had opgemerkt was dat wanneer ik een demo liet downloaden en even 10 minuten tv ging kijken, daarna weer terug ging naar HDMI2 (waar de PS3 op is aangesloten) dat er geen beeld te zien was. Wel hoorde ik de geluidjes van de XMB, maar in het scherm van de Samsung stond "niet ondersteund". De PS3 uitschakelen en daarna weer inschakelen verhelpt het probleem, maar ik wil wel gewoon kunnen switchen tussen ingangen op de tv terwijl de PS3 aanstaat. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen? Overigens staat er bij energiebesparing niets aan (zowel PS3 als de tv).

Btw ondersteunt LBP ook 1080p en heeft er iemand een recente lijst met native 1080p games? Kon er wel één vinden met google, maar die was het laatst geupdate in januari.
ha ik leef 2 dagen achter je.ik heb sinds gister ook een 46a656.wat een scherm zeg :)
en nu willen we een ps3 met bluray mogelijkheid.de mediamarkt heeft een leuke aanbieding die helaas al uitverkocht was toen ik kwam..
ps3+300+bluetooth remote en film naar keuze..voor 388.als ik het nog goed heb hoor.
Nu maar ff de andere MM maar ff bellen.
Ik hoop niet dat het een samsung probleem is met die ingang signalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Anoniem: 179526 schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:01:
Films waarvan ik erg heb genoten zijn nu voor een prikkie te koop op www.hdmoviesource.com
Exclusief €3.56,- verzendkosten.
Aanschouw de cheapass Blu-rays 8)

€ 11.99 The Patriot (Extended Cut)
€ 12.73 Underworld
€ 13.08 Donnie Brasco
€ 13.41 Final Fantasy:The Spirits Within
€ 13.41 Ghost Rider
€ 13.41 Hollow Man
€ 16.23 30 Days Of night

you're welcome.
Thanx. Wel even opletten dat niet alle films in alle regios afgespeeld kunnen worden. Gelukkig staat het op deze site erbij. Regio B is Europa. Als er dus alleen een A staat: niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Laatst online: 10:07
Anoniem: 233180 schreef op zondag 21 december 2008 @ 11:22:
[...]

Weliswaar lichtjes offtopic maar moet natuurlijk zijn:

Stap 1: PS3 met andere hdmi kabel verbinden.
Stap 2: PS3 met zelfde kabel op andere tv
Stap 3: andere PS3 op andere zelfde tv met zelfde kabel.

Dit natuurlijk als je alle elementen ter beschikking hebt.
DVD's geven wel goed geluid...zit hem alleen in de spellen. Misschien binnenkort ff een blueray film proberen.

Anders moet ik even wachten, binnenkort haal ik een pioneer tv op, dan kan ik het daarmee testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:35
(jarig!)
Anoniem: 239951 schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:34:
[...]

Wat wil je met je linux distro gaan doen?? Het is leuk om te testen, en ubuntu zal wel werken, toch zal ik net als anderen aan hebben gegeven ydl6.0 gebruiken. Wil je het echter als mediacentre gebruiken dan kom je erg bedrogen uit, HD werkt totaal niet (ondanks dat dit destijds wel was beloofd) DVD werkt aardig, en DIVX werkt gewoon goed.
Je hebt inderdaad een bootloader nodig als ik mij het goed kan herinneren. Deze kan je gewoon downloaden van de ydl of ps3 site.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 13:02
WiLLoW_TieN schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:27:
[...]

Welke versie heb je ? 40 GB / 60 GB / 80 GB / 160 GB ?
Welke updates heb je gedaan ?
Ik heb de 80GB versie.. zou het kunnen dat dit alleen bij Fifa 2009 gebeurt?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

nitpicker schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:26:
Nou.. ik ben één van de "gelukkigen" die een PS3 van Bart Smit heeft voor € 250,-
Nou.. maandags gebeld met BS en ik moest hem meteen terugsturen, de zaterdag erop heb ik een gloedje nieuwe PS3 40 GB staan.

BS heeft het netjes opgelost als je het mij vraagt! Alleen jammer van die week vertraging (in totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ymmv schreef op maandag 22 december 2008 @ 01:33:
Er komen meer RPGs uit voor de PS3.

Cross Edge komt in maart in de VS uit. Kleine kans dat het spel officieel in Europa wordt uitgebracht, het is zo te zien een heel erg Japanse game, dus die zul je waarschijnlijk moeten bestellen bij VG+.
Heb cross edge zien rondzwerven op de japanse ps store en het ziet er een ERG vreemde collaboratie van verschillende stijlen uit (prinnies, yay). Ik hoop dat er vroeg of laat een speelbare demo van komt, want wat ik er al van gezien heb ziet er wel leuk uit. Zowiso koop ik alles waar Nippon Ichi aan meegewerkt heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-07 14:23
Weet niet of het toeval is, maar BF Bad Company loopte net bij mij vast op 11.00 uur precies. Zou het door de tijd kunnen dat de PS3 vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Tankbuster schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:31:
Weet niet of het toeval is, maar BF Bad Company loopte net bij mij vast op 11.00 uur precies. Zou het door de tijd kunnen dat de PS3 vastloopt?
Stel je deze vraag nu serieus? :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
kaos- schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:34:
[...]

Stel je deze vraag nu serieus? :/
Ik heb dat altijd om precies 12:00 's nachts. Echt heel spooky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Tankbuster schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:31:
Da's niet zo best. PS3s horen alleen klokslag 12 vast te lopen. Dat wordt bellen naar Sony ...

BTW "loopte vast" ... ? :X

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 22-12-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Het kan ook dat je modem gereset wordt om die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:29:
[...]

Heb cross edge zien rondzwerven op de japanse ps store en het ziet er een ERG vreemde collaboratie van verschillende stijlen uit (prinnies, yay). Ik hoop dat er vroeg of laat een speelbare demo van komt, want wat ik er al van gezien heb ziet er wel leuk uit. Zowiso koop ik alles waar Nippon Ichi aan meegewerkt heeft.
Volgens mij is het een klein wonder dat deze game buiten Japan wordt uitgebracht, want het is voor een wel heel klein publiek bedoeld. Neem deze beschrijving van de game op Wikipedia:

Cross Edge is an RPG developed by Capcom, Nippon Ichi, Namco Bandai, Gust, and Idea Factory, released September 25, 2008 in Japan. The game features turn-based battles, a plot that involves rescuing souls, and the ability to dress the female characters of your party in a wide variety of outfits, from PE clothes to devil costumes. The game features characters from Darkstalkers, Disgaea, Ar Tonelico, Spectral Souls, Atelier Marie, and Mana-Khemia

Deze games zullen enkel fans van obscure JRPGs kennen.

Verdere info:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v732/R9_SA/E3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v732/R9_SA/E6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v732/R9_SA/E1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v732/R9_SA/E4.jpg

Characters
Characters from the respective devs will be featured from Vampire (Capcom, Darkstalkers in the US), Ar Tonelico (Bandai-Namco), Disgaea (Nippon Ichi), Spectral Souls (Idea Factory), and Mana Khemia 2 (Gust).

Hero: Kannagi Yuuto
Heroine: Aiba Mikoto

Vampire/Darkstalkers:
Morrigan
Felicia
Demitri

Ar Tonelico:
Orica
Misha
Shurelia

Disgaea:
Etona
Prini

Spectral Souls:
Miu

Mana Khemia 2/Marie's Atelier (sp?):
Lilia
Rose
Marie

Story:
Main character(s? not sure if you choose one or the other or stuck with both) wakes up in a disorienting screwed up world alongside other characters who don't belong there. The world they wake up in survives and evolves by devouring souls from other realms/worlds. If nothing is done, the worlds from which the souls are being stolen from, will cease to exist...and so starts the story.

Worlds:
There are 2 worlds that are known thus far. The Underworld which consists of souls from Vampire/Darkstalker and Disgaea, and the Dreamworld which consists of souls from Ar Tonelico and Marie's Atelier. Each world has dungeon(s?). Sounds like your goal is to free the souls which don't belong in your realm.

Battle System:
Each charater is alloted action points (AP) and can attack during your turn repeatedly until your AP is used up. You can chain attacks which result in combos which ultimately result in increased damage. Sounds somewhat similar to a modified Ar Tonelico 2's battle system (which was time limited rather than AP, but chaining combos helps increase your harmonics level which resulted in increased damage or something).

Form Change:
As you save more souls from this world, the female characters have the ability to obtain equipable "forms" which increase stats, abilities, and what not. This sounds similar to obtaining costumes from completing cosmosphere levels in ar tonelico I/II.

[ Voor 47% gewijzigd door ymmv op 22-12-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:44

Ottooo

Vuurvlieg

ymmv schreef op maandag 22 december 2008 @ 11:52:
[...]

Da's niet zo best. PS3s horen alleen klokslag 12 vast te lopen. Dat wordt bellen naar Sony ...

BTW "loopte vast" ... ? :X
Zomertijd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 136772 schreef op maandag 22 december 2008 @ 12:02:
Het kan ook dat je modem gereset wordt om die tijd.
Inderdaad, grote kans dat dit het is. Mijn speedtouch KPN modem doet dat ook om 12 uur s'nachts, het zorgt er bij mij niet voor dat ie vastloopt maar mijn connectie valt (vanzelfsprekend) even weg.

Ik kan me zo voorstellen dat het bij BF:BC dan zorgt voor een vastloper, die game kent nog redelijk veel bugs ondanks de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 13:25

Japser

Jeej!

iemand beetje ervaring met een PS3 aangesloten op een plasma? Werkt dat naar behoren? Ik wou er vanavond ook een gaan aanschaffen (PS3 dus he). En hoe zit het exact met een coaxiale uitgang voor geluid via mijn HK receiver? Is er digitaal geluid mogelijk vanuit zo'n playstation?

[ Voor 32% gewijzigd door Japser op 22-12-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Niet met een digitale coax-kabel, wel met een optische kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:37

spaceboy

Op grote hoogte

Japser schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:16:
iemand beetje ervaring met een PS3 aangesloten op een plasma? Werkt dat naar behoren? Ik wou er vanavond ook een gaan aanschaffen (PS3 dus he). En hoe zit het exact met een coaxiale uitgang voor geluid via mijn HK receiver? Is er digitaal geluid mogelijk vanuit zo'n playstation?
Ik heb 'm aangesloten op plasma (HD-ready). Bevalt prima. Geluid heb ik via optische kabel naar geluidssetje. Bevalt ook top.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb nu 2 minuten naar je Icon zitten staren, maar kom er nog niet echt achter wat het moet voorstellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:27:
[...]

Ik heb nu 2 minuten naar je Icon zitten staren, maar kom er nog niet echt achter wat het moet voorstellen 8)7
Iemand die in de xboxfabriek een 360 omdraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

volgens mij gewoon een tube tandpasta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik neem aan dat je een plasma TV bedoelt...ja dat werkt top. Heb zelf een HK AVR135 receiver en ik heb gewoon een optisch kabeltje van PS3 naar receiver, even instellen met het HK menu en klaar.
[...]

Come on, lijkt me toch niet een groot raadsel met die hint linksonder.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 239951 schreef op maandag 22 december 2008 @ 14:36:
Come on, lijkt me toch niet een groot raadsel met die hint linksonder.. 8)7
Dat het een 360 is zie ik inderdaad. Ik zie ook dat hij 180 graden gedraaid word, maar dan nog snap ik het hele idee niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Vriend van me heeft zen PS3 aangesloten op een Panasonic 42pz80 Full HD Plasma en het ziet er qua kleur beter uit dan op mijn Philips 37pfl9632 full HD LCD tv.

Bij games als bijvoorbeeld Bad Company heb je veel zon effecten en deze komen echt veel beter tot hun recht op deze plasma tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mooi, thanks voor de reacties :) Vanavond maar es bij de MM te Arnhem rondsnuffelen wat ze allemaal hebben liggen aan pakketten...paar games en een paar leuke blu-rays aanschaffen voor de kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:38
(jarig!)
Iemand al bekend met deze aanbieding van Intertoys?

http://www.intertoys.nl/e...20676/Product/View/557305

€300 euro voor een 80gb ps3 met bluray ab, bluray disk en 1 game.
Wat kan het addertje zijn? }:O

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:44
polo306 schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:49:
[...]

ha ik leef 2 dagen achter je.ik heb sinds gister ook een 46a656.wat een scherm zeg :)
en nu willen we een ps3 met bluray mogelijkheid.de mediamarkt heeft een leuke aanbieding die helaas al uitverkocht was toen ik kwam..
ps3+300+bluetooth remote en film naar keuze..voor 388.als ik het nog goed heb hoor.
Nu maar ff de andere MM maar ff bellen.
Ik hoop niet dat het een samsung probleem is met die ingang signalen..
misch is dit wat aantrekkelijker? dit

Ik zie dat die van boven voordeliger is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Trouwens, is een beetje spel zoals MGS 4 goed te doen met een controller? Ik heb nog nooit zo'n controller in de handen gehad en ben wel bang dat ike r absoluut niet mee overweg kan (jarenlang met muis en keyboard gegamed :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143285

En ik dacht goedkoop uit te zijn met die aanbieding van de Free Record Shop vorige week (40GB PS3 voor 250 euro) Tja...

Maar goed, inmiddels flink bezig met Little Big Planet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Japser schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:24:
Trouwens, is een beetje spel zoals MGS 4 goed te doen met een controller? Ik heb nog nooit zo'n controller in de handen gehad en ben wel bang dat ike r absoluut niet mee overweg kan (jarenlang met muis en keyboard gegamed :) ).
Wat denk je nou zelf?! Je moet er aan wennen. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ok dan sluit ik hem als hdmi aan. Thnx

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
wauw kijk eens naar als die aanbiedingen van PS3 de laatste tijd. Kan me niet anders voorstellen dat dit een voorbode is van een blijvende prijsverlaging?

Het kan natuurlijk ook zijn dat een aantal winkeliers handig omgaan met de actie van Sony zelf:

PS3 80 gig incl twee spellen twv 120 voor 399,-

Daarmee zou je dus als winkelier een 80GB PS3 kunnen verkopen voor 279,- en de twee (hardlopende spellen) gratis in je rekken kunnen zetten? klant blij, verkoper blij..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:35

Grozno

acts without consequence!

Het zou heel goed kunnen dat er shops zijn die op zo'n manier van de actie gebruik maken inderdaad.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
vanavond de tros RADAR aflevering over de kapotte PS3 en dan met name de garantie die je van Sony krijgt. Is die garantie zo slecht dan? ik hoor dat je hem de laatste tijd binnen 3 weken terug hebt. Is dit inmiddels zo'n groot probleem geworden dan? Van de eerste 360's was het een fabricagefout maar de PS3 is toch geen ondeugdelijk ding?

Mijn PS3 60 gig launch exemplaar draait als een zonnetje.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 22 december 2008 @ 17:10:
vanavond de tros RADAR aflevering over de kapotte PS3 en dan met name de garantie die je van Sony krijgt. Is die garantie zo slecht dan? ik hoor dat je hem de laatste tijd binnen 3 weken terug hebt. Is dit inmiddels zo'n groot probleem geworden dan? Van de eerste 360's was het een fabricagefout maar de PS3 is toch geen ondeugdelijk ding?
Wees van 1 ding diep doordrongen: wij als consumenten kunnen ELKE hulp gebruiken die er voor zorgt dat support en service van grote toko's als sony en MS realistisch en normaal wordt.

Een PS3 die bij launch 600 euro kostte, moet normaliter gewoon 3 jaar of meer meegaan. Als zo'n ding het begeeft (e.g. laser) dan moet hij kostenloos binnen een korte termijn worden gerepareerd. Dit houdt dus OOK in dat wanneer je een 60gig versie met BC hebt, dat je dus weer een 60gig versie met BC terug moet krijgen.
Mijn PS3 60 gig launch exemplaar draait als een zonnetje.
De mijne ook, maar het kan elk moment gebeurt zijn, de bluray lasers waren nl. in het begin niet al te best.

Ik juig dus deze actie van radar alleen maar toe. Ik snap het gemekker van sommigen hier ook niet als dat het overdreven zou zijn etc.: wij als consumenten zitten in een lose/lose situatie in NL, en iedere hulp van consumentenorganisaties/programma's is hard nodig. Men kan wel roepen dat Radar bv niet zo moet overdrijven, maar eigenlijk bewijst iedereen die dat zegt zichzelf als PS3 bezitter en anderen die een PS3 bezitten een slechte dienst. Als men bang is voor slechte publiciteit hierdoor: so what? Des te beter: dan doet Sony er wellicht wat aan.

Let wel: door de mega-aandacht voor de RROD is MS overstag gegaan en is een xbox bezitter nu beter af dan een ps3 bezitter wanneer de console het begeeft. Nu is die kans bij een PS3 niet 25% of hoger, maar hij is wel aanwezig en de lasers die in sommige PS3's zitten zijn niet altijd van even goede kwaliteit.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kassa heeft ongeveer het wereldnieuws gehaald met het beschadigen van de discs door de 360 vanwege missende kussentjes. Radar hoopt nu hetzelfde effect te bereiken denk ik. Heb het idee dat het wat minder rampzalig is.

En ik zit ook met verbazing te kijken naar de verschillende akties van 250 en 300 euro. Mogelijk verzamelen ze informatie over verkoopaantallen bij een dergelijke prijs om zo te kunnen voorspellen wat de gevolgen zijn van een algemene prijsverlaging. Of de winkels moeten extra aantallen halen voor het einde van het jaar om een grotere korting te krijgen. Kan eigenlijk vanalles zijn :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 10-07 17:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is een bluray drive/laser in de ps3 eigenlijk makkelijk te vervangen (indien deze door zou branden)?

Bij de 360 kun je namelijk zo de laserunit vervangen... of de volledige drive (maar die moet dan weer een flash hebben, zodat je systeem de nieuwe/gereviseerde unit accepteert).

Anders zorg ik, dat ik gewoon een laserunit op de plank heb liggen, just in case :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10:15
Volgens berichten zal Factor5 de deuren sluiten, als dat niet al gebeurt is. Toch jammer, want hun Star Wars games (Rogue Squadron) waren wel speciaal, ook als niet fan zijnde, om te spelen en zaten goed in elkaar. Misschien hadden ze iets beter hun best moeten doen met Lair? bron

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vandaag Uncharted binnen gekregen, maar als ik de schijf erin doe en het spel start krijg ik eerst de melding dat update 1.10 al geinstalleerd is en dat de installer nu gaat beginnen, dan staat er eventjes please wait, waarna ik een zwart scherm krijg, je hoort dan hele tijd de schijf op spinnen en weer afslaan...na een tijd reboot de PS3 en is de schijf verdwenen uit XMB, terwijl die er wel in zit. Misschien heeft het ermee te maken dat de verpakking erzo uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.itons.nl/images/photo056.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vandaag is er een Resistance 2 - topic !
dialMforMike schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:21:
Volgens berichten zal Factor5 de deuren sluiten, als dat niet al gebeurt is. Toch jammer, want hun Star Wars games (Rogue Squadron) waren wel speciaal, ook als niet fan zijnde, om te spelen en zaten goed in elkaar. Misschien hadden ze iets beter hun best moeten doen met Lair? bron
De game was niet perfect, maar ik vond hem wel degelijk (7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 18:37
itons schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:29:
Vandaag Uncharted binnen gekregen, maar als ik de schijf erin doe en het spel start krijg ik eerst de melding dat update 1.10 al geinstalleerd is en dat de installer nu gaat beginnen, dan staat er eventjes please wait, waarna ik een zwart scherm krijg, je hoort dan hele tijd de schijf op spinnen en weer afslaan...na een tijd reboot de PS3 en is de schijf verdwenen uit XMB, terwijl die er wel in zit. Misschien heeft het ermee te maken dat de verpakking erzo uit ziet:
[afbeelding]
dat ziet er niet zo chill uit.. heb je al gecheckt of die disc niet lelijk beschadigd is? waar heb je hem besteld trouwens? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Vandaag m'n probleem van de losse mic opgelost. Een USB-verlengkabel gekocht (10tje voor 5m), een USB geluidskaartje (zo'n c-media merkloos ding met headphone en mic connectors, kan naar het schijnt ook iets van 5.1 achtigs doen in windows met de drivers) en een clip-on micje.

Werkte direct vlekkeloos. In een audiomenu kun je opgeven waar de input van de headset vandaan moet komen, en waar de output naartoe moet. Nu heb ik een goeie koptelefoon (Sennheiser 555) en geen zin in een matige headset, en deze draait ook nog eens via zo'n JVC dolby headphone ding wat DD en DTS goed omvormt naar stereo headphone. Alleen geen lulijzer erbij, maar dit ging dus vlekkeloos. Erg soepel met de PS3, wat me helemaal meevalt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Anoniem: 143285 schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:29:
En ik dacht goedkoop uit te zijn met die aanbieding van de Free Record Shop vorige week (40GB PS3 voor 250 euro) Tja...

Maar goed, inmiddels flink bezig met Little Big Planet ;)
Ach het kan nog erger ik heb krap 2 weken geleden in mijn onwetendheid een 2de handse PS3 40 GB gekocht voor € 250,-- met 3 spellen erbij en nog 4 maanden garantie erop :X

En ik dacht toen een wereld deal te hebben gedaan 8)

Gelukkig zijn het wel leuke games die erbij zaten en er zat een zeer dure HDMI kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Skire schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:36:
[...]

dat ziet er niet zo chill uit.. heb je al gecheckt of die disc niet lelijk beschadigd is? waar heb je hem besteld trouwens? :p
spel komt bij HDMoviesource.com vandaan. De schijf zelf ziet er perfect uit, maar het spel doet het dus niet 8)7 Binnen kort maar is bij een vriend proberen... Ik heb inmiddels een refund gekregen van de shop, dus dat was prima geregeld _/-\o_
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.