Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 66.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boudewijn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 01:32:
Ik heb een ps3 gekocht vandaag, en wilde hem aan mijn E2200WS van IIyama hangen over DVI.
Scherm is dus 22" WS.
HDMI-DVI convertertje gekocht (http://mycom.nl/Products/...M%20to%20DVIF/148646.aspx).

Werkt niet, out of range.

Kan iemand mij bevestigen dat dit: http://mycom.nl/Products/...Video%20Cable/148208.aspx wel gaat werken?

offtopic:
Waarom mycom? Omdat ik morgen wil kunnen prutsen aan dat apparaat
Ik ben bang van niet, denk namelijk dat het aan het scherm zelf ligt.
Die kan de output van de ps3 niet aan ofzo.. ikzelf had ook zon melding bij mijn IIyama 17''
(had dat ding uit alle wanhoop geleend omdat ik moest en zal spelen, zuur afgelopen dus)
Het is wel een ander scherm uiteraard maar na wat gegoogle kwam ik erachter dat die melding dus met
frequenties te maken had die te hoog waren voor het scherm, hij moet tevens ook HDCP ondersteunen.
Maar dit blijft een ervaring, ben geen expert! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Volgens mij heeft die Iiyama idd geen HDCP, dus kun je het niet zo aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Zonekill schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:58:
[...]

Ik heb hier de HBH-DS220 maar die herkent de PS3 niet. Hij blijft maar zoeken. Doe ik iets fout?
Misschien even je hbh220 helemaal resetten?
Weet uit mijn hoofd even niet zo snel hoe ook al weer.
Hij moet in ieder geval discoverable staan, dus niet alleen maar aanzetten, maar aan-knop iets langer ingedrukt houden, tot ie en piepje geeft en dat draaisymbool komt.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Gisteren PS3 van m'n broer kapput gegaan, discs willen niet meer spinnen :X
Gebeld naar Sony helpdesk, was 7 maanden buiten garantie maar ze gingen een uitzondering maken, ipv een 60 Gb krijgt hij een 40,En hoeft hij alleen bezorgkosten te betalen

_/-\o_ _/-\o_ Sony. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door TeGek op 19-12-2008 09:06 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

swopdark schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:53:
WOW Killzone 2 gaat zo'n ontzettende grafische hardhitter worden. Ik heb alleen maar positieve dingen gehoord over de online modus. De singleplayer stukjes zien er bizar uit en deze bijgaande site geeft een filmpje van de flamethrower en een soort spike-gun waarmee je mensen ala Half Life 2 style kunt spietsen aan een muur waarna de pijl explodeert. ziet er allemaal heel vet uit! Een Nederlands product om trots op te zijn.

site
Effe filmpje gekeken, de vlammenwerper heeft zelfs een achteruitkijk-spiegel!

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

LWaS schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:46:
Volgens mij heeft die Iiyama idd geen HDCP, dus kun je het niet zo aansluiten.
Ja maar is dat dan niet alsnog te doen met analoge video ofzo?
component-vga convertertje oid?

Verder lees ik van wat mensen online dat converterblokjes niet werken, maar complete kabels wel.
Raar, maar waar? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Boudewijn op 19-12-2008 09:27 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Boudewijn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:25:
[...]

Ja maar is dat dan niet alsnog te doen met analoge video ofzo?
component-vga convertertje oid?

Verder lees ik van wat mensen online dat converterblokjes niet werken, maar complete kabels wel.
Raar, maar waar? ;)
blijkbaar niet alle blokjes, want ik had mijn ps3 via een hdmi-hdmi kabel en een converterblokje gewoon aangesloten op een Samsung syncmaster 940BW. (volgens mij ook geen HDCP scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

PC owners who want a slice of the HD pie through forthcoming Blu-ray or HD DVD drives should check out the Samsung SyncMaster 940BW. It's a tiddler compared to the 32-inch tellies that dominate the AV press, but this is the first time we've encountered a 19-inch monitor with an HDCP-ready DVI port.
Ik geloof dat ik gewoon een tv moet gaan kopen.

Wat ongelofelijk jammer zeg, hoezo dikke domper.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
TeGek schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:05:
Gebeld naar Sony helpdesk, was 7 maanden buiten garantie maar ze gingen een uitzondering maken, ipv een 60 Gb krijgt hij een 40. En hoeft hij alleen bezorgkosten te betalen

Tja, volgens mij moet zo'n drive langer dan een jaar en 7 maanden meegaan. De 40 gb versie heeft geen BC en bij mij zou niet eens alles meer geïnstalleerd kunnen worden. Het is goed bedoeld van sony, maar ik zou er zelf toch nog een dubbel gevoel bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 11-09 16:58
kronk schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:46:
[...]

Tja, volgens mij moet zo'n drive langer dan een jaar en 7 maanden meegaan. De 40 gb versie heeft geen BC en bij mij zou niet eens alles meer geïnstalleerd kunnen worden. Het is goed bedoeld van sony, maar ik zou er zelf toch nog een dubbel gevoel bij hebben.
Plus het feit dat je een paar usb poorten mist. Maar daar tegenover staat wel dat je een zuinige PS3 terug staat en anders misschien wel veel geld kwijt bent aan reparatie. Het is een afweging die je moet maken.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Boudewijn schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:43:
[...]

Ik geloof dat ik gewoon een tv moet gaan kopen.

Wat ongelofelijk jammer zeg, hoezo dikke domper.
:D grappig, wel heel erg toevallig dan... ik heb het alleen ff getest omdat we die dag op het werk een lan-party hadden... (die 940W is mijn werkscherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 20:22
kronk schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:46:
[...]

een jaar garantie is een jaar garantie, ik vind het echtwel netjes van sony hoor, kan je er altijd zelf nog een grote disk inbouwen :)

nog mensen met ideeen mbt mijn streaming probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Reloader op 19-12-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb diverse PS2 games gekocht omdat mijn PS3 BC heeft. Als mijn PS3 kapot gaat, verwacht ik in ieder geval een apparaat terug met BC. Anders kan ik hem nu beter verpatsen en met winst een nieuwe PS3 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Reloader schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:15:
[...]

een jaar garantie is een jaar garantie, ik vind het echtwel netjes van sony hoor, kan je er altijd zelf nog een grote disk inbouwen :)

nog mensen met ideeen mbt mijn streaming probleem?
Even een opmerkingen hierover, is het niet zo dat in de NL-wet staat dat dit soort apparaten minimaal 2 jaar mee moeten kunnen, en dat dus daarom de fabrikant verplicht 2 jaar garantie moet verlenen?

Trouwens gisteren een PS3 _/-\o_ gekregen van mijn meisje *O* , gaat vanavond aangesloten worden :Y Morgen Telfort installeren en dan eens kijken hoe de wifi is (door één plafond heen, modem boven, PS3 beneden) aangezien ik de PS3 niet op een kabeltje ga aansluiten.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Vandaag in de store: Söldner-X: Himmelsstürmer

Wie gaat 'm kopen? Hij lijkt me heel gaaf. De side-scrolling versie van super stardust ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Reloader schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:56:
[...]
net ff rondgewandeld in home, wel mijn 40gb hdd zo vol denk ik met al die downloads! maar t ziet er wel netjes uit!
Home reserveert de benodigde ruimte tijdens het installeren, meer dan dat gebruikt Home niet dus maak je geen zorgen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Solid Snake komt naar de LBP! Dit is waarschijnlijk een van de redenen waarom alle MGS-gebaseerde levels van LBP geweerd werden:
http://www.littlebigplane...arrives_december_23rd_599
The final waves of information regarding the awesome new Metal Gear Solid DLC for LittleBigPlanet are here.

1. The Metal Gear Solid Premium Costume Pack will arrive on the same day, priced $5.99, or individual costumes for $1.99. The costumes available are: Meryl, Snake, Screaming Mantis & Raiden.

2. The Metal Gear Solid Premium Level Pack will arrive on the PlayStation Store on December 23rd 2008, priced $5.99. The Metal Gear Solid Premium Level Pack will overload you with MGS-themed materials, objects, stickers and decorations, plus… well - take a looky right here:

* A 5th Sackboy costume…the Gurlokovich Soldier (see above).
* 72 New Stickers
* 12 New Materials
* 10 New Decorations
* 18 New objects
* New background music track
* 3 new interactive music tracks
* New Metal Gear Solid themed ‘sound object’
* New Plasma Ball ‘danger element’
* New Laser Sight ‘gadget’
* New functioning Searchlight lamp
* 12 new Trophies to unlock
* THE PAINTINATOR and Paint Switch

With the THE PAINTINATOR you’ll be able to splatter anything that comes between you and the end of any level. Shoot paintballs with the R1 button and using the right stick to aim. Paintballs will hit very weak slap. Shoot ‘Brains’ from a safe distances now and progress thru levels much easier. The Paint Switch, so you can attach it to any object and set it to destruct after being splattered with enough paint.
Wel een leuke pack, er schijnen ook MGS levels in te zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 19-12-2008 11:00 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
HELP! Ga over 15min weekendje weg met PS3 en Buzz.

Heb quizes gemaakt om te doen, maar kan je deze alleen spelen als je PS3 online verbonden is? Hoe download/importeer je quizes naar je PS3? I kzie het nergens staan, help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

-RazieL- schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:44:
Vandaag in de store: Söldner-X: Himmelsstürmer

Wie gaat 'm kopen? Hij lijkt me heel gaaf. De side-scrolling versie van super stardust ^^
Een sidescrolling shooter met een Duitse naam, typisch Japans :p.
Is er een demo van te downloaden? Wil het vanavond wel eens proberen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
swopdark schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:53:
WOW Killzone 2 gaat zo'n ontzettende grafische hardhitter worden. Ik heb alleen maar positieve dingen gehoord over de online modus. De singleplayer stukjes zien er bizar uit en deze bijgaande site geeft een filmpje van de flamethrower en een soort spike-gun waarmee je mensen ala Half Life 2 style kunt spietsen aan een muur waarna de pijl explodeert. ziet er allemaal heel vet uit! Een Nederlands product om trots op te zijn.

site
Ik zie dat ik in februari een nieuwe controller ga kopen :9~

edit:
..die helaas uit de MGS PS3 pack komt(?) :/

[ Voor 4% gewijzigd door Morphix op 19-12-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hoe vet _/-\o_ Ook blijkbaar extra trophies!
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ifx5wj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2wfu5og.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/imta0w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/95u3p3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2z3qq79.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/30a9k76.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34hw8xd.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 19-12-2008 12:07 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeGek schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:05:
Gebeld naar Sony helpdesk, was 7 maanden buiten garantie maar ze gingen een uitzondering maken, ipv een 60 Gb krijgt hij een 40,En hoeft hij alleen bezorgkosten te betalen

Zou er toch twee keer over nadenken. Als je nog PS2 games heb, 2 controllers, een Playstation Eye kan je beter de 60 GB houden. De 40Gb is alleen zuiniger, voor de rest tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die paintbal-gun :)
Snap nu ook de trophies. Ben wel erg benieuwd hoe duur dat levelpack wordt, maar grote kans dat ik hem wel haal.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
6 $ staat hierboven, zal dus wel 8 E worden of zo.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:23:
[...]

Zou er toch twee keer over nadenken. Als je nog PS2 games heb, 2 controllers, een Playstation Eye kan je beter de 60 GB houden. De 40Gb is alleen zuiniger, voor de rest tja.
Houden als ie kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Svennie schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:43:
6 $ staat hierboven, zal dus wel 8 E worden of zo.
Ok, dat had ik even gemist. Ik reken toch in dollars af. Valt me mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:11
Argh!
Wil ik na een tijdje weer een GTA4 gaan spelen.

Stop ik de Blu-ray schijf in mijn PS3, lees hij hem niet.
Het blauwe lampje blijft aan maar krijg geen optie in het XMB menu om GTA 4 te starten.

Dus ik Fifa09 er even ingestopt, start meteen.

Wat bleek nou.
Zag ik ineens een scheur in mijn Blu-ray schijfje van GTA4!!! :(

Schijnbaar dus erin gekomen terwijl ik hem in het hoesje heb gedrukt.
Heb GTA4 bij de mediamarkt in Breda gekocht, helaas heb ik dus ook geen bonnetje meer kunnen vinden.
Dus ik baal enorm! :(

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/19/1229686961-940.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door jdiezrequejo op 19-12-2008 13:03 . Reden: taalfoutjes ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Shit.. Lumines in de US store nog steeds niet uitgekomen :( Iemand toevallig een tip hoe je deze in de Japanse store kunt aanschaffen? Via de US store koop ik altijd mijn prepaid kaarten online en die worden dan gemailed, maar dit heb ik nog nergens kunnen vinden voor de Japanse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 12:24
jdiezrequejo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:03:
Argh!

Het blauwe lampje blijft aan maar krijg geen optie in het XMB menu om GTA 4 te starten.

Wat bleek nou.

Heb GTA4 bij de mediamarkt in Breda gekocht, helaas heb ik dus ook geen bonnetje meer kunnen vinden.

[afbeelding]
Hmm ziet er niet zo best uit.... overigens wel vreemd want een blu-ray schijfje heeft al hardere coating (voor krassen e.d.) dan een normale dvd. Volgende keer voorzichtiger zijn dan maar, achja tis toch bijna kerstmis ;) :+ dus genoeg aanbiedingen in online shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
jdiezrequejo schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 13:03:
Argh!

Wat bleek nou.

[afbeelding]
Dat is balen. :X Maar ik moet zeggen dat ik ook altijd moeite heb om disc uit of in de hoes te drukken. Heb vaker gedacht dat gaat nog eens fout. Is niet echt fijn gemaakt vind ik. Gaat nooit soepel bij mij!

Ik zou toch eens naar MM bellen en/of rockstar/sony en dit voorleggen je weet nooit.

[ Voor 4% gewijzigd door Zonekill op 19-12-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
je moet er ook op letten hoe je hem weer terug in je hoesje stopt. eerst leg je de disc er gewoon op, daarna duw je in het midden op dat "rondje". vervolgens duw je je disc een beetje naar beneden en daarna laat je het rondje weer los, hierdoor zit hij zonder "klik" (of in jouw geval "krak") weer in het hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Shiver23 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:58:
[...]

Ok, dat had ik even gemist. Ik reken toch in dollars af. Valt me mee.
Als ie al uberhaupt in onze store komt (cfr. SFIIHD Remix of Puzzle Quest...)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:36:
[...]

Logisch toch? Het verhaal en alle cutscenes draaien om 1 persoon: Nathan Hale.
Ik vind het juist fantastisch dat er speciaal een hele nieuwe aparte gameplay is toegevoegd die juist anders is dan de singleplayer. Coop is veel leuker dan de singleplayer en heeft een veel langere playability met unlocken van bepaalde stats en wapens en enemies die meescalen met je level. Elke keer dus een andere belevenis!
Ik heb de co-op nog niet echt kunnen proberen omdat deze constant bij mij vastliep als ik ook maar wat probeerde. Single player werkt gewon perfect.
In Principe heb je misschien wel gelijk maar, deel 1 heeft ook gewoon een story co-op, dus vind ik dat voor een deel 2 een gemiste kans.
Ik zal Co-op nog eens aanslingeren en kijken of dit de moeite waard is, zo te horen wel.
Ik ben gewoon een fan van het verhaal met 2 man doorlopen :)

OT: Shiver? ook aanwezig? we hebben volgens mij een aantal keer samen LBP gespeeld. Wel lachen.
Wou ff keertje afspreken om in LBP de 4x bonussen te gaan halen. Ik heb 3 controllers dus ik kan altijd 2 vrienden regelen. als dit nodig is. Misshien allebei een maat regelen en dan spelen kan ook?
Laat ff weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 08-09 20:21
ik lees net dat er voor Singstar BC is :|
Dus je PS2 variantjes kan je dus ook weer spelen op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:45:
ik lees net dat er voor Singstar BC is :|
Dus je PS2 variantjes kan je dus ook weer spelen op de 60GB PS3!
En ik ben er tamelijk zeker van dat alle PS2 games afgespeeld kunnen worden op een 60GB console :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@ev1ltje: dat bedoelt ie juist niet.. met de nieuwe singstar heb je dus weer iets aan je PS2 singstars als je GEEN 60GB versie hebt...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

drienties schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 20:05:
[...]

Kleine toevoeging, Optisch/Coax doet max DTS, dat is nog een klein stapje boven DD
Dus optisch is beter?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 08-09 20:21
chrisboers schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:37:
@ev1ltje: dat bedoelt ie juist niet.. met de nieuwe singstar heb je dus weer iets aan je PS2 singstars als je GEEN 60GB versie hebt...
correct, jij snapt t. Aardig achterlijk trouwens....maak dan gewoon de BC voor alle PS2 games gangbaar. Ipv zon melkkoe-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee HDMI is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Speedlink schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 16:53:
[...]

correct, jij snapt t. Aardig achterlijk trouwens....maak dan gewoon de BC voor alle PS2 games gangbaar. Ipv zon melkkoe-game
Het is geen PS2 BC. Je moet de PS3-versie van Singstar hebben en dan kan je liedjes van de PS2-versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Mooi allemaal, wedden dat het te horen verschil nihil is? Zeker op de setjes, die de meeste consumenten hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Dat verschil is ook niet te horen, want dezelfde informatie gaat er doorheen als er DD5.1 of DTS doorheen moet. HDMI biedt alleen meer mogelijkheden voor formaten die daarna zijn gekomen. De meeste versterkers/setjes kunnen dat voorlopig toch niet aan, dus voor de meesten maakt het weinig uit. Maargoed, als je met HDMI kunt aansluiten is dat sowieso aan te raden, want het scheelt je weer kabels.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Positron schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:25:
Dat verschil is ook niet te horen, want dezelfde informatie gaat er doorheen als er DD5.1 of DTS doorheen moet. HDMI biedt alleen meer mogelijkheden voor formaten die daarna zijn gekomen. De meeste versterkers/setjes kunnen dat voorlopig toch niet aan, dus voor de meesten maakt het weinig uit. Maargoed, als je met HDMI kunt aansluiten is dat sowieso aan te raden, want het scheelt je weer kabels.
Dat is natuurlijk niet (helemaal) waar. Je ziet vaak sets met HDMI-passthrough die helemaal niets met de audio kunnen of sets met HDMI die wel de nieuwe formaten ondersteunen. Met de PS3 moet de versterker LPCM 5.1/7.1 aankunnen want DD-TrueHD en DTS-HD worden door de PS3 in LPCM uitgestuurd.

En het verschil tussen DD en DTS is vaak al duidelijk te horen. DD klinkt veel vlakker. Maar dan hebben we het natuurlijk niet over een 150 euro Blokker setje. Als je een losse receiver hebt met een beetje fatsoenlijke boxen ga je daar natuurlijk al snel wel wat van merken.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 19-12-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 11-09 16:24

Amiet01

Master_A

Sinds vandaag ook eindelijk een PS3 en wat ziet het er mooi uit op onze Samsung 46A656!! Kom er net ook achter dat je games zoals GTA IV gewoon op 1080p kunt instellen, maar dat je de ondersteuning voor 720p en 1080i dan moet uitschakelen. Straks maar weer proberen. Alleen is het dan volgens mij zo dat als je een game speelt die 1080p resolutie niet heeft, dat hij dan naar 576p gaat wat natuurlijk niet wenselijk is. Zou het trouwens ook kunnen dat je judder in games ziet op 60 Hz? Ik weet namelijk niet of dat nou aan het spel (hapering) lag of aan de instelling of kun je de vernieuwingsfrequentie voor games "uberhaupt niet aanpassen?

Het tweede wat ik had opgemerkt was dat wanneer ik een demo liet downloaden en even 10 minuten tv ging kijken, daarna weer terug ging naar HDMI2 (waar de PS3 op is aangesloten) dat er geen beeld te zien was. Wel hoorde ik de geluidjes van de XMB, maar in het scherm van de Samsung stond "niet ondersteund". De PS3 uitschakelen en daarna weer inschakelen verhelpt het probleem, maar ik wil wel gewoon kunnen switchen tussen ingangen op de tv terwijl de PS3 aanstaat. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen? Overigens staat er bij energiebesparing niets aan (zowel PS3 als de tv).

Btw ondersteunt LBP ook 1080p en heeft er iemand een recente lijst met native 1080p games? Kon er wel één vinden met google, maar die was het laatst geupdate in januari.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
WipEout HD is volgens mij 1080p en ook nogeens 60fps.
Ziet er erg strak uit op een groot scherm :)

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 19-12-2008 19:55 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-08 07:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Amiet01 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:23:

Het tweede wat ik had opgemerkt was dat wanneer ik een demo liet downloaden en even 10 minuten tv ging kijken, daarna weer terug ging naar HDMI2 (waar de PS3 op is aangesloten) dat er geen beeld te zien was. Wel hoorde ik de geluidjes van de XMB, maar in het scherm van de Samsung stond "niet ondersteund". De PS3 uitschakelen en daarna weer inschakelen verhelpt het probleem, maar ik wil wel gewoon kunnen switchen tussen ingangen op de tv terwijl de PS3 aanstaat. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen? Overigens staat er bij energiebesparing niets aan (zowel PS3 als de tv).

Btw ondersteunt LBP ook 1080p en heeft er iemand een recente lijst met native 1080p games? Kon er wel één vinden met google, maar die was het laatst geupdate in januari.
Geen probleem op mijn samsung scherm. kan alle kanten op switchen. HDMI stekker ff eruit en opnieuw erin steken. (misschien)
SToRM666 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 19:54:
WipEout HD is volgens mij 1080p en ook nogeens 60fps.
Ziet er erg strak uit op een groot scherm :)
Wipeout is 1080P en 60 fps.
Prachtig op het 52 inch full HD scherm wat ik hier in de woonkamer heb staan. :9

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Ola,

Zijn er hier toevallig ook mensen die zijn/haar PS3 via een optische kabel hebben aangesloten aan de Harman Kardon HS200? Het is mij namelijk nog altijd niet gelukt om de meest optimale instellingen te achterhalen :(

Mocht iemand mij hierin kunnen adviseren, graag een reactie hier op het forum of evt. via een PM.

THANKS!

ps. is het raadzaam om in geval van een full hd beeldbuis bij de PS3 beeldinstellingen de overige resoluties uit te vinken en enkel 1080p aan te vinken?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Even een theorie op mijn eigen vraag: zou het kunnen dat de PS3 switched naar 576i? Dit kan namelijk bij mij de "niet ondersteund" melding verklaren aangezien de Samsung geen 576i over HDMI kan ontvangen. Zo ja, hoe los ik dit op?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:25

reaL_G

G

Geen van alle is beter als je puur voor het geluid gaat is
digitale Coax beste helaas heeft de ps3 dat niet.

maar verschil ga je nooit horen.

HDMI is gewoon makkelijker digitale audio en video in 1 kabel thats all

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

reaL_G schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:29:
[...]

Geen van alle is beter als je puur voor het geluid gaat is
digitale Coax beste helaas heeft de ps3 dat niet.

maar verschil ga je nooit horen.

HDMI is gewoon makkelijker digitale audio en video in 1 kabel thats all
Ik wil dr geen gigantische discussie van maken, maar dat is gewoon niet waar. Coax en spdif hebben allebei dezelfde bandbreedte die gebruikt wordt. HDMI vele malen meer. 7.1 ongecomprimeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Vampire Rain Altered Species @ PriceX tot 23:59 vandaag voor €12,50 excl verz kosten van rond de € 7,-

Iemand enige ervaring met dit spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:43:
[...]

Ik wil dr geen gigantische discussie van maken, maar dat is gewoon niet waar. Coax en spdif hebben allebei dezelfde bandbreedte die gebruikt wordt. HDMI vele malen meer. 7.1 ongecomprimeerd.
We kunnen er wel een discussie van maken (sterker nog, dat doe ik al door me er ook tegenaan te bemoeien) maar die hoort dan in een ander topic :) Anyhow zover ik weet is er idd geen verschil en is het zelfs nog simpeler:

S/Pdif is Sony Philips digitale interface, dat is een protocol voor audiotransport. Daar kan op de fysieke laag dan digitale Coax of Toslink (fibertje) onder liggen. Kwaliteitsverschil is 0,0. Als je denkt dat dat verschil er wel is vind je de discussies op tweakers zeker ook interessanter over ADSL dan over dialup :P

Of je DTS nou over HDMI, Toslink of Digitale coax verstuurd, het geluid is er niet anders om.HDMI is wel beter, in zijn algemeenheid, omdat over spdif de HD audio formaten niet passen (te hoge bitrates, teveel kanalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 20:18
yzf1kr schreef op woensdag 17 december 2008 @ 17:42:
Zojuist bij E-plaza gahoord dat morgen of overmorgen de 80GB PS3 in de aanbieding komt voor €300.
Dit is hem. 80GB, en je krijgt de BluRay disk '300' en een draadloze BluRay afstandbediening er bij, in totaal voor 299.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jheroun schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 22:53:
[...]

We kunnen er wel een discussie van maken (sterker nog, dat doe ik al door me er ook tegenaan te bemoeien) maar die hoort dan in een ander topic :) Anyhow zover ik weet is er idd geen verschil en is het zelfs nog simpeler:

S/Pdif is Sony Philips digitale interface, dat is een protocol voor audiotransport. Daar kan op de fysieke laag dan digitale Coax of Toslink (fibertje) onder liggen. Kwaliteitsverschil is 0,0. Als je denkt dat dat verschil er wel is vind je de discussies op tweakers zeker ook interessanter over ADSL dan over dialup :P

Of je DTS nou over HDMI, Toslink of Digitale coax verstuurd, het geluid is er niet anders om.HDMI is wel beter, in zijn algemeenheid, omdat over spdif de HD audio formaten niet passen (te hoge bitrates, teveel kanalen).
Wilde dit toch een beamen, kan het niet beter verwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Laatst online: 08-09 09:38
pino112 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:15:
[...]

Dit is hem. 80GB, en je krijgt de BluRay disk '300' en een draadloze BluRay afstandbediening er bij, in totaal voor 299.95.
Da's dus met een DS3 bij? Is dat een ietwat interessante aanbieding? Ik was van plan om volgend jaar onder m'n kerstboom een PS3, als Gran Turismo 5 er (hopelijk) is, te vragen... maar kan dat waarschijnlijk even goed nu doen? :+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:39
Soepstengel schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:56:
[...]

Plus het feit dat je een paar usb poorten mist. Maar daar tegenover staat wel dat je een zuinige PS3 terug staat en anders misschien wel veel geld kwijt bent aan reparatie. Het is een afweging die je moet maken.
De energie besparing weegt niet op tegen het feit dat je dan alsnog je PS2 spellen met een PS2 er naast zou moeten spelen zonder de mogelijke upscaling die de PS3 doet met de PS2 spellen.
Sorry maar die kosten had ik persoonlijk veel liever betaald dan het opgeven van de hardware matige BC functionaliteit van de PS3 60gig versie.
Ik ben zelf op dit moment al toe aan mijn 4e versie (ja, je leest het goed, de 4e alweer en de PS3 staat volledig vrijstaand, geen kast eromheen en niet tegen een muur) van de 60gig PS3 en wacht liever 2 maanden op reparatie en betaal een beetje bij dan dat ik een mindere uitgave krijg.
Maar goed, dat is uiteindelijk ieder zijn eigen mening.
Ben verder gewoon erg blij met mijn PS3 hoor :), anders had ik hem ook niet zo vaak laten repareren natuurlijk :))).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb mijn PS3 bij de mediamarkt in Den Haag gekocht met een aanbieding van 333 euro (check de site of die aanbieding ook in een vestiging in de buurt is). Ook mocht je uit één spel kiezen (keuze uit 8 spellen, ik heb LBP). Het grappige is dat ik dus eerst een factuur had laten maken met aanbetaling en had toen het spel Resistance 2 gekozen. Nu ik hem vandaag uiteindelijk ging ophalen had ik toch maar voor Little Big Planet gekozen dus moest mijn bon worden overgezet. Ook wilde ik GTA IV er bij kopen. Wat er uiteindelijk is gebeurd is dat het meisje aan de servicebalie de omhulsel van GTA IV er gewoon af heeft gehaald en niet heeft meegenomen op de bon ==> gratis GTA IV!!

Nou morgen maar weer ff aan de slag met de PS3 en wat meer bekijken over de videofuncties.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Die E-plaza, stel nu dat je garantie moet opeisen... Hoe gaat dat juist in zijn werk? En is dat gewoon een zusterbedrijfje van Bart Smit? Of hoe zit dat juist? Bart Smits zijn er genoeg in België, zo'n E-plaza maar ééntje in Vlaanderen en dan nog redelijk ver van m'n deur.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Zijn hetzelfde bedrijf, staat ook op de factuur, ik bestelde laatst bij eplaza, maar dat is ook gewoon bart smit bv.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:03:
Die E-plaza, stel nu dat je garantie moet opeisen... Hoe gaat dat juist in zijn werk? En is dat gewoon een zusterbedrijfje van Bart Smit? Of hoe zit dat juist? Bart Smits zijn er genoeg in België, zo'n E-plaza maar ééntje in Vlaanderen en dan nog redelijk ver van m'n deur.
De aanbieding staat ook op de BS website http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Aha, bedankt ;) Morgenvroeg es polsen bij de papa dan :9
Hopen dat het nog niet te laat is tegen dan.

[ Voor 29% gewijzigd door Th1x4nG op 20-12-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 05-09 19:49
jorisandkaylas schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:43:
[...]

De energie besparing weegt niet op tegen het feit dat je dan alsnog je PS2 spellen met een PS2 er naast zou moeten spelen zonder de mogelijke upscaling die de PS3 doet met de PS2 spellen.
Sorry maar die kosten had ik persoonlijk veel liever betaald dan het opgeven van de hardware matige BC functionaliteit van de PS3 60gig versie.
Ik ben zelf op dit moment al toe aan mijn 4e versie (ja, je leest het goed, de 4e alweer en de PS3 staat volledig vrijstaand, geen kast eromheen en niet tegen een muur) van de 60gig PS3 en wacht liever 2 maanden op reparatie en betaal een beetje bij dan dat ik een mindere uitgave krijg.
Maar goed, dat is uiteindelijk ieder zijn eigen mening.
Ben verder gewoon erg blij met mijn PS3 hoor :), anders had ik hem ook niet zo vaak laten repareren natuurlijk :))).
Even een vraagje : moest je 4 maanden wachten op een nieuwe PS3? :O Ik heb laatst mn PS3 opgestuurd en volgens zo'n brief zal et ongeveer 15 dagen duren, omdat ik een 60 gig heb/had duurt et waarschijnlijk langer. Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten, toen ik mn PS3 had toen speelde ik er niet zoveel mee. Maar nu mis ik hem echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

tolgaliya schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:22:
Ola,

Zijn er hier toevallig ook mensen die zijn/haar PS3 via een optische kabel hebben aangesloten aan de Harman Kardon HS200? Het is mij namelijk nog altijd niet gelukt om de meest optimale instellingen te achterhalen :(

Mocht iemand mij hierin kunnen adviseren, graag een reactie hier op het forum of evt. via een PM.

THANKS!

8)
Ik heb hem aangesloten op een Harman & Kardon AVR 138 en HKTS7B. Hij selecteert bij mij gewoon automatisch de optische kanaal en dan DTS als de games dat ondersteunen, anders Dolby Digital met het GAME Profiel van de receiver zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

Negaiido schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:14:
[...]

Even een vraagje : moest je 4 maanden wachten op een nieuwe PS3? :O Ik heb laatst mn PS3 opgestuurd en volgens zo'n brief zal et ongeveer 15 dagen duren, omdat ik een 60 gig heb/had duurt et waarschijnlijk langer. Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten, toen ik mn PS3 had toen speelde ik er niet zoveel mee. Maar nu mis ik hem echt :D
Ik heb er 2,5 week op moeten wachten (2 december opgestuurd, nu weer thuis). Ook een 60GB van iets meer dan een jaar oud. Was ook veel sneller dan ik had verwacht ... maar prima dus :D Pluim voor Sony!

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashx schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:12:

Wipeout is 1080P en 60 fps.
Prachtig op het 52 inch full HD scherm wat ik hier in de woonkamer heb staan. :9
Wipeout is 1080p en 60 fps.

Wikipedia: 1080p
http://gizmodo.com/gadget...nt/tuning-fork-160103.php
http://www.carltonbale.com/2006/11/1080p-does-matter/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo nadat ik bioshock heb uitgespeeld ben ik nu aan MGS4 begonnen.
Wat is dat een ontzettend super en verslavend spel!!! Ik kon gisteravond gewoon niet achter mijn PS3 weg komen. Dit is het eerste spel waar de filmpjes tussen door mij kunnen boeien. Het is net of je naar een film kijkt.

Ik moest zoals meer mensen eerst wel even wennen aan de besturing, maar als je het onder de knie hebt gaat het wel.

Ook gaaf dat je de wapens kunt upgraden. Mooi shotgun onder mijn m4.

Bioshock was gaaf maar die staat nu op marktplaats, maar deze game ga ik echt niet verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Heeft er ook iemand ervaring met resistance 2 in combinatie met een livebox of experia(box?). Kom namelijk met m'n huidige modem niet online en kan zonder problemen overstappen.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Copycat schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:03:
Heeft er ook iemand ervaring met resistance 2 in combinatie met een livebox of experia(box?). Kom namelijk met m'n huidige modem niet online en kan zonder problemen overstappen.
Heb een Livebox staan, maar ook doe moet je natuurlijk wel configureren.
Ik weet niet wat je allemaal al gedaan hebt met je huidige modem, maar er moeten wel communicatie-poorten open staan voor veel PS3 games. Anders is het wisselen van provider wel een drastische stap, terwijl je misschien dezelfde handelingen moet verrichten.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

pino112 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:15:
[...]

holy **** dat zijn nog eens aanbiedingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Nico111 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 09:37:
Zo nadat ik bioshock heb uitgespeeld ben ik nu aan MGS4 begonnen.
Wat is dat een ontzettend super en verslavend spel!!! Ik kon gisteravond gewoon niet achter mijn PS3 weg komen. Dit is het eerste spel waar de filmpjes tussen door mij kunnen boeien. Het is net of je naar een film kijkt.

Ik moest zoals meer mensen eerst wel even wennen aan de besturing, maar als je het onder de knie hebt gaat het wel.

Ook gaaf dat je de wapens kunt upgraden. Mooi shotgun onder mijn m4.

Bioshock was gaaf maar die staat nu op marktplaats, maar deze game ga ik echt niet verkopen :)
Zooo... mijn eerste post in dit topic. Sinds deze week heb ik ook een PS3. Gaaf ding zeg. Maar dat is geen nieuws ;)

Ik heb MGS4 gisteren omgeruild, had 'm bij m'n console gehaald, maar het is niet mijn spel. Misschien had ik 't iets langer moeten proberen, maar ik ben niet zo'n fan van dat sneaken. Heb 'm geruild voor Resistance 2. Da's toch meer mijn ding. Bruut geweld erin. :D (en ik wilde co-op splitscreen)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
spaceboy schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:29:
[...]

Zooo... mijn eerste post in dit topic. Sinds deze week heb ik ook een PS3. Gaaf ding zeg. Maar dat is geen nieuws ;)

Ik heb MGS4 gisteren omgeruild, had 'm bij m'n console gehaald, maar het is niet mijn spel. Misschien had ik 't iets langer moeten proberen, maar ik ben niet zo'n fan van dat sneaken. Heb 'm geruild voor Resistance 2. Da's toch meer mijn ding. Bruut geweld erin. :D (en ik wilde co-op splitscreen)
Ik vind het sneaken wel gaaf, maar het eerste level hoefde je helemaal niet te sneaken had 190 man afgepoft.

Voor de mensen die MGS4 spelen. Wat is jullie favoriete wapen om te gebruiken tijdens de singelplayer. Ik gebruik zelf veel de M4 met shotgun en scope. Gewoon schieten op afstand, shotgun voor van dichtbij en de scope voor de precisie.
Ik ben helemaal verliefd op deze game *; Ik lig soms ook echt in een deuk als ik de playboy bekijk met mijn ipod op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
DIe stun-geweren. MGS speelt op zijn mooist als je probeert 0 kills te halen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Het filmpje op gametrailers over Uncharted 2. Fucking hell, begint al goed!
Gistere MGS4 toch nog maar eens even gespeeld, wat speelt dat geweldig met DTS.

Toch maar weer eens helemaal opnieuw beginnen, maar eerst GTA 4, Resistance 1, Moterstorm 2 nog even uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik moet Tomb Raider, Fallout 3, Prince of Persia, GTA 4 en Resistance nog uitspelen :(
En ik zou Uncharted ook graag nog eens uitspelen...

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 20-12-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nico111 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:38:
[...]

Voor de mensen die MGS4 spelen. Wat is jullie favoriete wapen om te gebruiken tijdens de singelplayer. Ik gebruik zelf veel de M4 met shotgun en scope. Gewoon schieten op afstand, shotgun voor van dichtbij en de scope voor de precisie.
Ik ben helemaal verliefd op deze game *; Ik lig soms ook echt in een deuk als ik de playboy bekijk met mijn ipod op :*)
Sneakend: MK. 2 PISTOL , Mosin-Nagant (tranq-sniper rifle), Knife en Chaff grenades
Guns blazing: M4+underbarrel grenade launcher, M72A3 (anti-tank) en smoke grenades (cry emotion)

Toevallig weet ik het precies, ben gister weer opnieuw begonnen, nu bijna 5 uren verder (footage geskipped) en ik ben bij het laatste stuk:
spoiler:
in de onderzeeër, wat opvallend makkelijk is eigenlijk. Mijn tactiek daar; als een dolle richting de deur rennen, zoek daar een plek om te verstoppen. Dan pak ik mijn MK. 2 en verdoof de guards. Als de gekko's weglopen maak je de deur open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:17:
[...]

Ik heb hem aangesloten op een Harman & Kardon AVR 138 en HKTS7B. Hij selecteert bij mij gewoon automatisch de optische kanaal en dan DTS als de games dat ondersteunen, anders Dolby Digital met het GAME Profiel van de receiver zelf.
Ik neem aan dat het hier gaat om een 5.1 set? De HS200 heeft maar 2 boxen + subwoofer en maakt gebruik van Dolby Virtual. Wellicht dat ik daarom de opties niet optimaal kan benutten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hey mensen...

Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk grappig spel waarmee je met 2 spelers te gelijk heel veel lol kan hebben ? Ik zelf kom dan uit op Little big planet... klopt dit ? Of valt dat spel een beetje tegen?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

tolgaliya schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:23:
[...]

Ik neem aan dat het hier gaat om een 5.1 set? De HS200 heeft maar 2 boxen + subwoofer en maakt gebruik van Dolby Virtual. Wellicht dat ik daarom de opties niet optimaal kan benutten? :(
Yep, wel een 5.1 set. Weet niet of de PS 3 dat wel pakt, misschien ziet hij het maar als 2.1? Ik plugde gewoon via de optische uitgang in de receiver en pakte toen automatisch dat profiel. Heb ook de dvd speler via optisch aangesloten dan pakt hij de Dolby Movie Profiel.

Alleen jammer dat ik maar 2 optische ingangen op mijn receiver heb, en geen HDMI in of out.

Misschien dat hierin wat staat:

http://www.avforums.com/f...-hs200-owners-thread.html

[ Voor 8% gewijzigd door Aight! op 20-12-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-Thunder- schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:29:
Hey mensen...

Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk grappig spel waarmee je met 2 spelers te gelijk heel veel lol kan hebben ? Ik zelf kom dan uit op Little big planet... klopt dit ? Of valt dat spel een beetje tegen?
De vraag is vaker gesteld, in dit deel of deel 36.
LBP is zeer geschikt om met zijn tweeen te spelen, je geeft helaas niet aan wie er mee moeten spelen.
Kinderen zullen meer plezier beleven aan LBP dan volwassenen bijvoorbeeld. Er zijn meer games waar je kan co-open en splitscreen spelen, ik heb nu even geen lijstje voorhanden. Misschien zou je zelf even kunnen zoeken.

Edit: Wat gaat het hard trouwens, alweer 880 posts in 10 dagen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:40:
[...]

Misschien zou je nog een linkje naar dat deel op kunnen nemen in de startpost?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:40:
[...]

LBP is zeer geschikt om met zijn tweeen te spelen, je geeft helaas niet aan wie er mee moeten spelen.
Kinderen zullen meer plezier beleven aan LBP dan volwassenen bijvoorbeeld. Er zijn meer games waar je kan co-open en splitscreen spelen, ik heb nu even geen lijstje voorhanden. Misschien zou je zelf even kunnen zoeken.

Edit: Wat gaat het hard trouwens, alweer 880 posts in 10 dagen!
Wij zijn 2 personen van 22 en 24 jaar oud :) Mijn vriendin is geen die hard gamer, ze vind het leuk om af en toe een spelletje te spelen maar het moet dan weer niet te ingewikkeld zijn en er moet veel lol in zitten :) , nou leek mij LBP een mooie puzzel game die je met zijn 2'n leuk kunt gaan uit spelen...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:42:
[...]

Misschien zou je nog een linkje naar dat deel op kunnen nemen in de startpost?
Lijkt me niet nodig, alle vorige delen staan er ook niet in. Als je zoekt met Google naar 'Playstation ervaringen deel XX' dan vind je altijd het juiste topic.
-Thunder- schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:44:
[...]
een mooie puzzel game die je met zijn 2'n leuk kunt gaan uit spelen...
LBP en Pixel Junk Monsters lijken me dan top.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:45:
[...]

Lijkt me niet nodig, alle vorige delen staan er ook niet in.
Wellus :P, tenminste tot en met deel 35 dan :).

In dit topic worden overigens ook nog wat coop games genoemd: [PS3] beste coop splitscreen game?.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

[...]

Wij zijn 2 personen van 22 en 24 jaar oud :) Mijn vriendin is geen die hard gamer, ze vind het leuk om af en toe een spelletje te spelen maar het moet dan weer niet te ingewikkeld zijn en er moet veel lol in zitten :) , nou leek mij LBP een mooie puzzel game die je met zijn 2'n leuk kunt gaan uit spelen...
Ik heb hem helaas nog niet, maar had de demo gedaan. Nog nooit zoveel gelachen met elkaar :D!!
Zoiets vinden vrouwen meestal wel leuk, ook Pixel Junk Monsters met z'n 2e..

Zeer verslavend, niet te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:51:
[...]

Ik heb hem helaas nog niet, maar had de demo gedaan. Nog nooit zoveel gelachen met elkaar :D!!
Zoiets vinden vrouwen meestal wel leuk, ook Pixel Junk Monsters met z'n 2e..

Zeer verslavend, niet te moeilijk.
Ik heb 'm ook. Om eerlijk te zijn heb ik m'n PS3 gekocht voor LBP. :-) Het is niet echt hoogdrempelig, ziet er erg grappig en mooi uit en het is gewoon lekker fun om in rond te banjeren en dingetjes te doen.

Zeker een aanradertje.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier een interessant filmpje over InFamous, een van de weinige PS3 exclusives dit voorjaar.
Interview met dev. en gameplayfootage.

http://www.g4tv.com/xplay..._On_Preview_Infamous.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dan is LBP een zeer goeie keuze :) Is een erg leuke game om met 2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

LBP is dus ook een zeer geschikt spel voor de niet die hard gamer ? En hmz.. is het geen spel die je met een paar dagen links neer legt omdat het eentonig word ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:09:
[...]

Dan is LBP een zeer goeie keuze :) Is een erg leuke game om met 2 te spelen.
Zeer zeker! Alhoewel mijn vriendin (22 jaar oud) het nogal vervelend vindt dat ik (27 jaar oud) haar om de zoveel tijd in-game slap! ;)

Dat belooft overigens ook veel fun/trustratie voor de Paintinator, die in het MGS4 Premium Level pack beschikbaar is vanaf 23 december! Sproeien die hap! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Seraphus-Y schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:05:
[...]

Heb een Livebox staan, maar ook doe moet je natuurlijk wel configureren.
Ik weet niet wat je allemaal al gedaan hebt met je huidige modem, maar er moeten wel communicatie-poorten open staan voor veel PS3 games. Anders is het wisselen van provider wel een drastische stap, terwijl je misschien dezelfde handelingen moet verrichten.
Is gewoon een speedtouch maar kan niet alles configureren aangezien er een "custom" firmware van speedlinq opzit.DMZ kan ik bijvoorbeeld niet aanzetten. Heb wel poorten geforward maar dat helpt niks voor resistance, terwijl andere games zonder forwarden al online konden. En met een overstap kan ik ook nog een paar euro's uitsparen en ben ik voorlopig weer van m'n spam problemen af :P

Maar ik begrijp dus dat Resistance 2 online wil met een livebox :?

[ Voor 3% gewijzigd door Copycat op 20-12-2008 16:04 . Reden: toevoeging ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb maar alvast een PSN card gekocht op ebay voor de aankomende DLC voor LBP. (ik heb een US versie van LBP)
Het spel is nu al geweldig, maar met die levelpack en die paintball gun wordt het volgens mij nog veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

M a r c o schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:05:
Ik heb maar alvast een PSN card gekocht op ebay voor de aankomende DLC voor LBP. (ik heb een US versie van LBP)
Het spel is nu al geweldig, maar met die levelpack en die paintball gun wordt het volgens mij nog veel leuker.
Hier precies hetzelfde, vorige PSN Card heb ik volledig opgemaakt aan Rock Band liedjes, en dan komt zulke DLC weer om de hoek kijken :)
Wel relaxt dat ik LBP geïmporteerd heb, want voor ebay (en dus US PSN Cards) heb ik geen credit card nodig en die zou ik wel nodig hebben als ik de DLC uit Europa zou willen halen, daarbij ben ik wss nog veel goedkoper uit als de koers een beetje doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:24:Gistere MGS4 toch nog maar eens even gespeeld, wat speelt dat geweldig met DTS.
MGS4 ondersteunt geen DTS...
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:40:De vraag is vaker gesteld, in dit deel of deel 36.
Bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar verder geef ik je wel gelijk. Het is voor kleinere kinderen dan wij natuurlijk altijd leuk om met een stoffen ventje rond te springen en je armpjes te bewegen. Maar het slappen is toch wel erg verleidelijk wanneer je met meer mensen speelt. Verder is het ook wel leuk om je weer wat "kinds" te voelen en met z'n vieren op de sofa zitten te gieren met de grappige bewegingen van je sack personage.

Kortom, in mijn ogen een pracht game voor jong en oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

-RazieL- schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:23:
[...]

MGS4 ondersteunt geen DTS...

[...]

Bullshit
Dan is het Dolby Digital 5.1 een pot nat :P.
Klinkt geweldig, beter dan gewoon je sound uit je LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net invisible walls te bekijken (ep 37)

Iemand enig idee wanneer we de demo van 'flower' of 'flowers' of iets in die aard in de store mogen verwachten? Mooi voorbeeldje van 'zen-gaming' (zoals die game met dat vliegende mannetje en iets met muziek, op de ps2, geen doel, niets, gewoon... doen)

Typisch het soort game die je eens opstart als system showcase voor een bezoeker bvb, even de sixaxis functies tonen, enz...

Wanneer komt de LBP MGS pack in de store? (ik zal toch voor de bijl moeten gaan een en cc aanvragen :( )

En wat doet die game bij 'familie' die iets te maken heeft met een aquarium en een ps EYE nodig heeft. Ik heb altijd al m'n plasma eens in een aquarium willen omvormen, dus als die kwaliteit een beetje redelijk is heb ik daar wel 2.99 euro voor over :p Leuke gimmick...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:21:
Wanneer komt de LBP MGS pack in de store? (ik zal toch voor de bijl moeten gaan een een cc aanvragen :( )
Een goede bekende van mij werkt bij Intertoys, ergens op een inkoop functie (ik houdt het express lekker vaag :P ) Hij zorgt er ook voor dat ik meestal alles kan kopen voordat het daadwerkelijk in de winkels ligt, dus dat houdt ik graag zo :)

Hij heeft sinds deze week op zijn lijstje:
  • Sony Playstation Network €20 Prepaid Card
  • Sony Playstation Network €50 Prepaid Card
Je zou toch zeggen dat dat een EU ding is? Maar goed, er was nog niets fysiek, dus wellicht is het niets, maar was toch opvallend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:52:
[...]

Dan is het Dolby Digital 5.1 een pot nat :P.
Klinkt geweldig, beter dan gewoon je sound uit je LCD.
Verschil tussen Dolby Digital 5.1 en DTS hoor je echt wel hoor !!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:29:
[...]

Een goede bekende van mij werkt bij Intertoys, ergens op een inkoop functie (ik houdt het express lekker vaag :P ) Hij zorgt er ook voor dat ik meestal alles kan kopen voordat het daadwerkelijk in de winkels ligt, dus dat houdt ik graag zo :)

Hij heeft sinds deze week op zijn lijstje:
  • Sony Playstation Network €20 Prepaid Card
  • Sony Playstation Network €50 Prepaid Card
Je zou toch zeggen dat dat een EU ding is? Maar goed, er was nog niets fysiek, dus wellicht is het niets, maar was toch opvallend :)
holy m*therf*ck. Ik hoop zoooooooo dat je gelijk hebt!!!

Dat wordt shopping spree in de store met die kaartjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:21:
Ik zat net invisible walls te bekijken (ep 37)

Iemand enig idee wanneer we de demo van 'flower' of 'flowers' of iets in die aard in de store mogen verwachten? Mooi voorbeeldje van 'zen-gaming' (zoals die game met dat vliegende mannetje en iets met muziek, op de ps2, geen doel, niets, gewoon... doen)

Typisch het soort game die je eens opstart als system showcase voor een bezoeker bvb, even de sixaxis functies tonen, enz...

Wanneer komt de LBP MGS pack in de store? (ik zal toch voor de bijl moeten gaan een en cc aanvragen :( )

En wat doet die game bij 'familie' die iets te maken heeft met een aquarium en een ps EYE nodig heeft. Ik heb altijd al m'n plasma eens in een aquarium willen omvormen, dus als die kwaliteit een beetje redelijk is heb ik daar wel 2.99 euro voor over :p Leuke gimmick...
Vliegende mannetje? REZ bedoel je? Die techno beat achtige meesterlijke game :D. Zeker wel een doel, was echt mega gaaf :D

Flower lijtk me ook super, flow moet ik nog altijd een keer aanschaffen.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.