Ps4/switch gamer
Verwijderd
Of hoort dit in een ander topic thuis?
Nja.. whatever...
> http://www.videogamesplus.ca
Voor $20.00 CAD p/st (= €11.60 EUR)
exclusief $6.99 CAD per game verzendkosten
• Stranglehold
• Spider Man 3
• Virtua Fighter 5
• Beowulf: The Game
• Tony Hawk's Project 8
• Full Auto 2: Battlelines
• Splinter Cell: Double Agent
• Tony Hawk's Proving Ground
• Untold Legends: Dark Kingdom
• Blazing Angels 2: Secret Missions
> http://www.hdmoviesource.com
Voor $15.00 USD p/st (= €10.41 EUR)
exclusief $5.00 USD verzendkosten
• Darkness
• Simpsons Game
• Lost Planet - Extreme Condition
Voor 20.00 USD p/st (= €13.89 EUR)
• Jericho
• Medal Of Honor - Airborne
• Uncharted - Drakes Fortune
> http://www.gamestop.com
exclusief $19.99 verzendkosten
• Dark Sector
• Charge and Command (incl. unofficial blu ray afstandsbedieninkje!)
Voor $20.00 USD p/st (= €13.89 EUR)
• Rock Revolution
• NBA Ballers - Chosen One
Uncharted besteld voor mn lievelingsneefje uit Marokko.
Hoezee!
PSN: Shiver23
Alleen bij een nieuwe install, heb je natuurlijk niet al je pakjes die je hebt vrijgespeeld, dus ik had ook even mijn savegame op een usb-stick gezet.
Eenmaal LBP geinstalleerd, en de savegame geladen, en we konden mooi met mijn savegame verder (ook een hoop extra items gehaald omdat we met z'n 2en waren)
Ik kreeg wel de melding dat de trophies niet werken, omdat het niet de savegame van zijn PSN is, maar dat klopt dus ook wel, en was ook geen probleem.
Toen dacht ik, laat ik de nieuwe savegame maar weer op de stick zetten, dan heb ik thuis ook al mijn nieuwe items!
Dus ik heb de savegame teruggezet, en ik start LBP op... Krijg ik de melding dat het een savegame van een ander systeem is, en dat nieuwe trophies niet gehaald kunnen worden!
Natuurlijk had ik mijn originele savegame overschreven, dus ik kan nu mooi helemaal opnieuw beginnen met de levels halen
Ik had er al eerder een modbreak voor willen plaatsen, maar heb het bewust even laten gaan en gekeken hoe het zich ontwikkelde. Dat kon ik echt geen positieve trend noemen en daar werd ik dan ook niet vrolijk van.swopdark schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:12:
[...]
Misschien stom van mij maar naar de mensen die het wel handig vinden (dat zijn er vast ook een boel) zal niet geluisterd worden? Ik bedoel klagen over iets is heel makkelijk, een oplossing vinden is dan weer bijzonder lastig. Je kunt immers niet iedereen 100pct tevreden stellen. Als er zich een positieve trend ontwikkeld in een topic zal iemand niet snel dit even gaan melden bij de moderators als waardering. nee dit blijft onopgemerkt, pas als iemand zich er aan stoort besluiten de mods zich ermee te gaan bemoeien tot ergernis van brede topicgebruikers
Ik zie persoonlijk ook echt het wel nut van een topic als deze. Echte problemen passen beter in een apart topic, maar veel korte vragen en kleine problemen zijn geen apart topic waard en de drempel is hier lekker laag. Dat zorgt voor een goedlopend topic en is ook prima. Echt concrete plannen zijn er ook (nog) niet voor hoe er in de toekomst met dit soort topics omgegaan wordt, maar sommige zaken kunnen wat mij betreft, zonder dit soort topics echt om zeep te helpen, vrij eenvoudig onderbracht worden in een apart topic. Een topic dat dan hopelijk net zo goed gaat lopen.
Verwacht niet direct grote veranderingen, dus dat hele negatieve denken is niet echt nodig.
Graag weer ontopic verder; wil iemand hier verder op ingaan dan graag via DM.
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Leuke lijst gemaakt!Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:32:
Omdat ik wat vrije dat had, wat aanbiedinkjes.
Of hoort dit in een ander topic thuis?
Nja.. whatever...
> http://www.videogamesplus.ca
Voor $20.00 CAD p/st (= €11.60 EUR)
exclusief $6.99 CAD per game verzendkosten
• Stranglehold
• Spider Man 3
• Virtua Fighter 5
• Beowulf: The Game
• Tony Hawk's Project 8
• Full Auto 2: Battlelines
• Splinter Cell: Double Agent
• Tony Hawk's Proving Ground
• Untold Legends: Dark Kingdom
• Blazing Angels 2: Secret Missions
> http://www.hdmoviesource.com
exclusief $5.00 USD verzendkosten
• Darkness
• Simpsons Game
• Lost Planet - Extreme Condition
Voor 20.00 USD p/st (= €13.89 EUR)
• Jericho
• Medal Of Honor - Airborne
• Uncharted - Drakes Fortune
> http://www.gamestop.com
exclusief $19.99 verzendkosten
• Dark Sector
• Charge and Command (incl. unofficial blu ray afstandsbedieninkje!)
Voor $20.00 USD p/st (= €13.89 EUR)
• Rock Revolution
• NBA Ballers - Chosen One
Uncharted besteld voor mn lievelingsneefje uit Marokko.
Hoezee!
Wat was je kwijt voor Uncharted en waar heb je em gekocht? (edit, weet het al)
Ik wil het spel namelijk ook graag hebben.
Is Uncharted een beetje met Tombraider te vergelijken?
Op zich hoef ik niet zo als Lara aan allerlei Lianen te slingeren om me voort te bewegen...
Ja en nee! Uncharted is meer een schietspel als een lianenslinger en puzzel spel. Maar toch doet het wel heel Tombraiderish aanVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:55:
[...]
Leuke lijst gemaakt!
Op zich hoef ik niet zo als Lara aan allerlei Lianen te slingeren om me voort te bewegen...
Verwijderd
Die ga ik me aanschaffen, thnx voor jullie hulp!
Wanneer komt deel 2 van deze game uit?
Koop je net het eerste deel zul je zien dat deel 2 volgende week uit komt....
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 23:27 ]
Verwijderd
hahah, ben blij dat je 'm hebt ge-edit.Leuke lijst gemaakt!

Ik weet het niet echt.. ik ben niet zon Tombraider type.
Maar op de sfeer en genre na, valt het wel mee denk ik. Denk dat de gameplay wel erg verschilt..
Uncharted is trouwens verkozen tot 1 vd mooiste spellen van haar jaar. Dus als je van details houdt...
En met deel 2 wat eraan komt in het achterhoofd vond ik het zonde om m niet te bestellen..
het verhaal schijnt erg sterk te zijn met een hoog entertainment gehalte.
Owja, Uncharted is wel makkelijker dan Tombraider.. ook iets om te overwegen natuurlijk.
Verwijderd
Ik las er in alle haast gewoon overheen, later besefte ik me dat het totaal niet logisch zou zijn. dat je dat er niet bij had gezet.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:28:
[...]
hahah, ben blij dat je 'm hebt ge-edit.![]()
Ik weet het niet echt.. ik ben niet zon Tombraider type.
Maar op de sfeer en genre na, valt het wel mee denk ik. Denk dat de gameplay wel erg verschilt..
Uncharted is trouwens verkozen tot 1 vd mooiste spellen van haar jaar. Dus als je van details houdt...
En met deel 2 wat eraan komt in het achterhoofd vond ik het zonde om m niet te bestellen..
het verhaal schijnt erg sterk te zijn met een hoog entertainment gehalte.
Owja, Uncharted is wel makkelijker dan Tombraider.. ook iets om te overwegen natuurlijk.
Daarop toch maar nog maar eens je post goed nagelezen, bedankt voor je hulp!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 23:36 ]
Verwijderd
Welke users krijgen gelijk in dat geval? Het zullen eerder de mensen zijn die zich ergens aan ergeren die daarover zullen posten. Ik vind het eigenlijk ook wel prima dat ps3 gerelateerde aanbiedingen in dit topic gepost worden.PromoX schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:48:
[...]
En zo heeft iedereen wel weer andere zaken die hij wel/niet interessant vindt. Het 'eroverheen lezen' vind ik dan toch wat te gemakkelijk, zeker als er vele reacties achter elkaar over een bepaald offtopic onderwerp gesproken. Ik heb dit bewust een tijdje aangekeken en helaas wordt er erg weinig gedaan met de aanwijzingen van andere users. Ondertussen zijn er wel users die zich eraan ergeren en we gaan na de splitsing van Spielerij die binnenkort plaatsvindt, dan ook zeker kijken of we hier een andere invulling aan kunnen geven.
Misschien een minderheid inderdaad, maar uiteindelijk natuurlijk de crew zelf. Soms moet je iets gewoon uitproberen en dat durf ik in bepaalde gevallen ook wel aan. We zijn echter niet blind voor kritiek van de users. Maar zoals ik [url=31216462]hier[/] aangegeven heb: verdere discussie prima, maar dan via DM

[ Voor 17% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 00:07 ]
bij http://www.hdmoviesource.com zie ik 'm niet meer staan klopt dat?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:55:
[...]
Leuke lijst gemaakt!
Verwijderd
shopto.net
play.com
simplygames
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 01:49 ]
Verwijderd
Trouwens heerlijk zo'n topic, komt de gebruiksvriendelijkheid wat mij betreft echt wel ten goede; hoef ik niet allemaal topics na te zoeken voor mijn info maar gewoon lekker scrollen
Bij Bad Company kreeg ik na de trophy patch met terugwerkende kracht mijn trophies die ik reeds in het online gedeelte heb gehaald. Die zijn immers user gekoppeld en die stats staan op een server ipv op de console. Dat vond ik best relaxed! Het spel aanzetten en gelijk kreeg ik iets van 4 trophies toebedeeld.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 07:19:
Fallout 3 trophies kunnen inderdaad gewoon gehaald worden na de patch. Kreeg de Tenpenny trophie gewoon met mijn oude 'pre-patch' save.
fantastisch spel trouwens. Ook online!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Gisteren heb ik gebeld naar de helpdesk van Play, daar zei iemand me dat ik mijn voornaam en familienaam gewoon moest omdraaien en dat dan het probleem zou verholpen zijn. Maar dit werkt ook niet.
Hoe doen jullie het?
Verwijderd
Ik had hier ook problemen mee totdat ik de valid from date gewoon liet staan in -- --.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:22:
Zijn er nog mensen die problemen hebben om te betalen op play? Ik heb deze week PoP willen kopen voor 25 euro. Maar telkens opnieuw is er een probleem met mijn Visa kaart. Er moet een "valid from" veld ingevuld worden maar dit staat niet op mijn Visa kaart.
Gisteren heb ik gebeld naar de helpdesk van Play, daar zei iemand me dat ik mijn voornaam en familienaam gewoon moest omdraaien en dat dan het probleem zou verholpen zijn. Maar dit werkt ook niet.
Hoe doen jullie het?
ik ga maar een nieuwe router kopen denk ik...
Heb het ook een paar keer geprobeerd, heb uiteindelijk de startdatum van de nieuwe CC ingevuld of de maand ervoor, dat zou je eens kunnen proberen.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:22:
Zijn er nog mensen die problemen hebben om te betalen op play? Ik heb deze week PoP willen kopen voor 25 euro. Maar telkens opnieuw is er een probleem met mijn Visa kaart. Er moet een "valid from" veld ingevuld worden maar dit staat niet op mijn Visa kaart.
Hoe doen jullie het?
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Als ik die -- -- laat staan, dan toont hij doodleuk op de volgende pagina (als ik dus bevestig) 01 - 2000Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:52:
[...]
Ik had hier ook problemen mee totdat ik de valid from date gewoon liet staan in -- --.
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb ook geprobeert om niks in te vullen en dan krijg ik ook 01 - 2000 te staan.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:13:
[...]
Als ik die -- -- laat staan, dan toont hij doodleuk op de volgende pagina (als ik dus bevestig) 01 - 2000
De bestelling is dus weer niet gelukt.
Eerst als ik mijn gegevens veranderde dan kreeg ik naar een paar dagen een foutmelding. Deze melding krijg ik ook niet meer. Ben waarschijnlijk opgegeven.
Ik baal hier van
[ Voor 13% gewijzigd door Nico111 op 18-12-2008 09:27 ]
Verwijderd
Dat is juist het probleem, er staat geen startdatum op mijn visa kaart. Ik denk dat ik straks eens naar mijn visa kaart maatschappij zal bellen....Svennie schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:58:
[...]
Heb het ook een paar keer geprobeerd, heb uiteindelijk de startdatum van de nieuwe CC ingevuld of de maand ervoor, dat zou je eens kunnen proberen.
Verwijderd
Ik zal in ieder geval geen nieuwe bestelling plaatsen bij play. Ik heb al zeer veel zaken online gekocht, maar dit is toch de eerste keer dat ik zoveel problemen heb met een betaling. 25 euro ging een goede zaak zijn, maar als het tegen deze avond niet is opgelost zal ik mijn bestelling cancellen.Nico111 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:25:
[...]
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb ook geprobeert om niks in te vullen en dan krijg ik ook 01 - 2000 te staan.
De bestelling is dus weer niet gelukt.
Eerst als ik mijn gegevens veranderde dan kreeg ik naar een paar dagen een foutmelding. Deze melding krijg ik ook niet meer. Ben waarschijnlijk opgegeven.
Ik baal hier vanwant ik heb de BD box van spiderman er nog in staan voor 35 euro.
Verwijderd
Gewoon bevestigen en dan afwachten; ik kreeg in ieder geval toen geen email meer dat het niet klopte.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:13:
[...]
Als ik die -- -- laat staan, dan toont hij doodleuk op de volgende pagina (als ik dus bevestig) 01 - 2000
Afgelopen dinsdag werd de chatpad bezorgd
Verwijderd
Gewoon even mailen naar play.com (ik heb drie, vier keer moeten mailen vooraleer het werkte), en zeggen dat alle info wel degelijk juist is. Dan aanvaarden ze je CC handmatig. (Dat was toch zo bij mij.)
Mailadres is: customercare@play.com.
Dit soort zaken mag nu best wel in het import topic hé
(zo'n zwarte nieuwe linksys router?)
-
Verwijderd
Bij DeadSpace is dit net zo, geen last van toch?chrisboers schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:13:
Ik heb trouwens toch wel wat vragen bij de manier waarop de trophies bij Fallout 3 geimplementeerd zijn. Volgens mij is die trophy patch als 'schil' om de gewone code heen gelegd, en er niet echt in geintegreerd. Iedere keer als ik Fallout opstart krijg ik weer de melding 'applying trophies' (ofzo). Beetje slordig. Ik heb het idee dat ze bij Bethesda nog niet echt door hebben hoe de PS3 precies werkt, anders hadden ze dit wel netter weggewerkt.
Ja ik, zijn erg fijne routersReloader schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:06:
heeft er hier iemand ervarin gmet de WRT54G2 ?
Kortom, mooi ding voor kleine prijs
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
* Reloader is blij met zijn playstation
[ Voor 35% gewijzigd door Reloader op 18-12-2008 10:57 ]
Verwijderd
Ik ben al bezig sinds 3 december om mijn visa kaart bij play geactiveerd te krijgen en gisteren, na het 3de telefoontje naar Play, heb ik het finaal opgegeven. Ik heb alle mogelijke manieren al geprobeerd om die velden in te vullen, mét of zonder "valid from" veld, met of zonder issue number. Normaal hebben we in België enkel: "je naam, expiry date, 16 digit number, cvc code" en meer zou dus ook niet ingevuld mogen worden.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:22:
Hoe doen jullie het?
Ik heb ook reeds 3x gebeld met mijn VISA card holder (Bank Card Company in Belgie).
Bij VISA zelf is alles in orde, ze zien namelijk zelfs al 27 keer een €1 die door Play gecharged wordt op mijn kredietkaart met als status "on hold" omdat play.com er verder niets mee doet. VISA heeft de request van Play.com geauthorizeerd omdat ik effectief alles correct heb ingevuld, maar TOCH blijft Play.com zeggen dat mijn kaart declined is door een foutje dat ik zogezegd zou maken.
De medewerker van Play die ik gisteren aan de lijn had was zéér behulpzaam (itt zijn twee vorige collega's) en deze had echt begrip voor mijn probleem en heeft een paar x de lijn op hold gedaan om te gaan spreken met zijn 'manager'/teamleader om misschien tot een oplossing te komen, maar helaas kunnen ze het niet verhelpen. Het is ongetwijfeld een fout in hun eigen systeem waardoor mijn kaart niet geaccepteerd wordt en daarvoor verontschuldigde hij zich zeker 10x in het gesprek.
Het houdt gewoon op dus, helaas, want ik had graag veel besteld bij Play nu en in de toekomst. Dan maar bestellen via een collega op het werk wiens visa kaart wel werkt én raar maar waar is die collega aangesloten bij identiek dezelfde bank! Verklaren wie het kan....

Ze aanvaarden niets manueel. Dat hebben ze me 3x uitgelegd via telefoon. Drie verschillende medewerkers hebben me bevestigd dat als hun systeem de kaart niet accepteert, het gewoonweg niet zal werken.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 09:51:
Gewoon even mailen naar play.com (ik heb drie, vier keer moeten mailen vooraleer het werkte), en zeggen dat alle info wel degelijk juist is. Dan aanvaarden ze je CC handmatig. (Dat was toch zo bij mij.)
Mailadres is: customercare@play.com.
Dit soort zaken mag nu best wel in het import topic hé
Misschien dat ze vroeger nog wel eens een uitzondering willen maken, maar nu alvast niet meer. Ik denk dat ik ongeveer met 3x bellen toch wel een 40 minuten met hun gepraat heb.
Heb het nu wel gehad met Play.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2008 11:03 ]
Verwijderd
Doet bij mij al een tijdje prima z'n werk, ook in combinatie met de PS3Reloader schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:06:
heeft er hier iemand ervarin gmet de WRT54G2 ?
Verwijderd
Moet je dan effectief die 27x1€ betalen???
[ Voor 85% gewijzigd door een moderator op 18-12-2008 13:23 . Reden: Voor zo'n oneliner is het niet nodig om zo'n lang verhaal te quoten ]
Verwijderd
Die is voor de PC?Neefdave schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:38:
Fallout 3 met rentepunten voor 25 euro op postbank.nl
Verwijderd
Lang weggeweest. Topic weer gevonden.
Ff vraagje over Resistance 2. Iemand hier die weet of je met Resistance ook co-op het gehele spel verhaal door kan lopen zoals bij deel 1? ik kan namelijk alleen een soort van co-op deathmatch vinden. Je kan heirbij wel tegen de chimera vechten maar gewoon in multiplayer maps dus. Ik wil graag net als in deel 1 met 2 man het spel doorlopen.
Anyone?
Verwijderd
Niet mogelijk.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:27:
Hoi,
Ff vraagje over Resistance 2. Iemand hier die weet of je met Resistance ook co-op het gehele spel verhaal door kan lopen zoals bij deel 1? ik kan namelijk alleen een soort van co-op deathmatch vinden. Je kan heirbij wel tegen de chimera vechten maar gewoon in multiplayer maps dus. Ik wil graag net als in deel 1 met 2 man het spel doorlopen.
Anyone?
Wellicht heeft je collega al een lopend account bij play.com, waardoor hij zijn cc-gegevens niet meer hoeft in te voeren.
[ Voor 95% gewijzigd door jdiezrequejo op 18-12-2008 11:59 . Reden: stond er al.. ;) ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Gelukkig niet. Die 27 items hebben namelijk de status "in wacht" bij mijn visa kaarthouder. Er wordt dus niets mee gedaan als de andere partij (play.com) er niets mee doet. Na 16 dagen "in wacht" te hebben gestaan, wordt dit volledig verwijderd door VISA zelf. Dus niks aan de hand.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:14:
Moet je dan effectief die 27x1€ betalen???
Verwijderd
Dit kan niet. De co-op zijn aparte missies die je kunt doorlopen met 7 andere spelers. De gewone singleplayer kan je niet doorlopen.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:27:
Hoi,
Anyone?
ontopic : weet iemand toevallig waarom er ooit besloten is om backwards compatibility eruit is gesloopt in de nieuwere ps3 versies? ik gok omdat "toch niemand er belang bij heeft".
vind het namelijk ronduit vervelend dat ik gewoon nog een ps2 naast mijn ps3 heb staan zodat ik pro evo 2009 kan spelen

[ Voor 49% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 13:36 ]
Ik heb gisteren trouwens n.a.v. de verhalen hier Uncharted maar weer eens uit de kast gehaald. De laatste keer dat ik die heb uitgespeeld had ik nog een 720p tv, nu een 1080p. Wat ziet dat spel er toch uitstekend uit. Ik zie nu ineens allemaal aapjes rondrennen en vogels rondvliegen. Dat ben ik of vergeten of ik heb ze nooit gezien. Heb me weer prima vermaakt.
[ Voor 63% gewijzigd door sopsop op 18-12-2008 12:12 ]
kosten drukken ofzo.
Is deze ook te gebruiken als je al een bestaand draadloos netwerk hebt zodat de PS3 van dat netwerk gebruik kan maken?Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 11:03:
[...]
Doet bij mij al een tijdje prima z'n werk, ook in combinatie met de PS3
En nog een andere vraag (excuus als het toch offtopic is): ik lees hier en daar dat er bundels bestaan met de PS3 samen met een game. Is dit landelijk verkrijgbaar of alleen bij sommige zaken?
Dat is gedaan om op de kosten van een PS3-moederbord te bezuinigen. De backwards compatibility werd ook in Europese PS3s (deels) hardwarematig gedaan, nl door de PS2-GPU op een PS3 te zetten. Door die eruit te halen kon het moederbord simpeler en daarmee goedkoper worden. Het idee was dat BC minder belangrijk wordt naarmate steeds meer nieuwe PS3-games uitkopen. Daarnaast is het eigenlijk ook overbodig, de mensen die PS2-games willen spelen kunnen ook hun PS2 aanzetten. (Daarnaast zorgt het er ook voor dat PS3-kopers niet massaal hun PS2 in de 2e hands verkoop doen waardoor er minder nieuwe PS2s worden aangeschaft).kaos- schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:05:
[...]
Amen.
ontopic : weet iemand toevallig waarom er ooit besloten is om backwards compatibility eruit is gesloopt in de nieuwere ps3 versies? ik gok omdat "toch niemand er belang bij heeft".
vind het namelijk ronduit vervelend dat ik gewoon nog een ps2 naast mijn ps3 heb staan zodat ik pro evo 2009 kan spelen
[ Voor 68% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 13:28 ]
Verwijderd
Valt idd ontzettend tegenVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:10:
[...]
Wow..
Dat verbaasd me enigzins... nep zeg
Verwijderd
Begrijp me niet verkeerd: de gameplay is wel dezelfde dus er valt zeker plezier aan te beleven. Motorstorm 2 heeft 4-player split screen multiplayer dus dat is dik oké. Bij Resistance 2 is deze echter verdwenen en vervangen door diverse online speeltypes. Deze heb ik nog niet geprobeerd, dus het kan best zijn dat de vervanging wel goed is.
Al met al ben ik voornamelijk wat teleurgesteld over de grafische kwaliteit, beide games vind ik er niet zo mooi uitzien als hun voorganger. Dit is niet wat ik van een opvolger zou verwachten, terwijl het toch zeker geen slechte games zijn. Het "wauw" gevoel ontbreekt gewoon en dit krijg ik wel direct weer als ik de voorgangers in mijn ps-3 stop. Is meer mensen dit opgevallen?
Ontopic:
Heeft iemand ergens gelezen wanneer die MahJong game op het PSN uit komt? Na de aankondiging met wat screens kan ik er niet veel over Googlen.. Oude verslaving...
[ Voor 68% gewijzigd door PromoX op 18-12-2008 13:37 ]
Waarom maak je niet gewoon een PayPal account aan. Dat werkt primaVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:58:
Ik ben al bezig sinds 3 december om mijn visa kaart bij play geactiveerd te krijgen en gisteren, na het 3de telefoontje naar Play, heb ik het finaal opgegeven.
Blijkbaar werkt PayPal niet
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2008 16:03 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Logisch toch? Het verhaal en alle cutscenes draaien om 1 persoon: Nathan Hale.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:10:
[...]
Wow..
Dat verbaasd me enigzins... nep zeg
Ik vind het juist fantastisch dat er speciaal een hele nieuwe aparte gameplay is toegevoegd die juist anders is dan de singleplayer. Coop is veel leuker dan de singleplayer en heeft een veel langere playability met unlocken van bepaalde stats en wapens en enemies die meescalen met je level. Elke keer dus een andere belevenis!
stp - PSN ID: stp_4
Ik wist niet dat je bij play.com ook een PayPal account kan gebruiken. Ik ga het meteen vanvond proberen.SToRM666 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:35:
[...]
Waarom maak je niet gewoon een PayPal account aan. Dat werkt prima
Bedankt voor de tip! Heb tochh al een account voor gamehubs.
Hoop dat het werkt want al die aanbiedingen van play.com en dat ik niks kan bestellen steek mij ontzettend.
Bij play.com kan je dus niet met paypal betalen.... (net nog even gechecked
Verwijderd
PS3 Official Sony Bluetooth Headset voor €37 inclusief verzending. Heb hem zelf ook en werkt prima.stp_4 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:42:
Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Ik zoek een goeie stereo BT headset voor de PS3 voor zo'n 40 a 50 euries. Iemand advies?

Laat ik voor de laatste keer heel duidelijk zijn:
• dit is niet het topic voor uitgebreide discussies over (problemen met) webshops
• hier één groot aanbiedingentopic van maken is niet de bedoeling
• dit topic is er niet voor discussies over wat hier wel en niet geplaatst mag worden
• alle andere niet-zinvolle bijdrages als 'Ik heb 'm ook besteld !!!' mogen achterwege blijven
Als dit toch weer gebeurt, maak een Topic Report

Ik hoop dat jullie er voor zorgen dat een opschoonactie (of erger) niet opnieuw nodig is.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goeie koptelefoon type met microfoon. Dus niet 1 oortje met mic. Vroeg me af of iemand van jullie er zo een heeft en wat jullie ervaring ermee is.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:14:
[...]
PS3 Official Sony Bluetooth Headset voor €37 inclusief verzending. Heb hem zelf ook en werkt prima.
stp - PSN ID: stp_4
Verwijderd
Om even in te haken op jouw post. Ik was eigenlijk benieuwd of het mogelijk is om je bluetooth oortje van je telefoon te koppelen aan je ps3? Zijn er toevallig al mensen hier, die dit hebben geprobeerd?stp_4 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:05:
[...]
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goeie koptelefoon type met microfoon. Dus niet 1 oortje met mic. Vroeg me af of iemand van jullie er zo een heeft en wat jullie ervaring ermee is.
Ja dit werkt, heb zelf twee type samsung headsets, type nummer weet ik zo even niet. Maar meeste types zullen wel werken.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:15:
[...]
Om even in te haken op jouw post. Ik was eigenlijk benieuwd of het mogelijk is om je bluetooth oortje van je telefoon te koppelen aan je ps3? Zijn er toevallig al mensen hier, die dit hebben geprobeerd?
Ik heb de Jabra headset die bij Warhawk zat gekoppeld gehad aan mijn Nokia N73 en die werkte perfect. Ik neem aan dat dit voor de meeste headsets geldt.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:15:
[...]
Om even in te haken op jouw post. Ik was eigenlijk benieuwd of het mogelijk is om je bluetooth oortje van je telefoon te koppelen aan je ps3? Zijn er toevallig al mensen hier, die dit hebben geprobeerd?
PSN id: PENo1
Verwijderd
een standaard bij orange gekregen headset werkt ook al meteen.P.E.No.1 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:26:
[...]
Ik heb de Jabra headset die bij Warhawk zat gekoppeld gehad aan mijn Nokia N73 en die werkte perfect. Ik neem aan dat dit voor de meeste headsets geldt.
Persoonlijk ga ik deze game op basis van wat ik tot nu toe gezien heb gewoon halen als hij uitkomt in Europa, ook zeker gezien de trackrecord van Level 5 op de PS2. Maar de rpg's op de next gen consoles vallen mij dan toch een beetje tegen als je ziet wat er nog uitkomt op de PS2 (Mana Khemia 2, Ar Tonelico 2, Persona 4). Het heeft blijkbaar ook niet echt veel te maken met budget of lastig programeren, aangezien er op de Wii ook nog nauwelijks RPGs zijn uitgebracht.
Al met al kunnen we ons in 2009 op genoeg games verheugen, maar echt veel rpg toppers zitten er waarschijnlijk niet tussen helaas.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
PSN id: GG--77
De beste jrpg titels zijn voorbehouden aan de handhelds blijkbaar. Niet zo verwonderlijk aangezien er tegenwoordig meer japanners dan ooit al gamend naar hun werk treinen.^^0nMe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:29:
Al met al kunnen we ons in 2009 op genoeg games verheugen, maar echt veel rpg toppers zitten er waarschijnlijk niet tussen helaas.
Wat de ps2 betreft is het maar de vraag welke titels ook effectief in Europa gaan verschijnen. Persona 4 is een kanshebber, maar ik vond het hele social sim gedoe in persona 3 maar een tegenvaller (spijtig, het effectieve rpg gedeelte was zeer leuk), dus tenzij ze de gameplay drastisch wijzigen lijkt het me niet echt boeien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Helaas moet ik je teleur stellen...De Japanse shop is vannacht geupdate, zonder Resident Evil 5 demoGG---77 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:50:
Staat de demo (Japanse store) van Resident Evil 5 er eigenlijk al? Kan me herrineren dat deze vandaag uit kwam. Kan niet wachten om hem te spelen!
De demo van Resident Evil 5 zal begin 2009 te downloaden zijn. Dat heeft ontwikkelaar en uitgever Capcom vandaag bekend gemaakt. De demo is al een tijdje te downloaden op de Japanse Xbox Live, maar voor de rest van de wereld werd hij uitgesteld. Op 18 december 2008 zou de Japanse demo ook naar de PSN moeten komen. "Complicaties hebben ervoor gezorgd dat we de demo niet hebben kunnen uitbrengen. Momenteel staat hij gepland voor begin 2009", aldus Capcom. Helaas hebben ze niet meer kunnen vertellen over de demo. De game zelf zou op vrijdag 13 maart 2009 uit moeten komen op de PS3 en Xbox 360.
Dat is flink balen zeg, was voor het eerst in tijden dat ik niet kon wachten op een demo!Gusev schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:36:
[...]
Helaas moet ik je teleur stellen...De Japanse shop is vannacht geupdate, zonder Resident Evil 5 demo
[...]
Hoop dat dan vandaag Street Fighter HD eindelijk in de store staat. Zou leuk zijn!
[ Voor 11% gewijzigd door GG---77 op 18-12-2008 15:44 ]
PSN id: GG--77
Idem. Hoewel ik voldoende andere dingen te gamen heb, sta ik toch te trappelen om hem te gaan spelen. Die lovende kritieken die hij overal krijgt, doen er ook geen goed aan.GG---77 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:40:
[...]
Dat is flink balen zeg, was voor het eerst in tijden dat ik niet kon wachten op een demo!
Hoop dat dan vandaag Street Fighter HD eindelijk in de store staat. Zou leuk zijn!
Ze moeten er ook geen maand de tijd meer voor nemen voor ze hem op onze store plaatsen. In februari is SF4 er al en dan heeft de HD remix van SF2 weinig waarde meer buiten het nostalgische aspect.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Toevallig vandaag wel Singstar Volume 3 van 1DayFly binnen gekregen. Het spel zat los samen met twee microfoons waar nog mooi Playstation 2 op staat
Hoofd platform is xbox360 dus?!Gusev schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:36:
[...]
Helaas moet ik je teleur stellen...De Japanse shop is vannacht geupdate, zonder Resident Evil 5 demo
[...]
In navolging van de rest toch ook maar even respons;stp_4 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:42:
Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Ik zoek een goeie stereo BT headset voor de PS3 voor zo'n 40 a 50 euries. Iemand advies?
Ik gebruik de SonyEricsson HBH-980 stereo-bluetooth headset naar volle tevredenheid, deze is iets duurder als jij aangeeft.
Je zou ook de HBH200 kunnen proberen, dan kun je elke hoofdtelefoon met een 3,5mm plugje gebruiken.
De laatste kost minder als 50 euro.
HP Pavilion dv9645
Op de handhelds komt inderdaad leuk spul uit, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar relaxed gamen op een wat groter scherm.Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:03:
[...]
De beste jrpg titels zijn voorbehouden aan de handhelds blijkbaar. Niet zo verwonderlijk aangezien er tegenwoordig meer japanners dan ooit al gamend naar hun werk treinen.
Wat de ps2 betreft is het maar de vraag welke titels ook effectief in Europa gaan verschijnen. Persona 4 is een kanshebber, maar ik vond het hele social sim gedoe in persona 3 maar een tegenvaller (spijtig, het effectieve rpg gedeelte was zeer leuk), dus tenzij ze de gameplay drastisch wijzigen lijkt het me niet echt boeien.
Van Persona 4 zijn overigens al wat previews verschenen. Helaas voor jou zit het social sim element er nog in (kan ik persoonlijk wel waarderen en het was volgens mij ook al een key element van de hele franchise). Een verkapte vorm daarvan zit ook in Ar Tonelico 2 waarvan deel 1 volgens mij om dezelfde redenen ook niet beviel, jammer.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Voor mij wegen de verbeterde gameplay en het grotere aantal tracks ruimschoots op tegen de op sommige punten iets mindere grafische kwaliteit. Overigens zet ik dat spel niet op pauze, ik race er gewoon meeVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:33:
Kort geleden Motorstorm 2 en Resistance 2 gekocht. Wat mij opvalt, is eigenlijk het grafische verschil met de voorgangers. Dit bedoel ik helaas niet positief. Motorstorm 1 ziet er op ieder moment geweldig uit (pauze en kwijlen maar). Motorstorm 2 lijkt geplaagd te worden door grafische glitches (schaduwen van bomen etc.) en inconsistente graphics (low-res textures!).
PS3 nu dus optisch verbonden met de Control Center, maar kan ik vanaf de PC coaxiaal of de analoge stekkers er gewoon naast 'draaien' (ik vraag het maar voordat ik voor niets nieuwe langere kabels ga kopen
SKFU, en anderen zijn aangeklaagd. - Sony perst ( indirekt ) betrokken mensen af om valse verklaringen af te leggen. Dit i.v.m "home" user generated content.
"Cover your HOME tracks" Als Sony het spel smerig wil spelen, dan krijgen ze het ook smerig.
More to come ....
[ Voor 22% gewijzigd door coretx op 18-12-2008 19:41 ]
Aan mijn z-5500 hangt de ps3 (optisch), de pc (digitale coax) en de tv (tulp). Je kan van bron wisselen dmv het source knopje (zit op de console en op de remote). No problemo dus.Trent900 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:24:
Ik heb zojuist de boel voor het eerst optisch aangesluiten aan m'n Z-5500 setje, smullen! Maar wat klinken MP3's toch ineens slecht zegAnaloog via de X-Fi waar je de beschikking hebt over equilizers klinkt het vele malen beter.
PS3 nu dus optisch verbonden met de Control Center, maar kan ik vanaf de PC coaxiaal of de analoge stekkers er gewoon naast 'draaien' (ik vraag het maar voordat ik voor niets nieuwe langere kabels ga kopen)?
Nee Trent900, dat kan niet, omdat je in de XMB van je PS3 expliciet in de instellingen moet aangeven welke van de drie beschikbare aansluitingen (optisch, hdmi of via de tulpjes van composiet of component) het geluid moet uitsturen.Trent900 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:24:
Ik heb zojuist de boel voor het eerst optisch aangesluiten aan m'n Z-5500 setje, smullen! Maar wat klinken MP3's toch ineens slecht zegAnaloog via de X-Fi waar je de beschikking hebt over equilizers klinkt het vele malen beter.
PS3 nu dus optisch verbonden met de Control Center, maar kan ik vanaf de PC coaxiaal of de analoge stekkers er gewoon naast 'draaien' (ik vraag het maar voordat ik voor niets nieuwe langere kabels ga kopen)?
Het zou wel mooi zijn als dit ooit zou veranderen, hopelijk kan dat met een firmware update.
Edit: laat maar, lees nog een keer je vraag en zie dat je vanaf je pc ook naar de control center wil

Naar het schijnt kan dit niet op de PS3 vanwege DRM geneuzel....
[ Voor 5% gewijzigd door efgeha op 18-12-2008 20:23 ]
HP Pavilion dv9645
Nog een mooi voorbeeld van DRM "geneuzel" , mijn gekochte DVD's worden niet geupscaled, en mijn gebrande/gedownloade DVDs wel.efgeha schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:22:
[...]
Edit: laat maar, lees nog een keer je vraag en zie dat je vanaf je pc ook naar de control center wil![]()
Naar het schijnt kan dit niet op de PS3 vanwege DRM geneuzel....
Nu ben ik geen fan van het hele HOME gedoe, maar er zijn een aantal hackers die home kraken, zelf content uploaden en daarna de info met hoe je dit moet doen publiek op het internet zetten. Jij vind het vreemd dat sony hen aanklaagt? Hoe zijn zij hierin plots de slechterikken?coretx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:38:
Scenenotice :
SKFU, en anderen zijn aangeklaagd. - Sony perst ( indirekt ) betrokken mensen af om valse verklaringen af te leggen. Dit i.v.m "home" user generated content.
"Cover your HOME tracks" Als Sony het spel smerig wil spelen, dan krijgen ze het ook smerig.
More to come ....
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 18-12-2008 20:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Die is op verschillende plaatsten gewoon te dowloaden.GG---77 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:50:
Staat de demo (Japanse store) van Resident Evil 5 er eigenlijk al? Kan me herrineren dat deze vandaag uit kwam. Kan niet wachten om hem te spelen!
Vervolgens zet je dat op een cdtje en spelen maar....
- Er is GEEN content geupload naar Sony servers. ( Eerste misconceptie )Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:36:
[...]
Nu ben ik geen fan van het hele HOME gedoe, maar er zijn een aantal hackers die home kraken, zelf content uploaden en daarna de info met hoe je dit moet doen publiek op het internet zetten. Jij vind het vreemd dat sony hen aanklaagt? Hoe zijn zij hierin plots de slechterikken?
- Er is spraken van DNS rerouting. Oftewel, er word een locale proxy opgezet, die in plaats van naar Sony naar een locale computer wijst.
Dit met als gevolg, dat je binnen HOME je eigen content kan zien. ( Andere zie je wel de Sony content )
Om er achter te komen welke aanvragen voor welke items/videos nodig zijn, ( ivm de proxy ) hebben mensen het HOME pakket unpacked, dus NIET decrypted. ( Home is door iedereen vrij te downloaden vanaf Sony servers )
Sony beschuldigt nu mensen van het verspreiden van home beta's . Terwijl dit NIET het geval is.
Men heeft slechts verteld hoe je LOKAAL een proxy opzet, en zodoende op je EIGEN ps3 EIGEN content IN home kan zien.
Ook beschuldigt Sony mensen van het "inbreken" op op Home servers. Terwijl dit NIET gebeurt is.
Meerdere mensen, o.a KINDEREN zijn hier bij betrokken. Deze KINDEREN zijn geintimideerd & afgeperst.
Wat goed mogelijk was/is omdat de ouders de "techniek" niet begrijpen.
Met als gevolg dat de betrokkenen onder contract met Sony elkaar VALS beschuldigen van feiten die ze niet gepleegd hebben. Dit omdat ze bang zijn 250.000 EUR te moeten betalen PLUS 2 jaar te moeten gaan zitten. Middels het contract word onderlinge communicatie overigens ook verboden. ( Om te voorkomen dat de waarheid boven tafel komt )
Ik denk dat ik het verhaal nu wel in een notendop heb samengevat.
De papieren van de rechtbank heb ik nu hier voor mij liggen. Als je het verhaal niet gelooft, kan ik wel wat documenten uploaden.
Je kan ook geduld hebben, er komt nog een uitgebreid artikel & publicaties op verschillende locaties te staan.
Tot slot nog 1 detail : SKFU is een kind.
Huizen zijn leeggeroofd door Sony omdat een kind publiceert hoe je middels een locale proxy je eigen filmpjes en foto's kan zien in HOME.
Originally Posted by http://streetskaterfu.blogspot.com/
HOME public beta just started a few minutes ago, and as a little bonus I write this little vulnarabilitie disclosure of HOME beta 1.3. Don't be THAT surprised, remember the decrypted HOME game files^^. HOME is the most buggy game I ever saw and they really ****ed up so much. Ok, the delays gone about 2 years but after this years of waiting as user I expect a little bit more. "It feels like 2005 tech in 2008. I'm not sure that’s what people want.", I can only agree with this comment of Microsoft. Well, here the disclosure:
The first 2 are server structure listenings. Some uninteresting files like the model files are missing, in generall the most interesting files are included. JSP files are NEVER sources, they are the response of the server. They are responded for german area.
----------------------------------------------------------------------------
1) scee-home.playstation.net server structure (without spaces as they are to big)
DOWNLOAD
2) homeps3.online.scee.com (jsp files are no sources, they are responds of the home servers)
DOWNLOAD
3) The different Content Bases:
For Developers & Alpha = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Alpha/Dev/
For Quality Assurance = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Alpha/QA/
For HOME Beta 0.9 = http://homeps3-content.online.scee.com:10010/Beta/090/
4) Take a look in the first download package \c.home\prod\live\Screens\
Only one of the XML files is encrypted, which means you can simply customize the HOME areas with your own videos, pictures and text if you use a apache + simple dns redirection.
5) Download any file from the HOME content server you want
(Well now we come to the more interesting parts^^)
Theres a download script here...
(homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/home/fileservices/Download.jsp)
...which is meaned to act as downloader for other users profiles, avatars and more. Example: User1 uploads his profile to the home server (see point 6), now User2 sees User1 in HOME; the downloader downloads the profile of User1 to the local HDD space of User2. So far so good. Now theres the possibility to do a realtime packet edit to download ANY file you want. It's up to you what files you think about now, but there are more than just lame user profiles on such servers ;-) To continue:
Download.jsp?filename=Profile-UserXYZ
This is the structure how it looks like when a user profile is requested, after this the server responds this way:
http://pastebin.com/f422ad43e
Simply edit the filename to get your specific file
6) The most important vulnarability "upload any file to the HOME server"
The methode is nearly the same like in 5. just that you can upload instead of download a file. The structure looks like this:
Server request:
homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/fileservices/UploadFileServlet?fileNameBeginsWith=Avatar-UserXYZ.jpg&filePermission=2&fileTypeID=2&fileDesc ription=unused
Aswell theres the file you want to upload as raw data in the POST header. Just do a live edit again and inject your file. It will be saved in /HUBPS3_SVML/.
Please don't upload any r00tshells or similiar ;-)
7) At the end a funny thing "delete any file on the HOME server"
homeps3.online.scee.com/HUBPS3_SVML/home/fileservices/Delete.jsp?filename=XYZ
This could end really evil with a simple script
Please remember the last 3 vulnarabilities only work if you do a realtime packet edit. It's not possible to do this from a PC only or with fake packets!
----------------------------------------------------------------------------
So what is the conclusion?:
SONY ****ed it really up! First they delay HOME for more than a year, then they delay it a few times again and again till finally we have a HOME beta on a technical standard from 2005 with crappy graphics, a few boring areas and many many many many many many many many bugs. After this whole bullshitting we finally get our beta on 11.12.2008 with another delay of about 5 hours because SONY is unable to test their servers before. Congratz, to SONY for this fantastic product. THANKS!
Please remember:
Don't do anything stupid with this information which you could repent later.
Thanks for you attention, this was my little HOME vulnarabilities disclosure for you,
SKFU
[ Voor 51% gewijzigd door coretx op 18-12-2008 21:16 . Reden: typo ]
[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 18-12-2008 21:09 ]
mijn PS3 is SLOOM via lan.. via wifi kan ik net een divx je streamen.. maar op de kabel niet!!! hoe kan dat weet iemand hoe het kan en hoe ik het oplos?
- andere poort op router
- andere router
geprobeerd
maar de aansluiting + kabel die ik gebruik doet het wel gewoon goed op mijn laptop...
is mijn ps3 netwerkaansluiting dood
Dit soort problemen graag in een apart topic in SPV. Als iemand anders dan ooit tegen hetzelfde aanloopt is het ook gemakkelijker terug te vindenReloader schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:13:
kan iemand mij helpen of moet ik een nieuw topic maken voor/met
Hoe gaat dat upscaling van dvd in zijn werking op de PS3, zullen de balken ook minder groot worden op een 16:10 verhouding Widescreen?Boeboe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:36:
[...]
Nu ben ik geen fan van het hele HOME gedoe, maar er zijn een aantal hackers die home kraken, zelf content uploaden en daarna de info met hoe je dit moet doen publiek op het internet zetten. Jij vind het vreemd dat sony hen aanklaagt? Hoe zijn zij hierin plots de slechterikken?
Als ik een 720p of 1080P content op mijn 16:10 widescreen draai zijn de balkjes ongeveer 2 cm, op een DVD content is dit aangezien het aantal minder beeldlijnen een stuk groter.
Ben gewoon erg benieuwd aangezien ik dit weekend in bezit ben van een PS3
[ Voor 8% gewijzigd door AngelusHD op 18-12-2008 21:24 ]
Die 'kinderen' waren natuurlijk wel zo vrij de copyrighted software te pikken iets waar ik ook niet blij mee zou zijn als ik er als bedrijf al miljoenen in heb gestoken.coretx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:52:
Lang verhaal over huilie huilie van 'hackers' Home®
Er is vast meer aan de hand dan dat SKFU blog heeft vrijgegeven maar dat is speculatie.
Toch niet zo netjes van Sony....
Lekker boeiend die 'kinderen', bovendien offtopic gezien er een speciaal topic voor Home is. [PS3] Playstation Home
Ongeacht de resolutie blijft de beeldverhouding (16:9) altijd hetzelfde. De zwarte balken zouden altijd even groot moeten zijn, tenzij je film in anamorphic widescreen formaat is.angelus20 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:22:
[...]Hoe gaat dat upscaling van dvd in zijn werking op de PS3, zullen de balken ook minder groot worden op een 16:10 verhouding Widescreen?
Als ik een 720p of 1080P content op mijn 16:10 widescreen draai zijn de balkjes ongeveer 2 cm, op een DVD content is dit aangezien het aantal minder beeldlijnen een stuk groter.
Ben gewoon erg benieuwd aangezien ik dit weekend in bezit ben van een PS3
Sommige "kinderen" in deze wereld (kijk eens om je heen op straat) eisen meer "respect" en ruimte dan de meeste volwasssenen, ze lappen regels en afspraken (die je bijvoorbeeld sluit met Sony door de user agreements te accepteren aan hun laars en vinden het gek dat ze niet mogen kloten met software waar meerdere bedrijven veel geld in hebben gestoken. Als iemand hun in de weg ligt lossen ze het desnoods op met geweld maar zij zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor hun eigen daden. Ze zijn immers nog KINDEREN!!!coretx schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:52:
huiliehuilie verhaal
Hiermee zijn de bedrijven die hun product proberen te beschermen ineens de gebeten hond en posten mensen ineens vreemde stukjes tekst in een forum waar mensen zitten die gewoon willen kletsen over hun PS3.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb hier de HBH-DS220 maar die herkent de PS3 niet. Hij blijft maar zoeken. Doe ik iets fout?efgeha schreef op donderdag 18 december 2008 @ 16:30:
[...]
In navolging van de rest toch ook maar even respons;
Ik gebruik de SonyEricsson HBH-980 stereo-bluetooth headset naar volle tevredenheid, deze is iets duurder als jij aangeeft.
Je zou ook de HBH200 kunnen proberen, dan kun je elke hoofdtelefoon met een 3,5mm plugje gebruiken.
De laatste kost minder als 50 euro.
Als ik jou was zou ik "You would not steal" eens kijken. Mensen die het schenden van auteursrecht "pikken" noemen zijn niet serieus te nemen. ( Bovendien werd die in deze zaak niet geschonden )Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:31:
[...]
Die 'kinderen' waren natuurlijk wel zo vrij de copyrighted software te pikken iets waar ik ook niet blij mee zou zijn als ik er als bedrijf al miljoenen in heb gestoken.
Er is vast meer aan de hand dan dat SKFU blog heeft vrijgegeven maar dat is speculatie.
Toch niet zo netjes van Sony....
Lekker boeiend die 'kinderen', bovendien offtopic gezien er een speciaal topic voor Home is. [PS3] Playstation Home
Bovendien is Home publiekelijk te downloaden van Sony zijn servers.
Mijn conclusie is dat jij, net als velen last hebt van vooroordelen.
Zal op aanraden verder spreken in het Home topic, zoals men al voorsteld.
[ Voor 4% gewijzigd door coretx op 18-12-2008 22:25 ]
Het ging over een paar onderdelen:
- System exclusives
- Genre by genre
- Best games for download
- En games performance
Uiteindelijk is het allemaal gebonden aan smaak maar dit geeft wel aan dat mensen die zeggen dat er geen fatsoenlijk games op de PS3 zijn eens onder hun MS steen uit moeten komen. Dus de PS3 is niet alleen maar een console met meer features dan de directe concurrent ook hebben ze over 2008 de beste games. Ook laat hij het grootste gat achter in je portemonnee na aanschaf.So that's the final installment of our Console Showdown. With another victory under its belt, it's clear that the system that offered the best selection of games in 2008 was the PlayStation 3.
IGN AU's Best Games of 2008 Winner: PlayStation 3

[ Voor 18% gewijzigd door swopdark op 18-12-2008 22:31 . Reden: foutje hersteld en stukje toegevoegd ]
site
hehe nou leest niemand hetPromoX schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:16:
[...]
Dit soort problemen graag in een apart topic in SPV. Als iemand anders dan ooit tegen hetzelfde aanloopt is het ook gemakkelijker terug te vinden.
net ff rondgewandeld in home, wel mijn 40gb hdd zo vol denk ik met al die downloads! maar t ziet er wel netjes uit!
Is wel IGN Australie, maar toch.swopdark schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:26:
IGN heeft de PS3 uitgeroepen tot console met de beste games van het jaar 2008!
Scherm is dus 22" WS.
HDMI-DVI convertertje gekocht (http://mycom.nl/Products/...M%20to%20DVIF/148646.aspx).
Werkt niet, out of range.
Kan iemand mij bevestigen dat dit: http://mycom.nl/Products/...Video%20Cable/148208.aspx wel gaat werken?
Waarom mycom? Omdat ik morgen wil kunnen prutsen aan dat apparaat
Dit topic is gesloten.