Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 66.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 18:37
je zou kunnen proberen alle save data en game data op je ps3 te verwijderen en het daarna nog een keer te proberen. als hij het daarna weer niet doet zou je het ook nog eens zonder internetaansluiting kunnen proberen. maar het ziet er naar uit dat het schijfje op z'n donder heeft gehad omdat hij uit je XMB verdwijnt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-07 23:08
i-dj schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:13:
Iemand al bekend met deze aanbieding van Intertoys?

http://www.intertoys.nl/e...20676/Product/View/557305

€300 euro voor een 80gb ps3 met bluray ab, bluray disk en 1 game.
Wat kan het addertje zijn? }:O
Het addertje is dat je niet de games op het plaatje kan kiezen maar "slechts"

- GTA IV
- Motorstorm 2
- Singstar Abba
- Fallout 3

Dus geen LitteBigPlanet, CoD WaW, Midnight Club

ach misschien toch maar bestellen dan, Fallout 3 wil ik ook nog wel hebben :P

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Shikaka schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:58:
[...]

- GTA IV
- Motorstorm 2
- Singstar Abba
- Fallout 3

Dat is nu net de game die meer support zal krijgen op de pc en 360 en op die platformen volgens bronnen ook beter draait.

Ik geef zelf niets om DLC, dus als je enkel de normale game even wil doorspelen is het geen probleem natuurlijk.

En als je de ps3 daarnaast ook nog wil gaan gebruiken voor blu ray en de andere topgames. Zeg nu zelf, een blu ray speler met de kwaliteiten van een ps3 voor omgerekend 250 euro, dat is bijna weggeven :p (met kwaliteit bedoel ik de snelheid bij het gebruiken van de blu ray functie en de upgradebaarheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Skire schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:54:
je zou kunnen proberen alle save data en game data op je ps3 te verwijderen en het daarna nog een keer te proberen. als hij het daarna weer niet doet zou je het ook nog eens zonder internetaansluiting kunnen proberen. maar het ziet er naar uit dat het schijfje op z'n donder heeft gehad omdat hij uit je XMB verdwijnt :p
zonder internet geen melding over al aanwezige updates, maar hetzelfde probleem met opspinnen. Ligt toch echt aan het schijfje, want heb voor de zekerheid resistance 2 even opnieuw geinstalleerd en die doet het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-07 23:08
dat is inderdaad ook zo, misschien dan toch Motorstorm 2 en Fallout 3 voor de xbox kopen :P

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Radar is begonnen. Ze hebben honderden klachten ontvangen over de DVD speler van de PS3 :P Gelukkig doet de Blu-Ray speler het wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:37:
Radar is begonnen. Ze hebben honderden klachten ontvangen over de DVD speler van de PS3 :P Gelukkig doet de Blu-Ray speler het wel goed :+
Het klinkt als een gedegen stuk onderzoekjournalistiek. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Die DVD speler werkt inderdaad niet met gebrande DVD's zonder menu structuur. Misschien dat veel mensen daar last van hebben. Bij mij loopt ie vast dan. Maar ja, speel met de PS3 toch allen BRD af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, eerlijk is eerlijk, toch wel een slecht verhaal. Of Sony of Radar liegt heel hard. Als Sony meldt dat er maar 60 keer in Nederland mensen hebben moeten betalen voor support, en Radar heeft bericht van 350 gebruikers gekregen binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20
Goede reclame ook weer voor Sony.......

Waarom vraag je je af... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die jurist had wel een goed verhaal. Zonde dat ze eerst erg focussen op Sony en uiteindelijk zeggen dat de winkelier garantie moet geven en dus niet Sony. Dat de service van Sony niet heel geweldig is, is helaas wel bekend. Maar kan me wel herinneren dat hier ook wat mensen coulance hebben gekregen met hetzelfde probleem.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit is de reactie van Sony, inclusief spelvaudt en dreigement: http://www.trosradar.nl/f...tie/docs/Reactie_Sony.doc

Ben wel benieuwd naar de eerdere briefwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 16:50

dodo79

witte dikke tonnie

SayWhatAgain! schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:58:
Die DVD speler werkt inderdaad niet met gebrande DVD's zonder menu structuur. Misschien dat veel mensen daar last van hebben. Bij mij loopt ie vast dan. Maar ja, speel met de PS3 toch allen BRD af :)
Neem in dat geval maar contact op met radar.
Hier worden gebrande dvd's zonder menu prima afgespeeld door de ps3.

kunnen we niet gaan klagen bij radar dat de ps3 standaard geen mkv ondersteund? :)

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:25
dodo79 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:14:
[...]

Neem in dat geval maar contact op met radar.
Hier worden gebrande dvd's zonder menu prima afgespeeld door de ps3.

kunnen we niet gaan klagen bij radar dat de ps3 standaard geen mkv ondersteund? :)
Nee, waarom zou je? Ik zie Sony nergens adverteren dat de PS3 MKV af kan spelen. Als Sony het wel mogelijk maakt is dat leuk maar zo niet pech gehad en heb je geen recht om er over te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Laatst online: 07-07 16:50

dodo79

witte dikke tonnie

Jorick schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:19:
[...]

Nee, waarom zou je? Ik zie Sony nergens adverteren dat de PS3 MKV af kan spelen. Als Sony het wel mogelijk maakt is dat leuk maar zo niet pech gehad en heb je geen recht om er over te zeuren.
hap hap

nog nooit van een sarcastische opmerking gehoord?

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Crawl NL schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:01:

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:08:
Dit is de reactie van Sony, inclusief spelvaudt en dreigement: http://www.trosradar.nl/f...tie/docs/Reactie_Sony.doc

Ben wel benieuwd naar de eerdere briefwisseling
Hierom dus, Microsoft Sony en Nintendo blijven bedrijven die problemen liever in de doofpot stoppen. Als niemand had gezeurd over de RROD dan hadden we nu nog met het "Things break" excuus van Peter Moore gezeten. Daarnaast heeft Sony met de PS2 launch ook veel defecte consoles toen niet gerepareerd, is in Amerika tot een rechtszaak gekomen waarbij ze uiteindelijk toch overgingen op reparatie van de kapotte DVD drives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Shikaka schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:58:
[...]

- GTA IV
- Motorstorm 2
- Singstar Abba
- Fallout 3

lijkt me trouwens dat deze PS3s misschien refurbished zijn?

Ik dacht in dat aanbiedingsweekend (PS3 + LBP voor 360 euro) een lekkere deal te hebben..nu zie ik al deze aanbiedingen, nouja, al wel even plezier van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:26

Nemesizz

Untouchable

PWM schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:37:
Heb net Radar gekeken, en viel me meteen bij die 1e gast in het filmpje op hoe slecht hij z'n console heeft staan. "Ik gebruik em precies zoals in de handleiding staat." Riiight, volgens mij staat er duidelijk dat je de console vooral NIET in een krap kastje moet zetten. Veel gemaakte fout bij veel mensen (is trouwens ook bij Xbox360 het geval) en dan maar klagen dat het een niet deugelijk product is.

Dat de lens van de bluray kapot gaat is een ander verhaal (alhoewel ook dat soms aan de gebruiker te danken is). Nu weet ik niet of dat een onvoorziene fout is of (net als met eerdere xboxjes) kosten besparing en maar het risico nemen.

Heb thuis 2 PS3's staan, ben er goed zuinig mee en ze doen het gelukkig nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
SayWhatAgain! schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:58:
Ik heb echt totaal geen problemen met mijn PS3, elke DVD die ik erin prop werkt, met of zonder menu, maar geen verschil

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked!Fricked!
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik heb een PS3 optisch aangesloten op m'n Sony STR DA1200ES receiver.
Bij opstarten, spellen, home krijg ik een vreemd kloppend geluid te horen elke 3 seconden via mijn center speaker als de geluidsindeling DTS of Dolby Digital is. Als ik dat uit zet dan is het weer voorbij.

Het vreemde is dat het niet gebeurd als ik er een BluRay in doe die ook DTS of Dolby Digital gebruikt. Dan is het geluid perfect.

Heeft iemand dit ook of heeft iemand nog een suggestie voor hoe ik dit op moet lossen want ik snap er totaal niets meer van. Dit heeft hij namelijk niet altijd gedaan. Pas na update 2.53 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Anoniem: 247730 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:38:
[...]

Ik dacht in dat aanbiedingsweekend (PS3 + LBP voor 360 euro) een lekkere deal te hebben..nu zie ik al deze aanbiedingen, nouja, al wel even plezier van gehad.
Dan zijn de bundels bij de Wehkamp toch iets scherper geprijsd 8)
PS3 80GB met Singstar 2 incl. microfoon en gratis game LBP slechts € 339,- :9~
Om de verzendkosten laag te houden kies je afhalen bij afhaalpunt in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:31
ymmv schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:17:
[...]

Er komt in maart de Blu-Ray-release van Final Fantasy: Advent Children uit in Japan. Op die BD staat ook de FF 13-demo. Misschien dat ze die bedoelen? FF 13 zal naar alle waarschijnlijkheid eind 2009 in Japan uitgebracht worden, de Amerikaanse/Europese release is dan in 2010.
Mhh even 'n reply op 'n hele oude post, toch weer 'n nieuwe link gevonden, release 27/03, het enige wat ik van FF XIII op internet kan vinden is inderdaad die demo in maart 09. Best vreemd dat allerlei online gameshops al pre-orders aan gaan bieden .. of mis ik nu iets? Want dit is niet de Blu-Ray van Advent Children (of ze verwarren de titels gewoon ofzo). Vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Crawl NL schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:01:

Waarom? Omdat sony zonder gezeik 3 jaar gratis het kreng moet repareren zonder 40gig versies terug te sturen naar mensen met 60gig versies bv. Alleen omdat ons land geregeerd wordt door een stel lege eierdoppen hebben we hier de debiele regeling dat het niet per wet geregeld is hoe lang de garantie is maar dat dat 'comform de redelijke verwachtte levensduur' zou moeten zijn. Wat dat is mbt product X is echter niet te zeggen en alleen echt vast te stellen in een rechtzaal, waar menig burger nooit in terecht hoopt te komen.

Ook dat de winkel de garantie moet regelen... geen winkel gaat die dingen zelf repareren en het is dus alleen maar nadelig voor de consument dat hij naar de winkel moet voor garantie. Verder is het zo dat bij menig electronicazaak werken mensen met hetzelfde intelligentieniveau als die eierdoppen op het pluche in het binnenhof en weigeren domweg garantie te verlenen omdat 'zij dat vinden' (bv 'er zit 1 jaar garantie op'. Nee er zit niet '1 jaar garantie op', er zit net zo lang garantie op als dat verwacht mag worden dat het ding het zonder gebreken moet doen!)

Wat mij verbaast is dat jij er kennelijk niet van doordrongen bent dat dit een ernstige zaak is. In dit deel 37 van deze thread is sowieso 1 persoon geweest als ik me goed herinner waarbij zn ps3 niet meer werkte maar hij moest betalen. Ook 'maar sony is coulant geweest in veel gevallen'. Huh? Moet ik nu 'hopen' op coulance van Sony wanneer mn ps3 uit 2007 kapot gaat? Ik ga er vanuit dat het ding kosteloos gemaakt wordt, mocht hij het begeven in 2009. Van een koelkast van 600 euro verwacht men ook dat hij het nog doet na 2 jaar, toch? Ik wel iig.

Sony had vorige week nog een grote mond dat ze zulke betrouwbare hardware leveren en dat mensen daar graag wat extra voor willen betalen. Tuurlijk, maar daar staat dan wel tegenover dat wanneer het toch kapot gaat, en wel op een plek die bewezen zwak is, dat de leverancier daar dan ook zonder gezeik goed mee omgaat. Want vergeet niet: service en support zijn ook onderdeel van de kwaliteit van je product.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:22:
[...]
Ook dat de winkel de garantie moet regelen... geen winkel gaat die dingen zelf repareren en het is dus alleen maar nadelig voor de consument dat hij naar de winkel moet voor garantie.
Is niet relevant of de winkel je apparaat gaat repareren. De winkel moet garantie geven volgens de wet. Bij de winkel heb je recht op een deugdelijk product dat 3 jaar meegaat, niet bij Sony. Hoe de winkel dat met Sony of andere partij regelt is totaal irrelevant.

En ze leveren toch betrouwbare hardware? 250.000 stuks verkocht en 68 brieven. Sorry, maar waar hebben we het over. Je moet het ook niet groter maken dan dat het is.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 23-12-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
68 brieven van mensen die betaald hebben voor een reparatie van hun kapotte ps3, dus niet het aantal kapotte ps3 consoles. Het aantal ps3 dat kapot is gegaan door het uitvallen van de blue-ray lens, binnen of buiten de garantie is volgens mij veel groter.

Mijn ps3 begaf het 'gelukkig' binnen de garantie periode en heb mijn ps3 60gb versie kunnen behouden. De lens die er nu in zit zal het waarschijnlijk wat langer uithouden, omdat ze bekend zijn met het probleem en enige aanpassingen zullen hebben toegebracht.

En wat EfBe zegt, het antwoord van het winkelpersoneel in speelgoed/electronica winkel X zal gewoon zijn: neemt u contact op met Sony, na twee weken verloopt het garantie proces via Sony. Een brief van Radar waarin staat dat dit toch niet zo werkt, zal bij de 18 jarige verkoper geen verschil maken.

Sony bewijst maar weer, hoe afstandelijk ze zijn en meer interesse hebben in de euro's van de consument, dan in de consument zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Shiver23 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:51:
[...]

En ze leveren toch betrouwbare hardware? 250.000 stuks verkocht en 68 brieven. Sorry, maar waar hebben we het over. Je moet het ook niet groter maken dan dat het is.
Er zijn dus 68 mensen die Radar hebben gekeken, en de moeite hebben genomen om zich te melden?
Als je van de 20/80 regel uit zou gaan zou dit betekenen dat er 272 mensen zijn Radar kijken met vergelijkbaar probleem hebben. Radar had gister een aandel van ca 30%, dus als je dat weer meeneemt kom je op een redelijk aantal uit.

Neem daar bij nog eens de groep die met een kluitje het riet in zijn gestuurd, en als "coulance" gratis een "manke" 40GB terug krijgt voor hun kapotte 60GB, en denken daarmee een goede deal gekregen te hebben. 8)7

Kort door de bocht zijn dat dus 1000 gevallen op 250.000, nog altijd minder dan 1% maar je zal maar een van die 1000 zijn.

Natuurlijk is dit een erg grove schatting gebasseerd op basis marketing statistieken, maar het geeft wel aan dat "maar 68 brieven" niet terecht is.

De PS3 is een goed stuk hardware, en gaat niet vaak stuk, maar de service van Sony is weer zoals vanouds belabberd. Heb ook problemen met ze gehad met een MD en een MP3 speler, dus bij de keuze voor een TV heb ik Sony links laten liggen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
Shiver23 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:51:
[...]

Is niet relevant of de winkel je apparaat gaat repareren. De winkel moet garantie geven volgens de wet. Bij de winkel heb je recht op een deugdelijk product dat 3 jaar meegaat, niet bij Sony. Hoe de winkel dat met Sony of andere partij regelt is totaal irrelevant.

Je laatste opmerking moet ik toch even op reageren, Sony zegt dat het om 68 gevallen gaat, Radar 500 in korte tijd. Los van het feit wie gelijk heeft, neig ik toch meer waarde te hechten aan Radar. Zij hebben geen belang om het op te blazen, ze moeten het immers kunnen weerleggen als Sony reageert. Andersom heeft Sony er belang bij om dit stil te houden. Men reageert alles behalve normaal bij deze "incidenten", hoop dat het niet van de zelfde schaal is als de RROD's of krassende DVD speler van MS in zijn 360. Daar was het ook geen groot probleem zeiden ze weet je nog...

Feit blijft wel, men moet zich gaan beklagen bij de verkopende partij, en niet de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

500 gevallen van problemen met de laser ja. Maar het item in het programma ging vooral over mensen die buiten de garantie moesten bijbetalen om hun PS3 gerepareerd te krijgen. Daarvan waren bij Sony 68 gevallen bekend bij Radar volgens mij een kleiner aantal.

Of de defecte laser een serieus probleem is? Misschien wel, maar daar ging het programma dus niet over. Kan Sony coulanter omgaan met het defect? Zeker, maar volgens de wet zijn ze dit niet verplicht. En zoals ook in het programma aangegeven kan je hiervoor beter bij je winkelier aankloppen, aangezien die wel wettelijk verplicht is om ongeveer 3 jaar garantie te geven volgens onze heerlijk duidelijke garantiestelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 247730 schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:38:
[...]

Je mag toch niet zomaar 2e hands producten als nieuw aanbieden? Of staat het ergens en kijk ik er compleet overheen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 15:14
tomb raider underworld voor 20 pond bij gamestation, iemand enig idee wat voor wisselkoers ze daar ongeveer aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 15:55

Jabba

Firkan

cheiron schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:48:
[...]

Je mag toch niet zomaar 2e hands producten als nieuw aanbieden? Of staat het ergens en kijk ik er compleet overheen?
mag inderdaad niet en het staat ook nergens zowel bij bart smit als intertoys niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
nou na veel 5-en en 6-en dan toch ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een ps3 bundel besteld via amazon. ben heel benieuwd aangezien ik al gelijk een mail krijg dat mijn cc geverifieerd moest worden etcetera dus voor de kerst zal het sowieso niet worden, voordeel is dat de pond steeds verder keldert wordt alleen maar goedkoper volgens mij zit ik nu op 310 euro met hdmi kabel en 3 games (Fall Out 3, Motorstorm en LBP) :D
ben wel in alle vertrouwen dat het gaat lukken dus ook gelijk gta4 voor 25 euri meegenomen op play.com

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hmz al die aanbiedingen ineens :O En dat terwijl ik mijn ps3 nog voor de volle prijs heb opgehaald begin dit jaar, je ziet toch altijd nadat je iets hebt gekocht dat iets goedkoper is geworden of dat je net even iets anders beters/leukers zit liggen voor het zelfde geld of iets minder. Dat soort dingen houd je toch altijd. In principe een nutteloze discussie dus :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 14:40
Vorige keer spijt gehad dat ik niet op de Prince of Persia aanbieding ben ingegaan. Kreeg ik vandaag een mailtje van Play.com dat ze tot 80% korting hebben. Gauw prince of persia besteld, 25,49 euro. Wanneer ik 'm ooit moet spelen weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer.

Ik heb mijn PS3 nu 1,5 maand en nog geen seconde spijt gehad. Laatst ps3mediaserver geprobeerd, ook geweldig! en het wordt alleen nog maar mooier hoop ik...

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Laatst online: 07-07 16:34

el-jorge

turn around and feel the vibe

Vorige week een PS3 gehaald, een pack met LBP en Motorstorm voor EUR 380,-. Ben er tot nu toe erg tevreden over, LBP is een schitterend spel. Motorstorm vind ik vrij moeilijk, maar ben dan ook niet een echte race liefhebber. Van het weekend Prince of Persia gekregen, krijg ik de melding dat ik eerst de software moet updaten :( daar baalde ik wel van. Vanavond i-net aansluiten, en hopelijk pakt de PS3 gelijk de wifi van de zyxell, en kan ik met de Prince aan de slag.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
-Thunder- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:17:
Hmz al die aanbiedingen ineens :O En dat terwijl ik mijn ps3 nog voor de volle prijs heb opgehaald begin dit jaar, je ziet toch altijd nadat je iets hebt gekocht dat iets goedkoper is geworden of dat je net even iets anders beters/leukers zit liggen voor het zelfde geld of iets minder. Dat soort dingen houd je toch altijd. In principe een nutteloze discussie dus :)
Bijna een jaar na dato vind ik niet meer 'vlak daarna'. Je hebt voor dat beetje extra een heel jaar kunnen spelen. Dat dat ding daarna (eindelijk) in prijs aan het zakken is, is niet zo gek.

Met een X360 zou je je dan nog veel meer bekocht moeten voelen, die is in een vrije val gekomen wb prijs, en de xbox ben je helemaal 'obsolete'.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
El_V schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:51:
tomb raider underworld voor 20 pond bij gamestation, iemand enig idee wat voor wisselkoers ze daar ongeveer aanhouden?
Winkels hanteren geen eigen wisselkoers hoor.... Als je in ponden betaalt, ben je afhankelijk van je cc-maatschappij welke koers precies gebruikt wordt.

BTW Valkyria Chronicles kost nu 20 pond bij game.co.uk. Een koopje want dit is een van de beste PS3-exclusives. Zie bijv deze Gametrailers-review:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oLl9jLOXFh8]

(HD-versie hier)

Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/ml/3/3/4/8/334886ps_500h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:40:
500 gevallen van problemen met de laser ja. Maar het item in het programma ging vooral over mensen die buiten de garantie moesten bijbetalen om hun PS3 gerepareerd te krijgen. Daarvan waren bij Sony 68 gevallen bekend bij Radar volgens mij een kleiner aantal.
Ik vind het ronduit belachelijk dat er uberhaupt 1 persoon heeft moeten betalen voor het repareren van een essentieel onderdeel van een systeem van 600 euro, want vergeet niet, degenen DIE betaald hebben hadden een systeem dat al 'buiten garantie' viel, aldus sony (en dus een 600 euro systeem) maar wie bepaalt dat? Niet sony, dat kan ik je wel vertellen. Het punt is alleen, de consument kan niets anders dan: of lappen, of de ps3 bij het schroot zetten, immers zonder laser geen ps3.

Sony kan praten tot het een ons weegt, maar een 149 euro kostende XDoos wordt wel gratis gerepareerd, en een veel duurder apparaat kennelijk niet. Dan snap ik even niet waarom men Sony verdedigt, immers we worden er alleen maar beter van als Sony publiekelijk roept: "Geen punt, 3-4 jaar lang fixen we die laser gratis", maar dat zie je ze niet doen, terwijl ze kennelijk er weinig krijgen aangeboden, aldus henzelf. Dan vraag je je af: als er minder dan 100 per jaar binnenkomen voor een kapotte laser 'buiten garantie', is het je dan deze zeikzooi waard? Of fix je die lasers dan gratis? Let wel: iedereen die 200 euro lapt voor die laser gaat echt niet lopen opscheppen hoe goed de service van sony is.
Of de defecte laser een serieus probleem is? Misschien wel, maar daar ging het programma dus niet over. Kan Sony coulanter omgaan met het defect? Zeker, maar volgens de wet zijn ze dit niet verplicht.
Daarom is die wet ook debiel, de consument wordt nl. altijd benadeeld, ookal wil men het doen voorkomen alsof de consument juist geholpen is bij de flexibele wetgeving alhier (immers, als een rechter besluit dat de verwachte levensduur van een ps3 5 jaar is (terwijl hij 10 jaar mee moet aldus sony) dan heb je recht op 5 jaar garantie, maar daar kom je pas achter NA een rechtzaak).
En zoals ook in het programma aangegeven kan je hiervoor beter bij je winkelier aankloppen, aangezien die wel wettelijk verplicht is om ongeveer 3 jaar garantie te geven volgens onze heerlijk duidelijke garantiestelsel.
Tja, en daar worden we allemaal beter van. De winkelier accepteert wellicht de ps3 nog maar die gaat hij opsturen naar sony. Aangezien Sony na 1 jaar geld vraagt, gaat die winkelier echt die kosten niet op zich nemen, en weet je waarom? Hij komt ermee weg. Hij zegt nl. tegen de consument dat die na 1 jaar moet betalen. Als consument kun je dan wel rood aanlopen en met een brief van kassa/radar aankomen, maar als de winkelier gewoon weigert, dan sta je echt machteloos in zo'n zaak. Ik heb dat 1 keer meegemaakt, en geloof me, als je iets niet wilt is dat het wel: je kunt kwaad doen maar andere klanten kijken je aan waar je je druk om maakt en de winkelier lacht je bekant uit.

Bij de concurrent is het zo dat dat product wellicht vaker kapot gaat, maar als dat gebeurt dan is het opsturen geen punt, repareren kost niks en hij is zo terug.

Soms zou ik willen dat de service van sommige bedrijven zo was als bij iiyama: na meer dan een jaar doet je monitor raar? Ach, even een belletje en de volgende dag staat een persoon op de stoep die je monitor omruilt voor een nieuwe, zonder 1 vraag wat er specifiek aan de hand is. En die was nog goedkoper dan een ps3 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Maar even zelf onderzoek gedaan en je kunt de laser met enige handigheid zelf vervangen voor $50-80..

Dat doe ik liever zelf in een uurtje, dan dat ik het apparaat nooit meer terugzie door Sony.
Volgens mij komt hier vanzelf een handel in; betaalbare laserunitreparaties bij een consoleshop om de hoek zodat je buiten Sony kunt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-Thunder- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:17:
Ik heb mijn PS3 bijna twee jaar geleden voor 600 euro gekocht.Nu kun je er een krijgen voor 300 euro. Dat is het risico wat je loopt als "early adapter". Als je als een van de eersten de nieuwste technologie in huis wilt halen, zul je er meer voor betalen dan de massa die wacht tot de prijs flink omlaag gaat. Aan de andere kant, je hebt wel al een paar jaar plezier van je aankoop gehad, da's ook wat waard. (En afgezien daarvan maakt me die paar honderd euro ook niet uit als ik iets hebben wil. Ik hoef gelukkig niet elke cent om te draaien.)

Wat ik me wel afvraag: gaat de PS3 zeer binnenkort officieel in prijs omlaag? Bart Smit verkoopt een 80GB PS3 nu voor 300 euro. Die prijs gaan ze heus niet zelf subsidieren want de marges op console-hw zijn zeer laag. Dat prijskaartje is alleen mogelijk als Sony ze die consoles voor die prijs levert. Een andere mogelijkheid is dat Bart Smit dankzij de lachwekkend goedkope pond nu PS3s uit de UK haalt en die nu goedkoop in Nederland verkoopt. Is er iemand die zo'n 300-PS3-bundel gekocht heeft die kan checken of de meegeleverde Blu-Ray een Britse leeftijdsaanduiding heeft? Je kunt een Britse Blu-Ray-film ook herkennen aan het dikkere doosje tov Amerikaanse/Europese doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ymmv schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:44:
[...]

Ik heb mijn PS3 bijna twee jaar geleden voor 600 euro gekocht.Nu kun je er een krijgen voor 300 euro. Dat is het risico wat je loopt als "early adapter". Als je als een van de eersten de nieuwste technologie in huis wilt halen, zul je er meer voor betalen dan de massa die wacht tot de prijs flink omlaag gaat. Aan de andere kant, je hebt wel al een paar jaar plezier van je aankoop gehad, da's ook wat waard. (En afgezien daarvan maakt me die paar honderd euro ook niet uit als ik iets hebben wil. Ik hoef gelukkig niet elke cent om te draaien.)
En dan ook nog.... ik heb hier op de kast een standaard 60GB doos staan. Iedereen die maar iets weet van de PS3, weet dat die versie altijd €599,- is geweest (mocht dat van enige waarde zijn :P )

Ik ben hartstikke blij als 'early adopter' en geen spijt van mijn aankoop.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij de 360 :)

Dat het nu allemaal minder duur wordt, is alleen maar een voordeel; meer games tegen scherpe prijzen en steeds meer gamers (online). De community wordt dus alleen maar groter *O*

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Laatst online: 07-07 16:57
Wat ik me wel afvraag: gaat de PS3 zeer binnenkort officieel in prijs omlaag? Bart Smit verkoopt een 80GB PS3 nu voor 300 euro.
Ik heb hem afgelopen zaterdag voor 379,95 bij BS gekocht samen met twee gratis spellen (de ene van de verpakking en de ander conform de aktie). Dat ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Over die aanbiedingen, kan het niet zo zijn dat ze gewoon de oude voorraad aan het wegwerken zijn zodat zometeen alleen 160 gigs in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 14:08
nvm ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Aries.Mu op 23-12-2008 15:10 ]

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Aries.Mu schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:52:
[...]

Nice, laat ons hier dan weten hoeveel je in totaal betaald hebt (want niemand is zeker of je nu BTW en/of douane zal moeten betalen).
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toennee
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 15:18
In Groningen is het erg lastig om de DS3 controller te bemachtigen. Op meer plaatsen last van? Mogelijk dat deze in januari weer volop verkrijgbaar is?

Jouw Hardloopkalender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07 14:51
Toennee schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:20:
In Groningen is het erg lastig om de DS3 controller te bemachtigen. Op meer plaatsen last van? Mogelijk dat deze in januari weer volop verkrijgbaar is?
Hier in omgeving zwolle niks geen last van, heb pas geleden nog eentje aangeschaft, alleen de sixaxis was niet verkrijgbaar maar de ds3 was gewoon volop in voorraad .. :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:02

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als je dik meer wilt betalen koop je een DS3 in de winkel. Anders importeer je er namelijk een voor zo'n 60% van de prijs die je in de winkel betaald.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Topicstarter
Volgens mij heb ik onlangs bij de Saturn of MM in Groningen nog een voorraadje zien hangen.
Kan met niet voorstellen dat die allemaal zijn verkocht in die tijd. Bel ze anders even of importeer het ding voor zo'n 40€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Bij mij loopt de PS3 vaker vast tijdens het gebruik van de internetbrowser. Meer mensen hier last van?

Is er een mogelijkheid om tijdens Life with PS muziek van externe opslag af te spelen? Kan het niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Waar kijk jij dan? Ik kom zo in Groningen nog volop tegen. Alleen bij de Saturn al rekekn vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Sorry voor de dubbele post, op werk hier en niet ingelogd. Moet per post. Dus kan niet editten.

Dat Home is dat nu wat? ik heb het geinstalleerd maar na 5x proberen op te starten ben ik maar gekapt.
Ik kom zover als akkoord gaan met de licentiezooi. Maar hij blijft steken op het zeer onscherpe (alsof je door een verkeerde bril kijkt) Home scherm met rechts boven in de hoek WWW met een rondje eromheen.
Heb hem zelfs zo 20min laten staan maar hij doet verder niks vanaf daar.
Ik kan wel gewoon via de PS knop terug enzo dus hij loopt niet vast de PS3.

Tipje voor de mensen met LBP trouwens die graag alles 100% willen halen. Ik heb al een aantal 3x bonussen met 2 man kunnen voltooien en ook zo een 4x multiplayer bonus met 3 controllers :) scheelt weer ;) kan je zelf zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Jawel, dat moet nog steeds. Deze week nog een game binnen gekregen, keurig met douane-rekening. Dat blijft dus hetzelfde: als ze je pakketje controleren moet je betalen. De kans dat je moet betalen is deze maand nog redelijk groot (want december).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 07-07 17:20
Tipje voor de mensen met LBP trouwens die graag alles 100% willen halen. Ik heb al een aantal 3x bonussen met 2 man kunnen voltooien en ook zo een 4x multiplayer bonus met 3 controllers scheelt weer kan je zelf zo doen.
Ik heb LBP en wil best een hoge score halen maar ik heb echt geen idee wat je tip nu is... Dat jij iets gehaald hebt moet voor mij iets zijn waardoor ik het makkelijker (want 'tip') ook haal? Ik lees dan liever *hoe* je het gehaald hebt, *dat* ik het moet halen zal wel voor die 100% neem ik dan aan...

Ik ga die aflevering maar eens op uitzending gemist bekijken... doet weer lekker veel stof opwaaien. Ik geloof persoonlijk niet zo in het in de doofpot stoppen van een bedrijf als Sony, omdat dit soort zaken niet te beteugelen is door hen, de informatie ligt er nu eenmaal al. Wat verwacht men dan, dat Sony een advertentie in de Telegraaf zet met "sorry dat onze produkten soms stuk gaan"? En even terug las ik dat programma's als Radar en Kassa geen baat hebben bij het opblazen van problemen, nee, die geven niet om kijkcijfers...

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 23-12-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

chrisboers schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:50:
[...]

Jawel, dat moet nog steeds. Deze week nog een game binnen gekregen, keurig met douane-rekening. Dat blijft dus hetzelfde: als ze je pakketje controleren moet je betalen. De kans dat je moet betalen is deze maand nog redelijk groot (want december).
Als iets van binnen de EU komt? Onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 07-07 15:40
Zonekill schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:09:
[...]

Dat is balen. :X Maar ik moet zeggen dat ik ook altijd moeite heb om disc uit of in de hoes te drukken. Heb vaker gedacht dat gaat nog eens fout. Is niet echt fijn gemaakt vind ik. Gaat nooit soepel bij mij!

Ik zou toch eens naar MM bellen en/of rockstar/sony en dit voorleggen je weet nooit.
Heb het geprobeerd bij Mediamarkt.. maar helaas :)

Goedemiddag,

de scheur in het schijfje komt omdat de schijf op een verkeerde manier uit de hoes is gedrukt. Deze schade valt helaas niet onder de garantievoorwaardes. Wij kunnen de schijf, die u in mei heeft aangekocht, daarom niet meer voor u omruilen.

Met vriendelijke groet

afdeling service

Media Markt Breda
Kruisvoort 14
4814 RZ Breda

tel:076-5258151
fax:076-5258140

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-06 18:37
tijd voor een nieuw topic mister jeepx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-07 10:45
i-dj schreef op maandag 22 december 2008 @ 15:13:
Iemand al bekend met deze aanbieding van Intertoys?

http://www.intertoys.nl/e...20676/Product/View/557305

€300 euro voor een 80gb ps3 met bluray ab, bluray disk en 1 game.
Wat kan het addertje zijn? }:O
Hmm, was deze actie wellicht alleen gisteren geldig? Vandaag kan ik hem niet meer vinden op de site van Intertoys.. Ook op Amazon kom ik momenteel niet zo goedkoop uit als sommigen hier. Op Wehkamp vind ik wel mooie aanbiedingen. Overigens zijn die best bizar: € 378,- voor een losse PS3 met een levertijd van > 5 weken. Wanneer je de PS3 samen met LBP en Resistance 2 neemt betaal je € 384,- terwijl je voor de PS3 met LBP en dat zing gedoe maar € 339,- kwijt bent.. Bovendien zijn deze pakketten wel direct leverbaar. Vaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Michael Knight schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:32:
Maar even zelf onderzoek gedaan en je kunt de laser met enige handigheid zelf vervangen voor $50-80..

Dat doe ik liever zelf in een uurtje, dan dat ik het apparaat nooit meer terugzie door Sony.
Volgens mij komt hier vanzelf een handel in; betaalbare laserunitreparaties bij een consoleshop om de hoek zodat je buiten Sony kunt :)
Heb zelf al 2 keer mijn laser vervangen, het is redelijk simpel om te doen met de juiste gereedschappen.
Waar je alleen wel op moet letten is welke laser je hebt. Deze is al meerdere keren verandert door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:02

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 207684 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:14:
[...]

Heb zelf al 2 keer mijn laser vervangen, het is redelijk simpel om te doen met de juiste gereedschappen.
Waar je alleen wel op moet letten is welke laser je hebt. Deze is al meerdere keren verandert door Sony.
En de 1e keer was het zo goed gegaan dat je binnen anderhalf jaar ook voor een 2e keer aan de slag kon? :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
WaterFire schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:56:
Ik heb LBP en wil best een hoge score halen maar ik heb echt geen idee wat je tip nu is... Dat jij iets gehaald hebt moet voor mij iets zijn waardoor ik het makkelijker (want 'tip') ook haal? Ik lees dan liever *hoe* je het gehaald hebt, *dat* ik het moet halen zal wel voor die 100% neem ik dan aan...
Wat hij zegt is dat je met 2 spelers de bonus stukken voor 4 spelers kunt halen door gewoon elk 2 controllers te gebruiken op dat stuk. Ik heb op deze manier ook zelf al wat bonussen gehaald die ik perse wilde hebben.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
chrisboers schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:50:
[...]

Ja, dat geldt voor Amazon.com maar niet voor Amazon.co.uk (hint in het bericht waarop ik reageerde: ponden)

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 23-12-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Mirror's Edge: nog geen 21 eurie bij play.com! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115781

Kimo schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:36:
IHaha dit word een topper denk ik _/-\o_

[afbeelding]
LBP MGS4 Premium Level Pack zou normaal vandaag, de 23ste december, in de PSN Store te downloaden zijn. Ik ben het nog niet tegengekomen helaas.

Iemand een idee rond welk tijdstip de store meestal een update krijgt, of is dat iets dat enorm varieert keer op keer? En is er toevallig een site die de playstation store updates voor Europa netjes bijhoudt zoals deze dat doet voor de US store? http://blog.us.playstatio...tore-playstation-network/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 16:26

Grannd

da Granndest

US PSN update is meestal later op de avond, tussen 2200 en 0000 uur ongeveer.
Maar misschien is het zelfs nog iets later ivm met de dat de update op dinsdag valt, of eerder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-07 07:49
Diegene die een PSN Card bij HD Movie Source hebben gekocht, hebben die een US Address geregistreerd / gebruikt, of hun echte NL adres? Wel jammer eigenlijk dat je meteen 7 Dollar Shipping kosten moet betalen terwijl er niets verstuurd wordt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:37

spaceboy

Op grote hoogte

Grannd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:32:
Maar misschien is het zelfs nog iets later ivm met de dat de update op dinsdag valt, of eerder natuurlijk.
Misschien later...
Of natuurlijk eerder!!

Haha, kerel... echt... je opmerkingsgave is onovertroffen. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:35:
[...]

Misschien later...
Of natuurlijk eerder!!

Haha, kerel... echt... je opmerkingsgave is onovertroffen. :P
offtopic:
Captain obvious to the rescue! ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 115781 op 23-12-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

l00pz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:34:
Diegene die een PSN Card bij HD Movie Source hebben gekocht, hebben die een US Address geregistreerd / gebruikt, of hun echte NL adres? Wel jammer eigenlijk dat je meteen 7 Dollar Shipping kosten moet betalen terwijl er niets verstuurd wordt haha
Ik koop ze op ebay dat is zo'n 5-6$ meer dan 20$ wat je betaalt.

En bedoel je met dat adres het adres van de PSN Account die je gebruikt? Want dat moet idd wel een Amerikaans adres zijn anders dan krijg je de PSN Account nooit aangemaakt om in de US Store te komen waar je de PSN Cards moet gebruiken.

@ hierboven, tja je moet gewoon alle mogelijkheden erin laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Grannd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:42:
[...]

Ik koop ze op ebay dat is zo'n 5-6$ meer dan 20$ wat je betaalt.

En bedoel je met dat adres het adres van de PSN Account die je gebruikt? Want dat moet idd wel een Amerikaans adres zijn anders dan krijg je de PSN Account nooit aangemaakt om in de US Store te komen waar je de PSN Cards moet gebruiken.

@ hierboven, tja je moet gewoon alle mogelijkheden erin laten :P
Nee bedoelde bij HD Movie Sources.. US Address voor PSN Account heb ik, heb al vaker iets gekocht, maar dat heb ik destijds gedaan met Entropay. Maar dit werkt niet meer zeggen ze, en is een grote gok om hier geld naar over te maken als het toch geen effect heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Michael Knight schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:53:
[...]

En dan ook nog.... ik heb hier op de kast een standaard 60GB doos staan. Iedereen die maar iets weet van de PS3, weet dat die versie altijd €599,- is geweest (mocht dat van enige waarde zijn :P )

Ik ben hartstikke blij als 'early adopter' en geen spijt van mijn aankoop.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij de 360 :)

Dat het nu allemaal minder duur wordt, is alleen maar een voordeel; meer games tegen scherpe prijzen en steeds meer gamers (online). De community wordt dus alleen maar groter *O*
Dat klopt niet helemaal. Toen de 40GB uitkwam was de 60GB versie 500 euro met Resistance en Motorstorm erbij (Spellen zaten er los bij, dus geen speciale doos).
Je weet dus niet alles van de PS3. ;) Ik had zelfs nog een keer 15% korting waardoor ik maar 425 betaald heb toen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
EfBe schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 09:22:

Omdat sony zonder gezeik 3 jaar gratis het kreng moet repareren zonder 40gig versies terug te sturen naar mensen met 60gig versies bv.
Als mijn PS3 onverhoopt kapot gaat dan MOET ik wel naar Sony voor een nieuwe of refurbished PS3. De winkel kan mij immers geen 60 gig versie meer aanleveren. De houding van Sony is niet echt super te noemen, ik denk niet dat ze zitten te wachten op een situatie waarin MS (jij haalt de 360 immers ook aan) zich bevond een tijdje geleden maar daar ging er toch wel meer mis (30pct) dan met de PS3 (minder dan 0.5 pct, als ik de 1000 stuks in nederland mag aannemen die eerder in dit topic wordt genoemd) Ik denk dat Sony naar het garantieplaatje kijkt (welke dus gerechtelijk onjuist is) en zijn houding daaraan aanpast. Iedereen in gelijk stellen en maar gratis gaan repareren ligt nu ook niet echt in het bedrijfsplan. MS heeft haar bedrijfsplan daarop aangepast en heeft 5 miljard dollar er voor vrij gemaakt. Ik denk dan Sony die 5 miljard dollar eerder al heeft gestoken in de ontwikkeling van een deugdelijk product. 2 tot 3 pct failure (wereldwijd) valt bij mij onder deugdelijk, zeker als je kijkt naar de complexe hardware. Is juist jou PS3 kapot gegaan (klopt op hout) dan zul je deze mening zeker niet delen.
Sony had vorige week nog een grote mond dat ze zulke betrouwbare hardware leveren en dat mensen daar graag wat extra voor willen betalen. Tuurlijk, maar daar staat dan wel tegenover dat wanneer het toch kapot gaat, en wel op een plek die bewezen zwak is, dat de leverancier daar dan ook zonder gezeik goed mee omgaat. Want vergeet niet: service en support zijn ook onderdeel van de kwaliteit van je product.
Zie verhaal hierboven. Ik ben van mening dat je met de aanschaf van een PS3 zeker een kwalitatief product in huis haalt. Hierin heeft Sony naar mijn idee een verdiende grote mond. dat daarnaast de eerste batch PS3 problemen kennen zal Sony ook niet ontkennen (minder dan 1 pct) Waarom Sony Nederland dan niet de stoute schoenen aantrekt en de reparatiekosten voor dit sporadisch geval voor zijn rekening neemt is mij onduidelijk. Er zal denk ik geen budget voor zijn, daarnaast is het probleem ook niet gigantisch.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Satch schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:59:
[...]

Dat klopt niet helemaal. Toen de 40GB uitkwam was de 60GB versie 500 euro met Resistance en Motorstorm erbij (Spellen zaten er los bij, dus geen speciale doos).
Je weet dus niet alles van de PS3. ;) Ik had zelfs nog een keer 15% korting waardoor ik maar 425 betaald heb toen. :P
au.... dat doet zeer!! Mijn setje kostte op 23 maart 2007 even 599,- + 2 x 59,- voor motorstorm en Resistance + extra sixaxis 49,- = 766,- wordt er nog steeds wel eens zwetend van wakker. Gelukkig kijk ik dan naar men glimmende PS3 en slaap weer in met een glimlach...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als jullie iets op play.com bestellen laten jullie hem dan gewoon op pounds staan ? Of zetten jullie hem op euro want ik vind daar atm een groot prijs verschil in zitten... betalen jullie dan gewoon engels ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Thunder- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:45:
Als jullie iets op play.com bestellen laten jullie hem dan gewoon op pounds staan ? Of zetten jullie hem op euro want ik vind daar atm een groot prijs verschil in zitten... betalen jullie dan gewoon engels ?
€ uiteraard. Zal wel moeten zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:35:
Misschien later...
Of natuurlijk eerder!!
Of misschien zelfs ongedefinieerd later. Zonde! De paintinator laat op zich wachten! :-/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 115781 op 23-12-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Anoniem: 115781 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:48:
[...]

€ uiteraard. Zal wel moeten zelfs.
Ik vind het prijs verschil tussen de 2 wel heel erg groot namelijk, het lijkt mij toch niet dat het uitmaakt als je met visa of mastercard betaald ? Of zit hem dat in de verzendkosten dan?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Anoniem: 115781 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:49:
[...]

Of misschien zelfs ongedefinieerd later. Zonde! De paintinator laat op zich wachten! :-/
Het ging om de US update, dat stukje gaat speciaal over de EU update.
Hoewel het wel onduidelijk is of hij nu wel of niet in de US Store op zal duiken later vanavond (hopelijk eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ff over HOME... wat vinden we ervan??

Ik moet eerlijk zeggen, mijn destructieve neigingen kwamen gelijk boven drijven. Ik zat met 3 vrienden op de bank meubels op te stapelen of te proberen mezelf of de meubels van het balkon te lazeren. We hebben erg gelachen ondanks dat de laatste twee onderdelen niet lukten. Twee van die vrienden hebben zelf ook een PS3. 1 ervan was erg enthousiast en loopt nu veel te klooien in home. Een andere was niet onder indruk en zag niet in het ooit te gaan gebruiken. ikzelf ben inmiddels gematigd enthousiast, het is grappig en gemakkelijk om snel contact te leggen met anderen en al gauw sta je 20 minuten te chatten over games, jezelf en weetikveel. het bowlen en de andere spelletjes zijn grappig om te doen. De laatste vriend heeft een 360 en verafschuwt alles wat met PS3 te maken heeft. HOME was daarom ook compleet nutteloos in zijn ogen.

Inmiddels heb ik redelijk wat tijd doorgebracht in HOME en onder de volgende voorwaarden vind ik het gewoon leuk:

- Het is gratis
- Je hoeft het niet te gebruiken
- Het stoort in geen enkele zin je huidige manier van gamen of navigeren door je XMB
- Er zit veel potentie in!

Eerlijk, laat ze dit maar uitbouwen tot een grote stad en ik zal er vaker te vinden zijn. Ik last op deze site dat er inmiddels a voor 100.000 dollar aan kleding was gekocht en ik ben echt flabbergasted. Ik zelf zou nooit kleding gaan kopen voor dit HOME maar blijkbaar zijn er toch echt veel mensen die dit te gek vinden. Zelfs zo te gek om dik geld te gaan uitgeven. Dit geeft misschien al aan dat HOME iig al een klein succesje te noemen is. Zou dit steeds verder gaan en vooral groter worden dan kan dit een groot succes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
-Thunder- schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:52:
[...]

Ik vind het prijs verschil tussen de 2 wel heel erg groot namelijk, het lijkt mij toch niet dat het uitmaakt als je met visa of mastercard betaald ? Of zit hem dat in de verzendkosten dan?
Je hebt niet eens de mogelijkheid om naar NL te shippen als je de Pond hebt geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

[PS3] Playstation Home
l00pz schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:03:
[...]

Je hebt niet eens de mogelijkheid om naar NL te shippen als je de Pond hebt geselecteerd.
Hmz oke.. zo ver had ik het nog niet bekeken.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Skire schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:01:
tijd voor een nieuw topic mister jeepxj ;)
Doen we morgen ok? afgesproken. Ik wil er eigenlijk een coole poll in doen.
Iets met je meest favoriete/beste game voor 2008...maar dan word het een enorme lijst met games.
Suggesties voor de opbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb een logitech cordless Mediaboard Pro besteld. Toch wat handiger om te surfen, of in Home, of in LBP.
Ik ben zowieso niet zo voor de voicechat. geef mij maar keyboard.
Heb er maar 32 euro voor moeten betalen (via kennis met korting)

ps, waar blijft die LBP MGS pack nou :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

swopdark schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:03:

Eerlijk, laat ze dit maar uitbouwen tot een grote stad en ik zal er vaker te vinden zijn. Ik last op deze site dat er inmiddels a voor 100.000 dollar aan kleding was gekocht en ik ben echt flabbergasted. Ik zelf zou nooit kleding gaan kopen voor dit HOME maar blijkbaar zijn er toch echt veel mensen die dit te gek vinden. Zelfs zo te gek om dik geld te gaan uitgeven.
Niet heel de wereld wordt dan ook bevolkt door rasechte Nederlanders (je weet wel... ;) )

Als ze home nu iets meer uitbreiden waardoor ik er iets meer te vinden zou zijn, gecombineerd met prepay store kaartjes, zou ik vast ook wel eens wat virtuele dingen kopen. Het geeft je net een beetje identiteit binnen een soort 'ontmoetingswereld'.

En ach, als je daar 20 euro aan uitgeeft, heb je de waarde van een half spel in home gestoken. Geen ramp, toch? En met 20 euro kan je best al heel wat denk ik. Zoiets zou ik er voor over hebben.

Als dat het gemiddelde bedrag is kom je op 5000 die hard Home gebruikers die iets hebben gekocht.

100.000 is vergeleken met bvb de opbrengst van een game ook helemaal niets natuurlijk.

De echte kracht zit hem in het platform die geboden wordt voor het pluggen van andere content. Filmtrailers/affiches/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
M a r c o schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:24:
Ik heb een logitech cordless Mediaboard Pro besteld. Toch wat handiger om te surfen, of in Home, of in LBP.
Ik ben zowieso niet zo voor de voicechat. geef mij maar keyboard.
Heb er maar 32 euro voor moeten betalen (via kennis met korting)
Ik heb hem zelf ook gehad en weer terug gestuurd. Ik vond de kwaliteit niet conform met de prijs. (adviesprijs 60€, zelf 42€ betaald) Het geheel voelt zoals de engelsen dat zo mooi allesomvattend zeggen; flimsy. Voor mijn desktop-setjes heb ik nog nooit meer dan 30€ betaald en die zijn van een veel betere kwaliteit. In het geval van het Mediaboard gaat het uiterlijk (slick en dun) boven de kwaliteit en ergonomie. Ik gok dat de bluetooth technologie ook sterk de prijs opdrijft.

De ingebouwde touchpad vond ik erg fijn werken, mede omdat ik dat ook gewend ben met de laptop.
Je hebt hem voor een nette prijs las ik, ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben.
Houd het een beetje richting de PS3...ér is ook een Home® topic. [PS3] Playstation Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
mooi stukje van een user over aankomende titels in 2009

must read... met leuke plaatjes en filmpjes

te veel games, te weinig tijd. InFamous ziet er weer veelbelovend uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

De PSN update is er in de US.

Suikoden
Lumines
en de twee MGS LBP packs
- 4 costumes
- level kit

Zijn de interessantste dingen uit de update volgens mij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 02:05
Amiet01 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:48:
Ik heb mijn PS3 bij de mediamarkt in Den Haag gekocht met een aanbieding van 333 euro (check de site of die aanbieding ook in een vestiging in de buurt is). Ook mocht je uit één spel kiezen (keuze uit 8 spellen, ik heb LBP).
Hiermee even naar BCC gaan en dan kan je nog meer van de prijs afsnoepen.

[ Voor 65% gewijzigd door Crashcat op 24-12-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

swopdark schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 23:59:
mooi stukje van een user over aankomende titels in 2009

must read... met leuke plaatjes en filmpjes

te veel games, te weinig tijd. InFamous ziet er weer veelbelovend uit!!
Interessante post! Alleen wel erg jammer dat hij Final Fantasy (versus) XIII niet heeft vermeld. Is toch echt wel samen met MGS4 de games waarvoor ik de PS3 heb aangeschaft....so to speak.. d:)b

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

wow. Ik wilde naar bed maar zag toen mgs-pack nog staan voor LBP. Nog eventjes geprobeerd en inmiddels dik 1,5 uur later moet ik zeggen dat het erg gaaf is. Mgs-setting is gaaf. Paintinator is briljant en geeft een hoop extra gameplay. En er zit zelfs nog een verhaaltje in. Is niet heel veel levels maar je kan weer het nodige verzamelen. Je hoeft hem niet zelf gekocht te hebben om toch de spulletjes te ontvangen. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Weet iemand of als ik de europe rock band 1 koop, of ik die tracks kan overzetten naar amerikaanse import rock band 2?

Rock Band 2 is onder weg namelijk (zonder instrumenten overigens, heb singstar mic (schijnt te werken met rb2) en GH3 gitaar en ik denk dat ik ff wacht op de rock band 2 instrumenten voor de drumset en misschien nog extra gitaar). Maar eigenlijk wil ik toch de rock band 1 tracks hebben dan, dus met dat overzetten zou dat handig zijn. Alleen weet ik dus niet of dit werkt door het regio verschil in de disks? US rock band 1 naar US rock band 2 werkt sowieso.

Over rock band 2 had ik trouwens een bron gevonden dat singstar mic zou werken, weet iemand dit ook toevallig voor rock band 1?

Ik heb rock band 1 overigens niet in bezit nog, ik wou hem morgen maar opikken als beide vragen positief beantwoord worden. Zodat we met kerst kunnen rocken ;) Denk namelijk niet dat rock band 2 het gaat halen, zaterdag besteld en moet dus stukje vliegen + nog eens de kerstdrukte...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 197857 op 24-12-2008 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
swopdark schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:32:
[...]

Als mijn PS3 onverhoopt kapot gaat dan MOET ik wel naar Sony voor een nieuwe of refurbished PS3. De winkel kan mij immers geen 60 gig versie meer aanleveren. De houding van Sony is niet echt super te noemen, ik denk niet dat ze zitten te wachten op een situatie waarin MS (jij haalt de 360 immers ook aan) zich bevond een tijdje geleden maar daar ging er toch wel meer mis (30pct) dan met de PS3 (minder dan 0.5 pct, als ik de 1000 stuks in nederland mag aannemen die eerder in dit topic wordt genoemd) Ik denk dat Sony naar het garantieplaatje kijkt (welke dus gerechtelijk onjuist is) en zijn houding daaraan aanpast. Iedereen in gelijk stellen en maar gratis gaan repareren ligt nu ook niet echt in het bedrijfsplan. MS heeft haar bedrijfsplan daarop aangepast en heeft 5 miljard dollar er voor vrij gemaakt. Ik denk dan Sony die 5 miljard dollar eerder al heeft gestoken in de ontwikkeling van een deugdelijk product. 2 tot 3 pct failure (wereldwijd) valt bij mij onder deugdelijk, zeker als je kijkt naar de complexe hardware. Is juist jou PS3 kapot gegaan (klopt op hout) dan zul je deze mening zeker niet delen.

[...]

Zie verhaal hierboven. Ik ben van mening dat je met de aanschaf van een PS3 zeker een kwalitatief product in huis haalt. Hierin heeft Sony naar mijn idee een verdiende grote mond. dat daarnaast de eerste batch PS3 problemen kennen zal Sony ook niet ontkennen (minder dan 1 pct) Waarom Sony Nederland dan niet de stoute schoenen aantrekt en de reparatiekosten voor dit sporadisch geval voor zijn rekening neemt is mij onduidelijk. Er zal denk ik geen budget voor zijn, daarnaast is het probleem ook niet gigantisch.
Als dit jou mening is prima, maar laten we dit even gaan vergelijken met een willekeuring ander produkt.
Nieuwe FullHD alles erop en aan, best verkocht enz enz. Nu is er 1 procent uitval, en fabrikant levert na 1 jaar geen gepaste oplossing. Vind jij dit normaal ?

Een waterkoker of een ander product wat 2 tientjes kost die je dagelijks gebruikt heeft nog meer garantie.
Dat produkt wordt ook zo omgeruild, no questions asked.
Iemand die het normaal vindt dat je PS3 na een jaar buiten garantie valt, is wat mij betreft....(vul maar in)
Zij maken niet uit of ik 24/7 speel of 1x per week, dat product hoort gewoon een aantal jaar mee te gaan.

Sony mag een grote mond opzetten, als het ook mensen met problemen naar behoren helpt.
Problemen worden groter naarmate er meer verkocht worden, dus over een jaar vanaf nu kan de situatie wel heel anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
Dit zal altijd een moeilijke kwestie blijven, ik heb in de moederborden branche gewerkt en wij hadden ook harde regels, echter maakten we bijna altijd uitzonderingen.

Als een bepaalde moederbord bijvoorbeeld 3 jaar garantie heeft en deze gaat naar 3 jaar en 3 maanden stuk dan kregen ze van ons meestal een betere terug.

Dit deden wij als producent naar de eind gebruiker, dus geen distributeurs etc er tussenin.

Dit mag Sony ook wel doen, Microsoft heeft een grotere uitval gehad echter hebben zij het (volgens mij) netjes aangepakt door gewoon voor de probleem gevallen extra garantie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Verdorie, ben druk met Prince of Persia, en ben ongeveer 75%. Helaas ook al 10,5 uur bezig, dus de 'speed demon' trophy kan ik wel vergeten, dat ga ik niet meer redden. Iets te veel met Elika lopen kletsen :). Heb alleen nog niet echt trek om vanaf het begin NOG een keer alles door te spelen.

Ik merk wel dat de trophies me sneller overhalen om het spel na uitspelen NIET op marktplaats te gooien, maar te bewaren om later nog een keer op te pakken, in de hoop dat ik dan weer meer trophies kan 'jagen'.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 02:04:
wow. Ik wilde naar bed maar zag toen mgs-pack nog staan voor LBP. Nog eventjes geprobeerd en inmiddels dik 1,5 uur later moet ik zeggen dat het erg gaaf is. Mgs-setting is gaaf. Paintinator is briljant en geeft een hoop extra gameplay. En er zit zelfs nog een verhaaltje in. Is niet heel veel levels maar je kan weer het nodige verzamelen. Je hoeft hem niet zelf gekocht te hebben om toch de spulletjes te ontvangen. Aanrader!
Je bedoelt dan waarschijnlijk de US-store? Want in de EU-store kan ik het alvast nog niet vinden. Zal dus waarschijnlijk pas donderdag ofzo beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Crashcat schreef op woensdag 24 december 2008 @ 01:34:
[...]

Hiermee even naar BCC gaan en dan kan je nog meer van de prijs afsnoepen.
Bij BCC is 'ie 332,50 dus dat gaat niet op. Je kunt wel even een ANWB-pas scoren ergens zodat je daar nog eens 5% korting over krijgt. Kom je uit op 315 euro en een beetje voor LBP of Motorstorm 2-pack. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207684

Sandyman538 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:18:
[...]

En de 1e keer was het zo goed gegaan dat je binnen anderhalf jaar ook voor een 2e keer aan de slag kon? :P
Ik had de PS3 nog maar een paar maanden voor de originele lens kapot ging.
Toen had ik een nieuwe lens gezocht die na enkele weken kapot ging.
Daarna heb ik deze vervangen met een lens die het nu al meerdere maanden prima doet.

De kwaliteit van de lenzen die aangeboden worden wisselen sterk. Er zijn er ook uit meerdere fabrieken in omloop. Zo had ik de eerste keer een lens in een gewoon kartonnen hoesje zonder opdruk e.d.
De tweede keer was het een blauw/wit kartonnen hoesje.

(PS: Ik heb een MGS4 JP PS3, dus ik was wel een beetje genoodzaakt zelf een oplossing te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Grannd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:26:
De PSN update is er in de US.

Suikoden
Lumines
en de twee MGS LBP packs
- 4 costumes
- level kit

Zijn de interessantste dingen uit de update volgens mij/
Ow? Is dan gisteren ook de EU update geweest? En belangrijker: krijgen we dan nu eindelijk Super Street Fighter II Turbo HD Remix (ik krijg echt kromme vingers van het typen van die titel).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25

Amiet01

Master_A

Ik speel nu GTA IV en vroeg me af wat nou de échte (native) resolutie is van GTA IV op de PS3. Als je de PS3 instelt om hem op 1080p te spelen (door 720p en 1080i te de-selecteren bij beeldscherminstellingen), wat zijn dan eigenlijk de eventuele nadelen? Of is hij gewoon, zoals het hoesje aangeeft ook voor 1080p gemaakt? Zal je het verschil wel merken, want ik vind dat GTA IV nu wel veel kartels heeft (46 inch HDTV). Andere spellen op 720p van die afstand zien er een stuk beter uit moet ik zeggen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 27-06 06:16
Native resolutie van GTA4 is 640p uit mn hoofd, niet echt heel erg geweldig inderdaad, maar wel een goede game :)

Soundcloud

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.