![]() |
Algemene Informatie |
• Uitgever: Insomniac Games • Releasedatum: 28-11-2008 • Engine: Insomniac Engine v.2.0 • Aantal spelers: 1-2 (netwerk 8-60) |
Inleiding |
Na het grote succes van de zeer geslaagde PS3-launchtitel Resistance : Fall of Men heeft Insomniac Games de opvolger klaar: Resistance 2. Na de kleine overwinning in Europa gaat de Amerikaanse protagonist van de game, Nathan Hale, terug naar zijn thuisland om het gevecht met de Chimera terug aan te gaan. De Chimera zijn bezig met een grootscheepse (letterlijk én figuurlijk) invasie aan de oost- en westkust van Amerika. Waar je in Resistance: FOM vooral alleen rondliep krijg je hier steun van een elite team, in de vorm van The Sentinels. Een groep soldaten die, nadat ze het Chimera virus hadden opgelopen, niet veranderden in mutanten, in tegenstelling tot minder fortuinlijke medemensen. |
Gameplay |
In de single-player campagne ben je Nathan Hale. Als je bekend bent met R:FOM, dan ga je enkele wapens herkennen, zoals de Bullseye en LAARK. Maar er zijn ook nieuwe wapens zoals de HVAP-minigun. Een grote verandering is het feit dat je nu 'slechts' 2 wapens kan dragen, waar je vroeger alle wapens kon meezeulen. Ook de gezondheids-indicatie is verdwenen. Geen vier balkjes meer dus, maar de regeneratie van verloren hitpoints is wel terug aanwezig. Je zal snel merken wanneer je gezondheid laag is, aan de hand van bloedvlekken op je scherm en snelle hartkloppingen. Even dekking zoeken is dan ook de boodschap. |
Multiplayer |
Resistance 2 heeft twee soorten multiplayer, er is 'Cooperative' en 'Competitive'. Je prestaties worden in beide gevallen bijgehouden en je verdient telkens ervaringspunten. Je gaat dus je charachter levellen, en je kan nieuwe wapens, armor en andere extra's vrijspelen. Helaas kan je de singleplayer campagne niet meer met 2 doen, maar dit werd enigzins gecompenseerd door andere multiplayer modi. Zo kan je offline in splitscreen 5 (?) aparte missies doen en hordes Chimera's afslachten, deze missies lopen parallel met de campagne. Je kan ook online met 2-8 spelers missies proberen tot een goed einde te brengen. Je maakt deel uit van het 'Specter team', waarbij teamplay een must is. Er zijn drie verschillende klassen, zo is er de soldaat (tank) die met zijn minigun en schild vooraan staat, de aanvallende Chimera probeert op te vangen en de anderen zoveel mogelijk uit de wind zet. Dan is er de 'Spec Ops', die vanop afstand zoveel mogelijk Chimera's moet neermaaien en tegelijkertijd ervoor zorgt dat je collega's genoeg voorzien worden van munitie. En dan is er de Medic, die natuurlijk zorgt dat de anderen hun gezondheid op peil blijft. Dit is op een zeer goede manier uitgewerkt en is zeker niet saai, want ook jij moet dus Chimera's proberen te doden, dit geeft je vervolgens energie, waardoor je kan genezen. Last but not least is er 'Competitive'. Hier kan je met maximum 60 (!) spelers de strijd aangaan. Er zijn vier verschillende modi beschikbaar, naast Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag (= Core Control) en Skirmish. Je wordt ingedeeld in sub-squads van 6 personen in een strijd waarbij een doel altijd voorop staat. Hier kan je kiezen of je met de 'mensen' of de Chimera speelt. |
Screenshots |
Dit zijn enkele screenshots afkomstig van IGN en TalkPlaystation.com. |
Links |
• Officiële homepage • Insomniac Games |
Reviews |
• 1UP.com 9 • Eurogamer 9 • Worth Playing 9.3 • GameSpy 9 • IGN 9 • Gamespot 9 • X-play 10 • Gametrailers.com 9.1 Deze startpost is mede tot stand gekomen dankzij de hulp van PromoX. |
Eindelijk een resistance 2 topic
Wie met mij co-op wilt spelen, add valentino1988
Wie met mij co-op wilt spelen, add valentino1988
Ps4/switch gamer
Echt jammer, want ik ga morgen voor 2 weekjes weg, en nu kon ik mooi eens co-oppen met wat GoTters. 
De singleplayer is best tof, soms frustrerend (Resistance 1 hoefde ik veel minder opnieuw te doen) maar erg mooi. Co-op lijkt me ook erg tof. Ook nog geen gare glitches tegengekomen.
De singleplayer is best tof, soms frustrerend (Resistance 1 hoefde ik veel minder opnieuw te doen) maar erg mooi. Co-op lijkt me ook erg tof. Ook nog geen gare glitches tegengekomen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik heb m nog steeds niet binnen en dat terwijl ik m al een tijd geleden besteld heb
PSN id: NL_SToRM
De campaign lijkt me wat moeilijker dan die van RFOM, want ik ga tamelijk veel dood. Ik zit nu aan het stukje dat je ziet in de eerste screenshot. Die stofwolk doet geen goed daar, de Chimera hebben er blijkbaar geen last van. Wel indrukwekkende gevechten, zoals met die misvormde calamares 
Online is het inderdaad heel leuk, al hoop ik stilletjes toch dat ze nieuwe missions gaan maken die we gratis (als dat kan) kunnen downloaden want na een tijd ga je ze wel gezien hebben denk ik.
Ondertussen lvl 4-5 soldaten dus die eerste upgrades komen eraan.
Online is het inderdaad heel leuk, al hoop ik stilletjes toch dat ze nieuwe missions gaan maken die we gratis (als dat kan) kunnen downloaden want na een tijd ga je ze wel gezien hebben denk ik.
Ondertussen lvl 4-5 soldaten dus die eerste upgrades komen eraan.
Nou nog iemand die mij online kan helpen en ik kom hier ook wat vaker 
Heb nat type 2, Upnp staat aan en ook nog eens poorten gemapt maar kom niet online.
Iemand een oplossing
Heb nat type 2, Upnp staat aan en ook nog eens poorten gemapt maar kom niet online.
Iemand een oplossing
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Kan je helemaal niet online of alleen met dit spel? En welke foutcode krijg je?
Ps4/switch gamer
Goed spel, beter dan het eerste deel.
2 minpunten die ik kan bedenken;
Vijanden die anderen in het team gewoon negeren en allemaal op jouw afkomen (single player)... geen idee hoe dit in het eerste deel was.
De AI van je team maten als je die hebt is ook niet geweldig, als je van punt a naar punt b moet en je komt onderweg een groep vijanden tegen komt het regelmatig voor dat je team al verder is terwijl jij nog druk om je heen aan het schieten bent.
2 minpunten die ik kan bedenken;
Vijanden die anderen in het team gewoon negeren en allemaal op jouw afkomen (single player)... geen idee hoe dit in het eerste deel was.
De AI van je team maten als je die hebt is ook niet geweldig, als je van punt a naar punt b moet en je komt onderweg een groep vijanden tegen komt het regelmatig voor dat je team al verder is terwijl jij nog druk om je heen aan het schieten bent.
Smiling as the shit comes down...
Dit topic is er niet voor dit soort problemen. Open hiervoor even een topic in Spielerij - Problemen & Vragen als je er niet uit komtCopycat schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:07:
Nou nog iemand die mij online kan helpen en ik kom hier ook wat vaker
Iemand een oplossing
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Twijfel tussen Call of Duty World at War of Resistance 2,om aan te schaffen.
Call of Duty ziet er grafisch gelikt uit,heb dat namelijk bij een m8 gezien,over Resistance 2 weet ik zelf heel weinig.Ja van HD filmpjes te spieken op Gametrailers,maar wie kan overtuigen wat beter,mooier is,vooral op multiplayer gebied.
Call of Duty ziet er grafisch gelikt uit,heb dat namelijk bij een m8 gezien,over Resistance 2 weet ik zelf heel weinig.Ja van HD filmpjes te spieken op Gametrailers,maar wie kan overtuigen wat beter,mooier is,vooral op multiplayer gebied.
Ik heb vandaag heel de dag zo'n beetje online lopen fraggen, vind het alleen jammer dat je online geen xp krijgt als je een spel zoekt zelf, die ranglijstspellen wel steeds gedaan voor de xp, maar vind het jammer dat je daarin niet echt kan kiezen (klein beetje maar). En ja, als je dingen online wilt vrijspelen heb je toch die xp nodig. Coop overigens nog niet gedaan.
Singleplayer is leuk en best spannend af en toe, alleen online blijft toch wel de bom, bij de singleplayer heb ik net dat grote ruimteschip opgeblazen en ben ik neergestort en moet je je team weer zoeken.
Wat vinden jullie eigenlijk de lastigste vijand? Ik heb niet altijd me geluid even hard staan, en daardoor werd ik aardig wat keren afgeslacht door die onzichtbare rakkers.
PSN = MrMagicTomTom
Singleplayer is leuk en best spannend af en toe, alleen online blijft toch wel de bom, bij de singleplayer heb ik net dat grote ruimteschip opgeblazen en ben ik neergestort en moet je je team weer zoeken.
Wat vinden jullie eigenlijk de lastigste vijand? Ik heb niet altijd me geluid even hard staan, en daardoor werd ik aardig wat keren afgeslacht door die onzichtbare rakkers.
PSN = MrMagicTomTom
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Een vriend van me is eens langsgekomen met CoD: WaW en ik vond het grafisch juist niet indrukwekkend. Dan is R2 toch mooier, imho.Verwijderd schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:59:
Twijfel tussen Call of Duty World at War of Resistance 2,om aan te schaffen.
Op vlak van multiplayer gebied heb je met CoD wel een topper in huis, maar deze game is dat ook. Je kan met 60 man de standaard deathmatches, TD's (nee geen tower defense
Die grote loebassen met hun raketlanceerder, daar komt elke 2 seconden een raket uit zeg!Only schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:04:
PSN = MrMagicTomTom
Jullie mogen mij ook toevoegen voor een potje, ik ga deze namiddag en avond gamen tot ik playstation-duimen/ellebogen heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 07:21 ]
Ik heb het afgelopen week besteld, heb het helaas nog niet binnen. Het lijkt me zeer leuke game vooral multiplayer.
BF:BC max 24, COD:WaW max. 18 BIA:HH max. 12 ... en resistance 2 max 60
Ik hou van multiplayer mayhem, lekker met veel mensen in grotere levels
Singleplayer weet ik niet zo hoor, ik hou niet echt van griezelige/enge shooters
en die Chimera zien er niet bepaald vriendelijk uit. Afwachten dus 
over COD:waw, tjah ik kocht cod:waw niet om de graphic's maar gewoon de old school shooter die lekker vloeiend weg speelt. Heb resistance 2 nog niet binnen maar vergelijken met filmpjes zou ik toch eerder zeggen dat resistance 2 beter uitziet.
BF:BC max 24, COD:WaW max. 18 BIA:HH max. 12 ... en resistance 2 max 60
Singleplayer weet ik niet zo hoor, ik hou niet echt van griezelige/enge shooters
over COD:waw, tjah ik kocht cod:waw niet om de graphic's maar gewoon de old school shooter die lekker vloeiend weg speelt. Heb resistance 2 nog niet binnen maar vergelijken met filmpjes zou ik toch eerder zeggen dat resistance 2 beter uitziet.
[ Voor 21% gewijzigd door FireBladeX op 23-12-2008 12:05 ]
Verwijderd
Ik zit momenteel een beetje vast in de single player. Loop in een dorp met allerlei vleeshompen waaruit zombies komen. samen met een teamm8 loop ik door de verschillende huizen en tuinen deze freaks af te knallen. Echter bij 1 huis (zal wel het laatste huis zijn), lopen we naar binnen en moeten we er aan de andere kant via de deuropening weer uit.
Op dat moment stormen er een stuk of wat van die zombies op mij af. Aangezien ik daar een gebrek aan ammo heb (shotgun en sniper), ga ik daar dus ook telkens dood
Online heb ik nog nooit gespeeld (heb ook pas sinds december mijn ps3
) maar als iemand zin heeft!!!
Snowy112 is mijn psn
Op dat moment stormen er een stuk of wat van die zombies op mij af. Aangezien ik daar een gebrek aan ammo heb (shotgun en sniper), ga ik daar dus ook telkens dood
Online heb ik nog nooit gespeeld (heb ook pas sinds december mijn ps3
Snowy112 is mijn psn
Ik neem aan dat melee-en geen optie is?Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:16:
Ik zit momenteel een beetje vast in de single player. Loop in een dorp met allerlei vleeshompen waaruit zombies komen. samen met een teamm8 loop ik door de verschillende huizen en tuinen deze freaks af te knallen. Echter bij 1 huis (zal wel het laatste huis zijn), lopen we naar binnen en moeten we er aan de andere kant via de deuropening weer uit.
Op dat moment stormen er een stuk of wat van die zombies op mij af. Aangezien ik daar een gebrek aan ammo heb (shotgun en sniper), ga ik daar dus ook telkens dood![]()
Online heb ik nog nooit gespeeld (heb ook pas sinds december mijn ps3) maar als iemand zin heeft!!!
Snowy112 is mijn psn

Je kan misschien op voorhand je wapenarsenaal aanpassen, ik zou die sniper laten vallen en een Bullseye / Carbine / Magnum nemen. Explosieven kunnen ook wel helpen.
Ik ben nog geen vleeshompen tegengekomen dus zover zit ik niet.
Once you go online, you gonna need sunglasses
Ik heb hem ook binnen, was afgelopen vrijdag binnen, goed begin van de vakantie! Ik zoek ook nog mensen voor de co-op, mijn PSN is: Svennie-NL
Ben nog niet met het SP begonnen, weet niet of dat verschil maakt met co-op?
Wel grappig, ik start het spel, wil het achter de reden komen dat het gene HD weer kan geven (heb nog een SD TV), moet ik de kabel selecteren die ik heb, daarna vertelt het spel me dat als het kan ik een HDMI of component kabel moet gebruiken, nou ja, het spel ging daarna prima verder en speelt goed gelukkig
Ben nog niet met het SP begonnen, weet niet of dat verschil maakt met co-op?
Wel grappig, ik start het spel, wil het achter de reden komen dat het gene HD weer kan geven (heb nog een SD TV), moet ik de kabel selecteren die ik heb, daarna vertelt het spel me dat als het kan ik een HDMI of component kabel moet gebruiken, nou ja, het spel ging daarna prima verder en speelt goed gelukkig
PSN ID: Svennie-NL
Maakt niets uit hoor als je de SP nog niet begonnen bent.
Ik ga om 16u00 beginnen, misschien een mini-party vormen Sven?
Headsets op?
Ik ga om 16u00 beginnen, misschien een mini-party vormen Sven?
Headsets op?
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:16:
Op dat moment stormen er een stuk of wat van die zombies op mij af. Aangezien ik daar een gebrek aan ammo heb (shotgun en sniper), ga ik daar dus ook telkens dood![]()
Online heb ik nog nooit gespeeld (heb ook pas sinds december mijn ps3) maar als iemand zin heeft!!!
Snowy112 is mijn psn
spoiler:
Iets terug waar je weer spawned als je doodgaat is een schuurtje, als het goed is ligt daar voldoende ammo. Wellicht ligt het er niet meer als je het op de heenweg opgepakt hebt, ik ontdekte het pas op de terugweg.
En zodra er een enkele op je afkomt, zoals gezegd gewoon neerhalen met je mes/kolf.
En zodra er een enkele op je afkomt, zoals gezegd gewoon neerhalen met je mes/kolf.
Had ik graag gedaan, ben alleen gaan sporten meteen na mijn post, ik voeg je toe en dan nodigen we elkaar wel uit!Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:38:
Maakt niets uit hoor als je de SP nog niet begonnen bent.
Ik ga om 16u00 beginnen, misschien een mini-party vormen Sven?![]()
Headsets op?
Verwijderd
Laat die teammate het in zijn uppie oplossen; ga gewoon lekker op een afstandje staan en zodra de kust een beetje veilig is loop je verder.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:16:
Snowy112 is mijn psn
Over het algemeen ligt er bij elk checkpoint wel een wapen dus misschien moet je even zoeken of een stukje teruglopen.
Hier een probleem gehad wanneer we met twee cooperative mode speelden. Ik zat met een m8 te gamen (offline met 2) en het spel liep vast wanneer de missie eindigde, wanneer je het scherm krijgt met Nathan Hale met een schietijzer in zen handen. Ps3 resetten is het enige dat helpt, xp points kwijt natuurlijk
(nog steeds die groene pyama aan
)
Daarna 3 x zelfde situatie gehad als we met 2 online gingen co-oppen. Dan maar een topic aangemaakt op de ps forums, zien of ik de uitverkorene ben die dit voorheeft.
Qua classe heb ik wel men voorkeuren nu, Medic ligt me het best, ooit eens (als soldaat 2*) eerste gefinished van xp-points tegen gepimpte officieren met bijbehorende wapens. En healen is wel relax
Soldier gaat ook goed, met de minigun die handel omver maaien en het mooiste uitzicht hebben. Spec ops is toch mijn ding niet, ik dood hier soms minder dan met een Med of Soldier. En ik ga er ook teveel mee dood, iets minder de Rambo uithangen dus.
Nu dan maar alleen online, als er iemand wil coop wilt laat maar weten.

Daarna 3 x zelfde situatie gehad als we met 2 online gingen co-oppen. Dan maar een topic aangemaakt op de ps forums, zien of ik de uitverkorene ben die dit voorheeft.
Qua classe heb ik wel men voorkeuren nu, Medic ligt me het best, ooit eens (als soldaat 2*) eerste gefinished van xp-points tegen gepimpte officieren met bijbehorende wapens. En healen is wel relax
Nu dan maar alleen online, als er iemand wil coop wilt laat maar weten.
Verwijderd
Vet, een Resistance 2 topic
Ik heb deze game nu zo'n 3 weken, heb de single player uitgespeeld (nu bezig de campaign op hard uit te spelen om superhuman te unlocken voor de trophy
). Co-op ben ik level 14 met m'n spec ops, verder nog niet echt medic of soldier gespeeld, wil eerst m'n spec ops op level 30 hebben
Competitive gaat vrij lekker nu, ben level 12 geloof ik met een kill/death ratio van 1
Niet super natuurlijk, maar aangezien de PS3 m'n eerste echte console is en Resistance 2 m'n eerste shooter, ben ik al lang blij dat het 1+ is
In competitive loop ik het liefst met de Marksman, hoewel dit wel een beetje aan het level ligt. Indoor levels in Chicago, Illinois zijn niet echt gunstig voor een long range wapen
Maar ik vind dit wapen op zich heerlijk voor all round. Wel probeer ik altijd m'n Magnum te droppen voor een Carbine (als ik die kan vinden), wat m'n 2e keus is (dit wapen kies ik dus ook in 'indoor' levels).
Een groot minpunt van het multiplayer gebeuren is dat de stats voor een eventuele 2e speler (op dezelfde PS3), niet bijgehouden kunnen worden. Dit moet toch technisch mogelijk kunnen zijn, aangezien dit in LBP wel kan. Hopelijk gaat Insomniac dit er nog in patchen.
Maar verder is dit echt een supergame
Als er iemand wilt co-oppen of competitive wilt doen (en dan vooral skirmish/TDM), add PistolJames op PSN
In competitive loop ik het liefst met de Marksman, hoewel dit wel een beetje aan het level ligt. Indoor levels in Chicago, Illinois zijn niet echt gunstig voor een long range wapen
Een groot minpunt van het multiplayer gebeuren is dat de stats voor een eventuele 2e speler (op dezelfde PS3), niet bijgehouden kunnen worden. Dit moet toch technisch mogelijk kunnen zijn, aangezien dit in LBP wel kan. Hopelijk gaat Insomniac dit er nog in patchen.
Maar verder is dit echt een supergame
Je weet dat je kunt slaan met je wapen? Rechter pook indrukken. Daar heb ik al aardig wat monsters mee gesloopt als ik geen munitie meer had.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:16:
Pas na heel veel uurtjes spelen kwam ik erachter dat je ook kunt slaan door met je hele controller te "zwaaien" (de motiondetection doet dus wel wat in het spel).
Ikzelf zit nu een heel stuk verderop aardig vast, zo'n mega octopus achtig ding wordt bijgestaan door wolk van rondvliegende troep. Dat is al een aardig stukkie in het deel waar ik nog maar 3 uren te leven heb.
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
Mmmmhhh Motiondetection. Daar had ik nog even niet aan gedacht (ben nog redelijk vreemd met controller. Kom van de pc af he).ajhaverkamp schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:27:
[...]
Je weet dat je kunt slaan met je wapen? Rechter pook indrukken. Daar heb ik al aardig wat monsters mee gesloopt als ik geen munitie meer had.
Pas na heel veel uurtjes spelen kwam ik erachter dat je ook kunt slaan door met je hele controller te "zwaaien" (de motiondetection doet dus wel wat in het spel).
Ikzelf zit nu een heel stuk verderop aardig vast, zo'n mega octopus achtig ding wordt bijgestaan door wolk van rondvliegende troep. Dat is al een aardig stukkie in het deel waar ik nog maar 3 uren te leven heb.
Ze zullen wel denken aan de overkant....... Die gast zit de hele avond met zijn ... te spelen
Helaas heb ik deze week weinig tijd. Maar ik zal het ergens volgende week wel eens proberen met het "schudden" van de controler he????
Gisteren een paar uur gespeeld met vanHolm, gaaf zeg. Begonnen als special ops, moet je de anderen wapens geven, had ik niet door in het begin, stonden ze voor mijn neus te springen en ik had zo iets van "zout toch es op"
Alle begin is moelijk, daarna eens als soldaat gespeeld, dan snap je het wel, dan heb je ze hard nodig
Ik heb trouwens een clan aagemaakt maar dat ging ook niet makkelijk, nou ja het aanmaken wel, maar voor ik vanHolm ook in de lijst van leden zag, weet iemand daar het fijne van?
Voor diegene die zijn zin hebben:
korte naam: GoT
Lange naam: Gathering of Tweaker
Of heeft iemand al een GoT clan opgericht?
zie jullie weer online!
Ik heb trouwens een clan aagemaakt maar dat ging ook niet makkelijk, nou ja het aanmaken wel, maar voor ik vanHolm ook in de lijst van leden zag, weet iemand daar het fijne van?
zie jullie weer online!
LoLSvennie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:49:
Begonnen als special ops, moet je de anderen wapens geven, had ik niet door in het begin, stonden ze voor mijn neus te springen en ik had zo iets van "zout toch es op"Alle begin is moelijk, daarna eens als soldaat gespeeld, dan snap je het wel, dan heb je ze hard nodig
Wel vreemd dat ik jouw profiel niet kan checken 'Account does not excist'. Ik denk dat ze nog het een en ander moeten patchen.
waar dat aan ligt weet ik ook niet, je hebt je niet aangemeld op een website of zo, dat daar een account aan moet maken?Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 14:36:
[...]
LoLAmmo pls!!
Wel vreemd dat ik jouw profiel niet kan checken 'Account does not excist'. Ik denk dat ze nog het een en ander moeten patchen.
Ook erg irritant, gisteren met een vriend split screen gespeeld, is R2 tot 2 keer toe blijven hangen als het spel klaar is en je weer terug gaat naar het menu
[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 25-12-2008 13:12 ]
Hmm, wel een account gemaakt om iets te reporten maar dat zal er niks mee te maken hebben denk ik.Svennie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:50:
[...]
waar dat aan ligt weet ik ook niet, je hebt je niet aangemeld op een website of zo, dat daar een account aan moet maken?
Ook erg irritant, gisteren met een vriend split screen gespeeld, is R2 tot 2 keer toe blijven hangen als het spel klaar is en je weer terug gaat naar het menuToen de oude er maar in maar moet natuurlijk niet kunnen
Bij mij ook dito probleem gehad, met een vriend co-op online / offline, als het spel gedaan is blijft hij vastzitten op het laadscherm
Verwijderd
Zo, pffff.. eindelijk de trophy Point Man binnen
(1 mil xp in online competitive). Nu maar eens verder met het levelen van m'n spec ops
Iemand al level 30 hier?
Heb je daar lang over gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:42:
Zo, pffff.. eindelijk de trophy Point Man binnen(1 mil xp in online competitive). Nu maar eens verder met het levelen van m'n spec ops
Iemand al level 30 hier?
Zelf nog teveel bezig met de campaign en vooral de cooperative mode, dus nog niet aan competitive begonnen. Daarnet men eerste silver trophie - Primarch Hunter - binnen.
Wat heel goed is aan de cooperative is dat het niet altijd hetzelfde is. Soms krijg je meer / minder vijanden, of sterkere / zwakkere. Het varieert naargelang het aantal spelers en het niveau van de spelers.
Ik heb een lvl 10 medic, lvl 9 soldier en lvl 5 spec ops. Het gaat wel een stuk langzamer vanaf lvl 9 zeg. Ondertussen korporaal
Helaas de volgende 4 dagen 48 uren kloppen dus weinig tijd voor R2
Verwijderd
Mwah, zo'n 8 uur ofzo denk ik (vanaf het punt dat ik het spelletje een beetje door kreeg, dus deathmatches won en goeie scores haalde met TDM/Skirmish). Ligt er uiteraard erg aan hoe goed je het doet per game
Co-op vind ik trouwens vrij saai. Het zijn vrijwel altijd dezelfde missies, ja ok, een beetje anders elke keer, maar het komt vaak op hetzelfde neer. Daarnaast vind ik het gewoon niet boeiend om mobs neer te schieten. Geef mij maar competitive
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 00:18 ]
Ik zuig echt compleet in deathmatch..daar ben ik blij als ik 1 op 1 haal, vooral wapenkeus breekt me nog op.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 00:14:
[...]
Mwah, zo'n 8 uur ofzo denk ik (vanaf het punt dat ik het spelletje een beetje door kreeg, dus deathmatches won en goeie scores haalde met TDM/Skirmish). Ligt er uiteraard erg aan hoe goed je het doet per game
Co-op vind ik trouwens vrij saai. Het zijn vrijwel altijd dezelfde missies, ja ok, een beetje anders elke keer, maar het komt vaak op hetzelfde neer. Daarnaast vind ik het gewoon niet boeiend om mobs neer te schieten. Geef mij maar competitiveNeemt niet weg dat ik wel de co-op uit wil spelen voor de golden trophy! Level 16 spec ops nu.
Coop: Dokter is voor mij verreweg sterkste (jezelf genezen en toch wapens ter beschikking), Maarja ligt ook aan het team wat je krijgt, sommige snappen niet wat dekken/ammo/geven of genezen is

Maar ik vind schermutseling en team deathmatch geweldig! lekker met auger of marksman aan de slag, en daar ben ik dan weer wel goed in
Verwijderd
Carbine is een beetje het allround wapen
Dit is dan nu ook m'n favoriet
alleen over lange afstanden is ie niet goed, dus dan heb ik het liefst een Carbine als primary en een Marksman als secondary. Probeer maar eens uit
Heb ook net Res2 gekocht en was al een fan van FoM van het eerste uur maar dan voornamelijk online. Moet zeggen dat de SP niet tegen valt en best lachen is in co-op.
Nja jullie kunnen me meestal online vinden in co-op potjes dus add me.
PSN: Blaime
Nja jullie kunnen me meestal online vinden in co-op potjes dus add me.
PSN: Blaime
Ik heb je geadd blaim, ik hoop dat we binnenkort eens een potje kunnen doen.
Ps4/switch gamer
ik zal jullie beiden straks toevoegen, kunnen we samen een potje spelen!
Dit typ ik nou wel zo leuk, maar wat is je PSN id eigenlijk NinTeNdO_FrEaK?
[ Voor 35% gewijzigd door Svennie op 29-12-2008 13:22 ]
Ik heb een clan opgericht, als je op GoT zoekt zou je hem als het goed is moeten vinden.Svennie schreef op woensdag 24 december 2008 @ 10:49:
Gisteren een paar uur gespeeld met vanHolm, gaaf zeg. Begonnen als special ops, moet je de anderen wapens geven, had ik niet door in het begin, stonden ze voor mijn neus te springen en ik had zo iets van "zout toch es op"Alle begin is moelijk, daarna eens als soldaat gespeeld, dan snap je het wel, dan heb je ze hard nodig
![]()
zie jullie weer online!
Overigens speel ik het meest co op, heb een level 20 of 21 medic,. en level 16 spec ops en level 4 soldier geloof ik. Zitten wel moeilijke medailles bij om te halen(profile -> rewards), bijv. 30 games zonder dood te gaan en 300 games achter elkaar voltooien, dus geen mission failed ertussen.
[ Voor 14% gewijzigd door brambest op 30-12-2008 18:39 ]
PSNId is valentino1988Svennie schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:21:
ik zal jullie beiden straks toevoegen, kunnen we samen een potje spelen!
Trouwens ik speelde eergisteren deathmatch, ging lekker paar honderd kills. Alleen ik kreeg 0 xp
Ook bij mijn stats enzo is er niks bijgekomen (geen play-time, geen kills, geen xp
Ps4/switch gamer
Nee dat klopt, je hebt namelijk spel zoeken gedaan ipv spelen, ik vind het ook jammer dat je daarin geen xp kan verdienen. Wil je dus xp daarmee --> Tegen elkaar --> Spelen.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:40:
[...]
PSNId is valentino1988
Trouwens ik speelde eergisteren deathmatch, ging lekker paar honderd kills. Alleen ik kreeg 0 xp![]()
Ook bij mijn stats enzo is er niks bijgekomen (geen play-time, geen kills, geen xp)
En dan kan je nog heel licht op groot, klein, TM, DM zoeken enzo, maar niet zo specifiek. Er staat dan --> zoeken naar klassementspellen. En als je die doet krijg je wel xp.
Oke thanks, wel gaar
Ps4/switch gamer
Ik zelf vind resistance 2 ook een toppertje.
Ik heb hem al sinds de launch maar ben nog niet aan online toegekomen.
Ik ga daan vandaag even verandering in brengen
Wie wil mag mij ook wel toevoeggen
psn id: Xusem.
K heb best zin om een potje Co-op te doen
.
Ik heb hem al sinds de launch maar ben nog niet aan online toegekomen.
Ik ga daan vandaag even verandering in brengen
Wie wil mag mij ook wel toevoeggen
psn id: Xusem.
K heb best zin om een potje Co-op te doen
hehe gek onnie
Oh nice, een R2 topic, had ik nog niet eerder gezien 
Ben zelf aangenaam verrast door R1, en zodra ik die heb uitgespeeld komt R2 er zeker. Hoop alleen niet dat dat nog lang op zich laat wachten, anders is straks de online community uitgestorven en zeker de multiplayer lijkt me interessant na het zien van talloze reviews.
Ben zelf aangenaam verrast door R1, en zodra ik die heb uitgespeeld komt R2 er zeker. Hoop alleen niet dat dat nog lang op zich laat wachten, anders is straks de online community uitgestorven en zeker de multiplayer lijkt me interessant na het zien van talloze reviews.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Resistance 2 is echt ongelooflijk geweldig
Het was al tijden dat ik een shooter had gespeeld met "enge" gedeeltes, maar dit was echt fantastisch. Zeer nette voice-acting in het nederlandse
.
Multiplayer is ook geweldig, eindelijk een shooter met multipalyer mayhem, met 50+ mensen in een level is gewoon geweldig
edit: Vanholm
... Je had echt geluk dat 2 teamkillers rondliepen.
Multiplayer is ook geweldig, eindelijk een shooter met multipalyer mayhem, met 50+ mensen in een level is gewoon geweldig
edit: Vanholm
[ Voor 10% gewijzigd door FireBladeX op 03-01-2009 21:19 ]
Balen, ik kom niet verder in de single player...
Ik ben in Twin Falls, Idaho, en zit in de bioscoop (net 50 Grim afgeslacht ofzo) en daar buiten lopen 3 Titans, alleen...de deuren van de bioscoop gaan niet open! Ik kan er dus niet uit. Ben al helemaal terug gelopen maar daar valt niks te vinden...snap er niks van. Mijn makkertje zit gehurkt voor die deur met zijn geweer gericht naar buiten en verder gebeurt er niks...
Iemand een idee?
edit: al gevonden...het mannetje dat de deur open moes trappen was vroegtijdig gestorven
Ik ben in Twin Falls, Idaho, en zit in de bioscoop (net 50 Grim afgeslacht ofzo) en daar buiten lopen 3 Titans, alleen...de deuren van de bioscoop gaan niet open! Ik kan er dus niet uit. Ben al helemaal terug gelopen maar daar valt niks te vinden...snap er niks van. Mijn makkertje zit gehurkt voor die deur met zijn geweer gericht naar buiten en verder gebeurt er niks...
Iemand een idee?
edit: al gevonden...het mannetje dat de deur open moes trappen was vroegtijdig gestorven
[ Voor 9% gewijzigd door stefan_el op 09-01-2009 10:42 ]
Ik ging er ook een dood voordat het lukte...Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:49:
[...]
Laat die teammate het in zijn uppie oplossen; ga gewoon lekker op een afstandje staan en zodra de kust een beetje veilig is loop je verder.
Over het algemeen ligt er bij elk checkpoint wel een wapen dus misschien moet je even zoeken of een stukje teruglopen.
2e keer gewoon 2 granaten gegooid en de rest met shotgun (zo pak er nog eens 2 tegelijkertijd)...als ze te dichtbijkomen gewoon R3...het lukt vanzelf een keer
Zo ben nu ook in dat dorp met die lange, nu in zo een treinstation.
Vind het wel een pittige game, en hij staat gewoon op normal.
R1 vond ik makkelijker, maar deel 2 vind ik toch wel iets vetter. Denk dat het mede komt door die 2 wapens wat je maar bij je kan hebben.
Vind het wel een pittige game, en hij staat gewoon op normal.
R1 vond ik makkelijker, maar deel 2 vind ik toch wel iets vetter. Denk dat het mede komt door die 2 wapens wat je maar bij je kan hebben.
ik heb dit spel nu al een paar keer uitgespeeld , dus wil ik het nu online proberen , maar krijg het maar niet voor elkaar, wie wil het even uitleggen hoe dit moet? ms2 lukt wel online, maar daar heb je geen clan voor nodig, alvast bedankt
PSN: syrrah
Verwijderd
Hoezo lukt het niet? In het hoofdmenu gewoon naar Cooperative of Competitive gaan en op Play drukken. Dan zoekt ie een random ranked game voor je. Kan ook gewoon solo, dus geen clan voor nodigsyrrah schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:14:
ik heb dit spel nu al een paar keer uitgespeeld , dus wil ik het nu online proberen , maar krijg het maar niet voor elkaar, wie wil het even uitleggen hoe dit moet? ms2 lukt wel online, maar daar heb je geen clan voor nodig, alvast bedankt
Zo, eindelijk de Cooperative mode uitgespeeld en de golden trophy gehaald
Die laatste paar levels gaan lastig hé, ik bedoel dus je co op mannetje upgraden. Zit zelf op een mecic level 26/27 en special op level 23, soldier level 4. En ja, die wil ik allemaal naar de 30 hebben. Dan moet ik nog campaign op het hoogst mogelijke niveau uitspelen, en dan begin ik met competitive, denk ik.
Ik heb R1 3 keer uitgespeeld en vond het een geweldig spel, maar R2 vind ik een teleurstelling. Telkens met van die pipo's op stap (waarom mag ik het niet zelf doen?), je moet continue rushen, je kunt niet rondkijken, de AI van je teammates is echt om te huilen (Nee, NIET voor mijn geweer langslopen!), in drukke gevechten lopen tegenstanders echt je teammates voorbij om jou te raken (
), en het allerergste: dat gekakel over de radio, doorspekt met afkortingen en slang waar ik echt geen kaas van kan maken. (en ja, ik lees/schrijf de gehele dag in het engels)
Ook is de game volgens mij veel korter dan deel 1. Ok, grafisch iets beter, maar ik vind zelf R1 de betere game. Ook vond ik het moeilijk om aan het gebrek aan enige diepgang te wennen, ik had net 95 uur fallout3 achter de rug en dan is R2 wel even wat anders (en dan bedoel ik niet: beter). Maar goed, het is wel aardig vermaak, maar helaas niet wat ik ervan verwacht had.
Ook is de game volgens mij veel korter dan deel 1. Ok, grafisch iets beter, maar ik vind zelf R1 de betere game. Ook vond ik het moeilijk om aan het gebrek aan enige diepgang te wennen, ik had net 95 uur fallout3 achter de rug en dan is R2 wel even wat anders (en dan bedoel ik niet: beter). Maar goed, het is wel aardig vermaak, maar helaas niet wat ik ervan verwacht had.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Single Player valt idd vies tegen, maar de multiplayer is zoveel beter dan R1.Heb al ruim 90 uur op de klok, en nog niet eens op de helft van wat ik allemaal moet halen. Moet de campaign nog 2x uitspelen, nog 10 trophies ongeveer, 10 000 kills in competitive(Dat is echt een ramp, man wat ben ik daar slecht in), zoveel miljoen exp. en ga zo nog maar ff door. Owja, en ik wil ook nog alle medailles halen, en die zijn echt pittig! Dingen als 30 missies voltooien zonder dood te gaan, of 300 missies achter elkaar halen zonder dat er ooit een potje failed is,
Ik heb hetzelfde. Continu rushen, nergens tijd voor en de vijanden rennen ook hard op je af, echt irri.EfBe schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:16:
Ik heb R1 3 keer uitgespeeld en vond het een geweldig spel, maar R2 vind ik een teleurstelling. Telkens met van die pipo's op stap (waarom mag ik het niet zelf doen?), je moet continue rushen, je kunt niet rondkijken, de AI van je teammates is echt om te huilen (Nee, NIET voor mijn geweer langslopen!), in drukke gevechten lopen tegenstanders echt je teammates voorbij om jou te raken (), en het allerergste: dat gekakel over de radio, doorspekt met afkortingen en slang waar ik echt geen kaas van kan maken. (en ja, ik lees/schrijf de gehele dag in het engels)
Wat ik ook irritant vind is dat je vrij veel loze hoekjes en steegjes hebt zonder dat er iets ligt, geen ammo of wat dan ook, echt hele kale stukken soms. Gelukkig vullen de auto's het nog wat op.
Die mega bosses vond ik ook tegenvallen eigenlijk, alleen die in Chicago vond ik wel goed.
Ik had 'm bijna weer doorverkocht maar nu ben ik bezig met COOP, behoorlijk leuk en die missies wisselen, ook al heb je dezelfde map, soms ie ie moeilijker en soms heel makkelijk, en ik heb het idee dat soms de volgorde anders is.
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
Wel raar dat als ik zelf een server start er echt bijna geen lui inkomen terwijl in de browser vrijwel alles vol zit
[ Voor 12% gewijzigd door Gman op 10-01-2009 22:42 ]
Verwijderd
kan ik op de europese servers spelen met een ntsc versie?
Is namelijk goedkoper om dan te importeren.
Is namelijk goedkoper om dan te importeren.
Dit is mogelijk
heb zelf een canadian versie.
Ps4/switch gamer
Met z'n 2e de coop spelen is ook verdomd moeilijk
.
Je mist altijd een klasse, ik ben zelf meestal de Spec Op en de ander die Soldier.
Weinig health gewoon ff doodgaan en reviven
.
Ben nu bij dat Chicago stuk:
Je mist altijd een klasse, ik ben zelf meestal de Spec Op en de ander die Soldier.
Weinig health gewoon ff doodgaan en reviven
Ben nu bij dat Chicago stuk:
spoiler:
Dat al die lange beesten om je komen rennen, ik dacht ook echt wtf dat zijn er veel
. Alleen dom dat ze het alleen op jouw voorzien hebben, maja je team mates kunnen toch niet dood
He, bedankt, ik had niet bij multiplayer gekeken,Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:10:
[...]
Hoezo lukt het niet? In het hoofdmenu gewoon naar Cooperative of Competitive gaan en op Play drukken. Dan zoekt ie een random ranked game voor je. Kan ook gewoon solo, dus geen clan voor nodig
Zo, eindelijk de Cooperative mode uitgespeeld en de golden trophy gehaaldWat een werk zeg, helaas is m'n spec ops nog maar level 22, nog 8 te gaan voor die silver trophy dus
Maar nu hoef ik gelukkig niet meer op maps te filteren

PSN: syrrah
Verwijderd
Het spel scaled het moeilijkheidsniveau aan de hand van je level (en die van je coop medespelers).Gman schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:35:
[...]
Ik had 'm bijna weer doorverkocht maar nu ben ik bezig met COOP, behoorlijk leuk en die missies wisselen, ook al heb je dezelfde map, soms ie ie moeilijker en soms heel makkelijk, en ik heb het idee dat soms de volgorde anders is.
Kan iemand uitleggen hoe dat zit?
Ik vind de singleplayer juist sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. In Resistance 1 liep je echt heel vaak alleen rond, de omgevingen waren tergend saai en de checkpoints vond ik ook nogal slecht. In Resistance 2 is het veel meer een rollercoaster ride geworden. Je bent vaak met maatjes die aan je zijde vechten, de cutscenes zijn in-game en de snelheid zit er goed in. De omgevingen zijn echt prachtig en de variatie van enemies vind ik echt heel goed.
Verwijderd
Mannen even een vraagje ik heb sinds kort ook het spel R2 super gaaf allemaal alleen is er 1 ding waar ik me vreselijk aan erger en dat is dat alles in het nederlands gesproken wordt is het ook mogelijk om dit naar het engels om tezetten?? kan zelf namelijk niks vinden onder opties.
Je moet de taal van je playstation zelf op enges zetten wil je engelse stemmen krijgen. Erg irritant, dat heeft naughty dog met uncharted toch beter gedaan, gewoon in een opties menu.
Ps4/switch gamer
toegegeven, het laatste hoofdstuk was inderdaad aardig. Maar na 9 uur en 58 minuten was ik klaar met de game. En ik doe echt traag over een FPS want ik rush nergens. Ik heb de co-op even geprobeerd maar het sprak me totaal niet aan, omdat het hele punt van 'met zn allen de vijand te lijf' me niet zo interesseert, tenzij het CTF is in bv warhawk. Ik heb de CTF variant in R2 nog niet geprobeerd, wellicht is dat wat.Skire schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:25:
Ik vind de singleplayer juist sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. In Resistance 1 liep je echt heel vaak alleen rond, de omgevingen waren tergend saai en de checkpoints vond ik ook nogal slecht. In Resistance 2 is het veel meer een rollercoaster ride geworden. Je bent vaak met maatjes die aan je zijde vechten, de cutscenes zijn in-game en de snelheid zit er goed in. De omgevingen zijn echt prachtig en de variatie van enemies vind ik echt heel goed.
Het jammere van deze ontwikkeling vind ik dat mensen die online gaming niet zo boeit in feite teveel betalen voor een game.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
ik heb de psn id's die ik kon vinden in deze thread toegevoegd
mocht ik nog iemand missen mijn id is mutaahh
mocht ik nog iemand missen mijn id is mutaahh
Zo, terug van skireis en Resistance 2 verder gedaan met Co-op. Ondertussen een lvl 23 medic, 13 soldier en 8 spec ops.
Jammer dat er een probleem is met de equipment van mijn medic, ik heb het derde wapen (Bio amp tech en het tweede stuk armor) maar ik kan deze nooit gebruiken op een of andere manier.
Als ik ze equip start ik sowieso weer met het beginwapen / armor. Met soldier of spec ops heb ik dit probleem niet, erg vreemd
Enkel het secundair wapen en de bonus kan ik wel veranderen.
Tevens met competitive krijg ik nooit xp als ik een (team) deathmatch afwerk, is dit normaal of ik doe ik iets verkeerd?
Jammer dat er een probleem is met de equipment van mijn medic, ik heb het derde wapen (Bio amp tech en het tweede stuk armor) maar ik kan deze nooit gebruiken op een of andere manier.
Als ik ze equip start ik sowieso weer met het beginwapen / armor. Met soldier of spec ops heb ik dit probleem niet, erg vreemd
Tevens met competitive krijg ik nooit xp als ik een (team) deathmatch afwerk, is dit normaal of ik doe ik iets verkeerd?
Dan doie je find game, en dan speel je een unranked game. Als je bij competitive gewoon play drukt, krijg je wel expointsVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:47:
Zo, terug van skireis en Resistance 2 verder gedaan met Co-op. Ondertussen een lvl 23 medic, 13 soldier en 8 spec ops.
Als ik ze equip start ik sowieso weer met het beginwapen / armor. Met soldier of spec ops heb ik dit probleem niet, erg vreemdEnkel het secundair wapen en de bonus kan ik wel veranderen.
Achzo, ja ik deed find game zodat ik kon kiezen welke map / type game. Dan probeer ik het op deze manier. Dank jebrambest schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 20:29:
[...]
Dan doie je find game, en dan speel je een unranked game. Als je bij competitive gewoon play drukt, krijg je wel expoints
De exp die je bij coop krijgt, neem je die ook online mee?
Ja, de exp van de singleplayer, coop en competitive zorgen voor een totaal aantal punten, die bepalen welke rank je krijgt. Ondertussen sergeant major hierAight! schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 23:58:
De exp die je bij coop krijgt, neem je die ook online mee?
De coop nog altijd niet beu hier, medic lvl 29, soldier 21 en spec ops 15.
Maar straks toch eens beginnen met competitive, zolang de laser van men ps3 het nog volhoud, dan is het byebye voor een maand vrees ik
Ben nu ook eindelijk serieus aan het spelen, heb mijn platinum trophy bij Burnout dus heb nu tijd
Nu eerst de single player uitspelen en de trophies halen en dan co-op en multiplayer!
Ik vind alleen die trophy voor 10'000 kills in de competitive mode wel redelijk vervelend.
Speel al niet zo heel veel online, en dan vind ik coop nog veel leuker... dus of die platinum trophy hier ooit nog komt...
Speel al niet zo heel veel online, en dan vind ik coop nog veel leuker... dus of die platinum trophy hier ooit nog komt...
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Eindelijk 5000 kills bij competitive nog 5000 kills te gaan en ik heb de platinum trophy.
Ik speel eigenlijk alleen maar deathmatch.
25 kills in 10 min (ja ik win (bijna) altijd)
Per week haal ik maximaal 1000 kills. Die trophy is echt moeilijk om te halen
Ik speel eigenlijk alleen maar deathmatch.
25 kills in 10 min (ja ik win (bijna) altijd)
Per week haal ik maximaal 1000 kills. Die trophy is echt moeilijk om te halen
Ben nu bijna op het einde (net de radarboot voorbij) en heb het op een aantal stukken flink moeilijk gehad, ik begrijp dat voor de platinum trophy je het spel op superhuman uit moet spelen? Dat wordt nog een flinke kluif dan.
Zijn er nog mensen die co-op willen spelen?
Met plezier, maar ps3 is stuk dus misschien binnen een maand nog eens vragenSvennie schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:18:
Ben nu bijna op het einde (net de radarboot voorbij) en heb het op een aantal stukken flink moeilijk gehad, ik begrijp dat voor de platinum trophy je het spel op superhuman uit moet spelen? Dat wordt nog een flinke kluif dan.
voeg me maar toe.Svennie schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:18:
Zo, net nog even een potje gedaan met Biersletje. Ging lekker bij mij, had in Orick zo'n 37 headshots
Medic bijna level 30 hiero, spec zit nog op de 25, en de soldier blijft achter met level 5.
Medic bijna level 30 hiero, spec zit nog op de 25, en de soldier blijft achter met level 5.
Zal ik doen, is je PSN zelfde als je GoT ID?
Lees net dat om het spel op superhuman uit te spelen (nodig voor trophy) je het eerst op difficult uit moet spelen, dat had ik eerder moeten weten, heb het spel net op normal uitgespeeld, had me 1 keer spelen gespaard

[ Voor 37% gewijzigd door Svennie op 20-02-2009 09:51 ]
Zaterdag Resistance 2 uitgespeeld en ben nu online bezig. Op dit moment vind ik vooral coop-mode erg leuk, ben nu aan het trainen als soldier.
Single player vond ik relatief sterk maar vrij kort. Wel een goeie game though.
Single player vond ik relatief sterk maar vrij kort. Wel een goeie game though.
Die 10'000 kills trophy wordt echt lastig.
Ben al een tijdje bezig met de competitive mode, maar ik geloof dat ik nog maar net 700 kills heb. Het valt toch wel tegen en straks komt Killzone 2 uit.
Coop blijft gewoon leuker (voor mij), heb nu een SpecOps op lvl30, medic op lvl12 en een gunner op lvl2 (whehehe
).
Ben al een tijdje bezig met de competitive mode, maar ik geloof dat ik nog maar net 700 kills heb. Het valt toch wel tegen en straks komt Killzone 2 uit.
Coop blijft gewoon leuker (voor mij), heb nu een SpecOps op lvl30, medic op lvl12 en een gunner op lvl2 (whehehe
Die 10 000 kills trophy vind ik ook maar niets! Overigens vind ik co op ook nog steeds leuker.Alleen zo jammer dat je speler 2 lokaal geen profiel kan geven :emo . Overigens heb ik een Spec Ops op level 26, Medic op lvl 30 en gunner op level 6Seraphus-Y schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 00:07:
Die 10'000 kills trophy wordt echt lastig.
Coop blijft gewoon leuker (voor mij), heb nu een SpecOps op lvl30, medic op lvl12 en een gunner op lvl2 (whehehe).
Hoe kom je in co-op eigenlijk in andere maps? Ben nu 2 dagen intensief online aan het gamen maar ik krijg telkens dezelfde maps voorgeschoteld. Is dat lvl afhankelijk ofzo?
Als ik zoek naar games dan zie ik ook alleen maar dezelfde maps voorbij komen (stuk of 4-5).
Als ik zoek naar games dan zie ik ook alleen maar dezelfde maps voorbij komen (stuk of 4-5).
Je kan ofwel kiezen via 'find game' of je krijgt er 1tje willekeurig als je 'play' selecteert. Er zijn maar 8 verschillende maps tot nu toe dus dat je regelmatig de 4-5 zelfde krijgt kan wel goed zijn.
Het is niet lvl afhankelijk, enkel het aantal tegenstanders / sterkte ervan is dat wel.
Het is niet lvl afhankelijk, enkel het aantal tegenstanders / sterkte ervan is dat wel.
Kick haha
Het is gelukkig nu ook mogenlijk voor player 2 om een eigen profiel te gebruiken.
Iemand enig idee of dit ook voor andere games mogenlijk gaat worden?
Het is gelukkig nu ook mogenlijk voor player 2 om een eigen profiel te gebruiken.
Klopt ja, in de patch stond dat de 'fellow couch potatoe' nu ook zijn progressie kan opslaanDyoma schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:33:
Kick haha
Ook nog wat verder gespeelt, medic lvl 30 nu. En de SP ook bijna uit, zitten wel een paar vervelende stukjes in zeg.
En als het kan voor Res2, kan het in principe ook in andere spellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2009 01:27 ]
Ik had stiekem een beetje gehoopt dat ze met de laatste patch de 10'000 kills zouden terugbrengen naar 5'000 ofzo. Helaas niet, en nu moet ik er dus nog steeds 7'128....
Verwijderd
Zit nu op zo'n 30% van de SP.. en kan alleen maar zeggen.... Insomniac, hou op met FPS's te maken!!
Want?Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:42:
Zit nu op zo'n 30% van de SP.. en kan alleen maar zeggen.... Insomniac, hou op met FPS's te maken!!
Loopt de engine niet naar je zin? Zijn de wapens niet tof? Is het te beperkt? Vind jij het niet mooi?
Onderbouw het eens....
Ik vond Resistance 1 leuker dan Resistance 2, maar ik vind de game nou ook niet zo beroerd dat ze er maar mee moeten stoppen. Er is veel troep te verkrijgen (Shellshock2, Conflict: Denied Ops, Turning Point, Legendary, etc. etc.).
Sterker nog, sommige dingen hebben ze wel goed voor elkaar bij Insomniac, zo vind ik het wel erg prettig dat je je wapens en berserks kunt aanpassen terwijl je zit te wachten tot je kan respawnen.. itt bijv. Killzone2.
Verwijderd
alles aan die game is ruk
graphics/fysics/enemies/animaties/kleuren/rennen als 'n ouwe lul/invisible walls/cheap deaths 
edit: de eerste vond ik ook geen moer aan... heb deze voor cheap uit de budgetbak gevist

edit: de eerste vond ik ook geen moer aan... heb deze voor cheap uit de budgetbak gevist
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 19:40 ]
Constructieve post van je, sterk! En ozo onderbouwdVerwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:37:
alles aan die game is rukgraphics/fysics/enemies/animaties/kleuren/

Probeer anders nog eens, nu met een deftige redevoering aub.
Zoals jij de game basht kan ik het ook hoor, met elk spel dat er bestaat. No problem.
Zeg anders eens wat er verkeerd is met de fysics? Wat is er fout aan de vijanden? (kom nu niet af met 'het zijn geen groene militairtjes').
Animaties, yes?
Wtf is je probleem met het kleur? Als je niet kleurenblind bent, wil ik wel eens horen wat er fout is.
lmfao[b]Snutchz schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:37
rennen als 'n ouwe lul/invisible walls/cheap deaths [afbeelding]
Helemaal jouw type spel niet (kon je weten na Res1), koop dan iets wat je wel ligt, wat dat ook moge zijn.
Misschien is mirror's edge iets voor je, dan moet je niet rennen als 'n ouwe lul, maar met een lenig meisje als een dartele hinde over de gebouwen springen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 21:10 ]
Verwijderd
game is ook vrij donker.. game loopt op 'n gedateerde engine.... physics > 'n tafel die stuitert, kartonnen dozen vastgeplakt op de vloer, 'n radio die blijft spelen wanneer ik er op schiet enz.
bukken om te kunnen rennen?
..snelle sprint ho maar... animaties zijn houterig.... iedere sequence is scripted.... belichting is ondermaats..... zeer beperkte bewegingsruimte.... lelijke kleuren voor flora/materialen gebruikt.... guns zijn niet tof.... geen gevoel van impact..... bloedspetters lijken wel van plastic
Domme bossfights... zo kan ik nog wel even doorgaan
bukken om te kunnen rennen?

Haha? Een beetje serieus blijven als je wilt, je herhaalt jezelf trouwens. Of hebben meer mensen hier last van de 'obscuriteit'?Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:22:
game is ook vrij donker + belichting is ondermaats
Je hoeft helemaal niet te bukken om te rennen, en ja je kan snel sprinten, gebruik jij een andere controller ofzo?Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:22:
bukken om te kunnen rennen?..snelle sprint ho maar...
Jaja, in GTA4 is dat ook zo, en bijna alle shooters hun SP mode heeft dit. Big deal.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:22:
iedere sequence is scripted
En nog een paar persoonlijke (zagerige) meningen die weinig tot geen meerwaarde hebben, en die (zoals de bloedspetters) dikke zever zijn.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:22:
lelijke kleuren voor flora/materialen gebruikt
animaties zijn houterig
bloedspetters lijken wel van plastic![]()
zeer beperkte bewegingsruimte
guns zijn niet tof
'guns zijn niet tof'

Misschien kan je een nieuw spelgenre, Cute 'em ups oprichten. Met als decor een open vlakte met felle kleurtjes en overbelichting. De eindbaas: een hippie.
Dus ik quote mezelf nog eens
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:02:
[...]
Probeer anders nog eens, nu met een deftige redevoering aub.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 00:08 ]
Verwijderd
Maar goed.. los van alle grafische/technische mankementen is de game gwn ronduit saaiVerwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:00:
[...]
Haha? Een beetje serieus blijven als je wilt, je herhaalt jezelf trouwens. Of hebben meer mensen hier last van de 'obscuriteit'?![]()
game is idd wat 'obscure' indeed... maar de lichteffecten zijn vooral bedroevend
[...]
Je hoeft helemaal niet te bukken om te rennen, en ja je kan snel sprinten, gebruik jij een andere controller ofzo?
je kunt pas rennen in gebukte houding... heb custom 1 gebruikt (crouch onder L3) wilde ze niet combineren.... vond ik nogal irritant... en toen opgemerkt
[...]
Jaja, in GTA4 is dat ook zo, en bijna alle shooters hun SP mode heeft dit. Big deal.
BioShock en Killzone 2 laten toch echt iets anders zien....
[...]
En nog een paar persoonlijke (zagerige) meningen die weinig tot geen meerwaarde hebben, en die (zoals de bloedspetters) dikke zever zijn.
't is nog altijd mijn mening

Wel kijk ik uit naar de nieuwe Ratchet & Clank game van ze... maar op FPS gebied slaan ze de plank naar mijn idee volledig mis

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 00:27 ]
Controller had je dus beter standaard gelaten, geeft mij geenenkel probleem alleszinds.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:17:
[...]
Wel kijk ik uit naar de nieuwe Ratchet & Clank game van ze... maar op FPS gebied slaan ze de plank naar mijn idee volledig mis
Geen idee wat er verkeerd is met de lichteffecten, serieus. Je loopt regelmatig in de zon dus donker is het toch niet, en indoor soms ja, maar in vele shooters heb je wel een 'donker' stuck / stage / chapter, wat op zijn beurt de 'sfeer' bepaalt.
Met Bioshock geen ervaring , maar de Killzone demo overtuigde mij alleszinds niet.
edit: No way, over Res1 (launchgame v/d ps3) waren de kritieken lovend, reviews 9+... online was een succes (3 maanden gespeeld ), de storymode met 2 was episch, patches met nieuwe content...
Res2 is iets minder indrukwekkend dan 1, behalve grafisch is het een vooruitstap, en de co-op.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 00:31 ]
Verwijderd
uiteraard staat ie nu weer op default.. want anders is 't helemaal geen porum... maar 'n beetje vreemd blijft 't wel.
Al online cooperative / competitive gedaan? Ik ben pas na een maand online begonnen met het verhaal. Veel leuker dan de SP imo
Verwijderd
Ik ben niet zo'n MP liefhebber
..het eerste deel vond ik alles behalve indrukwekkend..... voegde totaal niets toe aan 't genre.. lovende kritieken kan ik mij dan ook haast niet voorstellen.... maar ach, er was dan ook niet zo heel veel anders voor den PS3 te krijgen
Verwijderd
Na een tijd KZ2 te hebben gespeeld ben ik gister weer eens verder gegaan met Resistance 2... en hoe ontzettend tof killzone ook is, dit bestuurde gewoon beter! Ik vind het dan ook alles behalve een ruk game. Het verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden, en ja, er is veel gescript, maar het speelt heerlijk weg. En is dat niet precies wat een game hoort te doen?
Verwijderd
het speelt heerlijk weg? ..ik vind 't één knullige happening
speel 'm nog wel effekes uit.. maar zal blij zijn wanneer de rit erop zit...
edit: en zojuist completed... wát 'n einde
edit: en zojuist completed... wát 'n einde
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 22:02 ]
Zo, ondertussen R2 terug opgepikt en weer online gespeeld.
1 probleem: schokkende beelden tijdens het online spelen. Ik had vroeger dit al gehoord van mensen die er last van hadden, maar zelf nog niet meegemaakt, terwijl ik al genoeg uurtjes had ziten spelen. De laatste 2 dagen kwam het wel een paar keer voor, vooral tijdens het spelen van online modes in co-op.
Wel leuk dat er in de PStore gratis nieuwe skins werden toegevoegd
1 probleem: schokkende beelden tijdens het online spelen. Ik had vroeger dit al gehoord van mensen die er last van hadden, maar zelf nog niet meegemaakt, terwijl ik al genoeg uurtjes had ziten spelen. De laatste 2 dagen kwam het wel een paar keer voor, vooral tijdens het spelen van online modes in co-op.
Wel leuk dat er in de PStore gratis nieuwe skins werden toegevoegd
Pagina: 1