![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 03-12-2008 18:37 ]
Anoniem: 252101
Niet dat ik weet.Bartske schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:07:
kan ik me op nieuwe topics ook automatisch laten bookmarken? (beetje offT maarja)
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 04-12-2008 00:28 ]
Icons are overrated
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Mining engineering is zeker een goede keuze, optimaal zou skinning leatherworking zijn, maar mining engineering doet daar nauwelijks voor onder._Peter2_ schreef op donderdag 04 december 2008 @ 07:52:
Als professions heb ik gekozen voor mining en engineering maar ik weet niet of engineering nu zo nuttig was voor mijn hunter.
Als iemand van jullie nog tips heeft hoor ik ze graag
Mijn rogue had al skinning / LW vandaar de keuze voor miniing / engineering.Awaken1 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 07:59:
Mining engineering is zeker een goede keuze, optimaal zou skinning leatherworking zijn, maar mining engineering doet daar nauwelijks voor onder.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Rofl, nee dat vind ik niet kunnen tenzij het echt niet anders kan. Ik accepteer het gewoon niet tenzij:chromeeh schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:23:
Gisteren nog een hele tijd zitten koken en vissen
Allebij nu op +300 skill
Daarna nog een run gedaan in OldKingdoms, een guildie warrior was gerespecced naar prot en wou z'n tanking skills proberen.
Heerlijk als een pug dps midden in een boss fight ineens roept: "Soz got to go, cya"
<name> has left the party.
Maar met z'n 4'en verder gegaan
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Mages zijn TOP DPS!Mektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:48:
Geachte Mede Tweakers
Het is zo ver , application bij de Ronde Tafelben aangenomen vanavond begint de reis van lvl 1 naar 80 met mijn BE Pala
Mijn Mage 80 gaat de kast in en wie weet er nooit meer uit of wel..
Mijn vraag is heeft iemand een lvling guide voor pala be ? ik ga zelf ook even op jacht maar enige tips zijn welkom
Anoniem: 282346
Je kan een beetje kiezen wat je wil skinning en leatherworking is nog altijd een aanrader maar aangezien je een cloth drager bent ga je er niet veel mee zijn.Thorval schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:43:
Effe een vraagje, ik heb op stal nog een altje staan, een warlock undead. Ik weet eigenlijk nu niet welke profs ik haar zou moeten geven. Op mijn Priest heb ik Tailoring en Enchanting, op mijn Death Knight Herbalism en Inscription.
Wat zou een goede keuze zijn voor deze alt? Graag jullie idee hierover
Anoniem: 270238
Mage is inderdaad een leuke class
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als iemand inderdaad zegt van sorry <insert een reden> dan is het nog weer anders.Auredium schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:10:
[...]
Rofl, nee dat vind ik niet kunnen tenzij het echt niet anders kan. Ik accepteer het gewoon niet tenzij:
1) Er plotseling iets opkomt thuis wat niet in de planning stond (huis staat in brand, er crahst een vliegtuig op je dak of je schoonmoeder bedreigt je.
2) De raid is gewoon een aanfluiting, niet serieus en men broddeld maar wat.
Ik heb begin deze week een Stratholm raid hiervoor verlaten. De meute schoot niet op en zelfs met twee level 70+ mensen (waaronder ik) bleven de overige 3 traag/niet gefocust en wisten zich toch nog gewiped te krijgen. Als er mensen in je party zitten die zoveel hoger zijn dat ze niets aan de loot of exp hebben moet je beseffen dat ze er zijn om jouw een plezier te doen en door de instance heen te trekken asap om eht je makkelijk te maken. Als je dan gaat broddelen en onvoorbereid bent en je toch meermaals weet te wipen dan is het gedult van een hoger leveler aardig snel op en dan ben je afhankelijk van zijn vergevingsgezindheid en die heb ik niet zo heel erg veel. Als ik merk dat het met mij niet wil lukken dat daardoor de instance traag gaat kap ik uit mijzelf.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als ik een PUG aan het healen ben terwijl ik feral specced ben, dan roll ik ook N op feral gear. Ben je dom als je het niet doet. Als hij resto was ok, ik wacht ook altijd even met needen op resto/cloth gear tot alle clothies/resto druids hun keuze hebben gemaakt (bij een N van hun kant, dan pass ik).SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:48:
Gister rondje HoL, ging eigelijk best makkelijk. Dropte van die eerste boss (bjarngrim) eindelijk de Bjarngrim Family Signet, ik helemaal blij. Meteen een need, zit die droplul van een druid niet op te letten en need ook. Voor zijn feral gear..
Dit dus.
Nog nooit een alt aangemaakt?Mektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:46:
[...]
Mage is inderdaad een leuke classmaar als je sinds de beta al de zelfde class speeld en nog noooit een alt heb gemaakt is het toch wel is tijd voor wat anders ( voor mij persoonlijk )
Haha ja geloof het of niet maar het is echt zo, heb natuurlijk wel is een andere class gespeeld van een maatje maar dat is toch niet van 0 naar 70...UTwizard schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:16:
[...]
Nog nooit een alt aangemaakt?![]()
Wow, ik wist niet dat dat nog bestond
Op de mobs in hakken en zoveel mogelijk dps doen. Meer zit er niet in voor een fury warrior.wildcardxl schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:56:
Ik zit zelfs te smachten op het moment dat iemand mij uit gaat leggen wat mijn rol als warrior(fury) gaat worden bij een instance/raid, wat er van mij verwacht word en hoe ikd it moet uitvoeren:) ben net een puppy:P maarja als je nog nooit gedaan hebt is het juist fijn te leren van mensen die ervaring hebben:)
Anoniem: 252101
Opzich, maar wel ff aan te voren aangeven en overleggen imo, vaak zijn mensen er niet blij mee maar maken ze er geen mega probleem van.FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:11:
[...]
Als ik een PUG aan het healen ben terwijl ik feral specced ben, dan roll ik ook N op feral gear. Ben je dom als je het niet doet. Als hij resto was ok, ik wacht ook altijd even met needen op resto/cloth gear tot alle clothies/resto druids hun keuze hebben gemaakt (bij een N van hun kant, dan pass ik).
Uiteindelijk is het jouw job om mobs neer te DPSen. Persoonlijk gebruikte ik op 70 (mijn warrior staat nu in de ijskast) Cleave, Whirlwind, Bloodlust en Heroic Strike als ik rage over had. Als je een goeie tank hebt met mega AoE threat (DK, Pala zijn daar standaard érg goed in) kan je keihard los gaan en zonder moeite de DPS meters toppen (in mijn geval dan)wildcardxl schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:56:
Ik zit zelfs te smachten op het moment dat iemand mij uit gaat leggen wat mijn rol als warrior(fury) gaat worden bij een instance/raid, wat er van mij verwacht word en hoe ikd it moet uitvoeren:) ben net een puppy:P maarja als je nog nooit gedaan hebt is het juist fijn te leren van mensen die ervaring hebben:)
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 04-12-2008 10:27 ]
"Don't let your dreams be memes"
Niet zozeer het probleem dat hij need, maar doe dat dan alleen als er verder niemand het primair nodig heeft. Ik ging bijna direct need bij de drop, voor de andere in het team was dat ook niet meer dan logisch.FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:11:
Als ik een PUG aan het healen ben terwijl ik feral specced ben, dan roll ik ook N op feral gear. Ben je dom als je het niet doet. Als hij resto was ok, ik wacht ook altijd even met needen op resto/cloth gear tot alle clothies/resto druids hun keuze hebben gemaakt (bij een N van hun kant, dan pass ik).
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 10:28 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe kreeg je dat voor mekaar dan? Strat is op level 70 te soloen?Auredium schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:10:
Ik heb begin deze week een Stratholm raid hiervoor verlaten. De meute schoot niet op en zelfs met twee level 70+ mensen (waaronder ik) bleven de overige 3 traag/niet gefocust en wisten zich toch nog gewiped te krijgen. Als er mensen in je party zitten die zoveel hoger zijn dat ze niets aan de loot of exp hebben moet je beseffen dat ze er zijn om jouw een plezier te doen en door de instance heen te trekken asap om eht je makkelijk te maken. Als je dan gaat broddelen en onvoorbereid bent en je toch meermaals weet te wipen dan is het gedult van een hoger leveler aardig snel op en dan ben je afhankelijk van zijn vergevingsgezindheid en die heb ik niet zo heel erg veel. Als ik merk dat het met mij niet wil lukken dat daardoor de instance traag gaat kap ik uit mijzelf.
Je kunt ook gewoon petitionen zodat je die loot alsnog krijgt.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:48:
Gister rondje HoL, ging eigelijk best makkelijk. Dropte van die eerste boss (bjarngrim) eindelijk de Bjarngrim Family Signet, ik helemaal blij. Meteen een need, zit die droplul van een druid niet op te letten en need ook. Voor zijn feral gear..
Afijn, 2 bosses verder werd mijn pet lvl80, team ging allemaal 'gz' enzo. Zegt die druid(healer) opeens 'oh you're are hunter? i thought u were paladin..'. Flinke woordwisseling volgde vanuit de tank, dat hij toch moest weten dat ik hunter was en nooit zou needed op agi gear als je healer bent. Verder helemaal geen leuke drops. Uurtje later krijg ik een mailtje van die druidhealer, met als bijlage een artic furAls compensatie van zijn foute need op die ring. Per saldo geen ring, maar wel 100g rijker
https://niels.nu
Wss CoT Stratholme ( the culling of )Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:30:toon volledige bericht
Lief dagboek,
Gisteravond toch maar eens m'n druid van stal gehaald, en in Borean Tundra begonnen met questen, had helaas vanwege m'n training weinig tijd dus nog steeds level 70, maar moet zeggen dat m'n druid toch wel weer erg leuk is om te spelen. Snelle levellers ook, questen is erg makkelijk, je doet erg veel damage, en hebt gewoon geen downtime. Leuke is ook dat ik eigenlijk alleen goeie resto gear had, en ben dus flink gear aan het uitswappen met quest rewards en zie m'n AP met sprongen vooruit gaan.
[...]
Hoe kreeg je dat voor mekaar dan? Strat is op level 70 te soloen?
[...]
Je kunt ook gewoon petitionen zodat je die loot alsnog krijgt.
Wat ik uit z'n verhaal begrijp de 'gewone' level 58 Stratholme.
Daar kun je niet in op 70, aangezien het een lvl 80 dungeon is.
Dat was mijn punt, als de druid feral specced was, dan heeft hij het primair nodig. Je wilt toch niet beweren dat ik moet greeden op al mijn gear omdat ik toevallig ook kan healen in een instance?SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:26:
[...]
Niet zozeer het probleem dat hij need, maar doe dat dan alleen als er verder niemand het primair nodig heeft. Ik ging bijna direct need bij de drop, voor de andere in het team was dat ook niet meer dan logisch.
Ja, als je het voorzichtig doet jaHydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:30:
Hoe kreeg je dat voor mekaar dan? Strat is op level 70 te soloen?
[ Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 04-12-2008 10:43 ]
Dit dus.
Dat is toch de instance waar je aan het eind vecht tegen die demon die nu bij sylvanas staat in UC? Vond ik echt een doodsaaie instance. Grappig wel, je moet daar arthas helpen, als je hem daar nou zou kunnen killen, zou hij ook nooit Lich king kunnen wordenWootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:37:
[...]
Daar kun je niet in op 70, aangezien het een lvl 80 dungeon is.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 10:44 ]
Op heroic is het wel leukSinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:42:
[...]
Dat is toch de instance waar je aan het eind vecht tegen die demon die nu bij sylvanas staat in UC? Vond ik echt een doodsaaie instance. Grappig wel, je moet daar arthas helpen, als je hem daar nou zou kunnen killen, zou hij ook nooit Lich king kunnen worden
@hierboven, ben ik mee eensAch ja, ik ben nu 100g rijker, ben ik meer tevreden mee
Met talents en glyph kan je je group/raid voorzien van een 5 minute Battleshout die met talents ook beter is dan Blessing of Might. Elke melee class en de hunters hebben hier voordeel aan en je Paladin kan dan Blessing of Kings geven aan diezelfde classes. Verder hou je demoshout up. Als er geen andere Warrior aanwezig is kan het bij sommige boss fights fijn zijn om Commanding Shout up te houden.wildcardxl schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:56:
Zijn twee verschillende demons.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:42:
Dat is toch de instance waar je aan het eind vecht tegen die demon die nu bij sylvanas staat in UC? Vond ik echt een doodsaaie instance. Grappig wel, je moet daar arthas helpen, als je hem daar nou zou kunnen killen, zou hij ook nooit Lich king kunnen worden
Anoniem: 236827
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 04-12-2008 11:02 ]
Ik zie mezelf niet echt heroics gaan doen. Nu staat er eentje op de agenda voor zondag, obsidian nogwat, maar kan me niet echt vinden in die heroic-gameplay. Meestal duren die raids ook vrij lang, na een uur verveel ik me alMektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:45:
Op heroic is het wel leuk, snel er doorheen jassen en je mountje ontvangen
Komt me bekent voor, speel sinds Beta een Hunter en nadat ik het halverwege Sunwell echt helemaal zat was en een 5 maanden break nu voor Wrath eerst begonnen met een DK moet zeggen voor de afwisseling is het geweldigMektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:46:
[...]
Mage is inderdaad een leuke classmaar als je sinds de beta al de zelfde class speeld en nog noooit een alt heb gemaakt is het toch wel is tijd voor wat anders ( voor mij persoonlijk )
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Heroic's duren niks tot bijna niet veel langer dan de instance op normalSinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:02:
[...]
Ik zie mezelf niet echt heroics gaan doen. Nu staat er eentje op de agenda voor zondag, obsidian nogwat, maar kan me niet echt vinden in die heroic-gameplay. Meestal duren die raids ook vrij lang, na een uur verveel ik me alZeker als je te vaak of te veel wordt afgeschreven op je DPS of je gear, hoeft het van mij niet zo.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Inderdaad zoveel mogeljjk questen, en beestjes killen voor je quests en hun spulletjes oppakken en alles wat je niet kan gebruiken verkopenOxigeon schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:12:
Ik heb nu een level 12 warrior, heb 25 silver ofzo, is dit veel? Hoor ik meer te hebben? Wat is een snelle manier om te levelen? Gewoon veel quests doen?
CoT: Strathome is level 80, daar ga je geen mensen onder level 70 mee naartoe nemen.Mektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:32:
Wss CoT Stratholme ( the culling of )
We hebben een tijdje terug nog de oude strat gedaan voor de achievement. Met z'n 3-en. Tank, healer en ik op m'n mage. Het hele idee was daar inderdaad de halve instance te pullen en dan weg te AoEenFunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:42:
Ja, als je het voorzichtig doet ja
Als je maten de halve instance pullen wipe je vrolijk met ze mee hoor.
Nee, da's een andere demon, deze maak je in WC3 dood. Varimathras staat bij Sylvanas. Da's de 'broer' van Balnazzar (maak je in Stratholme scarlet side dood). Mal'Ganis is de demon die je in CoT: Stratholme dood maakt. Of nja, opnieuw, want die was in WC3 al dood.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:42:
Wie heeft het over raids? Zijn gewoon 5-mans over het algemeen. En ook duren ze als het goed is geen uren. En wat betreft gear, met een beetje fatsoenlijke quest gear kan je prima heroics doen.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:02:
Ik zie mezelf niet echt heroics gaan doen. Nu staat er eentje op de agenda voor zondag, obsidian nogwat, maar kan me niet echt vinden in die heroic-gameplay. Meestal duren die raids ook vrij lang, na een uur verveel ik me alZeker als je te vaak of te veel wordt afgeschreven op je DPS of je gear, hoeft het van mij niet zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 04-12-2008 11:16 ]
Ik zou niet eens weten welke op de agenda stond, of die 10 of 25 isMektheb schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:06:
Heroic's duren niks tot bijna niet veel langer dan de instance op normal
25 man's duren lang inderdaad 10 man ook wat maar niet veel
Tot nu toe heb ik zoveel heroic's al gedaan en duurde allemaal een uurtje of iets, meeste instances hebben maar 4 bosses en met goeie spelers ben je daar zo door heen
En aangzien de moeilijkheidsgraad ver te zoeken is tot nu toe,
Aah duidelijkHydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:14:
Dat is dus wat de infinite dragonflight probeert. Te voorkomen dat Arthas Lich king wordt. Beinvloeden van de tijd enzo, jeweets.
Obsidian sanctrum is toch een raid? Daar doelde ik opHydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:14:
Wie heeft het over raids? Zijn gewoon 5-mans over het algemeen. En ook duren ze als het goed is geen uren. En wat betreft gear, met een beetje fatsoenlijke quest gear kan je prima heroics doen.
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 11:22 ]
Ah, ja, da's een 10/25 man raid. maar waarom vind je daar niks aan dan? Vind bossfights kwa PvE een van de leukste dingen van het spel, vooral omdat het gave encounters zijn die bovendien een belangrijk onderdeel van 't verhaal uitmaken.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:18:
Obsidian sanctrum is toch een raid? Daar doelde ik opHeroics vind ik al niets, laat staan dan raids.
Quests doen inderdaad. 25 silver is al behoorlijkOxigeon schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:12:
Ik heb nu een level 12 warrior, heb 25 silver ofzo, is dit veel? Hoor ik meer te hebben? Wat is een snelle manier om te levelen? Gewoon veel quests doen?
Zoals ik eerder zei, ben niet echt een '5 man op 1 mob' speler. 99% van de gevallen _moet_ de tanker agro houden, 2-3 meppen van zelfs een gewone mob in een instance en menig persoon ligt al dood op de grond. Dat is imho geen uitdaging, dat is gewoon mob*1000%. Dat een boss dit kan, vind ik dan nog te begrijpen, maar dat zo'n beetje elke mob dit kan in willekeurig instance is gewoon mijn ding niet, uitgaande dat dit in raids en heroic alleen maar sterker is. Ik speel liever op meer gelijk niveau, zoals bij bv guildwars (daar zijn ze identiek aan jou) of een CoH (buiten AV's dan). Waar je niet simpelgezegt 'if scriptX -> do Y' doet, maar werkt op de skills van jou team. Als je eenmaal bij het spank/tank gedeelte komt van een boss is het enkel je spell-rotatie eroplos gooien zonder nog ergens op te hoeven letten (als dps zijnde dan).Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:27:
Ah, ja, da's een 10/25 man raid. maar waarom vind je daar niks aan dan? Vind bossfights kwa PvE een van de leukste dingen van het spel, vooral omdat het gave encounters zijn die bovendien een belangrijk onderdeel van 't verhaal uitmaken.
Het is jammer dat je TK en SSC niet gezien hebt en dan met name Lady vashj en Kael'thalas de zonnestrijder.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:44:
[...]
Zoals ik eerder zei, ben niet echt een '5 man op 1 mob' speler. 99% van de gevallen _moet_ de tanker agro houden, 2-3 meppen van zelfs een gewone mob in een instance en menig persoon ligt al dood op de grond. Dat is imho geen uitdaging, dat is gewoon mob*1000%. Dat een boss dit kan, vind ik dan nog te begrijpen, maar dat zo'n beetje elke mob dit kan in willekeurig instance is gewoon mijn ding niet, uitgaande dat dit in raids en heroic alleen maar sterker is. Ik speel liever op meer gelijk niveau, zoals bij bv guildwars (daar zijn ze identiek aan jou) of een CoH (buiten AV's dan). Waar je niet simpelgezegt 'if scriptX -> do Y' doet, maar werkt op de skills van jou team. Als je eenmaal bij het spank/tank gedeelte komt van een boss is het enkel je spell-rotatie eroplos gooien zonder nog ergens op te hoeven letten (als dps zijnde dan).
Vind het ook niet erg ofzo, gear kan je ook craften (wat ook best redelijke stats hebben) of via reputation zooi nog binnenslepen. Ik wist dat ook toen ik aan WoW begon, dus verder ook geen probleem. Maar het is, buiten rep/craft, na lvl80 dus de enige 'stap verder' om progressie te maken in je character.
Tja, ik snap dit niet zo goed. Heb al ik weet niet hoe lang niet meer meegemaakt dat threat generation van tanks echt een probleem is. Als je een mob van je tank af plukt is dat meestal omdat je de verkeerde target aan het nuken is. Een beetje tank generaart gewoon 2 keer zo veel threat als een goeie DPSer.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:44:
Zoals ik eerder zei, ben niet echt een '5 man op 1 mob' speler. 99% van de gevallen _moet_ de tanker agro houden, 2-3 meppen van zelfs een gewone mob in een instance en menig persoon ligt al dood op de grond. Dat is imho geen uitdaging, dat is gewoon mob*1000%. Dat een boss dit kan, vind ik dan nog te begrijpen, maar dat zo'n beetje elke mob dit kan in willekeurig instance is gewoon mijn ding niet, uitgaande dat dit in raids en heroic alleen maar sterker is. Ik speel liever op meer gelijk niveau, zoals bij bv guildwars (daar zijn ze identiek aan jou) of een CoH (buiten AV's dan). Waar je niet simpelgezegt 'if scriptX -> do Y' doet, maar werkt op de skills van jou team. Als je eenmaal bij het spank/tank gedeelte komt van een boss is het enkel je spell-rotatie eroplos gooien zonder nog ergens op te hoeven letten (als dps zijnde dan).
Tja, je gaat voor PvP of voor PvE, of desnoods een mix tussen die twee. Als je alleen in crafted gear loopt, tja. Wat moet je daar dan mee? Solo mobs nog net iets sneller killen?Vind het ook niet erg ofzo, gear kan je ook craften (wat ook best redelijke stats hebben) of via reputation zooi nog binnenslepen. Ik wist dat ook toen ik aan WoW begon, dus verder ook geen probleem. Maar het is, buiten rep/craft, na lvl80 dus de enige 'stap verder' om progressie te maken in je character.
Sunstrider vertaal je dus niet als zonnestrijderWootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:49:
Het is jammer dat je TK en SSC niet gezien hebt en dan met name Lady vashj en Kael'thalas de zonnestrijder.
Dat waren pas gevechten
[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 04-12-2008 11:52 ]
tip 1: installeer deze addon. http://www.wowinterface.c...info11499-AutoProfit.htmlOxigeon schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:12:
Haha nou, noem er eens een paar dan die wat fout overkomen ?Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:51:
Sunstrider vertaal je dus niet als zonnestrijderNog even afgezien van hoe ranzig dergelijke vertalingen zijn, is het in dit geval gewoon fout
Neuh, vind het geweldig om met 2 2-handers rond te zwaaien en dmg meters/dps meters te winnen. Proberen alles te maxen en het beste eruit te persen. Vind tanken juist weer geen reet aan.wildcardxl schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:55:
Dus als mijn rol als fry warrior alleen maar dps doen is is het du eigenlijk niet zon superinteressante character om mee te spelen?
lvlen als warrior is trouwens ook wel een pokkewerk:S
Dat scheelt je inderdaad wel zeker 3 seconden iedere paar uur! Goeie tip!Carnagy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:53:
[...]
tip 1: installeer deze addon. http://www.wowinterface.c...info11499-AutoProfit.html
Misschien moet je hem aanzetten in je addons (load out of date addons). Hij verkoopt al je grey items met een druk op de knop (rechtsbovenin vendor screen). Super!
[ Voor 6% gewijzigd door ehbodoos op 04-12-2008 12:26 ]
Anoniem: 210856
Je zal toch echt eens naxx 10 moeten proberen, met bijvoorbeeld heigann de unclean, kel'thuzad, of in black temple illidari council, imo zijn 5 man heroics totaal geen totaal plaatje van hoe een raid eruitziet, ik bedoel trash mobs zijn er altijd, maar elke boss is toch weer anders, zoals ook bijvoorbeeld malygos nu en sartharion is ook niet alleen tank and spank, je kan het wel proberen maar veel plezier als the great wall of fire je hit xD, of kalecgos in sunwell met de portals, baas gevechten in raids zijn zo veel meer divers dan de standaard 5 man heroics.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:44:
[...]
Vind het ook niet erg ofzo, gear kan je ook craften (wat ook best redelijke stats hebben) of via reputation zooi nog binnenslepen. Ik wist dat ook toen ik aan WoW begon, dus verder ook geen probleem. Maar het is, buiten rep/craft, na lvl80 dus de enige 'stap verder' om progressie te maken in je character.
Of KJ pre-patch ?Anoniem: 210856 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:28:
[...]
Je zal toch echt eens naxx 10 moeten proberen, met bijvoorbeeld heigann de unclean, kel'thuzad, of in black temple illidari council, imo zijn 5 man heroics totaal geen totaal plaatje van hoe een raid eruitziet, ik bedoel trash mobs zijn er altijd, maar elke boss is toch weer anders, zoals ook bijvoorbeeld malygos nu en sartharion is ook niet alleen tank and spank, je kan het wel proberen maar veel plezier als the great wall of fire je hit xD, of kalecgos in sunwell met de portals, baas gevechten in raids zijn zo veel meer divers dan de standaard 5 man heroics.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Heigan de niet schone?Wootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:03:
[...]
Haha nou, noem er eens een paar dan die wat fout overkomen ?)
Mevrouw Vashj
Blinde Leo
Niet stabiele Hydross
Attuman de jager
Dame VashjWootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:03:
Mevrouw Vashj
Het komt ook amper voor, het is meer de logica erachter. Veel voelt gewoon scripted aan, bij X HP doet mob Y, hier en daar een random op een party member. Natuurlijk is elke game scripted, maar de diversiteit bij mobs is veel hoger. Dan blijft het wel leuk je eigen mini-management te houden, welke skill, hoe zit je met mana, wat is mijn agro etc. Zal best wel een keer een heroic oppakken of een raid doen, al is het maar voor de ervaring. Maar daarom speel ik ook meerdere MMO's, compenseerd het geheel van pro's en con's van elke gameHydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 11:51:
Tja, ik snap dit niet zo goed. Heb al ik weet niet hoe lang niet meer meegemaakt dat threat generation van tanks echt een probleem is. Als je een mob van je tank af plukt is dat meestal omdat je de verkeerde target aan het nuken is. Een beetje tank generaart gewoon 2 keer zo veel threat als een goeie DPSer.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 12:46 ]
Tijd om een ander spel te gaan spelen misschien? Of juist WEL de heroics/raids gaan doen want die zijn echt niet zoals de "gewone" mobs. Sommige wel maar in Naxxramas, met Sartharion en bijvoorbeeld met Malygos lijken deze encounters echt in helemaal niets wat je tot nu toe waarschijnlijk gezien hebt.SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:45:
Het komt ook amper voor, het is meer de logica erachter. Veel voelt gewoon scripted aan, bij X HP doet mob Y, hier en daar een random op een party member. Natuurlijk is elke game scripted, maar de diversiteit bij mobs is veel hoger. Dan blijft het wel leuk je eigen mini-management te houden, welke skill, hoe zit je met mana, wat is mijn agro etc. Zal best wel een keer een heroic oppakken of een raid doen, al is het maar voor de ervaring. Maar daarom speel ik ook meerdere MMO's, compenseerd het geheel van pro's en con's van elke game
[ Voor 32% gewijzigd door redfoxert op 04-12-2008 12:49 ]
Tip: Waterwalking potionchromeeh schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:35:
Vanavond nieuwe poging om Lurker op te vissen voor de achievement
Gisteren beetje ruzie met die visjes
Het ging op zich best heel erg aardig totdat ik net voor het platform van een buis af viel en min of meer geraped werd door die vissen (dazed = niet grappig), toch maar eens een paar noggenfoggers meenemen oid.
Ja ik weet het, Lurker solo wordt geen succes
Nothing to see here
<script> If mob spots <player> then attack <player>SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:45:
[...]
Dame Vashj
[...]
Het komt ook amper voor, het is meer de logica erachter. Veel voelt gewoon scripted aan, bij X HP doet mob Y, hier en daar een random op een party member. Natuurlijk is elke game scripted, maar de diversiteit bij mobs is veel hoger. Dan blijft het wel leuk je eigen mini-management te houden, welke skill, hoe zit je met mana, wat is mijn agro etc. Zal best wel een keer een heroic oppakken of een raid doen, al is het maar voor de ervaring. Maar daarom speel ik ook meerdere MMO's, compenseerd het geheel van pro's en con's van elke game
Waterwalking verdwijnt alleen als je damage krijgt, dus als je " veilig " staat heb je hier geen last van lijkt me.redfoxert schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:50:
[...]
Werkt dat echt goed? Krijg je onderweg geen aggro van die vissen? Aangezien je dan je waterwalking alweer kwijt bent.
Op zich wel een coole achievement om eens te proberen binnenkort
[ Voor 17% gewijzigd door Dakreal op 04-12-2008 12:51 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Werkt dat echt goed? Krijg je onderweg geen aggro van die vissen? Aangezien je dan je waterwalking alweer kwijt bent.
Nee, punt was dat Strider niet vertaald wordt als 'strijder'.Wootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:03:
1
2
3
| to stride (third-person singular simple present strides, present participle striding, simple past strode, past participle stridden (UK) or strode (US)) 1. (intransitive) To walk with long steps. |
Heigan de Vieze
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 04-12-2008 12:53 ]
Het leukst vind ik zelf die lagere level instances waarbij per ongeluk een patrol ofzo erbij is gekomen en iedereen op het uiterste van hun kunnen hun hele skillset aan moeten spreken. Iedereen is bezig met CC, healen, proberen het overzicht te bewaren e.d. Je ziet langzaam al die hp balkjes en mana balkjes leeg lopen. En zelfs clothies kunnen flink wat klappen opvangen, dus het duurt allemaal megalang. En dan toch uiteindelijk de encounter verslaan. Geweldig gewoon. Al die bossfights zijn zo extreem scripted. 1 foutje en je kunt opnieuw beginnen. Je spreekt ook maar een fractie van je abilities aan. Geef mij maar gewoon 10 lvl 40 elite mobs om je 5 mans lvl 40 party heenSinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:45:
Dit dus.
Anoniem: 210856
kel'thuzad phase 1, enough said.FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:53:
[...]
Het leukst vind ik zelf die lagere level instances waarbij per ongeluk een patrol ofzo erbij is gekomen en iedereen op het uiterste van hun kunnen hun hele skillset aan moeten spreken. Iedereen is bezig met CC, healen, proberen het overzicht te bewaren e.d. Je ziet langzaam al die hp balkjes en mana balkjes leeg lopen. En zelfs clothies kunnen flink wat klappen opvangen, dus het duurt allemaal megalang. En dan toch uiteindelijk de encounter verslaan. Geweldig gewoon. Al die bossfights zijn zo extreem scripted. 1 foutje en je kunt opnieuw beginnen. Je spreekt ook maar een fractie van je abilities aan. Geef mij maar gewoon 10 lvl 40 elite mobs om je 5 mans lvl 40 party heen
Ja, die pulls waren altijd wel lachen. Dat er in een strat run perongeluk dankzij die fijne fears nog 2 groups gepulled worden, de hunter pet moet tanken, en aan het eind alleen de priest met 1 dps overeind staan met nog ongeveer 1% healthFunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:53:
Het leukst vind ik zelf die lagere level instances waarbij per ongeluk een patrol ofzo erbij is gekomen en iedereen op het uiterste van hun kunnen hun hele skillset aan moeten spreken. Iedereen is bezig met CC, healen, proberen het overzicht te bewaren e.d. Je ziet langzaam al die hp balkjes en mana balkjes leeg lopen. En zelfs clothies kunnen flink wat klappen opvangen, dus het duurt allemaal megalang. En dan toch uiteindelijk de encounter verslaan. Geweldig gewoon. Al die bossfights zijn zo extreem scripted. 1 foutje en je kunt opnieuw beginnen. Je spreekt ook maar een fractie van je abilities aan. Geef mij maar gewoon 10 lvl 40 elite mobs om je 5 mans lvl 40 party heen
Binnenkort maar is met 4 andere mates Moltencore/Blackwing lair ff clearen op lvl 80. Gief achievementsHydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:57:
[...]
Ja, die pulls waren altijd wel lachen. Dat er in een strat run perongeluk dankzij die fijne fears nog 2 groups gepulled worden, de hunter pet moet tanken, en aan het eind alleen de priest met 1 dps overeind staan met nog ongeveer 1% health![]()
Maar, ik moet wel zeggen dat ik bossfights wel gaaf vindt juist omdat die scripting erin zit. Je moet zo'n encounter echt leren. Het is niet een kwestie van gewoon even wat strats lezen, maar je moet ook echt oefenen. In onze tries op Anub dinsdag zag je de hele groep gewoon beter worden, en dan op de 4e try gaat het gewoon goed, heeft iedereen het ritme van die timers door, en krijg je de boss gewoon netjes neer. Vind dit een aardige verbetering t.o.v. de oude 40-mans waar het gewoon helemaal niet boeit als er een paar DPS doodgaan. Je hebt er toch zo'n 25 over.
Wootlock schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:03:
[...]
Mevrouw Vashj
Blinde Leo
Niet stabiele Hydross
Attuman de jager
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat zeg ik toch? Elke game is scripted. Het gaat om de diversiteit ervan, met name de tegenstanders.SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:48:
<script> If mob spots <player> then attack <player>
<script> If <target> out of range then move to default position.
Het hele spel is scripted. Als je niet van scripted spellen houdt moet je zowiezo geen game spelener zijn maar weinig spellen waar alles random is ( vind dat Diablo hier wel een goede kanshebber voor is )
Molten Bore heb ik teveel gedaan. TE veel raggy kills waarbij steeds die kloterige tier 2 pants niet dropten. Was klote, wou graag die 8-piece setbonus maar als je eenmaal BWL op farm hebt krijg je echt niemand meer mee naar MC.SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:00:
Binnenkort maar is met 4 andere mates Moltencore/Blackwing lair ff clearen op lvl 80. Gief achievementsen natuurlijk vind ik Moltencore en Blackwing Lair de mooiste instances ( raiding that is )
Blijft lastig dat engels
[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 04-12-2008 13:11 ]
Is ook precies de reden dat ik niet met 2 specs loop. Ik ben feral en wil dit graag blijven ondanks te kort aan healers. Als ik wat healing gear zou scoren en zou gaan respeccen om dat tekort op te vullen en zo iedere instance in te kunnen gaan die ik wil, dan zou ik evengoed needen op feral gear. Blijft gewoon mijn main spec., maar mensen accepteren dat niet dus ik heal (respec) ook niet.FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 10:42:
[...]
Dat was mijn punt, als de druid feral specced was, dan heeft hij het primair nodig. Je wilt toch niet beweren dat ik moet greeden op al mijn gear omdat ik toevallig ook kan healen in een instance?
Een ring met agi/AP is voor een feral specced druid net zo primair als voor een hunter of rogue, laat daar geen twijfel over bestaan.
Anoniem: 221967
Niet als je geen falling damage krijgt en dus op het water blijft staan.chromeeh schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:11:
[...]
Shaman
En ja die vissen vallen je wel aan
Nothing to see here
Ja, vette pech, maar daar hoef je toch geen tickets voor aan te maken? heb ook massa's herbs verspild aan m'n groene alchemy recipies, doe je niks an.Miles Teg schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:37:
Hmm, ik heb nog nooit een ticket gemaakt in WoW. Al was ik gister bijna wel van plan, toen ik pas na 18 crafts een skillpuntje kreeg voor engineering (ging om puntje 449 met het Gnomish zakmesje). 18 Stacks Saronite ore weg gegooid op die manier.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 04-12-2008 13:44 ]
Vissen vallen aan zodra jij in hun aggro range bent OP het water of erin. Loop maar is @ zangarmarsh langs de oeversitsme schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:36:
[...]
Niet als je geen falling damage krijgt en dus op het water blijft staan.
Mijn rogue (slowfall) met de nieuwe sprint glyph (sprint over het water) heeft de achievement zo gesolo'd.
Dus zorg voor een slowfall cape oid en drop dan met waterwalking aan na water niveau.
Vissen vallen pas aan als je in het water bent geweest.
Jij gaat stiekem toch ook hard hoorwildcardxl schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:56:
[ Voor 11% gewijzigd door Blacksnak op 04-12-2008 13:46 ]
Niet die in het water van lurker, die reageren pas op het in het water vallenSpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:42:
[...]
Vissen vallen aan zodra jij in hun aggro range bent OP het water of erin. Loop maar is @ zangarmarsh langs de oeverswedden dat jij een nat hoofd krijgt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij je class trainer kan je kiezen om al je talents te resetten, tegen betaling van een oplopend bedrag (wat daarna per maand weer daalt overigens).Blacksnak schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:44:
[...]
Ik lees echter ook constant dat mensen hun char's opnieuw speccen. Wil dit zeggen dat ik later nog alles kan omgooien indien blijkt dat ik een verkeerde keuze gemaakt heb?
*edit*
Ohja, wat wordt er juist bedoeld met die PUG waar jullie het constant over hebben? Daar heb ik nog nergens een verklaring voor kunnen vinden :-)
Ah, dit is dus niet een normaal visje.. okeey.. dan moet mijn vorige reply maar even genegeert wordenBokkie schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:47:
[...]
Niet die in het water van lurker, die reageren pas op het in het water vallen
ga voor de gein er maar eens heen 1x vallen en dan zwemmen
2e keer vallen en springend verder zwemmen, iedere keer dat je het water in en uit springt komt er een vis bij
Ik heb hem op me lock gedaan met elixir of waterwalking en de cape van shatari skyguard.
eenmaal op platform gear uittrekkenwant soloen kan je hem niet en dat scheelt je weer repaircosts
Nee, daar heb je gelijk in, maar ik heb nog nooit gezien (ook niet met andere groene crafts) dat ik pas bij na 18 pogingen een puntje kreeg. Dus ik ging me toch een beetje afvragen of er niet een bugje in was geslopen. Uiteindelijk was het toch een kwestie van "de aanhouder wint", dus geen bugje maar gewoon Blizzard die Engineers loopt te treiteren met groene schematics na 440.Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:39:
[...]
Ja, vette pech, maar daar hoef je toch geen tickets voor aan te maken? heb ook massa's herbs verspild aan m'n groene alchemy recipies, doe je niks an.
Waar haal je de tijd vandaan?SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:45:
[...]
Anoniem: 251423
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq