Gister met een bevriende rogue (wij zijn beide 80) en een level 78 resto shaman uit zijn guild naar HoL getogen. Extra DPS was niet te vinden (ja onze server is raar, alleen tanks en healers in LFM) dus we hadden zo iets van ach laten we wat trash clearen en kijken hoe het gaat.
Ging best goed totdat General Bjarngrim ons kwam begroeten met zijn 100% damage buff op. Ik was er nog nooit geweest en de rogue was vergeten te vertellen dat hij niet statisch wacht maar rondloopt. Dus hartstikke dood. Niet getreurd, corpserunnen en voorzichtig clearen.
Uiteindelijk genoeg gecleared en de generaal uitgedaagd. Healer oom, ik nog 2k health over en een dode generaal ^^. Dropte healing cloth, die we de shaman opgedrongen hebben (ja ik gebruik geen cloth, nee maar voor het geval dat en voor het goud hoeven we het niet dus neem aub).
Toen door, grappig die ruimte met die non elites die je naar de trap moet pullen door er doorheen te rennen. Wel een nasty debuff, 10.000 armour reduction

Maar goed zonder problemen neer. Groepen gecleared en toen Volkhan.
Wat een leuk gevecht. 2 keer gewiped op zijn shatters (eerste keer alle 3 in sync dood, 2e keer overleed de healer) maar toen we wat met hem op de 3e try door de kamer heen dansten en iedereen wegrende van zijn hulpjes toen de shatter gecast werd, was het een kill, caster head was voor de rogue.
Door naar Ionar (baas 3), wel grappig met die bevroren mobs waar je bij langs rent en dan sommige je aan gaan vallen, verder niet veel spannends tot aan Ionar. Baas niet kunnen neergekregen omdat de healer weg moest na de eerste wipe, maar ik denk ook niet dat het met 3 man was gelukt. Eerste spark of Ionar netjes overleefd maar toen kreeg de healer static charge waardoor healen niet mogelijk lijkt en de healer overleed. De rest valt dan snel om.
Al met al dikke pret, aantal vrienden waar ik mee whisperde begonnen al van end content is too easy, maar als ik als prot warrior in TBC net zoveel damage had gedaan als nu dan waren de eerste 2 bazen in bijvoorbeeld SL denk ik ook haalbaar geweest.