Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Miles Teg schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:56:
[...]

Nee, daar heb je gelijk in, maar ik heb nog nooit gezien (ook niet met andere groene crafts) dat ik pas bij na 18 pogingen een puntje kreeg. Dus ik ging me toch een beetje afvragen of er niet een bugje in was geslopen. Uiteindelijk was het toch een kwestie van "de aanhouder wint", dus geen bugje maar gewoon Blizzard die Engineers loopt te treiteren met groene schematics na 440. :+
Cooking : van 447 naar 449 met welgeteld 55 (!) Northern Spices en even zoveel Rhino Meat (Hearty Rhino).

Vandaag nog een keer de daily cooking doen voor een token en wat northern spices en dan nog eens proberen voor het laatste puntje.

Denk dat dit de "straf" is voor het feit dat we dit keer al op 350 konden beginnen in plaats van eerst maxed out op 375 zitten voordat je verder kan.

[ Voor 9% gewijzigd door redfoxert op 04-12-2008 14:02 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:42:
Ik heb mn links hier niet bij me, maar kan iemand me misschien vertellen wat ook al weer die site was waar je waardes aan stats kon hangen en zo de voor jou beste armor/weapons op kon zoeken?

Edit: nm, net gevonden: Lootzor.com
Even quote van mezelf, maar Lootzor.com is niet bijgewerkt naar woltk.

Weet iemand een soortgelijk systeem dat wel is bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:52
Miles Teg schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:56:
Nee, daar heb je gelijk in, maar ik heb nog nooit gezien (ook niet met andere groene crafts) dat ik pas bij na 18 pogingen een puntje kreeg. Dus ik ging me toch een beetje afvragen of er niet een bugje in was geslopen. Uiteindelijk was het toch een kwestie van "de aanhouder wint", dus geen bugje maar gewoon Blizzard die Engineers loopt te treiteren met groene schematics na 440. :+
Wat dacht je van m'n alchemist. 3 stacks lichbloom en frostroot (ofzo) verspild aan een flinke back potions, op level 428. Niet. EEN. Punt. Terwijl ik iets van 30 potions ofzo gemaakt heb.

ZUCHT :(
Blacksnak schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:44:
Ben zelf ondertussen Lvl 25 Gnome Warrior. Deze ben ik aan het speccen als Arms. Als ik alle info goed begrijp is dat toch een DPS-spec, vooral in melee fights, niet? Hoop dat ik een beetje goeie keuze maak, blijft altijd wat gokken als je nog maar paar weken speelt.
Ja, arms is voor levellen een prima (misschien wel 'beste') keus. Vooral in melee fights doe je het prima. In ranged fights komt arms er iets minder goed uit ;)
Als ik jou was zou ik me focussen op puur de talents die je meer damage (al dan niet direct) geven op de abilities die je zelf veel gebruikt. Voorbeelden zijn improved rend, maar ook die de rage cost van bijvoorbeeld heroic strike verminderen. Lagere rage cost = meer specials = meer damage. talents die je armour enzo verhogen heb je pas echt wat aan als je veel instances gaat doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 16:22
Ben sinds begin deze week ook in het bezit van WotLK en moet zeggen dat ik het door sommige Boring Tundra genoemde gebied al erg leuk vind. Het ziet er allemaal net weer wat mooier uit en ik vind het zeker een verbetering ten opzichte van Outland. Ook de items die wat minder kleurrijk zijn en daardoor echter overkomen!

Alleen de uitbreiding heeft me wel een lastige keuze gegeven. Ben al een tijdje bezig een Draenei Hunter alt te levellen, die nu halverwege richting level 68 is, en twijfel of ik hiermee door moet gaan. Ik heb de eerste stappen op Northrend nu met m'n Human Warrior main gezet, maar erger me al regelmatig aan de slechte survivability. Met m'n hunter ga ik zo goed als nooit dood, met m'n warrior nu al zo'n 10x in een paar dagen.

Vraag daarbij aan jullie: zijn Fury warriors (tanken vind ik saai) nu gewild bij heriocs en raids? Of kan ik beter doorgaan met m'n hunter die wel crowd control heeft?

Zijn hier verder nog mensen die op Quel'Thalas alliance spelen en nog een leuke casual guild weten? M'n warrior is nu namelijk guildless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:10:
[...]

Dat zeg ik toch? Elke game is scripted. Het gaat om de diversiteit ervan, met name de tegenstanders.

Ik heb nog zat alts om op te spelen, nog genoeg geld te farmen en anders ga ik wel mensen boosten in instances :P Ik vermaak me wel hoor, maar meer in de breedte dan in de hoogte :)
En toch kun je nergens scripten wat 25 mensen in een raid zullen gaan doen. En die spanning is nou net wat het raiden zo mooi kan maken of juist heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Amras schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:15:
Ben sinds begin deze week ook in het bezit van WotLK en moet zeggen dat ik het door sommige Boring Tundra genoemde gebied al erg leuk vind. Het ziet er allemaal net weer wat mooier uit en ik vind het zeker een verbetering ten opzichte van Outland. Ook de items die wat minder kleurrijk zijn en daardoor echter overkomen!
Ik vond Borean Tundra echt heel erg leuk. 10x leuker dan Howling Fjord, wat ik echt een inspiratieloos kutgebied vond (veel standaard quests ook van kill 30 van die en verzamel 30 van dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:12:
[...]

Wat dacht je van m'n alchemist. 3 stacks lichbloom en frostroot (ofzo) verspild aan een flinke back potions, op level 428. Niet. EEN. Punt. Terwijl ik iets van 30 potions ofzo gemaakt heb.

ZUCHT :(
.
http://www.wowguideonline.com/alchemy.html

Heb nu Alch op 450 gehad niet echt een grote issue
Nu JC op 430, heeft maar paar rode design, zelfs me blauwe gems zijn groen :(
En Engi is prima te doen tot 440 daarna gaat Knive op groen, en dan is alleen de Heads nog rood
Heb zelf nog voor dat laatse puntje een extra head gemaakt was goedkoper dan weer X stacks wasten op de Knive

Voor me JC twijfel ik behoorlijk welke JC only ik ga gemmen.
41 stam, 27 def, 27 dodge, 27 hit, 27 exp, 27 strength
6 zeer goede gems mag helaas maar 3 equippen, keuzes

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 04-12-2008 14:27 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:24:
[...]

Ik vond Borean Tundra echt heel erg leuk. 10x leuker dan Howling Fjord, wat ik echt een inspiratieloos kutgebied vond (veel standaard quests ook van kill 30 van die en verzamel 30 van dat).
Dat soort quests vond ik niet eens zo heel erg, maar liep me de pleurus in dat gebied. Zat allemaal mijlen uit elkaar.
Ben blij dat ik begonnen ben met Tundra, daarna Dragonblight gedaan en vervolgens maar bedacht dat ik beter HF kon doen zolang ik er nog xp voor zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:24:
[...]

Raar, ik had juist het idee dat Tundra véél meer grind quests had dan Fjord. Dat is ook de heersende gedachte die ik tegenkom: in Tundra kun je veel sneller levelen want daar heb je meer grind quests. Tenminste, voor Alliance.
Vond beide overigens leuk. Fjord was alleen qua quests een stuk afwisselender en creatiever dan Tundra. Maar Tundra had ook weer hele coole thema's die dat ruimschoots goedmaakten. Top quests, met DEHTA en die murlocs :D

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 04-12-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02 18:16

Shift

[] Dual crazy []

Iemand hier op boulderfist? En toevallig guid member van menethill legacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 251423 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:35:
[...]

Raar, ik had juist het idee dat Tundra véél meer grind quests had dan Fjord. Dat is ook de heersende gedachte die ik tegenkom: in Tundra kun je veel sneller levelen want daar heb je meer grind quests. Tenminste, voor Alliance.
Vond beide overigens leuk. Fjord was alleen qua quests een stuk afwisselender en creatiever dan Tundra. Maar Tundra had ook weer hele coole thema's die dat ruimschoots goedmaakten. Top quests, met DEHTA en die murlocs :D
Ik vind persoonlijk het gebied van Howling Fjord mooier dan Borean Tundra, MAAR, ik vind Borean tundra echt veel prettiger lvlen. Howling Fjord loop je je idd een bult, en questhubs met 3 quest's schiet ook niet op :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-05 20:38
Sorry niet hier :(. Zelf zit ik op stormrage. In de guild ''We Made It''.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 19:52
Joh.

Alchemy 425-435

Create 10 Transmute: Earthsiege Diamond

Riiight. Earthsiege diamons verkopen niet op de AH, dus ik zou bakken met Crystal Fires gaan weggooien die een fortuin waard zijn.
Amras schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:15:
Vraag daarbij aan jullie: zijn Fury warriors (tanken vind ik saai) nu gewild bij heriocs en raids? Of kan ik beter doorgaan met m'n hunter die wel crowd control heeft?
En zijn een flink aantal mensen die die "tanken is saai" instelling een beetje vervelend vinden. Persoonlijk zie ik ook niet waarom ik een 2e warrior als DPS mee zou nemen als ik ook een rogue mee kan krijgen bijvoorbeeld. DPS zijn er meer dan genoeg, er is een tekort aan tanks en healers.

Ik snap dat 'tanken is saai' niet trouwens. Alsof frostbolts spammen zo complex is :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:38:
[...]

Ik vind persoonlijk het gebied van Howling Fjord mooier dan Borean Tundra, MAAR, ik vind Borean tundra echt veel prettiger lvlen. Howling Fjord loop je je idd een bult, en questhubs met 3 quest's schiet ook niet op :S
Tsja Tundra is een beetje...overvol :p Er lopen echt veel te veel thema's door elkaar in een gebied wat niet eens zo groot is; warmwater bronnen, dat rode heide spul, moeras, toendra, ijsvlaktes, zandgronden, scourge, etc. Het voelt allemaal net iets te lappendekkerig, iets te nep zeg maar. Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik in Tundra minder moest lopen dan Fjord, maar met die quest "hubs" heb je wel gelijk. Het is wel erug gefragmenteerd daar.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 04-12-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 11:36
Zo gister even mijn full savage set laten craften voor mijn DK, best lekker 18.6k hp op level 78 in frost presence en 350 resillience. Overigens ging ik er ook kwa gear op vooruit dus het was eigenlijk twee vliegen in een klap.

Was vandaag bezig met mijn JC te levelen, maar begon toch te twijfelen. Met het nieuwe systeem is het zo dat iedereen dadelijk alle designs kan kopen door het doen van de Daily JC quests. Dus het is een kwestie van tijd voordat de markt flooded is. Nu is het misschien nog leuk om geld mee te verdienen, maar hoe zal dat zijn over een paar weken ? Dus nu vraag ik mijzelf af of ik nog wel verder moet gaan met JC.

Welke crafting profession zal volgens jullie wel altijd profitable blijven, zoek namelijk een profession waarmee ik de mats kan kopen op de AH en met profit kan verkopen. JC was hierin altijd goed, tenminste ik was een van de eerste met bijvoorbeeld solid star of elune op onze server, wel gekocht voor 2000g maar dat was de moeite waard. Ik zit te denken aan Enchanting. Wat is jullie ervaring ?

Gathering blijft waarschijnlijk het best, hoewel een stack saronite ore ook al weg gaat vooor 30g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Naast mijn JC gems / recipes heeft mining ook wat meer nut gekregen namelijk : Titansteel
Op mijn server gaan deze voor zo'n 400g per bar. Toch lekker bij verdienen per dag voor een paar simpele mats als miner.

Titansteel is een soort van transmute voor de miners
Ingredients zijn: 1x eternal shadow, 1 x eternal fire, 1x eternal earth en 3x Titanium bars.

Meestal te verkrijgen door 1 of 2 rondjes vliegen in Sholazar Basin :)

[ Voor 34% gewijzigd door Loadichus op 04-12-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Van enchanting wordt je ook niet rijk. Ik zit op 412 met enchanting. Je kan namelijk geen fee meer vragen want dat betaald de meeste niet en waarom niet? Omdat er altijd splers zijn die zijn profession aan het levelen zijn die willen klanten om te enchanten zodat ze kunnen lvlen. Daarom vragen ze geen fee voor enchanting. Dus daar zit je dan met je enchanting 450. Onderstussen heb je 9k gold uitgegeven om te lvlen maar een vetpot is het niet.

Gister wou iemand greater savgery hebben dus ik gelijk wisperen, hij vroeg what is your fee ik zei 15g, maar ondertussen had een andere enchanter die lager was dan mij blijkbaar ook hem gewisperd en die vroeg geen fee. HIj zei dus sorry found someone else that does not ask a fee!.

Daar sta je dan :D DIt geld voor alle professions neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Enchanting verdien je ook niet veel met het zetten, maar gewoon met dissen.
En je verdient meer met formules die nog weinig mensen hebben, nu met training is dat wat lastgier dan met de drops voorheen.

Zelf heb ik enchanting genomen ooit puur voor het besparen op kosten en het zelf kunnen zetten van eigen meuk, alles wat ik verdien met enchanting is bonus. echte gold verdien ik wel met mijn ah alt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-05 19:26
Voor zoiets vroeg ik ook geen fee (Toen ik nog enchanter was).... Ik zou pas fee vragen/geven voor formulas die rare zijn (world drops, instance drops)...

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 04-12-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

redfoxert schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:01:
[...]

Cooking : van 447 naar 449 met welgeteld 55 (!) Northern Spices en even zoveel Rhino Meat (Hearty Rhino).

Vandaag nog een keer de daily cooking doen voor een token en wat northern spices en dan nog eens proberen voor het laatste puntje.

Denk dat dit de "straf" is voor het feit dat we dit keer al op 350 konden beginnen in plaats van eerst maxed out op 375 zitten voordat je verder kan.
Ik zat gister op 423, ging 36 Nettlefish eten (40 critrating/40 stamina) maken en ik kreeg 1 sp erbij ( bij de 2e al, dus ik had goede hoop, maar helaas... het is echt lastig ja.
Heb wat mats gehad om wat feast voor de raid te maken, dus hopelijk krijg ik daar de sp voor 425 bij, zodat ik de nieuwe feast kan maken.

The Lurker below visachievement heb ik toevallig dit weekend ook gedaan.
Wel redelijk makkelijk als rogue met over het water rennen, alleen zijn die vissen wel vet irritant.
Keb wel 1x op me cd's gewacht :) en daarna kreeg ik vette klop van the Lurker, maar het was wel funny!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 11:40

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Anoniem: 270238 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:42:
Gisteren een paar wings in Naxx25 gecleared. Had weer geluk met dagger drops, want Anub'Rekan dropte Webbed Death voor me. Gelijk maar even op Faerlina gekeken wat ik qua dps ermee kon halen (toch een gevecht waar je nog redelijk wat heen en weer loopt) en ik ben opzich wel tevreden. Clicky voor het resultaat :).
Ik heb net even je armory gekeken en als ik jou was zou ik je Webbed Death omruilen met je Anarchy, aangezien de topdamage van Webbed death 285 is en van Anarchy 338:). Geeft je hogere crits aangezien je basic offhand damage 50% (75% talented) damage doet van de normale hit.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Shift schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:58:
Van enchanting wordt je ook niet rijk. Ik zit op 412 met enchanting. Je kan namelijk geen fee meer vragen want dat betaald de meeste niet en waarom niet? Omdat er altijd splers zijn die zijn profession aan het levelen zijn die willen klanten om te enchanten zodat ze kunnen lvlen. Daarom vragen ze geen fee voor enchanting. Dus daar zit je dan met je enchanting 450. Onderstussen heb je 9k gold uitgegeven om te lvlen maar een vetpot is het niet.

Gister wou iemand greater savgery hebben dus ik gelijk wisperen, hij vroeg what is your fee ik zei 15g, maar ondertussen had een andere enchanter die lager was dan mij blijkbaar ook hem gewisperd en die vroeg geen fee. HIj zei dus sorry found someone else that does not ask a fee!.

Vind 15g ook redelijk belachelijk voor het klikken op een knop, ben zelf ook enchanter maar meer dan 5g fee hoeven ze echt niet te betalen... guildies free zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Shift schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:58:

Waarom geef je uberhaubt 9k gold uit om je profession maar op 450 te krijgen ?! Je krijgt er inderdaad echt niks voor terug. Op Outland word je zelfs betaald als je mats brengt en die persoon krijgt een skill point erbij. 20G is geen uitzondering.

Beter kan je gewoon wachten en je disenchanting rommel opsparen om daar je skills mee te levellen. Juist omdat het een godsvermogen kost om die professions te levellen wacht ik liever een paar dagen/weken/maanden dan dat ik er zoveel gold tegenaan smijt. Helemaal in het begin wanneer alles nog relatief schaars is. Overigens doen de dream shards het bij ons op de AH nu voor nog minder dan 10G. Dat kon je in het begin van TBC met de Large Brilliant Shards wel vergeten (30-40G per stuk) :)

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 04-12-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:24
-Mach!- schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:14:
[...]

Ik heb net even je armory gekeken en als ik jou was zou ik je Webbed Death omruilen met je Anarchy, aangezien de topdamage van Webbed death 285 is en van Anarchy 338:). Geeft je hogere crits aangezien je basic offhand damage 50% (75% talented) damage doet van de normale hit.
Als dat rogue talent het zelfde werkt als de fury warrior talent, dan is het geen 50/75% maar 50/62,5 aangezien 25% meer dmg met je offhand niet berekend wordt van de normale dmg (wat je main hand zou doen met dat wapen) maar van de werkelijke dmg. Dus 50% x 25% = 12.5 % => 50% x 125% = 62,5%.
Anoniem: 270238 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:17:
[...]

Vind 15g ook redelijk belachelijk voor het klikken op een knop, ben zelf ook enchanter maar meer dan 5g fee hoeven ze echt niet te betalen... guildies free zelfs.
Omdat die persoon moeite, tijd en mats gestoken heeft in her verkrijgen van de skill en de recipe. Zeker met de rare drop recipes op hoger skill lvl mag een enchant best wat kosten/opleveren. Guildies en friends gratis is dan wel weer standaard natuurlijk.
Ik ben in TBC best lang bezig geweest met het vinden van Enchant weapon: major spellpower. Ik vroeg destijds dan ook 10g voor randoms die hem wilde laten zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Nivado op 04-12-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
ik vind 15g voor een enchant ERG weinig, waarom? ......

het kost gemiddeld toch 3 minuten, of wachten tot die ander er is, of erheen gaan, of vragen over matz enzo beantwoorden, etc.

je farmt makkelijk 300g per uur, 3 minuten is 1/20 van een uur, is dus 300g/20 = 15g :)

guildies free ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 270238 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:17:
[...]

Het gaat toch niet om het drukken op een knop :? Als je dat werkelijk denkt is er iets compleet mis met je economisch inzicht.

Mensen met hoge enchanting hebben ook duizenden G's en tientallen uren geinvesteerd om zover te komen en/of die recipe's te bemachtigen bijvoorbeeld. DAT is waar je voor betaalt, niet het 'drukken op een knop', natuurlijk...

Gek genoeg klaagt niemand als je voor een crafted item op AH 2000G betaalt, als de mats maar misschien 1200G waard zijn... maar wel als ze 10-15G moeten betalen bovenop de enchant-kosten. Dat maakt het voor enchanters extreem moeilijk hier enigszins geld aan te verdienen.

Dan houd ik nog niet eens rekening met het feit dat enchanters veel tijd moeten stoppen in het uberhaupt kunnen verkopen van enchants, als ze dat actief zouden willen doen (de meeste niet meer, doordat ze te vaak uitgekafferd worden door lompe boeren die het belachelijk vinden dat ze moeten betalen). Enchanters kunnen alleen maar spammen om onder de aandacht te komen, niks verkopen in AH.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 04-12-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hydra schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:44:
En zijn een flink aantal mensen die die "tanken is saai" instelling een beetje vervelend vinden. Persoonlijk zie ik ook niet waarom ik een 2e warrior als DPS mee zou nemen als ik ook een rogue mee kan krijgen bijvoorbeeld. DPS zijn er meer dan genoeg, er is een tekort aan tanks en healers.

Ik snap dat 'tanken is saai' niet trouwens. Alsof frostbolts spammen zo complex is :)
Nouja, saai is misschien niet het goede woord. Ik vind het eigenlijk gewoon minder leuk, al heb ik er nog geen ervaring mee in raids. Zal sowieso als Fury levellen, misschien dat ik dan later nog wel respec naar protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 14:42
-Mach!- schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:14:
[...]

Sorry maar dat is dus niet waar. Hij heeft ze juist geequipped. Posions doen nu veel meer damage sinds ze AP based zijn en kunnen critten. Het beste voor een Mutilate spec atm is het equippen van 2 zo snel mogelijke daggers (met hoogst mogelijke dps ofc) ivm met snellere en meer posion hits, en dan is 2x Webbed Death het beste wat je op het moment kan hebben, kwa Mutilate spec. Maar aangezien die erg gewild zijn is als OH Anarchy ook goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sandor Scheffer schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:28:

het kost gemiddeld toch 3 minuten, of wachten tot die ander er is, of erheen gaan, of vragen over matz enzo beantwoorden, etc.

je farmt makkelijk 300g per uur, 3 minuten is 1/20 van een uur, is dus 300g/20 = 15g :)

guildies free ofc
Als jij 15g vraagt om op een knop te drukken dan zoek ik wel iemand anders uit hoor.
Waarom zou je uberhaupt je gear laten enchanten met je eigen mats voor 15g 8)7

Ik heb met een mate van mij de deal gemaakt, hij is tailor ik lw.. hij stuurt leather naar mij en ik frostweave naar hem, ik maak er greenies van en hij ook, deze sturen we dan naar elkaar en vervolgens naar mijn disenchant poppie. en de Dusts verkopen we op ah. maken we beide winst en helpen we elkaar de lvltjes voor de profs te krijgen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:49

Seraphin

Meep?

Ik snap dus eigenlijk niet waarom veel mensen zo "tegen" het Nederlands zijn als game taal. Toegegeven, ik heb me enorm zitten ergeren aan Black & White met dat NL gemekker, maar het is ook een kwestie van wennen. Om eerlijk te zijn: veel van de hier eerder genoemde voorbeelden komen mijns inziens meer voort uit een gebrekkige / makkelijke woordenschat dan uit een gebrek van de taal.

Heigan the Unclean -> Heigan de Vieze?
Ik dacht het niet: -> Heigan de Onreine

Lady Vashj -> Mevrouw Vashj / Dame Vashj?
Doe maar Vrouwe Vashj

Etc. etc. er is best wat te maken van nederlands, al blijft het natuurlijk wennen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:33:
[...]

Als jij 15g vraagt om op een knop te drukken dan zoek ik wel iemand anders uit hoor.
Waarom zou je uberhaupt je gear laten enchanten met je eigen mats voor 15g 8)7

Ik heb met een mate van mij de deal gemaakt, hij is tailor ik lw.. hij stuurt leather naar mij en ik frostweave naar hem, ik maak er greenies van en hij ook, deze sturen we dan naar elkaar en vervolgens naar mijn disenchant poppie. en de Dusts verkopen we op ah. maken we beide winst en helpen we elkaar de lvltjes voor de profs te krijgen.
Wees blij dat je nog iets terug krijgt van je craft-skill. Een enchanter doet een enchant en alles is weg, niks over om te verkopen. Cash--.

Ik kan erg kwaad worden om mensen die blijkbaar zelf nog nooit enchanting geprobeerd hebben. Maar wel lopen te klagen om 10G te betalen op een enchant van 300G. Stelletje paupers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Sandor Scheffer schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:28:

guildies free ofc
lol, jij zal veel verdienen denk ik als enchanter ;)
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:31:
...Enchanters kunnen alleen maar spammen om onder de aandacht te komen, niks verkopen in AH.
Dat is niet waar
Weapon Vellum
Armor Vellum

En begrijp me niet verkeerd. Ik betaal graag aan enchanters, maar dan wel vrijwillig. Meeste mensen zijn zelfs heel erg verbaasd over wat voor fee ik ze geef, op dit moment helemaal nu je in sommige gevallen zoals eerder al genoemd werd. betaald wordt als de enchanter een skillpoint omhoog gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Bulligan op 04-12-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hooli-gan schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:41:
[...]

lol, jij zal veel verdienen denk ik als enchanter ;)

[...]

Dat is niet waar
Weapon Vellum
Armor Vellum
Weapon Vellum en Armor Vellum zijn van de Inscription Prof en niet van ench. :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:31:
[...]

Enchanters kunnen alleen maar spammen om onder de aandacht te komen, niks verkopen in AH.
kan tegenwoordig wel met velums van inscription
gooi af en toe wel eens eens een enchantje op de ah
zelfde met insription, gooi zo af en toe wat op ah wat er weinig op staat northrend inscritpions als ze een beetje de moeite waard zijn gaan wel voor 80 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:39:
[...]

Wees blij dat je nog iets terug krijgt van je craft-skill. Een enchanter doet een enchant en alles is weg, niks over om te verkopen. Cash--.

Ik kan erg kwaad worden om mensen die blijkbaar zelf nog nooit enchanting geprobeerd hebben. Maar wel lopen te klagen om 10G te betalen op een enchant van 300G. Stelletje paupers.
kheb 350 enchanting op mijn hunter, en daar disenchant ik mooi al mijn items mee, is ook het enige waarvoor ik der gebruik :) super money maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En weet je wat de enchants dan gaan kosten met overhead van de vellum en AH?

Heel wat meer dan 10-15G extra ;)

Maar goed, ik maak me tegenwoordig niet meer druk om het proberen te verkopen van enchants. Het is gewoon niet te doen. Ik probeerde laatst een enchant van bijna 100G te verkopen voor 50G met mijn mats, omdat ik er nog op kon levelen.

Ik werd op trade door ongeveer 3 mensen gebasht.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 04-12-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Thorval schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:45:
[...]

Weapon Vellum en Armor Vellum zijn van de Inscription Prof en niet van ench. :)
Die een enchanter kan gebruiken om een enchant op te casten en deze vervolgens op AH te zetten.
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:47:
[...]

En weet je wat de enchants dan gaan kosten met overhead van de vellum en AH?

Heel wat meer dan 10-15G extra ;)
Tja, dat is een ander verhaal. Maar ik heb ook wel eens enchants van AH geplukt, gewoon omdat ik te lui was een enchanter te zoeken en mats te kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door Bulligan op 04-12-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Ik adverteer ook altijd met tailoring, daar wel achteraan "Your mats, tips are welcome"
meestal geven ze wel een tip, die kan varieën van 10g tot 70g (hoogste wat ik gehad heb) voor de moeite.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Verdikkeme tuurlijk moeten ze betalen. Weet je wat alleen de runed rod's bij elkaar kosten? Ik heb er inderdaad veel tijd en gold ingestoken. Guild members krijgen uitraard gratis maar daar gaat het niet om. Als ik iets nodig hebt van een LW bijvorbeeld betaal ik ook gewoon fee. Kijk als je een buddy hebt die het voor je gratis doet is natuurlijk mooi meegenomen.

Enige profit is DE voor de rest bijna niets. Maar goed we blijven lvlen :Ik denk mining of herbalism veel handiger is dan de anderen, farmen en verkopen iets aanbrengen op een armor kunnen ze niet dus ook geen fee gezeik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 11:40

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Chooman schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:32:
[...]

Sorry maar dat is dus niet waar. Hij heeft ze juist geequipped. Posions doen nu veel meer damage sinds ze AP based zijn en kunnen critten. Het beste voor een Mutilate spec atm is het equippen van 2 zo snel mogelijke daggers (met hoogst mogelijke dps ofc) ivm met snellere en meer posion hits, en dan is 2x Webbed Death het beste wat je op het moment kan hebben, kwa Mutilate spec. Maar aangezien die erg gewild zijn is als OH Anarchy ook goed :).
Oh, dan is dat veranderd:P Dacht dat je met een mutilate spec juist 2 trage daggers moest hebben omdat die meer top damage hebben en daardoor je mutilate hit/crits beter zijn. Maar tegenwoordig is het poison spam voor mutilate rogues?

Maar in dit geval zou het dan nog steeds niet beter zijn ze om te draaien? Want hij heeft nu een snelle dagger en een tragere, aangezien je zelf zegt dat het uitgaat van attackpower en dat weaponspeed los staat van attackpower.

Op deze manier zal je main-hand damage stukken hoger liggen denk ik of niet?

[ Voor 16% gewijzigd door -Mach!- op 04-12-2008 15:54 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 09-05 11:36
Dus eigenlijk heb je niks aan crafting professions om geld mee te verdienen. In TBC kon je nog vaak dingen verdienen omdat je de enige was met een bepaald recipe/pattern/design. Dat is sinds WOTLK volgens mij dus aangepast en is niet meer mogelijk. Tenminste Enchanters en Jewel Crafters kunnen alles kopen met die tokens (correct me if i'm wrong). Meeste personen 90% heeft wel een bekende (guildie, vriend, etc) die voor hem alles craft als hij voor de mats zorgt. Dus die crafting professions neem je alleen voor jezelf en niet meer om geld mee te verdienen.

Gathering professions zijn altijd leuk, maar goed die worden ook steeds minder waard. Titanium prijs blijft voorlopig wel zakken, leather was al extreem laag omdat er zoveel geskinned kan worden. Dus wat is wijs. Misschien toch maar mijn BS levelen in combinatie met JC voor de extra gem slots waar ik mijn JC only gems in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
KraveN schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:57:
Dus eigenlijk heb je niks aan crafting professions om geld mee te verdienen. In TBC kon je nog vaak dingen verdienen omdat je de enige was met een bepaald recipe/pattern/design. Dat is sinds WOTLK volgens mij dus aangepast en is niet meer mogelijk. Tenminste Enchanters en Jewel Crafters kunnen alles kopen met die tokens (correct me if i'm wrong). Meeste personen 90% heeft wel een bekende (guildie, vriend, etc) die voor hem alles craft als hij voor de mats zorgt. Dus die crafting professions neem je alleen voor jezelf en niet meer om geld mee te verdienen.

Gathering professions zijn altijd leuk, maar goed die worden ook steeds minder waard. Titanium prijs blijft voorlopig wel zakken, leather was al extreem laag omdat er zoveel geskinned kan worden. Dus wat is wijs. Misschien toch maar mijn BS levelen in combinatie met JC voor de extra gem slots waar ik mijn JC only gems in kan stoppen.
En toch verdien je bakken met geld met Mining en Skinning :) ik heb met mining op lvl 70-74 al zo een 4k gold verdiend puur naast het lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Geld geven aan enchanters? Ik kan het me zelfs niet inbeelden dan ik het zou doen. Er smeekte mij 2 dagen geleden nog zowat een enchanter of hij men wapens mocht enchanten. Ik zei dat het niet nodig was omdat ik ze toch de dag erna plande te vervangen, maar hij stond erop dat hij ze wou enchanten. Heb het dan maar laten doen ook, AP enchants op ieder van men daggers en de volgende dag was ik respecced naar combat swords :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:44
dubbel..

[ Voor 96% gewijzigd door bras op 04-12-2008 16:01 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shift schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:48:
Verdikkeme tuurlijk moeten ze betalen. Weet je wat alleen de runed rod's bij elkaar kosten? Ik heb er inderdaad veel tijd en gold ingestoken. Guild members krijgen uitraard gratis maar daar gaat het niet om. Als ik iets nodig hebt van een LW bijvorbeeld betaal ik ook gewoon fee. Kijk als je een buddy hebt die het voor je gratis doet is natuurlijk mooi meegenomen.
Dan nog, jij hebt gekozen voor enchanten of <insert job>, je eigen keuze dus om zoveel er aan uit te geven, maar dus ook eigen keuze om er geld voor te vragen. Maar dan kan de gene die wil laten craften ook gewoon naar een ander toe stappen.

Daarbij, iemand met 450/450 'verwacht' dus een fee te krijgen, terwijl iemand met 435/450 die hetzelfde kan craften zelfs nog geld toe geeft als hij naar 436 gaat en het nagenoeg altijd gratis doet. Ben ik simpel, ga ik toch naar een ander die het goedkoper/gratis doet?

World/boss drop recipes is iets anders verhaal, net als lockpicking, die heb je niet 'zomaar' itt vendor learned recipes. Het is niet echt dat er zo weinig 450 crafters zijn dan het een 'rare' job is en grof mag voor worden betaald, met de dag komen er meer bij.

Als skinner geef ik soms bij wat craften extra borean leather mee, 5 zijn al 4-5gold waard :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2008 16:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
SinergyX schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:01:
[...]
Daarbij, iemand met 450/450 'verwacht' dus een fee te krijgen, terwijl iemand met 435/450 die hetzelfde kan craften zelfs nog geld toe geeft als hij naar 436 gaat en het nagenoeg altijd gratis doet. Ben ik simpel, ga ik toch naar een ander die het goedkoper/gratis doet?
Een enchanter met 450 skill gaat niet een 435 skill recipe enchanten voor gold, tenzij het rare's zijn of de enchanter in questie specifiek gevraagd om te doen. Deze vergelijking gaat dus niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30
Bosmonster schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:27:
Hmm voelde me aardig dom gisteren. Was bij "Silvermoon" Harry in Howling Fjord. Hij had 4 quests die ik opgepikt had en vervolgens een andere quest waar je hem in elkaar moet meppen voor zn geld. Daarna kon ik dus geen quests meer inleveren bij hem, dus ik dacht, kut ik ben bugged en kan die quests nu niet afronden...

Ik een ticket aangemaakt en een dag later een GM gesproken. Die snapte er niks van. Wat bleek? Er was helemaal niks aan de hand.. de quests moest je gewoon niet bij hem inleveren, maar ergens anders :P

Toen voelde ik me best dom 8)7
Nou je bent niet de enige, ik ben daar ook een paar keer heen en weer gevlogen. Overigens, misschien ligt het wel aan mij, maar het is me opgevallen dat hoe meer aandacht aan de quests besteed wordt, hoe minder dat met de quest text gebeurt. Meestal lees ik die maar half (skim er ff snel overheen) maar lees hem goed als ik het echt niet snap. Wat blijkt, bij 1 op de 20 a 30 quests ofzo moet ik naast lezen, QuestHelper er TOCH nog Wowhead bijhalen om die quest afgerond te krijgen. OF je moet em ergens anders inleveren dan je opmaakt uit de tekst, OF je moet een item gebruiken waar je net voor op de verkeerde locatie staat (ook weer verkeerd opgemaakt), OF de NPC die je ergens zou moeten vinden is net door iemand anders geused en dus nog niet terug.
Vind de quests super gedaan in WotLK, met dit enorm irritante minpuntje :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 23:30
Boeboe schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:01:
Geld geven aan enchanters? Ik kan het me zelfs niet inbeelden dan ik het zou doen. Er smeekte mij 2 dagen geleden nog zowat een enchanter of hij men wapens mocht enchanten. Ik zei dat het niet nodig was omdat ik ze toch de dag erna plande te vervangen, maar hij stond erop dat hij ze wou enchanten. Heb het dan maar laten doen ook, AP enchants op ieder van men daggers en de volgende dag was ik respecced naar combat swords :z
En dit is de reden dat ik onbekenden geen enchants meer geef. De helft van de tijd moet je de halve wereld rond want meneer heeft natuurlijk zijn HS op cd of gewoon geen zin om naar Dalaran te komen, of ze vragen DAN pas om de mats (sta je lekker een half uur te wachten terwijl ze ff de AH afstruinen, /g vragen, schijten, koffie halen, om daarna te horen "dont need anymore"). Of ze vinden het belachelijk dat je er geld om vraagt; w-t-f... Nee enchanting levelen is gratis en ik vind het leuk om mijn tijd te verdoen aan een vreemde pauper....

[ Voor 0% gewijzigd door porn* op 04-12-2008 16:25 . Reden: Ah crap dubbelpost sorry :( ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
porn* schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:24:
[...]

En dit is de reden dat ik onbekenden geen enchants meer geef. De helft van de tijd moet je de halve wereld rond want meneer heeft natuurlijk zijn HS op cd of gewoon geen zin om naar Dalaran te komen, of ze vragen DAN pas om de mats (sta je lekker een half uur te wachten terwijl ze ff de AH afstruinen, /g vragen, schijten, koffie halen, om daarna te horen "dont need anymore"). Of ze vinden het belachelijk dat je er geld om vraagt; w-t-f... Nee enchanting levelen is gratis en ik vind het leuk om mijn tijd te verdoen aan een vreemde pauper....
hahaha ik moest lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Teunis schreef op donderdag 04 december 2008 @ 14:24:
[...]

http://www.wowguideonline.com/alchemy.html

Heb nu Alch op 450 gehad niet echt een grote issue
Nu JC op 430, heeft maar paar rode design, zelfs me blauwe gems zijn groen :(
En Engi is prima te doen tot 440 daarna gaat Knive op groen, en dan is alleen de Heads nog rood
Heb zelf nog voor dat laatse puntje een extra head gemaakt was goedkoper dan weer X stacks wasten op de Knive
:D
Precies wat ik ook gedaan heb. Kostte wel een schep gold vanwege de Frozen Orb en de 2 rare gems, maar tenminste geen frustratie vanwege weer geen skillpunt. Heb daarna wel gelijk m'n Nesingwary 4000 gemaakt om mezelf wijs te maken dat het het waard was. :+

Nu eerst nog lvl80 worden voordat ik 'm kan gebruiken, maar dat lukt dit weekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281277

-Mach!- schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:51:
[...]

Oh, dan is dat veranderd:P Dacht dat je met een mutilate spec juist 2 trage daggers moest hebben omdat die meer top damage hebben en daardoor je mutilate hit/crits beter zijn. Maar tegenwoordig is het poison spam voor mutilate rogues?

Maar in dit geval zou het dan nog steeds niet beter zijn ze om te draaien? Want hij heeft nu een snelle dagger en een tragere, aangezien je zelf zegt dat het uitgaat van attackpower en dat weaponspeed los staat van attackpower.

Op deze manier zal je main-hand damage stukken hoger liggen denk ik of niet?
Is dit voor PVe of PVP doeleinden .. mutilate in pve vind ik persoonlijk slecht. en poisens werken om 2/3 van de mobs niet eens. ga gewoon lekker een combat spec 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Mijn standaard fee(non guildies/friends) voor enchants was altijd 5g. Voor de rare/grind enchants vroeg ik 10g en voor Mongoose gewoon lekker 25g(sunfire etc nooit gehad). Mensen die begonnen te zeuren(oke onderhandelen :P) werd niet op gereageerd. Take it or leave it, enchanting is gewoon een soort van 10% profession die je kan aanbieden als service. Er is tijd en G in geïnvesteerd, dus logisch dat je er G voor terugvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Meeste vervelende quest zijn toch wel de use quest (zeker als je daar voor ook eerst nog de NPC moet killen)
spoiler:
In Grizzlie hills, waar je de bat moest bang maken met vuur werk, hij dropte dan iets, maar kwam ook op je af als aanval

Gelukkig heb ik Hamer of Justice, maar anders was vet vaak ge use stealed.

Voor de rest is me eigenlijk alles mee gevallen. maar er zijn genoeg quest die echt niet erg zou vinden als het dailies werden.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

De Grootste rede dat je met tbc goed geld kon verdienen was omdat de primal nethers nog bop waren en niet te koop via de badges.
de frozen orbs nu zijn boe en kosten al bijna niks meer(en zijn heel simpel te krijgen)

en iedere class heeft wel iets wat redelijk goed te verkopen is

tailoring/leatherworking =leg enchants
blacksmith = belt buckle
engineering = potion injectors en dat ding dat je nodig heb voor een quest in bt
jewelcrafting = gems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09-05 17:45

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hooli-gan schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:27:
[...]

Is ook precies de reden dat ik niet met 2 specs loop. Ik ben feral en wil dit graag blijven ondanks te kort aan healers. Als ik wat healing gear zou scoren en zou gaan respeccen om dat tekort op te vullen en zo iedere instance in te kunnen gaan die ik wil, dan zou ik evengoed needen op feral gear. Blijft gewoon mijn main spec., maar mensen accepteren dat niet dus ik heal (respec) ook niet.
Tja als je respect ok, dan kunnen mensen zeggen 'het is niet je main spec', maar ik ga niet voor een instance respeccen natuurlijk.

Straks met dual-specs wordt het nog leuker. Dan roll ik dus mooi gewoon Need voor beide specs. Andere mensen moeten niet zeuren. Elk voordeel heb zijn nadeel. Zij hebben er wellicht 'meer tijd' plezier van omdat ik de helft van de tijd in een andere spec zit, maar aan de andere kant heb ik wel 2 totaal andere gearsets nodig, dus doe ik er langer over om alles te vergaren. Als ik dan ook nog eens alles zou moeten greeden, zou ik dus EN 2 sets moeten verzamelen EN er 10x zo lang over doen. Kortom, met de toekomstige dual specs need ik op feral spul en healing spul. Het zijn beide primaire specs immers. En voorlopig need ik alleen op feral.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

porn* schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:24:
[...]

Haha, precies!

Onderstaand is het meest voorkomende gesprek imo mbt enchanting:

Hi, do u have Mongoose, etc?
Sure, mats+25g fee plz
Link mats
Link...
Omfgexpensive etc,

99% van de gevallen fungeer je als ingame wowhead mbt mats benodigheden.
Of vragen ze wat nou het hele scala aan beste enchants is voor [insert random class]. Alsof ik dat voor elke class precies weet, beetje meer zelf onderzoek kan geen kwaad.

Gelukkig scheelt het zelf hebben van enchanting zoveel op de kosten die je maakt voor je eigen enchants+icm het dissen, dat het niet nodig is om actief te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 13:45
tja, je ziet hoe mensen reageren op de "enchant discussie", en wat zie je gebeuren ....

mensen in trade channel vragen wie een bepaalde enchant kan doen, ik en een aantal mensen die ik ken en online zijn die kunnen dat inderdaad, maar we ignoren het gewoon

ik beschouw enchanting meer als persoonlijke hobby en iets wat handig is voor mezelf, friends en guildies, voor de rest heeft het niet veel nut

ik ben het helemaal mee eens dat de "je hoeft alleen een knop in te drukken" mensen zich ff iets meer moeten verdiepen in wat er vooraf gaat aan de knop indrukken (een bloemple plukken is ook maar een click, is dat ook gratis dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Nu ik in een wat meer hardcore guild zit, is er altijd wel een guildie online die de enchant of gem of <whatever> kan maken, en dit doen ze eigenlijk altijd gratis - met mijn mats.

Maar wanneer ik iets van een ander nodig heb, vraag ik het altijd in /trade:
WTB enchant X, my mats, 5-10g fee.

Afhankelijk van hoe lastig het is, dat ik wil hebben, is geef ik meestal een fee van 5g soms 10g of nog hoger. Heb meestal binnen een paar minuten wel een paar /wispers. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:43

Phydomir

Dennis

FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:39:
Straks met dual-specs wordt het nog leuker. Dan roll ik dus mooi gewoon Need voor beide specs. Andere mensen moeten niet zeuren. Elk voordeel heb zijn nadeel. Zij hebben er wellicht 'meer tijd' plezier van omdat ik de helft van de tijd in een andere spec zit, maar aan de andere kant heb ik wel 2 totaal andere gearsets nodig, dus doe ik er langer over om alles te vergaren. Als ik dan ook nog eens alles zou moeten greeden, zou ik dus EN 2 sets moeten verzamelen EN er 10x zo lang over doen. Kortom, met de toekomstige dual specs need ik op feral spul en healing spul. Het zijn beide primaire specs immers. En voorlopig need ik alleen op feral.
Toen ik nog mijn druid speelde neede ik altijd op de items die nuttig waren voor mijn huidige rol. Dus was ik healer dan neede ik op healing gear en als dps neede ik op dps gear. Mits ik de spullen ook echt kon gebruiken natuurlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:49

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:52:
Nu ik in een wat meer hardcore guild zit, is er altijd wel een guildie online die de enchant of gem of <whatever> kan maken, en dit doen ze eigenlijk altijd gratis - met mijn mats.

Maar wanneer ik iets van een ander nodig heb, vraag ik het altijd in /trade:
WTB enchant X, my mats, 5-10g fee.

Afhankelijk van hoe lastig het is, dat ik wil hebben, is geef ik meestal een fee van 5g soms 10g of nog hoger. Heb meestal binnen een paar minuten wel een paar /wispers. :)
with ^

Op die manier laat je meteen zien dat je zelf al op wowhead hebt gekeken wat de mats zijn etc. etc.
Ik heb slechts 1 keer een discussie gehad met een enchanter (ging om savagery in TBC) die naar mijn mening te veel tip wilde (25-50g oid), ik vond dat een te groot bedrag voor de moeilijkheid om aan die recipe te komen. Dagje later andere enchanter gevonden die blij was met 15g tip.

Geld verdienen aan crafting profs in TBC kwam imo niet zozeer door de primal nethers, maar meer doordat er zo ongelooflijk veel rep grinding in zat. Niet iedere LW was exalted met thrallmar en/of cenarion, dus niet iedere LW kon de epic leg armor maken -> kassa voor de mensen die wel exalted waren.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Phydomir schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:52:
Toen ik nog mijn druid speelde neede ik altijd op de items die nuttig waren voor mijn huidige rol. Dus was ik healer dan neede ik op healing gear en als dps neede ik op dps gear. Mits ik de spullen ook echt kon gebruiken natuurlijk.
Dat zou ik kunnen doen, ware het niet dat ik 75% van de tijd in instances aan het healen ben v(vanwege het tekort aan healers en omdat ik er niet zoveel moeite mee heb), maar 80% van de tijd feral aan het solo-en ben ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Mektheb werkt alsvolgt

Ik ding 80

Ik ga naar WoW head ik zoek items die gemaakt kunnen worden door tailor en andere dingen,
Maak lijstje per item wat de mats zijn, ga ze kopen of farmen

Daarna maak ik een lijstje welke enchant ik wil op welk item + de mats erbij en ga farmen of kopen en iemand zoeken die het maken kan

Zelfde met badges gear lijstje maken hoeveel je nodig hebt van wat welke meeste upgrade voor je is en olee
Werkt best en voor alles altijd wel iemand in de G, crafters krijgen bij ons de patterns en mats om prof's te levelen an de Gbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

FunkyTrip schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:39:
[...]

Tja als je respect ok, dan kunnen mensen zeggen 'het is niet je main spec', maar ik ga niet voor een instance respeccen natuurlijk.

Als er dus een item valt dat voor iemand met de spec waar die op dat moment mee speelt een upgrade is en jij dat item niet gaat gebruiken voor je huidige spec (maar evt dual spec) need je alsnog? Dan zou ik je mijn group uit kicken tbh ;) .

Je need op de spec waar je mee speelt imo, healer need op spellpower en dps op attackpower items kort gezegd. Als je 2 keer zoveel gear items moet verzamelen duurd dit 2 keer zo lang, gek he? Staat wel tegenover dat je je character op verschillende manieren kan spelen en je spel ervaring leuker wordt. Als je dat het niet waard vindt hou het dan bij 1 spec of blijf ver bij mijn groups vandaan :+.

Als niemand een item need, en het is een upgrade voor je off-spec (dual of otherwise) kan je in overleg met de group wel needen. De meeste groepen hebben hier geen enkel probleem mee.
SpoTs schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:33:
[...]

Ja, mooie regeling is dat hé, win 4 all >:)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lootdrama :D
echt he, dat mensen zich daar nog druk om maken :X ik heb in principe maar 1 regel, if you need, you need
en dan ga ik er van uit dat mensen ook een beetje common sense gebruiken en geen lootwhores zijn.

Echt als ik een roll verlies jammer, volgende keer beter. shit happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Bokkie schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:06:
lootdrama :D
echt he, dat mensen zich daar nog druk om maken :X ik heb in principe maar 1 regel, if you need, you need
en dan ga ik er van uit dat mensen ook een beetje common sense gebruiken en geen lootwhores zijn.

Echt als ik een roll verlies jammer, volgende keer beter. shit happens
Zou je verbazen hoe weinig common sense er in WoW is.

Mijn mening is natuurlijk ook gewoon, mainspec eerst. Niemand need voor mainspec? Oke, offspec iemand? nee? DE dan maar! Geen DE? Allemaal greeden!

Heel simpel, heel effectief.. hoef je geen lange discussie aan te wijden :P

En mocht je echt een bepaalde soort items willen (ik ben persoonlijk Retri gebleven tot 80, toen Protection gespecced), dan moet je van te voren vragen aan classes met wie jij mogelijk items shared (in mijn geval dus plate wearing tank), of je misschien ook op die items mag needen omdat je graag wil respeccen, ik heb maar 1 persoon uit de 4-5 gehad die hier moeilijk over deed. Gewoon een kwestie van vriendelijk vragen..

offtopic:
bah gta 4 draait niet op mn pc.. toch wow vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281277 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:31:
[...]

Is dit voor PVe of PVP doeleinden .. mutilate in pve vind ik persoonlijk slecht. en poisens werken om 2/3 van de mobs niet eens. ga gewoon lekker een combat spec 8)
Tsk tsk tsk, well up to date blijven he ;) Muti is nu de beste raiding spec, combat niet meer. Had Blizzard ook al aangegeven voor WotLK uit kwam, dat daggers weer dé wapens voor rogues zouden worden PvE wise. Dat is nu dus gebeurd door muti een voorsprong te geven. Voor de nummertjes kun je natuurlijk bij ElistJerks (volgens mij staat dit topic tsjokvol info, maar dat forum van ze is echt een oerwoud aan threads, lastig om te vinden wat je echt wilt hebben :p) terecht, en ook dit draadje op de offi forums is wel handig. Power to the dagger wielder :D Niet dat het héél veel verschil zal maken, combat en mutilate.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 04-12-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Hooli-gan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:14:
Zo, maandag een CE bij bol.com besteld en dinsdag in huis gehad. Gelukig kan je je account nog upgraden van WotLK naar WotLK CE dus heb ik die in game pet ook nog kunnen bemachtigen. :*)
Hoe heb je dat precies gedaan? Kan op mijn account management page geen upgrade optie vinden>?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:21:
[...]

Nou je bent niet de enige, ik ben daar ook een paar keer heen en weer gevlogen. Overigens, misschien ligt het wel aan mij, maar het is me opgevallen dat hoe meer aandacht aan de quests besteed wordt, hoe minder dat met de quest text gebeurt. Meestal lees ik die maar half (skim er ff snel overheen) maar lees hem goed als ik het echt niet snap. Wat blijkt, bij 1 op de 20 a 30 quests ofzo moet ik naast lezen, QuestHelper er TOCH nog Wowhead bijhalen om die quest afgerond te krijgen. OF je moet em ergens anders inleveren dan je opmaakt uit de tekst, OF je moet een item gebruiken waar je net voor op de verkeerde locatie staat (ook weer verkeerd opgemaakt), OF de NPC die je ergens zou moeten vinden is net door iemand anders geused en dus nog niet terug.
Vind de quests super gedaan in WotLK, met dit enorm irritante minpuntje :(
Om daar eens bij te zetten dat sommige quests je simpelweg de verkeerde kant opsturen! Ik herinner me een quest in Basin waar ik bij de noord-oost kust van een meer moest zijn. Dus ik loop 20 keer langs de noord-oost kust: niets. Spawned de mob simpelweg pal bij de oost-kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik ben ondertussen wel een beetje zat van mijn WoW account, 68 rogue 76 DK en 70 shaman gelevelt, maar nu wou ik dat ik een mage had gemaakt in het begin.
Alleen dus totaal geen zin om weer vanaf level 1 te beginnen, maar eens op zoek naar een te ruilen account denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

XtrmEend schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:18:
Ik ben ondertussen wel een beetje zat van mijn WoW account, 68 rogue 76 DK en 70 shaman gelevelt, maar nu wou ik dat ik een mage had gemaakt in het begin.
Alleen dus totaal geen zin om weer vanaf level 1 te beginnen, maar eens op zoek naar een te ruilen account denk ik.
Let wel dat het eigen risico is als je het doet, en dat Blizzard niks voor je gaat doen mocht het fout gaan.

Vanavond lekker gegrind, een normal Utgarde Pinnacle gerunned en weer wat vrienden gemaakt (leuke groep ;)) Verder heb ik eindelijk mijn Argent Crusade head enchant gekocht, en heb ik mn highdef lowstam belt vervangen zodat ik nu uitkom ok 20.8k hp unbuffed en ongeveer 45% clean avoidance (bijna standaard +30% block ivm holy shield).

Uiteraard ben ik ook nog 'uncrittable'. Verder logde ik in, ineens invite van de guildleader of ik Naxx 10 wilde doen als MT (snap niet waarom hij dat niet doet, hij is zoveel beter gegeared). Maar 1 minuut later logde de eigenlijke tank in. No naxx for me tonight. :( Guildleader heeft wel gezegt dat ik sowieso volgende week mee mag om wat spul te looten - woohoo! :D

Wauw, armory is snel vandaag, in 10 minuutjes al geupdate!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 05-12-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:43

Phydomir

Dennis

Gisteren 80 gedinged :)

1e doel: Epic flying mount. Heb nu 3.5K gold, met een beetje geluk eind van het weekend wel 5.2K. Daarna maar eens werken aan m'n gear.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet toch zeggen dat ik merk dat de quest van een andere opbouw zijn dan bij Vanilla WoW en TBC. Er zit een veel duidelijkere lijn door een reeks quest van personen en het type quest zijn ook afwisselender. Bijvoorbeeld dat je idd eerst iets moet gebruiken op verschillende beesten en dan moet gaan zoeken in wat ze achter laten. Ik heb bijna de achievement [Nothing Boring about Borean]. Buiten dat eigenlijk niet echt veel gedaan. Vanavond is weer een raid op Orgrimmar van de guild waar ik iig bij wil zijn. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach, erg leuke discussies weer als je ff het forum niet kan volgen. Enchanting op level 60 was nog mee te verdienen. De mensen wilden er nog een fee voor betalen en enchanters die een redelijke fee hadde, hadden het redelijk druk in SW.

In TBC wilde iedereen alles gratis hebben, alleen voor de rare enchants wilden ze met moeite nog wat betalen. Maar toen meerderen die enchants konden en tegen elkaar op gingen bieden was dat de moeite niet meer. Ik had executioner en mongoose, maar heb de rod nooit laten maken ervoor.

Hetzelfde zie je nu weer gebeuren, maar er valt nog steeds goed te verdienen. Ik verkoop gewoon dusts en shards op de AH en bied enchants aan 'free with your mats' net als de rest die levelt. Alleen de echt goedkope enchants met allen een handje dusts geven anderen nog wel eens weg incl mats. Dat doe ik dus alleen aan guildies en ik kom er ook wel.

Het is tegenwoordig de verkoop van de mats die je gold opleveren. Wel zo prettig, kan je dailies doen ipv in Dalaran gaan lopen spammen in trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

woest85 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:02:
[...]

Hoe heb je dat precies gedaan? Kan op mijn account management page geen upgrade optie vinden>?
DarkKnight schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:02:
[...]

Is wel mogelijk om naar CE te upgraden: https://upgrade.wow-europe.com/installer/index.xml#none

deze link stond in het vorige forum en het werkt op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Thorval schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:38:
[...]

DarkKnight schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:02:
[...]

Is wel mogelijk om naar CE te upgraden: https://upgrade.wow-europe.com/installer/index.xml#none

deze link stond in het vorige forum en het werkt op deze manier
Thanks, kon deze zo snel niet weervinden met de search, ga et vanavond thuis gelijk proberen :)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Gisteren van een guildie een portal naar Dalaran gekregen op mijn DK. Mooie stad. Verdwaalde natuurlijk gelijk, maar kon gelukkig snel mijn weg terug vinden naar de Inn en de Portals.

Kreeg ook nog een Enchant op mijn gloves. Was erg tof....

Zal hem vanavond nog wat niet bruikbare stuff sturen om te dissen. :)

Gisteren mijn Herbalism naar 170 en mijn inscription naar 136 gebracht.

Vanavond weer even wat levellen met mijn DK en Spriest
woest85 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:42:
[...]

Thanks, kon deze zo snel niet weervinden met de search, ga et vanavond thuis gelijk proberen :)
Veel plezier met je ingame pet!

[ Voor 47% gewijzigd door Thorval op 05-12-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Dagboek,

Gisteren voor elkaar gekregen Violet Hold Heroic te clearen. 3 Emblems rijker :P.
ook mijn BS naar 441 gekregen waardoor ik nu de Titansteel gear kan maken, ben dus nu aan het farmen voor het Shield waar ik dus vanavond fijn mee verder ga.

Weet iemand wat het beste libram is op dit moment voor een prot pally? Ik gebruik nog steeds de 42 block while holy shield is active libram...

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

Gister Sinister Revenge van KT gekregen :)
Heb die in OH en mainhand Murder (van Sapphiron) op beide Berserking geslapt en knallen maar :)

Fee voor enchanters vind ik meer dan normaal eigenlijk.
Mensen stoppen altijd veel tijd en moeite erin en hoe moeilijk is het maken van geld nu in wow...
Don't be cheap man...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 230702 op 05-12-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Heb een vraagje voor de experts onder ons,

Ik speel weer sinds een paar dagen en dit is mijn account

http://armory.wow-europe....xml?r=Darkspear&n=Oxigeon

Ik heb weinig geld en zoek dus een manier om wat geld bij te verdienen. Nu heb ik dus voor blacksmithing en mining gekozen en zie ik dat op de AH Copper Ore staat voor 7 silver. Nu zie ik ook dat Copper bar erop staat voor 40 silver. Kan het dan verstandig zijn om 20 ore te kopen en dat om te zetten naar bars? Zodat ik een net centje verdien?

Bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:05:

Ik heb weinig geld en zoek dus een manier om wat geld bij te verdienen. Nu heb ik dus voor blacksmithing en mining gekozen en zie ik dat op de AH Copper Ore staat voor 7 silver. Nu zie ik ook dat Copper bar erop staat voor 40 silver. Kan het dan verstandig zijn om 20 ore te kopen en dat om te zetten naar bars? Zodat ik een net centje verdien?

Bedankt
Je weet dat je al 5 talentpoints hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SMulTiE schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:11:
[...]

Je weet dat je al 5 talentpoints hebt?
nee :s, waar vind ik die :P en wat houden ze in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Gister met een bevriende rogue (wij zijn beide 80) en een level 78 resto shaman uit zijn guild naar HoL getogen. Extra DPS was niet te vinden (ja onze server is raar, alleen tanks en healers in LFM) dus we hadden zo iets van ach laten we wat trash clearen en kijken hoe het gaat.

Ging best goed totdat General Bjarngrim ons kwam begroeten met zijn 100% damage buff op. Ik was er nog nooit geweest en de rogue was vergeten te vertellen dat hij niet statisch wacht maar rondloopt. Dus hartstikke dood. Niet getreurd, corpserunnen en voorzichtig clearen.

Uiteindelijk genoeg gecleared en de generaal uitgedaagd. Healer oom, ik nog 2k health over en een dode generaal ^^. Dropte healing cloth, die we de shaman opgedrongen hebben (ja ik gebruik geen cloth, nee maar voor het geval dat en voor het goud hoeven we het niet dus neem aub).

Toen door, grappig die ruimte met die non elites die je naar de trap moet pullen door er doorheen te rennen. Wel een nasty debuff, 10.000 armour reduction :S Maar goed zonder problemen neer. Groepen gecleared en toen Volkhan.

Wat een leuk gevecht. 2 keer gewiped op zijn shatters (eerste keer alle 3 in sync dood, 2e keer overleed de healer) maar toen we wat met hem op de 3e try door de kamer heen dansten en iedereen wegrende van zijn hulpjes toen de shatter gecast werd, was het een kill, caster head was voor de rogue.

Door naar Ionar (baas 3), wel grappig met die bevroren mobs waar je bij langs rent en dan sommige je aan gaan vallen, verder niet veel spannends tot aan Ionar. Baas niet kunnen neergekregen omdat de healer weg moest na de eerste wipe, maar ik denk ook niet dat het met 3 man was gelukt. Eerste spark of Ionar netjes overleefd maar toen kreeg de healer static charge waardoor healen niet mogelijk lijkt en de healer overleed. De rest valt dan snel om.

Al met al dikke pret, aantal vrienden waar ik mee whisperde begonnen al van end content is too easy, maar als ik als prot warrior in TBC net zoveel damage had gedaan als nu dan waren de eerste 2 bazen in bijvoorbeeld SL denk ik ook haalbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Oxigeon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:12:
[...]

nee :s, waar vind ik die :P en wat houden ze in
Misschien is het een idee om de ingame tips/tutorial weer aan te zetten, en ook te lezen als er een uitroepteken onder in je scherm vercshijnt.

Je talents vind je onder de 'N', of de talents tap onder je Character scherm ('C')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Bedankt
Op level 14 heb je vrij weinig gold nodig, maar als ore opkopen minder kost dan bars verkopen, sure, waarom niet? Winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

GoUdViS schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:54:
[...]
Als er dus een item valt dat voor iemand met de spec waar die op dat moment mee speelt een upgrade is en jij dat item niet gaat gebruiken voor je huidige spec (maar evt dual spec) need je alsnog? Dan zou ik je mijn group uit kicken tbh ;) .
Ja dag, omdat ik toevallig gevraagd wordt om te healen omdat niemand de moeite neemt een healer te spelen en ik activeer mijn healspec, dan moet ik ineens feral gear laten voorbijgaan aan hunters en rogues? Over asociaal gesproken. Ik speel in principe feral, dus need ik op feral gear. Healing gear is altijd secundair, ook als ik op dat moment toevallig healing specced ben omdat dit toevallig eenvoudig is geworden met dual specs.
Je need op de spec waar je mee speelt imo, healer need op spellpower en dps op attackpower items kort gezegd. Als je 2 keer zoveel gear items moet verzamelen duurd dit 2 keer zo lang, gek he? Staat wel tegenover dat je je character op verschillende manieren kan spelen en je spel ervaring leuker wordt. Als je dat het niet waard vindt hou het dan bij 1 spec of blijf ver bij mijn groups vandaan :+.
Je needt niet op de spec waar je mee speelt, maar op de spec die je aangeeft als main spec te zien imo. Op spellpower gear pass ik als iemand anders need. Als ik het nodig heb voor off/dualspec dan need ik overigens zonder overleg als de rest greed doet. Mijn gear > iemand anders zijn disenchant skill of bank account.

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 05-12-2008 09:20 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nivado schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:16:
[...]

Misschien is het een idee om de ingame tips/tutorial weer aan te zetten, en ook te lezen als er een uitroepteken onder in je scherm vercshijnt.

Je talents vind je onder de 'N', of de talents tap onder je Character scherm ('C')
tips/tuts heb ik aanstaan :P
DizzyWeb schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:16:
[...]

Op level 14 heb je vrij weinig gold nodig, maar als ore opkopen minder kost dan bars verkopen, sure, waarom niet? Winst is winst.
De vraag is of ik het wel verkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 16:09

zwik

randomized

Gisteren ramps en BF gedaan weer. 4 DK's en een arms warrior (ik), ramps ging zeer goed en in BF wat voorzichtiger gedaan. Beide zonder healer is goed te doen, we waren allemaal tussen 60 en 62 ongeveer :) .

Verder begin in AH steeds beter te snappen, want kan nu een aardig centje verdienen door alles wat ik vind gewoon op AH te zetten :) .

Naast de instance runs ben ik ook verder gegaan met het exploreren van het land en heb 4 extra gebieden er bij weten te explorerereneren :+ .

Vermaakt me prima ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras

Bedankt
Houd er wel rekening mee dat Blacksmithing erg veel geld kost om te levellen en je aan het begin dus zeker geen geld op gaat leveren. Met mining kun je een leuk centje verdienen door je ores/bars te verkopen.

Hierbij ook een vraag van mijn kant: ik heb zelf Blacksmithing rond de 350 zitten momenteel en zit er aan te denken deze door te levellen naar 450. Is Blacksmithing nuttig in WotLK? En net zo lastig te maxen als in TBC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:39

Maduth

Probeersel

Wat is de XP veranderd in TBC (ja kom ik nu pas achter). Gisteren Furnace tweemaal gelopen met een Priest 63 - Warrior 63 en Shaman 77. 85% XP verdiend van 61 richting 62 :) Dit weekend nog een paar runs proberen. Dan schiet het lekker op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
FunkyTrip schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:19:
Ja dag, omdat ik toevallig gevraagd wordt om te healen omdat niemand de moeite neemt een healer te spelen en ik activeer mijn healspec, dan moet ik ineens feral gear laten voorbijgaan aan hunters en rogues? Over asociaal gesproken. Ik speel in principe feral, dus need ik op feral gear. Healing gear is altijd secundair, ook als ik op dat moment toevallig healing specced ben omdat dit toevallig eenvoudig is geworden met dual specs.

[...]

Je needt niet op de spec waar je mee speelt, maar op de spec die je aangeeft als main spec te zien imo. Op spellpower gear pass ik als iemand anders need. Als ik het nodig heb voor off/dualspec dan need ik overigens zonder overleg als de rest greed doet. Mijn gear > iemand anders zijn disenchant skill of bank account.
Eens, als het vooraf maar even aangegeven wordt dat je eigenlijk feral bent en dus op feral gear wil rollen. Voorkomt gezeik middenin de run. :)

Gisteren de str/sta/crit neck uit heroic UP gehaald, en nieuwe lelijke mail shoulders van de tweede boss. Nog twee dagen dailies tot revered met Sons of Hodir, dan krijg ik fatsoenlijke shoulders.

Verder nog een PUG naar Sartharion 10 man gedaan. Helft van Oasis, helft van wat andere guilds. Alle draken gekilled natuurlijk, er had niemand ervaring, en op de eerste try ging 'ie al neer. :/ Stond ook weer bovenaan damage meters op de boss, met 650k tegen 580k ofzo. Vanavond misschien PUG Naxx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Wat raden jullie aan voor shaman leveling, enhancement of elemental?

Als er nog low lvls horde op shattered halls zitten, pm me eens ;) : Naeblish.

[ Voor 37% gewijzigd door DeepSeven op 05-12-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, ik heb nu alleen de eerste versie van WoW, als ik nu TBC wil gaan kopen raden jullie me dat aan of kan ik beter wachten? Ik ben level 14 atm.. Want misschien wil sinterklaas wel gul zijn vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Amras schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:23:
[...]

Houd er wel rekening mee dat Blacksmithing erg veel geld kost om te levellen en je aan het begin dus zeker geen geld op gaat leveren. Met mining kun je een leuk centje verdienen door je ores/bars te verkopen.

Hierbij ook een vraag van mijn kant: ik heb zelf Blacksmithing rond de 350 zitten momenteel en zit er aan te denken deze door te levellen naar 450. Is Blacksmithing nuttig in WotLK? En net zo lastig te maxen als in TBC?
Blacksmithing geeft vanaf 440 epic BoE items (om daar te komen heeft me dat in de eerste week 4k goud gekost omdat ik nog maar 74 was, nu is dat ongeveer de helft minder omdat de materiaal prijzen flink gezakt zijn), die kun je dus ook gewoon van AH halen omdat ze verder geen vereiste hebben. Super zijn ze niet, het zijn leuke items om mee te starten maar ze missen toch wat avoidance stats (prot alleen str, def en sta geen dodge, parry, expertise of hit).

Wat ik persoonlijk erg fijn vind aan Blacksmithing zijn de sockets die je zelf op je handschoenen en armbanden kunt maken. Riem sluitingen zijn BoE dus goed te verkopen op AH. Verder ben ik blij dat we onze sleutels weer terug hebben. Geen rogues meer nodig voor deuren en schatkistjes (niet dat ik wat tegen rogues heb, maar het is fijn dat ik nu shortcuts als in Shattered Halls kan nemen zonder rogue en m'n eigen kistjes kan openen).

Als ik het echter een jaar geleden had geweten dat in WotLK er geen interessante wapens/armor specialisatie epics meer zouden zijn had ik denk ik voor de fun engineering gepakt. Geld verdienen doe ik voornamelijk met minen, niet met blacksmith items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

DeepSeven schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:29:
Wat raden jullie aan voor shaman leveling, enhancement of elemental?

Als er nog low lvls horde op shattered halls zitten, pm me eens ;) : Naeblish.
Kies die spec die jij het leukste vind. In TBC is mijn shammy altijd elemental geweest omdat ik dat gewoon veel leuker vond, ik had al een rogue en dps warrior als melee.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:32:
Hmm, ik heb nu alleen de eerste versie van WoW, als ik nu TBC wil gaan kopen raden jullie me dat aan of kan ik beter wachten? Ik ben level 14 atm.. Want misschien wil sinterklaas wel gul zijn vanavond :P
Waarom nu kopen als je toch nog geen gebruik kan maken van de content?

Dan je andere vraag over je professions. In het begin is het altijd verstandiger om 2 gathering professions te hebben. Met mining (Blacksmithing, Jewelcrafting, Engineering) en herbalism (voor Inscription en Alchemy) zit je meestal wel goed. Enige nadeel is echter dat je maar 1 ding tegelijk kunt "tracken" zodat de gele punten op je mini-map verschijnen. Je zou ook skinning kunnen nemen maar ik weet niet of dat nu zoveel oplevert op dit moment.

Blacksmithing kan je later op hogere levels veel makkelijker levellen, ook omdat je het spel dan beter kent.

Daarnaast gewoon veel quests doen en alles wat je vind en niet zelf kunt gebruiken verkopen op de auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:32:
No offence dude maar je stelt echt vragen die weinig tot niks toevoegen.....80% van je vragen zijn echt standaard dingen (PVe/PVP, talent points, professions, talent specs en wapens) die je zelf zult leren in het spel (je bent immers pas lvl 14). Op dat level maakt het nog niet veel uit wat je precies doet, geniet gewoon van het spel en probeer wat uit....als je iets niet weet kun je het altijd vragen, maar het is wel fijn als je zelf een beetje blijk geeft van het feit dat je hebt opgezocht hoe en wat.

Goede websites hiervoor zijn wowwiki.com (wat meer tutorial/walkthrough en general info) en thottbot.com (grote database met items, skills, professions etc.). Deze websites gebruiken wij allen om informatie te vinden. Als je er nu al meer leert werken heb je er straks veel voordeel van!

Naxx
Gisteren voor het eerst in Naxx geweest, 2 bosses zo down (die spin en die boss die daarna volgt). De 3e boss viel behoorlijk tegen (die grote dikzak die om beurten iedereen poison geeft waardoor je van die gifringen achter laat), vooral omdat de adds (blobs) erg moeilijk te killen blijken. Vanavond nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
XeNeRgY schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:47:
Naxx
Gisteren voor het eerst in Naxx geweest, 2 bosses zo down (die spin en die boss die daarna volgt). De 3e boss viel behoorlijk tegen (die grote dikzak die om beurten iedereen poison geeft waardoor je van die gifringen achter laat), vooral omdat de adds (blobs) erg moeilijk te killen blijken. Vanavond nog maar eens proberen :)
Weet niet welke route je genomen hebt, maar die spin is Anub'Rekhan en die met die poison clouds is Grobbulus. Dat wil zeggen dat die daartussen Patchwerk geweest is. Vreemd dat je niet eerst gewoon de spiderwing gecleared hebt. :p
Goede websites hiervoor zijn wowwiki.com (wat meer tutorial/walkthrough en general info) en thottbot.com wowhead.com (grote database met items, skills, professions etc.).
Fix trouwens.

Thottbot.. /horror

[ Voor 19% gewijzigd door Exitium op 05-12-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

No offence dude maar je stelt echt vragen die weinig tot niks toevoegen.....80% van je vragen zijn echt standaard dingen (PVe/PVP, talent points, professions, talent specs en wapens) die je zelf zult leren in het spel (je bent immers pas lvl 14). Op dat level maakt het nog niet veel uit wat je precies doet, geniet gewoon van het spel en probeer wat uit....als je iets niet weet kun je het altijd vragen, maar het is wel fijn als je zelf een beetje blijk geeft van het feit dat je hebt opgezocht hoe en wat.

Goede websites hiervoor zijn wowwiki.com (wat meer tutorial/walkthrough en general info) en thottbot.com (grote database met items, skills, professions etc.). Deze websites gebruiken wij allen om informatie te vinden. Als je er nu al meer leert werken heb je er straks veel voordeel van!

Naxx
dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
redfoxert schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:42:
[...]

Waarom nu kopen als je toch nog geen gebruik kan maken van de content?

Dan je andere vraag over je professions. In het begin is het altijd verstandiger om 2 gathering professions te hebben. Met mining (Blacksmithing, Jewelcrafting, Engineering) en herbalism (voor Inscription en Alchemy) zit je meestal wel goed. Enige nadeel is echter dat je maar 1 ding tegelijk kunt "tracken" zodat de gele punten op je mini-map verschijnen. Je zou ook skinning kunnen nemen maar ik weet niet of dat nu zoveel oplevert op dit moment.

Blacksmithing kan je later op hogere levels veel makkelijker levellen, ook omdat je het spel dan beter kent.

Daarnaast gewoon veel quests doen en alles wat je vind en niet zelf kunt gebruiken verkopen op de auction house.
Zou ik dus wel doen :)

En ja je hebt niks aan de content maar denk is aan HS in shattrah ? , en elke dag als je klaar ben naar Shat HS en vervolgens pick a portal waar ik heen wil om te Questen ?, scheeld misschien ietsje pietsje met vliegen maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Exitium schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:49:
[...]

Weet niet welke route je genomen hebt, maar die spin is Anub'Rekhan en die met die poison clouds is Grobbulus. Dat wil zeggen dat die daartussen Patchwerk geweest is. Vreemd dat je niet eerst gewoon de spiderwing gecleared hebt. :p
Ik was rustig plantjes aan het plukken in Swamp of Sorrows en ineens werd ik door guildies /w dat ze een DPS nodig hadden voor Naxx. 20 Seconden later stond ik tegenover die spin....was mijn 1e Naxx run, dus ben maar gewoon achter de rest aan gelopen :P. Patchwerk inderdaad ja, tank and spank, net als die Spin. Grobbules blijkt wat lastiger.

Zijn er overigens Hunters (of mensen met verstand van de talents) die kunnen bepalen of ik iets mis in mijn DPS spec:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Veel discussies over Beast Mastery vs Markmanship gelezen met betrekking tot ultimate DPS. Ik blijf toch bij BM, voor mijn gevoel meer damage vanwege de pet en bijvoorbeeld bestial wrath. Ben echter zeer benieuwd naar andere meningen :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.