Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.193 views

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:25:
[...]

Wow! Tel de fouten! :)

Sak3d:
Het was de manier waarop je het zei waar ik me aan stoorde. Er zijn ook echt nog casual guilds die Naxx niet clearen he, die noem je nu zelfs nog onder retard-niveau. En ik denk dat als je echt maar een paar uurtjes per week speelt en dus niet de game mechanics e.d. supergoed kent, dat Naxx dan nog best lastig is. Overigens ben ik zelf ook voor een iets moeilijkere endgame hoor, maar ik denk wel dat het lastig is om de game echt moeilijk te maken zonder dat het van de gear, grinds of iets dergelijks gaat afhangen. En dan nog is moeilijk meer een term m.b.t. de te spenderen tijd.
tja weet je wat het is: wat ik er mee wil zeggen komt wel over en gezien ik hier op mijn stage zit ga ik niet uitgebreid de fouten er proberen uit te halen, wij zijn hier niet op het nederlands spellingsforum.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:19
Dennism schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:33:
[...]

Ik wil alch toch eigenlijk wel behouden. Heb veel mooie recipe's en vind het een leuke proff, en mixology is ook erg lekker voor het raiden. misschien inderdaad niet de beste combo, maar zowel JC als Ench levelen wordt me denk ik ook iets teveel van het goede :D

Vandaar dus de vraag of alch/JC ook een goede combo is. Of dat het gewoon beter is herb te behouden, hoewel ik niet veel kan farmen en de heal zwaar tegenvalt.
Ah, ik las verkeerd.

Het heeft een geinige trinket. En transmuten lijkt me in het begin ook interessant. Why not : )
wildcardxl schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:38:
[...]

tja weet je wat het is: wat ik er mee wil zeggen komt wel over en gezien ik hier op mijn stage zit ga ik niet uitgebreid de fouten er proberen uit te halen, wij zijn hier niet op het nederlands spellingsforum.
_/-\o_ voor iemand die |:( doet

[ Voor 22% gewijzigd door ImdaMned op 11-12-2008 09:42 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister 1 heroic gedaan, naja.. eerst tot de 15de mob. Meneer de healer vond dat ik, de warrior en rogue veel te lage DPS hadden om deze heroic te halen (UK..). Dat vond hij al vanaf mob nummer 3, grandioze analyse :/ Hij beweerde dat ik 461dps deed, dus leader deed makkelijk 'go fix your dps meter' en kick :)

Shaman healer erbij, appeltje eitje (buiten dan even die 2 bij elkaar), helaas niets qua drops.

Daarna toch maar weer verder met mijn RaF account, boost gekregen in RFC ( :w lullo :P) met 2de char op auto-follow, bijna 1,5 lvl daar. Heb nu eindelijk dat hele RaF systeem aardig onder de knie, nu 3 chars op lvl18/19 gekregen :) Ik laat 80 maar voor wat het is voor nu, toch maar eerst al mijn alts (6) naar 30 brengen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:43:
Gister 1 heroic gedaan, naja.. eerst tot de 15de mob. Meneer de healer vond dat ik, de warrior en rogue veel te lage DPS hadden om deze heroic te halen (UK..). Dat vond hij al vanaf mob nummer 3, grandioze analyse :/ Hij beweerde dat ik 461dps deed, dus leader deed makkelijk 'go fix your dps meter' en kick :)

Shaman healer erbij, appeltje eitje (buiten dan even die 2 bij elkaar), helaas niets qua drops.

Daarna toch maar weer verder met mijn RaF account, boost gekregen in RFC ( :w lullo :P) met 2de char op auto-follow, bijna 1,5 lvl daar. Heb nu eindelijk dat hele RaF systeem aardig onder de knie, nu 3 chars op lvl18/19 gekregen :) Ik laat 80 maar voor wat het is voor nu, toch maar eerst al mijn alts (6) naar 30 brengen.
Wat is je dps dan wel op je char? 461 is dps voor iemand die lvl 65 is namelijk :o

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Tjah, weet je wat het is : op je werk hoor je te werken en op een forum als dit word toch een redelijke zelfstandigheid verwacht mbt. het plaatsen van je post. Leest toch wat prettiger :)

@Ontopic
Gisteren voor het eerst Azjol'Nerub gedaan en beviel me hartstikke goed moet ik zeggen.
Lekkere korte instance, leuke fights en toch nog wat loot mogen scoren in de vorm van questrewards.
Nu alweer 73 en 1/3 en halverwege Howling Fjord.. beetje gas aan het geven ;)

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

[...]

Sak3d:
Het was de manier waarop je het zei waar ik me aan stoorde. Er zijn ook echt nog casual guilds die Naxx niet clearen he, die noem je nu zelfs nog onder retard-niveau. En ik denk dat als je echt maar een paar uurtjes per week speelt en dus niet de game mechanics e.d. supergoed kent, dat Naxx dan nog best lastig is. Overigens ben ik zelf ook voor een iets moeilijkere endgame hoor, maar ik denk wel dat het lastig is om de game echt moeilijk te maken zonder dat het van de gear, grinds of iets dergelijks gaat afhangen. En dan nog is moeilijk meer een term m.b.t. de te spenderen tijd.
Was een beetje geïrriteerd ;) Had waarschijnlijk meer van de nieuwe content verwacht :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:47:
Wat is je dps dan wel op je char? 461 is dps voor iemand die lvl 65 is namelijk :o
Toen UK klaar was zat ik op 1665. Na die eerste group mobs zat ik ergens rond de 1300, rogue had ook recount draaien, zat op dezelfde cijfers met mij, dus lag echt aan die healer zn dps-meter :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 279511

Gister eindelijk na tijden weer eens tijd om te spelen. Was 73, en toen maar even 74 gedinged.

Ook nog Azjol Nerub, en Old kingdom gedaan. Leuke instances, en nogn leukere quest rewards. Vooral laatste gevecht Old kingdom was grappig om te doen voor het eerst.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
welke is dat? die waar je out of los rent en doornuked? :P

Anoniem: 217880

Gisteren tijd gevonden voor een respec naar Holy om vervolgens door te stomen naar 71.

Drie runs gedaan in de twee start instances: Nexus en Uthgarde Keep (lower level?).

De eerste run was met een PuG. Aangezien het een tijdje geleden was dat ik gehealed had maakte ik het mijzelf soms wat te moeilijk :) (knoppen waren niet goed, hoop nieuwe spells en spelen op een laptop).
Bijna gewiped, maar uiteindelijk toch alles geoneshot.

Tweede en derde run was met wat bekende mensen, eerst Uthgarde keep (erg simpele instance) en vervolgens Nexus. De tweede run in Nexus ging aanzienlijk beter, ook hier weer alles geoneshot zonder enkele problemen.

Al met al veel plezier beleefd in de voor mij eerste runs, dit smaakt naar meer :)

Dit weekend ding naar 71 als het meezit :)

Anoniem: 270238

En ook weer van de partij in deze altijd gezellige thread :).

Gisteren weer eens een hele slechte raid gehad. Bijna op elke boss 1x wipe 2nd try kill. En dat terwijl we Naxxramas 25 nu op farm hebben staan. Vanavond zal ik zelf moeten raidleaden aangezien onze raidleader/MT er niet zal zijn.

Heb gisteren ook mijn rogue full epic gekregen dankzij een gelukkige trinketdrop van Sartharion en het craften van Leather shoulders en een DPS cloak. Vreemd genoeg bood bijna niemand op de 2na beste roguetrinket :s. Toen ik vroeg om de reden: "We willen jou niet burnen". Vond het vrij sportief, maar heb er wel aan toegevoegd dat als ze iets willen er gewoon voor moeten gaan.

Gisteren op Thaddius eindelijk door de 6k DPS barrier heen. Had helaas een warrior boven me met 6.5k. Op Patchwerk had ik alleen een BM hunter boven me, maar goed dat zal binnenkort misschien ook wel anders zijn.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49
[...]

Sak3d:
Mensen moeten niet zo zeuren over het niveau van de huidige raids. Blizzard heeft al duidelijk aangegeven dat dit de instap raid is (Kara niveau). Als je guild er doorheen raast, wat met de meeste ervaren raid-guilds wel zo is, wees daar dan blij mee en gear jezelf zo snel mogelijk op. Want er komen geheid moeilijkere raids aan in de nabije toekomst waar je het voor nodig gaat hebben :)

• Dakreal
RaseriaN schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:47:
[...]

Tjah, weet je wat het is : op je werk hoor je te werken en op een forum als dit word toch een redelijke zelfstandigheid verwacht mbt. het plaatsen van je post. Leest toch wat prettiger :)
Ik vind het een beetje overdreven. Ik las er zonder probs doorheen :) Maarja mieren-n*ken is ook een vak.

Ik ga er zelf vanuit dat er straks nog wel moeilijke raids komen.. reden is dat Kara volgens mij als eerste gereleased was met TBC en daarna kwam pas Gruul's Lair e.d. Komen vanzelf moeilijkere dingen. Geduld is een schone zaak, ben je al 2 weken lvl 80 en vind je het toch nodig om te whinen.. dan moet je maar meer tijd in je social life steken en rustiger lvlen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• wildcardxl
Door alleen al te zeggen da tje op je werk moet werken geef je een beetje je naiviteit aan, op kantoor heel gebruikelijk dat je tussendoor even op internet gaat, word hier ook gewoon getolereerd, zolang je maar niet uitgebreid op hyves/tweakers/geenstijl grote verhalen gaat zitten typen is dit gewoon goed. maarja zand erover zal proberen wat meer op het typen te letten.

on-topic: iemand een beetje een idee van de huidige prijs van iron zonder dat het gesmolten is? hoor hier dat die prijzen behoorlijk omhoog kunnen worden gedaan vanwege dk's die hun proffesiosn zo snel willen lvlen?

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Hoi boek :),

Gisteren als eerste maar even wat mats heen en weer gemaild. Cobalt ore van m'n druid naar m'n pala, geprospected en er een stuk of twaalf groene en één blauwe gem aan overgehouden. JC daily gedaan, terug naar m'n druid en twee arctic fur naar een guildie gestuurd die voor m'n DK de avond ervoor een epic leg enchant had gemaakt. Ondertussen ook nog wat zooi naar m'n bankalt gestuurd, daarop ingelogd, wat auctions gepost en wat geld ontvangen.

Ook nog een pug raid gedaan richting Sartharion en Archavon. Allebei oneshots met als beloning de T7 tank gloves van Archavon voor me. Jammer genoeg niet de DPS gloves, maar met een 24 sta gem en marksman enchant zijn ze toch erg lief voor m'n tanksetje. :)

Verder zijn we als officers bezig met een plan om onze raiders te helpen met gearen. Guildies kunnen aangeven welke BoE epics ze nodig hebben en met het kapitaal uit de guildbank willen we de mats van ze kopen, voor iets minder dan AH prijs. We hebben een hechte core, dus ik denk dat dit best aardig kan gaan werken. :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag ik gister nog in Dalaran een groepje van die hog-motors staan, 8 maal die normale en 1x die zijspan versie. Even opgezocht, ding kost 17k gold.. Geld te veel? :P (stond daar voor bijna 200k gold voor mn neus :P)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 08:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

wildcardxl schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:11:
on-topic: iemand een beetje een idee van de huidige prijs van iron zonder dat het gesmolten is? hoor hier dat die prijzen behoorlijk omhoog kunnen worden gedaan vanwege dk's die hun proffesiosn zo snel willen lvlen?
Dat klopt en je bedoelt ore's geen niet gesmolten iron ;) Momenteel is het lekker verdienen aan low level ore's.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:11:
Ik vind het een beetje overdreven. Ik las er zonder probs doorheen :) Maarja mieren-n*ken is ook een vak.
Denk dat een hoop mensen liever tegen normaal geschreven tekst aankijken dan tegen tekst waar allerlei letters ontbreken en/of op verkeerde plekken staan, maargoed dan ben ik maar een mierenneuker :/
Door alleen al te zeggen da tje op je werk moet werken geef je een beetje je naiviteit aan
Ja tuurlijk.. werken op je werk is zo passe :/

Toch wel apart dat mensen eerst naar 80 rushen, dan zo snel mogelijk de entree level instance in willen duiken die voor een groot gedeelte gesneden koek is en dan toch zeuren dat het te makkelijk is.
Karazhan was ook zo leeg gestript toen bekend was wat je moest doen bij de Bossfights.

Anoniem: 130680

Nou, gisteren was het zover dan, wat nog nooit in BC is gelukt, is nu wel gelukt ik heb ook eindelijk artisan riding skill en swift flight form en cold weather flying. Zoals ik al had verwacht hebben de blue cutted gems het laatste zetje gegeven wat ik nodig had om de zooi of beter gezegd gold bij elkaar te harken. Alle gems verkocht voor 700 G bij elkaar, dus nog meer dan ik verwacht had. Uiteindelijk hield ik nog een paar 100 g over. Maar het leek wel even mooi ruim 6 k aan gold.

Vanavond maar een even die quest in Zul'drak afmaken met die Stone Giant voor de blue helm, best wel een pittige quest als je het mij vraagt, maar ja kan ook zijn dat ik iets verkeerd doe. Morgen toch een lang weekend en even kijken of ik naar 79 kan komen of meer. :)

• wildcardxl
je lijkt haast een beetje op linkse media door er een zinnetje uit te halen terwijl er in het gehele verhaal stond: tijdens het werk tussendoor af en toe op het inet: zitten 3 stukjes in waar beperkingen in worden gegeven:) geef nooit aan dat ik NIET werk, alleen dat ik af en toe op internet zit:)

Toch bijzonder hoe mensen vrij lang door kunnen gaan over een nutteloze discussie :).

* Anoniem: 270238 wacht op meer dagboekverhalen.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Anoniem: 270238 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:30:
* Anoniem: 270238 wacht op meer dagboekverhalen.
U vraagt, wij draaien!

Lief dagboek,

Gisteravond weer om m'n druid bezig geweest. Guildy kwam op het idee om samen Nexus te gaan doen. Ik dus healen op m'n 72 feral druid, hij DPS/offhealn op z'n ENH shammy, een level 71 prot pally mee uit de guild, en een andere guildy op z'n 68 huntard mee als aggro magnet. Suffe was dat je op level 68 nieteens de summoning stone kunt gebruiken, kan kennelijk alleen met instances binnen 2 levels ofzo, best bizar. Verder nog een level 71 DK uit de LFG gepakt. Unguilded, maar viel meteen positief op omdat 'ie in normaal correct engels antwoorde.

Maar een wipe gehad, op een trash pull waarbij de tank een patrol over 't hoofd gezien had. Was wel redelijk kantje boord door m'n crappy healing (ik ben echt enorm roestig), maar flink wat XP gepakt. Helaas hadden we alleen maar drops waar niemand wat aan had :(

De unguilded DK bleek een nieuwe speler op AD te zijn die vanaf Moonglade getransferred was. Die hebben we meteen een guildinvite gedaan. Fresh blood! \o/
Anoniem: 252101 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 00:54:
Nou, vanavond mijn Naxxramas intro.

Gingen eerst Plague wing clearen, daarna Arachnid. Begon allemaal heerlijk, iedere boss 1shot, alleen de kamer voor Loatheb dacht ik was lastig (eerste keer probeerden we er ineens door te rennen, tweede keer al AoE'nd en lukte het 'pas').. Dance-dance-revolution was erg grappig om te doen..
Da's toch Heigan?
Auredium schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:25:
Utgarde keep opgestart met drie guildies en een random. Leuke instance zeg. :)
Teamwork ging super, ik sheepte als mage een persoon en vervolgens werkten we de rest af. Eerste baas was een eitje, niemand die het echt moeilijk had tijdens het gevecht. Voor de twee bazen die wat daarna kwamen waren we al gewaarschuwd. Dood je er eentje dan ressurect de ander hem als onverslaanbaar spook. Een van onze guildies was er de avond voor geweest en hun groep was constant gewiped op die twee. Wij echter niet, na een wipe hebben we eerst de melee tot 10% gebracht en daarna de mage samen met de melee gekilled. echt awesome! :P
Err? Je hoeft ze helemaal niet tegelijkertijd te killen? Het maakt geen fluit uit. Op het moment dat je de 2e killed gaat de 1e ook gewoon dood.
Bij de eindbaas werd het lastiger. Eerst een wipe gehad en daarna nog twee (nou ja, geen echte wipes). Na de eerste wipe was ik het zat en als we bijna verslagen waren gebruikte ik invisable waardoor ik niet sneuvelde ookal sneuvelde de rest (niet als gevolg van trouwens). Toen hadden we de tactiek door en instrueerde ik tankswop als de eindbaas word gezombified en kregen wij hem neer waarbij ik de loot ook nog een rollde (greedroll, geen classe dus geld) maar ik had al leuke shoulders gerolled.
Welke taktiek? Je moet alleen uitkijken voor die Smash die 'ie doet? Maar daar kan de tank prima uitlopen.
Het is niet alleen game mechanics. Het is ook puur dat veel mensen AQ40 al kennen, en zelf nog fijn in Sunwell gear zitten. Ik loop zelf nog steeds in een paar Kara items waar ik geen improvements voor heb mogen vinden en ben een van de best gegearde mensen uit m'n guild. Logisch dat als je BT of sunwell gecleared heb het makkelijk hebt. Dat niveau van gear vangt een hoop klappen op.
Is correct Nederlands tegenwoordig alleen nog maar nodig in sollicitatiebrieven en op het Groot Nederlands Spellingsforum?

Als je wil dat mensen de moeite nemen je vragen te beantwoorden raad ik je aan ook de moeite te nemen een beetje fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Iedereen maakt fouten, ik zeker ook, maar dat stukje tekst was gewoon drama. Daarnaast lijkt me het gebruik van hoofdletters niet iets waar je uberhaupt veel denkwerk aan hoeft te besteden.
Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:05:
Mensen moeten niet zo zeuren over het niveau van de huidige raids. Blizzard heeft al duidelijk aangegeven dat dit de instap raid is (Kara niveau).
Onder Kara zelfs.
Als je guild er doorheen raast, wat met de meeste ervaren raid-guilds wel zo is, wees daar dan blij mee en gear jezelf zo snel mogelijk op. Want er komen geheid moeilijkere raids aan in de nabije toekomst waar je het voor nodig gaat hebben :)
Ach, volgens mij is het ook een beetje e-peenen. "Kijk ons is alle content uitgespeeld hebben".
AH prijzen zijn compleet afhankelijk van je realm. Check gewoon ff je AH.

https://niels.nu

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:24

Seraphin

Meep?

Sak3d schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:59:
[...]
Was een beetje geïrriteerd ;) Had waarschijnlijk meer van de nieuwe content verwacht :)
Als je in vanilla wow al Naxx deed (zo ja: kudos), dan kan ik me heel goed voorstellen dat je veel zin had om weer de ervaring van toen te herleven, om er vervolgens achter te komen dat Naxx nu geen r*k voorstelt. Vergeet alleen niet dat Naxx40 de summit van vanilla wow was, zoals SWP in TBC.

Naxx nu, het is al eerder gezegd, is de entry level raid; qua tuning zou je naxx-10 best met normal lvl 80 instance drops moeten kunnen trekken. IMHO is Naxx-10 nog het beste te vergelijken met UBRS in vanilla wow, naxx-25 met ZG (vooruit dan... misschien AQ20).

Ik heb al een bluepost van ghostcrawler gezien waarin wordt aangegeven dat toekomstige 25-mans duidelijk meer uitdaging gaan bieden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:04
Hydra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:30:
[...]

Err? Je hoeft ze helemaal niet tegelijkertijd te killen? Het maakt geen fluit uit. Op het moment dat je de 2e killed gaat de 1e ook gewoon dood.
Wij killen ze ook redelijk tegelijkertijd en dat heeft een reden: De ghost is oncontroleerbaar! Je kan de ghost niet taunten, niet CC'en en hij heeft geen aggrolijst. Dat is dus een risico. Het zal misschien vaak goed gaan, maar als de ghost besluit vol op je healer te gaan dan is er niets wat je eraan kan doen.

Ik speel dus altijd op zeker en roep gewoon altijd "Nuke skull to 10%, kill cross, finish skull", waarbij skull de caster is. Meestal gaat die dan toch wel eerder neer dan cross door de AoE, maar meestal zit er dan toch maar weinig verschil tussen qua tijd.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:02

chromeeh

the Gnome

SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:14:
Zag ik gister nog in Dalaran een groepje van die hog-motors staan, 8 maal die normale en 1x die zijspan versie. Even opgezocht, ding kost 17k gold.. Geld te veel? :P (stond daar voor bijna 200k gold voor mn neus :P)
Ik vind het ook altijd om iemand tegen te komen met de luxe mammoet :P
Even repairen en troep verkopen :)
Dat is in ieder geval wel iets wat ik zelf graag nog wel hebben. Ja hij kost een sloot geld, maar is wel erg makkelijk om te hebben.

Vooral om guildies te kunnen helpen / vervoeren.
En om lekker makkelijk te kunnen repairen en verkopen.
Geen excuses dat je geen reagents hebt, loop maar even mee, kun je ze direct kopen 8)
Uiteraard heeft dat beest ook een hoog nice-to-have gehalte :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:14:
Ik heb zelf zaterdag die traveler's mamoet gekocht, 18k goud voor mij (honored met Kirin Tor). Ja het is een hoop goud, maar het is ook dikke pret met die olfiant. Mensen kunnen nu pizza's in de oven gaan gooien, bio breaks houden, thee zetten of weet ik het wat terwijl ik ze door de halve zone heenrijd. Ja veel van de mensen waar ik mee speel zijn niet zo goed in goud verdienen of kunnen de motivatie niet opbrengen om dailies te doen, dus die hebben geen epic flying skill en dan is dit sneller. Verder kan iedereen meerijden met die mamoet, dus ook level 1 karakters. Da's toch wel handig soms met alts enzo. En natuurlijk is het waanzinnig handig dat ik als mega hamster nu in de middle of nowhere grays kan vendorren omdat mijn tassen weer eens vol zitten en/of repairen om een instance te doen zonder terug te hoeven naar een plaats.

Ondertussen ben ik aan het sparen voor de engineering mats voor die motor, 12.5k goud als ik het goed gezien heb. Titansteel bars kan ik zelf maken, arctic fur ed is niet zo duur. Bijna al weer 3k goud sinds ik zaterdag die mamoet kocht dus misschien gaat het voor het einde van het jaar nog wel lukken. Alleen jammer dat alliance dan weer geen zijspan mount heeft. Waarom? Gnomes op motors, dat hoef ik toch niet uit te leggen ;)

Kort samengevat, voor mij een waarschijnlijk ook voor de mensen die jij gezien hebt geldt dat dit een stukje extra speelplezier is. Ja je hebt goud teveel maar wat moet je er anders mee? Kun je het beter voor wat meer speelplezier inzetten (en ja mijn gear is behoorlijk ge-enchant en ge-gemmed, ik heb buff foods, elixers ed bij me als het nodig is).

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Lief dagboek

Heb zowat de hele week geen WoW aangeraakt en tot nu toe om terug te komen op me chars was ik nogal bored...had geen fut om te raiden ging me te snel te hardcore en geen lol....

Heb besloten de guild te leave en terug te gaan naar me roots en naar me 1e guild te gaan die alles met een korrel zout nemen en zo hun lol hebben en toch beetje 10 man en 25 man aankutten..
Zware beslissing ? van een high end naar casual friend guild te gaan ? , nee...
10 van de 15 RL vrienden die ook wow spelen zitten op die server waar die casual guild is, de rest dus niet

Kan ik eindelijk weer casual fun hebben, naja eindelijk je bepaald zelf, maar kan nu weer gerust een avond niet wowe, (dat zou het vrouwtje leuk vinden haha ) en kan ook gerust weer is een avond lekker questjes doen inplaats van

0900 naar het werk
1800 naar huis
1830 thuis
1830 tot 1845 eten en drinken
1845 tot 1900 naar de bank en ah
1900 tot 2300 raiden
2300 tot 0700 slapen

En zo gaan we weer verder :) , nee wil ook gewoon met vrienden rond lopen kutten beetje onderzoeken quests doen achievments halen, en wie weet het snelle raiden vlak voor de andere uitbreiding weer, maar tot nu toe sta ik 100% achter me keuze en ga ik tot dat Mealstorm of Emerald dream in zicht is lekker casual spelen :)

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:00:
[...]

Goed, Devil May Cry 4 Demo geinstalleerd. 5 minuten gespeeld en jawel, ook hier een crash.
Aangezien het niet mijn videokaart meer kan zijn, moet het wel de combi mobo-geheugen zijn.
Jammer...
Wat is een lekker moederbord voor een AMD X2 6000+?
Ik had ook problemen met verschillende spellen. (BSOD) Vanalles geprobeerd, uiteindelijk Aero uitgezet en het was opgelost. Maar een google geeft heel veel oplossingen die allemaal niet werkten bij mij. Heb je al is XP geprobeerd?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

chromeeh schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:38:
[...]

Ik vind het ook altijd om iemand tegen te komen met de luxe mammoet :P
Even repairen en troep verkopen :)
Dat is in ieder geval wel iets wat ik zelf graag nog wel hebben. Ja hij kost een sloot geld, maar is wel erg makkelijk om te hebben.
Vind het verder ook geen probleem, enkel grappig om te zien dat ik net nu 3k gold hebt terwijl er voor je bijna 200k stond geparkeerd :P

Was aan het sparen voor epic fly, maar eigelijk lijkt dit amper nodig. De 2x dat je moet vliegen gaat ook goed af met enkel die 'langzame' versie. En met ruim 3k gold kan ik wel LW flink skillen en mijn alts voorzien van mounts.

• Dakreal
Gisteren eindelijk is Amphitheater of Anguish gedaan en een mooie mace gescoord.
Ging niet zonder slag of stoot, er was namelijk wat horde daar aant ganken, maar met z'n 4en hebben ze allemaal een aantal keren gepakt en het probleem was daarna verholpen.

We hebben trouwens alle bosses met z'n 4en gedaan, dus zo moeilijk is het idd niet meer.
Daarna nog even snel wat mobs gegrind todat ik lvl 78 was geworden. Vervolgens voor 300g aan spells gekocht bij de Rogue trainer, gelukkig heb ik geld zat.. dus dat was geen probleem!

Daarna nog even flink gestruint in ah waar ik een mooie belt tegen kwam. Die ook metteen maar gekocht en wat weapon enchants.. ziet er metteen een stuk mooier uit kwa stats:

Shádé

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 21:56
ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:58:
Over hunter nerfs gesproken

Check de patchwork fight http://wowwebstats.com/jirpgx5246ajg

5k+ dps

kut hunters : (
Precies! Ik kom op 10 mans Patch net uit op 3400 DPS :(

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:55
SinergyX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:48:
[...]

Vind het verder ook geen probleem, enkel grappig om te zien dat ik net nu 3k gold hebt terwijl er voor je bijna 200k stond geparkeerd :P

Was aan het sparen voor epic fly, maar eigelijk lijkt dit amper nodig. De 2x dat je moet vliegen gaat ook goed af met enkel die 'langzame' versie. En met ruim 3k gold kan ik wel LW flink skillen en mijn alts voorzien van mounts.
die moet je uitleggen.. de twee keer dat je moet vliegen?
ik vlieg het hele continent over en vermijd de FP's tenzij ik voor koffie break ga. ff snel van de ene quest naar de andere hoppen met epic flight... heaven! 't is echt wel de moeite waard om epic flight te hebben en ik denk dat alleen mensen die nooit epic flight gehad hebben, er misschien het nut niet van inzien? (no offense :+ )

btw, die mammoth is idd heel gaaf maar eer ik het geld heb.. hmm volgende expansie zal ws wel uit zijn dan hehe

Hydra schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:30:

AH prijzen zijn compleet afhankelijk van je realm. Check gewoon ff je AH.
Ja en nee, het is ook een beetje wat de gek ervoor geeft, zo gaan Solid Sky Saphires bijvoorbeeld ruim voor 150+ G over de toonbank op dit moment bij ons op de realm. Maar over een week als het aanbod misschien groter is kunnen ze misschien maar voor de helft van de prijs verkocht worden. Ik neem aan dat over een tijdje de prijzen wat stabieler gaan worden bij ons op de realm. Het is nu nog extreme uitschieters naar boven bij schaarste en kun je nog een slaatje er uit slaan, over tijdje zal niemand dat meer gaan betalen, helemaal als er ook nog eens epic quality gem design's gaan komen. Die heb ik tot op heden nog niet gezien in wrath.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, als je kijkt naar details, zie je ook het probleem:
http://wowwebstats.com/jirpgx5246ajg?a=x1d6b162

Niets OP, gewoon enorme white damage en de dump skill van de pet. Ga ervanuit dus iemand met nagenoeg alles tot in detail geupgraded qua gear. Snap niet waarom ze dan aan de andere kant gaan snijden, gezien 40% van totale damage uit heel andere skills komen.

http://wowwebstats.com/jirpgx5246ajg?a=x12b05c
Dit is wat blizzard ziet en wil veranderen. Volley doet meeste damage, maar persoon in kwestie zit 'maar' op 3k dps. (zover ik weet ik volley static damage - buiten %-dmg buffs-, waar white 99% gear-based is).
Yokidrink schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:51:
die moet je uitleggen.. de twee keer dat je moet vliegen?
ik vlieg het hele continent over en vermijd de FP's tenzij ik voor koffie break ga. ff snel van de ene quest naar de andere hoppen met epic flight... heaven! 't is echt wel de moeite waard om epic flight te hebben en ik denk dat alleen mensen die nooit epic flight gehad hebben, er misschien het nut niet van inzien? (no offense :+ )
Ik pak meestal FP's en HS zit in dalaran. Verder ga ik echt nergens meer heen, of ik blijf een lange tijd in 1 zone en gebruik gewoon mijn grond mount.

Natuurlijk heeft epic flight nut, maar ik heb weinig zit er 5k + mount te gaan sparen, voor mij is moeite/geld verhouding het niet waard, zeker als ik kijk wat ik anders kan doen met die ruim 3k.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2008 11:01 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:52:
[...]

Ja en nee, het is ook een beetje wat de gek ervoor geeft, zo gaan Solid Sky Saphires bijvoorbeeld ruim voor 150+ G over de toonbank op dit moment bij ons op de realm. Maar over een week als het aanbod misschien groter is kunnen ze misschien maar voor de helft van de prijs verkocht worden. Ik neem aan dat over een tijdje de prijzen wat stabieler gaan worden bij ons op de realm. Het is nu nog extreme uitschieters naar boven bij schaarste en kun je nog een slaatje er uit slaan, over tijdje zal niemand dat meer gaan betalen, helemaal als er ook nog eens epic quality gem design's gaan komen. Die heb ik tot op heden nog niet gezien in wrath.
Arctic Fur kostte bij ons in het begin ook 500G+ ... nu gaan ze in /2 voor 50G of minder :)

Siren's Tears zijn dan wel weer lekker aan de prijs (kheb er tijdens mn fishing levelling een stuk of 10 uit clams gehaald dus das lekker cashen).

Zodra het aanbod echt flink gaat stijgen zullen alle prijzen hard omlaag gaan, zoals met alle schaarse dingen die in het begin duur zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Zijn jullie eigenlijk druk bezig met de achievements? Ik heb er nog niet zo veel maar af en toe blader ik er zo eens door om te zien wat er nog allemaal te halen is. Eigenlijk is dat best veel en enorm leuk om te halen vind ik :D . Zo kom je waarschijnlijk hele leuke dingen tegen en zie je nog eens iets :) .

• Mektheb
zwik schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:00:
Zijn jullie eigenlijk druk bezig met de achievements? Ik heb er nog niet zo veel maar af en toe blader ik er zo eens door om te zien wat er nog allemaal te halen is. Eigenlijk is dat best veel en enorm leuk om te halen vind ik :D . Zo kom je waarschijnlijk hele leuke dingen tegen en zie je nog eens iets :) .
Mja niet druk maar vind het wel leuk om te doen, bv zoals explorer enzo (nog niet af lol) of zoals die dingen waar je wat voor krijgt is gewoon gaaf :)

hoe krijg je eigenlijk conqerour of naxxramas ? als title

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

DizzyWeb

Ondertiteld

Mektheb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:04:
[...]

Mja niet druk maar vind het wel leuk om te doen, bv zoals explorer enzo (nog niet af lol) of zoals die dingen waar je wat voor krijgt is gewoon gaaf :)

Google is je vriend ;)

Mektheb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:04:

Alles slopen in heroic mode 25 man raid denk ik zo, en anders kijk even op wowwiki daar staaat het wel ergens.

• Exitium
  • Laatst online: 17-06 12:57
Realm first KT kill.

Wil zelf heel graag 'Champion of the Frozen Wastes', is echt perfect als DK. Moet alleen heroic Gundrak, heroic Azjol-Nerub en KT nog geloof ik.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:41:
Lief dagboek

Heb zowat de hele week geen WoW aangeraakt en tot nu toe om terug te komen op me chars was ik nogal bored...had geen fut om te raiden ging me te snel te hardcore en geen lol....

Heb besloten de guild te leave en terug te gaan naar me roots en naar me 1e guild te gaan die alles met een korrel zout nemen en zo hun lol hebben en toch beetje 10 man en 25 man aankutten..
Zware beslissing ? van een high end naar casual friend guild te gaan ? , nee...
10 van de 15 RL vrienden die ook wow spelen zitten op die server waar die casual guild is, de rest dus niet

Kan ik eindelijk weer casual fun hebben, naja eindelijk je bepaald zelf, maar kan nu weer gerust een avond niet wowe, (dat zou het vrouwtje leuk vinden haha ) en kan ook gerust weer is een avond lekker questjes doen inplaats van

0900 naar het werk
1800 naar huis
1830 thuis
1830 tot 1845 eten en drinken
1845 tot 1900 naar de bank en ah
1900 tot 2300 raiden
2300 tot 0700 slapen

En zo gaan we weer verder :) , nee wil ook gewoon met vrienden rond lopen kutten beetje onderzoeken quests doen achievments halen, en wie weet het snelle raiden vlak voor de andere uitbreiding weer, maar tot nu toe sta ik 100% achter me keuze en ga ik tot dat Mealstorm of Emerald dream in zicht is lekker casual spelen :)
LOL

jij was toch diegene die ging rerollen voor een guild? Dat had je dan vantevoren toch ook wel kunnen bedenken? 8)7

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 14:07
Lief dagboekje,

Gisteren wilden een paar guildies een Naxx10 groepje starten, de eerste 7 waren zo bij elkaar maar op de laatste 3 hebben we even moeten wachten. We konden wel een paar puggers meenemen, maar ach tijd genoeg en we gearen liever wat guildies die bovendien de fights kennen, moesten alleen ff heroicje afmaken. Goed om half 9 toch begonnen, eigenlijk alles geoneshot tot aan 4HM, op Loatheb na, daar kregen we 't voor elkaar 3x te wipen. Mensen die lekker blijven staan met de debuff en vervolgens overal stinkplakkaatjes neerlegt, handig :)
Leuke plate dps bracers, neck, legs en belt mogen looten, leuke upgrade. Helaas geen tanking spul maar het ziet er naar uit dat ik toch moet blijven dpssen voorlopig, ach ook lache. T7 chest dropte ook maar gezien de DK tank nog niks had gekregen heb ik dat naar hem gepassed.

Iemand de nieuwe DK changes gezien? Paar "nerfs" maar voor het grote deel ben ik toch wel blij met de changes. Vooral die pesti cooldown was erg irritant, en kan me voorstellen met name voor tanks.

@Sui yay met zo'n bak rested moet je toch zo 72 zijn :P
Whisp me dit weekend ff dan doe ik wel een instanceje mee.

Bnet pindle#2913

• On_E
  • Laatst online: 18-06 19:25

On_E

Housemusic

Helemaal niet zelfs.

Maar ik kreeg gisteren wel een toffe, was even AFK gegaan op de zep van Vengeance Landing naar UC, en toen ik terugkwam bij de PC bleek de zep alweer op de weg terug naar VL te zijn.

Ik sprong er dus vanaf, verloor 9.5k hp en kreeg de achievement ‘’Going Down?’’ (fall 65 yards without dieing)

Dat vond ik dan wel weer grappig.

Oh en ook nog lvl 73 geworden gisteren !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Mektheb
shoombak schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:11:
[...]

LOL

jij was toch diegene die ging rerollen voor een guild? Dat had je dan vantevoren toch ook wel kunnen bedenken? 8)7
blijkbaar heb je het niet helemaal gelezen of begrepen:)

Want ja ik stap van hardcore af , en ja ik ben met een reroll char bezig in een guild...wat dus ook juist ja casual is...

Ik ben dus niet gererolled om HARDCORE weer te lvlen en te doen nee om gewoon casual in te kunnen loggen en te lvlen op me alt of ff rondje doen op me main...wat is daar lol aan ? 8)7

Edit : Kortom Hardcore > Exit Casual > Friendsplay Alts lvlen > FUN

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 11-12-2008 11:22 ]

Anoniem: 282346

Ik probeer in deze expantie zo weinig mogenlijk pvp te doen ( behalve de pvp stukken die mandatory zijn voor men gear ) en me meer te concentreren op het PVE gedeelte. En dat resulteerd al gauw in veel achievements. + veel skills hebben is ook veel achievements.
- first aid
- Cooking
- Fishing
- primairy profession
- secondary profession

Rep farming , enz .. enz ..

Er is voor ieders wat wils zowel voor PVE'rs als PVP'rs. Maar uiteindelijk is het een persoonlijke keuze en de meeste die voor de achievements gaan zijn meerendeel PVE-orientated players.

• Dakreal
Anoniem: 282346 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:19:
[...]

Ik probeer in deze expantie zo weinig mogenlijk pvp te doen ( behalve de pvp stukken die mandatory zijn voor men gear ) en me meer te concentreren op het PVE gedeelte. En dat resulteerd al gauw in veel achievements. + veel skills hebben is ook veel achievements.
- first aid
- Cooking
- Fishing
- primairy profession
- secondary profession

Rep farming , enz .. enz ..

Er is voor ieders wat wils zowel voor PVE'rs als PVP'rs. Maar uiteindelijk is het een persoonlijke keuze en de meeste die voor de achievements gaan zijn meerendeel PVE-orientated players.
Is idd ook lekker om je secondary profs te lvlen. Ik heb gister mining 450 laten ticken, dus nu skinning en mining op dat lvl. First aid zit op 443, cooking en fishing nog onder de 100. Wil deze ook zeker gaan lvlen op lvl 80. Waarschijnlijk toch tijd zat en je hebt is wat nuttigs te doen ipv pvp farmen voor epics o.i.d. :)

Kaap schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:48:
[...]

Precies! Ik kom op 10 mans Patch net uit op 3400 DPS :(
Ik zat op 4.5k met uiteraard de BM hunter boven me :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 08:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:24:
[...]

Is idd ook lekker om je secondary profs te lvlen. Ik heb gister mining 450 laten ticken, dus nu skinning en mining op dat lvl. First aid zit op 443, cooking en fishing nog onder de 100. Wil deze ook zeker gaan lvlen op lvl 80. Waarschijnlijk toch tijd zat en je hebt is wat nuttigs te doen ipv pvp farmen voor epics o.i.d. :)
Mijn huidige skill list is alsvolgt :

Blacksmithing : 400
Mining : 425
Cooking : 388
Fishing : 225 ( Te lui om maar duskwallow te gaan voor de volgende quest )
First aid : 401

Ik vind het nog wel redelijk.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:10
Nieuw deeltje. We gaan dus hier verder:

-> Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 175

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Anoniem: 85278

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:52:
[...]

Dat je nog genoeg gold hebt verdiend voor je epic mount is erg knap, aangezien ik standaar blue gems undercut met 20g en green met 3 tot 5 G. })
Aangezien Trollimmie zich nog niet gemeld heeft op de AH, verzorg ik op dit moment de Aldi gems op Trollbane.
Ben eind Tbc pas overgestapt naar JC, maar dat had ik veel eerder moeten doen :P
Bijna al mijn Professions op 450 door spullen op de AH te kopen, maar JC levert zoveel op, dat ik zelfs meer gold heb dan voorheen.

@Trollimmie, Stop met het linken van Webstats, zolang ik nog in Pre-Wotlk gear rondloop.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 11-12-2008 11:46 ]

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ShadowBumble schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:33:
[...]

Fishing : 225 ( Te lui om maar duskwallow te gaan voor de volgende quest )

Ik vind het nog wel redelijk.
Fishing kan je overal levelen. Het hoeft niet geel/oranje/groen te zijn.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• Smultie
  • Niet online
Anoniem: 85278 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:45:
[...]

@Trollimmie, Stop met het linken van Webstats, zolang ik nog in Pre-Wotlk gear rondloop.
@4fun, stop met je tijd te verknoeien op een forum, terwijl je duidelijk nog gear moet halen aangezien je nog in Pre-Wotlk gear rondloopt!

• ImdaMned
Tailoring: 450
Enchanting 426
Fishing : 17 Mijn god wat een kut profession
First aid : 375 (had cloth nodig voor tailoring)
Cooking 40 Booooooooring

Owja, oud guildie is teruggekeerd uit down under en vond het een goed idee om zijn priest te renamen naar Trollïmmie. Na een dag ging de lol er vanaf en moet ie nu 3 maanden wachten voor een nieuwe rename : D

Anoniem: 104748

Carnagy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:07:
Voor de mensen met een ATI video kaart. Ati Catalyst 8.12 drivers zijn uit. Ik las dat deze ook het shadow flickering op moeten lossen.
Dus niet opgelost. :(
Het is wel iets verbeterd, maar voluit geeft nog steeds flickering prob in de verte op bepaalde bomen bijvoorbeeld.
Ik vindt het niet zo erg want de engine kan imo toch niet goed met shadows omgaan. De pop up van WoW maakt shadow erg belachelijk.

De pop up in WoW is toch al het grootste nadeel van de hele engine, dat de engine niet de nieuwste is boeit me niet maar pop up kan soms echt de gameplay verpesten. Als je denkt dat je even ergens door heen kan rennen, zitten er opeens zootje mobs aan je reet. Vraag me dan ook af wat het nut van die slider is waarme je distance kan instellen, leuk dat je gebouwen enzo sneller ziet maar het gaat om de mobs uiteindelijk imo...

Maar voor de rest, ik geniet echt van WotlK op het moment. Ben op me gemakkie meerdere chars aan het lvlen, de hoogste is 72. Ik had allang 1 of 2 op 80 kunnen hebben, maar ik heb zo een fun hoe ik nu speel. :)

En het heeft veel voordelen;

- beroepen gaan makkelijker
- je komt relaxere mensen tegen over het algemeen (de echte rushers hadden een race de eerste week)
- ik heb nog een mooi weg aan nieuwe questen open staan. ;)

Aangezien ik het misschien allemaal weer beu ben op 80, (je moet *** en ***, zodat je *** kunt doen wat je wel leuk vind) kan ik beter op me gemak door gaan. :) De verhalen over hoe arena weer (nog erger dit keer..?) je strot door geduwd wordt om aan PvP gear te komen, laten me al vrezen...

Give massive PvP battles in WoW, waar het om actief spelen gaat en leechen niet beloond word! En waar je wel gewoon een goede PvP set mee bij mekaar kan krijgen ipv restjes van oude seizoenen.

Ach...will see. :)

• ImdaMned
[...]

Sorry, wist niet dat je mee liep, zag alleen de top 15 van dps })

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteravond nog alle 4 de ally steden ge steamrolled met 40 man raid grp. Op Burning Blade

5 Miljoen hp is niet zo veel als je daar met 40 man op zit :-/

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 11:50:
Tailoring: 450
Enchanting 426
Fishing : 17 Mijn god wat een kut profession
First aid : 375 (had cloth nodig voor tailoring)
Cooking 40 Booooooooring

Owja, oud guildie is teruggekeerd uit down under en vond het een goed idee om zijn priest te renamen naar Trollïmmie. Na een dag ging de lol er vanaf en moet ie nu 3 maanden wachten voor een nieuwe rename : D
name change en transfer is tegenwoordig nog maar 1 maand :)

Fishing and cooking zijn pro. Emo food verkopen voor 25 gold per stuk, 75 gold voor de hele achievement :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

[...]

Dat je nog genoeg gold hebt verdiend voor je epic mount is erg knap, aangezien ik standaar blue gems undercut met 20g en green met 3 tot 5 G. })
Aangezien Trollimmie zich nog niet gemeld heeft op de AH, verzorg ik op dit moment de Aldi gems op Trollbane.
Ben eind Tbc pas overgestapt naar JC, maar dat had ik veel eerder moeten doen :P
Bijna al mijn Professions op 450 door spullen op de AH te kopen, maar JC levert zoveel op, dat ik zelfs meer gold heb dan voorheen.

Oh nee hoor , ik vind dat zelf helemaal niet knap Laeh, als ik zie hoeveel Trollie heeft verdiend pre-WoltK, is die 6500 k maar een schijntje en daarvan is niet alles afkomstig van JC verkoop, maar ook een deel ore verkoop af en toe een rare world drop en natuurlijk gewoon quest's. En dan hebben we het nog niet eens over de echte AH players die zomaar even de goldcap hitten ;)

• Fuelke
  • Laatst online: 18-06 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.