Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 15:28
de QQ was ook om reactie uit te lokken.
ik ben altijd van het standpunt... we zullen wel zien al ben ik een beetje angstig voor de steadyshot nerf van 20% naar 10%. mja... zal ik iets harder moeten vechten om op nr1 dps te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:10:
[...]

Ik draai gewoon IE7, dat terzijde. In hoogtij van IE6 was het allemaal niet zo'n gezeik over browsers, support of soortgelijk. Maargoed, lijkt dus geen fout, de website heeft gewoon geen notes. (klik - of Firefox en opera mobile zijn ook kapot :P)
Trust me, dat is altijd zo geweest. Ook als je 'in de hoogtij van IE6' (dus een jaar of 7 geleden) een browser gebruikte van 8 jaar oud had je hetzelfde gezeik hoor ;) Dat is alsof je met Netscape 2 aan het browsen was op dat moment ;)

Mensen realiseren zich echter vaak niet hoe ongelofelijk oud IE6 echter al niet is.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 10-12-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:35:
zie zoveel changes maar zie weinig dingen voor mages of iets...
Ja, er is al tijden geen nieuws geweest wat betreft mages. Zie het voorlopig ff aan. Die Hunter nerf is prima wat de PvE damage was gewoon redelijk heftig.
Zal wel aan mij liggen :P en dat ze daarom voor mages spirit geintroduceerd hebben als het ware, maar merk er bar weinig van als ik de laatste 10% van de boss moet wande :P...
In dat geval had je Mage armour moeten gebruiken in plaats van molten armour :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:42:
[...]

Ja, er is al tijden geen nieuws geweest wat betreft mages. Zie het voorlopig ff aan. Die Hunter nerf is prima wat de PvE damage was gewoon redelijk heftig.

[...]

In dat geval had je Mage armour moeten gebruiken in plaats van molten armour :)
Dat dan weer wel, :P maar goed valt me gewoon op en eigenlijk vind ik het irritant van de potions, waarom kan ik in 1 combat phase niet me health ? mana ? en haste pot gebruiken nu moet ik kiezen er 1 van de zoveel die er zijn te gebruiken :D

valt wel mee te leven ofc maar veranderingen zijn nieuw en eng :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
kan iemand hier even de patchnotes plakken die betrekking hebben op het volgende:

WoW krijgt mogelijkheid tot zogenaamde dual-specs via patch

Ik kan ze hier niet opvragen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:45:
Dat dan weer wel, :P maar goed valt me gewoon op en eigenlijk vind ik het irritant van de potions, waarom kan ik in 1 combat phase niet me health ? mana ? en haste pot gebruiken nu moet ik kiezen er 1 van de zoveel die er zijn te gebruiken :D
Blizzard wil tegengaan dat je enorm veel aan consumables moet gaan grinden, en ik vind dat prima. Toen ik op m'n priest raidde had je een clubje mensen die zelfs die meuk uit Blasted Lands gingen halen. Ben je dus voor elke raid een uur aan het grinden voor alleen maar die buffs.
FragNeck schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:55:
kan iemand hier even de patchnotes plakken die betrekking hebben op het volgende:

WoW krijgt mogelijkheid tot zogenaamde dual-specs via patch

Ik kan ze hier niet opvragen
Zijn nog geen patch notes voor. Laatste blue post:
Well we agree that swapping talent specs isn't quite enough. No use having a whole load of glyphs for your tanking spec that are almost useless when you're dealing damage, for example. We'd also like to swap over action bars too -- it'd be a pain if you're trying to Mind Flay and you end up trying to Flash Heal!

So yes we have taken these kind of considerations into account and we'd like the feature to do more than "just" swap talent specs.

Because it is a bit more featured than originally mentioned, we'll be needing to do a bit more work on it before we can share it with you. So we're hoping to bring this feature to you in our next major content patch, but only if we're happy enough with it to make it live.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 10-12-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:55:
[...]

Blizzard wil tegengaan dat je enorm veel aan consumables moet gaan grinden, en ik vind dat prima. Toen ik op m'n priest raidde had je een clubje mensen die zelfs die meuk uit Blasted Lands gingen halen. Ben je dus voor elke raid een uur aan het grinden voor alleen maar die buffs.

[...]

[...]
Ben ik met je eens, maar goed ik gaf elke raid 250g uit op de AH aan mats pots en stuff en gaf altijd voldoening om alle soorten dingen te gebruiken in een bossfight tegen KJ / Muru pre-patch BV, nu heb ik het idee van why bother ? kan er toch maar 1 per combat gebruike...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:55:
[...]

[...]

[...]
Aha, op die fiets :) Bedankt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:01:
[...]

Ben ik met je eens, maar goed ik gaf elke raid 250g uit op de AH aan mats pots en stuff en gaf altijd voldoening om alle soorten dingen te gebruiken in een bossfight tegen KJ / Muru pre-patch BV, nu heb ik het idee van why bother ? kan er toch maar 1 per combat gebruike...
Het geeft, vind ik, een extra "moeilijkheid" mee aan gevechten. Ik kan óf een health pot nemen óf een mana pot; ik moet dus kiezen. Vroeger kon je chainpotten, en was het eigenlijk alleen de vraag hoeveel heb je er bij.

Ik vind het een prima beslissing, het maakt het skills/keuzes belangrijker als hoeveel geld iemand kan/wil uitgeven aan pots.

Daarnaast is het natuurlijk een uitkomst dat je niet meer uren hoeft te grinden om te kunnen raiden; aangezien sommige (hardcore) guilds het verplicht stelde minimaal 20 (bijv) mana pots mee te nemen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-03 10:42
Weet iemand of er een addon bestaat met een PHP script waarmee je, je professions makkelijk online kan tonen.

We hebben in de guild met de jewelcrafters afgesproken dat iedereen bepaalde paterns haalt van de tokens zodat we met z'n alle zo snel mogelijk veel gems kunnen maken voor de rest van de guild.

Nu ben ik zelf al met een script begonnen maar kom er maar niet uit en wegens tijd gebrek heb ik ook niet echt tijd hier super veel tijd aan te besteden dus vroeg me af of er zoiets bestaat :)

Heb er op geGoogled maar ook hier kon ik niks bruikbaars vinden.

Een voorbeeld van mijn script kan je hier vinden.
http://145.118.4.14/56018/JC

Dan word het misscien iets duidelijk wat ik bedoel.
De bedoeling is dus dat de jewelcrafters een vinkje zetten achter owned en dat er vervolgens in de lijst de naam van die persoon naast het design komt te staan

[ Voor 20% gewijzigd door Radiance op 10-12-2008 15:09 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
OkkE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:06:
[...]

Het geeft, vind ik, een extra "moeilijkheid" mee aan gevechten. Ik kan óf een health pot nemen óf een mana pot; ik moet dus kiezen. Vroeger kon je chainpotten, en was het eigenlijk alleen de vraag hoeveel heb je er bij.

Ik vind het een prima beslissing, het maakt het skills/keuzes belangrijker als hoeveel geld iemand kan/wil uitgeven aan pots.

Daarnaast is het natuurlijk een uitkomst dat je niet meer uren hoeft te grinden om te kunnen raiden; aangezien sommige (hardcore) guilds het verplicht stelde minimaal 20 (bijv) mana pots mee te nemen.
Ja ben ik met je eens, bij ons is dat ook zo van alles 20 bv TBC

Ik ben het er wel mee eens maar soms was het het geen van pots knallen trinkets knallen en boem boem !!!
ach alles lijkt altijd vroegah beter te zijn, denk ik moet wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-04 09:17

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Hahaha :D

Andere vraag naja meer vraag van wat is jullie mening over het gebruik van pots tegen over TBC ?

weet nog op KJ kon ik lekker chain potten en geen drama voor me mana (haha) maar nu moet je of ee manapool van 18k hebben, 3 stones je evocation en 1 pot en dan raak je nog oom 8-)

Zal wel aan mij liggen :P en dat ze daarom voor mages spirit geintroduceerd hebben als het ware, maar merk er bar weinig van als ik de laatste 10% van de boss moet wande :P...
ah jah ik moet wel zeggen dat dit beter word naar mate je wat meer gear hebt, laatst een strat timed run gedaan, elke keer oom, aardig wat manapots gebruikt (ging natuurlijk elke keer out of combat)
toen een paar dagen laten had ik T7 Head + Gloves, en nog een paar upgrades, weer strat timed gedaan, en nauwelijks problemen.

bedenk mij net invisible zorgt er vaak voor dat je ooc geraakt, kunnen we dan weer opnieuw potten?

Kel thuzad/saph gedaan met de 50% mage armor regen glyph kom je ook een eind. (voor resistance even van armore type geswitched.

Btw url naar de mage changes pagina? :D (werk enzo)
Dual spec zit ik wel heel erg naar uit te kijken, vooral als ik mijn pala ga levelen tank/healer :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 22-04 10:23
Gohan-san schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:07:
[...]
bedenk mij net invisible zorgt er vaak voor dat je ooc geraakt, kunnen we dan weer opnieuw potten?
Night-elf shadowmeld werkt in ieder geval voor chainpotten, maar of dat creative use of game mechanics is of een bug weet ik niet.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:01:
Flasks en bufffoods zijn nog steeds niet gratis hoor, Flasks gaan bij ons voor 100g ofzo. Dankzij northern spices zijn goeie buff-foods ook niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

bras schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:19:
[...]

Night-elf shadowmeld werkt in ieder geval voor chainpotten, maar of dat creative use of game mechanics is of een bug weet ik niet.
Hm? Zover ik weet kan je shadowmeld niet in combat gebruiken, maar ik heb ook al lang niet gespeeld dus wie weet is dat in een patch erbij gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 208852 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:21:
[...]

Hm? Zover ik weet kan je shadowmeld niet in combat gebruiken, maar ik heb ook al lang niet gespeeld dus wie weet is dat in een patch erbij gekomen :P
Hij is op de schop gegooit, zit nu 2 min cd op en je kunt hem in combat gebruiken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 15:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zit ik zo die replies door de lezen, maar moet ze best gelijk geven.. ik ken geen enkele hunter die steevast nr. 1 DPS is. Ze gaan imho wel erg snel met de nerf aan de gang, terwijl nu mischien 5% ofzo van de hunters 'end content' geared zijn? Maargoed, we zien wel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-04 17:42
Het levellen van een priest is niet eens zo erg als veel mensen beweren.
Met een beetje fatsoenlijke gear is een disc/holy build sneller levellen dan shadow.
Je gaat namelijk praktisch nooit /oom en doet nog behoorlijk wat damage op single targets. Daarbij kan je jezelf healen, dus eten is niet nodig. Vergeet alleen niet 3 puntjes in shadow te doen: Spirit Tap is echt ideaal! Ik haalde ongeveer 900 mana while casting en 1100 while not casting als spirit tap up is.

@ Het hele hybrid verhaal van de afgelopen pagina’s... Laat iedereen lekker zijn ding doen, je kunt toch geen specs opleggen, en al helemaal niet in PuGs. Als die gasten willen DPSen en ze bakken er ook nog wat van: prima!

Als er nog 1 plekje over is voor een healer en een uil wil mee, dan heeft hij toch gewoon pech? Ik zie het verschil dan niet met alle andere DPSers die misschien wel mee willen...

Anyway, vaak zat hybrids in mijn party die het prima doen, leuk dat ze er zijn, en als er een goede speler achter zit kan het nog ontzettend handig zijn ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

In een bossfight ga je écht niet ooc hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

hmmjah ik vind het aardig creatief dan :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
[...]

Hahaha :D

Ik kan me eind 2005 nog herinneren. Al patches lang geen changes en jawel, een mage change \o/

Icoon van mage armor werd vernieuwd \o/
Andere vraag naja meer vraag van wat is jullie mening over het gebruik van pots tegen over TBC ?

weet nog op KJ kon ik lekker chain potten en geen drama voor me mana (haha) maar nu moet je of ee manapool van 18k hebben, 3 stones je evocation en 1 pot en dan raak je nog oom 8-)

Spi is care. Neem een frostfire spec, neem molten armor, frostfire en scorch glyph en dan maar frostfire bolts spammen. Ik ben tot nu toe nog niet oom geweest en hoef maar zelden een pot / mana gem te gebruiken. Flame cap en haste/destruction pots slikken lekker weg atm : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 22-04 10:23
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:30:
[...]
In een bossfight ga je écht niet ooc hoor.
Dan zitten er in heroics geen bosses meer?
Verschillende bosfights hebben we getest en elke keer kon er ge-chainpot worden.

Je potion cooldown begint af te lopen, en een minuut na shadowmeld kan er weer gepot worden.

[ Voor 14% gewijzigd door bras op 10-12-2008 15:40 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:23:
Nu zit ik zo die replies door de lezen, maar moet ze best gelijk geven.. ik ken geen enkele hunter die steevast nr. 1 DPS is. Ze gaan imho wel erg snel met de nerf aan de gang, terwijl nu mischien 5% ofzo van de hunters 'end content' geared zijn? Maargoed, we zien wel :P
Inderdaad, nog nooit meegemaakt dat ik of een andere hunter 1 DPS word, zowel in BM als MM spec niet. Imo ligt die niet aan de skills aangezien het DPS-en met een hunter niet echt moeilijk is. Een nerf zoals aangekondigd vind ik behoorlijk overdone. Had een dikke DK nerf verwacht, maar blizz komt natuurlijk niet aan haar paradepaardjes. Zou mooi zijn als er wat minder van die bloodbinkies rondhuppelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

XeNeRgY schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:38:
[...]

Inderdaad, nog nooit meegemaakt dat ik of een andere hunter 1 DPS word, zowel in BM als MM spec niet. Imo ligt die niet aan de skills aangezien het DPS-en met een hunter niet echt moeilijk is. Een nerf zoals aangekondigd vind ik behoorlijk overdone. Had een dikke DK nerf verwacht, maar blizz komt natuurlijk niet aan haar paradepaardjes. Zou mooi zijn als er wat minder van die bloodbinkies rondhuppelden :+
Lol, Bloodbinkies, slaat zeker op BE DK's :P

Maar goed als ik al een DK zou maken kies ik toch voor een undead, dat is toch wat realistischer bij de class. Het zijn tenslotte ondoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

hulkie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:28:
Het levellen van een priest is niet eens zo erg als veel mensen beweren.
Met een beetje fatsoenlijke gear is een disc/holy build sneller levellen dan shadow.
Je gaat namelijk praktisch nooit /oom en doet nog behoorlijk wat damage op single targets. Daarbij kan je jezelf healen, dus eten is niet nodig. Vergeet alleen niet 3 puntjes in shadow te doen: Spirit Tap is echt ideaal! Ik haalde ongeveer 900 mana while casting en 1100 while not casting als spirit tap up is.

@ Het hele hybrid verhaal van de afgelopen pagina’s... Laat iedereen lekker zijn ding doen, je kunt toch geen specs opleggen, en al helemaal niet in PuGs. Als die gasten willen DPSen en ze bakken er ook nog wat van: prima!

Als er nog 1 plekje over is voor een healer en een uil wil mee, dan heeft hij toch gewoon pech? Ik zie het verschil dan niet met alle andere DPSers die misschien wel mee willen...

Anyway, vaak zat hybrids in mijn party die het prima doen, leuk dat ze er zijn, en als er een goede speler achter zit kan het nog ontzettend handig zijn ook :)
Hey Hulkie,

Ben nogal benieuwd naar je talent specs, kun je even posten?

tnx

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hoe zit het eigenlijk met de berekening van Living bomb.
ik heb een macro waarmee de volgende spells worden getriggerd:
-berserking
-Icey veins
-trinket
naar keuze POM/AP enzevoort

Stel ik pop die macro en cast dan Living bomb, krijgt LB dan extra spelldmg mee?
Of kan je beter de macro poppen op het moment dat LB bijna ontploft?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:06
Gohan-san schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:48:
-berserking
-Icey veins
-trinket

Stel ik pop die macro en cast dan Living bomb, krijgt LB dan extra spelldmg mee?
Meestal worden dat zulk dingen berekend op het moment dat de cast klaar is volgens mij :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:48:
-berserking
-Icey veins
-trinket

Bonus krijg je vanaf het moment dat je begint met casten.

Zo hadden we een aantal niet nader te noemen van blackraven (oops) die volhielden dat je eerst je fireball/whatever castte en daarna gelijk je TOEP moest gebruiken zodat je daar het meeste profijt van had.

Maar an sich best interessant dat jij Icey veins / AP / Living bomb kan casten :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 10-12-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 16:28

Wootlock

Evilution

/use 13
/use 14
/cast Incinerate
= Profit :Y)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:54:
[...]

Bonus krijg je vanaf het moment dat je begint met casten.

Zo hadden we een aantal niet nader te noemen van blackraven (oops) die volhielden dat je eerst je fireball/whatever castte en daarna gelijk je TOEP moest gebruiken zodat je daar het meeste profijt van had.

Maar an sich best interessant dat jij Icey veins / AP / Living bomb kan casten :Y)
nee de macro is iets als

Berserking
POM
AP
Trinket
POM
/cast FFB

naar gelang Fire/Arcane spec, word gebruikt wat er gebruikt moet worden :D en dan zou het nuttig kunnen zijn om wel een LB te casten of die op voorhand te doen.

edit nvm, duurde even voordat het kwartje gevallen was :) heb nu een Fire/Frost spec, 18 punten in frost en de rest in fire.
Spellhawk @ the venture co

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 10-12-2008 16:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:41:
[...]

Maar goed als ik al een DK zou maken kies ik toch voor een undead, dat is toch wat realistischer bij de class. Het zijn tenslotte ondoden.
Vooral die DK's die net voordat ze even moeten laten zien hoe sterk ze zijn naar Blood Presence schakelen omdat de dmg dan extra 1337 is 8) . Het enige geluk is dat 95% noob is en je ze daarom alsnog omlegt want rotaties en tanken kunnen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
XeNeRgY schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:09:
[...]

Vooral die DK's die net voordat ze even moeten laten zien hoe sterk ze zijn naar Blood Presence schakelen omdat de dmg dan extra 1337 is 8) . Het enige geluk is dat 95% noob is en je ze daarom alsnog omlegt want rotaties en tanken kunnen ze niet.
Zo moeilijk en sterk zijn ze ook niet in pvp. Ik nuke ze ook hard kapot met mijn rogue.. komt tevens ook door 4-5k evis critjes en 1400 hemo's.. maar gaat om het idee.. PvE zijn ze wel erg sterk kwa survivability.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-04 16:28

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:17:
[...]

Zo moeilijk en sterk zijn ze ook niet in pvp. Ik nuke ze ook hard kapot met mijn rogue.. komt tevens ook door 4-5k evis critjes en 1400 hemo's.. maar gaat om het idee.. PvE zijn ze wel erg sterk kwa survivability.
Dan heb je toch nog niet tegen een goede unholy specced DK gevochten.
Die maken namelijk korte mette met Rogue's :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Wootlock schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:25:
[...]

"nref ruun straik plx?" :P
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:41:
[...]

Orc voor horde en human voor alliance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ik doe geen PvP op m'n DK, sowieso in het algemeen niet. Maar ik speel wel op een PvP server (wist ik veel toen ik begon, werd 'gedwongen' door vrienden :P) en een beetje common sense zorgt er al voor dat ik alle 3 levens van een Ret Pala eraf kan meppen ;)

Wat anders, ik wil toch echt m'n priest gaan levelen, en ik heb besloten om een Smite build te nemen. Shadow ben ik op uitgekeken, Disc is te weinig damage, maar een 28/30/3 build zie ik wel zitten! Normale mobs zouden hiermee bijna even snel moeten gaan als bv. een mage, zonder downtime door Spirit Tap. En instances zijn dan nog goed te healen.

Straks als ik thuiskom even respeccen. Op 80 ga ik wel terug naar een PvE Disc healing build :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 10-12-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XeNeRgY schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:38:
Logica, dat kennen ze bij blizzard niet :P Verbaast mij ook dat DK nagenoeg gelijk blijft, zelfs hier en daar wat buffjes voor een tank-build.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

.
Thorval schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:47:
[...]

Hey Hulkie,

Ben nogal benieuwd naar je talent specs, kun je even posten?

tnx
Ik wil anders ook wel even mijn holy dps build posten (als ik m uit m'n hoofd zo even goed doe! ;)

http://www.wow-tools.org/...0000000000000000000000000

Ik wissel heel veel af tussen instances healen en dpsen, met deze build kan dat allebei uitstekend! (voor levelling dungeons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:31:
Logica, dat kennen ze bij blizzard niet :P
Klinkt een beetje als de eerste de beste WoW forum whiner. Over 't algemeen weet Blizzard prima waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Dus jij gaat er blindelings vanuit DK>> Rogue?

zelfs unholy gaat prima neer hoor :) als bone armor eraf is doet een evis nog steeds 4-5k, je moet gewoon met white's even die bonearmor eraf tikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Ben echt helemaal klaar met wow, expansion valt me tegen, of misschien dom dat ik die nog gekocht had in de hoop dat ik weer plezier zou beleven aan wow.

Heb m'n DK nu geleveled tot 67 maar ben er ook al weer klaar mee. Trouwens als iemand het spel plus beide uitbreiding en account met 3 70's plus 3 67's en nog meer chars wil hebben, het verkoopt ook nog eens voor geen meter op marktplaats :p

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:44:
[...]

Dus jij gaat er blindelings vanuit DK>> Rogue?

zelfs unholy gaat prima neer hoor :) als bone armor eraf is doet een evis nog steeds 4-5k, je moet gewoon met white's even die bonearmor eraf tikken..
Mag ik vragen wat de naam is van je rogue? Shade op Deathwing is namelijk lvl 42 :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Vibhuti schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:49:
Ben echt helemaal klaar met wow, expansion valt me tegen, of misschien dom dat ik die nog gekocht had in de hoop dat ik weer plezier zou beleven aan wow.
Herkenbaar.

Maar ik heb nog even de tijd, en toevallig eergisteren weereens gespeeld, en toen was het zowaar leuk !

Werd lastig gevallen door een 80 DK in New Hearthglen, en dat was wel weer tof.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:37:
Klinkt een beetje als de eerste de beste WoW forum whiner. Over 't algemeen weet Blizzard prima waar ze mee bezig zijn.
Zal ongetwijfeld, gelukkig is iedereen vrij er een eigen menig over te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
ja world pvp is zo een beetje het enige wat ik nog leuk vind, maar ja om nou uren rond te hangen in de hoop dat je eens wat kan pvp'en zonder dat je meteen adds krijgt of dat er een hele zooi alliance bijkomt om je te bashen, nah niet echt de moeite waard meer.

Heb zelfs mijn gamerig verkocht, alleen nog een linux shuttle pc'tje staan voor de bare essentials als emailen etc. Doe de rest wel op mijn xbox ^^

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:33:
Ik kan me eind 2005 nog herinneren. Al patches lang geen changes en jawel, een mage change \o/

Icoon van mage armor werd vernieuwd \o/
Was een leuke tijd ;) Vooral omdat Mages toen toch best wel wat liefde konden gebruiken!
On_E schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:52:
Herkenbaar.

Maar ik heb nog even de tijd, en toevallig eergisteren weereens gespeeld, en toen was het zowaar leuk !

Werd lastig gevallen door een 80 DK in New Hearthglen, en dat was wel weer tof.
Euj zuurpruim! Als je het niet meer leuk vind dan probeer het ook gewoon niet ;)
Of je legt de lat veels te hoog want je blijft trouw elke keer weer terugkomen!

Zit je te stangen, niet happen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online

Heb m'n DK nu geleveled tot 67 maar ben er ook al weer klaar mee. Trouwens als iemand het spel plus beide uitbreiding en account met 3 70's plus 3 67's en nog meer chars wil hebben, het verkoopt ook nog eens voor geen meter op marktplaats :p
Als ik kijk wat sommigen voor 1 lvlv 75 hunter vragen (€ 239,- + spel) dan begrijp ik dat je die van jou nog niet kwijt bent :P of zit je aan een zeer behoorlijke prijs te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

ligt waarschijnlijk ook wat je er voor vraagt of je het verkoopt op marktplaats of niet ..zullen vast wel mensen interesse hebben ergens op deze wereld

edit : nou dat is behoorlijk aan de prijs zo heeft iemand die ik ken 3x lvl 70 chars gekocht met full Tier6 en Gladiator titles voor 150 euro....en zoals ik altijd zeg een chinees lvled je char van 1 tot 80 voor 200 dus ja

Maar geloof niet hier op Tweakers de bedoeling is erover te praten :P (gok ik)

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
100 euries, inpakken en wegwezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vibhuti schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:59:
7 dagen op zicht garantie? :P
waar zijn de tijden dat je goud geld verdiende met ingame gear.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:56:

Euj zuurpruim! Als je het niet meer leuk vind dan probeer het ook gewoon niet ;)
Of je legt de lat veels te hoog want je blijft trouw elke keer weer terugkomen!

Zit je te stangen, niet happen! :>
:o

Ik ben pas 4 keer teruggekomen ! :+

Wil iig die Wrathgate quest gedaan hebben voor 9 februari, dat moet wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef je 10 euro! :P Kom er net achter dat vrienden van mij ook al 80 zijn of al bijna, kzou toch bijna weer zin krijgen om te gaan spelen. Maar kga dus echt niet 9 lvl's doorspitten, daar gaat gewoon te veel tijd in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
en wat voor chars zijn dat dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

[...]

Met wie maken DK's nou geen korte metten, ik heb het gevoel dat ze toch ietwat overpowered zijn in PvP, maar ja aan de andere kant ben ik niet zo'n geweldige PvP'er. Dus verlies ik van jan en alleman. 8)7 En dat met een feral kitty form druid brrr. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
lvl 70 ud warlock op pvp server executus
lvl 70 tauran druid op executus
lvl 70 orc shaman " "
lvl 67 orc dk ""
lvl 67 ne rogue, human priest op ravencrest pvp
nog wat chars tussen 29 en 50, driee of vier geloof ik

ben druk geweest maar ben er nu ook klaar mee :p weg die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 130680 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:03:
Met wie maken DK's nou geen korte metten, ik heb het gevoel dat ze toch ietwat overpowered zijn in PvP, maar ja aan de andere kant ben ik niet zo'n geweldige PvP'er. Dus verlies ik van jan en alleman. 8)7 En dat met een feral kitty form druid brrr. :')
Nou, paar dagen terug een gelijk gelevelde Dk tegengekomen die me vrij rapjes afmaakte. Daarna m'n revenge proberen te halen, weer dood. Die zelfhealing is zwaar irritant :)
Vibhuti schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:06:
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken, maar ga er toch niet aan beginnen. Te veel emotionele waarde. En tot nu toe gelukkig ook nooit gedaan, want ik kom toch iedere keer met plezier terug.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 10-12-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 24-03 10:36
Voor de mensen met een ATI video kaart. Ati Catalyst 8.12 drivers zijn uit. Ik las dat deze ook het shadow flickering op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Carnagy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:07:
Voor de mensen met een ATI video kaart. Ati Catalyst 8.12 drivers zijn uit. Ik las dat deze ook het shadow flickering op moeten lossen.
YES! Meteen ff proberen vanavond, kan misschien eindelijk shadow detail op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:07:
[...]
Nou, paar dagen terug een gelijk gelevelde Dk tegengekomen die me vrij rapjes afmaakte. Daarna m'n revenge proberen te halen, weer dood. Die zelfhealing is zwaar irritant :)
Die 80 DK die me lastig viel kreeg ik van 18.5k naar 4k hp voor ik zelf dood ging, met een farm spec. (SL/Felguard)

Daarna hebben mijn lvl 80 guildies m weggejaagd uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vibhuti schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:06:
lvl 70 ud warlock op pvp server executus
lvl 70 tauran druid op executus
lvl 70 orc shaman " "
lvl 67 orc dk ""
lvl 67 ne rogue, human priest op ravencrest pvp
nog wat chars tussen 29 en 50, driee of vier geloof ik

En jouw email adres is ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
hehe pak hem aan die bastard, toen ik mijn dk aan het levelen was in nagrand waren er weer alliance aan het kloten bij the ring of blood. Mijn guildy's zijn even gekomen op de rogues, het was zo over hehehe

[ Voor 18% gewijzigd door Vibhuti op 10-12-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat vind ik altijd het leukste komen ze aan met 2 man je ganken, daarna kom je terug met 10 man en rennen ze weg :(

[ Voor 72% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
mwuahaha.. Poppetje gezien.. ;)

Saaie boel in northend op het moment, net een lock geganked, logged meteen uit zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 208852 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:52:
[...]

Mag ik vragen wat de naam is van je rogue? Shade op Deathwing is namelijk lvl 42 :d
Hehe, ik heet wel share maar dan met ' erop dus: shádé ben nu lvl 77 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SpoTs schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:18:
[...]

Hehe, ik heet wel share maar dan met ' erop dus: shádé ben nu lvl 77 :)
Ah heerlijk van die namen, weet je zeker dat je weinig (of geen) tells krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vibhuti schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:14:
mwuahaha.. Poppetje gezien.. ;)

Saaie boel in northend op het moment, net een lock geganked, logged meteen uit zucht
Mail :)

En Lekker weer naar huis toe , tot morgen mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:19:
[...]

Ah heerlijk van die namen, weet je zeker dat je weinig (of geen) tells krijgt :P
Idd, dat was ook de hele insteek, lekker rustig ;-) maar wil nog een keer een rename doen.. zodra ik het 8 euro waard vind that is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

***WARNING WARNING FORUMS ARE OVERHEATING FROM CHAIN POSTING***

:)

Maar goeie Druid discussie nu. Op balance na wil ik alles proberen qua specs. Zo'n lazerchicken hoeft niet zo omdat ik al een Mage en Warlock heb. Geloof een paar andere GoTers hebben het ook al gezegt en dat de veelzijdigheid van de Druid het spelen zo leuk maakt. Verheug me zeker op de dual-spec. Ben nog niet begonnen met PvP maar wil dat ook zeker weer gaan doen.

Bij ons zijn nu pas een handje vol level 80 en dit jaar zal er waarschijnlijk niet geraid worden. Ik vind het best.
Las laats nog een post over het aantal mensen dat Sarth 25 al gezien hadden, het waren er ongeveer 110,000. Dat is net 1% van alle spelers. Naxx zal wel iets hoger liggen nu, maar de meeste casual guilds moeten nog beginnen. Wat ik wel verder lees is dat de opstap van 5 man naar Naxx nu veel gemakkelijker gaat. We hadden best een mooi raidgroepje in TBC gevormd, en de meeste zitten nog in de guild.

We hadden eerst een zuster guild opgericht maar uiteindelijk werkte dat niet en zijn we weer gemerged. Is wel gezelliger. Wat we verder aan verschillende rollen hebben als iedereen level 80 is is nog niet helemaal duidelijk. Maar de meeste van ons passen zich goed aan en respeccen als dat gevraagd wordt.

Hoe dan ook, ik zal het voorlopig lekker rustig aan gaan doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Alle boss fights/ game mechanics zijn zo aangepast dat je eigelijk niet meer hoeft the potten. Het spel is er dus gewoon simpeler op geworden,. Zo zie ik moonkin druids niet eens onder 50% mana komen in lange bossfights... lijkt allemaal wel infinate mana...

Voor Wotlk moest ik met mijn warlock altijd uitkijken dat ik onder de tank blij. Nu als ik zo beetje op omen kijk is de tank treath gewoon 2X zo hoog. waarom nog aggro meter gebruiken :S ( niet alleen met lock ofc ) j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

HStyles schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:48:
Alle boss fights/ game mechanics zijn zo aangepast dat je eigelijk niet meer hoeft the potten. Het spel is er dus gewoon simpeler op geworden,. Zo zie ik moonkin druids niet eens onder 50% mana komen in lange bossfights... lijkt allemaal wel infinate mana...

Voor Wotlk moest ik met mijn warlock altijd uitkijken dat ik onder de tank blij. Nu als ik zo beetje op omen kijk is de tank treath gewoon 2X zo hoog. waarom nog aggro meter gebruiken :S ( niet alleen met lock ofc ) j
aye dat laatste is inderdaad wel erg vreemd, ook in heroics/normals is cc niet eens meer nodig, althans ik heb het nog niet zien gebeuren.

als mage zijnde, op de pull LB op random target, Flamestrike, DB, Blizzard, refresh LB, en min of meer hetzelfde wanneer er 3 of meer targets zijn. dan wil ik nog weleens aggro pakken van 1 of 2 targets.
en opzich is mijn gear niet zo heel verkeerd. hoop dat wanneer ik beter gegeared ben het inderdaad weer wat spannenderd word qua Threat. want zo is er niet echt een kunst aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nou we moeten toch wel oppassen met sommige van onze top dps die tegen de 3K dps zitten op sommige fights. Aggro dumps worden toch nog wel soms gebruikt, maar inderdaad lang niet zo vaak als voorheen.

Het draait allemaal wat meer om de tactics en samenwerking dan om de 'simpele' dingen die het moeilijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
Es even over Proffs, zit eraan te denken mijn herbalism te verruilen voor JC.

Ik heb nu alch/herb, mooie combo. Echter ik merk dat ik door het vele werken gewoon tijd meer heb om veel herbs te farmen. En alleen voor de heal vind ik het eigenlijk toch jammer herb te houden.

JC lijkt me daarin tegen zeker voor iemand die raid erg handig (gems die als iedere kleur werken) en +39 dmg in totaal geloof ik.

Iemand nog tips om dit echt aan te raden, of af te raden als ik iets verkeerd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
BTW

Heigan the Unclean kun je met3 man clearen :) in naxx 10 man 8)

tank+ healer + 1dps is voldoende

gewoon goed uitkijken in p2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zijn er hier mensen die de "omen treath-meter" gebruiken.
Nu krijg ik elke keer als ik een verhicle gebruik een foutmelding van omen, vooral als je jezelf moet healen (denk hierbij bijv aan wyrm-temple daily).

Ik wil van deze foutmelding af, maar ben wel gehecht aan omen. Heeft iemand hier een oplossing voor ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
sabriel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:49:
Zijn er hier mensen die "omen treath-meter Grid " gebruiken.
Nu krijg ik elke keer als ik een verhicle gebruik een foutmelding van grid, vooral als je jezelf moet healen (denk hierbij bijv aan wyrm-temple daily).

Ik wil van deze foutmelding af, maar ben wel gehecht aan grid omen. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
correctie, het gaat hier om grid

*kan om de 1 of andere reden niet mijn eigen bericht edit-en*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-04 13:45

Snuffel

Vroem!

Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:54:
[...]

Lijkt mij een Mobo probleem. Het lijkt alleen op te treden als je in 3D gaat (nog even testen met andere games). Op dat moment wordt je GPU/PCIe bus veel zwaarder belast dan met welke 2D applicatie dan ook. Aangezien het niet aan je GPU lijkt te liggen, zou het dus je mobo moeten zijn imo.

Dat een dergelijk probleem wordt veroorzaakt door WoW lijkt me stug, aangezien de stappen die je al hebt ondernomen om dat uit te sluiten (repairs en verse installs)

Geheugen zou ook problemen moeten geven in zware 2D applicaties, even als je processor.

Het enige wat ik me anders nog kan indenken is dat je HDD beschadigd is op de plek waar wow staat, en er dus een beschadigd bestand wordt ingeladen o.i.d. Het lijkt mij sterk en zeer toevallig dat WoW steeds op de zelfde plek staat, en dat het gemist wordt bij een repair, maar ik sluit het niet uit. Je zou eventueel een 2e wow installatie kunnen doen om dit uit te sluiten.
Zo, ff een paar pagina's terug weer quoten.

Heb WoW op een andere partitie gezet, maar helaas, crash.

Ik ga zo even een ander spel testen, kijken of deze ook crashed. Zo ja: hardware probleem. Zo niet, dan geef ik het op.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

verbaas me er toch over dat je genoeg had van wow, dan WOTLK koopt en alle oude content met een nieuw character weer gaat doen.

Waarom niet met 1 van je lvl 70 chars naar northrend? dat lijkt me nou veel leuker dan outland weer te gaan bezoeken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:58:
[...]

Zo, ff een paar pagina's terug weer quoten.

Heb WoW op een andere partitie gezet, maar helaas, crash.

Ik ga zo even een ander spel testen, kijken of deze ook crashed. Zo ja: hardware probleem. Zo niet, dan geef ik het op.
Goed, Devil May Cry 4 Demo geinstalleerd. 5 minuten gespeeld en jawel, ook hier een crash.
Aangezien het niet mijn videokaart meer kan zijn, moet het wel de combi mobo-geheugen zijn.
Jammer...
Wat is een lekker moederbord voor een AMD X2 6000+?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Anoniem: 252101

Nou, vanavond mijn Naxxramas intro.

Gingen eerst Plague wing clearen, daarna Arachnid. Begon allemaal heerlijk, iedere boss 1shot, alleen de kamer voor Loatheb dacht ik was lastig (eerste keer probeerden we er ineens door te rennen, tweede keer al AoE'nd en lukte het 'pas').. Dance-dance-revolution was erg grappig om te doen.. ook wel grappig dat een paar meer ervaren mensen doodgingen en ik niet (ben maar 3 keer geraakt in totaal :9).. Faerlina.. dat was bagger! Mensen luisteren niet en DPSen eerst de adds :P .. maar wel 1 shot.. best lucky! Heb ook Gauntlets of the Master mogen looten van haar :D

Nu Patchwerk down ook in 1 shot, 1 min 30 sec over op de enrage.. zo is het wel heel gemakkelijk.. (op normal dan.. heroic zal ik nog maar niet te snel over oordelen :P).. had altijd horror verhalen over gehoord ivm naxx40 @ 60.

Vervolgens door naar Maexxna (Rare kill order maar een healer was weg en die wilde specifiek die en die mob killen voor een bepaald item) dus we hebben aardig wat nutteloze kilometers gemaakt vandaag :P Helaas een roll gemist op T7 legs token.. Weinig meer te melden, ging wel heerlijk!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:00:
[...]

Goed, Devil May Cry 4 Demo geinstalleerd. 5 minuten gespeeld en jawel, ook hier een crash.
Aangezien het niet mijn videokaart meer kan zijn, moet het wel de combi mobo-geheugen zijn.
Jammer...
Ik zie het wat laat, maar technische vragen/problemen met games horen in Spielerij - Problemen & Vragen en niet in grote topics als deze. Verdenk je echter de hardware kun je terecht in een subforum binnen Harde waren.
Wat is een lekker moederbord voor een AMD X2 6000+?
En dit soort vragen hoort hier al helemaal niet. Ook niet Harde Waren overigens aangezien ze daar geen wat-moet-ik-kopen vragen toestaan.

And I'm the only one and I walk alone.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Ik heb deze vraag gisteren gepost, maar die was door de discussie van Hybride classes even ondergesneeuwd dus bij deze nog een keer

Thorval schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:13:
Even een vraagje over rep. Is het nu nog wel nodig om rep bij de oude factions te krijgen, ivm WotLK?

Ik heb als profs herb en inscription, maar ik zie op dit moment het nut nog niet echt in voor het vergaren van deze rep. Mijn char is een DK level 63

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

PromoX schreef op donderdag 11 december 2008 @ 01:01:
[...]

Ik zie het wat laat, maar technische vragen/problemen met games horen in Spielerij - Problemen & Vragen en niet in grote topics als deze. Verdenk je echter de hardware kun je terecht in een subforum binnen Harde waren.

[...]

En dit soort vragen hoort hier al helemaal niet. Ook niet Harde Waren overigens aangezien ze daar geen wat-moet-ik-kopen vragen toestaan.
Nou, als je had gekeken, dan zie je dat er ook een topic staat met verbluffende reacties.... NOT
Vandaar dat ik de handel hier heb gezet, want er zijn WoW-ers genoeg met technische kennis, en zowaar in dit topic ben ik wel geholpen in tegenstelling tot het subforum waar de vraag eigenlijk hoort.

En over het mobo: je hebt gelijk :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 24-04 18:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister avond gerespecced naar Prot , en goh wat bevalt dat. Moest wel weer een hoop oude gear aantrekken ( voornamelijk lv70 ) maar het bevalt uitermate ook het levellen gaat stukken makelijker dan ik had gedacht.

Hoe dan ook onze Guild is igg een Prot warrior rijker.

Gister nog wel 3 achievements gehaalt :

Veteran of the Warthgate
Might of Dragonblight
5 exalted factions

Helaas was ik vergeten tijdens de quest serie dat je richting oggrimar en undercity gaat om in ogrimar gelijk de instance te doen / fish diplomat te halen en old crafty. :( naja dat word maar even aanpoten om die achievements ook te halen. Ga nu Grizzly Hills leeg questen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 20:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kleine update.

Gisteren (Lower) Utgarde keep gedaan!

Utgarde keep opgestart met drie guildies en een random. Leuke instance zeg. :)
Teamwork ging super, ik sheepte als mage een persoon en vervolgens werkten we de rest af. Eerste baas was een eitje, niemand die het echt moeilijk had tijdens het gevecht. Voor de twee bazen die wat daarna kwamen waren we al gewaarschuwd. Dood je er eentje dan ressurect de ander hem als onverslaanbaar spook. Een van onze guildies was er de avond voor geweest en hun groep was constant gewiped op die twee. Wij echter niet, na een wipe hebben we eerst de melee tot 10% gebracht en daarna de mage samen met de melee gekilled. echt awesome! :P

Bij de eindbaas werd het lastiger. Eerst een wipe gehad en daarna nog twee (nou ja, geen echte wipes). Na de eerste wipe was ik het zat en als we bijna verslagen waren gebruikte ik invisable waardoor ik niet sneuvelde ookal sneuvelde de rest (niet als gevolg van trouwens). Toen hadden we de tactiek door en instrueerde ik tankswop als de eindbaas word gezombified en kregen wij hem neer waarbij ik de loot ook nog een rollde (greedroll, geen classe dus geld) maar ik had al leuke shoulders gerolled.

Ik kijk echt uit naar de level 75+ variant van Utgarde Keep!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Alle content gecleared, het meeste zelfs down bij de first try 8)7.

Jammer dat PVE nu op retard sorry: 'casual' niveau is gemaakt want als ik het naxx van toen met nu vergelijk is het echt om te huilen.. zo simpel :O

Had nog hoop dat vault 25man wat lastiger zou worden, aangezien er 2k rated pvp loot dropt . Helaas, zonder tactics first try down :N. (2k rated loot van een tank n spank boss, welke idioot bedenkt dat ???)

Het ergste is nog dat ik de komende tijd moet pve'en om mijn pvp loot bij elkaar te krijgen :z

[ Voor 4% gewijzigd door Sak3d op 11-12-2008 08:36 ]

Anoniem: 23522

Sak3d schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:32:
Alle content gecleared, het meeste zelfs down bij de first try 8)7.

Jammer dat PVE nu op retard sorry: 'casual' niveau is gemaakt want als ik het naxx van toen met nu vergelijk is het echt om te huilen.. zo simpel :O
Ik weet niet precies wat jouw vroegere raidniveau was maar om nou heel flauw "retard sorry: 'casual' niveau" neer te zetten is natuurlijk een beetje suf. Er zijn genoeg mensen voor wie dit ook nog lastig is. Mensen die bijvoorbeeld de game maar een paar uurtjes per week spelen i.t.t. mensen die het enorm vaak doen en de game mechanics tot op het bot kennen. Op deze manier ziet overigens een veel groter deel van de playerbase de endgame content. En het is al vele malen eerder gezegd: dit is entry-level die makkelijker bedoeld is dan Karazhan toen.

Echter, je kunt je geluk op, want er zijn achievements die een stuk moeilijker zijn. Ik neem aan dat jullie bijvoorbeeld Sartharion down hebben met 3 adds up? En naxx hebben gecleared zonder 1 iemand te hebben laten doodgaan? Dan kun je mooi uiteindelijk je e-peen showen op de special mounts in Dalaran! :)

• _Peter2_
  • Laatst online: 14-03 10:19
Gisteravond voor het eten veel plezier gehad. Voor het eerst met mijn hunter DM in, mety een PUG.
Nog voor we echt binnen waren hadden de mage en rogue al afgehaakt.
Na de eerste boss haakte ook de warrior af. Bleef over: Ik als lev 28 non-twinked hunter en een lev 20 priest (guildy). Samen doorgezet. Uiteindelijk hadden we een wipe op die minotaur die stunned.

Wel weer wat meer geleerd over hoe ik mijn class moet spelen.

Na het eten met dezelfde priest een paladin en nog een priest (lev 16) DM ingegaan. Daarbij nog meer geleerd over wat niet te doen als priest. (De lev 16 priest liep continu voorop, ook nadat ze al een paar keer was doodgegaan). Uiteindelijk zijn we op het schip en werd gewaarschuwd: WATCH OUT, this part is tricky. Huppelt ze weer voorbij en kregen we een hele lading mobs op ons. Dit werd een bijna wipe, maar we redden het nog net.

Uiteindelijk DM afgerond en eindelijk de Defias Brotherhood questline afgerond.

Was een leuke en leerzame avond voor me.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:37

chromeeh

the Gnome

Gisteren vrij, eerst uitgeslapen (meh woensdag :P)
Vervolgens lekker aan het questen geweest, zoals het er nu naar uit ziet vanavond eindelijk epic flying :X (veel toons = veel kosten aan mounts :+)

Nog een bult lol gehad om die Cauldron quest in Ice Crown.
(Degene waar je steeds opnieuw die reagent in de 'soep' moet gooien)
De tank na elke wave "are we done now" :/
Wordt er 3x geroepen use your reagent als reactie: "Huh? what?"
Gevalletje doh! :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Anoniem: 282346

Thorval schreef op donderdag 11 december 2008 @ 07:59:
Ik heb deze vraag gisteren gepost, maar die was door de discussie van Hybride classes even ondergesneeuwd dus bij deze nog een keer

Thorval schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:13:
Even een vraagje over rep. Is het nu nog wel nodig om rep bij de oude factions te krijgen, ivm WotLK?

Ik heb als profs herb en inscription, maar ik zie op dit moment het nut nog niet echt in voor het vergaren van deze rep. Mijn char is een DK level 63
met die professions heb je niet echt de oude reps nodig, alhoewel het wel goed staat in je achievements lijst en je daarna nog altijd de kans hebt om bijvoorbeeld herbalism te vervangen door jewelcrafting. Ik zou in jou geval misschien beter concentreren op de nieuwe reps en dingen die je dadelijk op 80 gaaat nodig hebben.

• ImdaMned
Over hunter nerfs gesproken

Check de patchwork fight http://wowwebstats.com/jirpgx5246ajg

5k+ dps

kut hunters : (

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:48:
[...]

Ik weet niet precies wat jouw vroegere raidniveau was maar om nou heel flauw "retard sorry: 'casual' niveau" neer te zetten is natuurlijk een beetje suf. Er zijn genoeg mensen voor wie dit ook nog lastig is. Mensen die bijvoorbeeld de game maar een paar uurtjes per week spelen i.t.t. mensen die het enorm vaak doen en de game mechanics tot op het bot kennen.
Net of PVE moeilijker is als je minder speelt? Nee, het clearen gaat alleen langzamer maar is zeker niet lastiger. Level gear is genoeg voor alle 10man content

[ Voor 10% gewijzigd door Sak3d op 11-12-2008 09:04 ]

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:37

chromeeh

the Gnome

Kunnen we de "I are 1337 coz I raid" e-peen discussie / flamewar niet houden? Dank u

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

chromeeh schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:03:
Kunnen we de "I are 1337 coz I raid" e-peen discussie / flamewar niet houden? Dank u
Ik mag toch gewoon posten dat PVE te makkelijk is? Ik zie geen flames voor de rest..

Ik zeg ook niet dat casuals 'retards' zijn, ik zeg alleen dat blizzard dat zo ziet :D

[ Voor 25% gewijzigd door Sak3d op 11-12-2008 09:08 ]

Anoniem: 279511

Sak3d schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:05:
[...]

Ik mag toch gewoon posten dat PVE te makkelijk is? Ik zie geen flames voor de rest..

Ik zeg ook niet dat casuals 'retards' zijn, ik zeg alleen dat blizzard dat zo ziet :D
Het was al duidelijk. Zeker omdat Blizzard het ook van tevoren heeft aangegeven. klaar.

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Mogguh allemaal!

Gistaraaf de schade van gisteraaf ingehaald en van lvl 32 naar lvl 34 gegaan, moet natuurlijk wle op mn leel per dag blijven:P, morgen hele dag vrij dus vnaaf en morgne naar 37 denk ik:) eerst even een mount ophalen in ogrimmar, ben zo bezig met qeusts en grinden dat ik het elke keer vergeet:S, maarja als ik dan een sutkje moet lopen om naar een qeust te lopen heb ik wel zoiets van, pffff had ik maar een mount:S

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 282346 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 08:53:
[...]

met die professions heb je niet echt de oude reps nodig, alhoewel het wel goed staat in je achievements lijst en je daarna nog altijd de kans hebt om bijvoorbeeld herbalism te vervangen door jewelcrafting. Ik zou in jou geval misschien beter concentreren op de nieuwe reps en dingen die je dadelijk op 80 gaaat nodig hebben.
Thanks voor je reaktie. Ik denk dat ik met mijn DK dan inderdaad me daar niet teveel voor in ga spannen. Mijn Spriest wordt denk ik dan wel een ander verhaal, maar dat is omdat ik daar Tailoring en Enchanting op heb.

Scheelt voor nu even flink in het rep farmen :D

• Dennism
Sorry voor herhaling van de vraag, maar ik denk dat het beter is deze nu te posten dan sávonds wanneer iedereen aant raiden is :P

Ik heb nu alch/herb, mooie combo. Echter ik merk dat ik door het vele werken gewoon tijd meer heb om veel herbs te farmen. En alleen voor de heal vind ik het eigenlijk toch jammer herb te houden. Herbs kopen kan ik ook van de AH en zeker wanneer de prijzen straks weer gedaald zijn lijkt dit me goed te doen.

JC lijkt me daarin tegen zeker voor iemand die raid erg handig (gems die als iedere kleur werken) en +39 dmg in totaal geloof ik. Ook is het een soort van passieve money maker. Gewoon bij de AH staan, zorgen dat je wat leuke recipe's hebt en prospecten/craften maar. Ook lijkt de combo met alch me redelijk goed (natuurlijk slechter dan met mining, maarja voor mining geld hetzelfde als herb). Ik kan dan namelijk natuurlijk mijn eigen meta's zonder CD transmuten en gelijk cutten.

Iemand nog tips om dit echt aan te raden, of af te raden als ik iets verkeerd zie?

• Dennism
Thorval schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:21:
[...]

Thanks voor je reaktie. Ik denk dat ik met mijn DK dan inderdaad me daar niet teveel voor in ga spannen. Mijn Spriest wordt denk ik dan wel een ander verhaal, maar dat is omdat ik daar Tailoring en Enchanting op heb.

Scheelt voor nu even flink in het rep farmen :D
Oude reps is leuk voor de heb, echter er zal geen vraag meer zijn naar 90% van de oude recipes (lvl 0-70 recipe's) en van degene waar wel vraag naar is betwijfel ik of het rep recipe's zouden zijn.

Anoniem: 23522

wildcardxl schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:18:
Mogguh allemaal!

Gistaraaf de schade van gisteraaf ingehaald en van lvl 32 naar lvl 34 gegaan, moet natuurlijk wle op mn leel per dag blijven:P, morgen hele dag vrij dus vnaaf en morgne naar 37 denk ik:) eerst even een mount ophalen in ogrimmar, ben zo bezig met qeusts en grinden dat ik het elke keer vergeet:S, maarja als ik dan een sutkje moet lopen om naar een qeust te lopen heb ik wel zoiets van, pffff had ik maar een mount:S
Wow! Tel de fouten! :)

Sak3d:
Het was de manier waarop je het zei waar ik me aan stoorde. Er zijn ook echt nog casual guilds die Naxx niet clearen he, die noem je nu zelfs nog onder retard-niveau. En ik denk dat als je echt maar een paar uurtjes per week speelt en dus niet de game mechanics e.d. supergoed kent, dat Naxx dan nog best lastig is. Overigens ben ik zelf ook voor een iets moeilijkere endgame hoor, maar ik denk wel dat het lastig is om de game echt moeilijk te maken zonder dat het van de gear, grinds of iets dergelijks gaat afhangen. En dan nog is moeilijk meer een term m.b.t. de te spenderen tijd.

• ImdaMned
Dennism schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:22:
Sorry voor herhaling van de vraag, maar ik denk dat het beter is deze nu te posten dan sávonds wanneer iedereen aant raiden is :P

Ik heb nu alch/herb, mooie combo. Echter ik merk dat ik door het vele werken gewoon tijd meer heb om veel herbs te farmen. En alleen voor de heal vind ik het eigenlijk toch jammer herb te houden. Herbs kopen kan ik ook van de AH en zeker wanneer de prijzen straks weer gedaald zijn lijkt dit me goed te doen.

JC lijkt me daarin tegen zeker voor iemand die raid erg handig (gems die als iedere kleur werken) en +39 dmg in totaal geloof ik. Ook is het een soort van passieve money maker. Gewoon bij de AH staan, zorgen dat je wat leuke recipe's hebt en prospecten/craften maar. Ook lijkt de combo met alch me redelijk goed (natuurlijk slechter dan met mining, maarja voor mining geld hetzelfde als herb). Ik kan dan namelijk natuurlijk mijn eigen meta's zonder CD transmuten en gelijk cutten.

Enchanting + JC is een mooie combinatie voor een raidende main. 3 prismatic gems waarvan je er 2 kwijt kan in een leuk trinket met een bak hit.

• Dennism
ImdaMned schreef op donderdag 11 december 2008 @ 09:27:
[...]

Enchanting + JC is een mooie combinatie voor een raidende main. 3 prismatic gems waarvan je er 2 kwijt kan in een leuk trinket met een bak hit.
Ik wil alch toch eigenlijk wel behouden. Heb veel mooie recipe's en vind het een leuke proff, en mixology is ook erg lekker voor het raiden. misschien inderdaad niet de beste combo, maar zowel JC als Ench levelen wordt me denk ik ook iets teveel van het goede :D

Vandaar dus de vraag of alch/JC ook een goede combo is. Of dat het gewoon beter is herb te behouden, hoewel ik niet veel kan farmen en de heal zwaar tegenvalt.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.