Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:46:
Feral druids kunnen, als ze healing gear verzameld hebben tijdens het questen, prima normals healen. Tanken is gewoon lastiger als resto, je hebt geen van de mitigation talents, dus je bent erg afhankelijk van de healer. Maar de meeste druids levellen als feral, en dan is tanken sowieso echt geen probleem.
Ben ik compleet met je eens.
Snap de relevantie niet.
Er wordt hier geklaagt over mensen die bijvoorbeeld niet willen healen terwijl ze dat wel gewoon kunnen als feral druid zijnde in een normal instance. Maar snap wel dat als je een healer hebt, er die andere rollen gewoon bijkomen. Dit betekend dus ook als je van een shape-shifting class houd je gebonden bent aan druid, maar dit dus niet inhoud dat je wilt healen.. laat staan dat je in een boom wilt shape-shiften.
Definieer 'gelijk geven'? Tuurlijk kun je mensen niet dwingen, maar je kunt ze wel niet meenemen in een groep. En als ik een groep start, en moet kiezen tussen een 2e mage en een feral kitty die vertikt te tanken, dan neem ik fijn een 2e mage mee, puur uit princiepes

Je kan het iemand moeilijk kwalijk nemen dat die het spel speelt op zijn eigen manier. Als die vervolgens dan begint te whinen over dat ie geen groep kan vinden, moet ie zich maar aanpassen of het gewoon accepteren. Als mage kan je, vind ik, ook niet gaan whinen dat je geen group kunt vinden. Je kiest er voor beperkt te worden tot dpsen, is dat niet nodig.. pech.
Hebje wel eens van de stroman drogredenatie gehoord? Ik heb het niet over resto druids die niet willen tanken in hele moeilijke instances. Ik heb het over hybrids die liever een uur in de queue wachten dan gewoon ff zelf te tanken/healen in instances waar dat prima mogelijk is. Ik heb ze ook geen 'losers' genoemd, dat maak jij er van. Ik snap ze niet, vind ze onsympathiek, en neem ze als het even kan liever niet mee.
1. Nog nooit van gehoord.
2. Ik weet dat je het daar niet over hebt, maar dat is die zelfde hybrid class die ook niet iets anders wilt en die wordt dan weer niet met de rug aangekeken.
3. Je hebt ze inderdaad geen losers genoemd, het was ook meer een verwijzing van hoe je het wel laat overkomen.
4. Ik vind ze niet onsympathiek en ik snap ze juist wel. Je laat je eigen toch geen ongewilde rollen opleggen vanwege je class-keuze? Daarnaast.. als je een dpser en tank zoekt. Stel voor de kitty whispert eerst dat ie wilt komen dpsen, dan ga jij hem lopen discrimineren omdat ie beter even voor shift #1 kan kiezen dan shift #3? Sorry hoor, maar zodra je zo iemand juist wel meeneemt en hij zelf ook in de gaten heeft dat je geen tank kan vinden.. zal hij eerder geneigd zijn dan toch maar te gaan tanken. Op die manier wordt je misschien zelf ook nog wel eens gevraagd voor een pug door die zelfde gast die het tanken best is bevallen.
Tja, je hebt het hier weer over extremen. Die paladin was een enorme slacker. Daarnaast snap je ook wel dat puur healing done niks zegt over hoe goed je bent als een healer kwa gear en skills. M'n druid was op 70 ook resto, dus kom niet bij me aan wat een druid wel en niet kan.
Jij steeds met je extremen, nee die paladin was geen enorme slacker. Als ik ergens mijn hots op hebben, dan ticken die al voor die paladin ook nog maar met z'n vinger richting de flash of light knop is gegaan. Hierdoor heb ik achteraf dus meer +healing gedaan en zelfs minder overhealing.
Ik snap dat healing done niks zegt over skills/gear. Puur om te laten zien dat ookal kunnen druids meerdere dingen, rest druids zijn toch wel (Naar mijn mening) de beste en meest gewilde healers.
Daarnaast, heel dat bullshit verhaal over.. ja je moet maar gaan healen als feral druid omdat je dat kan en omdat je daar andere mee helpt en dus ook je zelf.

Wat een onzin zeg, als je niets anders wilt als meppen en je mag oppeens fijn offgear te voorschijn toveren uit een overvolle bag omdat ze geen andere healer kunnen vinden, zou ik dat toch zeker niet doen. Jij kan je gaan aanpassen om het de andere naar hun zin te maken omdat ze single-minded zijn. (Hij kan healen en heeft offgear, dus dat wiltie vast ook wel doen. Hij heeft immers niet voor niets offgear verzameld!)
Ik ben het overigens helemaal met je eens dat je soms een compromise moet sluiten, maar als dat ten koste moet gaan van je eigen plezier in een game.. fuck it

Het wordt natuurlijk ook een heel ander verhaal zodra er guildies bij betrokken raken, die wil je allicht wel helpen (Tenminste.. waarom ga je anders in een guild

)
Het is en blijft maar een spelletje, je moet het zelf leuk vinden.. niet jezelf een rol opdringen zodat je een wildvreemde kan verder helpen.
What the flux?