Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:56:
Ik vraag me af waarom iemand een hybrid klasse rolt, als ie helemaal niet hybrid wil spelen? Ik kan persoonlijke voorkeur best begrijpen, maar samenspelen, de groep staat nog altijd boven het individu en daar valt het meeste spelplezier uit te halen. Ik clear liever een instance als rol die ik eigenlijk niet wou, dan dat ik de instance helemaal niet clear.
Omdat ik graag als uilbeer rond wil lopen. En dat je daar toevallig een hybridklasse voor moet nemen, het zij zo.

Als ik in een instance zit en er komt een naar moment dat ik bijvoorbeeld even heals moet poppen dan doe ik dat ook niet voor de rest van de party, maar meer voor mezelf omdat ik niet zo van whipen houd. Zeker als ik niet met IRL maten speel, is het nog altijd: mijn plezier > plezier van de rest. Ergo, ik join alleen als dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:30:
[...]

Alsof dat een probleem is op trollbane. In en uitloggen in dalaran met questhelper / auctioneer / cartographer en de hele mikmak ftw \o/
Zelfs op Outland, toch wel een van de meest bevolkte servers, heb ik er echt geen problemen mee. Alle addons enabled en gewoon zonder noemenswaardige problemen in kunnen loggen. Alleen gaat af en toe het spellcasten zoals je mount wat trager dan normaal, maar buiten dat ... no problemo.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:26:
[...]

Waarom is een instance healen of tanken 'zwaar klote' en DPS wel leuk? Het gaat er mij om dat die boss neergaat. Welke rol ik dan vervul zal me aan m'n reet roesten.
Als je nou een boss kunt downen met de spec die jij het leukste vind? Er zijn mensen die healen zwaar boring vinden? Dan ga je tog liever DPSen of Tanken als het ff kan?

Persoonlijk vind ik dat gamen om de lol gaat en niet om het winnen?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:14:
[...]

Ik denk niet dat er ook maar 1 hybryd class rond loopt die enige waarde hecht aan wat jij vind dat hij moet doen. Iedereen speelt dit spel voor zijn eigen vermaak, niet dat van jouw.

Als een hybryd niet wilt healen omdat hij het niet kan/niet leuk vind/liever dpsed is dat zijn keuze, niemand die hem kan dwingen iets tegen zijn zin te doen. Als dat betekend dat hij niet mee kan met de party omdat er een healer/tank nodig is (en de party verder al vol zit) so be it.

Ik zie niet in waarom je een boomkin anders zou behandelen als een mage/lock. of een kitty anders dan een rogue / fury/arms warrior.
Omdat een mage/lock nu eenmaal niets anders kan dan DPS'en. Dat kan die boomkin wel.

Jullie ingesteldheid zorgt nu eenmaal voor dat je een ganse avond zit te zoeken om een party te maken. Met mijn ingesteldheid ben ik altijd binnen de vijf minuten vertrokken.

Soit, iedereen zijn mening en veel plezier als DPS boomkin met een ganse avond de LFG/General/Guildchat te spammen. >:)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:33:
[...]

Als ik je gelijk zou geven (wat eigenlijk zou moeten) zou ik denk ik stoppen met WoW omdat ik als DPS-er avonden wacht om 1 fatsoenlijke pug te krijgen voor een heroic en geen zin heb om vanaf level 1 een healer / tank te rollen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Als je nou een boss kunt downen met de spec die jij het leukste vind? Er zijn mensen die healen zwaar boring vinden? Dan ga je tog liever DPSen of Tanken als het ff kan?

Probleem is dat aantal dan niet willen accepteren dat een bepaalde rol van die hybrids niet echt 'populair' is. Ben je 100% dps en kom je nergens aan de bak moet je verder ook niet zeuren. Een rogue/hunter/mage/etc heeft weinig keuze in zijn class (beetje cc etc), waar een shaman/druid/paly ruime keuze hebben. Ik ben ook altijd lang op zoek naar PuG's als DPS, keuze van de class.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2008 10:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
MysticSnake schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
Dalaran is echt 1 groot drama, ieders FPS gaat zowat naar 1 FPS ofzo. Als je uit bent gelogd in Dalaran kun je alleen inloggen als je je addons uitschakeld. De reden dat ik het extra triest vind is dat Dalaran eigenlijk heel simpel is. Een grote tegenvaller was dat je er niet eens kan vliegen, daar komt bij dat de stad een stuk kleiner is dan Shattrath en ondanks dit toch zo een enorme lag daar, vreselijk.
Ik heb hier echt geen last van. Dalaran is weliswaar merkbaar minder fps (een stuk of 25) maar dat komt omdat iedereen in Dalaran staat :)
hulkie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
Omdat ik me maandagavond helemaal kapot had lopen ergeren aan een guildie rogue slacker in heroic HoL; hij haalde 1050 dps op bosses en 950 dps overall (pala Kings, warrior shout en BM hunter in de groep). Daarom ben ik gister op zoek gegaan naar een nexus/ uk instance met mijn eigen level 70 rogue. Is de class gebroken of is het inderdaad een waardeloze speler?
Gister HoL heroic gedaan en we hadden ook een rogue in de party, die deed 2k dps overall en op bossfigths 2700 dps. Dus het ligt echt aan de speler / spec / gear.

Btw.. zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan het vast komen zitten? Ik ben een Daenei male... moet voor poorten gewoon te vaak dismounten omdat ik er gewoon niet doorkan! En dan heb ik nu sinds kort dus een coole mammoet (die van stone keeper shards) maar dat is helemaal een drama! Ik had van de week ook 1 bossfight gemist (was een wipe) omdat ik vast kwam te zitten >.< Unstuck werkte niet want ik was in comat :) Ik zou bijna gaan rerollen naar m'n warlock (human) of DK (gnome)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:30:
[...]

Alsof dat een probleem is op trollbane. In en uitloggen in dalaran met questhelper / auctioneer / cartographer en de hele mikmak ftw \o/
Ja daar zat ik laatst toevallig over na te denken, waarom ze dalaran zo "klein" gemaakt hebben vergeleken met Shattrah,

Geloof dalaran netzo groot is als de Scryers Terrace.....

Tot nu toe geeft outlad me nog steeds een beter gevoel...kwa scene's is lichking heel mooi dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

winkelwagen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:31:
[...]

Omdat ik graag als uilbeer rond wil lopen. En dat je daar toevallig een hybridklasse voor moet nemen, het zij zo.

Als ik in een instance zit en er komt een naar moment dat ik bijvoorbeeld even heals moet poppen dan doe ik dat ook niet voor de rest van de party, maar meer voor mezelf omdat ik niet zo van whipen houd. Zeker als ik niet met IRL maten speel, is het nog altijd: mijn plezier > plezier van de rest. Ergo, ik join alleen als dps.
Nu snap ik weer dat er een groep mensen zeggen dat ze WoW niet spelen wegens het soort individuen die daar rondloopt. Ikke, ikke, ikke. Dat is dus wat telt. Je speelt een MMO, wat staat voor Massive Multiplayer Online. Ergo, met andere mensen samen. De wereld draait niet om jou alleen en zeker de Wereld van Warcraft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hulkie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
Omdat ik me maandagavond helemaal kapot had lopen ergeren aan een guildie rogue slacker in heroic HoL; hij haalde 1050 dps op bosses en 950 dps overall (pala Kings, warrior shout en BM hunter in de groep). Daarom ben ik gister op zoek gegaan naar een nexus/ uk instance met mijn eigen level 70 rogue. Is de class gebroken of is het inderdaad een waardeloze speler?
70% gear, 25% party, 5% skill. Gear = damage. Maar als party verder geen goeie buffs kan leveren of rogue moet nonstop wegrennen vanwege het lacken van goeie agro van tank, loopt je DPS zwaar achter.

Zo draaide ik net 1100 in een party waar de tanker steeds maar 1 mob bezig hield (geen AoE), terwijl ik party erna met een DK tank (AoE) over de 1700 schoot (als je 3-4 mobs nonstop 900-1k dmg kan doen gaat het bizar stuk sneller). Rest van het team was nagenoeg gelijk, dus zoveel verschil was er niet qua buffs.

Nu ben ik wel na alle runs bijna 300 ap omhoog gegaan, dus benieuwd hoe mijn nieuwe dps zal zijn (zit nu op 3.3k met dragonhawk). En nog genoeg marge om hoger te komen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Aghanim schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:36:
[...]

Als ik je gelijk zou geven (wat eigenlijk zou moeten) zou ik denk ik stoppen met WoW omdat ik als DPS-er avonden wacht om 1 fatsoenlijke pug te krijgen voor een heroic en geen zin heb om vanaf level 1 een healer / tank te rollen :(
Waar een wil is is een weg.
Ik deed persoonlijk altijd toen ik dps was gewoon in de /who list mensen whisperen en dan netjes vragen of deze toevallig tank/healer zijn. 9 van de 10 keer krijg ik op deze manier altijd een volle Pug

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Laatst online: 12-09 20:20
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:43:
[...]

Nu snap ik weer dat er een groep mensen zeggen dat ze WoW niet spelen wegens het soort individuen die daar rondloopt. Ikke, ikke, ikke. Dat is dus wat telt. Je speelt een MMO, wat staat voor Massive Multiplayer Online. Ergo, met andere mensen samen. De wereld draait niet om jou alleen en zeker de Wereld van Warcraft niet.
Je kunt mij wel egoïstisch noemen, maar ik gooi op iedereen waar ik langs kom een MotW, daar wordt je tegenwoordig al niet eens meer voor bedankt. Of als je mensen uit de penarie helpt bij een grote groep mobs of elite, dan wordt je ook al niet meer bedankt.

In een instance doe ik er alles aan om de groep in leven te houden, mijn plezier is daarbij het belangrijkst, maar netto help ik daarmee ook hun plezier.

Maar wat ik _niet_ doe is me schikken naar jullie wil omdat jullie het nodig vinden dat ik tank/main heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:38:
[...]

Probleem is dat aantal dan niet willen accepteren dat een bepaalde rol van die hybrids niet echt 'populair' is. Ben je 100% dps en kom je nergens aan de bak moet je verder ook niet zeuren. Een rogue/hunter/mage/etc heeft weinig keuze in zijn class (beetje cc etc), waar een shaman/druid/paly ruime keuze hebben. Ik ben ook altijd lang op zoek naar PuG's als DPS, keuze van de class.
Hier ben ik het mee eens.
Voorbeeld: Welke goeie pug wil nou een retri pala? 8)7

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:51:
[...]

Graag. Manaregen en goede dps.
En uiteraard een blessing extra.
En een BoP op z'n tijd.
En extra crit, of mana/health op hits.

[ Voor 17% gewijzigd door Smultie op 10-12-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:53:
[...]

Graag. Manaregen en goede dps.
En uiteraard een blessing extra.
En een BoP op z'n tijd.
En extra crit, of mana/health op hits.
Hmm ik zou eerder Mage of Ele Shaman willen?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:56:
[...]

Hmm ik zou eerder Mage of Ele Shaman willen?
en als je een van beide al hebt..
doe mij ook maar een retri pala hoor

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Want? Een pally brengt net zoveel utility en ~dezelfde DPS hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

TIP voor de mensen die last hebben van lag in Dalaran tijdens het inloggen.
Je kan je HS zetten op de beneden verdieping in de inn. Maar achteraan op de eerste verdieping in op het balcon staat er ook iemand waarbij je hearthstone kan zetten. Als je die neemt sta je uit de buurt van het grote volk en moeten die models niet direct ingeladen worden.

(Dit is alliance side ik weet niet of dit hetzelfde geval is voor horde)

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:11:
[...]

Als je casual raid, waarom gebruik je dan uberhaubt DKP ??? Gewoon need/greed en common sense imo. Als het veel mensen zijn, zorg dan voor een fatsoenlijke roulatie systeem. Degenen die meer willen vertrekken dan vanzelf (dat zullen tevens degenen zijn die het meeste zeuren in de meeste gevallen). Als je al bijna 3 jaar met elkaar speelt dan zal je toch wel een beetje gevoel voor de rest hebben ?
WotLK probleem. Wat mensen gestopt, wat nieuwe mensen. En opeens moet alles ter discussie worden gesteld.
De dkp was een rating systeem hoogste rating krijgt item zo werd de loot zonder dat het veel nadenken was gelijkmatig verdeelt (meer items gehad = rating stijgt langzamer). Werkte echt prima, lekker snel looten ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:36:
[...]

Omdat een mage/lock nu eenmaal niets anders kan dan DPS'en. Dat kan die boomkin wel.

Jullie ingesteldheid zorgt nu eenmaal voor dat je een ganse avond zit te zoeken om een party te maken. Met mijn ingesteldheid ben ik altijd binnen de vijf minuten vertrokken.

Soit, iedereen zijn mening en veel plezier als DPS boomkin met een ganse avond de LFG/General/Guildchat te spammen. >:)
Ik neem aan dat jij een mage/lock/hunte/rogue speelt. Dan vind ik het behoorlijk hypocriet om andere te verwijten dat ze niet willen healen omdat ze dat toevalling kunnen, en jij gewoon een class hebt gerolled die niet eens kan healen. Om vervolgens iemand te verwijten dat hij egoistisch is omdat hij niet wilt healen terwijl we een MMO spelen, waar we elkaar nodig hebben.
Ik weet niet wat egoistischer is: "jij moet healen want jij hebt healing spells, en anders kan ik de instance niet clearen" of "Ik houd niet van healen dus ik wil dps-en, en als dat betekend dat ik geen party vind is dat jammer"

Als je echt vind dat iemand moet healen omdat we een mmo spelen, en er te weinig healers zijn, voeg dan de daad bij het woord en roll zelf een healing class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Voor mij is 'winnen' de grootste lol :)

Ik vind 't beetje vergelijkbaar met teamsport. Ik sta bij 't hockeyen ook 't liefst rechtsvoor, maar als mijn team er meer bij gebaat is dat ik voorstop sta, prima. Ik vind het spelletje sowieso wel leuk, en in een teamspel gaat 't om 't samen winnen. Zo zie ik raiden ook.
Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:41:
Ja daar zat ik laatst toevallig over na te denken, waarom ze dalaran zo "klein" gemaakt hebben vergeleken met Shattrah,
Ik vind het helemaal prima. Vind het tof weer eens in een drukke stad te staan (beetje zoals IF was voor TBC), Shattrath was gewoon 'leeg' op bepaalde plekken na. Kwam ook omdat iedereen overal naartoe vloog. Enige nadeel is dat QuestHelper voor bugs zorgt, maarja, dan disable ik die gewoon.
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:45:
70% gear, 25% party, 5% skill. Gear = damage.
Niet dus. Heb meerdere malen meegemaakt dat een beter gegearde speler op bossfights zo'n 300 DPS op me achter lag. Gewoon een kwestie van lui zijn of je rotaties niet snappen (hoewel er met mijn spec ook weinig te roteren valt). Je meot ook als DPS echt wel je best doen om mee te komen. Je komt er niet zoals vroeger in MC mee weg gewoon je Huntard op autoshot te zetten en een kopje koffie te gaan maken.
Als het zo'n "ik zit liever een uur te wachten voor een non-heroic dan zelf te gaan healen" type is, nee dank je. Maar da's meer uit princiepe. Voor de rest is het voor mij "bring the player, not the class".
Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:01:
Ik neem aan dat jij een mage/lock/hunte/rogue speelt. Dan vind ik het behoorlijk hypocriet om andere te verwijten dat ze niet willen healen omdat ze dat toevalling kunnen, en jij gewoon een class hebt gerolled die niet eens kan healen. Om vervolgens iemand te verwijten dat hij egoistisch is omdat hij niet wilt healen terwijl we een MMO spelen, waar we elkaar nodig hebben.
Ik weet niet wat egoistischer is: "jij moet healen want jij hebt healing spells, en anders kan ik de instance niet clearen" of "Ik houd niet van healen dus ik wil dps-en, en als dat betekend dat ik geen party vind is dat jammer"
Als ik op m'n mage zou kunnen healen zou ik dat zeker wel doen. Ik heb m'n mage gerolled omdat ik het een leuke class vond. Nu heb ik spijt dat ik geen priest gerolled heb (niet gedaan omdat ik al een level 60 priest had in full tier 2) omdat ik dan dit probleem niet had gehad. Altijd de grootste drama om healers te vinden, zelfs in een group met 4 healing classes zoeken ze nog steeds naar een healer. Dat was vroeger gewoon NOOIT zo'n probleem. Dan was het van "ja maar ik ben feral" > "maakt niet uit ik ben shadowpriest dus we handlen het samen wel". Toen zorgde je gewoon dat je de instance clearde. Heck, we hebben instances gedaan met een Hunter en Warlock als tanks omdat we ff geen Warrior konden vinden. Nu zitten mensen meteen te miepen als de spec of de gear niet 100% is van wat ze vinden dat nodig is.
Als je echt vind dat iemand moet healen omdat we een mmo spelen, en er te weinig healers zijn, voeg dan de daad bij het woord en roll zelf een healing class.
Ben niet voor niets m'n druid aan het levellen. Als ik geweten had dat het tegenwoordig zo'n drama was, dan was ik gewoon op m'n druid verder gegaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 10-12-2008 11:09 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Ooh btw ik had nog leuke ervaring in nexus HC.

Ik was samen met een Feral tank en 2 Mages en een rogue.
We waren op gegeven moment bij 2de baas. Die ene mage <-- Naam vergeten

Maar goed op gegeven moment op zon 40% kregen veel mensen veel schade en vergat ik mezelf te healen en ging ik dus dood. De mage was echter gesplit in nog maar 2 mages en onze mages konden ze dus sheepen. Ze konden ook de hele tijd resheepen. dus ik werd gebattle ressed en gelijk daarna kon ik binnen 30 seconden op Eten/Drinken klikken aangezien ik op een of andere manier out of combat bleef.

Ook was er echter een DPS dood namelijk de rogue dus die wouden we eigenlijk ook wel geressed hebben. Dus de druid ging aan de rand van de koepel staan en deed shadowmeld en vervolgens deed hij revive. Dit werkte. Waarop de Mages dachten: "Hey wij willen ook wel regenen" dus deze sheepten nog snel een keer. Deden invisibility en daarna MBen. Toen we op gegeven moment klaar waren gingen we verder met de laatste 30%

Kortom een eitje.

PS: Ik neem nooit meer minder als 2 mages mee naar Nexus

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
Dalaran is echt 1 groot drama, ieders FPS gaat zowat naar 1 FPS ofzo. Als je uit bent gelogd in Dalaran kun je alleen inloggen als je je addons uitschakeld. De reden dat ik het extra triest vind is dat Dalaran eigenlijk heel simpel is. Een grote tegenvaller was dat je er niet eens kan vliegen, daar komt bij dat de stad een stuk kleiner is dan Shattrath en ondanks dit toch zo een enorme lag daar, vreselijk.
Geen last van in Dalaran, ondanks de drukte in de kleine omgeving. Maar goed ik heb ook qua hardware het nieuwste van het nieuwste, dus mag dat geen probleem zijn. Ik kan mij voorstellen dat op oudere machines van pakweg een jaar of 3 a 4 geleden of met een matige grafische kaart, dit problemen geeft. Maar het is inderdaad niet erg groot, ik had het eigenlijk qua afmetingen Shattrath verwacht. Met eigen tiers voor de Silver Covenant en The Sunreavers. Maar ja blijkbaar had Blizzard daar een andere gedachte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:58:
Want? Een pally brengt net zoveel utility en ~dezelfde DPS hoor.
Hierbij denk ik gelijk aan Mage zijn sheep en de Ele shammy zijn Heroism en Hexx

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:08:
[...]

Hierbij denk ik gelijk aan Mage zijn sheep en de Ele shammy zijn Heroism en Hexx
laat ik het zo zeggen...als je een random DPS nodig hebt, heb ik er liever een retri pala bij dan een extra rogue/mage/shaman

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:07:
Geen last van in Dalaran, ondanks de drukte in de kleine omgeving. Maar goed ik heb ook qua hardware het nieuwste van het nieuwste, dus mag dat geen probleem zijn. Ik kan mij voorstellen dat op oudere machines van pakweg een jaar of 3 a 4 geleden of met een matige grafische kaart, dit problemen geeft. Maar het is inderdaad niet erg groot, ik had het eigenlijk qua afmetingen Shattrath verwacht. Met eigen tiers voor de Silver Covenant en The Sunreavers. Maar ja blijkbaar had Blizzard daar een andere gedachte over.
Ik heb ook een erg up to date systeem (4GB, Dual Core, 3870x2) maar QuestHelper zorgt ervoor dat ik soms gewoon niet in kan loggen. Kennelijk doet het iets waar de client het niet mee eens is. Als ik die dan disable werkt het helemaal prima. Verwacht ook dat daar een fix voor komt.
Bloodlust > alles op bossfights :)
Bartjeuhz schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:12:
laat ik het zo zeggen...als je een random DPS nodig hebt, heb ik er liever een retri pala bij dan een extra rogue/mage/shaman
Player > class. Boeit me weinig. Ik ga voor heroics niet min-maxen wat betreft classes.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-12-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:36:
[...]

Mag ik dan even iets vertellen ..

Normal instance, resto druid ziet leuke leather item.. mag niet needen want rogue wil 'm hebben. Tank d/c'ed / leaved met xx whine comments. Geen andere tank te vinden maar wel healer, druid wordt gedwongen te tanken anders kan die oprotten. Druid wil best tanken, maar loopt met gear te erg achter om het ook maar 10 seconde vol te houden tegen een boss met burst damage. Druid mag dus daarbij ook nog gaan respeccen omdat met een resto build je NIET kan tanken. Flamewar > Pug cancelled > een uur verspild.

Resto druid gaat heroic proberen, wordt gevraagd of die dan niet even kan tanken want het is nou eenmaal een hybrid klas he.. Druid legt uit dat hij daar geen goed genoege gear voor heeft, wordt uitgemaakt voor random nub die een "niet-hybrid" klas had moeten rollen. Druid wordt geignored.

Oftewel, we worden eigenlijk gedwongen normal instances te gaan farmen totdat we gear hebben om zowel te tanken als healen. Maar tegelijkertijd krijg je mindergegearde mensen mee als je een normal instance gaat doen, waardoor mensen het kunnen gebruiken voor hun mainspec.

Daarnaast, kan je van iemand gaan verwachten dat hij/zij tegen zijn/haar zin instances gaat doen onder zijn/haar niveau om zo blue's te collecte zodat hij/zij een rol kan gaan spelen die totaal niet interessant is voor die persoon. Dus ga je iemand verplichten zijn eige vrije tijd te besteden (Verspillen) aan dingen die hij/zij niet wilt doen?

Waarom zou je, als je healen leuk vindt, geclearde instances over en over blijven doen om "matige" gear te verzamelen die je niet eens wilt gebruiken? :)

Ik snap dat je zoiets hebt van.. ja dat collect je toch onderweg naar de 80 of wanneer niemand de item nodig heeft dan neem jij hem toch. Maar je moet begrijpen dat mensen toch echt naar instances gaan om item-upgrades te zoeken voor. Dan kan ik me ook best voorstellen dat als je rogue speelt en een restodruid dreigt je items te pakken dat je daar toch ook flink pissig om kan worden.

Dan kan je heel dat hybrid verhaal ook zelf als smoes gebruik

"Yeah sorry dude, my character is capable of tanking and dpsing as well.. so hand me over those *fill in random stats* leather itams!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:06:
Ooh btw ik had nog leuke ervaring in nexus HC.

Ik was samen met een Feral tank en 2 Mages en een rogue.
We waren op gegeven moment bij 2de baas. Die ene mage <-- Naam vergeten

Maar goed op gegeven moment op zon 40% kregen veel mensen veel schade en vergat ik mezelf te healen en ging ik dus dood. De mage was echter gesplit in nog maar 2 mages en onze mages konden ze dus sheepen. Ze konden ook de hele tijd resheepen. dus ik werd gebattle ressed en gelijk daarna kon ik binnen 30 seconden op Eten/Drinken klikken aangezien ik op een of andere manier out of combat bleef.

Ook was er echter een DPS dood namelijk de rogue dus die wouden we eigenlijk ook wel geressed hebben. Dus de druid ging aan de rand van de koepel staan en deed shadowmeld en vervolgens deed hij revive. Dit werkte. Waarop de Mages dachten: "Hey wij willen ook wel regenen" dus deze sheepten nog snel een keer. Deden invisibility en daarna MBen. Toen we op gegeven moment klaar waren gingen we verder met de laatste 30%

Kortom een eitje.

PS: Ik neem nooit meer minder als 2 mages mee naar Nexus
Hmmm... de manieren waarop ik Nexus (incl heroic mode) heb gedaan was AoE op de trash (zonder CC) en die boss die split ook gewoon platnuken. Af en toe zelfs 2 trash packs tegelijk ... geen probleem. Ligt toch echt aan de groep die je mee hebt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/rant mode on

Van half 7 tot 9 uur bezig geweest om Violet Hold heroic te starten en uiteindelijk te clearen, droppen m'n Tank Leggings nog steeds niet!
Eerst lang bezig geweest om een groep bij elkaar te krijgen. Dit keer was de healer geen probleem, maar 2 DPS. Hadden we ze, start iemand het event voordat er 2 anderen binnen zijn. 2 PuG's leaven met de message "Guild calls.", alsof ik dat niet doorheb. Daarna een wipe op de 2e baas, healer was er voor de eerste keer. Uiteindelijk daarna toch een clear, en weer die Druid Staff.
Daarvoor alleen de laatste baas in heroic Old Kingdom getankt, ze hadden een tank nodig, en het was de daily. No problemo, wel eenmaal een wipe, maar geen Tank Bracers. Wel 3 badges rijker.

/rant mode off

Goed, dat is er ook weer uit. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Vanavond maar weer Violet Hold proberen.
De rest van de avond gisteren heb ik 2 heroics gedaan met m'n bekende groep. Tempo erin ligt zo heerlijk hoog. Ik kan bijna constant chainpullen. Eén blik op de mana van de Pala healer zegt meestal "Pull!".
Halls of Stone was de eerste, en hier wisten we niet wat de bazen deden op heroic. Voor de andere 4 was het zelfs de eerste keer in het algemeen hier. Ik had 'm wel op normal gedaan, lang geleden toen ik level 75 was. Dus de bazen waren gewoon Leeeeeeeeeroy style! En alleen bij de Gruul-like baas ging dat fout ;)
Nog een leuk moment uit HoS, ik tankte 3 caster-like dwarfs om een hoekje, en zag ineens een 4e langskomen. Een patrol als extra ongelukkig pull dus. D&D was bijna van cooldown, dus die op 2 van de 3 extra mobs die op afstand stonden te casten, betekent bijna directe aggro op mij. Anti-Magic Shell aan. Hmm, laatste mob loopt richting healer, Death Grip 'm mijn D&D in en ook aggro op hem. 5-6 Mobs die op me inhakken, IBF aan en Anti-Magic Zone, even later extra D&D en het was allemaal onder controle. Complimenten vanuit de groep voor het oppakken daarvan :D

Nexus deden we als laatste, en daar ging het echt hard. De mage, fire specced, pullde ook weleens met z'n Hot Streak procs (insta-Pyro), maar hij weet dat ik dat gewoon oppak. Taunt + D&D + rotatie (+ meestal een Rune Strike beschikbaar uit het vorige gevecht) en ik zit alweer duizenden hoger in aggro. Alles was gewoon doormatten en emblems farmen.

Duidelijk mijn favoriete groep!

Vanavond film tijd, morgen heroics en vrijdag Naxx met dezelfde mensen. Zaterdag misschien heroics en anders m'n Priest levelen. Tekort aan healer frustreerd me. Maar ik heb overal zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
winkelwagen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:51:
[...]

Je kunt mij wel egoïstisch noemen, maar ik gooi op iedereen waar ik langs kom een MotW, daar wordt je tegenwoordig al niet eens meer voor bedankt. Of als je mensen uit de penarie helpt bij een grote groep mobs of elite, dan wordt je ook al niet meer bedankt.

In een instance doe ik er alles aan om de groep in leven te houden, mijn plezier is daarbij het belangrijkst, maar netto help ik daarmee ook hun plezier.

Maar wat ik _niet_ doe is me schikken naar jullie wil omdat jullie het nodig vinden dat ik tank/main heal.
Ik moet zeggen dat af en toe als dps zijnde naar caster switchen om een heal te gooien als er iemand bijna dood gaat c.q. de main healer is dood dit heel iets anders is dan dat mensen verwachten dat je op stel en sprong respecced om maar te gaan healen als dps zijnde.

Het aloude Druid/pala's/shamans zijn healers en of zo en dan tank zou nu toch wel es voorbij moeten zijn. Al deze classes kunnen nu ook gewoon main dps speccen en deze rol vervullen.

Ik vind dat je hier dus wel een punt hebt.

Waar ik echter, en ook anderen niet tegen kunnen zijn "dps" pala's/druids/shamans etc die gewoon domweg weigeren te offhealen wanneer een encounter dit vraagt c.q. een situatie hierom vraagt omdat ze "dps" zijn. En dus liever wipen dan even te stoppen met DPS en een CR te doen, of bijvoorbeeld wat heals te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:19
[...]

Een pala kan tegenwoordig voor lange tijd stunnen. Ik dacht dat het repentance heette en vergelijkbaar is met sap.
Ik heb liever een kings/might/wisdom van een pala dan een Int van een mage (ook als caster). Bovendien heb ik sinds 3.0.2 niets meer gesheept gezien, alles wordt geAoE tanked, zowel door mijn DK en mijn warrior als druid en pala van mijn maatjes.
Kortom ik heb liever een ret pala en een shaman dan een mage. Ook heb ik liever een boomkin of een kitty vanwege de MotW en de 5% crit die een rogue/mage niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
redfoxert schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:15:
[...]

Hmmm... de manieren waarop ik Nexus (incl heroic mode) heb gedaan was AoE op de trash (zonder CC) en die boss die split ook gewoon platnuken. Af en toe zelfs 2 trash packs tegelijk ... geen probleem. Ligt toch echt aan de groep die je mee hebt denk ik :)
Snap ik maar met die mages was gewoon zo lagge O-)

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Begrijp me niet verkeerd ik ben zelf gelange tijd retriadin geweest...
Maar als ik een tank en ikzelf ben healer heb en ik kan 3 DPSers kiezen uit een stuk of 10 dan zou Paladin niet mijn eerste keuze zijn.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:04:
Niet dus. Heb meerdere malen meegemaakt dat een beter gegearde speler op bossfights zo'n 300 DPS op me achter lag. Gewoon een kwestie van lui zijn of je rotaties niet snappen (hoewel er met mijn spec ook weinig te roteren valt). Je meot ook als DPS echt wel je best doen om mee te komen. Je komt er niet zoals vroeger in MC mee weg gewoon je Huntard op autoshot te zetten en een kopje koffie te gaan maken.
Een ideaal lijstje maken van skill volgorde noem ik nu niet bepaald 'skills'. De moeite die je moet nemen om 'topgear' te behalen of het geluk voor een goeie (dmg boost) party is vele malen groter dan een skillrotatie onder de knie krijgen. Zo heb ik op mn warlock een of andere addon die precies aangeeft wanneer ik bepaalde DoT's moet hercasten, soort van 'ogen open en klikken wat er staat' principe :P

Als DPS heeft elke leader gewoon bagger veel keuze. Je kiest er dan zelf voor om in dat zelfde 'graai potje' te gaan zitten, ook al 'vind' je dat jij meerwaarde hebt boven andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Waar ik trouwens wel een hekel aan het zij lui die in TBC als healer applied hebben, nu geleveld hebben als DPs en ineens niet meer terug willen speccen naar healen "zomg i got dps gear now, no heal gear kk?"v

Je hebt toch geapplied als healer, zorg dan ook gewoon dat je healer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dennism schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:23:
Sja zo ken ik er nog wel een paar :P

Ik heb geapplied als DPS ( Fury/Arms ) Warrior maar ga nu ook Tank , zou mijn Guild nu tegen me moeten zeggen nee je blijft DPS want daarmee heb je applied ?

Of een Shaman die als Elemental Applied en nu opeens Restoration gaat dat ze daar ook tegen zeggen nee je mag niet ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik van baal is het feit dat ik 80 ben, nog geen heroic of iets gedaan heb omdat mn ouders besloten van provider te wisselen en die verviel precies de dag nadat ik 80 werd >_<

Nu zit ik hier al 3weken zonder connectie :( en hoor mn guildies allemaal naxx/malygos clearen enzo echt annoying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

http://www.wowhead.com/?spell=20066, voordeel boven sheep dat het instant is en door iemand wordt gedaan die wat meer klappen kan vangen. Nadeel dat er een cooldown op zit.

Heroism is nice, Hexx ook (maar duurt minder lang dan repentance, heeft een cooldown en een casttime). Blessings etc zijn ook nice.

Je moet gewoon elke heroic met 1 healer 1 tank en 3 willekeurige DPS-ers kunnen doen. Kunnen net zo goed 3 Moonkins zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ShadowBumble schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:27:
[...]

Sja zo ken ik er nog wel een paar :P

Ik heb geapplied als DPS ( Fury/Arms ) Warrior maar ga nu ook Tank , zou mijn Guild nu tegen me moeten zeggen nee je blijft DPS want daarmee heb je applied ?

Of een Shaman die als Elemental Applied en nu opeens Restoration gaat dat ze daar ook tegen zeggen nee je mag niet ?
Heb jij ook net zovel healers als dps in je guild? of net zoveel dps als tanks?

Wij hebben een beperkt aantal healers, een groter aantal dps (waarvan een aantal hybrid kunnen zijn) en een beperkt aantal tanks. Best lastig dus als iemand ineens wil switchen van healer naar DPS aangezien je dan gewoon een healer mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben feral specced dus voor mij is het altijd tanken en dat komt op onze server goed uit voor het tekort aan tanks met periodes. Maar door dat ik feral ben ( dps of tank, hangt van de rol in de group af ) heb ik niet veel mana. party buffed een 7-8k. Dus veel healing ga je niet verwachten met die manpool en amper SP, maar er is nog geen enkele instance waar ik niet uit men form ben uitgeshift om iemand te redden van de dood.( enkel als dps - combatrez als tank durf ik wel eens doen ) Paar heals , hots , innervate op de healer ( als nodig ) , CRezzen , ik oom , manapotion binnen en daar gaan we weer.

En dat maakt een druid zo leuk om te spelen die diversiteit ... Ik heb persoonlijk zelf geen probs met healers vinden ( ik doe enkel guild groups only geen pugs ) aangezien we een instance groepje hebben met een aantal personen en raar of zelden iemand nodig hebben, dus waarom zou ik naar een healer speccen als ik liever tank of dps ?

Over tijd zal het er zeker wel van komen om healing gear te verzamelen , wanneer men feral set is uitgerust. Maar ik vind dat je main spec ( dit geld dan meer meer voor de hybrid classes ) voorang krijgt op iets dat je minder leuk of totaal niet graag doet.

En al die QQ of hybrids moeten respeccen voor de sake van de groep is onzin. Als hij niet wil , wil hij niet, misschien kan hij het niet, of heeft hij er simpelweg de gear niet voor ... Als de mensen in je groep je daarvoor afmaken, zuiver voor het feit van:" l2play a hybrid "dan hadden zei maar een tank/ healer / hybrid class moeten rollen. Maar wat is het toch oh zo makkelijk om te zagen en te klagen over hybrids en zelf een dps klasse te spelen.

Je speelt wat je wilt en hou het tof anders loop je enkel maar gefrustreerd rond in wow en ga je jezelf zo gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:31:
[...]

http://www.wowhead.com/?spell=20066, voordeel boven sheep dat het instant is en door iemand wordt gedaan die wat meer klappen kan vangen. Nadeel dat er een cooldown op zit.

Heroism is nice, Hexx ook (maar duurt minder lang dan repentance, heeft een cooldown en een casttime). Blessings etc zijn ook nice.

Je moet gewoon elke heroic met 1 healer 1 tank en 3 willekeurige DPS-ers kunnen doen. Kunnen net zo goed 3 Moonkins zijn.
Ik heb wel liever 3 verschillende dps, maar echt naar class makeup kijk ik niet. Hoogstens 1 class die depoison kan doen in azjol nerub. Voor de rest maakt class make up weinig uit, als is 5 verschillende classes gewoon prettig door het aantal buffs dat je kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:19:
[...]

Een pala kan tegenwoordig voor lange tijd stunnen. Ik dacht dat het repentance heette en vergelijkbaar is met sap.
Ik heb liever een kings/might/wisdom van een pala dan een Int van een mage (ook als caster). Bovendien heb ik sinds 3.0.2 niets meer gesheept gezien, alles wordt geAoE tanked, zowel door mijn DK en mijn warrior als druid en pala van mijn maatjes.
Kortom ik heb liever een ret pala en een shaman dan een mage. Ook heb ik liever een boomkin of een kitty vanwege de MotW en de 5% crit die een rogue/mage niet hebben.
Scorch (of winter's chill debuff) geeft 10% crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Alle instances die ik tot nu toe als balance heb gehealed gaan over het algemeen goed. De fouten worden over het algemeen gemaakt door stommiteiten, bijv. in het begin van Drak'Tharon dat de dps op de shadow void blijft staan.

Als ze aan mij vragen om te respeccen dan moeten ze me maar 100g geven. Dan wil ik het best doen. Anders heal ik met mijn huidige spec. Op level 80 ga ik weer naar resto maar tijdens levellen is dat helemaal niet nodig. Indien mensen me op ignore zetten alleen maar omdat ik niet wil respeccen naar resto dan hebben zij een probleem als ze ooit nog een healer nodig hebben.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Dennism schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:23:
Waar ik trouwens wel een hekel aan het zij lui die in TBC als healer applied hebben, nu geleveld hebben als DPs en ineens niet meer terug willen speccen naar healen "zomg i got dps gear now, no heal gear kk?"v

Dat hangt ook helemaal van de guild af. Wij zijn wel een raiding guild, als in: vrijwel alles is rond onze raid kalender georganiseerd, maar we eisen niets van spelers. Tuurlijk, als al onze healers collectief besluiten te gaan tanken en dpsen, dan kunnen ze wel wat boze blikken verwachten... maar we eisen niets. Maar als je ook maar 1 stapje hoger gaat qua raiding guilds, dan krijg je inderdaad de eisen dat je spect zoals de guild besluit. Sommigen gaan zelfs zo ver dat ze precies beslissen waar je je talentpoints in steekt.

Eerlijk is eerlijk, in onze application form staat ook de vraag of je bereid bent om te respeccen als het nodig is voor de guild. Daar heb ik dan dus ook nee op gezegd. En daar hebben ze me toch op aangenomen, aangezien ze me een degelijke tank vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:23:
[...]

Een ideaal lijstje maken van skill volgorde noem ik nu niet bepaald 'skills'. De moeite die je moet nemen om 'topgear' te behalen of het geluk voor een goeie (dmg boost) party is vele malen groter dan een skillrotatie onder de knie krijgen. Zo heb ik op mn warlock een of andere addon die precies aangeeft wanneer ik bepaalde DoT's moet hercasten, soort van 'ogen open en klikken wat er staat' principe :P

Als DPS heeft elke leader gewoon bagger veel keuze. Je kiest er dan zelf voor om in dat zelfde 'graai potje' te gaan zitten, ook al 'vind' je dat jij meerwaarde hebt boven andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:37:
[...]

Scorch (of winter's chill debuff) geeft 10% crit.
als de scrubmages dat dan ook ff leren gebruiken (Ja, OOK OP TRASH LUIE @$%*#())

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:13:
Normal instance, resto druid ziet leuke leather item.. mag niet needen want rogue wil 'm hebben. Tank d/c'ed / leaved met xx whine comments. Geen andere tank te vinden maar wel healer, druid wordt gedwongen te tanken anders kan die oprotten. Druid wil best tanken, maar loopt met gear te erg achter om het ook maar 10 seconde vol te houden tegen een boss met burst damage. Druid mag dus daarbij ook nog gaan respeccen omdat met een resto build je NIET kan tanken. Flamewar > Pug cancelled > een uur verspild.
Daar gaat het niet om. Je zoekt nu naar extremen. Waar het om gaat zijn die honderden feral druids / retri paladins / arms warriors die het vertikken normals te tanken. Samen met honderden balance druids / shadow priests die het vertikken normals te healen, terwijl ze dat ook PRIMA kunnen. Een resto druid vragen te tanken snap ik ten eerste niet omdat aan healers een groter tekort is dan aan tanks, en is bovendien net zo iets als aan een hunter te vragen z'n pet te laten tanken. Die heeft ongeveer net zoveel mitigation en health.
Dennism schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:18:
Ik moet zeggen dat af en toe als dps zijnde naar caster switchen om een heal te gooien als er iemand bijna dood gaat c.q. de main healer is dood dit heel iets anders is dan dat mensen verwachten dat je op stel en sprong respecced om maar te gaan healen als dps zijnde.
Dat zeg ik ook niet. Het gaat me om mensen die dingen niet doen die ze met hun spec wel kunnen. Natuurlijk verwacht ik niet dat je ff 100g ophoest voor respecs.
Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:19:
Elke mage levert je 10% extra spell crit op bosses.
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:23:
Een ideaal lijstje maken van skill volgorde noem ik nu niet bepaald 'skills'. De moeite die je moet nemen om 'topgear' te behalen of het geluk voor een goeie (dmg boost) party is vele malen groter dan een skillrotatie onder de knie krijgen.
Topgear halen is simpelweg een kwestie van tijd investeren. Heeft nog minder met 'skills' te maken dan top DPS halen. Max DPS is niet alleen een kwestie van gewoon de juiste rotation, da's eigenlijk alleen op Patchwerk zo. Ik kan wel gewoon elke cooldown mirror image gebruiken, maar als het een boss is die AoE doet moet ik dat ook goed timen. Dat heeft meer met 'skill' (ik zeg niet dat het moelijk is) te maken dan gewoon veel heroics runnen en badges farmen.
Vandaar: speler > class.
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:46:
als de scrubmages dat dan ook ff leren gebruiken (Ja, OOK OP TRASH LUIE @$%*#())
Winters chill is automatisch. Daarnaast is trash over het algemeen vaak dood voordat je er uberhaupt 5 stacks op krijgt. Als je trash AoEd zal een fire mage ook absoluut niet gaan scorchen, heeft gewoon 0 zin.

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 10-12-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Hex is geweldig :P Vandweek voor het eerst een instance gedaan met een shammy die Hex gebruikte :P Ik swipe en denk "fuck, ik breek CC!" maar er gebeurt niks.... Oh ja, da's waar! Vol er op in rammen en CC breekt niet, geniaal :P

Edit:
En ik zie nu dat dat mazzel was, damage kan hex breken.... vaag, toch een paar hexed targets vol kunnen nuken zonder dat ie brak.

[ Voor 8% gewijzigd door DizzyWeb op 10-12-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
[...]

Hmmm sterker nog, mijn guild zoekt nog een goede Retri Paladin om toe te voegen aan de 25 mans raids en 1 van de 2 10 mans groepen. Nou zou je zeggen, vast Retri's genoeg, dat valt dus vies tegen. Ik kom er nooit 1 tegen die in LFG voor Heroics staat. Andere punt is dat veel Retri's PVP spelen en dat het verder een populaire class/spec is van jongere spelers en n00bs. Die willen we ook niet. Valt in ieder geval voor mijn guild niet mee om een goede Retribution Paladin te vinden.

Horde/Draenor, mocht iemand zich dus geroepen voelen om te applyen...PM mij maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:21

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:48:
[...]

Hmmm sterker nog, mijn guild zoekt nog een goede Retri Paladin om toe te voegen aan de 25 mans raids en 1 van de 2 10 mans groepen. Nou zou je zeggen, vast Retri's genoeg, dat valt dus vies tegen. Ik kom er nooit 1 tegen die in LFG voor Heroics staat. Andere punt is dat veel Retri's PVP spelen en dat het verder een populaire class/spec is van jongere spelers en n00bs. Die willen we ook niet. Valt in ieder geval voor mijn guild niet mee om een goede Retribution Paladin te vinden.

Horde/Draenor, mocht iemand zich dus geroepen voelen om te applyen...PM mij maar ;)
Hmz, dacht er van de week aan om weer PvE te gaan!

[ Voor 99% gewijzigd door m0nk op 10-12-2008 11:50 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:48:
Valt in ieder geval voor mijn guild niet mee om een goede Retribution Paladin te vinden.

We hadden vroegah in MC en BWL al een retri, die zorgde ervoor dat die debuff op de mob die voor manaregen zorgt up bleef. Alle preists stonden dan ook als het even kon op de boss te wanden voor de manaregen :) Die retri deed toen ook al reteveel damage. Grappig is dat nu iedereen loopt te klagen terwijl daarvoor altijd het verhaal ging dat DPS van retri's compleet zuig was. Da's nooit het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben altijd Resto geweest, en heb ook eigenlijk alleen daar ervaring mee. Heb tijdens het levellen wel wat ervaring gekregen met DPS (Moonkin), maar nog niet genoeg om echt goed te presteren.

Gezien het healers tekort hoef ik eigenlijk nooit een andere rol te vervullen in PUGs, maar als dat wel moet...

DPSen wil ik best doen, maar laat ik vooraf weten dat ik het niet zo goed kan (door skill en gear). Willen ze dat ik tank? Nee sorry, doe ik niet. Ik heb daar 0,0 ervaring mee en ook vrijwel geen gear voor. Daarmee bezorg ik de groep alleen maar veel problemen en heb ik het zelf niet naar mijn zin.

Edit:
Maar je zal mij dan ook nooit horen zeuren dat ik niet mee mocht of kon, omdat ik niet wilde tanken. En dat zie ik nog regelmatig wel gebeuren, mensen die toch zeuren. Daar word ik wel eens moe van.

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 10-12-2008 11:59 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heao alles met mijn nu shadowpriest, alleen niet meer zoals vroeger in tbc. Vijf levels boven mijn eigen level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:46:
Topgear halen is simpelweg een kwestie van tijd investeren. Heeft nog minder met 'skills' te maken dan top DPS halen. Max DPS is niet alleen een kwestie van gewoon de juiste rotation, da's eigenlijk alleen op Patchwerk zo. Ik kan wel gewoon elke cooldown mirror image gebruiken, maar als het een boss is die AoE doet moet ik dat ook goed timen. Dat heeft meer met 'skill' (ik zeg niet dat het moelijk is) te maken dan gewoon veel heroics runnen en badges farmen.
Ok, daar heb je gelijk in. Dan blijf ik bij het punt, om WoW een beetje ok te spelen heb je nagenoeg geen skills nodig :P Stukje kennis en inzicht, dat wel. (persoonlijke vergelijking met andere MMO's that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dennism schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:32:
[...]

Heb jij ook net zovel healers als dps in je guild? of net zoveel dps als tanks?
Nee wij hebben ongeveer 14 Tanks nu waarvan het merendeel Prot Warrior is en de andere Druid/Paladin zijn, terwijl we een stuk of 8 a 9 Priest hebben en nog wat Druids/Paladins , in onze Guild is het namelijk geen verplichte om iets te doen wat beter uitkomt, wel word er gevraagt of je eventueel wilt respeccen naar dat wat we nodig hebben ( overigens word dan je respec + respec terug betaald door de Gbank ).

Maar als de Guild zou moeten zeggen je hebt zo geapplied dus blijf je zo loop je als Guild leeg ( op welk niveau dan ook ). Dus wat dat aangaat vind ik je best kort door de bocht.

Dan laten we nog even buiten beschouwing dat het merendeel van de Guild zo ie zo naast een DPS toon ook wel een tank of Heal toon hebben op max level, sommige hebben zelfs zowel een Tank/Healer als dps.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 10-12-2008 12:05 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:58:
[...]

Ok, daar heb je gelijk in. Dan blijf ik bij het punt, om WoW een beetje ok te spelen heb je nagenoeg geen skills nodig :P Stukje kennis en inzicht, dat wel. (persoonlijke vergelijking met andere MMO's that is).
Misschien dat je inderdaad een paar man in de groep kan hebben met mindere skills. Maar als je hele raid skill-loos is worden veel bosses toch echt heel lastig ;)

Gisteren met 2 groepen Naxx10 gecleared. Dat schiet wel lekker op qua gear-up! Vanavond en morgen weer Naxx25, we hebben daar 8 bosses van neergehaald vorige week, dus dat is ook al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Wat is een leuke server om een nieuwe char op te beginnen? En dan bedoel ik ereen met heel veel groups voor de instances onder de lvl 60... Want i <3 Instances

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:12:

Ik heb ook een erg up to date systeem (4GB, Dual Core, 3870x2) maar QuestHelper zorgt ervoor dat ik soms gewoon niet in kan loggen. Kennelijk doet het iets waar de client het niet mee eens is. Als ik die dan disable werkt het helemaal prima. Verwacht ook dat daar een fix voor komt.
Hmmm, ik heb ook questhelper geinstaleerd, maar geen log problemen. Het enigste wat wel is gebeurt is als je van bij voorbeeld Dalaran naar Borean Tundra vliegt er een fout melding verschijnt. En wat ook nog wel eens gebeurt dat ie een verkeerde quest locatie aangeeft. Dan moet ik toch weer wowhead er bij halen om de juiste coords te krijgen. Dus helemaal perfect is questhelper niet.

Gisteren 77 gedinged, maar kom net nog te kort voor epic flyer en cold weather flying bij elkaar, een kleine 300 g nog. ik heb nog wat cutted blue gems op de AH staan, als ik die vanavond verkocht heb dan is het een eitje voor die paar g's die ik te kort komt. Even dan nog alle daylies pakken die ik kan doen, dan moet ik het zaakje wel bij elkaar hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:46:
[...]

Ja fu, voordat de 1e scorch klaar is, is een mob dood !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik zit er zelf om te denken een priest te rollen puur voor mijn guild aangezien we danig om healers verlegen zitten. We hebben wat Paladins die het healen op zich nemen (wel level 80) maar dat is niet ideaal. Tijdens de raid gisteren hebben we een Shaman erbij moeten schrapen en een priest hebben we eigenlijk helemaal nog niet. Maar wat is nu wijsheid in deze zaken, want ik heb stiekem het idee dat Priest een heel vervelende klasse is om te levelen?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Auredium schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:17:
Ik zit er zelf om te denken een priest te rollen puur voor mijn guild aangezien we danig om healers verlegen zitten. We hebben wat Paladins die het healen op zich nemen (wel level 80) maar dat is niet ideaal. Tijdens de raid gisteren hebben we een Shaman erbij moeten schrapen en een priest hebben we eigenlijk helemaal nog niet. Maar wat is nu wijsheid in deze zaken, want ik heb stiekem het idee dat Priest een heel vervelende klasse is om te levelen?
Pak een druid. Dat zijn momenteel toch ook de beste healers. En leuk om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:46:
[...]

Daar gaat het niet om. Je zoekt nu naar extremen. Waar het om gaat zijn die honderden feral druids / retri paladins / arms warriors die het vertikken normals te tanken. Samen met honderden balance druids / shadow priests die het vertikken normals te healen, terwijl ze dat ook PRIMA kunnen. Een resto druid vragen te tanken snap ik ten eerste niet omdat aan healers een groter tekort is dan aan tanks, en is bovendien net zo iets als aan een hunter te vragen z'n pet te laten tanken. Die heeft ongeveer net zoveel mitigation en health.
Dat snap ik ook wel, maar waarom dan wel van een feral druid verwachten dat hij gaat healen?:+ Dat zijn nog steeds die 2 exact tegenovergestelde roles alleen dan net omgedraaid. Het gaat mij om het punt dat je als "pure dpser" wel van iemand anders gaat verwachten dat hij zijn favo rol moet gaan vergooien omdat zijn class toevallig meerdere dingen kan.

Misschien moet je het eens op een andere manier bekijken dan dat je een class hebt die kan tanken maar ook kan healen.

Healing classes hebben JUIST andere dingen erbij gekregen ZODAT ze ook daadwerkelijk kunnen levelen en iets om kunnen leggen. Dat wil niet zeggen dat ze dat ook leuk vinden, je hebt het als healing class gewoon nodig om verder te komen.

Ik zal ook maar meteen even de klootzak spelen..
we kunnen hier wel gaan lopen discussieren, maar je weet gewoon dat je de hybrid-classes gelijk moet geven zodra het vertikken een rol te spelen die hun class wel bevat maar hun niet aantrekt. Klaar, punt.

Zo niet, zoek verder naar een (niet) hybrid-class speler die het wel wilt. Ga niet lopen whinen van, lol zijn die hybrids echt zulke losers dat ze niet eens het volle uit hun class halen? Dat doen ze wel, maar niet door alles tegelijk te willen spelen.

Mijn druid kan ook tanken (goh toevallig he) maar als healer ben ik gewoon op mijn plaats en zo outheal je als blue/epic crafted geared druid gewoon een holy pala met 1 deel tier 6. (Ik wel tenminste in men eerste ervaring ooit met healing)
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:32:
[...]

Whats wrong met paladins? :P
Niks, alleen als je niks anders hebt ben je beperkt tot snelle kleine / langere grote direct heals. Geen HoT's of chain heals wat je wel hebt met priest/shammy/druid. Dit ga je ook nodig hebben/had je ook nodig bij verschillende raid/boss encounters ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Whats wrong met paladins? :P

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:01:
[...]

Het gaat er mij om de samenstelling van een groep om een instance te doen. Ik heb al een RL voorbeeld gegeven uit mijn guild van afgelopen maandag. Ik kom online en 4 man staat klaar om The Nexus in te gaan met een druid als tank en nog 3 andere DPS-klasses. Ze hadden dus nog een healer nodig, maar die was niet beschikbaar op dat ogenblik binnen onze guild. Ik stelde voor dat ik wel wou komen om te tanken. Dat was ok en de druid zou dan wel healen. Alles is vlotjes gegaan hoewel zowel ik niet specced was om te tanken en de druid niet specced was om te healen. De druid heeft me één keer laten doodgaan op de trashpack voor de mageboss (geen wipe gelukkig) en we hebben 1 wipe gehad op de laatste dragonboss, waarna die ook netjes gaan liggen is. Op een dik uurtje was de instance cleared en iedereen gelukkig. De druid tankt wel liever dan dat hij healt en ik dps liever dan dat ik moet tanken, maar we hebben tenminste wel de instance gecleared die we wouden clearen.

Misschien ligt het gewoon aan mij: ik log in WoW om WoW te spelen. Ik heb natuurlijk wel een idee van wat ik wil doen en op dit ogenblik is dat mijn Death Knight levellen. In welke rol ik dat met mijn DK moet doen is voor mij van ondergeschikt belang. En dat is net het leuke van een hybride klasse. Als mijn DK enkel kon dps'en hadden mijn guildies en ik The Nexus niet kunnen doen. Nu wel en da's voor mij het punt. Als de druid op zijn punt stond dat hij een tank was en geen healer (wat eigenlijk zo is) dan was er niets van in huis gekomen en had iedereen rustig wat kunnen solo-spelen. Met de guild een instance doen is veel leuker dan wat solo-questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister een respec gedaan en wat nieuwe Glyph's gekocht.
Ik gebruik nu de Felguard/Emberstorm build. moet zeggen dat het wennen is (fire ipv shadow) maar over het algemeen heeft het me een goede indruk gegeven.

Kijken hoeveel DPS ik er uitpers raidbuffed, unbuffed zit ik op 1711 spelldmg/16%hit/27%(fire) crit
vanavond voor het heerst Saratherion10 (spelling?)
Iemand nog goede tips ? :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dennism schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:18:
[...]

Het aloude Druid/pala's/shamans zijn healers en of zo en dan tank zou nu toch wel es voorbij moeten zijn. Al deze classes kunnen nu ook gewoon main dps speccen en deze rol vervullen.

Ik vind dat je hier dus wel een punt hebt.

Waar ik echter, en ook anderen niet tegen kunnen zijn "dps" pala's/druids/shamans etc die gewoon domweg weigeren te offhealen wanneer een encounter dit vraagt c.q. een situatie hierom vraagt omdat ze "dps" zijn. En dus liever wipen dan even te stoppen met DPS en een CR te doen, of bijvoorbeeld wat heals te gooien.
Gisteravond precies hetzelfde ... groupje voor Nexus normal met mijn lvl 70 shaman gejoined. De rest allemaal level 72 (warrior tank, priest healer ... daar kom ik zo nog op terug).

Met de rogue zitten ouwehoeren in whispers dat de tank wel erg weinig TPS had enzo. Onderweg richting die stenen boss per ongeluk een grote boom en een kleinere trash group gepulled ... shit happens. Alles blijft overeind, maar wel doordat ik de tank tot 3 keer toe heb gered met een goed getimede healing wave die instant (of bijna instant) was door Maelstrom Weapon (x4-5). De rogue whisperde dat hij toch wel een goed gevoel kreeg omdat iedereen bleef staan. Toen ik hem vertelde dat ik de tank voornamelijk van een gewisse dood redde was zijn reactie "oh".

Uiteindelijk bleek dus dat de tank eigenlijk een Fury warrior was, met bar weinig tank ervaring zo leek het. Wel had hij redelijk wat Karazhan items, badge items en zelfs de trinket van Kael'Thas (reward voor het inleveren van zn hoofd). De priest was eigenlijk een shadowpriest, en daarom vrij snel oom.

Alles "ok" tot de laatste boss, de draak. Al mijn cooldowns gebruikt en toch ging ze niet neer. wipe op 7%. Prima, proberen we het nog een keer. Had al gezegd dat iedereen bij de tail en head weg moest blijven, zoals bij alle dragons. Gaat de priest 10 yards achter de tank staan en krijgt gewoon continu frost damage van haar frost breath. Toen ik daar wat van zei was ik ineens cocky en was de priest pleite. Toen ben ik ook maar genokt want op die manier hoef ik geen PuG te doen, zeker niet als ik diezelfde instance de dag er voor al 4 keer op rij gedaan had (met dezelfde group telkens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:58:
Absoluut. Maar gewoon een beetje logisch nadenken is voor veel mensen niet weggelegd lijkt het. Dat je een boss naar 32% moet nuken en dan ff moet wachten is voor veel mensen al te moeilijk bijvoorbeeld. Helaas heb je bij veel bosses behoorlijk veel 'tries' nodig om alles goed te krijgen. We hadden voor Anub in naxx ook een try of 4 nodig ofzo voordat iedereen doorhad hoe die boss werkt, en da's niet de moeilijkste boss in Naxx. Ik heb Heigan zelf nog nooit gedaan, maar ik vrees dat dat met onze guild lastig gaat worden.
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:14:
Hmmm, ik heb ook questhelper geinstaleerd, maar geen log problemen.
Het gebeurt alleen maar als in in Dalaran sta en het prime time is, en dan nog niet altijd. Maar alleen QuestHelpen disabled lost het probleem wel altijd op. Vermoed dat het een combinatie is van veel models moeten laden + questhelper die z'n routes uit gaat zitten vogelen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:23:
Dat snap ik ook wel, maar waarom dan wel van een feral druid verwachten dat hij gaat healen?:+ Dat zijn nog steeds die 2 exact tegenovergestelde roles alleen dan net omgedraaid. Het gaat mij om het punt dat je als "pure dpser" wel van iemand anders gaat verwachten dat hij zijn favo rol moet gaan vergooien omdat zijn class toevallig meerdere dingen kan.
Feral druids kunnen, als ze healing gear verzameld hebben tijdens het questen, prima normals healen. Tanken is gewoon lastiger als resto, je hebt geen van de mitigation talents, dus je bent erg afhankelijk van de healer. Maar de meeste druids levellen als feral, en dan is tanken sowieso echt geen probleem.
Misschien moet je het eens op een andere manier bekijken dan dat je een class hebt die kan tanken maar ook kan healen.

Healing classes hebben JUIST andere dingen erbij gekregen ZODAT ze ook daadwerkelijk kunnen levelen en iets om kunnen leggen. Dat wil niet zeggen dat ze dat ook leuk vinden, je hebt het als healing class gewoon nodig om verder te komen.
Snap de relevantie niet.
we kunnen hier wel gaan lopen discussieren, maar je weet gewoon dat je de hybrid-classes gelijk moet geven zodra het vertikken een rol te spelen die hun class wel bevat maar hun niet aantrekt. Klaar, punt.
Definieer 'gelijk geven'? Tuurlijk kun je mensen niet dwingen, maar je kunt ze wel niet meenemen in een groep. En als ik een groep start, en moet kiezen tussen een 2e mage en een feral kitty die vertikt te tanken, dan neem ik fijn een 2e mage mee, puur uit princiepes :)
Zo niet, zoek verder naar een (niet) hybrid-class speler die het wel wilt. Ga niet lopen whinen van, lol zijn die hybrids echt zulke losers dat ze niet eens het volle uit hun class halen? Dat doen ze wel, maar niet door alles tegelijk te willen spelen.
Hebje wel eens van de stroman drogredenatie gehoord? Ik heb het niet over resto druids die niet willen tanken in hele moeilijke instances. Ik heb het over hybrids die liever een uur in de queue wachten dan gewoon ff zelf te tanken/healen in instances waar dat prima mogelijk is. Ik heb ze ook geen 'losers' genoemd, dat maak jij er van. Ik snap ze niet, vind ze onsympathiek, en neem ze als het even kan liever niet mee.
Mijn druid kan ook tanken (goh toevallig he) maar als healer ben ik gewoon op mijn plaats en zo outheal je als blue/epic crafted geared druid gewoon een holy pala met 1 deel tier 6. (Ik wel tenminste in men eerste ervaring ooit met healing)
Tja, je hebt het hier weer over extremen. Die paladin was een enorme slacker. Daarnaast snap je ook wel dat puur healing done niks zegt over hoe goed je bent als een healer kwa gear en skills. M'n druid was op 70 ook resto, dus kom niet bij me aan wat een druid wel en niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:50

aap

Maar wat is nu wijsheid in deze zaken, want ik heb stiekem het idee dat Priest een heel vervelende klasse is om te levelen?
Ik heb vier classes tot 70 gelevelled, waarvan de laatste een priest was. Ik kan je vertellen dat een priest levelen supereenvoudig is. Met shadow spec doe je aanzienlijke damage en dankzij de shield incasseer je nauwelijks damage. Met de priest had ik minder "dode tijd" (eten/drinken) dat met mijn warlock.

Ik geloof dat ik uiteindelijk in iets van 7 dagen /played op 70 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Bosmonster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:20:
Pak een druid. Dat zijn momenteel toch ook de beste healers. En leuk om te levelen.
Lijkt me met name leuk om te healen. Het hele pala verhaal heb ik inmiddels wel gezien, pala mag ook lekker JC daily doen en verder eventueel volgend jaar als tank omhoog. Lijkt me erg lekker om meer opties te hebben om te healen. Merk alleen dat ik als boomkin een beetje squishy ben vergeleken met feral.

We hebben op het moment ook een lichtelijk healing probleem (priest/shaman op 80, pala op 77, volgende healer zit ergens rond 73 geloof ik), maar ik heb wel aangegeven dat ik niet van plan ben elke raid op m'n druid te komen. Vind het geen probleem om af en toe 'ns te healen als ik ervoor gegeared ben, maar m'n DK is m'n main en die krijgt dan ook m'n aandacht.

Over de hele discussie, het hangt echt van de speler af. Heb zelf nooit echt problemen gehad met switchen van rol, is af en toe zelfs wel leuk (ben dan ook op m'n DK al aan 't kijken voor leuke tank items), maar een vriendin die een shadowpriest heeft haat healing. Ze doet het zo heel af en toe wel eens als het écht niet anders kan, maar dat is echt zo min mogelijk. Onze feral GM is nu boomkin aan het lvlen voor de lol, maar die zou echt nooit boom speccen. Laat gewoon iedereen in hun waarde, die instance is er morgen ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

aap schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:51:
[...]

Ik heb vier classes tot 70 gelevelled, waarvan de laatste een priest was. Ik kan je vertellen dat een priest levelen supereenvoudig is. Met shadow spec doe je aanzienlijke damage en dankzij de shield incasseer je nauwelijks damage. Met de priest had ik minder "dode tijd" (eten/drinken) dat met mijn warlock.

Ik geloof dat ik uiteindelijk in iets van 7 dagen /played op 70 zat.
Ja als Spriest gaat het levellen best makkelijk en met Vampiric Embrace, Improved Vampiric embrace en Vampiric Touch heb je bijna tot geen downtijd vanwege het eten/drinken.

Heerlijke class. Moet wel zeggen dat ik ook niet graag zou respeccen naar healing op mijn Spriest. Blijft toch een fijne class om te spelen.
Exitium schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:56:
[...]

Over de hele discussie, het hangt echt van de speler af. Heb zelf nooit echt problemen gehad met switchen van rol, is af en toe zelfs wel leuk (ben dan ook op m'n DK al aan 't kijken voor leuke tank items), maar een vriendin die een shadowpriest heeft haat healing. Ze doet het zo heel af en toe wel eens als het écht niet anders kan, maar dat is echt zo min mogelijk. Onze feral GM is nu boomkin aan het lvlen voor de lol, maar die zou echt nooit boom speccen. Laat gewoon iedereen in hun waarde, die instance is er morgen ook nog wel.
Helemaal eens, ben zelf ook niet echt een healer, doe het wel 's maar liever niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Thorval op 10-12-2008 12:59 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:23:
[...]

[...]

Niks, alleen als je niks anders hebt ben je beperkt tot snelle kleine / langere grote direct heals. Geen HoT's of chain heals wat je wel hebt met priest/shammy/druid. Dit ga je ook nodig hebben/had je ook nodig bij verschillende raid/boss encounters ;)
wat was ookal weer de hoofdstad van belgie?? :O

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

OkkE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:55:
Edit:
En dat zie ik nog regelmatig wel gebeuren, mensen die toch zeuren. Daar word ik wel eens moe van.
Hehe, dat is het slimste wat ik al vandaag gelezen heb. Hybrids die zeuren dat ze niet willen tanken/healen. Niet-hybrids die zeuren dat de hybrids niet willen tanken/healen.

Gewoon gaan met die banaan en spelen. En dat is hetgeen ik eigenlijk ook wou duidelijk maken. Ik heb me weer eens laten gaan in een discussie waar toch geen einde aankomt. Maar is dat nu niet hetgene waar het allemaal om draait op een forum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:45:
Alles "ok" tot de laatste boss, de draak. Al mijn cooldowns gebruikt en toch ging ze niet neer. wipe op 7%. Prima, proberen we het nog een keer. Had al gezegd dat iedereen bij de tail en head weg moest blijven, zoals bij alle dragons. Gaat de priest 10 yards achter de tank staan en krijgt gewoon continu frost damage van haar frost breath. Toen ik daar wat van zei was ik ineens cocky en was de priest pleite. Toen ben ik ook maar genokt want op die manier hoef ik geen PuG te doen, zeker niet als ik diezelfde instance de dag er voor al 4 keer op rij gedaan had (met dezelfde group telkens).
Dat vind ik ook zo bizar. Als ik een fout maak op een boss verwacht ik ook dat iemand me vertelt wat ik fout doe. Maar in veel gevallen ben je dan 'cocky' or erger; je krijgt een complete nerdrage met een verhaal dat je hem niet moet durven te vertellen hoe 'ie 'zijn' spel moet spelen. Echt, WTF? Bosses hebben abilities. Als ik je op Keri vertel dat je moet blijven bewegen ofzo als je dat niet doet dan ben ik cocky? Echt, rot op :D

Heb een keer (sorry voor de RL parallel) zo'n iemand bij een hockey training meegemaakt. Kerel liep gewoon continue de verkeerde kant op. Toen ik em, gewoon heel aardig en vriendelijk vertelde dat íe het zo en zo beter zou doen, kwam d'r een enorme nerdrage dat ik me niet met 'em moest bemoeien en al z'n hele leven hockeyde. Right. Dan ben je dus sinds je 5e niet verteld dat je achter een tegenstander niet aanspeelbaar bent. Rot op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:57:
[...]

Hehe, dat is het slimste wat ik al vandaag gelezen heb. Hybrids die zeuren dat ze niet willen tanken/healen. Niet-hybrids die zeuren dat de hybrids niet willen tanken/healen.

Gewoon gaan met die banaan en spelen. En dat is hetgeen ik eigenlijk ook wou duidelijk maken. Ik heb me weer eens laten gaan in een discussie waar toch geen einde aankomt. Maar is dat nu niet hetgene waar het allemaal om draait op een forum? :P
Tuurlijk wat zouden we anders moeten doen tijdens de kantooruren ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:01:
[...]

Dat vind ik ook zo bizar. Als ik een fout maak op een boss verwacht ik ook dat iemand me vertelt wat ik fout doe. Maar in veel gevallen ben je dan 'cocky' or erger; je krijgt een complete nerdrage met een verhaal dat je hem niet moet durven te vertellen hoe 'ie 'zijn' spel moet spelen. Echt, WTF? Bosses hebben abilities. Als ik je op Keri vertel dat je moet blijven bewegen ofzo als je dat niet doet dan ben ik cocky? Echt, rot op :D

Heb een keer (sorry voor de RL parallel) zo'n iemand bij een hockey training meegemaakt. Kerel liep gewoon continue de verkeerde kant op. Toen ik em, gewoon heel aardig en vriendelijk vertelde dat íe het zo en zo beter zou doen, kwam d'r een enorme nerdrage dat ik me niet met 'em moest bemoeien en al z'n hele leven hockeyde. Right. Dan ben je dus sinds je 5e niet verteld dat je achter een tegenstander niet aanspeelbaar bent. Rot op :)
Gevalletje jammer inderdaad. Mij maakt het niks uit op zich maar dan hoop ik voor die priest dat ie in het vervolg niet nog eens de healer wil spelen in een spec die het totaal niet toe laat fatsoenlijk en langdurig te kunnen healen. Zeker niet in de WotLK instances, ondanks dat ze toch redelijk easy zijn ... zolang je maar met de juiste spec speelt. Goh en nu komen we weer op het hybrid verhaaltje uit :P

Het probleem beperkt zich niet alleen tot de hybrids. Een Fury warrior ga je namelijk ook niet "aanvallen" op het feit dat hij niet "even" een instance tanked of dat ie bijvoorbeeld geen tank gear heeft. Zou fraai zijn als de Fury warrior mijn tank items gaat claimen zeg .... Dan is het heel snel einde oefening voor die persoon in mijn boekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Kwa healers zou ik voor een druid/resto shaman gaan op dit moment, priests waren de laatste 2.5 jaar erg goed, zeker in raidhealing maar blizzard heeft besloten dat dat aangepakt moet worden, dus tegen de tijd dat je die priest op 80 hebt ben je gedegradeerd tot buffbot.

Beste is bij rerollen te kijken naar fotm (flavor of the month) classes, dan krijg je een beetje een idee welke classes populair zijn bij de blizzard devs en hoef je je geen zorgen te maken over al te grote aanpassingen aan je class (en laten we zeggen dat priests daar op dit moment niet bijhoren)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ok, wat ik begrepen heb is dat in principe Paladins, Priest en Shamans goede helers zijn. Ik zal in de guild eens navragen wat ze het liefste willen, aangezien we gisteren tijdens een 40 man raid met moeite 1 Shaman erin wisten te krijgen vermoed ik dat ze deze het meest zullen warderen. Vanzelfsprekend verwacht ik dan wel van de guild dat ze mij door de dungeons heen trekken om me zo snel mogelijk naar het hoogste niveau te krijgen zodat ik ook van enig nut ben tijdens de raids. Zal wel duaal worden want ik wil mijn Mage ook nog omhoog halen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

Over priests gesproken, momenteel heb ik ook nog een Priest waar ik heel af en toen mee speel. Deze is compleet shadow specced (lvl 61). Nu wil ik eigenlijk een soort lvl build hebben die naast shadow, ook goed genoeg is om een beetje behoorlijk te healen, zodat ik in instances mee kan (vind healen op zich namelijk wel grappig, geeft me een gevoel van macht :+ )

Deze (tips wederom welkom):

http://www.wowhead.com/?talent=bZf0xZG0fiofkcVqbz
http://www.wowhead.com/?talent=bZfbxcf0oZG0fVofzcVo (en dan verder in shadow vanaf 62)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:46:

Feral druids kunnen, als ze healing gear verzameld hebben tijdens het questen, prima normals healen. Tanken is gewoon lastiger als resto, je hebt geen van de mitigation talents, dus je bent erg afhankelijk van de healer. Maar de meeste druids levellen als feral, en dan is tanken sowieso echt geen probleem.
Ben ik compleet met je eens.
Snap de relevantie niet.
Er wordt hier geklaagt over mensen die bijvoorbeeld niet willen healen terwijl ze dat wel gewoon kunnen als feral druid zijnde in een normal instance. Maar snap wel dat als je een healer hebt, er die andere rollen gewoon bijkomen. Dit betekend dus ook als je van een shape-shifting class houd je gebonden bent aan druid, maar dit dus niet inhoud dat je wilt healen.. laat staan dat je in een boom wilt shape-shiften.
Definieer 'gelijk geven'? Tuurlijk kun je mensen niet dwingen, maar je kunt ze wel niet meenemen in een groep. En als ik een groep start, en moet kiezen tussen een 2e mage en een feral kitty die vertikt te tanken, dan neem ik fijn een 2e mage mee, puur uit princiepes :)
Je kan het iemand moeilijk kwalijk nemen dat die het spel speelt op zijn eigen manier. Als die vervolgens dan begint te whinen over dat ie geen groep kan vinden, moet ie zich maar aanpassen of het gewoon accepteren. Als mage kan je, vind ik, ook niet gaan whinen dat je geen group kunt vinden. Je kiest er voor beperkt te worden tot dpsen, is dat niet nodig.. pech.
Hebje wel eens van de stroman drogredenatie gehoord? Ik heb het niet over resto druids die niet willen tanken in hele moeilijke instances. Ik heb het over hybrids die liever een uur in de queue wachten dan gewoon ff zelf te tanken/healen in instances waar dat prima mogelijk is. Ik heb ze ook geen 'losers' genoemd, dat maak jij er van. Ik snap ze niet, vind ze onsympathiek, en neem ze als het even kan liever niet mee.
1. Nog nooit van gehoord.
2. Ik weet dat je het daar niet over hebt, maar dat is die zelfde hybrid class die ook niet iets anders wilt en die wordt dan weer niet met de rug aangekeken.
3. Je hebt ze inderdaad geen losers genoemd, het was ook meer een verwijzing van hoe je het wel laat overkomen.
4. Ik vind ze niet onsympathiek en ik snap ze juist wel. Je laat je eigen toch geen ongewilde rollen opleggen vanwege je class-keuze? Daarnaast.. als je een dpser en tank zoekt. Stel voor de kitty whispert eerst dat ie wilt komen dpsen, dan ga jij hem lopen discrimineren omdat ie beter even voor shift #1 kan kiezen dan shift #3? Sorry hoor, maar zodra je zo iemand juist wel meeneemt en hij zelf ook in de gaten heeft dat je geen tank kan vinden.. zal hij eerder geneigd zijn dan toch maar te gaan tanken. Op die manier wordt je misschien zelf ook nog wel eens gevraagd voor een pug door die zelfde gast die het tanken best is bevallen.
Tja, je hebt het hier weer over extremen. Die paladin was een enorme slacker. Daarnaast snap je ook wel dat puur healing done niks zegt over hoe goed je bent als een healer kwa gear en skills. M'n druid was op 70 ook resto, dus kom niet bij me aan wat een druid wel en niet kan.
Jij steeds met je extremen, nee die paladin was geen enorme slacker. Als ik ergens mijn hots op hebben, dan ticken die al voor die paladin ook nog maar met z'n vinger richting de flash of light knop is gegaan. Hierdoor heb ik achteraf dus meer +healing gedaan en zelfs minder overhealing.

Ik snap dat healing done niks zegt over skills/gear. Puur om te laten zien dat ookal kunnen druids meerdere dingen, rest druids zijn toch wel (Naar mijn mening) de beste en meest gewilde healers.

Daarnaast, heel dat bullshit verhaal over.. ja je moet maar gaan healen als feral druid omdat je dat kan en omdat je daar andere mee helpt en dus ook je zelf. :r Wat een onzin zeg, als je niets anders wilt als meppen en je mag oppeens fijn offgear te voorschijn toveren uit een overvolle bag omdat ze geen andere healer kunnen vinden, zou ik dat toch zeker niet doen. Jij kan je gaan aanpassen om het de andere naar hun zin te maken omdat ze single-minded zijn. (Hij kan healen en heeft offgear, dus dat wiltie vast ook wel doen. Hij heeft immers niet voor niets offgear verzameld!)

Ik ben het overigens helemaal met je eens dat je soms een compromise moet sluiten, maar als dat ten koste moet gaan van je eigen plezier in een game.. fuck it :+
Het wordt natuurlijk ook een heel ander verhaal zodra er guildies bij betrokken raken, die wil je allicht wel helpen (Tenminste.. waarom ga je anders in een guild ;))

Het is en blijft maar een spelletje, je moet het zelf leuk vinden.. niet jezelf een rol opdringen zodat je een wildvreemde kan verder helpen.
FuZa schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:57:
[...]

wat was ookal weer de hoofdstad van belgie?? :O
What the flux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:22:
[...]

Y, Jarno slackte ofc weer. Alleen Myst en Ress (!!!) deden ook goede DPS. Helaas geen WWS omdat jij er niet was :')
Sorry voor de slowchat, back on topic: INCOMING HUNTER NERFSSSSS :DDDDD
Iemand een link naar een pagina waar de komende patches staan? Wow-europe geeft bij mij een foutmelding (yeey for IE6 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
SinergyX schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:27:
[...]

Iemand een link naar een pagina waar de komende patches staan? Wow-europe geeft bij mij een foutmelding (yeey for IE6 :P).
Hiero een link voor je: http://www.mozilla.org/

Btw het valt me op dat al die mensen met hun char in hun signature nog steeds allemaal lvl 70 hebben staan?
Wtf?

[ Voor 16% gewijzigd door Nyreve op 10-12-2008 13:40 ]

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:32:
[...]

Hiero een link voor je: http://www.mozilla.org/

Btw het valt me op dat al die mensen met hun char in hun signature nog steeds allemaal lvl 70 hebben staan?
Wtf?
Dalaran lag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:32:
Wtf?
Nog niet aangepast waarschijnlijk. Ik ga m'n .sig ook niet aanpassen na elk level. M'n druid is 72 op dit moment, pas ik wel aan als ze 80 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Hydra schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:44:
[...]

Nog niet aangepast waarschijnlijk. Ik ga m'n .sig ook niet aanpassen na elk level. M'n druid is 72 op dit moment, pas ik wel aan als ze 80 is.
Ja maar 70 en 80 is wel een verschil 8)7

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Verschil van 10 misschien?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Het was geen grap?
Als IE kut doet gebruik je 2de browser?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nee, maar wel nuttig. Geen reden om Firefox te pakken bijvoorbeeld. Zelfs als het bedrijf waar je werkt alleen IE6 heeft en geen installaties toestaat, kun je gewoon de portable versie pakken die geen installatie benodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb zelf ook een hybrid class alt , Paladin lvl 76, maar ik moet er niet aan denken om ermee te gaan healen, zit zwaar in de Prot tree en gear, en kan wel healen, maar denk niet dat ik met ~800 healing en 125Mp5 veel kan betekenen als mainhealer in Instances, en ik wil dat ook niet echt, tanken vind ik veel leuker en al mijn gear/geld voor die alt gaat ook naar Prot gear, waarbij ik hier en daar wel wat healing gear op pik, voor het geval dat ik voor een kleine group quest ofzo een keer zou moeten healen om zo een plek te krijgen, maar Instance healen? No way, lijkt mij niet veilig. En tanken gaat mij ook veel beter af denk, ik, hoewel ik nog niet echt healing heb geprobeerd :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bosmonster schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:55:
Nee, maar wel nuttig. Geen reden om Firefox te pakken bijvoorbeeld. Zelfs als het bedrijf waar je werkt alleen IE6 heeft en geen installaties toestaat, kun je gewoon de portable versie pakken die geen installatie benodigd.
Ik draai gewoon IE7, dat terzijde. In hoogtij van IE6 was het allemaal niet zo'n gezeik over browsers, support of soortgelijk. Maargoed, lijkt dus geen fout, de website heeft gewoon geen notes. (klik - of Firefox en opera mobile zijn ook kapot :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Goh, ik herinner mij nog een heroic van lang geleden in TBC. Het was al laat, maar om één of andere reden (die herinner ik mij niet meer) wilden we nog naar een heroic SL. We hadden drie man van de guild: druid, warlock en hunter. Met de LFG vonden we een priest healer en een rogue (ideaal voor de CC daar). Aangekomen aan de instance begon de rogue plotseling over de druid zijn gear te zeuren en dat deze een heroic SL helemaal niet kon tanken. Nu had onze druid inderdaad niet de beste gear, maar met goede CC (sap, trap en fear) en wat voorzichtig zijn met de DPS dat het best wel ging lukken. Na veel gezeur toch de rogue overtuigd om eraan te beginnen, maar ik had er al geen goed oog in. Hij had natuurlijk de beste CC, maar van distract had hij imo nog nooit gehoord, want een paar keer moest onze druid zijn vel redden wat door zijn matige gear maar voor de helft lukte. Na twee wipes de rogue natuurlijk pleite en ik begon te merken dat de priest zijn goesting ook aan het overgaan was. Gelukkig kwam er bij ons in de guild nog een late binnenwipper online, een mage. Geïnviteerd, instance in summonen met de warlock en gaan. Tijd genoeg verloren met het gezever van die rogue. Nul wipes en uur later was SL clear. Priest bedankt voor het nette healen en toen hij opmerkte dat hij nooit verwacht had dat het ons ging lukken met zo'n undergearde bear-tank, ging die even doodleuk voor zijn neus wat in tree-form gaan staan dansen. Die druid is trouwens één van onze guildleaders en main-tank healer in raids, dus helemaal geen feral druid. Ik ben er zeker van dat die priest zijn mond toen van verbazing openviel tot op zijn toetsenbord toen hij onze druid in tree-form zag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo de hele discussie over hyrbid's blijf je kunnen houden. Imho de spec wat je bent speel je. Word bij ons op Khadgar helemaal gerespecteerd. Ik zelf ben de afgelopen dagen als druid wel alle specs geweest. Het is net wat er nodig is in de guild wat ik speel. Het hybrid verhaal vind ik helemaal super juist. Net ook te horen gekregen dat ze me vanavond graag als resto in de raid hebben voor een extra healer om de 25 man going te krijgen. Natuurlijk geen enkel prolbeem en ik doe het graag. Wel is het zo dat Feral mijn main spec en ik daar zelf kies voor de dubbele usage items. Zo kies ik liever de tier items om te kunnen dpsen/tanken. Doordeweeks ben ik vaak weer tank om de guildies door de heroics te krijgen om iedereen te laten gearen en voor de raids weer puur feral dps.

Kortom vind ik speel wat je wilt spelen en per persoon verschilt het of je bereid bent andere specs aan te nemen. Als Ex CL vind ik het belangrijk om juist alle specs/builds te kennen van je eigen class om zo te kunnen inleven in andere rollen. Dit levert mij vaak net wat meer inzicht op bij het tanken van bazen en bedenken/aanpassen van tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:13:
Ik ben er zeker van dat die priest zijn mond toen van verbazing openviel tot op zijn toetsenbord toen hij onze druid in tree-form zag gaan.
Hehe, grappig. Heb ook wel een keer iets dergelijks gehad. Was een non-heroic aan het tanken, semi-pug. Na de eerste boss was de healer redelijk OOM, dus ik switch van bear naar tree, heal mezelf ff naar vol, en switch terug. Random rogue: "WTF?", random warlock: "LOL". Gewoon maar aangenomen dat ik feral was omdat ik aan 't tanken was. Vind het in heroic helemaal impressive, maar het geeft wel aan dat skill gewoon belangrijker is dan spec of class. Je moet gewoon rekening houden met je beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Geen QQ
maar Justice !! :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

oeeehhh doet zeer :P Ach ja, die deterence change vind ik wel grappig :)
Lig er niet zo wakker van, als het me niet meer bevalt ga ik wel wat anders doen ofzo :P

Als ze gelijktijdig dan ook alle bugs met exotic pets fixen, stap ik toch over naar een exotic.
Maar bv steady shot, via glyph is dit af te vangen. Volley is te afhankelijk van een goeie tank, dus zal overal wel meevallen. 10% loss in pet AS, tja.. jammer. Call of the wild.. dat is een regelrechte nerf voor de party, niet voor de hunter :P

Killshot krijgt daarentegen een flinke buff, cooldown met 20sec minder. Kan je daar flink gaan compenseren, beetje crit haalt makkelijk 6k damage.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
En die rogue heeft dan niet door dat hij geen leader of the pack buff heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Hahaha :D

zie zoveel changes maar zie weinig dingen voor mages of iets...

Andere vraag naja meer vraag van wat is jullie mening over het gebruik van pots tegen over TBC ?

weet nog op KJ kon ik lekker chain potten en geen drama voor me mana (haha) maar nu moet je of ee manapool van 18k hebben, 3 stones je evocation en 1 pot en dan raak je nog oom 8-)

Zal wel aan mij liggen :P en dat ze daarom voor mages spirit geintroduceerd hebben als het ware, maar merk er bar weinig van als ik de laatste 10% van de boss moet wande :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
ImdaMned schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:34:
En die rogue heeft dan niet door dat hij geen leader of the pack buff heeft?
Idd zat ik ook al aan te denken

Soapdev

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.