Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.344 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:24:
[...]

Lees hierboven maar hoe de druids en healers er over denken, een enkele uitzondering daar gelaten ;)
het is altijd zo geweest dat er ze zaten te janken over druids in pvp. en nu hebben ze hun zin gekregen met de volgende armor nerf en dan nu gaan ze het nieuwe plan doorvoeren : janken omdat er binnenkort geen druid tanks meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:58:
[...]

het is altijd zo geweest dat er ze zaten te janken over druids in pvp. en nu hebben ze hun zin gekregen met de volgende armor nerf en dan nu gaan ze het nieuwe plan doorvoeren : janken omdat er binnenkort geen druid tanks meer zijn :)
Jij vind het natuurlijk normaal dat 10 melee's 3 min op een druid konden beuken voordat ie dood ging in PvP :) ooh wacht je bent zelf een druid :z

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Allemaal over naar tree-healers, hebben we het healer-tekort ook meteen opgelost. Ik zie hier enkel een win-win hoor :P

(ga ervanuit dat bij invoering van dual build het hele vraag/aanbod van classes helemaal gaat veranderen, sommige classes kunnen geen dual-job doen en worden dan erg afhankelijk hoe dit gaat lopen).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2008 16:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Dat lijkt wel te helpen. Topics vol met suggesties, waarvan sommige verhalen tot aan het balackelijke aan toe onderbouwd zijn, worden compleet genegeerd. Heb alledrie "upcoming feral changes" topics doorgelezen en het is opvallend welke posts Ghostcrawler er uit pikt om op te reageren. Beetje struisvogel gedrag.
SinergyX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:05:
[...]

Allemaal over naar tree-healers, hebben we het healer-tekort ook meteen opgelost. Ik zie hier enkel een win-win hoor :P

(ga ervanuit dat bij invoering van dual build het hele vraag/aanbod van classes helemaal gaat veranderen, sommige classes kunnen geen dual-job doen en worden dan erg afhankelijk hoe dit gaat lopen).
Ik stop eerder met WoW dan dat ik resto spec ;)

[ Voor 26% gewijzigd door DizzyWeb op 09-12-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DizzyWeb schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:07:
Dat lijkt wel te helpen. Topics vol met suggesties, waarvan sommige verhalen tot aan het balackelijke aan toe onderbouwd zijn, worden compleet genegeerd. Heb alledrie "upcoming feral changes" topics doorgelezen en het is opvallend welke posts Ghostcrawler er uit pikt om op te reageren. Beetje struisvogel gedrag.
Ik kan ook 20 pagina's onderbouwing schrijven waarom een hunter pet beter zou moeten zijn dan welke tank dan ook, of hunter zelf meer dps zou moeten dan doen wie dan ook. Betekend niet dat het ook daadwerkelijk gebaseerd is op de werkelijkheid, maar puur 'eigen ervaring'. Je ziet vaak zulke 'number crunshing' posts op de eigen forums van games, maar meestal puur theoretisch en bijna altijd eigen visie.

(mooiste blijft nog van jaar of 3 terug een post die blizzard verplichte alle lage pings moest 'terug schroeven' naar een ping van 100-150ms. Iedereen met een ping van 40-50ms zou een te groot voordeel hebben over de trage pings, met complete berekeningen en tests erbij - eens kijken of ik die nog kan vinden :P ).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Op de druid forums wordt er iig ook nog heel wisselend gesproken over of het nu een nerf is of niet.
Ik ziet het wel gebeuren.... van QQ wordt je niet vrolijk en dat ben ik liever wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

SinergyX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:12:
[...]

Ik kan ook 20 pagina's onderbouwing schrijven waarom een hunter pet beter zou moeten zijn dan welke tank dan ook, of hunter zelf meer dps zou moeten dan doen wie dan ook. Betekend niet dat het ook daadwerkelijk gebaseerd is op de werkelijkheid, maar puur 'eigen ervaring'. Je ziet vaak zulke 'number crunshing' posts op de eigen forums van games, maar meestal puur theoretisch en bijna altijd eigen visie.

(mooiste blijft nog van jaar of 3 terug een post die blizzard verplichte alle lage pings moest 'terug schroeven' naar een ping van 100-150ms. Iedereen met een ping van 40-50ms zou een te groot voordeel hebben over de trage pings, met complete berekeningen en tests erbij - eens kijken of ik die nog kan vinden :P ).
Zijn wel precies de dingen waar die Ghostcrawler om vroeg. Hij *wilde* getallen, berekeningen, etc. Heb het hier ook niet om belachelijke verzoeken die druids overpowered maken. We willen gewoon op gelijke voet mee kunnen komen ;) Op het moment is het simpel, als je kan kiezen tussen een warrior of een druid, neem je de warrior mee, no contest. We willen meer keuze in itemization. Nu hoeven we eigenlijk maar naar 2 dingen te kijken. Is het physical leather? Is de iLvl hoger dan me huidge item? Beide ja? Upgrade. Is ook geen lol aan.

[ Voor 7% gewijzigd door DizzyWeb op 09-12-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Doet blizzard ook aan migraten? Zit nu op Anachronos, leuke server, goede economie, goede verhouding qua horde/alliance, alleen lagt het de afgelopen maand als de tering. En dan heb ik het niet over lagspikes, maar pauzes van 10 sec en 1200ms.

Begin het toch aardig beu te raken nu. Zou heel graag willen transferren, maar kan er niks over vinden voor Anachronos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Betaalde migratie kan altijd, staat ook bij je opties bij je account op de WoW website :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

PcManiaxx schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:21:
Doet blizzard ook aan migraten? Zit nu op Anachronos, leuke server, goede economie, goede verhouding qua horde/alliance, alleen lagt het de afgelopen maand als de tering. En dan heb ik het niet over lagspikes, maar pauzes van 10 sec en 1200ms.

Begin het toch aardig beu te raken nu. Zou heel graag willen transferren, maar kan er niks over vinden voor Anachronos.
Ja hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feral spec gebruik ik voornamelijk om te levellen of questen in Kitty form, het bear tanken ligt mij niet zo. Als ze mij dan vragen of ik resto spec wil worden heb ik daar geen moeite mee. Ook die mensen moet je hebben, wil je overleven als dps of tank in instances en raids. Maar dan alleen voor end game content, gelukkig word dat probleem straks nog een stuk makkelijker in dual spec. Alleen een stuk vervelender omdat je dan prioriteiten moet gaan stellen op gear keuze tijdens drops. Dit zal ook wel voor Pallies en enige mate voor DK's gaan gelden.

Maar voor de rest gewoon spelen wat je het beste ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Betwijfel of dat aan de server ligt eerlijk gezegd. Heb je al eens eens in een drukke omgeving op een andere site ingelogd vanaf dezelfde locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Ik spaarde zo ie zo altijd voor meedere sets via questrewards/off-spec rolls. Afhankelijk van class dus dps/healing/tank set. Het wordt alleen een stuk leuker/handiger straks om het ook daadwerkelijk in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:47:
[...]

Feral spec gebruik ik voornamelijk om te levellen of questen in Kitty form, het bear tanken ligt mij niet zo. Als ze mij dan vragen of ik resto spec wil worden heb ik daar geen moeite mee. Ook die mensen moet je hebben, wil je overleven als dps of tank in instances en raids. Maar dan alleen voor end game content, gelukkig word dat probleem straks nog een stuk makkelijker in dual spec. Alleen een stuk vervelender omdat je dan prioriteiten moet gaan stellen op gear keuze tijdens drops. Dit zal ook wel voor Pallies en enige mate voor DK's gaan gelden.

Het word idd een dubbel verhaal, Feral dr00ds willen natuurlijk als ze resto moeten ook Leather gears oppakken, maar dit is ten opzichte van rogue's natuurlijk niet eerlijk. Door dit feit zullen vast een aantal guilds gaan scheiden of diverse kicks worden uitgedeelt :)

( dit geld ook voor warriors/pally's/DK's )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:47:
[...]

Och, ik zal toch altijd een mainspec houden, rest van de sets vul ik wel aan als bijvoorbeeld tanks een item niet willen of al hebben. Heb ik op m'n pala altijd gedaan (had zo goed als full epic ret/tank gear als holy pala) en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:02:
[...]

Och, ik zal toch altijd een mainspec houden, rest van de sets vul ik wel aan als bijvoorbeeld tanks een item niet willen of al hebben. Heb ik op m'n pala altijd gedaan (had zo goed als full epic ret/tank gear als holy pala) en werkt perfect.
het is alleen jammer dat 95% van de bevolking er niet zo over denkt en vind dat ze overal op kunnen Needen omdat er " <insert profficiency> " staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bokkie schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:19:
Beetje healer, iedereen 16k+ hp en gewoon blijven staan. laatst een healer voor het eerst mee, dus wilde graag rennen, alsnog binnen de 2 mins neer 8)7
Mag je mij uitleggen hoe ik zonder een priest ofzo aan de 16k+ HP ga komen. Dat haal ik alleen in een raid. Leuk en aardig als je in sunwell gear ofzo rondhobbelt maar da's niet bepaald de 'intended audience' voor die instances.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:34:
Abilities Lightning Nova: Emit a pulse of energy that deals 6013 to 6987 Nature damage (about 10638 on heroic) to enemies within 20 yards. (5 sec cast)
Klopt niet, is in ieder geval 15k. Als 'ie voor maar 10k hit heb je flink wat nature resistance.
Meeste mensen zitten op 20k HP minimaal, dus je raakt de helft van je HP kwijt, wat jij zegt over de 20k valt onder Pulsing Shockwave, maw mensen zijn niet snel genoeg terug. Dit voorkom je dus door bij zijn voeten te staan waardoor de Pulsing Shockwave damage minimaal blijft.
Nee, het gaat om die nova. En waar je vandaan haalt dat de 'meeste' mensen op 20k zitten weet ik niet, want dat zie je in heroics alleen bij de tanks.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 13:58

Houston3

ole

Hydra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:15:
[...]

Mag je mij uitleggen hoe ik zonder een priest ofzo aan de 16k+ HP ga komen. Dat haal ik alleen in een raid. Leuk en aardig als je in sunwell gear ofzo rondhobbelt maar da's niet bepaald de 'intended audience' voor die instances.
Als je gewoon wat heroics doet dan zit je zo aan 16k HP, met mijn shaman zit ik met blauwe gear in een 25 man naxxramas op 22k hp en 12k mana (die niet eens op kan). Je moet alleen wel beseffen dat je niet zomaar even de 25 man instances cleared. Je moet het wel opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:15:
[...]

Misschien omdat je een mageclass bent dat je minder hp hebt.

Ik heb nu op lvl 77 op mijn rogue al een krappe 14k hp (13880) dus denk op lvl 80 dat dat makkelijk 16k word unbuffed. Ik kan niets zeggen over je gear omdat ik deze niet weet, maar misschien heb je teveel je stam gegimped voor dps stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zo'n beetje alle gear heeft bergen met stam, dus met de meeste heroic blues zit je al makkelijk op 15K+. Onze warlocks lopen in raid met 25K+ rond. Ikzelf zo'n 20K, maar mn gear is nog niet optimaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 09-12-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als hunter gisteren in naxx-25 21k hp gehaald, te gek voor woorden eigenlijk, pre-wotlk was dat gewoon de hp van een netjes gegearde tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Niet alleen de HP is belachelijk, ik loop nu zelf in 1 naxx epic en 1 heroic epic, rest allemaal blues.
Nu unbuffed 16k hp en 17.6k mp en raidbuffed 20k hp en 21k mp. Vergeleken met prewotlk had ik net 10k hp en 11k mp. Heb nu 420mp5 unbuffed, 697mp5 raidbuffed het lukt me dan ook zowat niet om me mana kwijt te raken zeker met stormstrike.

Onze Warrior tank heeft raidbuffed iets van 37k hp paladin 41k hp, is bijna 2 keer zoveel als prewotlk, valt me alleen beetje op dat mijn spelldmg een beetje achterblijft maar dat komt mede door de blues.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Houston3 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:25:
[...]

Als je gewoon wat heroics doet dan zit je zo aan 16k HP, met mijn shaman zit ik met blauwe gear in een 25 man naxxramas op 22k hp en 12k mana (die niet eens op kan). Je moet alleen wel beseffen dat je niet zomaar even de 25 man instances cleared. Je moet het wel opbouwen.
Het gaat hier nog enkel om 'een' heroic HoL, hoofdzakelijk dat er werd gezegt dat de 'meeste' wel 20k halen. Dan vraag ik me af hoe je die overige 4k kan halen met 5 man, zelfs al heb je al hier en daar wat heroic gear. (als ik nu 56 sta heb, zal dit mischien 70-80 zijn op heroic, dus ik ga niet met 100den HP's er op vooruit). Ik durf mijn gear best 'very common' te noemen, instance drop met wat quest en craft, dan kom je imho nooit op die 20k terecht.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
prutser001 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:04:
Niet alleen de HP is belachelijk, ik loop nu zelf in 1 naxx epic en 1 heroic epic, rest allemaal blues.
Nu unbuffed 16k hp en 17.6k mp en raidbuffed 20k hp en 21k mp. Vergeleken met prewotlk had ik net 10k hp en 11k mp. Heb nu 420mp5 unbuffed, 697mp5 raidbuffed het lukt me dan ook zowat niet om me mana kwijt te raken zeker met stormstrike.

Onze Warrior tank heeft raidbuffed iets van 37k hp paladin 41k hp, is bijna 2 keer zoveel als prewotlk, valt me alleen beetje op dat mijn spelldmg een beetje achterblijft maar dat komt mede door de blues.
Wat is er belachelijk aan? Met TBC ging mn HP ook van 4K naar 9K ongeveer. Die verdubbeling heb je nu weer natuurlijk. Is ook wel nodig als je bedenkt dat in Naxx25 je al voor 5K+ door aoe's geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Da's verkeerd om denken. Je wordt daar voor 5k geraakt omdat je HP zo hoog is. Als low HP mensen maar 12k hadden gehad, hadden ze de AoE dmg daar wel op aangepast.
SpoTs schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:09:
[...]

het is alleen jammer dat 95% van de bevolking er niet zo over denkt en vind dat ze overal op kunnen Needen omdat er " <insert profficiency> " staat.
Dan speel je met de verkeerde mensen. :p Heb de laatste tijd best wel wat pugs gedaan, zowel normal als heroic, en er wordt altijd netjes gepassed op melee DPS gear door tanks, en op healing gear door casters enzo. In fact, heb in de runs waar ik in zat minder gezeik gehad qua gear dan pre WotLK.

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 09-12-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exitium schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:15:
Da's verkeerd om denken. Je wordt daar voor 5k geraakt omdat je HP zo hoog is. Als low HP mensen maar 12k hadden gehad, hadden ze de AoE dmg daar wel op aangepast.
Het hele idee is dat je uberhaupt niet door die AoE geraakt wordt. Dat je die gewoon kunt pakken als je toevallig erg goed gegeared bent betekent niks. Het is onzin dat je over het 'algemeen' 20k health hebt in heroics. Het is ook nergens voor nodig zoveel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand trouwens ervaring met de rogue skill 'tricks of the trade'? Zou wel wat ideen willen hebben om m'n DPS daarmee te verhogen (heb het tot nu 1 keer gebruikt. Ik neem aan dat als ik het gebruik, ik gelijk vol kan nuken, voor tenminste 5 seconden, en dan de tank genoeg aggro heb gegeven om daarna ook vol door te gaan ? (als de tank ook goed is, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
cannibal schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:19:
Op de druid forums wordt er iig ook nog heel wisselend gesproken over of het nu een nerf is of niet.
Ik ziet het wel gebeuren.... van QQ wordt je niet vrolijk en dat ben ik liever wel :)
ja nerf of niet als je 800 armor krijgt van je weapon of 4000 armor tuurlijk maakt dat uit.
en de nieuwe rings vond ik toch al teveel gericht op death knights en warrior(de meeste haden al geen armor meer of liepen over van de defense en strenght. 2 stats die voor een tank druid niet super intressant zijn.
je kan na die change gewoon je dps ringen(met stamina en agi en hit) voor tanking gaan gebruiken. agi is namelijk ook armor zoals iedereen weet en zo hou je toch een beetje armor van je rings
het enige voordeel dat een druid nu overhoudt is stamina. maarja de huidige content heb je alleen stamina tanks nodig als je voor achievements gaat. dus ik ben blij dat ik voor WotLK heb besloten moonkin te gaan. (ik zag de bui al hangen met 3 warriors die prot gingen/bleven, 3 mensen die death knight rerolled waarvan 1 voor tanking, en 2/3 paladins die multispeccen. en als je daar de shamans en rogues bij op telt is het aardig druk in melee range.)
[...]
zo denk ik er ook over.

[ Voor 7% gewijzigd door Mili op 09-12-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Bosmonster schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:51:
[...]

Betwijfel of dat aan de server ligt eerlijk gezegd. Heb je al eens eens in een drukke omgeving op een andere site ingelogd vanaf dezelfde locatie?
Niet dat ik mij kan herinneren. Kan natuurlijk ook aan m'n xs4all 20bmits (wireless) liggen. Misschien toch maar eens een kabeltje trekken.

Hier wordt je namelijk echt niet vrolijk van. Alle casts en melee attacks zie ik ongeveer 2 a 3 seconden vertraagd en dat is echt een pain in the ass. Server is dan ook dik full. Sta soms in een queue van 300 man. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024

PcManiaxx schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 21:54:
[...]

Niet dat ik mij kan herinneren. Kan natuurlijk ook aan m'n xs4all 20bmits (wireless) liggen. Misschien toch maar eens een kabeltje trekken.

Hier wordt je namelijk echt niet vrolijk van. Alle casts en melee attacks zie ik ongeveer 2 a 3 seconden vertraagd en dat is echt een pain in the ass. Server is dan ook dik full. Sta soms in een queue van 300 man. 8)7
blizzard heeft op de grootste 5 realms de spelers cap verhoogt(althans dat is wat ik heb gehoord en als je naar de feiten kijkt kan ik daar best in komen
ik zit op kazzak en pre wrath hadden wij om 18.00 's avonds een 1000-1500 queue
vlak na de launch was dit om 18.00 nog maar rond de 100-200 queue
en nu is hij zelfs helemaal weg. dus of 1000 mensen zijn gestop met spelen is wotlk of blizzard heeft idd de speler cap verhoogd.
ook hebben tijdens raids gewoon ontzettende vaak lag sinds wotlk.

edit : of het ligt gewoon aan de server waar Anachronos op zit
ik herinner me ineens dat ik ook een maandje of 2 op kor'gall heb gespeeld maar ik ben daar toen heel snel weer weg gegaan omdat ik me ms niet onder de 400 kon krijgen terwijl ik op andere realms nooit boven de 150ms kwam en toen ik gemigrate was naar kazzak was er helaas wel 's avonds een queue maar de lag was weg(tot voor kort dan) en ik zat weer op de 100-150ms

[ Voor 14% gewijzigd door Mili op 09-12-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Probleem gevonden en in bold gezet.

Nouja da's 80% kans opzich :) waar staat je router / pc? Veel muren ertussen? verdieping lager?

Mijn ouders hadden beneden draadloos maar dat was echt verschrikkelijk (1ms, 2ms, 800ms, 1ms, 800ms b.v. bij een ping -a dus die hebben nu ook weer een draadje. echt geweldig als je ze zo kan stangen :) eerst een beetje draadloos de hemel inprijzen en ze dan met hangende pootjes terug zien komen zogezegt :9 )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo, tweede avond op rij vroegtijdig gestopt omdat er geen healers beschikbaar zijn. Gisteren 3,5 uur lang LFG gedaan om een Pug te krijgen voor een heroic, zonder resultaat. Vanavond eerst een uur gewacht op 3 healers voor Naxx, vervolgens met pijn en moeite een Pug met healer die er na 30 minuten mee stopt omdat hij weg moet :(

Eigenlijk is het grappig. Je speelt je suf om asap 80 te zijn om vervolgens avond na avond nutteloos te zoeken naar een redelijke pug en tot de conclusie te komen dat je beter een healer had kunnen rollen en dat dit de tweede avond van de week is die op gaat aan wachten :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 09-12-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:47:
Ik heb als hunter gisteren in naxx-25 21k hp gehaald, te gek voor woorden eigenlijk, pre-wotlk was dat gewoon de hp van een netjes gegearde tank.
Dan vraag ik mij nu af wat een tank class in WotLK max heeft aan unbuffed en niet gegimped heeft aan hitpoints. Als ik al zo lees wat niet tank classes aan hp hebben op max lvl en fully blue geared?

Ik zelf zit met mijn Druid op 14 K aan hp op L77 met 2/3 blues en 1/3 greens. Dus er is nog ruimte voor verbetering. :)
Wat hebben die feral Druids toch tegen resto druids of andere healing classes. Zonder healers bestaat er geen leven voor tanking en DPS classes. Ik speel zelf ook feral dps, maar heb niks tegen een switch naar resto. Uiteindelijk als je je mellee medestanders overeind kan houden, heb je ook veel voldoening als healer in zijn algemeenheid. Zonder healers overleef je een heroic of raid encounter gewoon niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:33:
[...]

Dan vraag ik mij nu af wat een tank class in WotLK max heeft aan unbuffed en niet gegimped heeft aan hitpoints. Als ik al zo lees wat niet tank classes aan hp hebben op max lvl en fully blue geared?

Ik zelf zit met mijn Druid op 14 K aan hp op L77 met 2/3 blues en 1/3 greens. Dus er is nog ruimte voor verbetering. :)
Ik zit op zo'n 27k hp buffed met Blessing of Kings, PW:F en MotW. Zonder 750 hp raidflask en Commanding Shout dus. Indien die ook, zo'n 31 á 32k hp. En tsja, tanks hebben nou eenmaal ook veel armor (self buffed 60% reduction, raidbuffed 62% dacht ik)
Wat hebben die feral Druids toch tegen resto druids of andere healing classes. Zonder healers bestaat er geen leven voor tanking en DPS classes. Ik speel zelf ook feral dps, maar heb niks tegen een switch naar resto. Uiteindelijk als je je mellee medestanders overeind kan houden, heb je ook veel voldoening als healer in zijn algemeenheid. Zonder healers overleef je een heroic of raid encounter gewoon niet.
Weet niet of ze er per sé iets tegen hebben. "Switch naar resto", zoals jij zegt, vinden sommigen niet aantrekkelijk omdat ze gewoon willen DPS'en of allergisch zijn voor healen, dat heb ik bij mn paladin.. zou nooit een HC willen healen (angst dat ik epicfail en de group dood gaat :9).. normals lukt nog wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:05:
[...]

Probleem gevonden en in bold gezet.

Nouja da's 80% kans opzich :) waar staat je router / pc? Veel muren ertussen? verdieping lager?

Mijn ouders hadden beneden draadloos maar dat was echt verschrikkelijk (1ms, 2ms, 800ms, 1ms, 800ms b.v. bij een ping -a dus die hebben nu ook weer een draadje. echt geweldig als je ze zo kan stangen :) eerst een beetje draadloos de hemel inprijzen en ze dan met hangende pootjes terug zien komen zogezegt :9 )
Oh god, ik wist dat er zo een reactie zou komen :P Nou om heel eerlijk te zijn; ja! Ik zit op zolder en m'n router staat op de begane grond. Heb je anders even 3 verdiepingen ertussen. :+ Denk toch echt maar dat ik eens een draadje ga trekken, want dit schiet niet op :o

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken, al had ik er zelf ook wel op kunnen komen. Wireless zuigt hard. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:53:
[...]

Oh god, ik wist dat er zo een reactie zou komen :P Nou om heel eerlijk te zijn; ja! Ik zit op zolder en m'n router staat op de begane grond. Heb je anders even 3 verdiepingen ertussen. :+ Denk toch echt maar dat ik eens een draadje ga trekken, want dit schiet niet op :o

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken, al had ik er zelf ook wel op kunnen komen. Wireless zuigt hard. 8)7
Mja dan ben ik er wel zeker van dat het daardoor komt :p

Heb echt geen trek meer om heroics te doen.. het was dat mn guild me vanmorgen naar Azjol Nerub dwong.. maar ik heb gewoon helemaal geen trek om te gaan tanken.. lolpriest maar eens lvlen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:49:
[...]

Ik zit op zo'n 27k hp buffed met Blessing of Kings, PW:F en MotW. Zonder 750 hp raidflask en Commanding Shout dus. Indien die ook, zo'n 31 á 32k hp. En tsja, tanks hebben nou eenmaal ook veel armor (self buffed 60% reduction, raidbuffed 62% dacht ik)

[...]

Weet niet of ze er per sé iets tegen hebben. "Switch naar resto", zoals jij zegt, vinden sommigen niet aantrekkelijk omdat ze gewoon willen DPS'en of allergisch zijn voor healen, dat heb ik bij mn paladin.. zou nooit een HC willen healen (angst dat ik epicfail en de group dood gaat :9).. normals lukt nog wel. :p
Ik zit op 31k unbuffed nu, incl kings, fortitude en motw volgens mij richting de 42k.

armory
Volgens mij zijn er amper meer upgrades te vinden pre naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Mili schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:02:
[...]

[...]

blizzard heeft op de grootste 5 realms de spelers cap verhoogt(althans dat is wat ik heb gehoord en als je naar de feiten kijkt kan ik daar best in komen
ik zit op kazzak en pre wrath hadden wij om 18.00 's avonds een 1000-1500 queue
vlak na de launch was dit om 18.00 nog maar rond de 100-200 queue
en nu is hij zelfs helemaal weg. dus of 1000 mensen zijn gestop met spelen is wotlk of blizzard heeft idd de speler cap verhoogd.
ook hebben tijdens raids gewoon ontzettende vaak lag sinds wotlk.

edit : of het ligt gewoon aan de server waar Anachronos op zit
ik herinner me ineens dat ik ook een maandje of 2 op kor'gall heb gespeeld maar ik ben daar toen heel snel weer weg gegaan omdat ik me ms niet onder de 400 kon krijgen terwijl ik op andere realms nooit boven de 150ms kwam en toen ik gemigrate was naar kazzak was er helaas wel 's avonds een queue maar de lag was weg(tot voor kort dan) en ik zat weer op de 100-150ms
Grimbatol 2400Q 2uur en 42 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hydra schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:54:
[...]

Het hele idee is dat je uberhaupt niet door die AoE geraakt wordt. Dat je die gewoon kunt pakken als je toevallig erg goed gegeared bent betekent niks. Het is onzin dat je over het 'algemeen' 20k health hebt in heroics. Het is ook nergens voor nodig zoveel te hebben.
Voor zover mogelijk ja, snap ik ook wel. Blijft wel het feit dat degene die ik quote verkeerd dacht. Blizz past abilities aan aan de stats/skills van spelers, niet andersom. (zie de CoH/WG changes, ze hebben aangegeven Malygos P1 aan te passen als dat niet te doen blijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Na een klein warlock avontuurtje ben ik weer terug bij mijn oude main. De Druid.

Ik was zo'n kleine 6 maanden een Resto en wil het nu eens proberen als Bear. Die armor nerf is me ook opgevallen en volg het zaakje op de voet. Maar hoe dan ook, ik zal het dit keer als tank gaan beleven.
Ik zit op het moment in een erg sociale nederlandstalige guild, en verwacht niet dat er veel druk op het raiden gaat liggen. Beetje 10man, beetje heroics en dat soort dingen. Op zich wel lekker voor de rest van mijn sociaal leven.

Wat straks wel intressant is die dual spec feature, en dat is nou het leukste aan een druid. 3-4 roles die je kunt vervullen. (geld ook wel voor Pala) Nee het zal best zoeken zijn naar de juiste items en skill zal ook belangrijk zijn nu om een druid tank te gaan spelen. Ik zal spelen met wat ik (aan)heb en we zien wel.

Het blijft een spelletje he..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:33:
[...]

Ik heb niets tegen resto druids, in tegendeel, zijn mijn favo healers. Staat toch volledig los van het feit dat ik absoluut niet wil healen? Ik zeg dat ik eerder met WoW stop dan resto spec... omdat ik een hekel aan healen heb. Hardstikke leuk voor je dat jij ook voldoening uit healen haalt. Ik niet. Helaas, zou ik bijna zeggen.

En even heel wat anders.
Vandaag weer een pugje naar heroic Violet Hold gedaan, dit keer geen leader die al gesaved is en de run voor de rest verknalt, maar een groep van 3 dps die een tank en een healer zoekt. Dus mijn eerste heroic volledig getankt. Was wel bang dat de healer me niet in leven zou kunnen houden door spike damage, maar dat viel dus alles mee. 2x de healer even wat lucht moeten geven voor de zekerheid, maar verder was het eigenlijk er zo doorheen knallen. Alleen zijn die blinkende dragonkin wel schijtirritant zeg, zeker als je een groep met 2 van die krengen hebt. Moet me in allerhande bochten wringen om ze allebei te kunnen raken als ze om de haverklap opeens achter me staan :P 1 crystal gebruikt op de water elemental boss, bleek achteraf niet eens nodig. En... m'n Staff of Trickery dropte! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Eigenlijk is het grappig. Je speelt je suf om asap 80 te zijn om vervolgens avond na avond nutteloos te zoeken naar een redelijke pug en tot de conclusie te komen dat je beter een healer had kunnen rollen en dat dit de tweede avond van de week is die op gaat aan wachten
Probleem is dat veel healers het voor gezien houden, tank en dps classes hebben veel leuke buffs/nieuwe speeltjes gekregen terwijl healers vaak nog met dezelfde spells rond moeten komen, echter wel met een zwaar generfde manaregen.
Tel daar nog eens bij op dat binnenkort nog meer healer classes worden generfd en je kunt je voorstellen dat healers nu niet de meest gespeelde groep meer zullen zijn.

Ik heb t altijd leuk gevonden maar mn speelstijl is na de volgende patch (na 2.5 jaar schijnbaar niet OP te zijn geweest) volkomen weg, dan kan ik dus of dps gaan (sub par, ik speel helaas geen fotm hybrid) of rerollen (tank, maar daar stikt t van tegenwoordig) of stoppen.

Als ik stop of dps ga zou ik t wel jammer vinden maar opzich heeft het gebrek aan content mn interesse toch al wel wat verminderd.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:14
Aghanim schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:16:
Zo, tweede avond op rij vroegtijdig gestopt omdat er geen healers beschikbaar zijn. Gisteren 3,5 uur lang LFG gedaan om een Pug te krijgen voor een heroic, zonder resultaat. Vanavond eerst een uur gewacht op 3 healers voor Naxx, vervolgens met pijn en moeite een Pug met healer die er na 30 minuten mee stopt omdat hij weg moet :(

Eigenlijk is het grappig. Je speelt je suf om asap 80 te zijn om vervolgens avond na avond nutteloos te zoeken naar een redelijke pug en tot de conclusie te komen dat je beter een healer had kunnen rollen en dat dit de tweede avond van de week is die op gaat aan wachten :'(
Eigenlijk geen last van. We hebben afgelopen weekend nog 2 Resto Shamans en 2 Resto Druids gerecruit om deze reset de 25 mans te startten en 2 groepen 10 mans. Ook een healer puggen voor heroics is geen probleem.

Maar goed, ik speel dan wel juist vanwege die redenen op een full pop server. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opgestapt bij de guild waar ik raids mee deed. Tijdje terug waren er al een aantal officers vertrokken, andere officers waren gebleven. Ik heb samen met die mensen (als ex-officer) geprobeert weer wat op de rails te zetten.

Helaas, alle regels en het hele dkp systeem moest opeens ter discussie. Twee avonden tot laat in de nacht op ventrilo en dan maak je een paar afspraken. een week later worden die weer ter discussie gesteld op het forum.

Best triest zitten een hoop erg aardige mensen in die eigenlijk allemaal hetzelfde willen. Een beetje casual raiden voor de lol. En dan vervolgens verstrikt raken in discussies zonder einde. Mijn afscheidswoorden op het forum waren in de trant van. "Als iedereen nu eens ophoud met zeiken en gewoon gaat spelen, dan zie je dat de regeles prima zijn en dat je lol hebt. Maar aangezien dat niet meer schijnt te kunnen houd ik het voor gezien. P.S. Die regels hebben 2 1/2 jaar prima gewerkt, wat is er opeens mis mee?".

De guild bestaat 2 1/2 jaar en een paar uur na mijn stond er een post van een ander die er al die tijd bij was dat hij het ook voor gezien houd.

Wat een kut gevoel zeg, ik wil graag met die mensen raiden. Maar al dat gezeik heb heb ik echt geen zin in. Het zijn maar een paar mensen die lopen te klepzeiken, maar niemand die ze wil kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

Eergister m'n eerste raid sinds ik in maart gestopt was. Gelijk Naxx HC, voor de guild waar ik nu in zit ook de 1e guild run naar Naxx. Hele groep eigenlijk wel wat undergeared maar toch ging het best behoorlijk. Volgens mij zoals gebruikelijk deden we eerst spider wing.
1e try Anub ging al gelijk vrij goed alleen ging het allemaal wat te traag en raakte hij enraged waarna het heel snel afgelopen was op een procent of 15. Tweede try was het gelijk raak en ging hij netjes neer. Gebruik zelf geen DPS meter maar hoorde via de rest dat ik bovenaan stond :o Toch een fijn gevoel.
Hierna naar Faerlina. Ook deze ging weer in twee tries down. Eerste try begon wat rommelig en de meeste moesten even door krijgen wat precies de bedoeling was. Tweede try was een clean try zonder doden.
Hierna besloten ze om naar Noth te gaan om dat Meaxxna lastiger zou zijn. Echter na een wipe of 4 was het al tegen 11en en zijn we maar gestopt. Vooral die AoE damage van die skeletten als Noth teleporteerd deed ons de das om.

Gisteren dan maar een 10 mans Naxx. Anub en Faerlina zonder problemen neer en van Anub nog een leuke neck item kunnen looten. Hierna gingen we naar Meaxxna. Volgens mij ging die bij de 5e try dood. Iedere try tot haar enrage geen enkel probleem. Daarna een aantal keer unlucky door een healer die cocooned werd (we hadden er maar twee bij ons). Uiteindelijk ging ze dus op de 5e try heel netjes neer.
Daarna nog even naar Noth. Die trash die ervoor zit is irritanter dan de baas zelf. Vooral die self healende Gargoyles zijn nogal vervelend. Maar Noth uiteindelijk 1st try neer.

Vanavond waarschijnlijk weer 10mans Naxx. Feels good to raid again :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:02:
[...]

Jij vind het natuurlijk normaal dat 10 melee's 3 min op een druid konden beuken voordat ie dood ging in PvP :) ooh wacht je bent zelf een druid :z
Ik doe zelden tot nooit pvp dus daar kan ik niet over oordelen. Ik heb het hier zuiver over het PVE aspect er is nergens geen PVP ter sprake gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hetzelfde gevoel, als ik moet resto speccen dan ga ik wel naar een andere klasse, 9/10 whispers die ik krijg voor instances zijn om te healen. Als ik dan antwoord van " sorry feral" krijg ik een antwoord terug van : ' dude , you knoz druids cant tank and r only good 4 healing ".

> /ignore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Jullie hebben het er wel eens over dat Loken vet moeilijk is?
Maar hij is te doen met zijn 2en/3en.
Mij is het gelukt met zijn 3en. Namelijk een Pala tank en een rogue.
Ben zelf een pala healer.

Dit was echter niet de bedoeling maar de andere dpsers slackten bij de aoe dus die waren al supersnel dood.
We hebben hem netjes kunnen finishen met zijn 3en.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 06:58:
Ik ben opgestapt bij de guild waar ik raids mee deed. Tijdje terug waren er al een aantal officers vertrokken, andere officers waren gebleven. Ik heb samen met die mensen (als ex-officer) geprobeert weer wat op de rails te zetten.

Helaas, alle regels en het hele dkp systeem moest opeens ter discussie. Twee avonden tot laat in de nacht op ventrilo en dan maak je een paar afspraken. een week later worden die weer ter discussie gesteld op het forum.

Best triest zitten een hoop erg aardige mensen in die eigenlijk allemaal hetzelfde willen. Een beetje casual raiden voor de lol. En dan vervolgens verstrikt raken in discussies zonder einde. Mijn afscheidswoorden op het forum waren in de trant van. "Als iedereen nu eens ophoud met zeiken en gewoon gaat spelen, dan zie je dat de regeles prima zijn en dat je lol hebt. Maar aangezien dat niet meer schijnt te kunnen houd ik het voor gezien. P.S. Die regels hebben 2 1/2 jaar prima gewerkt, wat is er opeens mis mee?".

De guild bestaat 2 1/2 jaar en een paar uur na mijn stond er een post van een ander die er al die tijd bij was dat hij het ook voor gezien houd.

Wat een kut gevoel zeg, ik wil graag met die mensen raiden. Maar al dat gezeik heb heb ik echt geen zin in. Het zijn maar een paar mensen die lopen te klepzeiken, maar niemand die ze wil kicken.
Als je casual raid, waarom gebruik je dan uberhaubt DKP ??? Gewoon need/greed en common sense imo. Als het veel mensen zijn, zorg dan voor een fatsoenlijke roulatie systeem. Degenen die meer willen vertrekken dan vanzelf (dat zullen tevens degenen zijn die het meeste zeuren in de meeste gevallen). Als je al bijna 3 jaar met elkaar speelt dan zal je toch wel een beetje gevoel voor de rest hebben ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:09:

Dit was echter niet de bedoeling maar de andere dpsers slackten bij de aoe dus die waren al supersnel dood.
Als je nou ook nog even vertelt hóe je dat gedaan hebt, lijkt 't wat minder op een verkapte kijk-mij-eens-goed-zijn-post.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:51

Snuffel

Vroem!

Ik heb momenteel grote problemen met WoW stabiel te laten draaien. Heb in het subforum Problemen en Vragen al een topic lopen, maar helaas nog geen meedenkers gevonden.
Aangezien het hier toch altijd veel posters zijn neem ik aan dat er wel enige kennis aanwezig zal zijn :D

Al met al de afgelopen drie dagen in totaal een uur kunnen 'spelen', wat meer testen was dan spelen. Gisteren geinvite voor Naxx, en vlak voordat we begonnen... crash... :S
Daarna niet meer fatsoenlijk kunnen spelen..

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:14:
[...]

Als je nou ook nog even vertelt hóe je dat gedaan hebt, lijkt 't wat minder op een verkapte kijk-mij-eens-goed-zijn-post.....
Tank tank, heal heal, pew pew ofc. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:18:
[...]

Tank tank, heal heal, pew pew ofc. O-)
Waar was je gisteren, 't was weer lonely at the DPS-top :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:17:
Ik heb momenteel grote problemen met WoW stabiel te laten draaien. Heb in het subforum Problemen en Vragen al een topic lopen, maar helaas nog geen meedenkers gevonden.
Aangezien het hier toch altijd veel posters zijn neem ik aan dat er wel enige kennis aanwezig zal zijn :D

Al met al de afgelopen drie dagen in totaal een uur kunnen 'spelen', wat meer testen was dan spelen. Gisteren geinvite voor Naxx, en vlak voordat we begonnen... crash... :S
Daarna niet meer fatsoenlijk kunnen spelen..
Addons disablen om te beginnen (allemaal > Interface folder renamen). Tevens de WTF folder renamen.

Crash ... dan heb je dus ook een foutmelding gezien. Welke was dat? Misschien eens een repair draaien van je WoW folder met de Repair.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Hoe we het gedaan hebben?

We gingen gewoon met zijn drieen op Loken gaypilen en ik healde de tank met kleine heals en de rogue met schocks als dat nodig was. De shocks gebruikte ik ook voor mezelf. en zodra hij begon met zijn lightning nova renden we hieruit en healde ik eenmaal op afstand om de tank in leven te houden zodra loken weer op hem afging en kreeg ik dus dmg omdat ik niet op loken stond. Dus gebruikte ik een shock terwijl ik richting loken rende en healde ik de tank weer.

En dan zo 10 minuutjes doorgaan en je bent er.
Het is gewoon cruciaal dat de dps geen schade oploopt van zijn aoe. Als je die allemaal omzeilt dan gaat de healer niet oom en kan deze zich focussen op zichzelf en de tank.

EDIT: Als je met full party doet moeten alle casters hem ook gaypilen

[ Voor 5% gewijzigd door Nyreve op 10-12-2008 08:24 ]

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:25:
[...]

Ik heb niets tegen resto druids, in tegendeel, zijn mijn favo healers. Staat toch volledig los van het feit dat ik absoluut niet wil healen? Ik zeg dat ik eerder met WoW stop dan resto spec... omdat ik een hekel aan healen heb. Hardstikke leuk voor je dat jij ook voldoening uit healen haalt. Ik niet. Helaas, zou ik bijna zeggen.

En even heel wat anders.
Vandaag weer een pugje naar heroic Violet Hold gedaan, dit keer geen leader die al gesaved is en de run voor de rest verknalt, maar een groep van 3 dps die een tank en een healer zoekt. Dus mijn eerste heroic volledig getankt. Was wel bang dat de healer me niet in leven zou kunnen houden door spike damage, maar dat viel dus alles mee. 2x de healer even wat lucht moeten geven voor de zekerheid, maar verder was het eigenlijk er zo doorheen knallen. Alleen zijn die blinkende dragonkin wel schijtirritant zeg, zeker als je een groep met 2 van die krengen hebt. Moet me in allerhande bochten wringen om ze allebei te kunnen raken als ze om de haverklap opeens achter me staan :P 1 crystal gebruikt op de water elemental boss, bleek achteraf niet eens nodig. En... m'n Staff of Trickery dropte! *O*
Als ik mag kiezen wat voor klasse ik als healer wil dan wil ik ook graag een druid mee. En de mensen die dat ook goed kunnen met een druid healen vind echt ik echt knap. Maar spijtig genoeg heb ik niet echt de behoefte om resto te speccen, en dat is en blijft iedere speler zijn eigen keuze.

Gisteren ook een paar runs gedaan en veel geluk gehad na een week al dat in VH heroic Staff of Trickery dropte. Normal UP en ocolus gedaan voor achievements, heroic nexus , heroic VH en beetje LW farmen.

Vandaag op het programma : de laatste paar puntjes van leatherworking proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:14:
[...]

gewoon zelfde als normaal waarschijnlijk, maar duurt alleen wat langer met maar 1 dps :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:06

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteravond AQ40 gedaan met de guild. Onze groep bestond uit louter guildies waarvan er een stuk of drie/vier pala waren voor te helen.
De raid begon goed, de eerste baas was een eitje en in een enkele keer neer. De tweede baas (of liever, de drie bazen) waren moeilijker. We wisten dat Princess Vauj als eerste neer moest omdat de de rest kon helen maar de fear abilitie van haar maakte het moeilijk. We hadden nog niet eerder met zo'n grote groep een raid gedaan. Drie keer een wipe gehad mede omdat sommige rez van spelers in aggro-radius waren. Mijn laatste keer dat ik gedood werd resulteerde in een dc. :(
Opnieuw ingelogged en toen meegevochten en de drie bazen overwonnen, machtig gevoel.
Daarna nog een keer een dc gehad, toen ik de rest inhaalde bleek iemand besloten te hebben gewoon door het trash te rennen naar de volgende baas. Gevolg was dus 50+ units en een baas en dus wipe. Toen viel de raid uit elkaar. Een combinatie van factoren; de raid duurde langer dan verwacht, level 70's (zoals mij) hadden vrijwel niets aan de loot (zoals de epic boots die ik lootte) en dus de raid vroegtijdig beindigt. Maar nu weten we iig wel wat we kunnen verwachten bij de komende raids.

Edit; Ik werd overigens ook twee keer als Ghoul gerezzed door DK's. Dat was wel grappig maar in bossfihtes niet zo geweldig. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Auredium op 10-12-2008 08:33 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Bokkie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:29:
[...]

gewoon zelfde als normaal waarschijnlijk, maar duurt alleen wat langer met maar 1 dps :P
Nou inderdaad dus. Zorg alleen dat je een beetje mana saved als healer.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

redfoxert schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:20:
[...]

Addons disablen om te beginnen (allemaal > Interface folder renamen). Tevens de WTF folder renamen.

Crash ... dan heb je dus ook een foutmelding gezien. Welke was dat? Misschien eens een repair draaien van je WoW folder met de Repair.exe.
Allemaal gedaan. geen oplossing.

En eigenlijk crashed WoW nioet, want die geeft idd een foutmelding. Het is een totaal bevriezen van Windows/WoW, signaal voor beeldscherm valt weg met als resultaat een zwart beeld. Ventrilo e.d. blijven draaien op de achtergrond, en ik kan ook gewoon met Vent werken, maar beeld: nee.
Ctrl-Alt-Del werkt niet, althans: ik krijg geen beeld te zien dat ik mijn taakmanager kan openen. Gewoon zwart beeld.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:19:
[...]

Waar was je gisteren, 't was weer lonely at the DPS-top :')
De vrouw wil ook wat he :Y)

Was Jarno weer aan het slacken ? :')

[ Voor 10% gewijzigd door HolyCorn op 10-12-2008 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:49:
[...]

Allemaal gedaan. geen oplossing.

En eigenlijk crashed WoW nioet, want die geeft idd een foutmelding. Het is een totaal bevriezen van Windows/WoW, signaal voor beeldscherm valt weg met als resultaat een zwart beeld. Ventrilo e.d. blijven draaien op de achtergrond, en ik kan ook gewoon met Vent werken, maar beeld: nee.
Ctrl-Alt-Del werkt niet, althans: ik krijg geen beeld te zien dat ik mijn taakmanager kan openen. Gewoon zwart beeld.
begin eerst met je Grafische kaart op te zoeken en daar de laatste nieuwe drivers van te installeren. Want zo te horen is het een grafisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:53:
[...]

begin eerst met je Grafische kaart op te zoeken en daar de laatste nieuwe drivers van te installeren. Want zo te horen is het een grafisch probleem.
In het andere topic heb ik dit al gepost, maar voor de volledigheid al mijn gedane acties tot heden:

Wat heb ik ondertussen gedaan:
- Vista 32 nieuw geinstalleerd
- WoW opnieuw geinstalleerd
- Patches geinstalleerd

WoW opstarten en inloggen: crash

- nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd: crash
- standaard windows drivers geinstalleerd: crash
- 8800GTS vervangen door 8600GT: crash
- geheugen verplaatst van bank 1 naar bank 2: crash

En het frappante is: alles crashed in WoW, na een x-minuten spelen, waarbij x ligt tussen 1 en 30
Videokaart wordt niet warm, temperatuur in systeem is rond de 44 graden.

Ik snap werkelijk niet meer waar ik het moet zoeken, en heb zeer zeker een andere invalshoek nodig om het probleem op te lossen. Ik zie het na drie avonden prutsen even niet meer.

Addons WoW:
- Chatbar
- Deadly Boss Mod
- Doublewide (voor Lightheaded)
- FloTotemBar
- Grid
- Lightheaded
- Mapster
- Questhelper
- Omen
- TomTom
- Xperl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Heb je het probleem alleen met WoW of ook andere games/progamma's?

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Hoi Hoi,

Nou even weer wat updates/vragen :) Gisteren weer even lekker gequest met me nieuwe warrior (me eerste melee char) en het bevalt me nog steeds top. Momenteel volg ik deze build (beetje gegoogled) en gaat prima maar tips zijn altijd welkom :+

Ten tweede, ik zit een beetje te spelen met me actions bars en de volgorde van me slams/bashes/hits, is er iemand die en soort overzichtje kan geven van hoe hij het heeft (geldt dus voor degene met een warrior char). Momenteel heb ik:

1. Attack
2. Hamstring
3. Rend
4. Cleave
5. Heroic Strike
6. Execute

Charge heb ik onder een sneltoets, net zoals Battleshout etc. Maar kan zijn dat ik ze vanavond weer door elkaar gooi (oftewel ben nog een beetje aan het speulen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:53:
[...]

De laatste keren dat ik voor mijn 8800GTX de laatste drivers heb geinstalleerd heb ik er ook alleeeen maar problemen mee gehad.

Vooralsnog werken voor mij de 169.25 drivers (Windows Vista X64) nog het beste en probleemloos. Nieuwe drivers zijn echt niet altijd de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lief dagboek,

Gisteren op m'n pala maar eens naar Dalaran geprobeerd te komen. Had alle FP's die nodig zijn om vanuit Dalaran in Howling Fjord te komen en een hunter deed haar best me te queuen vanuit Dalaran, maar kreeg dat niet voor elkaar vanwege constante DC's. Uiteindelijk kwam er een andere lvl 7x online die me wel kon queuen, waarna ik ingelogd ben op die hunter en haar naar Icecrown heb gevlogen.

Goed, JC daily gedaan, en daarna reloggen voor Naxx pug. Saved instance, maar alleen Patchwerk was dood zei de hunter met de save. Merkte op een gegeven moment op dat ze trash echt verminderd hadden, zag niks meer. :p Werd toch nieuwsgierig dus maar even de spider wing ingelopen, waar we zouden beginnen. Trash voor Anub'Rekhan, niet te zien. Anub zelf, weg. Faerlina's trash en de boss zelf, ook niet. Trash voor Maexxna was er wel, maar nu was ik echt nieuwsgierig dus ben (we stonden toch op de laatste tank te wachten) maar even de andere wings ingelopen. Bleek dat we een instance hadden met clears tot en met Faerlina, Grobbulus, Noth en Gothik.

Goed, laatste spot gefilled, extra priest erbij, kreeg ik een whisper van de RL dat ik tactics maar moest doen omdat hij niet langer kon blijven. Fijn, heb het niet zo op leaden, maar het is niet anders dan. Trash naar Maexxna gecleared, is Maexxna ook nergens te zien. :/ Schijnbaar ook al gekilled, maar vreemd genoeg wel trash ervoor.

Toen maar naar Heigan. Tijdens de clear nog een guildie die wat overreacte (was een pug, en één van de mensen die het organiseerde was een guildie. Waren er dus met een paar officers en een tank van onze guild, mooie manier om de tank en RL's wat tactics te leren. Hij was pissed dat 'ie er niet bij was ofzo en deed gquit op z'n DK) Heigan geprobeerd uit te leggen aan een groep die er onvoorbereid liep, paar tries gehad waar bleek dat ik het dansen nog niet verleerd was, maar de rest had even moeite het onder de knie te krijgen. Toen moesten de twee mensen die er het laatst bijgekomen waren plots weg, dus maar gecalled. Nog een tijdje in de kamer van Anub'Rekhan gestaan met een healer, tank en RL om uit te leggen hoe er gelopen moet worden, en toen maar heroic UK in voor een boog voor een guildie die net 80 was.

Hadden nog één DPS spot, waar we die warrior voor vroegen die op z'n DK gquit gedaan had. Was echter AFK schijnbaar, dus werd ik na tien minuten tot leader gebombardeerd. Shammy geprobeerd, ging naar bed. Toen mage (ook nog niet al te lang 80), die wilde wel mee. Minuut of vijf later, bezig met summons, kreeg de hunter een reactie van die warrior. Sorry, maar nu zijn we vol. Ging op zich best aardig met twee man die nooit heroic UK gedaan hadden. Af en toe iemand dood, en alleen op de laatste boss een paar wipes. Daarna ook nog Nexus gecleared, met een wipe of zes op de mage boss. Drie van de vier epics zou een upgrade zijn voor iemand, en we kregen natuurlijk net de vierde. Kon er nog wel bij na alle mail spellpower gear die we al gezien hadden.

Vanavond met wat mazzel pug Sartharion / Archavon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Maduth schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:06:
Hoi Hoi,

Nou even weer wat updates/vragen :) Gisteren weer even lekker gequest met me nieuwe warrior (me eerste melee char) en het bevalt me nog steeds top. Momenteel volg ik deze build (beetje gegoogled) en gaat prima maar tips zijn altijd welkom :+

Ten tweede, ik zit een beetje te spelen met me actions bars en de volgorde van me slams/bashes/hits, is er iemand die en soort overzichtje kan geven van hoe hij het heeft (geldt dus voor degene met een warrior char). Momenteel heb ik:

1. Attack
2. Hamstring
3. Rend
4. Cleave
5. Heroic Strike
6. Execute

Charge heb ik onder een sneltoets, net zoals Battleshout etc. Maar kan zijn dat ik ze vanavond weer door elkaar gooi (oftewel ben nog een beetje aan het speulen :) )
Attack kan je weghalen als je voor alle anderen een macro maakt die begint met /startattack. Op die manier begin je altijd met auto-attacken ook al is die ability op cooldown of heb je niet genoeg rage er voor. Scheelt toch weer een button :) (Zeker voor mijn tanking erg handig om niet te ver te hoeven reiken naar knopjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

redfoxert schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:10:
[...]

De laatste keren dat ik voor mijn 8800GTX de laatste drivers heb geinstalleerd heb ik er ook alleeeen maar problemen mee gehad.

Vooralsnog werken voor mij de 169.25 drivers (Windows Vista X64) nog het beste en probleemloos. Nieuwe drivers zijn echt niet altijd de beste.
Vandaar ook dat ik als eerste de update drivers vanuit Windows heb genomen, gewoon om te kijken of de handel zou freezen. En ik heb Vista 32 ;)
Heb je het probleem alleen met WoW of ook andere games/progamma's?
Andere programma's werken heel goed, kan uren met outlook/FTD/Alt.Binz aan de gang. Andere games heb ik na de install niet meer geinstalleerd (en heb ik ook niet echt :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:19:
Andere programma's werken heel goed, kan uren met outlook/FTD/Alt.Binz aan de gang. Andere games heb ik na de install niet meer geinstalleerd (en heb ik ook niet echt :D)
Eigenlijk zou je eens moeten kijken of een andere game die ongeveer even zwaar is wel werkt. Want dan sluit je in iedergeval uit dat het aan je hardware ligt.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:06:
Hoi Hoi,

1. Attack
2. Hamstring
3. Rend
4. Cleave
5. Heroic Strike
6. Execute

Fury of Arms?

Denk Arms als ik dat zo zie? Zo ja dan kan ik je eigenlijk niet helpen. Ben een enorme Fury fanboy en ben eigenlijk nooit arms spec geweest.

Indien Fury..
1 Bloodthirst
2 Intercept
3 Whirlwind
4 Execute
5 Cleave
6 Heroic Strike
7 Victory Rush
8
9
10
- Demoralizing Shout
= Battle Shout

8, 9 en 10 ben ik ff vergeten. :P Autoattack rechtsklik ik gewoon op de mob, nooit problemen mee gehad maar in sommige situaties kan een macro fijner werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:52:
[...]

De vrouw wil ook wat he :Y)

Was Jarno weer aan het slacken ? :')
Y, Jarno slackte ofc weer. Alleen Myst en Ress (!!!) deden ook goede DPS. Helaas geen WWS omdat jij er niet was :')
Sorry voor de slowchat, back on topic: INCOMING HUNTER NERFSSSSS :DDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:20:
[...]

Eigenlijk zou je eens moeten kijken of een andere game die ongeveer even zwaar is wel werkt. Want dan sluit je in iedergeval uit dat het aan je hardware ligt.
Ik zal vanavond eens wat testen, kijken of andere games hetzelfde probleem hebben.

Aan de videokaart kan het lijkt mij niet liggen, zowel een 8800GTS als een 8600GT hebben hetzelfde probleem... CPU/voeding/Mobo zijn dermate nieuw, sluit ik gemakshalve even uit, zou geheugen overblijven...?
Frappante is dat het tot zondag allemaal perfect gewerkt heeft...

[ Voor 5% gewijzigd door Snuffel op 10-12-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:28:
[...]

Ik zal vanavond een wat testen, kijken of andere games hetzelfde probleem hebben.

Aan de videokaart kan het lijkt mij niet liggen, zowel een 8800GTS als een 8600GT hebben hetzelfde probleem... CPU/voeding/Mobo zijn dermate nieuw, sluit ik gemakshalve even uit, zou geheugen overblijven...?
Als je geen problemen hebt met andere zware progamma's en games dan sluit je uit dat het je geheugen of je videokaart is. Dan ligt het op de een of andere manier aan WoW

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nerf? :/

Gister 3 heroics gedaan :) Eerste was UP, na ruim een uur eindelijk een healer, 1 of 2 wipes bij elke boss maar toch er helemaal doorheen. Drops: niets voor mij. Tweede was Gun'grak, alleen T-rex was een probleem, toch maar gekozen om de adds ook neer te meppen. Drops: weer niets. Laatste was UK, ging eigelijk best rap en laatste boss was zelfs appeltje-eitje. Bij UP zelfs nieuw DPS record gehaald van 1770 :) En dat met geen enkele heroic/supercraft :P

Toch maar mijn enemy castbar aangezet, gaat een wereld voor je open :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:24:
[...]

Als ik mag kiezen wat voor klasse ik als healer wil dan wil ik ook graag een druid mee. En de mensen die dat ook goed kunnen met een druid healen vind echt ik echt knap. Maar spijtig genoeg heb ik niet echt de behoefte om resto te speccen, en dat is en blijft iedere speler zijn eigen keuze.

Gisteren ook een paar runs gedaan en veel geluk gehad na een week al dat in VH heroic Staff of Trickery dropte. Normal UP en ocolus gedaan voor achievements, heroic nexus , heroic VH en beetje LW farmen.

Vandaag op het programma : de laatste paar puntjes van leatherworking proberen te halen.
Nou aangezien ik dus de laatste tijd alleen maar een beetje loop te lezen op dit forum en zelf niet meer actief post, heb ik besloten nog maar eens wat te posten.

Ikzelf ben een paar maanden voor de release van wotlk op een nieuwe server een druid gerolled, kheb toen vanaf het begin gezegt dat ik resto zou gaan en heb dat dus ook gewoon gedaan. De manier waarop je als druid een hele raid up kan houden en super relaxt alles kan healen is gewoon mijn ding. Vanaf dag 1 (toen ik nog nooit eerder had gehealed) ging het al goed, tuurlijk moet je er nog een beetje inkomen maar dat komt naarmate je iets meer doet. Heb ook altijd na pug/niet-pug instances/raids altijd complimentjes gehad dat er niet veel mensen waren te vinden op de realm die zo goed hun resto druid onder controle hadden.

Ik zelf had wel door dat ik 't best aardig onder de knie had, maar als je dan zulke dingen krijgt te horen stimuleert dat heel erg en is dat erg ego-strelend :P . Althans.. vind ik ;)

Echter, als je gaat raiden en eigenlijk amper kan farmen (Beetje spec aanpassen en dan gaat het ook wel hoor ;)) en je ziet dan hoe makkelijk een epic geared feral druid overal doorheen hakt en met gemak een epic flight form bij elkaar farmed wordt het toch wel een beetje interessant om te rerollen (Tenminste.. dat dacht ik)

Het moment dat ik toen rerollde naar feral, veranderde dat compleet mijn standpunt weer.. oppeens kan je niet meer je eigen uphouden tegen 3 man die op je in loopt te meppen, je kan niet meer lekker rondhuppelend een volle raid up houden, je supportende rol is (vond ik) oppeens weg. Die rol past mij gewoon heel erg goed en ik ben er, als ik dat zelf mag zeggen, best goed in!

De positieve feedback van guildies is ook wel erg fijn en als je voor elke raid wanted bent omdat ze dan zeker zijn dat de healing in orde zit geeft naar mijn mening voldoening.

Echter ben ik nu op het punt gekomen dat ik het nut niet meer inziet van steeds weer doorlevelen naar het maximum level. Als mijn druid 80 was zou ik waarschijnlijk weer helemaal hooked zijn aan WoW, maar dat is niet het geval en ik heb geen zin weer avonden te gaan besteden aan het levelen van mijn char. Het leukste is en blijft gewoon gear collecten in instances naar keuze (en de difficulty naar keuze) en niet continue het neerhakken van mobs.

Nou hierbij dus een keer de compleet andere kant van het verhaal van een druid die dus liever helpt met killen dan de klappen zelf uitdelen.

- Wall of text crits you for 25084*

*Wot can not be dodged/parried/resisted/blocked or avoided in any way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister weer even gelevelled naar 76 en het ging weer makelijk er komt weer schot in het levelling process tevens mijn Mining naar 425 gebracht en mijn Blacksmithing naar 400.

Tevens moet ik nog 10 quests doen voor de achievement Might Of Dragonblight. Gister ook de achievement Ultimate triage gehaalt.

Langzamer hand begint mijn tank set vormen aan te nemen ( ondanks dat ik nu bezig ben om te levellen als Arms ) bijna ook honored bij de The Wyrmrest Accord ( Huidige Standing 4909/6000 ). Zodat ik mijn [Cloak of Peaceful Resolutions] en dan nog 4 Quest rewards uit Icecrown voor de overige items.

Al met al toch gister nog even lekker gespeelt en vanavond weer verder.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dat is stom, me link er niet bij gezet :( Bij deze: http://www.wowhead.com/?talent=LZhxx0EozMeoVzAo

Fury dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren nog maar eventjes zitten spelen en dan eindelijk LvL73 gehaald op mn DK!
Gaat een beetje traag, maar probeer alle quests te doen om zo een sloot Reputation en Gold binnen te harken en tegelijk ook de Quest/Exploration Achievements te halen. Heb die voor Borean in elk geval al wel :Y).
Nu druk bezig met Howling Fjord en hoef nog maar 60 quests en wat gebieden te bekijken en ook daar zijn we weer klaar mee. En dan zal ik wel tegen de 75 zitten en dan richting DragonBlight vertrekken.

Bevalt me super goed, alleen ben ik bang dat ik geen 80 ga halen voor de nieuwe content patch en dat ik Naxx en de aansluiting mis voor het raiden. ;( Maargoed, er valt volgens mij een hoop goed te maken dmv. Badges/Crafted gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

RaseriaN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:46:
Bevalt me super goed, alleen ben ik bang dat ik geen 80 ga halen voor de nieuwe content patch en dat ik Naxx en de aansluiting mis voor het raiden. ;( Maargoed, er valt volgens mij een hoop goed te maken dmv. Badges/Crafted gear :)
Gaat toch om het feit dat het jou bevalt dus wrom de rush dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteraaf nog even een kleine 2,5 uur gespeeld, helaas mijn minima gister niet gehaald (level per dag) ben blijven steken 4 blokjes voor het dingen naar lvl 33, hopelijk kan ik het vanaaf weer inhalen door in 1 x door te gaan naar 34. Anders vrijdag op mijn vrije dag maar wat intensiever spelen. Mining inmiddels op 175, herbalism blijft een beetje hangen helaas.

Er zijn een paar qeusts die ik net niet kan afmaken (50,75%) bijvoorbeeld dat ikd ie shrads moet verzamelen, de laatste lukt net niet omdat ik het aantal tegenstanders dan niet aankan, aan de andere kant mijn laatste poging was ik volgens mij lvl 30 of 31, mischien lukt het nu op 32 met nieuwe axe wel, maarja met die 4 blokjes nog mnaar te gaan doe ik het liever dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:28:
[...]

Ik zal vanavond eens wat testen, kijken of andere games hetzelfde probleem hebben.

Frappante is dat het tot zondag allemaal perfect gewerkt heeft...
Lijkt mij een Mobo probleem. Het lijkt alleen op te treden als je in 3D gaat (nog even testen met andere games). Op dat moment wordt je GPU/PCIe bus veel zwaarder belast dan met welke 2D applicatie dan ook. Aangezien het niet aan je GPU lijkt te liggen, zou het dus je mobo moeten zijn imo.

Dat een dergelijk probleem wordt veroorzaakt door WoW lijkt me stug, aangezien de stappen die je al hebt ondernomen om dat uit te sluiten (repairs en verse installs)

Geheugen zou ook problemen moeten geven in zware 2D applicaties, even als je processor.

Het enige wat ik me anders nog kan indenken is dat je HDD beschadigd is op de plek waar wow staat, en er dus een beschadigd bestand wordt ingeladen o.i.d. Het lijkt mij sterk en zeer toevallig dat WoW steeds op de zelfde plek staat, en dat het gemist wordt bij een repair, maar ik sluit het niet uit. Je zou eventueel een 2e wow installatie kunnen doen om dit uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:30:
[...]

Als je geen problemen hebt met andere zware progamma's en games dan sluit je uit dat het je geheugen of je videokaart is. Dan ligt het op de een of andere manier aan WoW
Is toch vreemd na een compleet verse installatie van WoW
Lijkt mij een Mobo probleem. Het lijkt alleen op te treden als je in 3D gaat (nog even testen met andere games). Op dat moment wordt je GPU/PCIe bus veel zwaarder belast dan met welke 2D applicatie dan ook. Aangezien het niet aan je GPU lijkt te liggen, zou het dus je mobo moeten zijn imo.

Dat een dergelijk probleem wordt veroorzaakt door WoW lijkt me stug, aangezien de stappen die je al hebt ondernomen om dat uit te sluiten (repairs en verse installs)

Geheugen zou ook problemen moeten geven in zware 2D applicaties, even als je processor.

Het enige wat ik me anders nog kan indenken is dat je HDD beschadigd is op de plek waar wow staat, en er dus een beschadigd bestand wordt ingeladen o.i.d. Het lijkt mij sterk en zeer toevallig dat WoW steeds op de zelfde plek staat, en dat het gemist wordt bij een repair, maar ik sluit het niet uit. Je zou eventueel een 2e wow installatie kunnen doen om dit uit te sluiten.
Hmm, zo heb ik het nog niet bekeken....
Zeker de moeite van het testen waard inderdaad :)

[ Voor 59% gewijzigd door Snuffel op 10-12-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik snap het soms echt niet. 2 jaar geleden was iedereen aan het zeuren dat de hybrid klasses zoals druid en paladin eigenlijk enkel goed waren in één rol. Blizzard heeft er werk van gemaakt zodat de hybrid klasses echt wel elke rol kunnen gaan invullen in een groep gaan die hybrid klasses nu gaan zeuren dat ze enkel maar willen dps'en en geen zin hebben om te tanken/healen. Tsjah, zo ken ik er nog een paar.

Mijn mening is als je een hybrid klasses rolt dat je die dan ook als hybrid klasse moet gaan spelen. Gisteren zag ik het ook weer gebeuren in de general chat van de Howling Fjord. Een lvl 74 Paladin was op zoek naar een tank en een healer voor Utgarde Keep. Nadat hij tien minuten aan het zeuren was voor een tank en een healer kon ik het niet meer laten en maakte ik de opmerking dat hij een lvl 74 Paladin was en best zelf de rol van tank of healer op zich kon nemen. Op die manier kan er een extra dps mee en raakt de groep makkelijker vol. Krijg ik als opmerking dat dit patch 2.2 niet is en dat paladins best kunnen dps'en. Dat weet ik natuurlijk ook wel, maar als lvl 74 paladin kan je best UK healen/tanken zelfs al ben je retribution specced. Dan komt er dat hij niet tanken zonder holy shield. Tsjah, zo blijf je bezig natuurlijk. En dat is ook zo gebleken, want een half uur later was ie nog bezig om z'n groep voor UK op te stellen.

Ik speel nu een Death Knight, blood specced, dus DPS en ik baseer me voornamelijk op DPS plate gear, maar als er niets anders is dan neem ik plate tanking gear en hou dat netjes als tweede set bij. In een groep vraag ik altijd de plaats van een DPS'er, maar als er geen tank gevonden kan worden, dan neem ik die rol op mij en ga in mijn tanking gear met blood spec gewoon tanken. Ik heb ongeveer de helft van alle instances al getanked op die manier en die gingen allemaal prima.

Overlaatst waren er vier mensen in mijn guild op zoek naar een healer voor een instance. Geen healer aanwezig. Hun tank was een druid. Ik zei: als de druid nu eens gaat healen, dan kom ik wel tanken. Zo gezegd, zo gedaan en vijf minuten later staan we in de instance en een uur later was die afgelopen. Als die druid nie wou gaan healen of als ik als death knight niet wou gaan tanken, konden ze een uur later nog in guildchat naar een healer blijven zoeken. Hybrids FTW!!!

Ik vraag me af waarom iemand een hybrid klasse rolt, als ie helemaal niet hybrid wil spelen? Ik kan persoonlijke voorkeur best begrijpen, maar samenspelen, de groep staat nog altijd boven het individu en daar valt het meeste spelplezier uit te halen. Ik clear liever een instance als rol die ik eigenlijk niet wou, dan dat ik de instance helemaal niet clear.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:46:
Gisteren nog maar eventjes zitten spelen en dan eindelijk LvL73 gehaald op mn DK!
Gaat een beetje traag, maar probeer alle quests te doen om zo een sloot Reputation en Gold binnen te harken en tegelijk ook de Quest/Exploration Achievements te halen. Heb die voor Borean in elk geval al wel :Y).
Nu druk bezig met Howling Fjord en hoef nog maar 60 quests en wat gebieden te bekijken en ook daar zijn we weer klaar mee. En dan zal ik wel tegen de 75 zitten en dan richting DragonBlight vertrekken.

Naxx valt altijd nog prima te doen in PuG's :) Ik zie bij ons op Outland/Horde nu ook al Obsidian Sanctum (Sartharion) en Naxx heroic PuG's frequent in de LFG spammen dat ze nog van alles nodig hebben (dus tanks/healers/dps). Nog ff en Malygos word ook in een PuG gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Snuffel schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:56:
[...]
Is toch vreemd na een compleet verse installatie van WoW
Ja inderdaad... Maar misschien ligt het er inderdaad aan dat WoW geinstalleert staat op een beschadigt stukje harde schijf waardoor hij chrast? Dat wordt hieronder ook uitgelegd
Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:54:
[...]
Ik zou zeggen probeer dit is ;)

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:56:
Ik clear liever een instance als rol die ik eigenlijk niet wou, dan dat ik de instance helemaal niet clear.
Hier ben ik het niet zo mee eens.
Je moet plezier hebben in je spel imo.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Dalaran is echt 1 groot drama, ieders FPS gaat zowat naar 1 FPS ofzo. Als je uit bent gelogd in Dalaran kun je alleen inloggen als je je addons uitschakeld. De reden dat ik het extra triest vind is dat Dalaran eigenlijk heel simpel is. Een grote tegenvaller was dat je er niet eens kan vliegen, daar komt bij dat de stad een stuk kleiner is dan Shattrath en ondanks dit toch zo een enorme lag daar, vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
@ Snuffel: ik heb zelf een soortgelijk probleem gehad. Op internet geeft men vaak aan dat het aan je intern geheugen of videokaart ligt. Of inderdaad de drivers/ addons...

Wat voor mij werkte was een nieuwe netwerkkaart a 6,50. Dat lijkt me de moeite wel waard om te proberen, kost niks en zou je probleem in een klap kunnen oplossen.

Anyway, gisteravond had ik het net ff te druk om mee te kunnen naar naxx. Toen ik wat later inlogde zag ik dat we gewoon met 3 groepen a 10 man bezig waren, prima dus!

Omdat ik me maandagavond helemaal kapot had lopen ergeren aan een guildie rogue slacker in heroic HoL; hij haalde 1050 dps op bosses en 950 dps overall (pala Kings, warrior shout en BM hunter in de groep). Daarom ben ik gister op zoek gegaan naar een nexus/ uk instance met mijn eigen level 70 rogue. Is de class gebroken of is het inderdaad een waardeloze speler?

Mijn badge& ZA geared rogue met wat pvp spul (zwaardjes s3) haalde een gemiddelde dps van iets over de 1100 gemiddeld, op bossfights ging ik gewoon richting de 1300-1400. Dat zonder warrior/pala/hunter/shaman in de groep en op level 70... zucht.

Conclusie: het is inderdaad een waardeloze speler.

Door het niveau van de healer en de tank in deze PuG weet ik ook meteen weer waarom ik zelf een healer ben gaan levellen, en hierna waarschijnlijk mijn tank als eerste richting de 80 ga gooien... Achja, een heel rustig avondje wat betreft WoW, ook wel eens lekker. Ik merk dat ik de laatste tijd minder behoefte heb ontzettend veel te spelen, hoop dat dat beter wordt als we serieus de 25 mans in gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
MysticSnake schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:09:
Dalaran is echt 1 groot drama, ieders FPS gaat zowat naar 1 FPS ofzo. Als je uit bent gelogd in Dalaran kun je alleen inloggen als je je addons uitschakeld. De reden dat ik het extra triest vind is dat Dalaran eigenlijk heel simpel is. Een grote tegenvaller was dat je er niet eens kan vliegen, daar komt bij dat de stad een stuk kleiner is dan Shattrath en ondanks dit toch zo een enorme lag daar, vreselijk.
Kleinere stad en toch minstens evenveel chars rond laten lopen is natuurlijk niet zo'n goed idee van Blizz geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:59:
[...]

Ja inderdaad... Maar misschien ligt het er inderdaad aan dat WoW geinstalleert staat op een beschadigt stukje harde schijf waardoor hij chrast? Dat wordt hieronder ook uitgelegd

[...]

Ik zou zeggen probeer dit is ;)
Zeker de moeite waard. Ga vanavond wel een kopietje trekken naar een andere schijf toe, kijken of daar verschil in optreedt.

Zou best ook eens het probleem kunnen zijn, want het lijtk erop dat ik alleen maar crash in Northrend/Outland. Gisteren in het kader van achievements Gnomeregan gecleared, zonder enig probleem. Beetje hobbelen door Azeroth geen probleem. HS naar Dalaran en 2 mins later: hoppa, geen beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Even een vraagje over rep. Is het nu nog wel nodig om rep bij de oude factions te krijgen, ivm WotLK?

Ik heb als profs herb en inscription, maar ik zie op dit moment het nut nog niet echt in voor het vergaren van deze rep. Mijn char is een DK level 63

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
DarthDavy schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:56:

Mijn mening is als je een hybrid klasses rolt dat je die dan ook als hybrid klasse moet gaan spelen.
Ik denk niet dat er ook maar 1 hybryd class rond loopt die enige waarde hecht aan wat jij vind dat hij moet doen. Iedereen speelt dit spel voor zijn eigen vermaak, niet dat van jouw.

Als een hybryd niet wilt healen omdat hij het niet kan/niet leuk vind/liever dpsed is dat zijn keuze, niemand die hem kan dwingen iets tegen zijn zin te doen. Als dat betekend dat hij niet mee kan met de party omdat er een healer/tank nodig is (en de party verder al vol zit) so be it.

Ik zie niet in waarom je een boomkin anders zou behandelen als een mage/lock. of een kitty anders dan een rogue / fury/arms warrior.

Toen ik net 70 was met mijn DK weigerde ik ook te tanken, puur omdat ik 1 a 2 tank items had van ~lvl 65. Op lvl 73 had ik inmiddels een paar tank items en items met wat meer stamina bij elkaar gesprokkeld. Sindsdien tank ik ook gewoon, maar puur omdat ik tanken leuk vind. Ik moet wel zeggen dat ik dit in het begin lastig vond ook al heb ik veel tank ervaring met mijn T6 prot warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:06:
[...]

Je moet idd plezier hebben en dat is sinds de lichking ver te zoeke, alles is al op farm

Inloggen, wat gaan we doen oja in 2 dagen heb je de hele content gedaan dus we gaan of heroic's farmen, of we gaan questjes doen maar dat is ook boring...

heb denk ik nu al een week niet ingelogd op me main.....alleen als ik moet raiden wat 2 dagen is of soms als ik niet kan maar 1 dag, en de rest kan ik me maar niet vermaken :D, klinkt beetje depri maar zo voelt het ook je maakt je eigen lol ingame natuurlijk

Maar denk grootste probleem voor mij is, ik ben me class zat maar cba to lvl opnieuw , ja ben bezig met een altje ofc dat dan weer wel maar dat gaat slow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:33:
[...]
- Wall of text crits you for 25084*

*Wot can not be dodged/parried/resisted/blocked or avoided in any way.
Ik ben crit immune!

*Wall of text hits you for 4800 physical damage.

Halve damage en 60% mitigated ;) kietelt op m'n 25k hp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:16:
[...]

Je moet idd plezier hebben en dat is sinds de lichking ver te zoeke, alles is al op farm

Inloggen, wat gaan we doen oja in 2 dagen heb je de hele content gedaan dus we gaan of heroic's farmen, of we gaan questjes doen maar dat is ook boring...

heb denk ik nu al een week niet ingelogd op me main.....alleen als ik moet raiden wat 2 dagen is of soms als ik niet kan maar 1 dag, en de rest kan ik me maar niet vermaken :D, klinkt beetje depri maar zo voelt het ook je maakt je eigen lol ingame natuurlijk

Maar denk grootste probleem voor mij is, ik ben me class zat maar cba to lvl opnieuw , ja ben bezig met een altje ofc dat dan weer wel maar dat gaat slow :P
Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Na het lvlen richting de 80 en ik eindelijk klaar was was ik het ook al weer zat na een aantal Heroics.
Maja een nieuwe char trainen is ook vervelend aangezien mijn hoogste alt 4x is.

Ik dacht dat het tijd was voor een wowbreak...
Dit kwam echter goed uit aangezien me game time tog op was en ik geen geld had voor nieuwe :+
Maar nu na zon 4 dagen heb ik weer erg zin om te gaan lvlen op een alt.
Nu nog wat geld voor wat gametime xD

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:02:
Overdrijven FTW. De reden dat druids sterk waren, was omdat ze makkelijk weg kunnen komen en ondertussen de HoTs doortikken. Als je een druid bij je hebt als rogue zijn die hots echt niet genoeg om z'n health op te houden. Dan ben je t.o.v. die druid gewoon ondergeared.
Argent Dawn heeft regelmatig queues gehad, maar nooit die lag problemen die jij hier beschrijft. Betwijfel danook over migreren dit op gaat lossen.
Aghanim schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:16:
Heh, inderdaad. Ben nu danook maar m'n druid aan 't levellen, maar dat gaat niet zo snel omdat ik wel op m'n mage heroics meepak die ik kan doen. M'n mage ben ik als een gek gaan levellen na de wrath release. Met m'n druid gaat 't niet zo snel lukken vrees ik :)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:49:
Ja, boeiend, ze gaan je echt niet kicken :) Healen is helemaal niet zo moeilijk, en persoonlijk vind ik het wel leuk een belangrijke rol in zo'n gevecht te hebben. Vond vroegah healen in BWL een stuk spannender dan DPSen.
DizzyWeb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:25:
En even heel wat anders.
Onze eerste run kregen we naast de instance en heroic instance achievement, ook de "no crystals used" achievement. Iedereen: "Wut? Crystals?" :P
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:09:

Ja, omdat je healer niet liep te prutsen. Tot nu toe ging 't bij ons iedere keer mis omdat de healer niet iedere keer op tijd wegliep uit die AoE.
Nyreve schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:06:
Waarom is een instance healen of tanken 'zwaar klote' en DPS wel leuk? Het gaat er mij om dat die boss neergaat. Welke rol ik dan vervul zal me aan m'n reet roesten.
Nivado schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:14:
Als een hybryd niet wilt healen omdat hij het niet kan/niet leuk vind/liever dpsed is dat zijn keuze, niemand die hem kan dwingen iets tegen zijn zin te doen. Als dat betekend dat hij niet mee kan met de party omdat er een healer/tank nodig is (en de party verder al vol zit) so be it.
IMHO had je, als je als druid alleen maar wilt DPSen, gewoon een rogue moeten rollen. Dergelijke types geven druids een slechte naam. In m'n raid tijd hadden we ook een druid die, toen balance Moonkins kreeg, balance is gerespecced. Op een gegeven moment kreeg 'ie het in z'n hoofd dat 'ie alleen maar wou DPSen, ongeacht of we op bepaalde bosses meer healing nodig hadden. Is hem toen ook vriendelijk verzocht om de keuze te maken tussen of toch te healen, of toch maar met een andere groep te gaan raiden. We hadden een raidgroup waar absoluut niet anaal werd gedaan over specs (heb een tijdje in BWL staan healen in shadow spec), maar je deed gewoon wat de groep nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mektheb schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:16:
[...]

Dan doe ik het toch iets beter ;) Heb rustig aan gedaan, ben nu paar weken 80, heb nu net genoeg gear verzameld om heroics te tanken. Tijdens het levelen maar weinig instances gedaan, dus het meeste zie ik nu nog voor het eerst ook. Guild is pas net in Naxx begonnen, ik zelf ben nog niet geweest. Al met al, ik heb nog genoeg te doen ;) Enige waar ik tegenop zie is LW maxen en Sons of Hodir rep verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Gisteren heerlijk wat dailies gedaan en de 'Arena' in Ice Crown.
Riep iemand makkelijk geld verdienen :P

Alleen jammer dat de meeste group quests (ook die 'arena') als 5 man staat aangeschreven.
Ook de eerste van die chain; 5 man :+
Die had ik kunnen solo'en, maar goed dat mag de pret niet drukken.
Vervolgens nog even 2 anderen geholpen met wat group quests.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
SMulTiE schreef op woensdag 10 december 2008 @ 10:10:
[...]

Kleinere stad en toch minstens evenveel chars rond laten lopen is natuurlijk niet zo'n goed idee van Blizz geweest.
Alsof dat een probleem is op trollbane. In en uitloggen in dalaran met questhelper / auctioneer / cartographer en de hele mikmak ftw \o/
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.