Lief dagboek,
Wilde eigenlijk gisteren m'n druid lvlen, maar dat is er niet echt van gekomen.

Even online op m'n DK om bank te doen en inscription discoveries te doen enzo, en gelijk even m'n tankgear in Excel te zetten. (ligt altijd in m'n bank, kut om te kijken of iets een upgrade is of niet)
Een vriendin uit de guild waar we een alliance mee hebben, of ik mee wilde naar de heroic daily. Sure, Utgarde Keep, snelle badges. Hadden een net gerespecte feral als healer, één van hun betere tanks, een mage en enhancement shammy. (en ik dan)
Ging vrij goed. Voor we begonnen nog even de vraag of de druid CC wilde, maar daar heb ik ze uit kunnen praten door te zeggen dat we dat altijd nog konden doen.

Tank één keer dood (foutje healer), mage ook een keer, en verder alles voorspoedig tot de laatste boss. Daar wel een paar wipes op, toen de druid er achter kwam dat 'ie al de hele run met feral boots liep te healen. Wisselde dus naar de epic craftables, weer een wipe, ( 'those new boots don't really make a difference either, eh?' ) en daarna alsnog een kill. Easy vijf badges erbij.
Ondertussen had ik van onze elemental shaman een whisper gehad dat hij bezig was met het opzetten van een Naxx groep. De rest ging naar Nexus heroic, ik dus uit de groep voor Naxx. Bleek alleen dat er geen healers te vinden waren, en intussen had de heroic party net de spot opgevuld.

Maar goed, shaman had een tank, dus of ik mee wilde naar heroic Strat. Sure. Was net met een andere guildie aan het whisperen die graag wispcloak wil kunnen maken en daar Oculus en Strat nog voor miste, dus in party chat gezegd dat ze wel mee wilde als derde DPS. Weer een andere guildie wilde ook wel mee als healer, dus wij op stap met een pala tank, resto shammy, ele shammy, shadowpriest en ik.
Goed, gear was vrij goed voor deze party. Tank en ele shammy hebben basically de beste preraidgear, ik kan nog wel een paar vervangingen gebruiken maar kom er ook wel, de resto en priest zitten met name in blues en hebben nog niet heel veel heroics gedaan. Toch besloten om een timed run te proberen. Moet zeggen dat een pala tank in Strat heerlijk is. Haalden uiteindelijk de timer met drie minuten over, en daarna waren we Arthas kwijt, liepen we niet gezamelijk terug en werd de halve party genuked door respawnende elites.

Uiteindelijk dat stukje maar even gerecleared en Mal'Ganis omgelegd.
Daarna met dezelfde groep nog even Drak'Tharon gecleared, waar wederom m'n chest (2e boss) en trinket (3e boss) niet dropten. Priest voelde zich schuldig omdat ze uit die twee runs vier upgrades haalde, en de shaman nam zowel epic SP legs uit Strat als Drak'Tharon mee. Zit nu ergens rond de 65 badges, maar wil even de reset (en eventuele pugs naar Sartharion / Archavon) afwachten om te zien of ik geluk heb met een drop daar, zodat ik het andere T7 deel kan kopen.
Uiteindelijk nog wel even drie kwartier op m'n druid gespeeld en 20% gelvled. Vanavond weer een poging voor Naxx, en anders maar weer heroics of druid.

Levellen is nog nooit zo goed bevallen moet ik zeggen.