Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.360 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:28
Wat een verhalen allemaal,

Hier mijn verhaal, weer een flinke lap tekst, er is dan ook veel gebeurd!

Mijn extra lange weekend was qua WoW echt prima! Eind vorige week zat ik 3 dagen met griep thuis, dus kon ik vrij veel spelen... Ik zat al op level 78, dus kon vrij snel doorknallen naar 80. Woensdagavond was mijn DING een feit. Eindelijk!

Binnen de guild waren nog niet veel actieve healers 80, dus kreeg ik meteen de vraag of ik een heroicje wilde healen. Ik ben altijd al een instance junky geweest, dus why not? Ik was op 78 al wotlk dungeon hero, met mijn level 80 dus maar eens voor de heroic achievement halen. In mn eerste heroic (Nexus) meteen de healingmace mogen looten! Prima dingetje, jammer dat ik mn Priest-on-a-stick nu kwijt ben ;)

Voor ik klaar was met de run kreeg ik al 3 whispers van mensen waar ik in het verleden wel mee had geraid/ in een party had gezeten. Populaire jongen... ideaal, zo kan ik lekker snel gear halen, reputation pakken en Emblems farmen.

De dag erna met mn favo tank heroics lopen grinden als een idioot. Ik heb die dag 10 heroics gedaan, de meeste waren in 30-45 minuutjes leeg.

Donderdagavond mee naar Naxx 10, in de tweede groep. Best wel ff aanpoten met 2 healers zonder mana batterij en een relatief undergeared groep. Een van de tanks zat zelf nog lang niet aan de defence cap. Uiteindelijk toch 3 bazen neergelegd, Maexxna wipte we op 2%...

Vrijdag heb ik een ontzettende bak gear gepakt. Ik werd uitgenodigd voor een CoT timed run door de topguild van alliance. Prima dps, en spelers die ik allemaal kende... De druid tank was alleen net 80 gedinged en had nog al zijn T6 en sunwell gear op twee level 80 craftables na. 26,5 k hp incl druid & priestbuff, kings en food is erg weinig in bearform op 80. Achja, we keken wel waar het schip zou stranden.

Uiteindelijk de timer net aan gehaald, puur en alleen maar omdat ik ‘Spirit Tap’ talent nog had en er van die non elites lopen met 800hp, HEERLIJK! Ik heb elk moment dat het kon aangegrepen om een SW:D te casten, infinite mana ftw. Voelde me wel een ontzettende lootwhore, alle gear die op mn verlanglijstje stond dropte en kon ik pakken, ze stonden erop dat ik gewoon op de draak zou rollen en die won ik ook nog ;)

Ik zit ondertussen alweer bijna op de 100 Emblems, heb nog maar 2 level 70 epics, en zit selfbuffed boven de 2000 spellpower. Not too shabby!

Gister de 2de raidavond naar Naxx10, dit keer hadden we genoeg voor 3 gebalanceerde groepen. Alle groepen hebben een stuk of 4-5 bazen omgelegd. Super dus! Ik vond de Heigan dance erg leuk om te doen trouwens, maar dit moet een hel zijn geweest met 40 man! De gear begint langzaam te komen en de meeste raiders zitten nu wel rond de level 80. In januari gaan we aan de 25 mans beginnen. Puur om mensen de tijd te gunnen in hun eigen tempo naar 80 te gaan. Ik denk dat dinsdag de eerste groep naxx10 wel gaat clearen... Opzich niet slecht voor een guild die 3 keer per week raid en alle groepen even sterk maakt.

Als we de beste spelers in een raid zouden stoppen clearen we de boel in een 1,5 avond. Nu krijgt iedereen de kans de instance te zien en te leren. Toch kijk ik alweer uit naar 25 mans, en dan vooral naar de nieuwe 25 mans, waar je hopelijk niet elke baas vrijwel kunt one-shotten!

Ik heb trouwens afgelopen 5 dagen een guildie warrior tank geprobeerd te helpen met gear verzamelen in heroics. Hij zat buffed incl. Shout op de 23,5k hp en zat ongeveer 40 defense onder de cap. Dat is me toch een partij intens healen joh! Ik moest constant spammen, als andere partymembers of ik damage pakte of ik moest lopen om AoE te ontwijken ging hij vaak (bijna) neer. Spirit of Redemption is trouwens een heerlijke skill zeg! Anyway, sommige heroics zijn gewoon niet te doen... Bijvoorbeeld de T-rex in DrakTharon oneshotte de tank soms... Ik snap best dat mensen bepaalde gear eisen van mensen, als ik deze tank niet kende zou ik hem ook niet meenemen. Maarja, het is een toffe peer, hij verdiend wat support, en het houdt het spelletje spannend natuurlijk!

Al met al bevalt level 80 en WotLK me nog steeds zeer goed. Blizzard well done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TLDR.

Maareh, wanneer komt er wat nieuwe content voor raiders? Naxx is wel leuk maar als je 10m naxx hebt gecleared heb je 25m naxx ook al gedaan imo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 15:07

Wootlock

Evilution

MrVegeta schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:14:
TLDR.

Maareh, wanneer komt er wat nieuwe content voor raiders? Naxx is wel leuk maar als je 10m naxx hebt gecleared heb je 25m naxx ook al gedaan imo.
Ben ik niet met je eens.
Sommige bosses lijken me heel tof en interresant om te doen: met name Heigan the unclean

Lets dance !
1-2-3-4-3-2-1 :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wootlock schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:18:
[...]

Ben ik niet met je eens.
Sommige bosses lijken me heel tof en interresant om te doen: met name Heigan the unclean

Lets dance !
Die is in 10 man niet veel anders dan in 25 man .... dus ... wat is er nog meer voor verschil? :) Daar ging het juist om ... nieuwe content in plaats van hernieuwde content of iets moeilijkere content.

[ Voor 12% gewijzigd door redfoxert op 08-12-2008 15:22 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:58:
Same, qua tijdsgebrek (Afstudeerjaar/stage/scriptie).

Het enige verschil tussen jou en mij is dat ik wipes in makkelijke heroics/instances niet wijt aan gear, en daar dus ook niet op selecteer. Wipe ik een paar keer door een persoon, gaat hij er tuurlijk uit, maar ik ga er niet vanuit dat dit door zijn gear komt.
Ik wijt wipes nu ineens direct aan gear? Ook nooit gezegt.

Ik wil alleen niet het risico nemen dat er te weinig DPS gedaan word (heb het dan voornamelijk over bosses en b.v. de Azjol-Nerub eerste boss). Ook zegt mate van gear toch wel een beetje over een speler (Hoewel het ook misleidend kan werken, uiteraard). Maarja, met Naxx gear mag je een beetje verwachten vind ik. (Daar zijn wel tactics bij nodig die je moet onthouden :))
Ik ben nog nooit ge-wiped doordat iemand 4% te weinig hit had bijvoorbeeld, om het zo even te stellen. Dat is dan bijvoorbeeld wel omdat diegene helemaal niets snapt van de tactics, de hele tijd AFK'd of iets in die trend.
Zoals ik eerder heb gezegt kreeg ik niet een intelligente indruk van betreffend persoon. Had ook amper HC achievements destijds (5 dagen terug ofzo), zou jij het willen proberen?

Heb gewoon vriendelijk gezegt dat dit het niet ging worden, sorry gezegt en geadviseerd dat ze een andere tank zochten (In die group zat ook de eerste Protection DPS paladin :+ ), en ben geleaved. Daarna whisperde een DK uit die groep of ik met hem een groep op wilde zetten omdat hij ook armory erbij had gepakt, en ook geen vertrouwen had in een succesvol einde. (Ik zou die mage overigens ook vriendelijk gevraagd hebben om de groep te leaven omdat ... , indien ik leider was geweest, anders een kick.. ik ben niet zo'n persoon die zonder opgaaf van reden /kick doet)

Edit: yay level 14 op mn lolpriest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 17:52
DizzyWeb schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:45:
[...]

Mja, ik ben in principe ook tank. Ik *kan* redelijke dps doen als kitty en als ik geen tank spot kan vinden en een groep me wel mee wil nemen als dps... why not? :) Tuurlijk, heb m'n talentpoints voornamelijk in tankzaken gestoken, ik zal de damagemeters niet toppen. Big deal, zolang de groep me mee wil hebben en we de instance gewoon door komen...
Dat begrijp ik wel, zou ik ook geen problemen mee hebben. Maar feral die persé niet willen tanken maar dps'en kan ik niet begrijpen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:18:
[...]

Ben ik niet met je eens.

Lets dance !
Als je op level 60 naxx een paar keer hebt gedaan, daarna (de makkelijke) 10m naxx hebt gedaan en daarna 25m naxx hebt gedaan ben je er wel wat op uitgekeken.

Maareh meeste boss encounters zijn wel gaaf ja! Thaddius is één van mijn favo's.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:29
MrVegeta schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:14:
TLDR.

Als je zo'n bikkel bent dan fix je toch ff "the immortal" achievement?
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:46:
[...]

Edit: trouwens, kan iemand uitleggen hoe iemand kan claimen 5k DPS te doen op Patchwerk in 10-man Naxx? Wat voor'n bizar goeie gear heb je daarvoor nodig?
Manly, EJ theorycrafter mage haalde geloof ik 4.3k
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:55:
[...]

Hah. Dit was de Hunter die die guild mee wou hebben in plaats van een van onze mages:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Argent+Dawn&n=Vagga

Zat op Patchwerk 300 DPS onder mij. Met m'n nub frostspec en maar 233 hit rating :)

Skill > gear. Nuff said.
Gogo frostfire spec ! heb je nog maar 9% hit nodig : P
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:21:
[...]

ICM die hit rating? je mag hem hebben hoor. Geef je er nog wel 10g bij want ik bespaar 30-40 aan repair costs op deze manier. :)
Alsof hitrating boeiend is op trash : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben nu ook bijna lvl 80 * 77 nu * en hoop toch wel wat pvp/raiding te gaan doen op 80 :) Aantal keren strand of the Ancients gedaan dit weekend, maar nog geen enkele mark kunnen fixen omdat de game er steeds mee stopte door te weinig spelers :S

Spelen er nog meer mensen hier op server: Deathwing alliance kant?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:39:
Als je zo'n bikkel bent dan fix je toch ff "the immortal" achievement?
:| rustig maar, ik zeg alleen dat ik graag nieuwe encouters wil zien ipv dat Blizzard er zich wel heel makkelijk van af maakt door een oude instance (die niet veel spelers hadden gezien) weer opnieuw in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:54:
[...]

Sorry no offense, maar dit slaat helemaal de plank mis. "als je net 80 bent gedinged" en "je wil heroic mode gaan" gaat natuurlijk niet samen. Je moet wel aan de gear eisen van heroic voldoen wil je heroic kunnen doen. Dit houdt in dat je of goeie gear craft, of normals gaat doen om betere gear te verzamelen.

De mensen die dit wel hebben gedaan en daar veel tijd en moeite ingestoken hebben, hebben dit natuurlijk niet gedaan zodat je jou (in full greens) kunnen boosten.

Content en gear moeten gewoon met elkaar in overeenstemming zijn.
En jij denkt zeker dat ze straks staan te springen om normals te doen als ik eenmaal 80 ben, ik dacht het toch niet. Iedereen wil toch direct de heroic modes doen als ie 80 is. Zowiezo loop ik al achter de grote meute L80 toons aan op mijn server. De meesten zullen inmiddels hun alt al aan het levellen zijn, buiten de heroic instances en raids om.

Maar dat terzijde, zowiezo als je het een beetje goed doet kun je doormiddel van quest's, rep gear en crafting gear ook al goed gegeared voor de dag komen voor heroic mode instances. Zonder ook maar een normal te doen. Alhoewel dit natuurlijk wel knap moeilijk word omdat je dan rep misloopt bij bepaalde factions van de quest's die je daar kan doen ( kan natuurlijk alsnog op heroic mode), maar in theorie moet het mogelijk zijn.

Daarnaast vind ik gewoon dat iedereen recht heeft op die instances op heroic mode ongeacht de gearcheck, je betaald er tenslotte play time voor en als iemand zijn rol goed uitvoert in wat mindere gear, waarom zou die niet mee mogen. Kijk als het nou een noob of slacker is kan ik mij voorstellen dat ie gekickt of nooit mee mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
"T-rex in DrakTharon " hit inderdaad hard.
Heb hem het weekeind heroic gedaan.
Je hebt daar ook een achievment als je hem pas killed als je 6 mini rexjes hebt gekilled.
Waren we bij nummer 5 gaat de MT dood. DPS warrior pakt hem op.
Druid healer cast zijn aoe spel (Tranq. geloof ik) en Battle rest de MT weer en topt m met HP.
Daarna T-Rex down en de achievment binnen.
Druid zij trouwens nog "Sorry for the kill" :) Kan elke druid dit of moet je dan toch echt wel skills hebben?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Nowa schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:50:
"T-rex in DrakTharon " hit inderdaad hard.
Heb hem het weekeind heroic gedaan.
Je hebt daar ook een achievment als je hem pas killed als je 6 mini rexjes hebt gekilled.
Waren we bij nummer 5 gaat de MT dood. DPS warrior pakt hem op.
Druid healer cast zijn aoe spel (Tranq. geloof ik) en Battle rest de MT weer en topt m met HP.
Daarna T-Rex down en de achievment binnen.
Druid zij trouwens nog "Sorry for the kill" :) Kan elke druid dit of moet je dan toch echt wel skills hebben?
Tranquility heeft elke druid. Wild Growth is de max-talent skill uit Restoration.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:49:
[...]

En jij denkt zeker dat ze straks staan te springen om normals te doen als ik eenmaal 80 ben, ik dacht het toch niet. Iedereen wil toch direct de heroic modes doen als ie 80 is. Zowiezo loop ik al achter de grote meute L80 toons aan op mijn server. De meesten zullen inmiddels hun alt al aan het levellen zijn, buiten de heroic instances en raids om.

Maar dat terzijde, zowiezo als je het een beetje goed doet kun je doormiddel van quest's, rep gear en crafting gear ook al goed gegeared voor de dag komen voor heroic mode instances. Zonder ook maar een normal te doen. Alhoewel dit natuurlijk wel knap moeilijk word omdat je dan rep misloopt bij bepaalde factions van de quest's die je daar kan doen ( kan natuurlijk alsnog op heroic mode), maar in theorie moet het mogelijk zijn.

Daarnaast vind ik gewoon dat iedereen recht heeft op die instances op heroic mode ongeacht de gearcheck, je betaald er tenslotte play time voor en als iemand zijn rol goed uitvoert in wat mindere gear, waarom zou die niet mee mogen. Kijk als het nou een noob of slacker is kan ik mij voorstellen dat ie gekickt of nooit mee mag.
Zolang je een goede MT hebt en één goede DPS dan zit (jij aangezien je een prima healer bent) het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Tular schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:53:
[...]

Tranquility heeft elke druid. Wild Growth is de max-talent skill uit Restoration.
Ja dat bedoel ik niet :)
Ik bedoel de rest up houden terwijl je de MT rest en vervolgens weer topt en dit alles nog overleeft ook.

[ Voor 2% gewijzigd door Nowa op 08-12-2008 15:59 . Reden: Verkeerde woord keuze.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-10 23:18

DizzyWeb

Ondertiteld

Nowa schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:57:
[...]

Ja dat snap ik :)
Ik bedoel de rest up houden terwijl je de MT rest en vervolgens weer topt en dit alles nog overleeft ook.
Dat ene stukje kan elke druid, tenzij hij aan het tanken is natuurlijk. Battle res en daarna tranq heb je weinig skill voor nodig. De betreffende druid moet alleen de tegenwoordigheid van geest hebben om dat te doen. Voor een resto druid zal dat allemaal iets logischer zijn dan een feral, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
@Hulkie: bedankt man! Nu heb je me overtuigd om toch m'n druid door te levellen om resto te gaan speccen, verdorie :(
Zephyr schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:17:
gisteren Orgrimmar under attack door een raiding guild die schijnbaar even de "benen wilde strekken", Deathknight met circa 27k health was Thrall aan het tanken, naar schatting toch wel zo'n 30 man alliance in de throne-room aanwezig, helaas voor hun zijn boompjes die de tank omhoog houden wel erg snel gespot en was het na 10 minuten over en uit. Thrall met 5 miljoen & change aan health is toch een hele kluif.
Pff, de faction leaders vallen of staan gewoon met de verdediging. Ze doen nauwelijks damage, dus het is een piss easy PvE encounter. In veel gevallen komt er geen PvP aan te pas. We hebben een paar weken terug de alliance leaders gedaan, en pas in Ironforge kregen we echt weerstad. Met 40 man heb je die 5M health (zoveel heeft Patchwerk ook in een 10-man) er zo af gemept. Wat mij betreft mogen ze de faction leaders een flinke buff geven, 20M en een stuk harder meppen bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:28:
Wist niet dat gear ging scalen met hersencellen? Heb niet gezegt dat slechte gear betekent dat iemand een domme noob is. Die hit die hij mist zorgt ervoor dat z'n DPS toch niet om over naar huis te schrijven gaat zijn ook al CC'd hij helemaal niks. En sorry hoor, maar ik ga niet aan de rest van de groep vragen of ze ff wat meer DPS willen doen omdat lolmage z'n spells telkens mist. Skill zorgt er nog steeds niet voor dat je meer raakt met minder hit rating voor zover ik weet.

Zal de toevoeging zelf maken: low dps -> meer healer stress -> healer gaat mogelijk OoM -> wipe
We hebben het hier over heroics. Sinds wanneer maakt het daar uit dat je 30s langer over een boss doet?
Hooli-gan schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:26:
Dat begrijp ik wel, zou ik ook geen problemen mee hebben. Maar feral die persé niet willen tanken maar dps'en kan ik niet begrijpen eerlijk gezegd.
En dan liever een uur wachten op een tank, inderdaad. Pff. Vroegah deed iedereen gewoon wat nodig was. Je wil als warrior niet tanken? Vette pech. Toen had je ook van die prutsers die gingen zeiken dat je als UBRS mainhealer toch echt holy moest zijn, echt lachen om ze voor de gek te houden en dan aan het eind na Drakki gewoon in shadowform te gaan :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Ah ok. Vond t toch wel erg cool in alle chaos toch nog weten te overleven :)
Tranq en dan BR btw maar doet er niet toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Dit is dus een bullshit argument. Omdat ik er voor betaal heb ik er recht op. Nee, je betaald 12 euro per maand om de servers van blizz te mogen spelen. En dan zijn je rechten ongeveer wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:59:
[...]

Precies. En dat is echt een achterlijke insteek om een groep mee te beginnen. Het interesseert mij echt geen zak hoeveel dps iemand doet als ik hem invite, en tijdens de run kan het me nog minder schelen. Als diegene niet ninja pulled, niet steeds doodgaat, de tactics kent en uitvoerd, en we het tot een succesvol einde brengen, is het wat mij betreft prima.
Ik werd op 75 geninjainvite voor een LoH groep met een 76 DK, 78 priest, 80 warrior en een 78 mage.

Ik deed over de hele run 521 dps >:) Maar die priest wilde zo graag mijn innervate hebben. Het was dan ook wel een imba tank met >30k hp en een goede priest, maar ik voelde me wel een beetje schuldig voor mijn supermissrate, zij vonden het niet zo erg en we hebben erg gelachen.
SinergyX schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:36:
Ik zat even te spelen met de talent-builder voor mijn druid (zo'n restokin lijkt me wel wat), maar het klopt dat je met talentpoints dus niet moonkin en tree form kan halen? (ik kwam op 31/0/40 of 30/0/41 :P).
Gaat niet lukken nee. Of een van de vormen, of allebei niet.
55/0/16 is erg populair.
Miles Teg schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:15:
Maar zo simpel is het ook. :)

Wil je persé die instances doen?
-> Roll een healer. Er is altijd ruimte voor je.
En dan geen tank kunnen vinden. Welcome to Ragnaros.
SpoTs schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:55:
Maat van mij heeft een Shaman, en die rollt af en toe puur voor instances eventjes Resto, zodat we lekker kunnen doorbeuken en niet uren hoeven te wachten.. En dat noem ik pas inlevingsvermogen en skills ;-)
Pure skills inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gogo frostfire spec ! heb je nog maar 9% hit nodig : P
Huh, door welke talents dan? Volgens mij werkt alleen Elemental Precision toch op chance to hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Nowa schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:57:
[...]

Ja dat bedoel ik niet :)
Waarschijnlijk een combinatie van skills, gear en geluk. Indien de damage op de dps-warrior niet dusdanig hoog was dat hij de tijd had om de MT te rezzen, af te toppen en de boss uiteindelijk te killen, had hij de tijd om dit alles te doen en dat ook nog in te zien.

Ik verwacht dat de druid genoeg ervaring en skills in raids en pvp heeft opgebouwd en daardoor wel in de top mee zal kunnen draaien.

ps. pvp helpt ook om je reflexes en stressbestendigheid te verbeteren..

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 19-10 17:52
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:01:
@Hulkie: bedankt man! Nu heb je me overtuigd om toch m'n druid door te levellen om resto te gaan speccen, verdorie :(
...
En dan liever een uur wachten op een tank, inderdaad. Pff. Vroegah deed iedereen gewoon wat nodig was. Je wil als warrior niet tanken? Vette pech. Toen had je ook van die prutsers die gingen zeiken dat je als UBRS mainhealer toch echt holy moest zijn, echt lachen om ze voor de gek te houden en dan aan het eind na Drakki gewoon in shadowform te gaan :)
Hahaha, inderdaad. Dat ging vroegah heel wat makkelijker dan tegenwoordig, zonder armory en inspect etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winkelwagen schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:12:
[...]

Ja, ik ga mijn tijd verspillen aan mensen die het fijn zouden vinden als ik zou tanken.
1. bak ik daar niks van
2. ik wíl helemaal niet tanken

In LFG staat bij mij altijd "moonkin", dus als ik niet als dps mee mag dan ga ik gewoon niet mee. Offhealen als de healer een dc krijgt of als het lastig is vind ik np, maar mijn basistaak is gewoon pew pew.
Ik bne het hier eens met Hydra. Een boomkin die niet wil healen als er geen healer gevonden kan worden, maar de boomkin het best kan healen vind ik heel irritant.

Gevolg is vaak dat de group disband omdat er geen healer gevonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
chromeeh schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:33:
Zelfde als een lvl 73 fury warrior pissig wordt als ik zeg dat hij Nexus niet kan tanken. 7K hp :X
Tankt hij dan zonder gear, 7k HP is bijna je base HP

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:06:
[...]

Huh, door welke talents dan? Volgens mij werkt alleen Elemental Precision toch op chance to hit?
Elemental precision is bugged (zoals het vroeger alleen voor frost was) en geeft 6% hit op je frostfire spell. Daarnaast je heb er 3% van een spriest of elemental shammie erbij wat het totaal op 18 brengt.

Fireball staat al zelfs niet meer op m'n cast balk : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:19
[...]

Als je gear niet voldoet aan de gearcheck lift je mee op de gear van anderen (die meer tijd/moeite in hin gear en craftables gestoken hebben). Dat je guildies of RL mates dat pikken is niet meer dan normaal, echter zit ik er niet op te wachten om randoms een freeride te geven.

Wat mij dat uit maakt? Als je een instance in 20 - 25% minder tijd kan doen kan je er ook 1 meer doen op de 4 a 5 instances die je doet. Ik heb ook betaald voor mijn speel tijd, dus ik bepaal zelf wel wie ik mee wil hebben naar mijn instance.

je kan wel zeggen dat je er recht op hebt omdat je voor je speel tijd betaald.. Mijn vriendin heeft een lvl 9 hunter (al 2 jaar) als zij haar account weer activeerd betaald zij ook voor haar speel tijd, heeft zij dan ook recht om mee te gaan naar NAXX? Nee want zei is te laag lvl zal je dan zeggen. Ik zie niet in waarom ze dan ineens geen recht meer zou hebben in jouw redenering. WoW is nou eenmaal een spel waarin veel dingen afhankelijk zijn van je (gear)level live with it.
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:04:
[...]

Dit is dus een bullshit argument. Omdat ik er voor betaal heb ik er recht op. Nee, je betaald 12 euro per maand om de servers van blizz te mogen spelen. En dan zijn je rechten ongeveer wel op.
Wat hij zegt dus.

[ Voor 28% gewijzigd door Nivado op 08-12-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nivado schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:19:
[...]

Als je gear niet voldoet aan de gearcheck lift je mee op de gear van anderen (die meer tijd/moeite in hin gear en craftables gestoken hebben). Dat je guildies of RL mates dat pikken is niet meer dan normaal, echter zit ik er niet op te wachten om randoms een freeride te geven.

Wat mij dat uit maakt? Als je een instance in 20 - 25% minder tijd kan doen kan je er ook 1 meer doen op de 4 a 5 instances die je doet. Ik heb ook betaald voor mijn speel tijd, dus ik bepaal zelf wel wie ik mee wil hebben naar mijn instance.
Anyway niets van jou bij, zolang je een Heroic zonder problemen kan clearen vind ik gezelligheid enzo belangrijker dan 20% minder tijd. Maar goed.. sommige mensen denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze meer epieks hebben! Ik zeg altijd maar zo.. de epics zijn hun waarde verloren NA de invoering van TBC :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:14:
[...]

Elemental precision is bugged (zoals het vroeger alleen voor frost was) en geeft 6% hit op je frostfire spell. Daarnaast je heb er 3% van een spriest of elemental shammie erbij wat het totaal op 18 brengt.

Fireball staat al zelfs niet meer op m'n cast balk : )
Voor release van WOTLK, dus nog in de beta is er op EJ gezegd (na testen) dat de ghost hit weg is. dus klopt dit nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:14:
AFAIK is die bug gefixed. Zat al te zoeken welke talent ik nu over het hoofd gezien heb. Je wordt bedankt!

En ik ga er ff bij die hitcap vanuit dat je geen extra buffs hebt. Als je die wel hebt swap je natuurlijk hit voor andere stats. Zo natuurlijk is het ook niet, zeker in 10-mans, dat je een shadowpriest of elemental shammy heb. Wij hebben ook geen van beide, onze shammy is resto, priest is holy.
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:23:
Voor release van WOTLK, dus nog in de beta is er op EJ gezegd (na testen) dat de ghost hit weg is. dus klopt dit nog wel?
Geloof het niet. De misses van een FFB mage in onze raid vorige week kwamen precies overeen met wat je met z'n hit rating zou verwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 08-12-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 17:38
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 14:50:
[...]Als ik iemand zie die goed gegeared is (beetje Naxxramas stuff als voorbeeld hier?) dan weet je iig dat hij geen achterlijk persoon is want 1. zijn guild neemt hem mee 2. ze hebben genoeg skill om <insert boss here> te downen.

En ja een healer moet om kunnen gaan, maar die stress situaties zelf creëeren? Ik denk dat ik al snap waar het healer tekort vandaan komt...
Mwah ik gebruik 't zelf ook als graadmeter en dan toch loop je elke keer weer tegen de lamp. Gelukkig ben ik ook steeds makkelijker met kicks enzo, vroeger vond ik het echt vervelend om iemand af te moeten wimpelen. Het enige dat ik nog erg jammer vind is dat iemand die gekicked wordt, niet meteen uit de instance geteleport wordt. Zou wel moeten zijn, is vaak niet zo :(
Heb je een tard, zit je net binnen, durf je niet te kicken want "voor het zelfde geld gaat ie lopen kloten".

En tsja healers was in TBC al een redelijk probleem (imo), sindsdien zijn er meer en meer (mezelf inclusief) rerolled omdat ze eens wat anders willen doen, en ik gewoon niet het gevoel heb dat dat andersom zo is (weinig class X -> healer rerollers). Wat ik op onze server zie: veel pallies zijn retri/prot geworden, veel druids feral, veel priests shadow, enorme berg random class healers zijn DK/andere class gerolled. Ik zie nu in LFG zelden nog een "last spot need tank", wel zie je 99% van de gevallen "last spot healer".

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:23:
[...]

Vrôgger gelde elemental precision als een 3 hit voor fire en 6 hit (bugged, hoorde 3% te zijn) voor frost. Dit is inmiddels gecorrigeerd naar 3 hit fire en 3 hit frost. Schijnbaar telt ie dit voor frostfire bij elkaar op. Met 5.65% hitzo had ik volgens WWS log een miss% van rond de 3.5. Klopt dus redelijk : )
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:27:
[...]

AFAIK is die bug gefixed. Zat al te zoeken welke talent ik nu over het hoofd gezien heb. Je wordt bedankt!

En ik ga er ff bij die hitcap vanuit dat je geen extra buffs hebt. Als je die wel hebt swap je natuurlijk hit voor andere stats. Zo natuurlijk is het ook niet, zeker in 10-mans, dat je een shadowpriest of elemental shammy heb. Wij hebben ook geen van beide, onze shammy is resto, priest is holy.

[...]

Geloof het niet. De misses van een FFB mage in onze raid vorige week kwamen precies overeen met wat je met z'n hit rating zou verwachten.
Misschien inmiddels aangepast, zou kunnen ( /spit hotfixes)

Onze priest en shammie zijn beiden healing. Zo vroeg in LK maakt ik me nog geen zorgen om hit, Dat komt straks wel met wat T7 erbij.

[ Voor 46% gewijzigd door ImdaMned op 08-12-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:27:
Vrôgger gelde elemental precision als een 3 hit voor fire en 6 hit (bugged, hoorde 3% te zijn) voor frost. Dit is inmiddels gecorrigeerd naar 3 hit fire en 3 hit frost. Schijnbaar telt ie dit voor frostfire bij elkaar op. Met 5.65% hitzo had ik volgens WWS log een miss% van rond de 3.5. Klopt dus redelijk : )
Hmm, vreemd. Dan ga ik het toch eens uitgebreider checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, wil het wel naspeuren, maar dan moet ik mijn mage eerst levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:29:
[...]

Hmm, vreemd. Dan ga ik het toch eens uitgebreider checken.
Zullen we stoppen met rammen op F5 en elkaar te quoten? staat nu zo raar : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind het altijd erg leuk om de reacties te lezen als ik na het succesvol healen in Moonkin form ga en /dance ofzo doe. Al een paar keer gehad, soms negative reacties maar eigenlijk over het algemeen vooral positief of verbaast. :)

Sja, dat is hun "eigen schuld", als ze niet mijn LFG note lezen, en zonder verder iets te vragen een invite doen. Maar tot nu toe eigenlijk ook nog nooit een probleem gehad met PUGs healen. Helaas zijn al mijn guildies al 80, dus is moet wel PUGs doen, maar laatste tijd valt het mee met de n00bs etc.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:11:
[...]

Ik bne het hier eens met Hydra. Een boomkin die niet wil healen als er geen healer gevonden kan worden, maar de boomkin het best kan healen vind ik heel irritant.

Gevolg is vaak dat de group disband omdat er geen healer gevonden kan worden.
Top, dan verlaat ik gewoon de party zodat de rest een healer kan zoeken. Ik kan best een avond zonder instances, en ik ga geen dingen doen waar ik geen zin in heb (zoals tanken/main healen).
Ik ga dan ook niet een uur bij een summoning stone staan wachten tot er een party is. Als de party compleet is met tank en healer ga ik er heen, willen ze me niet als dps, dan vind ik dat ook prima, dan ga ik gewoon verder questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:31:
Zullen we stoppen met rammen op F5 en elkaar te quoten? staat nu zo raar : D
Heh,

Ik heb trouwens EJ er nog op na geslagen, en daar staat er niks over dat die bug ondertussen gefixed is, ik heb er niet goed naar gekeken dus kan het bij het verkeerde eind hebben. maar ik vermoed zeker dat het een bug is, en niet intentional, 1 talent zou volgens mij nooit 2x op dezelfde spell moeten werken. Ik verzamel dus gewoon nog ff gear door. Ga toch pas FFB speccen als dual spec er is.
OkkE schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:33:
Ik vind het altijd erg leuk om de reacties te lezen als ik na het succesvol healen in Moonkin form ga en /dance ofzo doe. Al een paar keer gehad, soms negative reacties maar eigenlijk over het algemeen vooral positief of verbaast. :)

Sja, dat is hun "eigen schuld", als ze niet mijn LFG note lezen, en zonder verder iets te vragen een invite doen. Maar tot nu toe eigenlijk ook nog nooit een probleem gehad met PUGs healen. Helaas zijn al mijn guildies al 80, dus is moet wel PUGs doen, maar laatste tijd valt het mee met de n00bs etc.
De niet-heroic instances zitten nu veel meer op het niveau van de pre-TBC instances. De 'starter' instances zijn gewoon makkelijk. Helaas hebben nog een hoop mensen het idee dat je voor een instance meteen resto/holy/whatever specced moet zijn om te kunnen healen. Gewoon een beetje healing gear en klaar.

En dat mensen een hekel hebben aan healen snap ik echt niet. Vind het persoonlijk minder boring dan DPS. Beetje frostbolts spammen en wachten op een brainfreeze proc :)

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 08-12-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:43:
[...]

Heh,

Ik heb trouwens EJ er nog op na geslagen, en daar staat er niks over dat die bug ondertussen gefixed is, ik heb er niet goed naar gekeken dus kan het bij het verkeerde eind hebben. maar ik vermoed zeker dat het een bug is, en niet intentional, 1 talent zou volgens mij nooit 2x op dezelfde spell moeten werken. Ik verzamel dus gewoon nog ff gear door. Ga toch pas FFB speccen als dual spec er is.

[...]

De niet-heroic instances zitten nu veel meer op het niveau van de pre-TBC instances. De 'starter' instances zijn gewoon makkelijk. Helaas hebben nog een hoop mensen het idee dat je voor een instance meteen resto/holy/whatever specced moet zijn om te kunnen healen. Gewoon een beetje healing gear en klaar.

En dat mensen een hekel hebben aan healen snap ik echt niet. Vind het persoonlijk minder boring dan DPS. Beetje frostbolts spammen en wachten op een brainfreeze proc :)
En daarbij worden de grootste crits gehaald bij het healen :d Dus zelfs mensen die nat worden van nummers.. is healen het ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Moet zeggen dat het mij ook alles mee viel. Ik had verwacht dat het lastiger zou zijn om te healen als dat het is. Al hangt het er wel een beetje vanaf wat voor groep je hebt natuurlijk.
Ik vind het ook nog steeds erg leuk om te doen, het is dat ik nu veel solo speel, en ook graag zo veel mogelijk quests alleen doe; daarom heb ik tijdelijk een Moonkin build, maar ik ga gelijk weer Resto op 80.

Vond DPSen zelfs helemaal niet leuk, toen ik pas een keer gevraagd werd om dat te doen. Ik miste de spanning en druk van het "iedereen in leven houden". Ik ben duidelijk een "geboren healer" want de big numbers doen me niet veel, en het Nuke Skull, Nuke X, ... vond ik snel saai; ik ben liever bezig met inschatten wie wanneer damage gaat pakken en hoe ik iedereen (die het nodig heeft) weer zo snel mogelijk full HP krijg.

Mooi, time to go home nu

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:53:
[...]

Zolang je een goede MT hebt en één goede DPS dan zit (jij aangezien je een prima healer bent) het wel goed.
Alleen het vervelende is op dit moment dat ik vol met feral dps gear rond ren in de knotsgekke wereld die Azeroth heet. Dus mijn healing capaciteiten zijn nu op dit moment niet van een schrikbaarwekkend hoog niveau. (lees snel oom door low mana bar). En ook die mensen moeten overeind blijven anders is er weinig dps en tank and spank ;)
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:04:
[...]

Is dat zo, ik denk eerder dat Blizzard blij met ons mag zijn dat we zo gek zijn om iedere maand 12 euro te betalen om dit mooi stukje vakmanschap te mogen spelen. Niet dat Blizzard games nu heilig zijn, maar het is nog altijd de gamer die beslist of ie wil spelen en betalen, en hoe die zijn speeltijd dan invult is zijn probleem, maar nogmaals iedereen heeft recht op die content, ook al laat zie zich doodmeppen als L1 character in Icecrown Citadel door Arthas himself :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:01:
We hebben het hier over heroics. Sinds wanneer maakt het daar uit dat je 30s langer over een boss doet?
30 seconden zeg ~10 hits van een boss, zo'n 4000 (anub 5k dacht ik) hit per keer zonder mitigation, 37% pure avoidance met buffjes, 40% block (Holy Shield 99% van de tijd up). Dus 40k damage - 40% = 24000 dus zeg 18000 incoming damage is weer 2 of 3 Greater Heals (om maar een voorbeeld te noemen), welke 1236 mana per cast kost, hierbij negeer ik eventuele messups in die 30 seconden, en group healing welke evt nodig kan zijn zoals op Anub'Arak, 30 seconden kan best wat uitmaken. (stel mensen worden geraped door die impale of de Pound, hoewel het bij de 2de meestal einde verhaal is - kost allemaal weer extra mana welke een healer toch OoM kan doen gaan)
Alsof hitrating boeiend is op trash : )
Lees de voorgaande posts, hitrating slecht, SP slecht, crit slecht. helaas bestaan er ook nog dingen als bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 22:21

aap

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:59:
Is dat zo, ik denk eerder dat Blizzard blij met ons mag zijn dat we zo gek zijn om iedere maand 12 euro te betalen om dit mooi stukje vakmanschap te mogen spelen. Niet dat Blizzard games nu heilig zijn, maar het is nog altijd de gamer die beslist of ie wil spelen en betalen, en hoe die zijn speeltijd dan invult is zijn probleem, maar nogmaals iedereen heeft recht op die content, ook al laat zie zich doodmeppen als L1 character in Icecrown Citadel door Arthas himself :P
Omdat je ervoor betaalt wil nog niet zeggen dat jij bepaalt wat je ermee kunt. Als je contributie betaalt aan de voetbalclub kun je ook niet eisen dat je spits wordt in het eerste elftal.

Het spel is zoals het is. Als je er niet tevreden bent kun je hoogstens ophouden te betalen en iets anders gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:01:
30 seconden zeg ~10 hits van een boss, zo'n 4000 (anub 5k dacht ik) hit per keer zonder mitigation, 37% pure avoidance met buffjes, 40% block (Holy Shield 99% van de tijd up). Dus 40k damage - 40% = 24000 dus zeg 18000 incoming damage is weer 2 of 3 Greater Heals (om maar een voorbeeld te noemen), welke 1236 mana per cast kost, hierbij negeer ik eventuele messups in die 30 seconden, en group healing welke evt nodig kan zijn zoals op Anub'Arak, 30 seconden kan best wat uitmaken. (stel mensen worden geraped door die impale of de Pound, hoewel het bij de 2de meestal einde verhaal is - kost allemaal weer extra mana welke een healer toch OoM kan doen gaan)
M.a.w. het is vooral een probleem als de rest van de group ook niet helemaal je van het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]

Is met een redelijke groep ook wel zo. Met een gemiddelde "disaster pug" gaat het niet lukken. Ik heb als shadow een paar UK en Nexus runnetjes gedaan (priest was 71, T6+Sunwell items), 3 PuGs prima, toen eentje met een crapgroup en ineens lukt het niet meer. Je kent het wel, een craptank die regelmatig adds laat lopen, een DK/retridin/rogue die steeds niet skull pakt maar iets anders en vervolgens die mob staat te "tanken", etc etc. Om de andere group was ik OOM en ipv 70-90% healing op de tank gedaan te hebben zoals in de run ervoor, was het hier meer gelijk verdeeld over alle mensen (mezelf inclusief adds op je ftw).

Tuurlijk snap ik dat wel, mensen houden nou eenmaal van dikke crit getalletjes en dps meters zijn een stuk meer "rewarding" dan healing meters, waar je helemaal onderaan kan staan en toch je rol goed vervuld kan hebben. Wil nu zelf ook weer eens wat anders, en merk echt dat er nog maar weinig mensen willen healen (in verhouding).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Lees de voorgaande posts, hitrating slecht, SP slecht, crit slecht. helaas bestaan er ook nog dingen als bosses.
We hadden het over heroics. Max lvl daar is 82 en dus max 7% misschance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

[...]

Als een healer OoM gaat pre-raiding dan is er ook iets mis met zijn manier van healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 15:04
Op de US-forums een SIG:

Sure, it's your $14.95 a month to play as you want, but in a group it's our $59.80 and we think you're retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
SpoTs schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:10:
[...]

Als een healer OoM gaat pre-raiding dan is er ook iets mis met zijn manier van healen :)
Of de tank, of de groep. Goh :z

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:06:
M.a.w. het is vooral een probleem als de rest van de group ook niet helemaal je van het is. :)
Vaak wel, maarja de kans is gewoon (bij het gevecht wat ik de hele tijd als voorbeeld neem - anub'arak) groot dat iemand toch geimpaled word puur door de hoeveelheid keren dat die ability gebruikt wordt (in niet-zo-crazy-geared groepen is dat best vaak)
ImdaMned schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:07:
We hadden het over heroics. Max lvl daar is 82 en dus max 7% misschance.
En daar komt hij aan met zijn 2,26% chance to hit.
Oh? Echt waar? Het kan niet aan een shit tank of crap DPS liggen? interessante theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:28
Healen werkt voor mij ook nog steeds het beste! Ik moest trouwens wel lachen om die comment van Spots: ‘Mensen die nat worden van nummers’. Het is trouwens zeker waar. Met spirit of redemption debuff heb ik al 22.000+ crit greater heals gehaald op tanks, en dat met pre- raid gear (naja 1 raid item dan...)!

Wel grappig trouwens bij Herald Volazj (die boss waar je 2 keer je eigen party moet uitmoorden). Op heroic kan deze boss best een pain zijn, mijn eerste party daarheen was melee heavy, DK maintank, 2x rogue, dps warrior en ik (holy priest). Ik kreeg het gewoon niet voor mekaar om mezelf in leven te houden, als het de eerste histeria lukte was ik in de tweede /oom en whipte de groep dus. Al die charges, stunlocks en ‘get over here’ skill waren gewoon ‘too much’. Uiteindelijk is het gelukt door te vluchten en te wachten tot mn partymembers mij konden helpen.

Mijn tweede heroic run daar was met een totaal andere party. Shadowpriest, oomkin, warrior tank, druid tank als dps en ik. We whipte elke keer keihard doordat de DPS en tank niks neer kreeg vs 3 healer shades. Dit overwonnen we uiteindelijk doordat ik zeer agressief mijn shades aanpakte zodat ik de overige partymembers kon helpen met hun shades en kon bijhealen.

Geinig hoe dezelfde encounter zo anders aangepakt dient te worden met verschillende groep samenstellingen. Dit gevecht is voor mij een van de best ontworpen gevechten in heroics tot nu toe, al kan het ook behoorlijk frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opmerkingen zoals deze zal wel een van de hoofdreden zijn dat er amper healers te vinden zijn* :P
cannibal schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:15:
Sure, it's your $14.95 a month to play as you want, but in a group it's our $59.80 and we think you're retarded.
Deze ga ik meer gebruiken :D

*Doet me denken aan laaste boss HoL, tank-hug tactics. Doe je het fout (dus niet tanker of healer), healer oom, team wipe. Doe je het goed, enkel de hunter moet wat gehealed worden vanwege range en je bent zo klaar. (normal mode).
SpoTs schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:21:
Je laat het gewoon zo overkomen alsof jullie alles perfect doen en iemand met mindere gear heel slecht is. Erg makkelijk om altijd mensen de schuld te geven terwijl je ook gewoon iedereen een kans kan geven en als het niet gaat alsnog kicken.

Ik heb gewoon last van die half-goden die af en toe rondlopen in de wondere wereld van Warcraft.
Ok, daar heb je een goed punt :) (staat leuk plaatje over in grappige plaatjes topic :P).

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2008 17:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:18:
[...]

Vaak wel, maarja de kans is gewoon (bij het gevecht wat ik de hele tijd als voorbeeld neem - anub'arak) groot dat iemand toch geimpaled word puur door de hoeveelheid keren dat die ability gebruikt wordt (in niet-zo-crazy-geared groepen is dat best vaak)

[...]

En daar komt hij aan met zijn 2,26% chance to hit.

[...]

Oh? Echt waar? Het kan niet aan een shit tank of crap DPS liggen? interessante theorie.
Je laat het gewoon zo overkomen alsof jullie alles perfect doen en iemand met mindere gear heel slecht is. Erg makkelijk om altijd mensen de schuld te geven terwijl je ook gewoon iedereen een kans kan geven en als het niet gaat alsnog kicken.

Ik heb gewoon last van die half-goden die af en toe rondlopen in de wondere wereld van Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:21:
[...]

Je laat het gewoon zo overkomen alsof jullie alles perfect doen
Ik heb het helemaal niet over mijzelfmijn skills gehad
en iemand met mindere gear heel slecht is. Erg makkelijk om altijd mensen de schuld te geven terwijl je ook gewoon iedereen een kans kan geven en als het niet gaat alsnog kicken.
Ga je gang, jij betaalt je eigen repair costs. Zie het probleem niet met het verdedigen van mijn kijk op PuG HC's, iedereen staat het natuurlijk vrij z'n eigen ding te doen.

Wtf overigens, volgens mij is iedereen het er wel over eens dat iemand met brakke gear tóch skills kan hebben. ;)
ftw

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aap schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:05:
[...]

Omdat je ervoor betaalt wil nog niet zeggen dat jij bepaalt wat je ermee kunt. Als je contributie betaalt aan de voetbalclub kun je ook niet eisen dat je spits wordt in het eerste elftal.

Het spel is zoals het is. Als je er niet tevreden bent kun je hoogstens ophouden te betalen en iets anders gaan zoeken.
Nee, dat is zo. Maar een voetbalclub kun je moeilijk met een WoW of welke andere MMO vergelijken, het staat of valt bij het aantal spelers wat het spel speelt. Het lijkt mij niet veel aan als de servers maar met anderhalve man en een paardekop bezet zijn. Daarnaast ben ik uiterst tevreden met WoW, anders zou ik het immers niet bijna 4 jaar uithouden inclusief pauzes.

Ik wil alleen maar aangeven in mijn betoog dat men soms doordraaft wat betreft gearcheck i.v.m. heroics enzo. Vroegah werd er ook niet moeilijk gedaan dat nog heel veel mensen met greenies en blue's MC gingen doen. En dat werkte toch ook, ook al ging het in begin langzaam door hard te vallen en op te staan. Straks als Icecrown Citadel geopent word zal het toch ook niet zo easy gaan, als nu in de hernieuwde Naxrammax. Dan moeten de meesten ook weer trial en error doen om de bazen voor The Lich King en de Lich King natuurlijk zelf onder controlle te krijgen. En dan lopen ze ook niet direct in Tier 8 gear rond, als dat tenminste komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
Mijn zondag middag dagboekje....

Gisteren ben ik er weer achter gekomen waarom ik vorig jaar December WoW in de koelkast heb gezet. Ik had een pug en eerst begint de tank al te zeiken dat mijn blue's niet goed genoeg zijn, (let op, lvl 59) Dus ik leg hem uit dat ik het zonde vind mijn goud en PVP point nu al uit te geven aan gear die ik een paar levels later toch niet meer kan gebruiken. de warrior begon mij uit te lachen dus voor de Instance nodig ik heb uit om ff een potje te matten totdat de rest er is. 3x Maakte ik een 61 tauren warrior epic gear met een 'Huntard 'lvl 59 met blue's finaal af.

Op dat moment werd ik geaccepteerd en de rest was er onderhand ook al, dus wij met 5 man de instance in. Na 10 minuten al 2x op een dooie rogue te hebben gewacht, besluit hij om weg te gaan zonder wat te zeggen.
2x erna worden we nog gewiped, behalve ikzelf. Omdat ik het al aan zag komen, en tijdig handelde kom ik mezelf nog net redden door mijn pet over te nemen en alle mobs de andere kant uit te sturen en daarna feign te doen.
Gaat de lock ook nog pleite, zijn vrindin was op MSN :( Sta je daar met een druid en warrior.) We hebben met z'n 3 en plus een pet de instance maar af gemaakt maar het ging niet van harte...
Daarna ben ik gelijk naar IF gegaan en mezelf omgekat van BM Naar Markmanship (anti rogue) PVP build 12/31/7
Ik ben een tijdje leader geweest van een Guild.+150 man(maand ofzo). maar om dit soort shit ben ik er mee gekapt, je kan gewoon geen afspraken maken. Ik ga weer lekker PVP'en, met PVP gear + self crafted, zit ik tot lvl70/72 goed genoeg. De rest ga ik gewoon lvl'en in the outland met missies en skinnen.

Ik hoop dat ik onderweg nog een leuke NL guild tegenkom, zoniet dan verhuis ik op 80 naar een andere server.
Flikker maar op met die Instances/dungeons. Ik ga wel lekker Questen en PVP`en. :)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na lange tijd weggeweest toch weer terug naar wow.. heb het spel verlaten toen in 60 was in full T3. Dus nog geen burning crusade meegemaakt en natuurlijk ook nieuw met Wrath of the Lich King. Nu wil ik restarten op alliance ( was eerst horde ) met mijn broertje en we zoeken nu een pvp server waar veel nederlanders aanwezig zijn. Ik kon het zo snel niet vinden in de openingspost dus vraag ik het hier.

Op welke pvp server zitten veel Nederlanders? Faction Alliance.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
BAS80 schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:42:
Ik hoop dat ik onderweg nog een leuke NL guild tegenkom, zoniet dan verhuis ik op 80 naar een andere server.
Flikker maar op met die Instances/dungeons. Ik ga wel lekker Questen en PVP`en. :)
Blijf maar weg van de premades dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin weer helemaal zin te krijgen in wow door alle verhalen hier! Vanaf februari 1 van me 3 toons maar eens van stal halen. Word waarschijnlijk mijn druid, lekker levelen als Oomkin. Zo is solo play mogelijk en tevens de 70-79 instances qua healen. Op level 80 dan zeker Boompje speccen. Heb al beetje naar Glyphs en Spells gekeken, ziet er zeer goed uit! Beetje hopen dat het healer tekort dan nog niets is opgelost :P. Vind tanken, dps en healing leuk, maar vooral het daadwerkelijk doen van instances(lees, geen uren wachten als dps op tank/healer) en als healer kom je meestal nog wel weg met een casual role in een guild in tegenstelling tot het MT/OT gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb raad nodig van iemand op het forum hier over healen met een paladin in heroics. Gewone Nothrend dungeons gaan me over het algemeen goed af. Dus ik dacht laat ik het er eens op wagen en laat ik een heroic doen, ik vond snel genoeg een groep die een healer nodig had en stond een paar minuten later in Utgarde Keep. Ik was jammer genoeg sneller gekickt dan dat ik een groep gevonden had. Ik kreeg het bij de eerste 3 mobs al niet voor elkaar een fatsoenlijke heal te geven, de tank was dood voor ik een Holy Light kon casten en de 2e die agro trok was toen natuurlijk nog sneller verdwenen. Had niet eens het idee dat mn heals te laag waren (7,5k gewoon 11k crit) maar dat ze vooral te langzaam zijn (2,32 sec met de Haste Rating die erop zit).

Als jullie tips willen geven en daarvoor eerst mn gear willen bekijken Klik hier. Ik heb nog geen enchants op mn gear omdat ik daarvoor wil wachten tot ik epic gear heb, maar misschien is dat wel een foute denkwijze en zal ik moeten enchanten om uberhaupt epics te verzamelen. Heb zelf het idee dat ik veels te weinig spirit heb maar op de een of andere manier kan ik weinig plate met +int en +spirit vinden.

Alle tips zijn welkom, ik ben trouwens ook op zoek naar een goed healadin forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Als pala zou ik sowieso voor mp5 gaan.

Je moet zo te zien ook een stuk preventiever casten. Als de tank aangevallen wordt, en op dat moment begin jij pas te casten, dan is hij inderdaad zo dood. Probeer een balans te vinden tussen op tijd een heal erop gooien en aggro nemen (voor zover dat tegenwoordig nog het geval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:55:
Heb raad nodig van iemand op het forum hier over healen met een paladin in heroics. Gewone Nothrend dungeons gaan me over het algemeen goed af. Dus ik dacht laat ik het er eens op wagen en laat ik een heroic doen, ik vond snel genoeg een groep die een healer nodig had en stond een paar minuten later in Utgarde Keep. Ik was jammer genoeg sneller gekickt dan dat ik een groep gevonden had. Ik kreeg het bij de eerste 3 mobs al niet voor elkaar een fatsoenlijke heal te geven, de tank was dood voor ik een Holy Light kon casten en de 2e die agro trok was toen natuurlijk nog sneller verdwenen. Had niet eens het idee dat mn heals te laag waren (7,5k gewoon 11k crit) maar dat ze vooral te langzaam zijn (2,32 sec met de Haste Rating die erop zit).

Als jullie tips willen geven en daarvoor eerst mn gear willen bekijken Klik hier. Ik heb nog geen enchants op mn gear omdat ik daarvoor wil wachten tot ik epic gear heb, maar misschien is dat wel een foute denkwijze en zal ik moeten enchanten om uberhaupt epics te verzamelen. Heb zelf het idee dat ik veels te weinig spirit heb maar op de een of andere manier kan ik weinig plate met +int en +spirit vinden.

Alle tips zijn welkom, ik ben trouwens ook op zoek naar een goed healadin forum.
Regel 1 voor Holy Pala's is vergeet Spirit, punt. :) Je zult altijd chaincasten en spirit werkt daar gewoon niet goed mee samen. Zelfs mp5 begin ik meer en meer te negeren, fights zijn over t algemeen zo kort, vooral in heroics, dat je mp5 te weinig regen geeft. Ik zou meer voor crit, spellpower, haste en als main stat intellect gaan. Intellect is enorm sterk nu voor pala's icm Divine Plea voor je mana regen. Daarnaast, in heroics is t meestal n zaak van Sacred Shield (scaled voor 75% met je spellpower dus 500base+75%spellpower) actief houden op je tank en FoL spamming. Als Sacred Shield procced krijgt je FoL 50% extra crit, werkt gewoon heel erg lekker, voor spikedmg of movement healing heb je altijd nog Holy Light en Holy Shock, afhankelijk van de situatie. Gems en enchants helpen idd, ligt een beetje aan je items denk ik, sommige zul je vrij snel vervangen maar sommige blues zijn echt erg goed. Maar dan nog is geld niet echt de moeilijkste zaak in wotlk imo. Probeer ook je Judgement of the Pure buff actief te houden, 15% haste is te lekker om niet te pakken. ;) (en de judgement natuurlijk ook)

Armory link werkt niet (voor mij) dus over gear kan ik weinig zeggen maar als forum link met iig bakken info zou ik Elitist Jerks aanraden.

Iemand trouwens gemerkt dat Eternal Belt Buckles+gem niet op Armory verschijnen of is dat n bekend iets?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi antwoord, heb even de link werkend gemaakt dus als je wil kijken graag!

Heb op bijna alles +int staan en gebruik Div. Plea en Sacr. Sh. al, daarnaast cast ik ook altijd nog Light's Beacon zodat als ik iemand anders dan de tank heal de tank vanzelf wordt meegeheald. Maar wat is spikedamage?

Kan je ook een gewenst +Bonus Healing getal opgeven?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:02:

Heb op bijna alles +int staan en gebruik Div. Plea en Sacr. Sh. al, daarnaast cast ik ook altijd nog Light's Beacon zodat als ik iemand anders dan de tank heal de tank vanzelf wordt meegeheald. Maar wat is spikedamage?

Kan je ook een gewenst +Bonus Healing getal opgeven?
Je moet flink meer spellpower, en meer crit. Mana is opzich niet slecht (meer is altijd beter natuurlijk)

Voor HC's zo'n 1.2k spellpower maar dan zit je redelijk laag, veel healers die HC's runnen zitten boven de 1.4k voor zover ik heb gezien.

Holydin van Ensidia (Top PvE guild)

Alle healadins daar gebruiken dezelfde build dacht ik, retri voor de 8% extra crit.. Ik weet niet of het iets voor jou is, maar misschien heb je er wat aan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lief dagboek.

PUG's kunnen te hard sucken. Ben op jacht naar me Staff of Trickery, dus LFG in, op zoek naar een VH heroic groepje. Uiteindelijk gevonden... wij naar binnen, healer is er niet. Blijkt gesaved. "But we didn't kill anything!" Ok, hij leader, alles naar buiten, weer naar binnen.... en hoppa, iedereen gesaved en de instance blijkt gecleared. Gvd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:12:
[...]

Je moet flink meer spellpower, en meer crit. Mana is opzich niet slecht (meer is altijd beter natuurlijk)

Voor HC's zo'n 1.2k spellpower maar dan zit je redelijk laag, veel healers die HC's runnen zitten boven de 1.4k voor zover ik heb gezien.

Holydin van Ensidia (Top PvE guild)

Alle healadins daar gebruiken dezelfde build dacht ik, retri voor de 8% extra crit.. Ik weet niet of het iets voor jou is, maar misschien heb je er wat aan.
Grappig, dat is exact dezelfde build als ik gebruik als ik niet bok hoef te speccen, en ik ben daar zelf opgekomen ;)
Verder zit ik nu op zo'n 20k mana / 2k SP maar heb nog geen heroic gehealed :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:02:

Spikedamage is als er n grote piek damage op je tank komt, meestal door n special ability van n boss of aan t begin van n trashpack als de meeste mobs op m in staan te hakken. Als ik de link zo bekijk zou ik iig je talents veranderen om meer crit te verzamelen, BoK is leuk in de prot tree maar meer zou ik er echt niet in stoppen. In de holy tree mis je Sanctified Light voor 6% crit op Holy Light/Shock (icm Infusion of Light zijn holy shock crits zeer lekker) en daarnaast kun je in de retribution tree ook nog ns 8% crit krijgen naast 10% goedkopere instants, imp. BoM en 3% crit voor iedereen op target als je judged. Je zou mijn armory kunnen checken voor de talents, ben atm holy specced weer na n weekendje retrilol met imo de basic 25man raiding holy build. Qua gear zou je denk ik ns kunnen kijken naar reputation rewards, t hoeft niet allemaal plate te zijn. Normal instances droppen ook vrij veel blues die best goed zijn om iig heroics me in te kunnen, onder de 1k healing heroics in is wat weinig denk ik tbh. Check Wowwiki eens voor rep rewards en drops van bosses in normal instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:22:
Verder zit ik nu op zo'n 20k mana / 2k SP maar heb nog geen heroic gehealed :o
Zou je willen vertellen hoe je deze nummers bijelkaar hebt gesprokkeld zonder heroics gedaan te hebben(welke stukken armor/enchants/gems maar ook hoe je ze gehaald hebt drops/q's/ah? En zou je ook je armory link willen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:31:
[...]

Zou je willen vertellen hoe je deze nummers bijelkaar hebt gesprokkeld zonder heroics gedaan te hebben(welke stukken armor/enchants/gems maar ook hoe je ze gehaald hebt drops/q's/ah? En zou je ook je armory link willen sturen.
Bijelkaar gehaald door naxx-25 te doen als holy (KJ gear enzo; dus naxx-25 in 1 dag nadat ik 80 dingde (de zondag nadat de expansion live ging)), en naxx-10 en heroics als ret, en sure (e-peen, click achievements, en feats-of-strength; gehaald op een van de drukste servers (top-4 van EU)). Op het moment holy/prot geloof ik (ik switch soms 2-3 keer per dag als ik intensief speel) maar das een best leuke spec ook :)

[ Voor 24% gewijzigd door Kees op 09-12-2008 00:52 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik erger me dood aan het feit dat er gewoon niets fatsoenlijks voor me dropt in Naxx, alleen maar Mail/Leather and Plate! Ook heb ik nog geen fatsoenlijke upgrade kunnen maken in een HC.

Pff, fix it blizzardnubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:49:
[...]

Bijelkaar gehaald door naxx-25 te doen als holy (KJ gear enzo; dus naxx-25 in 1 dag nadat ik 80 dingde (de zondag nadat de expansion live ging)), en naxx-10 en heroics als ret, en sure (e-peen, click achievements, en feats-of-strength; gehaald op een van de drukste servers (top-4 van EU)). Op het moment holy/prot geloof ik (ik switch soms 2-3 keer per dag als ik intensief speel) maar das een best leuke spec ook :)
hmmmm, wist niet dat je ook een char had @ Outland... :P

Was zelf tijdje geleden nog gevraagd voor Sinisters (@ m'n spriest, Serendipity) maar ben toch maar gebleven bij m'n 'nub-guildje' genaamd Innervate ;) :P

Helaas nog geen 25-man gedaan, wel paar keer naxx-10 gecleared en idd... alles is te makkelijk ;( :P

Wij hebben onze guildie nog ff geholpen aan realmfirst tailoring trouwens, hebben we iig nog iets ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 00:49:
[...]
(KJ gear enzo; (e-peen, click achievements, en feats-of-strength; gehaald op ...)).
ehh zou je even kort uit willen leggen wat je hier mee bedoeld de termen komen me niet bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 01:16:
[...]

ehh zou je even kort uit willen leggen wat je hier mee bedoeld de termen komen me niet bekend voor
Mja, kort gezegd wil hij ff laten zien hoe geweldig hij is (de e-peen ;P) dat hij realmfirst jewelcrafter is (feath of strength) op de een van de beste servers in europa

[ Voor 5% gewijzigd door Viggen op 09-12-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 17-10 16:54

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, gister weer lekker bezig geweest.

Het begon met een guild georganiseerde (niet geplande) raid op Onyxia welke werd gedowned en ik mijn eerste wearable epic lootte (headgear). :D
Een aantal waren niet van onze guild en na deze raid hebben ze zich direct bij onze guild aangemeld.

Vervolgens met vier anderen naar Archidon gegaan in Outland en daar twee instances gerunnend en beide completed. In de laatste instance dingde ik level 72. Helaas omdat ik werd gekilled bij de laatste bos van de laatste instance en ik uit de instance was toen deze boss werd gedowned geen achievement ervoor gehaald. Maar ik run hem nog wel eens opnieuw.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Viggen schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 01:18:
[...]

Mja, kort gezegd wil hij ff laten zien hoe geweldig hij is (de e-peen ;P) dat hij realmfirst jewelcrafter is (feath of strength) op de een van de beste servers in europa
Wat ie eigenlijk zegt is dat hij bij mamma in de kelder woont en 24/7 WoW speelt (Southpark anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Even een vraagje, ,ik zit op Nagrand PvE, en ik hoorde dat hier 4 nederlandse guilds zijn, ik heb er 2 waarvan ik het weet, maar de andere 2 zou ik niet weten (ook op wow forum gekeken maar zag het niet), iemand die toevallig meer weet?? Ik ken de biergilde/flying dutchmen. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel nu een tijdje WoW, mijn broertje wil het nu ook gaan spelen... Kan hij dat dan doen met een ander character op mijn account? Of moet hij daar een aparte game voor kopen? Dit is eigenlijk wat ik me al een tijdje afvraag.

Bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 14:40

chromeeh

the Gnome

Gisteren weer verder wezen questen in Ice Crown.
De daily met het vliegtuigje is echt grappig, alleen jammer dat het af en toe bugged en je niet meer kunt switchen van 'mode'.
Het mooiste is dat de quest 3 'fases' heeft (easy money :D)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:32
Oxigeon schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:30:
Ik speel nu een tijdje WoW, mijn broertje wil het nu ook gaan spelen... Kan hij dat dan doen met een ander character op mijn account? Of moet hij daar een aparte game voor kopen? Dit is eigenlijk wat ik me al een tijdje afvraag.

Bedankt
Naja hij kan een andere char op jouw account maken, probleem is dan alleen maar 1 iemand kan tegelijkspelen,koopt hij er 1 los dan kunnen jullie samen tegelijk online :)

Dus of afwisselen of tegelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die Wintergrasp boss is echt belachelijk simpel. Gisteren de 10 man gedaan met 1 healer en 2 tanks. Helaas alweer plate loot. Lijkt wel of 3/4 van alle drops in heroics plate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 19-10 19:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

/me laat ook maar weer eens wat van zich "horen" ;)

De eerste tijd na de uitbreiding ben ik vooral bezig geweest met het levelen van mijn DK. Toen deze level 75 was (bijna 76) gaf de Warlock classleader van m'n guild aan dat de guild nog wel wat lvl 80 casters kan gebruiken om weer lekker te kunnen raiden, dus of ik aub mijn Warlock wilde gaan levelen. Levelen vind ik, ongeacht de class die ik speel, een leuke bezigheid, dus daar ben ik toen maar mee begonnen. Ondertussen is mijn Warlock level 76.

Ik ben me meteen ook maar weer eens gaan verdiepen in de talent trees van de Warlock en flink op het ElitistJerks forum gaan lezen. Al met al vind ik het een behoorlijke uitdaging geworden om een goeie build samen te stellen, vooral als het om een Destruction build gaat. Het leuke van Destruction vind ik dat er nu niet meer echt een über spec is (zoals bij TBC DS/SnF). Wat ik ook leuk vind is dat de focus van Destruction meer op Fire is komen te liggen (misschien niet echt des warlocks, maar toch leuk, vind ik) en dat je je Imp lekker mee kunt laten nuken. Ik ga zowieso een 0/30/41 build proberen en misschien ook nog wel een 0/10/61-achtige build.

Is er al een Warlock die wat ervaring heeft met de verschillende builds?

Edit: Is het iemand trouwens al opgevallen dat de spellhit cap nu op 100% ligt ipv 99%? Wat me nog niet helemaal duidelijk is of dit tot resultaat heeft dat je aleen geen misses meer krijgt, of dat ook resist niet meer voorkomt. Iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Dricus op 09-12-2008 08:54 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrHuge schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:39:
/me laat ook maar weer eens wat van zich "horen" ;)

De eerste tijd na de uitbreiding ben ik vooral bezig geweest met het levelen van mijn DK. Toen deze level 75 was (bijna 76) gaf de Warlock classleader van m'n guild aan dat de guild nog wel wat lvl 80 casters kan gebruiken om weer lekker te kunnen raiden, dus of ik aub mijn Warlock wilde gaan levelen. Levelen vind ik, ongeacht de class die ik speel, een leuke bezigheid, dus daar ben ik toen maar mee begonnen. Ondertussen is mijn Warlock level 76.

Ik ben me meteen ook maar weer eens gaan verdiepen in de talent trees van de Warlock en flink op het ElitistJerks forum gaan lezen. Al met al vind ik het een behoorlijke uitdaging geworden om een goeie build samen te stellen, vooral als het om een Destruction build gaat. Het leuke van Destruction vind ik dat er nu niet meer echt een über spec is (zoals bij TBC DS/SnF). Wat ik ook leuk vind is dat de focus van Destruction meer op Fire is komen te liggen (misschien niet echt des warlocks, maar toch leuk, vind ik) en dat je je Imp lekker mee kunt laten nuken. Ik ga zowieso een 0/30/41 build proberen en misschien ook nog wel een 0/10/61-achtige build.

Is er al een Warlock die wat ervaring heeft met de verschillende builds?
Van wat ik nu heb getest (60% tbc gear / 40% WOTLK) lijkt het erop dat de 0/3x/4x builds pas weer beter scalen met wat betere hc/naxx gear en afflction nu gewoon qua dps het beste resutlaat geeft op bosses zeg maar.

Overall ligt alles op dit moment redelijk bij elkaar wat ik kan simmen en theorycraften met dus afflction een beetje aan kop. Ben zelf nog wat aan het testen met nu 0/31/40 maar me gear suckt nog aars :P op zich wel een leuke spec maar door mijn gebrek aan sp mist het nog wat bang zeg maar.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Bedankt
Alleen als je niet tegelijk gaat spelen en je je broertje vertrouwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt
Wel hangt er van af, als je wil samen spelen dan ga je een tweede spel ( account ) moeten kopen aangezien er maar 1 persoon of character tegelijkertijd kan online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22

Oxigeon

En zo is dat!

ok, bedankt voor de reacties... Dat word dus niet spelen voor hem :P. Of hij moet zelf een kaartje kopen :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Oxigeon schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:54:
ok, bedankt voor de reacties... Dat word dus niet spelen voor hem :P. Of hij moet zelf een kaartje kopen :)
Het spel zelf en de maandelijkse kosten hou daar rekening mee.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 19-10 19:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Bokkie schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:43:
[...]
Van wat ik nu heb getest (60% tbc gear / 40% WOTLK) lijkt het erop dat de 0/3x/4x builds pas weer beter scalen met wat betere hc/naxx gear en afflction nu gewoon qua dps het beste resutlaat geeft op bosses zeg maar.

Overall ligt alles op dit moment redelijk bij elkaar wat ik kan simmen en theorycraften met dus afflction een beetje aan kop. Ben zelf nog wat aan het testen met nu 0/31/40 maar me gear suckt nog aars :P op zich wel een leuke spec maar door mijn gebrek aan sp mist het nog wat bang zeg maar.
Het nadeel van Affliction vind ik dat je tijdens fights erg veel aandacht moet besteden aan het up houden van je DoT's om optimale DPS te halen (met een goede rotatie haalde ik op level 75 met zo'n 1.2k spellpower zo'n 1150 DPS). Als je dit ook nog eens moet gaan combineren met Fear/Banish of andersoortige taken, dan wordt het erg lastig om nog een beetje fatsoenlijke DPS te doen en om ook nog naar de fight zelf te kijken in plaats van alleen maar naar DoT timers. Vooral vanwege dat laatste ben ik meer geneigd om op level 80 een Destruction build te nemen dan een Affliction build.
Bij Destruction kun je nu ook niet meer om het gebruik van DoT's heen (CoA en evt Corruption voor MC procs en Immo), maar dat zijn er nog altijd een stuk minder dan met Affliction. Qua hitrating maakt het ook niet meer zoveel uit omdat Destruction nu ook een +3% hit talent heeft.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal

Bedankt
En officieel mag het zelfs niet.
Dat het zonder veel problemen (als je het niet rondt roept overal in game en tegen GM"s) kan is dan verder punt twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrHuge schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:04:
[...]

Het nadeel van Affliction vind ik dat je tijdens fights erg veel aandacht moet besteden aan het up houden van je DoT's om optimale DPS te halen (met een goede rotatie haalde ik op level 75 met zo'n 1.2k spellpower zo'n 1150 DPS). Als je dit ook nog eens moet gaan combineren met Fear/Banish of andersoortige taken, dan wordt het erg lastig om nog een beetje fatsoenlijke DPS te doen en om ook nog naar de fight zelf te kijken in plaats van alleen maar naar DoT timers. Vooral vanwege dat laatste ben ik meer geneigd om op level 80 een Destruction build te nemen dan een Affliction build.
Bij Destruction kun je nu ook niet meer om het gebruik van DoT's heen (CoA en evt Corruption voor MC procs en Immo), maar dat zijn er nog altijd een stuk minder dan met Affliction. Qua hitrating maakt het ook niet meer zoveel uit omdat Destruction nu ook een +3% hit talent heeft.
Nadeel van destro is dat je fubared bent op movement fights.
Afflcition is net als demon meer micromanagent, hoewel dat met destro nu ook al iets meer is.

Feit is op dit moment dat afflcition de meeste damageoutput heeft. Ik ben nu gewoon nog heel veel bezig met gearen en testen. Voordeel van afflic is wel dat de debuff limit weg is, dus je hoeft niet bang te zijn dat je dots eraf vallen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22:52

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nivado schreef op maandag 08 december 2008 @ 12:54:
[...]

Sorry no offense, maar dit slaat helemaal de plank mis. "als je net 80 bent gedinged" en "je wil heroic mode gaan" gaat natuurlijk niet samen. Je moet wel aan de gear eisen van heroic voldoen wil je heroic kunnen doen. Dit houdt in dat je of goeie gear craft, of normals gaat doen om betere gear te verzamelen.
Raar, op Azuremyst ging iedereen in mijn guild die 80 dingde meteen heroics doen om zich voor te bereiden op Naxx.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
cannibal schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:06:
[...]

Dat het zonder veel problemen (als je het niet rondt roept overal in game en tegen GM"s) kan is dan verder punt twee.
En zolang je niet vanaf 2 pc's tegelijk inlogt moet dat ook niet gek veel problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:19
cannibal schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:06:
[...]

Familie mag dan weer wel. Zijn broertje zou een char kunnen maken op zijn account, en als het hem bevalt kan hij een eigen account kopen en zijn char migraten naar zijn eigen account. (voorwaarde: zelfde achternaam en zelfde adres) Dit geintje kost dan wel weer 20 euro.
Oxigeon schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:54:
Ik zou je als tip willen geven een recruit a frriend trial naar je broertje te mailen (via account management). dan kan hij alvast 10 dagen gratis spelen, als jullie samen spelen (op vrijwel gelijk lvl) krijg je 3x zoveel xp, en als hij 1 maand betaald, krijg je nog eens 1 maand gratis.

[ Voor 31% gewijzigd door Nivado op 09-12-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
FunkyTrip schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:22:
[...]

Raar, op Azuremyst ging iedereen in mijn guild die 80 dingde meteen heroics doen om zich voor te bereiden op Naxx.
Lijkt mij toch ook. Skills zijn belangrijker dan Gear. Dat zal nooit veranderen.
Je maakt het je natuurlijk wel makkelijker met goeie gear, maar moet imho niet persé nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 14:20
Ik ben met mijn hunter op 4 bars van 80 dus ik begin nu te kijken naar de gear die ik moet verzamelen.
is er ergens een site waar je een goed overzicht hebt wat voor gear het beste is voor een bm hunter (lw'er)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Betthen schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:30:
Even een vraagje, ,ik zit op Nagrand PvE, en ik hoorde dat hier 4 nederlandse guilds zijn, ik heb er 2 waarvan ik het weet, maar de andere 2 zou ik niet weten (ook op wow forum gekeken maar zag het niet), iemand die toevallig meer weet?? Ik ken de biergilde/flying dutchmen. Bedankt alvast
Hey,

Ik speel zelf op Nagrand en actief in de Biergilde, er is nog een Nederlandstalige guild genaamd "Opus Dei" een low level guild.

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Nivado schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:23:
[...]

Familie mag dan weer wel. Zijn broertje zou een char kunnen maken op zijn account, en als het hem bevalt kan hij een eigen account kopen en zijn char migraten naar zijn eigen account. (voorwaarde: zelfde achternaam en zelfde adres) Dit geintje kost dan wel weer 20 euro.
Familie mag ook niet, dat migraten werkt met de zelfde achternaam/adres is wat anders.
Alleen 1 ouder mag 1 van zijn minderjarige kinderen laten spelen op het zelfde account. Broertjes mogen officieel (ik zeg het erbij, dat het zal gebeuren boeit mij verder ook niet) ook niet 1 account delen of beide bij pappa spelen.

Met als officiële reden erbij (ze zullen ook wel meer betalende accounts willen hebben ;)), ze hebben geen zin de zooi op te ruimen als de ene gebruiker de honor of badges (of andere zaken) van de andere gebruiker gebruikt/verknalt.

[ Voor 10% gewijzigd door cannibal op 09-12-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yokidrink schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:27:
Ik ben met mijn hunter op 4 bars van 80 dus ik begin nu te kijken naar de gear die ik moet verzamelen.
is er ergens een site waar je een goed overzicht hebt wat voor gear het beste is voor een bm hunter (lw'er)?
Buiten heroics zal je moeten kijken naar de crafted gear, start farming frostfur en icy dragonscale :P

Gisteren eerste heroic HoL gedaan :D Ging eigelijk zonder enig probleem tot loken, daar wilde de rest het maar niet snappen hoe loken en zijn nuke werkte. 8 wipes, 40g armer, en zelfs loken 1x tot 4k hp gehaald, de hoop maar opgegeven tot de respawn kwam. Daarna enkel nog 'not good gear sry' replies gekregen. Buiten enchants loop ik nu rond met de beste gear te vinden in niet-heroic (ok, 1 of 2 crafts dan niet, maargoed), hoe kan je uberhaubt nog beter worden voor heroics, als er niets meer te vinden is? :/

Daarna slaapverwekende HoS normal gedaan, 2 pallies gingen dps wedstrijd houden, de rest huppelde er rustig achteraan. Geen drops, beetje gold, net genoeg om verlies van HoL te compesneren.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2008 09:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Gisteren me aan de gouden regel gehouden: weer 1 level omhoog gegaan, omdat ik voor mezelf had gehouden dat ik tot 23.00 zou doorspelen heb ik daarna voor het eerst een instance gedaan met een willekeurig groepje, twerd de graceyard, in het begin was het wennen maar omda tik hier al aardig veel heb meegelezen en vragen heb gesteld wist ik aardig hoe ik me moest gedragen + wat mijn rol was, helaas ging de samenwerking de eerste 2 x mis, de tank pullde veel te veel enemy's dus dat ging eerst goed mis, wel hadden we een goede healer maarja de tank pullde zoveel dat hij het ook niet meer bij kon benen. na de tweede x ging het wel goed, en gingen we er ook zo doorheen, 2 blauwe items gekregen (in het begin drukte iedereen meteen op need:S, ik passde constant wat ik niet nodig was) uiteindelijk een 2 handend sword lvl 32 en een paar legs lvl 32... vndaag even kijken wat het ongeveer waard is:)

vnavond naar level 33 toe, helaas zijn er in tarren mill nog maar weinig qeusts voor mij dus moet ik even uitzoeken waar ik nu naar toe moet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

FunkyTrip schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:22:
[...]

Hier ook, geen groep voor normal lvl 80 instances te vinden. Nadeel is voor mij dat ik op lvl 80 met blue quest gear en wat greens echt niet in staat was om een heroic te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 14:20
SinergyX schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:31:
[...]

Buiten heroics zal je moeten kijken naar de crafted gear, start farming frostfur en icy dragonscale :P
hm yeh, ik heb al een stuk of 70 scales en 18 furs. 't is meer dat ik probeer een lijst te maken van items die ik wil hebben. mgoed, dit weekend zal heroics weekend worden dus gear gaat vanzelf komen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.