Serieus, ik had het al opgezegd, maar nu breekt echt mijn klomp. Per 5 januari heb ik mijn Telfort abo opgezegd. Vorige week, 16 dec. werkt opeens de verbinding niet meer... Bel ik ze op, zeggen ze doodleuk dat ze het alvast hebben afgesloten, dat de 5 jan. een UITERLIJKE datum is.... Dit gaat helemaal nergens meer over. Ze konden niks meer voor me doen, dit gebeurde volgens die muts bij de klantenservice wel vaker.
Er is in ieder geval een brief naartoe gefaxt waarin ze aansprakelijk gesteld worden voor de kosten van het gebruik van een mobiele dongle tot 5 januari. Per die datum is er een nieuw abo afgesloten elders...
God, wat ben ik blij dat ik daar weg ben, maar hoe ze dit afwikkelen is echt ronduit belachelijk imo.
Er is in ieder geval een brief naartoe gefaxt waarin ze aansprakelijk gesteld worden voor de kosten van het gebruik van een mobiele dongle tot 5 januari. Per die datum is er een nieuw abo afgesloten elders...
God, wat ben ik blij dat ik daar weg ben, maar hoe ze dit afwikkelen is echt ronduit belachelijk imo.