Telfort Internet ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 98.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:41
is er weer een storing in de regio0172(alphen/leiden)??

ik krijg als ik uitgaand bel continu een ingesprekstoon,en bij inkomende lijnen hoor ik ook dat ik ingesprek ben.
ik heb mn modem al gereboot maar dat maakt niks uit.
site van telfort staat nog niks op:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-04 13:53
hier in regio 0561 exact het zelfde, sip even unregistreren en registreren, probleem opgelost! :P of je modem ff aan en uit doen :*)

edit: gebeld worden kon ik overigens wel, ging wel over dus :o

[ Voor 20% gewijzigd door wiebjuh16 op 27-02-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:41
wiebjuh16 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:06:
hier in regio 0561 exact het zelfde, sip even unregistreren en registreren, probleem opgelost! :P of je modem ff aan en uit doen :*)

edit: gebeld worden kon ik overigens wel, ging wel over dus :o
thanks,modem uit en aanzetten had ik al gedaan mocht niet baten.
sip oplossing deed het hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225698

Meauses schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:57:
Wie heeft er nou eigenlijk allemaal het speedtouch 780WL modem draaien icm Telfort?
Ik zit er aan te denken deze neer te zetten, naar wat ik heb gelezen in dit topic lijkt ie stabieler dan het standaard zyxel modem.
Ik heb deze bij een bekende van mij geïnstalleerd, alleen is het bel gedeelte beduidend minder met de 780WL op het Telfort (Tiscali) netwerk. Ik heb zelf een Siemens SX762 die vind ik beduidend beter draaien i.c.m. een Telfort abonnement dan de Speedtouch 780WL. Wel merk ik de laatste tijd, dat de snelheid soms niet stabiel is. Ook heb ik soms last van ruis bij het bellen. Maar nogmaals komt dit eerder door Telfort dan door de Siemens SX762.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 15:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb ook een speedtouch 780wl draaien ism het telfort abbonement met telefonie. Werkt hier goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:49
Heeft Telfort een datalimiet?
Nee een Fair Use Policy, wat dit betekend dat je niet oneindig kan downloaden maar, er zijn tot dus ver nog geen meldingen bekent dat Telfort gebruikers de lijn hebben geknepen.
Is dit inmiddels veranderd, helpdesk geeft geen antwoord, moest ik maar tech dienst bellen?

dus iemand meer inside? of warnings?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291785

Nee, ik heb in 1 maand 500Gb gedownload en iets van 250Gb geupload en geen waarschuwing;)

Gebruik de GoT zoekmachine:

heb de volgende vraag gesteld aan Telfort,

Ik heb nu een abonnement bij XS4ALL en denk er over om over te stappen naar Telfort.
Ik twijfel om over te stappen omdat ik per maand ongeveer 900 Gb download en Telfort een fair use policy hanteert. Kom ik met deze hoeveelheid bij Telfort in de problemen met de fup?

Als antwoord kreeg ik:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 21-11-2007 met ticketnummer 784903. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Voor Telfort is het voornamelijk van belang dat geen enkele gebruiker het netwerk dermate zwaar belast dat andere klanten daar hinder van ondervinden. Met de door u opgegeven hoeveelheden dataverkeer zal de Fair Use Policy zeker in werking gesteld worden, deze grens ligt rond de 350 Gb.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Josquin Wolfkamp
:P

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 291785 op 28-02-2009 11:56 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Anoniem: 291785 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:53:
Hartelijk dank voor uw webformulier van 21-11-2007 met ticketnummer 784903. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Voor Telfort is het voornamelijk van belang dat geen enkele gebruiker het netwerk dermate zwaar belast dat andere klanten daar hinder van ondervinden. Met de door u opgegeven hoeveelheden dataverkeer zal de Fair Use Policy zeker in werking gesteld worden, deze grens ligt rond de 350 Gb.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
Josquin Wolfkamp
:P
mijn vraag:
Ik overweeg om internet via jullie te nemen (omdat ik verhuis). Ik heb begrepen dat jullie een FUP hebben. Ik kan helaas nergens concrete getallen vinden. Er staat dat je geen overlast mag veroorzaken en dat je niet over de gemiddelde gebruik mag gaan. Maar wat nu als je in een wijk woont met alleen ouderen? of als je bv 's nachts en weekends download? Ik zit nu op het universiteitsnetwerk, alleen verhuis ik. Ik gebruik ongeveer 400 gb per maand, zou dat te veel zijn?
dit was mijn antwoord: vandaar opnieuw de vraag en heeft search weinig zin.
Op 24-02-2009 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Om uw vraag van correct antwoord te voorzien, wil ik vragen om contact op te nemen met de technische dienst 0900-9596 optie 2, 2, 3.
Deze kunnen uw vraag beantwoorden en meer uitleg verschaffen
beats me....

[ Voor 17% gewijzigd door Martinus op 28-02-2009 12:51 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166325

Blah. Alles werkte prima (Telfort 20MB + vast bellen) totdat vorige week de electriciteit hier even uitging en het modem dus is gereset.
Ik probeer nu vaste telefonie weer in teschakelen maar ik krijg het maar niet aan de praat. Ik weet verdomme mijn wachtwoord voor vaste telefonie niet te vinden. Ik dacht dat het hetzelfde ww was dat in de brief staat, waarmee je ook kan inloggen op je webmail. Maar blijkbaar niet dus.
Alle kabels zitten goed, zoals voorheen, dus daar kan het niet aan liggen.
Iemand een idee waar dat wachtwoord zou moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Syytön schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:28:
Blah. Alles werkte prima (Telfort 20MB + vast bellen) totdat vorige week de electriciteit hier even uitging en het modem dus is gereset.
Ik probeer nu vaste telefonie weer in teschakelen maar ik krijg het maar niet aan de praat. Ik weet verdomme mijn wachtwoord voor vaste telefonie niet te vinden. Ik dacht dat het hetzelfde ww was dat in de brief staat, waarmee je ook kan inloggen op je webmail. Maar blijkbaar niet dus.
Alle kabels zitten goed, zoals voorheen, dus daar kan het niet aan liggen.
Iemand een idee waar dat wachtwoord zou moeten staan?
Je kan het wachtwoord alleen wijzigen (dus niet bekijken) via Mijn Telfort ;)
daar even inloggen met je internet username en pass en dan kan je het zo wijzigen.

Succes

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166325

Meauses schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:31:
[...]

Je kan het wachtwoord alleen wijzigen (dus niet bekijken) via Mijn Telfort ;)
daar even inloggen met je internet username en pass en dan kan je het zo wijzigen.

Succes
Je hebt mijn dag weer goedgemaakt. O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ martinus: :lol: ik heb er niet op gelet gewoon de GoT zoekmachine gebruikt sorry;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
400gb per maand, structureel??? WTF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Helsie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 00:31:
400gb per maand, structureel??? WTF...
zo spannend is dat niet als je BR films download, probeer uiteraard hun een reactie te ontlokken door veel te melden. 400 Gb haal ik wrs eens per jaar.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik download ongeveer 4 BR films per dag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Anoniem: 291785 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:18:
ik download ongeveer 4 BR films per dag;)
Off topic:

Heb je uberhaupt nog wel tijd om die allemaal te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Buzz-01 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:58:
Heb je al eens gekeken (bijv. met netstumbler) welke kanalen het meest gebruikt zijn in jouw buurt?
Je zou dan een relatief rustig kanaal kunnen kiezen, of in ieder geval eentje waar je de minste storing (laagste signaalsterkte van anderen) kunt verwachten. Wellicht haal je dan een hogere snelheid.
Heb wat andere kanalen geprobeerd, maar dat helpt niet. Heb hem dus maar teruggestuurd. Denk ook niet dat het aan de kanalen lag, maar aan iets anders. Qua verbindingssnelheid gaf hij immers 230mbit aan en dan nog haalde ik maar 5-6mbit. Dus een utilization van helemaal niks. Als er teveel drukte in de ether zou zijn, dan zou ie toch ook niet aangeven dat hij op 230mbit is verbonden?

Nu dus maar eens grondig uitzoeken welke N-Router wel goed werkt of voor een betaalbare N-Modem/router gaan waarmee ik ook een klein netwerkje kan opzetten en die ook een goede snelheid uit de ADSL lijnweet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 291785 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:53:
Ik zit maandelijks volgens mij ver boven de 350GB en heb nog nooit iets vanuit Telfort gehoord. Ik vermoed dat dit een standaard-verhaaltje is om je wat af te schrikken, maar dat ze er verder niets mee doen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

zou iemand even kunnen checken of hij/zij wel deze pagina kan openen?

dus bij mijn telfort -> mijn instellingen -> instellingen vast bellen wijzigen

ik heb namelijk het idee dat onze complete account ****ed up is bij de vriendjes van telfort.

probeer ook mijn telefonie opnieuw in te stellen (na een firmware flash ivm vele keren downtime voor telefonie) maar ik heb geen idee wat het juiste wachtwoord is.

Waarom denk ik dat telfort geen idee heeft hoe de account in elkaar zit? Als ik namelijk vast bellen zogenaamd aan zou willen vragen krijg ik de melding dat ik eerst een adsl aansluiting van ze af moet nemen :+.

ter info:
ik krijg
Instellingen niet beschikbaar

Deze pagina is niet beschikbaar op dit moment. Probeer het later opnieuw.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 47200 op 01-03-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 15:40
Hier werkt het gewoon. Zonder problemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Xaero schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:26:
Hier werkt het gewoon. Zonder problemen etc.
thx voor het checken, dan gaan we maar weer mailen/bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Hier verder!:
Telfort Internet ervaringen topic - Deel 14

Sorry voor de vertraging :/
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.