[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 81.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vanitas schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:03:
Nou, gisteren m'n iPhone 3G verloren bij het shoppen... :( Bij The Sting in Zwolle. Die zal ik dus ook wel nooit meer terugzien. Nummer heb ik al laten blokkeren. Nu maar op zoek naar een nieuwe 3G... Gaat weer een gedeelte van m'n loon :/

Als iemand nog een goed idee heeft waar of hoe ik er aan een kan komen voor een goed bedrag, dan hoor ik het graag.
Herkenbaar, ik heb hetzelfde meegemaakt. Via marktplaats heb ik een iPhone overgenomen van iemand die zijn abonnement bij T-Mobile had verlengd maar zelf geen telefoon hoefde. Die iPhone (16GB) kon ik toen voor €550 overnemen, in de gesealde verpakking met een bon van T-Mobile erbij. Weliswaar met een simlock, maar ik heb tegenwoordig liever een gelockte iPhone dan een waarmee iemand al heeft zitten prutsen met unlocktools. Zeker als de herkomst niet duidelijk is, want als hij toevallig uit de UK komt is hij nu wel simlockvrij maar met de volgende update van Apple weet je niet zeker of die unlock standhoudt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
CyBeR schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 03:46:
[...]

Android is een OS. M.a.w: natuurlijk niet.
over een half jaartje draai je windows mobile, android en iPhone OS op je iPhone. Zodra ze java aan de praat hebben kun je namelijk VMWare voor mobile draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12

M-ThijZ

Riding on Rails

Weet iemand of een toestel met een T-Mobile simlock een USA T-Mobile sim card accepteerd? Over een paar weken ga ik een half jaar naar Californië en het zou mooi zijn als ik daar mijn iPhone met een T-Mobile USA Prepaid card kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Als je hem jailbreaked en yellowsn0w erop zet wel. Anders niet. Overigens mag je gewoon je abbo stopzetten als je langer dan 3 maanden naar het buitenland gaat. :) In Amerika koop je een nieuwe, cancelt direct het abbonement en hebt een veel goedkopere iPhone. :P

[ Voor 61% gewijzigd door FiXeR.nl op 17-01-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Voor iedereen die de melding krijg dat wachtwoord niet klopt bij het invullen van de hotmail gegevens, dit was de oplossing bij een vriend van mij waar het ook niet werkte:

Ga naar Hotmail.com, log in, klik op JOUWNAAM (rechtsboven), Jouw profiel weergeven; Bij wachtwoordgegevens staat onderaan Nummer en pincode van mobiele telefoon. Voer daar jouw instellingen in. En zorg dat je accounts Land/Regio op Nederland staat! Toen we dit hadden ingevuld en opgeslagen en weer hadden geprobeerd op de iPhone werkte het wel. Hoop dat dit een oplossing is.. Succes

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Kiwitje schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:41:
Voor iedereen die de melding krijg dat wachtwoord niet klopt bij het invullen van de hotmail gegevens, dit was de oplossing bij een vriend van mij waar het ook niet werkte:

Ga naar Hotmail.com, log in, klik op JOUWNAAM (rechtsboven), Jouw profiel weergeven; Bij wachtwoordgegevens staat onderaan Nummer en pincode van mobiele telefoon. Voer daar jouw instellingen in. En zorg dat je accounts Land/Regio op Nederland staat! Toen we dit hadden ingevuld en opgeslagen en weer hadden geprobeerd op de iPhone werkte het wel. Hoop dat dit een oplossing is.. Succes
heb alles goed ingevuld maar werkt nog steeds niet...zal dadelijk nog wel een keer proberen want misschien dat er tijd tussen zit.
land stond al op NL
een pincode verzonnen, heb mijn mobiel nummer ingevoerd
heb 00316xxxxxxxx en 316xxxxxxxx geprobeerd maar beiden geen resultaat
welke heb jij ingesteld?

welke poort staat er bij jou bij de mail settings...ik heb 995
verder heb ik password authentication op password staan
pop3.live.com
smtp.live.com
username is met @hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://myfiles.no-ip.org/pictures/photo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 20:54
CyBeR schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 03:46:
Android is een OS. M.a.w: natuurlijk niet.
Anders reageer je even wat minder direct...
M.a.w. het zal niet mogelijk worden d.m.v. een jailbreak, maar met een alternatieve bootloader & kernel is er alweer veel meer mogelijk. Dus "natuurlijk niet" slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248099

Heb al zoveel gezocht via google en andere forums, maar ik weet echt niet hoe en wat.
Is er een programma, applicatie, of hoe je het ook mag noemen, waarmee ik kan zien hoeveel smsberichten ik heb verzonden?
Dit wil ik namelijk graag per maand bij gaan houden.
Waar ik ook zoek, ik kan niets vinden, het schijnt er niet te zijn, mensen die het niet weten.
Hoop via dit forum wat wijzer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 248099 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:32:
Heb al zoveel gezocht via google en andere forums, maar ik weet echt niet hoe en wat.
Is er een programma, applicatie, of hoe je het ook mag noemen, waarmee ik kan zien hoeveel smsberichten ik heb verzonden?
Dit wil ik namelijk graag per maand bij gaan houden.
Waar ik ook zoek, ik kan niets vinden, het schijnt er niet te zijn, mensen die het niet weten.
Hoop via dit forum wat wijzer te worden.
Bij T-Mobile heb je via de iPhone netjes toegang tot je belstatus en kan je zien hoeveel je verbruikt hebt. Vodafone doet daar volgens mij niet aan, dus dat wordt turfjes zetten. ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:17:
[...]

Bij T-Mobile heb je via de iPhone netjes toegang tot je belstatus en kan je zien hoeveel je verbruikt hebt. Vodafone doet daar volgens mij niet aan, dus dat wordt turfjes zetten. ;)
Hmmm er is ook nog geen applicatie voor of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17
Anoniem: 248099 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 22:50:
[...]

Hmmm er is ook nog geen applicatie voor of iets dergelijks?
Ja hoor, BiteSMS! Moet je wel even jailbreaken!! link!

[ Voor 9% gewijzigd door AutisticPinguin op 17-01-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Canaria schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:09:
[...]

Herkenbaar, ik heb hetzelfde meegemaakt. Via marktplaats heb ik een iPhone overgenomen van iemand die zijn abonnement bij T-Mobile had verlengd maar zelf geen telefoon hoefde. Die iPhone (16GB) kon ik toen voor €550 overnemen, in de gesealde verpakking met een bon van T-Mobile erbij. Weliswaar met een simlock, maar ik heb tegenwoordig liever een gelockte iPhone dan een waarmee iemand al heeft zitten prutsen met unlocktools. Zeker als de herkomst niet duidelijk is, want als hij toevallig uit de UK komt is hij nu wel simlockvrij maar met de volgende update van Apple weet je niet zeker of die unlock standhoudt.
Ja dat is wel een goede oplossing. Maar nu nog iemand vinden die dat wilt :P Met een beetje mazzel heb ik nog iemand via irc weten te vinden :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Kiwitje schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:41:

Super! Dankjewel. Ik had de hoop al opgegeven maar dit werkt voor mij inderdaad. Ik ben weer blij... :+
mikevanrooijen schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:55:
[...]

heb alles goed ingevuld maar werkt nog steeds niet... etc...
Als je niet wil dat je email adres bekend wordt is het misschien handig om je adres linksboven ook even weg te halen ;)

Ik heb trouwens 00316 gebruikt bij mijn nummer. Ik weet niet of je er wat aan hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 151391 op 18-01-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
FYI: Ik had nog een USB stekker nodig voor een iPhone, die kosten bij apple 25 euro...
Beetje te veel van het goede maar ik had er eigenlijk wel 1 nodig..
Keek ik afgelopen week in een T-Mobile store, hadden ze daar orginele Apple accesoires liggen, en de stekker voor 15 euro.. scheelt een tientje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-01-2024
Ben momenteel MobileMe aan het testen en het lijkt erop dat pushmail wel werkt. Ik verwachtte alleen eigenlijk een notificatie (geluid + iets in mn scherm) als er een mail op mn @me.com binnenkwam.

Push zelf werkt wel: Als ik in het home screen kijk zie ik plots bij het binnenkomen van een mail het mailicoontje op 1 ongelezen springen. Is het dan niet mogelijk hier een notify van te krijgen?

Edit:

Oeps, onder sound stond 'new mail' op off. Logisch dat er geen geluid kwam.
Dus geluid werkt nu wel, maar een popupje met 'new mail from bladiebla' of iets dergelijks is dus niet mogelijk?

[ Voor 20% gewijzigd door geertb op 18-01-2009 12:29 . Reden: PEBKAC ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
geertb schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:27:

[...]

Oeps, onder sound stond 'new mail' op off. Logisch dat er geen geluid kwam.
Dus geluid werkt nu wel, maar een popupje met 'new mail from bladiebla' of iets dergelijks is dus niet mogelijk?
Dat klopt. Het is niet mogelijk om een notificatie te krijgen, zoals bij een smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kaspers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:01:
FYI: Ik had nog een USB stekker nodig voor een iPhone, die kosten bij apple 25 euro...
Keek ik afgelopen week in een T-Mobile store, hadden ze daar orginele Apple accesoires liggen, en de stekker voor 15 euro.. scheelt een tientje..
En op internet nog geen 2 euro, scheelt nog meer dan een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Anoniem: 151391 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:05:
[...]

Super! Dankjewel. Ik had de hoop al opgegeven maar dit werkt voor mij inderdaad. Ik ben weer blij... :+

[...]

Als je niet wil dat je email adres bekend wordt is het misschien handig om je adres linksboven ook even weg te halen ;)

Ik heb trouwens 00316 gebruikt bij mijn nummer. Ik weet niet of je er wat aan hebt.
Ja dat heb ik ook.
Ik snap ook niet waar ik die pincode voor nodig heb. Waar of wanneer moet ik die invullen. Hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord onjuist is, terwijl ik weet dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Bah. Ik heb nu ongeveer een maandje me iphone, en ben er natuurlijk hartstikke tevreden mee. Alleen gisteren wat raars mee gemaakt. Had er veel mee zitten spelen, en ik vond het al zo raar dat me batterij niet leger raakte. Dus ik wilde gister nog even voordat ik naar bed ging een potje bejeweld doen, en toen zei hij opeens dat hij opgeladen moest worden. Meer mensen hier last van? Ik hoop dat het bij mij eenmalig is.

EDIT: Ik ga proberen om hem via itunes te laten herstellen, kijken of dat gaat werken.

[ Voor 9% gewijzigd door brambest op 18-01-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 18-04-2021
mikevanrooijen schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:52:
[...]

ik weet niet of dit een reactie is op mijn vraag maar ik dit bedoel ik niet.
in gmail (online) zie je netjes dat email conversaties verzameld worden onder 1 regel.

op mijn iphone zie ik gewoon 10 e-mails onder elkaar ipv 1 regel online met daarin 10 e-mails
Ah ja idd. Dat is idd vervelend ja.

My bad ;0

Trouwens. Als mijn internet verbinding gebruikt word (en dat is vaak) kan ik niet meer gebeld worden, en krijg je meteen de voicemail. Iemand een tip?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mikevanrooijen schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:14:
[...]

Ja dat heb ik ook.
Ik snap ook niet waar ik die pincode voor nodig heb. Waar of wanneer moet ik die invullen. Hij blijft zeggen dat mijn wachtwoord onjuist is, terwijl ik weet dat het goed is.
Misschien is het wel toeval geweest, ik had al een paar dagen niet gekeken. Waar je die pincode voor nodig hebt weet ik ook niet. Ik heb em verder nergens ingevuld. Maar nadat ik uitgelogd had, msn uit had gezet en een tijdje had gewacht deed die het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
musiqman schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:28:
[...]

Ah ja idd. Dat is idd vervelend ja.

My bad ;0

Trouwens. Als mijn internet verbinding gebruikt word (en dat is vaak) kan ik niet meer gebeld worden, en krijg je meteen de voicemail. Iemand een tip?
Dat schijnt aan de toren te liggen waarmee je verbonden bent, bij de nieuwste torens komt het niet meer voor, bij de oudere wel. (er zijn 3 verbindingslevels volgens de Field test mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dutch_Razor schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:28:
[...]

Dat schijnt aan de toren te liggen waarmee je verbonden bent, bij de nieuwste torens komt het niet meer voor, bij de oudere wel. (er zijn 3 verbindingslevels volgens de Field test mode)
Ik weet daar de details niet van maar dat lijkt me toch wel sterk. Of T-Mobile moet echt heel bagger zijn? Ik kon vroegah al GPRS'en en bellen /tegelijk/. (Dus via BT m'n laptop aan m'n telefoon gehangen en dan gewoon door irc'en terwijl iemand me belde.)

Ik heb daar nu met Vodafone op m'n iPhone ook nog nooit last van gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 18-01-2009 15:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:34
CyBeR schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:10:
[...]

Ik weet daar de details niet van maar dat lijkt me toch wel sterk. Of T-Mobile moet echt heel bagger zijn? Ik kon vroegah al GPRS'en en bellen /tegelijk/. (Dus via BT m'n laptop aan m'n telefoon gehangen en dan gewoon door irc'en terwijl iemand me belde.)

Ik heb daar nu met Vodafone op m'n iPhone ook nog nooit last van gehad.
Je kan niet een dataverbinding hebben en tegelijkertijd bellen over een EDGE/GPRS/GSM netwerk. Daarom zijn er twee mogelijkheden. Bij de eerste mogelijkheid mis je gewoon gesprekken en blijf je verbonden met GPRS (NOM2 dat gebruikt wordt door Vodafone en KPN). De andere mogelijkheid is dat de dataverbinding verbroken wordt en dat je dus wel een inkomend gesprek kan ontvangen, dat gebruikt T-Mobile (NOM1).T-Mobile is dus juist de enige Nederlandse provider die op dit gebied niet bagger is ;) . Bij wifi speelt dat probleem natuurlijk helemaal niet.

Je kunt het controleren middels de field test (*3001#12345#*), mits je 3G uit hebt staan en dan onder GSM Cell Environment, GPRS Information en dan tot slot Network Operating Mode.

Bij UMTS/HSDPA speelt dat probleem ook niet, daar kun je tegelijktijd een data en voice verbinding hebben :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 21-04 12:59
brambest schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:27:
Bah. Ik heb nu ongeveer een maandje me iphone, en ben er natuurlijk hartstikke tevreden mee. Alleen gisteren wat raars mee gemaakt. Had er veel mee zitten spelen, en ik vond het al zo raar dat me batterij niet leger raakte. Dus ik wilde gister nog even voordat ik naar bed ging een potje bejeweld doen, en toen zei hij opeens dat hij opgeladen moest worden. Meer mensen hier last van? Ik hoop dat het bij mij eenmalig is.

EDIT: Ik ga proberen om hem via itunes te laten herstellen, kijken of dat gaat werken.
Heb het zelf ook meegemaakt. Wat ik heb gedaan:

Gewoon uitschakelen
Gewoon inschakelen
Aan iTunes hangen en volledig laten opladen

Hierna nooit meer last van gehad.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoedje schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Je kan niet een dataverbinding hebben en tegelijkertijd bellen over een EDGE/GPRS/GSM netwerk.
Hoe verklaar jij dat ik dat wel degelijk gedaan heb, dan? Nog altijd met Vodafone, gewoon met GPRS toentertijd met m'n Siemens CX65 (bij nader inzien dan dus niet met BT maar met datakabel.) Ik weet zelfs nog waar ik was in een van die gevallen: in de ICE richting Duitsland, net buiten Amsterdam.

Ah:
On NOM 1 networks, mobile phones with the right capabilities can have simultaneous circuit- and packet-switched connections. On NOM 2 networks, mobile phones can remain attached to the GPRS networks when in a voice call but they can't transmit data at the same time. On NOM 3 networks, mobile phones can either establish a packet-switched data connection or a circuit-switched voice one but they need to disconnect from one to establish another
Vodafone hier met 3G uit doet idd NOM 2 volgens de field test. Klinkt alsof musiqman op een toren met NOM 3 zat, er vanuitgaande dat 'ie niet UMTS't?

[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 18-01-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Kaspers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:01:
Nee toch? http://store.apple.com/nl...MTY1NDAzOQ&mco=MTgwMzUzMg

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Hoedje schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Je kan niet een dataverbinding hebben en tegelijkertijd bellen over een EDGE/GPRS/GSM netwerk. Daarom zijn er twee mogelijkheden. Bij de eerste mogelijkheid mis je gewoon gesprekken en blijf je verbonden met GPRS (NOM2 dat gebruikt wordt door Vodafone en KPN). De andere mogelijkheid is dat de dataverbinding verbroken wordt en dat je dus wel een inkomend gesprek kan ontvangen, dat gebruikt T-Mobile (NOM1).T-Mobile is dus juist de enige Nederlandse provider die op dit gebied niet bagger is ;) . Bij wifi speelt dat probleem natuurlijk helemaal niet.

Je kunt het controleren middels de field test (*3001#12345#*), mits je 3G uit hebt staan en dan onder GSM Cell Environment, GPRS Information en dan tot slot Network Operating Mode.

Bij UMTS/HSDPA speelt dat probleem ook niet, daar kun je tegelijktijd een data en voice verbinding hebben :) .
Ik heb een 1gen met Vodafone. Edge dus. Ik woon aan de buitenring van Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
musiqman schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb een 1gen met Vodafone. Edge dus. Ik woon aan de buitenring van Amsterdam.
Het zal GPRS zijn, maar helaas hoort dat dus. Als je aan het internetten bent, dan ben je niet bereikbaar en zal een gesprek meteen naar je voicemail gaan. Je kan evt. nog de NOM waarde checken, maar dat zal een 2 zijn. De enige oplossingen zijn overstappen naar T-Mobile of een iPhone 3G kopen en dan het Vodafone 3G (UMTS/HSDPA) netwerk gebruiken :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Maar ook als ik niet zelf actief van de data gebruik maak (mail etc.) ingen die op de achtergrond draaien 9en dat gebeurt dus vaak) ben ik niet berijkbaar. Dat mag toch niet de bedoeling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nou ja volgens bovenstaand zou NOM 2 dus geen probleem mogen zijn. (Die info kwam van een Symbian-site overigens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Als ik de field test uitvoer krijg ik een leeg notitie achtig wit vlak (met streepjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CyBeR schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:47:
Nou ja volgens bovenstaand zou NOM 2 dus geen probleem mogen zijn. (Die info kwam van een Symbian-site overigens.)
Je quote klopt ook, maar in Nederland hebben we geen NOM 3 netwerken. "Attached" is wat dat betreft ook een vreemde term en het is daar eigenlijk wat onduidelijk uitgelegd. Ze beginnen daar namelijk met een spraakverbinding. Maar het gaat er hier juist om dat er al een (actieve) dataverbinding is.

Het gaat er dus in het kort om, dat de iPhone (en andere telefoons) bij een NOM2 netwerk geen signaal krijgt dat je gebeld wordt tijdens een actieve internet/dataverbinding. Dus je bent onbereikbaar en je gesprek wordt meteen naar de voicemail gestuurd. Dat is exact wat musiqman heeft.
During an ongoing GPRS / EDGE data transfer (TBF established), mobiles can't detect incoming voice calls and SMS messages as they are focused on receiving packets and thus can not observe the paging channel. In NMO-1 (sometimes also abbreviated as NOM-1), the circuit switched part of the network forwards the paging message to the packet switched side of the network which then forwards the paging message between the user data blocks while a data transfer is ongoing. Mobiles can thus receive the paging message despite the ongoing data transfer, interrupt the session and accept the voice call or SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Shiver23 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:55:
[...]

Nog steeds belachelijk veel geld voor een usb-kabeltje. Dit volstaat ook wel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19148
't Is inderdaad asociaal wat ze (Apple, dus) vragen voor 11 cm koperdraadje en wat plastic. En dan durfden ze laatst bij de Apple Reseller laatst ook nog te vragen of de eigenaar van een kapotte iPod soms een 'niet-originele kabel' had gebruikt?, omdat de klant ze daar nu eenmaal mee stuk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb zojuist helaas mijn iPhone 3G moeten herstellen op een werk-PC.

Ik ben nu dus alles kwijt, maar heb op mijn Mac thuis nog wel een reservekopie van vanmorgen.

Hoe kan ik deze er straks op terugzetten? Ik probeerde het net op mijn werk-PC, maar de kan geen reservekopie vinden, terwijl ik die wel heb gemaakt voor ik ging herstellen...

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje.
Ik heb op mijn Iphone uitstaan:
- EDGE
- 3G
- Dataroaming
Daarnaast bij APN een verkeerd adres ingevuld zodat verbinding maken niet mogelijk is.

Was even een en ander aan het testen.
Had ff gekeken of ik echt geen verbinding had (weet niet zeker of mijn internetblox het al doet namelijk), door op Itunes te klikken.
Laden duurde me te lang.
Toen ik hierna bij verbruik keek, was mijn verstuurde en ontvangen data ineens explosief gestegen.

Heb nu 1,8 mb verstuurd.
En 34 mb ontvangen.

Gebruik de Iphone vanaf vanmiddag.
Heb 10 minuutjes ongeveer op internet gezeten, meer niet.
Heb wel mijn mail binnen laten komen op de iphone, dat kan de grootte wat mb betreft verklaren.

Is er iemand die weet of ik nu toch niet ongewenst dataverbruik heb?
Wil namelijk dat dataverbruik zelf in de hand hebben.
Push en dergelijke staat gewoon uit, net als het automatisch ophalen van mail.

Dat rondje, naast Vodafone, staat er wel, dat is toch GPS ofzo?
Hoe schakel ik dat uit?
Ik heb geen jailbreak...

Edit:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal.
Wat ik hierboven typte is ook wat ik werkelijk heb gedaan.
Bij gegevens mobiele netwerk staat nu:
Verstuurd: 1,8 mb
Ontvangen: 37,8 mb

Hoe kan dit zo hoog zijn?
Vond namelijk dit via Google;
Per MB (Megabyte) kunt u ongeveer:
300 e-mailberichten versturen (zonder bijlagen).
40 PDA-websites bekijken
300 Word-documenten van een A4 downloaden
50 Excel-documenten (een sheet) downloaden
20 Powerpoint-pagina's verzenden
0,25 MP3-bestanden downloaden
6 minuten online radio luisteren (mono, lage kwaliteit)

Ben er nu achter dat de mb's vooral behoorlijk toenemen als ik alles "uitzet"-> dus edge, dataroaming en de provider instellingen verander onder apn.
Als ik dan even mail of safari open, dan komen er ineens 10 mb ofzo bij.
Hoe kan dit?
Snap daar echt niks van?

Kan het ook zo zijn dat als ik nu word gebeld, dat er dan ook mb's bijkomen?
Ik vraag het maar, want snap er helemaal niks meer van nu

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 248099 op 20-01-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer eens de tellers te resetten en dan opnieuw te testen, met je bovenaangenoemde instellingen. Het is op deze manier gissen of die 34MB inderdaad van je mail ophalen en surfen komt. En inderdaad, dat rondje betekent GPRS = verbinding met internet. Die kan je niet uitzetten zonder jailbreak, maar zou inderdaad geen bit door moeten laten als je je APN instellingen verkeerd hebt ingesteld.
Edit: en je weet zeker dat je wifi uit staat?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 20-01-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Anoniem: 232049 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:31:
[...]. En dan durfden ze laatst bij de Apple Reseller laatst ook nog te vragen of de eigenaar van een kapotte iPod soms een 'niet-originele kabel' had gebruikt?, omdat de klant ze daar nu eenmaal mee stuk maakt...
Ik ben een Apple td-er en dat is idd een mogelijkheid, dat men de verkeerde kabel gebruikt en dat de iPod daardoor defect raakt. Dus zo gek is die vraag niet. Helemaal als de klant met een obscuur kabeltje komt aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135995

Shiver23 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:55:
[...]

Nog steeds belachelijk veel geld voor een usb-kabeltje. Dit volstaat ook wel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19148
Of in NL bij http://www.complaza.nl/pr...d-USB-kabel-USB-datakabel. Niet zo goedkoop als hierboven maar nog zeer acceptabel en ze werken okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135995

Heeft iemand al ervaring met de tv-out van de universal dock in combinatie met een iphone 3G? Wat voor beeldkwaliteit kan ik verwachten bij een normale analoge breedbeeld TV (geen flatscreen dus).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

musiqman schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:29:
[...]

Ik ben een Apple td-er en dat is idd een mogelijkheid, dat men de verkeerde kabel gebruikt en dat de iPod daardoor defect raakt. Dus zo gek is die vraag niet. Helemaal als de klant met een obscuur kabeltje komt aanzetten ;)
Wat gaat een 'obscure' kabel voor defecten veroorzaken dan? Heel vergezocht. Misschien dat de connector wat minder precies past, maar zo'n kabel zet je 5/12V USB niet om in krachtstroom oid. En de juiste draadjes verbinden lukt ze ook bij een kabel van 2 euro nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Als er in de kabel zelf slechte isolatie zit kan je op den duur kortsluiting krijgen, maar dealextreme heeft over het algemeen wel een redelijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Shiver23 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:22:
[...]

Wat gaat een 'obscure' kabel voor defecten veroorzaken dan? Heel vergezocht. Misschien dat de connector wat minder precies past, maar zo'n kabel zet je 5/12V USB niet om in krachtstroom oid. En de juiste draadjes verbinden lukt ze ook bij een kabel van 2 euro nog wel.
Ik heb een connector (direct van USB op dock connector) van Brando weg moeten gooien omdat de kracht die nodig was voor in- en vooral uitpluggen bizar groot was. Die connector had gewoon niet precies de juiste vorm. Reken maar dat je je iPod stuk krijgt als je dat ding vaak genoeg in- en uit plugt.

Overigens keurig opgelost door Brando, en het ding staat nu niet meer op de site.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:08:
[...]

Probeer eens de tellers te resetten en dan opnieuw te testen, met je bovenaangenoemde instellingen. Het is op deze manier gissen of die 34MB inderdaad van je mail ophalen en surfen komt. En inderdaad, dat rondje betekent GPRS = verbinding met internet. Die kan je niet uitzetten zonder jailbreak, maar zou inderdaad geen bit door moeten laten als je je APN instellingen verkeerd hebt ingesteld.
Edit: en je weet zeker dat je wifi uit staat?
Hai,

Dank voor je antwoord.
Ja wifi staat zeker weten uit...heb het allemaal uitgezet.
Wil eigenlijk de tellers liever niet resetten zodat ik het in de gaten kan houden tot de eerste van de maand.
Wat betreft dat GPRS,dat is me nu duidelijk...dankjewel...heb gelezen dat Google Maps ofzo daar gebruik van maakt en wat andere dingen maar dat gebruik ik niet.

Edge staat op of, mail is "uitgeschakeld"...
Waar ik nu achter ben, is dat de teller mb's bijtelt, op het moment dat ik bijvoorbeeld safari binnenga, appstore, of itunes.
Heb geen verbinding, die melding krijg ik ook.
Echter als ik hierna bij tellers kijk, dan is de boel ineens fors gestegen.
Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 248099 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:03:
Wat betreft dat GPRS,dat is me nu duidelijk...dankjewel...heb gelezen dat Google Maps ofzo daar gebruik van maakt en wat andere dingen maar dat gebruik ik niet.
Nou, nee ;) GPS (locatiebepaling) is niet hetzelfde als GPRS (mobiele dataverbinding).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:07:
[...]

Nou, nee ;) GPS (locatiebepaling) is niet hetzelfde als GPRS (mobiele dataverbinding).
Kijk...op dit moment snap ik er dus echt geen hol meer van en ben in staat de hele boel terug naar de winkel te brengen.
Wat doet dat GPRS ding dan op mijn Iphone nu?
Wat doet het en wat is het nut ervan?

Mijn uiteindelijke doel is:
Absoluut geen verbinding hebben met internet...
Maar er blijven mb's bijkomen.
Waar komen die in godsnaam vandaan?
Ben me scheel aan het zoeken op internet, maar vind gewoonweg geen antwoord op mijn vraag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248099 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:10:
[...]

Kijk...op dit moment snap ik er dus echt geen hol meer van en ben in staat de hele boel terug naar de winkel te brengen.
Wat doet dat GPRS ding dan op mijn Iphone nu?
Wat doet het en wat is het nut ervan?

Mijn uiteindelijke doel is:
Absoluut geen verbinding hebben met internet...
Maar er blijven mb's bijkomen.
Waar komen die in godsnaam vandaan?
Ben me scheel aan het zoeken op internet, maar vind gewoonweg geen antwoord op mijn vraag :'(
GPRS maakt, zoals gezegd, de verbinding met internet, dat is niet uit te zetten. Als je geen gebruik maakt van safari of google maps of email zou dat niet voor dataverkeer moeten kunnen zorgen, in ieder geval niet zoveel.

GPS maakt geen gebruik van internet, alleen google maps wel. Dus als jij je locate bepaalt met gps via google maps haalt hij de "map" van internet af.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 151391 op 21-01-2009 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 248099 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:03:
[...]

Edge staat op of, mail is "uitgeschakeld"...
Waar ik nu achter ben, is dat de teller mb's bijtelt, op het moment dat ik bijvoorbeeld safari binnenga, appstore, of itunes.
Heb geen verbinding, die melding krijg ik ook.
Echter als ik hierna bij tellers kijk, dan is de boel ineens fors gestegen.
Wat kan dit zijn?
Lijkt me een fout in die teller. 10mb via GPRS (wij hebben in nederland geen EDGE) binnen halen duurt een hele flinke tijd. Als de teller binnen een minuut zover omhoog is, is dat gewoon technisch onmogelijk.

Overigens: de zorgeloos mobiel internet blox gaat direct in nadat je de bevestiging van het aanzetten hebt ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 21-01-2009 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 02:46:
[...]

Lijkt me een fout in die teller. 10mb via GPRS (wij hebben in nederland geen EDGE) binnen halen duurt een hele flinke tijd. Als de teller binnen een minuut zover omhoog is, is dat gewoon technisch onmogelijk.

Overigens: de zorgeloos mobiel internet blox gaat direct in nadat je de bevestiging van het aanzetten hebt ontvangen.
Ok, dankje...
Dit zou dus verholpen kunnen zijn bij een evt volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169861

Ik kom er net pas achter dat je de meegeleverde headset ook kunt gebruiken voor het telefoneren. Ik gebruikte altijd nog de headset van mijn iPod Nano, totdat ik deze kwijtraakte :)

Wel vaag dat je je vinger voor het kleine gaatje moet houden als je telefoon met de headset wilt opnemen. Duurde ook eventjes voordat ik dat doorhad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Anoniem: 169861 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:42:
Wel vaag dat je je vinger voor het kleine gaatje moet houden als je telefoon met de headset wilt opnemen. Duurde ook eventjes voordat ik dat doorhad :)
Kan dat :o . Kun je ook zo het nummer skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FiXeR.nl schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:47:
[...]

Wel je iPod op pause zetten :) Ik snap ook nog niet helemaal hoe dit werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 169861 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:42:
Dat gedeelte met het kleine gaatje is een knop waar je in kunt knijpen. Om de telefoon op te nemen moet je daar dus in knijpen. Je kunt het ook gebruiken om de iPod functionaliteit te gebruiken, een keer knijpen is pauzeren, twee keer volgend nummer en drie keer vorig nummer :)
FiXeR.nl schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:47:
[...]

Niet zo sarcastisch ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 21-01-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:51:
[...]

Dat gedeelte met het kleine gaatje is een knop waar je in kunt knijpen. Om de telefoon op te nemen moet je daar dus in knijpen. Je kunt het ook gebruiken om de iPod functionaliteit te gebruiken, een keer knijpen is pauzeren, twee keer volgend nummer en drie keer vorig nummer :)
Zijn allemaal weer van die leuke handige dingen waar je veel te laat achter komt :P

De bluethoot headphones in de Applestore zijn erg prijzig. Kun je ook alternatieve headset gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De posts over Shiver's garantieperikelen zijn afgesplitst naar Solidvision / T-Mobile / BC willen iPhone 3G niet repareren?. Garantiekwesties mogen besproken worden in het Shopping Forum.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 21-01-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:51:
[...]

[...]

Niet zo sarcastisch ;)
Ik was niet eens sarcastisch. Ik wist dat echt niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn iPhone binnengekregen:) Nu ben ik alleen mijn contacten icoontje op mijn desktop kwijt, weet niet hoe het is gekomen.(waarschijnlijk op verwijderen geklikt).

Weet iemand misschien hoe ik dit icoontje kan terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 06:35
die kun je in principe niet verwijderen, misschien heb je hem verplaatst naar een volgend scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hij was inderdaad verschoven naar het volgende scherm.. had verkeerd gekeken, sorry;)

Trouwens een fantastisch apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Anoniem: 169861 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:53:
De bluethoot headphones in de Applestore zijn erg prijzig. Kun je ook alternatieve headset gebruiken?
Yep, de iPhone support gewoon het standaard bluetooth headset en carkit profiel en dat werkt met vanalles en nog wat. Helaas is het soms wel zo dat bepaalde bluetooth apparaten om de een of andere reden dan weer niet met elkaar werken. Dat profiel x of y wordt ondersteund geeft dus geen 100% garantie dat dingen ook volledig en naar behoren werken. Een Jabra BT-250 werkt overigens prima icm de iPhone, net als een Parrot CK3100 (een firmware update doet soms wonderen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 19:55
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Binnenkort ga ik voor een langere tijd naar het buitenland (VS, Nieuw Zeeland, Japan) en wil de telefoon daar ook kunnen gebruiken, met name voor het bijhouden van een aantal websites.

- Mogelijkheid om via WIFI windows shares of een DLNA server te benaderen om bestanden naar de Iphone te copieren?
- Internetten in het buitenland via WIFI, 3G, GPRS of HDSPA, zitten daar ook hoge kosten aan verbonden?
- Als je geen gebruik maakt van Itunes wat mis je dan allemaal? Is het gebruik van Itunes simpel te omzeilen door hem te jailbreaken?
- Hiervoor had ik 1 van de eerste PDA/Phone combos en de browser op windows mobile was eigenlijk niet fatsoenlijk te gebruiken. Hoe is de safari browser op de Iphone?
- Kun je ook syncen met bijvoorbeeld Exchange/Gmail?
- Zit er ook een VNC/RDP client op?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11-2024
- Mogelijkheid om via WIFI windows shares of een DLNA server te benaderen om bestanden naar de Iphone te copieren?
Zou moeten kunnen. Ben even vergeten welk programma dat was.
- Internetten in het buitenland via WIFI, 3G, GPRS of HDSPA, zitten daar ook hoge kosten aan verbonden?
9 van de 10 keer wel. Ik zou eens kijken naar zakelijke abonnementen of anders naar abonnementen in de verenigde staten voor de iPhone. Een allesomvattend wereldwijd goedkoop abonnement bestaat er geloof ik niet. Meestal is het gebonden aan 1 land.
- Als je geen gebruik maakt van Itunes wat mis je dan allemaal? Is het gebruik van Itunes simpel te omzeilen door hem te jailbreaken?
Je moet de iPhone sowieso activeren via iTunes. Daarna is iTunes alleen noodzakelijk voor backups,restoren en updaten van je iPhone. Je kan in principe zonder iTunes de iPhone gebruiken.
- Hiervoor had ik 1 van de eerste PDA/Phone combos en de browser op windows mobile was eigenlijk niet fatsoenlijk te gebruiken. Hoe is de safari browser op de Iphone?
Tsja, ik zou zeggen, type eens "iphone safari" in op youtube. Safari werkt gewoon goed alleen speelt het geen flashcontent af. Adobe is geloof ik wel bezig met een flashplayer voor de iPhone.
- Kun je ook syncen met bijvoorbeeld Exchange/Gmail?
Jep, dat kan zonder extra programma's. Echer kan je Google Calender niet automatisch syncen,
dit moet je via een andere weg doen.
- Zit er ook een VNC/RDP client op?
Standaard niet, maar er zijn een aantal applicaties (gratis en betaald) die als vnc client gebruikt
kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Ik hou het liever op een draadje want ik bel nogal veel en dan is bluetooth toch minder.

Voor m'n oude siemens had ik een Plantronic met een 'boom', een mondstuk of hoe-dat-heet; heeft iemand zoiets ook voor de iPhone al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.wirelessemporium.com/productpics/big/HF-plantronics-150.jpg

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
De standaard meegeleverde oordopjes hebben ook gewoon een microfoon, volgens mij een niet al te slechte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=31389550,noline]

Zoek even naar de App Memory Stick. Toevallig gister geinstalleerd en getest. Deze applicatie zet een soort van webserver op waarmee je bestanden kunt kopieren naar je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Dutch_Razor schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:54:
De standaard meegeleverde oordopjes hebben ook gewoon een microfoon, volgens mij een niet al te slechte ;)
Inderdaad, ik gebruik mijn iphone dagelijks met dit oortje en heb nooit klachten gehad! Ook als ik deze oortjes op mijn MBP gebruik via skype krijg ik weinig klachten :). (nog geen klachten eigenlijk.)

Even iets anders,

is het mogelijk om je prepaid kaart (Pay en Go belgië) te gebruiken in 3g/2g zones voor mobiel datanetwerk?
Ik krijg dit namelijk niet werkende.

MVG Harings Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 00:28
Hallo,

Ik ben op zoek naar een stel oordopjes voor mijn iphone, het liefst een beetje sterke die tegen een stootje kunnen;) Ik zou graag in-ear dopjes willen hebben, maar de meesten zijn belachelijk duur. Ik zou graag niet meer betalen dan 30 euro, welke zijn van goede kwaliteit en hebben een microfoon+knopje? Ik heb een paar keer gegoogled, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Wie heeft er goede tips?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
d4r4h4n schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 22:39:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een stel oordopjes voor mijn iphone, het liefst een beetje sterke die tegen een stootje kunnen;) Ik zou graag in-ear dopjes willen hebben, maar de meesten zijn belachelijk duur. Ik zou graag niet meer betalen dan 30 euro, welke zijn van goede kwaliteit en hebben een microfoon+knopje? Ik heb een paar keer gegoogled, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Wie heeft er goede tips?

MVG
Ik heb zelf de Creative EP-630i en die bevallen me uitstekend. Ik ben er nog niet mee gaan bungeejumpen, maar zomaar stuk gaan ze niet lijkt me. Het geluid is prima, hoogstens iets minder dan de Sennheiser CX300 die ik hiervoor had. En duur zijn ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo. Ik heb de iPhone nu ongeveer 5 maanden. Toen ik de doos openmaakte, schrok ik eerlijk gezegd wel even van het bijna-koelkast formaat (l x br) Ik vond het toch wel een groot ding en was bang dat ik de telefoon niet fijn in mijn broekzak zou bewaren. Ik had hiervoor een Sony-Ericcson W810, een doodgewone mobiele telefoon, klein en fijn, wel ietsje dikker denk ik dan een iPhone, maar misschien niet eens.
Ik moet zeggen dat het alles meegevallen is: de iPhone is juist door zijn platte vorm erg prettig in je broekzak te dragen. Ik voel hem soms niet eens, terwijl mijn vorige mobiel juist altijd voelbaar aanwezig was. De afgeronde randen van de iPhone dragen hier volgens mij enorm aan bij, want de koelkast afmetingen lijken daardoor niet hinderlijk.
Ugh. ik heb gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik ben op zoek naar een nieuwe wekkerradio. Nu kwam ik dit dingetje van Logitech tegen:
Logitech Pure-Fi Anytime
Doet dat ding een beetje wat je mag verwachten? En dan bedoel ik:
- Geen geknetter vanwege active push mail verbinding
- Goede wekker functionaliteiten
- Laden van de iPhone 3G (wat al vaker een issue is gebleken)
- Wekkertijden instelbaar middels vooruit én achteruit lopen van de tijd.

Iemand die dit dingetje heeft? Of weten we betere dingen voor de 3G icm een wekkerradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Iphone zit in een switch easy case...
Nu wilde ik eigenlijk een Just Mobile Xtand aanschaffen, lijkt me erg gaaf naast mijn Imac.
Iemand die weet in hoeverre ik de Iphone daar met case in kan krijgen?
Of gaat dat niet werken?

Daarnaast ben ik nog aan het kijken voor een zwart dock, maar dan wil ik zeker weten dat mijn Iphone met case daar in past.
Als iemand suggesties heeft...hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 248099 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:32:
Nu wilde ik eigenlijk een Just Mobile Xtand aanschaffen, lijkt me erg gaaf naast mijn Imac.
Of gaat dat niet werken?
Ik weet niet precies welke SwitchEasy case je hebt maar de modellen die ik gezien heb zijn (zoals al die plastic/ rubber gevallen) nogal lomp en voegen aardig wat bulk toe. Als je dan de reviews leest (bv. op iLounge, zie ook de foto's daar) blijkt dat de Xstand precies past met een blote iPhone.
Daarnaast ben ik nog aan het kijken voor een zwart dock, maar dan wil ik zeker weten dat mijn Iphone met case daar in past.
Ik heb een zwart dock van Philips waar ze een flink aantal dock adapters bij meeleveren. De adapters voor een dikker model iPod bieden wellicht genoeg plek, en anders gebruik je zo'n dock zonder insert maar dan moet je eigenlijk wel zelf een ruggensteuntje fabriceren om de dock connectors heel te houden. Dus ik denk dat de meeste zwarte docks met dock adapter passend te maken zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 24-01-2009 15:59 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

UltraSub schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 10:47:
Ik ben op zoek naar een nieuwe wekkerradio. Nu kwam ik dit dingetje van Logitech tegen:
Logitech Pure-Fi Anytime
Doet dat ding een beetje wat je mag verwachten? En dan bedoel ik:
- Geen geknetter vanwege active push mail verbinding
- Goede wekker functionaliteiten
- Laden van de iPhone 3G (wat al vaker een issue is gebleken)
- Wekkertijden instelbaar middels vooruit én achteruit lopen van de tijd.

Iemand die dit dingetje heeft? Of weten we betere dingen voor de 3G icm een wekkerradio?
Mijn broer heeft die. Geluid is ok maar minder goed dan de Everywhere 2 dat mijn andere broer heeft.
De wekker kun je instellen op radio, playlist of snooze. Je kunt gewoon snoozen door met je hand boven de wekker te zweven! zeer leuk! Mijn iPhone (2G) laadt er perfect in op en maakt geen gsm geluiden...
Er zit ook een sleep mode op...
100 euro dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Het is mogelijk om emoji te gebruiken in je sms zonder te hacken! Ik heb het geprobeerd en het werkt!

Uitleg:
http://tastyblogsnack.com...moticons-without-hacking/

Let wel op dat je je toetsenbord op Engels zet voordat je begint. Na afloop kun je hem weer terugzetten op Nl's.
Have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En laat een ontvangende iPhone zonder die hack ze ook zien dan?

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 24-01-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 10:44:
Zo. Ik heb de iPhone nu ongeveer 5 maanden. Toen ik de doos openmaakte, schrok ik eerlijk gezegd wel even van het bijna-koelkast formaat (l x br) Ik vond het toch wel een groot ding en was bang dat ik de telefoon niet fijn in mijn broekzak zou bewaren. Ik had hiervoor een Sony-Ericcson W810, een doodgewone mobiele telefoon, klein en fijn, wel ietsje dikker denk ik dan een iPhone, maar misschien niet eens.
Ik moet zeggen dat het alles meegevallen is: de iPhone is juist door zijn platte vorm erg prettig in je broekzak te dragen. Ik voel hem soms niet eens, terwijl mijn vorige mobiel juist altijd voelbaar aanwezig was. De afgeronde randen van de iPhone dragen hier volgens mij enorm aan bij, want de koelkast afmetingen lijken daardoor niet hinderlijk.
Ugh. ik heb gezegd.
Het feit dat je hem bijna niet voelt in je broekzak vind ik vaker een nadeel dan een voordeel. Ik heb sinds ik de iphone heb veel meer oproepen gemist dan voorheen omdat ik de trilfunctie gewoon niet voel. Als je zit gaat het wel maar als ik sta of loop voel ik hem niet of nauwelijks.

Verder begin ik me steeds meer te ergeren aan het feit dat het zo lang duurt voor hij de wifi heeft gevonden sinds firmware 2.2. Ik vind het vaak echt storend lang duren. Tegenwoordig ga ik eerst naar instellingen en dan wifi, dan forceer ik zeg maar het vinden van de router. Dat gaat nog sneller dan wachten, erg vervelend vind ik dat.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 151391 op 25-01-2009 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

CyBeR schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:42:
Ja, mits er firmware 2.2 opstaat. Maar het is geen hack hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 91491 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:08:
[...]

Mijn broer heeft die. Geluid is ok maar minder goed dan de Everywhere 2 dat mijn andere broer heeft.
De wekker kun je instellen op radio, playlist of snooze. Je kunt gewoon snoozen door met je hand boven de wekker te zweven! zeer leuk! Mijn iPhone (2G) laadt er perfect in op en maakt geen gsm geluiden...
Er zit ook een sleep mode op...
100 euro dacht ik?
Mwah, geluid is niet zó boeiend, voor een wekkerradio, vind ik dan.
Ik ga ook nog eens kijken naar dat Sony dingetje. Voordelen van dit soort wekkers vind ik dat ik mijn telefoon niet meer in de dock hoef te zetten, weer iets minder op je nachtkastje. Krijgen een nieuwe slaapkamer though, dus ik wacht nog ff met aanschaffen tot ik kan zien wat ik aan ruimte heb op mijn nieuwe nachtkastjes :P
Bedankt voor het antwoord. Meest storend vind ik gsm geluiden, en het is goed om te horen dat die er niet zijn. Maar was het laad systeem van een 2G iPhone niet anders dan dat van de 3G? Lees: dat de 2G laadt wil niet zeggen dat de 3G dat ook doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:25:
[...]

Het feit dat je hem bijna niet voelt in je broekzak vind ik vaker een nadeel dan een voordeel. Ik heb sinds ik de iphone heb veel meer oproepen gemist dan voorheen omdat ik de trilfunctie gewoon niet voel. Als je zit gaat het wel maar als ik sta of loop voel ik hem niet of nauwelijks.

Verder begin ik me steeds meer te ergeren aan het feit dat het zo lang duurt voor hij de wifi heeft gevonden sinds firmware 2.2. Ik vind het vaak echt storend lang duren. Tegenwoordig ga ik eerst naar instellingen en dan wifi, dan forceer ik zeg maar het vinden van de router. Dat gaat nog sneller dan wachten, erg vervelend vind ik dat.
Tja. Als je het zo bekijkt: elk voordeel hep z'n nadeel. Ik ervaar dat probleem ook wel, dat ik de iPhone niet snel hoor en/of voel trillen. Maar je ziet gauw genoeg dat je een gesprek gemist hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Anoniem: 248099 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:32:
Of gaat dat niet werken?
Reken er maar niet op. Die Xtand is ontworpen om de iPhone en iPhone 3G zonder case vast te houden. Het is net als de iPhone 3G dock nogal een tight fit wat het gebruik van een case onmogelijk maakt.
Anoniem: 151391 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:25:
Dat ligt heel erg aan je zakken. Je kunt strakke zakken hebben en de iPhone niet voelen maar als hij trilt voel je 'm prima. Als je vrij brede zakken hebt dan wordt dat misschien wat lastiger. Daarnaast is het ook een stukje gewenning zoals je dat ook hebt bij een horloge en een bril. Dat je de iPhone niet voelt hoeft dan niet per definitie ook te betekenen dat je 'm niet voelt trillen. En zo heeft dus iedereen weer andere ervaringen met een iPhone in broekzak/jaszak/etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cloudje schreef op zondag 25 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Ja, mits er firmware 2.2 opstaat. Maar het is geen hack hoor.
Nou ja die emoji dingen aanzetten zonder de juiste vereisten zoals ze in de software zitten (softbank sim) lijkt mij een hack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Nou, op naar mijn derde iPhone. Vorige toestel vervangen ivm een defect scherm. Bij mijn huidige is direct na uitleveren de microfoon gaan haperen welke nu volledig is uitgevallen.

Blijft wel een supermachine, toch heb ik ondanks alle berichten over trage UMTS welke niet aan het toestel zou liggen nog wel zo mijn vraagtekens. Heb continu dat ik op sommige momenten op een bepaalde plek vol bereik heb terwijl even later ik enkel GPRS heb. Is dat UMTS zo enorm gevoelig, het fluctueert enorm.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
Lister_Storm schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:24:
Nou, op naar mijn derde iPhone. Vorige toestel vervangen ivm een defect scherm. Bij mijn huidige is direct na uitleveren de microfoon gaan haperen welke nu volledig is uitgevallen.

Blijft wel een supermachine, toch heb ik ondanks alle berichten over trage UMTS welke niet aan het toestel zou liggen nog wel zo mijn vraagtekens. Heb continu dat ik op sommige momenten op een bepaalde plek vol bereik heb terwijl even later ik enkel GPRS heb. Is dat UMTS zo enorm gevoelig, het fluctueert enorm.
Qua UMTS ben ik het met je eens. Standaard staat 3G bij mij uit, omdat ik tijdens de treinreis naar mijn werk vaker verbinding verlies dan met alleen GSM. Aangezien ik bereik belangrijker vind dan snelheid, staat 3G uit. Mocht ik echt snelheid nodig hebben dan zet ik dan 3G tijdelijk wel even aan (of maak ik gebruik van Wi-Fi).

Jammer genoeg is het bereik niet altijd optimaal. Dat heb ik nooit zo ervaren met mijn vorige telefoon (Nokia N73), maar wellicht komt dat ook wel omdat ik daar nooit mee aan het internetten ben geslagen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
mooi voorbeeld..

mijn iphone heeft bijna altijd 3g.

afgelopen zaterdag 250km gereden naar een feest met een vriend die ook een iphone heeft.

zijn iphone had 70% van de reis alleen umts/gprs en mijn iphone had 90% van de tijd gewoon 3g.

vraag me toch af wat er gebeurd in die dingen aangezien 1m verschil van plek echt niets zou moeten uitmaken kwa bereik..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 16:23
@cloudje, whoa cool!!

oh sweet, ik heb die frostyplace app gedownload en de instructies van iJustine en nu heb ik ook emoticons. Cool...!!

ok sry, wilde ff zeggen dat het echt werkte. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:34:
mooi voorbeeld..

mijn iphone heeft bijna altijd 3g.

afgelopen zaterdag 250km gereden naar een feest met een vriend die ook een iphone heeft.

zijn iphone had 70% van de reis alleen umts/gprs en mijn iphone had 90% van de tijd gewoon 3g.

vraag me toch af wat er gebeurd in die dingen aangezien 1m verschil van plek echt niets zou moeten uitmaken kwa bereik..
Dit beeld is zeer herkenbaar. Zoek maar eens op YouTube bijv. op iPhone 3G reception:
http://www.youtube.com/re...=iphone+3g+reception&aq=f
en bekijk de filmpjes maar eens.
Ik heb vrees ik ook 'zo een als jouw vriend' heb; ik kan geen enkele auto/treinreis maken zonder geteisterd te worden door drop-outs en 'Geen Service' internetten of online radio luisteren. Sommige iPhones lijken erg gevoelig voor het landelijk dekkend netwerk van T-Mobile. Erg frustrerend. Ik kijk nu al uit naar 2010 als ik een Vodafone/Op dat moment goede netwerk-provider sim-only erin kan proppen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 14:38
Ik heb regelmatig dat ik 3 streepjes bereik heb in huis, dan op exact dezelfde plek een minuutje later geen bereik meer, dan loop ik naar buiten, normaal vol bereik, moet ik nog een tijdje wachten voordat ik weer vol bereik heb. Kan dit aan mijn telefoon liggen of is dit het t-mobile netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 14:33
EdwardvGelder schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:08:
Ik heb regelmatig dat ik 3 streepjes bereik heb in huis, dan op exact dezelfde plek een minuutje later geen bereik meer, dan loop ik naar buiten, normaal vol bereik, moet ik nog een tijdje wachten voordat ik weer vol bereik heb. Kan dit aan mijn telefoon liggen of is dit het t-mobile netwerk?
heb hier ook last van.. iphone is +/- 1,5 maand oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EdwardvGelder schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:08:
iPhone.
Off topic: na diverse publicaties die de hardware in iPhone hebben getest, blijkt de iPhone technisch prima in orde te zijn. M.a.w. het zou niet aan de hardware moeten liggen. Echter, als je googled en dus die YouTube filmpjes bekijkt, lijkt er toch wel wat aan de hand te zijn en lijken er onderling (2 identieke iPhones; zelfde netwerk) verschillen te zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 26-01-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik word er iig strontziek van. Het moet 100% zeker aan hardware liggen.
Al meerdere keren gepost in deze topics; andere hardware (lees andere telefoons) met dezelfde sim volle bak dekking, iPhone niets of nét dekking. Voor mijn part is het dan software, het ligt iig aan de iPhone. Ik word knettergek van het aantal dropped calls, de slechte 3G ontvangst van de iPhone, en andersoortige connection problemen.
De meesten die geen problemen melden, zitten in een gebied waar de dekking optimaal is. Indien niet super optimaal, performed de iPhone zwaar onder de maat, in tegenstelling tot andere telefoons, die wel gewoon goed functioneren. Is voor mij inmiddels bevestigd door meerdere vrienden, die ook in een gebied zitten met "slechtere" dekking, en ook met andere hardware perfecte ontvangst hebben... :X :(

/edit
Oh ja, verders een per-fec-te telefoon. Over de functionaliteiten hoor je mij niet klagen.

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 26-01-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 14:38
Nee inderdaad het is echt een hele toffe en fijne telefoon!
En in gebieden waar goed bereik is heb ik ook altijd bereik, alleen af en toe valt het gewoon helemaal weg en wanneer ik dan ergens ben waar wel bereik moet wezen duurt het nog een tijdje voordat ik weer bereik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

tja ik bevind me eigenlijk altijd in gebieden met goede ontvangst...nooit problemen.
Maar dit weekend in de trein tussen Ede Wageningen en Arnhem was er idd geen gesprek te voeren....vroeger met mijn oude foon nooit last van in dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
CyBeR schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:42:
Zonder jailbreak is het ook mogelijk.
Ik heb de hack toegepast dmv Cydia. De reden dat het standaard niet aan staat ligt natuurlijk aan het feit dat mensen die geen iPhone (> 2.2) hebben deze iconen niet zullen zien, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel geniaal werkt! Hij bugt alleen wel een beetje met landscape mode in BiteSMS haha.

Overigens vind ik BiteSMS ook geniaal, behalve het icoon..
Heb het maar een beetje aangepast:

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4451/photoqy7.jpg

Voor iedereen die 0,79 euro over heeft voor het enablen van Emoji zonder een jailbreak toe te passen:
Met de applicatie FrostyPlace kun je emoji’s op de iPhone gebruiken, zonder dat je je iPhone hoeft te jailbreaken. FrostyPlace is eigenlijk een Chinese RSS-lezer die je voor €0,79 in de App Store kunt kopen. Ontwikkelaar Chin-Lan Huang had waarschijnlijk niet verwacht dat zijn applicatie zo’n onverwacht succes zou worden.

Als je de screenshots van de applicatie FrostyPlace bekijkt zie je niet meteen welke verborgen mogelijkheden erin schuil gaan. Het werkt als volgt:
1. Download de applicatie FrostyPlace uit de App Store.
2. Start de applicatie en blader wat door de aanwezige berichten.
3. Sluit de applicatie.
4. Ga naar Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Internationaal > Japans.
5. Schakel de Emoji-optie aan en sluit de applicatie.
6. Ga naar je favoriete tekstapplicatie en tik op de wereldbol naast het toetsenbord om de Emoji’s in te schakelen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3238/3053609016_07334f7f1d.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door Kaspers op 26-01-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

Kaspers schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:43:
[...]

Zonder jailbreak is het ook mogelijk.
Ik heb de hack toegepast dmv Cydia. De reden dat het standaard niet aan staat ligt natuurlijk aan het feit dat mensen die geen iPhone (> 2.2) hebben deze iconen niet zullen zien, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel geniaal werkt! Hij bugt alleen wel een beetje met landscape mode in BiteSMS haha.

Overigens vind ik BiteSMS ook geniaal, behalve het icoon..
Heb het maar een beetje aangepast:

[afbeelding]

Voor iedereen die 0,79 euro over heeft voor het enablen van Emoji zonder een jailbreak toe te passen:

[...]

[afbeelding]
pfffff als ik emoji’s verstuur via mail of sms, dan komen er alllen blokjes aan en geen emoji’s
Heeft daar iemand ervaing mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 247556 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:00:
[...]

pfffff als ik emoji’s verstuur via mail of sms, dan komen er alllen blokjes aan en geen emoji’s
Heeft daar iemand ervaing mee?
Dat komt omdat het ontvangende apparaat ze ook moet kunnen weergeven ;) En buiten Iphones gaat dat hier niet meevallen, zelfs high-end SE (toch deels japans) toestellen als de X1 geven slechts blokjes weer.

Ik vind het wel handig in de calendar bv. Oh ja en in Safari's bookmarks!

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 26-01-2009 23:10 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-03 10:54
Hoi, even een vraagje. Hoort het doosje waar de Iphone 3g in geleverd wordt
gesealed te zijn bij levering, of zit er standaard geen plastic om de verpakking?

[ Voor 4% gewijzigd door jojoba007 op 27-01-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

jojoba007 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:07:
Hoi, even een vraagje. Hoort het doosje waar de Iphone 3g in geleverd wordt
gesealed te zijn bij levering, of zit er standaard geen plastic om de verpakking?
Er zit plastic omheen, echter sneuvelt dat in sommige gevallen in de winkels als er ook een SIM-kaartdoosje bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-03 10:54
De reden dat ik dit vraag is omdat ik mijn vodafone abbo heb verlengt bij 2call.nl samen
met een iphone 3g.
Mocht het doosje niet gesealed zijn dan weet ik in ieder geval dat ik hem
op die manier niet accepteer. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

2call.nl is geen officiele verkoper van iPhones. Zij halen simlockvrije telefoons bij telco's in o.a. italië. Er hoeft dus niets aan de hand te zijn als de sealing ontbreekt of kapot is.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.