Herkenbaar, ik heb hetzelfde meegemaakt. Via marktplaats heb ik een iPhone overgenomen van iemand die zijn abonnement bij T-Mobile had verlengd maar zelf geen telefoon hoefde. Die iPhone (16GB) kon ik toen voor €550 overnemen, in de gesealde verpakking met een bon van T-Mobile erbij. Weliswaar met een simlock, maar ik heb tegenwoordig liever een gelockte iPhone dan een waarmee iemand al heeft zitten prutsen met unlocktools. Zeker als de herkomst niet duidelijk is, want als hij toevallig uit de UK komt is hij nu wel simlockvrij maar met de volgende update van Apple weet je niet zeker of die unlock standhoudt.Vanitas schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:03:
Nou, gisteren m'n iPhone 3G verloren bij het shoppen...Bij The Sting in Zwolle. Die zal ik dus ook wel nooit meer terugzien. Nummer heb ik al laten blokkeren. Nu maar op zoek naar een nieuwe 3G... Gaat weer een gedeelte van m'n loon
![]()
Als iemand nog een goed idee heeft waar of hoe ik er aan een kan komen voor een goed bedrag, dan hoor ik het graag.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles