[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 81.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:35
StephaN900 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:17:
[...]

Ja die heb ik ook, maar wilde toch wat beter geluid, nou ja vrees dat ik het toch maar daar mee moet blijven doen...
Als de in-ear steeds uitvalt, en je toch goed geluid wil, mischien is een around ear wel wat voor je :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
StephaN900 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:17:
[...]
Ja die heb ik ook, maar wilde toch wat beter geluid, nou ja vrees dat ik het toch maar daar mee moet blijven doen...
Als je niet perse je iPhone wilt bedienen met je in-ears, raad ik je hierbij een set FutureSonics Atrio M5's aan met apart daarbij Shure Olives tips (gebruik zelf de mediums). Kost wel wat, maar mijn god wat een geluid :9

De Westone 3 schijnt helemaal geweldig te zijn als ik de reviews mag geloven, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee.

Meer info over IEMs:

http://www.head-fi.org/forums/f103/

[ Voor 18% gewijzigd door bitpixl op 08-01-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Een aantal berichten zijn i.v.m. mogelijke warez naar de prullenbak verplaatst :) Het is intern in overleg.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:37

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Beste Mede tweakers.
Ik heb een vraag, waar ik op het forum niets over kon vinden.

Op ons werk gebruiken we Groupwise, nou willen wat hoog geplaatste mensen ook een Iphone, maarja die willen wel hun agenda wel synchroniseren met Groupwise. Nou had ik gelezen dat er wel manieren waren via NotifyLink, of via Gmail agenda, maar dit was niet de bedoeling. De vraag was of het misschien ook via Exchange kon.... Nou heb ik daar echt eigenlijk weinig verstand van omdat ik daar niet mee werk, dus ik dacht ik raadpleeg onze beste mede-tweakers :) Na een tijd gezocht te hebben met Google, kwam ik er helemaal niet meer uit :z Misschien dat jullie mij hier meer inzicht in kunnen geven?

Bedankt!

Edit* verbaasde me eigenlijk dat niemand hier iets over gepost/gevraagd heeft

[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 08-01-2009 15:20 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn mute knop afgebroken na dagelijks gewoon gebruik. Echt degelijk spul dat Apple kaugh kaugh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Mother_Goozz schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:14:
Beste Mede tweakers.
Ik heb een vraag, waar ik op het forum niets over kon vinden.

Op ons werk gebruiken we Groupwise, nou willen wat hoog geplaatste mensen ook een Iphone, maarja die willen wel hun agenda wel synchroniseren met Groupwise. Nou had ik gelezen dat er wel manieren waren via NotifyLink, of via Gmail agenda, maar dit was niet de bedoeling. De vraag was of het misschien ook via Exchange kon.... Nou heb ik daar echt eigenlijk weinig verstand van omdat ik daar niet mee werk, dus ik dacht ik raadpleeg onze beste mede-tweakers :) Na een tijd gezocht te hebben met Google, kwam ik er helemaal niet meer uit :z Misschien dat jullie mij hier meer inzicht in kunnen geven?

Bedankt!

Edit* verbaasde me eigenlijk dat niemand hier iets over gepost/gevraagd heeft
Misschien kun je een concrete vraag stellen, waarschijnlijk verdient het dan ook wel een eigen topic :) . Zo is het lastig om je te helpen. Ja, de iPhone kan OTA syncen met Exchange. Ik kan overigens wel het nodige vinden met de search over Exchange en de iPhone: http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:44:
Zojuist is mijn mute knop afgebroken na dagelijks gewoon gebruik. Echt degelijk spul dat Apple kaugh kaugh :(
Doe eens een foto? ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:44:
Is het toevallig gebeurt toen je buiten was, of net van buiten kwam? Ik merk dat de silent switch van m'n iPhone last heeft van de kou, hij is buiten echt stug gewoon :P.

Maarja, wel balen. Nu ben je dat ding 2 weken kwijt weer :S. Het is vooral balen als je straks buiten je garantie periode zit. Best slecht eigenlijk :S.

[ Voor 16% gewijzigd door kamerplant op 08-01-2009 20:47 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee gewoon binnen. ik wilde de telefoon net op mute zetten en zonder weer stand of kracht brak hij direct af.
Het knopje zelf is niet meer dan een metaal omhulseltje dat om een plastic handeltje zit. Dat plastic zag er tevens verbrijzeld uit en nietzozeer in 1 lijn afgebroken.

Ik zal een foto maken zodra ik daar in toe in staat ben. Voorlopig ga ik hem tevens niet opsturen. 2 weken is mij veeelste lang. en dan krijg ik ongetwijfeld weer het zelfde meganisme terug. en daar heb ik nou net niet meer zo`n vertrouwen in. Ik hoop dat ze snel een nieuwe revisie uitbrengen met een metaal schuifknopje in plaats van plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:04:
Nee gewoon binnen. ik wilde de telefoon net op mute zetten en zonder weer stand of kracht brak hij direct af.
Het knopje zelf is niet meer dan een metaal omhulseltje dat om een plastic handeltje zit. Dat plastic zag er tevens verbrijzeld uit en nietzozeer in 1 lijn afgebroken.
Same here, twee weken oud, beetje moeilijk bedienen en krak. Ik zal eens bij de shop langslopen, horen hoe ze daarmee omgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik denk niet dat Apple dat gaat veranderen :). Er zijn al miljoenen telefoons (de eerste generatie iPhone) op de markt met dezelfde constructie. Als het echt problematisch zou zijn, dan hadden ze het allang aangepast bij een hardware revisie of iig de iPhone 3G. Maar blijkbaar is het niet zo'n groot probleem en gebeurt het maar (relatief) bij weinig mensen. Ik zou gewoon garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat het nu ook mogelijk is om je hotmail via pop3 op te halen op je iphone. Nu lees ik overal dat het heel makkelijk is alleen bij mij werkt het natuurlijk weer niet. Het email adres en wachtwoord klopt en toch zegt hij dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn. Het schijnt voor te komen als je iphone niet op Nederlands staat maar dat is bij mij ook niet het geval. de servers voor inkomend en uitgaande mails kloppen ook (pop3.live.com en smtp.live.com) Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wat begon als alleen defecte wifi is inmiddels een half mank toestel geworden. Ik vertrek vanavond voor een week op wintersport dus ik ga 'm zo terugbrengen naar T-Mobile. De klachtenlijst inmiddels:
  • Wifi werkt compleet niet meer. Bij de instellingen staat er dat er geen wifi is, en de iPhone kan ook geen MAC-adres van de wifi laten zien.
  • Dataverkeer (3G/GPRS) valt op willekeurige moment compleet weg en komt dan niet meer terug totdat de telefoon opnieuw is opgestart.
  • Schakelaar om de telefoon op stille stand te zetten heeft kuren: wisselen van geluid naar stil zorgt ervoor de de iPhone soms tot vijftien seconden lang het icoon van een bel laat zien, afwisselend met of zonder streep. Daarna staat de telefoon op stil en laat deze de bel met streep erdoor zien.
  • Als mensen bellen gaat de telefoon nooit over. Er verschijnt meteen de melding dat er een gesprek gemist is. Het bericht dat er een visual voicemail is laat vaak enkele minuten op zich wachten.
  • Bereik in het algemeen valt soms tijdens telefoongesprekken helemaal weg, ook als ik bijvoorbeeld thuis zit waar ik overal volledig bereik heb. De melding "call failed" verschijnt dan op het scherm.
  • Gestuurde SMSjes komen laat aan, van 10 minuten tot 9 uur na de (verzend?)tijd die de iPhone toont in SMS-conversaties. De HTC Tytn2 van een vriend geeft soms direct bij versturen de melding dat de SMS niet kan worden afgeleverd op mijn nummer, bij de tweede poging komt de SMS ergens na bovengenoemde vertraging aan.
  • Zelf verstuurde SMSjes komen vaak ook later aan, meestal binnen 5 tot 60 minuten.
  • Linker oordopje van headset kraakt.
  • Microfoon van headset werkt niet.
  • Knop in de microfoon (om op te nemen) werkt niet.
Hoop dat er als ik terug ben een nieuw toestel op me ligt te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:43:
[...]

Same here, twee weken oud, beetje moeilijk bedienen en krak. Ik zal eens bij de shop langslopen, horen hoe ze daarmee omgaan...
heb ik mandje geleden ook gehad, gewoon dagelijks gebruik en krak.
Ben naar de TMS geweest en dat kereltje aldaar deed heel erg vaag of dit wel of niet binnen garantie valt..ik vroeg aan hem of hij dit al eerder had gezien...zijn reactie was van NEE echt nog nooit, u zult hem dus wel verkeerd gebruikt hebben...het is een KNOP, hoe kun je een knop verkeerd gebruiken. Hij kwam in ieder geval met het verhaal dat TM dit niet beslist, het toestel sturen ze op naar Apple en die beslist of het garantie is of niet. Heb hem toen in een volle shop luid en duidelijk gecorrigeerd...TM handelt de garantiekwesties af in Nederland..is algemeen bekend behalve bij de medewerkers van TM.

Anyway 3 weken later kreeg ik een nieuw (lees refurbished) toestel mee.

PS hotmailop de iphone werkt hier top...stond gisteren op het punt om die stome Mbox applicatie voor €8 te kopen..blij dat ik het niet gedaan heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Rafe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:00:
Wat begon als alleen defecte wifi is inmiddels een half mank toestel geworden. Ik vertrek vanavond voor een week op wintersport dus ik ga 'm zo terugbrengen naar T-Mobile. De klachtenlijst inmiddels:
  • Wifi werkt compleet niet meer. Bij de instellingen staat er dat er geen wifi is, en de iPhone kan ook geen MAC-adres van de wifi laten zien.
  • Dataverkeer (3G/GPRS) valt op willekeurige moment compleet weg en komt dan niet meer terug totdat de telefoon opnieuw is opgestart.
  • Schakelaar om de telefoon op stille stand te zetten heeft kuren: wisselen van geluid naar stil zorgt ervoor de de iPhone soms tot vijftien seconden lang het icoon van een bel laat zien, afwisselend met of zonder streep. Daarna staat de telefoon op stil en laat deze de bel met streep erdoor zien.
  • Als mensen bellen gaat de telefoon nooit over. Er verschijnt meteen de melding dat er een gesprek gemist is. Het bericht dat er een visual voicemail is laat vaak enkele minuten op zich wachten.
  • Bereik in het algemeen valt soms tijdens telefoongesprekken helemaal weg, ook als ik bijvoorbeeld thuis zit waar ik overal volledig bereik heb. De melding "call failed" verschijnt dan op het scherm.
  • Gestuurde SMSjes komen laat aan, van 10 minuten tot 9 uur na de (verzend?)tijd die de iPhone toont in SMS-conversaties. De HTC Tytn2 van een vriend geeft soms direct bij versturen de melding dat de SMS niet kan worden afgeleverd op mijn nummer, bij de tweede poging komt de SMS ergens na bovengenoemde vertraging aan.
  • Zelf verstuurde SMSjes komen vaak ook later aan, meestal binnen 5 tot 60 minuten.
Hoop dat er als ik terug ben een nieuw toestel op me ligt te wachten.
Exact dezelfde problemen gehad met mijn toestel. Was toen 2 dagen oud. Toen opgestuurd en na een week weer een nieuw toestel terug!

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie.

Ik kom momenteel bij T-Mobile in aanmerking voor contract verlenging en dit zal dan een iPhone worden.
Momenteel heb ik een touch 2nd generation en ben nog wel tevreden met mijn huidige telefoon. Maw ik kan nog wel even wachten.

Volgens Phil Schiller:
He noted that Apple marches to certain annual product cycles: the holiday season (Novemberish), the educational buying season (late summer), the iPod product cycle (October), the iLife development cycle (usually March), the iPhone cycle (June).

Er is dus een kans dat in juni de iPhone een update krijgt. Zoja, hoe snel zou T-Mobile dit dan doorvoeren?
De vraag is de dus eigenlijk, nog even wachten of nu maar aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
Ik gok dat als er daadwerkelijk een nieuwe iphone wordt gepresenteerd in juni, we hier in NL dat ding pas ergens rond september/oktober in de winkel hebben liggen, zie ook de hele hype rondom de iphone. Mensen die pas in november (!) er eindelijk eentje hadden, omdat de voorraden er toen eindelijk een beetje waren.

Grote vraag blijft dus, hoe graag wil je wachten, en hoe hard wil je een nieuwe telefoon :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11:35
Mag van mij nog wel even wachten, anders moet ik met een jaar weer een nieuwe telefoon halen :p ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Chiron schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:01:
Ik gok dat als er daadwerkelijk een nieuwe iphone wordt gepresenteerd in juni, we hier in NL dat ding pas ergens rond september/oktober in de winkel hebben liggen, zie ook de hele hype rondom de iphone. Mensen die pas in november (!) er eindelijk eentje hadden, omdat de voorraden er toen eindelijk een beetje waren.

Grote vraag blijft dus, hoe graag wil je wachten, en hoe hard wil je een nieuwe telefoon :)
Punt is alleen dat iedereen die toen zo graag een iPhone wilde hebben, hem nu heeft. Die mensen gaan echt niet na een jaar weer een nieuwe kopen inclusief contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zou er wel graag een willen hebben. Maar wat me probleem eigenlijk is dat je vast zit aan een 2 jarig abbonement ( wil bij t-mobile blijven).

Dan wacht ik liever dan dat ik dalijk 2 jaar vast zit aan de huidige iPhone.

Ik wacht dus nog even...

Product iPhone
Recommendation: Don't Buy - Updates soon *
Notes * 32gb NAND chips start Production in Early 2009, don't expect an updated iPhone before that
Last Release July 10, 2008
Days Since Update 183 (Avg = 126)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

edit--

[ Voor 98% gewijzigd door jefjef op 10-01-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:40:
Hebben meerdere mensen dat de iphone camera gedeelte niet wordt herkent in Vista?
en dat de foto's die ik dan toch via de app TouchCopy binnen haal maar gemiddeld 250kb groot zijn?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Beetje laat, maar dit:
ligt waarschijnlijk aan een berg pluis in de headphone jack.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Waar ik nu weer last van heb: na een telefoongesprek, maakt niet uit hoe lang, is de verbinding compleet weg. Duurt zo'n 5 sec en dan pakt hij hem weer automatisch, maar dit is toch raar??

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Nou, dat purchase over 3G in iTunes werkt nog niet. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je mist iets :P En wij missen iets: wat gaat er precies mis?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Laatst online: 06-03 16:01
Met de keynote is verteld dat het nu mogelijk is om via 3G, iTunes albums te kopen en meteen te downloaden zonder wifi. Maar bij mij is het nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hier wel hoor. Voor de keynote kon je überhaupt de music store niet in. Je werd dan onmiddelijk verteld dat je dan op WiFi aangesloten moest zijn. Daarna werkte 't onmiddelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 10-01-2009 21:09 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F r a n k D schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:38:
Nou, dat purchase over 3G in iTunes werkt nog niet. Of mis ik iets?
Podcast van 10MB> downloaden over 3G gaat ook al niet, tetheren is niet mogelijk (eigenlijk, dan), mogelijkheden zijn zeer eindig....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:35:
[...]

Podcast van 10MB> downloaden over 3G gaat ook al niet, tetheren is niet mogelijk (eigenlijk, dan), mogelijkheden zijn zeer eindig....
Tja en vanwege die beperkingen (geen tethering) heb je zo'n mooi abonnement met snel internet etc. Maar wat heeft dat met zijn probleem te maken? Dit is juist wel een mogelijkheid die is toegevoegd. Dus het is dan een beetje nutteloos om het te hebben over de "eindige mogelijkheden" ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:27
Voor de mensen die nog een case zoeken, ik heb nu al een tijdje de case van More Things, de noel collection, echte aanrader, top case ziet er ook nog zeer gelikt uit, enige minpuntje is dat hij zeer vingerafdruk gevoelig is, maar af en toe een keer schoonvegen en het is goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 11 januari 2009 @ 01:18:
[...]

Tja en vanwege die beperkingen (geen tethering) heb je zo'n mooi abonnement met snel internet etc. Maar wat heeft dat met zijn probleem te maken? Dit is juist wel een mogelijkheid die is toegevoegd. Dus het is dan een beetje nutteloos om het te hebben over de "eindige mogelijkheden" ;) .
sja... l got a little bit carried away, het leven zonder de opgelegde gekozen beperkingen zou zo mooi kunnen zijn. Maar je hebt gelijk. Ik dacht alleen dat iTunes volledig over 3G zou kunnen werken, daar valt het kunnen downloaden van podcasts >10MB niet onder zo te zien. Ik dacht dat de verandering zou zijn dat je vanuit iTunes kon kopen en downloaden over 3G zonder verdere beperking.
Edit: ik zie het al, niet goed de nieuwsberichtgeving gelezen. Alleen de iTunes Music Store is over 3G te bereiken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een aantal dagen een iPhone en heb een klein probleempje met het toevoegen van albumillustraties. Ik beheer de muziek handmatig en het lijkt erop dat wanneer ik meer dan 4 a 5 albums op de iPhone zet de afbeeldingen corrupted worden. Sommigen zijn dan namelijk zwart, of de illustratie van album X staat bij album Y. Dit probleem blijft zich voordoen, ook wanneer ik alles wis. Iemand een oplossing voor dit probleem?

Ook lijkt het of mijn iPhone licht 'lekt'. In het donker komt er door de naad tussen het chroom (?) van het omhulsel en de iPhone zelf wat licht er doorheen aan de zijkanten. De ruimte tussen het scherm en het omhulsel is zowat een nagel breed aan de zijkanten. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nee dat hoort echt niet, die delen horen tegen elkaar aan te zitten

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:05
Hallo! Ik heb sinds gisteren m'n nieuwe iPhone 3G. Ik heb al veel informatie uit deze topicreeks gehaald en heb al een mooie collectie apps en heb al heel veel functionaliteiten onder de knie, top. :) Waar ik echter nog steeds problemen mee heb is het syncen van de iPhone z'n calendar met die van google calendar. Ik heb al dingen gevonden zoals het gebruik van NuevaSync (lijkt down te zijn?) en Spanning Sync, maar daar moet je dan weer redelijk veel voor betalen. Tevens moet dat laatste met tussenkomst van een pc. Is er enige manier waarmee ik gewoon op m'n pc google calendar kan invullen, en dan m'n iphone de informatie er via wifi/3G vanaf plukt? (niet van m'n pc, maar van google calendar)

Nog een kleine note: hoe lang duurt het voordat T-Mobile mijn abo technisch gezien omzet in m'n bestelde i-150 abo?

[ Voor 12% gewijzigd door Xeanor op 11-01-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:25:
Heb sinds een aantal dagen een iPhone en heb een klein probleempje met het toevoegen van albumillustraties. Ik beheer de muziek handmatig en het lijkt erop dat wanneer ik meer dan 4 a 5 albums op de iPhone zet de afbeeldingen corrupted worden. Sommigen zijn dan namelijk zwart, of de illustratie van album X staat bij album Y. Dit probleem blijft zich voordoen, ook wanneer ik alles wis. Iemand een oplossing voor dit probleem?
Je kan proberen om automatisch te syncen met een playlist. Blijkbaar zorgt er iets voor dat je albumart corrupted raakt, misschien omzeil je het daarmee.
Ook lijkt het of mijn iPhone licht 'lekt'. In het donker komt er door de naad tussen het chroom (?) van het omhulsel en de iPhone zelf wat licht er doorheen aan de zijkanten. De ruimte tussen het scherm en het omhulsel is zowat een nagel breed aan de zijkanten. Is dit normaal?
De ruimte tussen het glas en de chromen roestvrijstalen rand hoort ongeveer een nagel dik te zijn. Hier zit namelijk een rubbertje tussen. Tussen het roestvrijstaal en de achterkant hoort geen ruimte te zitten. Er hoort ook geen licht tussendoor te komen, het zo lastig te beoordelen, maar het kan zijn dat het rubber dan niet goed aansluit. Dan kan er stof komen tussen het glas en het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:44:
[...]

Je kan proberen om automatisch te syncen met een playlist. Blijkbaar zorgt er iets voor dat je albumart corrupted raakt, misschien omzeil je het daarmee.

[...]

De ruimte tussen het glas en de chromen roestvrijstalen rand hoort ongeveer een nagel dik te zijn. Hier zit namelijk een rubbertje tussen. Tussen het roestvrijstaal en de achterkant hoort geen ruimte te zitten. Er hoort ook geen licht tussendoor te komen, het zo lastig te beoordelen, maar het kan zijn dat het rubber dan niet goed aansluit. Dan kan er stof komen tussen het glas en het scherm :)
De achterkant zit helemaal dicht. Het gaat inderdaad over de roestvrijstalen rand en het glas. Hier kan ik dus met mijn nagel tussen, en daar komt ook licht doorheen. Dat zou dus betekenen dat er toch teveel ruimte tussen zit? Het is denk ik het best om even langs een APR te gaan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nagenoeg nergens internetverbinding en dan heb ik het dus nog niet eens over 3G. Meestal als ik opnieuw opstart ontvangt 'ie een minuut of 3 3G en daarna krijg ik een rondje te zien (de langzamere internetverbinding denk ik?) en daarna helemaal niets meer. Dit alles binnen 10 min. Dit lijkt me niet normaal, toch? Iemand zelfde ervaringen of een oplossing?

Alvast bedankt!

Voor de rest trouwens allemaal maar positief over de iPhone!

Edit: @Krayz: Je moet inderdaad even terug naar APR. Je hoort daar niet tussen te kunnen met je nagel want bij mij zit die naad er ook wel, maar daar zit dan weer iets in waardoor het wel goed afsluit! Er komt hier dan ook geen licht doorheen. Succes!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:41:
Nog een kleine note: hoe lang duurt het voordat T-Mobile mijn abo technisch gezien omzet in m'n bestelde i-150 abo?
Bij mij duurde het een dag. Ik had hem met een lost and stolen regeling gekocht en moest mijn huidige abonnement dus om laten zetten naar i150 abonnement. Een dag later gebeld naar de klantenservice en het was zo geregeld. Even uit en aan zetten en klaar.

Wat wel vreemd was, was dat ze helemaal niks wisten bij t-mobile. ze vroegen me nog welk abonnement ik wilde hebben terwijl ik de dag ervoor toch echt een contract had ondertekend voor een i150 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik heb sinds afgelopen week een 'probleem' met mijn iPhone. Ik werk al een poosje tevreden met Nuevasync om mijn Google agenda te syncen. Alles werd volledig gesynced alleen nu laat de iPhone alleen nog maar een deel zien. Deze maand en komende maanden is geen prbleem maar vanaf december en verder terug is er niks meer te zien. Ik kan er niks over vinden op het internet (of ik zoek niet goed) en ik heb niks aan mijn instellingen gedaan en was daarom benieuwd of meerdere mensen dit was opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Stel dat ik mijn iPhone 3G herstel en daarna zet ik de backup terug, die ik voor het herstellen had gesyncd, ben ik dan muziek kwijt? Of slaat hij ook dat op in de backup??

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Muziek staat niet in de backup, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 18:20

.
Ik heb dit probleem sindskort ook. Hebben meer mensen hier last van?
Is dit een defect of is dit op te lossen in de toekomst met een fw update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richards81 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:38:
[...]

Ja ik dus ook, zoals paar post hierboven staat. Ben er ook erg benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Dagg schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:37:
Ik heb sinds afgelopen week een 'probleem' met mijn iPhone. Ik werk al een poosje tevreden met Nuevasync om mijn Google agenda te syncen. Alles werd volledig gesynced alleen nu laat de iPhone alleen nog maar een deel zien. Deze maand en komende maanden is geen prbleem maar vanaf december en verder terug is er niks meer te zien. Ik kan er niks over vinden op het internet (of ik zoek niet goed) en ik heb niks aan mijn instellingen gedaan en was daarom benieuwd of meerdere mensen dit was opgevallen.
Lezen:
Also, we only sync events that pertain to the future and up to 2-weeks into the past (regardless of how long you configured your device to sync back in time).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
richards81 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:38:
[...]

Hier ook met KNP abbo erin :)
Maatje van me heeft er ook al last van en hij heeft T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al gerestored etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

vraagje:
ik heb mijn hotmail email naar gmail overgegooid aangezien ik nu een iPhone heb en op mijn hotmail adres toch alleen maar spam binnen kreeg.
nu zit dus al mijn e-mail in gmail; +/- 1000 berichten.
als ik mijn gmail account op mij iphone instel dan begint deze al deze berichten binnen te halen. geen probleem natuurlijk maar deze berichten lopen al vanaf 2005. leuk voor opslag maar weinig interessant op mijn iphone.
kan ik mijn iphone nu ook instellen dat deze alleen de laatste berichten ophaalt?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
NoTimeRemains schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:14:
vraagje:
ik heb mijn hotmail email naar gmail overgegooid aangezien ik nu een iPhone heb en op mijn hotmail adres toch alleen maar spam binnen kreeg.
als ik mijn gmail account op mij iphone instel dan begint deze al deze berichten binnen te halen. geen probleem natuurlijk maar deze berichten lopen al vanaf 2005. leuk voor opslag maar weinig interessant op mijn iphone.
kan ik mijn iphone nu ook instellen dat deze alleen de laatste berichten ophaalt?
Nee, want de iPhone (net als de meeste) mailclients haalt gewoon de email van de server. Je kunt wel instellen bij gmail om pop-toegang alleen vanaf nu of zelfs een x periode in het verleden te doen. Daardoor wordt dus niet de hele geschiedenis overgeheveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
NoTimeRemains schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:14:
vraagje:
Je kunt het beste gewoon mail die je niet gebruikt archiven, en je Inbox alleen bewaren voor mails die net binnen zijn gekomen of nog niet afgehandeld zijn. Je kunt al je mail altijd nog terugvinden in All Mail ;). Helemaal makkelijk als je je Gmail op IMAP instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Je kan op de iPhone wel instellen dat alleen de laatste zoveel berichten worden opgehaald overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verbal_Kint schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:05:
Je kan op de iPhone wel instellen dat alleen de laatste zoveel berichten worden opgehaald overigens..
Zo is het zelfs standaard ingesteld. Maar dan begint de iPhone wel eerst met de oudste nieuwe berichten. Dus dat schiet nog niet echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Gmail op de iPhone moet je idd gewoon via IMAP doen. Dan heb je beheer over al je mappen, en alles wat je doet op je iPhone vind je terug in je webmail, en andersom. Ik heb Gmail thuis in Outlook (imap), online en op m'n iPhone. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
idd,
bij mij haalt hij standaard de nieuwste 50 berichten op (dit was dus ook de standaard instelling, imap)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik heb de iPhone sinds vandaag, tot nu toe tevreden. Alleen nu ik muziek begin te luisteren en ondertussen op internet zit, gaat het liedje zo nu en dan op pauze en speelt vervolgens weer verder. Hoe komt dit?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kiwitje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:38:
Ik heb de iPhone sinds vandaag, tot nu toe tevreden. Alleen nu ik muziek begin te luisteren en ondertussen op internet zit, gaat het liedje zo nu en dan op pauze en speelt vervolgens weer verder. Hoe komt dit?
Heb je de 2.2 firmware al geinstalleerd? Met 2.1 had ik ook nog wel eens dat de muziek haperde bij het renderen van of scrollen in een pagina. Dat is hier met 2.2 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Diddle schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:05:
[...]

Heb je de 2.2 firmware al geinstalleerd? Met 2.1 had ik ook nog wel eens dat de muziek haperde bij het renderen van of scrollen in een pagina. Dat is hier met 2.2 opgelost.
Nu wel, ga straks even proberen of het nu wel werkt. Bedankt!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
2 vraagjes:

1.
ik laat mijn gmail op mijn iphone binnen komen. Dit werkt allemaal prima alleen het groeperen van e-mails werkt niet zoals gmail dat zelf doet.

nu heb ik gmail apps geprobeerd en die heeft dat wel maar ik wil niet verschillende apps op mijn iphone hebben voor mail. Weet iemand of het mogelijk is om de mails van de gmail account in de standaard mail client van de iphone netjes te groeperen zoals onder gmail (via website of google apps).

2.
is dit ook mogelijk voor andere mail zoals mijn werkmail....vind het wel relaxt dat hetzelfde sbject bij elkaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:58

Simkin

Bzzzzz

Dag mensen. Ik heb sinds vandaag een Iphone 3G en heb een probleem waar de t-mobile helpdesk me niet meer verder kon helpen, ik ben er van overtuigd dat hier iemand het vast wel weet.

Ik wil graag mijn Iphone verbinden met met mijn Kenwood carkit (KCA-BT100), dit lukt me niet. Er wordt een headset gedetecteerd maar ik krijg maar geen melding om een pincode in te voeren (verbinden mislukt).
Kan het zijn dat mijn carkit niet ondersteund wordt; dat alleen een bepaald type headset/carkit werkt? (Op deze vraag wist de helpdesk mij geen antwoord te geven)

Alvast bedankt voor de assistentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Je krijgt dezelfde indeling als online toch? Hier tenminste wel. En gMail werkt niet met mappen alleen met Archiveren, labels en sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De labels van Gmail (niet gMail ;)) komen op je iPhone wel binnen als een aparte map:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/9qiw55.jpg

Op de site zijn OU, Sparta en STC labels bij mij, hier zijn het dus aparte mappen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
musiqman schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:47:
Je krijgt dezelfde indeling als online toch? Hier tenminste wel. En gMail werkt niet met mappen alleen met Archiveren, labels en sterren.
ik weet niet of dit een reactie is op mijn vraag maar ik dit bedoel ik niet.
in gmail (online) zie je netjes dat email conversaties verzameld worden onder 1 regel.

op mijn iphone zie ik gewoon 10 e-mails onder elkaar ipv 1 regel online met daarin 10 e-mails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 18:20
LeeJon schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:08:
[...]

Hier ook met KNP abbo erin :)
Maatje van me heeft er ook al last van en hij heeft T-mobile...
heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Want restore heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

NiteSpeed schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:03:
[...]

Je kunt het beste gewoon mail die je niet gebruikt archiven, en je Inbox alleen bewaren voor mails die net binnen zijn gekomen of nog niet afgehandeld zijn. Je kunt al je mail altijd nog terugvinden in All Mail ;). Helemaal makkelijk als je je Gmail op IMAP instelt.
dit heb ik gedaan maar nog steeds werkt het niet.
iemand nog een andere tip?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Simkin schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:34:
Dag mensen. Ik heb sinds vandaag een Iphone 3G en heb een probleem waar de t-mobile helpdesk me niet meer verder kon helpen, ik ben er van overtuigd dat hier iemand het vast wel weet.

Ik wil graag mijn Iphone verbinden met met mijn Kenwood carkit (KCA-BT100), dit lukt me niet. Er wordt een headset gedetecteerd maar ik krijg maar geen melding om een pincode in te voeren (verbinden mislukt).
Kan het zijn dat mijn carkit niet ondersteund wordt; dat alleen een bepaald type headset/carkit werkt? (Op deze vraag wist de helpdesk mij geen antwoord te geven)

Weet je hoe je je carkit in pair mode moet krijgen?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
aargh, sinds vanmorgen kan ik geen 'Q' (of '1', op dezelfde plaats) meer intikken met het toetsenbordje op m'n iPhone. De 'W' er direct naast pakt ie wel.. Wat kan dat nou weer zijn ? Druksensor op dat stukje kapot ofzo ?
[edit] 't is net alsof het het 'sensor-veld' een halve centimeter naar links is geschoven over het gehele scherm. Druk ik duidelijk links van de 'W' dan krijg ik de W al. Vandaar dat ik de Q/1 ook niet kan intikken. Die valt dan links buiten het scherm.

[ Voor 36% gewijzigd door sverzijl op 15-01-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:31:
aargh, sinds vanmorgen kan ik geen 'Q' (of '1', op dezelfde plaats) meer intikken met het toetsenbordje op m'n iPhone. De 'W' er direct naast pakt ie wel.. Wat kan dat nou weer zijn ? Druksensor op dat stukje kapot ofzo ?
[edit] 't is net alsof het het 'sensor-veld' een halve centimeter naar links is geschoven over het gehele scherm. Druk ik duidelijk links van de 'W' dan krijg ik de W al. Vandaar dat ik de Q/1 ook niet kan intikken. Die valt dan links buiten het scherm.
Weet je zeker dat het alleen bij de Q of 1 is? Het kan juist zijn dat dit komt door de feature - autocorrect. Die 'kiest' zelf een 'betere' aanslag dan dat jij dat doet. Bijvoorbeeld: ook al drukte je zeker weten letter 'a' in, autocorrect kan dan in sommige gevallen dan de 's' pakken. Dit is ergens in een eerder deel uitgelegd ik dacht door Hoedje zelf. Is denk ik lastig te zoeken, maar google maar eens er is een boel over geschreven hoe het precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:47:
[...]

Weet je zeker dat het alleen bij de Q of 1 is? Het kan juist zijn dat dit komt door de feature - autocorrect. Die 'kiest' zelf een 'betere' aanslag dan dat jij dat doet. Bijvoorbeeld: ook al drukte je zeker weten letter 'a' in, autocorrect kan dan in sommige gevallen dan de 's' pakken. Dit is ergens in een eerder deel uitgelegd ik dacht door Hoedje zelf. Is denk ik lastig te zoeken, maar google maar eens er is een boel over geschreven hoe het precies werkt.
Ja ik weet 100% zeker dat het niet de autocorrect is (die doet dat overigens ook pas per woord en niet per losse letter.). Het lukt simpelweg niet meer om een 'Q' of '1' in te tikken. Helemaal niet meer.

Is er een manier om het touchscreen te calibreren ofzo?

[edit] iPhone is kaput:( Net een tekenprogrammatje gedownload en daarmee kan ik het gehele scherm 'inkleuren' behalve ongeveer een kleine cm aan de linkerkant. Terugsturen dus maar..

[ Voor 17% gewijzigd door sverzijl op 15-01-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Beste tweakers,

IK heb sinds een week een iphoone 3G en ik kan er nu al niet zonder. Heerlijk toestel om te werken en veel beter dan de HTC Touch Diamond die ik hiervoor heb gehad!! Alleen ik heb nu een klein probleempje. Ik Gebruik mijn Iphone nogal redelijk en ik laad hem altijd op als ik ga slapen. Afgelopen nacht heb ik het dus aan een stopcontact gehangen. Toen ik wakker werd bleek de Iphone schrikbarend heet is geworden en dat mijn batterij niet meer dan 80% oplaadt. Ik heb gerestart, herstellen geprobeerd maar niks mocht baten. Ik heb op diverse fora's gelezen dat ik mijn Iphone helemaal moest gebruiken tot bijna het einde en dan weer helemaal opladen, om ervoor te zorgen dat de indicator goed werkt. Klopt dat ten eerste? ten tweede is dit gewoon een "normale" probleem dat zich in verloop van tijd hersteld of moet ik een belletje plegen naar T-mobile? Alvast bedankt:D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik ook een hotmail email in mijn iPhone staan maar iets klopt er niet.

Hij blijft mail als ongelezen aangeven op mijn telefoon, ook al heb ik ze wel gelezen op internet zelf.

Dwz dat ik ieder mailtje apart moet gaan lezen op mijn iPhone omdat hij ze anders als ongelezen laat staan. Meer mensen hier last van ? Of zie ik iets simpels over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Pop3 kan volgens mij niet synchroniseren of je berichten al gelezen hebt. Daar heb je IMAP voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:58

Simkin

Bzzzzz

Zpottr schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:52:
[...]

Weet je hoe je je carkit in pair mode moet krijgen?
Jawel, met andere toestellen ging dit gewoon goed.
Ik heb ondertussen de Iphone op mn PC aangesloten en iTunes wilde meteen een error raport doorsturen; de details bevatte enkele crashdumps. Nadat ik dat had gedaan en mijn iphone had geherstart heb ik het opnieuw geprobeerd. Nu lukte het wel :)

Toen ik het de eerste keer probeerde de Iphone te pairen (voor het stoplicht) vond hij ook 5+ apparaten, ik vermoed dat hij daardoor in de war is geraakt

Wel jammer dat de t-mobile helpdesk mij vertelde dat alleen maar Apple headsets worden ondersteund. Als je geen antwoord weet op een vraag ga dan niet iets verzinnen om er maar van af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Hoedje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Zo is het zelfs standaard ingesteld. Maar dan begint de iPhone wel eerst met de oudste nieuwe berichten. Dus dat schiet nog niet echt op :)
Oudste nieuwe berichten? Dat klinkt nogal raar :P Hij gaat gewoon van nieuw naar oud (de meest recente berichten) tot hij het maximum heeft bereikt die is ingesteld. Dat maximum is standaard 50 en kan tot 200. Als je een map hebt met meer dan 200 berichten zul je dus wat vaker moeten klikken op "Laad meer berichten". Het is dus niet zo dat je niet meer dan dat maximum aan mailtjes kunt binnenhalen.
mikevanrooijen schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:51:
2 vraagjes:

1.
ik laat mijn gmail op mijn iphone binnen komen. Dit werkt allemaal prima alleen het groeperen van e-mails werkt niet zoals gmail dat zelf doet.

nu heb ik gmail apps geprobeerd en die heeft dat wel maar ik wil niet verschillende apps op mijn iphone hebben voor mail. Weet iemand of het mogelijk is om de mails van de gmail account in de standaard mail client van de iphone netjes te groeperen zoals onder gmail (via website of google apps).

2.
is dit ook mogelijk voor andere mail zoals mijn werkmail....vind het wel relaxt dat hetzelfde sbject bij elkaar blijft.
Kort antwoord op beide vragen: nee, kan niet.

Het jammere is dat je dit juist wel weer kunt doen in Apple Mail (group by conversation) hoewel Gmail toch net even wat meer kan (het groepeert ook je replies erbij, dat doet Mail niet maar het neemt wel een link naar je reply op, klik je op die link dan krijg je je reply te zien).

Mail op de iPhone daarentegen is een redelijk simpele mailclient voor het lezen van mail die het toestaat om eventjes een simpel antwoord op een mailtje te tikken. Je moet het niet gaan zien als een volwaardige mailclient zoals de versie op de Mac of iets als Outlook, Thunderbird, etc.

[ Voor 20% gewijzigd door ppl op 15-01-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Simkin schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:34:

ik heb een kenwood 8220. heel ander type apparaat, maar daar is onlangs een nieuwe firmware van gereleased zodat meerdere bluetooth apparaten (met name iphone) wordt ondersteund.

misschien is dat de oplossing? of heeft jouw type niet die mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
klopt het dat belstatus niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
RRCreations schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:21:
Beste tweakers,

IK heb sinds een week een iphoone 3G en ik kan er nu al niet zonder. Heerlijk toestel om te werken en veel beter dan de HTC Touch Diamond die ik hiervoor heb gehad!! Alleen ik heb nu een klein probleempje. Ik Gebruik mijn Iphone nogal redelijk en ik laad hem altijd op als ik ga slapen. Afgelopen nacht heb ik het dus aan een stopcontact gehangen. Toen ik wakker werd bleek de Iphone schrikbarend heet is geworden en dat mijn batterij niet meer dan 80% oplaadt. Ik heb gerestart, herstellen geprobeerd maar niks mocht baten. Ik heb op diverse fora's gelezen dat ik mijn Iphone helemaal moest gebruiken tot bijna het einde en dan weer helemaal opladen, om ervoor te zorgen dat de indicator goed werkt. Klopt dat ten eerste? ten tweede is dit gewoon een "normale" probleem dat zich in verloop van tijd hersteld of moet ik een belletje plegen naar T-mobile? Alvast bedankt:D!
Dat heb ik een keer eerder gehad, toen bleek Backgrounder het probleem. Is je iPhone jailbreaked? Backgrounder deinstalleren fixte het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Dutch_Razor schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:28:
[...]

Dat heb ik een keer eerder gehad, toen bleek Backgrounder het probleem. Is je iPhone jailbreaked? Backgrounder deinstalleren fixte het bij mij.
Nee ik heb een "orginele" Iphone. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn. Gewoon extra lang aan de stroom houden blijkt te helpen. Alsnog vind ik het raar. Probleem is "tijdelijk" opgelost :P . Nog bedankt voor je reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotmail bied per direct gratis POP3 ondersteuning!

Instellingen:

POP server: pop3.live.com
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com
Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
TLS/SSL required? Yes

Werkt perfect op mijn iphone. Je hoef nu niet meer je email te forwarden naar een ander email adres.

Bron: Neowin.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de geluidskwaliteit met het bellen van de iPhone?
Ik hoor namelijk niet goed, draag ook gehoortoestellen maar bij de Sony Ericsson k850i en vele andere SE telefoons kan ik prima bellen en het geluid hard genoeg zetten.
Kan dit ook met de iPhone?
Want dat is het enige waar ik mee zit, heb het namelijk nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:52:

Instellingen:

POP SSL required? Yes
TLS/SSL required? Yes

Werkt perfect op mijn iphone. Je hoef nu niet meer je email te forwarden naar een ander email adres.

werkt niet bij mij
zegt dat wachtwoord niet juist is terwijl ik zeker weet dat het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
M@cer schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 11:31:
Sinds gisteren is er bij ons een tweede Iphone 3G in huis. Mocht het abo van mijn meissie verlengen en ze wilde graag een witte Iphone. Dus nu hebben we een mooi stelletje (zwart en wit :))

Verder heb ik gisteren nieuwe oordopjes binnen gekregen. Na verschillende postieve berichten op head-fi.org kwam ik op de NuForce NE-7M. Voor 60 euro hele mooie oordopjes en het geluid is echt verbazingwekkend goed. De microfoon is ook mooi klein.

[afbeelding]

Niet makkelijk te krijgen, aangezien ze niet direct voor Europa zijn bedoeld, maar vond gelukkig een webshop in NL die ze verkoopt.
Vraagje aan m@cer: Hoe is het met de kabel van deze dopjes, zijn links en rechts van verschillende lengte? En ben je er nog steeds tevreden mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 08:00

Instellingen:

POP SSL required? Yes
TLS/SSL required? Yes

Er is hierbij wel een windows live hotmail PLUS vereist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:27:
Hoe is de geluidskwaliteit met het bellen van de iPhone?
Ik hoor namelijk niet goed, draag ook gehoortoestellen maar bij de Sony Ericsson k850i en vele andere SE telefoons kan ik prima bellen en het geluid hard genoeg zetten.
Kan dit ook met de iPhone?
Want dat is het enige waar ik mee zit, heb het namelijk nog niet kunnen testen.
Lastig te zeggen.
Je kunt het volume tijdens het gesprek aanpassen, maar ik weet niet of het maximale volume voor jou hard genoeg is. Dat zul je echt moeten uitproberen. Maar er lopen genoeg iPhones in het wild rond, dus dat moet lukken.

Succes! Ik ben benieuwd naar je ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 09:17

KroeT

[...]

keanu_ schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:30:
[...]

Waardoor het woord 'gratis' in verband wordt geplaatst ;)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

[...]

nope, niet waar, het is voortaan gratis voor alle hotmail eigenaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
mikevanrooijen schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:29:
[...]

werkt niet bij mij
zegt dat wachtwoord niet juist is terwijl ik zeker weet dat het goed is!
Bij mij werkt het wel prima, maar bij een vriend van mij werkt het weer niet.. Ik weet ook niet wat het is. Je kunt ook je hotmail door laten sturen naar Gmail en die dan op je iphone laten ontvangen. Dat ga ik bij hem even proberen, tip?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Laatst online: 14-09 17:09
[...]

Inderdaad niet meer waar. Hij loopt ook al een paar dagen prima bij mij.

Enige punt waar t instellen in eerste instantie fout liep: zorg dat je land in je Hotmail settings op NL staat. Een paar jaar terug heb ik m op US gezet omdat je dan meer opslag kreeg. US wordt hierin nog niet ondersteund.

Op NL zetten (op hotmail.com, niet op je iPhone), uurtje wachten, gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt POP voor Live mail als een tiet, gewoon de instructies gevolgd die hier gepost zijn.

MS moest ook wel om nog enigszins te concurreren met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:35
Even opletten voor de mensen die Gmail icm de iPhone gebruiken:

http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77702

"Tap Other. (Note: If you're running software update 1.1.3 or later, tapping the 'Gmail' icon will automatically configure IMAP. However, archiving and deleting messages will work differently. If you want your Gmail IMAP actions to operate as designed, please continue on to the next step."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:59:

"Tap Other. (Note: If you're running software update 1.1.3 or later, tapping the 'Gmail' icon will automatically configure IMAP. However, archiving and deleting messages will work differently. If you want your Gmail IMAP actions to operate as designed, please continue on to the next step."
Hmm ik ben daar ook eens mee bezig geweest. Bij mij was het zelfs zo, dat als je automatisch Gmail tapt, hij automatisch POP3 configureerde! Wil je dus IMAP, zorg inderdaad dat je op 'other' klikt en de settings handmatig invoert volgens de gegeven uitleg. Bij werkt het syncroniseren nog steeds niet optimaal (2 mappen 'verstuurd' en 'concepten' synced ook niet - wel van iPhone naar Mail en andersom, maar webmail - Mail/iPhone en vs versa weer niet) terwijl ik de 'recommended client settings' handleiding heb gevolgd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Laatst online: 26-06-2021
ikdedinges schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:08:
Klopt niet, werkt wel (Belstatus versie 1.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Niox

I'm sorry, who?

ikdedinges schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 19:08:
Er is vanochtend een update (1.5) vrijgegeven in de Appstore. Als je die installeert, dan moet het weer werken. De oude versie deed het bij mij ook niet meer.

Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Kaspers schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:59:

Nice

Ik had inderdaad er last van dat zodra ik een mailtje op mijn iPhone verwijder dat deze ook in Gmail in de trash kwam. Ik had als workaround om de mailtjes niet te verwijderen op de iPhone maar gewoon in de inbox te laten staan tot ik weer via een pc op Gmail kom. Maar dit hoeft nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:14:
[...]

Nice

Ik had inderdaad er last van dat zodra ik een mailtje op mijn iPhone verwijder dat deze ook in Gmail in de trash kwam. Ik had als workaround om de mailtjes niet te verwijderen op de iPhone maar gewoon in de inbox te laten staan tot ik weer via een pc op Gmail kom. Maar dit hoeft nu dus niet meer.
Euh... dat is toch ook de bedoeling (van IMAP)? Of ben ik nou gek? :+ Dat je niet op elke afzonderlijke client hetzelfde hoeft te doen of dat als je op de iPhone een berichtje download, hij niet meer beschikbaar is op de webmail? Het fijne aan IMAP is toch juist dat je op welke client dan ook (webmail, Mail, Outlook, iPhone) maar 1 keer een handeling hoeft te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
De implementatie van Google is wat anders, dat is het hele punt. Waarschijnlijk omdat Gmail eigenlijk heel anders werkt dan 'normale' mail (bijv. labels vs folders), maar het in deze toch moet voldoen aan de IMAP standaard. Meer info.

Gelukkig werkt mobiele Gmail ook geweldig, dus ik gebruik dat liever (al mis je wel een paar functies, en is je mail natuurlijk niet beschikbaar als je niet online bent).

[ Voor 32% gewijzigd door Punksmurf op 16-01-2009 15:07 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vandaag me Iphone 3G plus abo van GSMweb binnengekregen.

Ik er apps op zetten en ja hoor. Motion sensor heeft een afwijking naar links :(, iemand een idee of dit door de gebruiker zelf te calibreren is?

Ook iemand ervaringen met retournatie van een toestel naar gsmweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:27
Zou er ook nog android voor de Iphone komen als je hem gejailbreaked hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Nou, gisteren m'n iPhone 3G verloren bij het shoppen... :( Bij The Sting in Zwolle. Die zal ik dus ook wel nooit meer terugzien. Nummer heb ik al laten blokkeren. Nu maar op zoek naar een nieuwe 3G... Gaat weer een gedeelte van m'n loon :/

Als iemand nog een goed idee heeft waar of hoe ik er aan een kan komen voor een goed bedrag, dan hoor ik het graag.

Instellingen:

POP SSL required? Yes
TLS/SSL required? Yes

Werkt goed onder OS X Mail. (kan het nu ff niet testen op m'n iPhone :') )

Let er wel ff op dat je je username op yourname@hotmail.com zet en niet op enkel yourname, Mail.app haalt het vanaf de @ weg tijdens het 2e schermpje van de settings.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

EdwardvGelder schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 23:41:
Zou er ook nog android voor de Iphone komen als je hem gejailbreaked hebt?
Android is een OS. M.a.w: natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
CyBeR schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 03:46:
[...]

Android is een OS. M.a.w: natuurlijk niet.
Zeg dat maar niet te vlug ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2975276
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 6
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.