Steephh schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 01:18:
Ik zat nu eens te kijken.. En... Ik zag dat de Macbook een 9400GT heeft waarvan de 256MB Shared is met het werkgeheugen.. Dat is natuurlijk wat minder. Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de prestaties?
ikke! Ik dacht eigenlijk dat de 9400GM ook wat zou tegenvallen, maar hij valt juist 100% mee! Als je games speelt in Bootcamp dan trekt ie vrijwel alles (de nieuwste games natuurlijk wat minder goed

), maar om een indicatie te geven: Pro Evolution Soccer 2009 trekt ie met gemak met alles op high op 1280x800. Bij de settings staat dan zelfs dat je 512mb videogeheugen tot je beschikking hebt. Ook games zoals Call of Duty World at War draaien verrassend soepel met vrijwel constante fps.
Ik heb hiervoor een macbook pro gehad die ik wat vond tegenvallen qua prestaties (omdat ik er erg veel had verwacht van de 2 videokaarten), maar de nvidia gpu in de macbook komt erg sterk uit de hoek voor z'n geringe formaat. Vergeleken met de intel xma/gma onboard kaarten is deze onboard kaart echt een monster
edit: overigens speel ik op een 2.4ghz / 4gb mem.
[
Voor 3% gewijzigd door
amahusu op 22-01-2009 01:36
]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet