Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296282

messi schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:01:
Ik heb het ook voor elkaar :p een mooie barst in mijn macbook. De andere kant is ook bijna "door" (plastic is witter dan de rest van de case). Ook op de plek waar die randen aan het scherm de body raken.
Van de week maar eens naar de apple store.

[afbeelding]
Doet dit probleem zich trouwens nog steeds voor bij de laatste lichtingen MacBooks of is het probleem inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:27

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 296282 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Doet dit probleem zich trouwens nog steeds voor bij de laatste lichtingen MacBooks of is het probleem inmiddels opgelost?
Bij de aluminium Macbooks is de bouw gewoon super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296282

Shrien schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:14:
[...]

Bij de aluminium Macbooks is de bouw gewoon super :)
Maar de laatste lichting witte mb's 2009 hebben het ook nog? Dan kan ik me vast voorbereiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Anoniem: 296282 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:26:
[...]

Maar de laatste lichting witte mb's 2009 hebben het ook nog? Dan kan ik me vast voorbereiden ;)
Dat zou ik ook graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179047

Hoi Luitjes,

Ik heb sinds 4/5 maanden een MacBook ALU. Sinds gister wil deze niet meer booten. De error welke hij weergeeft is: "Ongeldige nodestructuur B Tree." Uiteraard heb ik het halve web, en apple-site, afgespoord waar geen juiste oplossing gevonden. Ik heb al geprobeerd om via de bijgeleverde Mac OS X disc de EHBO (FirstAid) op de schijf toe te passen, helaas zonder succes. Hij geeft dan nog steeds de "Ongeldige nodestructuur B Tree."-error. Ook heb ik geprobeerd om, zoals aangegeven in de manual, het OS opnieuw te instaleren; ook dit zonder succes.

Ik ga er nu dan ook vanuit dat de HD kapot is. Dit is mijn eerst Apple, gekocht via de AppleStore online, en baal dus als een stekker dat ik niet op mijn geliefde machientje kan werken.

Heeft iemand tips? Dé oplossing?

Ik val onder het jaar garantie dat Apple biedt zodra je een product aanschaft. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik met een belletje naar een AppleStore bij mij in de buurt het probleem laten fixen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:53
Anoniem: 179047 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 19:45:
Hoi Luitjes,

Ik heb sinds 4/5 maanden een MacBook ALU. Sinds gister wil deze niet meer booten. De error welke hij weergeeft is: "Ongeldige nodestructuur B Tree." Uiteraard heb ik het halve web, en apple-site, afgespoord waar geen juiste oplossing gevonden. Ik heb al geprobeerd om via de bijgeleverde Mac OS X disc de EHBO (FirstAid) op de schijf toe te passen, helaas zonder succes. Hij geeft dan nog steeds de "Ongeldige nodestructuur B Tree."-error. Ook heb ik geprobeerd om, zoals aangegeven in de manual, het OS opnieuw te instaleren; ook dit zonder succes.

Ik ga er nu dan ook vanuit dat de HD kapot is. Dit is mijn eerst Apple, gekocht via de AppleStore online, en baal dus als een stekker dat ik niet op mijn geliefde machientje kan werken.

Heeft iemand tips? Dé oplossing?

Ik val onder het jaar garantie dat Apple biedt zodra je een product aanschaft. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik met een belletje naar een AppleStore bij mij in de buurt het probleem laten fixen?

Alvast bedankt
toon volledige bericht
Heb je ook eventueel geprobeerd om je harde schijf even te formatteren ipv meteen een herinstall uit te voeren?
Dus opstarten van install disc - hulpprogramma's klikken - schijfhulpprogramma - je HD aanklikken en dan op wissen klikken (eventueel overschrijven met nullen).

Ofwel kan je eens de Apple Hardware Test uitvoeren. Opstarten met de D toets met de installatie dvd erin

Edit: Natuurlijk als er uit de Hardware test een resultaat komt, of het wissen van de schijf het probleem niet verhelpt kan je gewoon naar een apple service provider bij jouw in de buurt gaan en zij kunnen dan het hardware probleem voor je oplossen

[ Voor 7% gewijzigd door Weswyp op 24-03-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113201

souljah1h schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:49:
[...]

Dat zou ik ook graag willen weten!
ik heb nu sinds 30 januari zo'n whitebook (geupdate versie met nvidia 9400 erin) en ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:52
En alweer over de 1000 posts!

SVP verder in: [MacBook] Ervaringen & Discussie - deel 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05 21:45
^^ met hem :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.