@McG: Zojuist wezen kijken. '08 hoofdframe icm. '07 rear-triangle. Deze is identiek aan de 5-spot HL-triangle, dus lekker beafy en stijf. Frame ziet er nog goed uit, en grootste reden om hiervoor te kiezen is de uitwisselbaarheid en upgradability van mijn huidige setup. Eigenlijk zou ik alleen mijn frame hoeven te swappen.
Ook nog voor 5-spot gekeken, ook een zacht aanbod gekregen, echter in een maatje large is ie mij toch te groot. Teveel xc voor een AM-bike, terwijl je met een flux meer AM kan krijgen met die maatvoering. Daarbij een nadeel dat er dan ook een hoop parts moeten worden vervangen.
Todo: nadenken erover en eens overleggen... Keep you wederom informed.
@Schizo: Filthytrails is vét. Grootste voordeel is dat het voor iedere moeilijkheidsgraad is gemaakt. Genoeg chicken-ways, genoeg mogelijkheden om je grenzen te testen. Volgens mij is protectie in de vorm van een helm minimaal verplicht.
Ook nog voor 5-spot gekeken, ook een zacht aanbod gekregen, echter in een maatje large is ie mij toch te groot. Teveel xc voor een AM-bike, terwijl je met een flux meer AM kan krijgen met die maatvoering. Daarbij een nadeel dat er dan ook een hoop parts moeten worden vervangen.
Todo: nadenken erover en eens overleggen... Keep you wederom informed.
@Schizo: Filthytrails is vét. Grootste voordeel is dat het voor iedere moeilijkheidsgraad is gemaakt. Genoeg chicken-ways, genoeg mogelijkheden om je grenzen te testen. Volgens mij is protectie in de vorm van een helm minimaal verplicht.
[ Voor 4% gewijzigd door dnhelle op 10-03-2009 20:43 ]